WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Je kunt je druk maken om woordkeuze, of inhoudelijk op de discussie ingaan. Het tweede lijkt mij handiger hoor. Volgens mij wordt in meerdere posts uitgelegd wat er bedoeld wordt...chrisO schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:23:
[...]
Aaah dus de term noob wordt nu ook al misbruikt om iemand aan te duiden die een tactiek toepast die (een) andere speler(s) niet leuk/eerlijk/unbalanced vind(t)en. Mooi dan vind ik hierbij dat medics, spelers in tanks en helicopter piloten + gunners noobs zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar hoe zit het nou met die onslaught mode? Dat was toch iets van co-op met max 4 spelers? Of was dat nog niet zeker of het voor de PC uitkwam..BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:05:
[...]
Volgende week dus Map Pack 6. In ieder geval snel snel na pack 5. Wat blijft nog over? Laguna Alta Rush, Panama Canal Rush / Isla CQ, Valparaiso CQ.
Zal dus nog één Map Pack komen, waarschijnlijk september. Dan wachten tot december tot er echt nieuwe maps komen
Is inderdaad coop met max. vier spelers op de maps valparasio, isla, nelson en atacama. Geen idee wanneer dat op de PC komt, wordt nergens meer over gesproken. PC spelers missen echter niet zoveel. Onslaught was maar leuk voor een weekje.peakaboo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:45:
[...]
Maar hoe zit het nou met die onslaught mode? Dat was toch iets van co-op met max 4 spelers? Of was dat nog niet zeker of het voor de PC uitkwam..
Anyway, nu het ter sprake is gebracht. Drie PS3ers zin om morgen Onslaught op Nelson, Atacama en Isla op hardcore te doen? Heb ik die trophies tenminste...
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 13-08-2010 20:58 ]
Heb geen ps3BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:57:
[...]
Is inderdaad coop met max. vier spelers op de maps valparasio, isla, nelson en atacama. Geen idee wanneer dat op de PC komt, wordt nergens meer over gesproken. PC spelers missen echter niet zoveel. Onslaught was maar leuk voor een weekje.
Anyway, nu het ter sprake is gebracht. Drie PS3ers zin om morgen Onslaught op Nelson, Atacama en Isla op hardcore te doen? Heb ik die trophies tenminste...
SVU/VSS + red dot/4x scope, probleem opgelostCartman! schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:38:
Wel irrirant dat ik nu dus nog 500 sniper kills moet maken voor m'n insigne, en ik haat snipen...
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Verwijderd
Een private game lukt nog wel, maar dan kan ik niemand inviten
Paar dingen die volgens mij niet helemaal juist zijn:AllSeeyinEye schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:59:
[...]
Assault, G3, C4, Extra explosives, Explosives extra damage:
Je komt bij de Mcom waarop je onderweg daarnaartoe al een attack order gegeven hebt, gooit een ammobox, ga C4 plakken en tegen de tijd dat de eerste 6 erop zitten, heb je er al weer 2 bij, dus komen er 8 C4's op de Mcom.
Arm de Mcom en loop uit de buurt, hou wel de Mcom in zicht. Gooi een nieuwe ammo box.
Binnen 10 seconden zal er minimaal één verdediger bij de Mcom zijn. Blaas je C4 op.
* 60 punten voor de kill
* ca 10 maal 60 punten voor de Mcom damage
Subtotaal circa 660 punten.
Schiet eventuele verdedigers in de buurt van de Mcom af of laat ze rustig disarmen.
Terug naar de Mcom, opnieuw ammo box gooien, weer 8 x C4 plakken, weer armen, weer afstand nemen, wachten op de verdediger, klik, boem, opnieuw 660 punten voor kill en Mcom damage en nog eens 260 punten voor Mcom destroyed.
Actie is uit te voeren in circa 1 tot 2 minuten en levert zo'n 1500 punten op, los van overige kills die je daar kan maken, en dat is zonder dat de rest van het aanvallende team in de buurt is van de Mcom. Met teammaatjes of squadmembers gaat een en ander nog sneller, zij het dat je dan je punten onderling zal verdelen.
- Als je extra explosives bij je hebt, krijg je 6x C4. Volgens mij kun je er dan ook maximaal 6 neergooien. Als je een zevende C4 ergens opplakt, verdwijnt de eerste. Zo houd je er dus altijd maar 6 over. 8xC4 kan dus helemaal niet.
- Extra explosive damage doet als ik jou zo hoor geen extra damage. Voor een MCom heb je namelijk 12 C4 nodig om die in 1x op te kunnen blazen (zonder extra explosive damage). Als jij dus zgn. 2x 8 C4 er op plakt, en 'm dan pas opblaast heb je helemaal niks aan die extra explosive damage.
(Edit: het doet wel extra damage, 1.25 keer zoveel. In plaats van 12 C4 heb je dan 10 C4 nodig.)
Ik speel zelf de laatste tijd vaak met Thompson+C4+extra explosives+Mgn Ammo.
Op de m1 garant na..
[ Voor 65% gewijzigd door Peter91 op 14-08-2010 12:11 ]
Ik ga zo beginnen aan de Medic/Recon classes.
Aussault & Recon heb ik al rond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarom krijgt de T88 geen liefde van je? Die gebruik ik liever liever voor short range grappen dan de SVU of VSS. Ik moet trouwens wel zeggen, dat ik maar weinig mensen met de semi auto snipers zie. Ik vind persoonlijk dat ze een beetje underpowered zijn in vergelijking met bijvoorbeeld de GOL.Wizz15 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 03:45:
[...]
SVU/VSS + red dot/4x scope, probleem opgelost
Noem mij 1 reden om de T88 boven de SVU te nemen.Mejust schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:47:
[...]
Waarom krijgt de T88 geen liefde van je? Die gebruik ik liever liever voor short range grappen dan de SVU of VSS. Ik moet trouwens wel zeggen, dat ik maar weinig mensen met de semi auto snipers zie. Ik vind persoonlijk dat ze een beetje underpowered zijn in vergelijking met bijvoorbeeld de GOL.
Eerste potje 3 om 21
Je moet ze wel ontzettend vaak raken met een LMG willen ze een beetje dood gaan.
Toch heel anders dan een one-shot-one kill met een M24
Het went nu wel, dus hopelijk worden de stats steeds beter
Ik gebruik de T88 nooit, vergeet bijna dat die ook in het spel zitMejust schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:47:
Waarom krijgt de T88 geen liefde van je? Die gebruik ik liever liever voor short range grappen dan de SVU of VSS. Ik moet trouwens wel zeggen, dat ik maar weinig mensen met de semi auto snipers zie. Ik vind persoonlijk dat ze een beetje underpowered zijn in vergelijking met bijvoorbeeld de GOL.
Misschien doet de T88 meer damage (geen idee) dan de SVU, maar ik ga sowieso meestal voor headshots met de SVU (mid/long range). En in close-combat helpt het nog wel eens dat hij silenced is, dan vestig je niet meteen alle aandacht van de rest van de vijanden op je. Voor mij is de SVU helemaal niet underpowered eigenlijk, 3 schoten en de vijand gaat sowieso wel neer, soms al bij 2 in de torso of gewoon een headshot.
Hoe doe je dat?
Ik heb op de site veteran status 2. Maar ik krijg het wapen niet in game.. Moet je nog een bepaald level zijn?
Verwijderd
Zeer maf, ik heb met de M1 29 kils inmiddels zie (weapon stats) maar bij (gadgets) staat de M1 op 0
Kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie, niet snap?
Check http://bfbcs.com/stats_pc/dauberman !
R.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 11:52 ]
Verwijderd
Dat is de M1 Bayonette. Die kan je (nog) niet unlocken. Daarbij is het volgens mij de bedoeling de vijand op uw spies te steken en niet te schietenVerwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:50:
Dag en hallo,
Zeer maf, ik heb met de M1 29 kils inmiddels zie (weapon stats) maar bij (gadgets) staat de M1 op 0
Kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie?
Check http://bfbcs.com/stats_pc/dauberman en zie het met uw eigen ogen!
R.
Verwijderd
Jammer dat er dan staat shots fired, head shots enz enz Dat verwarde wat, zie het idd ook staan bij knife.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:53:
[...]
Dat is de M1 Bayonette. Die kan je (nog) niet unlocken. Daarbij is het volgens mij de bedoeling de vijand op uw spies te steken en niet te schieten
R.
Ik wou dat ik je het precies kon vertellen aangezien het bij mij erg rommelig ging.Peter91 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:40:
[...]
Hoe doe je dat?
Ik heb op de site veteran status 2. Maar ik krijg het wapen niet in game.. Moet je nog een bepaald level zijn?
Wat ik wel weet is dat je je games moet registreren. Ik heb Bad Company 1 en 2 geregistreerd en ook nog eens aangegeven Battlefield 1943 te bezitten. De stats van Bad Company 1 en 1943 zijn keurig geregistreerd, alleen die van Bad Company 2 staan allemaal op 0. Blijkbaar moet je dan je ps3 id koppelen aan het spel. Echter dat wou niet. Maar blijkbaar waren 2 geregistreerde games voldoende voor het unlocken van de M1 Garand. En als je Battlefield 1943 niet hebt, noem maar wat, dan kun je Battlefield Heroes downloaden (is immers gratis), dat spel registreren en dan moet je alsnog de M1 Garand kunnen unlocken.
Ik heb als meerdere malen met EA gemailt. En ik heb nu bf2 en bf2142 inc uitbreidingen staan. Ik heb heroes gespeeld, maar die pakt die ook niet..Snowwie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:27:
[...]
Ik wou dat ik je het precies kon vertellen aangezien het bij mij erg rommelig ging.
Wat ik wel weet is dat je je games moet registreren. Ik heb Bad Company 1 en 2 geregistreerd en ook nog eens aangegeven Battlefield 1943 te bezitten. De stats van Bad Company 1 en 1943 zijn keurig geregistreerd, alleen die van Bad Company 2 staan allemaal op 0. Blijkbaar moet je dan je ps3 id koppelen aan het spel. Echter dat wou niet. Maar blijkbaar waren 2 geregistreerde games voldoende voor het unlocken van de M1 Garand. En als je Battlefield 1943 niet hebt, noem maar wat, dan kun je Battlefield Heroes downloaden (is immers gratis), dat spel registreren en dan moet je alsnog de M1 Garand kunnen unlocken.
Nu wacht ik wel weer even op een mail van EA. Want online staat dat ik 'm unlockt heb, maar in game niet ;p
Is mij ook één keer gebeurd. Met UAV een rookgordijn neergelegd, kreeg ik de melding dat ik een kill gemaakt had (2e basis Isla Innocentes)BatmanHorizon schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:26:
lol, nooit aan gedacht dat je met UAV + smoke countermeasures ook kills kan maken (vanaf 1:36). Even uitproberen later.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Eens !Wizz15 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 03:54:
Voor mij is de SVU helemaal niet underpowered eigenlijk,
Hij is misschien niet zo krachtig als andere bolt-action sniper rifles, maar zeker niet underpowered. Voordelen van silenced en automatic wegen ruimschoots op tegen het iets minder krachtig zijn, zeker omdat ik als recon geen kilometers achter het front lig, maar in of net voor de frontline probeer te spelen ...tegenwoordig alleen maar met SVU en VSS (met 4x scope).
Recon spelen ... zo heet die klasse dan ook. Sniper is een eigen invulling van die kampeer-freaks.Cartman! schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:38:
Wel irrirant dat ik nu dus nog 500 sniper kills moet maken voor m'n insigne, en ik haat snipen...
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 16-08-2010 15:06 ]
Ligt het aan mij of worden het er steeds meer? Als er geen vrienden online zijn en je gaat in een random pub zitten is het soms echt niet te harden als er in het team van de tegenpartij een goede clan zit. Als ze ook maar 2 seconden bij een mcom in de buurt zijn is het meteen BOEM mcom weg.
Owja, mensen die met een UAV op je chinook landen als je probeert weg te vliegen mogen van mij ook een life long ban krijgen
Ik blijf het zeggen: Verdedig dan beter! Zo vaak kan ik gewoon doorlopen naar de MCOM zonder dat ik iemand tegenkom!Dersan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:33:
Argh, ik word echt vrij gestoord van de mensen die C4 gebruiken voor het opblazen van de MCOM's.
Ligt het aan mij of worden het er steeds meer? Als er geen vrienden online zijn en je gaat in een random pub zitten is het soms echt niet te harden als er in het team van de tegenpartij een goede clan zit. Als ze ook maar 2 seconden bij een mcom in de buurt zijn is het meteen BOEM mcom weg.
Owja, mensen die met een UAV op je chinook landen als je probeert weg te vliegen mogen van mij ook een life long ban krijgen.
Waarom zou dat zijn? Oh ja! Omdat iedereen zo gierig is om frags te halen, en daarom vooruit rushed ipv werkelijk de MCOM te verdedigen.
Houd je flanks in de gaten! Ik kom niet door de voordeur.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 16-08-2010 18:21 ]
Waar. Daarentegen is het wel zo dat het niet de bedoeling is mensen als jij uberhaupt de basis in te laten komen. En dat doe je deels door als verdediger zoveel mogelijk grond tussen de beide bases in te nemen. Stel dat iedereen in het veld doodgaat, duurt het toch nog 20 seconden voordat de aanvallers bij je basis zijn en heb jij dus nog tijd genoeg om te spawnen en de basis te verdedigen.unfor schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:19:
[...]
Ik blijf het zeggen: Verdedig dan beter! Zo vaak kan ik gewoon doorlopen naar de MCOM zonder dat ik iemand tegenkom!
Waarom zou dat zijn? Oh ja! Omdat iedereen zo gierig is om frags te halen, en daarom vooruit rushed ipv werkelijk de MCOM te verdedigen.
Ik zie trouwens heel vaak dat verdedigers niet alles gebruiken wat ze krijgen. In sommige maps staan veel MG's die _niemand_ gebruikt, terwijl je daar juist hartstikke goed mee kan verdedigen. De stationary AT's die _niemand_ gebruikt terwijl een tank je basis aan het rapen is. En als de aanvallers dan eens een tank de basis inrijden en eruit gaan omdat die bijna ontploft, blazen de meeste mensen die tank gewoon op in plaats van te kijken of er C4 op zit, te repareren en tegen de aanvallers te gebruiken.
EN JE MOET NATUURLIJK NIET VERGETEN TE SPOTTEN.
Jij hebt een punt, maar ik wordt er wel vrij gek van als 12 lui met tank + RPGs gewoon van achter heuvels MCOMS kapot schieten. Daar is gewoon geen lol meer aan.unfor schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:19:
[...]
Ik blijf het zeggen: Verdedig dan beter! Zo vaak kan ik gewoon doorlopen naar de MCOM zonder dat ik iemand tegenkom!
Ieder potje stond er een tank en/of een paar poppetjes in onze thuisbasis.
Hoogstens irritant en erg kinderachtig als je zo moet winnen...
De Medic class gaat wel rap qua punten verdienen, heb net de M60 unlocked.
Enig nadeel is dat mijn K/D rap omlaag gaat, de meeste potjes speel ik 0.40 of 0.50, omdat ik me fixeer op het healen/reviven van teammates ipv de vijand.
Iemand misschien enige tips om de pin voor 4 (road)kills met een car te halen?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Simpel, in plaats van 6 schoten in één clip krijg je er 12 bij de Saiga/USAS, hoef je niet zo snel te reloaden. Gebruik ik de laatste tijd best veel en ik vind het zeer effectief. Ze hebben echter niet veel nut voor de 870/NS2000/SPAS.pafdaddy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:05:
Als ik de Extended Shotgun Magazine (Modified shotgun loading tubes and magazines which expand ammunition capacity) kies onder special 2, zie ik eigenlijk niet wat het moet doen. De Saiga of 870 kan niet meer munitie tegelijk laden of zo. Hoe kan ik zien wat deze upgrade doet?
Ja inderdaad, wat ben ik een brillo dat ik dat niet zag.BatmanHorizon schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:13:
[...]
Simpel, in plaats van 6 schoten in één clip krijg je er 12 bij de Saiga/USAS, hoef je niet zo snel te reloaden. Gebruik ik de laatste tijd best veel en ik vind het zeer effectief. Ze hebben echter niet veel nut voor de 870/NS2000/SPAS.

Short-range kan ik wel kills maken met de sniper, maar daar haal ik geen marksman headshots mee, die insigne wil ik ook wel hebbenGoner schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:02:
[...]
Recon spelen ... zo heet die klasse dan ook. Sniper is een eigen invulling van die kampeer-freaks.
Tap-tap-tapsgewijs kan je enorm goede marksman headshots maken met de VSS/SVU/T88Cartman! schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:00:
[...]
Short-range kan ik wel kills maken met de sniper, maar daar haal ik geen marksman headshots mee, die insigne wil ik ook wel hebben
12 + 48 = 60pafdaddy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:40:
[...]
Ja inderdaad, wat ben ik een brillo dat ik dat niet zag.Ik zie ook dat je bij de Saiga 12/48 krijgt i.p.v. 6/54. Het heeft dus niet alleen voordelen.
6 + 54 = 60

Ach, ik heb 9 miljoen punten en ook nog steeds de marksman headshot insignia niet.Cartman! schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:00:
[...]
Short-range kan ik wel kills maken met de sniper, maar daar haal ik geen marksman headshots mee, die insigne wil ik ook wel hebben
Het is natuurlijk geinig voor de punten om zo'n insignia te halen, maar als je daarvoor een speelstijl moet aanmeten die je niet bevalt....
Ook mortarstrike insignia zal ik waarschijnlijk niet halen, C4 is gewoon effectiever voor de close combat speelstijl.
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 16-08-2010 22:20 ]
Je moet alleen geluk hebben dat de vijand ver genoeg staat voor de marksman kill.
Vooral op Arica Harbor bovenop de heuvel snipen en grote kans dat je een kill op 100+ meter maakt.
Mijn langste shot daar is nu 271 meter, met de M24.
Ah ik dacht het 2e cijfer het totaal was. Ik ga me gewoon in een hoekje zitten schamen en val jullie de rest van de week niet meer lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door pafdaddy op 16-08-2010 23:12 ]
Dat is het ook, zij het dat de kogels die in je wapen zitten (het eerste cijfer) daar nog bij komenpafdaddy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:09:
[...]
Ah ik dacht het 2e cijfer het totaal was. Ik ga me gewoon in een hoekje zitten schamen en val jullie de rest van de week niet meer lastig.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mijn langste shot is op Panamal Canal van stukje buiten US base naar dat gebouw aan de rand van RU base. Met een COL Magnum + 12x scope.dvdkiwi schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:46:
Ik ben level 15 en heb 31 van de 100 marksman headshot kills... dus zo heel moeilijk zijn ze niet.
Je moet alleen geluk hebben dat de vijand ver genoeg staat voor de marksman kill.
Vooral op Arica Harbor bovenop de heuvel snipen en grote kans dat je een kill op 100+ meter maakt.
Mijn langste shot daar is nu 271 meter, met de M24.
Ik heb mijn 100 marksman headshot insignia al. Zit inmiddels op 905 sniper rifle kills. 7 kills met de M95, 208 met de M24 en de rest met COL Magnum.
Ik speel Recon als een pure sniper, veel op long range en vanaf spots waar ik meerdere flags kan dekken. Spotten heeft op hardcore niet zoveel zin maar ik dek mijn teammates verder wel en geef met mortar strikes support. Er zijn potjes waar ik maar 5 of 6 kills maak, er zijn er ook waar ik 20-0 loop. Typische is, hoe zwakker mijn team is, des te meer kills ik maak heb ik gemerkt.
Tjah, sommigen zullen me een camper vinden, maar dit is gewoon how I like to play the game.
En daarom speel ik dus niet meer op hardcore, snipen in hardcore is vreselijk gemakkelijk waardoor de helft van de tegenpartij, en de mijne ook trouwens sniper zijn. Als je maar ergens raakt heb je al een kill, daarnaast is er geen killcam waardoor ze moeilijk zijn te vinden. Nee snipen in hardcore is voor de noobs onder ons, als je een beetje recon/sniper bent dan doe je dit in normal mode.Kaap schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:48:
[...]
Mijn langste shot is op Panamal Canal van stukje buiten US base naar dat gebouw aan de rand van RU base. Met een COL Magnum + 12x scope.
Ik heb mijn 100 marksman headshot insignia al. Zit inmiddels op 905 sniper rifle kills. 7 kills met de M95, 208 met de M24 en de rest met COL Magnum.
Ik speel Recon als een pure sniper, veel op long range en vanaf spots waar ik meerdere flags kan dekken. Spotten heeft op hardcore niet zoveel zin maar ik dek mijn teammates verder wel en geef met mortar strikes support. Er zijn potjes waar ik maar 5 of 6 kills maak, er zijn er ook waar ik 20-0 loop. Typische is, hoe zwakker mijn team is, des te meer kills ik maak heb ik gemerkt.
Tjah, sommigen zullen me een camper vinden, maar dit is gewoon how I like to play the game.
Verwijderd
Het enige voordeel in HC is dat de meeste snipers daar minder rond zich kijken net wegens het ontbreken van de kill cam , ze turen maar door dat gaatje op zoek naar beweging ,zitten meestal op de voor de hand liggende plaatsen en je kan ze dan ook makkelijk besluipen en afmaken , soms wacht ik even om te zien of er geen team mates spawnen naast de sniper , double kill timein2duhCore schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:44:
[...]
En daarom speel ik dus niet meer op hardcore, snipen in hardcore is vreselijk gemakkelijk waardoor de helft van de tegenpartij, en de mijne ook trouwens sniper zijn. Als je maar ergens raakt heb je al een kill, daarnaast is er geen killcam waardoor ze moeilijk zijn te vinden. Nee snipen in hardcore is voor de noobs onder ons, als je een beetje recon/sniper bent dan doe je dit in normal mode.
Verwijderd
Ik speel persoonlijk veel liever op hardcore gewoon omdat het meer realister is en ja ze gaan rapper dood. En nee ik ben geen sniperke alhoewel ik wel eens durf snipen naar geland welke map.
Ik vind snipen in normal mode juist makkelijker. Daar hoef je alleen maar op driehoekjes te mikken, beetje goed inschatten en je kan nog een headshot krijgen ook zonder het ventje te zien. En volgens mij heb je in close-combat altijd een one-shot kill, ook in normal. Ik heb gisteren een rondje defenders gespeeld op arica harbor tegen wat gotters, waar ik de laatste A m-com verdedigde. Daar kan je behoorlijk veel kills krijgen als de rest van je team de aanvallers spot in de verte. Mocht je dan toch op je motion mines zien dat er iemand binnen is dan heb je altijd je m24 shotgun nog voor close-combatin2duhCore schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:44:
En daarom speel ik dus niet meer op hardcore, snipen in hardcore is vreselijk gemakkelijk waardoor de helft van de tegenpartij, en de mijne ook trouwens sniper zijn. Als je maar ergens raakt heb je al een kill, daarnaast is er geen killcam waardoor ze moeilijk zijn te vinden. Nee snipen in hardcore is voor de noobs onder ons, als je een beetje recon/sniper bent dan doe je dit in normal mode.
Het klopt wel dat snipers in HC meer frustrerend zijn dan in normal, maar het snipen zelf is in normal toch echt makkelijker. Toch valt het wel mee hoeveel snipers er in HC zitten (op PS3), ik mag altijd nog graag een paar potjes HC spelen. Het lijken er misschien meer omdat het langer duurt voordat je weet waar ze zitten, en je dus ook vaker gekillt wordt (sommige snipers hebben behoorlijk originele plekjes)
Headshots bij snipers zijn trouwens overrated, de snipers die echt iets toevoegen zijn degenen die vijanden spotten (normal) en ook alvast een keer raken zodat ze naar cover sprinten. Zo kan de rest van het team zien waar ze zitten en makkelijker killen omdat die sniper kogels best wel pijn doen. Headshots is leuk als het kan, maar je moet geen vijanden laten lopen als je geen headshot kan krijgen
Er is geen verschil in damage tussen de bolt-action rifles na de nerf van de m95. Het enige verschil is de reload tijd en de bullet drop op de m95 is wat minder naar het schijnt. Maar er is eigenlijk vrijwel geen reden om de m95 te gebruiken na de nerf, de damage is hetzelfde en de reload tijd is bijna 2 seconden. Veel snipers lopen met de m24 omdat die gewoon de kortste reload tijd heeft onder de bolt-action rifles en toch evenveel schade doet als de rest.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:59:
Eerlijk gezegd is dat niet altijd het geval op HC er zijn bij mijn weten maar 2 snipers waar je one shot one kill hebt en da is de gol en M95. Plus de meeste snipers gebruiken dan nog magnum kogels.
[ Voor 30% gewijzigd door Wizz15 op 17-08-2010 12:20 ]
Verwijderd
Hoe krijg je die specact wapens vrij? Wat is de huup huup barba truuk?
Anders word ik gefrustreerd en dat is niet goed.
Groet,
Ren.

Der zijn wel servers die dat aanbieden, maar dat werkte bij mij niet

Drive it like you stole it.
Specact: koop de specact DLCVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:26:
Dag en hallo,
Hoe krijg je die specact wapens vrij? Wat is de huup huup barba truuk?
Anders word ik gefrustreerd en dat is niet goed.
Groet,
Ren.
Barbatruuk: Zie o.a. YouTube
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Ren.Spaiker schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:33:
Op pc ging dat toch niet? Of op welk platform?
Der zijn wel servers die dat aanbieden, maar dat werkte bij mij niet
Ik speel op pc, en heb geen idee ofdat vrij komt of niet.
Kunnen we dat rondje misschien even niet meer noemenWizz15 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:00:
[...]
Ik Ik heb gisteren een rondje defenders gespeeld op arica harbor tegen wat gotters, waar ik de laatste A m-com verdedigde. Daar kan je behoorlijk veel kills krijgen als de rest van je team de aanvallers spot in de verte. Mocht je dan toch op je motion mines zien dat er iemand binnen is dan heb je altijd je m24 shotgun nog voor close-combat
Persoonlijk vind ik die objectives (laatste basis Arica, eerste basis White pass, laatste B Nelson Bay) het coolste. Met een goed team (Medic, Recon, Assault) zijn die punten zo intens om te verdedigen: heerlijk.
Vandeweek met 1 medkit op White pass 1100 punten binnengeharkt
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Wat mis ik nog voor "Distinguished Weapon Knowledge" (Get all weapon bronze stars)
http://bfbcs.com/stats_pc/Silk
Ik heb wel wat gezocht en gelezen dat het nog steeds gebugged is maar toch heb ik ook pc spelers gezien die 'm wel hebben
Geweldig spel btw
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Weet iemand hoeveel hits voor de tracer tot aan brons? ik dacht 100. En aangaande de M1 weet ik het niet of die er ook ondervalt.
Verwijderd
Tracer telt niet mee lijkt mij. (Long Service Radio Warfare 100/100 tracer plants)Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:10:
Ik heb ook alle bronze sterren. Maar enkel van de tracer dart nog niet en de M1. (die enkel veteranen krijgen)
Weet iemand hoeveel hits voor de tracer tot aan brons? ik dacht 100. En aangaande de M1 weet ik het niet of die er ook ondervalt.
M1 heb ik ook brons...
en daarboven: haast? wat mis ik
Ik neem aan dat jij het over hardcore mode hebt want bij normal mode zijn headshots maken wel degelijk noodzakelijk bij de M24/M95/GOL. Zelfs met magnum ammo is een 1 shot op torso lange na niet een kill (wel in close combat). Ik aim niet voor niets head first omdat ik geen zin heb om een enemy 2 keer te moeten raken. Mijn GOL headshots zijn dan ook 3300+ bij 4700+ GOL kills.Wizz15 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:00:
Headshots bij snipers zijn trouwens overrated, de snipers die echt iets toevoegen zijn degenen die vijanden spotten (normal) en ook alvast een keer raken zodat ze naar cover sprinten. Zo kan de rest van het team zien waar ze zitten en makkelijker killen omdat die sniper kogels best wel pijn doen. Headshots is leuk als het kan, maar je moet geen vijanden laten lopen als je geen headshot kan krijgenEen paar kogels in hun richting zonder ze te raken is al genoeg om de vijand even te laten stoppen met oprukken.

Verder spot ik ook als een gek en probeer mortar strikes in te roepen op de juiste momenten.
Je mist dus de SPECACT bronze stars, dat is al meerdere keer genoemd in de topics... nee, officieel kun je die dus niet kopen en nooit je insigne halen daarvoor, onhandig. Er schijnen gehackte servers te zijn waar je deze wapens kunt kiezen maar ik ben ze nog niet tegengekomen (wel servers die SPECACT in de naam hebben maar niet de guns hebben).Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:25:
[...]
Tracer telt niet mee lijkt mij. (Long Service Radio Warfare 100/100 tracer plants)
M1 heb ik ook brons...
en daarboven: haast? wat mis ik
edit: M1 heb je niet brons volgens je statspagina?
[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 17-08-2010 17:44 ]
Edit: draai nu los de updater en die update naar nieuwste versie... Raar dat ie dat niet gewoon bij starten doet, zoals eerst.
[ Voor 11% gewijzigd door Cobiwan op 17-08-2010 17:55 ]
Ik probeer ook altijd out of the box te denken en juist elders te gaan zitten. Ik join ook geen squad vanwege retards die op je spawnen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:46:
[...]
Het enige voordeel in HC is dat de meeste snipers daar minder rond zich kijken net wegens het ontbreken van de kill cam , ze turen maar door dat gaatje op zoek naar beweging ,zitten meestal op de voor de hand liggende plaatsen en je kan ze dan ook makkelijk besluipen en afmaken , soms wacht ik even om te zien of er geen team mates spawnen naast de sniper , double kill time
En verder streef ik er juist altijd naar om niet dood te gaan. Cleansheet spelen is best moeilijk.
[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 18-08-2010 09:21 ]
[ Voor 106% gewijzigd door PromoX op 18-08-2010 09:21 ]
Ik vind die snipers prima, daarmee kan je lekker knife kills maken
Offtopic: Mooie Jaheira avatar. Geweldig spel!
[ Voor 68% gewijzigd door PromoX op 18-08-2010 09:22 ]
Zoals rocketlaunchers die op infanterie gebruikt worden..
Maar die sniper kills zijn wel de laatste die ik zal halen..
Ik heb wel al die wapens though =x
Welke bedoel je precies ?Cartman! schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:00:
Ik heb de Elite Marksman Combat (500 headshots) en de Distinguished Marksman Combat (100), maar heb echt niet alle headshots met sniper rifles gemaakt ... ?
EDIT; bedoel je de Exemplary Marksman Combat ? Die het ik inderdaad ook nog niet ... zijn dat headshots over de 100 meter ??
Oh, en die Long Service Sniping Weapons Combat heb ik zowat allemaal met de automatische rifles met 4xscope of red-dot gehaald. Daar hoef je niet voor te gaan liggen kamperen ...
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 18-08-2010 10:28 ]
Zeker als je ook een Assault bij je hebt werkt dat echt geweldig.
die jaGoner schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:13:
[...]
EDIT; bedoel je de Exemplary Marksman Combat ? Die het ik inderdaad ook nog niet ... zijn dat headshots over de 100 meter ??
ik heb hier namelijk alle battlefields, behalve 2142. maar alle keys zouden invalid zijn.
Verwijderd
Ik hoop dat jullie nog steeds elke dag spelen want ik wou even melden dat ik volgend week weer kan knallen.
En aan de GoT PS3 Leaderbord te zien moet ik mijn vertrouwde 2e plek weer terug pakken!!
PS: pix get a life (K)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik speel gister Medic, vrijwel alle potjes 0.80 of 0.90 K/D.
Veel geheald/gerevived, flags captured enz.
En toch daalt mijn skill level van ca 160 naar 29.
Wel mijn eerste nemisis pin gehaald (makkelijk als je conquest 4 tegen 4 speelt).
Enige die ik moeilijk vind is de "blow up 4 mcoms", omdat er volgens mij maar 8 in een ronde zijn.
Ik neem aan dat het jou gaat om de veteran status.kipneck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:01:
heeft iemand een e-mail adres of iets dergelijks waar ik terecht kan met problemen?
ik heb hier namelijk alle battlefields, behalve 2142. maar alle keys zouden invalid zijn.
Hiervoor heb ik via de site van EA contact met hun opgenomen. Via een chatsessie aangegeven dat ik problemen had met het koppelen van één van de battlefield games en dat hebben ze voor mij binnen 5 minuten opgelost.
Shit, dan is het weer gedaan met de rust...Striptease schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:14:
Hey ps3 verslaafdes,
Ik hoop dat jullie nog steeds elke dag spelen want ik wou even melden dat ik volgend week weer kan knallen.
En aan de GoT PS3 Leaderbord te zien moet ik mijn vertrouwde 2e plek weer terug pakken!!
PS: pix get a life (K)
[ Voor 26% gewijzigd door Jackal131 op 18-08-2010 14:22 ]
Verwijderd
"Map Pack 6 for Bad Company 2 is out! Enjoy Squad Deathmatch on Panama Canal and Squad Rush on Laguna Presa."
het gaat inderdaad om de veteran status, maar hoe vraag ik zo'n chatsessie aan?Jackal131 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
Ik neem aan dat het jou gaat om de veteran status.
Hiervoor heb ik via de site van EA contact met hun opgenomen. Via een chatsessie aangegeven dat ik problemen had met het koppelen van één van de battlefield games en dat hebben ze voor mij binnen 5 minuten opgelost.
Om het nog wat erger te maken. Ik ben nu al weer terug van vakantieJackal131 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
[...]
Shit, dan is het weer gedaan met de rust...
Waarschijnlijk heb je tegen een aantal vijanden gespeeld die aanzienlijk lager in level (niet skill level) zijn dan jij. Stel jij bent level 30. Iedere keer dat je dan wordt afgeschoten door een level 10 speler, krijgt je skill level een opdonder. Daar staat tegenover dat als jij die level 10 afschiet, je er maar zeer weinig skill level voor terug krijgt...dvdkiwi schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:18:
Waar hangt je skill level op de leaderboards vanaf?
Ik speel gister Medic, vrijwel alle potjes 0.80 of 0.90 K/D.
Veel geheald/gerevived, flags captured enz.
En toch daalt mijn skill level van ca 160 naar 29.
Wel mijn eerste nemisis pin gehaald (makkelijk als je conquest 4 tegen 4 speelt).
Enige die ik moeilijk vind is de "blow up 4 mcoms", omdat er volgens mij maar 8 in een ronde zijn.
Zo erg is het toch niet ??Jackal131 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
Ik neem aan dat het jou gaat om de veteran status.
[...]
Shit, dan is het weer gedaan met de rust...
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Ik heb ff snel gekeken, maar kon het niet zo gauw vinden. Je zult ergens moet zoeken bij customer support.kipneck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
het gaat inderdaad om de veteran status, maar hoe vraag ik zo'n chatsessie aan?
Verwijderd
http://support.ea.com/cgi.../php/enduser/livechat.phpkipneck schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
het gaat inderdaad om de veteran status, maar hoe vraag ik zo'n chatsessie aan?
Sorry, our chat hours are 8am to 11:45pm Central Time, please click here to ask a question via email
Nee ik doelde meer op het feit dat kills maken met de sniper niet het meest belangrijke is naar mijn meningSharpp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:09:
Ik neem aan dat jij het over hardcore mode hebt want bij normal mode zijn headshots maken wel degelijk noodzakelijk bij de M24/M95/GOL. Zelfs met magnum ammo is een 1 shot op torso lange na niet een kill (wel in close combat). Ik aim niet voor niets head first omdat ik geen zin heb om een enemy 2 keer te moeten raken. Mijn GOL headshots zijn dan ook 3300+ bij 4700+ GOL kills.![]()
Verder spot ik ook als een gek en probeer mortar strikes in te roepen op de juiste momenten.
Wanneer weer een potje?walletje-w schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:31:
Om het nog wat erger te maken. Ik ben nu al weer terug van vakantie
Als je op mij doelt, die geef ik niet zomaar opStriptease schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:14:
Oke thanx!AllSeeyinEye schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:32:
[...]
Waarschijnlijk heb je tegen een aantal vijanden gespeeld die aanzienlijk lager in level (niet skill level) zijn dan jij. Stel jij bent level 30. Iedere keer dat je dan wordt afgeschoten door een level 10 speler, krijgt je skill level een opdonder. Daar staat tegenover dat als jij die level 10 afschiet, je er maar zeer weinig skill level voor terug krijgt...
Ik speel toch redelijk constant, maar het skill level schommelt als een gek.
Niets om me druk over te maken dus
Aan de hand van je skill level wordt je ook ingedeeld naar een server met spelers die een evenhoge skill level hebben (PS3). Op die manier ben je qua 'skills' gelijk aan elkaar en zijn de potjes 'eerlijker'. Heb er laatst misbruik van gemaakt door een paar friends te joinen die een aanzienlijk lager skill level hadden tov mijdvdkiwi schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:36:
[...]
Oke thanx!
Ik speel toch redelijk constant, maar het skill level schommelt als een gek.
Niets om me druk over te maken dus
Ik vind het ook niet heel duidelijk op welke van die twee je nou moet letten. Ingame staat in de leaderboards een skill level die tot max. 200 gaat, terwijl dat op bfbc.com gewoon je 'level' wordt genoemd en je 'skill level' een waarde ver boven de 200 kan aannemen...peakaboo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:30:
En wat is een hoge skill level dan? Ik zie in mijn stats dat ik een skill level heb van 450 en een level van 173. Moet je die met elkaar vergelijken ofzo?
Heb je die nog niet nee? Ondertussen al meer dan 150 stuks van geloof ik.Peter91 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:32:
Ik wil die ace pin so bad. Verlies ik weer op 10 punten echt..
Deze game blijft gaaf, zolang ik maar het overzicht kan houden en met max 20 man speel. Daarboven wordt het hectisch, wel leuk voor even maar niet voor complete games.
32 man op rush valt ook wel mee, helemaal op grote maps zoals Arica Harbor, Port Valdez en Atacama Desert. Je kan altijd wel goed inschatten waar de enemies zich bevinden en je weet waar de choke points zitten.StealthyPeanut schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:08:
[...]
Heb je die nog niet nee? Ondertussen al meer dan 150 stuks van geloof ik.
Deze game blijft gaaf, zolang ik maar het overzicht kan houden en met max 20 man speel. Daarboven wordt het hectisch, wel leuk voor even maar niet voor complete games.
Conquest daarintegen vind ik dan wel wat hectischer eigenlijk. Er zit totaal geen structuur in. Je weet niet altijd waar de enemies zich bevinden en je loopt maar van hot naar her.
Ik redelijk vaak. Daarna probeert die me stats te updaten en loopt het zooitje vast.
Ja, de laatste week al een aantal malen gehad dat hij eruit klapte. Gisteravond was het weer raak, best balen aangezien ik lekker op dreef was en dan dit weerPeter91 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:19:
Hebben jullie trouwens ook vaak last van "disconnected from server"?
Ik redelijk vaak. Daarna probeert die me stats te updaten en loopt het zooitje vast.
Speel op de ps3 btw, PSN jouk30
Hoe laat was dat?Fonzie27 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:31:
[...]
Ja, de laatste week al een aantal malen gehad dat hij eruit klapte. Gisteravond was het weer raak, best balen aangezien ik lekker op dreef was en dan dit weer
Speel op de ps3 btw, PSN jouk30.
Op de PS3. Ik heb het even nagezocht en er waren geen storingen bekend op/rond dat tijdstip (zie vrij stabiel patroon van de XX0 000 spelers). Werd je ook gedisconnect van het PS3 netwerk?
Ik heb er nu 4, waarvan 3 met Medic in een qonquest potje en 1 met Recon.Peter91 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:32:
Ik wil die ace pin so bad. Verlies ik weer op 10 punten echt..
Veel (squad) healen, veel reviven en veel flags pakken, dan lopen de punten snel binnen.
Lame volgens sommigen, taktiek/speelwijze voor de andere, ik behaal ze meestal als engineer met RPG7/AT mines en dan maar vehicles om zeep helpen
[ Voor 47% gewijzigd door Spaiker op 19-08-2010 13:49 ]
Drive it like you stole it.
Ik heb dit ook af en toe 's avonds, dan roep ik naar mijn huisgenoot die ook zit te gamen "is het internet weg? ", en dan is het antwoord altijd "nee". Het ligt dus wel aan de servers of een of ander bugje in de game. Ik speel ook ps3 trouwens.Stewie! schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
Op de PS3. Ik heb het even nagezocht en er waren geen storingen bekend op/rond dat tijdstip (zie vrij stabiel patroon van de XX0 000 spelers). Werd je ook gedisconnect van het PS3 netwerk?
Nee, het PS3 netwerk bleef intact. Meestal is het of een vermelding dat de verbinding weg is met de server of helemaal geen melding en ben ik weer in het start menu zeg maar. Mijn netwerk verbindingen zijn allemaal nog intact evenals het internet, moet er wel bij zeggen dat mijn PS3 via wifi is verbonden en dat wil nog wel eens tricky zijn.Stewie! schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
Werd je ook gedisconnect van het PS3 netwerk?
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!