CptChaos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:24:
Die BC:Vietnam presentatie van die producer: wat speelt hij slecht zeg, vooral érg lonewolf... Alleen in de heli, alleen in de tank, niet wachten op back-up of anderen in de heli, tank of truck...
Het zal mij benieuwen hoeveel aftrek deze expansion zal vinden bij de BC2 spelers, ik verwacht er eigenlijk niet veel van.
Er zijn genoeg mensen uitgekeken op BC2, veel spelers die de game sinds release hebben zullen hem waarschijnlijk niet kopen. Er is echter een Ultimate Edition uitgekomen onlangs (met 1943 en Onslaught inbegrepen), waardoor er veel nieuwe spelers bij zijn gekomen die hem mogelijk wel gaan kopen.
Ik ben er nog niet helemaal uit, de map ziet er redelijk groot uit (en lijkt geen bottlenecks te hebben) wat altijd een pluspunt is. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere maps nu

Jammer dat ze muziek in de voertuigen niet hebben laten zien, daar ben ik wel beniewd naar.
Ik ben er nog niet uit of ik hem ga halen of niet, maar het ziet er opzich niet verkeerd uit. Het kompas is ook handig, jammer dat die niet in vanilla BC2 zit

Daar is het nog behelpen met 'vijanden links van je, bij dat houten huisje ongeveer'.
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:22:
Het idee dat me te binnen schoot is namelijk dit:
We krijgen nu punten voor dingen die (theoretisch) goed zijn voor je team en teamplay moeten bevorderen.
Wat nu als het systeem voor de minpunten groter aangepakt wordt? Tuurlijk, teamkills e.d. worden nu al punten voor afgetrokken, maar dat zou ook gedaan kunnen worden voor het gebruiken van een support vehicle (tank, APC, chopper) als taxi voor jou alleen.
Of geen ammo box of medkit droppen wanneer een teammate hierom vraagt (d.m.v. de Select/Back knop), wanneer je er wel één in voorraad hebt
En wat te denken van een sniper bestraffen als hij niet een vijand spot voordat hij een schot waagt
Dat gaat nooit werken, hoe weet het spel wanneer je toevallig vergeet te spotten als sniper omdat je onder vuur ligt (spotten werkt nu ook niet altijd)? Of stel je gaat in een transport heli zitten zodat je squad kan spawnen, maar je gunners worden eruit gesniped? Dan zou je ook minpunten krijgen omdat je er alleen in zit. Vaak heb ik ook dat een sniper ammo aan me vraagt terwijl hij twee basissen terug zit, dan ga ik echt niet dat eind lopen alleen maar om geen minpunten te krijgen

Het lijkt erop dat er nog gratis DLC aankomt (2 BC1 maps + 2 maps uit de singleplayer) voordat Vietnam uitkomt. De bron had verscheidene voorspellingen gedaan waarvan er al 2 waar bleken te zijn (Vietnam speelbaar en een nieuwe trailer op TGS en een nieuwe gratis tactische shooter van Dice, waarschijnlijk Battlefield: Assault genoemd).
[
Voor 47% gewijzigd door
Wizz15 op 16-09-2010 12:36
]