Ik wil die panasonic plasma die ze laatst hadden
verder met koken: pannenset....
*insert signature here
Verwijderd
Hoi
Is al een hartslagmeter gepasseerd ? Site blijft nl soms hangen.
Nooit problemen gehad met ibood aankoop maar dit is mijn eerste hunt.
Hoe lang duurt zo'n hunt
Thanks
R
Hoe lang duurt zo'n hunt
Thanks
R
Verwijderd
Hoe lang gaat dit nog duren?? komen sommige artikelen terug offf. kan ik beter effe een peukie doen buiten??
Was hier niet iemand op zoek naar pannen? 
WMF Vierdelige Collier Kookset
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Ik wou die N1 router
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nog niet voorbij zien komen. Hunt duurt tot morgenmiddag/ avondVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:17:
Hoi
Hoe lang duurt zo'n hunt
Thanks
R
Dat was ikBlue-Tiger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:18:
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ja druk in de hunt he!
Verdorie wilde die molens voor mijn ma.. ajax error
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja ik zou bijna pannen gaan bestellen aangezien die misschien wel te bestellen zijnBlue-Tiger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:18:
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Je moet ook gewoon op bestellen klikken, dan kan je het betaalproces altijd nog cancellen.Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:16:
[...]
Ai te laat alweer. Was ook veel te lang aan het nadenken al
Multifunctioneel ontwerpTriloxigen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:16:
Ik dacht 2 vibrators, maar het bleken een peper en zout stel te zijn!
Misschien, of de hele site crasht en ze gaan morgenvroeg weer verderBoudewijn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:17:
Zit er eens iets tussen wat niet een goedkoop piece of shit is , dan komt er weer een internal ajax error.
Zou de drukte straks nog af gaan nemen, en dus de beschikbaarheid toenemen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
ik heb zojuist voor het eerst iets bij ibood gekocht(wou de tas maar bestelde de router baalde er eerst wel van maar na wat review opgezocht te hebben ben ik er heel blij mee zocht al een tijdje een vervanger voor mijn router uit 2003(!) mijn vraag nu is: hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem ontvang want ik ga de 7e op vakantie en zou het niet leuk vinden als tnt hem terug stuurt naar ibood
inmiddels zijn ze uitverkocht maak je klaar voor de volgende.Beakzz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:18:
[...]
Ja ik zou bijna pannen gaan bestellen aangezien die misschien wel te bestellen zijn
Of ze zetten weer een Norman rugzak er neer voor de komende 5 uur
Scientia Potentia Est
ik ga niet eerder slapen als ik oordoppen heb..
Ze zijn niet van beste kwaliteit, maar ik bestel er dan wel 4 gelijk
Ze zijn niet van beste kwaliteit, maar ik bestel er dan wel 4 gelijk
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zit echt te wachten op zo een jamo speaker zet van duizend euro voor 500 euro.
Of een plasma van 600 voor 250 of zo.
Dat zou echt insanely nice zijn.
Haal ze uit het gemiddelde kerstpakket. Ik heb een kast volQuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
Ik had die electrische molens zo graag willen hebben
Dat denk ik niet, dat is vooral met spul wat ze de eerste keer niet kwijtraken maar verder gaan om de snelheid er in te houden...Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
[...]
Het kan nog terug komen... oogjes open blijven houden zeker
Stijlvol ontworpen iRiver E200 4Gb Mp3 en Mediaspeler met Uitbreidbaar Geheugen
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 109,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 109,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Nee de norman kerstboom alvast voor December....HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
Zo geweldig zijn die Belkin routers anders niet hoor. Heb ook een Belkin van een vorige hunt (ander type), maar ik zou nu bijna weer een nieuwe kopen voor € 30 als het geen Belkin was!
Koekepannen!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hahahahhaha..... good old times!!!HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
*insert signature here
Pssst ..... Stijlvol ontworpen iRiver E200 4Gb Mp3 en Mediaspeler met Uitbreidbaar Geheugen kopen ?
Stijlvol ontworpen iRiver E200 4Gb Mp3 en Mediaspeler met Uitbreidbaar Geheugen
Neeee
Neeee
Zeker in deze drukte niet eerder dan anderhalve week.. mijn ervaringen van afgelopen jaar iig.Voxyn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
ik heb zojuist voor het eerst iets bij ibood gekocht(wou de tas maar bestelde de router baalde er eerst wel van maar na wat review opgezocht te hebben ben ik er heel blij mee zocht al een tijdje een vervanger voor mijn router uit 2003(!) mijn vraag nu is: hoe lang duurt het ongeveer voordat ik hem ontvang want ik ga de 7e op vakantie en zou het niet leuk vinden als tnt hem terug stuurt naar ibood
Signature
Hey weer dat mediaplayer gevalletje. We zitten in de herhaling nu?
[ Voor 29% gewijzigd door Dick op 27-07-2010 02:21 ]
lol de irivers tellen afKain_niaK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:20:
Pssst ..... Stijlvol ontworpen iRiver E200 4Gb Mp3 en Mediaspeler met Uitbreidbaar Geheugen kopen ?
Signature
Nou, voor 30 euro was die wel leuk.Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:20:
[...]
Zo geweldig zijn die Belkin routers anders niet hoor. Heb ook een Belkin van een vorige hunt (ander type), maar ik zou nu bijna weer een nieuwe kopen voor € 30 als het geen Belkin was!
Ik had een Gigabit switch nodig en die zijn normaal ook al 25 euro.
Verwijderd
Ik hoop er ook op, al deze pruts spullen!!!Kain_niaK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:20:
Ik zit echt te wachten op zo een jamo speaker zet van duizend euro voor 500 euro.
Zelfde gedachte hier!Bolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:21:
[...]
Nou, voor 30 euro was die wel leuk.
Ik had een Gigabit switch nodig en die zijn normaal ook al 25 euro.
Speed limits are like herpes.
Verwijderd
Bij Kwantum voor 6 euri/stQuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
Ik had die electrische molens zo graag willen hebben
ppffff weer zo'n iRiver ding.
Was daar niet zo'n brand? *hint*hint*
Was daar niet zo'n brand? *hint*hint*
8gb
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Helaas, er is iets mis gegaan met je bestelling
Onze excuses, er is iets mis gegaan met je bestelling. We kunnen de bestelling daarom niet afronden.
en
Internal Ajax Error
Hoevaak ik die 2 inmiddels al niet gezien heb... kga maar pitten denk ik...
Onze excuses, er is iets mis gegaan met je bestelling. We kunnen de bestelling daarom niet afronden.
en
Internal Ajax Error
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Straks komen ze met een 128mb versie op de proppen ....Jarno schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:21:
en weer een iriver, 4gb dit keer..
YepNicap schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
was die belkin een gigabit dan?
Speed limits are like herpes.
Verwijderd
Oh ja, op dat vlak... wel spijtig dan. Maar je weet maar nooit....Bolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:20:
[...]
Dat denk ik niet, dat is vooral met spul wat ze de eerste keer niet kwijtraken maar verder gaan om de snelheid er in te houden...
Doen ze dit trouwens elke maand? of 1 keer om de zoveel maanden
jep, 5x 1GB poort en wifi-nNicap schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
Scientia Potentia Est
ja ik heb er een gekocht terwijl ik hem niet wouNicap schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
Graag!Cheetah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
⏩ PVOutput☀️
1 keer om de zoveel maanden, (volgens mij) meestal 3 of 4Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
[...]
Oh ja, op dat vlak... wel spijtig dan. Maar je weet maar nooit....
1x om de zoveel maanden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
[...]
Oh ja, op dat vlak... wel spijtig dan. Maar je weet maar nooit....
Wat is het grootste verschil tussen zo'n router een een Wannadoo Livebox?Voxyn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
[...]
ja ik heb er een gekocht terwijl ik hem niet wouben er heel blij mee ;P
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wil je een Switch 3x ajax error
zit ik hier al 2.5uur op F5 te rammen...
lekker geregeld hoor, zorg gewoon dat iemand hem dan ook kan kopen, zonder errors
lekker geregeld hoor, zorg gewoon dat iemand hem dan ook kan kopen, zonder errors
Wordt bezorgd door UPS ipv TNT. UPS stuurt hem eerder terug dan TNT denk ik. Bij TNT zou het nog 3 weken op het postkantoor blijven liggen wat voor mij veel releaxter zou zijn.Voxyn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:19:
Voor UPS moet ik 1,5 uur reizen voordat ik mijn pakket uit het depot van Drachten kan halen als ze hem niet kunnen bezorgen en voor het postkantoor van TNT is het slechts 5 minuten lopen. Reken maar uit welke bezorgdienst ik liever heb.
Als er binnen 2 items geen HD is voorbijgekomen, dan kruip ik onder de wol... Moet morgen wel gewoon werken...
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
MrVegeta schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:23:
[...]
Wat is het grootste verschil tussen zo'n router een een Wannadoo Livebox?
Verwijderd
Haha voor een zacht prijsje wil ik die van mij wel kwijt, is helemaal nieuw en nog niet binnenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:22:
...ik hoop op een her voor die argossy mediaspeler
Verwijderd
Actionwaction & elwood thanks! Dan maar wachten op de volgende ibood hunt.. hopen dat ie dit keer wel op de juiste periode valt ;-)
Verwijderd
kijk uit met wat je zegt, die mp3 spelers hebben de neiging om lang te blijven hangen:)TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:23:
Als er binnen 2 items geen HD is voorbijgekomen, dan kruip ik onder de wol... Moet morgen wel gewoon werken...
ja lekker hoor bakkie gaat er wel in, ik zoek wel naar koekjes voor er bij.
Signature
iemand toevallig de belkin router besteld die m toch niet wil?
Scientia Potentia Est
Oizo says HI !
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Was meer een algemene vraag dan direct aan jou
Ey Oizo, zit jij nog ergens op te azen?
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 27-07-2010 02:26 ]
Ja hier nog één....
Wel al paar uurtjes geslagen (lukt me niet om in bed tv te kijken lol)
1uur wakker geschrokken en in 1,5 uur nog geen full hd tv gezien
Wel al paar uurtjes geslagen (lukt me niet om in bed tv te kijken lol)
1uur wakker geschrokken en in 1,5 uur nog geen full hd tv gezien
Morgen zie je ze wel op MP en V&A, uiteraard voor 60 euro ofzo...HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
iemand toevallig de belkin router besteld die m toch niet wil?

Scientia Potentia Est
Ik zou het niet weten die van mij is nog 100mb en loopt om de 12 uur vast dus ik was wel aan verandering toeMrVegeta schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
[...]
Was meer een algemene vraag dan direct aan jou. Mijn draadloze internet doet het hier prima etc, dus waarom zou ik willen overstappen naar een andere router?
Pak wel een Bavaria witbiertje, koffie smaakt niet meer..BGB4rn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
[...]
die iRiver wordt de walkie talkie van deze hunt.... (of was die walkie talkie niet dat ding dat elke keer voorbij kwam de vorige hunt....?)
Deze vraagt mij er toch om om besteld te worden, terwijl ik hem toch niet ga gebruiken, zucht!!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:24:
[...]
kijk uit met wat je zegt, die mp3 spelers hebben de neiging om lang te blijven hangen:)
⏩ PVOutput☀️
Kom jongens! Koop eens een paar van die MP3 spelers! Ik wil weten wat de volgende hunt is
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Ik was ook net aan het denken, nu de komende 3 uur die iRiver zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:24:
[...]
kijk uit met wat je zegt, die mp3 spelers hebben de neiging om lang te blijven hangen:)
Nu, even positieve noot over het merk: de 2 MP3 spelers die ik van iRiver heb gehad zijn respectievelijk 5 en 7 jaar meegegaan. Die van 7 gaat nog steeds mee overigens.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
eerder over 2 weken, na een hunt hoef je echt niet snel op je spullen te rekenenBolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
[...]
Morgen zie je ze wel op MP en V&A, uiteraard voor 60 euro ofzo...
Signature
Lijkt me niet echt nuttig dan inderdaad. Als je een prima draadloze modem/router hebt dan biedt die Belkin weinig meerwaarde lijkt me...MrVegeta schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
[...]
Was meer een algemene vraag dan direct aan jou. Mijn draadloze internet doet het hier prima etc, dus waarom zou ik willen overstappen naar een andere router?
[...]
Ey Oizo, zit jij nog ergens op te azen?
Wou je niet ook zo'n wake up light hebben? Of heb je 'm weer gemist zonet?
lol
Scientia Potentia Est
nou mensen, ik hou 't voor gezien. Veel plezier nog allemaal!
*insert signature here
koop svp ff een paar mp3spelers.
Misschien dat ze je op de markt goed kan verpatsen
Misschien dat ze je op de markt goed kan verpatsen
Ik doe een thee-tje. Niet alleen omdat ik geen koffie lust en het gezonder is, maar ook tegen mijn diaree.BGB4rn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:25:
[...]
* Joen klopt af, gaat tot nu toe goed, hoef niet steeds meer naar de WC zoals een uur geleden
Mwa, veel mensen zetten spul wat ze nog niet eens binnen hebben al 2de hands op verkoopplaatsen héBGB4rn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:26:
[...]
eerder over 2 weken, na een hunt hoef je echt niet snel op je spullen te rekenen
in hoeveel landen is IBOOD eigenlijk beschikbaar?
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)