at last!!
Verwijderd
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan weer verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
NMe werkt bij ibood ofzo?Orion84 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:22:
[...]
En als ik dit topic hier zo bekijk, dan snap ik best waarom
Verwijderd
Misschien een enkeling, anderen kijken op de lijst wat er is geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:23:
[...]
zijn hier dan mensen die de hele hunt mee maken?
Misschien zijn er wat mp3 spelers achter de cola-automaat gevallen. Moet je dat ding eerst helemaal naar voren schuiven enzoLeonNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:22:
zijn in hun magazijn aan het zoeken naar artikelen.
Fotootje maken uploaden en advertentie typen dat kan soms even duren.
Komt zo een andere
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
dat staat allemaal al klaar, daarnet was er zelfs een afbeelding met de product expert op het forumLeonNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:22:
zijn in hun magazijn aan het zoeken naar artikelen.
Fotootje maken uploaden en advertentie typen dat kan soms even duren.
Komt zo een andere
begon al ff te denken dat die refreshplugin in Chrome niet werkte
>Select * FROM users WHERE clue > 0
jammer, had op een rugzak met mp3-speler gehoopt...
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
en een vakje om je rommel in te doenfrumper schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
jammer, had op een rugzak met mp3-speler gehoopt...
Is dat niet het standaard bericht van ibood ?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:24:
Even gechekt :
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Het zal niet meer lang duren..
ik vrees dat we nu een uur lang naar een netgear routertje mogen gaan kijken...
Yeah, Netgear networking kit te pakken 
Sluit mooi aan bij m'n reeds bestaande infra
Sluit mooi aan bij m'n reeds bestaande infra
[ Voor 52% gewijzigd door DivxLover op 27-07-2010 15:29 ]
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Verwijderd
Volgens mij wel tijdens een huntMepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
[...]
Is dat niet het standaard bericht van ibood ?
Heb ff gebeld met iBood of er niemand omgevallen was. Een hoop excuses en "ja ja, meneer, we gaan weer verder, goed dat u even belde", dus volgende keer als je denkt dat ie hangt: even bellen en wakker schudden die tent
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
En wat zouden wij moeten zien ? Een Netgear HD gaming ?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
Zien jullie wat ik zie (op ibood dan he...)
Verwijderd
ik heb er zo liggen die ik jammer genoeg niet kan gebruiken - nooit gebruikt - enkele maanden oud
verandering!!!
Verwijderd
Ik bestel hier net een trimmer en kom er nu achter dat ze me een speakerset aangesmeerd hebben...
Wth! Tot voor de betaling leek nog alles ok en krijg nu een mail dat ik een speakerset gekocht heb waarvan de prijs 2 euro verschilt met hetgeen wat ik besteld heb. Wazig!
Wat nu? Ik moet die rommel absoluut niet hebben.
Wth! Tot voor de betaling leek nog alles ok en krijg nu een mail dat ik een speakerset gekocht heb waarvan de prijs 2 euro verschilt met hetgeen wat ik besteld heb. Wazig!
Klopt ! Ik wacht ook op een tv.ElayZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:24:
Klopt het trouwens dat er nog geen enkele tv voorbij is gekomen??
Er zit dit keer wel heel veel crap en heel veel dezelfde producten bij voor mn gevoel...
In Duitsland hebben ze wel mooie spullen gehad zoals tv's, cinema sets en mooie camera zoals de Olymypus PEN van 800,- voor 350 euro.
Verwijderd
wat voor specs?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Ik bestel hier net een trimmer en kom er nu achter dat ze me een speakerset aangesmeerd hebben...
Verwijderd
retour sturen, binnen 7 werkdagen na ontvangstVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Super vet! lag gewoon 1 iemand te slapen omdat die al zolang wakker is hahahah zie het zo voor me tandestokers onder de oogleden
coyote1980 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:26:
Heb ff gebeld met iBood of er niemand omgevallen was. Een hoop excuses en "ja ja, meneer, we gaan weer verder, goed dat u even belde", dus volgende keer als je denkt dat ie hangt: even bellen en wakker schudden die tent
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
oke dan bellen we met zn allen de volgende x als iets niet opschiet
Terug sturen ?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Verwijderd
Wet op Koop op Afstand, je kunt gewoon de bestelling intrekkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Of even contact met ze opnemen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
[...]
retour sturen, binnen 7 werkdagen na ontvangst
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
tis alleen geen router! het is een wireless bridge dus vervanger van een kabel van router naar pc
bij complett 37,95
Contact met ibood opnemen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Gewoon anuleren bij mijn Ibbod ...Heb ik net ook gedaan met vage speakers die na de koelbox kwamen...had koppdwang op dat moment
Verwijderd
Wanneer komen er eens oortjes die niet na 5 seconden zijn uitverkocht. Brr ibood hunt is slecht voor het hart
Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit
ik zou ze inelkaar slaanVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:

Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Yeahh me 1e bestelling die is gelukt!
weet niet precies wat ik eraan heb.. maarja..
Yeahh me 1e bestelling die is gelukt!
weet niet precies wat ik eraan heb.. maarja..
:)
Ik heb er maar 1tje nodig, heb er de vorige keer al 1 aangekocht (zelfde prijs voor 1 stuk);
Jaaa! De box is er:

▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Verwijderd
Tijdens het bestellen moet je wel even de pagina goed verversen want anders pakt hij automatish de vorige/volgende product en jij denkt jouw product te kopen terwijl je een ander product koopt.
Meerdere mensen letten daar niet op.
Meerdere mensen letten daar niet op.
*insert signature here
wie heeft de vorige keer een box gekoch en wat zat erin?
@atomsk kon me lachen hier achter het bureau net niet inhouden...
fijn met koffie in je mond....
fijn met koffie in je mond....
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Klopt, is zeker weten geweest, gisteravond.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:29:
deze was toch al eerder geweest? kan hem niet vinden in lijstje dagelijkse koopjes...
Verwijderd
Ik betaal geen cent om hun rommel terug te sturen...
En ik wil mijn geld terug ik krijg nu een logitech 2.1 setje ipv een remington tondeuse?
En dan mag ik ook nog eens gaan betalen om dat terug te sturen ?
Ik heb al een contact formulier ingevuld maar hoop nu dat ze het op tijd lezen...
En ik wil mijn geld terug ik krijg nu een logitech 2.1 setje ipv een remington tondeuse?
En dan mag ik ook nog eens gaan betalen om dat terug te sturen ?
Ik heb al een contact formulier ingevuld maar hoop nu dat ze het op tijd lezen...
Kan en wil ik nu iets bestellen, werkt die redirect site om te betalen niet op m'n werk
Gaat iemand weer bellen, nu?boombes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:27:
Super vet! lag gewoon 1 iemand te slapen omdat die al zolang wakker is hahahah zie het zo voor me tandestokers onder de oogleden
[...]
Verwijderd
Was net te laat met bestellen voor dat ding aan mijn Ipod, anders ging ik wel bellen voor ons
Die 'Van/voor'-prijs moet je ook niet al te serieus nemen. De verouderde Netgear die nu online staat kost niet 119,95 maar 48,00 bij Komplett.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Hmm Seiko SNAC49P1. Wel nog een nieuw horloge nodig, maar nee, deze vind ik toch niets 
Edit: Vanuit Duitsland hier dan
Edit: Vanuit Duitsland hier dan
[ Voor 17% gewijzigd door EDIT op 27-07-2010 15:35 ]
Die heb ik gemist. Nog ergens te zien?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
[...]
dat staat allemaal al klaar, daarnet was er zelfs een afbeelding met de product expert op het forum
Die was snel weg he? Klopt, heb 'm ff voorgeschoten.
* Jejking aait z'n M4A3
Boorringg,.. het enigste wat je kan met deze mooie netgear spullen is in die prullenbak trappen van net... Mits je op tijd was natuurlijk
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Indd, google maar eens op bruine doos.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:34:
[...]
de ibood box is gewoon een bruine doos hoor
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
dus..... moeten we weer een uur wachten
?
De van-prijzen zijn de adviesprijzen van de fabrikant.yohan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:32:
Die 'Van/voor'-prijs moet je ook niet al te serieus nemen. De verouderde Netgear die nu online staat kost niet 119,95 maar 48,00 bij Komplett.
Daarvoor worden ze eigenlijk nooit verkocht.
Is de box wel in het buitenland langs gekomen?
wat heeft iedereen toch met die box, zometeen zit er voor 2 knaak 80 wortels en een bos uien in.
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Verwijderd
ze zijn gewoon een lading dozen als gekken aan het vullen met rugzakken,dekbedden, prullenbakken, mp3 spelers en troep. Kunnen ze een extra lange box bood doen...
Is natuurlijk altijd op basis van de adviesprijs van de producent!yohan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:32:
Ibood gebruikt een adviesprijs he - die gaat nooit omlaag bij een leverancieryohan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:32:

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Ik weet niet, maar ik ga niet eens klikken...
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
ze zijn gewoon een lading dozen als gekken aan het vullen met rugzakken,dekbedden, prullenbakken, mp3 spelers en troep. Kunnen ze een extra lange box bood doen...
I'm not bothered by those who think they are right.
Vind je? Lijkt me anders behoorlijk wat rommel bij elkaar geschraapt.Source90 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:28:
YouTube: iBOOD BOX MYSTERY UNBOXING
Zit anders wel één en ander in wat leuk is.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Duitsland had vanmorgen al een doos jaVandread schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:35:
Is de box wel in het buitenland langs gekomen?
tis idd een bruine doos
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
heb al een bruine doos thuis (zonder verassingen)Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:34:
[...]
de ibood box is gewoon een bruine doos hoor
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)