[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
dvdkiwi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:45:
Haha,
ik denk dat ie bedoelt dat ie uit de game stapt wanneer er teveel mensen niet weten wat ze doen.
Bv wanneer de attackers niet attacken maar vreemd rond rennen.... zoiets.
Of iets met teveel drugs en blauwe vogels op het scherm :9
lol, dank voor de vertaling, zat nog bij de roze olifantjes 8)7

Maar goed, teveel van iets is niet goed als ze allemaal lekker passief blijven zitten. Eergister was de verdeling prima maar soms ook niet. 5 meter lopen en tik, je lag weer of iets dergelijks, kwam in ieder geval geen stap verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:45:
Haha,
ik denk dat ie bedoelt dat ie uit de game stapt wanneer er teveel mensen niet weten wat ze doen.
Bv wanneer de attackers niet attacken maar vreemd rond rennen.... zoiets.
Of iets met teveel drugs en blauwe vogels op het scherm :9
Volgens mij is het eerder een verwijziging naar de prachtige camouflagepakjes van de snipers.
Te veel snipers is een ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:12:
[...]
Volgens mij is het eerder een verwijziging naar de prachtige camouflagepakjes van de snipers.
Te veel snipers is een ;w
Zo lang het maar niet mijn teamgenoten zijn.
Als ze aan de andere kant zitten, dan heb ik er niet zo veel moeite mee. En als ze dan ook nog zo dom zijn om iedere keer op hetzelfde plekje te gaan zitten, dan is het prijsschieten _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 01-09-2010 14:18 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik snap het echt niet though. Zijn ze gewoon zo bang om dood te gaan? Gisternacht ook even Isla, en ja hoor daar zit het halve team weer. Wookie kit gepakt zonder red dot of 4x op mijn SV98 en zelfs met mortar ipv C4, met een boot heengegaan - er waren toen al 2-3 teammates op het eiland aan het vechten - en vanaf het strand snel een strike geordered op de andere MCOM. Strike komt en ik ren naar de MCOM (beschut van de strike door het gebouwtje) en arm hem. Nog verdedigd van close range met de sniper rifle, 2 medics en een assault afgemaakt (eentje geknifed). Boem, MCOM weg. Uiteindelijk nog doodgegaan toen we aan het 'opruimen' waren om naar phase 2 te gaan maar wat boeit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Tja, helaas denkt niet iedereen zoals jij, Cocoia.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
heb zojuist toch maar bfbc2 gekocht! heel lang mw2 gespeeld en was gewoon zo benieuwd naar bc2 dat ik hem gewoon maar heb gekocht, aangezien ik graag snipe en dit waarschijnlijk ook bij bc2 vaak ga doen, wil ik vragen een paar belangrijke aspecten aangezien snipe in bc2 niet het campen is als in mw2. en ik wil toch ook graag mijn team naar victory helpen.!

[ Voor 8% gewijzigd door Hajame op 01-09-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
fenylalaline schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:49:
heb zojuist toch maar bfbc2 gekocht! heel lang mw2 gespeeld en was gewoon zo benieuwd naar bc2 dat ik hem gewoon maar heb gekocht, aangezien ik graag snipe en dit waarschijnlijk ook bij bc2 vaak ga doen, wil ik vragen een paar belangrijke aspecten aangezien snipe in bc2 niet het campen is als in mw2. en ik wil toch ook graag mijn team naar victory helpen.!
hahaha wat een timing! Geniaal! _/-\o_

(sorry voor deze totaal onnuttige post maar het moest even, wie weet krijg ik straks de motivatie om hier wat nuttigs neer te zetten) :$

Tips voor team:
  • Spotten!
  • Als een mcom gearmd is gooi er een mortar strike op.
  • Zit je dicht genoeg bij de basis gooi motion mines.
  • Kun je een vijand niet goed raken maar levert hij gevaar op spot hem, verdwijnt de spot, spot hem opnieuw.
  • Een irritante tank? Blijven bestoken met mortars.
  • Zorg ervoor dat andere snipers bij de tegenpartij niet irritant kunnen zijn.
  • Als de mcom gearmd is en de tegenpartij is bezig met disarmen schiet die personen dan neer! Erg belangrijk.
Tips voor jezelf:
  • Stop met 'standaard' snipen en zoek de actie op.
  • Ga spelen met c4, op veel gebruikte routes neerleggen, achterkant van tanks plakken, tegen de zijkant van gebouwen plakken om zo iemand die campt naar de volgende wereld te helpen.
  • Je zou bv kunnen snipen dichterbij de vijandelijke basis met een 4x zoom.
  • Zo ben je ook nuttiger met je motion mines (gebruik die dan ook)
  • Weet dat je pakje je iets meer verstopt dus je kunt soms op plekken zitten waar niemand je verwacht. bv. Naast een drukke weg in een dicht begroeid bosje.
  • Probeer ook serieus even wat andere classen uit.
  • Probeer ook eens te spelen als aanvallende recon met een svu, vss, g3 of een ander wapen wat geen bolt action wapen is.
  • Doe vooral wat jij het leukst vind ;)

[ Voor 50% gewijzigd door walletje-w op 01-09-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
walletje-w schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:10:
[...]

hahaha wat een timing! Geniaal! _/-\o_

(sorry voor deze totaal onnuttige post maar het moest even, wie weet krijg ik straks de motivatie om hier wat nuttigs neer te zetten) :$
vraag alleen voor een samenvatting van het geroesemoes hier boven ons :P :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hajame op 01-09-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
fenylalaline schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:13:
[...]

vraag alleen voor een samenvatting van het geroesemoes hier boven ons :P :)
Zie Topic start video: "How not to be a Noob" = goede samenvatting + lees de afgelopen 1-2 pagina's hoe het wel/niet moet.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 01-09-2010 16:21 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
walletje-w schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:10:

Tips voor team:
  • Spotten!
  • Als een mcom gearmd is gooi er een mortar strike op.
  • Zit je dicht genoeg bij de basis gooi motion mines.
  • Kun je een vijand niet goed raken maar levert hij gevaar op spot hem, verdwijnt de spot, spot hem opnieuw.
  • Een irritante tank? Blijven bestoken met mortars.
  • Zorg ervoor dat andere snipers bij de tegenpartij niet irritant kunnen zijn.
  • Als de mcom gearmd is en de tegenpartij is bezig met disarmen schiet die personen dan neer! Erg belangrijk.
Tips voor jezelf:
  • Stop met 'standaard' snipen en zoek de actie op.
  • Ga spelen met c4, op veel gebruikte routes neerleggen, achterkant van tanks plakken, tegen de zijkant van gebouwen plakken om zo iemand die campt naar de volgende wereld te helpen.
  • Je zou bv kunnen snipen dichterbij de vijandelijke basis met een 4x zoom.
  • Zo ben je ook nuttiger met je motion mines (gebruik die dan ook)
  • Weet dat je pakje je iets meer verstopt dus je kunt soms op plekken zitten waar niemand je verwacht. bv. Naast een drukke weg in een dicht begroeid bosje.
  • Probeer ook serieus even wat andere classen uit.
  • Probeer ook eens te spelen als aanvallende recon met een svu, vss, g3 of een ander wapen wat geen bolt action wapen is.
  • Doe vooral wat jij het leukst vind ;)
kijk dat is iets waar ik wat aan heb! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
fenylalaline schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:27:
[...]

kijk dat is iets waar ik wat aan heb! bedankt!
De video die BatmanHorizon aanraad is ook geweldig. En kijk vooral wat Youtube montages - er zijn veel toepassingen van wapens / vehicles en maptruukjes die enorm kunnen helpen.

Zoals mensen overrijden met een heel klein helikoptertje. 8)
Kijkt met tevredenheid naar zijn 700+ UAV kills stat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
Cocoia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:39:
[...]

Zoals mensen overrijden met een heel klein helikoptertje. 8)
Kijkt met tevredenheid naar zijn 700+ UAV kills stat
Sinds vorige week kennis meegemaakt in negatieve zin, maaaarrr, wel goed gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb inderdaad gemerkt dat sommigen erg behendig zijn met de UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Whehe, gister nog een roadkill gemaakt met de Hind op Atacama :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Ik mis wel een 3rd person view voor de UAV op de PS3. Ik weet dat het kon in de beta en volgens mij kan het wel op andere platforms. Het zou zo nu en dan handig zijn voor roadkills.

Inmiddels gelezen dat het eruit is gesloopt omdat UAV te veel voordeel zou hebben oid.

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 01-09-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
cheiron schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:14:
Whehe, gister nog een roadkill gemaakt met de Hind op Atacama :P
En dat zag er vet uit :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Bij mij in de clan noemen ze dat ding de U-gAy-V ;), waarom zou dat toch zijn?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Spaiker schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:06:
Geen idee. Het vergt aardig wat oefening en skill om de UAV goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
fenylalaline schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:49:
Snipen is op zich niets mis mee, dus gewoon doen als je dat graag doet. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je je team ook een beetje support ;) Snipers die alleen maar met hun eigen kills bezig zijn zijn niet heel nuttig voor de rest van het team. Probeer een beetje met je squad mee te bewegen (weliswaar iets meer op de achtergrond als je echt wil snipen), zodat je squad een veilig spawnpunt heeft.

Als de m-com is gearmed, probeer hem te dekken van een afstandje en schuw het gebruik van mortar-strikes niet. Bij verdedigers niet teveel oprukken maar altijd een m-com in het zicht houden (ook motion-sensors blijven gooien op de m-com). Je kunt trouwens ook prima sniper zijn en nog op de frontlinie meelopen. Je squad zal als het goed is tegenstanders die dichtbij zijn een beetje opruimen, jij kan dan ondertussen countersnipen en vijanden achter de stationary mg's/at's weghouden en motion-sensors gooien op punten waarvan je denkt dat er wel eens vijanden kunnen zitten.

Belangrijkste tips: altijd spotten terwijl je schiet en motion-sensors blijven strooien zodat je team weet waar de vijand zich ophoudt. Bij een overschot aan snipers in je team; kies een andere class. Het heeft geen zin om met een heel team op een heuvel te campen terwijl je m-coms moet aanvallen ;).

Veel mensen hebben een hekel aan snipers in dit spel, maar een goede sniper die een beetje rekening houdt met het team/squad is altijd welkom en kan weldegelijk nuttig zijn.
Omdat ze vaak door dat ding gekilled worden? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wizz15 op 01-09-2010 18:40 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
De UAV is bij de laatste base bij Atacama Desert Rush echt heel erg handig. Ik ga vaak links achter de boom hangen, op die berg, en dan van daaruit elke keer de tanks uitschakelen. Totdat de tanks je doorhebben natuurlijk, maar dan vlieg ik alvast weer net ergens anders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat is er dan gay aan ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hierbij quote ik mezelf en zet ik iets in het vet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er gotters die tussen 3 en de 7 in de nacht/ochtend gamen ( PS3 )?
Zo ja, voeg me toe : FenerbahceNL

Overigens sta ik hier in de lijst van de PS3 spelers met de naam : Mastercobra ( mijn oude nick hier )
Bij deze vraag ik de admins om dat te veranderen naar FBahcem.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Omdat ze twijfelen aan hun eigen seksualiteit? Het is okay hoor, hier kunnen ze er openlijk over praten. Wel in een ander topic, hoor. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:27:
Zijn er gotters die tussen 3 en de 7 in de nacht/ochtend gamen ( PS3 )?
Zo ja, voeg me toe : FenerbahceNL

Overigens sta ik hier in de lijst van de PS3 spelers met de naam : Mastercobra ( mijn oude nick hier )
Bij deze vraag ik de admins om dat te veranderen naar FBahcem.
Dankzij mijn hele logische (ahem) werkschema spelen typehigh en ik eigenlijk altijd in de hele late uren maar wij spelen enkel PC :)

[ Voor 24% gewijzigd door Cocoia op 01-09-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Cocoia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:54:
[...]
Omdat ze twijfelen aan hun eigen seksualiteit? Het is okay hoor, hier kunnen ze er openlijk over praten. Wel in een ander topic, hoor. ;)
Zijn van UK en USA :) Zal dus moeilijk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

ZieMaar!

Moderator General Chat
Sinds een week of wat speel ik ook BC2. Ben een complete beginner, dus ben blij dat ik net mijn 1e volledig potje conquest met positieve k/d ratio heb gespeeld. Al heb ik ook wel eens potjes gehad waarbij ik 0 kills had, maar toch in de middenmoot stond qua punten. Ik spot alles, schiet veel (niet alles raak, eigenlijk maar 14%).

Het is uberhaupt mijn eerste online shooter, maar bevalt me wel.Iemand nog wat tips voor de absolute beginner :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
ZieMaar! schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:26:
Sinds een week of wat speel ik ook BC2. Ben een complete beginner, dus ben blij dat ik net mijn 1e volledig potje conquest met positieve k/d ratio heb gespeeld. Al heb ik ook wel eens potjes gehad waarbij ik 0 kills had, maar toch in de middenmoot stond qua punten. Ik spot alles, schiet veel (niet alles raak, eigenlijk maar 14%).

Het is uberhaupt mijn eerste online shooter, maar bevalt me wel.Iemand nog wat tips voor de absolute beginner :)?
Ben nu toch bezig, maar ik wil eerst even één dingetje weten.
ps3? xbox360? pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
walletje-w schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:31:
[...]

Ben nu toch bezig, maar ik wil eerst even één dingetje weten.
ps3? xbox360? pc?
PC :)

-edit-Heb trouwens gelogen, speel nu zo'n week of twee. Maar eerst de singleplayer gespeeld, al helpt dat je volgens mij geen ruk voor de multiplayer. Stats

[ Voor 34% gewijzigd door ZieMaar! op 01-09-2010 21:38 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
ZieMaar! schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:34:
[...]

PC :)

-edit-Heb trouwens gelogen, speel nu zo'n week of twee. Maar eerst de singleplayer gespeeld, al helpt dat je volgens mij geen ruk voor de multiplayer. Stats
Ah jammer, als je op de ps3 speelde kon ik zeggen join ons en volg ons. Dan leer je het snelst, en wij weten ook nog niet alles maar wel redelijk wat. Dat is wat ik ook aanraad, join een paar mensen hier van got zorg dat je een headset hebt en speel samen in een squad! Maakt het nog 10 keer leuker ook.

veel plezier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Je hebt toch al gevonden dat de XM8 een goed assault wapen is ;)

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
ha fijn bfbc2 weer erin gestopt na uitspelen van RDR, nog steeds erg leuk wel beetje roestig
fijn om te horen dat er nog actief wordt gespeeld hoop jullie snel tegen te komen !

PSN Headless_Pumpkin

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Spaiker schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:51:
Je hebt toch al gevonden dat de XM8 een goed assault wapen is ;)
Ja, in 1e instantie dacht ik dat elk geunlocked wapen weer wat beter zou zijn, maar dit is toch tot nu toe het wapen waar ik goed mee scoor.

Ik heb geen headset, wel een microfoon, dus wellicht zal ik inderdaad wel eens met wat GoT'ers spelen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ZieMaar! schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:44:
[...]

Ja, in 1e instantie dacht ik dat elk geunlocked wapen weer wat beter zou zijn, maar dit is toch tot nu toe het wapen waar ik goed mee scoor.

Ik heb geen headset, wel een microfoon, dus wellicht zal ik inderdaad wel eens met wat GoT'ers spelen.
Ik wil je wel een keertje wegwijs maken in de levels, ik speel op de pc, en ben al level 35.
Ik heb tevens een headset, dus ik kan je helpen met de opbouw van de levels en waar de vijand vandaan komt ;)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

ZieMaar! schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:44:
Correct me if I'm wrong, maar dan ga je dus het geluid van je speakers over je microfoon uitzenden ...

• Hajame
vandaag hopelijk bfbc2 binnen :D heb er al zin in om vnaaf de singleplayer uit te spele :D

Verwijderd

haha gister iets grappigs.. is er een admin die van dichtbij met zijn m36 ofzo mij niet dood krijgt omdat die blijkbaar parkinson heeft ofzo.. KICKT DIE ME! en de rede was cheating :S.. wat een 16 jarig kneusje zeg..

ik was dus niet aan het cheaten, ik heb gewoon body armor en ik schiet wel recht...

• Jackal131
Zou ook nog een soort van lag kunnen zijn. Gebeurd op de PS3 ook wel eens dat ik wel hitmarkers zie en dat ik daarna door dezelfde persoon wordt neergesschoten (heeft hij nog 100% ook)

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Goner schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:59:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar dan ga je dus het geluid van je speakers over je microfoon uitzenden ...
Of je gebruikt een koptelefoon, met losse microfoon ;)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

PearlPumpkin schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:19:
Of je gebruikt een koptelefoon, met losse microfoon ;)
Kan ook, maar ik interpreteerde 'ik heb geen headset' als 'geen koptelefoon' ... misschien iets te kort door de bocht :o

Verwijderd

ik skype altijd met mn broertje over mn speakers maar heb nooit last van feedback ofzo

• Wizz15
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:02:
ik skype altijd met mn broertje over mn speakers maar heb nooit last van feedback ofzo
Ligt er ook aan hoe gevoelig je microfoon is en hoe hard je speakers staan ;) Ik speel ook wel eens met mensen die geen headset hebben, maar wel een microfoon en vaak werkt dat gewoon goed.

Ik heb juist soms dat ik mijn stem terug hoor door mijn headset als ik met andere mensen speel die wel een headset gebruiken :P Vooral de standaard PS3 headset heeft hier volgens mij last van (net als geluid wat onverstaanbaar wordt eens in de zoveel tijd).

Wordt echt gek van de latency/timing op de servers de laatste tijd. Heb constant 2/3 headshots nodig met een sniper rifle terwijl ze normaal allang neer zouden zijn, 2 magazijnen om een vijand neer te krijgen met mn handpistool, 40mm shotgun headshots zonder dat vijanden doodgaan en meer van dat soort ongein. Kom ook steeds in servers met Japanners en Amerikanen (PS3).

Dit terwijl Dice heeft gezegd dat ze nu iets aan de latency hebben gedaan door een chat-exploit te fixen die ervoor zou zorgen dat de rest van de spelers lag krijgt.

[ Voor 29% gewijzigd door Wizz15 op 02-09-2010 13:02 ]

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Goner schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:59:
[...]

Nee :). Losse microfoon en speakers.

• Cocoia
Gister nog een tweaker geknifed op Laguna Presa CQ. Fun times :)

Verwijderd

Ik moet nog 3 vrienden knifen, maar ik heb sowieso pas net de 200 knife kills gehaald.
Snap nog steeds niet hoe een vriend van me zo'n 100 knife kills per week haald (soms al 50 per dag)

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:25:
Ik moet nog 3 vrienden knifen, maar ik heb sowieso pas net de 200 knife kills gehaald.
Snap nog steeds niet hoe een vriend van me zo'n 100 knife kills per week haald (soms al 50 per dag)
Lightweight spec, Armor spec, Shotgun en rennen maar! Medic of Recon het beste daarvoor :)
1700+ knife kills hier, maar neem het risico nu eigenlijk niet meer, tenzij ik weet dat ik een gold tag haal.
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/60146/pc_Deloeks.png

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 02-09-2010 19:34 ]

• KngfCnns
unfor schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:30:
[...]

Lightweight spec, Armor spec, Shotgun en rennen maar! Medic of Recon het beste daarvoor :)
1700+ knife kills hier, maar neem het risico nu eigenlijk niet meer, tenzij ik weet dat ik een gold tag haal.
[afbeelding]
Damn :9. Ook met je eens. Alleen als ik een gold tag/baseraper zie waag ik een poging.

• Cocoia
[...]

[afbeelding]
Nice! 1700 is heel netjes. Heb je vaak ook van die hit detection issues? Ik denk dat ik gemiddeld 1.5 keer moet steken voordat iemand neer gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
net weer een paar potjes rush gedaan.
1e server werkte niemand samen, dus daar was ik snel klaar.
2e server ging heel lekker, de teams waren goed aan elkaar gewaagd!
ook weer een paar nemisis pins binnen, maar dat is niet zo goed toch haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
[...]

[afbeelding]
meestal speel ik in hardcore en begin ik er niet eens aan. Twee kogels en je ligt om, de kans om iemand head-on te prikken is dan nihil. Enkel als je sneaky achterom gaat of een lucky spawner tegenkomt. Maar als ik dan eens een keer switch naar softcore gaat alles stukken gemakkelijker. Enkel het reloaden van mijn wapen moet ik wat vaker doen dan normaal.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Ik gebruik de knife niet vaak meer tegenwoordig. De hit detection is gewoon te belabberd. Ik knife alleen als ik een sniper die zit te hardscopen zie zitten, of als al m'n guns leeg magazijn hebben. Op alle andere momenten is de kans groot dat 't mes niet werkt en je gekilled wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Ik heb BC2 op de PC en daar zat een seriecode bij. Nu speel ik sinds een tijdje PS3 en van een vriend kan ik zijn BC2 overkopen zodat ik BC2 ook op de PS3 kan spelen. Echter vraag ik me af of dat wel mogelijk is. Ik weet niet of je daar wel mee online kan spelen i.v.m. serial.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

Je kan met het schijfje van die vriend van je gewoon online spelen: die serial die je misschien hebt gezien is de VIP-code, die heb je nodig om de VIP-mappacks te kunnen downloaden. Zonder VIP-code kan je sommige speltypes op sommige maps niet spelen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Hmm das best wel zuur...

Ik haal hem wel uit de budgetbak tegen de tijd dat BC2: Vietnam komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

kronolith

[EDIT]

Zo, ben vanaf gisteren ook weer begonnen met BC2. Heb hem al vanaf de release, maar heb nog maar 2 uur multiplayer gedaan :$ . Zoals gezegd gister het spel weer opgepakt en damn; wat speelt het toch weer lekker zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
Net sergant II geworden en heb 40 uur online gespeeld.
Recon en medic uitgespeeld, nu engineer en assault nog.
Op mijn ps3 voor de duidelijkheid.

[ Voor 13% gewijzigd door master111 op 03-09-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Nog 6464 puntjes voor rank 40 :) binnenkort vallen er golden tags te rapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
master111 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:47:
Net sergant II geworden en heb 40 uur online gespeeld.
Recon en medic uitgespeeld, nu engineer en assault nog.
Op mijn ps3 voor de duidelijkheid.
Wat bedoel je met uitgespeeld? Alle wapens van die klasse op platinum?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hij bedoelt gewoon alle unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
ja, dat ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

M2M schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:13:
[...]

meestal speel ik in hardcore en begin ik er niet eens aan. Twee kogels en je ligt om, de kans om iemand head-on te prikken is dan nihil. Enkel als je sneaky achterom gaat of een lucky spawner tegenkomt. Maar als ik dan eens een keer switch naar softcore gaat alles stukken gemakkelijker. Enkel het reloaden van mijn wapen moet ik wat vaker doen dan normaal.
Ik werd ooit neergeschoten op Alta Presa bij C, ren als een sodemieter na het respawnen het dak weer op, staat die lul daar nog. Ik op hem af rennen, springt ie naar beneden, ik erachteraan "ohnoyoudon't" en parachuteer zo achter zijn kont aan, net boven de grond WAM mes in zijn nek. Poor bastard never saw it coming.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb net maar een PSN card gekocht.
Aangezien je voor de "get all weapon bronze stars" ook de Spectact wapens moet hebben (toch?).
Voor 4,99 kan dat geen kwaad.
Ben goed op weg, moet nog 1 medic wapen, 3 recon wapens en nog een stuk of 7 overige wapens (shotguns/handguns).
Best lachen om zo alle wapens eens in de hand te hebben.
Nu weet ik ook gelijk wat mijn fave wapens zijn (oa XM8/MG3) en waar ik heel veel moeite mee heb om kills mee te maken (M14 > one shot).
Shotguns maak ik zelfs over lange afstanden heaqdshots mee.

Beetje raar trouwens, dat je bij Recon wapens (waar de kogel met mach 1 het wapen verlaat) rekening moet houden met het buigen van de kogel, terwijl je met een simpele UMP bv (met silencer!!!) vanaf 100+m recht op de kop kan schieten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:06:
Beetje raar trouwens, dat je bij Recon wapens (waar de kogel met mach 1 het wapen verlaat) rekening moet houden met het buigen van de kogel, terwijl je met een simpele UMP bv (met silencer!!!) vanaf 100+m recht op de kop kan schieten :?
Dat is gewoon een optisch effect, doordat je door een scope kijkt kun je de curve van de kogel beter zien, en ook omdat je dan vaker op langere afstanden op enemies schiet. Alle wapens in BC2 hebben vrijwel dezelfde bullet drop. Maar tot op 100m is de bullet drop nihil, dus daarom merk je er met non-sniper rifles niet veel van.

Afbeeldingslocatie: http://www.joinaclan.com/wp-content/uploads/2010/03/bfbc2BulletDrop.png

[ Voor 9% gewijzigd door Jelmar op 03-09-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Alle wapens in BC2 hebben vrijwel dezelfde bullet drop.
Niet vrijwel, maar exact dezelfde.
Ik hoor dat wel vaker, mensen die zeggen dat bepaalde wapens geen of minder bulletdrop hebben; Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
shotguns hebben volgens mij geen bulletdrop, maar ook dat weet ik niet zeker. Voor de rest, alle "normale" wapens in ieder geval wel :). (uitgezonderd tracer dart)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wel een vreemde feature. Leuk dat ze het op die manier realistisch proberen te maken, maar het slaat als een tang op een varken. Een M16 zou op 100 meter ongeveer 12cm kogelbaanverheffing moeten hebben en pas op 300 meter is richtpunt-trefpunt. Nou begrijp ik best dat dit geen sim is, maar als je het dan implementeertr, doe het dan goed; en anders doe je het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
unfor schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:04:
[...]

Niet vrijwel, maar exact dezelfde.
Ik hoor dat wel vaker, mensen die zeggen dat bepaalde wapens geen of minder bulletdrop hebben; Onzin.
Nou, ik zei 'vrijwel dezelfde', omdat er 3 typen kogels zijn in BC2, "Bullet", "Sniper_Bullet" en "HMG_Bullet", en ik heb begrepen dat er een klein beetje verschil zit in de hoeveelheid bullet drop, al moet ik zeggen dat ik dat verschil niet heb gemerkt. Het zou dus ook kunnen dat het overal hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
M2M schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:14:
shotguns hebben volgens mij geen bulletdrop, maar ook dat weet ik niet zeker. Voor de rest, alle "normale" wapens in ieder geval wel :). (uitgezonderd tracer dart)
Shotguns met slugs hebben gewoon bulletdrop. Hoe het zit met buckshot, dat weet ik niet. Ik vermoed dat de ingame gravity daar ook wel invloed op uitoefent, maar aangezien je daar alleen maar gebruik van maakt voor korte afstanden, is 't ook niet zo belangrijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:06:
Ik heb net maar een PSN card gekocht.
Aangezien je voor de "get all weapon bronze stars" ook de Spectact wapens moet hebben (toch?).
Ik heb hem vandaag gehaald en heb geen SA wapens, dus niet nodig (PS3). Ik was bezig alle wapens op goud te krijgen omdat ik dacht dat je daar de insignia voor kreeg, verkeerd gekeken... 8)7 Dat kreeg ik door nadat ik al 28 wapens op goud had :/ :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
haha lekker dan ;)
ik heb toch maar de bundel gekocht, heb ik weer wat extra uitdagingen :P
mijn double kills gaan lekker met de de AT mines trouwens haha

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-09-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
SpecAct is nog steeds niet verkrijgbaar voor de PC niet dat het veel toegevoegde waarde heeft maar toch.
Je merkt daarmee wat de prioriteit is voor Dice en dat is niet de PC speler helaas.

Ik hoop dat BF3 wel wat meer prioriteit gaat krijgen voor de PC gamer en of in ieder geval hetzelfde als console.

Verder blijft het een lekkere game ik kan niet meer zonder Destruction 2.0 !!

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 04-09-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 20:04
Het is toch echt mijn ervaring dat ik geen bulletdrop heb met andere wapens dan de sniperwapens. Een mannetje kan nog zo ver weg zitten, maar als ik op zn hoofd mik zonder sniperwapen raak ik echt zn hoofd. Met een sniperwapen moet ik in hetzelfde geval een centimeter hoger schieten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar tellen stats mee op de statspagina zoals kill/deaths en pins, wanneer je vóór het einde van een ronde quit?

En hoe worden win/lost ronden berekent op je stats pagina wanneer je eerder quit? Telt deze dan als een lost ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Alles telt heb ik het idee. Al maak je 10 kills en gaat 0 keer dood, en quit dan, dan worden er 10 kills bijgeschreven. Al quit je voordat je verliest of wint dan krijg je geen loss oid aangeschreven. Je moet echt in de game blijven wil je dan een win of loss erbij geschreven krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:49:
Misschien een domme vraag maar tellen stats mee op de statspagina zoals kill/deaths en pins, wanneer je vóór het einde van een ronde quit?

En hoe worden win/lost ronden berekent op je stats pagina wanneer je eerder quit? Telt deze dan als een lost ronde?
Kills en deaths tellen wel gewoon mee als je quit. Pins worden volgens mij niet geregistreerd, dus dat zou dan slecht zijn voor je SPM. Wat betreft win/loss, geen idee. Volgens mij gebeurt er niks dan. Op de PS3 heb ik best vaak halverwege potjes gequit als ik in mijn eentje zonder vertrouwd squad speel, maar volgens mij krijg je er dan geen loss bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Damn, moet echt ff een squad gaan vinden op de 360. Wie spelen er allemaal op de 360 die nog wat mensen zoeken.
The Great HooD is mijn GT, gewoon toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
En als je gekicked wordt of crashed komen je punten niet bij je stats, als ik me niet vergis.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
cheiron schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:34:
Het is toch echt mijn ervaring dat ik geen bulletdrop heb met andere wapens dan de sniperwapens. Een mannetje kan nog zo ver weg zitten, maar als ik op zn hoofd mik zonder sniperwapen raak ik echt zn hoofd. Met een sniperwapen moet ik in hetzelfde geval een centimeter hoger schieten.
Precies, dat bedoelde ik ook.
En dan is het helemaal raar dat je bv met een UMP met silencer (daardoor ook nog eens lagere bulletspeed) over een rechte afstand een headshot kan maken, ook over 100+ meters.
Bij sniper rifles moet je dan al iets hoger gaan mikken.
Maar goed, ik stoor me er niet aan, weet in ieder geval dat ik met sniper rifles hoger moet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
YouTube: Bullet drop comparison.wmv

Deze was al eens hier gepost door iemand. Elk wapen heeft bullet drop en ze lijken niet (veel) te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ja oke, over zo'n afstand is het logisch.
Maar over die afstand ga je niet met een ander wapen dan een sniper rifle schieten toch?
*edit*
nu ik er over nadenk: de Diemaco C8 bijvoorbeeld heeft in real life over 100m ook geen bulletdrop, en 100m ingame lijkt al gauw redelijk ver weg, terwijl het qua afstand best meevalt.
En toch moet ik bij marksman headshots van bv 120 meter al hoger mikken met een sniper rifle. Snap je mijn punt? Die bullet komt er veel sneller uit, dus zou pas veel later drop moeten krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 04-09-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Als je om en rond de 100m met bijv. ump of xm8 loopt te schieten gaan je kogels door recoil meestal vanzelf omhoog. Dan is één van die kogels meestal wel een headshot. Bullet drop wordt dan enigzins "gecompenseerd" door de recoil.
dvdkiwi schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:39:
En toch moet ik bij marksman headshots van bv 120 meter al hoger mikken met een sniper rifle. Snap je mijn punt? Die bullet komt er veel sneller uit, dus zou pas veel later drop moeten krijgen.
Ja, ach :P. Ze hebben er bullet drop ingegooid, maar zoals al eerder is gezegd hebben ze idd de moeite om het per wapen 100% realistisch te maken achterwege gelaten :) .

[ Voor 50% gewijzigd door KngfCnns op 04-09-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
cheiron schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:34:
Toch is het er. Er zijn enkele videos met bulletdrop tests, en alle wapens hebben bulletdrop. Maar ik betwijfel dat je echt heel vaak met een assault rifle op mensen schiet die verder weg zijn dan 100 meter. Bovendien heb je nog de weapon kick, dus als je op afstand op het hoofd richt, richt je in feite te laag (borsthoogte), maar door de kick van het wapen is de kans groot dat je dan alsnog het hoofd raakt. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
dvdkiwi schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:18:
En dan is het helemaal raar dat je bv met een UMP met silencer (daardoor ook nog eens lagere bulletspeed) over een rechte afstand een headshot kan maken, ook over 100+ meters.
Voor zover ik weet heeft de silencer in BC2 geen effect op de snelheid van de kogels. Alle kogels hebben de snelheid van 600m/s als ik me niet vergis.

[ Voor 20% gewijzigd door Jelmar op 04-09-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Net een bizar potje conquest Arica Harbor gespeeld. Het team van de tegenstanders bestond uit 5 rank 50 gasten + randoms die allemaal medic waren (alweer). Steeds gingen ze in de garagebox zitten bij vlag A en we kregen ze er met geen mogelijkheid uit. Constant waren ze elkaar aan het reviven in die box (ze zaten er met het hele team zowat). Het potje heeft echt iets van 3 kwartier geduurd, puur en alleen door het reviven waardoor ze steeds weer tickets terugkregen. Uiteindelijk was de eindscore voor mij iets van 7000/8000 punten (de rest van het team lager). Hun team had natuurlijk de speler met de acepin, meer dan 10000 punten. Heb nog foto's gemaakt van de scores, het was echt bizar.

Het meest frustrerende potje ooit, maar wel mooi 9x een nemesis pin gehaald (87 kills/30 deaths). Toen ik zag dat ze noob-tactics gebruikten (allemaal medic) ben ik maar gewoon met m'n grenadelauncher en explosive damage aan de slag gegaan. Verschillende keren zelfs een multiple kill gehaald, maar nooit is de garage bij A helemaal leeg geweest. Er waren zelfs momenten dat het andere team voor stond, terwijl ze nooit meer dan 1 vlag in hun bezit hebben gehad.

Wat heb ik een hekel aan dat soort teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hoeren, dat zijn het. (Maar daar met de vliegende grasmaaier naarbinnenvliegen was geen optie?)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
skullsplitter schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:11:
Hoeren, dat zijn het. (Maar daar met de vliegende grasmaaier naarbinnenvliegen was geen optie?)
Haha nou, mijn team was ook niet bepaald lekker bezig :P Ik noem snipers die naar de vijandelijke basis zitten te turen vanuit het huis bovenop de garage, ipv naar de garage bij A waar het te doen was en uiteindelijk eindigen met 230 punten. Het duurde ook een halve ronde voordat mijn squad doorhad dat iedereen nog gewoon in A zat, terwijl ik het meerdere malen heb aangegeven (verbaal en via spotten).

Maar ik ben niet zo'n held met de UAV, plus hij was steeds bezet door teamgenoten. Het voelde toch wel lekker om zo met die noobtube aan de gang te gaan op die garage. Ik heb sowieso een hekel aan medic squads, laat staan teams, dus die frustratie kon ik nu lekker laten botvieren op die gasten in die deathtrap (want dat zijn die garages in Arica Harbor). Was ook constant mensen die net iets te ver uit de garage kwamen aan het killen, vervolgens wachten tot een medic hem revived en daarna weer opnieuw killen :P Het liefst via een 40mm granaat direct op zijn pannetje :+.

[ Voor 12% gewijzigd door Wizz15 op 04-09-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Heerlijk potje gespeeld net met die proppenschieter(ump).
Ik had 15 kills op een rij. Net geen 2 combat excellence op rij :(
Maar wel 2 in het potje. En 3x efficiency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
lol, en ik had eerder deze avond het tegenovergestelde, team werkte goed mee en binnen 5 min was het over met een pin winner rush round :D, is ook wel eens prettig om mee te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typehigh schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:55:
[...]

Dat is gewoon een optisch effect, doordat je door een scope kijkt kun je de curve van de kogel beter zien, en ook omdat je dan vaker op langere afstanden op enemies schiet. Alle wapens in BC2 hebben vrijwel dezelfde bullet drop. Maar tot op 100m is de bullet drop nihil, dus daarom merk je er met non-sniper rifles niet veel van.

[afbeelding]
Raar plaatje, lijkt me dat je een sniper afstel op 500 meter en de kogel dus eerst stijgt en bij 500 meter dus geen bulletdrop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Iemand zin in een potje? Speel op PC.

nickname: pab.gran

[ Voor 22% gewijzigd door peakaboo op 05-09-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wizz15 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:55:
[...]

Haha nou, mijn team was ook niet bepaald lekker bezig :P Ik noem snipers die naar de vijandelijke basis zitten te turen vanuit het huis bovenop de garage, ipv naar de garage bij A waar het te doen was en uiteindelijk eindigen met 230 punten. Het duurde ook een halve ronde voordat mijn squad doorhad dat iedereen nog gewoon in A zat, terwijl ik het meerdere malen heb aangegeven (verbaal en via spotten).

Maar ik ben niet zo'n held met de UAV, plus hij was steeds bezet door teamgenoten. Het voelde toch wel lekker om zo met die noobtube aan de gang te gaan op die garage. Ik heb sowieso een hekel aan medic squads, laat staan teams, dus die frustratie kon ik nu lekker laten botvieren op die gasten in die deathtrap (want dat zijn die garages in Arica Harbor). Was ook constant mensen die net iets te ver uit de garage kwamen aan het killen, vervolgens wachten tot een medic hem revived en daarna weer opnieuw killen :P Het liefst via een 40mm granaat direct op zijn pannetje :+.
Granaat naar binnen (of 3) en daarna de rest afmaken met een AA-12 (als je dat met drie man doet moet het te doen zijn)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:18:
[...]
Raar plaatje, lijkt me dat je een sniper afstel op 500 meter en de kogel dus eerst stijgt en bij 500 meter dus geen bulletdrop heeft.
Tsja, dat is dus niet het geval. De curve is voor zover ik weet bij alle wapens hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Wizz15: als je tegenstanders zo spelen mag je met heel je team gaan noob-rpg'en :P
Paar in de garage en de garage is leeg...
Maar ik begrijp je frusttrtie, hou ook meer van een gebalanceerd team (om in en tegen te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Gisteren begonnen met de SVU met 12x scope en magnum ammo. Heerlijke combinatie. :9
Ik merk dat ik net zo makkelijk kills maak als met de GOL.

Voor redelijk korte afstanden taktiek gebruik ik de red dot. Enig nadeel is de recoil met dit wapen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Zojuist speelde ik Valparaiso en hadden wij als attacking team 185 tickets. :?
Bug? Iemand aan het glitchen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Sharpp schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:50:
Ik heb dat in het verleden ook wel eens gezien, maar niet zo extreem. Komt waarschijnlijk door statpadders, ik heb op Port Valdez wel eens meegemaakt dat we er tickets bij kregen aan het begin van de game doordat een medic iemand bleef reviven terwijl een ander hem killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
bc2 is trouwens weer aardig goedkoop op http://www.g2play.net/store/

15euro! voor de mensen die nog wat vrienden willen aan het spelen willen hebben (kan via ideal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Sharpp schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:50:
Dat is serverside te regelen, men kan dat op 200 zetten als ze willen, maar om het niet te lang te laten duren staat dat meestal op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Minaaj schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:48:
bc2 is trouwens weer aardig goedkoop op http://www.g2play.net/store/

15euro! voor de mensen die nog wat vrienden willen aan het spelen willen hebben (kan via ideal)
Een waarschuwing is wel op zijn plaats hier, regelmatig hoor je verhalen over keys die gebanned worden van deze zaken.
Omdat deze keys waarschijnlijk uit een goedkope aziatische regio komen, en officieel is het niet toegestaan om daarmee in europese regio te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Hoe zit het met onslought? Op de site van Dice staat dat het voor pc/xbox/ps is, maar aan het einde van de trailer noemen ze alleen de laatste twee.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:20

Eagle Creek

Breathing security

skullsplitter schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:11:
(Maar daar met de vliegende grasmaaier naarbinnenvliegen was geen optie?)
:+ :+

UAV vliegen in zo'n wespennest is niet echt makkelijk. Hij valt nogal snel op, en je kunt in zo'n kleine ruimte weinig manoeuvreren. Dus misschien maak je wel kills, maar echt de hele handel uitmoorden lukt je niet denk ik.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:56:
Hoe zit het met onslought? Op de site van Dice staat dat het voor pc/xbox/ps is, maar aan het einde van de trailer noemen ze alleen de laatste twee.
Ze zouden er mee bezig zijn, maar ik zou het niet vreemd vinden als die er niet komt (BF1943 was ook aangekondigd voor PC?).

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!