[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 50.303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
Typehigh schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:52:
[...]

Jammer genoeg is een enemy die net gerevived wordt invulnerable voor enkele seconden. Die shit is echt te irritant.
gelukkig is het wel consequent. Dus heel eventjes wachten met die linker muis knop, of een M60 nemen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:01
M2M schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:07:
[...]

gelukkig is het wel consequent. Dus heel eventjes wachten met die linker muis knop, of een M60 nemen.
Jammer alleen dat ik er zelf nooit wat van merk als ik gerevived wordt..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat komt omdat jouw scherm dan wit is tijdens de opsta animatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[PC]
Nou, ik ben ook maar eens aan deze game begonnen. Mijn eerste indruk is in ieder geval dat ik het erg moeilijk vind. Iwas altijd een zeer behoorlijke CoD speler en heb sinds BF:1942 eigenlijk geen battlefield game meer aangeraakt. Gisteravond bleek toch weer een paar keer dat sommige spelers die M-COM stations enorm snel kunnen vernielen. Geen idee hoe ze dat doen, maar dat komt nog wel.

Tegenvaller vind ik de hoeveelheid cheaters online, ondanks PB. Eersgisteravond spotte ik binnen twee uurtjes al drie overduidelijke aimbotters en dat was ik van CoD toch niet meer gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:34

Audione0

Strijdt der titanen

Waar ik me dood aan erger is, dat er bijna nooit gespot wordt op de ps3 versie..
Ik doe dat overigens wel door op de select-knop te drukken als ik een enemy ziet, en ik geef vaak commando's om een vlag over te nemen of wat dan ook..
Gelukkig krijg je er wel punten voor, dus mn werk is gelukkig niet voor niets..

Maar ik zou graag willen dat meer mensen dit doen, zodat ik nog wat minder gekilled word.. :)
Of is het een feit, dat niet veel mensen weten hoe je dit moet doen?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:39
Ik doe het, net als jij zegt, ook vaak om vlaggen/mcoms over te nemen of te verdedigen.
Ook als ik een poppetje zie lopen toch maar even spotten.
Moet wel zeggen dat ik met recon altijd eerst spot en dan pas schiet. Als ik als assault of engineer loop wil ik nog wel eens eerst schieten, anders heb ik zelf een kogel door m'n nek.
Maar als het even kan, ja, dan wel. Vind het ook fijn als teamgenoten hetzelfde doen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Ik doe ook altijd spotten op de PS3, zeker als sniper levert dat een behoorlijke bak punten op. Waar ik me dood aan erger is dat als ik ergens zit te sniperen en er bijvoorbeeld een assault op mijn positie spawnt die dan vervolgens lekker met zijn wapen op de tegenstanders gaan schieten. De enige manier om nog meer in de kijkers te lopen is door een grote pijl boven je hoofd te hangen. Is je positie weggegeven en mag je mooi een nieuwe positie uitzoeken. Daarom stap ik als sniper tegenwoordig heel vaak uit de squad, dat voorkomt ergenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Daar snap ik ook niets van nee als ze dat doen.
Ik moet nog 14 squad motion mine spot assists, dus ben nog afhankelijk van mijn squad als recon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Die heb ik gehaald door met de G3 en de Tommy gun als Assault met de rest mee te lopen en motion mines te gooien. Best grappig eigenlijk, dat de Recon class de vrijheid en de mogelijkheden heeft om als Assault rond te lopen. De recon is al met al toch slechter zichtbaar en heeft zware wapens (zoals motar strike en C4) op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo kan het ook natuurlijk!
Daar was ik niet opgekomen... thanx!
Vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Audione0 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:17:
Waar ik me dood aan erger is, dat er bijna nooit gespot wordt op de ps3 versie..
Ik doe dat overigens wel door op de select-knop te drukken als ik een enemy ziet, en ik geef vaak commando's om een vlag over te nemen of wat dan ook..
Ik vind het wel meevallen, maar ik speel dan ook vrijwel altijd met 2 tot 5 Gotters. Mijn duim staat altijd in de aanslag om op de select te drukken. :) Als ik door mijn scope het gebied doorzoek dan druk ik er ook meerdere malen op omdat je dan vijanden te zien krijgt die je met het oog niet altijd ziet. Daarnaast druk ik ook standaard de select in op het moment dat ik schiet op een vijand.
Of is het een feit, dat niet veel mensen weten hoe je dit moet doen?
Volgens mij moet iedereen dat nu wel weten toch en zo niet dan moeten ze maar snel eens de "How not to be a noob at BFBC2" kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Hmm, ook vervelend: wij hebben de standaard KPN router en die is volkomen en absoluut ongeschikt voor gaming. Al is mijn PS3 de enige die aan het internet hangt, dan nog krijg ik regelmatig: connection with the server has been lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Edmin schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:37:
[PC]
Nou, ik ben ook maar eens aan deze game begonnen. Mijn eerste indruk is in ieder geval dat ik het erg moeilijk vind. Iwas altijd een zeer behoorlijke CoD speler en heb sinds BF:1942 eigenlijk geen battlefield game meer aangeraakt. Gisteravond bleek toch weer een paar keer dat sommige spelers die M-COM stations enorm snel kunnen vernielen. Geen idee hoe ze dat doen, maar dat komt nog wel.

Tegenvaller vind ik de hoeveelheid cheaters online, ondanks PB. Eersgisteravond spotte ik binnen twee uurtjes al drie overduidelijke aimbotters en dat was ik van CoD toch niet meer gewend.
CoD is mijn inziens veel meer een game voor rennen en schieten. Bij BC2 is teamspel best belangrijk en je kunt niet als een blinde kip naar een M-COM rennen. Vaak wordt je dan direct neergemaaid.

De 'truc' om snel een M-COM kapot te krijgen, is door samen met een squadmaat 12 C4 er op te leggen, en *BOEM* weg is de M-COM. Met de extra explosives upgrade kan je 6 C4 p.p. meenemen. Dus met ze 2en is het goed te doen. Of je moet zelf 2x heen en weer rennen.

Ik hoor regelmatig mensen klagen over cheaters enzo. Maar het valt mij erg mee. Een enkeling pik je er zo uit (lees: 100-1 in één game), maar voor de rest... Vaak zijn die spelers gewoon erg goed, en zuigen diegenen die zeuren over aimbotters zelf. :p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

net ook lekker bezig geweest:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_GJBKuj3eF14/THTw4s4BXSI/AAAAAAAABds/VqU3YRitAn8/s912/lolz.JPG

en toen ontdekte ik die vss :+
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_GJBKuj3eF14/THTw5TKEFKI/AAAAAAAABdw/_zVuCsYdinI/s912/vss.JPG
Dit was op valpariso als defender.

Niemand heeft door hoe goed die vss is als je ermee leert omgaan. Geen recoil, silenced, en 3 kogels per vijand is genoeg voor een kill. Alleen de range valt zeer tegen. Maar met een reddot heb je daar ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 20:32
vss is idd een erg goed wapen :P
maar ik hou liever van lange afstand dus dan kom je al snel uit op m24 / GOL
de .50 vind ik maar een lomp en traag ding vooral het reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik heb net de VSS op platinum gehaald :P Alleen short range met red dot sight mee gespeeld. Absoluut heerlijk wapen. Jammer alleen dat je een slot kwijt bent door de red dot, maar met scope kan ik er niks mee short range.

Ga nu over naar of die T88 of de SVU als ik Recon speel. Ondertussen de M416 op platinum proberen te krijgen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ik heb de laatste tijd last van een nogal vreemde bug.

Als ik een M-com arm en ik druk 2 keer, snel achter elkaar, op "E" dan is de M-com binnen een 1/2 seconden ge-armd. Geen voortgangsmeter, niets...

iemand hetzelfde "probleem" ?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:02

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ChojinZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:07:
Ik heb de laatste tijd last van een nogal vreemde bug.

Als ik een M-com arm en ik druk 2 keer, snel achter elkaar, op "E" dan is de M-com binnen een 1/2 seconden ge-armd. Geen voortgangsmeter, niets...

iemand hetzelfde "probleem" ?
Yup, heb hetzelfde af en toe en zie ook vaak dat mensen een mcom kunnen armen door er maar over heen te aaien :<
Dacht altijd aan lag of iets dergelijks, maar kan dus gewoon een ouderwetse bug zijn :f

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Nou wat ik merkte was dat als je een mcom defuse canceld, en daarna toch weer verder gaat dat je hem bijna instant defused.. wellicht heeft de server het niet helemaal goed door dat je stopt oid.. tis idd raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gundogan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:18:
[...]

Yup, heb hetzelfde af en toe en zie ook vaak dat mensen een mcom kunnen armen door er maar over heen te aaien :<
Dacht altijd aan lag of iets dergelijks, maar kan dus gewoon een ouderwetse bug zijn :f
Ok, het ligt dus niet aan mij! 8)
Minaaj schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:24:
Nou wat ik merkte was dat als je een mcom defuse canceld, en daarna toch weer verder gaat dat je hem bijna instant defused.. wellicht heeft de server het niet helemaal goed door dat je stopt oid.. tis idd raar!
yup! same here!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
cheiron schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:49:
Ik heb net de VSS op platinum gehaald :P Alleen short range met red dot sight mee gespeeld. Absoluut heerlijk wapen. Jammer alleen dat je een slot kwijt bent door de red dot, maar met scope kan ik er niks mee short range.

Ga nu over naar of die T88 of de SVU als ik Recon speel. Ondertussen de M416 op platinum proberen te krijgen
Gisteravond heb ik toevallig de SVU, T88 en de VSS naar brons gespeeld, had ze eigenlijk nog nooit aangeraakt. Alle 3 red dot sight, en het klusje was snel geklaard. Heb zelfs toevallig nog een 120 marksman geschoten met de T88, terwijl ik er dus RDS op had :D.

Waar je wel aan moet wennen met de VSS is dat je een beetje zuinig moet zijn met de kogels, die zijn echt zo op.

[ Voor 7% gewijzigd door Dersan op 25-08-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Brilsmurfffje:
3 gold stars, voor hetzelfde wapen of niet?
Heb ik ook wel ees dat ik 2 dezelfde stars krijg, maar wel dubbele punten dus.
Zie bij jou ook 15000+ punten, lekker!!!

2e potje: hoeveel pins heb je daar wel niet gehaald?
Aardig impressive K/D ratio!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Ik houd het maar gewoon op de Gol Sniper Magnum. Het kost een paar potjes oefenen, maar dan ga ik vlekkeloos.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/5tqf5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Laten we allemaal weer score screenshots gaan posten :S
En wees eerlijk, 25% accuracy met een GOL is nou niet bepaald impressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Ik persoonlijk geef ook veel meer om het eindresultaat dan om alle zooi eromheen. Als ik met 1% accuracy 20/1 kan halen vind ik t best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Laatst online: 22-11-2024
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:12:
Ik houd het maar gewoon op de Gol Sniper Magnum. Het kost een paar potjes oefenen, maar dan ga ik vlekkeloos.

[afbeelding]
Mogen we de scores ook zien? Met een sniper rifle op een heuvel gaan zitten helpt je team ook niet, makker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Haha, dit is de enige foto die ik heb, camera op mobile telefoon. Ik was de Best Player en ik heb veel gespot. Maar niets verzwakt, alleen gekilled. Motar strike op A molde A en ik zat te ver weg voor een spotting grenade. Tevreden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Cocoia schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:45:
[...]

Mogen we de scores ook zien? Met een sniper rifle op een heuvel gaan zitten helpt je team ook niet, makker O-)
Hangt natuurlijk van het speltype af. In Squad Deathmatch is teamplay nauwelijks van belang. ;)

Maar ik ben met je eens dat, als deze score tijdens Rush behaald is, het een heel ander verhaal wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Ik wordt zo vaak in potjes met zuigende teammates geplaatst dat ik graag snipe vanaf een paar honderd meter afstand. Neem laatst, ik deed een potje rush op laguna Presa, laatste basis, ik was defender. Ik zat rechts voor de basis, tegen de bergketen aan in mijn eentje te voorkomen dat mensen onze basis ingingen. De rest liep rond als een kip zonder kop of wachtte op de heli. Tijdens dat soort potjes krijg ik echt de neiging om gewoon te stoppen en een ander potje te joinen.

[ Voor 4% gewijzigd door KillerZero86 op 25-08-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:10:
Ik wordt zo vaak in potjes met zuigende teammates geplaatst dat ik graag snipe vanaf een paar honderd meter afstand. Neem laatst, ik deed een potje rush op laguna Presa, laatste basis, ik was defender. Ik zat rechts voor de basis, tegen de bergketen aan in mijn eentje te voorkomen dat mensen onze basis ingingen. De rest liep rond als een kip zonder kop of wachtte op de heli. Tijdens dat soort potjes krijg ik echt de neiging om gewoon te stoppen en een ander potje te joinen.
Ik stop ook gewoon tijdens zo'n potjes. Als mijn team zuigt en ik het hele team moet dragen dan ga ik gewoon weg. Ik heb geen zin in potjes van 1 tegen 12 omdat de rest van mijn team het spel niet snapt.

In conquest maakt het niet zoveel uit, daar kan ik in mijn eentje ook nog wel schade aanrichten. Wat ik in conquest ergerlijk vind zijn vijandelijke teams die doorhebben dat je ze aan het rapen bent en bij de volgende ronde allemaal als medic spawnen. Probeer dan maar eens tickets af te pakken.

Net ook weer op Arica Harbor CQ, ik pak de ene na de andere vlag. Maar steeds als ik een vlag heb gepakt verdedigt ons team de vlag niet, waardoor hij meteen weer van de vijand is als ik ff weg ben. Vervolgens heb je ook nog medic squads die zich in de garages gaan verstoppen, die ik weghaal met mijn grenade launcher. Dan denk je dat ze hun lesje wel hebben geleerd, maar nee hoor. Steeds als ik langs een garage kom zitten er weer 4 medics in die vrolijk aan het reviven zijn terwijl je ze killt. Dit spel kan heel erg irritant zijn zonder een fatsoenlijk squad/team.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Cocoia schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:45:
[...]

Eens _O_.

Rush is een mode om samen te spelen en hoe vaak ik wel geen snipers alleen op een berg zie zitten tijdens een rush potje. En dan gaan ze puur voor de kills, want de MCOM armen doen ze toch niet.

Dat is juist het mooie van het BFBC2 concept, je krijgt echt loon na werken ipv status omdat je veel kills hebt.

Kills zijn natuurlijk ook belangrijk, maar iedereen kan campen of op een heuvel zitten en mensen afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Wizz15 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:23:
[...]

In conquest maakt het niet zoveel uit, daar kan ik in mijn eentje ook nog wel schade aanrichten. Wat ik in conquest ergerlijk vind zijn vijandelijke teams die doorhebben dat je ze aan het rapen bent en bij de volgende ronde allemaal als medic spawnen. Probeer dan maar eens tickets af te pakken.
Uhhh... is dit niet gewoon een strategie die onderdeel is van het spel?
Het behouden van een ticket na een revive hebben ze natuurlijk niet voor niets ingebouwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]
Ik stop ook gewoon tijdens zo'n potjes. Als mijn team zuigt en ik het hele team moet dragen dan ga ik gewoon weg. Ik heb geen zin in potjes van 1 tegen 12 omdat de rest van mijn team het spel niet snapt.
Ach, ik ben het al gewend om m'n team te dragen ;)
En als er dan toch scores gepost worden: (ik ben deloeks)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BRlw4pi1LWQRa9IRbQM9TeLA/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HN9w3qRcqOcW7JYsH3ne7x8w/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vDYlO8OEwsqAvIkuZKXxe3ae/thumb.jpg

Ik maak ze eigenlijk niet meer, in het begin is het nog geinig om score shots te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
ChojinZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:36:
Uhhh... is dit niet gewoon een strategie die onderdeel is van het spel?
Het behouden van een ticket na een revive hebben ze natuurlijk niet voor niets ingebouwd. ;)
Het kan best dat het een strategie is, maar ik vind het net als C4'en van m-coms een teken van zwakte en het laat zien dat het andere team zich bewust is van het feit dat ze anders onmogelijk kunnen winnen.

Ik heb potjes gehad met andere gotters waar we weldegelijk hebben gewonnen van een team bestaande uit alleen maar medics. Maar met randoms is dit gewoon onmogelijk, daarom is het zo irritant.

Ik bedoel probeer maar eens een vlag te pakken waar een aantal medics zitten te campen. Je kan er best een paar uitschakelen voordat je zelf neer gaat, maar daarna zie je ze gewoon vrolijk weer gerevived worden. Het was beter geweest als er een soort van limiet zat op het aantal medics per team (net als aantal sniper recons).

Een team met alleen medics is gewoon verschrikkelijk moeilijk te verslaan in Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Maar steeds als ik een vlag heb gepakt verdedigt ons team de vlag niet, waardoor hij meteen weer van de vijand is als ik ff weg ben.
Dat is normaal hoor ... ik zie niet anders. Iedereen holt als een dolle op vlaggen af om te veroveren (of net op tijd erbij te zijn voor een assist) en holt dan gelijk weer weg/terug naar de vlag die ze daarvoor veroverd en in de steek gelaten hebben. Blijkbaar levert capture meer puntjes op dan defense ... tsja.
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:10:
Tijdens dat soort potjes krijg ik echt de neiging om gewoon te stoppen en een ander potje te joinen.
Wie houdt je tegen ? :?
Niet dat ik zo fantastisch speel, maar als ik begin te balen van iets, dan ben ik weg ... ik doe het nog steeds voor m'n lol.Ik zal niet zomaar een verliezend team in de steek laten alleen omdat we verliezen, maar rage-quitten doe ik geregeld :+
ExPlanE schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:07:
Dus met ze 2en is het goed te doen. Of je moet zelf 2x heen en weer rennen.
Of als assault met een G3 en C4 ... kun je ammobox gooien en nieuwe C4 krijgen.

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 25-08-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Wizz15 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Het kan best dat het een strategie is, maar ik vind het net als C4'en van m-coms een teken van zwakte en het laat zien dat het andere team zich bewust is van het feit dat ze anders onmogelijk kunnen winnen.

Ik heb potjes gehad met andere gotters waar we weldegelijk hebben gewonnen van een team bestaande uit alleen maar medics. Maar met randoms is dit gewoon onmogelijk, daarom is het zo irritant.

Ik bedoel probeer maar eens een vlag te pakken waar een aantal medics zitten te campen. Je kan er best een paar uitschakelen voordat je zelf neer gaat, maar daarna zie je ze gewoon vrolijk weer gerevived worden. Het was beter geweest als er een soort van limiet zat op het aantal medics per team (net als aantal sniper recons).

Een team met alleen medics is gewoon verschrikkelijk moeilijk te verslaan in Conquest.
Mwah, hangt van de situatie af. Als het andere team nog 60 tickets over heeft en wij nog maar 10 dan schakel ik ook over naar medic met het doel om tickets te sparen. En dat heeft mijns inziens niks met een zwakte te maken. Integendeel, ik speel liever helemaal geen medic maar doe het dan maar toch om het team te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Goner schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Of als assault met een G3 en C4 ... kun je ammobox gooien en nieuwe C4 krijgen.
Of met een shotgun, of the Thompson.... Maar je moet alsnog heen&weer rennen. ;) Je kunt nl. niet meer dan 6 C4 neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
ChojinZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:57:
Mwah, hangt van de situatie af. Als het andere team nog 60 tickets over heeft en wij nog maar 10 dan schakel ik ook over naar medic met het doel om tickets te sparen. En dat heeft mijns inziens niks met een zwakte te maken. Integendeel, ik speel liever helemaal geen medic maar doe het dan maar toch om het team te redden.
Dat is niet wat ik bedoel ;) Ik heb het over teams die vanaf het begin van een ronde tot het einde van een ronde bestaan uit medics (ik heb het over uitsluitend medics). Dat is weldegelijk een teken van zwakte ;) Net als teams die bij Rush vanaf het begin proberen m-coms te C4'en (dat doen ze omdat het armen + verdedigen van een m-com te moeilijk is).

Een of twee medics per squad is juist iets wat ik aanmoedig, maar ik zie het vaak gebeuren (vooral op Arica Harbor, waar ik toch mijn meeste punten haal) dat een team - nadat ze gedomineerd worden door ons - allemaal overschakelen naar medics.

Als je tegen een team speelt waarin iedereen medic is dan is het bijna onmogelijk om tickets af te pakken. Zodra je er een killt wordt hij gerevived en gecombineerd met de protectie na een revive is het vrijwel onmogelijk om te winnen (met een team vol randoms). Het spelen als medic an sich is niets mis mee, maar een team vol medics is zwaar overpowered. Ik speelde laatst een potje waar de tickets van de vijand constant tussen de 261 en 262 bleef zweven, terwijl ik er toch een hoop heb gekilled (eindstand was voor mij iets van 52 - 31). Vlaggen pakken lukt gewoon niet, want ze blijven er campen en reviven.
Goner schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Dat is normaal hoor ... ik zie niet anders. Iedereen holt als een dolle op vlaggen af om te veroveren (of net op tijd erbij te zijn voor een assist) en holt dan gelijk weer weg/terug naar de vlag die ze daarvoor veroverd en in de steek gelaten hebben. Blijkbaar levert capture meer puntjes op dan defense ... tsja.
Wat ik meestal doe is aan het begin van een ronde niet naar de vlag te rennen die het dichtst bij is, maar juist een verder. De rest van het team staat namelijk aan het begin van een ronde meestal bij de vlag die het dichtst bij is. Zo krijgen we vaak al een voorsprong. Ik gooi gelijk een motion sensor neer bij de vlag en begin met killen. Zodra we vlaggen hebben en ik zie een vlag bij onze basis in de buurt knipperen dan ga ik er meteen heen. Zo loop ik een aantal keer heen en weer tussen twee vlaggen die we al hebben, terwijl de rest van het team bij de vlag zit die we nog niet hebben.

Bij Atacama is het bijvoorbeeld van groot belang om B te hebben, aangezien daar de AA-gun staat. Meestal kan je daar gelijk op springen zonder dat de vlag van ons is, omdat de choppers elkaar toch in het midden tegen komen aan het begin van een match. Gelijk de vijandelijke chopper neermaaien en ons team is al in het voordeel. Ik kijk gewoon wat de rest van ons team doet, en ga dan iets anders doen om ze een beetje te helpen.

[ Voor 30% gewijzigd door Wizz15 op 25-08-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ExPlanE schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:15:
Maar je moet alsnog heen&weer rennen. ;) Je kunt nl. niet meer dan 6 C4 neerleggen.
Je kunt als assault een ammobox droppen waar je nieuwe C4 uit kan halen ... toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Wizz15 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:25:
[...]

Dat is niet wat ik bedoel ;) Ik heb het over teams die vanaf het begin van een ronde tot het einde van een ronde bestaan uit medics (ik heb het over uitsluitend medics). Dat is weldegelijk een teken van zwakte ;) Net als teams die bij Rush vanaf het begin proberen m-coms te C4'en (dat doen ze omdat het armen + verdedigen van een m-com te moeilijk is).
Dat is niet wat je in eerste instantie zei:
[...]

;)

Maar... ik snap wel wat je bedoelt. Als het vanaf het begin gebeurt kan het irritant zijn. Alhoewel ik er nooit zo'n problemen mee heb. Ik speel bijna altijd met rl-friends via Teamspeak en dan kan je er op best veel manieren op anticiperen.

[ Voor 20% gewijzigd door ChojinZ op 25-08-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Edmin schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:37:
[PC]

Niet bedoeld als flame, maar het is altijd grappig om te zien dat CoD-rambo's in BC2 ineens niks meer voor elkaar krijgen. ;) Belangrijk om te onthouden is dat k/d ratio er in Battlefield games in principe niet toe doet, in tegenstelling tot in CoD.

Snel destroyen van m-coms doen ze met hele stapels C4, of met mijnen. Ook staan veel m-coms in collapsable gebouwen, en die kun je laten instorten met maar 3 tot 4 goed geplaatste C4.

Wat betreft cheaters... ik kom maar heel af en toe cheaters tegen. Denk niet te snel dat mensen aimbots gebruiken. Het is pas overduidelijk aimbot als iemand bijvoorbeeld constant 80/5 staat. Ik kom genoeg mensen tegen die zonder aimbots belachelijke hoeveelheden kills halen.
[b]brilsmurfffje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:34:
en toen ontdekte ik die vss :+
[afbeelding]
Dit was op valpariso als defender.

Niemand heeft door hoe goed die vss is als je ermee leert omgaan. Geen recoil, silenced, en 3 kogels per vijand is genoeg voor een kill. Alleen de range valt zeer tegen. Maar met een reddot heb je daar ook geen last van.
De VSS is echt briljant. Ik heb er iets van 2900 kills mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:42:
Ik persoonlijk geef ook veel meer om het eindresultaat dan om alle zooi eromheen. Als ik met 1% accuracy 20/1 de winst kan halen vind ik t best.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Wizz15 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:25:
[...]

Wat ik meestal doe is aan het begin van een ronde niet naar de vlag te rennen die het dichtst bij is, maar juist een verder. De rest van het team staat namelijk aan het begin van een ronde meestal bij de vlag die het dichtst bij is. Zo krijgen we vaak al een voorsprong. Ik gooi gelijk een motion sensor neer bij de vlag en begin met killen. Zodra we vlaggen hebben en ik zie een vlag bij onze basis in de buurt knipperen dan ga ik er meteen heen. Zo loop ik een aantal keer heen en weer tussen twee vlaggen die we al hebben, terwijl de rest van het team bij de vlag zit die we nog niet hebben.

Bij Atacama is het bijvoorbeeld van groot belang om B te hebben, aangezien daar de AA-gun staat. Meestal kan je daar gelijk op springen zonder dat de vlag van ons is, omdat de choppers elkaar toch in het midden tegen komen aan het begin van een match. Gelijk de vijandelijke chopper neermaaien en ons team is al in het voordeel. Ik kijk gewoon wat de rest van ons team doet, en ga dan iets anders doen om ze een beetje te helpen.
Dat geldt in principe voor alle maps. Het is vooral vervelend als de nubs op je team met z'n 3en in tanks bij de eerste vlag gaan staan, in plaats van direct door te rijden naar een verdere vlag. Ik bedoel, de eerste vlag kunnen een paar mensen van je team te voet wel innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
De winst hangt over het algemeen af van je teammates en jij en ik krijg nog al eens zuigende teammates mee, dan speel ik voor de ACE pin en niet voor de overwinning. Maargoed, is het mogelijk als ik eens met een squad van GoT meespeel? Kan ik mooi zien wat jullie echt onder teamwork verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

De winst hangt over het algemeen af van je teammates en jij en ik krijg nog al eens zuigende teammates mee, dan speel ik voor de ACE pin en niet voor de overwinning. Maargoed, is het mogelijk als ik eens met een squad van GoT meespeel? Kan ik mooi zien wat jullie echt onder teamwork verstaan.
PS3 speler? Ik zou zeggen: add de mensen uit de op in je friendlist en join ze ;)

Ik moet zeggen dat ik het een 100% verschil vind of ik met tweakers speel of zonder. De keren dat je eens mensen tegen komt die daadwerkelijk communiceren is nihil, en dat heb je echt nodig om goed te spelen.

Niet om te zeggen dat "wij" nou zo goed zijn, maar een communicerend team heeft gewoon een voordeel tegen een niet communicerend team. Vorige keer met 3 tweakers tegen 7 level 50's (die grotendeels bij elkaar hoorden) en toen werden we als kinderen weggespeeld :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
KillerZero86 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

Als je PS3 speelt, voeg me maar toe. PSN: RikBruil

GoT is meer een fun clan, waarbij iedereen wel een headset heeft (en dus een voordeel heeft ten opzichte van andere randoms zonder headset). 2 GoT squads kunnen een public server doorgaans prima domineren.

Ik heb echter ook wat mensen uit competitieve clans in mijn lijst, en dat is toch wel heel andere koek. Daar worden defenders standaard gespawnlocked als er een m-com ge-armed is. Die gasten wil ik toch niet graag tegenover me hebben, ook al speel ik met gotters ;) Op zo'n momenten is het voor defenders gewoon onmogelijk om bij de m-com te komen. De potjes zijn daar trouwens ook saaier, omdat je weet dat je gaat winnen in public servers. Ze zijn daar meer aan het spelen met de defenders in plaats van meteen proberen een m-com te armen.
unfor schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:42:
Ach, ik ben het al gewend om m'n team te dragen ;)
In de meeste potjes die ik zonder squad join ben ik het ook wel gewend om het team te dragen (wat vaak resulteerd in een ace pin, als ik niet constant een medic achter me heb :+ ), maar dat werkt alleen als andere spelers ook nog iets doen. Ik kan onmogelijk in mijn eentje 3-4 vlaggen houden ;) Ik ga alleen weg als ik dus merk dat mijn team zuigt na een vol potje gespeeld te hebben. Als ik halverwege join en we verliezen, dan ga ik in ieder geval nog proberen om het volgende potje met een flinke voorsprong te winnen :P Als ik in dat potje zie dat mijn team zit te snipen in een boom - waar zelfs gewoon vijanden onder lopen - terwijl er geen enkele vlag van ons is en ze vervolgens ook niet even de moeite nemen om onder zich te kijken (zelfs niet als ik de vijanden gespot heb), dan ben ik wel heel snel weg. Is toevallig net nog gebeurt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Wizz15 op 25-08-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Goner schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:34:
[...]

Je kunt als assault een ammobox droppen waar je nieuwe C4 uit kan halen ... toch ?
Tuurlijk, maar je kunt niet naast een M-COM je ammobox neerleggen, en net zo lang C4 blijven gooien tot er 12 op liggen. En dan pas opblazen. Je moet er 6 opleggen. Dan wegrennen en laten exploderen, en vervolgens weer 6 nieuwe uit je ammobox krijgen. Om er daarna weer 6 op te leggen en te laten exploderen. ;) Kortom: heen&weer rennen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ah, OK. Maar da's maar een klein stukje ... even buiten bereik van de klap en dan terug. Overigens heb ik nog nooit genoeg tijd gekregen om er in m'n uppie eentje op te blazen ;)
Ik probeer meestal de MCOM 'gewoon' te armen, maar als dat niet lukt en er is dekking probeer ik wel C4 te plakken. Is er geen dekking dan probeer ik 'm met RPG's op te blazen, maar dat duurt ook een eeuwigheid met 50 damage points per keer.

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 25-08-2010 20:22 ]

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Wanneer komen ze nou eens met wat nieuwe maps ...

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ExPlanE schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:07:
[...]

Ik hoor regelmatig mensen klagen over cheaters enzo. Maar het valt mij erg mee. Een enkeling pik je er zo uit (lees: 100-1 in één game), maar voor de rest... Vaak zijn die spelers gewoon erg goed, en zuigen diegenen die zeuren over aimbotters zelf. :p O-)
Tja, dat meevallen is dan schijnbaar relatief of misschien kom ik op de verkeerde servers.

En ja, als een kerel boven op een heuveltje staat (ongedekt) en aan de lopende band 1 shot kills maakt, dan noem ik hem een cheater :P

• Wizz15
JT888 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:25:
Wanneer komen ze nou eens met wat nieuwe maps ...
Met Vietnam krijg je 4 nieuwe maps. Verder gaat er waarschijnlijk niks komen, het schijnt dat Dice met teveel andere dingen bezig is (MoH, BC:Vietnam, BF3, mensen van Dice die door EA op andere projecten worden gezet) en dat BC2 een beetje aan de kant geschoven wordt.

Die indruk heb ik ook doordat de meest simpele bugs die door de laatste patch zijn geintroduceerd niet gepatched worden (win/lose bug, knifen wat niet goed werkt, dubbele pins in je scorescherm). Dice zwijgt over de win/lose bug en zegt dat het knifen aan je connectie ligt. M.a.w. ze willen/kunnen geen support leveren.

Ook wel begrijpelijk, want MoH is tenslotte het paradepaardje van EA dus dat heeft een hogere prioriteit voor EA. Hetzelfde gebeurde met BC1, daar zijn simpele bugs ook nog steeds niet opgelost (vanwege BC2). Begrijp me niet verkeerd, ik vind BC2 een toffe game en wil ook graag nieuwe maps, maar het lijkt er sterk op dat de 6 maanden support nu wel voorbij zijn (aangezien er zelfs op de Battlefield-blog heel veel over Medal of Honor wordt gerept). Ik verwacht dan ook niet meer dat er nog iets komt na Vietnam. Voor Vietnam kwam er sowieso niets nieuws meer volgens Dice.

Ik hoop wel dat ze Frostbite nog heel erg gaan finetunen en optimaliseren, want BF3 met kleine smalle maps vol bottlenecks wordt een flop.

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 26-08-2010 02:10 ]

• Jelmar
Wizz15 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 02:03:
Ik hoop wel dat ze Frostbite nog heel erg gaan finetunen en optimaliseren, want BF3 met kleine smalle maps vol bottlenecks wordt een flop.
Battlefield 3 zal Frostbite 2.0 gebruiken, waar BC2 op Frostbite 1.5 draait. Dus ik denk (hoop) dat het wat dat betreft wel goed komt. Ook las ik dat Frostbite 2.0 geoptimaliseerd wordt voor DX11, wat dus automatisch betekent dat de engine vooral op PC is toegespitst (aangezien de huidige generatie consoles geen DX11 ondersteunt).

• Wizz15
Vandaag onderstaand bericht gelezen op de officiele forums (bron):
quote: JoeGrant (Dice dev)
Why are the m-coms no longer repairable? The sessions lasted an extremely long time. It was a design decision to change it, I am not aware of any plans to change it back. We are also aware of C4 bashing and want to adjust this.
Voor mij is dat goed nieuws, want het gebeurt nu echt te vaak. Ik weet niet hoe vaak ik de afgelopen dagen wel niet een nieuwe server heb moeten opzoeken, omdat we tegen een team van recons/assaults spelen die niet eens in de buurt van de m-coms durven te komen zonder een voertuig vol C4.
Typehigh schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 03:42:
Battlefield 3 zal Frostbite 2.0 gebruiken, waar BC2 op Frostbite 1.5 draait. Dus ik denk (hoop) dat het wat dat betreft wel goed komt. Ook las ik dat Frostbite 2.0 geoptimaliseerd wordt voor DX11, wat dus automatisch betekent dat de engine vooral op PC is toegespitst (aangezien de huidige generatie consoles geen DX11 ondersteunt).
Klopt, BC1 gebruikte Frostbite 1.0, BC2 Frostbite 1.5. Het is dus logisch dat na de ondervindingen van de vorige 2 versies een nieuwe verbeterde versie (2.0) komt, maar deze zal wel voortborduren op de vorige Frostbite engine. Mij zegt het trouwens niets over of het is toegespitst op PC, enkel dat het gebruik gaat maken van DX11 voor PC ;) Playstation heeft uberhaupt niets te maken met DX, dat is een Microsoft ding.

Ik hoop alleen dat ze niet zoveel focussen op de destruction, maar meer op grote maps vol flanking mogelijkheden (in tegenstelling tot wat ze bij BC2 ineens hebben gedaan, namelijk grote maps met een klein speelbaar gebied vol nauwe bottlenecks).

Verwijderd

Dag en hallo,

Heeft iemand een tip om 5 kills with stationary weapons te maken voor mijn "emplacement efficiency pin"

Zodra ik plaats neem achter zo'n vast schietapparaat, leg ik het loodje door een PINO of anders..

Ergens een quad parkeren schijnt een truuk te zijn, maar waar zet je dat ding neer? Is er zoiezo een handige map om deze pin te halen?

Grrrr,

Ren.

• M2M
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:46:
Dag en hallo,

Heeft iemand een tip om 5 kills with stationary weapons te maken voor mijn "emplacement efficiency pin"

Zodra ik plaats neem achter zo'n vast schietapparaat, leg ik het loodje door een PINO of anders..

Ergens een quad parkeren schijnt een truuk te zijn, maar waar zet je dat ding neer? Is er zoiezo een handige map om deze pin te halen?

Grrrr,

Ren.
sowieso gaan voor rush mappen, voornamelijk lange rush mappen. Als verdediger blijven hangen bij zo'n stationairy apparaat en wachten op tegenstanders. In hardcore servers zonder snipers is het goed te doen. Bijvoorbeeld de TOW op de een na laatste MCOM set op port valdez. Of de eerste TOW die daar staat. Gewoon een potje lang enkel in stationairy dingen gaan zitten en voertuigen afschieten.

-_-

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dvdkiwi schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:07:
@Brilsmurfffje:
3 gold stars, voor hetzelfde wapen of niet?
Heb ik ook wel ees dat ik 2 dezelfde stars krijg, maar wel dubbele punten dus.
Zie bij jou ook 15000+ punten, lekker!!!
nee 1 voor de vss, 1 voor de knive, en 1 voor de m1911. Maar het was allemaal toeval. Ik knivde iemand, en toen schoot ik nog op iemand, en toen bam 3 goldstars, en 2 nemminis pins 3 kill streaks van 6 pins.
Dit haalde ik nooit met een medic. Maar die VSS is stil en heeft maar 3 tot 4 kogels nodig voor een kill.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:46:
De paar pins die ik gehaald heb waren met die machineguns met shield ... zonder shield ben je een makkelijk doelwit. Die shields bieden wat meer bescherming (totdat er een tankdriver of engineer wakker wordt).
Eerste map op Valdez, de gun in dat gebouw in aanbouw gaat lekker. En de map gelijk daarna, de gun (ook shielded) rechts naast de lage gebouwtjes onder de pijplijn.
Valdez is wel geschikt voor die pin, er staan hier en daar nog wat .50's in huizen ook geloof ik. 5 kills moet te doen zijn als je in elke fase zo'n heavy machinegun pakt (of het zo goed doet dat de aanvaller de 1e map niet voorbij komt :+ )

[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 26-08-2010 12:27 ]

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Laguna Presa rush is een hele goede map voor stationary weapons. 2e basis Kan je Bradleys met twee AT's neerhalen en de derde basis heb je met de afgeschermde Heavy Machine gun prima overzicht op Alpha en Bravo (wel eerst alle dekking vernielen). Laatste basis heb je ook weer genoeg mogelijkheden.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• unfor
Met de stationary AT's moet je er om denken dat je niet dat rode vierkantje richt, maar de raket zelf.
Zodra je dat onder de knie hebt, kun je een massaslachting aanrichten met het ding.
Werkt hetzelfde met de AT4 rocketlauncher, zo pak je heel makkelijk heli's uit de lucht.

• cheiron
Stationary weapons? Rush, Nelson Bay, tweede basis Bravo: als de tegenstander dan over rechts komt kun je blijven maaien ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
cheiron schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:35:
Stationary weapons? Rush, Nelson Bay, tweede basis Bravo: als de tegenstander dan over rechts komt kun je blijven maaien ;)
Maar dan wel ff eerst de bomen neermaaien, zodat de tegenstander weinig plekken heeft om zich te kunnen verschuilen (ook je teammates zullen dit erg weten te waarderen ;) ). Enige nadeel is dat je wel sneller een mortarstrike naar je hoofd krijgt geslingerd :*) .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Als alle bomen wegzijn is er geen uitdaging meer aan voor het verdedigende team imo, en verpest je dus ook de fun van het aanvallende team, ik doe zoiets nooit, tenzij aanvallers de hele map al doorlopen zonder enige problemen..

Drive it like you stole it.

• unfor
Spaiker schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:57:
Als alle bomen wegzijn is er geen uitdaging meer aan voor het verdedigende team imo, en verpest je dus ook de fun van het aanvallende team, ik doe zoiets nooit, tenzij aanvallers de hele map al doorlopen zonder enige problemen..
Waarom zou je het jezelf moeilijk maken? Ik snap dat niet.

• Spaiker
Gemakkelijk is niet altijd leuk, ik verlies liever na een heel uitdagend potje dan te winnen door alleen stil te staan en wat naar aflopende attackers te schieten.. Daar is geen uitdaging aan...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spaiker schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:57:
Als alle bomen wegzijn is er geen uitdaging meer aan voor het verdedigende team imo, en verpest je dus ook de fun van het aanvallende team,
Eens.
Ik zal ook niet opzettelijk alle bomen en gebouwtjes gaan omzagen, alhoewel er uiteraard wel 's een paar sneuvelen als de aanvallers zich er verschuilen ...
Dat alles kapot kan is een hele leuke feature, maar het kan de boel goed verzieken als er zo'n kaalgemaaide vlakte overblijft die je met geen mogelijkheid kunt oversteken. Als aanvaller moet je dan terugvallen op mortarstrikes, tanks en RPG's om MCOMs van afstand te vernielen, wat ook niet echt de speelvreugde bevordert.
Wil voor korte stukjes wel 's helpen, maar niet voor bijv. dat stuk tussen de apen-rots en de kuil met MCOM B in Port Valdez ... waait te snel weg.
unfor schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:07:
Waarom zou je het jezelf moeilijk maken? Ik snap dat niet.
Omdat sommige mensen spelen voor het spel en andere voor de punten ... ?

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 26-08-2010 15:57 ]

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:15:
...
Dat alles kapot kan is een hele leuke feature, maar het kan de boel goed verzieken als er zo'n kaalgemaaide vlakte overblijft die je met geen mogelijkheid kunt oversteken.
...
smoke?

• unfor
Goner schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:15:
Omdat sommige mensen spelen voor het spel en andere voor de punten ... ?
Ik speel om te winnen, niet om de punten.
Je gaat mij niet vertellen dat er mensen zijn die opzettelijk verliezen door zichzelf te handicappen.
Het niet om maaien van bomen is voor mij hetzelfde als gaan spelen met 1 hand ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 26-08-2010 16:00 ]

• Jackal131
Op basis 2 van Nelson Bay is het neermaaien van de bomen een van eerste dingen die wij (groepje van GoT'ers) pogen te doen.
Er blijft dan nog genoeg cover over voor het aanvallende team (glooiend landschap, beekje...). Volgens mij wordt de uitdaging voor het aanvallende team alleen maar groter, want je kunt niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen.

En het gebruik van smoke is inderdaad ook nog een optie.

Als aanvallende team is het zaak om zo snel mogelijk de MG's uit te schakelen. De MG's met scherm (zowel links van A als rechts van B)kun je tracen, waarna een engi deze kapot kan schieten met zijn RPG. Dan heb je ook geen last meer van het feit dat de bomen gerooit worden. Achter A zit ook een MG, maar degene die daar achter staat is een makkelijk doelwit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Goner

Goner

What can I do you for ?

unfor schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:59:
Ik speel om te winnen, niet om de punten.
Ik speel om te spelen, niet om te winnen ... is leuk, maar niet noodzakelijk om lol te hebben. Ik verlies inderdaad liever in een leuke en uitdagende pot, dan de boel te verstieren (voor mezelf en anderen).
Iedere gek z'n gebrek ... :+
Jackal131 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:59:
De MG's met scherm (zowel links van A als rechts van B)kun je tracen, waarna een engi deze kapot kan schieten met zijn RPG.
Zonder mezelf nou een veer in m'n jeweetwel te steken ; voor stationaire doelen heb ik geen tracer nodig. Maar die MG wordt ge-revived na een tijdje ... nog afgezien van het feit dat die stationaire MG's nog wel je minste probleem zijn als je die vlakte moet oversteken met wat snel vervliegende smoke-cover. Een gemiddelde shotgun is nauwkeuriger dan die .50's ...

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 26-08-2010 16:09 ]

• unfor
Wat jij "de boel verstieren" vind, is natuurlijk alleen jouw mening.
Voor mij heet zoiets taktiek, ik forceer zo de tegenstander zijn taktiek aan te passen.
Voor mij is iemand die "de boel verstierd" iemand die alleen maar explosieven op infantry gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 26-08-2010 16:21 ]

• Jelmar
Wizz15 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 04:50:
[...]

Klopt, BC1 gebruikte Frostbite 1.0, BC2 Frostbite 1.5. Het is dus logisch dat na de ondervindingen van de vorige 2 versies een nieuwe verbeterde versie (2.0) komt, maar deze zal wel voortborduren op de vorige Frostbite engine. Mij zegt het trouwens niets over of het is toegespitst op PC, enkel dat het gebruik gaat maken van DX11 voor PC ;) Playstation heeft uberhaupt niets te maken met DX, dat is een Microsoft ding.

Ik hoop alleen dat ze niet zoveel focussen op de destruction, maar meer op grote maps vol flanking mogelijkheden (in tegenstelling tot wat ze bij BC2 ineens hebben gedaan, namelijk grote maps met een klein speelbaar gebied vol nauwe bottlenecks).
In het artikel waar ik op doelde, wordt ook over player count gesproken, wat direct ook invloed heeft op de map-sizes. We moeten natuurlijk nog zien of wat daar genoemd wordt ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt. Ik hoop ook dat ze met BF3 terug gaan naar BF2 sized maps en aantallen spelers. In BC2 hebben we kleine smalle bottlenecked maps doort de gelimiteerde bandbreedte op consoles. Ze kunnen natuurlijk prima het systeem van BF2 gebruiken voor BF3, namelijk de mapsize dynamisch aanpassen voor 16, 24, 32 en 64 spelers, zodat we op PC de grootste maps hebben, en de consoles de 24-player versies gebruiken. Dit zit niet in BC2, omdat het gewoon een console titel is die direct is geport naar PC.

• Jackal131
Het voordeel en/of nadeel van het wegschieten van cover (bomen, huizen, enz) werkt natuurlijk beide kanten op. Als je neergeschoten kan worden, dan kan de persoon die jou neerschoot ook neergeschoten worden. Wie jou kan zien, kun jij ook zien. In niet HC gaat het hierbij dus om SPOTTEN.

Als er genoeg gespot wordt dan zou het nog geen probleem mogen zijn om bij de basis van de tegenstander te komen. Dat het lastiger is, dat ben ik met je eens.

Ik ben het met unfor eens dat het hier een stukje taktiek betreft.

• Spaiker
Laat de tegenstander anders gewoon voor je loop gaan staan en en zelf zn eigen overhoop knallen met jou geweer? Je maakt het jezelf te gemakkelijk zo imo..

• Superkiwi
ik heb zojuist de anti tank mijnen ontdekt...
was ik eerst aan het schieten met de AT (en daartussen dekking zoeken en reloaden), nu is het mijnen droppen en doorvechten.
paar tellen later: vehicle damage, vehicle destroy, (double) kill.... :P
vooral lekker als defender op Port Valdez!

Ik speel nu vooral rush, want ik wil mijn laatste pin (destroy 4 mcom stations) halen.
Denk dat ik die beter een keer 's nachts kan halen als het bv 4 tegen 4 is.
Nu vind ik het echt geen doen, heb er meestal 1 en heel soms 2.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2010 17:43 ]

• M2M
dvdkiwi schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:41:
was ik eerst aan het schieten met de AT (en daartussen dekking zoeken en reloaden), nu is het mijnen droppen en doorvechten.
paar tellen later: vehicle damage, vehicle destroy, (double) kill.... :P
vooral lekker als defender op Port Valdez!

Ik speel nu vooral rush, want ik wil mijn laatste pin (destroy 4 mcom stations) halen.
Denk dat ik die beter een keer 's nachts kan halen als het bv 4 tegen 4 is.
Nu vind ik het echt geen doen, heb er meestal 1 en heel soms 2.
dan moet je eens gebruik maken van die mijnen en ze naast de MCOM neerleggen. Granaat er bij en kassa :)

Kans is groot dat je zo een serie MCOM's om hebt liggen.
Jackal131 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:59:
Als aanvallende team is het zaak om zo snel mogelijk de MG's uit te schakelen. De MG's met scherm (zowel links van A als rechts van B)kun je tracen, waarna een engi deze kapot kan schieten met zijn RPG. Dan heb je ook geen last meer van het feit dat de bomen gerooit worden. Achter A zit ook een MG, maar degene die daar achter staat is een makkelijk doelwit.
Je moet ook wel een behoorlijke idioot zijn om niet uit je MG te stappen als je een raket de lucht in ziet gaan...

[ Voor 27% gewijzigd door M2M op 26-08-2010 18:05 ]

-_-

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:54
Mensen als ik dit spel voor de pc haal in de winkel is het zo dat ik hem via steam kan activeren of is dat niet mogelijk?

• M2M
waarom zou je 'm via steam willen activeren? Gewoon halen, of kopen bij steam. Beide is mogelijk en activatie bij een normaal exemplaar gaat gewoon via de servers van EA.

-_-

• Superkiwi
M2M schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:02:
[...]
dan moet je eens gebruik maken van die mijnen en ze naast de MCOM neerleggen. Granaat er bij en kassa :)
Kans is groot dat je zo een serie MCOM's om hebt liggen.
Dat heb ik hir vaker gelezen, maar als je met 12 tegen 12 speelt is het vrij druk rond de 2 mcoms.
En aangezien er maar 6 tot 8 zijn is de kans klein dat ik er 4 pak.
Maar ik ga het eens proberen!
*als mijn mijnen door een ander z'n granaat afgaan, telt ie dan als mijn of zijn mcom?*

• Cocoia
M2M schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:24:
waarom zou je 'm via steam willen activeren? Gewoon halen, of kopen bij steam. Beide is mogelijk en activatie bij een normaal exemplaar gaat gewoon via de servers van EA.
Met friends, servers etc. via Steam. Nee, dit kan helaas niet. Geen games joinen etc. :(

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Je kunt gewoon friends' gamen joinen d.m.v. het ingame friends systeem hoor.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
dvdkiwi schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:44:
[...]

Dat heb ik hir vaker gelezen, maar als je met 12 tegen 12 speelt is het vrij druk rond de 2 mcoms.
En aangezien er maar 6 tot 8 zijn is de kans klein dat ik er 4 pak.
Maar ik ga het eens proberen!
*als mijn mijnen door een ander z'n granaat afgaan, telt ie dan als mijn of zijn mcom?*
Mcom, die gaat er immers aan als het goed doet ;)

En het kan wel hoor met 12 tegen 12, veel naar voren spelen en zo snel mogelijk die mcom pakken. Armen en dekking zoeken en de tegenstanders wegschieten. Mij is het ook een paar keer gelukt dus het is mogelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oke, maar ik heb ook jouw stats eens bekeken....
Ik ben nog niet half zo goed als jij, dus ik wacht wel op een rustig momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Rynji schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:28:
Je kunt gewoon friends' gamen joinen d.m.v. het ingame friends systeem hoor.
* heeft niet zoveel vrienden - eh, geen vrienden met BFBC2 op Steam en dacht dus dat dit niet zo was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik moet nu nog 1 pin: Get an attack and a defend order. Krijg ik deze gewoon bij conquest door zo'n order te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Cyleo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:25:
Ik moet nu nog 1 pin: Get an attack and a defend order. Krijg ik deze gewoon bij conquest door zo'n order te krijgen?
Jep, steeds orders blijven geven en je haalt hem vanzelf.
Ik heb er 179 van zonder er ooit bij na te denken.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 27-08-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
unfor schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:37:
[...]

Jep, steeds orders blijven geven en je haalt hem vanzelf.
Ik heb er 179 van zonder er ooit bij na te denken.
Haha, ok tnx :). Daarna alle wapens gold halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

dvdkiwi schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:41:
Zijn inderdaad fantastisch, ik gebruik ze eigenlijk te weinig. Zijn in veel gevallen effectiever dan RPG's.
Om te voorkomen dat ze snel gespot worden kun je ze het best in kraters/kuilen en in de schaduw van gebouwen/bomen neerleggen. Of op Laguna Presa in het water bij de doorwaadbare plaatsen ...
unfor schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:20:
Wat jij "de boel verstieren" vind, is natuurlijk alleen jouw mening
Ja uiteraard, moet ik dat voortaan bij al mijn posts hier zetten ?? :+ We verschillen gewoon van mening, moet toch kunnen ?

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 27-08-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Cyleo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:25:
Dat was mij in het begin ook raadsel, omdat er staat OBTAIN (verkrijg) one defend and one attack order.
Maar je moet ze dus zelf geven.
Tip voor conquest: als een rode vlag begint te knipperen (wat betekent dat je team bezig is hem te pakken) spot je daar een keer op en als ze 'm hebben... voila: attack order.
Als een vlag van jou begint te knipperen: spotten en snel terug (laten) pakken. Voila: defend order.

*edit*
net (om 03.50) eens een rush potje opgestart.
wat ik hoopte gebeurde ook: het was ik als attaker tegen 2 defenders...
gelijk 2 pins voor 4 mcom stations binnen en 15000 punten voor het behalen van alle pins :P
gelijk maar een pb naar de defender gestuurd om 'm te bedanken (potje daarna was voor hem).

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Laatst online: 02-07 11:03
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:17:
[...]
*edit*
net (om 03.50) eens een rush potje opgestart.
wat ik hoopte gebeurde ook: het was ik als attaker tegen 2 defenders...
gelijk 2 pins voor 4 mcom stations binnenen 15000 punten voor het behalen van alle pins :P
gelijk maar een pb naar de defender gestuurd om 'm te bedanken (potje daarna was voor hem).
:P , zo kan het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Een kennis van me wil de Xbox360 versie kopen om online te spelen, maar heeft geen Xbox Live. Moet hij dat er nog bijkopen of is de aanschaf van het spel voldoende?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Xbox live is verplicht om online te spelen meen ik, daarom koop ik nooit zo'n console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
pafdaddy schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:01:
Een kennis van me wil de Xbox360 versie kopen om online te spelen, maar heeft geen Xbox Live. Moet hij dat er nog bijkopen of is de aanschaf van het spel voldoende?
Volgens mij moet je voor elke XBOX game die je online wilt kunnen spelen tegen anderen altijd XBOX Live Gold member zijn:
Xbox Live is een service die Microsoft aanbiedt voor haar Xbox spelcomputer die het mogelijk maakt om online met andere spelers uit alle werelddelen te spelen.

Voor deze service dient jaarlijks, dan wel maandelijks een vast bedrag te worden betaald.
Oftewel, had je met een simpele zoekopdracht zélf ook kunnen vinden.
Spaiker schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:59:
Xbox live is verplicht om online te spelen meen ik, daarom koop ik nooit zo'n console :)
Eigenlijk kolder: voor de Wii zijn er ook genoeg games die gewoon gratis te spelen zijn online, alleen voor DLC moet dan betaald worden geloof ik. PSN, voor de Playstation is eigenlijk hetzelfde voor zover ik weet.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 28-08-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik vind eigenlijk geen 1 GoT server meer ... Zijn ze er nog wel of allemaal weer opgeheven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:11:
[...]
Volgens mij moet je voor elke XBOX game die je online wilt kunnen spelen tegen anderen altijd XBOX Live Gold member zijn:

[...]
Oftewel, had je met een simpele zoekopdracht zélf ook kunnen vinden.
[...]
Eigenlijk kolder: voor de Wii zijn er ook genoeg games die gewoon gratis te spelen zijn online, alleen voor DLC moet dan betaald worden geloof ik. PSN, voor de Playstation is eigenlijk hetzelfde voor zover ik weet.
Er is ook Live Silver waar je sommige games online kunt spelen dacht ik, ik kan alleen niet vinden hoe het met BC2 zit. Ik begrijp dat je daar Gold voor nodig hebt?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Google is my best online friend it should be yours 2 !!

Als dat zo was dan had je deze website al gevonden die al de antwoorden op jouw vragen zullen beantwoorden !!

Zie zo moeilijk is dat niet of wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JT888 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:43:
Ik vind eigenlijk geen 1 GoT server meer ... Zijn ze er nog wel of allemaal weer opgeheven ?
Ze lijken inderdaad verdwenen of worden niet meer gebruikt.

Vraag me af of iedereen nog wel speelt op de pc.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik zit nu op server van 24/7 Arica van GAMERT goeie tegenstanders moet ik zeggen en altijd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik speel nog op de pc, maar ik ga gewoon altijd naar een andere server :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vroeger, toen ik nog in clanverband gamede bezocht ik vaak vooral servers van eigen en bevriende clans. Tegenwoordig stap ik gewoon daar in waar ze spelen wat ik wil en het goed vol zit. Conquest of Rush maakt me niet veel uit.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!