Nu weetje toch als je voor zo een box gaat dat er gewoon een dildo (peper en zoutvat), buttplug (weerstation)en een kever gaan inzitten
http://nederland.fm/ misschien heb je er iets aan
Hahah die buttplug ! 
geef hem aan je moeder en je vader krijgt een piepje als de juiste vochtigheidsgraad is behaald
geef hem aan je moeder en je vader krijgt een piepje als de juiste vochtigheidsgraad is behaald

En een iRiver.joindry schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:14:
Nu weetje toch als je voor zo een box gaat dat er gewoon een dildo (peper en zoutvat), buttplug (weerstation)en een kever gaan inzitten
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
verkeerde bookmark?theHoff schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:16:
Alsof ik of FOK zit joh dit topic....
Microsoft LifeCam met 2.0 Megapixel Video, 7.0 Megapixel Foto en Groothoeklens

€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95 + (5,95)

€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95 + (5,95)
[ Voor 31% gewijzigd door Mepiform op 27-07-2010 11:18 ]
Microsoft LifeCam met 2.0 Megapixel Video, 7.0 Megapixel Foto en Groothoeklens « Terug
* Merk: Microsoft
* Type: LifeCam NX-6000
* Compacte webcam
* Met klemsysteem om overal aan te bevestigen
* Scherp beeld
* Video effecten
* Groothoeklens: 71 graden kijkhoek
* Face-tracking software om automatisch het gezicht te volgen
* Resolutie: 2 megapixels bij filmen, 7 megapixels bij foto’s
* Ingebouwde microfoon met ruisonderdrukking voor helder geluid
* In- en uitschuifbare lens
* Windows Live™-gespreksknop voor gebruik met Windows Live Messenger
* Ondersteunt ook andere instant messaging software
* Inclusief handig draagtasje
* Systeemvereisten: Windows XP, USB 2.0, 300 MB vrije harde schijfruimte
* Garantie: 3 jaar
* Bespreek dit Product >>
Prijs: € 19,95
* Merk: Microsoft
* Type: LifeCam NX-6000
* Compacte webcam
* Met klemsysteem om overal aan te bevestigen
* Scherp beeld
* Video effecten
* Groothoeklens: 71 graden kijkhoek
* Face-tracking software om automatisch het gezicht te volgen
* Resolutie: 2 megapixels bij filmen, 7 megapixels bij foto’s
* Ingebouwde microfoon met ruisonderdrukking voor helder geluid
* In- en uitschuifbare lens
* Windows Live™-gespreksknop voor gebruik met Windows Live Messenger
* Ondersteunt ook andere instant messaging software
* Inclusief handig draagtasje
* Systeemvereisten: Windows XP, USB 2.0, 300 MB vrije harde schijfruimte
* Garantie: 3 jaar
* Bespreek dit Product >>
Prijs: € 19,95
[ Voor 3% gewijzigd door Voxyn op 27-07-2010 11:17 ]
Las net op twitter dat deze hunt 48 uur gaat duren
Dan moet je maar snel naar Fok gaan, misschien dat je dan denkt dat je op GoT zit.
lol @ 7MP, alsof je dat ergens voor kan gebruiken
msn webcam schermpjes zijn zo groot niet
Signature
op de zijkant staat 2.0 megapixel en in de tekst 7.0.. huh?
:)
Al laten ze hem 72 uur duren, van die kevers, koeltassen en mp3 spelers gaan ze niet af komen.Megamind schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:17:
Video/PhotoDutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:
Basement Bios ---- Exo-S
2 megapixel video, en 7 mega pixel voor foto'sDutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:
ik las dat ie 72 u zou duren, maar serieus, dat zou wel ziek zijnMegamind schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:17:
Signature
2.0 mp video en foto 7.0 mpDutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:
Edit, was me al iemand voor!
[ Voor 8% gewijzigd door BaszCore op 27-07-2010 11:19 ]
Dat zeg je ook alleen maar zodat het volgende artikel sneller komtVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:
Leuke lifecam overal te gebruiken makkelijk mee te nemen, een echte aanrader.
video en fotoDutchGamer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:
**doss**
Ik hoop het nietMegamind schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:17:

Ik hoop dat er in de box een Cowon en een AKG headset zit
Is er trouwens een manier om de vooraad te checken?
Die AKG zit ik ook op te wachten...
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Heb je er een gekocht dan ?natasdiamon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:20:
Ik hoop dat er in de box een Cowon en een AKG headset zit
Signature
het is nog veel te vroeg om te gaan eten joh
Verwijderd
Tot in de avond denk ikthr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
Zo te zien gaat de Hunt gewoon door, iemand enig idee tot hoelaat?

Iedereen aan 't werk of zo?
Niemand hier kan je daar een 100 % antwoord op geven...thr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
Niet wanneer je honger hebt/had...Mepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
het is nog veel te vroeg om te gaan eten joh
ik durf niet op te staan, dadelijk mis ik iets!Sulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
Mijn lekkere broodje sate was heeeeeeeeerlijk
Had mijn netbook meegenomenromaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:24:
[...]
ik durf niet op te staan, dadelijk mis ik iets!
Het is een hunt dag en ze zijn begonnen om 0.01 uur, dus verwacht dat het doorgaat tot 23.59 uur!thr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
Die doen het niet meer.thr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:25:
Iemand een link met percentages?
Hahaha ik was eigenlijk wel blij met die kever, kon ik eindelijk even een rondje lopen met mijn hondjeromaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:24:
[...]
ik durf niet op te staan, dadelijk mis ik iets!
Onzin ze waren vorige keer om 14:00 of 15:00 klaar...Noedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Het is een hunt dag en ze zijn begonnen om 0.01 uur, dus verwacht dat het doorgaat tot 23.59 uur!
mijn comp weegt wel wat en zit in het stopcontact
Zit zelf nog te wachten op een laptop. Die Lenovo van vorige maand hebben veel mensen teruggestuurd omdat de specs niet overeenkwamen. Als die nu voor een leuk prijsje voor komt...yummie
Hij is nergens mee naartoe te nemen. het is een WEBcamMepiform schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:19:
[...]
Dat zeg je ook alleen maar zodat het volgende artikel sneller komt
Of totdat ze geen voorraad meer hebbenNoedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Het is een hunt dag en ze zijn begonnen om 0.01 uur, dus verwacht dat het doorgaat tot 23.59 uur!
Verwijderd
Verlengsnoer?romaaboy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:26:
[...]
mijn comp weegt wel wat en zit in het stopcontact
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 11:27 ]
High Peak Forest Trekking 40 L Rugtas
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
Nu! € 9,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
Nu! € 9,95 + (5,95)
werken inderdaad niet meer - als iemand iets heeft hou ik me aanbevolenthr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:25:
Iemand een link met percentages?
@ Hunt - weer een rugzak! das de naam van de uitvinder: rugZAK!
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Als degene die de AKG koptelefoon willen hebben hem na vandaag nog niet hebben kunnen bestellen. Ik verkoop de mijne (welke ik via de standaard Ibood heb gekocht). Ik heb hem nog nooit gebruikt en dus ook niet zo nodig als dat ik dacht
40 liter tas.... nog steeds te weinig 
65+ dan beginnen we te praten...

65+ dan beginnen we te praten...
Hup, webcam laptop en weerstation je rugtas in en de bergen in vertrekken
Zo,we zijn weer wakker en aan het werk.
Heb ik nog wat gemist na 3:30 vannacht?
Weer een rugzak ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hunt gaat meestal door tot alles verkocht is , veel producten komen ook voor een 2e of 3e maal langs.
Kan dus elk moment afgelopen zijn, maar kan ook best nog wel tot vanmiddag / avond duren.
Kan dus elk moment afgelopen zijn, maar kan ook best nog wel tot vanmiddag / avond duren.
maar de zomer komt eraan
Logisch, RSS/Twitter kan het gewoon niet bijhouden. Gebruik gewoon auto refreshTripleQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:27:
De Ibood twitter is ook niet de snelste moet ik zeggen....
Ze melden 3 minuten geleden de Kever
mwa vorige keer was dat gewoon om 8 uurNoedels schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Leuk voor de mensen hier die een safari-tour plannen. Laten we met zn allen op tour gaan.
Ik heb sinds de kever even een pauze genomen, iets interessants gemist?
Ondertitel
Ja duh... Maar ibood twitter verschijnt ook gewoon in me timelinethr- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:28:
[...]
Logisch, RSS/Twitter kan het gewoon niet bijhouden. Gebruik gewoon auto refresh
Je leest het verkeerd, zijn pc zit in het stopcontact, niet er aan vast...
Signature
Kijk zelf maar eventjesCapa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:27:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Weervoorspeller en een tas nu zover ik gezien hebMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:28:
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
de cam van je levenMr. Dean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:28:
microsoft lifecam dus
Jammer van die webcam, die wilde ik wel. Mijn vriendin heeft hem eerder op iBood gekocht en hij is behoorlijk goed.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
http://www.dagelijksekoopjes.nl/Capa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:27:
Niet veel boeiends volgens mij, ik ben ook pas sinds half uurtje of zo weer wakker.
Verwijderd
Is het zo'n groot stopcontact of zo'n kleine pc?BGB4rn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:29:
[...]
Je leest het verkeerd, zijn pc zit in het stopcontact, niet er aan vast...
Ja die kwam ik ook tegen, en iets van Onyko. Moest even een kast demonteren.Darkstylo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:29:
[...]
Weervoorspeller en een tas nu zover ik gezien heb
Ondertitel
Hey, jij daar kantoorknecht! ‘t Is hoog tijd die computer uit te doen, die stropdas aan het kopieerapparaat te hangen en jezelf even helemaal te ‘unpluggen’. Niet langer zal jij een ja-knikker voor je baas zijn of een forenzende zombie. Maar hoe? Simpel: kies gewoon voor het weidse buitenleven met deze geweldige High Peak Forest Trekking Rugtas! De tas heeft met zijn 40 liter inhoud genoeg ruimte voor een wagonlading aan avontuur! Een kampeertrip, een bergbeklimming of een wildwaterexpeditie: iedere gebruiker zal een excuus vinden om deze tas op zijn rug te binden. Hoewel de minder avontuurlijke gebruiker er ook zeker een nut voor zal vinden: de bosprint zal je misschien zelfs in het drukke openbaar vervoer of op een betonnen skate park camoufleren. De tas is niet alleen smaakvol, maar ook nuttig. Hij beschikt over een groot hoofdcompartiment dat het leeuwendeel van je reisbenodigdheden voor zijn rekening zal nemen. Daarnaast biedt de tas je nog twee zijvakken en een groot voorvak. Stuk voor stuk geweldige opslagmogelijkheden die dankbaar je paspoorten, flesjes, voedsel, sleutels of ander klein goed accommoderen. Een stevige borstband zorgt ervoor dat deze tas nergens heen gaat terwijl jij je robuuste wandeltochten afwerkt of dat ene wilde beest temt. Wat je ook van plan bent, doe het met deze tas. Want geen enkele trip is compleet zonder deze High Peak Forest Trekking Rugtas!
WTF! G*dgloeiende zit ik daar de hele hunt te missen... Damn. Vannacht begonnen dus...
Valt me wel op dat ik zo te zien nog geen enkele Tv voorbij heb zien komen en ook de gameconsoles niet
he he, ik wilde me al vanaf gisteren aanmelden maar dat lukte niet natuurlijk.... Iemand vroeg een aantal pagina's geleden om een weber barbeque, ik heb nog een nieuwe in de aanbieding, hij past nou eenmaal niet op mijn balkon..
Met subwoofer, voor de echte bass!!!
Verwijderd
Ik ben er ook pas achter gekomen... Ben er sinds die kever en heb toch al een paar mooie dingen gezien, khoop dat er nog een camera komt want ik vertrek op vakantie binnekortManiacsHouse schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:32:
WTF! G*dgloeiende zit ik daar de hele hunt te missen... Damn. Vannacht begonnen dus...
tijd voor een mooie ibood! Mag wel als beloning voor het wakker blijven
tot nu toe voornamelijk troep wat mij betreft...
ahh kudtt krijg ik een ajax error als ik wil betalen met ideal tot 4x! ik wou die rugzak!!
:)
BULLSHIT. Krijg ik een foutmelding bij aankoop van die rugzak. Tief op met die rotzooi, 'internal ajax error'. Ik was echt ruim op tijd.
Krijg de hele tijd een ajax error?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik ben aan het hopen op een PS3 Slim. Maar dat zal wel niet langs komen vrees ik...Tuut-Tuut schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:32:
Valt me wel op dat ik zo te zien nog geen enkele Tv voorbij heb zien komen en ook de gameconsoles niet
Verwijderd
Volgens mij is Ibood niet helemaal goed voorbereid, krijg ook foutmeldingenJejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:34:
BULLSHIT. Krijg ik een foutmelding bij aankoop van die rugzak. Tief op met die rotzooi, 'internal ajax error'. Ik was echt ruim op tijd.
Nou, ben niet de enige dan. Heb het geprobeerd met zowel Firefox als Chrome maar

iBood heeft ook crisis?
[ Voor 78% gewijzigd door Zeror op 27-07-2010 11:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is dat ooit anders geweest?
ik kreeg ook de hele tijd ajax error, maar bij 2e keer klikken kon ik gewoon bestellen / betalen
inmiddels bevestigingsemail ontvangen, dus rugzak komt eraan
inmiddels bevestigingsemail ontvangen, dus rugzak komt eraan
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)