Dat kan wel eens de reden zijn , ik heb daar ook vaak last van als ik hem via wifi verbind en bijna nooit als ik mijn kabeltje rechtstreeks aansluitFonzie27 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:58:
[...]
Nee, het PS3 netwerk bleef intact. Meestal is het of een vermelding dat de verbinding weg is met de server of helemaal geen melding en ben ik weer in het start menu zeg maar. Mijn netwerk verbindingen zijn allemaal nog intact evenals het internet, moet er wel bij zeggen dat mijn PS3 via wifi is verbonden en dat wil nog wel eens tricky zijn.
ZOu goed kunnen hoor, kan de kabel wel aansluiten maar het draait bij aardig stabiel en als het disconnectebn sporadisch is dan kan ik er nog mee leven, moet niet elke dag gebeuren iig
Verwijderd
Ik ga da eens testen ik pseel ook altijd op Wifi maar binnenkort leg ik ook een kabel om tezien als er verschil zit. Eerlijk gezegd bij BC2 heb ik niet zo een probleem maar wel met CSS. Daar heb ik veel choke en ik denk dat het van mijn draadloos netwerk komt. We zullen zien als het helpt.
Ik heb (op de PC tenminste) problemen met een oversaturated wifi netwerk. Kabeltje lost veel op.
Overigens, als we blijven discussiëren over problemen kunnen we beter de problementopic in
Overigens, als we blijven discussiëren over problemen kunnen we beter de problementopic in
Eruitklappen (uit de server, uit de game, of een complete PS3 freeze) dat lijkt wel minder te worden, maar je ziet toch nog wel eens iemand wegvallen en weer reconnecten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hoi Allen,
Een collega van mij heeft dit spel ook en zou graag online willen spelen alleen krijgt hij de melding dat de serial in use is. Dit terwijl het een originele versie is en geen cracked versie.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee of weten jullie misschien hoe dit te verhelpen is.
Alvast heel erg bedankt voor de eventuele hulp.
Een collega van mij heeft dit spel ook en zou graag online willen spelen alleen krijgt hij de melding dat de serial in use is. Dit terwijl het een originele versie is en geen cracked versie.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee of weten jullie misschien hoe dit te verhelpen is.
Laatst had ik samen met Pixel dat we uit de server met Arica Harbor werden gegooid (terug naar het menu). Vervolgens probeerden we de mensen met wie we speelden te joinen, werden we na het loadscherm er meteen weer uitgegooid (tot 3x toe). Na het wisselen van de map was het probleem weg.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Tip1: Er is een dedicated [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - ProblementopicVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:47:
Hoi Allen,
Tip2: Problemen met serial: neem contact op met EA
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Deathmatch on Panama is een erg fraaie aanvulling op de bestaande maps, zeer fraai. Mogen er meer van komen..Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:25:
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/21479109996
"Map Pack 6 for Bad Company 2 is out! Enjoy Squad Deathmatch on Panama Canal and Squad Rush on Laguna Presa."
Verwijderd
Tip1: Thanks en heb daar even verder gevraagd.AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:55:
[...]
Tip1: Er is een dedicated [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Tip2: Problemen met serial: neem contact op met EA
Tip2: Heeft hij gedaan en ze konden er niks aan doen. Zelfs geen nieuwe serial geven.
Doch bedankt voor je hulp
Net zonder problemen prima potjes gespeeld dus wie weetcheiron schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:24:
Eruitklappen (uit de server, uit de game, of een complete PS3 freeze) dat lijkt wel minder te worden, maar je ziet toch nog wel eens iemand wegvallen en weer reconnecten.
Hmmm heb alle wapens brons voor zover ik weet, eigenlijk alles goud... wat mis ik...?
http://bfbcs.com/stats_pc/pab.gran
[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 20-08-2010 02:19 ]
Wellicht nog een paar mensen killen met smoke grenades?peakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:19:
Hmmm heb alle wapens brons voor zover ik weet, eigenlijk alles goud... wat mis ik...?
En verder natuurlijk platinums?
Ah dan zal die het zijn, wist niet dat je daarmee ook medals kon halenTypehigh schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:09:
[...]
Wellicht nog een paar mensen killen met smoke grenades?
En verder natuurlijk platinums?
Water vehicles moet je nog brons mee, dan heb je Distinguished Weapon Knowledge. Voor Distinguished Weapon Knowledge ook nog brons nodig voor alle SPECACT wapens, welke atm. nog niet gebruikt kunnen worden op de PC. Dit is een bekende bug. Ze wilden SPECACT toevoegen in de vorige updates, wat wel gelukt is op de consoles, maar op de PC is er iets fout gegaan waardoor ze SPECACT op het laatste moment achter wegen moesten laten. Echter, de wapens tellen wel mee voor bepaalde Insiginias. Voor Distinguished Battlefield Knowledge heb je nog brons voor water vehicles en brons voor alle wapens (incl. SPECACT) nodig.peakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:19:
Oke dus die water voertuigen vallen onder weapons? Dacht gewoon alleen alle rifles + pistolen enz, geen voertuigen. Dan ga ik maar eens wat varenExPlanE schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:05:
[...]
Water vehicles moet je nog brons mee, dan heb je Distinguished Weapon Knowledge. Voor Distinguished Weapon Knowledge ook nog brons nodig voor alle SPECACT wapens, welke atm. nog niet gebruikt kunnen worden op de PC. Dit is een bekende bug. Ze wilden SPECACT toevoegen in de vorige updates, wat wel gelukt is op de consoles, maar op de PC is er iets fout gegaan waardoor ze SPECACT op het laatste moment achter wegen moesten laten. Echter, de wapens tellen wel mee voor bepaalde Insiginias. Voor Distinguished Battlefield Knowledge heb je nog brons voor water vehicles en brons voor alle wapens (incl. SPECACT) nodig.
Je krijgt voor zover ik weet geen medals voor smoke grenades, maar daarom is het nog wel leuk om in je stats enkele kills ermee te hebben...peakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:24:
[...]
Ah dan zal die het zijn, wist niet dat je daarmee ook medals kon halen
Ik heb zelfs meer kills met die smoke launcher dan met de grenade launcherTypehigh schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:45:
[...]
Je krijgt voor zover ik weet geen medals voor smoke grenades, maar daarom is het nog wel leuk om in je stats enkele kills ermee te hebben...

4mm shotgun is ook leuk, heb die gisteren platinum gehaald. Smoke ga ik nu mee aan de slag (81 kills vs 177 voor de GL).walletje-w schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:51:
Ik heb zelfs meer kills met die smoke launcher dan met de grenade launcher. 13 om 11.
Daarna ga ik mensen irriteren met mn repairtool
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
haha, ik ben ook bezig met de smoke.
heb de GL al platinum
Smoke is een goede shotgun. je loopt om een hoekje en poef dood en een boel rook
heb de GL al platinum
Smoke is een goede shotgun. je loopt om een hoekje en poef dood en een boel rook
Je hebt 3 insignias voor 'alle bronze sterren': 1 voor alles, 1 voor alle wapens en 1 voor alle vehicles. Spreekt denk ik voor zich. Voor 2 van de 3 heb je dus de water voertuigen nodig.peakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:42:
[...]
Oke dus die water voertuigen vallen onder weapons? Dacht gewoon alleen alle rifles + pistolen enz, geen voertuigen. Dan ga ik maar eens wat varen
Verwijderd
Ik zal je een truukje lerenpeakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:42:
[...]
Oke dus die water voertuigen vallen onder weapons? Dacht gewoon alleen alle rifles + pistolen enz, geen voertuigen. Dan ga ik maar eens wat varen
hmmm, das een truukje die ik nog niet kende, ff uitproberen zoVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:20:
[...]
Ik zal je een truukje lerengewoon uw jetski tussen de bomen parkeren , op plaats twee gaan zitten en snipen vanaf daar , hupla naval warfare binnen op 123
Zo heb ik 'm ook gehaald.Fonzie27 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:32:
[...]
hmmm, das een truukje die ik nog niet kende, ff uitproberen zo
Alleen zat ik achter in de patrol boat aan de rand van de map...
Met quads werkt het precies hetzelfde
Leuke site die bfbcs.com/stats (van een paar posts terug), die kende ik nog niet.
Ik kijk zelf altijd op statsverse.com... ook erg overzichtelijk en heel snel!
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 20-08-2010 16:38 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Toevallig de waarschuwing onderaan de pagina gemist?dvdkiwi schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:45:
Leuke site die bfbcs.com/stats (van een paar posts terug), die kende ik nog niet.
Trouwens, zijn er PS3 spelers geinteresseerd in een prive potje met alleen smoke en drills?
Zag een tijdje geleden een video van een vaste avond die wordt georganiseerd op de officiele Battlefield forums (voor Xbox, volgens mij nu ook voor ps3). Ziet er best grappig uit, proberen te vluchten voor een groep engineers die met hun repairtools achter je aan rennen terwijl er constant smoke grenades op je af komen gevlogen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=454wgIp2z6s]
Volgens mij moeten we toch wel genoeg gotters hebben om twee degelijke teams te kunnen vormen
[ Voor 56% gewijzigd door Wizz15 op 20-08-2010 16:56 ]
Briljant
Moet toch ook die Dentist badge eens halen ...
Daar heb je maar 1 kill voor nodig toch ;pGoner schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:43:
[...]
Briljant![]()
Moet toch ook die Dentist badge eens halen ...
Ik heb die gehaald door een ventje te mollen die aan zo'n UAV stond..
Count me in!! Dit lijkt me zeker vet!!Wizz15 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Trouwens, zijn er PS3 spelers geinteresseerd in een prive potje met alleen smoke en drills?
Zag een tijdje geleden een video van een vaste avond die wordt georganiseerd op de officiele Battlefield forums (voor Xbox, volgens mij nu ook voor ps3). Ziet er best grappig uit, proberen te vluchten voor een groep engineers die met hun repairtools achter je aan rennen terwijl er constant smoke grenades op je af komen gevlogen
[video]
Volgens mij moeten we toch wel genoeg gotters hebben om twee degelijke teams te kunnen vormen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:20:
[...]
Ik zal je een truukje lerengewoon uw jetski tussen de bomen parkeren , op plaats twee gaan zitten en snipen vanaf daar , hupla naval warfare binnen op 123

Heb je ge-add.peakaboo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:57:
Voor de PC spelers, mijn nickname:
pab.gran
Voeg maar toe als je wilt, speel bijna elke avond wel een paar uurtjes
Mijn pc naam is: Hoettienouw
Speel ook elke dag wel ;p
Als school begint vast stukken minder..
Ik moet trouwens een nieuwe muisje, maar zit zonder geld. Dus die moet ook nog even wachten..
Speel ook elke dag wel ;p
Als school begint vast stukken minder..
Ik moet trouwens een nieuwe muisje, maar zit zonder geld. Dus die moet ook nog even wachten..
Voor meer namen (en de bijbehorende GoT-usernames) is er ook de spelerstabel in de topicstart...
Ligt het aan mij of is de Engineer klasse zoveel beter?
Ik speel gemiddeld 0.78 of zo, en nu speel ik Engineer en daar speel ik plots 1.50 mee
Had gistsren ook 3 nemisis pins, 2 efficiency pins en een excellence pin in een potje.
De wapens zijn erg goed!! Bijna geen recoil en heel nauwkeurig.
Enig nadeel is het relatief kleine magzaijn.
Engineer is fun haha
Ik speel gemiddeld 0.78 of zo, en nu speel ik Engineer en daar speel ik plots 1.50 mee
Had gistsren ook 3 nemisis pins, 2 efficiency pins en een excellence pin in een potje.
Engineer is fun haha
Beter ervaar ik niet maar je kunt er wel goede scores mee halen als het mee zit. Elke klasse heeft wel iets en is ook per map of game afhankelijk hoe ze presteren, athans, hoe ik er mee presteerdvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:24:
Ik speel gemiddeld 0.78 of zo, en nu speel ik Engineer en daar speel ik plots 1.50 mee![]()
Engineer is fun haha
Je word wellicht beter in het spelletje na mate de tijd verstrijktdvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:24:
Ik speel gemiddeld 0.78 of zo, en nu speel ik Engineer en daar speel ik plots 1.50 mee![]()
Engineer is fun haha
Ik zie het wel op de stats-sites dat mijn score per minuut steeds ietsje hoger wordt.
Maar toen ik van medic naar engineer overschakelde ging mijn ratio met meer dan het dubbele omhoog.
Zal wel geluk zijn dan
Ik vind de wapens van de engineer erg lekker schieten, zelfs van veraf.
En af en toe nooben met de rpg, al had ik daar wel een hekel aan als dat bij mij gebeurde
Vanmiddag ga ik op jacht naar mijn laatste 2 pins: 4 kills met shotgun (eitje) en destroy 4 mcom stations (lastig).
Trophies moet ik er ook nog een paar:
-5 kills with every handgun (moet er nog 1 met de M93R burst)
-Headshot met de repair tool (UAV bestuurder > makkelijk)
-Rank 22 (nog 2 te gaan)
-Kill met rpg, mes & m60 (eitje)
-3 wapens unlocken in de engineer class (eitje)
De enige waar ik op vast ga lopen zijn de "knife five friends" en "20 demolition kills"
Maar toen ik van medic naar engineer overschakelde ging mijn ratio met meer dan het dubbele omhoog.
Zal wel geluk zijn dan
Ik vind de wapens van de engineer erg lekker schieten, zelfs van veraf.
En af en toe nooben met de rpg, al had ik daar wel een hekel aan als dat bij mij gebeurde
Vanmiddag ga ik op jacht naar mijn laatste 2 pins: 4 kills met shotgun (eitje) en destroy 4 mcom stations (lastig).
Trophies moet ik er ook nog een paar:
-5 kills with every handgun (moet er nog 1 met de M93R burst)
-Headshot met de repair tool (UAV bestuurder > makkelijk)
-Rank 22 (nog 2 te gaan)
-Kill met rpg, mes & m60 (eitje)
-3 wapens unlocken in de engineer class (eitje)
De enige waar ik op vast ga lopen zijn de "knife five friends" en "20 demolition kills"
Dit zijn de laatste twee die ik ook nog moet, add me anders, wellicht kunnen we elkaar helpen, psn jouk30dvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:23:
Moeten dat 5 verschillende vrienden zijn?Fonzie27 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:01:
[...]
Dit zijn de laatste twee die ik ook nog moet, add me anders, wellicht kunnen we elkaar helpen, psn jouk30
Ik vond het iig wel leuk toen ik het niet door had, en opeens door m'n headset hoorde "Kut Peter je kifde me".
Nee, mag ook 5 keer dezelfde zijn.Peter91 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:06:
Moeten dat 5 verschillende vrienden zijn?
Ik vond het iig wel leuk toen ik het niet door had, en opeens door m'n headset hoorde "Kut Peter je kifde me".
Ik kreeg geen level 50 icoontje op mn tv toen ik level 50 werd
. Ik keek er juist zo naar uit...
dan zul je toch echt opnieuw moeten beginnen ...BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:15:
Ik kreeg geen level 50 icoontje op mn tv toen ik level 50 werd![]()
. Ik keek er juist zo naar uit...
@Fonzie: uitnodiging is verstuurd
dat zijn nu ook nog de enige die ik moet, de rest heb ik vanmiddag gehaald ...
Beter dan of als wat dan? De enigneer is anders dan de andere classes, er is geen 'beter zijn dan...', wel is het met de engineer heel veel makkelijker om kills mee te maken...dvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:24:
Dan zou ik eerder zeggen dat ze overpowered zijn, vooral die splashdamage mag wel minder...De wapens zijn erg goed!! Bijna geen recoil en heel nauwkeurig.
Geef ze nog meer voordeel tov andere classes...Enig nadeel is het relatief kleine magzaijn.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 21-08-2010 19:46 ]
Houdt het nuttig, je post is nogal offtopic.
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 21-08-2010 21:13 ]
De engineer vind ik wel ideaal om de m-com kapot te maken. Je strooit wat met anti-tank mijnen en dan granaat erbij en dit een paar keer en de m-com is kapot.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:24:
Engineer is fun haha
Dit heb ik vandaag veel gedaan, omdat mijn team niet echt wou aanvallen, dus dan maar in je eentje en soms met succes.
Ondanks dat ik nu eindelijk magnum ammo heb, vind ik de SCAR-L niet echt fijn meer. De AK-47u is beter en de UZI ook.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
de insignia voor 100 flags net binnen gehaald 
nu ga ik weer verder met de mcoms, de pin voor 4 in 1 match moet ik ook nog, dus die proberen we eerst te halen...
dan komen er gelijk 15000 punten bij voor all combat pins en get all pins
@CptChaos: wat bedoel je met splashdamage?
ik maak idd iets meer kills met engineer, wat weer ten goede komt aan het verdedigen van vlaggen.
in dat opzicht vind ik ze dus beter. mijn accuracy is bij engineer wapens ook veel hoger dan bij bv medic.
maar mijn k/d ratio is alweer gezakt naar een voor mij redelijk niveau (1.10), dus ik ga er vanuit dat ik gisteren gewoon geluk had
nu ga ik weer verder met de mcoms, de pin voor 4 in 1 match moet ik ook nog, dus die proberen we eerst te halen...
dan komen er gelijk 15000 punten bij voor all combat pins en get all pins
ik maak idd iets meer kills met engineer, wat weer ten goede komt aan het verdedigen van vlaggen.
in dat opzicht vind ik ze dus beter. mijn accuracy is bij engineer wapens ook veel hoger dan bij bv medic.
maar mijn k/d ratio is alweer gezakt naar een voor mij redelijk niveau (1.10), dus ik ga er vanuit dat ik gisteren gewoon geluk had
[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2010 23:25 ]
Nou ja, ik weet niet of je met de engie zoveel makkelijker kunt killen t.o.v. de assault bijv. Maar wat ik als assault vaak heb, is dat ik me compleet incompetent voel zodra er een tank of apc aan komt rijden. Je bent er gewoon hulpeloos tegen. Je kunt dan wel een all-class weapon gebruiken met assault, zoals de Thompson, zodat je C4 kunt equippen om tanks op te blazen, maar dan pak ik meestal recon met VSS en C4 (en motion mines). In dat opzicht is engie ook wel fijn; je hebt zowel goede wapens tegen infantry (UMP 45+red dot) én je kunt iets doen aan vijandelijke tanks. Vanuit dat perspectief gezien is engie wellicht beter dan assault, alhoewel ik het eerder breder inzetbaar zou noemen dan echt beter. Hetzelfde geldt voor een frontline-recon loadout, bijv met VSS+Grach+C4+extra ammo+armor (of magnum, maar helpt met VSS niet echt). Dan ben je effectief in CQC en long range (medium zou beter kunnen, maar wil wel met VSS) én effectief tegen tanks. En daar bovenop heb je ook nog motion mines. Zo breed inzetbaar zijn verkies ik toch boven assault en medic.
[ Voor 4% gewijzigd door Jelmar op 22-08-2010 00:04 ]
Splashdamage is de hoeveelheid damage die je doet naar aanleiding van de explosie van een raket of granaat. Pak maar eens een LMG (XM8C, UMP of UZI of zo) en de anti tank mines en probeer dan is spelers te killen, dan zul je zien dat het gelijk een stuk lastiger is geworden, omdat je dan veel dichter bij moet zijn (al gaat het dan wel lekker snel en stil).dvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:17:
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2010 00:17 ]
Zal hem straks ff accepteren, eerst nog even werkendvdkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:12:
@Fonzie: uitnodiging is verstuurd![]()
Wordt is tijd dat ze friendslist uitbreiden naar meer dan 20 spelers.
Nou inderdaad, maar goed, ik hoor de laatste tijd ook weinig omtrent patches, net of de game van EA / DICE uit dood is....B-BRAIN schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:03:
Wordt is tijd dat ze friendslist uitbreiden naar meer dan 20 spelers.
Ik denk dat je een SMG bedoelt, LMG is voor Medic.CptChaos schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:13:
[...]
Splashdamage is de hoeveelheid damage die je doet naar aanleiding van de explosie van een raket of granaat. Pak maar eens een LMG (XM8C, UMP of UZI of zo) en de anti tank mines en probeer dan is spelers te killen, dan zul je zien dat het gelijk een stuk lastiger is geworden, omdat je dan veel dichter bij moet zijn (al gaat het dan wel lekker snel en stil).(Uiteraard zonder lame zelf de anti tank mines neer te knallen op het moment dat er een vijand in de buurt loopt
)
Anyhoo, ik maak echt jede menge afstandskills met de UMP... aangezien Engie mijn favo class is. Sinds ik die UMP heb vrijgespeeld heb ik met geen andere gun meer gespeeld.
Sterker nog: de UMP, CG en Knifekills gecombineerd maken voor mij het grootste percentage van alle kills die ik gemaakt heb.
Engineer =
Ik bedoel SMG idd, ik dacht gisteren al: er klopt iets niet... Dat dus
De UMP vind ik ook het lekkerste wapen, maar met de assault rifles kan ik verder schieten dan met een SMG, wat dat betreft zijn ook de SMG's voor short-medium range.Anyhoo, ik maak echt jede menge afstandskills met de UMP... aangezien Engie mijn favo class is. Sinds ik die UMP heb vrijgespeeld heb ik met geen andere gun meer gespeeld.
Spelers killen met CG is gewoon lamen eerste klas imo. Ik weet het, het is een AT/AP wapen, maar dan nog, dat wapen is in BF:BC2 gewoon overpowered naar mijn mening. Vooral vanwege de hoeveelheid splashdamage die de CG dus doet...Sterker nog: de UMP, CG en Knifekills gecombineerd maken voor mij het grootste percentage van alle kills die ik gemaakt heb.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2010 13:03 ]
Verwijderd
Ik begin me toch te ergeren aan een aantal wapens:
-de COL sniper, het lijkt wel of mensen alleen maar headshots op mij doen met dat wapen
-de VSS, een automatische sniper, voor mensen die niet raak kunnen schieten met single/semi automatische snipers.
-mortar strike: lijkt mij duidelijk
Nja het is niet zo dat ik me hier echt heel hard aan erger zoals sommige dingen bij mw2, maar deze 3 wapens vind ik het frustrerendst. Voor de rest is deze game echt wel vet, alleen vind ik dat er een aantal wapens zijn die toch duidelijk meer worden gebruikt als anderen omdat deze toch wat meer punch hebben als andere wapens. Vb de thompson wordt niet veel gebruikt omdat het in vergelijking met vb een m60 of an-94 toch duidelijk de mindere is.
Verder had ik gisteren een lekker kill gemaakt: 2 headshots in 1 met een m24
. wist niet dat dat kon maar het was wel even lachen
-de COL sniper, het lijkt wel of mensen alleen maar headshots op mij doen met dat wapen
-de VSS, een automatische sniper, voor mensen die niet raak kunnen schieten met single/semi automatische snipers.
Nja het is niet zo dat ik me hier echt heel hard aan erger zoals sommige dingen bij mw2, maar deze 3 wapens vind ik het frustrerendst. Voor de rest is deze game echt wel vet, alleen vind ik dat er een aantal wapens zijn die toch duidelijk meer worden gebruikt als anderen omdat deze toch wat meer punch hebben als andere wapens. Vb de thompson wordt niet veel gebruikt omdat het in vergelijking met vb een m60 of an-94 toch duidelijk de mindere is.
Verder had ik gisteren een lekker kill gemaakt: 2 headshots in 1 met een m24
Vind ik wel meevallen hoor... als ik 2 of 3 gasten achter een huisje/muur zie staan dan blaas ik ze gewoon op, dat zou irl ook een legitieme tactiek zijn.CptChaos schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:03:
Spelers killen met CG is gewoon lamen eerste klas imo. Ik weet het, het is een AT/AP wapen, maar dan nog, dat wapen is in BF:BC2 gewoon overpowered naar mijn mening. Vooral vanwege de hoeveelheid splashdamage die de CG dus doet...Ik gebruik de CG dan ook alleen tegen tanks, al prefereer ik de laatste tijd de RPG7...
Overigens probeer ik ook zoveel mogelijk voertuigen te damagen/destroyen met de CG.
CG's zijn geweldig tegen snipertjes, omdat er meestal 4 snipers achter dezelfde steen zitten...CptChaos schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:03:
[...]
Ik bedoel SMG idd, ik dacht gisteren al: er klopt iets niet... Dat dus
[...]
De UMP vind ik ook het lekkerste wapen, maar met de assault rifles kan ik verder schieten dan met een SMG, wat dat betreft zijn ook de SMG's voor short-medium range.
[...]
Spelers killen met CG is gewoon lamen eerste klas imo. Ik weet het, het is een AT/AP wapen, maar dan nog, dat wapen is in BF:BC2 gewoon overpowered naar mijn mening. Vooral vanwege de hoeveelheid splashdamage die de CG dus doet...Ik gebruik de CG dan ook alleen tegen tanks, al prefereer ik de laatste tijd de RPG7...

4 voor de prijs van 1, kan niet beter!

En de UMP is idd het beste, zeker omdat dat een van de weinige guns is waarmee je 2 mensen in 2 magazijn neer kan halen... bij de rest is de ammo te snel op...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ben de laatste tijd bezig met de Thompson, lekkere sound en ja soms verlies je van een AN-94, that's the game..Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:14:
Vb de thompson wordt niet veel gebruikt omdat het in vergelijking met vb een m60 of an-94 toch duidelijk de mindere is.
Voor engie vind ik de XM8 C, PP2000 en de UZI fijne wapens om mee rond te lopen, moet er wel een assault in de buurt zijn
Ik sta weer met beide benen op de grond
Stond ik na 100 kills met engineer nog op 1.50; nu, na 300 kills, sta ik weer gewoon op 0.97.
Voor mij nog steeds hoog maar het zakt weer naar bekende waardes.
Vergeet dus mijn hele "is de engineer class zoveel beter" vraag
Andere vraag:
Als ik bij mijn vehicle stats in het menu van de game kijk, zie ik dat ik voor iedere light vehicle een bronzen ster heb, terwijl ik met geen één autootje meer dan 6 kills heb. Het lijkt alsof ie alle kills van de light vehicles bij elkaar optelt.
Is dat voldoende voor de "get al vehicle bronze stars" (dus bij iedere catagorie opgeteld genoeg kills voor brons) of moet je daar echt per apart voertuig een bronzen ster verdienen?
Stond ik na 100 kills met engineer nog op 1.50; nu, na 300 kills, sta ik weer gewoon op 0.97.
Vergeet dus mijn hele "is de engineer class zoveel beter" vraag
Andere vraag:
Als ik bij mijn vehicle stats in het menu van de game kijk, zie ik dat ik voor iedere light vehicle een bronzen ster heb, terwijl ik met geen één autootje meer dan 6 kills heb. Het lijkt alsof ie alle kills van de light vehicles bij elkaar optelt.
Is dat voldoende voor de "get al vehicle bronze stars" (dus bij iedere catagorie opgeteld genoeg kills voor brons) of moet je daar echt per apart voertuig een bronzen ster verdienen?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 23-08-2010 09:29 ]
Jup. Volgens mij werkt dat zo. Heb zelf met sommige vehicles amper een kill, maar dan wel de l.ight vehicle bronze star.dvdkiwi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:18:
Andere vraag:
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Kan iemand mij meer vertellen over de single player mogelijkheid van deze game ?
Is deze goed te doen of beter voor CoD mw2 gaan ?
Is deze goed te doen of beter voor CoD mw2 gaan ?
ik vond de singleplayer vele malen beter dan die van MW2. echt een top verhaal. en die humor!
Verwijderd
Deze dan!!
MELEE EFFICIENCY PIN moet er 4 killen middels een melee attack, maar de pin laat duidelijk een knife zien.
Betekent dit dat ik er 4 moet knifen in een ronde of mag er ook een andere melee attack gebruikt worden.
(denk aan tank mitrailleur, middels rechtermuis)
Tnx,
R.
MELEE EFFICIENCY PIN moet er 4 killen middels een melee attack, maar de pin laat duidelijk een knife zien.
Betekent dit dat ik er 4 moet knifen in een ronde of mag er ook een andere melee attack gebruikt worden.
Tnx,
R.
Knife kills.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:12:
Deze dan!!
Tnx,
R.
Een van de eerste pins die ik had haha.
Trouwens, aan het einde van het potje staat je kdr daar enzo. Maar ik had 26 kills waarvan 6 dog tags, en volgens die stats 29 kills met mg3 ?
Iets klopt daar niet aan haha ;p
[ Voor 16% gewijzigd door Peter91 op 23-08-2010 12:20 ]
Zaterdag gekocht en gisteren gestart. Komende van MW2 was het even wennen maar ging al snel redelijk. Kill ratio was rond de 1.5 over 4 potjes.
Vanavond nog maar even verder experimenteren. Ben nog level 1 dus wapens zijn lastig. Dan maar kits rapen van 'dead foes'
Mazzel
Vanavond nog maar even verder experimenteren. Ben nog level 1 dus wapens zijn lastig. Dan maar kits rapen van 'dead foes'
Mazzel
Ik moet zeggen dat de Engineer klasse bij mij ook de beste K/D heeft, nl. 1.92. Medic (1.56) en Assault (1.85) zitten een stuk lager, maar die speel ik ook veel meer.dvdkiwi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:18:
Ik sta weer met beide benen op de grond![]()
Vergeet dus mijn hele "is de engineer class zoveel beter" vraag![]()
Andere vraag:
Dat heeft er ook wel mee te maken denk ik. Zeker ook dat ik begonnen ben met Medic in het begin en dan moet je nog heel erg aan de game wennen natuurlijk. Tegenwoordig zit ik met alle klasses ruim boven de 2.5, maar toch duurt het nog erg lang voordat ik boven de 2.0 zit global.
Valt op zich wel mee hoor heb met die thompson lekkere rondes mee gemaakt .Ik begin me toch te ergeren aan een aantal wapens:
Verder had ik gisteren een lekker kill gemaakt: 2 headshots in 1 met een m24. wist niet dat dat kon maar het was wel even lachen
De GOL vind ik persoonlijk de lekkerste sniper om mee te knallen en de VSS tja hij klinkt lekker en op close range zeer dodenlijk en leuk als je er iemand mee neerhaalt. Maar de VSS is van een afstand vrijwel waardeloos. Ook al had ik laatst nog toevallig wel een lekkere ronde met de VSS op afstand door beheerst de trekker over te halen ipv full auto Mothers

Ben helaas niet meer actief bezig met BC2 op dit moment aangezien ik sinds een week SC2 (starcraft2) heb aangeschaft

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 23-08-2010 15:05 ]
Fijn dat het bevalt! Let alleen op hé: KDR is hier totaal betekenisloos. Je moet je team helpen en als je met 4 kills en 40 deaths bovenaan staat met de meeste punten is dat een stuk beter dan honderden kills maken en verliezen.Misiek schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:21:
Zaterdag gekocht en gisteren gestart. Komende van MW2 was het even wennen maar ging al snel redelijk. Kill ratio was rond de 1.5 over 4 potjes.
Mazzel
Helemaal mee eensCocoia schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:35:
[...]
Fijn dat het bevalt! Let alleen op hé: KDR is hier totaal betekenisloos. Je moet je team helpen en als je met 4 kills en 40 deaths bovenaan staat met de meeste punten is dat een stuk beter dan honderden kills maken en verliezen.
Vind je? Ik vind de M24 veel fijner handelen dan de GOL... Reload sneller, makkelijker mikken..JT888 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
Valt op zich wel mee hoor heb met die thompson lekkere rondes mee gemaakt .
De GOL vind ik persoonlijk de lekkerste sniper om mee te knallen en de VSS tja hij klinkt lekker en op close range zeer dodenlijk en leuk als je er iemand mee neerhaalt. Maar de VSS is van een afstand vrijwel waardeloos. Ook al had ik laatst nog toevallig wel een lekkere ronde met de VSS op afstand door beheerst de trekker over te halen ipv full auto Mothers.
Ben helaas niet meer actief bezig met BC2 op dit moment aangezien ik sinds een week SC2 (starcraft2) heb aangeschaft. Ja dat is een totaal andere wereld
alhoewel je in BC2 toch ook wel enig strategisch inzicht nodig hebt om je tegenstanders lekker te kunnen flanken !! Goh krijg gewoon weer zin in een potje Bc2 nu ik dit allemaal weer lees en typ hier op het forum.
SC2 is sowieso niks voor mij, maar vind je het niet saai tov BC2? Levels zijn zo veel groter en je kunt meer zien...
Verwijderd
Een vraag, als ik nou een boot pak en ga vanaf die boot zitten snipen, telt dat dan als kill vehicle stats water?
Of moet je met dat kanon op die boot aan de slag? Of gewoon een aantal mensen dood varen?
Gr,
R.
Of moet je met dat kanon op die boot aan de slag? Of gewoon een aantal mensen dood varen?
Gr,
R.
Je kan vanaf de boot snipen, werkt ook en telt mee voor je vehicle stats.
Net als dat je achterstevoren op een quad gaat zitten snipen...
Zo heb ik de naval warfare pin gehaald.
Dit heb ik ook wel eens, volgens mij is dat het wapen waar jouw team (of jouw squad) de meeste kills mee heeft gemaakt.Peter91 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:17:
Trouwens, aan het einde van het potje staat je kdr daar enzo. Maar ik had 26 kills waarvan 6 dog tags, en volgens die stats 29 kills met mg3 ?
Iets klopt daar niet aan haha ;p
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 23-08-2010 17:24 ]
Nope, wat betreft de dogtags. Die komen af en toe dubbel in beeld evenals pins, klein bugje dus. Dat met die wapen telt voor één mapcycle. Dus het wapen waarmee jij de meeste kills hebt gemaakt als attacker en defender op dezelfde map. Gaat weer op nul bij de volgende map.dvdkiwi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:15:
Je kan vanaf de boot snipen, werkt ook en telt mee voor je vehicle stats.
[...]
Dit heb ik ook wel eens, volgens mij is dat het wapen waar jouw team (of jouw squad) de meeste kills mee heeft gemaakt.
Ah, als attacker en defender, dat verklaart het
Thanx
Thanx
Zo komt het ook dat ik een golden star krijg, en dan nog eens maar maar enkele punten 
Ik begin de AN-94 meer en meer te waarderen
Ik begin de AN-94 meer en meer te waarderen
Drive it like you stole it.
Weet iemand trouwens waar het aan ligt dat C4 soms niet wilt ontploffen? Behoorlijk irritant.
Dat zou ik ook erg graag willen weten!!!Dersan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:57:
Weet iemand trouwens waar het aan ligt dat C4 soms niet wilt ontploffen? Behoorlijk irritant.
Soms is het volgens mij omdat je eerste c4 uit je keten door iemand anders is opgeblazen maar niet altijd. Dus ik vind het ook vreemd.
Volgens mij ben je dan te ver voor de zender. Of je C4 is idd al opgeblazen of beschoten.
ik weet niet of er een bereik op zit hoor. Soms plak ik C4 op onze eigen heli die zet ik dan in de basis van de tegenstanders en zodra ze er mee wegvliegen, kaboem! en dan is de afstand redelijk ver!littlejoannes schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:18:
Volgens mij ben je dan te ver voor de zender. Of je C4 is idd al opgeblazen of beschoten.
Neuh, ik sta soms nog pal naast de gegooide C4 en dan gaat hij ook niet af (niet slim nee
). Hoorde ergens dat je dan de eerste te snel hebt gegooid ofzo: bugje dus.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als ik BFBC2 tweedehands koop voor de 360, moet ik dan een VIP code kopen op de marketplace, of voor elk mappack apart betalen?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Als je zo'n vip key kunt kopen heb je idd toegang tot alle "map"packs.Rynji schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:40:
Als ik BFBC2 tweedehands koop voor de 360, moet ik dan een VIP code kopen op de marketplace, of voor elk mappack apart betalen?
De vip code is om tweedehands verkoop tegen te gaan, dus kun je beter een nieuwe game halen.
Kom je ook binnen op een server, duurt in totaal 2 seconden, resultaat: Your Team Wins
En nog eens 200 punten omdat je in de beste squad zat.
En nog eens 200 punten omdat je in de beste squad zat.
Dat heb ik ook zo vaak maar meestal word ik dan in het verliezende team geplaatst. Is ook wel logisch want bij het verliezende team zullen spelers sneller quiten.Snowwie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:33:
Kom je ook binnen op een server, duurt in totaal 2 seconden, resultaat: Your Team Wins
En nog eens 200 punten omdat je in de beste squad zat.![]()
Verwijderd
Als iemand met zo'n score bovenaan staat, dan is dat zeer dikwijls een debiele revive(medic)-hoer... Die gaan dan wel niet voor de kills, maar wel voor de punten -> is in mijn ogen nog erger.Cocoia schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:35:
[...]
Fijn dat het bevalt! Let alleen op hé: KDR is hier totaal betekenisloos. Je moet je team helpen en als je met 4 kills en 40 deaths bovenaan staat met de meeste punten is dat een stuk beter dan honderden kills maken en verliezen.
Je helpt je team dan toch, ik kan met een medic ook aardige scores halen en ook nog de kills die erbij horen. Ok, het is makkelijk scoren maar ik ben maar wat blij als er 1 in de buurt staat en zijn med packje uitgooitVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
Als iemand met zo'n score bovenaan staat, dan is dat zeer dikwijls een debiele revive(medic)-hoer... Die gaan dan wel niet voor de kills, maar wel voor de punten -> is in mijn ogen nog erger.
Mwah, als ik de medic uithang ben ik zowel met de M60 aan het rossen en als een idioot aan het reviven. Maar ja, dat is wat de medic class doet. Niks debiels aan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:30:
Als iemand met zo'n score bovenaan staat, dan is dat zeer dikwijls een debiele revive(medic)-hoer... Die gaan dan wel niet voor de kills, maar wel voor de punten -> is in mijn ogen nog erger.
Verwijderd
Spijtig doen ze dat bij altijd op een slecht moment dan ...Fonzie27 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:45:
[...]
Je helpt je team dan toch, ik kan met een medic ook aardige scores halen en ook nog de kills die erbij horen. Ok, het is makkelijk scoren maar ik ben maar wat blij als er 1 in de buurt staat en zijn med packje uitgooit
Als je als defender voor een groepje aanvallers staat en een medic komt van achter zijn muurtje je reviven en kruipt weer terug zonder maar één poot te helpen is niet leuk en je helpt er je team echt niet mee (defenders hebben oneindige tickets).
Wanneer ze wel handig zouden zijn, is als ik doorbreek in bvb port valdez en ergens achter zit te wachten tot er een medic uit me squad op me spawnt. Dan zouden we een sterk duo/trio zijn die vrij zeker een mcom kunnen pakken. Maar nee, je ziet ze liever spawnen op de berg om doodgevallen snipers te reviven

aah soms is dit spel zo hatelijk als je team niet mee wilt. Tot dusver mijn frustraties
Verwijderd
Een heel terechte opmerking Belgjm. Het enige wat handig is als er een assault eens de snipers bevoorraad. Een medic bij snipers is eerlijk gezegd nutteloos. Zeker als je op Hardcore speeld daar de meeste met 1 snipershot toch dood zijn.
Moest je op pc spelen mag je mij altijd toevoegen zodat we de sqaud play een boostje kunnen geven.
Moest je op pc spelen mag je mij altijd toevoegen zodat we de sqaud play een boostje kunnen geven.
Helemaal eens.WoRReLbier schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
Probeer met alles gold te halen, of met 1 class alle wapens op platinum
Of een wapen wat je niet zo goed ligt, toch het tegenovergestelde voor je zelf te halen..
Lijken mij toch weer wat doelstellingen en lol om het spel te blijven spelen
Ik heb nu -op het laatste assault wapen na- alles unlocked.
Ben gisteren begonnen om de engineer wapens op brons te krijgen, en zo wil ik alles af gaan.
Het zijn er nog een stuk of 35-40, dus ben nog wel even zoet
En insignia's verzamelen is ook wel verslavend.
Al merk ik wel dat ik soms meer bezig ben met het behalen van die dingen dat ik de battle een beetje vergeet (en dat is juist niet de bedoeling).
misschien is het al voorbij gekomen, maar moet je voor "all weapons bronze stars" nu wel of niet de spectact wapens meetellen?
Zou oneerlijk zijn tegen degenen die de spectact DLC niet hebben gekocht imo.
Waar kan ik in de statistieken zien wat de status van mn wapens is wat betreft stars etc.? Zie dat nergens.dvdkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:01:
[...]
Helemaal eens.
Ik heb nu -op het laatste assault wapen na- alles unlocked.
Ben gisteren begonnen om de engineer wapens op brons te krijgen, en zo wil ik alles af gaan.
Het zijn er nog een stuk of 35-40, dus ben nog wel even zoet
anathema
Niet bij "stats" kijken, maar bij "weapons & gadgets".
Daar staan je wapens, met je eventueel behaalde sterren rechtsboven ieder wapen.
Anders kan je ze ook online vinden:
http://bfbc2.statsverse.com/
http://www.battlefieldbadcompany2.com (my soldier > overview)
http://bfbcs.com/ (klik op platform waar je op speelt, dan je naam en "find player")
Daar staan je wapens, met je eventueel behaalde sterren rechtsboven ieder wapen.
Anders kan je ze ook online vinden:
http://bfbc2.statsverse.com/
http://www.battlefieldbadcompany2.com (my soldier > overview)
http://bfbcs.com/ (klik op platform waar je op speelt, dan je naam en "find player")
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2010 18:49 ]
Okay, medichoeren buiten beschouwing gelaten dan -- de MCOM-armers / verdedigers, de vehicle-reppers, de mobile spawns die vaak minder kills hebben maar wel scores halen zijn wel degelijk erg belangrijkVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
Al is het natuurlijk ook erg leuk om vervelende medics om te leggen
eensCocoia schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:50:
[...]
Al is het natuurlijk ook erg leuk om vervelende medics om te leggen
[ Voor 5% gewijzigd door Fonzie27 op 24-08-2010 21:07 ]
Jammer genoeg is een enemy die net gerevived wordt invulnerable voor enkele seconden. Die shit is echt te irritant.Fonzie27 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:07:
[...]
eens, en helemaal als ze net gerived hebben, weer een double kill erbij
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!