[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Gisteravond een paar potjes gedaan met KingofCunnus, KillerZero86 en nog iemand van hier (was het awesome?).
Ging best lekker, had wel meer een "squad" gevoel dan wanneer je een normaal potje joined.
eerste potje ook gelijk een Ace pin, maar dat was meer geluk dan wijsheid.
Tegenstanders waren irritant!!!
3 recons die alleen maar aan snipen het Mortarren waren.
Had niet het idee dat ze (of de rest van hun team) ook maar de mcoms aan wilden raken...

*Spot balletjes gooien als recon en met een G3 in de hand voorin meevechten werkt goed!*

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2010 11:22 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Nee, het was Jackal131 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ah juist! :P

Even een ander vraagje aan jullie:
Heeft jullie headset ook last van vertraging?
Ik hoor mezelf een paar seconden later terug in m'n eigen oor.
Best irritant eigenlijk.
(heb de originele PS3 headset)

[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zijn er mensen die nu nog een potje willen spelen met voice ?

Ik haat het dat er steeds meer servers komen met allemaal restricties :S
zoals max 3 C4 players per team. wtf
max 2 shotguns per team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
dvdkiwi schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:55:
Ah juist! :P

Even een ander vraagje aan jullie:
Heeft jullie headset ook last van vertraging?
Ik hoor mezelf een paar seconden later terug in m'n eigen oor.
Best irritant eigenlijk.
(heb de originele PS3 headset)
Nee geen last van vertraging, maar heb dan ook geen PS3 headset maar gewoon een goedkope Jabra voor de telefoon (werkt prima).

Maar eh...het kan aan mij liggen, maar ik heb je volgens mij niet gehoord... :)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Zelfde hier met de PS3 headset. Wat ik zeg hoor ik een seconde later nog zachtjes terug. Niet altijd overigens.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Dat komt doordat iemand anders zijn geluid over de tv heen heeft lopen, dat staat dan zo hard dat het weer wordt opgepikt door de headset van die persoon en zo hoor je jezelf terug. Volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
KillerZero86 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:05:
Dat komt doordat iemand anders zijn geluid over de tv heen heeft lopen, dat staat dan zo hard dat het weer wordt opgepikt door de headset van die persoon en zo hoor je jezelf terug. Volgens mij.
Dacht ik ook eigenlijk.

Overigens baal ik er wel een beetje van dat je tegenwoordig levels als Arica niet kan spelen zonder dat de eerste basis vanuit de attackers basis aan gort worden geschoten.. maakt het een stuk minder boeiend.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:32:
Zelfde hier met de PS3 headset. Wat ik zeg hoor ik een seconde later nog zachtjes terug. Niet altijd overigens.
Neej gelukkig heb ik daar geen last van alleen heb ik soms wel het gevoel dat mijn stem helemaal niet komt.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
woehoe, heb net de badge voor 500 headshots gekregen :P
ben nu een beetje bezig met shotguns, maar dat is best moeilijk...
als je niet in één keer een kill maakt weet je zeker dat je gelijk weer kan spawnen.
Maar áls ie raak is, dan is ie ook gelijk goed raak!

*hoopt dat ie snel de 100 mcom badge krijgt zodat ie weer zijn favoriete conquest kan gaan spelen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Weet iemand of er nu onderhoud wordt uitgevoerd aan de servers ofzo? Want als ik bij stat kijk staan daar gewoon mijn stats, maar zodra ik in-game ga kan ik ineens alleen nog aar de wapens gebruiken die je standaard al hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
KillerZero86 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:01:
Weet iemand of er nu onderhoud wordt uitgevoerd aan de servers ofzo? Want als ik bij stat kijk staan daar gewoon mijn stats, maar zodra ik in-game ga kan ik ineens alleen nog aar de wapens gebruiken die je standaard al hebt!
Dat probleem komt eens in de zoveel tijd voor, maar je krijgt je oude stats en wapens gewoon weer terug na een tijdje (hoe lang weet ik niet precies) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wizz15 op 29-08-2010 20:54 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Ik moet enkel nog 2 sniperrifles bronzen en dan heb ik weer 2 nieuwe pins :), tenzij specact meetelt natuurlijk..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wizz15 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:52:
[...]

Dat probleem komt eens in de zoveel tijd voor, maar je krijgt je oude stats en wapens gewoon weer terug na een tijdje (hoe lang weet ik niet precies) :)
Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat zoals vandaag ook de wapens verdwenen, wel dat je tijdelijk werd teruggezet naar level 1. Ach ja, ik neem aan dat morgen alles weer in orde is :P (Alhoewel, morgen is ook 13 uur durend geplande PSN onderhoud dacht ik)

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 29-08-2010 22:30 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
BatmanHorizon schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:28:
Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat zoals vandaag ook de wapens verdwenen, wel dat je tijdelijk werd teruggezet naar level 1. Ach ja, ik neem aan dat morgen alles weer in orde is :P (Alhoewel, morgen is ook een geplande PSN onderhoud van 13 uur dacht ik)
Ik heb het wel eerder meegemaakt, maar toen was het voor mij maar een paar minuten. Het probleem duurt nu inderdaad wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
dvdkiwi schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:47:
woehoe, heb net de badge voor 500 headshots gekregen :P
ben nu een beetje bezig met shotguns, maar dat is best moeilijk...
als je niet in één keer een kill maakt weet je zeker dat je gelijk weer kan spawnen.
Maar áls ie raak is, dan is ie ook gelijk goed raak!

*hoopt dat ie snel de 100 mcom badge krijgt zodat ie weer zijn favoriete conquest kan gaan spelen*
Met de shotguns had je zo gemakkelijk de headshotbadge kunnen binnentikken!. Ietsje hoger mikken (bovenkant borst) en als het kereltje dood neervalt heb jij 10 extra punten voor een headshot. 1 kogeltje van de hagel in de oogkas van de tegenstander als die sterft en het wordt geregistreerd als headshot :). Scheelt gepruts met snipers en dergelijke. Hoewel je voor de sniper ook de 100 marksman headshots hebt. Die is iets moeilijker te halen met een shotgun :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wel even vreemd vanavond op BF zonder de ranks :D Alleen als je de specact kit had kun je nog ammo en medkit neerleggen (dus steeds die kits jatten als de gotters een kogel incasseerden ;) ). Wel meteen weer feeling gekregen met het standaard assault wapen, wat is dat toch fijn.

En mn hoogste marksman headshot: 248 (+ 50 voor de kill en, +10 headshot) whehe.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:02:
Haha, dit is de enige foto die ik heb, camera op mobile telefoon. Ik was de Best Player en ik heb veel gespot. Maar niets verzwakt, alleen gekilled. Motar strike op A molde A en ik zat te ver weg voor een spotting grenade. Tevreden? :P
Volgende keer dus ingame een screenshot maken of zo... :) Of speel je op de console? Dan lijkt het mij moeilijker, maar kan zijn dat ik dat mis heb, heb geen console ervaring... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Heb mijn server het [GOT] kenmerk gegeven.
Is van maandag tot zondamgmiddag op bc2 en zondagavond op bf2 draaiend want dan hebben we clan wars.

Zoeken op DCInc.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou deze game overtuigend zijn aan CoD mw2 ?
Kritische vraag van mijn kant, omdat ik er zelf niet uitkom welke game ik zal kopen....

Heb eventjes MW2 gespeelt, en deze vond ik erg leuk, waarom zou BC2 beter of leuker zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
speel het eens en je komt er vanzelf achter.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 08:38:
waarom zou BC2 beter of leuker zijn ?
Wie zegt dat BC2 leuker/beter is dan MW2 ?? Dat hangt helemaal af van wat je zoekt in een spel ... smaken verschillen tenslotte.
Persoonlijk vind ik BC2 leuker omdat ik een beetje uitgekeken was op het perk-gebeuren in CoD, met honden, helicopters enzo ... en het feit dat MW2 niet op dedicated servers gespeeld ging worden, was voor mij reden om op BC2 te wachten destijds. Ordinaire console-port.
De nieuwe CoD wil ik wel weer eens bekijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat het leuker is, ik stel meer een uitdagende vraag waarom BC2 gebruikers dit spel leuker vinden, of beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb me in het begin ook erg vermaakt met MW2, maar BC2 is meer mijn ding. Kwestie van smaak inderdaad.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik de game nog niet heb, waar worden die verschillen op gebasseerd ?
Welke smaak moet ik hebben om BC leuker te vinden dan MW2 ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Even alleen over multiplayer gesproken: MW2 is mij te hectisch en te snel. Voordeel van BC2 vind ik de grotere maps, destructability, echte verschillen in classes en natuurlijk de voertuigen.

Singeplayer vond ik van beide matig maar bij MW2 werd ik wel meer in het verhaal (waar ik op een gegeven moment de ballen meer van snapte) gezogen. De singleplayer van BC2 viel mij enorm tegen en heb ik na het uitspelen alleen nog opgestart om wat trophies te halen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mijn ervaring op de PS3 is dat bij BC2 meer als team wordt gespeeld dan bij MW2. Zoals Cheiron al aangaf is MW2 een stuk chaotischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Tja, bij MW2 heb ik echt wel veel fun gehad online.
De killstreaks lijken daar echter het belangrijkste te zijn, en dat levert veel campers op (hoewel ik bij BFBC2 ook al een paar campers ben tegengekomen).
Ook zijn veel killstreaks in MW2 erg overpowered en is er weinig tegen te doen.
Bij BFBC2 zijn er ook wel sterke voertuigen, maar daar kan je als engineer heel simpel mee omgaan.
Ik was altijd een COD mannetje, maar hoe meer ik Bad Company speel hoe meer ik de gameplay online ga waarderen. Er komt meer bij kijken dan het rushen in MW2: teamplay, tanks/heli's repareren, spotten (ook voor je teammates), ammo geven, mensen healen/reviven.
De gameplay is wat uitgebreider dan MW2.
Maar het zijn beide echt geen slechte spellen hoor.
De singleplayer modes schelen niks, die zijn allebei heel gaaf.
Ik zou eens zoeken naar online gameplay filpmjes, en dan vooral eens op de wapens en het geluid letten (dat is bij BFBC2 dus echt veel beter).
Succes met een keuze maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:31:
Tja, bij MW2 heb ik echt wel veel fun gehad online.
De killstreaks lijken daar echter het belangrijkste te zijn, en dat levert veel campers op (hoewel ik bij BFBC2 ook al een paar campers ben tegengekomen).
Ook zijn veel killstreaks in MW2 erg overpowered en is er weinig tegen te doen.
Bij BFBC2 zijn er ook wel sterke voertuigen, maar daar kan je als engineer heel simpel mee omgaan.
Ik was altijd een COD mannetje, maar hoe meer ik Bad Company speel hoe meer ik de gameplay online ga waarderen. Er komt meer bij kijken dan het rushen in MW2: teamplay, tanks/heli's repareren, spotten (ook voor je teammates), ammo geven, mensen healen/reviven.
De gameplay is wat uitgebreider dan MW2.
Maar het zijn beide echt geen slechte spellen hoor.
De singleplayer modes schelen niks, die zijn allebei heel gaaf.
Ik zou eens zoeken naar online gameplay filpmjes, en dan vooral eens op de wapens en het geluid letten (dat is bij BFBC2 dus echt veel beter).
Succes met een keuze maken!
Campers heb je in elke game maar wat ik zag was niet normaal. Gelukkig heb ik het spel niet gekocht.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:10:
Ik zeg niet dat het leuker is, ik stel meer een uitdagende vraag waarom BC2 gebruikers dit spel leuker vinden, of beter.
Bij COD is het elk potje erg veel van hetzelfde. Je spawnt, begint te rennen in kleine mappen en dan knallen maar.

Bij BFBC2 is het veel meer teamplay wat ervoor zorgt dat je team wint. Plus dat het veel ruimer is opgezet. Je kan met tanks, choppers, quads, jeeps, UAV, te voet, boot, jet-ski etc. de vijand bestoken. Of ervoor kiezen om sniper te worden en op een lange afstand je team ondersteunen d.m.v. spots, mortar strikes etc.

CODMW2 is een leuke game, maar die heb ik na een dag alweer verkocht. Het is eigenlijk MW1 maar dan net iets mooier en andere perks. De gameplay is precies hetzelfde.

De mogelijkheden bij BC2 vind ik persoonlijk veeel leuker en uitgebreider dan wat je bij COD kan doen. Plus dat de mappen echt gigantisch zijn vergeleken met COD. (en eigenlijk weer aan de krappe kant vergeleken met BF2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:18:
Aangezien ik de game nog niet heb, waar worden die verschillen op gebasseerd ?
Welke smaak moet ik hebben om BC leuker te vinden dan MW2 ? :X
Ik heb beide games, en voor mij is BC2 leuker omdat:

- Levels zijn groter en meer objective based
- Spelers zijn over het algemeen wat ouder/volwassener (minder 11 jarige kids die in m'n oor schreeuwen)
- Nadruk op teamplay in plaats van k/d
- Voertuigen in het spel (killstreak voertuigen bij MW2 tellen niet mee)
- Destructie, last van een camper? Schiet gewoon z'n muur weg :)

Als je van arcade shooters houdt met een hoog tempo dan ben je beter af met MW2. Houdt je van wat meer tactische gameplay en iets meer realisme, dan is BC2 je ding. Ik heb laatst nog eens MW2 opgestart, maar ik was gelijk verdwaald. Je begint in een level en iedereen rent maar door elkaar heen zonder een echt doel, behalve zoveel mogelijk kills maken (team deathmatch). Dit kan erg leuk zijn, maar ik ben na een hele poos MW2 gespeeld te hebben toch echt blij dat ik BC2 heb gekocht.

Wat ik wel een nadeel vind ten opzichte van MW2 is dat MW2 veel meer maps heeft. BC2 heeft er tot nu toe 8 en geen betaalde maps (terwijl ik toch graag zou betalen). Nu is dat niet zo'n probleem als je de game net hebt, aangezien de maps gigantisch zijn in vergelijking met MW2. Maar na een aantal maanden spelen zou ik het niet erg vinden als ze een keer met wat nieuws kwamen (BC:Vietnam telt niet, dat is een aparte game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou we het toch over voertuigen hebben ; wat is er met de CAV gebeurd ? Die jeep met .50 erop ... die dook een tijd terug opeens op in een map en ik heb 'm sindsdien niet meer gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
De CAV...is die niet te vinden op Atacama Desert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Als het goed is staat ie daar ja, bij conquest op die map in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Wizz15 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:59:
[...](BC:Vietnam telt niet, dat is een aparte game).
...

Dit wordt toch gewoon een (betaalde) add on/dlc als je bfbc2 al hebt? Dat is tenminste wat ik overal lees :>. Of ik mis je punt :P

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 30-08-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Goner schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:04:
[...]

Nou we het toch over voertuigen hebben ; wat is er met de CAV gebeurd ? Die jeep met .50 erop ... die dook een tijd terug opeens op in een map en ik heb 'm sindsdien niet meer gezien :?
Die staat bij port valdez op conquest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
"Staat" ja, want als ik aan de andere kant speel kan je er donder op zeggen dat ie niet ver komt haha :P
Of teammates laten vliegen, dat kan ook:
YouTube: Bad Company 2 - Fun with ANTI-TANK MINES!
haha

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 30-08-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verdorie, als je shattered horizon gespeeld hebt, en dan een paar potjes BC2 terug, moet zeggen dat je dan een ferm betere aim hebt, maar dat kan ook toeval zijn :o :D
[...]
- Nadruk op teamplay in plaats van k/d
8)7 meestal zie ik toch andere dingen dan dat hoor ;(

[ Voor 39% gewijzigd door Spaiker op 30-08-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Spaiker schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:19:
Verdorie, als je shattered horizon gespeeld hebt, en dan een paar potjes BC2 terug, moet zeggen dat je dan een ferm betere aim hebt, maar dat kan ook toeval zijn :o :D

[...]

een no sniper server scheelt een berg kan ik je vertellen. Maar misschien was het leuker geweest als het getalletje K/D nergens als stat te zien zou zijn. Dan kan het ook niet meer gebruikt worden als pronkstuk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door M2M op 30-08-2010 18:41 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
BatmanHorizon schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:26:
Dit wordt toch gewoon een (betaalde) add on/dlc als je bfbc2 al hebt? Dat is tenminste wat ik overal lees :>. Of ik mis je punt :P
Klopt, maar deze add-on speelt in een heel andere periode (met andere wapens/voertuigen/etc).

Ik heb liever nieuwe maps, met dezelfde wapens en setting. Vandaar dat je Vietnam een beetje als aparte game kan zien, aangezien die ook aparte leaderboards enzo krijgt. We krijgen weliswaar nieuwe maps met Vietnam, maar die kan je niet in de normale roulatie spelen (dus dan kan je weer enkel die 4 Vietnam maps spelen of de 'normale' BC2 maps).

Ik wil gewoon de huidige maps spelen, met nog een paar extra in de roulatie ;) Desnoods verschuiven ze de speelbare gebieden op de huidige maps wat, aangezien de maps echt groot zijn. We spelen enkel maar een fractie van de meeste maps, dus er is heel wat terrein wat we gewoon nog niet gezien hebben en waar Dice prima een 'nieuwe' map van zou kunnen maken. Arica Harbor achter de 2e set m-coms, daar staan ook heel wat gebouwen aan de andere kant van de grote berg, die krijgen we nu simpelweg niet te zien, omdat we daar niet mogen komen. Beetje schuiven met de out-of-bounds gebieden en we hebben er weer een urban-achtige map bij.
Spaiker schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:19:
Uiteraard zijn er nog mensen die puur voor hun k/d spelen, maar daarmee win je het spel niet ;) Dus de game is meer op teamplay gericht dan op k/d. Bij MW2 is het vaak zoveel mogelijk kills maken en zo min mogelijk doodgaan en je wint.

[ Voor 38% gewijzigd door Wizz15 op 30-08-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Wizz15 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:49:
[...]

Klopt, maar deze add-on speelt in een heel andere periode (met andere wapens/voertuigen/etc).

Ik heb liever nieuwe maps, met dezelfde wapens en setting. Vandaar dat je Vietnam een beetje als aparte game kan zien
Ahh. Hmm, ik heb alleen gelezen dat vietnam expansion kwam met idd nieuwe wapens/voertuigen. Ik wist niet dat het in een andere periode zou plaatsvinden, ik dacht gewoon huidige wapens/perks + nieuwe vietnam maps/voertuigen/wapens. Dan zou het zijn zoals jij en ik het liever hebt en zijn het 'gewoon betaalde nieuwe maps' die je alleen kan spelen bij aanschaf :P.

Maar hoe weet je eigenlijk dat het zo een soort 'losstaande' game wordt zoals jij zegt? Ik kan eigenlijk nergens een aankondiging vinden naast deze. Heb ik er een gemist?
[...]
We krijgen weliswaar nieuwe maps met Vietnam, maar die kan je niet in de normale roulatie spelen (dus dan kan je weer enkel die 4 Vietnam maps spelen of de 'normale' BC2 maps).
Of bedoel met dit dat het losstaand is? Niet meer dan logisch eigenlijk :P

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 30-08-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
[...]
Uiteraard zijn er nog mensen die puur voor hun k/d spelen, maar daarmee win je het spel niet ;) Dus de game is meer op teamplay gericht dan op k/d. Bij MW2 is het vaak zoveel mogelijk kills maken en zo min mogelijk doodgaan en je wint.
Teamplay is inderdaad de belangrijkste factor, maar onderschat het belang van een goede (positieve) k/d niet. Waarom is een positieve k/d wel belangrijk:
1) Een teamlid met positieve k/d is vaker een nog levend spawnpunt.
2) Een aanvulland teamlid met positieve k/d is in staat de linie naar de MCOM te bewegen
3) Een verdedigend teamlid met positieve k/d is in staat de linie voor de MCOM te behouden

ps: k/d moet je wel zien in combinatie met kills/minute of deaths/minute. Een k/d van 2.0 halen i.c.m. 0.3 kills/minute is nou net weer niet het type teamlid wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lol, ik voldoe aan geen van de door jou gestelde eisen, Uno... _O-

Ik zal in het vervolg opzoek gaan naar nieuwe teammates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik verwachtte al zo'n reactie en twijfelde daarom of ik hem wel zou moeten posten. :)
Ik voldoe er zelf ook niet aan en het zijn voor mij ook geen eisen om wel/niet met iemand te spelen. ;)

Ik denk wel dat k/d belangrijk is. Een goede aanvallende BC2 Rush pot spelen is proberen de juiste balans te vinden tussen rushen en tegelijkertijd je team/linie bijeenhouden. Naar voren rennen is een tactiek maar je komt dan vaker in 1-op-1 situaties die je verliest (verdediger zit in cover en jij komt aanrushen). Zorgvuldig je vijanden wegwerken (hier komt de positieve k/d om de hoek kijken) zorgt ervoor dat je ruimte naar voren creeerd zodat je daarna de linie naar voren kan verplaatsen. Iedere kill haalt de een verdediger 10 seconden uit de strijd. Na respawn komt de verdediger vervolgens naar voren rushen en zit jij inmiddels in goede cover, zodat je hem beter kan opruimen.

Zelf probeer ik de laatste tijd tijdens het rushen:
* Iets meer de tijd te nemen om vijanden (verdedigers/aanvallers) die aankomen uit de weg te ruimen
* Goede cover te zoeken en erlangs te bewegen (dus niet een veld oversteken)
* Vaker te wachten op teamleden om de aanval te vervolgen

Dit levert me vaker een positieve k/d op en ik denk dat ik het team ook beter van dienst ben t.o.v. lone-wolf acties naar voren.

[ Voor 76% gewijzigd door Unomomentodado op 31-08-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oeps, zat op een hele oude pagina en reageerde ...
jammer dat je je eigen post niet kan verwijderen :?

[ Voor 74% gewijzigd door Goner op 31-08-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Unomomentodado schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:59:
1) Een teamlid met positieve k/d is vaker een nog levend spawnpunt.
Wel jammer dat het dan vaak een sniper is die nog in de eerste spawn zit te kamperen .. :(

EDIT: inderdaad, nu vergat ik dat de laatste post van mij was ... sorry, zal de leeftijd zijn.
Vandaar dat je Vietnam een beetje als aparte game kan zien, aangezien die ook aparte leaderboards enzo krijgt. We krijgen weliswaar nieuwe maps met Vietnam, maar die kan je niet in de normale roulatie spelen
Dus ook aparte Vietnam servers ??

Iets heel anders : is er een (PC) commando of menu-optie voor 'suicide' als je bijv. ergens vastzit of wil overstappen naar het andere team ??

[ Voor 56% gewijzigd door Goner op 31-08-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die suicide optie zoek ook, aangezien ik het wel eens gezien heb op een video wat opgenomen is op een console. De PS3 dacht ik.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Op de PS3 heb je inderdaad de suicide optie. Deze gebruik ik wel eens als ik een verkeerde scope of class heb geselecteerd.
Ik neem toch aan dat dit ook ergens op de PC versie is verstopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

heb even geGoogled :
Enter - While alive, go to menu to choose to suicide or switch teams, or modify kits (for future spawns).
eens proberen vanavond. kan me niet herinneren daar een suicide optie te hebben gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:37:
heb even geGoogled :
Enter - While alive, go to menu to choose to suicide or switch teams, or modify kits (for future spawns).
eens proberen vanavond. kan me niet herinneren daar een suicide optie te hebben gezien ...
Die is er nochtans wel, handig als je bij valparaiso links weer vastzit tussen de boom en de rots :p
Idd gewoon enter en links heb je suicide en switch team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
idd :) is er altijd al geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34

Audione0

Strijdt der titanen

[...]

Ik heb beide games, en voor mij is BC2 leuker omdat:

- Spelers zijn over het algemeen wat ouder/volwassener (minder 11 jarige kids die in m'n oor schreeuwen)
Dan moet je mij eens horen, en ik ben geen kid meer :*)
Af en toe komt er wel een godver door andermans speaker heen hoor O-)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Unomomentodado schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:16:
Ik verwachtte al zo'n reactie en twijfelde daarom of ik hem wel zou moeten posten. :)
Ik voldoe er zelf ook niet aan en het zijn voor mij ook geen eisen om wel/niet met iemand te spelen. ;)

Ik denk wel dat k/d belangrijk is. Een goede aanvallende BC2 Rush pot spelen is proberen de juiste balans te vinden tussen rushen en tegelijkertijd je team/linie bijeenhouden. Naar voren rennen is een tactiek maar je komt dan vaker in 1-op-1 situaties die je verliest (verdediger zit in cover en jij komt aanrushen). Zorgvuldig je vijanden wegwerken (hier komt de positieve k/d om de hoek kijken) zorgt ervoor dat je ruimte naar voren creeerd zodat je daarna de linie naar voren kan verplaatsen. Iedere kill haalt de een verdediger 10 seconden uit de strijd. Na respawn komt de verdediger vervolgens naar voren rushen en zit jij inmiddels in goede cover, zodat je hem beter kan opruimen.

Zelf probeer ik de laatste tijd tijdens het rushen:
* Iets meer de tijd te nemen om vijanden (verdedigers/aanvallers) die aankomen uit de weg te ruimen
* Goede cover te zoeken en erlangs te bewegen (dus niet een veld oversteken)
* Vaker te wachten op teamleden om de aanval te vervolgen

Dit levert me vaker een positieve k/d op en ik denk dat ik het team ook beter van dienst ben t.o.v. lone-wolf acties naar voren.
Slechte instelling man!

Ik rush altijd zo snel mogelijk naar de mcom en pak gelijk die punten die er te pakken valt (mcom armen en destroyen) en schiet iedereen die stoer doet. Zo sta ik vaak bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Hoezo slechte instelling??

Ieder heeft zijn eigen manier van spelen. Als ik bijv. alleen maar richting de Mcom rush dan weet ik zeker dat ik afgeschoten ben voor ik ook maar in de buurt kom. En dat is weer slecht voor het aantal tickets dat we hebben. Vandaar een behoedzame speelwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striptease schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

Slechte instelling man!

Ik rush altijd zo snel mogelijk naar de mcom en pak gelijk die punten die er te pakken valt (mcom armen en destroyen) en schiet iedereen die stoer doet. Zo sta ik vaak bovenaan :)
Zulke cowboys laat ik echt niet passeren hoor. Ik sta als defender altijd op een positie dat ik aanvallers goed zie aankomen maar ook het gebouw van de mcom in het oog kan houden.

Als ik rush zal ik dus niet bepaald alleen naar voor rushen maar met het squad (op TS) ons een weg door banen (zo is de eerste basis van valparaiso eigenlijk zeer gemakkelijk te nemen door met een man of 4 langs het water te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
[...]
Eergisteren kwam ik met KingofCunnus in een squad terecht. Nadat wij over de headset spraken hoorden we ineens: "Hello, is anyone there?". Ik begroet die kerel en hij stelt zich voor met Mohammed (en nog iets). Daarna vraagt hij of wij moslim zijn, waarop ik antwoord dat ik dat niet ben. Begint ie te roepen "You are infedels!! You must die!!". Toen heb ik me wel even kapot gelachten en gevraagd of ie Medal of Honor nog ging kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
@Belgjm: 171 uur en 11.000 kills met de 9A-91 Avtomat zie ik. _/-\o_ Is wat mij betreft ook een erg fijn wapen (met reddot). :) Ik ben hem nu naar platinum aan het spelen.

Vanwaar bij jou trouwens zo'n groot verschil in W/L tussen defenden en attacken?

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 31-08-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
[...]

Slechte instelling man!

ehm aslan, volgens mij is het niveau gestegen sinds jij weg bent. dus zo maar naar voren rennen gaat echt niet meer werken. Behalve natuurlijk als het hele team uit gotters bestaat want dan is een spot al voldoende om de tegenstander dood te krijgen. :+

ps. ik zie je alleen nog maar fifa spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Unomomentodado schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:39:
@Belgjm: 171 uur en 11.000 kills met de 9A-91 Avtomat zie ik. _/-\o_ Is wat mij betreft ook een erg fijn wapen (met reddot). :) Ik ben hem nu naar platinum aan het spelen.

Vanwaar bij jou trouwens zo'n groot verschil in W/L tussen defenden en attacken?
Hij speelt voornamelijk conquest te zien aan zijn stats. Ik heb namelijk exact hetzelfde. Een win in conquest wordt als Attacker Win gerekend en een verlies als Defender Loss. Mijn Attacker W/L zitten tegen de 6.0 aan en Defender W/L is zit onder de 1 (die paar wins voor defender zijn van Rush, net als de verliezen bij Attacker).

Vandaar dat de W/L ratio van conquest spelers heel raar uitziet (waarschijnlijk alsof ze alleen attackers spelen).

[ Voor 6% gewijzigd door Wizz15 op 31-08-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
walletje-w schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:55:
[...]

ehm aslan, volgens mij is het niveau gestegen sinds jij weg bent. dus zo maar naar voren rennen gaat echt niet meer werken. Behalve natuurlijk als het hele team uit gotters bestaat want dan is een spot al voldoende om de tegenstander dood te krijgen. :+

Dat verklaart een hele hoop, tenminste bij mijn stats. Mijn W/L Ratio ziet er erg vreemd uit :P

Ben net terug van vakantie was ervoor een paar dagen aan het oefenen met de helicopter, erg leuk om te doen, vervelend voor al die mensen die doodgaan. Al ga jij met een goede gunner op pad met een aanvalshelicopter (HIND, Apache) dan ben jij bijna niet dood te krijgen. Al helemaal als je gunner of jijzelf ook nog een Engineer is...

Ik heb trouwens ook hele grote moeite om Distinquished Retaliation Combat te halen, moet nog 5x mensen killen die mij 5x gekilled hebben. Alleen gebeurt dat nooit, echt nooit :P

[ Voor 9% gewijzigd door The Great HooD op 31-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
The Great HooD schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:20:
[...]

Dat verklaart een hele hoop, tenminste bij mijn stats. Mijn W/L Ratio ziet er erg vreemd uit :P

Ben net terug van vakantie was ervoor een paar dagen aan het oefenen met de helicopter, erg leuk om te doen, vervelend voor al die mensen die doodgaan. Al ga jij met een goede gunner op pad met een aanvalshelicopter (HIND, Apache) dan ben jij bijna niet dood te krijgen. Al helemaal als je gunner of jijzelf ook nog een Engineer is...
Als ik in een voertuig zit (driver/gunner) ben ik vrijwel altijd engineer. Op die manier kan ik altijd mijn voertuig repareren, of vernietigen als repareren niet mogelijk is (wil natuurlijk niet dat de vijand hem pakt). Het is altijd heel ergerlijk als ik een recon in een voertuig zie stappen (meestal chopper) en vervolgens achter de vijandelijke basis landt, waardoor de chopper nu van de vijand is.

Gisteravond was het trouwens weer erg qua inspiratieloze tegenstanders. Welk potje ik ook joinde, ik kwam altijd in een server met vijanden die de m-coms alleen maar met raketten/tanks/C4/antitankmijnen/UAV kon opblazen. Niemand probeerde te armen, het enige wat ze af en toe deden was proberen dichtbij te komen om dat ding op te blazen. Verder bleef iedereen steeds maar in hun basis campen en raketten afvuren (soms zelfs 2 basissen terug met de UAV). Het meest irritante was nog wel dat het ze steeds lukte om bij de 1-5 tickets dat ding voldoende te beschadigen om door te gaan naar de volgende m-coms.

Vervolgens maar geprobeerd een fatsoenlijk conquest potje te vinden, maar ook hier kwam ik steeds in een team dat al gebaseraped werd, terwijl ons team meer tickets had. Reden: niemand wilde in de radius gaan staan om een vlag te pakken, iedereen bleef er maar een beetje omheen zweven, net zolang tot ze gekilled waren en alleen nog in de basis konden spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jackal131 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:18:
Vandaar een behoedzame speelwijze.
Ik vind het sowieso leuker om een beetje behoedzaam te spelen aangezien het (in mijn ogen) wat realistischer is dan dat ge-rush en ge-hop ... ik weet het, het is een spel en dus niet realistisch, maar ik vind het gewoon leuker om zo te spelen.
(Spelen op de echte tactical-realism servers - modded CoD:WaW bijv - kan erg leuk zijn, zeker zonder re-spawn, dan wil je wel je best doen om niet te sneuvelen. Je moet alleen wel wat geduld op kunnen brengen om een kwartiertje te gaan zitten spectaten als je een kogel opvangt in de 2e minuut :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21

Sandyman538

SandstorM [148839]

The Great HooD schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:20:
Ik heb trouwens ook hele grote moeite om Distinquished Retaliation Combat te halen, moet nog 5x mensen killen die mij 5x gekilled hebben. Alleen gebeurt dat nooit, echt nooit :P
Ja dat vond ik ook heel matig. Ik moest op internet op gaan zoeken hoe ik die pin kon gaan halen aangezien ik die na tig uur spelen nog steeds niet had. Dus toen heb ik mezelf maar een paar potjes totaal door iedereen af laten slachten en dan helemaal op het eind kills gaan maken en hopen dat je nemesis daar tussen zit.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:39:

hehe, ben nogal gehecht aan dat wapen :p (zonder red dot weliswaar). Het is gewoon een erg fijn wapen door zijn compactheid, stil, accuraat en weinig recoil (je kan perfect zonder te zoomen schieten).

De uitleg van Wizz15 zou wel eens kunnen kloppen daar ik ong. 2/3 van de tijd conquest speel. Hoewel een lekker vlot potje rush ook wel super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Zo, heb eindelijk de VSS en de MP-443 Grach geplatinum'd. Nu nog de SV98 + Red dot - ik vind het zo veel voldoening geven om gewoon op point blank range van die skill-loze spraymedics in hun gezicht te poppen. Echt een rothekel aan die class heb ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerz
  • Laatst online: 24-03 17:49
Hebben jullie momenteel ook last van verbindingsproblemen. Ik krijg telkens de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de EA-server. Ook het bereiken van http://badcompany2.ea.com/ lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Boerz schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:21:
Hebben jullie momenteel ook last van verbindingsproblemen. Ik krijg telkens de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de EA-server. Ook het bereiken van http://badcompany2.ea.com/ lukt niet.
Dinsdag is de standaard onderhoudsdag aan de servers van EA.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Cocoia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:26:
Zo, heb eindelijk de VSS en de MP-443 Grach geplatinum'd. Nu nog de SV98 + Red dot - ik vind het zo veel voldoening geven om gewoon op point blank range van die skill-loze spraymedics in hun gezicht te poppen. Echt een rothekel aan die class heb ik :/
Ik heb een grote rothekel aan recon's, en bijlange niet alle medics zijn skill-loze spraymedics. Recon is de minst bruikbare class naast het feit dat ze motionsensors hebben en die wookie-pakjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Spaiker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:52:
[...]

Ik heb een grote rothekel aan recon's, en bijlange niet alle medics zijn skill-loze spraymedics. Recon is de minst bruikbare class naast het feit dat ze motionsensors hebben en die wookie-pakjes..
Bruikbaar in de zin van?
Bruikbaar voor het winnen van een potje?, om je in leven te houden?, tegenstanders dood maken?, het jou makkelijker maken?. Well you get my point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Spaiker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:52:
[...]

Lol. Recon de minst bruikbare class? Niet iedereen is een nutteloze sniper ergens op een heuveltje.
Recon + VSS + Grach + C4 = ownage op alle ranges én effectief tegen tanks én helpt het team met motion sensors. Als ik als Assault of Medic speel, voel ik me altijd compleet incompetent zodra er een tank aangereden komt. Als Recon daarentegen plak je er een paar stukjes C4 op, en bye bye tank. Bovendien kun je met 4 x C4 elk collapsable gebouw opblazen, dus ook bye bye M-Com.

Nee, als je Recon speelt zoals het is bedoeld, is het de meest bruikbare class in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Typehigh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

Lol. Recon de minst bruikbare class? Niet iedereen is een nutteloze sniper ergens op een heuveltje.
Recon + VSS + Grach + C4 = ownage op alle ranges én effectief tegen tanks én helpt het team met motion sensors. Als ik als Assault of Medic speel, voel ik me altijd compleet incompetent zodra er een tank aangereden komt. Als Recon daarentegen plak je er een paar stukjes C4 op, en bye bye tank. Bovendien kun je met 4 x C4 elk collapsable gebouw opblazen, dus ook bye bye M-Com.

Nee, als je Recon speelt zoals het is bedoeld, is het de meest bruikbare class in BC2.
Klopt, ik had laatst een potje waar ik door een gast werd uitgemaakt voor cheater (PS3), omdat ik hem steeds weer in zijn rug te pakken had (mes/saiga/handgun). Als hij gewoon zo dom is om steeds weer naar me toe te komen en ik zie dat op mijn motion-sensors, dan heeft hij gewoon pech gehad. Sowieso had ik dat potje iedereen wel vaak te pakken :P Met recon haal ik de meeste nemesis pins, en ben tegenwoordig wat kills aan het maken met mijn SV98. Is ook wel een fijn wapen in close-range (snipen vind ik niet boeiend), redelijk snelle herlaadtijd en deelt genoeg schade uit om het karwei af te maken met 2 kogels van je handgun als ze niet gelijk neergaan. Heel irritant voor de tegenstander om zo vaak in close-combat te worden afgemaakt met een sniper rifle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Zo zie je meteen de recon-fanboys ;)
Is gewoon mn mening, en daar blijf ik bij.. Heb inmiddels ervaring genoeg met de game..

[ Voor 55% gewijzigd door Spaiker op 31-08-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Spaiker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:47:
Is gewoon mn mening, en daar blijf ik bij.. Heb inmiddels ervaring genoeg met de game..
Haha, nou je kunt inderdaad wel zeggen dat ik een recon-fanboy ben met m'n vandaag 8000ste behaalde kill met de SVU. (4x zoom)
Maar wie weet moet jij eerst een goede recon ontmoeten, want ik moet toegeven ik kom er ook verdomd weinig tegen waar ik wat aan heb. En zodra ik er eentje tegenkom in de tegenpartij dan heb ik er ook snel weer genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Spaiker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:47:
Niet zozeer fanboys - je maakte de statement dat de recon de minst 'nuttige' class was. Dit kwam over alsof je het in het algemeen over recons had, maar waarschijnlijk bedoel je voor jezelf. Anyway... to each his own. Ik zie wel veel snipers - en met snipers bedoel ik dan totaal nutteloze 'recons' die dus geen reconwerk doen. Niet spotten, geen gebruik maken van balletjes, geen C4 gooien (of zelfs mortars) en natuurlijk gaan zitten bolt-action snipen vanuit een bosje op de hoogste berg bij de aanval-fases van Rush.

Seriously? Leuk hoor. Als ik een admin was dan had ik ze 3x gewaarschuwd en eraf geboot. Ga toch lekker Sniper: Ghost Warrior spelen :P.

Maar goede recons in je squad? Vlaggen en mcoms clearen terwijl je weet waar alle enemies zijn (balletjes + long range spotting), veilig van vehicles door de C4 die ze hebben en vaak effectief op close en long range (bolt action / SVU en VSS doen het altijd goed op alle afstanden).

Dit geld voor andere classes natuurlijk ook in een zekere zin. Hoe vaak ik wel niet achter een assault aanren, al roepend "ammo! Need ammo! AMMO! AMMO AMMO AMMO!" en uiteindelijk hem herhaaldelijk stab en beschiet (in non-hardcore) voordat hij gewoon wegloopt...

... of Medics die je reviven als menselijk schild. ;w
walletje-w schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Haha, nou je kunt inderdaad wel zeggen dat ik een recon-fanboy ben met m'n vandaag 8000ste behaalde kill met de SVU. (4x zoom)
Maar wie weet moet jij eerst een goede recon ontmoeten, want ik moet toegeven ik kom er ook verdomd weinig tegen waar ik wat aan heb. En zodra ik er eentje tegenkom in de tegenpartij dan heb ik er ook snel weer genoeg van.
8000! :o Heb je nog tips? Ik kan die kickback van dat ding echt niet trekken. Lijkt altijd erg inaccuraat.

[ Voor 17% gewijzigd door Cocoia op 31-08-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Cocoia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:21:

8000! :o Heb je nog tips? Ik kan die kickback van dat ding echt niet trekken. Lijkt altijd erg inaccuraat.
4x zoom erop.
Spelen als assult maar dan met meer bereik.
Schiet 2 keer snel achter elkaar maar begin dan met mikken laag op de borst zodat je 2e schot een headshot is.
Schiet wacht een fractie van een seconde en schiet nog een keertje dan merk je dat hij juist erg accuraat is. Ik troef er regelmatig een sniper met 12x zoom mee af.
Het is erg belangrijk dat je even de tijd neemt om te wachten totdat je richtpunt weer stil staat.
Op normal mode heb je 2 headshot's nodig en volgens mij tussen de 3 a 4 bodyshots.
Op hardcore heb je genoeg aan één headshot of 2 bodyshots.
En als je dan een stuk of 1000 kills gemaakt hebt dan gaat het allemaal automatisch :D

Mijn vaste opstelling: SVU + MP-412 + 4x zoom + magnum ammo
ook een poos met extra body armor gespeeld maar merk toch dat ik mensen sneller neerschiet met magnum ammo ook al zou het niet zoveel verschil horen te maken bij de svu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]

Slechte instelling man!

Dat was met de gotters inderdaad een tijdje de hype: zo snel mogelijk naar voren en armen, vooral geen punten pakken. Ik ben blij dat de meeste het nu iets rustiger (en vaak tactischer) aanpakken want ik vond het werkelijk geen flikker aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:06:
[...]

Dat was met de gotters inderdaad een tijdje de hype: zo snel mogelijk naar voren en armen, vooral geen punten pakken. Ik ben blij dat de meeste het nu iets rustiger (en vaak tactischer) aanpakken want ik vond het werkelijk geen flikker aan.
Zo snel mogelijk naar voren en armen werkt vooral goed als je veel geld in je PC hebt gestopt en dus aardige seconden eerder dan de meeste andere spelers een map op komt. Soms als ik het spel binnen kom hoor ik ergens al een alarm loeien. Een patch van een tijd geleden zou daar wat aan gedaan hebben maar ik merk het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
walletje-w schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:55:
[...]

Het niveau is duidelijk niet gestegen want gelijk toen ik bc2 voor het eerst speelde had ik de 2e potje al de ace pin. De eerste had ik helaas niet omdat ik in een verliezende port valdez team zat en we waren al bij de 3e base. Daarna speelde ik in de nieuwe maps die ik nooit heb gespeeld: Atacama Desert Rush en White Pass Rush. Ik had totaal geen idee van waar de enemy's kwamen en waar ze zich schuil konden houden maar toch heb ik het voor elkaar gekregen om nog 1 keer de ace pin te hale en mijn kd/r was ook altijd positief.

Natuurlijk ben ik niet in vorm ofso maar als ik mijn verhaal nu zo eens terug lees is het niveau dan zwaar gezakt of hetzelfde gebleven of ik zat gewoon in een noob server kan ook.

PS: De reden dat ik nu minder bc2 speel is omdat het spel to easy is voor mij en bij fifa verlies ik nog af en toe :*) .

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 31-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Ben ik de enige die nog steeds last heeft van het onderhoud? Ik zie constant allemaal mensen uit mijn friendslist BC2 spelen (PS3), maar ik kom met geen mogelijkheid op EA online?

Ik werd er vanmiddag uitgekicked (terwijl de rest door speelde), en sindsdien kom ik er gewoon niet meer op?
Ik weet dat op dinsdag altijd onderhoud is, maar ik kan me niet herinneren dat het ooit zo lang heeft geduurd :P

Meestal krijg ik de melding 'failed to connect', maar krijg soms ook dat ik gekicked ben vanwege inactiviteit (joh :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerz
  • Laatst online: 24-03 17:49
Ik speel pas enkele dagen. Nu wil ik ertegenaan zodat ik wapens kan upgraden ed maar kan al een aantal uren niet connecten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Striptease schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:54:
[...]

Het niveau is duidelijk niet gestegen want gelijk toen ik bc2 voor het eerst speelde had ik de 2e potje al de ace pin. De eerste had ik helaas niet omdat ik in een verliezende port valdez team zat en we waren al bij de 3e base. Daarna speelde ik in de nieuwe maps die ik nooit heb gespeeld: Atacama Desert Rush en White Pass Rush. Ik had totaal geen idee van waar de enemy's kwamen en waar ze zich schuil konden houden maar toch heb ik het voor elkaar gekregen om nog 1 keer de ace pin te hale en mijn kd/r was ook altijd positief.

Natuurlijk ben ik niet in vorm ofso maar als ik mijn verhaal nu zo eens terug lees is het niveau dan zwaar gezakt of hetzelfde gebleven of ik zat gewoon in een noob server kan ook.

PS: De reden dat ik nu minder bc2 speel is omdat het spel to easy is voor mij en bij fifa verlies ik nog af en toe :*) .
Ace pin is inderdaad niet zo moeilijk om te krijgen moet ik toegeven. Maar ik heb wel het idee dat iedereen wat beter weet waar ze mee bezig zijn. Dus naar voren rennen werkt lang niet meer zo vaak als eerst.
En je komt nu ook vaker teams tegen waarin squads samenspelen en dan merk je zeker met het verdedigen dat je het lastiger begint te krijgen. Wat ik juist veel leuker vind!

ps. Wat ben je toch goed aslan! ongelofelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pfff, ik moet de combat excelence insigne nog. Elke keer als ik aan het spelen ben dan haal ik de 7 en dan ga ik dood, echt al zovaak gebeurd :{ Of laatst had ik er 7 en toen klapte mn internet eruit :+ Zit nu op 40x overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Om nog even te antwoorden op dat recon gebeuren :)
Ik heb van de mss 500 potjes die ik gespeeld heb nog maar 5 potjes geweten met nuttige recons, ik speel die class zo goed als nooit. Anderen moeten weten wat ze willen, ik heb mijn beslissing gemaakt, en die keuze staat goed daar vanonder :9. Ik ben een admin, maar als ik zo kerels boot dan krijg ik naar mn kloten van de leiders en geraak ik mn admin nog kwijt. Het is immers een pub server :). Ik vind ze enkel nuttig om te kniven ofzo in iedergeval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
er zijn wel nuttige recons... op de frontlinie!. Gebruik het balletje en je 1 shot kill shotgun M95 (100 damage op close range) en nuttige C4 of eventueel die mortar strike. Maar inderdaad, daar kom je er zo weinig van tegen.
Cartman! schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:59:
Pfff, ik moet de combat excelence insigne nog. Elke keer als ik aan het spelen ben dan haal ik de 7 en dan ga ik dood, echt al zovaak gebeurd :{ Of laatst had ik er 7 en toen klapte mn internet eruit :+ Zit nu op 40x overigens.
Die is vrij goed te halen door in een tank te zitten en heel lame bij vlaggetjes te schieten. Voornamelijk op servers zonder snipers ivm mortar strikes, kan dat een heel handige techniek zijn om die 8 kills binnen te koppen. Of op zolders van huisjes, alles wat lekker lame is :). Met een beetje geluk heb je dat ding zo binnen.

[ Voor 60% gewijzigd door M2M op 31-08-2010 22:53 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Heb lang moeten werken voor die, maar eens de 50 gepasseerd, lopen ze binnen gelijk niets, echt raar, net een psychische drempel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Spaiker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:43:
Om nog even te antwoorden op dat recon gebeuren :)
Ik heb van de mss 500 potjes die ik gespeeld heb nog maar 5 potjes geweten met nuttige recons, ik speel die class zo goed als nooit. Anderen moeten weten wat ze willen, ik heb mijn beslissing gemaakt, en die keuze staat goed daar vanonder :9. Ik ben een admin, maar als ik zo kerels boot dan krijg ik naar mn kloten van de leiders en geraak ik mn admin nog kwijt. Het is immers een pub server :). Ik vind ze enkel nuttig om te kniven ofzo in iedergeval :D
Tsja, dan heb je gewoon niet met goede recons gespeeld. Goede recons spelen op de frontlinie. Als illustratie; ik heb op 't moment 3800 kills met de VSS, welke vrijwel allemaal behaald zijn in close quarters combat. Heb daarbij meer dan 11.000 motion sensors gebruikt om m'n team te helpen flags/m-coms te attacken/verdedigen. En doordat je met C4 kunt smijten alsof het hand grenades zijn blaas ik per ronde ook meerdere tanks op. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik vrij nuttig en veelzijdig ben...

Als iemand de recon class goed speelt, is het de meest veelzijdige class in BC2. Je bent effectief op long range, medium én close quarters, je hebt motion sensors én je bent effectief tegen tanks. Geen enkele andere class is zo veelzijdig. Als assault en medic kun je niks doen tegen tanks (tenzij je een all class weapon neemt als assault zodat je C4 kunt gebruiken, maar dan mis je motion sensors) en je bent minder effectief op lange afstanden. Engineers kunnen dan wel iets tegen tanks beginnen, maar ook daar ben je minder effectief op langere afstanden. Een goed gespeelde recon heeft geen last van zulke drawbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Het is wel een feit dat de meeste gewoon op long range spelen, en dat is gewoon nutteloos zonder spotten, maar die discussie is al meerdere keren voorgevallen, en we gaan dat geen meerdere keren meer doen ;) tenzij men het topic wil vullen hiermee, maar met wat je zegt dat frontlinerecons wel nuttig zijn, daar schaaf ik mijn opinie in bij, daar heb je gelijk in, maar die zijn er bitter weinig, althans waar ik speel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Dat is waar, helaas spelen veel mensen de recon class nog altijd als sniper. In BC2 is dat helaas vrijwel nutteloos. Elke sniper die op een heuvel ergens gaat zitten is één iemand minder die vlaggen kan innemen of m-coms kan destroyen. Helaas vinden heel veel van de huidge online FPS gamers hun k/d ratio zo belangrijk dat ze het liefste op een heuvel gaan zitten snipen. Zodra je je k/d ratio los kunt laten, kun je écht BC2 gaan spelen... dan begint de echte fun pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zie trouwens dat mijn scores tijdens "de bug" (alle stats weg) wel zijn bewaard. Zijn zo een 10 uur later aangemeld volgens bfbcs.com. Jammer, want ik was een beetje aan het kloten omdat ik dacht dat de scores niet bewaard zouden worden :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ligt mij niet dwars, kdr ik loop altijd aan de frontlinie en mn kdr is iets van een 1.30-1.35? Is niets mis mee lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Typehigh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:19:
Dat is waar, helaas spelen veel mensen de recon class nog altijd als sniper. In BC2 is dat helaas vrijwel nutteloos. Elke sniper die op een heuvel ergens gaat zitten is één iemand minder die vlaggen kan innemen of m-coms kan destroyen. Helaas vinden heel veel van de huidge online FPS gamers hun k/d ratio zo belangrijk dat ze het liefste op een heuvel gaan zitten snipen. Zodra je je k/d ratio los kunt laten, kun je écht BC2 gaan spelen... dan begint de echte fun pas. :)
Ligt eraan, een snipende recon, een die dus ook zijn recon-taken volbrengt, kan heel nuttig zijn. Als voorbeeld was de laatste base van Isla Innocentes, waarbij er een soort heuvel is waarachter de basis ligt. Zo'n sniper die goed schiet en juiste mensen neerschiet kan een serieuze plaag zijn voor een team, mensen worden zo gek dat ze het eerst de sniper gaan zoeken, de kans voor teammaten om die weer neer te schieten d.m.v het rode driehoekje dat boven de vijand verschijnt.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat alle soorten speelstijlen op een of andere manier toch erg nuttig kan zijn, maar je moet dingen niet overdrijven. 10 snipers is niet de juiste balans. Een sqaud met 2 snipers die spotten en de juiste mortar strikes gooit, i.c.m meerdere gevarieerde squads zonder 'sniper-recon', is meer dan voldoende per team. Je zal zien dat na een jaartje er mensen zijn afgehaakt die niet normaal spelen, je komt dan de die hard people tegen. Al wordt BC:2 Vietnam GEWELDIG :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Best wel raar, op sommige (meestal i3D) servers heb ik echt enorme lag (of anderen natuurlijk) want dan zie ik poppetjes over t scherm heen bouncen, heel irritant :{ Terwijl bij andere servers er niks aan de hand is. Mijn ping is gelijk ieder geval. Als je dan direct exit als je t weet heb je er weer n loss bij :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Typehigh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:19:
Gisteravond nog een tegen een team met aardig wat snipers gespeeld (met 8 GoT'ers) waar wij de defenders waren. Op Isla Innocentes kun je dat redelijk gemakkelijk neutraliseren door per squad 2 mensen naar voren te sturen. 2 mensen op 'sniperhill' en 2 mensen aan de linkerkant langs de weg. Zo hadden we de choppers redelijk snel uit de lucht en was er op de eerste basis niet zo veel te doen.
Wat mij dan verbaasd is dat die mensen niet op het idee komen om een andere class te kiezen, een bootje te pakken en in de aanval gaan.. maar nee hoor, ze gaan gewoon respawnen als Recon en daarna ook weer netjes op de plek zitten waar ze zijn neergeschoten 8)7.
Daarna hebben we maar ff laten zien hoe het wel moet, waarbij onze recons (waaronder Walletje) een demonstratie hebben gegeven hoe je deze class ook kunt gebruiken.
Wizz15 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:03:
Ben ik de enige die nog steeds last heeft van het onderhoud? Ik zie constant allemaal mensen uit mijn friendslist BC2 spelen (PS3), maar ik kom met geen mogelijkheid op EA online?

Meestal krijg ik de melding 'failed to connect', maar krijg soms ook dat ik gekicked ben vanwege inactiviteit (joh :+)
Gisteravond vanaf 19.30 uur geprobeerd en kreeg steeds de melding "cannot connect to EA servers" (of iets dergelijk). Na een keer of 5 proberen heb ik de PS3 maar eventjes uit gezet. Om 20.00 uur wilde ik het weer proberen, maar kreeg ik ineen een DNS fout :( Tot 20.45 maar ff TV gekeken en daarna zonder problemen in kunnen loggen en heerlijk gespeeld. Ik zag dat het jou uiteindelijk ook gelukt is ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Jackal131 op 01-09-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:16:
Wat mij dan verbaasd is dat die mensen niet op het idee komen om een andere class te kiezen, een bootje te pakken en in de aanval gaan.. maar nee hoor, ze gaan gewoon respawnen als Recon en daarna ook weer netjes op de plek zitten waar ze zijn neergeschoten 8)7.
Zo wel 6 snipers neergeschoten met de Anti Verhicle Turret :D Waren echt hele slechte snipers ook nog; hoorde constant schoten langs mij heen gaan terwijl ik stil achter dat apparaat stond..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
cheiron schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:40:
[...]

Zo wel 6 snipers neergeschoten met de Anti Verhicle Turret :D Waren echt hele slechte snipers ook nog; hoorde constant schoten langs mij heen gaan terwijl ik stil achter dat apparaat stond..
Naja, slecht hoefden ze niet perse te zijn hoor. Met die AVT wil het nog wel eens moeilijk zijn om die man erachter neer te schieten. Je moet er in plaats van precies opschieten er een beetje naast schieten, anders registreert die dat niet als een hit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb eigenlijk nooit problemen met die gasten achter de AVT. Met de M95 schiet ik ze er zo achter vandaan. Ik heb meer problemen met die gasten die maar heen en weer blijven rennen. Ze zouden eens op dezelfde plek moeten blijven zitten :D.

Ik vind het snipen alleen zo saai...misschien dat ik het daarom zo weinig speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Zodra het PINO gehalte zo hoog is dat ik me in SESAMSTRAAT waan, ben ik pleite.
Servers genoeg toch..

Frrrrt,

Ren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik snapte al de anti-recon posts niet echt..... tot gisteren.
Potje rush op Isla Innocientes, als attacker.
Ik wil spawnen bij een squadmate... is ie sniper....
volgende squadmate: sniper...
volgende squadmate: sniper....
We hadden 5 snipers in ons team zitten, die allen dicht bij de thuisbasis stil in de bosjes zaten.
Niet spotten, geen balletjes gooien, alleen zitten en snipen.
Toen had ik het ook wel even gehad met de recon snipers.
Je hebt daar iedereen hard nodig om de mcoms te armen en de eilanden te overvallen.
*na het potje andere server ingegaan, daar maar 2 snipers in het team, speelden ook veel meer naar voren en waren dus veel nuttiger bezig*
Het kan dus wel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:48:
Dag en hallo,

Zodra het PINO gehalte zo hoog is dat ik me in SESAMSTRAAT waan, ben ik pleite.
Servers genoeg toch..

Frrrrt,

Ren.
huh???

:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Haha,
ik denk dat ie bedoelt dat ie uit de game stapt wanneer er teveel mensen niet weten wat ze doen.
Bv wanneer de attackers niet attacken maar vreemd rond rennen.... zoiets.
Of iets met teveel drugs en blauwe vogels op het scherm :9

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2010 13:46 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!