fenylalaline schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:49:
heb zojuist toch maar bfbc2 gekocht! heel lang mw2 gespeeld en was gewoon zo benieuwd naar bc2 dat ik hem gewoon maar heb gekocht, aangezien ik graag snipe en dit waarschijnlijk ook bij bc2 vaak ga doen, wil ik vragen een paar belangrijke aspecten aangezien snipe in bc2 niet het campen is als in mw2. en ik wil toch ook graag mijn team naar victory helpen.!
Snipen is op zich niets mis mee, dus gewoon doen als je dat graag doet. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je je team ook een beetje support

Snipers die alleen maar met hun eigen kills bezig zijn zijn niet heel nuttig voor de rest van het team. Probeer een beetje met je squad mee te bewegen (weliswaar iets meer op de achtergrond als je echt wil snipen), zodat je squad een veilig spawnpunt heeft.
Als de m-com is gearmed, probeer hem te dekken van een afstandje en schuw het gebruik van mortar-strikes niet. Bij verdedigers niet teveel oprukken maar altijd een m-com in het zicht houden (ook motion-sensors blijven gooien op de m-com). Je kunt trouwens ook prima sniper zijn en nog op de frontlinie meelopen. Je squad zal als het goed is tegenstanders die dichtbij zijn een beetje opruimen, jij kan dan ondertussen countersnipen en vijanden achter de stationary mg's/at's weghouden en motion-sensors gooien op punten waarvan je denkt dat er wel eens vijanden kunnen zitten.
Belangrijkste tips: altijd spotten terwijl je schiet en motion-sensors blijven strooien zodat je team weet waar de vijand zich ophoudt.
Bij een overschot aan snipers in je team; kies een andere class. Het heeft geen zin om met een heel team op een heuvel te campen terwijl je m-coms moet aanvallen

.
Veel mensen hebben een hekel aan snipers in dit spel, maar een goede sniper die een beetje rekening houdt met het team/squad is altijd welkom en kan weldegelijk nuttig zijn.
Omdat ze vaak door dat ding gekilled worden?
[
Voor 6% gewijzigd door
Wizz15 op 01-09-2010 18:40
]