Verwijderd
Verwijderd
Bij mij wel hoor:)MC Taz Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:26:
hey... www.t-mobile.nl/iphone4 doet het nu in ene ook helemaal niet meer... Soort van 404
Hier ook, eerst iemand aan de telefoon, toen in de wacht..met f%@king krezip muziek..
Dat betekent, stam + t .

Bambu Lab P1S Combo
hmm...Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt.
EDIT: en inderdaad, wiens 12 jarige nichtje heeft die phonehouse site in elkaar gehackt?
[ Voor 10% gewijzigd door DaSchop op 20-07-2010 08:29 ]
Als dat zo is dan ben ik al helemaal klaar met T-Mobile. De enige reden waarom ik nog bij hun zou blijven is omdat ik het toestel dan sneller heb.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Er waren 3 opties, of de site in de gaten houden, of doorverbonden worden met de afdeling verlengingen (met wachttijd van 26 minuten), of naar een T-Mobile shop gaan.
Ik sta nu in ieder geval in de wacht.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Zal ik dan toch maar los een iPhone 4 kopen en een kaartje bij Vodafone nemen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
hoe kwam je daar in godsnaam door? Ik kom niet verder dan een wachtrij, wacht een tijdje & wordt er dan uitgeschopt...Wasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:31:
Ook net 1200 gebeld, meisje gaf aan dat de site overbelast was en dat ze dat net hadden doorgekregen. ()
Er waren 3 opties, of de site in de gaten houden, of doorverbonden worden met de afdeling verlengingen (met wachttijd van 26 minuten), of naar een T-Mobile shop gaan.
Ook in de rij? Sta er nu zelf ook inWasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:31:
Ook net 1200 gebeld, meisje gaf aan dat de site overbelast was en dat ze dat net hadden doorgekregen. ()
Hoef nog maar een minuut of 25 te wachten... Als of het niks kost...
Edit: ik heb nog even aan de klantenservice gevraagd wanneer de boel weer gaat werken, maar daar wisten ze uiteraard geen antwoord op te geven.
Edit 2: Krijg zojuist het bericht dat de medewerkers het te druk hebben en willen me graag op een ander moment terugbellen. Toets je nummer in en dan verbreken wij de verbinding...... Waarschijnlijk hebben ze nu koffiepauze...
[ Voor 26% gewijzigd door pietertie op 20-07-2010 08:36 ]
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
maar ik wil niet 8 weken wachten natuurlijk. Jeetje zeg!
Tegen die tijd is de 4gs alweer uit :rolleyes:
Waarom moeten dit soort dingen in nederland toch altijd zo knullig
[ Voor 18% gewijzigd door xiphoid op 20-07-2010 08:34 ]
http://mrfloris.com
Toen ging ik de wachtrij van 18 minuten in...Nadat ik mijn nummer, postcode , huisnr en geb datum had doorgegeven
(offtopic: nu Enigma als wachtmuziek.. begint al beter te worden)
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
R.D50
zelfde wachtrij maar ik luister naar MmmmbopApache4u schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:34:
ok, toen ik belde zei dat meisje hetzelfde. Ik zei haar dat de site wel werkte, maar dat ie er nog hetzelfde uitzag als gisteren..geen opties tot bestellen aanwezig.
Toen ging ik de wachtrij van 18 minuten in...Nadat ik mijn nummer, postcode , huisnr en geb datum had doorgegeven![]()
(offtopic: nu Enigma als wachtmuziek.. begint al beter te worden)
Naar 1200 bellen kost ook niks toch?pietertie schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:33:
[...]
Ook in de rij? Sta er nu zelf ook in![]()
Hoef nog maar een minuut of 25 te wachten... Als of het niks kost...
Edit: ik heb nog even aan de klantenservice gevraagd wanneer de boel weer gaat werken, maar daar wisten ze uiteraard geen antwoord op te geven.
Ik vroeg het ook, ze zei bij mij 'We hopen dat het opgelost is vóór het einde van de dag'. Dus...
Verwijderd
Geldt dat niet alleen voor de retailers van T-M? Zoals de phonehouse zelf? Lijkt me sterk dat T-M pas in september uit kan leveren, terwijl Apple ons de 30e beloofd heeft.
geen idee 1200 -> iemand spreken en doorgeschakeld worden... vind het ook verdacht... hoop dat ze me juist heeft doorgeschakeld. niks gehoord over wachttijden
[ Voor 13% gewijzigd door TimDJ op 20-07-2010 08:39 ]
Ik heb prepaid, misschien daarom dat het niet gratis is, maar ik kon het niet bellen omdat het 0,25 kost, en ik geen prepaid overhad.Wasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:36:
[...]
Naar 1200 bellen kost ook niks toch?
Ik vroeg het ook, ze zei bij mij 'We hopen dat het opgelost is vóór het einde van de dag'. Dus...
Ik heb trouwens 125 tmobile punten, voor 100 punten krijg je 5 euro prepaid tegoed, maar bestel formulier is kapot, dus schiet ook niet op. Klanten service kost ook geld. circle of life fail.
Verwijderd
T-mobile site is ook nog onveranderd..
Dit beloofd nog wat te worden
Hmm... erg dubieus... Sowieso niet echt eerlijk voor de mensen die voor optie 1 kiezenFAD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:38:
[...]
geen idee 1200 -> iemand spreken en doorgeschakeld worden... vind het ook verdacht... hoop dat ze me juist heeft doorgeschakeld. niks gehoord over wachttijden
Die optie 1 mogelijkheid heb je nu niet eens meer. Hehe.MC Taz Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:39:
[...]
Hmm... erg dubieus... Sowieso niet echt eerlijk voor de mensen die voor optie 1 kiezen
R.D50
ik net weer wel... Is mijn laatste poging via optie 1...Wasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Die optie 1 mogelijkheid heb je nu niet eens meer. Hehe.
Daarna moet ik werken & heb ik geen tijd meer
A well, iig mijn nummer al achtergelaten bij een eerder poging... Als ze vandaag voor een uur of 7/8 nog niet gebeld hebben, bel ik wel weer dan
De wachttijd die ze me gaven (18 minuten) is al ruim overschreden..
Dat betekent, stam + t .
Ik had trouwens met 0800 8104 gebeld.
Ohja! en géén korting terwijl ik al 3 jaar abbo klant ben, én ik moet 6 weken wachten.
Heb de 16 gig zwarte versie besteld, de witte duurde 8 weken.
En ondanks alles toch redelijk blij dat ik em nu besteld heb
[ Voor 23% gewijzigd door harrald op 20-07-2010 08:45 ]
"Vanmorgen is er speciaal voor onze eigen klanten een exclusieve voorinschrijving voor de iPhone 4 begonnen. Wegens overweldigende belangstelling adviseren wij om de iPhone 4 telefonisch te bestellen: 0800-8104."
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
kwanta kosta?harrald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:44:
nou mijn bestelling is geplaatst. wel na 40 minuten wachten maarja...
ohja! en géén korting terwijl ik al 3 jaar abbo klant ben, én ik moet 6 weken wachten.
heb de 16 gig zwarte versie besteld, de witte duurde 8 weken
6 weken? ok i'm out.... Doei T-mobile...harrald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:44:
ohja! en géén korting terwijl ik al 3 jaar abbo klant ben, én ik moet 6 weken wachten.
klopten de eerder bekend gemaakte prijzen?harrald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:44:
Vanmorgen om 8 uur is de voorinschrijving voor de iPhone 4 speciaal voor onze eigen klanten begonnen. Wegens overweldigende belangstelling adviseren wij om telefonisch te bestellen.
0800-8104
Verwijderd
0800-8104
"
van de t-mobile site...
Nummer bezet ... natuurlijk
Verwijderd
Ik snap alleen niet dat ze dit niet verwacht hadden, en tijdig maatregelen hebben genomen.. Lekker slordig.
Ik weet nu niet wat ik morgen moet doen. Als ze weer zo'm hilarische stunt doen, krijg ik ook geen slaap meer, haha..
169 als ik het mij goed herinner
Het lijkt er wel op ja
[ Voor 34% gewijzigd door harrald op 20-07-2010 08:47 ]
ik ben erdoorVerwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:45:
"Vanmorgen om 8 uur is de voorinschrijving voor de iPhone 4 speciaal voor onze eigen klanten begonnen. Wegens overweldigende belangstelling adviseren wij om telefonisch te bestellen.
0800-8104
"
van de t-mobile site...
Nummer bezet ... natuurlijk
/edit
Hah, verbreken ze na 3 minuten de verbinding, u wordt terug gebeld.
Op de andere telefoon sta ik nog steeds in de wachtrij. Komen ook geen meldingen tussendoor, alleen muziek. Gaat een lekkere rekening worden. Kijken of we daarna kunnen klagen om die te declareren
Dit gaat echt weer nergens over. Hadden ze toch kunnen zien aankomen of niet. De prutsers. #Fail!
[ Voor 72% gewijzigd door UltraSub op 20-07-2010 08:50 ]
kut, kloppen die prijzen van iphoneclub dus toch
HIER KOMT STRAKS CLASS INFO TE ZOALS FUNCTIE OMSCHRIJVINGEN ETC.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
Nu werkt de introductiesite, maar verlengen, ho maar.
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Verwijderd
Meer wegens een epic fail van ons, hebben wij het bestelsysteem niet online gedaan/getest, waardoor het nu niet werkt.

Dat begrijp ik echt niet, gelukkig geheel persoonlijk..harrald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:44:
En ondanks alles toch redelijk blij dat ik em nu besteld heb
Maar en geen korting en lange wachttijden en een levertijd van 2 maanden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Nu de keuze voor een iphone 4 nog...
Of ben ik de enige die die niet kan uitkiezen?
Ja inderdaad dat kan ik mij ook nog wel herinneren. Maar toen hadden ze het ook over uiterlijk 6 weken volgens mijFAD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:46:
[...]
dat zeiden ze ook toen ik mijn 3G bestelde. Ik had m echter 2 week later

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Waarom op m'n werk of bij m'n vrienden? Ik wil hem gewoon thuis!En zodra hij binnen is kun je zelf online bepalen waar en wanneer wij hem bezorgen. Je hoeft dus zelf de deur niet uit voor je iPhone; je laat hem gewoon op je werk of bij vrienden langsbrengen. De enige voorwaarde is dat je zelf aanwezig bent*

Yup, prijzen staan nu hier: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.htmlMC Taz Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:46:
[...]
kut, kloppen die prijzen van iphoneclub dus toch
Hulde voor T-Mobile voor het anticiperen op de vraag naar dit nieuwe toestel... NOT
T-Mobile had natuurlijk gewoon kunnen zorgen dat de webpagina werkte. Minder kosten bij de klantenservice en geen andere klanten die er last van ondervinden.
[ Voor 13% gewijzigd door -Dr.Z op 20-07-2010 08:59 ]
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html, teveel om te screencappen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mja, volgens mij wisten ze heel goed dat dit zou gebeuren hoor.. gebeurt elk jaar sinds de 3G. Ik denk dat ze ten eerste überhaupt niet zo'n capaciteit aan zouden kunnen al zouden ze het willen en ten tweede ook wel doorhebben dat het niet echt uit maakt wat wij nou van hun service denken. We kopen die telefoon toch wel en zo niet, dan 999 andere nerds voor ons... tsja, het is het graf dat je voor jezelf graaft als technologie verslaafdeZalmanFr34K schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:55:
[...]
Hulde voor T-Mobile voor het anticiperen op de vraag naar dit nieuwe toestel... NOT
Nu nog de Relax abbo's / zakelijke abbo's
net 0800 nummer gebeld en ik krijg na een tijdje of ik me nummer wil intoetsen en dat ik terug gebeld word.
iemand wel iemand van verlengingen aan de lijn gehad?
Verwijderd
Je bedoeld als kansloze Apple fanboy? :+Je kan er niet eens mee bellen al je de zijkant aanraakt!DaSchop schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:58:
[...]
Mja, volgens mij wisten ze heel goed dat dit zou gebeuren hoor.. gebeurt elk jaar sinds de 3G. Ik denk dat ze ten eerste überhaupt niet zo'n capaciteit aan zouden kunnen al zouden ze het willen en ten tweede ook wel doorhebben dat het niet echt uit maakt wat wij nou van hun service denken. We kopen die telefoon toch wel en zo niet, dan 999 andere nerds voor ons... tsja, het is het graf dat je voor jezelf graaft als technologie verslaafde
GVD! Ook verbroken na 44 minuten!Wasp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:55:
Wel gvd. De verbinding wordt na 30 minuten wachten gewoon verbroken. Pff....
Ze verbreken gewoon alle oude wachtrijen! Dat zijn ze aan het doen!
Fijne manier van t-mobile om zo met hun trouwe klanten om te gaan..
Dat betekent, stam + t .
Wat ben ik blij dat ik in juni al besteld heb bij 2call.nl. De prijzen die zij toendertijd handteerden zijn €10,- duurder dan die van t-mobile. Nu maar wachten tot hij geleverd wordt!
Een vriend van mij krijgt vandaag, als het goed is, zijn iPhone 4 binnen uit de UK. Vanavond maar even langs om mee te 'spelen'
Succes allen met bestellen!
Verwijderd
Je kan er niet mee bellen??? Alleen het signaal kan zwakker worden. En als je al een belabberd signaal hebt, zou het kunnen zijn dat het gesprek wegvalt ja.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:00:
[...]
Je bedoeld als kansloze Apple fanboy? :+Je kan er niet eens mee bellen al je de zijkant aanraakt!
Verwijderd
Haha, hap hap...Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:02:
[...]
Je kan er niet mee bellen??? Alleen het signaal kan zwakker worden. En als je al een belabberd signaal hebt, zou het kunnen zijn dat het gesprek wegvalt ja.
[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 09:30 ]
Bambu Lab P1S Combo
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
Haha kansloos.. grappig. Lekker kansloos en ot zitten posten in een Iphone topic omdat je er eigenlijk ook wel een wil hebben maar niet kan betalen of al een droid toestel hebt waar je misschien toch niet zo blij mee bent (andere reden om te bashen kan ik niet verzinnen). Laat iedereen lekker zijn waarde.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:00:
[...]
Je bedoeld als kansloze Apple fanboy? :+Je kan er niet eens mee bellen al je de zijkant aanraakt!
43% of all statistics are worthless.
Verwijderd
Ik krijg er wel andere toestellen, maar als ik daar op klik dan krijg ik een foutmelding.ZalmanFr34K schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:06:
De website waar we allemaal op hoopte om 8:00 is dan nu eindelijk in de lucht om 9:00 precies. Spijtig echter dat de voorinschrijvingen knop verwijst naar een inlog pagina waar na inloggen niets te zien is behalve je persoonlijke T-Mobile menu
Lijkt me dat de iPhone 4 hier tussen moet komen te staan, de 3GS staat er ook tussen.

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 09:31 ]
Meer haphap...Nowa schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:07:
[...]
Haha kansloos.. grappig. Lekker kansloos en ot zitten posten in een Iphone topic omdat je er eigenlijk ook wel een wil hebben maar niet kan betalen of al een droid toestel hebt waar je misschien toch niet zo blij mee bent (andere reden om te bashen kan ik niet verzinnen). Laat iedereen lekker zijn waarde.
EDIT: GoT wordt gek! Verstopt onder tafel ende stoelen!
[ Voor 6% gewijzigd door DaSchop op 20-07-2010 09:11 ]
Verwijderd
Haha, net of je door je postcount beter bent. #failUltraSub schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:09:
[...]
Doe jij zelf eens ff normaal man.. Capslock is volgens mij voor kindjes van 15. Kijk eens naar je post count hier en naar de mijne. Dat zou je iets moeten zeggen over het feit dat ik wel weet waar ik ben.
Aangetekende brief naar:
T-Mobile klantenservice
t.a.v. Opzeggingen
postbus 16272
2500 BG Den Haag
Dat gaan we dus vandaag maar eens even doen.
Eerst vroeg opstaan, dan 40 minuten laten wachten en me dan zonder pardon ophangen...
En ik ben gekke Henkie.
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 20-07-2010 09:33 ]
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd
Die kon je toch via de Apple site bestellen voor nop?Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:10:
Iemand een idee hoe t-mobile het gaat doen met de 'free bumpers'?
Huh jij bent toch Apache4u?Apache4u schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:10:
En ik ben gekke Henkie.
Tuurlijk niet, en dat bedoel ik ook niet daarmee.. Misschien moet je zelf als een bashertje maar ergens anders proberen de boel te verzieken, getuige je bijdrage in dit topic.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:10:
[...]
Haha, net of je door je postcount beter bent. #fail

Helemaal mijn gedachte. Dit was voor mij de spreekwoordelijke druppel. Bye bye T-MobileDelerium schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:09:
Tja, de service in dit topic zo doorlezend denk ik dat ik dit festijn maar weer een jaartje oversla. De iPhone is geweldig maar met gebreken, het grootste gebrek is blijkbaar de provider.

Dit topic is gesloten.