[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Komt dat niet gewoon doordat er niemand online is? Wat kan EA of Microsoft daar dan aan doen? Mensen dwingen langer door te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Op de ps3 is dat ook. Gruwelijk irritant, en ze gaan mij niet wijsmaken dat ze geen dozijn servers vol kunnen gooien na 12en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:12
Gisteren werden we (met 4 got'ers) in een server gegooid, waarbij we geen tegenstanders hadden.
7 tegen 0...Misschien was het matchmaking systeem gisteren ook enigszins corrupted op de PS3.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de Pc heb ik nooit last van lege servers.. ik kan er altijd wel een stuk of 20-30 vinden die vol zitten en lang doorgaan (tot 3 uur in de nacht)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:43:
op de Pc heb ik nooit last van lege servers.. ik kan er altijd wel een stuk of 20-30 vinden die vol zitten en lang doorgaan (tot 3 uur in de nacht)..
en nog wel verder dan 3 uur. Maar meestal krijg je dan amerikanen op de server, waardoor het spelletje wel heel gemakkelijk wordt ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Tja, dat is het voordeel van de PC t.o.v. van consoles. Op de PC kun je zelf kiezen naar welke server je wilt, terwijl je op de console af moet wachten in wat voor server je geplaatst wordt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Dersan schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:02:
En alweer liggen de statsservers eruit op de PS3...sigh.
Ik had dit gisteren volgens mij ook. Klopt het dat je dan speelt als level 0 zijnde?
Ik kreeg mijn updates niet als ik online speelde, mijn stats waren wel op het juiste level, maar zodra ik online ging was ik ineens weer level 0... Dus geen alternatieve wapens, geen 'perks', en geen extra's voor je wapens en voertuigen...

Vrij irritant.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
@FragNeck

Inderdaad, dan ben je lvl 0 en speel je met de eerste wapens, die je hebt als je net begint met BC2.
Alleen wanneer je de SPECACT kit hebt heb je nog keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57
Dat is waar, maar het is dan of de M16A2, of de M16A2 Specact, praktisch zijn die hetzelfde...
Wel jammer dat alles behalve mijn 5 mcoms onthouden zijn.
Die had ik graag erbij gewild omdat ik die vrij moeilijk kan pakken altijd.
Of meer 's nachts spelen, dan zit ik wel eens 1 tegen 2 of zo.

Nieuwe Marksman headshot: 369 meter op Arica Harbor, vanuit de Town naar de een na laatste mcom positie :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
dvdkiwi schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:11:

Nieuwe Marksman headshot: 369 meter op Arica Harbor, vanuit de Town naar de een na laatste mcom positie :P
nice, hoe zie je dat eigenlijk die marksman shots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
je krijgt een berichtje in beeld met de score. Een marksman headshot van 369 meter geeft dus 50 punten voor de kill, 10 punten voor de headshot, en 269 punten voor de marksman headshot. Als ik me niet vergis... ik speel bijna nooit als sniper. Of kreeg je nu ook nog de standaard 100 punten voor een headshot op 100 meter?

[ Voor 13% gewijzigd door M2M op 13-09-2010 15:09 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vanaf 100 meter gaat de Marksman Headshot pas in, dus voor 101 meter krijg je een MH van 1 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@M2M:
Wat je zegt klopt inderdaad.
50 voor de kill,
10 voor de headshot,
1 punt voor iedere meter verder dan 100meter.
In sommige maps kan je zelfs bijna vanuit je thuisbasis een headshot maken naar de laatste mcom positite.
Maar het is wel moeilijk op zo'n afstand.
Ik doe nu vooral wat Recon (als de map en het spel het toelaat) omdat ik die 100 mortar kills wil (nog 22 te gaan), daarna ga ik weer voornamelijk andere classes spelen.
Maar ik vind Recon wel leuk om te doen, vooral om vijanden die de mcoms proberen te disarmen te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06

Eagle Creek

Breathing security

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:43:
En langer ook hoor :P

Heb op de pc pas 2x meegemaakt dat er problemen waren met de stats.
Gaan stats eigenlijk tellen als je midden in een sessie merkt dat de servers weer werken, of moet je dan herjoinen?

[ Voor 25% gewijzigd door Eagle Creek op 13-09-2010 17:46 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Ik heb op de PC nog nooit gehad dat er problemen waren met de stats. Maar het zou vast wel een keer kunnen gebeuren, want ik kan me herinneren dat het met BF2 op de PC soms ook gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Wat heb je aan stats als je geen game kan spelen :).. Statwhoren zit er voor mij niet in :9

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoppa, net -na 90h spelen- de 50e efficiency pin gehaald :P
De 50 excellence pins duren nog wel even, heb er pas 13.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb er nu 46, ga echt elke keer dood na 7 kills ook :+ Zag ik net n gastje in een huisje rennen om te schuilen, gooi ik er een CG op, triple kill...zaten er nog 2 gasten. lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
148 excellence pins :P Overigens vanavond mijn laatste insigne gehaald: Distinguished Explosives Combat. Oftewel: mijnen :P Reed op Isla Innocentes heel mooi een tankje over mijn mijnen.

Oh, en vanavond nog een extra first: een team van 5 man! Ik zat met Unomomento, Nicovc, Bias en nog iemand in 1 team! Ik kreeg gewoon squad punten voor revives en kon op ze alle 4 spawnen!

[ Voor 34% gewijzigd door cheiron op 13-09-2010 23:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels 910 combat Efficiency Pin's en 350 combat excellence pins maareh ik heb er vermoedelijk al een pak meer uren opzitten dan de meeste van jullie, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:23:
Ik heb inmiddels 910 combat Efficiency Pin's en 350 combat excellence pins maareh ik heb er vermoedelijk al een pak meer uren opzitten dan de meeste van jullie, denk ik. :)
Daar moet ik je helaas teleurstellen :)
Mijn 3 soldaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/57461/pc_Deloeks.png
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/57461/pc_FixRezProtection.png
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/57461/pc_C4%20Suicide.png

1663 combat efficience, en 600 excellence pins op de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakootjes
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Wie heeft ervaringen met het besturen van de helicopter op de computer? Persoonlijk vind ik het zelf vrij moeilijk om er mee te vliegen.

Op andere fora lees ik over het "circle strafing". Met andere woorden: rondvliegen zonder je doel uit het oog te verliezen. Kan iemand dit ook op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Sakootjes schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:35:
Wie heeft ervaringen met het besturen van de helicopter op de computer? Persoonlijk vind ik het zelf vrij moeilijk om er mee te vliegen.
*Raises hand*. Muis/keyboard overigens. Tot verbazing van sommige spelers. Hoewel ik ook kan vliegen met een joystick, ben ik dat niet meer gewend. Daar komt bij dat ik de joystick dat tot in detail zou willen configureren (heb bijvoorbeeld een klein pookje erop als extra), en dat is me tot nog toe niet gelukt.
Op andere fora lees ik over het "circle strafing". Met andere woorden: rondvliegen zonder je doel uit het oog te verliezen. Kan iemand dit ook op de pc?
Wederom. (Vandaar dus Eagle Creek in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee...").
Ligt een beetje aan de heli die je vliegt, en hoe groot je je draaicirkel wilt maken. Hoe kleiner hoe lastiger. Als je namelijk je doel wilt kunnen raken, zul je toch nose down zitten. Vol gas is dan sowieso een vereiste, maar je moet oppassen niet te veel hoogte te verliezen. En het is geen aanrader als er veel engineers zijn, want een goedgemikte missile (zonder tracer) kan je dan wel eens fataal worden.

Iets grotere draai (bijvoorbeeld bij een objective area) is goed te doen voor mij. Maar variatie in je vliegpad blijft een aanrader imo.

[ Voor 43% gewijzigd door Eagle Creek op 14-09-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Eagle Creek schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:55:
[...]

*Raises hand*. Muis/keyboard overigens. Tot verbazing van sommige spelers. Hoewel ik ook kan vliegen met een joystick, ben ik dat niet meer gewend. Daar komt bij dat ik de joystick dat tot in detail zou willen configureren (heb bijvoorbeeld een klein pookje erop als extra), en dat is me tot nog toe niet gelukt.

[...]

Wederom. (Vandaar dus Eagle Creek in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee...").
Ligt een beetje aan de heli die je vliegt, en hoe groot je je draaicirkel wilt maken. Hoe kleiner hoe lastiger. Als je namelijk je doel wilt kunnen raken, zul je toch nose down zitten. Vol gas is dan sowieso een vereiste, maar je moet oppassen niet te veel hoogte te verliezen. En het is geen aanrader als er veel engineers zijn, want een goedgemikte missile (zonder tracer) kan je dan wel eens fataal worden.

Iets grotere draai (bijvoorbeeld bij een objective area) is goed te doen voor mij. Maar variatie in je vliegpad blijft een aanrader imo.
Circle-strafers zijn over het algemeen vrij gemakkelijk neer te halen inderdaad. Ik circle-strafe alleen bij tanks (de main turret heeft een trage draaisnelheid en de gunner kan je ook moeilijker bijhouden) waarbij ik mooi mijn rockets op de zijkant en achterkant mik.

Circle-strafen bij AA is nutteloos, dat win je vrijwel niet (mits de AA gunner een beetje goed is). Ik haal de AA guns op vijandelijke of neutrale vlaggen altijd preventief weg.

Kleine draaicirkels zijn trouwens wel handig als je in een dogfight bent met een vijandelijke heli. Als hij een beetje dichtbij vliegt kan je makkelijk achter de heli komen en met een paar rake rockets uitschakelen.

Verder is het inderdaad verstandig om zo onvoorspelbaar mogelijk te vliegen, wat misschien wel wat irritant kan zijn voor de gunner als hij het niet gewend is. Ik probeer ook altijd pas van richting te veranderen als mijn gunner aan het herladen is, tenzij we al schade aan het oplopen zijn.

Het is aan te raden om beide als engineer te gaan (gunner en piloot), waarbij de piloot de smoke perk neemt en de gunner extra armor. Als er niemand met tracers schiet dan is het voor de piloot misschien beter om warheads te nemen. Met random spelers heb ik zowel als piloot en als gunner vehicle armor geselecteerd.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Wizz15 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 02:32:
[...]

Het is aan te raden om beide als engineer te gaan (gunner en piloot), waarbij de piloot de smoke perk neemt en de gunner extra armor. Als er niemand met tracers schiet dan is het voor de piloot misschien beter om warheads te nemen. Met random spelers heb ik zowel als piloot en als gunner vehicle armor geselecteerd.
Twee keer Armor heeft echter geen nut; twee dezelfde perks stacken niet, eentje wordt dan nullified.
Piloot met Smoke en gunner met Armor of Warhead is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Gister goede avond gehad...

Was met RL vriend van me in een squad. Wij 2 waren de enigste recons in ons team gedurende Panama, Laguna Presa, Africa Harbor en Atamanca, en alle potjes verliepen uitstekend. Systematisch met zijn 2 mortars getimed droppen op keypoints om onze mensen af te schermen.

Uiteindelijk 2 level 50 gasten van het andere team die dit niet konden hebben en besloten enkel nog te gaan basecampen en onze tanks stelen. GC gepakt en schieten maar en telkens opnieuw hun nog verder kunnen zieken. Op den duur waren ze geleaved.

Overigens met die GC ook een stuk of 4 keer een chopper uit de lucht gehaald. Nooit eerder geprobeerd, wel gaaf om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:04

kronolith

[EDIT]

Kaap schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:50:
Gister goede avond gehad...

Was met RL vriend van me in een squad. Wij 2 waren de enigste recons in ons team gedurende Panama, Laguna Presa, Africa Harbor en Atamanca, en alle potjes verliepen uitstekend. Systematisch met zijn 2 mortars getimed droppen op keypoints om onze mensen af te schermen.

Uiteindelijk 2 level 50 gasten van het andere team die dit niet konden hebben en besloten enkel nog te gaan basecampen en onze tanks stelen. GC gepakt en schieten maar en telkens opnieuw hun nog verder kunnen zieken. Op den duur waren ze geleaved.

Overigens met die GC ook een stuk of 4 keer een chopper uit de lucht gehaald. Nooit eerder geprobeerd, wel gaaf om dat voor elkaar te krijgen.
T'is inderdaad wel lache om met een CG een chopper uit de lucht te knallen 8)

Heb het ook een paar keer met een rpg gedaan (bij hoverende heli's anders lukt het never :+ ), en dat is bijna nog leuker als je dat voor mekaar krijgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het allerleukste vind ik een heli uit de lucht kegelen met een tank. Vorige week had ik een potje waar die lui hun lesje maar niet wilden leren, ze vlogen steeds in een rechte lijn laag over de grond om uit de richting van de AA te blijven.
4 keer achter elkaar kwamen ze daar mijn shells tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:06:
[...]

Daar moet ik je helaas teleurstellen :)
Mijn 3 soldaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

1663 combat efficience, en 600 excellence pins op de eerste.
hehe, teleurgesteld niet. :P Waar jij die 200 uur extra vandaan haalt weet ik niet, maar ik heb het gevoel dat ik elke avond al menige uren zit te no-lifen >:) Bovendien dat je 2 extra karakters start getuigd wel van heel veel enthousiasme, ik ga zo blij zijn als mijne level 50 is, dan kan ik eindelijk stoppen met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:14:
[...]

hehe, teleurgesteld niet. :P Waar jij die 200 uur extra vandaan haalt weet ik niet, maar ik heb het gevoel dat ik elke avond al menige uren zit te no-lifen >:) Bovendien dat je 2 extra karakters start getuigd wel van heel veel enthousiasme, ik ga zo blij zijn als mijne level 50 is, dan kan ik eindelijk stoppen met dit spel.
haha nu klinkt het als een dwangneurose.. het is de bedoeling dat je plezier hebt in het spel!.. ik ben maar een matige level 30 en ik heb alle plezier in het spel.. buttons badges en weet ik veel wat allemaal boeit me niet.. als ik maar plezier heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Typehigh schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 04:33:
[...]

Twee keer Armor heeft echter geen nut; twee dezelfde perks stacken niet, eentje wordt dan nullified.
Ik weet dat ze niet stacken, maar als ik met een random speler (blauw ventje) in een heli zit dan weet ik niet wat zijn perks zijn ;) Dus neem ik het zekere voor het onzekere en pak ik vehicle armor, ongeacht of ik gunner of piloot ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz15 op 14-09-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Wizz15 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:43:
[...]

Ik weet dat ze niet stacken, maar als ik met een random speler (blauw ventje) in een heli zit dan weet ik niet wat zijn perks zijn ;) Dus neem ik het zekere voor het onzekere en pak ik vehicle armor, ongeacht of ik gunner of piloot ben :)
Ah, op die manier. Ik zou dan denk ik alsnog de Smoke spec nemen. Er zijn altijd wel een paar engies die proberen je te taggen, en dan ben je er gewoon geweest zonder Smoke. Ik vlieg meestal samen met een vriend van me (Cocoia, post ook wel in deze thread) waar hij piloot is met Smoke, en ik gunner met Armor of Warhead. En dan in combinatie met VOIP... dan kun je soms echt lang in leven blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Typehigh schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:12:
[...]

Ah, op die manier. Ik zou dan denk ik alsnog de Smoke spec nemen. Er zijn altijd wel een paar engies die proberen je te taggen, en dan ben je er gewoon geweest zonder Smoke. Ik vlieg meestal samen met een vriend van me (Cocoia, post ook wel in deze thread) waar hij piloot is met Smoke, en ik gunner met Armor of Warhead. En dan in combinatie met VOIP... dan kun je soms echt lang in leven blijven. :)
Maar met vehicle armor overleef je een raket wel als je full health hebt ;) nadat ik getagged ben vlieg ik naar de basis, mocht ik geraakt worden dan repareer ik hem daar.. En anders draai ik me gewoon weer om :)

Ik werd gisteren trouwens gekilled door een anti-tank mijn op Port Valdez CQ, terwijl ik met mijn chopper boven vlag B hing? :P Geen idee of die de mijn naar mijn chopper gefrisbee'd heeft, maar het was een originele kill :P

In de killcam zag ik hem op de plek staan waar ik met mijn chopper was met mijnen in zijn hand, dus het was geen gelukje volgens mij :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wizz15 op 14-09-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Wizz15 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:55:
[...]

Maar met vehicle armor overleef je een raket wel als je full health hebt ;) nadat ik getagged ben vlieg ik naar de basis, mocht ik geraakt worden dan repareer ik hem daar.. En anders draai ik me gewoon weer om :)

Ik werd gisteren trouwens gekilled door een anti-tank mijn op Port Valdez CQ, terwijl ik met mijn chopper boven vlag B hing? :P Geen idee of die de mijn naar mijn chopper gefrisbee'd heeft, maar het was een originele kill :P

In de killcam zag ik hem op de plek staan waar ik met mijn chopper was met mijnen in zijn hand, dus het was geen gelukje volgens mij :P
smoke is handiger. Een heli kan redelijk ver van de raketten vandaan blijven, maar als het halve team tracers naar je staat te schieten ben je zo geraakt door zo'n ding. Smoke is dan echt handiger.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Gisteren reed ik met een tank rond op Atacama, zag ik een UAV vliegen....ik schiet er maar eens voor de lol een kogel op....raak. Ik zat echt ff 5 seconden raar te kijken :D. Once in a lifetime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

Van de week op de PS3 een heli uit de lucht gehaald met de UAV beplakt met C4 :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Dersan schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:22:
Gisteren reed ik met een tank rond op Atacama, zag ik een UAV vliegen....ik schiet er maar eens voor de lol een kogel op....raak. Ik zat echt ff 5 seconden raar te kijken :D. Once in a lifetime...
standaard bij elke map waar een tank aan het begin spawned, en ik op tijd ben om de gelukkige bestuurder te zijn, het eerste wat ik doe is een kogel op goed geluk naar de basis van de tegenstander slingeren. Zo nu en dan heb je eens een hit. En gewoon kogels blijven slingeren tot je je tank voor andere doeleinden nodig hebt. Langsvliegende kogels maakt de tegenstander namelijk ook bang ;).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Typehigh schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 04:33:
[...]

Gunner net armor werkt echt?
Maar met vehicle armor overleef je een raket wel als je full health hebt
Ja?? Van een RPG? Heb sowieso nooit een helicopter dan zien overleven.
Er zijn altijd wel een paar engies die proberen je te taggen, en dan ben je er gewoon geweest zonder Smoke.
voordat ik wist wat smoke deed, had ik vaak de alt weapon. Tegenwoordig neem ik vrijwel altijd smoke. Het nadeel is dat je niet weet wanneer men engineers inzet.. Ik speel ook wel eens uren zonder een enkele tracer. Dan heb ik liever een andere perk.
wat misschien wel wat irritant kan zijn voor de gunner als hij het niet gewend is.
Daarom gun ik vaak met vaste buddies. Die kennen mij een beetje, en weten waarom ik zo vlieg.
Heb ik een random gunner heeft hij/zij een beetje pech. Ik ga niet stil in de lucht hangen voor hem; je bent gewoon een te groot doelwit.
Van de week op de PS3 een heli uit de lucht gehaald met de UAV beplakt met C4 :+
Boven de heli hangen, en dan smoke droppen. Effect: hij ziet geen steek, gaat in een duikvlucht, en tegen de tijd dat hij doorheeft wat er is ziet hij de grond op zich afkomen. Kun je veel lol mee hebben!

[ Voor 64% gewijzigd door Eagle Creek op 14-09-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Yup. Met 5 spelers kan je zelfs bijna alles stacken in de Blackhawk (V ARMR, V SMK, V WARH, etc.)
[...]

Klopt, maar in Atacama of Valdez wordt je snel het centrum van alle aandacht, en een paar tank MG / heavy MG / AA / VADS bullets en je heli knalt alsnog uit elkaar. Liever geen impact van een missile dan wel :)

[ Voor 52% gewijzigd door Cocoia op 14-09-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik snapte nooit waarom mijn RPG/CG projectielen altijd doel misten wanneer ik een vehicle getraced had...
Maar je moet dus eerst even "scopen" totdat de afstand in beeld staat.
Ik schoot altijd mijn raketje de lucht in, en vond al dat ie zo langzaam daalde haha
Handig dat ik daar nu achterkom haha 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 14-09-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
Is er een dedicated tweaker server? Zoals Where Tweakers are being born and killed/Dutch Cheese waren?
Of speelt iedereen op random servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Met ^

Een tijdje geleden waren er een paar [GoT] servers waarom we (ook met Mumble) op speelden, nu zijn die er niet meer.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Cocoia schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:42:
[...]
Yup. Met 5 spelers kan je zelfs bijna alles stacken in de Blackhawk (V ARMR, V SMK, V WARH, etc.)
Dus als mijn BH gunner smoke neemt, en ik neem warhead, dan heb ik in mijn BH dus zowel flares als bestendigheid tegen direct hits?
Maar voor een Apache ofzo gaat dat toch niet op? Als mijn gunner smoke neemt, en ik als piloot heb sec. weapon, dan vuur ik met RMB toch niet beide af?
dvdkiwi schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:05:
Ik snapte nooit waarom mijn RPG/CG projectielen altijd doel misten wanneer ik een vehicle getraced had...
Ik schoot altijd mijn raketje de lucht in, en vond al dat ie zo langzaam daalde haha
LoL.
Kijk, engineers zoals jij zijn echt naar mijn hart! Althans: van vóór je ontdekking :p.

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 14-09-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Nee klopt omdat jij de enige bent die missles af kan vuren... De Gunner kan naar alle waarschijnlijkheid geen smoke doen omdat hij niet de bestuurder is...

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

The Great HooD schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:14:
Nee klopt omdat jij de enige bent die missles af kan vuren... De Gunner kan naar alle waarschijnlijkheid geen smoke doen omdat hij niet de bestuurder is...
Dat kan hij sowieso niet nee, maar dat bedoelde ik niet :).

• Jelmar
Eagle Creek schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:57:
[...]

Dus als mijn BH gunner smoke neemt, en ik neem warhead, dan heb ik in mijn BH dus zowel flares als bestendigheid tegen direct hits?
Maar voor een Apache ofzo gaat dat toch niet op? Als mijn gunner smoke neemt, en ik als piloot heb sec. weapon, dan vuur ik met RMB toch niet beide af?
Met spec stacking was het dacht ik zo:

Werkt alleen voor bestuurder of piloot: Alternate Weapon Package (behalve in helo, gunner krijgt met AltW tracer darts), Smoke en Optics.

Werkt alleen voor de gebruiker: Quick Reload.

Werkt voor iedereen (stacks): Active Armor, Improved Warheads, Electronic Warfare.

Dus nee, als jouw gunner Smoke selecteert, kun jij die als piloot niet gebruiken, maar ook hij kan het niet gebruiken omdat hij gunner is. Geldt voor zowel de BH als attack choppers.

• The Great HooD
Dus dan klopt je post alsnog niet? :P
Werkt alleen voor bestuurder, daar moet smoke dan bijstaan...

Verwijderd

Dag en hallo,

Wat zijn marksman headshots ? (Exemplary marksman combat insignia) Beter hoe krijg ik deze?

Gr,

R.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Headshots met een sniper vanaf lange afstand. Krijgt vanzelf een extra score in beeld te zien op het moment dat je zo'n schot raakt. Zie je niks of geen marksman score, dan miste je :P of het was een gewone kill.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

peakaboo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:49:
Headshots met een sniper vanaf lange afstand. Krijgt vanzelf een extra score in beeld te zien op het moment dat je zo'n schot raakt. Zie je niks of geen marksman score, dan miste je :P of het was een gewone kill.
En om iets specifieker te zijn, headshots over meer dan 100 meter. Dan krijg je 50 punten voor de kill, 10 punten voor het headshot en daarna nog voor elke meter boven de honderd 1 extra punt (en dat komt dus in beeld te staan).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• peakaboo
  • Niet online
Ja klopt, maar hoe meet je 100 meter in het spel dan :P Best lastig in de schatten, gewoon lekker ver weg gaan zitten zodat je je enemy alleen door je scope kan zien dan zit je wel goed :+ Hoogste van mij was 198 marksman en die was bewegend :X O-)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:05:
Heb ik ook weer wat geleerd 8)

Verwijderd

Als dat het niveau is, dan kan ik deze opmerking ook wel even plaatsen:

Druk op Select (of Back op de 360 geloof ik) om vijanden te "spotten", hiermee krijgen ze een rode marker die voor je hele team zichtbaar is.
Deze knop kun je ook voertuigen mee spotten, opdrachten geven (richt op een vlag of MCOM), aan teamleden om ammo/healt/repairs/pickups vragen.

(sidenote: in HardCore mode zie je niks met spotten, maar krijg je er wel punten voor)

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd best lekker gaat met de GoT squads. Ik zit vrij regelmatig met dezelfde mensen en dat werpt zijn vruchten wel af.
En ja, sorry jongens. Gisteren had ik de onbedwingbare behoefte om even ontspannen te kamperen. Maarja, als je het aanvallende team daarmee 30 tickets kan afpakken is het wel ergens goed voor toch?

Vanavond zal ik weer gewoon engi spelen. Lekker raketjes vanuit de chopper knallen, al moet je daarvoor een piloot hebben die het aandurft enigzins voorspelbaar te vliegen.
Maarja, dat moet wel kunnen. Gister een verdedigend team op Atacama Desert Rush waarbij ik rustig bij de eerste set MCOMs kon blijven hoveren.
Ik heb geloof ik wel een minuut of twee op exact dezelfde plek gehangen! Verbazing en hilariteit...

Verwijderd

peakaboo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:49:
UUUH betekent dat dat ik alleen als snipter deze insignia kan halen?

R.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:28:
[...]

R.
Yup, je mag lekker een paar uur nutteloos zijn voor je team :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb die badge behaald door zo nu en dan een marksman headshot te behalen met m'n G3.
Alle insignia's haal je uiteindelijk toch wel, ik zou zeggen: Focus je er niet teveel op.

• peakaboo
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:38:
[...]

Yup, je mag lekker een paar uur nutteloos zijn voor je team :P
+1 _O-

Nah valt wel mee, als je een goede sniper bent heb je wel degelijk meerwaarde voor je team, ook al ga je te werk als lone wolf. Maargoed laten we maar geen hele discussie over snipers starten :+

• Spaiker
Enkelingen wel maar niet 2 hele squads :)

• peakaboo
  • Niet online
Misschien al eerder genoemd, maar eigenlijk zouden ze in het tab overlay (scoretab) de kit moeten laten zien bij elke speler, wellicht helpt dat als geheugensteuntje dat je geen team vol met snipers hebt :+

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Weet iemand of de Battlefield Bad Company 2 Ultimate edition al uit is voor de 360?

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:56:
Ik heb die badge behaald door zo nu en dan een marksman headshot te behalen met m'n G3.
Alle insignia's haal je uiteindelijk toch wel, ik zou zeggen: Focus je er niet teveel op.
Betekent dat je niet perse met een sniper gun aan de slag moet? Ik zie nl allerlei marksman training specializations staan met een + erbij, kan je daar geen marksman insignia mee halen?

(wat een gezeik)

• peakaboo
  • Niet online
Al zou het kunnen, sniper is toch veel makkelijker om met zo'n 12x scope tussen die oogballen te knallen ;)

• M2M
peakaboo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:21:
Misschien al eerder genoemd, maar eigenlijk zouden ze in het tab overlay (scoretab) de kit moeten laten zien bij elke speler, wellicht helpt dat als geheugensteuntje dat je geen team vol met snipers hebt :+
misschien moet er geautokicked worden als iemand te lang stil zit met een guillie suit aan. Of nog liever geautobanned.

/frustratiemodus
Ontopic: gisteravond weer ondervonden hoe verschrikkelijk erg een team vol snipers is (in HC mode). Ook als het de tegenstander betreft. Laatste vlag van port valdez. De hele berg lag vol met snipers. De tank kwam niet van zijn plek af, en toen die stuk gemortard was, viel er elke 10 seconden een mortar strike op de spawnplek van de tank. Inmiddels was ook alle cover al kapotgemortard en was het meer duckhunt op de NES, waarbij mijn team de ontvangende kant was.

En ja, verloren. Ik ben een keer boven geweest, en toen was mijn hele squad vrolijk aan het campersniperen van een kilometer afstand. na 2 minuten in een hoekje te hebben gezeten in de hoop dat een van die lullo's op het geniale idee kwam om mij van wat versterking te voorzien, toch er alleen op uit getrokken. En dan red je het gewoon niet.

-_-

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:28:
Kan best leuk zijn hoor ... laat de tent thuis, pak een van die automatics (SVU & VSS) met een 4xscope en ga lekker recon doen in de frontlinie.
Af en toe even door je scope loeren op een verre vijand en je pakt regelmatig die marksman headshots op.

• peakaboo
  • Niet online
Relax man, wind je niet zo op tis maar een spelletje _O-

Als er kak wordt gespeeld in een server, om wat voor reden dan ook, baserape, team vol snipers, etc... Dan ga ik er meteen weer uit en zoek ik fijn een nieuwe! Heel simpel en bespaart ergeren :+

• Spaiker
DR.V schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:40:
Weet iemand of de Battlefield Bad Company 2 Ultimate edition al uit is voor de 360?
Wat is er dan zo ultimate aan? :+

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Is het op de PC ook mogelijk om door je scope te blijven kijken nadat je geschoten hebt? Ik vind het altijd wel fijn als ik kan zien hoe iemand op zijn rug valt met een gat in z'n hoofd of dat ik hoger of lager moet schieten. Ik schiet nogal vaak mis op hele lange afstanden :+ Volgens mij was dit op de Xbox wel zo :?

• KngfCnns
Spaiker schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:41:
[...]

Wat is er dan zo ultimate aan? :+
Incl. Onslaught en BF1943 en een paar upgrades. Hmm, heb opeens zin in BF1943. Ga ik even doen.

http://blogs.battlefield....y-2-ultimate-edition.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 15-09-2010 16:48 ]

Verwijderd

Capa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:42:
Is het op de PC ook mogelijk om door je scope te blijven kijken nadat je geschoten hebt? Ik vind het altijd wel fijn als ik kan zien hoe iemand op zijn rug valt met een gat in z'n hoofd of dat ik hoger of lager moet schieten. Ik schiet nogal vaak mis op hele lange afstanden :+ Volgens mij was dit op de Xbox wel zo :?
Ja das mogelijk, dmv je linkermuisknop in te houde ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 16:53 ]

Verwijderd

Capa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:42:
De trigger ingedrukt houden? (linkermuisknop)

• Capa
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:53:
[...]

But but but but :/
Ik neem aan dat ik dat wel eens geprobeerd heb... Volgens mij deed dat lijpe ding elke keer automatisch reloaden nadat ik geschoten heb. En anders ben ik een faal lvl 29 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Capa op 15-09-2010 17:05 ]

Verwijderd

Geen idee hoor, kan zijn dat je op de pc bij het handje gehouden wordt voor het reloaden en gewoon geen keus hebt.
Op de console kun je lekker blijven gluren zolang je de trigger vasthoudt.

• Capa
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:10:
Geen idee hoor, kan zijn dat je op de pc bij het handje gehouden wordt voor het reloaden en gewoon geen keus hebt.
Toch nog maar eens proberen dan.

• Jelmar
The Great HooD schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
Dus dan klopt je post alsnog niet? :P
Werkt alleen voor bestuurder, daar moet smoke dan bijstaan...
Staat er ook bij.
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:10:
Op de PC ook, gewoon na het vuren de linker muisknop vasthouden. Dan blijf je ingezoomt, en reload het pas zodra je de knop loslaat.

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Zo, nu echt de AT4 onder de knie. Misschien wel generfed (vroeger schijnt hij beter te zijn geweest) maar helo's uit de lucht schieten nét nadat ze opstijgen zonder een tag is wel heel erg tof. Tegen armor ook wel handig; ben niet zo goed met uit de 'losse pols' RPGs schieten, deze kan ik nog even bijsturen :).

Nog meer AT4ficionados?

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Capa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:05:

But but but but :/
Ik neem aan dat ik dat wel eens geprobeerd heb... Volgens mij deed dat lijpe ding elke keer automatisch reloaden nadat ik geschoten heb. En anders ben ik een faal lvl 29 :X
Sommige, vooral draadloze, muizen geven niet door als je de muisknop ingedrukt houdt. Werkt het bij jou niet, probeer eens een andere (bedrade) muis. Het is i.i.g. inderdaad de Lmuisknop ingedrukt houden.

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 15-09-2010 18:23 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Echt waar? Hoe moet je dan bijvoorbeeld een icoontje slepen of scrollen dmv de scrollbalk (normaal doe ik het altijd met het scrollwiel natuurlijk.

Verwijderd

Voor zover ik weet worden altijd twee statusupdates verzonden: MouseDown en MouseRelease o.i.d.
Reden: zie de fan van grafische schoonheid voor linux boven mij :)

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Waar ik wel eens op zit te wachten is om de home-servers er eens uit te kunnen lichten (PC). De laatste dagen eigenlijk alleen maar van die verhoerde servers waarbij ik 90% mis schiet en zelfs headshots moet missen (record staat op een volle clip met een handvuurwapen op 3 meter afstand), omdat iemand (of een klein gezelschap) met een ping van 0 rondrent :{

en de pest is dat ik daar pas na een tijdje spelen naar ga kijken en dan vrijwel meteen de server verlaat :')

www.avpnews.com

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

De dedicated serverfiles zijn toch helemaal nog niet vrijgegeven?

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Heeft iemand trouwens een idee wat die accurancy betekend? Soms schiet die boven de 100% En daarna daalt hij weer naar onder de 30%

Verwijderd

Accuracy zou nooit boven de 100% kunnen komen (tenzij je meerdere vijanden killt met 1 kogel en absoluut alles raakt)

Accuracy (nauwkeurigheid) = schoten raak/schoten gevuurd

• KngfCnns
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:29:
Accuracy zou nooit boven de 100% kunnen komen (tenzij je meerdere vijanden killt met 1 kogel en absoluut alles raakt)

Accuracy (nauwkeurigheid) = schoten raak/schoten gevuurd
Zou idd zo moeten zijn. Maar op bfbcs.com neemt de accuracy soms vreemde percentages aan die drastisch verschillen van tijd tot tijd.

Bijv: http://bfbcs.com/stats_ps3/BatmanHorizon Is een accountje waaroop ik eens heb gerommeld, maar een accuracy van 145% is een beetje raar lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 15-09-2010 19:37 ]

Verwijderd

Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat de accuracy stat daar dus niet goed bijgehouden/verwerkt wordt.

Ingame heb ik nog nooit een onmogelijke waarde gezien i.i.g.

• walletje-w
BatmanHorizon schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:36:
[...]

Zou idd zo moeten zijn. Maar op bfbcs.com neemt de accuracy soms vreemde percentages aan die drastisch verschillen van tijd tot tijd.

Bijv: http://bfbcs.com/stats_ps3/BatmanHorizon Is een accountje waaroop ik eens heb gerommeld, maar een accuracy van 145% is een beetje raar lijkt me.
En ook als je op mijn profiel kijkt en dan klikt op accuracy level onder history dan zie je dat ik maximaal een waarde heb gehad van 2,84. Wat me erg sterk lijkt. Dan zou ik per kogel 2,84 mensen raken?
bf stats walletje-w

Edit: Je zou natuurlijk wel boven de 100 kunnen komen als je bijvoorbeeld met c4 of een raket 3 mensen tegelijk uitschakelt.

[ Voor 8% gewijzigd door walletje-w op 15-09-2010 19:51 ]

• KngfCnns
walletje-w schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:50:
[...]

En ook als je op mijn profiel kijkt en dan klikt op accuracy level onder history dan zie je dat ik maximaal een waarde heb gehad van 2,84. Wat me erg sterk lijkt. Dan zou ik per kogel 2,84 mensen raken?
bf stats walletje-w

Edit: Je zou natuurlijk wel boven de 100 kunnen komen als je bijvoorbeeld met c4 of een raket 3 mensen tegelijk uitschakelt.
Ja, dat laatste kan idd wel. Maar lijkt me dat accuracy gewoon bugged is ofzo :P.

• M2M
kan het kloppen, dat als je een tank raakt op een plek waar de armor al vanaf geschoten is, dat je dan meer damage doet?

-_-

• walletje-w
M2M schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:00:
kan het kloppen, dat als je een tank raakt op een plek waar de armor al vanaf geschoten is, dat je dan meer damage doet?
Naar mijn weten maakt dat niet uit. De totale healt van de tank gaat achteruit niet op één bepaalde plek.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:51:
De dedicated serverfiles zijn toch helemaal nog niet vrijgegeven?
Geen idee, maar ik merk het direct als er 1 persoon een ping van 0 heeft en de rest een ping van 100, je mist dan namelijk meteen alles.

Terwijl als je op een normale server speel, tussen 100 en 200 zit qua ping (voor iedereen) dan is er niets aan de hand. Vandaar mijn vraag/voorstel/ergernis.
walletje-w schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:18:
[...]

Naar mijn weten maakt dat niet uit. De totale health van de tank gaat achteruit niet op één bepaalde plek.
Maar Battlefield ondersteunt volgens mij wel localized damage sinds BF2. Een aantal plekken zijn zeker harder te raken met een raket dan de andere

[ Voor 28% gewijzigd door skullsplitter op 15-09-2010 20:49 ]

www.avpnews.com

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe kun je nou een ping van 0 hebben :?
Dat lijkt me nogal onmogelijk, tenzij je opdezelfde PC speelt als waar de server op draait, wat niet kan bij BC2.

Of zijn de serverfiles uitgelekt?

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 15-09-2010 20:48 ]

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:48:
Hoe kun je nou een ping van 0 hebben :?
Dat lijkt me nogal onmogelijk, tenzij je opdezelfde PC speelt als waar de server op draait, wat niet kan bij BC2.

Of zijn de serverfiles uitgelekt?
Geen idee, maar open je scorebord eens om te kijken, ik heb met enige regelmaat dat er dus spelers met een ping van 0 in de lijst staan, waar ik pas naar kijk als ik het gevoel heb dat ik meer dan gemiddeld mis terwijl dit op een "normale" server niet het geval is.

Then again, het wachten is uiteindelijk toch gewoon op BF3 qua PC gamers... :')

www.avpnews.com

• walletje-w
skullsplitter schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:46:

Maar Battlefield ondersteunt volgens mij wel localized damage sinds BF2. Een aantal plekken zijn zeker harder te raken met een raket dan de andere
Klopt maar als hij ergens geraakt is en je schiet vervolgens weer op dezelfde plek dan doet dat volgens mij geen extra damage. Maar evenveel damage als tijdens het eerste schot.

Verwijderd

walletje-w schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:50:
[...]

bf stats walletje-w

lijkt me niet, er wordt gewoon gekeken of een kogel (in dit geval C4) raak is of niet. 2 mensen raken met 1 kogel (of C4) is dus gelijk aan een hit.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Cocoia schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:34:
Zo, nu echt de AT4 onder de knie. Misschien wel generfed (vroeger schijnt hij beter te zijn geweest) maar helo's uit de lucht schieten nét nadat ze opstijgen zonder een tag is wel heel erg tof. Tegen armor ook wel handig; ben niet zo goed met uit de 'losse pols' RPGs schieten, deze kan ik nog even bijsturen :).

Nog meer AT4ficionados?
Hoe stuur je AT4's bij?
En waren die niet heat-gevoelig? Aldus de specs?

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Compizfox schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:39:
Echt waar? Hoe moet je dan bijvoorbeeld een icoontje slepen of scrollen dmv de scrollbalk (normaal doe ik het altijd met het scrollwiel natuurlijk.
Ik heb hier een goedkope trut draadloos waar het ook niet mee werkt maar met mijn bedrade mx518 wel. Jouw opmerking echter maakt wel dat ik niet weet waar het dan precies aan ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door pafdaddy op 15-09-2010 23:55 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• M2M
mensen in de lijst met een ping van 0 hebben de game nog niet gejoined. Zo simpel is het :) En ik heb nog geen gejoinde mensen met een ping van 0 gezien eigenlijk.

-_-

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
pff, eindelijk de laatste pin gehald van flag defender, ik weet niet hoeveel ik er heb verdedigd maar saai is het wel op een gegeven moment, in ieder geval wel alle pins binnen. Op naar de volgende challenge :D

Verwijderd

Lekker klote, wordt ik gekicked omdat ik vanaf de andere kant van de map een sniper neerschiet die blijkbaar vanaf z'n basis staat te snipen en mortar strikes gebruikt. Welke idioot verzint zoiets nou?

• Superkiwi
Dat vind ik toch een voordeel van de console:
Daar kan je niet gekicked worden omdat je een goede dag hebt of een schijnbaar onmogelijke kill maakt.
Fonzie27 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:40:
pff, eindelijk de laatste pin gehald van flag defender, ik weet niet hoeveel ik er heb verdedigd maar saai is het wel op een gegeven moment, in ieder geval wel alle pins binnen. Op naar de volgende challenge :D
Toevallig, deze heb ik gisteren met een maatje gehaald, was de enige die hij nog moest...
Hij kon het niet hebben dat ik als lvl28 alle pins al heb, en hij als lvl37 niet haha.
De 3 roadkills / 3 kills with cars heb ik maar voor hem gedaan, net als de 2 water vehicle kills.
Challenges zijn leuk! :P

Om ook even een voorbeeld te geven van de "drukte" 's nachts:
Dinsdag op woensdag nacht een potje rush opgestart.
Map: any
Hardcore mode: No
Gevolg: in ons eentje op Atacama Desert, tegen niemand.
Makkelijk mcoms pakken zo.
Jammer dat er 's nachts niet zo veel activiteit is...
Daarna Conquest opestart, kwamen we met 5 tegen 1 speler, waarbij ons team met tanks al in de basis van de tegenstander stond :?
De vijandelijke basis zou een no go moeten zijn imo.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2010 08:45 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
dvdkiwi schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:13:
Dat vind ik toch een voordeel van de console:
Daar kan je niet gekicked worden omdat je een goede dag hebt of een schijnbaar onmogelijke kill maakt.
En dat maakt het juist ook weer zon nadeel. Lui die lopen te lamen (basecampen etc) worden ook niet gekicked.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!