[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 50.223 views

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Maar, als je zelf smoke op de mcom schiet, dan naar binnen rent, dan armed en even blijft hangen tot de smoke wegtrekt is dit geen groot nadeel, omdat er van vele verdedigers veronderstellen dat je al weg bent en gewoonweg naar binnen stormen, kan je ook gewoon neerschieten ;) ik vind het sowieso prettiger om met een shotgun rond te lopen, haal je betere kills mee :)

Drive it like you stole it.

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Alleen jammer dat je framereet meteen tegen de grond zit bij zo'n actie.

www.avpnews.com

• Spaiker
Is ook weer goed voor de tegenstanders als je een goede pc hebt ;), dat diegenen met een minder goede pc, minder performance hebben op dat moment en trager reageren :P.
Maar dat is dan weer lame als je zo gaat denken ^^.

Anoniem: 326505

Compizfox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:20:
CoD noobs vinden Battlefield te moeilijk omdat het meer aankomt op teamplay, realisme en tactics. Niet qua dom schieten, dat kunnen ze in CoD immers ook.

Ze vinden het ook te sloom gaan, je gaat zelf dus minder vaak dood en jij maakt ook minder vaak kills.
Hardcore is dus niet per definitie moeilijker. Je gaat namelijk niet alleen sneller dood, je maakt ook veel vaker kills. Het is dus alleen sneller.
Battlefield en realisme? Ik ben inderdaad een cod speler en ik dacht, kijk voor de gein eens bij bbc2. Ik zag in een filmpje hier een gast op een hoge elektriciteitsmast staan en vervolgens over 100 meter afstand iemand doodschieten met een shotgun. Over realisme gesproken...

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:03:
Jackal, ben je vanavond beschikbaar om wat luitjes uit te roken? HC mode uiteraard.
Anderen zijn ook welkom, ik noem daar een RikBruil en een Walletje-W als voorbeeld...

Vooral Walletje, ik kon je laatst niet joinen, en dat was al één van de zeldzame keren dat ik je weer online zag.
Druk druk druk, maar ik ben nog wel regelmatig online maar steeds vaker voor een half uurtje ofzo. Omdat ik het dus drukker heb. Oh en veel weggeweest (naar stockholm en nog op vakantie + een vriendin, dat vreet tijd)

Maar vanavond zal ik online zijn waarschijnlijk wel vanaf een uurtje of 9.

Ik begin altijd met smoke te spelen als de tegenpartij er niets van bakt en begint te snipen. Vervolgens loop ik alleen maar te kloten met smoke. Ik heb ook meer kills met de smoke launcher dan met de grenade launcher.

tot vanavond :D

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
Pas eigenlijk echt voor de eerste keer smoke gebruikt. Arica, laatste basis, en alle muren van het skelet eruit. De tegenstander zat vanuit de eigen basis te loeren, en alle binnenkomende soldaten werden meteen neergeknald. Samen met Tokus smoke gespammed en 3 minuten later het potje gewonnen.

Vind ik de coolste momenten dit; andere tactieken die goed uitpakken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• skullsplitter
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 326505 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:43:
[...]

Battlefield en realisme? Ik ben inderdaad een cod speler en ik dacht, kijk voor de gein eens bij bbc2. Ik zag in een filmpje hier een gast op een hoge elektriciteitsmast staan en vervolgens over 100 meter afstand iemand doodschieten met een shotgun. Over realisme gesproken...
Spelen is iets anders dan lame-filmpjes opzoeken... Battlefield heeft meer realisme in zich dan COD zich ooit zal kunnen permiteren, waardoor je meer op OF lef, OF beheersing OF teamplay beloond wordt.

Ik vind CoD online net quake 3 en heb het dan ook nauwelijks gespeeld, BC2 daarentegen...

www.avpnews.com

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Anoniem: 326505 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:43:
[...]

Dat was i.c.m. shotgun slugs voor long range, deze zijn accuraat tot ongeveer 100meter, dus opzich kan het wel.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Spaiker
En het is niet dat ze na die 100 meter opeens stoppen en in het niets verdwijnen.., en zoals je ziet maakt hij ook veel headshots.

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

BC2 op xbox live is de laatste twee weken echt bagger...

- Constant lag (ping 200) -> 90% van de tijd beland je in een USA server... (Denk dat Euro servers te veel kosten voor EA/Dice...).

- Om de zoveel tijd wordt je gekickt van de server (geen idee waarom, zal wel lag zijn...)

- Merendeel van de rush rondes zijn er C4 spawn mules -> 1 lamer (mule is meestal afk, reageert niet als je er voor door loopt, zullen wel mensen (pro clans... :')) met meerdere consoles zijn, 1 voor te mule spawnen en 1 voor te "gamen"... :X) zit in een onmogelijk hoekje bij de basis -> 3 lamers spawnen daar op, rushen naar de mcom, spammen c4 -> mcom gone... Je kan er niks tegen doen, ze blijven spawnen / C4 gooien...

- Verdachte lvl50 (zeker de lvl50 pro clans... :')) gastjes met 6000 punten iedere ronde die je (al rennend) van 200 meter afstand afknallen met shotgun slugs... Zullen wel mouse-cheaten, want met een gamepad is die aim onmogelijk

- Mensen die "op" de level gaan zitten (laguna presa) of andere onmogelijke plekken, of plekken waarvoor die niet bedoeld zijn...

- Again: LAG LAG LAG @ xbox live @ USA servers... -.-

Echt... je kan goed zien dat EA BC2 aan het uitfaseren is op xbox live en servers verplaatst naar MOH, alleen maar lag lag lag en lamers...

Jammer EA... :/

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Spaiker
Ik speel, op pc welliswaar, op amerikaanse servers, en daar merk ik niets van lag, eindig meestal met een kdr van 1-2, zonder problemen. Weet niet waar het verschil zit daartussen, maar het fenomeen van c4 spammers heb ik ook waargenomen, véél meer als anders de laatste tijd :/. we hebben, op de server van mn clan, een regel tegen explosives whoring, en meestal kicken we diegenen die dat wel doen, en dan komen ze terug al vragende wat ze verkeerd deden, terwijl het nochtans in de banner, en elke 5' op het scherm komt te staan..

Anoniem: 230001

Daarstraks van een server afgeknikkerd wegens het spammen met de granatelauncher en dat mocht niet. Ik had 2 kills achter elkaar met de tube en beide keren was dat iemand die achter een muur zat. Continu handgranaten gooien mag echter wel, lekker consequent is dat en dan heb ik het niet over die 5 snipers die continue een mortierstrike doen op de MComs zodat ze die uiteindelijk kapot gegooid hebben. Een server om snel te vergeten...

• Mystic_Jack
  • Niet online
Toennet was ik in een server met Rush, waar letterlijk iedereen in mijn team aan het snipen was. Terwijl wij de mcom moesten vernietigen. Ik was gewoon in mijn eentje als Engineer aan het aanvallen en het lukte me zelfs om een mcom te vernietigen. Op een gegeven moment ging ik gewoon alleen in mijn eigen squad en bleef ook nog eens bovenaan de lijst staan voor de verandering.

De tegenpartij maakte goed gebruik van deze situatie en jatte meerdere keren de tank en ging lekker baserapen. Dat kon ik ze niet echt kwalijk nemen, behalve het gedrag van mijn team. Echt op het allerlaatste moment wouden opeens wel aanvallen en toen was het al te laat.

Daarna op een andere server met Conquest zelfde liedje. Niet iedereen was een recon, maar echt aanvallen deden ze ook niet. Ook hier kreeg ik het voor elkaar om in mijn eentje een vlag te veroveren. Soms is het voor mij gewoon de dood of de gladiolen en gewoon aanvallen. 9 van de 10 keer ga ik snel dood en dat interesseert me niet.

Eigenlijk zouden ze een soort timer moeten inbouwen dat als je te lang bij je basis rond hangt, dat je dan gewoon dood gaat. Zelfde geld voor baserapers.

Maar dit zal hopelijk niet te vaak voorkomen, want laatst deed iedereen wel zijn best en was het ook leuk.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 15:34
Om het even lekker hard te zeggen: beter je best doen. Ik wordt zeker vaak gespot, als ik wordt beschoten vlieg ik gewoon naar het dichtbijzijnde stenen gedeelte voor dekking. Dan schiet ik door van dekking naar dekking en na ongheveer ene halve minuut is je driehoekje weg en kun je diegenen die achter je eerste dekking naar jou aan het zoeken zijn de volle laag geven. Je moet je niet ergeren aan gespot worden, je moet het tij jou kant op keren!

En als sniper maak je al veel minder kans als het rode bliebje beweegt. Als je stil gaat zitten in BC2 ben je gewoon dom bezig, ongeacht of het spotting systeem bestaat of niet. Beweeg en gij zult veel minder vaak gesniped worden.

En dat van die gebouwen: onderschat nooit je vijand en ga er dus nooit vanuit dat je hem verrast. Voorkomt een hoop deads. En verder is het ook veel leuker om niet alle info te hebben maar ook een gedeelte zelf te moeten verzamelen. Een spel wordt er ten slotte ook neit leuker op als alles je maar wordt voorgekauwd, niet waar?

Anoniem: 315995

Ik had ook zin om even stoom af te blazen, maar daar wordt het hier niet gezelliger op...

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
[message=,noline]DAUBERMAN schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:07[/message]:
[...]

Zeker mee eens, ik spot me suf moet ik zeggen, vind het een super feature en maakt actie in het spel.
Same here. Eigenlijk zit het het rammen op select zo ingebakken in het schieten en inzoomen dat ik de singleplayer continu de mortar scope voor mijn neus krijg. :+

Vandaag een paar potten gespeeld met een maat van me die het spel net heeft. Ben zijn game gejoined en dan merk je ineens hoe goed het matching systeem toch is. Hij is lvl 15 met experience level 50 ofzo. Superlaag en daar was de tegenstand dan ook naar. :P Continu gastjes die me voorbij lopen, of 5 seconden bleven staan voordat ze schoten. Meer dan de helft van de rpg's langs me heen en regelmatig me omgedraaid nadat ik beschoten werd om de kill te maken. KingOfCunnus heeft ook nog even meegespeeld en zich volgens mij ook wel vermaakt. Resultaat na 3 uur: k/d van 2.94 >:) . Overigens toch een daling van mijn exp.lvl dus ik had eigenlijk nog beter moeten spelen. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Unomomentodado op 22-09-2010 22:44 ]

Anoniem: 326489

Larrs schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:06:
Toennet was ik in een server met Rush, waar letterlijk iedereen in mijn team aan het snipen was. Terwijl wij de mcom moesten vernietigen. Ik was gewoon in mijn eentje als Engineer aan het aanvallen en het lukte me zelfs om een mcom te vernietigen. Op een gegeven moment ging ik gewoon alleen in mijn eigen squad en bleef ook nog eens bovenaan de lijst staan voor de verandering.

De tegenpartij maakte goed gebruik van deze situatie en jatte meerdere keren de tank en ging lekker baserapen. Dat kon ik ze niet echt kwalijk nemen, behalve het gedrag van mijn team. Echt op het allerlaatste moment wouden opeens wel aanvallen en toen was het al te laat.

Daarna op een andere server met Conquest zelfde liedje. Niet iedereen was een recon, maar echt aanvallen deden ze ook niet. Ook hier kreeg ik het voor elkaar om in mijn eentje een vlag te veroveren. Soms is het voor mij gewoon de dood of de gladiolen en gewoon aanvallen. 9 van de 10 keer ga ik snel dood en dat interesseert me niet.

Eigenlijk zouden ze een soort timer moeten inbouwen dat als je te lang bij je basis rond hangt, dat je dan gewoon dood gaat. Zelfde geld voor baserapers.

Maar dit zal hopelijk niet te vaak voorkomen, want laatst deed iedereen wel zijn best en was het ook leuk.
Eerlijk gezegd is zo een "camper" timer niet echt geschikt voor dit soort spel. In bv nen Counter-strike is da nog redelijk doenbaar.
Spijtig genoeg als je inderdaad met een team van spelers zit die niet echt de clue snappen dan heb je wel een probleem. Alhoewel dit is ook altijd het geval in bv een Counter-strike waar de terroristen niet rushen en campen terwijl ze de bom moeten planten. In elke game zijn er meestal meer "noobs" dan normale spelers.

• Jackal131
  • Laatst online: 11:06
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:03:
Jackal, ben je vanavond beschikbaar om wat luitjes uit te roken? HC mode uiteraard.
Anderen zijn ook welkom, ik noem daar een RikBruil en een Walletje-W als voorbeeld...

Vooral Walletje, ik kon je laatst niet joinen, en dat was al één van de zeldzame keren dat ik je weer online zag.
Dit berichtje gisteren gemist...maar ik heb je later wel zien joinen.
Gisteren toch wel weer wat last van lag. Als assault kun merk je vrij snel of je een op en laggy server speelt.
Ga maar eens een ammobox droppen als een server lagt }:|

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 20:00
KillerZero86 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:07:

Om het even lekker hard te zeggen: beter je best doen. Ik wordt zeker vaak gespot, als ik wordt beschoten vlieg ik gewoon naar het dichtbijzijnde stenen gedeelte voor dekking. Dan schiet ik door van dekking naar dekking en na ongheveer ene halve minuut is je driehoekje weg en kun je diegenen die achter je eerste dekking naar jou aan het zoeken zijn de volle laag geven. Je moet je niet ergeren aan gespot worden, je moet het tij jou kant op keren!
mocht je op de pc gamen, voeg me dan maar eens toe. Dan zal ik bij wijze van uitzondering op een softcore server spelen. Kijken hoe ik het er vanaf breng :)

Nick: Napoletana

-_-

Jackal131 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:10:
[...]

Dit berichtje gisteren gemist...maar ik heb je later wel zien joinen.
Gisteren toch wel weer wat last van lag. Als assault kun merk je vrij snel of je een op en laggy server speelt.
Ga maar eens een ammobox droppen als een server lagt }:|
Gister was niet een topavond voor mij, BattleFail Lag Connection zeg maar.
Daarbij liep m'n PS3 ook nog eens 2 keer vast. Hij voelde ontzettend warm aan (en nee, staat niet in een dichte kast ofzo).
Ik denk dat ik em open moet halen om te ont-stoffen.

Maargoed, de komende 4 á 5 dagen zal het weinig gamen worden, dus dan is het misschien wel goed dat ik een nare bijsmaak heb nu. Anders blijft het zo kriebelen om te gamen...

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:37:
[...]

Same here. Eigenlijk zit het het rammen op select zo ingebakken in het schieten en inzoomen dat ik de singleplayer continu de mortar scope voor mijn neus krijg. :+

Vandaag een paar potten gespeeld met een maat van me die het spel net heeft. Ben zijn game gejoined en dan merk je ineens hoe goed het matching systeem toch is. Hij is lvl 15 met experience level 50 ofzo. Superlaag en daar was de tegenstand dan ook naar. :P Continu gastjes die me voorbij lopen, of 5 seconden bleven staan voordat ze schoten. Meer dan de helft van de rpg's langs me heen en regelmatig me omgedraaid nadat ik beschoten werd om de kill te maken. KingOfCunnus heeft ook nog even meegespeeld en zich volgens mij ook wel vermaakt. Resultaat na 3 uur: k/d van 2.94 >:) . Overigens toch een daling van mijn exp.lvl dus ik had eigenlijk nog beter moeten spelen. :)
lol, dat met die singleplayer en spotten syndroom heb ik ook. Gistermiddag had ik me inderdaad vermaakt met dat prijzenschieten. Was echt een wereld van verschil: ze liepen dezelfde routes, draaiden zich niet om, of als je in een tank zat, gingen zij ergens stil zitten en hopen dat je hen niet ziet _O-. Wel heel oneerlijk, maar kan geen kwaad om zoiets eens in de zoveel tijd uit te buiten >:).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30
BatmanHorizon schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:43:
[...]

lol, dat met die singleplayer en spotten syndroom heb ik ook. Gistermiddag had ik me inderdaad vermaakt met dat prijzenschieten. Was echt een wereld van verschil: ze liepen dezelfde routes, draaiden zich niet om, of als je in een tank zat, gingen zij ergens stil zitten en hopen dat je hen niet ziet _O-. Wel heel oneerlijk, maar kan geen kwaad om zoiets eens in de zoveel tijd uit te buiten >:).
Toen laatst BC2 eruit lag en ik MW2 ging spelen was het ook geen succes, had continu het scoreboard voor mn neus doordat ik probeerde te spotten....kreeg het er niet uit :P.

Verder snap ik soms ook niet dat mensen met een assault rifle op je tank of heli gaan schieten........gebeurt echt zo vaak, easy kills :D.

Wat trouwens ook wel geweldig is, soms springen mensen die opletten uit hun tank als je er c4 op plakt, er dan snel zelf in gaan zitten is echt epic :D. Moet je wel hopen dat er niemand op je C4 schiet >:) .

• Jackal131
Ik geef de tank/chopper nooit weg!! Ik ga nog liever dood.
Als het ze lukt om er C4 op te plakken, so be it. Maar de tegenstander zal mijn tank niet kapen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• M2M
Jackal131 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:08:
Als het ze lukt om er C4 op te plakken, so be it. Maar de tegenstander zal mijn tank niet kapen.
het is een kwestie van goed tanksturen. In je uppie in het gebied van de tegenstander zijn is niet aan te raden. En tegenwoordig kun je mensen vrij eenvoudig omverrijden. Even met die kont van de tank draaien en ze zijn zo dood.

-_-

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Wie heeft de gouden tip om een airkill te maken? Paar keer geprobeerd met de UAV, maar ook al vlieg ik dwars door tegenstanders heen, ze gaan maar niet dood!

• cheiron
Jackal131 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:08:
99 van de 100 keer laten ze de C4 afgaan. Dat er zo een rat ( :P ) tussen zit die het alleen doet om je tank te jatten neem ik dan wel voor lief; ik spring er in ieder geval altijd uit.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:48

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dynamix schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:28:
Wie heeft de gouden tip om een airkill te maken? Paar keer geprobeerd met de UAV, maar ook al vlieg ik dwars door tegenstanders heen, ze gaan maar niet dood!
Er staan wel wat filmpjes op youtube. Je moet een behoorlijke voorwaartse snelheid hebben met de UAV willen ze doodgaan. In het begin ben ik wel eens door een huisje gevlogen omdat aan de andere kant iemand in de deuropening zat, daar tegenaan vliegen (voorzichtig) en er gebeurde helemaal niets. Maar als je met een behoorlijke vaart 'door' iemand vliegt is het een instant kill.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Jackal131
Gouden tip...nee. Ik heb ook nog maar 1 raodkill met een chopper op mijn naam staan.
Als ik niet het geluk had dat mijn neergeschoten chopper op een tegenstander crashte, dan had de teller bij mij ook nog op 0 gestaan.
cheiron schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:40:
[...]

99 van de 100 keer laten ze de C4 afgaan. Dat er zo een rat ( :P ) tussen zit die het alleen doet om je tank te jatten neem ik dan wel voor lief; ik spring er in ieder geval altijd uit.
Misschien is dat ook wel een van de redenen van mij slechte k/d ratio :D

[ Voor 28% gewijzigd door Jackal131 op 23-09-2010 15:08 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Sandyman538 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:43:
[...]

Er staan wel wat filmpjes op youtube. Je moet een behoorlijke voorwaartse snelheid hebben met de UAV willen ze doodgaan. In het begin ben ik wel eens door een huisje gevlogen omdat aan de andere kant iemand in de deuropening zat, daar tegenaan vliegen (voorzichtig) en er gebeurde helemaal niets. Maar als je met een behoorlijke vaart 'door' iemand vliegt is het een instant kill.
Thanks Sandyman! Ik heb een filmpje gevonden, waarin je inderdaad duidelijk ziet dat je toch wel hard moet vliegen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JXAzT8QatR4]

Ik ga vanavond maar eens als een malle rondvliegen met de UAV :p

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Gewoon heel dichtbij een sniper vliegen, hoeft niet eens heel hard te gaan.

Zo heb ik dus ook mijn enige roadkill met de uav gemaakt. Die sniper keek alleen maar door zijn scope en zag mij niet eens.

"Wheels Of Hazard: Do 3 road kills with any vehicle"
Die lukt mij nooit :(. Vol gas recht op iemand afrijden, en toch blijft hij leven....

• Spaiker
Zien dat je hem/haar met de banden raakt :) en veel met ATV/humvee rondrijden ;)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30
Ik heb al 99 roadkills met de UAV gemaakt :D.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Dersan schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:53:
Verder snap ik soms ook niet dat mensen met een assault rifle op je tank of heli gaan schieten........gebeurt echt zo vaak, easy kills :D.
Ik wel , heb al een paar keer gehad dat ik de sidegunner dood schoot met een assault/shotgun.
Scheelt toch wel hoor als het een heli is waarin de piloot niet kan vuren.
Daarna snel stationary gun opzoeken en neerhalen! >:)
Bepaalde tanks hebben de gunner met de kop er bovenuit zitten, zelfde verhaal.

Maar het mooiste blijft de piloot neersnipen :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Dit moet je doen als rush attacker met uav als er een mcom is gearmd en de defenders hem willen disarmen. Wel doen op een open mcom zoals Atacama 1e alpha of Laguna Presa meerdere mcoms. Stijgen naar grote hoogte en dan heel snel diagonaal dalen op het bosje enemies.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Dersan schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:56:
Ik heb al 99 roadkills met de UAV gemaakt :D.
Nice! Nog tips? Ik vind het maar lastig :)

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

PearlPumpkin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:18:"Wheels Of Hazard: Do 3 road kills with any vehicle"
Die lukt mij nooit :(. Vol gas recht op iemand afrijden, en toch blijft hij leven....
Beste werkt dat op Arica Harbor als attacker (1e deel) met Humvee (Hummer), die zijn lekker breed, zodat de engine niet de fout in gaat net zoals bij de quad roadkills (je duwt daar meestal alleen een tegenstander aan de kant...).

Suc6!!! :)

Over de xbox360 lag: Was vandaag ineens verdwenen, nergens meer last van gehad, K/D ratio schoot ook ineens weer stukken omhoog!!! :P

Edit: Nee dus, de lag vrije periode was dus gewoon puur geluk...

Lag is weer volledig terug op Xbox Live... ping 200 FTL... :/

[ Voor 9% gewijzigd door FiRePaTH op 24-09-2010 02:16 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:29
ik heb vraagje, ik probeer vaak te vliegen met de uav maar hij gaat niet de lucht in >.< vrij vervelend als je dan opgeblaze wordt door je eigen faal :P. zit trouwens op de pc, iemand die wat besturing knopjes kan zetten hier voor uav!? thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
R en F

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duurde voor mij ook even om door te krijgen dat de knoppen voor gas bij choppers en de UAV ander is.
Ik kwam eerst met de choppers niet van de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren toch maar onslought gekocht en met Jackal, Tokus en Kingofcunnus gespeeld. Leuk enzo, maar dit had natuurlijk gewoon in de originele game moeten zitten. Gezien de 100K update zat het er ook in. Voelde mij toch een beetje genaaid..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:48

Sandyman538

SandstorM [148839]

Cocoia schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:44:
[...]

Nice! Nog tips? Ik vind het maar lastig :)
Zelf heb ik mijn 3 roadkills with vehicle op Isla Inocentes gehaald met de UAV (als attacker). Eerste 2 MCom's. Rechts helemaal over de flank gegaan (laag blijven) en achter het eiland uitkomen. Daar zit iedereen naar de spawn van de attacker te kijken om aanvallen af te slaan. Dus allemaal mensen met de rug naar je toe. Dan moet je een beetje snel zijn, beetje oefenen en een beetje geluk hebben om 3 mensen dood te krijgen voordat je UAV uit de lucht geknald wordt.

Als je samen met iemand speelt kun je er nog voor zorgen dat hij engineer is en je UAV zo nu en dan even kan repairen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De roadkill met UAV heb ik inmiddels alweer even geleden gehaald, was erg onverwacht ineens toch gelukt. Nu nog die carefull guidance, wat een bitch is dat. Altijd als ik dat probeer wordt ik direct gesniped door mn hoofd heen :{

Knifen van mn friendlist blijft ook hangen op 2, ik heb 5 friends waarvan er 4 nooit meer online en 1 waarvan ik altijd dan in t zelfde team zit :{

Qua insignes mis ik nog de destroy 500 vehicles, nog 98 te gaan. De all bronze moet ik natuurlijk ook nog, een pc-server met specact krijg ik steeds niet gevonden :(

[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 24-09-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
specact is ook niet voor de pc, en vehicle kills zijn vrij eenvoudig te maken door zelf in een tank te zitten, engie te zijn met raketten / mijnen of wat pakketjes C4 mee te nemen. Zelfs het gewraakte mortar gebeuren kan je aardig wat vehicle kills opleveren, overigen tot grote frustratie van ondertekende.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

deze heb ik laatst wel gehaald met de UAV, mikken op de benen en erdoorheen vliegen :D

nog 20 kills en heb platinum ster op uav :D
PearlPumpkin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:18:
Gewoon heel dichtbij een sniper vliegen, hoeft niet eens heel hard te gaan.

Zo heb ik dus ook mijn enige roadkill met de uav gemaakt. Die sniper keek alleen maar door zijn scope en zag mij niet eens.

"Wheels Of Hazard: Do 3 road kills with any vehicle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

dvdkiwi schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:09:
[...]

Ik heb 'm op de console wel, met alleen de main weapons op brons.
Dus zonder gadgets of Specact wapens.
Schijnt idd een pc bug te zijn.

*edit*
Zojuist de "magische" grens van 1 miljoen punten bereikt, na een kleine 100 uur...
En dan te bedenken dat ik er nog ca 4 en een half miljoen nodig heb.
Poe heej :P
Even op de PC bug van " alle bronzen sterren "
ik heb gezien dat je een bronzen ster krijgt zo snel je 25 kills maakt
maar als ik op stats kijk van mezelf staat er soms bij kills 22 inplaats 25 (maar ik heb de ster wel)
wou dit zelf vanavond nog even testen, die 3 kills erbij en hopen dat ik dan wel die beloning krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is niet alleen op de PC, ik heb op de console ook een aantal sterren gehad zonder het precieze aantal kills te maken.

Ik heb nog een paar wapens op brons, ik ben van plan om die ook maar zilver te halen, zodat de twijfel weg is.
Helaas de komende paar dagen geen tijd waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Even een site aanprijzen dan :P
Op www.bfbcs.com kan je precies zien hoeveel kills je nog met een wapen/gadget moet om een bepaalde ster of insignia te halen.
Zo kan je dus heel makkelijk zien of je nog een bronzen ster mist ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<sarcasm>
Joh, echt waar?
Welke ster mis ik dan nog volgens jou?
</sarcasm>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
<sarcasm>
want djeez is een beetje blind :+
</sarcasm>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
Specact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RNbG__medIY]
Net gemaakt :)

[ Voor 76% gewijzigd door unfor op 24-09-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Djeez:
ik heb jouw stats niet bekeken dus geen idee.
wilde gewoon die site aanprijzen omdat ie handig is.
maar ik begrijp je sarcasm mode haha :P

Anoniem: 209081

Wat is er zo unbalanced? Ok, een m60 en een an-94 vind ik toch tot de betere wapens behoren, maar ik kan ook prima kills maken met andere wapens.

Vind je de wapens unbalanced of de maps?

• M2M

-_-

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Daar gaan we dus verder :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!