http://www.dagelijksekoopjes.nl/ heeft geklaagd dat Ibood te snel gaat zekerromaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
stomme hunt gaat te traag.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
http://www.dagelijksekoopjes.nl/ heeft geklaagd dat Ibood te snel gaat zekerromaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
stomme hunt gaat te traag.
je bent de kever nog vergetenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
ze zijn gewoon een lading dozen als gekken aan het vullen met rugzakken,dekbedden, prullenbakken, mp3 spelers en troep. Kunnen ze een extra lange box bood doen...
Zolang mijn hartslagmeter er maar tussen zit, dan vind ik alles best! Dat ding moét gewoon nog een keer voorbij komen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
ze zijn gewoon een lading dozen als gekken aan het vullen met rugzakken,dekbedden, prullenbakken, mp3 spelers en troep. Kunnen ze een extra lange box bood doen...
spelbreker
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Verwijderd
was er ook een met digitale camera, die was wel tof. En met een expresso/koffie machine met display was ook wel fun.TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:37:
[...]
Vind je? Lijkt me anders behoorlijk wat rommel bij elkaar geschraapt.
Yes the box is save... Trust me I've been there
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Verwijderd
http://www.dagelijksekoopjes.nl/Thijsssss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
Is er ergens een lijst met alle producten die ik gemist heb?
Hoezo? Voor mij een ideale oplossing. Heb al een WNR3500 staan, maar altijd last dat m'n ingebouwde WiFi van de PS3 niet goed functioneert. Lijkt mij hierbij mooi opgelost.pennenlikker schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:34:
Boorringg,.. het enigste wat je kan met deze mooie netgear spullen is in die prullenbak trappen van net... Mits je op tijd was natuurlijk
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
http://www.dagelijksekoopjes.nl/Thijsssss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
Verwijderd
misschien deden ze daarom wel zo rustig aanTripleQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:39:
Nog ff en de het Twitter account loopt weer gelijk met de werklijkheid
Nou vooral omdat N een slechter bereik heeft al G, helaas heb zelf een N router en die geeft me minder snelheid als m'n oude Fritz met GDivxLover schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
[...]
Hoezo? Voor mij een ideale oplossing. Heb al een WNR3500 staan, maar altijd last dat m'n ingebouwde WiFi van de PS3 niet goed functioneert. Lijkt mij hierbij mooi opgelost.
En voor een mooi prijsje, minder dan 1 stuk normaal kost.
Kunnen wij niet in duitsland kopen dan?
kijk de PW maar eens na ... volgens mij is 't gewoon een normale prijsDivxLover schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
[...]
Hoezo? Voor mij een ideale oplossing. Heb al een WNR3500 staan, maar altijd last dat m'n ingebouwde WiFi van de PS3 niet goed functioneert. Lijkt mij hierbij mooi opgelost.
En een hoop opvulling! hahahah dat had in een doosje 3x zo klein gekunt....TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:37:
[...]
I'm not bothered by those who think they are right.
Die link hierboven en volgens mij staat het ook in het forum als dat weer open gaat.Thijsssss schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 7% gewijzigd door truestar op 27-07-2010 15:41 ]
Nouja
Nee, of je moet daar een adresje hebben
kan je van de Duitse site niet zeggen...romaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:40:
sloooooooooooom, ibod is zo slecht pfff
Verwijderd
LOLTripleQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
[...]
Als jij in duitsland woont wel, bestellen we allemaal bij jou de volgende keer
[ Voor 22% gewijzigd door MissileHugger op 27-07-2010 15:42 ]
Verwijderd
Die Duitsers kopen gewoon veel sneller, wij zijn zelfs met deze kortingen nog gierigtruestar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
De Duitse gaat weer sneller. Maar die van ons blijft hetzelfd hmpf
Daar wonen ook 82 miljoen mensen....Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
[...]
Die Duitsers kopen gewoon veel sneller, wij zijn zelfs met deze kortingen nog gierig
Voor hetgeen hij ervoor betaald heeft, $25,-, wel ja.TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:37:
[...]
*knip* misplaatste grappen mogen achterwege blijven
[ Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2010 15:47 ]
Tsja, dat krijg je als je "al" 15 uur wakker bent.... mwuhahaha.romaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:40:
sloooooooooooom, ibod is zo slecht pfff
yep, heb em ook aan mn PS3 (én Xtreamer, hij heeft 2x LAN) hangen, werkt uitstekend icm mn WNDR3700..DivxLover schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:38:
[...]
scherpjoindry schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:43:
[...]
Deze hebben ze ook even aangeboden op the love parade verleden week, twas een ware stormloop
Verwijderd
Dat is niet het enigste wat niet werkt, je moet maar wat geluk hebben om iets te kunnen kopen daar.Zilver schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:42:
Dat blauwe balkje werkt vandaag niet echt op de Hunt. Staat altijd volledig gevuld.
Foei!joindry schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:43:
[...]
Deze hebben ze ook even aangeboden op the love parade verleden week, twas een ware stormloop
ik doe het ook nooit meer........theHoff schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:43:
[...]
Tsja, dat krijg je als je "al" 15 uur wakker bent.... mwuhahaha.
pricewatch: Netgear WNHDE111 5Ghz Wireless Access Pointhimlims_ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:40:
[...]
kijk de PW maar eens na ... volgens mij is 't gewoon een normale prijs
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Heb hem al zien staan in de dagelijksekoopjes. Vannacht issie ergens langs gekomen.Floris-K schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
Argosy Full HD player in Duitsland nu.
Zal hij in NL ook vast nog wel voorbij komen.
:)
De procenten pagina werkt ook niet, volgens mij gebruikt het balkje die ook. In de source zie ik dat in commentaar staan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:44:
Ik ben bang dat het blauwe balkje prima functioneert
Hij is idd al meerdere keren in NL langs gekomen.Noedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:44:
[...]
Heb hem al zien staan in de dagelijksekoopjes. Vannacht issie ergens langs gekomen.
Is dat wat dan? Ik zit namelijk al sinds vanmorgen 08.00hrs te F5en en te wachten op een mediaplayer...
Verwijderd
ik hoop het want daar wacht ik opFloris-K schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
Argosy Full HD player in Duitsland nu.
Zal hij in NL ook vast nog wel voorbij komen.
Heeft een vriend van een klasgenoot van mij gemaakt....
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
dat zei ik de vorige hunt ook, je blijft maar smakken naar de volgende product zwaar verslavend dit
Vers ding!joindry schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:43:
[...]
[mbr]*knip* misplaatste grappen mogen achterwege blijven[/mbr]
De Xtreamer is veel beter idd, maar ook duurder. Dus wie o wie maakt mij los van 2 argosy mediaspelersFloris-K schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:45:
[...]
Hij is idd al meerdere keren in NL langs gekomen.
Weet niet of het iets is gezien ik een Xtreamer heb en er tevreden mee ben
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
ik kan mijn aandacht er niet eens meer bijhouden, pfffVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:47:
[...]
dat zei ik de vorige hunt ook, je blijft maar smakken naar de volgende product zwaar verslavend dit![]()
in 30 uur maar 1 uurtje geslapen
Ik ben over deze hunt 1000x tevredener dan over de vorige....Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:47:
[...]
dat zei ik de vorige hunt ook, je blijft maar smakken naar de volgende product zwaar verslavend dit![]()
in 30 uur maar 1 uurtje geslapen
Scientia Potentia Est
720p is echt een eitje, al helemaal over NMaks schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:47:
Ik heb die Wireless-N kit maar gekocht voor dat bedrag, kijken of ik 720p kan streamen op korte afstand. Voor dit bedrag wil ik die gok wel nemen.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
*meldt zich* :-)Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Wie zit er net zoals ik meer op dit topic te F5-en dan op de ibood site?
Verwijderd
Ibood heb ik met auto refresh, dus ...Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Verwijderd
ik dusNeobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Verwijderd
moiNeobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
IedereenNeobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Beiden automatisch om de 5sec.Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:47:
hallo ben ik weer!!
Snurk?frenskef schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:48:
Aha, ein elegante Personenwaage, und wir haben nur Netgear 5GHz Wirelezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Iedereen? Gek he met al die autorefreshtooltjes, Neo BadmutsNeobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Ja ook al weer TE lang...MadGuy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:51:
Hoe lang staat die netgear AP er nou al op?
Ik heb net een tijd een overleg gehad en nu staat al denk ik 20min ofzo die netgear erop.
I'm not bothered by those who think they are right.
MadGuy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:51:
Hoe lang staat die netgear AP er nou al op?
Ik heb net een tijd een overleg gehad en nu staat al denk ik 20min ofzo die netgear erop.
Verwijderd
Ja de vorige hunt was een en al een rotzooi. Ik had erg spijt dat ik niet was gaan slapen, maar nu heb ik dat spijt niet dat zegt wel wat.HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:48:
[...]
Ik ben over deze hunt 1000x tevredener dan over de vorige....
Weinig tot geen crashes... geen 1x gehad dat de site er uit was.... 2 geweldige producten voor een erg mooie korting kunnen kopen.... en hele dagen vrij nu, dus ook de tijd er voor
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
Scientia Potentia Est
weet niet wat voor ambtenarentijden jij werk dan?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:
Ze wachteng ewoon totdat iedereen weer thuis is van zijn/haar werk.
Pagereboot.com
gratis prullenbak, nu bij iedere box!romaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:
ibood mag wel gratis boxen weggeven voor deze onzin!!
Neobahamuth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:
http://tweakers.net/stats/HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:
Waar konden we de pageviews per uur zien van tweakers?
ben wel benieuwd naar gisteren en nu
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq