Ben zo trots!!!
heel wat, maar daar is normaal geen hunt...VincentVega schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:27:
in hoeveel landen is IBOOD eigenlijk beschikbaar?
Inderdaad. ik heb het ook gehad met al die mp3 spelers. Die gaan we vandaag nog wel vaker tegenkomen.
vette shit
Signature
Verwijderd
grappig om te zien dat er dus normaal gesproken vooral onder werktijd veel bezoekers zijn
en waarom niet in BE is er nu ook hunt ???Bolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:28:
[...]
heel wat, maar daar is normaal geen hunt...
Volgens mij hebben ze daar in waalwijk plaspauze.....zzzzzzzzz
Verwijderd
Dat houd ik even in gedachten. Eerst nog ff zien of hij nog langskomt, maar misschien heb ik dan wel belangstelling, dank je!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:24:
[...]
Haha voor een zacht prijsje wil ik die van mij wel kwijt, is helemaal nieuw en nog niet binnen
Mwah keek net op Polen en daar hebben ze ook een hunt.Bolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:28:
[...]
heel wat, maar daar is normaal geen hunt...
Al woont half Polen tegenwoordig op de recreatieparken in Nederland
Ik ben wel in de markt voor een mooie mp3 speler maar niet zo'n chinees multimedia geval ;[
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339Sulaine schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:27:
Weet iemand de voortgang? Iemand had een link geplaatst met percentages gekocht of zo.
Signature
ik heb nu net in een fles geplast maar had waarsch. toch even naar het toilet kunnen lopen... achja hoort ook beetje bij de hunt..
wat was die site voor het % van de voorraad?
ff checken of dit de nachtdoorhaler is of niet..
ff checken of dit de nachtdoorhaler is of niet..
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ja ik werd opeens naar de BE gelinktDick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:27:
[...]
Lijkt me niet echt nuttig dan inderdaad. Als je een prima draadloze modem/router hebt dan biedt die Belkin weinig meerwaarde lijkt me...
Wou je niet ook zo'n wake up light hebben? Of heb je 'm weer gemist zonet?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lol, nu je het zegt.. van 9-5Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
[...]
grappig om te zien dat er dus normaal gesproken vooral onder werktijd veel bezoekers zijn

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130
61%
als ik de BE verander naar NL, blijft het percentage iig gelijk...
61%
Dit is echt een goede speler. Je denkt natuurlijk ...maar 4 Gb ?? maar je verkijkt je want deze slaat cassetebandjes, platen en zelfs films op tot mini mp3/4 en vanaf dat moment is het puur genieten.
Ik heb er zelf 16 besteld, want dit is niet alleen voor nu maar ook voor de verre toekomst. Hier wordt je later door herinnerd. Weet je nog die generatie Iriver ? Je kent het wel. Echt ik zou nu gewoon snel dat ding kopen en word net zo tof als ik en de rest van de 4gb Iriverclan !!
Ik heb er zelf 16 besteld, want dit is niet alleen voor nu maar ook voor de verre toekomst. Hier wordt je later door herinnerd. Weet je nog die generatie Iriver ? Je kent het wel. Echt ik zou nu gewoon snel dat ding kopen en word net zo tof als ik en de rest van de 4gb Iriverclan !!
hahaha inderdaar op 't Wolfsven in Mierlo wonen er ook heel watFloris-K schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
[...]
Mwah keek net op Polen en daar hebben ze ook een hunt.
Al woont half Polen tegenwoordig op de recreatieparken in Nederland
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Ik in de wasbakkoelele schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
ik heb nu net in een fles geplast maar had waarsch. toch even naar het toilet kunnen lopen... achja hoort ook beetje bij de hunt..
Verwijderd
in BE is ook hunt
superchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
[...]
en waarom niet in BE is er nu ook hunt ???
iRiver is (of was?) anders wel een kwalitatief uitstekend merk.ndsc schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
Ik ben wel in de markt voor een mooie mp3 speler maar niet zo'n chinees multimedia geval ;[
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
Hij komt vast wel weer, ik had gewoon mazzel, wilde een mediaspeler dus toen ik de titel zag gelijk besteld, niks gelezen!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:
[...]
Dat houd ik even in gedachten. Eerst nog ff zien of hij nog langskomt, maar misschien heb ik dan wel belangstelling, dank je!
ikke nu slaap pauze - succes!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hier ook constant "internal AJAX error" als ik probeer te bestellen via Ideal.
Normaal nooit last van.
Heb al meerdere keren geprobeert wat te bestellen, maar gaat gewoon niet ;-(
ALS er nog iets interessants voorbijkomt toch maar eens met CC proberen
Normaal nooit last van.
maar de zomer komt eraan
Verwijderd
Bijde horloges en de mp3 spelers kun je gerust de wc inlopen hoorkoelele schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:

pis dan volgende keer in een pot van een plant ofzo dan had jou pis misschien nog een waarde ???
Beakzz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:30:
Dit is echt een goede speler. Je denkt natuurlijk ...maar 4 Gb ?? maar je verkijkt je want deze slaat cassetebandjes, platen en zelfs films op tot mini mp3/4 en vanaf dat moment is het puur genieten.
Nou volgens dit koopt niemand die spelertjes, staat nogal stillschaduw schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:30:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130
61%
jammer dat die blauwe balk op ibood niks doet
Ik ben om kwart over elf gaan hardlopen en was 12 uur thuis, zou ff douchen maar toen kwam de Hunt, ik zit hier nog in mijn sport kleren te meuren
.
iBOOD zal wel denken "wij moeten er godverdomme ook van af!"
iBOOD zal wel denken "wij moeten er godverdomme ook van af!"
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 27-07-2010 02:31 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
uuuhhhh ja...Beakzz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:30:

(Y)Percentage zakt(Y)
Scientia Potentia Est
59,7% wooohoow
Wacht tot 2.35 en dan ga ik plat.
Bel me ff als die viera aan de beurt is
Wacht tot 2.35 en dan ga ik plat.
Bel me ff als die viera aan de beurt is
[ Voor 30% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-07-2010 02:32 ]

Mijn X20 was inderdaad kwalitatief een uitstekend merk! alleen jammer dat Cowon beter is imho...TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:30:
[...]
iRiver is (of was?) anders wel een kwalitatief uitstekend merk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Nee dit is geen slowchat hahaha, wat een verhalen zo, pak er maar een nieuw biertje bij!koelele schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:29:

Verwijderd
wat is dat voor onzin eigenlijk, een nachtdoorhaler product. hoe moeten we weten hoelaat zij weer zin hebben om te werken.
of gewoon uit het raam ? krukje er voor en gaan met die banaan
Signature
Straks ga ik me uit frustratie die iRiver kopen, hé...
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
"Cry Me A iRiver"
You were my sun
You were my earth
But you didn't know all the ways I loved you, no
So you took a chance
And made other plans
But I bet you didn't think that they would come crashing down, no
You don't have to say, what you did,
I already know, I found out from him
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
And don't it make you sad about it
You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone
Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
Your bridges were burned, and now it's your turn
To cry, cry me a iRriver
Cry me a iRiver-er
Cry me a iRiver
Cry me a iRiver-er, yea yea
You were my sun
You were my earth
But you didn't know all the ways I loved you, no
So you took a chance
And made other plans
But I bet you didn't think that they would come crashing down, no
You don't have to say, what you did,
I already know, I found out from him
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
And don't it make you sad about it
You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone
Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
Your bridges were burned, and now it's your turn
To cry, cry me a iRriver
Cry me a iRiver-er
Cry me a iRiver
Cry me a iRiver-er, yea yea
Grapjas.superchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:32:
HUNT BOX 20 EUR !!!!!
SU ik zat nu zelfs tussen me auto refresh te refreshensuperchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:32:
HUNT BOX 20 EUR !!!!!
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Mag van mij nu wel een ander artikel.. deze gaat de komende tijd niet meer weg.. heb al de 8gb versie ook al zien voorbijkomen voor een betere prijss...
Verwijderd
Lol, shit, dat gaat me dan zeker flink meer geld kosten als ik hem van je overkoop?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:30:
[...]
Hij komt vast wel weer, ik had gewoon mazzel, wilde een mediaspeler dus toen ik de titel zag gelijk besteld, niks gelezen!
Iemand heeft er een gekocht
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ben je vooraf alwel ingelogt?ad-user schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:31:
Hier ook constant "internal AJAX error" als ik probeer te bestellen via Ideal.
Normaal nooit last van.
Verwijderd
Minder leuk, vergeleken met die iphone 4 grapsuperchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:32:
HUNT BOX 20 EUR !!!!!
Heeft het in de plee toch ook nietsuperchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:31:
[...]
pis dan volgende keer in een pot van een plant ofzo dan had jou pis misschien nog een waarde ???
Verwijderd
lolQuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:34:
Ik heb contact opgenomen en verteld dat er een volgende moest komen.
ff snel pissen en drinken halen
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Ik heb begrepen dat dit de beste mp3 is en erg veel opties heeft..wauuwww gewoon kopen mensen je zult er absoluut geen spijt van krijgen. Iriver is gewoon topmerk man, zeker een aantal kopen !
Bij mij staat het percentage al een tijdje op 40,3% hoor.
Dat is zo achterhaald.....Joen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:27:
[...]
Ik doe een thee-tje. Niet alleen omdat ik geen koffie lust en het gezonder is, maar ook tegen mijn diaree.
* Joen klopt af, gaat tot nu toe goed, hoef niet steeds meer naar de WC zoals een uur geleden
Er zijn diverse onderzoeken geweest in het verleden die stelde dat thee beter zou zijn en anderen die het tegenovergestelde berichtte. Maar ook velen die het fabeltje de wereld uit hielpen.
Laatst is er een voor mij zeer geloofwaardige geweest die dat laatste wederom concludeerde.
. . . . . Youp.net . . . . .
Verwijderd
jij wilt zeker ook iets anders zien...Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:34:
Ik heb begrepen dat dit de beste mp3 is en erg veel opties heeft..wauuwww gewoon kopen mensen je zult er absoluut geen spijt van krijgen. Iriver is gewoon topmerk man, zeker een aantal kopen !
ehhh ibood lampjes !Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:35:
iemand ervaring met wat er allemaal in eerdere hunt boxjes hebben gezeten?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
YouTube: ibood boxVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:35:
Ze hebben gewoon lekker veel op voorraadTimmio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:35:
[...]
40,3 al een tijdje..
dooddoeners dit soort producten
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
hehehe heb je toch niet goed opgeletTTZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:35:
Iemand nog een 1gb N-router te koop voor weinig? Komt maar niet langs...
Kennen jullie nog meer truukjes voor de vooraad te zien en zo?
Geheime links die alle iboods laten zien die nog komen ?
En is dit een en dezelfde voorraad voor belgië en nederland ? Ik vermoed van wel en in dit geval hebben de belgen dus een groot voordeel.
Geheime links die alle iboods laten zien die nog komen ?
En is dit een en dezelfde voorraad voor belgië en nederland ? Ik vermoed van wel en in dit geval hebben de belgen dus een groot voordeel.
[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 27-07-2010 02:37 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Dat er serieus nog mensen zijn die na al die eerdere iboods toch nog een dergelijke mp3-speler bestellen...waarschijnlijk pure fustratie
Komt dadelijk die andere mp3 speler weer....
35.5%
Scientia Potentia Est
energy drankjesVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:35:
snoepjes
en nog wa rommels
is er missien ook een Official Product Expert aanwezig voor die iriver? ik heb wat vragen erover!
Nou mijn mp3 speler is net stuk dus wil deze wel hebben, maar betalen lukt niet. Ideal betaling is helemaal niet mogelijk nu zeker?
lol, die dingen staan hier ook nog, keihard in de doos..
Aangezien bij de vorige hunt de leuke dingen steeds weg waren heb ik uiteindelijk onder psychologische dwang de lampjes gekocht..
Timmio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:37:
[...]
lol, die dingen staan hier ook nog, keihard in de doos..
Aangezien bij de vorige hunt de leuke dingen steeds weg waren heb ik uiteindelijk onder psychologische dwang de lampjes gekocht..

Ik gok dat bij een grote klant van me over 2 weken ook echt bakken van die stomme lampjes staan....
Wat dacht jij dan dat je deze zo kon kopen, server staat bijna in brand-.- iedereen wil ze hebben....kutkip schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:37:
Nou mijn mp3 speler is net stuk dus wil deze wel hebben, maar betalen lukt niet. Ideal betaling is helemaal niet mogelijk nu zeker?
Ik ben klaar...
Mep mezelf met mijn ibood pannenset en kruip onder mijn ibood dekbedje om morgen weer wakkeer gemaakt te worden door mijn ibood ontwaaklamp.
succes nog en truste alvast
Mep mezelf met mijn ibood pannenset en kruip onder mijn ibood dekbedje om morgen weer wakkeer gemaakt te worden door mijn ibood ontwaaklamp.
succes nog en truste alvast
[ Voor 8% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-07-2010 02:39 ]
Zo volgens mij stort het hier een beetje in, normaal kan ik het niet voorlezen maar nu valt het toch wel een beetje stil.
zit me wel tegen geen CK set geen portable power philips en geen rug zak
, blijven hopen
How are you doing?
Nog een beetje en ik ga me verdrinken in de dichtstbijzijnde irivier, ja. Of gewoon slapen
[ Voor 12% gewijzigd door TomSwinnen op 27-07-2010 02:39 ]
komen de flauwe grappen nu alTomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:39:
Nog een beetje en ik ga me verdrinken in de dichtstbijzijnde irivier, ja.
de iRijn?TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:39:
Nog een beetje en ik ga me verdrinken in de dichtstbijzijnde irivier, ja. Of gewoon slapen
Verwijderd
Kopen die iRiver 4gb
zie ebay: http://shop.ebay.nl/i.htm...&_trksid=p3286.m270.l1313
of tweakers: pricewatch: iRiver E200 Zwart
of marktplaats: http://kopen.marktplaats....de=&distance=&search=Zoek
goeie handel
zie ebay: http://shop.ebay.nl/i.htm...&_trksid=p3286.m270.l1313
of tweakers: pricewatch: iRiver E200 Zwart
of marktplaats: http://kopen.marktplaats....de=&distance=&search=Zoek
goeie handel
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)