zou de argosy mediaplayer nog een keer voorbijkomen?
Dat zegt niks hoor, wij eindigen gewoon bij de vuilnisbakVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
Dus het gaat eindigen met die led zaklamp vandaag als ik naar polen, ierland en engeland kijk
3AA maglite?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
Dus het gaat eindigen met die led zaklamp vandaag als ik naar polen, ierland en engeland kijk
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Volgens mij is die 'deksel' ook echt gruwelijk lelijk met die afschuwelijke kringen erin! Gelukkig al het fietsslot, de Belkin N1 Vision en de klikaan-klikuit set, dus heb geduld...
Ideal werkt trouwens gewoon prima! Zodra je in het betalingsscherm zit van ideal, kan je er zo lang over doen als je wilt zo lijkt het..
Verwijderd
Dat denk ik ookMepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:45:
[...]
Dat zegt niks hoor, wij eindigen gewoon bij de vuilnisbak
Alleen als je het binnen Belgie laat bezorgen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
Kan je producten bestellen via ibood.be terwijl je in nederland woonachtig bent?
waar is nou die ibood box,, en die onkyo met jamo speakers!?!?!?!
We gaan blijkbaar nog steeds afval vermorzelen
Koekje d'r bij?
volgens mij sloopt dat deksel je vuilniszak gruwelijk bij het indrukken!
In de smash cancobrawnl schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:46:
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
edit: foutje is ergens anders op hihi
[ Voor 63% gewijzigd door truestar op 27-07-2010 14:48 ]
Het wordt de ibood box met vuilnisbak, kever en rugzakcobrawnl schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:46:
zie nog steeds een vuilnisbaktruestar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
en daar is de Cowon weer
Verwijderd
?? hier nog gewoon de prullenbaktruestar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
en daar is de Cowon weer
En de mp3 spelersMepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Het wordt de ibood box met vuilnisbak, kever en rugzak

het lijkt er haast op dat als een product hier niet gewild is, het slecht verkoopt....
Verwijderd
als ie dan 30 euro is dan is het nog wel leukMepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Het wordt de ibood box met vuilnisbak, kever en rugzak
Iemand op het hoofdkantoor van iBood moet wel een gruwelijke hekel aan Nederlanders hebben, anders doe je dit niet...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dat was ook mijn gedachte. Zit je elke keer met een kapotte vuilniszak zodat alles eruit kiepert wanneer je de zak naar de vuilniscontainer wilt brengen... lekker handigPinooo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:46:
volgens mij sloopt dat deksel je vuilniszak gruwelijk bij het indrukken!
volgens mij was het er 1 van Varta toch ? neem dan gelijk een goede zoals een fenix ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
[...]
geen maglite, 1 of ander wannabe merk
Ik heb zo'n mini maglite, en een 4D-cell maglite
smartassLeonNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
als iedereen er even 1 besteld. dan komt er een nieuwe ibood en dan zeg je daarna je bestelling af.
KILL IT WITH FIRE!!!!
Basement Bios ---- Exo-S
nee een varta lampje
Signature
Misschien willen die duitsers onze Smash Can wel ruilen....
Ik doe mijn best jongens. 1 Trashcan komt mijn kant op
. Ook toevallig dat ik net op zoek was naar een pedaalbak.
nadeel van dit vuilnisbak systeem lijkt me trouwens dat de zak snel te vol zit, en je hem er niet meer uit kan halen...
(zelfde werking als dat je er in gaat staan om t aan te stouwen..., toch?)
(zelfde werking als dat je er in gaat staan om t aan te stouwen..., toch?)
Heb je er niet toevallig nog een paar nodig? Misschien voor vrienden, familie, kennissen? Leuk cadeau!DeX schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
Ik doe mijn best jongens. 1 Trashcan komt mijn kant op. Ook toevallig dat ik net op zoek was naar een pedaalbak.
Een goede 7.1 speakerset of een dikke active sub zouden wel welkom zijn.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
*knip* laatste waarschuwing, de volgende die nog Duitse meuk post loopt risico op een ban
[ Voor 77% gewijzigd door Orion84 op 27-07-2010 14:52 ]
GRUMBLER schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:47:
het lijkt er haast op dat als een product hier niet gewild is, het slecht verkoopt....

Klaar, nu mag de Doos komen!TripleQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
Ik ga even naar de wc...niet stiekem komen he!
HahahahaDick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:49:
[...]
Heb je er niet toevallig nog een paar nodig? Misschien voor vrienden, familie, kennissen? Leuk cadeau!
Meestal kunnen studenten ze goed gebruiken...Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:49:
[...]
Heb je er niet toevallig nog een paar nodig? Misschien voor vrienden, familie, kennissen? Leuk cadeau!
Wat een zooi komt er vandaag weer langs. Bij veel artikelen is het zo dat net de functie er niet op zit, die je achteraf juist nodig blijkt te hebben of het ligt in de kast te verstoffen en je doet er niets meer mee. Echt nog maar heel weinig degelijke 'traditionele' iBood producten langs zien komen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
zo... Lunch bij Iboodis begonnen zeker? Of hebben ze nog een loods vol met van die bakken....
I'm not bothered by those who think they are right.
Verwijderd
Iemand een tandenborstel teveel aangekocht? Want zie ze spijtig genoeg niet meer verschijnen... ;-)
Waarom zou iBood gezien de aandacht die de Hunt krijgt (en waarschijnlijk een evenredig aantal bestellingen)Jumpman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:50:
Wat een zooi komt er vandaag weer langs. Bij veel artikelen is het zo dat net de functie er niet op zit, die je achteraf juist nodig blijkt te hebben of het ligt in de kast te verstoffen en je doet er niets meer mee. Echt nog maar heel weinig degelijke 'traditionele' iBood producten langs zien komen.
Verwijderd
volgens mij zitten ze gewoon aan uitgebreide chinese rijsttafelGearjunkie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:50:
zo... Lunch bij Iboodis begonnen zeker? Of hebben ze nog een loods vol met van die bakken....
Of we regelen een lijstje met gestollen CC-nrs en sturen de rommel naar willekeurige adressen in NL!LeonNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
als iedereen er even 1 besteld. dan komt er een nieuwe ibood en dan zeg je daarna je bestelling af.

Wanneer Ibood het echt interessant wil maken, zouden ze er trouwens een aflopende prijs bij moeten zetten. Gewilde producten gaan er dan voor wat meer uit en de rommel voor dumpprijzen. Dat houdt de vaart er tenminste in.
_██_
(ಠ_ృ)
mischien zijn ze wel een heleboel leuke nieuwe spullen aan het toevoegen maar typen ze niet zo snel 
(kan toch hopen niet)
(kan toch hopen niet)
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Hoe laten jullie de pagina automatisch refreshen? kan maar nergens een optie vinden...
Of een patatje oorlog met een biertje ...Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
[...]
volgens mij zitten ze gewoon aan uitgebreide chinese rijsttafel
Site gaat wel weer lekker vlot nu
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
http://www.pagereboot.com...http://ibood.nl&refresh=5Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Hoe laten jullie de pagina automatisch refreshen? kan maar nergens een optie vinden...
http://www.pagereboot.com...bood.com/nl/nl/&refresh=2Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Dan kan ik mooi even snel de backups doen ^^. Als dit toch nog eeuwen duurt
Verwijderd
progje downen...Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
ik ben een miep, dus probeer het maar niet
check4change firefox pluginBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Ik doe het zoBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115/
Die installeren en dan rechtermuisklik + herlaad iedere en dan aangepast naar 2 sec.
Gebruik deze site: http://ibood.kiobi.com/?sec=5 of installeer een plugin voor FireFox als je dat gebruiktBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
//- freesurr //-
kunnen ze de bakjes weggooien in de smashcan, die zijn er toch genoeg...
I have the body of a god, shame it's a buddha......
http://www.pagereboot.com...m/nl/nl/index/&refresh=10Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
staat ie op 10 sec
firefox extension werkt ook: ReloadEvery gebruik ik bv.Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
[ Voor 5% gewijzigd door tismij op 27-07-2010 14:54 ]
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
http://www.ikwinkelonline.nl/ibood/Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Wel je evt. bestelling in een nieuw venster openen.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
kan iemand mij vertellen wie er veantwoordelijk is voor deze puinbak!!!!!!!!!?????????????????/
gebrunchd?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:53:
heb ff ontbeten, niets gemist.....
LoL ontbeten ? ik zit onderhand al aan mijn avondeten te denkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:53:
heb ff ontbeten, niets gemist.....
iboodVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:54:
kan iemand mij vertellen wie er veantwoordelijk is voor deze puinbak!!!!!!!!!?????????????????/
http://www.pagereboot.comBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
aaaargh, nouja ben ik blij om die can weer in mijn ogen gebrand te hebben.
Of Opera installeren, daar zit gewoon een "Reload every x seconds" functie inBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Waar kon je ook alweer zien hoeveel % er nog beschikbaar is?
Hmmmmm...kan het zijn dat de hunt afgelopen is en dat ze alleen maar vergeten zijn om die blauwe zwaailichten weg te halen?
Ze hebben die procent pagina uitgezet hè.
< dit stukje webruimte is te huur >
sjonge jonge....... tot nu toe vind ik het maar een nare hunt....
De box mist, de led tv, de onkyo + jamo speakers..!!!
De box mist, de led tv, de onkyo + jamo speakers..!!!
pluginsBrm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Patatje paay is met alles eroverheen behalve curryregmaster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:55:
[...]
Ik zei toch met een biertje en niet met een hoertje?
Omdat het can!
Baal een beetje dat ik geen cardreader bij heb van de ABN... Ik kan nu dus niks bestellen. En was net op zoek naar een vuilnisbak
Dat werkt niet meerFirescorpion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:55:
Waar kon je ook alweer zien hoeveel % er nog beschikbaar is?
Heeft iemand toevallig de Onkyo teveel gekocht ? Ik heb die net gemist, maar ben wel geïnteresseerd.
Verwijderd
neuh want de box is nog niet geweest en wordt een rel als die niet komt...DaDolce schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:55:
Hmmmmm...kan het zijn dat de hunt afgelopen is en dat ze alleen maar vergeten zijn om die blauwe zwaailichten weg te halen?
Verwijderd
http://www.1dagskoopjes.nl/iboodhunt/Atomsk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:53:
[...]
http://www.ikwinkelonline.nl/ibood/
Wel je evt. bestelling in een nieuw venster openen.
is lichter voor ibood site
en refresht elke 5 seconden
Mijn truc tot nu toe is deze: http://www.pagereboot.com...ibood.com/nl/nl&refresh=4Brm-G schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
Werkt uitstekend.
Jammer dat als je met creditcard wil betalen je nog steeds je randomreader nodig hebt, weinig Ibood hier @# work dus
Verwijderd
Hoop doet leven hé! ;-)tismij schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
mischien zijn ze wel een heleboel leuke nieuwe spullen aan het toevoegen maar typen ze niet zo snel
(kan toch hopen niet)
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Nou ik ga wel even eten klaar maken want dit gaat nog wel even duren vrees ik
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)