[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Omg, gaat weer lekker op de PS3. Eerst kon ik niet connecten, toen ik uiteindelijk in een server zat had ik alleen de standaardwapens. Nog een keer proberen, weer hetzelfde probleem. Toen maar eens even op het scoreboard gekeken en toen bleek dat 90% van de server level 0 was :'). Statsservers plat?

EA onoffline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vandaag mijn videokaart drivers eens geupdate, ineens laadtijden waarin ik geen kop koffie kan zetten. Beter!

Claystation :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:00:
[...]

:+ :+

UAV vliegen in zo'n wespennest is niet echt makkelijk. Hij valt nogal snel op, en je kunt in zo'n kleine ruimte weinig manoeuvreren. Dus misschien maak je wel kills, maar echt de hele handel uitmoorden lukt je niet denk ik.
90% roadkills, nadat je een entree hebt gemaakt met een primary attack/secondary attack

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
skullsplitter schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:26:
[...]

90% roadkills, nadat je een entree hebt gemaakt met een primary attack/secondary attack
je kunt dan beter smoke meenemen. En in hardcore kun je misschien ook de tegenstander nog wat TK's aansmeren :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
skullsplitter schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:25:
Vandaag mijn videokaart drivers eens geupdate, ineens laadtijden waarin ik geen kop koffie kan zetten. Beter!

Claystation :')
Ja die drivers zijn ook nog maar 5 maand uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Wizz15 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:01:
[...]

Ze zouden er mee bezig zijn, maar ik zou het niet vreemd vinden als die er niet komt (BF1943 was ook aangekondigd voor PC?).
BF1943 is nu onderdeel van de "extreme edition" van bad company 2, dus nog steeds "in the works"

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

unfor schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:08:
[...]

Ja die drivers zijn ook nog maar 5 maand uit ;)
25 augustus, nitwit :') (maar overigens zul je best gelijk hebben, ik heb eigenlijk sinds wat, januari al dezelfde drivers :') )

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
skullsplitter schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:28:
[...]

25 augustus, nitwit :') (maar overigens zul je best gelijk hebben, ik heb eigenlijk sinds wat, januari al dezelfde drivers :') )
Unfor bedoeld de versie waarin de laadtijden aanzienlijk korter waren voor ATi kaarten... De 10.4 beta's hadden dat al in zich geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
vorrige week vrijdag bad company 2 binnen gehad. na het isntaleren de updates instaleren (had daar problemen mee maar nadat ik wat onderzoek had gedaan was dat probleem op zaterdag opgelost) singleplayer uitgespeeld. time for multiplayer, 2de probleem. kon geen servers vinden. bij play now kon hij niks vinden en bij server browser liet hij niks zien. gelukkig was dit binnen 1 dag opgelost nadat ik een naam bij de server browser had ingetikt kwamen er gelukkig servers te voor schijn.

paar potjes gespeeld nouw die problemen waren het wel waard hoor, geweldig spel ik ben mw2 gewend maar ik vindt dit spel toch wel stukken beter! kan al weer niet wachten tot vanavond zodat ik weer potje kan spele! (pc =3 anonymous.zero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
M2M schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:47:
[...]

je kunt dan beter smoke meenemen. En in hardcore kun je misschien ook de tegenstander nog wat TK's aansmeren :)
Heerlijk he, zie je er eentje er helemaal op los gaan met zn knive _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

CptChaos schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:18:
[...]
Unfor bedoeld de versie waarin de laadtijden aanzienlijk korter waren voor ATi kaarten... De 10.4 beta's hadden dat al in zich geloof ik.
(dat zeg ik)

Overigens vind ik het wel appart te noemen dat het zo'n gigantisch verschil oplevert, maar al met al ben ik zeer content :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Dersan schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:34:
Omg, gaat weer lekker op de PS3. Eerst kon ik niet connecten, toen ik uiteindelijk in een server zat had ik alleen de standaardwapens. Nog een keer proberen, weer hetzelfde probleem. Toen maar eens even op het scoreboard gekeken en toen bleek dat 90% van de server level 0 was :'). Statsservers plat?

EA onoffline
Geen idee maar kwam het nu ook tegen.....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:11
begin het aardig beu te worden. Vanavond weer geen stats. En dan ook nog ronde achter ronde tegen C4 rushers. Heel de avond geen normaal rondje kunnen spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

skullsplitter schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:26:
[...]

Die garages zijn vrij klein. Je kan dus niet te hard vliegen en het hoekje om. Als daar echt zoveel ervaren medics zitten, horen ze je wel aankomen en hebben ze je binnen no-time uit de lucht.

Met smoke is dan een beter idee ;-).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 18-09 15:00
Ik overweeg om het spel te ook te halen, maar om het een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen zal ik ook een nieuwe pc nodig hebben :p kan ik beter een AMD X4 955 halen en een wat sneller videokaart of investeren in een i5 750 en een slagje minder videokaart?

In de startpost staat wel iets over systeemvereisten maar er staat enkel dat een 'quadcore' aangeraden is dus dat zegt me niet zoveel :+

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Airdack schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:01:
Ik overweeg om het spel te ook te halen, maar om het een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen zal ik ook een nieuwe pc nodig hebben :p kan ik beter een AMD X4 955 halen en een wat sneller videokaart of investeren in een i5 750 en een slagje minder videokaart?

In de startpost staat wel iets over systeemvereisten maar er staat enkel dat een 'quadcore' aangeraden is dus dat zegt me niet zoveel :+
Ik zou kiezen voor wat meer grafische power, CPU kun je nog aardig overklokken, iig meer winst mee halen dan het ocen van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel cheaters weer op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
peakaboo schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:37:
[...]

Ik zou kiezen voor wat meer grafische power, CPU kun je nog aardig overklokken, iig meer winst mee halen dan het ocen van je videokaart.
Het is alleen belangrijk om te onthouden dat BFBC2 enorm cpu-intensief is, het is niet al te best geoptimaliseerd. In de meeste gevallen zal de cpu de bottleneck zijn in een systeem. Voor BC2 zou een snelle cpu dus het beste zijn. Voor veel andere games is vaak de grafische power weer erg welkom. Om dit soort games echt goed te kunnen draaien heb je eigenlijk gewoon beide nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd weer erg veel cheaters op pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Het level 0 gebeuren en spelen met de standaardwapens begint inderdaad ergerlijk te worden. Ik hoop dat dit snel opgelost gaat worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Wizz15 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:13:
Net een bizar potje conquest Arica Harbor gespeeld. Het team van de tegenstanders bestond uit 5 rank 50 gasten + randoms die allemaal medic waren (alweer). Steeds gingen ze in de garagebox zitten bij vlag A en we kregen ze er met geen mogelijkheid uit. Constant waren ze elkaar aan het reviven in die box (ze zaten er met het hele team zowat). Het potje heeft echt iets van 3 kwartier geduurd, puur en alleen door het reviven waardoor ze steeds weer tickets terugkregen. Uiteindelijk was de eindscore voor mij iets van 7000/8000 punten (de rest van het team lager). Hun team had natuurlijk de speler met de acepin, meer dan 10000 punten. Heb nog foto's gemaakt van de scores, het was echt bizar.

Het meest frustrerende potje ooit, maar wel mooi 9x een nemesis pin gehaald (87 kills/30 deaths). Toen ik zag dat ze noob-tactics gebruikten (allemaal medic) ben ik maar gewoon met m'n grenadelauncher en explosive damage aan de slag gegaan. Verschillende keren zelfs een multiple kill gehaald, maar nooit is de garage bij A helemaal leeg geweest. Er waren zelfs momenten dat het andere team voor stond, terwijl ze nooit meer dan 1 vlag in hun bezit hebben gehad.

Wat heb ik een hekel aan dat soort teams.
Mwah, die hele box vol met smoke gooien. Daarna wat assaults met 6 C4 er op af laten rennen, en meter voor meter iedereen eruit blazen. Je kan van om het hoekje zo C4 in de box tegen het dak gooien, dat bereikt ook de mannetjes die achter dekking zitten.

Rest van het team kan mooi wat granaten erbij spammen en dekking geven met machineguns. Succes met reviven in een dichte doos vol smoke en iedere 3 seconden een enorme explosie ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Airdack schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:01:

Hmmm, een i5 750 met een GTX 260 geeft bij mij een net speelbare game. Framerate dropt echt teveel in sommige levels met scope om met meer dan minimal settings te spelen.

En het spel brand 1 core van de i5 er compleet uit, aangezien het niet geweldig geoptimaliseerd is voor PC processoren. Ding staat continue op 100% terwijl de andere 3 cores amper wat te doen hebben.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
tss68nl schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:08:
[...]

Hmmm, een i5 750 met een GTX 260 geeft bij mij een net speelbare game. Framerate dropt echt teveel in sommige levels met scope om met meer dan minimal settings te spelen.

En het spel brand 1 core van de i5 er compleet uit, aangezien het niet geweldig geoptimaliseerd is voor PC processoren. Ding staat continue op 100% terwijl de andere 3 cores amper wat te doen hebben.
Vreemd, ik speel met een i5 750 en een 4870 en het draait als een zonnetje hier. Alle settings op hoog, 1680*1050, AA op 1 en AF op 8.

@Airdack, waarom lees je geen reviews over de procs van je keuze? Er is vast een site te vinden waar verschillende procs met scores met elkaar worden vergeleken. Had je minder tijd gekost dan het hier te vragen...

[ Voor 14% gewijzigd door Kassad op 07-09-2010 10:25 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot half vier 's nachts door blijven spelen als je om zeven uur er weer uit moet is geen goed idee.
Just so you know.

Partijtje migraine hiero, en natuurlijk geen Bawls....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:21:
tot half vier 's nachts door blijven spelen als je om zeven uur er weer uit moet is geen goed idee.
Just so you know.

Partijtje migraine hiero, en natuurlijk geen Bawls....
lol, ajb, snoepjes om de pijn te verzachten.

Afbeeldingslocatie: http://www.firstaidwarehouse.co.uk/pic/280x280/17/41/galpharm_paracetamol_500mg_caplets_16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 18-09 15:00
Kassad schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:22:
[...]
@Airdack, waarom lees je geen reviews over de procs van je keuze? Er is vast een site te vinden waar verschillende procs met scores met elkaar worden vergeleken. Had je minder tijd gekost dan het hier te vragen...
Dat doe/deed ik ook, maar ik denk het kan nooit kwaad om het even te vragen aan mensen die het spel ook daadwerkelijk spelen ipv. te kijken naar 1 benchmark :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die snoepjes werken helaas niet, al geprobeerd.

Is er geen exploit of hack om deze bug te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:40:

Jawel, vrouw versie 2.0, is verbeterde versie die je op tijd naar bed roept om andere spelletjes te doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
tss68nl schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:08:
[...]

Zet eens +fullproc achter de snelkoppeling:

"C:\Games\Battlefield Bad Company 2\BFBC2.exe" +fullproc

Zo maak je wel gebruik van alle cores.

Bij mij is de load in het begin 100% op een core en daarna verdeeld de load zich netjes op alle vier de cores.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:40:

Je zou een Rode Stier kunnen proberen om je weer een beetje fit te krijgen.
Zondag had ik hetzelfde alleen niet met spelen maar met een concert. Lag tegen een uur of 3 in bed, terwijl om 06.00 het wekkertje weer ging. Een dag vol vergaderingen is dan ook niet bevorderlijk :O

Maar na een blikje Rode Stier zijn we weer helemaal :Y *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Wizz15 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:13:
Net een bizar potje conquest Arica Harbor gespeeld. Het team van de tegenstanders bestond uit 5 rank 50 gasten + randoms die allemaal medic waren (alweer). Steeds gingen ze in de garagebox zitten bij vlag A en we kregen ze er met geen mogelijkheid uit. Constant waren ze elkaar aan het reviven in die box (ze zaten er met het hele team zowat). Het potje heeft echt iets van 3 kwartier geduurd, puur en alleen door het reviven waardoor ze steeds weer tickets terugkregen. Uiteindelijk was de eindscore voor mij iets van 7000/8000 punten (de rest van het team lager). Hun team had natuurlijk de speler met de acepin, meer dan 10000 punten. Heb nog foto's gemaakt van de scores, het was echt bizar.

Het meest frustrerende potje ooit, maar wel mooi 9x een nemesis pin gehaald (87 kills/30 deaths). Toen ik zag dat ze noob-tactics gebruikten (allemaal medic) ben ik maar gewoon met m'n grenadelauncher en explosive damage aan de slag gegaan. Verschillende keren zelfs een multiple kill gehaald, maar nooit is de garage bij A helemaal leeg geweest. Er waren zelfs momenten dat het andere team voor stond, terwijl ze nooit meer dan 1 vlag in hun bezit hebben gehad.

Wat heb ik een hekel aan dat soort teams.
Awesome, had graag meegedaan :D

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonzie27 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:21:
Jawel, vrouw versie 2.0, is verbeterde versie die je op tijd naar bed roept om andere spelletjes te doen :9~
Thanks, waar download ik die? En nou niet beginnen over legaal/illegaal hé?
Jackal131 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:49:
Je zou een Rode Stier kunnen proberen om je weer een beetje fit te krijgen.
Zondag had ik hetzelfde alleen niet met spelen maar met een concert. Lag tegen een uur of 3 in bed, terwijl om 06.00 het wekkertje weer ging. Een dag vol vergaderingen is dan ook niet bevorderlijk :O

Maar na een blikje Rode Stier zijn we weer helemaal :Y *O*
Helaas ook niet voorradig. Heb je weleens Bawls gedronken? Da's qua kick minstens 4 van die makke stiertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:04:
[...]

[...]

Helaas ook niet voorradig. Heb je weleens Bawls gedronken? Da's qua kick minstens 4 van die makke stiertjes
Kunt net zo goed een paar koppen thee drinken, zit net zoveel cafeïne in. Al die zooi is superslecht :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Gamebuster schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:55:
[...]
Awesome, had graag meegedaan :D
Speel je PS3? Dan kan je me gewoon toevoegen :) PSN in mijn sig

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Wizz15 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:41:
[...]

Speel je PS3? Dan kan je me gewoon toevoegen :) PSN in mijn sig
PC, steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

mhindrik schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:42:
[...]

Bij mij is de load in het begin 100% op een core en daarna verdeeld de load zich netjes op alle vier de cores.
Die gaan we even doen.

En @ het idee lang te spelen tot diep in de nacht: soms neem ik me voor maar drie kwartier te spelen, en na drie uur denk je: fuuuuuuuuu

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07
Ik moet nog 3 Recon wapens op brons voor de insignia (SV98, SVU short & VSS special).
Denk dat ik het eens met een red dot/4x scope ga proberen, hou niet zo van snipen in rush.
Telt de 40mm shotgun mee voor "all weapon bronze stars" of "all bronze stars"?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Waar zijn alle tweakers.net servers gebleven; Tweaker shot every second kan ik niet vinden...

Waar spelen de GoT leden nu in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:04:
[...]

de update http://www.lachmee.nl/Teksten/updatevriendin.htm

tot zover het melige gedoe ;)

Vandaag poging gestart om alle wapens op brons te krijgen maar dat valt nog niet mee....die SVU is niet voor mij weggelegd volgens mij, moet 3 tot 4 x iemand raken wil die gaan liggen, beetje verwend met de M95 of GOL :9
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:50:
Ik moet nog 3 Recon wapens op brons voor de insignia (SV98, SVU short & VSS special).
Denk dat ik het eens met een red dot/4x scope ga proberen, hou niet zo van snipen in rush.
Ja, alle weapons die op brons gehaald kunnen worden tellen mee.....die shotgun is zo gehaald overigens, had em in 2 potjes rush

[ Voor 32% gewijzigd door Fonzie27 op 07-09-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Maar die get all weapon bronze stars is toch bugged ofzo? Want ik heb alles bronze en krijg em maar niet. Komt dat door die garand met knife erop? Of vanwege die specact?

[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 07-09-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Op de pc schijnt ie inderdaad ergens last van te hebben...
PS3 hopelijk niet :P

woot!
Net een potje rush 44 om 25.
3 nemisis pins, 2 effeciency pins en een excellence pin.
En dat met de Usas12 als main weapon.
Was op Laguna Presa als attacker...
Zo'n score is toch wel uitzonderlijk voor mij :P

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 07-09-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
[message=,noline]cheiron schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:49[/message]:
begin het aardig beu te worden. Vanavond weer geen stats. En dan ook nog ronde achter ronde tegen C4 rushers. Heel de avond geen normaal rondje kunnen spelen.
Gisteren was inderdaad kilo-Utrecht-tango. Vandaag echter weer een avond zonder c4 squads en met werkende stats.Weet iemand trouwens iets van de beloofde patches om het C4-en van MCOMS tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
unfor schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:03:
[...]

Een waarschuwing is wel op zijn plaats hier, regelmatig hoor je verhalen over keys die gebanned worden van deze zaken.
Omdat deze keys waarschijnlijk uit een goedkope aziatische regio komen, en officieel is het niet toegestaan om daarmee in europese regio te spelen.
Achterhaald verhaal is dit :P www.g2play.net heeft idd een batch van keys met mw2 gehad die gebanned werden, maar iedereen heeft een goed werkende key of geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Unomomentodado schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:27:
[...]

Gisteren was inderdaad kilo-Utrecht-tango. Vandaag echter weer een avond zonder c4 squads en met werkende stats.Weet iemand trouwens iets van de beloofde patches om het C4-en van MCOMS tegen te gaan?
Er is gezegd door een Dice official dat er een patch aankomt voordat Vietnam released wordt (waarin 34 punten gepatched/verbeterd gaan worden). Datum is nog niet genoemd.

Er is trouwens ook een gerucht over 4 nieuwe maps voor BC2, het klinkt redelijk plausibel. Op de Tokyo gameshow zou er iets geshowed gaan worden door Dice/EA. Als de info klopt zouden de nieuwe maps bestaan uit 2 maps van BC1 en 2 maps uit de singleplayer (deze laatste twee zouden al klaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:50:
VSS is echt geen probleem, ik heb er op 't moment 4200+ kills mee. Het is 't wapen met de meeste ruwe dps in BC2. Persoonlijk hou ik gewoon de default scope, zodat je op long, medium én short range effectief bent. Bovendien heb je echt de Extra ammo spec nodig, omdat je anders maar iets van 3 volle magazijnen hebt (die zo op zijn met een ROF van 600). De VSS in CQB is echt belachelijk dik, en daarvoor gebruik ik hem ook vooral, maar de andere ranges vergen wel wat oefening. Ik doe dus gewoon VSS + Grach + C4 + Extra ammo + Body armor, zodat je naast close quarter rapage ook ook nog tanks kunt opblazen. En natuurlijk de motion sensors. In plaats van Body armor kun je ook wel een andere spec nemen, alhoewel magnum ammo vrijwel nutteloos is, aangezien het aantal shots dat je nodig hebt om iemand te killen vier is met of zonder Magnum ammo (alleen op long range heb je 1 shot minder nodig met Magnum ammo, wat niet echt uitmaakt).

De SV98 zou ik wel met red-dot gebruiken. Als je een beetje twitchy reflexen hebt, kun je daar echt geschift mee ownen in CQB, aangezien het in close range altijd 1 shot kills zijn. De SVU heb ik (nog) niet zoveel ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx voor de tips!!
Ik ga me er wel mee vermaken vanmiddag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, na een afwezigheid van een maand of anderhalf ging mijn k/d hard onderuit. Ik was het gewoon verleerd.
Maar afgelopen dagen had ik een paar keer een goede GoT squad en ging het erg lekker.
Gisteravond heb ik even lekker zitten lamballen met een M24, resultaat: 27 kills om 3 deaths.
Ergens is het wel humor, en gewoon lekker ontspannend, maar ik zorg dan wel dat ik niet in een squad ga zitten of een game van vrienden join.

Daarna toch een paar potjes aan het front gedaan, maar het bleef goed gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
grrr, eindelijk de anti tank mines en svu op brons, kapt de server ermee :( , ben benieuwd of ze nu wel of niet tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Doet EA tegenwoordig op woensdag onderhoud ?? Ik krijg geen contact ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03 12:31
Goner schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:20:
Same here. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
[message=,noline]Dirtyharry schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:22[/message]:
[...]Same here. :(
Op PS3 ook ineens verbinding weg en kan ook niet meer connecten. Sowieso vlieg ik er de laatste tijd vaak uit. Vooral Whitepass is een ramp.

Edit: heb weer verbinding (1 min na schrijven :-) )

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 08-09-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
PS3 servers lopen brak, zijn ze mee bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piratepraat
  • Laatst online: 05-10-2012
Had net hetzelfde probleem. Was ook weer zo opgelost, ik dacht eerst dat het alleen bij mij was nadat ik hier kwam. Maar de pc versie doet het weer

[ Voor 12% gewijzigd door piratepraat op 08-09-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Unomomentodado schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:32:
[...]

Op PS3 ook ineens verbinding weg en kan ook niet meer connecten. Sowieso vlieg ik er de laatste tijd vaak uit. Vooral Whitepass is een ramp.

Edit: heb weer verbinding (1 min na schrijven :-) )
Fijn hé, vakantie... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
mhindrik schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:42:
[...]

de +fullproc parameter doet helemaal niets. Dit is ook bevestigd door het dev. team van BFBC2.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil naar huis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Minaaj schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:26:
[...]

Achterhaald verhaal is dit :P www.g2play.net heeft idd een batch van keys met mw2 gehad die gebanned werden, maar iedereen heeft een goed werkende key of geld terug gekregen.
Ik heb een key gekocht bij g2play.net voor COD4, de eerste was geblokkeerd door punkbuster en de 2 daarop waren al in gebruik(this key is already in use). Vervolgens heb ik gevraagd aan de medewerker via de mail of het klopt dat hij de key aan meerdere personen verkoopt. Ik kreeg een mailtje terug met alleen "YEAH" erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik kan inloggen en servers joinen, volgens mij werkt het weer allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
peakaboo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:02:
Ik kan inloggen en servers joinen, volgens mij werkt het weer allemaal?
Bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:20:
Heb je hier een bron van, dat EA dit tegenwoordig op Woensdag heeft? Dan moet ik namelijk de FAQs bijwerken van dit topic en het problemen topic.

Ik zag vanmorgen wel berichten dat mensen met een PS3 moeite hadden te connecten. Ik weet niet of jij ook op een console speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
woepie, net de SVU short & VSS special op brons gehaald.
Met red dot goed te doen.
Nu ben ik met de SV98 bezig, maar ik schiet alles mis.....
Ben teveel aan de M24/M95 gewend denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Wizz15 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 02:13:
[...]

Er is gezegd door een Dice official dat er een patch aankomt voordat Vietnam released wordt (waarin 34 punten gepatched/verbeterd gaan worden). Datum is nog niet genoemd.

Er is trouwens ook een gerucht over 4 nieuwe maps voor BC2, het klinkt redelijk plausibel. Op de Tokyo gameshow zou er iets geshowed gaan worden door Dice/EA. Als de info klopt zouden de nieuwe maps bestaan uit 2 maps van BC1 en 2 maps uit de singleplayer (deze laatste twee zouden al klaar zijn).
Yay nieuwe maps. En nu maar hopen dat ze die 'ik gooi oneindig veel C4tjes neer en kan ze niet detonaten' bug fixen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Mijnen werken bij mij beter. Die blijven namelijk ook liggen na je dood. Die je vervolgens nog af kunt laten gaan, als je zo een MCOM probeert op te blazen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Cocoia schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:15:
[...]

Yay nieuwe maps. En nu maar hopen dat ze die 'ik gooi oneindig veel C4tjes neer en kan ze niet detonaten' bug fixen :/
Dat gevoel bekruipt mij ook wel eens, is het zo dat je op een bepaalde afstand moet staan om ze te detonaten, want van een erg verre afstand werkt het niet echt. En over dat oneindig, volgens mij kan je maar 6 C4 neergooien, je kan wel blijven gooien, maar de 1e die je dan heb neergelegd verdwijnt dan weer. Kort gezegd kunnen er maar 6 C4 van jou op de map liggen. (Correct me if I'm wrong!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
The Great HooD schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:02:
[...]

Dat gevoel bekruipt mij ook wel eens, is het zo dat je op een bepaalde afstand moet staan om ze te detonaten, want van een erg verre afstand werkt het niet echt. En over dat oneindig, volgens mij kan je maar 6 C4 neergooien, je kan wel blijven gooien, maar de 1e die je dan heb neergelegd verdwijnt dan weer. Kort gezegd kunnen er maar 6 C4 van jou op de map liggen. (Correct me if I'm wrong!)
ja, hetzelfde als met mijnen. Dus als je als assault kereltje met C4 rond loopt, heb je eigenlijk de extra explosieven niet nodig. Je kunt er namelijk nog steeds 6 neerleggen. Evenals je engie bent en er voldoende assault kereltjes in je team rondlopen. Eerst 3 mijnen neer, en vervolgens nogmaals 3. Zolang je maar niet boven de 6 uit komt is het goed :).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

@hierboven, klopt.

verder overkomt het mij de laatste tijd steeds vaker dat ik C4 aan het plakken ben, en er dan een sukkel met een granaat aankomt die vervolgens mij en mijn C4 opblaast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor de GF 400 serie gebruikers met low gpu usage onder ons:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=328565

Nieuwe beta's: 260.52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
brilsmurfffje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:28:
@hierboven, klopt.

verder overkomt het mij de laatste tijd steeds vaker dat ik C4 aan het plakken ben, en er dan een sukkel met een granaat aankomt die vervolgens mij en mijn C4 opblaast :S
C4 en mijnen kun je ook redelijk ver gooien. Vlak na de gooiknop, druk je op de springknop en de mijnen / C4 vliegt een stuk verder.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
brilsmurfffje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:28:
@hierboven, klopt.

Haha, dat wil ik ook nog wel eens doen als teammates C4'en bij 60+ tickets :P Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het C4'en wordt met de dag erger. Daarstraks een paar potjes Rush geprobeert te spelen, maar de vijand kwam weer alleen de basis uit als hun voertuig vol hing met C4. En dan heb je weer teammates die hetzelfde gaan doen in de daarop volgende ronde, waardoor de ronde weer 5 minuten duurt en ik vervolgens weer lekker opnieuw mag verdedigen.

Het wordt tijd dat Dice met die nieuwe patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heerlijk weer... zat net in een server die heet ROE... zit een hacker in (3 headshots in 1 seconde, random), iedereen ziet het, zelfs de tegenpartij zei kick die hacker... admin zegt waarom? Leg je dat uit... zegt ie, heb hier al eens vaker een score van 50-0 voorbij zien komen :X... omg, help! wat een kneus

[ Voor 6% gewijzigd door peakaboo op 08-09-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
[message=,noline]M2M schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:24[/message]:
[...]
C4 en mijnen kun je ook redelijk ver gooien. Vlak na de gooiknop, druk je op de springknop en de mijnen / C4 vliegt een stuk verder.
Na het zien van dit filmpje ben ik maar eens een avondje met c4 gaan klooien (icm de g3).

YouTube: BFBC2 Commentary Showcase Week 1: D0n7bl1nk

Instructie:
YouTube: BFBC2: How to Throw C4 Like a Champ

En

YouTube: BFBC2: C4 is Awesome!

Erg leuk om kills mee te maken. C4 preventief over een rand heengooien en af laten gaan. Enemy die schult op 1e verdieping? C4 omhoog gooien en klaar. Enemies die zitten te campen? C4 ernaartoe gooien. C4 is het nieuwe knifen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Unomomentodado op 09-09-2010 00:04 ]

• Superkiwi
Ik heb net de insignias gekregen "all weapon bronze stars" & "all bronze stars", en ik heb niet eens de C4 en de 40mm shotgun op brons :P
SV98 snaiperskaya ging uiteindelijk toch wel lekker, ik heb 'm door nu...
Maar toch wordt de M95 SA mijn main recon weapon.
Verste headshot tot zover: 322 meter :P op Atacama Desert.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2010 00:55 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Unomomentodado schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:54:
Na het zien van dit filmpje ben ik maar eens een avondje met c4 gaan klooien (icm de g3).

YouTube: BFBC2 Commentary Showcase Week 1: D0n7bl1nk

Instructie:
YouTube: BFBC2: How to Throw C4 Like a Champ

En

YouTube: BFBC2: C4 is Awesome!

Erg leuk om kills mee te maken. C4 preventief over een rand heengooien en af laten gaan. Enemy die schult op 1e verdieping? C4 omhoog gooien en klaar. Enemies die zitten te campen? C4 ernaartoe gooien. C4 is het nieuwe knifen ;)
Vergeet deze filmpjes dan ook niet:
YouTube: Battlefield Bad Company 2 - C4 Carnage [part 1]
YouTube: Battlefield Bad Company 2 - C4 Carnage [part 2]
C4 is gewoon tHaBomBsHiT :P

Mijn YouTube Channel

• Minaaj
  • Laatst online: 17-09 00:38
Wat irriteer ik me toch aan al die servers toch laggen, 4van de 5 zijn serieus laggy.. wel mooi ping 2/3 als ik search natuurlijk.
Ik weet dat er hier i3D.net mensen zitten maar wat gebeurt er toch met die servers als het een beetje druk begint te worden? en nee het is niet alleen i3D.net hoor, heb er ook een tijdje niet meer naar geconnect helaas terwijl ze in het begin altijd wel goed waren.

Is het iets met al die updates? cpu load hoog van de servers of neemt het veel bandwidth in oid?

Verder altijd wel netjes ping 70 op servers maar die spikes die je altijd ziet, rockets die stilhangen in de lucht e ect.. beetje triest de laatste tijd overal.
Misschien moet ik toch maar een fav server gaan zoeken

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 09-09-2010 01:44 ]

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
Ik speel sinds maandag BC2 op de PS3, voorheen altijd op de PC, maar damn wat is het op PS3 klote zeg. 5 tegenstanders die staan te basecampen, elk voertuig oppakken of opblazen. Paar keer van game geswitched maar bijna elke game kom ik het wel tegen.

Begrijp niet goed dat devs die bases niet gewoon offlimits maken voor de tegenpartij.

Vanavond met een CG zelf ook maar op een homebase gaan zitten. Blijkbaar dienen punten op die manier binnen gehaald te worden :(

• Jackal131
Kaap schreef op donderdag 09 september 2010 @ 06:33:
Ik speel sinds maandag BC2 op de PS3, voorheen altijd op de PC, maar damn wat is het op PS3 klote zeg. 5 tegenstanders die staan te basecampen, elk voertuig oppakken of opblazen. Paar keer van game geswitched maar bijna elke game kom ik het wel tegen.

Begrijp niet goed dat devs die bases niet gewoon offlimits maken voor de tegenpartij.

Vanavond met een CG zelf ook maar op een homebase gaan zitten. Blijkbaar dienen punten op die manier binnen gehaald te worden :(
Daarom speel ik bijna geen conquest. Te vaak last van baserapers.

Verwijderd

Dag en hallo,

En hoe krijg je die roadkill pin dan makkelijk? Let op het woord "makkelijk".

R.

• M2M
Jackal131 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:05:
[...]

Daarom speel ik bijna geen conquest. Te vaak last van baserapers.
gewoon negeren die kerels? Mijnen neerpleuren overal zodat ze met tanks en dergelijke ook nauwelijks bewegingsvrijheid hebben, en lekker vlaggen pakken. Als je er gefrustreerd van wordt, betekend dat dat je eigenlijk op de verkeerde plek van de map aan het spelen bent.

-_-

• Jackal131
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:08:
Dag en hallo,

En hoe krijg je die roadkill pin dan makkelijk? Let op het woord "makkelijk".

R.
Tja, makkelijk...

Ik heb 'm gehaald op Arica Harbor (eerste basis als attacker)
Heb daar een Humvee gepakt en ben rondjes gaan racen, in de hoop een aantal tegenstanders te kunnen roadkillen. Na 6 roadkills achter elkaar had een tank mij te pakken.

Ik zou niet meteen vanaf de start van de map een poging wagen, aangezien je een aantal tanks, stationary AT's en mijnen tegen zou kunnen komen.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
M2M schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:40:
[...]
Als je er gefrustreerd van wordt, betekend dat dat je eigenlijk op de verkeerde plek van de map aan het spelen bent.
Als je geen andere spawnpoints hebt en je tegenstander met hun halve team op je basis jou en je teamgenoten neer knalt zodra je spawnt, wordt het erg lastig natuurlijk.

Homebase moeten gewoon off-limit gemaakt worden.

• Jackal131
Dat ben ik helemaal met je eens, Kaap!!!!

• Superkiwi
+1!!
Ik ben er op de PS3 nog maar ontzettend weinig tegen gekomen (misschien 4 of 5 keer in 80 uur spelen), maar de keren dat er een in onze basis zat heb je meestal na spawnen geen tijd om te zoeken.
Bij Rush is het niet anders: laatste 2 mcoms staan het hetzelfde gebeid als de spawnplek van de verdediger, maar dan heb ik geen problemen ermee.

@Dauberman:
Conquest Laguna Alta, klein voertuigje en crossen maar!
In welk kamp je zit (US of Russian) maakt niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2010 12:37 ]

Verwijderd

Ik wordt bij vlagen gek van m'n internetverbinding. Gisteren een potje of 10 gejoined en allemaal weer verlaten nadat ik in no time 4 a 5 keer werd gedood (door de slechte verbinding). Niet al te best voor m'n klassement :( . De avond ervoor was er weer niets aan het handje...... Nou ja, ik blijf het een leuk spel vinden :*) .

• Wizz15
Kaap schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:57:
[...]

Als je geen andere spawnpoints hebt en je tegenstander met hun halve team op je basis jou en je teamgenoten neer knalt zodra je spawnt, wordt het erg lastig natuurlijk.

Homebase moeten gewoon off-limit gemaakt worden.
Ik heb hier gemengde gevoelens over. Als je net een game joined en je wordt in een team gestopt wat spawnlocked is door de vijand, dan is het irritant. Daar moeten ze wat aan doen.

Ik maak het echter ook vaak genoeg mee dat het andere team helemaal niets doet om te voorkomen dat ons team hun basis op komt. Ik bedoel als het andere team geen vlaggen pakt (of niet aanvalt in Rush), dan kom ik je gewoon halen. Ik heb geen zin in ellenlange potjes 'zoek de snipers'. Het is oneerlijk als je in zo'n situatie gestopt wordt na het joinen van een game, maar er zijn genoeg potjes geweest waar het team het aan zichzelf te danken heeft.

Wat ik de laatste tijd heel vaak zie zijn vijanden die in onze basis gaan zitten, terwijl hun team 0 vlaggen in hun bezit heeft. Ik weet niet wat ze proberen, maar een baserape werkt alleen als ons team geen vlaggen heeft :P
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:59:
Ik wordt bij vlagen gek van m'n internetverbinding. Gisteren een potje of 10 gejoined en allemaal weer verlaten nadat ik in no time 4 a 5 keer werd gedood (door de slechte verbinding). Niet al te best voor m'n klassement :( . De avond ervoor was er weer niets aan het handje...... Nou ja, ik blijf het een leuk spel vinden :*) .
Weet je zeker dat het je internet is? Ik heb dit de laatste tijd namelijk ook en ik weet zeker dat het niet mijn verbinding is. Veel potjes zijn laggy of hebben veel latency bij mij de laatste tijd. Vooral merkbaar aan het feit dat ik vaak geen animatie zie tussen het crouchen en weer opstaan (je beeld verspringt gewoon van de ene naar de andere positie). Zodra dit het geval is weet ik dat er heel veel latency op de server zit en ik waarschijnlijk heel vaak 'oneerlijk' dood ga. Vaak is dit ook een teken dat de game gaat vastlopen :(

• peakaboo
  • Niet online
Sommige servers hebben daar autokicks voor, zodra je iemand die in zijn base staat neerknalt. Maar dat zijn ze lang nog niet allemaal...

• M2M
misschien dat het op de console anders is, maar op de PC kunnen we gewoon een server kiezen. Uit een lijstje met favorieten, of zelfs even de history er bij halen. Als je een leuke server tegen bent gekomen, met bijvoorbeeld standaard fatsoenlijke HC mode en auto kick voor sniper wapens, actieve admins en genoeg mensen, dan zet je die in je favo lijst. Vrij eenvoudig om na een weekendje verschillende servers geprobeerd te hebben, een fatsoenlijke er tussenuit te picken.

-_-

• peakaboo
  • Niet online
M2M schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:55:
misschien dat het op de console anders is, maar op de PC kunnen we gewoon een server kiezen. Uit een lijstje met favorieten, of zelfs even de history er bij halen. Als je een leuke server tegen bent gekomen, met bijvoorbeeld standaard fatsoenlijke HC mode en auto kick voor sniper wapens, actieve admins en genoeg mensen, dan zet je die in je favo lijst. Vrij eenvoudig om na een weekendje verschillende servers geprobeerd te hebben, een fatsoenlijke er tussenuit te picken.
I'm with stupid :+

Moet ik ook maar eens gaan doen, enige waar ik last van heb op de PC is laggy servers laatste tijd. Vooral spartagaming is een ramp :X

• M2M
peakaboo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:59:
[...]

I'm with stupid :+

Moet ik ook maar eens gaan doen, enige waar ik last van heb op de PC is laggy servers laatste tijd. Vooral spartagaming is een ramp :X
Misschien handig: die filters zijn echt nuttig tegenwoordig. Sowieso een vinkje (geen kruisje) in full en empty, om die er uit te filteren. Teminste, ik dacht dat ik daar vinkjes in had staan, als je enkel volle of lege servers te zien krijgt, duw er dan een kruisje in ;).
Vervolgens heb je daarboven nog drie drop-down menuutjes staan, waar je maps en mode (rush, conquest) kunt kiezen. Dat is in te stellen naar keuze. Maar belangrijker is het overige drop down menuutje. Zet die voor de grap op europa.

Als je er voor zorgt dat je game exe als administrator gedraaid wordt (start --> run / uitvoeren --> game exe opzoeken, of in een verkennervenstertje met rechts klikken en uitvoeren als admin) zie je fatsoenlijke pings staan die ook kloppen. Neem een server die bijna vol zit, en een ping onder de 30 heeft en je zit gebakken.

Voor hardcore rush / conq. zijn suchtlbude en X6 aan te bevelen.

-_-

• Jackal131
Helaas kunnen de niet-pc gamers niet zelf een server uitzoeken, maar wordt je gewoon ergens geplaatst waar plek is (tenzij je een vriend joined). Daarom vindt ik het jammer dat er door ontwikkelaars weinig gebruik wordt gemaakt van het systeem van Killzone2, waar dat wel enigszins mogelijk was.

• peakaboo
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:17:
Helaas kunnen de niet-pc gamers niet zelf een server uitzoeken, maar wordt je gewoon ergens geplaatst waar plek is (tenzij je een vriend joined). Daarom vindt ik het jammer dat er door ontwikkelaars weinig gebruik wordt gemaakt van het systeem van Killzone2, waar dat wel enigszins mogelijk was.
Wow echt? Dat is zwaar kl...

@ M2M:

Dat heb ik idd al zo staan, op europa, hardcore etc.. Dat van exe als administrator runnen omdat je pings dan beter worden weergegeven wist ik niet. Ga het eens proberen!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Verdorie ferme ronde gehad van bijna een uur (Rush @ Valparaiso) eindigde als 2e met iets van een 5000 punten, een kdr van 55/23 en dan toch nog winnen! Bij de 3 eerste sets mcoms telkens tot zo'n 12 tickets weg van attacking team (ik was defence) en zo duurt het wel even :D

Drive it like you stole it.

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Jackal131 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:17:
PC-gamers kunnen toch wel gewoon servers uitzoeken? Bij mij werkt juist de auto-connect oid juist niet (steam versie), maar dat is geloof ik een bug in de steam versie. Ik moet dus juist zelf de servers opzoeken.

• Jackal131
CvB schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:37:
[...]

PC-gamers kunnen toch wel gewoon servers uitzoeken? Bij mij werkt juist de auto-connect oid juist niet (steam versie), maar dat is geloof ik een bug in de steam versie. Ik moet dus juist zelf de servers opzoeken.
Wel quoten, maar niet lezen... :D
Ik had het over de niet-PC gamers.

Op de pc kun je inderdaad gewoon een server uitzoeken. Op de PS3 kun je alleen aangeven welke map je wilt spelen, waarna je in een server geplaatst wordt waar plek is.

• M2M
dat zuigt eigenlijk best wel... waarom zit daar eigenlijk geen fatsoenlijke server browser in? Zoveel moeite is dat toch niet?

En hoe zit het dan met server admins? war's? private matches? of is de PS3 versie enkel toegespitst op een normaal potje gamen?

-_-

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 12:13
PC gamers kunnen idd juist wel gewoon servers uitzoeken.

Hoofdmenu -> Multiplayer -> Server Browser.

Ook bij mij werkt juist de autoconnect niet (retail, non-steam versie).

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
M2M schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:51:
dat zuigt eigenlijk best wel... waarom zit daar eigenlijk geen fatsoenlijke server browser in? Zoveel moeite is dat toch niet?
Vond het eerst niet zo erg eigenlijk. Zo een voortdurende mapcycle had ik de eerste paar maanden geen problemen mee. Nu wel iets meer omdat Atacama Rush en White Pass rush erbij zijn gekomen, die wil ik liever skippen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Unomomentodado
[message=,noline]Snowwie schreef op donderdag 09 september 2010 @ 01:02[/message]:
[...]

Vergeet deze filmpjes dan ook niet:
YouTube: Battlefield Bad Company 2 - C4 Carnage [part 1]
YouTube: Battlefield Bad Company 2 - C4 Carnage [part 2]
C4 is gewoon tHaBomBsHiT :P
Zitten leuke clipjes bij, maar campen in de base van de enemy, daar op een tank wachten en die dan opblazen vind ik niet erg stoer ofzo. In de joeptoeps die ik postte gebruikt die kerel C4 close combat en dat vond ik er juist zo mooi aan (icm de vele hardscope kills die hij maakt als aanvallende recon)

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 09-09-2010 18:56 ]

Verwijderd

wat is een hardscope?

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Als je als sniper door je scope kijkt.

Drive it like you stole it.

Verwijderd

juist ja, dat jargon soms...
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!