Koekje d'r bij?
Dat weet ikVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:06:
[...]
je bankaccount kun je koppelen aan paypal - very easy.
Maar kan m in de nederlandse ibood niet selecteren.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Haha ik zie het inderdaad, zag 'm alleen niet in die lijst van dagelijkse koopjes. Zitten dus helaas nog steeds in de herhaling dus, nu weer zo'n verschrikkelijk brakke speakerset

Verwijderd
Flashlight?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:10:
Voor de mensen die op een zaklamp wachten op http://www.ibood.com/uk/en hebben ze er wel eentje
Verwijderd
life aint fair....was de hele tijd in de wacht voor ideal zegt hij ineens error...p.m. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:09:
Ik heb de Bosch stofzuiger... niet in de kleur die ik gekozen had bij aanschaf in een winkel, maar ach...
Nog steeds "voorraad wordt gecheckt" bij m'n poging voor de Microsoft Lifecam...
-- Edit: W#$%W#$%T en niet dus. "door een overload aan traffic..." -- daar ging m'n bestelpoging dus.
[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 27-07-2010 14:11 ]

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 27-07-2010 14:10 ]
Ehm, nee?Sulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:06:
Is het jullie opgevallen dat heleboel klokken op 12.38 staan (op de foto's)
Wie zit hier een beetje in de buurt tussen Arnhem en Veenendaal ergens? Ik moet ff weg maar als die Trelock BT 800 Hartslagmeter Inclusief Fietsbevestiging nog een keer voorbij komt... dat moét ik hebben!
Hebben ze daar ook een hunt gehad? If so, dan lijkt het einde wel in zicht lijkt me en krijgen we zo ook die zaklmap voorgeschoteld. Veel meer van deze zooi zullen ze ook wel niet hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:10:
Voor de mensen die op een zaklamp wachten op http://www.ibood.com/uk/en hebben ze er wel eentje

Belkin N150 Geavanceerde Draadloze Router met USB Netwerk Adapter
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 54,95
Nu! € 19,95 + (5,95)
[ Voor 22% gewijzigd door thr- op 27-07-2010 14:12 ]
LoLHoyden schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:10:
Een Philips Grow-Up Light zal ook niet misstaan voor sommige mensen
Verwijderd
Als dat zo is krijg ik toch nog wat ik wil...een zaklampDick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:11:
[...]
Hebben ze daar ook een hunt gehad? If so, dan lijkt het einde wel in zicht lijkt me en krijgen we zo ook die zaklmap voorgeschoteld. Veel meer van deze zooi zullen ze ook wel niet hebben.
Op de duitse site is het ook hunt en daar hebben ze een digitale camera die ik hier nog niet gezien heb
Dat vraag ik me nu ook wel af.HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Dat weet ikik heb al paypal ed (vandaar ook de DX bestellingen)
Maar kan m in de nederlandse ibood niet selecteren.
Hoe dan?
Ik heb ook paypal gekoppeld, maar kan hem bij ibood niet kiezen! Wie wel?
Ik denk dat de meesten dat al kondenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:11:
we kunnen weer draadloos internetten
LOLHoyden schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:10:
Een Philips Grow-Up Light zal ook niet misstaan voor sommige mensen
Maar ik wacht serieus op de koeltas, volgens mij is ie namelijk ook op 12v...
Barneveld is behoorlijk daar tussen in... My placeJejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:11:
[...]
Ehm, nee?
Wie zit hier een beetje in de buurt tussen Arnhem en Veenendaal ergens? Ik moet ff weg maar als die Trelock BT 800 Hartslagmeter Inclusief Fietsbevestiging nog een keer voorbij komt... dat moét ik hebben!
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
125 PLN = 30.82 EUR
Sorry, het iBOOD forum is tijdelijk uitgeschakeld.
Tijdens de Hunt is het forum uitgeschakeld. Dit is om de site voor iedereen snel en toegangelijk te houden.
Maar de discussie gaat door op Twitter en fora zoals Tweakers.net. Zal iBOOD vandaag ook weer het meest besproken topic van de dag worden?
Bij de vorige hunt was een Mini maglite zaklamp het einde. Die bleef die dag staan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:12:
[...]
Als dat zo is krijg ik toch nog wat ik wil...een zaklamp
Op de duitse site is het ook hunt en daar hebben ze een digitale camera die ik hier nog niet gezien heb

Altec Lansing VS2521 Flexibel 2.1 Speakersysteem
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,99
Nu! € 19,95 + (5,95)
[ Voor 24% gewijzigd door thr- op 27-07-2010 14:13 ]
Verwijderd
ik zie hem er nu ook niet bijstaan, maar heb vaker met paypal betaald op ibood.dfrenner schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:12:
[...]
Dat vraag ik me nu ook wel af.
Hoe dan?
Ik heb ook paypal gekoppeld, maar kan hem bij ibood niet kiezen! Wie wel?
Helaas weer error
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
hier is wel al een digitale camera voorbij gekomen hoorverkeerde gequote
[ Voor 50% gewijzigd door davidoss op 27-07-2010 14:16 ]
**doss**
Verwijderd
Hint hint voor ibood
DM moet ingesteld zijn. Ergens bij je voorkeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:12:
Hoe kun je iemand een DM sturen hier op t.net? Ik kan het niet vinden
Basement Bios ---- Exo-S
Ze doen niet moeilijkl over wat je afspeeltMarzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:14:
Flexibel? Zo dun plastic dat het wiebelt?
Rock? Is goed! Pop? ook goed!
Zo flexibel zijn ze.
Don't Speak, Just Think
relax....DaDolce schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:15:
Jezus....elke keer hebben ze wel een product die je keel uit komt...orige hunt waren het de horloges en nu de speakers.....zieke lui...
Meh, dat is niet de universele remote waar ik op zit te wachten..
[ Voor 64% gewijzigd door Atomsk op 27-07-2010 14:18 ]
_██_
(ಠ_ృ)
* Mehr Informationen »
* Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 799,95
iBOOD PreisJetzt! € 349,95 + (5,95)
Duitsers hebben weer geluk
Of vanwege de belachelijke snelheid waarmee ze de aanbiedingen er doorknallen! WTFSdR schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:15:
Misschien herhalen ze alles wel omdat er zo weinig mensen zijn geweest die iets hebben kunnen bestellen vanwege bereikbaarheidsproblemen enz..

Verwijderd
kon je ze niet allemaal nemen misschien komt mijn stofzuiger dan terug..mijn naam staat er al op DEVIL
is volgens mij maar 1x geweest als ik die andere site zie
[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2010 14:17 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ah, volgens mij zijn ze nog redelijk ook. Ze worden meer gewaardeerd dan Labtec (wat volgens mij is opgegaan in Logitech maar altijd goede speakers maakte voor lage prijzen). Ik heb ze alleen niet nodigQuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Ze doen niet moeilijkl over wat je afspeelt
Rock? Is goed! Pop? ook goed!
Zo flexibel zijn ze.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Olympus E-P1 Digitale 12 Megapixel PEN Kamera mit HD-Film Tiefenschärfeanpassung
* Mehr Informationen »
* Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 799,95
iBOOD PreisJetzt! € 349,95 + (5,95)
Tussen mijn bestelling van hedenochtend en vanmiddag 13:00 zaken ruim 5000 bestel orders...SdR schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:15:
Misschien herhalen ze alles wel omdat er zo weinig mensen zijn geweest die iets hebben kunnen bestellen vanwege bereikbaarheidsproblemen enz..
I'm not bothered by those who think they are right.
Op Amazon toch overwegend positieve reviews!Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:17:
Hmm een nieuw speakersetje bij de PC kan ik best gebruiken, maar dit lijkt me wel heel crap? Altec Lansing heb ik wel prima ervaringen mee, maar voor een normale prijs van € 50 kan dit toch eigenlijk niks zijn?
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Voor poging 666 zonder errors!
Hello fellow humans
Er zijn meters die met een borstband werken om te meten, vaak het wat geavanceerdere spul. Dit lijkt dat niet te hebben, wordt dat een zorg?
Ik stuur je zo een DMHellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:13:
[...]
Barneveld is behoorlijk daar tussen in... My place
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Kan niet tegelijk op PS3 en PC en niet alle knoppen zijn in te stellen
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Verwijderd
vibrator?? butplug ?? dat was een weerstation hoor...Source90 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:19:
Ik heb na zo'n dag de Hunt bekijken, wel behoefte aan dat massage ding
In de beschrijving stond dat het met borstband is hoorJejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:19:
@ mensen die hartslagmeter hebben besteld van Trelock:
Er zijn meters die met een borstband werken om te meten, vaak het wat geavanceerdere spul. Dit lijkt dat niet te hebben, wordt dat een zorg?
[...]
Ik stuur je zo een DM
Ik heb ze ook geprobeerd te bestellen hoor maar ik kreeg error. Ik heb nu X-230 setje van logitech maar de Altec Lansing die ik hiervoor had waren misschien nog wel beter!Marzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:17:
[...]
Ah, volgens mij zijn ze nog redelijk ook. Ze worden meer gewaardeerd dan Labtec (wat volgens mij is opgegaan in Logitech maar altijd goede speakers maakte voor lage prijzen). Ik heb ze alleen niet nodig
http://mtbgigant.nl/pages...?c=productdetail&aid=3409
Dat ding is niks. AB's met displays en touchscreens moet we hebben.QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:18:
Afstandbediening! nu pakken!
Wel jammer van die webcam trouwens.. http://www.ikwinkelonline.nl/ibood/ refreshte m'n bestelling tijdens het bestellen..

_██_
(ಠ_ృ)
Is denk ik uitverkocht, (in de lijst gepasseerd...)joint_me schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:18:
Waar blijft die braun staafmixer, die mag van mij wel weer terugkomen!
Voor poging 666 zonder errors!
Gelukkig heb ik hem binnen kunnen halen
I'm not bothered by those who think they are right.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 94,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95 + (5,95)
[ Voor 80% gewijzigd door SdR op 27-07-2010 14:21 ]
Don't Speak, Just Think
iedereen heeft zo zijn eigen voorkeurenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:19:
[...]
vibrator?? butplug ?? dat was een weerstation hoor...

Verwijderd
http://www.ibood.com/ie/en
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Mooie vergelijking!Makkelijk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:20:
Ik kap er mee, het is alsof je elke keer wordt neergestoken zo crap is het.
Nee dat Medisana Shiatsu RBO massagekussen dat al paar keer is langsgekomen volstaatVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:19:
[...]
vibrator?? butplug ?? dat was een weerstation hoor...
Sorry little bit frustrated... steeds als er iets is dan is t niet mogelijk om te bestellen.
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
ActionWaction schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:21:
Suunto Lichtgewicht Sporthorloge met Hartslagmeter en Comfort Belt
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
Zo snel mogelijk van product wisselen zodat men niet kan bestellen.....
ik wacht op de bodycruser of een HD camera
Verder weer TOP hunt
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 27,95 + (5,95)
Even geduld...
Had ik nou toch die koeltas maar gekocht.
Ik snap het niet hoor. Ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad met betalen....den_the_man schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:22:
Damn, ik zit weer naast die AB, grrrrr!!
Ben ik dan zo slim of ben jij....
Basement Bios ---- Exo-S
Speakerset voor m'n huisgenoot besteld
[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 27-07-2010 14:28 ]
350 euro !
Dit topic is gesloten.
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)