[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 50.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Waarom halen ze die demo dan niet even uit de store, idioten...

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Dersan schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:12:
Waar slaat dit op? Derde zondagavond op een rij dat de stats eruit liggen op de PS3....
Zelfs de vierde zondagavond op een rij.
On 2 sundays in a row, the player stats of PS3 players have been resetted without any notification given by EA. What is causing the resets?

Occasionally EA servers require a restart at unscheduled times, we only do this if it is urgent or required for an update to the EA servers.
Heel erg "unscheduled" dus. Dit bericht deed het doen klinken alsof het toevallig was, maar we zien al een soort patroon... Ik stoor me er nou niet heel erg aan, zondagavond game ik toch bijna nooit, maar t is wel vreemd en irritant voor wie zin heeft in een potje.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Gebruikt iemand hier de F2000 ? Zeker in burst is het een heel goed wapen ! Alleen je ammo gaat wel snel op, maar je kan voor jezelf altijd een ammodoosje neerleggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cornelisjuh op 20-09-2010 08:07 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 10:43
Unomomentodado schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:52:
Het is weer zondagavond en dus ....... Liggen alle stats er weer uit. Zucht! (PS3)
Dan is het maar goed dat mijn broertje op bezoek kwam. Scheelt me weer een hoop ergernis.

Ik denk dat ik BF:BC2 op de zondagen voorlopig maar ff in de kast laat liggen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

Cornelisjuh schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:06:
Gebruikt iemand hier de F2000 ? Zeker in burst is het een heel goed wapen ! Alleen je ammo gaat wel snel op, maar je kan voor jezelf altijd een ammodoosje neerleggen :)
die F2000 is alleen leuk in close combat.. op lange afstand is die echt enorm scheef! ik schiet de laatste tijd met XM8, je begin wapen.. en die is toch best goed!..heel goed zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:40
Later in de avond kreeg ik mn kit weer terug, maar dit begint wel belachelijk te worden. Random herstarts.. mn neus EA.

Heb ik trouwens weken gedaan over mijn laatste 15 mine-kills; rijden er gisteren op Atacama 21 man over mijn mijnen heen :') Ze bleven maar over dezelfde plekken rijden...

Merk wel dat nu alle pins en insignes binnen zijn er wat minder drive is om andere tactieken uit te proberen. Alleen gold medals pushen me nog tot het gebruiken van andere wapens.

@Vaizard:XM8 is zeker fijn, alleen vind ik de ironsight te groot. Maar met red-dot is hij heerlijk

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 20-09-2010 10:01 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Cornelisjuh schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:06:
Zelfs met de SCAR-L kun je op verre afstand iemand neerschieten. Je moet alleen 1 kogel per keer schieten die is dan echt 100% accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:49
Anoniem: 215005 schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:13:
[...]

die F2000 is alleen leuk in close combat.. op lange afstand is die echt enorm scheef! ik schiet de laatste tijd met XM8, je begin wapen.. en die is toch best goed!..heel goed zelfs :)
XM8 is je eerste unlock :)

En de F2000 is in HC echt dodelijk. Korte bursts schieten en vaak reloaden. Maar aangezien het wapen bij de assault kit hoort, heb je toch nooit een ammo probleem :)

edit: spuit11

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 20-09-2010 10:45 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 08-06-2021
XM8 is op het moment samen met de UZI mn favoriete wapen, afhankelijk van welke class ze nodig hebben. Medic speel ik laatste tijd zeer zelden, weet niet hoe dat komt :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

4Real schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:36:
Zelfs met de SCAR-L kun je op verre afstand iemand neerschieten.
Idem voor de UZI, lijkt me verre van realistisch (ik weet het, het is spel) voor close-range wapens met een silencer. Effective range van een UZi is 200 meter (volgens Wiki).

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 20-09-2010 11:20 . Reden: tussen haakjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Goner schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:19:
[...]

Idem voor de UZI, lijkt me verre van realistisch (ik weet het, het is spel) voor close-range wapens met een silencer. Effective range van een UZi is 200 meter (volgens Wiki).
100-300m, maar in weze is 't 100m dit omdat 't pistool kogels (9mm) afschiet, die zijn tot ongeveer 100m effectief. Daarna verliest deze hard zijn stopping-power

//edit
ik heb 't over IRL - heel toevallig gister een test gezien van de UZI op DC
In BF verliest een kogel volgens mij bar weinig van zijn stopping power, immers kun je heel goed snipers uitschakelen met je uzi/scar-l etc.

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2010 11:28 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
De vaart zal er nog wel in zitten, maar ik vraag mij serieus af hoe accuraat een Uzi is op 100 meter.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

In het echt of in BFBC2 ? :+
Ik raakte gisteren als verdediger in Islas een sniper op de populaire heuvel in de eerste fase ...

[ Voor 64% gewijzigd door Goner op 20-09-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ik ben vooral te spreken van de XM8-compact (van de engineer class). Dat komt voornamelijk doordat ik veel HC rush en squad rush speel, en dan is het wel lekker om onopgemerkt te blijven.
Alleen vergeet ik vaak in normale games dat die proppenschieter toch echt een proppenschieter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:26:
In het echt of in BFBC2 ? :+
Ik raakte gisteren als verdediger in Islas een sniper op de populaire heuvel in de eerste fase ...
In het echt natuurlijk :P Ik wordt regelmatig door uzi's van enorme afstanden gepakt.
-edit-
In het spel dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 20-09-2010 11:51 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
In het echt heeft de uzi een richtpunt = trefpunt van 100 meter. Met een pistool gaat men uit van ongeveer 10 tot 25 meter. Hoe het in het spel zit...geen idee

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
realisme is sowieso op sommige punten ver te zoeken... Een sniper wapen als een M95 is echt niet te gebruiken als short range shotgun kanon. Daar is zo'n wapen veel te lomp en te zwaar voor. Bultjes op en afspringen met zo'n ding in je klauwen is ook nauwelijks te doen ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En waar laat je de ammo box? In je broekzak?
6 raketten op zak, etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik liep gisteren al te klagen dat mijn mannetje er zo lang over doet om een ammokistje open te doen en er een handgranaat uit te pakken :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Anoniem: 315995 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:58:
En waar laat je de ammo box? In je broekzak?
6 raketten op zak, etc etc...
het is gelukkig al beter dan de vrachtwagenlading aan zooi die een gemiddelde RPG-er met zich meesleept.

Maar inderdaad, de hoeveelheid troep is nog steeds veel. Hoewel...

1 wapen, 1 granaat, 1 handgun en een doosje ammo. Klinkt alsof ze veel te weinig granaten meehebben. Een echte rambo heeft er minimaal 30 om zijn lijf hangen. Gewoon, omdat het kan.

Maarja, dan heb je dus ook nog de engie klasse:
1 wapen, 1 granaat, 1handgun en een dikke rocketlauncher. Inclusief 3 / 6 raketten.

Of een sloot mijnen

of magische "heal" doosjes die je "levensbalk" bijvullen...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik denk dat als je op sterven ligt dat doosje inderdaad er geen grenaatscherven weghaald en ogen en ledematen bij plakt :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:18

Eagle Creek

Breathing security

Dit gaat dus echt nergens over he :+ :+

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:07:
het is gelukkig al beter dan de vrachtwagenlading aan zooi die een gemiddelde RPG-er met zich meesleept.
En waar laten ze die Carl Gustav ?? Je ziet ze rondhollen met een RPG op hun rug en dan trekken ze opeens een CG ergens vandaan ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-04 13:29
M2M schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:07:
[...]

Maar inderdaad, de hoeveelheid troep is nog steeds veel. Hoewel...

1 wapen, 1 granaat, 1 handgun en een doosje ammo. Klinkt alsof ze veel te weinig granaten meehebben. Een echte rambo heeft er minimaal 30 om zijn lijf hangen. Gewoon, omdat het kan.

Maarja, dan heb je dus ook nog de engie klasse:
1 wapen, 1 granaat, 1handgun en een dikke rocketlauncher. Inclusief 3 / 6 raketten.

Of een sloot mijnen

of magische "heal" doosjes die je "levensbalk" bijvullen...
Je vergeet voor de Assault nog de Granade launcher ammo (of andere opties). Of mogelijk C4.

Klopt inderdaad dat er wel wat verschil tussen zit. Maar dat komt gewoon vanwege balans. Een medic heeft ook niet zo megaveel bij.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Op zich zou ik er niet op tegen zijn, om in dat gebied iets meer realisme te hebben. Rondhuppen met een 10 kilogram sniper rifle, of een CG op je schouder bijvoorbeeld.

Het geren en gespring een beetje beperken. Een soort gewichtsparameter toevoegen aan je bepakking om het simpel te houden, en je bepakking ook iets gedetailleerder te kunnen samenstellen. Dus ook kiezen voor een lege sidearm holder.

Verder dan wel een prone optie, maar bij wapens met pootjes een (zeer) beperkte draaicirkel. En uiteraard moet het tijd kosten om het apparaat in kwestie (LMG / sniper) fatsoenlijk neer te leggen.

En dan nog een optie om de raketwerpers meer damage te geven, maar dat het ook meer moeite kost om een raket fatsoenlijk te richten. Herladen meer tijd kosten, hoeveelheid raketten verminderen en de snelheid van een raket verhogen. Ook het aanleggen van een rocketlauncer moet tijd kosten, en schieten zonder ironsight niet meer mogelijk. (je moet dus door je oogje kijken, en het ding op je schouder leggen om te kunnen schieten).

De mogelijkheid om je main wapen op je rug te binden, kost ietsje tijd, maar dan spring je hoger, en kun je klimmen bijvoorbeeld. Dat in combo met fatsoenlijk mapdesign, en je creëert een hele andere speelwijze.

edit: nog een klein vraagje. Ik heb op laguna presa, rush iemand gezien die bovenop te rotsen zat (de hoge rotsen, bij de dikke chokepoint rechts), bij het derde setje mcoms daar boven. Hoe kom je daar op?

[ Voor 7% gewijzigd door M2M op 20-09-2010 16:17 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Dan moet je alle wapens nerfen. De assault rifles moeten veel minder accuraat, vaak blockeren en geringe ammo. Maarja het blijft een spel, wij spelen dit zodat we zelf niet onze levens hoeven te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wacht maar tot WW3, dan kunnen wij ons wel redden.
Of in elk geval squad leader zijn en veilig vanuit de bunker orders brullen over de intercom :P

Maar voor WW4 zal het gemakkelijker zijn om het realisme te halen:
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

Albert Einstein
US (German-born) physicist (1879 - 1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M2M schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:
edit: nog een klein vraagje. Ik heb op laguna presa, rush iemand gezien die bovenop te rotsen zat (de hoge rotsen, bij de dikke chokepoint rechts), bij het derde setje mcoms daar boven. Hoe kom je daar op?
Dan zal je een tank moeten verspillen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7r5FfPvq-c0]
Onderstaande spot is ook gruwelijk op hardcore, want geen killcam...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9VT2-Tw_tXc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Laatst online: 22-11-2024
M2M schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:
Op zich zou ik er niet op tegen zijn, om in dat gebied iets meer realisme te hebben. Rondhuppen met een 10 kilogram sniper rifle, of een CG op je schouder bijvoorbeeld.

Om de laatste vraag als eerste te beantwoorden: via de linkerkant (vanaf de vlag / US spawn gezien) gewoon een beetje tegenaan hoppen. Je bent er zo.

En als je een realistischer spel wilt kan ik ARMA 2 of Operation Flashpoint aanraden. Battlefield is gewoon een fun combat game, en niet bedoelt als 'sim-shooter' of realistische enscenering van oorlogsvoering. Vind ik zelf ook wel goed zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Cocoia schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:57:
Om de laatste vraag als eerste te beantwoorden: via de linkerkant (vanaf de vlag / US spawn gezien) gewoon een beetje tegenaan hoppen. Je bent er zo.
Jij denkt aan de rotsen links van de waterval, maar het gaat over de rotsen boven de US spawn (of 3e set m-coms in Rush). Daar kun je alleen met een tank komen, die rotsen naast de waterval kan je gewoon naar boven springen inderdaad.

En inderdaad, voor meer realisme moet je naar ARMA of Operation Flashpoint kijken. BC2 is gewoon een arcade shooter (met wat realistische elementen). BC2 heeft een andere doelgroep, dus meer realisme dan nu zullen we waarschijnlijk niet zien in de komende delen (mochten die ooit komen).

Battlefield vult het gat precies tussen het over the top arcade gehalte van CoD en het realisme van Operation Flashpoint. Wil je minder of meer realisme dan zul je moeten uitwijken naar een van de andere shooters. Meer realisme in BC2 zal betekenen dat de rondes 'saaier' worden (minder actie) en veel mensen zitten daar niet op te wachten. Vooral de CoD doelgroep die Dice probeert weg te trekken zal daar geen zin in hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door Wizz15 op 20-09-2010 18:17 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Cocoia schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:57:
[...]

En als je een realistischer spel wilt kan ik ARMA 2 of Operation Flashpoint aanraden. Battlefield is gewoon een fun combat game, en niet bedoelt als 'sim-shooter' of realistische enscenering van oorlogsvoering. Vind ik zelf ook wel goed zo. :)
flashpoint was echt niet wat ik ervan verwacht had, en ik heb zelfs AA gespeeld. Maar daar schoot het al helemaal niet op.

En mis je natuurlijk de destruction 2.0 :) Oneindig lang met een raketwerper tegen een muurtje schieten. maar dat muurtje wil ECHT niet kapot.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Het is een vergif die destruction ;), ik zou er niet zonder meer willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:11
Spaiker schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:10:
Het is een vergif die destruction ;), ik zou er niet zonder meer willen :D
geen vergif, eerder een ernstige verslaving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 05-04 17:02

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

BatmanHorizon schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:53:
[...]

Dan zal je een tank moeten verspillen:
[video]
Onderstaande spot is ook gruwelijk op hardcore, want geen killcam...
[video]
Gadverdamme wat een gore manier van spelen. Maar dat vind ik en ik mijd dat soort servers ook.

Waar ik wel misselijk van wordt is dat je op sommige levels echt door een scope geen flikker ziet, ongeacht welke kant je in kijkt...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 14:35
skullsplitter schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:41:
[...]

Gadverdamme wat een gore manier van spelen. Maar dat vind ik en ik mijd dat soort servers ook.

Waar ik wel misselijk van wordt is dat je op sommige levels echt door een scope geen flikker ziet, ongeacht welke kant je in kijkt...
Muah dat soort gasten schieten je een keer dood, jij weet hun positie pakt snipe gun en blam, kunnen ze dat geintje opnieuw proberen. Overigens zie ik dit soort dingen nooit op de PC versie

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
mhindrik schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:55:
[...]

Muah dat soort gasten schieten je een keer dood, jij weet hun positie pakt snipe gun en blam, kunnen ze dat geintje opnieuw proberen. Overigens zie ik dit soort dingen nooit op de PC versie
Volgens mij wordt er in dat onderste filmpje (in die mast) op hardcore gespeeld en dat heb je geen killcam, en wordt het wat moeilijk om die schutter te vinden. Wel leuk bedacht trouwens, ik kom dit op de pc eigenlijk nooit tegen...

edit: Hardcore inderdaad ik las de beschrijving bij dit filmpje niet 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door in2duhCore op 21-09-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SPAM :X

PS3: http://www.ps3hype.nl/nie...nooi-op-25-september-2010

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat we een toernooi hebben georganiseerd, en wat is een mooiere week dan de PS3Hype feestweek om deze gewoonte weer op te pakken? En we gaan meteen weer goed van start, want aanstaande zaterdag (25 september 2010) om 19:30 uur organiseren we een Battlefield: Bad Company 2 Toernooi!

En aangezien je niet veel meer hebt aan HP's op het moment, hebben we besloten op zaterdag geen reguliere Feestweek-prijsvraag te doen, maar de Game van de dag weg te geven met het toernooi. Daarom wordt de winnaar van het toernooi beloond met:

We zullen in totaal drie (of vier) rondes spelen. Die zijn als volgt:

Ronde 1: Rush
Map: Valparaiso

Ronde 2: Conquest
Map: Laguna Presa

Ronde 3: Rush
Map: Atacama Desert

Ronde 4: Rush (wordt alleen gespeeld als het toernooi nog maar minder dan een uur aan de gang is)
Map: Port Valdez

Het enige wat je hoeft te doen om je in te schrijven is in dit forum een berichtje achterlaten. Doe dit echter alleen als je er (bijna) zeker van bent dat je kunt, want mensen die zich op het laatste moment nog uitschrijven zijn voor ons erg lastig (je kunt je tot 1 dag van tevoren uitschrijven). Ik zie je op het slagveld!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Zo, toch maar op de ps3 gehaald. 1e ervaring was 'mwhaaw, het is te doen. Maar na 3 dagen ben ik toch niet van dat ding weg te slaan.

De kick alleen al als je met een lekker groepje bezig ben. Nu toch echt even een headset aanschaffen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 08:52:
SPAM :X

PS3: http://www.ps3hype.nl/nie...nooi-op-25-september-2010

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat we een toernooi hebben georganiseerd, en wat is een mooiere week dan de PS3Hype feestweek om deze gewoonte weer op te pakken? En we gaan meteen weer goed van start, want aanstaande zaterdag (25 september 2010) om 19:30 uur organiseren we een Battlefield: Bad Company 2 Toernooi!

En aangezien je niet veel meer hebt aan HP's op het moment, hebben we besloten op zaterdag geen reguliere Feestweek-prijsvraag te doen, maar de Game van de dag weg te geven met het toernooi. Daarom wordt de winnaar van het toernooi beloond met:

We zullen in totaal drie (of vier) rondes spelen. Die zijn als volgt:

Ronde 1: Rush
Map: Valparaiso

Ronde 2: Conquest
Map: Laguna Presa

Ronde 3: Rush
Map: Atacama Desert

Ronde 4: Rush (wordt alleen gespeeld als het toernooi nog maar minder dan een uur aan de gang is)
Map: Port Valdez

Het enige wat je hoeft te doen om je in te schrijven is in dit forum een berichtje achterlaten. Doe dit echter alleen als je er (bijna) zeker van bent dat je kunt, want mensen die zich op het laatste moment nog uitschrijven zijn voor ons erg lastig (je kunt je tot 1 dag van tevoren uitschrijven). Ik zie je op het slagveld!
Leuk man, maar wel klote dat ik er niet bij kan zijn.
Ik sta het hele weekend in de pitparty van de MonsterJam. (Ook leuk, daar niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Ik wil een sniperscope voor die 870 shotgun.
Dat ding slaat werkelijk alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Peter91 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:12:
nou liever niet eigenlijk. Over overpowered wapens gesproken (in hc dan). Eigenlijk zou zo'n ding mét slugs ook wat meer waaier effect moeten hebben. En dan gelijk een maximum effectieve range.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Peter91 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:12:
Speaking of which, die all-kit guns die geen red dot of 4x kunnen hebben vind ik wel matig. De Thompson heb ik dan wel geplat, maar wat een klote-sights. De G3 kan ik dan nog meer mee. Waarom kan er niet gewoon even een reddotje op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Geeft de power nog meer range, en je daarmee en automatisch sniper rifle, ik gebruik deze wapens voornamelijk met adv accuracy upgrade, zodoende dat je niet hoeft te kijken of de iron sights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:18

Eagle Creek

Breathing security

Die BH -trick op Valparasio werkt niet op de pc. Je komt niet zo hoog.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eagle Creek schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:48:
Die BH -trick op Valparasio werkt niet op de pc. Je komt niet zo hoog.
goed zo... houden zo.. maar waarom op de console wel en op de pc niet..

en die 870 shotgun met die 1 slug upgrade vind ik echt kansloos.. ik zie vaak zat 45+ rang poppetje lopen waarbij ik hun bijvoorbeeld 3 kogels in hun donder jaag en dan doen hun BOEM en weg ben ik.. het is een soort van Knife actie alleen dan van afstand.. (1 shot 1 kill)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 215005 op 21-09-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325840

Dat is ook wel het idee van een pump-action shotgun: 1 shot 1 kill. Wat trouwens met Magnum Ammo (neem maar aan dat je dat bedoelt) niet eens het geval is als je niet goed richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:16
Met Magnum Ammo moet je nog verdomde dichtbij staan wil je een one-shot-one kill maken.
De 12 Gauge Slugs echter zijn vrijwel altijd instant kill.
Reden daarvan is dat, omdat je met 12 Gauge Slugs een relatief klein crosshair hebt vergeleken bij die grote cirkel, je ammo zich concentreert op een kleiner gebied. (12 gauge Slugs zijn 18,5 mm kogels, dus je schiet met 1 dikke kogel. Zonder deze Slugs schiet je met hagel welke zich verspreidt en dus maar een deel raak is)
Vergt wel iets beter mikken dus. (bron: Wikipedia: Hagelgeweer)
12 Gauge Slugs werkt daardoor ook goed op (enige) afstand.
Magnum Ammo op een shotgun is denk ik helemaal niet nodig.

Ondertussen is de 870 wel mijn 2e beste wapen (achter de UMP Specact), heerlijk om mee te spelen!
Zou me niks verbazen als ik die nog eens op platinum ga halen.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 21-09-2010 17:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
ik vraag me toch eigenlijk wel eens af hoeveel mensen er nu soft of hardcore spelen

dus deze poll:

Poll: Ik speel voornamelijk:
Hardcore
Softcore
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=362778&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 16:49
Hardcore is een pathetisch sniper-fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Typehigh schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:32:
dat is dus juiste server keuze :)

En als je eenmaal HC gewend bent, stelt softcore eigenlijk niets meer voor. Waar je in hardcore dood bent als je niet als eerste op die linker muis knop gedrukt hebt, heb je in softcore nog tijd zat om cover te zoeken. Kans is dan ook dat de tegenstander zijn proppenschieter moet herladen, en je wordt inderdaad niet zo snel afgesnepen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:30
Typehigh schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:32:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 24-04 15:27
Hardcore is alleen maar toegevoegd om de MW2 kinderen blij te houden.
Het is geen echt Battlefield.
Ik ben overigens wel een groot voorstander van Friendly Fire ON op normal mode, zodat je niet zomaar mindless explosives kan spammen.

[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 21-09-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

unfor schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:00:
Ik ben overigens wel een groot voorstander van Friendly Fire ON op normal mode, zodat je niet zomaar mindless explosives kan spammen.
Niet mee eens. Ik erger me dood aan Friendly Fire. Je weet wel, ben je op een tegenstander aan het schieten, loopt er een teammate voor je langs. Teammate dood, jij minpunten, maar wat kon jij er aan doen?

Verder heb je dan ook altijd mensen die je heli gaan neerschieten omdat jij net iets eerder was.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Compizfox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:08:
[...]

Niet mee eens. Ik erger me dood aan Friendly Fire. Je weet wel, ben je op een tegenstander aan het schieten, loopt er een teammate voor je langs. Teammate dood, jij minpunten, maar wat kon jij er aan doen?

Verder heb je dan ook altijd mensen die je heli gaan neerschieten omdat jij net iets eerder was.
Of als je in een tank zit en achteruit rijd en iemand staat toevallig achter je tank :'(

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:00:
Hardcore is alleen maar toegevoegd om de MW2 kinderen blij te houden.
Het is geen echt Battlefield.
Die snap ik niet... Overigens spelen de COD kinderen weinig tot geen BF omdat het te ''moeilijk'' wordt. Ik vind softmode juist vreselijk, lekker 1 mag per enemy opschieten omdat ze maar niet doodvallen... bleh. Zelfs met een sniper en magnum aim vaak 2 hits maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

CoD noobs vinden Battlefield te moeilijk omdat het meer aankomt op teamplay, realisme en tactics. Niet qua dom schieten, dat kunnen ze in CoD immers ook.

Ze vinden het ook te sloom gaan, je gaat zelf dus minder vaak dood en jij maakt ook minder vaak kills.
Hardcore is dus niet per definitie moeilijker. Je gaat namelijk niet alleen sneller dood, je maakt ook veel vaker kills. Het is dus alleen sneller.

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 21-09-2010 19:21 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
M2M schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:34:
[...]

dat is dus juiste server keuze :)

En als je eenmaal HC gewend bent, stelt softcore eigenlijk niets meer voor. Waar je in hardcore dood bent als je niet als eerste op die linker muis knop gedrukt hebt, heb je in softcore nog tijd zat om cover te zoeken. Kans is dan ook dat de tegenstander zijn proppenschieter moet herladen, en je wordt inderdaad niet zo snel afgesnepen.
Aangezien het in HC dus vooral gaat om wie het eerste de linker muisknop indrukt, komt er nauwelijks iets anders bij kijken dan reactievermogen. In normal mode heb je daadwerkelijk echte vuurgevechten waar tactiek en gebruik maken van cover en de rest van de omgeving betekent dat je een vuurgevecht wint, en niet of je het eerste de linker muisknop indrukt. Bovendien is het voor snipers op hardcore bepaald geen hardcore, maar eerder easycore, aangezien ze je in je voet kunnen schieten en het ook dan nog een one-hit-kill is. In normal mode moeten snipers daadwerkelijk een zekere mate van skill bezitten, omdat ze voor een OHK een headshot moeten maken (en zelfs dán zijn ze al irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324441

Softcore heeft me nooit kunnen bekoren; met COD niet en met BF al helemaal niet.
Schiet je iemand een vol magazijn leeg in zijn bek, wordt je geknifed...ja ja!
Nou dan is de lol er gauw af.
En als je inderdaad iemand raakt met een .50 sniper, ookal is het in zijn arm, gaat ie in het
echt ook hemelen.
DUS HARDCORE ALL THE WAY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ben het eens met TypeHigh, het is en blijft een game waarmee je plezier moet maken, altijd die vergelijking maken met 'in het echt', als je dat wilt evenaren, ga dan flashpoint of ArmA spelen, o, en respawn dan ook ineens niet meer als je in hardcore wordt neergeschoten, dat is ook zo onrealistisch, opnieuw tot leven komen 10s nadat je doodging en weer verschijnen op een veilige plek.. Die hele vergelijking slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het tijd is voor dit filmpje:
YouTube: FPS-Doug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Anoniem: 324441 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:42:
Softcore heeft me nooit kunnen bekoren; met COD niet en met BF al helemaal niet.
Schiet je iemand een vol magazijn leeg in zijn bek, wordt je geknifed...ja ja!
Nou dan is de lol er gauw af.
En als je inderdaad iemand raakt met een .50 sniper, ookal is het in zijn arm, gaat ie in het
echt ook hemelen.
DUS HARDCORE ALL THE WAY!!!
Als jij een magazijn nodig hebt om iemand te killen in normal mode... dan doe je het verkeerd. Doe je het goed, dan heb je gemiddeld 5 shots nodig om iemand te killen, wat met een automatisch wapen dus nauwelijks langer duurt dan 0.5 seconden.

En sorry, maar vergelijkingen met het echte leven falen altijd. Als je op die toer wilt gaan, moet het in hardcore mode ook onmogelijk worden om rond te rennen met een LMG of een RPG, moeten doosjes waar op magische wijze ammo en health uitkomt verdwijnen, moet het onmogelijk zijn om als gewone soldaat zomaar weg te rijden in een tank of als een pro rond te vliegen met een helicopter, moet je moe worden als je rent, en is de parachute die telescopisch uit je rug klapt en er weer in floept al helemaal belachelijk.

Met andere woorden, hoe iets in het echt werkt is voor games zoals BC2 totaal irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel ja, de zondag alleen is niet meer genoeg. Kan heel PSN niet meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Moet je maar op pc komen spelen ;)
Grappig filmpje trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb em ook wel voor de pc, maar alleen offline.
Het is me te duur om steeds games twee keer aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Op dat punt ben ik het met je eens typehigh, rennen en reloaden tegelijk met een Gustav... lol. Nee, een vergelijking met de realiteit.. het is gewoon niet mogelijk, het blijft een spel. Maar, je kunt wel zoveel mogelijk elementen inbrengen om het zo realitistich mogelijk te maken. Softcore ligt mij gewoon niet, bijv. driehoekje zichtbaar boven poppetjes :X

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik had liever ook commanders gehad zoals in BF2 en dan kan deze gebruikt maken van uav etc. die je op minimap ziet. Wellicht komt dat weer in Battlefield 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Blijft goed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Striptease schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:11:
[...]

Of als je in een tank zit en achteruit rijd en iemand staat toevallig achter je tank :'(
Wat ook nog gebeurt in SC, overigens. Iets minder, dat wel, maar genoeg keren zie ik lui tanks C4en voordat iemand erin stapt, of erger nog: heli's. Even C4 op de staart en leuk laten kantelen in de lucht zodat het arme beestje zich in een klifwand boort. Dit kan je overigens ook doen met AA guns of de VADS... of een tank. Of die leuke lui die gewoon in een tank gaan zitten, AFK, of met de tank op een andere spawnplek gaan staan zodat dat vehicle niet meer verschijnt. Lekker een andere server opzoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Confronterend. Mijn broertje zei net: "hmmm, je bent dus niet de enige die zo reageert..."

Ouch... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324441

Ha ha fps Doug rulezzz....
You always run faster with the knife!!!!

• Jelmar
peakaboo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:23:
Op dat punt ben ik het met je eens typehigh, rennen en reloaden tegelijk met een Gustav... lol. Nee, een vergelijking met de realiteit.. het is gewoon niet mogelijk, het blijft een spel. Maar, je kunt wel zoveel mogelijk elementen inbrengen om het zo realitistich mogelijk te maken. Softcore ligt mij gewoon niet, bijv. driehoekje zichtbaar boven poppetjes :X

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik had liever ook commanders gehad zoals in BF2 en dan kan deze gebruikt maken van uav etc. die je op minimap ziet. Wellicht komt dat weer in Battlefield 3?
En gelukkig heeft BC2 ook elementen die realistisch aanvoelen, zoals de bulletdrop en dergelijke dingen.
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de rode driehoekjes, alhoewel ik het niet erg zou vinden als ze in een volgende Battlefield zouden verdwijnen.

Wat betreft commanders e.d., ik hoop inderdaad dat die terugkeert in BF3. Sterker nog, ik hoop dat BF3 meer op BF2 lijkt dan op BC2. Laten we zeggen, de standaard die BF2 heeft gezet qua gameplay en features met de graphics van BC2 en uiteraard hopelijk ook nieuwe elementen.

• Cocoia
Typehigh schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:22:
[...]

Wat betreft commanders e.d., ik hoop inderdaad dat die terugkeert in BF3. Sterker nog, ik hoop dat BF3 meer op BF2 lijkt dan op BC2. Laten we zeggen, de standaard die BF2 heeft gezet qua gameplay en features met de graphics van BC2 en uiteraard hopelijk ook nieuwe elementen.
+1. En nu nog hopen dat de MW2 kiddies het kunnen bijbenen :+

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik krijg een "unable to login" message vanochtend, hebben meer mensen hier last van? PC versie.

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 22-09-2010 10:23 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 12:05
ja, bij mij ook:
Maintenance work
BY: zh1nt0 POSTED: Sep 21, 2010, 09:31AM TOTAL VIEWS: 8,406 COMMENTS: 38

Hello Ladies and Gentlemen!

There will be some maintenance work within EA which may cause some downtime to the Battlefield 2142, Battlefield 1943, Battlefield Bad Company and Battlefield Bad Company 2. This will affect the games mentioned above and will affect areas of the EA service such as; accounts, billing, code redemption and also the leaderboards and stats.

Maintenance start:

9/21/2010 - 10:00am PT (7 PM CET and 6 PM BST)

Ends on:

9/21/2010 - 10:30am PT (7:30 PM CET and 6:30 PM BST)

Another Maintenance operation will take place tomorrow and will run for approximately 5 hours. This will also affect the games mentioned above and will affect areas of the EA service such as; accounts, billing, code redemption and also the leaderboards and stats.

Maintenance start:

9/22/2010 - 11:00 PM PDT (7 AM CET and 6 AM BST)

Ends on:

9/22/2010 - 4:30 PM PDT (12 PM CET and 11 AM BST)
bron: http://blogs.battlefield.ea.com/

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-04 07:37
pafdaddy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:22:
Ik krijg een "unable to login" message vanochtend, hebben meer mensen hier last van? PC versie.
Updates, ze zijn bezig met onderhoud enz.. bla bla.. denk dat je rond 12 uur ongeveer wel weer kunt inloggen! ;)

Partyman was me net voor :P

[ Voor 6% gewijzigd door nalufrank op 22-09-2010 10:45 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Merci, ik zal de volgende keer eerst op die blog kijken.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• M2M
Typehigh schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:22:
[...]

En gelukkig heeft BC2 ook elementen die realistisch aanvoelen, zoals de bulletdrop en dergelijke dingen.
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de rode driehoekjes, alhoewel ik het niet erg zou vinden als ze in een volgende Battlefield zouden verdwijnen.

in BF3 mogen de rode 3 hoekjes wel weg. in de 3dmap teminste. Wel zichtbaar op de 2d map (als er een UAV / balletje in de buurt is), die niet standaard in beeld is. Misschien een kaart als unlock op een assault wapen ipv iron sight / scope en uiteraard onder een knopje dat het halve beeld inneemt.

-_-

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
Nee, spotten vind ik juist enorm handig. Het dwingt je ook om sleathy te bewegen. Wel vind ik dat er een soort aanpassing meot komen dat je alleen mensen kan spotten die je ook daadwerkelijk kan zien, ik heb wel eens dat ik op een boom richt, dan op select druk en dan een vijand spot die ik anders nooit had opgemerkt omdat hij tussen het groen van de bomen de helling afdaald. En meer lijkend op BF2 vind ik prima, maar doe dan iets aan de grenades. Als ik dat speel zijn 90% van mijn kills door granaten die toevallig binnen een straal van 20 meter om mij heen neerkomen. Echt zwaar overpowered, granaten in BF2.

Terwijl als er iemand op 50m midden op de weg loopt, dan kun je ineens weer niet spotten.
Dat roept om een fix.

• Wizz15
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:30:
Terwijl als er iemand op 50m midden op de weg loopt, dan kun je ineens weer niet spotten.
Dat roept om een fix.
Er zit een cooldown op spotten he ;) Vaak als je veel hebt gespot kun je een tijdje niet spotten, ik heb ook wel 's dat ik iemand niet kan spotten die voor me loopt, maar dat is alleen als ik daarvoor op de spot knop heb lopen rammen :P

PS: Inloggen op de PS3 werkt weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wizz15 op 22-09-2010 12:14 ]

Anoniem: 361737

Dag en hallo,

Voor mensen die graag lezen.Interview met de sound designer van BC 2 (hoe en wat)

http://bit.ly/8XSjV0

R.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:14

aex351

I am the one

KillerZero86 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:04:
Nee, spotten vind ik juist enorm handig. Het dwingt je ook om sleathy te bewegen. Wel vind ik dat er een soort aanpassing meot komen dat je alleen mensen kan spotten die je ook daadwerkelijk kan zien, ik heb wel eens dat ik op een boom richt, dan op select druk en dan een vijand spot die ik anders nooit had opgemerkt omdat hij tussen het groen van de bomen de helling afdaald.
Daarom speel ik ook HC. Dat spotten maakt het niet eerlijk. Gewoon op een bos richten en q - q - q -q.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Wizz15
aex351 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:43:
[...]

Daarom speel ik ook HC. Dat spotten maakt het niet eerlijk. Gewoon op een bos richten en q - q - q -q.
Het is wel eerlijk (als in gebalanceerd), de tegenstander kan namelijk precies hetzelfde. Het enige wat het spotten toevoegt is dat er meer kills gemaakt worden (aan beide kanten). Daardoor zit er meer actie in die potjes, mede omdat je meer bullets kunt hebben net als de tegenstander.

HC heeft gewoon een wat lager tempo (lagere health en friendly fire) en daar kan je iets beter tactisch te werk gaan of zelfs campen (geen killcam). Het heeft allebei zijn voor en nadelen, het is gewoon een kwestie van smaak.

Ik vind spotten juist een uitkomst bij teams vol met randoms. Het maakt niet uit of ze zelf spotten of niet, zodra ik vijanden spot en er staan smurfen in de buurt, dan gaan de vijanden neer. Zelfs in een server vol snipers kan je zo nog wel eens winnen als je een van de weinigen bent die naar de objectives gaat :P In hardcore moet je het dan maar zelf uitzoeken.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 17:04
HC is juist zoveel makkelijker dan SC.

Pak een shotgun met slugs etc. en je kan vanaf 50 meter iedereen neerschieten met je 870c of Neostead.

Pak je sniperrifle en je hebt 1 shot 1 kill met bijna alle rifles.

Ga in een hoekje of op een onmogelijke plaats zitten en ga easy kills maken -> niemand zal je ooit vinden omdat je geen kill cam hebt.

Je maakt zoveel makkelijker kills, als je zorgt dat je niet teveel opvalt en niet midden over de straat gaat rennen is een K/D ratio van 4 met groot gemak te halen.

Ik heb het alleen gespeeld om de shotguns en sniper rifles op brons te krijgen, maar toch heb je dan al snel genoeg door dat het eigenlijk oneerlijk is.

Als ik soms een sniper-bui heb dan is het uiteraard wel LEUK om te doen, 1 shot 1 kill. Want dan maak je redelijk makkelijk kills, kan je niet gespot worden en zien ze je niet zitten via de kill cam. Dus voor puur sniper is het wel gaaf, maar dan eigenlijk alleen tegen andere snipers op team deathmatch ofzo.

• M2M
KillerZero86 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:04:
Nee, spotten vind ik juist enorm handig. Het dwingt je ook om sleathy te bewegen. Wel vind ik dat er een soort aanpassing meot komen dat je alleen mensen kan spotten die je ook daadwerkelijk kan zien, ik heb wel eens dat ik op een boom richt, dan op select druk en dan een vijand spot die ik anders nooit had opgemerkt omdat hij tussen het groen van de bomen de helling afdaald. En meer lijkend op BF2 vind ik prima, maar doe dan iets aan de grenades. Als ik dat speel zijn 90% van mijn kills door granaten die toevallig binnen een straal van 20 meter om mij heen neerkomen. Echt zwaar overpowered, granaten in BF2.
nee, dat is dus niet goed. Als je zelf gespot wordt, ben je een rood bliepje op de 3d map, voor iedereen om te zien. Je krijgt binnen no time 4 sniper kogels naar je hoofd geslingerd. En in bosjes verschuilen kan ook niet, aangezien kogels daar dwars doorheen gaan. En ik mij maar afvragen hoe het toch kan dat de tegenstander mij kan zien...

Als het rode bliepje niet de exacte locatie, maar een ongeveer locatie van de tegenstander zou aangeven, zou het al een grote verbetering zijn. Een bliepje dat op een random plek binnen een straal van 5 meter boven de tegenstander hangt. Dan hoef je als campeersniper ook niet meer je best te doen om op het bliepje te mikken, weet de tegenstander toch waar jij zit en is het nuttige, en niet overpowered info.

En een blipding in je HUD als je gespot bent zou ook handig zijn. Kansloos om een gebouw binnen te stormen, denkend dat je een verrassingsaanval aan het doen bent, terwijl blijkt dat je al gezien bent voor je de deur intraptmest

[ Voor 7% gewijzigd door M2M op 22-09-2010 13:12 ]

-_-

• KngfCnns
M2M schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:11:
[...]

nee, dat is dus dat vind ik niet goed. Als je zelf gespot wordt, ben je een rood bliepje op de 3d map, voor iedereen om te zien. Je krijgt binnen no time 4 sniper kogels naar je hoofd geslingerd. En in bosjes verschuilen kan ook niet, aangezien kogels daar dwars doorheen gaan. En ik mij maar afvragen hoe het toch kan dat de tegenstander mij kan zien...
Wat jij hier niet goed vind, vind ik juist één van de redenen dat het een geweldige toevoeging is. Ik heb zelfs nooit de gedachte gehad dat ik me zou kunnen ergeren aan spotten. Ik erger me er alleen aan als het niet gebeurt :). In de praktijk is een groot deel egoistisch genoeg om niet te spotten en zelf voor de kill te gaan (vooral snipers).

• M2M
BatmanHorizon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:53:
[...]

Wat jij hier niet goed vind, vind ik juist één van de redenen dat het een geweldige toevoeging is. Ik heb zelfs nooit de gedachte gehad dat ik me zou kunnen ergeren aan spotten. Ik erger me er alleen aan als het niet gebeurt :). In de praktijk is een groot deel egoistisch genoeg om niet te spotten en zelf voor de kill te gaan (vooral snipers).
misschien dat dat het grote verschil is tussen console gamers en pc gamers... In de PC versie leef je in ieder geval niet lang als je eenmaal gespot bent. Zeker als er dan op je geschoten wordt, en je de struikjes in vlucht, en dan alsnog neergemaaid wordt.

Sowieso moet het leveldesign dan ook anders. Minder choke points en meer achteromweggetjes, want als de bomen eenmaal weggemaaid zijn, heb je op veel mapjes een paar chokepoints waar je nu eenmaal doorheen moet. Ongezien ergens heen kruipen is dan ook kansloos, en kom je er door, ben je vast en zeker gespot en wordt je uiteraard achtervolgt door iemand die je dogtags aan zijn collectie wil toevoegen.

-_-

Anoniem: 325840

Je kunt ook beter achter een muurtje gaan zitten dan in een struik. Ik vind het spotten ook juist een goede feature, zorgt voor teamplay. Iets wat je ook nodig hebt om door sommige chokepoints te komen. Probleem zit hem eerder in de mensen die bang zijn dat hun kdr achteruit gaat. Als je met zijn allen over dat heuveltje heen stormt heb je goede kans dat je door de verdediging heen breekt. Maar de meesten laten het liever door iemand anders opknappen.

Anoniem: 325840 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:12:
Je kunt ook beter achter een muurtje gaan zitten dan in een struik. Ik vind het spotten ook juist een goede feature, zorgt voor teamplay. Iets wat je ook nodig hebt om door sommige chokepoints te komen. Probleem zit hem eerder in de mensen die bang zijn dat hun kdr achteruit gaat. Als je met zijn allen over dat heuveltje heen stormt heb je goede kans dat je door de verdediging heen breekt. Maar de meesten laten het liever door iemand anders opknappen.
ja en wat mij ook altijd opvalt is dat mensen "bang" zijn om dood te gaan en worden steeds verder terug gedrongen naar hun spawn plek.. en op een gegeven moment vechten ze tegen de front linie van de defence die in de aanval is en vergeten ze dat je mcoms moet armen.. en als er 1 iemand doorbreek.. kunnen er weer 3 team maatjes op spawnen en val je de defence van achter aan en breek je er makkelijk doorheen.. maar blijkbaar kom ik te vaak op Ik speel SOLO servers en vergeet iedereen tactiek..

Om met z'n allen tegelijk er doorheen te stormen moet je enige vorm van communicatie hebben.
Op de console kun je alleen met je eigen squad communiceren (als ze al een headset hebben).
Probeer dan maar eens met heel je team tactisch te gaan doen. De helft denkt over het algemeen niet na, of ik zie het nut van hun acties niet in...

• M2M
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:03:
Om met z'n allen tegelijk er doorheen te stormen moet je enige vorm van communicatie hebben.
Op de console kun je alleen met je eigen squad communiceren (als ze al een headset hebben).
Probeer dan maar eens met heel je team tactisch te gaan doen. De helft denkt over het algemeen niet na, of ik zie het nut van hun acties niet in...
ik heb filmpjes gezien over het typwerk in consoles. Dat duurt ook een jaar voordat je iets getypt hebt...

-_-

BatmanHorizon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:53:
[...]

Zeker mee eens, ik spot me suf moet ik zeggen, vind het een super feature en maakt actie in het spel.
Trouwens na een tijdje gaat die rode poon weer weg dus zorg dat je blijft bewegen.
Nog leuker zijn pino's spotten, prachtig gezicht die rode poontjes op de berg waar ze niet afdurven en dan een air strike erover, hop hop.

O ja, tip ,SMOKE!!!!!!! Gebruik het eens en zie alles word anders.

R.

Toch jammer dat ik vaak wel kan spotten door een dikke laag stof of rook heen, ook al zie je geen donder.

Anoniem: 315995 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:19:
Toch jammer dat ik vaak wel kan spotten door een dikke laag stof of rook heen, ook al zie je geen donder.
Maar geef toe, alles word anders..

Er moet zoiezo meer gesmookt worden!

R

Anoniem: 361737 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:21:
[...]

R
eens! vaak als ik merk dat mijn team niet verder komt met aanvallen ga ik gewoon de boel vol smoken, en dan ineens snapt de aanvallende partij het en breken ze door.. 9/10 gaat dat goed.. want je kan dan ongezien naar een mcom rennen zonder van afstand neergeknald te worden..

• M2M
Anoniem: 361737 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:21:
[...]

R
offtopic:
die R is niet nodig ;)

Smoke werkt wel goed af en toe. Blind een berg op sprinten zonder smoke is zelfmoord in HC. 4 man met smoke die het hele veld volgooien met rook is wel weer geniaal. Iedereen die zijn instellingen iets te hoog heeft staan, heeft een berg lag dat je niet meer kan mikken, en als je al gezien wordt, kun je nog snel wat meer smoke neergooien.

-_-

Eens, smoke=good.
En af en toe de bonus van iemand vermoorden met een smoke granaat is altijd weer leuk.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:34
Smoke werkt goed, het kan je team zeker help. Het grappige is wel dat smoke op de mcom een groot voordeel is als je wilt armen, maar als de mcom eenmaal gearmed is, is je smoke weer een groot nadeel.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Jackal131
Het is volgens mij ook handiger om smoke niet OP de Mcom te gooien, maar tussen enemy-spawn en de Mcom. Hierdoor kun je vaak ongezien armen en ook zien als de tegenstander wil disarmen...

• skullsplitter
  • Laatst online: 05-04 17:02

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik speel al sinds dag 1 alleen maar HC moet ik zeggen, en dat bevalt best goed. Ik heb wel het spel per classe opgebouwd moet ik zeggen, maar nog leer ik elke dag.

www.avpnews.com

Jackal, ben je vanavond beschikbaar om wat luitjes uit te roken? HC mode uiteraard.
Anderen zijn ook welkom, ik noem daar een RikBruil en een Walletje-W als voorbeeld...

Vooral Walletje, ik kon je laatst niet joinen, en dat was al één van de zeldzame keren dat ik je weer online zag.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!