[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.300 views

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Battlefield Vietnam Multiplayer Gameplay:
YouTube: Battlefield Bad Company 2- Vietnam gameplay TGS [demo]

* 4 Nieuwe maps
* 6 Nieuwe voertuigen
* Nieuwe wapens

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 16-09-2010 08:39 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Ik kijk zo uit naar Vietnam! 4 maps maar ik neem aan daar dit de expansion is, dat er meer maps komen via DLC. Ik on dit niet goed concluderen uit het filmpje.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toch wel vet, voor een euro of 30 zou ik die uitbreiding wel kopen... het doet me n beetje denken aan "Plantage" map in Crysis MP, was ook zo vet :)

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

30 euro?
Ik heb voor de game zelf maar 15 betaald..
Maar hij lijkt me idd wel vet..

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
30 euro voor wat evengoed gratis DLC zou kunnen zijn.. :/

Drive it like you stole it.

Verwijderd

Ach, vergelijk het met een video huren: 1,5 tot twee uur plezier voor 4 euro.
Hier ga ik toch zeker een uur of 100 plezier van hebben. Stel dat het 30 euro is, kom je op 30 cent per uur.
Stroom voor de console is al bijna duurder :P

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
pafdaddy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:21:
[...]

Sommige, vooral draadloze, muizen geven niet door als je de muisknop ingedrukt houdt. Werkt het bij jou niet, probeer eens een andere (bedrade) muis. Het is i.i.g. inderdaad de Lmuisknop ingedrukt houden.
Het werkt gewoon 8)7
Nooit aan gedacht om die knop ingedrukt te houden denk :$

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:26:
Ach, vergelijk het met een video huren: 1,5 tot twee uur plezier voor 4 euro.
Hier ga ik toch zeker een uur of 100 plezier van hebben. Stel dat het 30 euro is, kom je op 30 cent per uur.
Stroom voor de console is al bijna duurder :P
Wat een leuke vergelijking... h
mmm televisie kijken...kan je 24/7 doen een hele maand lang voor +/- 15 euro..., (dat is dus +/- 720 uur voor nog geen 2 cent per uur ). 30 euro voor 4 maps en 6 voertuigen en wat nieuwe wapens is natuurlijk overdreven veel. zo kosten de booster packs voor battlefield 2 10 euro en die bevatte elk 3 nieuwe maps, nieuwe voertuigen en nieuwe wapens.
Maar ja aangezien de mod community omzeep geholpen is door de dedicated servers in eigen beheer te houden etc... kunnen ze doen wat ze willen...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Over die accuracy: volgens mij moet die nog gedeeld worden door 100, dan krijg je gewoon een getal en lijkt mij dat het je gemiddelde is van kogels die raak zijn... ;) Soort kill/deathratio, maar dan voor je kogels.

Wie gaat deel 18 maken? Via view kun je de code van mijn twee eerste postings zo overnemen...
Ik stop namelijk met het maken van de TS, omdat ik de interesse in deze game verloren ben.
De eerste posting moet dan wel even nagekeken worden, aangezien het deel 17 nu is, en strakjes deel 18.

Die BC:Vietnam presentatie van die producer: wat speelt hij slecht zeg, vooral érg lonewolf... Alleen in de heli, alleen in de tank, niet wachten op back-up of anderen in de heli, tank of truck...
Het zal mij benieuwen hoeveel aftrek deze expansion zal vinden bij de BC2 spelers, ik verwacht er eigenlijk niet veel van.

[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 16-09-2010 11:57 ]

Verwijderd

CptChaos, ligt niet aan jou hoor, maar het woord dat ik uit jouw hele stukje oppik is "aftrek".
Met name omdat je het hebt over "lone wolf" spelen.

Het idee dat me te binnen schoot is namelijk dit:
We krijgen nu punten voor dingen die (theoretisch) goed zijn voor je team en teamplay moeten bevorderen.
Wat nu als het systeem voor de minpunten groter aangepakt wordt? Tuurlijk, teamkills e.d. worden nu al punten voor afgetrokken, maar dat zou ook gedaan kunnen worden voor het gebruiken van een support vehicle (tank, APC, chopper) als taxi voor jou alleen.
Of geen ammo box of medkit droppen wanneer een teammate hierom vraagt (d.m.v. de Select/Back knop), wanneer je er wel één in voorraad hebt
En wat te denken van een sniper bestraffen als hij niet een vijand spot voordat hij een schot waagt

Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te bedenken (Hoe meer snipers in je team, hoe meer minpunten je krijgt als je ook een sniperkit kiest. Let op, ik heb het hier over snipers, en niet over Recons die zich regelmatig verplaatsen, de frontliners dus)

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
CptChaos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:24:
Die BC:Vietnam presentatie van die producer: wat speelt hij slecht zeg, vooral érg lonewolf... Alleen in de heli, alleen in de tank, niet wachten op back-up of anderen in de heli, tank of truck...
Het zal mij benieuwen hoeveel aftrek deze expansion zal vinden bij de BC2 spelers, ik verwacht er eigenlijk niet veel van.
Er zijn genoeg mensen uitgekeken op BC2, veel spelers die de game sinds release hebben zullen hem waarschijnlijk niet kopen. Er is echter een Ultimate Edition uitgekomen onlangs (met 1943 en Onslaught inbegrepen), waardoor er veel nieuwe spelers bij zijn gekomen die hem mogelijk wel gaan kopen.

Ik ben er nog niet helemaal uit, de map ziet er redelijk groot uit (en lijkt geen bottlenecks te hebben) wat altijd een pluspunt is. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere maps nu :) Jammer dat ze muziek in de voertuigen niet hebben laten zien, daar ben ik wel beniewd naar.

Ik ben er nog niet uit of ik hem ga halen of niet, maar het ziet er opzich niet verkeerd uit. Het kompas is ook handig, jammer dat die niet in vanilla BC2 zit :( Daar is het nog behelpen met 'vijanden links van je, bij dat houten huisje ongeveer'.
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:22:
Het idee dat me te binnen schoot is namelijk dit:
We krijgen nu punten voor dingen die (theoretisch) goed zijn voor je team en teamplay moeten bevorderen.
Wat nu als het systeem voor de minpunten groter aangepakt wordt? Tuurlijk, teamkills e.d. worden nu al punten voor afgetrokken, maar dat zou ook gedaan kunnen worden voor het gebruiken van een support vehicle (tank, APC, chopper) als taxi voor jou alleen.
Of geen ammo box of medkit droppen wanneer een teammate hierom vraagt (d.m.v. de Select/Back knop), wanneer je er wel één in voorraad hebt
En wat te denken van een sniper bestraffen als hij niet een vijand spot voordat hij een schot waagt
Dat gaat nooit werken, hoe weet het spel wanneer je toevallig vergeet te spotten als sniper omdat je onder vuur ligt (spotten werkt nu ook niet altijd)? Of stel je gaat in een transport heli zitten zodat je squad kan spawnen, maar je gunners worden eruit gesniped? Dan zou je ook minpunten krijgen omdat je er alleen in zit. Vaak heb ik ook dat een sniper ammo aan me vraagt terwijl hij twee basissen terug zit, dan ga ik echt niet dat eind lopen alleen maar om geen minpunten te krijgen :P
Spaiker schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:39:
30 euro voor wat evengoed gratis DLC zou kunnen zijn.. :/
Het lijkt erop dat er nog gratis DLC aankomt (2 BC1 maps + 2 maps uit de singleplayer) voordat Vietnam uitkomt. De bron had verscheidene voorspellingen gedaan waarvan er al 2 waar bleken te zijn (Vietnam speelbaar en een nieuwe trailer op TGS en een nieuwe gratis tactische shooter van Dice, waarschijnlijk Battlefield: Assault genoemd).

[ Voor 47% gewijzigd door Wizz15 op 16-09-2010 12:36 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Verwijderd

AK47 OOOOOOOOOOOOOOWYEAAAAAAAAA

• Spaiker
Dan denk ik dat je opeens véél minder spelers gaat zien dan voorheen, ze zullen dit zien als bestraft worden voor wat ze willen spelen, en dus ook beperkt in hun beweging/doen en laten, waar ze toch (de meesten) 50 euro voor betaald hebben. Het is leuker voor de echte teamspelers maar je zal zowiezo (sowieso, zowieso,...) Lone Wolfs hebben, of je dat nu wilt of niet, en dat is eigenlijk hun goed recht.

• Wizz15
Spaiker schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:02:
[...]

Dan denk ik dat je opeens véél minder spelers gaat zien dan voorheen, ze zullen dit zien als bestraft worden voor wat ze willen spelen, en dus ook beperkt in hun beweging/doen en laten, waar ze toch (de meesten) 50 euro voor betaald hebben. Het is leuker voor de echte teamspelers maar je zal zowiezo (sowieso, zowieso,...) Lone Wolfs hebben, of je dat nu wilt of niet, en dat is eigenlijk hun goed recht.
Ik ga ook wel eens lone-wolf als mijn team zuigt of als het enige beschikbare squad bestaat uit 3 snipers. Met conquest werkt dit best goed, omdat je dan meer motivatie hebt om sowieso 1 vlag te behouden (wat ook weer goed is voor het team). Lone-wolf is inderdaad niet per definitie slecht.

• Spaiker
Zeg ik toch ook niet? :) Maar sjeses wilt ze bestraffen als ze gaan lone-wolfen, of dat lees ik dat verkeerd?

• Wizz15
Spaiker schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:03:
Zeg ik toch ook niet? :) Maar sjeses wilt ze bestraffen als ze gaan lone-wolfen, of dat lees ik dat verkeerd?
Het was meer een aanvulling, ik ben het met je eens. Mijn opmerking was niet specifiek aan jou gericht ;)

Verwijderd

Nu ik er wat meer over nadenk geef ik jullie helemaal gelijk.

Ander idee: een reputatie systeem.
Aan het einde van een potje kun je twee spelers die in jouw team gespeeld hebben selecteren, degene waarvan jij vond dat die de beste teamspeler was, en waarvan jij vond dat die de slechtste was.

Een soort van TeamPlayer Pin en GameBreaker Pin die elke speler aan het rondje naar eigen keus kan uitdelen (en niet aan zichzelf geven).
De twee spelers die de meeste van die Pins hebben ontvangen worden dan in het volgende potje genoemd bij de start....

• Jackal131
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:14:
Nu ik er wat meer over nadenk geef ik jullie helemaal gelijk.

Ander idee: een reputatie systeem.
Aan het einde van een potje kun je twee spelers die in jouw team gespeeld hebben selecteren, degene waarvan jij vond dat die de beste teamspeler was, en waarvan jij vond dat die de slechtste was.
Slecht idee. Dan ben ik iedere keer de klos. :o

;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Wizz15
Jackal131 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:16:
[...]

Slecht idee. Dan ben ik iedere keer de klos. :o

;)
Lagere score wil niet zeggen slechter ;) Je zit toch best vaak in het beste squad :P

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
Wizz15 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:21:
[...]

Lagere score wil niet zeggen slechter ;) Je zit toch best vaak in het beste squad :P
Moet je nagaan..

;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jackal131
Daar zit wel wat in. Ik vang vaak de kogels op die voor jullie bedoeld zijn ;( .
Misschien dat mijn squadmembers daardoor goed kunnen scoren en daardoor tot beste squad uitgeroepen wordt... :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Juist. Nu Vietnam eraan zit te komen ga ik toch maar battlefield BC2 halen voor de ps3 :).

• Jackal131
creapYYY schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:22:
Juist. Nu Vietnam eraan zit te komen ga ik toch maar battlefield BC2 halen voor de ps3 :).
Had je al veel eerder moeten doen... 8)

Verwijderd

Inderdaad, dan zit jij lekker BC2 te spelen terwijl iedereen met Vietnam aan de gang is...

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 VIETNAM 'Multiplayer Gameplay' TRUE-HD QUALITY
Rocking 60's Soundtrack. Listen to 8 radio channels in-game, featuring 49 time typical tracks, including "Ride of the Valkyries" and "Fortunate Son" by CCR.
Dus toch met ingame soundtrack :P. Ik ga hem denk wel aanschaffen zodra hij uit is. Trailers etc zien er wel tof uit en qua gameplay weten we wat we kunnen verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 16-09-2010 16:02 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ga Vietnam zeker wel kopen. Nou ja, niet als hij 30 euro is. Ik heb voor het spel zelf ook (ongeveer) 30 euro betaald namelijk (pre-order nog wel!), dan ga ik niet nóg eens 30 euro betalen voor een expansion.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Spaiker
Maar hoe zit dat dan ineen met de servers? Kunnen gewone servers ook maps aanbieden van Vietnam? Of zal dat enkel weggelegd zijn voor andere servers?
Lijkt me dat er aparte servers moeten komen.. Anders worden de spelers zonder Vietnam dus gekicked omdat ze die maps niet hebben.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Geen idee.

- Of het wordt echt een apart spel. Net als een (BF2) mod dus. Met aparte servers.
- Of het wordt geïntegreerd in BFBC2. Net als de BF2 boosterpacks.

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 16-09-2010 16:41 ]

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
chiIIed schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:46:
Is er een dedicated tweaker server? Zoals Where Tweakers are being born and killed/Dutch Cheese waren?
Of speelt iedereen op random servers?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:41

DefLite

Why so serious?

Zoek in de serverbrowser op GoT.

[ Voor 6% gewijzigd door DefLite op 16-09-2010 16:57 ]

• Spaiker
Compizfox schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:41:
Geen idee.

- Of het wordt echt een apart spel. Net als een (BF2) mod dus. Met aparte servers.
- Of het wordt geïntegreerd in BFBC2. Net als de BF2 boosterpacks.
Hoe werkt dat dan met mensen die dit niet (willen) kopen?

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
€15,-!!! Niet meer niet minder (mha minder mag wel hoor :P)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Ik verwacht eerder het dubbele, 30€ dus.
Dit omdat uitbreidingen vaak deze prijs hebben.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Spaiker schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:27:
[...]

Hoe werkt dat dan met mensen die dit niet (willen) kopen?
- Of deze mensen blijven gewoon zonder problemen de normale BC2 spelen. Omdat de Vietnam een apart spel is, eigenlijk.
- Of die mensen blijven gewoon zonder problemen op normale servers de normale BC2 spelen. Omdat er dan aparte Vietnam-servers zijn. Misschien komen er ook wel mixed servers, die dus de Vietnam games en de normale doorrouleren. Op deze servers kunnen mensen zonder de expansion waarschijnlijk dus niet spelen omdat ze dan óf gekicked zullen worden bij het spelen van een Vietnam map of ze kunnen de hele server niet joinen.

Dit is trouwens alleen maar een gok, ik weet niets meer dan jullie ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zelf al is geprobeerd? In plaats van zo'n one-liner te posten?
D'r zijn al heel lang geen servers meer te vinden die GoT of [GoT] in de naam hebben staan.
Vandaar de vraag van Chilled, of er misschien een andere server is, waar veel GoT'ers op zitten.

Wellicht een van de servers genoemd in de TS, maar vraag me af of die lijst actueel is.

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

DefLite schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:45:
Ik verwacht eerder het dubbele, 30€ dus.
Dit omdat uitbreidingen vaak deze prijs hebben.
Maar toch importeer ik hem, dus idd, 15 is een gezonde prijs als de game me maar 26 gekost heeft.

www.avpnews.com

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:35:
[...]
D'r zijn al heel lang geen servers meer te vinden die GoT of [GoT] in de naam hebben staan.
Vandaar de vraag van Chilled, of er misschien een andere server is, waar veel GoT'ers op zitten.

Wellicht een van de servers genoemd in de TS, maar vraag me af of die lijst actueel is.
Ik kan 1 server vinden als ik op GoT zoek (zoeken is case-sensitive trouwens): "Tweaker shot every second" oid. Maar die is altijd leeg.

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

fuck dat.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

CptChaos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:35:
[...]

Ja geprobeerd en het werkte.....alleen dat was tijdje geleden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Gisteren weer eens met de 870 Combat shotgun aan het werk gegaan...
Jongens wat gaat dat lekker, de 12 GAUGE SLUGS erop en vrijwel alles is een one shot one kill.
Enige nadeel is de relatief lange reloadtijd, die je niet kan gebruiken als je meer dan 1 vijand tegenover je hebt.
Ook alle Recon insignia's afgemaakt. De 100 Mortars was de laatste die ik nog moest.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOEHAHAHAHAHAHA dit zie ik wel zitten.

T gaat gebeuren als ik dit zo zie.

http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wat laat lees ik eerder.
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:12:
Gisteren weer eens met de 870 Combat shotgun aan het werk gegaan...
Jongens wat gaat dat lekker, de 12 GAUGE SLUGS erop en vrijwel alles is een one shot one kill.
Enige nadeel is de relatief lange reloadtijd, die je niet kan gebruiken als je meer dan 1 vijand tegenover je hebt.
Ook alle Recon insignia's afgemaakt. De 100 Mortars was de laatste die ik nog moest.
Ja, sick :) Leuk ook om snipers gewoon op honderden meters afstand te headshotten omdat er zo weinig drop is van de slug. Ga na de 9A-91 en Abakan de 870 Combat maar platten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind vier maps bij die Vietnam expansie maar een beetje karig eigenlijk.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik heb net sinds kort BFBC2 pc-versie gekocht. Was maar 15 euri :)

Zekers even de moeite waard, maar als je PS3 controls gewend bent, wat ben je dan een ontzettende n00b met een muis en keyboard. Nu moet ik hoognodig een andere muismat hebben want die ik nu heb verschuift steeds..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Snowwie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:21:
Ik heb net sinds kort BFBC2 pc-versie gekocht. Was maar 15 euri :)

Zekers even de moeite waard, maar als je PS3 controls gewend bent, wat ben je dan een ontzettende n00b met een muis en keyboard. Nu moet ik hoognodig een andere muismat hebben want die ik nu heb verschuift steeds..
Inderdaad, maar als je het eenmaal weer onder de knie hebt wil je nooooit meer anders!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb nu onder de Recon-class de SVU Short geunlocked, die is echt fijn!
Ga je gewoon lekker als Recon met die SVU spelen, maar dan niet als sniper. Ik speel eigenlijk gewoon hetzelfde als Assault, maar dan net iets meer 'stealth'. Is wel fijn dat die SVU ook silenced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Compizfox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:17:
Heb nu onder de Recon-class de SVU Short geunlocked, die is echt fijn!
Ga je gewoon lekker als Recon met die SVU spelen, maar dan niet als sniper. Ik speel eigenlijk gewoon hetzelfde als Assault, maar dan net iets meer 'stealth'. Is wel fijn dat die SVU ook silenced is.
haha daar ga je nog heeeeeel veeeeel plezier aan hebben O-) geloof mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

SVU met red-dot is eigenlijk en formidabel infiltratiewapen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik ben nu mijn UMP op platina aan het halen, met 4x scope gebruik ik hem, tip top!

Dat Vietnam ziet er trouwens doop uit, beetje jammer van de 4 maps, maar ach als het een beetje meezit komt 1943 Pacific voor de pc ook nog uit!

Blijft verder leuk dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

skullsplitter schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:34:
SVU met red-dot is eigenlijk en formidabel infiltratiewapen.
Ik gebruik hem met ACOG (4x scope). Vind ik fijner spelen, omdat je er dan ook makkelijker long-range mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Macros4 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:56:
Ik ben nu mijn UMP op platina aan het halen, met 4x scope gebruik ik hem, tip top!

Dat Vietnam ziet er trouwens doop uit, beetje jammer van de 4 maps, maar ach als het een beetje meezit komt 1943 Pacific voor de pc ook nog uit!

Blijft verder leuk dit spel!
BF1943 heeft ook maar vier maps en slechts drie wapens. Klinkt matig maar toch was het een echte succes. Voor die 12 euro ofzo zeer tevreden. Vietnam gaat zeker top zijn, mag alleen nog hopen op een soortgelijk/redelijk prijskaartje.

Vanmiddag ook een klein hoogtepuntje qua collateral damage :P
Afbeeldingslocatie: http://i818.photobucket.com/albums/zz103/BatmanHorizon/d20.png?t=1284751787

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 17-09-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Bijna de M2 Carl Gustav :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Batman:
netjes!
zag dat je er vorige week nog iets van 93 had, dus dat doe je goed ;)
Zit zelf pas op 7 na 90h...

@Macros4:
De UMP is ook heel goed te doen zonder scope/dot.
Ik gebruik ipv daarvan de extra ammo spec.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 17-09-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
BatmanHorizon schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:18:
[...]
Vanmiddag ook een klein hoogtepuntje qua collateral damage :P
[afbeelding]
Goed bezig, zit pas op 7..... :'( , hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:17:
[...]

Ik gebruik hem met ACOG (4x scope). Vind ik fijner spelen, omdat je er dan ook makkelijker long-range mee kunt.
Ik vind die scope absoluut niet lekker. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die scope vind ik toch wel noodzakelijk om op long-range wat te raken. Op mijn AN-94 Akaban gebruik ik hem ook altijd.

Trouwens, als ik die SVU gebruik met 4x scope en een hostile staat minder dan 3 minder van me weg, dan doe ik gewoon no-scoped. Ik kan wel gokken waar de crosshair zo'n beetje zou moeten zitten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 17-09-2010 23:39 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Die uitbreiding ga ik zeer waarschijnlijk niet kopen. Het spel bevat vooralsnog heel veel bugs. Ze hebben kennelijk wel tijd om een uitbreiding te maken maar het oplossen van bugs (sinds de beta) duurt maanden. Niet normaal gewoon.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Wizz15
aex351 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 01:47:
Die uitbreiding ga ik zeer waarschijnlijk niet kopen. Het spel bevat vooralsnog heel veel bugs. Ze hebben kennelijk wel tijd om een uitbreiding te maken maar het oplossen van bugs (sinds de beta) duurt maanden. Niet normaal gewoon.
Dat komt door het patching systeem wat ze gebruiken. Ze kunnen voor de consoles geen kleine hotfixes doorvoeren, dus wachten ze tot ze een hele zooi aan bugs kunnen fixen. Daar heeft de PC helaas onder te lijden, aangezien het voor de xbox schijnbaar een duur grapje is om steeds kleine patches uit te brengen (ze moeten namelijk iedere keer de hele game opnieuw compileren en als download aanbieden).

De patch die Vietnam gaat 'enablen' gaat ook bugfixes bevatten. Deze komt dus nog voor Vietnam uit, maar de datum is nog niet bekend. Dit hele verhaal is gebaseerd op een statement van een van de developers op twitter, de naam is me even ontschoten.

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Dan patchen ze de pc toch apart. Of denk ik nou te moeilijk.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
B-BRAIN schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:02:
Dan patchen ze de pc toch apart. Of denk ik nou te moeilijk.
Nee, je denkt juist te makkelijk. Wat voor ons simpel en logisch lijkt, kan voor zon developer een heleboel redenen zijn waarom ze dat niet apart doen. Denk hierbij aan ontwikkeling van de expansion, tijdschema's en er gaat een heleboel geld rond.

• StealthyPeanut
De pc's worden ook apart gepatched. Wij hadden al een patch gehad met de aangepaste M60 en daarna nog een patch, terwijl de consoles pas de eerste patch kregen.

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Man, ik heb het lang niet meer gespeeld. Omdat ik zwaar ge-ownd werd. Gewoon niet leuk meer. terwijl ik echt zo slecht niet ben in shooters. Vindt het nu weer leuk omdat ik een paar mij-vriendelijk servers heb gevonden. Ik weet nu een beetje wanneer ik welke class moet kiezen. BFBC2 is leuk :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zou je de namen van die servers even kunnen geven? Ik ben ook niet supergoed en zit ook vaak op servers met allemaal level-50.

Ik zit de laatste tijd ook vaak op de servers van =SASS=, leuke servers met veel teamplay ook.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wizz15 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 04:20:
Ze kunnen voor de consoles geen kleine hotfixes doorvoeren, dus wachten ze tot ze een hele zooi aan bugs kunnen fixen. Daar heeft de PC helaas onder te lijden, aangezien het voor de xbox schijnbaar een duur grapje is om steeds kleine patches uit te brengen (ze moeten namelijk iedere keer de hele game opnieuw compileren en als download aanbieden).
Mispoes. De PC kan gebruikt worden om gameplayfixes en dergelijke snel te testen (en hebben ook al 4 patches meer achter de kiezen dan de Consoles) omdat het een open platform is, waar consoles overal achteraan dwepen.

www.avpnews.com

• Wizz15
StealthyPeanut schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:47:
De pc's worden ook apart gepatched. Wij hadden al een patch gehad met de aangepaste M60 en daarna nog een patch, terwijl de consoles pas de eerste patch kregen.
Aanpassingen aan wapens hebben geen patch nodig, dit doen ze allemaal server side. De tracers zijn ook een paar keer aangepast zonder dat mensen een patch hoefden te downloaden. Misschien dat ze voor PC server patches uitbrengen, dat weet ik niet, maar de client patches zouden synchroon lopen met de consoles.

Dit was tenminste de strekking van het verhaal wat ik heb gelezen (zal het nog eens opzoeken).
skullsplitter schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:26:
Mispoes. De PC kan gebruikt worden om gameplayfixes en dergelijke snel te testen (en hebben ook al 4 patches meer achter de kiezen dan de Consoles) omdat het een open platform is, waar consoles overal achteraan dwepen.
Klopt, maar de reden dat PC al zo lang geen patch meer heeft gehad is omdat ze het nu synchroon doen met de consoles. In het verleden hebben ze inderdaad sneller gepatched voor de PC.

[ Voor 27% gewijzigd door Wizz15 op 18-09-2010 12:47 ]

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Voor de liefhebbers. Er is een gameplay filmpje gepost van Bad company 2 Vietnam op gametrailers.com :)

http://www.gametrailers.c...10-battlefield-bad/704836

Edit:
Wat ik trouwens wel zag op de site van Bad company 2 Vietnam: M79 "Blooper" grenade launcher.

Ik verwacht veel Nade wars. :(

[ Voor 28% gewijzigd door WalnootX op 18-09-2010 12:52 ]

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Wat blijft het toch een leuk spel! :D

Speel nu op de Xbox 360 i.p.v de P.C en het teamwork met wat vrienden gaat echt geweldig.
Als je goed afspreekt en samen werkt dan kan je elke Rush match die je speelt winnen.

Heb dan ook erg zin in Vietnam want volgens mij word dat weer de good ol' times.
Ben trouwens wel erg benieuwd naar BF3 nu.

1 ding is zeker Bad Company 2 vervangt niet BF2 want dat blijft mijn favo BF ooit.

Life is complicated

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb laatst is weer bf2 gedaan maar wat erger ik me dood aan de bullit hits wie niet gedetecteerd worden.

dan is bc2 er wel beter in

• StealthyPeanut
Ik heb ondertussen echt alle wapens op brons volgens mij, maar nog steeds geen Insignia :(

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/9418/weaponu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/2579/gadget.jpg

Iemand nog meer last van?

[ Voor 37% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-09-2010 17:37 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
je hebt de smoke nog niet op brons. Ik denk dat dat het probleem is.
[/grappig]

En als je op de PC speelt, kun je 'm toch niet halen.

-_-

• chiIIed
Je hebt geen specact wapens.

• KngfCnns
Fonzie27 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:41:
[...]

Goed bezig, zit pas op 7..... :'( , hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen?
Voornamelijk te veel vrije tijd in tanks, uav's, rpg's etc. en goeie squadmates die helpen met repairen :P. V. Warheads is wel mijn favo.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 18-09-2010 19:10 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Wizz15 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 04:20:
[...]
Dat komt door het patching systeem wat ze gebruiken. Ze kunnen voor de consoles geen kleine hotfixes doorvoeren, dus wachten ze tot ze een hele zooi aan bugs kunnen fixen. Daar heeft de PC helaas onder te lijden, aangezien het voor de xbox schijnbaar een duur grapje is om steeds kleine patches uit te brengen (ze moeten namelijk iedere keer de hele game opnieuw compileren en als download aanbieden).
Dan hadden ze maar een andere patching systeem moeten gebruiken.

De beta zat vol met fouten en het argument was dat het een hele oude versie was. Nou mooi niet dus. De retail bevat precies dezelfde bugs en fouten als de beta.

Beide platformen worden overigens apart geupdate. De vietname versie is niets meer dan een update waar. Een echte mappack en niet een mapmode pack.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Kijkt er hier iemand uit naar het vietnam pack? Ik keek er wel erg naar uit moet ik zeggen, maar nu blijkt dat er maar 4 maps bijkomen, en de prijs waarschijnlijk 30 euro(gerucht) is is mijn intresse wel weg.

• StealthyPeanut
Zijn die op de pc te krijgen?

Zo nee, dan is die Insignia inderdaad niet op de pc te krijgen :(

• Spaiker
Enig idee wanneer de 4 'nieuwe' maps gaan komen voor BC2? (niet de Vietnam-maps).

En ivm die nieuwe startpost, al iemand gevonden? :)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 20:32
Compizfox schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:11:
Zou je de namen van die servers even kunnen geven? Ik ben ook niet supergoed en zit ook vaak op servers met allemaal level-50.

Ik zit de laatste tijd ook vaak op de servers van =SASS=, leuke servers met veel teamplay ook.
neem us een kijkje op 1 van de GAMERT servers
zit in de clan. en voor iedereen is t daar wel leuk, niet te pro, niet te n00b :P

• Superkiwi
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:17:
[...]

Ik heb 'm op de console wel, met alleen de main weapons op brons.
Dus zonder gadgets of Specact wapens.
Schijnt idd een pc bug te zijn.

*edit*
Zojuist de "magische" grens van 1 miljoen punten bereikt, na een kleine 100 uur...
En dan te bedenken dat ik er nog ca 4 en een half miljoen nodig heb.
Poe heej :P

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
[...]

Nee nog niet, maar Dice heeft gezegd dat ze hem nog gaan uitbrengen, maar ik betwijfel het, als het wel komt dan is wss Vietnam al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:09:
[...]

Ik heb 'm op de console wel, met alleen de main weapons op brons.
Dus zonder gadgets of Specact wapens.
Schijnt idd een pc bug te zijn.
ik heb alles al op zilver, goud of platinum (console), maar heb geen specact en ook niet de insignia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

jterpstra schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:51:
[...]

neem us een kijkje op 1 van de GAMERT servers
zit in de clan. en voor iedereen is t daar wel leuk, niet te pro, niet te n00b :P
OK, ik zal daar zeker eens gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:15:
[...]

ik heb alles al op zilver, goud of platinum (console), maar heb geen specact en ook niet de insignia...
Bizar.
Ik heb je stats bekeken, en ik heb echt niets meer dan jou...
(ook op PS3).
Zou je misschien een kill met de repair tool en defib moeten maken?
Lijkt me onlogisch, maar het is ook onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het komt doordat ik al wel een paar kills met specact wapens gemaakt heb (opgepakt van vijanden) voordat ik alles op brons had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
[...]

Ja en nee.
Niet op de legale servers, maar als je specact intypt in serverbrowser krijg je 1~5 servers waar je de wapens wel gold kan halen. Op die manier heb ik ze gehaald :p

http://bfbcs.com/stats_pc/Chilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
chiIIed schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:18:
[...]

Ja en nee.
Niet op de legale servers, maar als je specact intypt in serverbrowser krijg je 1~5 servers waar je de wapens wel gold kan halen. Op die manier heb ik ze gehaald :p

http://bfbcs.com/stats_pc/Chilled
Dat kan al lang niet meer afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ik heb die servers nog steeds als active staan in mijn history lijst.

[ Voor 13% gewijzigd door chiIIed op 19-09-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dat wel, maar ze bieden geen specact meer aan, heb het al eerder geprobeerd, maar ik kreeg telkens een gewone M16A2, of MG3 in mn handen geduwd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 08:30

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:17:
Ik denk dat het komt doordat ik al wel een paar kills met specact wapens gemaakt heb (opgepakt van vijanden) voordat ik alles op brons had.
Dat kan het probleem niet zijn. Had zelf ook al een paar kills met SA wapens, maar heb toch mijn insignia gekregen (ook PS3).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Spaiker schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:16:
Dat wel, maar ze bieden geen specact meer aan, heb het al eerder geprobeerd, maar ik kreeg telkens een gewone M16A2, of MG3 in mn handen geduwd :/
Mja, dan houd het op totdat ze die bug fixen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dit jaar nog ergens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik had altijd moeite met de mcoms.
Nu heb ik mijn speelstijl wat omgegooid > 870 shotgun/C4 en agressiever spelen...
Zo arm ik er ieder potje 2 of 3 en vernietig ik er meestal 1 of 2.
Hele opluchting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Kwam ook een tweaker tegen zelfs nog gekilled :P mijn naam is Krokodilo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Het is weer zondagavond en dus ....... Liggen alle stats er weer uit. Zucht! (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Waar slaat dit op? Derde zondagavond op een rij dat de stats eruit liggen op de PS3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 08:30

Sandyman538

SandstorM [148839]

Unomomentodado schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:52:
Het is weer zondagavond en dus ....... Liggen alle stats er weer uit. Zucht! (PS3)
Dat is wel heel erg matig. Zou net een potje gaan gamen maar ik begin er maar niet aan. Wel een kwalijke zaak eigenlijk dat je week op week als bedrijf je zaakjes niet op orde hebt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Begin Mw2 een klein beetje flauw te worden en dacht ik ga de multiplayer BC2 demo (PS3) eens proberen maar die werkt hier niet, kan geen contact maken met de server.
Hebben ze de stekker uit de demo servers getrokken ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
ScrooLoose schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:20:
Begin Mw2 een klein beetje flauw te worden en dacht ik ga de multiplayer BC2 demo (PS3) eens proberen maar die werkt hier niet, kan geen contact maken met de server.
Hebben ze de stekker uit de demo servers getrokken ?
Volgens mij was dat al op de dag van de release :).
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!