[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ho, update! Net een meisje (niet op een bandje!) aan de lijn gehad! Het duurde even voor ik door had dat ze geen computer was zoals de rest van de ochtend maar goed, naam en nummer doorgegeven, wordt "ergens vandaag" terug gebeld. Kon mij niet vertellen hoe laat precies. Telefoon bij de hand houden dan maar... :')

[ Voor 6% gewijzigd door DaSchop op 20-07-2010 09:14 ]

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Zowaar een topic over de Iphone die ik wel lees :P
Vind het zowaar grappig om te lezen wat voor moeite je moet doen voor deze phone en ergens snap ik deze hype ook nog geeneens.. 8)7

En T-Mobile :/

[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 20-07-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 12:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Net telefonisch via de Phonehouse verlengd. Totale wachttijd was nog geen 2 minuten!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:12:
[...]

Die kon je toch via de Apple site bestellen voor nop? :9 Kan je zelfs kiezen welke je wilt, omdat ze waarschijnlijk allemaal 'uitverkocht' zijn.
Volgens mij niet hoor. Lijkt mij dat je een bumper uitkiest, nadat je je iphone4 heb besteld :O
Misschien kan je er later één afhalen in een tmobile shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Vix schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:15:
Net telefonisch via de Phonehouse verlengd. Totale wachttijd was nog geen 2 minuten!
Maar de uiteindelijke wachttijd zal wel een stukje langer zijn, aangezien T-Mobile vast eerst hun eigen shop van iPhones voorziet. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:17:
[...]

Volgens mij niet hoor. Lijkt mij dat je een bumper uitkiest, nadat je je iphone4 heb besteld :O
Misschien kan je er later één afhalen in een tmobile shop?
Volgens mij zei Steve dat je er niet eens de deur voor uit hoeft en dat je hem via Apple zelf kon bestellen, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben. Zal het zo eens nachecken in de video. :+

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Zo hehe, heb een zakelijk abonnement ( zakelijke ingang, 070 nummer :P ). Na een aantal keer geprobeerd te hebben is het gelukt hoor. Een witte 32gb iPhone 4.

Levertijd 4 tot 6 weken werd mij verteld. Ze houden een heel ruime levertijd vast om teleurstellingen te voorkomen werd mij verteld.

Heb hem even een prettige werkdag gewenst want het is echt mega druk.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Kom nu wel op de verleng pagina. Echter linkt deze door naar my t-mobile, waar ik de Iphone nergens kan vinden.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:48
Als ze woord houden en echt alles op volgorde van bestellen afhandelen denk ik dat de phonehouse klanten dit keer een stuk sneller geholpen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 16:02
Zal het zin hebben om langs zo'n T-mobile shop te gaan?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
Het 0800 nummer naar de klantenservice (voor zover als het service is) heeft het bandje veranderd. Na het intoetsen van mijn telefoonnummer krijg je netjes een computerstem die je nummer herhaald en de vraag of dit nummer juist is. Toch is er iets in mij wat zegt dat ik niet snel zal worden terug gebeld... Een online formulier heb ik ook nog nergens kunnen vinden evenals de werkende link op de voorinschrijvingen pagina...

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:17
http://www.t-mobile.nl/pe...tart=ShoppingCartOverview code staat verborgen in html bij t-mobile maar nog niet geldig...

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:46

madpilot0

I ain't mad

zo, ook maar eens mn nummer achtergelaten. hopen dat een ander abbo ook als klant word gezien, anders laat ik t ze wel ff weten dat t verkeerd op de site staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:20:
Zal het zin hebben om langs zo'n T-mobile shop te gaan?
Vraag ik me nu ook af.
Kan er eens ff naar toe wandelen. Meer als me laten terug bellen kan ik toch niet doen atm. Mijn nummer hebben ze al 3x inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:49
Wow, ik kreeg zowaar binnen 2 minuten een vrouw aan de lijn. Die heeft me op een lijst gezet, want volgens haar is de procedure veranderd en wordt iedereen 'binnen een week teruggebeld'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

UltraSub schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Vraag ik me nu ook af.
Kan er eens ff naar toe wandelen. Meer als me laten terug bellen kan ik toch niet doen atm. Mijn nummer hebben ze al 3x inmiddels..
Ja, zit hier ook een t-mobile shop, moet zometeen boodschappen doen, meteen maar ff kijken wat zij zeggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
DaSchop schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:14:
Ho, update! Net een meisje (niet op een bandje!) aan de lijn gehad! Het duurde even voor ik door had dat ze geen computer was zoals de rest van de ochtend maar goed, naam en nummer doorgegeven, wordt "ergens vandaag" terug gebeld. Kon mij niet vertellen hoe laat precies. Telefoon bij de hand houden dan maar... :')
Dat had ik ook net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
madpilot0 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:24:
[...]

Ja, zit hier ook een t-mobile shop, moet zometeen boodschappen doen, meteen maar ff kijken wat zij zeggen ^^
Hou ons op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
Knopsje schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:23:
Wow, ik kreeg zowaar binnen 2 minuten een vrouw aan de lijn. Die heeft me op een lijst gezet, want volgens haar is de procedure veranderd en wordt iedereen 'binnen een week teruggebeld'...
Geeft dus wel redelijk aan dat de belangstelling overweldigend is... Ik kan me exact hetzelfde scenario herinneren van een jaartje of 2 terug met de introductie van de IPhone 3G. Een ezel... Goed werk T-Mobile 7(8)7

[ Voor 0% gewijzigd door -Dr.Z op 20-07-2010 09:30 . Reden: typo ]

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij voorlopig nog even geen iPhone4. 70,- voor de early renewal en 90,- voor nieuwe iPhone is me wat teveel, zeker omdat die 3g verder nog prima werkt. over een maand of 4 nog maar eens zien wat de prijzen doen en heb ik tenminste ook geen 'last' meer van die early renewal...

Anyway, voor de mensen die wel op jacht gaan, happy hunting en good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
fuck it na 1 uur en 10 minuten krijg ik busy-tone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FAD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:32:
fuck it na 1 uur en 10 minuten krijg ik busy-tone
Best frustrerend he?
Ondankbare honden zijn het bij t-mobile.
Opzegbrief is inmiddels afgedrukt en ik neem lekker zo'n vodafone sim-only.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
TM shop gaat pas om 10.00 open..

/edit
En niks te doen daar...

[ Voor 34% gewijzigd door UltraSub op 20-07-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:39
Ik heb de iPhone besteld,

I-150 2 jaar 32GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:35:
[...]

Best frustrerend he?
Ondankbare honden zijn het bij t-mobile.
Opzegbrief is inmiddels afgedrukt en ik neem lekker zo'n vodafone sim-only.
Denk ik ook aan, maar vind een abbonement + de dikke prijs van een los toestel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
MaceNL schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:37:
Ik heb de iPhone besteld,

I-150 2 jaar 32GB Zwart
Hoe wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:39
via klantenservice gedaan maar inmiddels werkt de reservering wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
Update: http://www.t-mobile.nl/Pe...inschrijving-iphone4.aspx

Reserveer je IPhone 4 via dit online formulier !

16 GB IPhone 4 met i300... duur |:( maar toch maar gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door -Dr.Z op 20-07-2010 09:44 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 09:59
Via die link heb ik hem net ook maar besteld.

i300 32gb zwart.

And now we wait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
thanks, net ook maar gedaan. Ik hoop dat ik vandaag ook nog wordt teruggebeld.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
pietertie schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:42:
[...]

thanks, net ook maar gedaan. Ik hoop dat ik vandaag ook nog wordt teruggebeld.
Same here... Ben ook benieuwd naar de resultaten... Zal in mijn lunch nog maar eens bellen met de klanten"service"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook een "inschrijving" gedaan. (i150 16GB zwart, 2 jr). (Het lijkt me dat de witte er nog lang niet is). Dit ziet er echter niet veelbelovend uit, eerder nogal amateuristisch. Je zit nergens aan vast, dit lijkt alsnog ook op een 'kladje papier onder de toonbank van een winkel'.

Ik heb grote twijfels bij deze zaak.

Edit: al met al is het natuurlijk hilarisch dat tmobile nu eens een speciale aanbieding heeft voor hun vaste klanten, en vervolgens alsnog keihard falen en afgaan als een gieter..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Phonehouse geeft aan:

Levertijd black: 3 weken
Levertijd white: 6-8 weken

Op de verlengsite hebben ze geen capaciteit staan :S

Ik belde met the phonehouse en vroegen: wilt u de witte of de zwarte?
Ze vroegen dus niet welke capaciteit. Heel vaag.

Ik heb maar telefonisch besteld (2 minuten wachttijd)

Ik probeer vanaf 07:55 te bellen maar steeds na 10 minuten moet ik mn nummer invoeren. Ik begrijp niet dat mensen 40 minuten tot een uur in de wacht staan! :S

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ook hier maar gereserveerd.
Ben benieuwd of dit wel goed gaat.. Binnen enkele dagen een email ter bevestiging. Tsssk.. Gaan ze soms die formulieren uitprinten, op volgorde leggen, en dan handmatig emails versturen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Net naar t-mobile shop maar gelopen en gereserveerd. Ik ben de 2e reservering in de winkel en ze hopen dat ze 30e in winkel binnen krijgen maar zeiden ga uit van 4 weken. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
Ben zo benieuwd wat T-Mobile hier als reactie op heeft (of niet). Is het echt zo moeilijk voor een provider van dit formaat om een simpele pagina zoals we deze nu krijgen voorgeschoteld daadwerkelijk om de afgesproken tijd beschikbaar te hebben ? Ziet er momenteel uit als dat een codeklopper om 8:30 uit z'n nest is gebeld of dat hij dit in elkaar wil flansen. Je moet eerst 3 keer kijken wil je goed klikken met de keuze opties... (zowel met Chrome, Firefox als Safari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Laatst online: 16-09 23:07
Typisch... Abonnement verlengen via de site kan nog steeds niet |:( toch triest als je je abo wil verlengen zonder dat je een iphone wil...

Wat een drama :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Laatst online: 07-09 19:44
God heb ik weer... verwissel ik de laatste twee cijfers van mijn telefoonnummer met mijn rekeningnummer =/ Maar gewoon opnieuw ingevuld, zonder problemen....

Inschrijfformulier belooft in ieder geval niet veel goeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

Zojuist de bestelling van de 3GS geannulleerd bij ivoordeel. Nu dat de iphone blijkbaar toch snel leverbaar is. Gaan we deze bestellen, dan maar met t-mobile. Voorheen nooit problemen met hun gehad.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34372430,noline] moet eerst 3 keer kijken wil je goed klikken met de keuze opties... (zowel met Chrome, Firefox als Safari)
Inderdaad, een super amateuristisch webpaginatje, waar je idd drie keer moet kijken wat er nou eigenlijk geselecteerd is. Dat is toch niet normaal voor zoiets.

Ik ben in ieder geval blij dat ik nu 'ergens' bij tmobile geregistreerd sta, al moet ik nog maar zien wat er gebeurd. Morgen zal ik wss nog een pre-orderen als nieuwe klant, ik kan altijd nog een cancelen. Maar ik denk dat mijn verlenging toch niet geaccepteerd wordt, en dan ga ik niet wachten tot ik daar bericht van krijg, over een paar dagen. (dan zijn alle eerste iphones sowieso al weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
Jammer ook weer dat alleen het kleine linkje op de hoofdpagina http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/index.html wel refereert naar het "amateuristische webpaginatje" om de IPhone 4 te reserveren. Echter via de link op http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/20juli.html kom je nog steeds up op je persoonlijke T-Mobile pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Iemand nog tips voor een 1-jarig sim-only abo met snel internet?
Die tv-gids/anwb/etc. aanbieding is volgens mij alleen voor 2 jaar te krijgen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heb een 32GB White besteld, 6 tot 8 weken levertijd :( Erg jammer, aangezien de witte in Amerika gewoon nog deze maand te halen is.

Verder krijg je natuurlijk ook weer geen korting. Als excuus hebben ze dat er nog 6 miljoen andere klanten zijn die veel bellen en ook korting willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Volgens mij zijn ze de T-Mobile site aan het update. Krijg nu wat meer mogelijkheden terug en zie nu ook mijn huidige abo en status staan.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:10
Prijzen zijn wel belachelijk duur. Niet dat ze bestaande klanten iets van korting aanbieden. Ik moet dalijk toch even naar de stad. Bestel ik hem wel even in de T-mobile shop. Weet ik zeker dat het vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apache4u schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:05:
Iemand nog tips voor een 1-jarig sim-only abo met snel internet?
Die tv-gids/anwb/etc. aanbieding is volgens mij alleen voor 2 jaar te krijgen?
Waarom denk je dat het zo'n aanbieding is voor de gehele looptijd? :)
En wat kost het je nou.. 12 euro per maand.. Als je 't zat bent, koop je 't toch weer af in 1x..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Je kunt je abo weer verlengen, maar de iphone 4 staat er (nog) niet tussen.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Waarom denk je dat het zo'n aanbieding is voor de gehele looptijd? :)
En wat kost het je nou.. 12 euro per maand.. Als je 't zat bent, koop je 't toch weer af in 1x..?
Ja , daar had ik ook al aan gedacht, maar ik het verleden heb ik wel eens meegemaakt dat, of je niet kon afkopen, of je wel kon afkopen maar dat je nummer niet vrijgegeven werd tot het einde van de contract-periode.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa dat zou kunnen... Zelf heb ik geen sim only genomen,
maar wel een 2 jarig abbo met de HTC Legend.. Was gewoon een topaanbieding die ik moest nemen..
2 jaar is ansich wel ruk ja, maar het is een abonnement waar ik van kon dromen, dus dat overleef ik wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik krijg net ook een mail van t-mobile waarin wordt geschreven dat ik bij de phonehouse moet bestellen...
vaag

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:24:
Ik krijg net ook een mail van t-mobile waarin wordt geschreven dat ik bij de phonehouse moet bestellen...
vaag
Huh, wel echt van T-mobile? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Om half 10 T-shop in Hengelo binnen gelopen, 50 euro aanbetaald en 5 min later was alles geregeld. 32GB black en als er eentje op 30 juli binnenkomt is ie voor mij :D. Ze konden nog niets zeggen over de levertijd en de prijzen, inmiddels zijn die dus wel bekend nu.

[ Voor 23% gewijzigd door RichieSD op 20-07-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Ik ga straks wel naar de tmobile shop... dit slaat nergens op

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 10:22
Zo, net de klantenservice maar eens gebeld na ook vanaf 8 uur de website in de gaten te hebben gehouden. Kreeg na een redelijke wachttijd (als ik het zo lees hier dan doe ik het met 7 minuten wachttijd nog niet slecht volgens mij :P) een aardige meneer aan de lijn die mij heeft geholpen om een 32gb witte Iphone 4 te bestellen :). Ik krijg via mail een berichtje van de koerier zei hij en de iphone wordt aan mijn deur geleverd :D. Beetje jammer dat ie nog niet kon zeggen wanneer ie binnenkomt, maar toen ik melde dat ik donderdag op vakantie ga t/m 1 augustus zei hij dat ie waarschijnlijk wel daarna pas komt. Ook zei hij daarna dat je wel rekening moet houden met 6-8 weken levertijd.

Dus...stiekem hoop ik nu dat de koerier NIET op de dag van de release aan mn deur staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

Maar hoe zit het met nieuwe klanten, die kunnen toch morgen pas een nieuwe bestellen?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
inmiddels is de iPhone 4 ook te "bestellen" maar zoals gewoonlijk kan je het nog steeds niet doen.

Heb trouwens iets raars... mijn status is weer terug, maar bij mij staat nu ineens dat ik niet in aanmerking kom om contract te verlengen... >.< terwijl mijn contract al lang en breed is afgelopen....

EDIT
Correctie hij doet het nu echt... echt gelijk besteld :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bpow op 20-07-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cammeliac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-07 13:03
Heb de moed na een uur in de wacht te staan verloren, dus ik vraag het maar hier.
Is het mogelijk om een iPhone 4 te bestellen in combinatie met Early Renewal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Yep, hier ook! meteen besteld via de website. Dit vertrouw ik wel, dit is geen reservering dit is echt een bestelling :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net een verlenging voor een zwarte 32GB met i150 gedaan, netjes via My TM, en verlenging. Heb zelfs een ordernummer nu. Zal mij benieuwen.

/edit
Gisteravond kwam ik gewoon in aanmerking voor contractvernieuwing.
Nu na de bestelling staat er dat ik niet in aanmerking kom voor contractvernieuwing. Hoe dat vanmorgen voor de bestelling was weet ik niet. Maar vind het wel interessant :)

[ Voor 47% gewijzigd door UltraSub op 20-07-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Gelijk bevestigingsmail gekregen van order en dat order geaccpeteerd is... ok mijn dag is weer helemaal goed =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg mijn abonnement op en heb mijn 3GS ge-unlockt. Ik neem wel een sim-only van Vodafone of KPN. Dat amateuristische gedoe wordt ik ziek van. Bellen om 08.00 uur en na 40 minuten eruit gegooid worden. Ze kunnen zo lekker anticiperen daar bij T-Mobile... :( :o :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Even een vraagje voor de mensen die die vodafone sim-only hebben afgesloten.
Er wordt gevraagd of ik mijn huidige abo by tmobile al heb opgezegd. Dit is niet het geval dus ik heb "nee" ingevuld.
Zorgt in dat geval vodafone voor een opzegging, of moet ik dit zelf nog regelen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:59:
Ik zeg mijn abonnement op en heb mijn 3GS ge-unlockt. Ik neem wel een sim-only van Vodafone of KPN. Dat amateuristische gedoe wordt ik ziek van. Bellen om 08.00 uur en na 40 minuten eruit gegooid worden. Ze kunnen zo lekker anticiperen daar bij T-Mobile... :( :o :? .
Ik ben precies hetzelfde aan het doen, en mij overkwam vanmorgen ook precies hetzelfde.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Bestellen van een abbo gaat niet met een ID kaart die 2 weken 'over datum' is.. andere oplossingen?

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Als ik dit alles zo lees, dan kun je volgens mij beter naar een t-mobshop/phonehouse/belcompany toe gaan.
Als je daar op plaats <5 terecht kan komen dan ben je iig zeker van een toestel zodar ze binnenkomen.

* funk-e zit te twijfelen om zn telefonische bestelling te cancellen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
funk-e schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:04:
Als ik dit alles zo lees, dan kun je volgens mij beter naar een t-mobshop/phonehouse/belcompany toe gaan.
Als je daar op plaats <5 terecht kan komen dan ben je iig zeker van een toestel zodar ze binnenkomen.

* funk-e zit te twijfelen om zn telefonische bestelling te cancellen
Of je besteld hem nu online, krijg je tenminste een ordernummer.

Nu nog een status pagina voor de orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
UltraSub schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:05:
[...]

Of je besteld hem nu online, krijg je tenminste een ordernummer.

Nu nog een status pagina voor de orders.
mijnorderstatus.nl?

Ik hoop dat ik ook een ordernummer krijg van mijn telefonische order. Nu weet ik nog niet eens zeker dat ik een bestelling heb geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat was bij de 3G voorheen ook een probleem. Geen ordernummers bij een telefonische bestelling. Zou me niet verbazen als dat nu ook weer een probleem gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:00
uiteindelijk toch via de website kunnen bestellen via verlenging met order nr: etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:01
FireSonus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:39:
Zo, net de klantenservice maar eens gebeld na ook vanaf 8 uur de website in de gaten te hebben gehouden. Kreeg na een redelijke wachttijd (als ik het zo lees hier dan doe ik het met 7 minuten wachttijd nog niet slecht volgens mij :P) een aardige meneer aan de lijn die mij heeft geholpen om een 32gb witte Iphone 4 te bestellen :). Ik krijg via mail een berichtje van de koerier zei hij en de iphone wordt aan mijn deur geleverd :D. Beetje jammer dat ie nog niet kon zeggen wanneer ie binnenkomt, maar toen ik melde dat ik donderdag op vakantie ga t/m 1 augustus zei hij dat ie waarschijnlijk wel daarna pas komt. Ook zei hij daarna dat je wel rekening moet houden met 6-8 weken levertijd.

Dus...stiekem hoop ik nu dat de koerier NIET op de dag van de release aan mn deur staat O-)
6-8 weken levertijd±!??!?! Wtf dat is echt bizar lang! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie Darko schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:10:
uiteindelijk toch via de website kunnen bestellen via verlenging met order nr: etc :)
ik heb helemaal geen optie tot verlenging c.q. nummerbehoud gezien eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik kan via My T-Mobile mijn contract verlengen (ik had 2 jarig i-150 abbo en dat loopt morgen af)
Nu wil ik dit in combinatie met de I-phone 4 maar ik wil niet meer 2 jaar eraan vast hangen.

Dus heb ik gekozen voor 1 jaar maar wel met verhoging (dat had ik nodig) naar i-300 abbo...

Nu staat er aan het eind van mijn bestelling het volgende:
"De T-Mobile iPhone abonnementen hebben een minimale contractsduur van 24 maanden."

Zit ik er nu dadelijk wel weer 2 jaar aan vast? :S Ondanks dat ik nu kies voor 1 jaar verlenging....

Trouwens geen korting voor bestaan klanten is eigenlijk zwaar NOT DONE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 11:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Zojuist bij de T-Mobile shop geweest en voorbesteld (50 euro aanbetaald). Ik zou in de top 10 zitten. Levertijd is echter 6 tot 8 weken. De verkoper meende dat hij wel degelijk 30 juli in Nederland komt, maar dan is ie nog niet beschikbaar voor T-Mobile. Juist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ibix schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:10:
[...]

6-8 weken levertijd±!??!?! Wtf dat is echt bizar lang! 8)7
Zal me niets verbazen als de witte nog een stuk later komt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Uhmm even vraagje tussen door... Heb eventjes net betaling afgehandeld, en ik zie daaronder een button staan nummerbehoud regelen met er naast: Geen nummerbehoud bij contractvernieuwing.

Wat houdt dat in? Dat ik een nieuw nummer krijg? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Inmiddels terug gebeld door T-Mobile. Was een van de eerste aangezien ze pas om 10uur zijn begonnen met terug bellen.
Verwachte levertijd 6-8 weken. Ook in de T-Mobile shops zijn ze niet eerder te krijgen werd mij verteld.
De persoon aan de lijn was uiterst vriendelijk en vertelde ook dat er misschien aanpassingen worden gedaan op de huidige Iphone waardoor de levertijd langer is geworden. Over de gratis bumper was nog onduidelijkheid maar dat komt wel goed. De courier neemt contact op wanneer hij binnen is. Mocht hij onverhoopt toch eerder in de winkel liggen dan kan ik de order zo annuleren.

Mooi werk T-Mobile :)

Edit: Levertijd kan ook een slag om de arm zijn natuurlijk. Inmiddels is het bekend hoe mensen kunnen reageren op dit soort zaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Nowa op 20-07-2010 11:17 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bpow schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:14:
Uhmm even vraagje tussen door... Heb eventjes net betaling afgehandeld, en ik zie daaronder een button staan nummerbehoud regelen met er naast: Geen nummerbehoud bij contractvernieuwing.

Wat houdt dat in? Dat ik een nieuw nummer krijg? :S
Hier precies zo... en dat knopje kan ik ook helemaal niet indrukken gewoon. ik maak me er niet druk om, in rustigere tijden komt het goed denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Royz schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Hier precies zo... en dat knopje kan ik ook helemaal niet indrukken gewoon. ik maak me er niet druk om, in rustigere tijden komt het goed denk ik
Dat is helemaal niet van toepassing als je je contract gaat verlengen.
Je verlengt immer je contract. In dit contract staat je nummer :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Uw aansluiting wordt geactiveerd op: Direct
Zo, online werkte wel na even wat stressmomentjes (stond geen iPhone bij de aanbiedingen :p, werd later pas erbij gezet ofzo). Maar de bestelling voor een zwarte 32GB staat :)

het wachten is begonnen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tijd voor een topic? "iPhone 4 levertijden" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Fab1Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:10:
Zojuist bij de T-Mobile shop geweest en voorbesteld (50 euro aanbetaald). Ik zou in de top 10 zitten. Levertijd is echter 6 tot 8 weken. De verkoper meende dat hij wel degelijk 30 juli in Nederland komt, maar dan is ie nog niet beschikbaar voor T-Mobile. Juist...
Zeg maar september dus, een maandje eerder dan het t-mobile monopolie afloopt :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cammeliac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-07 13:03
Zo, mijn iPhone 4 16GB Zwart is besteld. Kreeg ze binnen 5 minuten aan de lijn.

Early Renewal is gewoon mogelijk, binnen 5 dagen krijg ik een brief thuis en een e-mail met de info van het postorderbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:23:
Tijd voor een topic? "iPhone 4 levertijden" :+
Is er toch al?
[iPhone] Levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Vraagje, misschien dat iemand dat weet.

Ik kon verlengen aanklikken op de T-mobile site en krijg nou zo'n mooi overzicht nadat ik alles ingevuld heb. Nou loopt mijn huidige 3G contract echter pas op 25 oktober af.
Op het overzicht zie ik helemaal niks over extra kosten doordat ik eerder zou gaan verlengen (early renewal). Er staat alleen eenmalige kosten totaal 269,95 omdat ik de 32GB versie met i-150 wil.
Kost het nou iets als ik nu al bestel? Zoja dan wordt dat niet goed aangegeven.

Ik wacht nog wel ff denk ik.

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
Ik ga hem maar eens bij Belcompany reserveren :). Die oplichters van T-Mobile vragen 50 euro om te reserveren en dan kan ik pas woensdag reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vraag me ook af hoe het zit met een microsim en verlenging? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
SFRtje schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:13:
Ik heb mijn VF Bel-SMS-Web 400 voor €11.95 vandaag binnen gekregen, helaas nergens nog een maandbedrag gezien. Vergeleken met mijn BEN abo is het internet echt 20x sneller!! (Download: 13 kB/s voor BEN en 250+ kB/s bij VF en upload is ook flink sneller.) Nu kijken of ik het verschil ga merken op m'n iPhone 3G.. Denk niet dat t 20x sneller zal gaan.. :P
Mag ik vragen, waar je deze aanbieding gevonden hebt?
nevermind, al gevonden

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Royz schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:33:
Ik vraag me ook af hoe het zit met een microsim en verlenging? Weet iemand dat?
Klantenservice vertelde mij dat je deze microsim erbij krijgt, bij je bestelde iPhone. Zodra je deze microsim gebruikt, vervalt je andere simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu probeer een I4 te bestellen op de webpagina, krijg ik toch de opmerking dat ik nog niet in aanmerking kom voor een verlenging. Ik vraag me af of we daadwerkelijk ooit nog iets horen van die flutpagina waar we ons eerst in konden schrijven, aangezien nu alles wel geredirect wordt naar de officiële tmobile site.

Ik ga morgen dus weer de website campen om net als de rest een nieuw contract af proberen te sluiten voor mij en mijn moeke. Ik vraag me af wanneer de informatie omtrent die reserveringen bekend wordt gemaakt, misschien ook wel helemaal niet, als ze het fiasco van vandaag niet willen herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens! Hulde voor T-Mobile! Wat heb ik een geluk zeg! Ik had de wekker om 7:30 gezet op mijn tijdelijke Windows Mobile toestel zodat ik als eerste kon bestellen, en de wekker ging niet! Dus om 10:58 werd ik wakker: SHIT! Ik als een gek m'n laptop gepakt, als een gek er naartoe gesurft, eerst dat suffe formulier ingevuld wat er belachelijk uitziet onder Safari, en toen even verder gekeken en ik heb de iPhone 4 32GB Zwart besteld! :D
Direct online betaalt, en nu maar wachten wanneer 'ie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:06:
[...]

mijnorderstatus.nl?

Ik hoop dat ik ook een ordernummer krijg van mijn telefonische order. Nu weet ik nog niet eens zeker dat ik een bestelling heb geplaatst...
Was eerder ook zo. telefonisch werd de order niet meteen ingevoerd maar pas later verwerkt. Mensen met een vroege telefonische bestelling kwamen daardoor later in de wachtrij te staan.

Hier gelukkig via MyTM besteld
Ordernummers xx1964 en xx2045
Tijdsverschil tussen orderen zo een 5 minuten. Gaat hard dus.

Wat zijn jullie nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nu op http://www.t-mobile.nl/

"Wegens gepland onderhoud is de website van T-Mobile tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak."

Mooi moment om gepland onderhoud uit te voeren. :')

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 22:05
Midden in het bestel process, krijg ik op eens Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/images/sorry.gif
voorgeschoteld..
Lekker slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Okej, net telefonisch besteld, na een kleine 6 minuutjes een aardige meneer aan de telefoon(die wel een beetje gehaast overkwam :P )
Hij vertelde mij dat het mij niks extra's kost als ik nu een iPhone 4 bestel voordat mijn 2 jaar om zijn(zou 25 oktober zijn geweest). Dat is dus mooi :) Het contract verleng ik dus gewoon met 2 jaar, en de telefoon heb ik wel mooi eerder dan mijn 3G contract is afgelopen.

[ Voor 3% gewijzigd door DJT88 op 20-07-2010 12:08 ]

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is kut voor jullie....
ze kunnen het allemaal niet aan. Snap je toch niet heh...ze konden imho van tevoren goed inschatten wat een toeloop dit zou opleveren...ze hebben per slot van rekening zelf sms jes gestuurd naar mensen die in aanmerking komen.

Dit is weer een epic fail van TM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Sillymidget schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:
Midden in het bestel process, krijg ik op eens [afbeelding]
voorgeschoteld..
Lekker slim
ja die kreeg ik ook net, net alles ff ingevult -.-'

6-8 weken kreeg ik net ook te horen idd, en mn abbo loop af half augustus /o\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Zo te zien was ik dus net op tijd. Ik heb hem zojuist nog via de website verteld besteld.
Sta nog ergens op een lijstje om teruggebeld te worden, maar na de tweet van @tmobile_iphone ben ik toch maar online gaan proberen. Moest paar keer refreshen door errors, maar heb wel een bevestigingsmailtje binnen.

edit: Het 6-8 weken heb ik nergens zien staan? Niet op de website en ook niet in de mail.

[ Voor 14% gewijzigd door wjzijderveld op 20-07-2010 12:13 ]

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Net gebelt hoe het zit met de bevestigings mail die je zou krijgen als je gebelt had. Die komt er nog aan, want door de drukte liep dat vertraging op. Ze wist mij ook te vertellen dat er al meer dan 5000 bestellingen waren gedaan vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
iMick schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:32:
Ik ga hem maar eens bij Belcompany reserveren :). Die oplichters van T-Mobile vragen 50 euro om te reserveren en dan kan ik pas woensdag reserveren.
De site van belcompany is nou niet bereikbaar om een reservering te plaatsen :(

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uroy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:21:
[...]

De site van belcompany is nou niet bereikbaar om een reservering te plaatsen :(
Haha, bij T-Mobile lukt het niet dus proberen ze àllemaal bij Belcompany te bestellen, en nu kunnen zij het niet aan. En dus proberen ze het weer bij T-Mobile, en kunnen zij het niet aan, en zo gaat het dan de hele dag heen en weer? :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.