[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
iMick schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:32:
Die oplichters van T-Mobile vragen 50 euro om te reserveren en dan kan ik pas woensdag reserveren.
Dat krijg je toch gewoon terug?

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
iMick schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:32:
Ik ga hem maar eens bij Belcompany reserveren :). Die oplichters van T-Mobile vragen 50 euro om te reserveren en dan kan ik pas woensdag reserveren.
ik weet niet hoe het bij BelCompany zit, maar bij The Phone House zijn reserveringen vandaag alleen mogelijk voor TPH-klanten, en T-Mobile gaat dit controleren. Grote kans dat dit bij BC ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
net eindelijk er door gekomen en besteld *O*. Levertijd is ondertussen opgelopen naar 8 tot 10 werkweken... Na ja, ging mij dan ook niet om de foon, maar het abo. Die gaat de 25e in *O*.

Meisje aan de telefoon wist me de vertellen dat de servers een /. ervaring hebben, vandaar de "geplande werkzaamheden" boodschap. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al bevestigd kunnen krijgen dat je gewoon hoog op de lijst staat als je 50 euro hebt aanbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13
Iedereen doet hier heel veel moeite, terwijl op de dag dat de iPhone 4G in de T-Mobile winkel beschikbaar is, er mensen met een iPhone 4G en een abonnement de winkel uit lopen (bij de T-Mobile shops die nu niet aan voorinschrijving doen). :) De vorige keer (iPhone 3GS) had elke winkel er ook zo'n 5 tot 10 op de eerste dag om te verkopen. Daarom hebben sommige T-Mobile shops ook nu al een wachtlijst van mensen (met € 50,00 voorinschrijving), deze mensen gaan putten uit de winkel voorraad. Als filiaal is dat natuurlijk slim, je moet een bepaalde omzet halen en die garandeer je zo deels.

Dit is overall commercieel gezien van T-Mobile natuurlijk erg slim, de voorverkopen hebben ze toch al binnen en als je er een aantal in de winkel verkoopt geeft dit ook weer mond tot mond reclame. Mensen gaan daarna naar de winkel en komen vervolgens ook op een wachtlijst, omdat de voorraad op is.

Nu nog een stabieler en betrouwbaarder netwerk. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 20-07-2010 13:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
waarom heet dit topic Lach/huil mee met de iPhone 4-bestelperikelen op de FP?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:42
Haha ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb net een abonnement laten afsluiten voor 1 jaar het gaat om 32GB versie bij tmobile.
Maar ik lees hier: nieuws: Apple iPhone 4 bij T-Mobile 70 euro duurder dan 3GS

Dat prijs 459€ is, terwijl de persoon aan de telefoon zei 389€... => !?
Ik hou voor de zekerheid toch maar de 459€ aan, hier ging ik ook van uit.

Levertijd 6 tot 8 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 18-09 15:49
Hier staan de prijzen: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html

i150 is dus 459, i500 is 389 !

[ Voor 18% gewijzigd door loyske op 20-07-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Iemand al een bevestiging gehad die telefonisch heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 15:54

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Fab1Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:10:
Zojuist bij de T-Mobile shop geweest en voorbesteld (50 euro aanbetaald). Ik zou in de top 10 zitten. Levertijd is echter 6 tot 8 weken. De verkoper meende dat hij wel degelijk 30 juli in Nederland komt, maar dan is ie nog niet beschikbaar voor T-Mobile. Juist...
Lijkt me sterk. T-Mobile is in Nederland reseller voor de iPhone. Wie zou 'm dan op 30 juli krijgen als T-Mobile het niet is?

Aldus sprak ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
RobbertC schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:27:
[...]
ik weet niet hoe het bij BelCompany zit, maar bij The Phone House zijn reserveringen vandaag alleen mogelijk voor TPH-klanten, en T-Mobile gaat dit controleren. Grote kans dat dit bij BC ook zo is.
Nah, ik ga zaterdag pas in de winkel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Rhndy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:04:
Iemand al een bevestiging gehad die telefonisch heeft besteld?
Nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Zo, net iphone in de UK besteld, via een vriendin.. ,t-mobile is opgezegd en vodafone aangevraagd.
Nu alleen nog wachten :-). 3 weken is de levertijd in Engeland..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:58

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Iemand al iets vernomen na het invullen van het cheap-ass online formulier?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yes!

Ik heb de klantenservice gebeld. En ik heb de mevrouw aan de lijn uitgelegd dat ik op 9 juli 50 euro aanbetaald had, dus ik vroeg haar of ik hiermee een geldige reservering had. Ze wist dit niet helemaal zeker, dus belde ze de shop op en die wist haar te vertellen dat ik een belletje zou krijgen als hij binnen zou komen. De contractverlenging en dergelijke gebeurt dan gewoon als ik hem kom ophalen in de shop.

Erg tevreden dit keer over de klantenservice, ik hoefde namelijk niet steeds in de wacht te staan, maar zij belde me terug als ze wat wist. Dus niet onnodig met de telefoon aan m'n oor gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* offtopic. Dit gaat over providers & abonnementen voor de iPhone. Ranten doe je maar ergens anders.

[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:41:
Oh yes!

Ik heb de klantenservice gebeld. En ik heb de mevrouw aan de lijn uitgelegd dat ik op 9 juli 50 euro aanbetaald had, dus ik vroeg haar of ik hiermee een geldige reservering had. Ze wist dit niet helemaal zeker, dus belde ze de shop op en die wist haar te vertellen dat ik een belletje zou krijgen als hij binnen zou komen. De contractverlenging en dergelijke gebeurt dan gewoon als ik hem kom ophalen in de shop.

Erg tevreden dit keer over de klantenservice, ik hoefde namelijk niet steeds in de wacht te staan, maar zij belde me terug als ze wat wist. Dus niet onnodig met de telefoon aan m'n oor gezeten.
Oké, daar heb je geluk mee zeg. Dan ben je denk ik wel 1 van de eersten die 'm heeft hier in Nederland. Ik heb bestelt via internet en direct ook betaalt via iDeal, dus verwacht hem ook redelijk snel te hebben eerlijk gezegd :-)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:49:
Iphone 4g is erg slecht vriend van me heeft er eentje
berijk verlies enz en loopt apple ook nog stom te L*llen dat ze het gaan oplossen met een software update stakkers en betaalt meer als 400 euri voor de naam APPLE nou wauw wat krijg je er voor terug?? een *** telefoontje.. schandelijk!

Spijt me apple freunds
Ik vind je reactie raar en totaal niet relevant in dit topic.
- Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar de software update is al uitgebracht en geeft verbetering van de weergave van de bereik-streepjes. Je weet dus wanneer je een risico loopt.
- Apple geeft gratis bumpers en cases waarmee het probleem bijna gereduceerd wordt tot 0.
- Je betaalt niet alleen voor de naam 'Apple', je betaalt voor de algehele gebruikerservaring van het toestel en die is gewoon top bij de iPhone.

En tuurlijk zijn er beperkingen, die heeft iedere telefoon, maar om nou zo te gaan reageren vind ik een beetje kinderachtig. Je kiest daar als gebruiker voor en daar ga je dus mee akkoord, anders koop je het toestel niet.

Ga dit soort dingen maar lekker op Fok rond spuien, maar niet hier, want er zit ook nog eens een zeer matige onderbouwing in je post.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33

Ankh

|true

Vriend van me kwam met deze website:
http://www.2call.nl/telef...ne-4-16gb-black-t-mobile/
Vandaag heeft ie gebeld en de levertijd bedraagt nog steeds 3 tot 6 weken.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Vrienden willen bestellen en volgens mij werkt de oude manier ook niet meer nu. Inloggen bij tmobile geeft:

Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in
My T-Mobile.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Royz schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:56:
Vrienden willen bestellen en volgens mij werkt de oude manier ook niet meer nu. Inloggen bij tmobile geeft:

Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in
My T-Mobile.
Er is een grote aanloop, hierdoor trekt volgens sommigen hier, de site het niet meer, hierdoor heeft T-mobile dit er tussen in gegooid, om de grote aanloop over de hele dag te verdelen...

@Jumperman, helemaal met je eens! 8)

@Muldertje6, dude, ga eens naar Fok! ;w

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 20-07-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Ik heb via twitter net een reactie gehad op de vraag wanneer ik een ordernummer oid krijg(telefonisch besteld):

tmobile_webcare @rhndy Hallo Rhandy, het betreft een voorinschrijving. Dit komt momenteel nog niet ter sprake. ^HdN

Houdt dit dan in dat als ik nu(als onderhoud voorbij is) via de website ik dan wel echt bestel?

Want hier schiet ik dus eigenlijk niks mee op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:49:
[...]

Oké, daar heb je geluk mee zeg. Dan ben je denk ik wel 1 van de eersten die 'm heeft hier in Nederland. Ik heb bestelt via internet en direct ook betaalt via iDeal, dus verwacht hem ook redelijk snel te hebben eerlijk gezegd :-)

[...]

Ik vind je reactie raar en totaal niet relevant in dit topic.
- Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar de software update is al uitgebracht en geeft verbetering van de weergave van de bereik-streepjes. Je weet dus wanneer je een risico loopt.
- Apple geeft gratis bumpers en cases waarmee het probleem bijna gereduceerd wordt tot 0.
- Je betaalt niet alleen voor de naam 'Apple', je betaalt voor de algehele gebruikerservaring van het toestel en die is gewoon top bij de iPhone.

En tuurlijk zijn er beperkingen, die heeft iedere telefoon, maar om nou zo te gaan reageren vind ik een beetje kinderachtig. Je kiest daar als gebruiker voor en daar ga je dus mee akkoord, anders koop je het toestel niet.

Ga dit soort dingen maar lekker op Fok rond spuien, maar niet hier, want er zit ook nog eens een zeer matige onderbouwing in je post.
je mag toch wel je mening geven misschien wel op het verkeerde topic..
heb zelf ook een iphone3gs en ik vind de software net een dictatuur je mag gewoon bijna niks tenzij het van apple zelf is..
en daarbij wil ik het laten
en daar mee slu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:58:
[...]

Er is een grote aanloop, hierdoor trekt volgens sommigen hier, de site het niet meer, hierdoor heeft T-mobile dit er tussen in gegooid, om de grote aanloop over de hele dag te verdelen...

@Jumperman, helemaal met je eens! 8)

@Muldertje6, dude, ga eens naar Fok! ;w
Jammer voor de mensen die het al de hele dag proberen. Toen ik vanochtend m'n bed uit rolde om 11:00 (was van plan om direct om 8:00 klaar te zitten, wekker werkte niet mee) kon ik direct bestellen, en direct kunnen betalen via iDeal. Orderstatus is inmiddels al een paar uur naar:
''Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.''
Op zich geluk gehad, voor 10:45 scheen het slecht te werken, en na 11:15 schijnt het ook bagger te zijn dus. M'n pa heeft ook de iPhone 4 bestelt, maar gewoon gebeld. 1e keer werd hij direct van de lijn gegooid na circa 30 seconden wachten, tweede keer werd 'ie keurig doorverbonden, hij is wel een zakelijke klant, dus ander nummer. T-Mobile vertelde hem dat er een levertijd was van 8 tot 10 weken, maar dat hij wel in de eerste levering zat.. Vreemd, want ik heb ook verhalen gehoord van 4 tot 8 weken? Misschien omdat hij pas rond 14:00 bestelde ipv als eerste was. We zullen zien!

*knip* maak hier voortaan een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif topicreport voor aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:52:
Vriend van me kwam met deze website:
http://www.2call.nl/telef...ne-4-16gb-black-t-mobile/
Vandaag heeft ie gebeld en de levertijd bedraagt nog steeds 3 tot 6 weken.
Maarja dat was 4 weken geleden ook al zo die status... en toen was de prijs ook nog heel wat minder...
had ik hem toen maar besteld.

Denk maar niet dat 2call ze eerder heeft dan t-mobile zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Misschien dat jullie wat aan mijn ervaring/info hebben:

Ik heb net telefonisch m'n iPhone 4 besteld bij T-Mobile. Ik vroeg hoe het zat met de bestelling: Binnen een paar dagen krijg ik een emailtje over de verzending met daarin de afleverdatum, dan kan ik het bedrag van 169,95 contant betalen of pinnen bij de kourier die m'n iPhone aflevert. De zwarte iPhone 4 heeft een wachttijd van ongeveer 8 weken, de witte ongeveer 10 weken, en het zal niet zo zijn dat we morgen horen dat het opeens nog langer gaat duren. Mevrouw was helemaal vergeten mij te vertellen over de Early Renewal kosten die ik ook moet betalen (€69,95), maar toen ik haar daarop wees vertelde ze dat die gewoon volgende maand bovenop m'n abo-kosten wordt betaald.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
andromedaan schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:22:

Ik heb net telefonisch m'n iPhone 4 besteld bij T-Mobile. Ik vroeg hoe het zat met de bestelling: Binnen een paar dagen krijg ik een emailtje over de verzending met daarin de afleverdatum, dan kan ik het bedrag van 169,95 contant betalen of pinnen bij de kourier die m'n iPhone aflevert. De zwarte iPhone 4 heeft een wachttijd van ongeveer 8 weken, de witte ongeveer 10 weken, en het zal niet zo zijn dat we morgen horen dat het opeens nog langer gaat duren. Mevrouw was helemaal vergeten mij te vertellen over de Early Renewal kosten die ik ook moet betalen (€69,95), maar toen ik haar daarop wees vertelde ze dat die gewoon volgende maand bovenop m'n abo-kosten wordt betaald.
Wanneer zou jouw abbo aflopen? want ik kreeg te horen dat ik helemaal niks hoefde bij te betalen ivm het eerder bestellen van de iPhone 4. Mijn abbo van mijn 3G zou 25 oktober pas aflopen

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
andromedaan schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:22:

Dit is mij ook verteld, maar na die tweet van de klantenservice lijkt alsof dit helemaal geen nut heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
DJT88 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:26:
[...]
Wanneer zou jouw abbo aflopen? want ik kreeg te horen dat ik helemaal niks hoefde bij te betalen ivm het eerder bestellen van de iPhone 4. Mijn abbo van mijn 3G zou 25 oktober pas aflopen
M'n abo loopt past in mei af, dat is dus 8 of 9 maanden. Ik krijg m'n iPhone 4 over 8 weken, maar m'n abo blijft dan gewoon als 'T-Mobile Relax' abotje voorbestaan en over 9 maanden verandert hij automatisch in een i150 abotje. Wel klote dat ik nu aan een abo vast zit van 2 jaar en 9 maanden :(.
Rhndy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:26:
[...]
Dit is mij ook verteld, maar na die tweet van de klantenservice lijkt alsof dit helemaal geen nut heb
Die tweet was inderdaad een beetje raar, maar ik hecht meer waarde aan een telefoniste (hoewel die over het algemeen ook een lage geloofwaardigheid hebben) dan een rare zin uit een tweet, waar ik eigelijk ook niets uit kan opmaken.

[ Voor 27% gewijzigd door andromedaan op 20-07-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 11:19
iMick schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:16:
[...]

Nah, ik ga zaterdag pas in de winkel langs.
Ah, dan kun je uiteraard wel een iPhone 4 aanvragen/reserveren. Maar liever doe je dat morgen, want het gaat op volgorde van aanvragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen een bestelling/reservering plaatsen voor de Iphone4 (nog geen T-mobile klant).
Maarrr.. nu heb ik een vraag.

Waar kan ik mijn bestelling het 'beste' plaatsen?
- Winkel
- Internet
- Telefonisch

Heb een aantal keer gehoord dat de telefonisch aangenomen reserveringen pas aan het einde van de
dag verwerkt worden, klopt dit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Op een wachttijd van 8 weken maakt het allemaal weinig uit of een bestelling a la minute of pas aan het eind van de dag verwerkt wordt. Ik moet zeggen dat ik een wachttijd van 8-10 weken behoorlijk lang vind, als de introductiedatum 30 juli is... Wat wordt er dan 30 juli geintroduceerd, vraag ik me af?

Maar ik klaag niet: ik krijg hem tegen die tijd uit de UK, als alles goed gaat.

[ Voor 48% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 20-07-2010 15:52 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:49:
Op een wachttijd van 8 weken maakt het allemaal weinig uit of een bestelling a la minute of pas aan het eind van de dag verwerkt wordt. Ik moet zeggen dat ik een wachttijd van 8-10 weken behoorlijk lang vind, als de introductiedatum 30 juli is...

Maar ik klaag niet: ik krijg hem tegen die tijd uit de UK, als alles goed gaat.
Die wachttijd is volgens mij heel erg ruim genomen. Bij de 3G was het zo dat sommige al na 2 weken het toestal hadden, waar de wachttijd volgens T-Mobile ook op 8 tot 10 weken zou duren.
Ik denk dat het wel zo is dat wie eerder heeft bestelt, hem ook daadwerkelijk eerder in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
DJT88 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:26:
[...]

nogal logisch, want je mag 4 maanden voor afloop van je contract al verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij de T-Mobile zaak in Uden een reservering voor een Iphone 4 16gb zwart gedaan. Volgens de medewerker liep het daar niet echt storm met de aanvragen. Verwachte levertijd is desalniettemin wel 6 tot 8 weken (maar dat konden er ook zo 10 worden)

Overigens ging de aanvraag daar soepel. Blijkbaar is er in de winkels zelf een grotere kans een Iphone te bemachtigen dan via de online procedure. Ben trouwens een nieuwe t-mobile klant, maar dat was geen punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Zonet terug gebeld door t-mobile: "ik kom u blij maken met een nieuwe iPhone!" -"goh, kijk mij blij zijn!".

Ging heel soepel, krijg binnen nu en 8 weken :') een mailtje van de bezorgdienst.. Nu maar over naar het levertijden topic dan :)

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Net een sms van T-mobile binnen :

"Wegens enorm succes wordt de iPhone 4 voorinschrijving tijdelijk stopgezet. U heeft nog tot 20 uur om uw contract op www.t-mobile.nl/iphone4 te verlengen."

gelukkig heb ik vanmorgen al besteld via telefoon :)

en 7 minuten erna nog eentje:

"Alle aanvragen die al zijn gedaan voor iPhone 4 worden in volgorde van binnenkomst afgehandeld. U ontvangt hierover zo snel mogelijk bericht. Groet, T-Mobile"

en weer 3 minuten later:
okej bizar, nu werd ik opgebeld door een "blocked" nummer, maar het was een geautomatiseerde enquete van T-mobile over de klantenservice van mijn belletje van vanmorgen.

[ Voor 46% gewijzigd door DJT88 op 20-07-2010 18:32 ]

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
DJT88 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:20:
Net een sms van T-mobile binnen :

Wegens enorm succes wordt de iPhone 4 voorinschrijving tijdelijk stopgezet. U heeft nog tot 20 uur om uw contract op www.t-mobile.nl/iphone4 te verlengen.

gelukkig heb ik vanmorgen al besteld via telefoon :)
Whaha, kreeg net ook dat smsje. Dit hele inschrijf gebeuren zal wel door iemand geregeld zijn die de afgelopen 2 jaar onder een steen heeft geleefd. Ze stoppen nu de voorinschrijving al voor huidige T-mobile leden, hoe willen ze dat morgen dan doen als de rest van Nederland hem ook zou mogen bestellen :? 8)7

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vraag me serieus af hoe ze dit gaan doen. Niemand van de bellers heeft een ordernr, terwijl die wss eerder waren dan degenen via internet. Al die orders moeten toch gewoon handmatig ingevoerd worden?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Guys, naar wel e-mail adres kan ik een mailtje sturen over die Vodafone Direct Sales? Dat bellen heeft echt geen zin...

Nu hopen dat deze vraag niet ondergesneeuwd wordt door (toekomstige) T-Mobile gebruikers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:26:
[...]

Whaha, kreeg net ook dat smsje. Dit hele inschrijf gebeuren zal wel door iemand geregeld zijn die de afgelopen 2 jaar onder een steen heeft geleefd. Ze stoppen nu de voorinschrijving al voor huidige T-mobile leden, hoe willen ze dat morgen dan doen als de rest van Nederland hem ook zou mogen bestellen :? 8)7
Ja, dat gaat dus niet door:

http://www.iphoneclub.nl/...li-geen-voorverkoop-meer/
T-Mobile heeft vanavond middels een persbericht laten weten dat de voorverkoop van de iPhone 4 vanaf 20.00 uur vanavond niet meer mogelijk is. De provider geeft aan dat de voorverkoop voor bestaande klanten, die sinds vanochtend mogelijk is, een “overweldigend” succes is en dat de “belangstelling vele malen groter is dan werd verwacht”. Omdat de provider naar eigen zeggen een beperkt aantal toestellen verwacht, is besloten om de voorverkoop vandaag nog te stoppen. Dat betekent ook dat nieuwe klanten, die vanaf morgen konden intekenen, geen bestelling meer kunnen plaatsen.
:')

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpboere schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:32:
Guys, naar wel e-mail adres kan ik een mailtje sturen over die Vodafone Direct Sales? Dat bellen heeft echt geen zin...

Nu hopen dat deze vraag niet ondergesneeuwd wordt door (toekomstige) T-Mobile gebruikers ;)
Here u GO! vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com

Reageren snel, maar hebben helaas geen direct contact met de betreffende afdeling en kunnen ook niets voor je doen, behalve checken wat de status is.

FYI: Ik heb op 2 juli besteld, en als ik thuis was geweest, had het vandaag al bezorgd kunnen worden. Heb een toestel met abo en nummerbehoud besteld. Beetje als richtlijn qua leverytijd.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 11:42
wat een chaos dat inschrijf proces. Hoe gaan ze in godsnaam een volgorde aanbrengen tussen mensen die gebelt hebben, via internet hebben ingeschreven en bij de shop zijn langs geweest.

Je zou toch denken dat ze zo onlangs wel ervaring beginnen te krijgen met het lanceren van iPhones..

Vind het maar vreemd. Zeker met het bericht dat het vanaf de 30e te koop zal zijn bij de t-mobile shops. Zou ik 'm dan toch de 30e kunnen halen, hoewel ik me vandaag bij de shop heb ingeschreven (2e op lijst)?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:40:
[...]

Here u GO! vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com

Reageren snel, maar hebben helaas geen direct contact met de betreffende afdeling en kunnen ook niets voor je doen, behalve checken wat de status is.

FYI: Ik heb op 2 juli besteld, en als ik thuis was geweest, had het vandaag al bezorgd kunnen worden. Heb een toestel met abo en nummerbehoud besteld. Beetje als richtlijn qua leverytijd.
Thanks!

Ik heb afgelopen vrijdag besteld, maar ik heb ook nog niet eens één of ander referentienummer ofzo. Zou dus ook niet weten hoe ze mijn bestelling zouden kunnen terugvinden, maar ik ga het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog maar even t-mobile proberen te bellen voor een Early Renewal. Nu zo'n +/- 30 min. in de wacht. Aangezien die zooi om 20:00 dicht gaat, zullen er nog wel een stuk of 1000 mensen om deze tijd proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=0,noline][/message]:
T-Mobile heeft vanavond middels een persbericht laten weten dat de voorverkoop van de iPhone 4 vanaf 20.00 uur vanavond niet meer mogelijk is. De provider geeft aan dat de voorverkoop voor bestaande klanten, die sinds vanochtend mogelijk is, een “overweldigend” succes is en dat de “belangstelling vele malen groter is dan werd verwacht”. Omdat de provider naar eigen zeggen een beperkt aantal toestellen verwacht, is besloten om de voorverkoop vandaag nog te stoppen. Dat betekent ook dat nieuwe klanten, die vanaf morgen konden intekenen, geen bestelling meer kunnen plaatsen.
Wat ? ! :( .... Pfff.. Nog langer wachten op mn iphone4. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpboere schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:54:
[...]

Thanks!

Ik heb afgelopen vrijdag besteld, maar ik heb ook nog niet eens één of ander referentienummer ofzo. Zou dus ook niet weten hoe ze mijn bestelling zouden kunnen terugvinden, maar ik ga het in ieder geval proberen.
Ik heb dezelfde dag wel nog een referentie-/ordernummer gekregen. Mail ze anders ff om te vragen of het goed bij hun binnen is gekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:55
dit komt van de T-MOBILE webcare twitter:
"Door overweldigend succes stopt de voorinschrijving voor iPhone 4 vandaag, 20.00 uur. Tussen nu en 30 juli is er geen voorinschrijving meer.

De voorinschrijvingen die vandaag zijn gedaan door klanten nemen we uiteraard wel mee. Bedankt voor de belangstelling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:21:
[...]

Ik heb dezelfde dag wel nog een referentie-/ordernummer gekregen. Mail ze anders ff om te vragen of het goed bij hun binnen is gekomen.
Hahahaha (als een boer met kiespijn).

Komen ze met deze bullshit:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uw e-mail is niet via onze website verstuurd of het referentienummer ontbreekt in het onderwerp-veld van uw bericht. Wij kunnen uw bericht daarom niet in behandeling nemen.

Bezoek onze website vodafone.nl voor meer informatie en antwoord op uw vraag. U heeft daar ook de mogelijkheid een vraag te stellen aan een van onze medewerkers.

Is uw bericht een reactie op een eerdere e-mail, vermeld dan het betreffende referentienummer in de onderwerpregel van uw e-mail. Bent u aangemeld voor My Vodafone, dan kunt u in het menu Mijn Klantenservice heel gemakkelijk uw reactie toevoegen aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Nu kan ik dus twee dingen doen. Wachten of gewoon nogmaals bestellen en hopen dat de eerste niet ergens volgend jaar nog wordt bevestigd...

Bellen met klantenservice is gewoon -onmogelijk- bij Vodafone...

Probleem is ook dat mijn andere abbo op 31 juli afloopt. Daarna kan ik dus gewoon niet meer bellen, tenzij ik even een prepaid met ander nummer neem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Meer mensen gebeld door de klantenservice die in de shop hebben gereserveerd?

Ik heb vanmorgen bij de T-Mobile shop €50,- aanbetaald en ben nu 4e of 5e in de wachtrij. Nu heb ik vanmorgen eerst telefonisch geprobeerd te bestellen, dit ging uiteraard niet dus heb ik m'n nummer achter gelaten.

Rond 18:30 werd ik gebeld door t-mobile met een vaag verhaal over winkels die niet genoeg voorraad zouden krijgen en dat alle orders die in de winkels zijn gedaan nu op het kantoor ingevoerd moeten worden ofzo iets dergelijks en dat ik daarom morgen moest bellen om te zorgen dat ik de aanbetaalde €50,- terug zou krijgen. Wel kreeg ik 6 maanden gratis family aangeboden. (waar ik niet op zit te wachten)

Meer mensen hiermee in aanraking gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Iemand enig idee of je er een micro-simkaart met je gegevens krijgt bijgeleverd? Of zelf een cutter moet halen:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275

[ Voor 7% gewijzigd door rvd50 op 20-07-2010 20:28 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rodian, je krijgt er een microsim bij, en zodra je die gebruikt is je oude ongeldig.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:55
maar staan je eigen nummers op die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is een blanco kaartje die je moet activeren. De nummers e.d. die je op je oude sim had staan zul je via een of andere weg over moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gehoopt dat met de aankondiging van T-Mobile er ook wel nieuws zou zijn van Vodafone, dus de Klantenservice gebeld.
Helaas kwamen die nog steeds met de mededeling dat er over de iPhone 4 nog niks "zwart-op-wit" staat en dat als ie komt dat het niet eerder dan oktober zal zijn. :(
Mocht Vodafone de iPhone 4 gaan leveren in oktober dan zal daar in september bericht over komen.

Dan maar proberen er begin september eentje uit Italië mee te nemen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 22:14
Vanmiddag mijn oude Iphone 3G 8GB verkocht en direct erna met T-Mobile gebeld.
Even in de wachtrij gestaan om erna te horen te krijgen dat mijn abbonement verlengd is (was nog 1 maand geldig) en dat ik een mail krijg wanneer ik mijn Iphone4 kan komen halen/laten bezorgen.

Dus nu is het even afwachten op mijn nieuwe speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:06
Ook ik ben net gebeld door t-mobile. Hij kon mij blij maken met de nieuwe iPhone. Gelukkig heb ik vanmiddag al via de website besteld, dus hoop wat eerder in de rij te staan met het ontvangen :P
Wat wel netjes was (vond ik) is dat de medewerker van t-mobile mijn bestelling nog even naliep. Dit terwijl het nog steeds erg druk was (volgens hem).

Zou er nog een markt zijn voor een oude iPhone 3g (waarvan de achterkant er zo'n beetje af valt)?
Ik denk dat ik hem maar houd als reserve (mijn vrouw heeft een 3gs) dus een back-up iPhone kan geen kwaad denk ik.

Nu is het wachten geblazen, want de medewerker vertelde mij dat het wel 10 weken kon duren voor de tel geleverd kon worden :'( . Hij had dit gelezen in een bericht van Apple gericht aan t-mobile...

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb vanochtend rond 10.50 uur via t-mobile.nl gewoon mijn abonnement (i-150 met 3G uit 2008) kunnen verlengen met een 4G icm i-150 voor 1 jaar. De site heeft het dus even gedaan.

Na de bestelling kreeg ik een e-mail met bevestiging. Kort daarna een e-mail dat ik kon betalen dus dat heb ik ook gelijk gedaan.

Nu is het wachten geblazen :) Maar ik heb in ieder geval een ordernummer en betaald.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
jpboere schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:41:
[...]

Hahahaha (als een boer met kiespijn).

Komen ze met deze bullshit:

[...]

Nu kan ik dus twee dingen doen. Wachten of gewoon nogmaals bestellen en hopen dat de eerste niet ergens volgend jaar nog wordt bevestigd...

Bellen met klantenservice is gewoon -onmogelijk- bij Vodafone...

Probleem is ook dat mijn andere abbo op 31 juli afloopt. Daarna kan ik dus gewoon niet meer bellen, tenzij ik even een prepaid met ander nummer neem...
Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Bellen kan ik pas vrijdagmiddag weer, want ik zit nu in Frankrijk.
Heb jij ook met nummerbehoud aangevraagd?
Want als je nou nog een keer besteld met nummerbehoud gaat dat denk ik niet goed.
Anders stuur ik wel een email naar de gewone klantenservice, hopelijk kunnen die mij wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 11:44
had wel verwacht dat de prijzen voor de 3GS wat zouden dalen, maar nog niet helaas.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Helaas geen speciale actie of korting voor mensen die al heel lang klant zijn...

2 jaar geleden kreeg ik de 16gb 3G voor 50 euro ipv 150 euro, omdat ik al lang klant was bij Orange etc.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 21:56
Kees_frl schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:36:
had wel verwacht dat de prijzen voor de 3GS wat zouden dalen, maar nog niet helaas.
Als in, nieuw bij T-Mobile? Of op marktplaats? Het laatste zal vanzelf wel gebeuren denk ik. Via T-Mobile worden de 3GS toestellen vervangen voor 8 GB modelletjes.. vraag me af wat daar de prijs van gaat worden. Paar euro bij het laagste abonnement waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
luckyluuk12 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:37:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Bellen kan ik pas vrijdagmiddag weer, want ik zit nu in Frankrijk.
Heb jij ook met nummerbehoud aangevraagd?
Want als je nou nog een keer besteld met nummerbehoud gaat dat denk ik niet goed.
Anders stuur ik wel een email naar de gewone klantenservice, hopelijk kunnen die mij wel verder helpen.
Jep, ook met nummerbehoud.

Ik zit er nu sterk over na te denken om even kort naar Vodafone prepaid te gaan (ook omdat ik zonder abbo zit na 31 juli) en dat ik vervolgens vanuit dat punt een nog een keer dat abbo neem.

Ik wacht morgen nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 11:43
Kuhr89 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:53:
Helaas geen speciale actie of korting voor mensen die al heel lang klant zijn...

2 jaar geleden kreeg ik de 16gb 3G voor 50 euro ipv 150 euro, omdat ik al lang klant was bij Orange etc.
Dat was voor mij de grootste reden om even te kappen met het 4g aanschafproces.. Ik heb gister als vaste klant gereserveerd, en heb even gebeld over de verleningsaanbieding die ze me zouden kunnen doen. Niet dus. "U hoeft geen aansluitkosten te betalen, dat moeten nieuwe klanten wel, dus dat krijgt u in principe als korting." ja duh, sigaar uit eigen doos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt qua keuze voor mijn abonnement met de iPhone 4.
Het wordt T-Mobile i-150 voor 1 jaar met bijbetaling van 460 €. Na 1 jaar stap ik over op een simonly. Ik hoop dat dan de Vodafone Direct Sales actie nog bestaat.

Zo betaal ik in 2 jaar minder dan 1000 €, en ik heb het voordeel dat ik een NL telefoon heb, waardoor garantie/verzekering beter is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
Cuno schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:16:
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt qua keuze voor mijn abonnement met de iPhone 4.
Het wordt T-Mobile i-150 voor 1 jaar met bijbetaling van 460 €. Na 1 jaar stap ik over op een simonly. Ik hoop dat dan de Vodafone Direct Sales actie nog bestaat.

Zo betaal ik in 2 jaar minder dan 1000 €, en ik heb het voordeel dat ik een NL telefoon heb, waardoor garantie/verzekering beter is geregeld.
Ehm ik denk en dat is echt een gok he, maar ik denk dat jij na je 1 jaar abbo niet meer bij T-mobile hoeft aan te kloppen voor garantie in je 2de jaar als je bij Vodafone zit, jij bent immers geen klant meer @ T-mobile. En bij Apple zullen ze zeggen ga maar naar je provider

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds kort iedere keer (10x per dag) een pop-up op mijn iphone-scherm,
dat het ingestelde netwerk niet meer beschikbaar is...
met de volgende keuzes [ sluit ] [ instellingen ]

zijn er meer mensen, die daar sinds kort ook last van hebben...

ik heb overigens mijn 3g (i4 is onderweg) nog maar 1x geupdate..wellicht is dat het probleem..
(zolang alles naar voldoende werkte, vond ik het best..en had geen behoefte aan een update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Cuno schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:16:

Want 2 jaar tmobile wil je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:18:
Ik krijg sinds kort iedere keer (10x per dag) een pop-up op mijn iphone-scherm,
dat het ingestelde netwerk niet meer beschikbaar is...
met de volgende keuzes [ sluit ] [ instellingen ]

zijn er meer mensen, die daar sinds kort ook last van hebben...

ik heb overigens mijn 3g (i4 is onderweg) nog maar 1x geupdate..wellicht is dat het probleem..
(zolang alles naar voldoende werkte, vond ik het best..en had geen behoefte aan een update)
offtopic:
Zet je netwerkinstellingen op automatisch, en niet op fixed, dan ben je die melding kwijt. Het gebeurd op het moment dat je fixed ingestelde netwerk even niet beschikbaar is geweest. Normaal gesproken krijg je dan gewoon even een ander netwerk, en verschijnt die melding niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Niet online
Royz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Want 2 jaar tmobile wil je niet?
Nee. Het klopt dat ik 190 EUR minder aanbetaal voor de telefoon, maar in het 2e jaar betaal ik wel nog eens 360 EUR. Dat is een verschil van 170 EUR. Voor die 170 EUR kan ik een mooie sim-only abbo scoren met meer minuten, althans als de Vodafone actie nog bestaat.

Wat betreft de garantie, als ik die het 1e jaar niet nodig heb, dan heb ik het waarschijnlijk het 2e jaar ook niet nodig. Gevallen zoals waterschade, laten vallen worden toch al niet vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Cuno schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:37:
[...]
Nee. Het klopt dat ik 190 EUR minder aanbetaal voor de telefoon, maar in het 2e jaar betaal ik wel nog eens 360 EUR. Dat is een verschil van 170 EUR. Voor die 170 EUR kan ik een mooie sim-only abbo scoren met meer minuten, althans als de Vodafone actie nog bestaat.
Houd je er wel rekening mee dat de Directsales-acties via Vodafone allemaal tweejarige abonnementen zijn? Even voor het geval dat je over twee jaar een nieuwe iPhone zou willen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Zojuist werd ik teruggebeld door T-Mobile omdat ik er gisteren telefonisch niet doorheen kwam. Later die dag heb ik de iPhone 4 via de website besteld d.m.v. de voorinschrijving.
Het duurt ca. 6-8 weken voordat de iPhone 4 geleverd kan worden. Het blijft me wel verbazen dat T-Mobile niet had verwacht dat de iPhone 4 zo'n groot succes zou worden en dat het daarom allemaal zo lang moet duren. Volgens mij hebben ze de 3G en 3GS toch ook verkocht en daar was ook heel veel belangstelling voor, dus het lag dan toch allemaal in de lijn der verwachting denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik vraag me serieus af wat er nu met mijn order gaat gebeuren. Ik heb dus via de site op het magische moment rond 11.00 uur gisteren de bestelling geplaatst en de iPhone 4 ook al betaald.

Het enige dat ik nu kan zien is dat ik niet meer in aanmerking kom voor verlenging van mijn abonnement (wat logisch is) maar verder is er niks te zien van een bestelling of whatever op de my t-mobile site.

-edit-

Ik zie nu in het eerste mailtje van de webshop een link staan voor de order status. Oops!

1 Order Ontvangen

2 Order Verwerkt; Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

3 Order verzonden naar magazijn

4 Order op transport

5 Afgeleverd

Stap 1 en 2 zijn al voltooid. Het is nu echt wachten geblazen.

[ Voor 32% gewijzigd door ericafterdark op 21-07-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Is er al wel iets bekend over de lanceringsdag? Als alles gaat volgens inschrijving dan zijn de druktes rond de winkels niet meer nodig toch? Beetje flauw als er straks mensen zijn die niet reserveren maar toch een telefoon weten te scoren 30juli, na alle reserveergezeik van t-mobile.

Ik heb hem de 9e kunnen reserveren in de t-mobile winkel voor 50 euro. Ik was ongeveer 40ste en ik hoop dat die lijst nog steeds als eerste komt. :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ja precies, iedereen hoort 6-8 weken dus een lancering zal er schijnbaar niet meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Maciek schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:32:
Is er al wel iets bekend over de lanceringsdag? Als alles gaat volgens inschrijving dan zijn de druktes rond de winkels niet meer nodig toch? Beetje flauw als er straks mensen zijn die niet reserveren maar toch een telefoon weten te scoren 30juli, na alle reserveergezeik van t-mobile.

Ik heb hem de 9e kunnen reserveren in de t-mobile winkel voor 50 euro. Ik was ongeveer 40ste en ik hoop dat die lijst nog steeds als eerste komt. :P
Ehmmm dat gaat ook zo gebeuren... :z

Volgens T-mobile (de laatste berichten) heeft de grote belangstelling geen vertraging veroorzaakt voor de launchday, nee natuurlijk niet, want iedereen die zich gisteren op een lijst heeft laten zetten, die krijgt pas 6-8 of zelfs 10 weken later het toestel. Men snapt toch wel dat over 9 dagen DDay is? En jullie 6-8-10 weken moeten wachten op een toestel?

Iemand die zomaar 3 augustus een store binnenloopt, kan zo een iPhone meenemen.. Geen wachtrijen, geen telefoonlijsten, geen niks. De klant wil een iPhone en die krijgt hij ook wel mee.

Zulke taferelen hebben we vorig jaar ook al gezien, ik vind het een hele slechte zaak van T-mobile en jammer voor de mensen die de iPhone per direct willen hebben, maar bijna 2 maanden er moet wachten wanneer de rest van Nederland (over 9 dagen...) het gewoon in de winkel het koopt/verlengt/etc. :/

Bron: Nu.nl
Belangstelling
“De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten is een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving”, aldus T-Mobile.

De voorinschrijving zal ook niet meer open gaan tot 30 juli wanneer de telefoons ook in de winkel verkrijgbaar zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 21-07-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Als dat echt gaat gebeuren terwijl ik hem al volledig betaald heb nu, ben ik er echt klaar mee. Gelukkig heb ik maar met 1 jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 11:44
Cyclonist schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:33:
[...]

Als in, nieuw bij T-Mobile? Of op marktplaats? Het laatste zal vanzelf wel gebeuren denk ik. Via T-Mobile worden de 3GS toestellen vervangen voor 8 GB modelletjes.. vraag me af wat daar de prijs van gaat worden. Paar euro bij het laagste abonnement waarschijnlijk.
Beide, maar ook nieuw bij T-mobile.

Misschien 1 jarig met een 3GS, maar prijs is nog ingewijzigd.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Klagen helpt!

Gisterochtend de nu wel bekende 'laat-je-nummer-achter-en-wij-bellen-je-terug' aanbieding bij Tmobile meegemaakt. Werd ik vanochtend door een mevrouw teruggebeld. Ik had als trouwe (8 jaar) klant recht om met de eerste lichting mee te doen. Jippie! slechts 170 euro bijbetalen en 6-8 weken wachten op levering. Nou ... wacht even ... neej doe toch maar niet, ik ga wel naar andere provider en neem een HTC desire met betere condities. Ha! Dat werkte, of ik even wou wachten. Krijg ik een meneer aan de lijn ... uhm, ja er was wel wat mogelijk. Krijg nu 190 belminuten OF sms (voor mij genoeg) ipv i-150 voor eerste jaar 19,95 en tweede jaar 29,95. Kijk das alvast 120 euro verdient. Daarnaast hoef ik nu 'nog' maar 110 euro bij te betalen. Hoppa weer 60 euro 'verdient 8) . Gelijk maar besteld. Wel even naam medewerker en tijdstip noteren, want je weet maar nooit.

Ik zou zeggen, trouwe Tmobile klanten doe er je voordeel mee! Bij mij werkte het iig. O, ja wel netjes blijven en zeggen dat je altijd tevreden bent over de service :o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op 4-7 dat sms web bellen abbo afgesloten bij Vodafone, dag erna teruggebeld dat de prijs niet klopte 11,95 niet de vermelde 14,95 uit de orderbevestiging. Na meerdere malen kastje-muur bellen en gedoe krijg ik nu te horen dat ik een afdeling per post een kopie van mijn email moet sturen.
Die zijn echt helemaal gek geworden bij Vodafone, daarnaast hebben ze de dag erna al een kopie van de mail gehad.

Ik heb dus verzocht de verlenging terug te draaien, ben benieuwd of ze dat wel lukt (en of mijn internetblox dan weer aan staat ... )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Folks, ik heb gister m'n iPhone 4 besteld met i150 abo van €29,95 per maand, maar kwam er achter dat je ook gewoon een Relax abo kan nemen waarbij je veel meer minuten+smsjes krijgt voor je geld. Ik heb momenteel een Relax abotje bij m'n iPhone en ben daar tevreden mee, vooral het aantal minuten dat je krijgt relatief aan een i-abo.

Bij het Relax 35 abo horen 330 belminuten OF smsjes, inclusief internet, voor €28,95pm.. Alleen je moet wel 3 tientjes meer betalen voor het toestel. Zie ik iets over het hoofd ? Waarom hebben we niet allemaal dit abo genomen in plaats van de i150 ?

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/83cb54d2ea1f84149b49/content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sowieso is het internet daarvan dramatisch langzamer:

iPhone abbo: * Download/upload snelheid tot 2048/384 Kb/sec.
Relax abbo: * Download/upload snelheid tot 384/64 Kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En kijk maar hier: T-Mobile inschrijven iPhone 4
Vodafone-achtig trucje: internet is alleen het eerste jaar gratis, daarna 9,95 per maand.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
andromedaan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:23:
Folks, ik heb gister m'n iPhone 4 besteld met i150 abo van €29,95 per maand, maar kwam er achter dat je ook gewoon een Relax abo kan nemen waarbij je veel meer minuten+smsjes krijgt voor je geld. Ik heb momenteel een Relax abotje bij m'n iPhone en ben daar tevreden mee, vooral het aantal minuten dat je krijgt relatief aan een i-abo.

Bij het Relax 35 abo horen 330 belminuten OF smsjes, inclusief internet, voor €28,95pm.. Alleen je moet wel 3 tientjes meer betalen voor het toestel. Zie ik iets over het hoofd ? Waarom hebben we niet allemaal dit abo genomen in plaats van de i150 ?

[afbeelding]
langzamer internet, en geen visual voicemail. dat waren volgens mij de verschillen :)
en ik kan eigenlijk prima uit met zo weinig smsjes sinds ik kan push emailen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 12:33
Maar ik begrijp nog steeds die 8 weken wachttijd niet... die werd al direct gecommuniceerd bij het bestellen van de iphone om 8u 's ochtends (en dus niet pas na de zogenaamde geweldige en onverwachte hoeveelheid bestellingen).

Waarom, waar en wie krijgt die eerste batch dan volgende week vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
harrald schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:28:
[...]

langzamer internet, en geen visual voicemail. dat waren volgens mij de verschillen :)
en ik kan eigenlijk prima uit met zo weinig smsjes sinds ik kan push emailen :D
Yup, ik heb nu Web 'n Walk Plus (1mbps) en ben tevreden over de 3G snelheid. Visual voicemail, I couldn't care less :P.

Maar ik ben dit topic aan het doornemen en zie dus de adder onder het gras chillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
okzbow schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:37:
Maar ik begrijp nog steeds die 8 weken wachttijd niet... die werd al direct gecommuniceerd bij het bestellen van de iphone om 8u 's ochtends (en dus niet pas na de zogenaamde geweldige en onverwachte hoeveelheid bestellingen).

Waarom, waar en wie krijgt die eerste batch dan volgende week vrijdag?
Dit had ik ook gevraagd gister tijdens het bestellen, want ik ga liever m'n iPhone 4 binnekort ophalen in een store dan 8 weken wachten, maar mij werd verteld dat ook de winkels een hele beperkte voorraad krijgen. Het kwam erop neer dat als je een iPhone 4 uit de winkel wilt je de eerste dag al vroeg in de rij moet gaan staan (slaapzakje, paar leuke boeken mee). Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de dag na de launchdate je ergens in NL nog een iPhone 4 kan halen, met onze bestelling zitten we iig wel veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ja, ordernummer in de mail, orderstatus pagina doet het, met creditcard meteen alles betaalt, ik blijf hoop houden op volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:46
die 8 weken zijn om teleurstellingen te voorkomen, dat vertelde de verkoopster in de winkel gisteren.
en ze hebben dan altijd het excuus dat er nergens beloofd wordt dat je de iPhone krijgt op die Vrijdag !

en toen ik later om 16:30 ook nog gebeld werd, en ik nogmaals vroeg over de 8 weken werd dat weer bevestigd, en dat de volgende lichting al 16 weken zou kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!

Na lang wikken en wegen gisteren maar besloten voor early renewal te gaan. Gisteravond (18:30) zo'n 35 min. In de wacht gestaan. Toen zo'n bandje dat jeje telefoonnummer in moest typen. Toen werd ik al een beetje sceptisch, want het was al iets over zeven en het gebeuren liep maar tot acht.

Maar rond een uur of twaalf vanmiddag belde er een meneer van t-m terug. Vanwege de immense drukte van gisteren was het ze niet meer gelukt om 's avonds te bellen.

Ik was een van de gelukkigen (zoals bijna iedereen hier, eigenlijk) die een iphone4 kon krijgen. Dus toen maar voor i150-2jr-16gb-zwart gegaan. Mijn abnnement loopt nu uiteindelijk tot december 2012, niet zo'n ramp, dus. Bovendien betaal ik wel €70 meer, maar ontwijk ik wel weer de aansluitkosten van een nieuw abonnement. (dat zou ik in eerste instantie doen, aangezien ik mijn 3G al heb verkocht).

Nu maar eens zien hoe lang het duurt voordat ik iets hoor van de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 12:33
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:48:
Yes!

Na lang wikken en wegen gisteren maar besloten voor early renewal te gaan. Gisteravond (18:30) zo'n 35 min. In de wacht gestaan. Toen zo'n bandje dat jeje telefoonnummer in moest typen. Toen werd ik al een beetje sceptisch, want het was al iets over zeven en het gebeuren liep maar tot acht.

Maar rond een uur of twaalf vanmiddag belde er een meneer van t-m terug. Vanwege de immense drukte van gisteren was het ze niet meer gelukt om 's avonds te bellen.

Ik was een van de gelukkigen (zoals bijna iedereen hier, eigenlijk) die een iphone4 kon krijgen. Dus toen maar voor i150-2jr-16gb-zwart gegaan. Mijn abnnement loopt nu uiteindelijk tot december 2012, niet zo'n ramp, dus. Bovendien betaal ik wel €70 meer, maar ontwijk ik wel weer de aansluitkosten van een nieuw abonnement. (dat zou ik in eerste instantie doen, aangezien ik mijn 3G al heb verkocht).

Nu maar eens zien hoe lang het duurt voordat ik iets hoor van de koerier.
Ja meneer u heeft pech en krijgt er geen deze keer... daar geloof ik dus echt helemaal niets van. Hoe meer bestellingen ze krijgen hoe gelukkiger TMobile wordt.

Ze hebben gewoon leuke telefoon-instructies gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Heeft iemand eigelijk al het contract thuisgestuurd of een mail gekregen ? En ben ook wel benieuwd hoeveel iPhone's T-Mobile gister dan wel niet heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ja ik heb dus een mail met ordernummer en link naar orderstatus pagina die werkt. Daarnaast een mail met een link waarmee ik de iPhone betaald heb.

1 jaar verlenging, i-150 met iPhone 4 32GB zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Kleine teleurstelling op mijn scherm (My T-Mobile) vandaag, waarna ik twee conclusies mocht trekken:

1. Als je abonnement al verlopen is, gaat er direct een nieuw abonnement in. Dat staat ergens in de kleine lettertjes, waardoor ik dus ook niet mocht kiezen wanneer het abonnement inging.
2. Als je T-Mobile Family had, dan gaan die contacten niet automatisch mee. Oftewel: nieuwe family aanmaken.

1+2 gecombineerd heeft er dus voor gezorgd dat ik voor deze maand al compleet door mijn bundel heen ben. Handig. :/

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 13:34
Eiríkr schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:03:
Ja ik heb dus een mail met ordernummer en link naar orderstatus pagina die werkt. Daarnaast een mail met een link waarmee ik de iPhone betaald heb.

1 jaar verlenging, i-150 met iPhone 4 32GB zwart.
Wat was jij kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
€ 459,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jezus... Voor dat geld kun je 2x de HTC Desire/Legend kopen... (ok niet vergelijkbaar met de iPhone, maar het gaat er mij om dat het veel geld is, teveel :( )...

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 21-07-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Okay dan koop ik hem los in de UK voor wat is het, ik schat 710 euro. Dan neem ik een Vodafone sim only abonnementje erbij. Ook dan kom ik aardig in de richting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb een beetje in een grot geleefd, vandaar deze vraag:
Is T-Mobile wederom de one-and-only authorized provider van de iPhone 4 in Nederland?
Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.