[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Iemand zei het volgende:
zover ik begrepen heb in de shop staan de bestellingen die in de shop zijn gedaan helemaal los van de bestellingen via telefoon of internet. Die laatste gaan allemaal via het hoofdkantoor en elke shop krijgt een bepaald aantal toestellen....
Dus zover ik weet is er een lijst voor telefoon en internet.. en een lijst per shop...
Klopt dit? Aparte lijst :P Zou wel mooi staan want volgens mij sta ik wel redelijk hoog op de lijst in een T-Mobile Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13
Eiríkr schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:23:
Okay dan koop ik hem los in de UK voor wat is het, ik schat 710 euro. Dan neem ik een Vodafone sim only abonnementje erbij. Ook dan kom ik aardig in de richting!
Je bent 150euro duurder uit bij T-Mobile... Misschien is het de moeite nog steeds niet waard, omdat het voor sommigen een klein verschil is, maar goed... 1 jaar abbo tov 2 jaar simonly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ga in ieder geval nooit meer voor een 2 jaar abonnement. En ik heb het er wel voor over. Hopelijk volgend jaar netjes verkrijgbaar bij meerdere providers op hetzelfde moment (launch).

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb nu verlengd. Mijn abo loopt nu tot juni 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Net met T-Mobile gebeld, hier wat informatie die jullie wellicht op prijs stellen:
  • Mensen die hun abo hebben verlengd krijgen een microsim meegeleverd bij de iPhone 4, die ze moeten activeren, waarna hun oude simkaart gedeactiveerd raakt. We hoeven onze huidige T-Mobile sim dus niet te knippen.
  • Het hoofdkantoor van T-Mobile weet wel hoeveel iPhones er gister zijn verkocht maar de telefonist niet, maar het zullen er waarschijnlijk heel veel zijn
  • Als je gister hebt besteld weet je zeker dat je 'm met 8 weken thuis krijgt. In de winkel zullen de voorraden beperkt zijn, en als ze op raken (wat waarschijnlijk binnen no-time, de eerste dag, al gebeurt) kan het weken gaan duren voordat de winkels weer nieuwe krijgen. Wie gister besteld heeft heeft dus veel meer zekerheid.
  • Sommige mensen krijgen via email een bevestiging, sommigen telefonisch, en sommigen via een brief die gister verzonden is.
  • Als je een iPhone met een T-Mobile Relax abo hebt genomen is het zo dat je de eerste jaar gratis internet krijgt, en het tweede jaar daar €10pm voor moet bijbetalen, wat overigens niet op de site staat vermeld, foutje van T-Mobile dus.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:54:
Ik heb nu verlengd. Mijn abo loopt nu tot juni 2012.
hoe heb je het voor elkaar gekregen om minder dan 2 jaar abbo te doen.
Of heb je early renewal met 1 jarig abbo gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:06:
[...]

hoe heb je het voor elkaar gekregen om minder dan 2 jaar abbo te doen.
Of heb je early renewal met 1 jarig abbo gedaan??
1 jaar abonnementen zijn ook mogelijk.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat weet ik. Maar als je abbo loopt tot juni 2012 wil dat zeggen dat hij in juni 2011 pas ingaat.
Kan dus alleen met early renewal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Ondanks het antenne-debacle het ding maar zakelijk besteld gisteren....telefonisch wel te verstaan want via de site kon ik niets. :(

Keurig vriendelijke medewerkers ( 3 x doorverbinden ) en uiteindelijk na herhalen van mijn gegevens van zijn zijde voor controle was de bestelling rond. Ik zou per brief een bevestiging krijgen.

Op dit moment heb ik niets, geen ordernummer of wat dan ook. Bij mijn zoon die hem ook besteld heeft ( particulier ) is het abonnement al omgezet als hij online inlogt.

Maar eens kijken of het allemaal goed gaat of dat mijn order verloren gaat in de chaos bij T-mobile en eens zien of ik als zakelijke klant eerder geleverd krijg dan mijn particuliere zoon? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbvdb schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:03:
Ondanks het antenne-debacle het ding maar zakelijk besteld gisteren....telefonisch wel te verstaan want via de site kon ik niets. :(

Keurig vriendelijke medewerkers ( 3 x doorverbinden ) en uiteindelijk na herhalen van mijn gegevens van zijn zijde voor controle was de bestelling rond. Ik zou per brief een bevestiging krijgen.

Op dit moment heb ik niets, geen ordernummer of wat dan ook. Bij mijn zoon die hem ook besteld heeft ( particulier ) is het abonnement al omgezet als hij online inlogt.

Maar eens kijken of het allemaal goed gaat of dat mijn order verloren gaat in de chaos bij T-mobile en eens zien of ik als zakelijke klant eerder geleverd krijg dan mijn particuliere zoon? >:)
Hoi Pap :+ Ik denk dat er iets is fout gegaan en dat je beter even contact op kunt nemen met T-Mobile... telefonisch wel te verstaan. Beter het zekere voor het onzekere nemen, misschien is er inderdaad wat fout gegaan en kunnen ze toch nog wat voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ingeschreven voor de witte 16GB, hoorde maar niks, dus dacht ook dat er iets verkeerd gegaan was. Tot ik net het volgende mailtje binnen kreeg:
Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/klein/46ydbxl-l7Bri_UbD72rpcsi.jpg

Ik zou dus gewoon nog even een dagje afwachten en anders morgen bellen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:36:
Gister de witte 16GB besteld, hoorde maar niks, dus dacht ook dat er iets verkeerd gegaan was. Tot ik net het volgende mailtje binnen kreeg:
[afbeelding]

Volgens mij heb j ei ndat geval niet besteld, maar vooringeschreven... dat is een essentieel verschil.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Gister de witte 16GB besteld, hoorde maar niks, dus dacht ook dat er iets verkeerd gegaan was. Tot ik net het volgende mailtje binnen kreeg:
[afbeelding]

Hoe besteld? Dit is namelijk de mail die je krijgt wanneer je gisteren die amateuristische formulier had ingevuld, dus je hebt nog steeds niks besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt op het zelfde neer, maar aangepast voor de mierenneukers onder ons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bpow schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:50:
[...]

Hoe besteld? Dit is namelijk de mail die je krijgt wanneer je gisteren die amateuristische formulier had ingevuld, dus je hebt nog steeds niks besteld.
Ik snapte zelf ook totaal niet waar dat amateuristische formulier op sloeg, toen ik even verder keek zag ik dat 'ie wèl daadwerkelijk was te bestellen in plaats van alleen dat nutteloze formuliertje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ingeschreven voor de witte 16GB, hoorde maar niks, dus dacht ook dat er iets verkeerd gegaan was. Tot ik net het volgende mailtje binnen kreeg:
[afbeelding]

Ik heb dit mailtje vandaag ook binnengekregen, nav het invullen van dat waardeloze formuliertje op internet. Ik heb later een early renewal uit laten voeren.. Dus ik voorzie nog wel wat problemen mrt de mensen die zoals ons zich in hebben geschreven én een toestel hebben besteld.

Wat tmobile heeft gedaan is dan ook echt waardeloos. Ze hebben mensen misleidt door een of ander knullig formuliertje online te zetten, terwijl de vaste klanten (!) die zich daar via in hebben geschreven, op de tweede rang komen. De mensen die verder hebben gekeken hebben vervolgens nóg een 'echte' bestelling gedaan. De administratie gaat daar straks helemaal in de knoei lopen.

Zo lang mijn early renewal maar niet geannuleerd wordt, dan vind ik het prima. Maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze straks die 'per ongeluk' cancelen.

Ik blijf wel een beetje ranten op tmobile, maar de voorbereidingen die tmobile heeft genomen blijken onvoldoende. Iets wat ik niet kan begrijpen met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:57:
Komt op het zelfde neer, maar aangepast voor de mierenneukers onder ons. :+
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik heb zowel de mail die jij aanhaalt als de volgende email ontvangen:
T-Mobile eShop: ###### - Bestelling geaccepteerd

webshop@t-mobile.nl aan mij

details weergeven 20 jul. (1 dag geleden)
Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Apple iPhone 4 16GB Zwart
€ 169,95
i-150 2 jarig abonnement*
€ 29,95
Activatiekosten € 0,00

Opties
T-Mobile Grenzeloos Consumer
Maandelijkse kosten totaal € 29,95
Eenmalige kosten totaal € 169,95
Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00
Bezorgkosten € 0,00
Eenmalige kosten direct te voldoen € 169,95

Online Betalen
Je kunt online betalen met creditcard of iDeal. Indien je niet online betaalt wordt je bestelling onder rembours afgeleverd. Bij aflevering onder remboours kun je contant of met pin betalen. Indien je contant, met iDeal of creditcard wilt betalen, zal de koerier je vragen € 0,01 te pinnen om te kijken of het opgegeven rekeningnummer geldig is.
Klik hier om online je betaling te regelen.

Let op: Wees voorzichtig met je persoonlijke gegevens. Controleer altijd of het adres begint met https://www.t-mobile.nl

Levering
• De koerier neemt binnen 48 uur telefonisch contact met je op om een afleverafspraak te maken, indien het toestel op voorraad is.

Persoonsgegevens
Aanvrager

####

Legitimatie gegevens
T-Mobile hecht erg veel waarde aan je privacy. Je legitimatiegegevens worden daarom niet per e-mail verstuurd.
Activeringsdatum aansluiting
Uw aansluiting wordt geactiveerd op: Direct
http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
airliner schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:28:
[...]

Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik heb zowel de mail die jij aanhaalt als de volgende email ontvangen:

[...]
Hoeveel tijd zat er tussen de twee mails? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Die voorinschrijving is waardeloos... maar dat wisten we van te voren al

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
airliner schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:28:
[...]

[...]
Hmm, irritant... Ik heb gisteren (uiteindelijk) wel telefonisch kunnen bestellen. 's Ochtends een keer mijn nummer achter gelaten & het formulier ingevuld.

Mailtje van het formulier ook binnengekregen & ben vandaag teruggebeld (ivm nummer achterlaten).

Meisje van gisteren wist mij ook de bekende 8 tot 10 weken te melden. Verder ook dat ik een mailtje krijg mbt de levering & dat ik aan de deur moet betalen (cash of pin).

Heb alleen nog geen bevestiging van mijn bestelling... Hopen dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

WasBak schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:42:
[...]

Hoeveel tijd zat er tussen de twee mails? :)
de bestelling ontvangen en bestelling geaccepteerd mailtjes ontvangen op 20 juli om respectievelijk 11:35 en 12:03 en dat mailtje waar GuidoH het over heeft vandaag rond 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nergens vinden op de site van VF. Hoe zit het met het sim only abo van 135 min/sms? Als je deze niet gebruikt, vervallen ze dan of spaar je op, en hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

robbvdb schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:03:

Wij hebben het ook zakelijk besteld, wij hebben ook nog geen bevestiging noch ordernummer.
We hebben vandaag wel nog even gebeld, en blijkbaar was het wel gewoon in orde, en kregen we vanzelf de brief binnen(per post ja)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Bpow schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:50:
[...]

Ik heb dus ook gisteren, om 10:08 ongeveer, dat formulier ingevuld en ik heb dat mailtje gekregen. wat betekent dit nu voor a) waar ik in de bestelvolgorde zit/kom en b) of ik nu al echt besteld heb of niet?

ik zat op dat moment gewoon op mijn werk, en er stond vrij duidelijk dat dat formulier de weg was voor bestaande klanten om extra vroeg te bestellen. ik ging er eigenlijk van uit dat ik dan goed zat. Als nu zou blijken dat het of niets betekent of dat ik achter in de rij aan moet sluiten achter de mensen die volledig besteld hebben gisteren (nog na 10:08 dan), dan heeft tmobile het wat mij betreft gewoon gehad.
Royz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:05:
Die voorinschrijving is waardeloos... maar dat wisten we van te voren al
Hoe wisten we dat? Dat het een zeer simpel formuliertje was dat was duidelijk, maar daar zou ik niet uit kunnen concluderen dat het waardeloos was. Als TMo besluit het wel waardeloos te maken zal ik zeer ontstemd zijn.

(FYI, sent from my iPad)

[ Voor 19% gewijzigd door Jasper Janssen op 21-07-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:09:
[...]

Ik heb dus ook gisteren, om 10:08 ongeveer, dat formulier ingevuld en ik heb dat mailtje gekregen. wat betekent dit nu voor a) waar ik in de bestelvolgorde zit/kom en b) of ik nu al echt besteld heb of niet?

ik zat op dat moment gewoon op mijn werk, en er stond vrij duidelijk dat dat formulier de weg was voor bestaande klanten om extra vroeg te bestellen. ik ging er eigenlijk van uit dat ik dan goed zat. Als nu zou blijken dat het of niets betekent of dat ik achter in de rij aan moet sluiten achter de mensen die volledig besteld hebben gisteren (nog na 10:08 dan), dan heeft tmobile het wat mij betreft gewoon gehad.

[...]

Hoe wisten we dat? Dat het een zeer simpel formuliertje was dat was duidelijk, maar daar zou ik niet uit kunnen concluderen dat het waardeloos was. Als TMo besluit het wel waardeloos te maken zal ik zeer ontstemd zijn.

(FYI, sent from my iPad)
In principe heb je nu nog niks besteld, daar moest je namelijk voor inloggen bij T-Mobile, je contract online verlengen (met overigens een vèèl langer formulier) en daarna ook afrekenen per iDeal of Creditcard. Als je dat niet hebt gedaan, en alleen dat amateuristische formulier hebt ingevuld, heb je op dit moment eigenlijk nog niks, volgens mij dan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:17:
[...]

In principe heb je nu nog niks besteld, daar moest je namelijk voor inloggen bij T-Mobile, je contract online verlengen (met overigens een vèèl langer formulier) en daarna ook afrekenen per iDeal of Creditcard. Als je dat niet hebt gedaan, en alleen dat amateuristische formulier hebt ingevuld, heb je op dit moment eigenlijk nog niks, volgens mij dan.
Maar dat stond nergens bij dat formulier.Op zich maakt het mij niet uit als die verlenging nog niet binnen is, als ik maar mijn plekje in de bestelrij (als het ware) gereserveerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat plekje heb je nog niet...de naam zegt het al; bestelrij is voor bestellingen. Jij hebt feitelijk aangegeven dat je interesse hebt en zit daarmee nu in de wachtrij voor een bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:38:
dat plekje heb je nog niet...de naam zegt het al; bestelrij is voor bestellingen. Jij hebt feitelijk aangegeven dat je interesse hebt en zit daarmee nu in de wachtrij voor een bestelling.
Waar heb je deze informatie vandaan? Dat was namelijk helemaal niet wat er op dat formulier stond.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasper Janssen op 21-07-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:38:
Er is dan ook nooit gecommuniceerd dat je de iPhone 4 kunt bestellen, alleen dat je een voorinschrijving kunt doen. T-Mobile is een voorinschrijving gestart op 20 juli en die hebben ze om 20 uur 's avonds beëindigd vanwege de enorme belangstelling. In het bevestigingsmailtje die sommigen krijgen staat dat ook vermeld inclusief het punt dat je binnen 5 werkdagen meer informatie krijgt. Als je even verder had gekeken naar dat online formuliertje voor de voorinschrijving dan had je ook kunnen zien dat je aan bepaalde eisen moest voldoen zoals al klant zijn bij T-Mobile zonder openstaande rekeningen. Die voorinschrijving was niet meer dan een reservering zodat je zeker weet dat je een iPhone 4 hebt en je dus niet overgelaten bent aan het lot op 30 juli (als in: dat je dan maar moet hopen dat er niet zoveel belangstelling is en je met zo'n ding naar huis kunt, zo niet dan zul je moeten wachten op de volgende lading wat nogal lang kan duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
ppl schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:52:
[...]

Er is dan ook nooit gecommuniceerd dat je de iPhone 4 kunt bestellen, alleen dat je een voorinschrijving kunt doen. T-Mobile is een voorinschrijving gestart op 20 juli en die hebben ze om 20 uur 's avonds beëindigd vanwege de enorme belangstelling. In het bevestigingsmailtje die sommigen krijgen staat dat ook vermeld inclusief het punt dat je binnen 5 werkdagen meer informatie krijgt. Als je even verder had gekeken naar dat online formuliertje voor de voorinschrijving dan had je ook kunnen zien dat je aan bepaalde eisen moest voldoen zoals al klant zijn bij T-Mobile zonder openstaande rekeningen. Die voorinschrijving was niet meer dan een reservering zodat je zeker weet dat je een iPhone 4 hebt en je dus niet overgelaten bent aan het lot op 30 juli (als in: dat je dan maar moet hopen dat er niet zoveel belangstelling is en je met zo'n ding naar huis kunt, zo niet dan zul je moeten wachten op de volgende lading wat nogal lang kan duren).
Dat is inderdaad precies wat er stond.. maar vervolgens hebben ze dus *wel* allerlei mensen een 'echte' verlenging-met-toestel meteen laten doen. Het zou wel erg sneu zijn als die nu allemaal voorrang krijgen op mensen die te goeder trouw gewoon netjes hun eigen instructies gevolgd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
We kunnen er eindeloos over door gaan natuurlijk. T-Mobile heeft er een zooitje van gemaakt en het is puur slecht hoe zij informatie verstrekken. Volgens mij hebben T-Mobile en Apple ook qua beleid afspraken gemaakt.
Ik laat het allemaal lekker rusten vanaf nu en zie wel hoe dit allemaal af gaat lopen (zonde van mijn tijd en energie).

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Mijn vriendin heeft ook het webformulier ingevuld en telefonisch contact gehad. Ze is hierop teruggebeld en heeft daadwerkelijk een bestelling geplaatst. Tenminste, zo kwam het op haar over. Er werd o.a. gesproken over welk abonnement er bij moest (2jr 300).

Door het lezen van dit topic en vooral de laatste berichten werd ze enigszins onzeker. Heeft ze nu een voorinschrijving gedaan, of een daadwerkelijke bestelling?

Bij "My T-mobile" staat nog haar oude flex abonnement. Zodra ze kiest voor "Abonnement verlengen" en vervolgens "Vernieuw je contract" komt er te staan:
"! Je hebt al een aanvraag voor contractvernieuwing lopen.
-
Je hebt al een aanbod voor contractvernieuwing geaccepteerd. Het is niet mogelijk om een tweede aanvraag voor contractvernieuwing te doen."

Lijkt er dus op dat er dus echt een bestelling loopt. Ik zou zeggen, check je My T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just my 2 cents.
Shopreserveringen van 09-07 gaan voor op de shopreserveringen van gisteren en evt vandaag. Een shop krijgt een x aantal toestellen en uit die voorraad worden de reserveringen in de shop afgewerkt. Dit staat los van de landelijke bestellingen vanuit het HK.
Er is een periode geweest van 45 min. ( volgens mij tussen 10.45 en 11.30 uur) dat je via my TM al daadwerkelijk kon bestellen. Deze mensen hebben meteen een ordernummer gekregen. beginnend met 2416xx. Staan dus voor in de rij.
De mensen die er via het 1200 of 0800 nummer door zijn gekomen hebben ook een bestelling geplaatst. Echter hebben de medewerkers de bestellingen genoteerd en zijn pas na 12.00 uur begonnen met het invoeren van deze orders in het systeem, waarschijnlijk lag het systeem weer plat daarvoor.. (ordernummers vanaf 2433xx)
De mensen die het webformulier hebben ingevuld of hun nummer hebben achtergelaten worden nu allemaal gebeld om te vragen of men nog wil bestellen. Aan de telefoon wordt de order aangenomen en meteen of later ingevoerd. (ordernummers onbekend)
Dus pas als je een ordernummer hebt weet je je plekje in de rij. :|
Dit is m.i. de volgorde die TM hanteert.
Dit is mijn conclusie na het doorspitten van veel fora en topics de afgelopen 2 dagen. Ik nodig eenieder uit alle fora af te struinen en aan te geven hoe TM het volgens hun gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:22:
Just my 2 cents.
Shopreserveringen van 09-07 gaan voor op de shopreserveringen van gisteren en evt vandaag. Een shop krijgt een x aantal toestellen en uit die voorraad worden de reserveringen in de shop afgewerkt. Dit staat los van de landelijke bestellingen vanuit het HK.
Er is een periode geweest van 45 min. ( volgens mij tussen 10.45 en 11.30 uur) dat je via my TM al daadwerkelijk kon bestellen. Deze mensen hebben meteen een ordernummer gekregen. beginnend met 2416xx. Staan dus voor in de rij.
De mensen die er via het 1200 of 0800 nummer door zijn gekomen hebben ook een bestelling geplaatst. Echter hebben de medewerkers de bestellingen genoteerd en zijn pas na 12.00 uur begonnen met het invoeren van deze orders in het systeem, waarschijnlijk lag het systeem weer plat daarvoor.. (ordernummers vanaf 2433xx)
De mensen die het webformulier hebben ingevuld of hun nummer hebben achtergelaten worden nu allemaal gebeld om te vragen of men nog wil bestellen. Aan de telefoon wordt de order aangenomen en meteen of later ingevoerd. (ordernummers onbekend)
Dit is mijn conclusie na het doorspitten van veel fora en topics de afgelopen 2 dagen. Ik nodig eenieder uit alle fora af te struinen en aan te geven hoe TM het volgens hun gaat doen
Dit klopt helemaal wat je zegt! Dit is eigenlijk ook de enige goede complete uitleg die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Dus helaas hebben de mensen die via het webformulier hebben aangegeven dat ze er een wilde bestellen pech en zullen moeten wachten tot 30 juli of wachten tot T-Mobile contact met hun opneemt. Ik zelf heb dus mijn contract kunnen vernieuwen tussen 10:45 en 11:30, daar moest je gewoon geluk mee hebben denk ik. Direct een order nummer gekregen en kunnen betalen. Ik vind het wel lullig voor de mensen die ter goeder trouw het webformulier hebben ingevuld, en die eigenlijk met niks zitten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
jpboere schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:39:
[...]

Jep, ook met nummerbehoud.

Ik zit er nu sterk over na te denken om even kort naar Vodafone prepaid te gaan (ook omdat ik zonder abbo zit na 31 juli) en dat ik vervolgens vanuit dat punt een nog een keer dat abbo neem.

Ik wacht morgen nog even af.
Bovenstaande gedaan. Krijg nu straks prepaid simkaart van Voda en pas als ik die binnenheb kan ik nummerbehoud aanvragen. Als ik ondertussen iets over dat abbo van 'direct sales' hoor gooi ik het in de kast. Anders vraag ik voor die prepaid nummerbehoud aan en als dat rond is bestel ik nog een keer abbo van 'direct sales'.

Hopen dat dit allemaal goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Ik heb de 20e ook kunnen bestellen (d.m.v contractverlenging), weet niet precies hoe laat, maar kreeg 1e mail om 11:54. Mijn ordernummer begint met 2425.
Als ik het bovenstaande lees sta ik dus niet echt vooraan in de rij, maar heb ik wel gewoon een daadwerkelijke bestelling. Om alles maar zo spoedig mogelijk te laten verlopen heb ik ook al via iDeal betaald.

Wat ik me alleen afvraag: Ik lees overal die 6-8-10 weken levertijd, maar in alle communicatie die ik van T-mobile gehad heb, staat daar niks over vermeld. Enkel dat de koerier binnen 48 uur contact op neemt als het toestel op voorraad is.

Wat ik ook vreemd vind, is dat mijn nieuwe contract al is ingegaan zonder een telefoon te hebben? Mijn contract was al verlopen, vermoed dat dat de reden is?

btw: Ik had 's ochtends ook al gebeld en zou teruggebeld worden. Is ondertussen nog steeds niet gebeurt :')

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Werd vandaag teruggebeld, had namelijk een inschrijvingsformulier ingevuld. Toen de site helemaal werkte, gelijk besteld. Een iPhone 4 16gb white. Dus de medewerker aan de andere kant van de lijn zei dat ik hem telefonisch nu kon bestellen. Toen nam ie ze woorden terug toen ie zag dat ik hem al besteld was en alles in orde was. Tevens zei hij ook dat ik echt 1 van de allereerste was bij de online bestelling. Dus weet nu wel dat het goed zit :) Alleen heb hem ook bij de Phone House besteld, maar nog expliciet gevraagd of dat bindend was en dat was niet het geval. Bindend is het pas als ik de verlening teken :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 00:11:
Dit klopt helemaal wat je zegt! Dit is eigenlijk ook de enige goede complete uitleg die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Dus helaas hebben de mensen die via het webformulier hebben aangegeven dat ze er een wilde bestellen pech en zullen moeten wachten tot 30 juli of wachten tot T-Mobile contact met hun opneemt. Ik zelf heb dus mijn contract kunnen vernieuwen tussen 10:45 en 11:30, daar moest je gewoon geluk mee hebben denk ik. Direct een order nummer gekregen en kunnen betalen. Ik vind het wel lullig voor de mensen die ter goeder trouw het webformulier hebben ingevuld, en die eigenlijk met niks zitten nu...
*Als* dat straks als consequentie zou hebben dat (bijvoorbeeld) jij hem wel in de eerste batch binnenkrijgt en (bijvoorbeeld) ik (als een van de mensen die hem *voor* jou "besteld" heeft) niet, dan hebben ze in mij in ieder geval een klant verloren.TMobile dient te zorgen voor een eerlijke oplossing, en dat betekent dus ook dat er gewoon op volgorde van binnenkomst gekeken zou moeten worden -- en dus niet op volgorde van ordernummer, want die klopt niet.

Maar goed, TMobile is blijkbaar zelfs te beroerd om een webcare team op te zetten of om op enigerlei andere manier te communiceren wat nu echt de procedure is, of om ueberhaupt voor het openzetten van de site te vertellen wat hun plannen waren voor de organisatie.

[ Voor 10% gewijzigd door Jasper Janssen op 22-07-2010 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
[...]
Ik vind het wel lullig voor de mensen die ter goeder trouw het webformulier hebben ingevuld, en die eigenlijk met niks zitten nu...
Tis maar hoe je het bekijkt... ik heb nav van het invullen gebeld omdat ik wilde verlengen maar kreeg 0,0 korting en als ik heel snel een toestel had gekregen had ik 2 jaar met een antenneprobleem gezeten. Soms heeft wachten ook zo zijn voordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
ik heb ook woensdag besteld zwarte 32gb versie (de halve ochtend zitten Apple+R-en ;) )
om 10:53 kreeg ik het mailtje van bestelling ontvangen en om 10:55 bestelling geaccepteerd
mijn order nr: begint met 2416**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:03
Mijn vrouw liep afgelopen dinsdag langs een T-mobile winkel in Den Haag die net open ging, ze dacht "laat ik een Iphone 4 + abbo aanschaffen".
Na 50 euro aanbetaald te hebben heeft ze een contract gekregen dat ze een reservering heeft gemaakt voor de Iphone 4. Mochten er morgen Iphone 4's in die winkel landen, dan is zij de eerste die wordt opgebeld.
Ik was erg verbaast, daar ik juist degene was die om 9 uur vanaf mijn werk heeft geprobeerd Tmobile te bellen alsook de internet reservering en beiden zijn mislukt.
Resultaat, zij heeft straks de Iphone 4 en ik moet nog twee maanden wachten voordat die van mij komt!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Lijkt me vrij sterk. Waarom zou je met veel tamtam een grootse voorinschrijving organiseren als je wekenlang daarvoor al oogluikend toestaat dat er inschrijvingen 'onder de toonbank' plaatvinden. Maar ach, het is toch 1 grote puinhoop bij t-mobile volgens mij. Ik heb me via phonehouse om 8:10 ingeschreven, dus als ik t-mobile aan de regels houd moet ik toch wel bij de allerallerallereerste zitten. Mocht het toch niet zo zijn, it's just a phone.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 09:22
Wie gaat er volgende week vrijdag als nieuwe klant in de rij staan ? ;)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:22:
Just my 2 cents.
Ik denk ook dat dit het geval is, om het verhaal compleet te maken denk ik dat er duidelijk onderscheid te maken is tussen Tmobile HQ en de shops op zich. Mocht je buiten de boot vallen bij de HQ's, de shops hebben weer eigen losse lijsten waar je op kan komen zodat je hem de 1e dag meteen hebt.Woeps, staat er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:32:
Wie gaat er volgende week vrijdag als nieuwe klant in de rij staan ? ;)
Ik, ik moet er namelijk nog een regelen voor mijn moeder. Ikga waarschijnlijk vandaag even bij de winkel langs om te vragen of ze aan reserveringen doen. ( ik hoop van niet, want dan loont het om te gaan camperen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

thnx ;)
Heb ook tuusen 10.45 en 11.30 besteld. 11.14 ging de eerste bestelling vlot. Toen om 11.22 voor mijn vriendin en toen merkte je al dat het allemaal heel langzaam ging met de site...nog net kunnen afronden gelukkig.

[/quote]
quote]Jasper Janssen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:50:
[...]

*Als* dat straks als consequentie zou hebben dat (bijvoorbeeld) jij hem wel in de eerste batch binnenkrijgt en (bijvoorbeeld) ik (als een van de mensen die hem *voor* jou "besteld" heeft) niet, dan hebben ze in mij in ieder geval een klant verloren.TMobile dient te zorgen voor een eerlijke oplossing, en dat betekent dus ook dat er gewoon op volgorde van binnenkomst gekeken zou moeten worden -- en dus niet op volgorde van ordernummer, want die klopt niet.

Maar goed, TMobile is blijkbaar zelfs te beroerd om een webcare team op te zetten of om op enigerlei andere manier te communiceren wat nu echt de procedure is, of om ueberhaupt voor het openzetten van de site te vertellen wat hun plannen waren voor de organisatie.
Ik snap je punt. Maar aan de andere kant...ik heb rond 11.15 besteld via My TM. Echter heb ik al om 08.04 mijn telefoonnummer achtergelaten. En meteen om 09.30 het webformulier ingevuld.
Dan zou je dus moeten zeggen dat TM mijn order van 11.15 moet vooruitschuiven naar 08.04 uur. Dit is voor TM niet te doen en te controleren. Het enige tastbare is het invoeren van de daadwerkelijke verlenging in het systeem. Om deze reden denk ik dat TM uitgaat van de ordernummers.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:47:
[...]

Ik, ik moet er namelijk nog een regelen voor mijn moeder. Ikga waarschijnlijk vandaag even bij de winkel langs om te vragen of ze aan reserveringen doen. ( ik hoop van niet, want dan loont het om te gaan camperen).
T-Mobile zelf heeft de voorinschrijving stop gezet (edit: betreft online, geen idee hoe het in de winkels is) , de Apple shop hier in Zaandam neemt ook niets meer aan en die shop zit er net een paar maanden, dus ik denk dat de rest in NL ook al wat reserveringen heeft :)
Geen idee of de winkels zoals BelCompany en The Phone House ook op 30 Juli de iPhone 4 aanbieden.
Ik wens je iig succes met een iPhone 4 krijgen zonder reservering :+

[ Voor 4% gewijzigd door Capa op 22-07-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Buayakeren schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:19:
Na 50 euro aanbetaald te hebben heeft ze een contract gekregen dat ze een reservering heeft gemaakt voor de Iphone 4. Mochten er morgen Iphone 4's in die winkel landen, dan is zij de eerste die wordt opgebeld.
Morgen???

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 09:22
Capa schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:23:
[...]

T-Mobile zelf heeft de voorinschrijving stop gezet (edit: betreft online, geen idee hoe het in de winkels is) , de Apple shop hier in Zaandam neemt ook niets meer aan en die shop zit er net een paar maanden, dus ik denk dat de rest in NL ook al wat reserveringen heeft :)
Geen idee of de winkels zoals BelCompany en The Phone House ook op 30 Juli de iPhone 4 aanbieden.
Ik neem aan dat ze ook nieuwe klanten willen trekken en daar wellicht ook een paar iphones per winkel voor vrijhouden, tenminste, dat hoop ik wel :P

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:23:
[...]

Thanks, :) maar als het niet lukt kan mijn moeder wel ff wachten .. :p ik heb in ieder geval een voor mezelf geregeld via early renewal... Dat is nog ff wachten wanneer die geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 22:14
Misschien een opmerking waar mensen wat aan hebben met betrekking tot je "plaats in de rij".

Ik heb rond 15:00 gebeld met het 0800 nummer van T-mobile en hier mijn contract verlengd + een Iphone 4 besteld. De medewerker van T-mobile wist mij te vertellen dat ik bij de 1e groep zat die een Iphone 4 kreeg. Dus het lijkt me dat ze een flinke lading besteld hebben bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 12:33
VulcanRaven schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:04:
Misschien een opmerking waar mensen wat aan hebben met betrekking tot je "plaats in de rij".

Ik heb rond 15:00 gebeld met het 0800 nummer van T-mobile en hier mijn contract verlengd + een Iphone 4 besteld. De medewerker van T-mobile wist mij te vertellen dat ik bij de 1e groep zat die een Iphone 4 kreeg. Dus het lijkt me dat ze een flinke lading besteld hebben bij Apple.
Vertellen en het zeker weten zijn 2 verschillende dingen natuurlijk....

Daarnaast heb ik al 5 winkels gebeld in Amsterdam/Amstelveen, en het toestel zal door de shop-reserveringen voorlopig niet zomaar in de losse verkoop komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
okzbow schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:06:
[...]

Vertellen en het zeker weten zijn 2 verschillende dingen natuurlijk....

Daarnaast heb ik al 5 winkels gebeld in Amsterdam/Amstelveen, en het toestel zal door de shop-reserveringen voorlopig niet zomaar in de losse verkoop komen...
Ja daar heb je gelijk in. Maarja dat geld dan ook voor alle reserveringen tot nu toe. Wie weet hoe T-mobile het gaat oplossen. Voor hetzelfde geld duurt het nog 8 weken maar het kan ook zo zijn dat ze de 30e een enorme lading binnenkrijgen en iedereen krijgt er meteen een. Dat is afwachten.

Ik persoonlijk denk wel dat ze de 30e beschikbaar zijn. Lijkt me sterk dat Apple een product de 30e uitbrengt en de winkels hebben het pas 6 weken later beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:54:
Ik snap je punt. Maar aan de andere kant...ik heb rond 11.15 besteld via My TM. Echter heb ik al om 08.04 mijn telefoonnummer achtergelaten. En meteen om 09.30 het webformulier ingevuld.
Dan zou je dus moeten zeggen dat TM mijn order van 11.15 moet vooruitschuiven naar 08.04 uur. Dit is voor TM niet te doen en te controleren. Het enige tastbare is het invoeren van de daadwerkelijke verlenging in het systeem. Om deze reden denk ik dat TM uitgaat van de ordernummers.
Dan zou inderdaad jouw order wel voor mij moeten zitten ja. Ik denk dat je gelijk hebt dat dit is wat ze waarschijnlijk gaan doen, maar ik ben het niet met je eens dat dit wenselijk is, en dat het moeilijk is is niet mijn probleem. Ze hebben zelf dit systeem opgezet, en dan zullen ze ook op een eerlijke manier dat moeten uitvoeren... En als ze dat niet kunnen en dat voor mij als consequentie krijgt dat ik het ding pas in batch twee of drie krijg, dan heb ik IMHO het volste recht om daar verschrikkelijk ontstemd over te zijn. Ik heb tenslotte niet voor niks zo vroeg op hun website het formulier ingevuld, waar niets bij stond over andere mogelijkheden via my TMo etc....

Ik ben al jaren klant bij TMobile, niet zo'n mooi weer klantje dat pas met de iPhone is binnengekomen, maar dit is de eerste keer dat ik gemerkt heb dat er iets geks gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasper Janssen op 22-07-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okzbow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 12:33
Jasper Janssen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:15:
[...]

Dan zou inderdaad jouw order wel voor mij moeten zitten ja. Ik denk dat je gelijk hebt dat dit is wat ze waarschijnlijk gaan doen, maar ik ben het niet met je eens dat dit wenselijk is, en dat het moeilijk is is niet mijn probleem. Ze hebben zelf dit systeem opgezet, en dan zullen ze ook op een eerlijke manier dat moeten uitvoeren... En als ze dat niet kunnen en dat voor mij als consequentie krijgt dat ik het ding pas in batch twee of drie krijg, dan heb ik IMHO het volste recht om daar verschrikkelijk ontstemd over te zijn. Ik heb tenslotte niet voor niks zo vroeg op hun website het formulier ingevuld, waar niets bij stond over andere mogelijkheden via my TMo etc....

Ik ben al jaren klant bij TMobile, niet zo'n mooi weer klantje dat pas met de iPhone is binnengekomen, maar dit is de eerste keer dat ik gemerkt heb dat er iets geks gebeurt.
Als ik jullie was zou ik alvast een advocaat gaan inschakelen om te kijken of alles wel eerlijk gaat straks... en uiteindelijk je recht uit te oefenen om ontstemd te zijn als het niet helemaal gaat zoals je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 13:42
Er zal op de eerste werkdag natuurlijk niet voor iedereen een iPhone 4 beschikbaar zijn, maar vergeet niet dat T-Mobile i.s.m. Apple natuurlijk een hype aan het creëren is. Creëer veel vraag, en weinig aanbod (laat het vooral zo lijken) dan wordt er over gepraat. En als er dan een kans lijkt om een iPhone 4 sneller te hebben als je buurman, dan gaan mensen sneller over stag. Apple kan heel goed inschatten wat de afzet wordt, en ze gaan mensen ook niet te lang laten wachten (zeker T-Mobile niet omdat er straks ook combinaties komen met andere providers). Als potentiële klanten te lang moeten wachten gaan ze andere manieren, constructies bedenken, en dat is ook niet goed want dan verlies je de ‘controle’ over de potentiële kopers.

En die paar weken meer of minder met een iPhone 4 in je leven, zijn ook niet zo erg. Moet je eens zonder water komen te zitten zolang. ;)

Met de introductie van de iPhone 3GS ging de afhandeling ook erg snel. Na de eerste week, kon je binnen twee weken er wel één in bezit hebben, terwijl T-mobile ook altijd zes tot acht aanhield. Is ook natuurlijk weer positieve marketing, je hoefde immers maar 2 weken te wachten als de toegezegde zes tot acht weken. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF bel+sms+web 450/900 is binnen gekomen met HTC. Factuur zat er gewoon bij. Nu op zoek naar een iPhone 4 :)

P.S. hoe kan ik checken of de HTC simlockvrij is, zonder de folie eraf te halen en een simkaartje erin te proppen? Staat iig geen branding op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VulcanRaven schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:04:

Je zou voor de gein eens dit topic en andere levertijd topics moeten teruglezen. Ze zeggen nu ook tegen mensen die ze vandaag terugbellen dat ze bij de eerste levering zitten.

Ik heb het vermoeden dat de call center medewerkers zelfs op een provisiebasis werken. Hier en op bv iphoneclub zijn meerdere gevallen bekend van mensen die een reservering in de shop hadden (plaatsje <10). Werden opgebeld door TM en die probeerde hun over te halen gelijk de order te plaatsen en de bestelling in de shop te cancellen met als *kuck leugen *kuch* dat de shops zeker op 30 juli GEEN voorraad zullen krijgen. Schandalig. ook mensen die een ealy renewal krijgen aangepraat etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik denk persoonlijk dat iedereen een week of 4 na de release wel een Iphone 4 heeft die hem heeft besteld.
Verder hoop ik dat de prijs die Vodafone gaat leveren ongeveer overeenkomt met die van T-Mobile. Daar kost het goedkoopste abbo met telefoon 890euro voor 2 jaar. Mocht Vodafone onder de €1000,- zitten dan schaf ik hem meteen aan ;).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:15:
[...]

Ik ben het volledig met je eens dat dit gewoon weer een enorme fail van TM is. Ik heb het dan ook zeker niet wenselijk genoemd. Sterker nog het is imho zeer onwenselijk. Echter denk ik echt dat TM zo met deze orders omgaat. Ik hoop van harte voor jou/jullie dat je ook gewoon in de eerste batch zit <maar niet ten koste van mijn levering natuurlijk >:) >:) >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:58:
[...]

Je zou voor de gein eens dit topic en andere levertijd topics moeten teruglezen. Ze zeggen nu ook tegen mensen die ze vandaag terugbellen dat ze bij de eerste levering zitten.

Ik heb het vermoeden dat de call center medewerkers zelfs op een provisiebasis werken. Hier en op bv iphoneclub zijn meerdere gevallen bekend van mensen die een reservering in de shop hadden (plaatsje <10). Werden opgebeld door TM en die probeerde hun over te halen gelijk de order te plaatsen en de bestelling in de shop te cancellen met als *kuck leugen *kuch* dat de shops zeker op 30 juli GEEN voorraad zullen krijgen. Schandalig. ook mensen die een ealy renewal krijgen aangepraat etc etc.
Ik denk dat T-mobile wel genoeg Iphones op voorraad heeft. Apple zei de 30e komt ie hier uit. Dan kunnen ze het niet maken om pas 4 weken later dat ding te verkopen hier. En ze weten toch dat er zo veel belangstelling voor is. Het is nog 8 dagen tot de release. Het is goed mogelijk dat ze nog verzonden moet worden naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 09:11
Zojuist bij T-mobile filiaal geweest en een reservering geplaatst voor een zwarte iphone 4 16gb. Ik werd netjes geholpen.En er werd me medegedeeld dat de 38e iphone die daar in het filiaal kwam voor mij is. Dus hopen dat ze er meer als dat in de filialen binnen krijgen. Ik ben wel een nieuwe klant. Moest inderdaad wel 50 euro aanbetalen. Hij deelde me wel mee dat ie hoopte mij op de 30e blij te kunnen maken.

Ik was eerst van plan om de 30e voor de deur te gaan staan, maar daar had ik weinig zin in. Nu bellen ze netjes als hij klaar ligt.

Word mijn eerste iphone. Blij dat ik zo van die prut nokia`s af ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Nu wordt ineens morgen al de Legend van Vodafone bezorgd lol. Zonder ooit ook maar iets van een ordernummer gehad te hebben. Nu krijg ik straks dus ook nog een prepaidpakketje binnen hehe, nouja, zal vast ooit nog wel van pas komen.

Nu vraag ik me alleen af of ik morgen ook direct een Vodafone simkaart krijg? En hoe weet ik wanneer mijn nummer geporteerd wordt?

Snel opzoek naar een iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:56:
VF bel+sms+web 450/900 is binnen gekomen met HTC. Factuur zat er gewoon bij. Nu op zoek naar een iPhone 4 :)

P.S. hoe kan ik checken of de HTC simlockvrij is, zonder de folie eraf te halen en een simkaartje erin te proppen? Staat iig geen branding op.
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Jasper Janssen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:01:
[...]

Dat is inderdaad precies wat er stond.. maar vervolgens hebben ze dus *wel* allerlei mensen een 'echte' verlenging-met-toestel meteen laten doen. Het zou wel erg sneu zijn als die nu allemaal voorrang krijgen op mensen die te goeder trouw gewoon netjes hun eigen instructies gevolgd hebben.
Ik denk dat dat komt doordat die mensen hebben gebeld. Dan is alles telefonisch afgehandeld. Voor wie de pagina heeft gebruikt zal dit later gebeuren omdat ze alle gegevens eerst zullen verzamelen en ze dan langzaam aan af zullen werken. Dat gebeurd wel vaker: een beller is sneller, dan worden dingen meteen afgehandeld. Schriftelijk is iets wat altijd wat langer duurt omdat men eerst verzameld en dan de stapel weg werkt.
Nowa schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:09:
We kunnen er eindeloos over door gaan natuurlijk. T-Mobile heeft er een zooitje van gemaakt en het is puur slecht hoe zij informatie verstrekken. Volgens mij hebben T-Mobile en Apple ook qua beleid afspraken gemaakt.
Ik laat het allemaal lekker rusten vanaf nu en zie wel hoe dit allemaal af gaat lopen (zonde van mijn tijd en energie).
Afgaande op diverse andere zaken waarbij er ook populaire dingen werden verkocht (bijv. domeinnamen) is dit helaas niet op een manier te doen waarbij er geen zooitje ontstaat. Er zijn zat organisaties die het heel grondig hebben georganiseerd maar waarbij het desondanks toch volledig in de soep is gelopen. Dat heeft te maken met de maximale capaciteit die je hebt. Je kunt nou eenmaal niet meer doen dan waar je mankracht voor hebt. Het feit dat T-Mobile mensen die zich hebben ingeschreven op de nieuwsbrief niet eens de mail sturen dat de voorinschrijving is begonnen maar wel dat ie is afgelopen is echter iets wat ze wel hadden kunnen voorkomen. Dat is gewoon een grote slordigheid van hun kant en derhalve mogen ze dan ook wel wat coulanter zijn richting de mensen die daardoor de voorinschrijving zijn misgelopen.

Dat er afspraken zijn gemaakt is wel duidelijk, je kunt zoiets groots als dit niet zonder afspraken en regels organiseren en zelfs dan kan het mis gaan.
okzbow schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:24:
[...]

Als ik jullie was zou ik alvast een advocaat gaan inschakelen om te kijken of alles wel eerlijk gaat straks... en uiteindelijk je recht uit te oefenen om ontstemd te zijn als het niet helemaal gaat zoals je wil.
Bespaar je de moeite en de kosten want er stond en staat duidelijk op de pagina vermeld dat er maar een beperkte voorraad is. Dat wil dus zeggen dat T-Mobile bij voorbaat al aangeeft dat ze niet iedereen die voorinschrijft op tijd kunnen voorzien van een iPhone. Wellicht dat die 8 weken wachttijd daarop zijn afgestemd maar als je ziet dat de wachttijd in Duitsland inmiddels 9 weken is dan is dat nogal twijfelachtig (lees: 8 weken is mogelijk iets te overmoedig, het kon nog wel eens langer gaan duren).
Jumpman schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:36:
Er zal op de eerste werkdag natuurlijk niet voor iedereen een iPhone 4 beschikbaar zijn, maar vergeet niet dat T-Mobile i.s.m. Apple natuurlijk een hype aan het creëren is. Creëer veel vraag, en weinig aanbod (laat het vooral zo lijken) dan wordt er over gepraat.
Dat vind ik toch wel zo'n grote onzin, het getuigt nogal van een compleet gebrek aan kennis van realisme. Het is niet realistisch dat een bedrijf in enkele maanden tijd wel eventjes miljoenen devices kan laten maken bij een x aantal fabrikanten zodat ze iedereen bij de lancering van het product van het product kunnen voorzien. Er zitten enorme grenzen aan productie- en opslagcapaciteit. Dat is niet alleen een lokaal iets, dat is ook iets wat wereldwijd geldt. Er is nou eenmaal een bepaalde productie- en opslagcapaciteit in de wereld en als de vraag dat overstijgt krijg je het probleem van schaarste. Het is aannemelijker dat de schaarste is gecreëerd door de productiecapaciteit van de firma of firma's waar Apple de productie van de iPhone 4 heeft ondergebracht (Apple is eeeeecht niet hun enige klant, dat is zelfs onverantwoord). Een hype is vaak iets wat gecreëerd wordt door de gewone man, het is iets wat bij de consument tussen de oren zit. Fabrikanten hebben daar vrijwel geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 09-08 20:27
Nou, mijn TM abonnement is finito in augustus, ben het meer dan zat. Heb een Vodafone prepaid kaartje met internet Blox gekocht, die ik gebruik totdat ik een iPhone 4 heb weten te bemachtigen. Zojuist nummerbehoud aangevraagd, want ik wil wel heel graag m'n nummer behouden. Het bereik is 100x beter hier in noord-oost Groningen, dus ik ga zeker niet weer terug naar TM.

Moet nog even bekijken wat ik ga doen, ik bel&sms weinig maar zit veel op internet, ik wil een 16Gb iPhone 4:
- optie 1: simlockvrije telefoon uit UK laten komen via Borderlinx + goedkoopste sim only van Vodafone (tvgids actie bv) van € 9,95
- optie 2: wachten totdat de iPhone 4 bij Vodafone komt (oktober gaan de geruchten) en dan alsnog een abonnement afsluiten. Nadeel zijn de maandelijkse hogere kosten, het niet zeker is óf hij überhaupt bij Vodafone te krijgen wordt en dat ik dan ook alweer een paar maand verder ben en het toestel het liefst zsm wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ff bij de tmobile store in Groningen geweest. Ook zij doen aan reservering op basis van aanbetaling (€50). Ze hebben er niet eens zoveel reserveringen, het viel mij mee. Sta nu negende voor een witte 16gb, ik ben alleen bang dat dat net iets te hoog is, aangezien ik verwacht dat ze niet heel veel witte toestellen zullen krijgen. Als ze überhaupt al witte iphones krijgen. Ze zouden emailen en/of bellen als er iets voor mij bij zit. Ik wacht af.

Eerst maar eens kijken hoe het komt met de online bestellingen van tmobile.

Al met al is het wel een grote chaos, je zou bijna medelijden met ze krijgen, whaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 09-08 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:53:
Ben net ff bij de tmobile store in Groningen geweest. Ook zij doen aan reservering op basis van aanbetaling (€50). Ze hebben er niet eens zoveel reserveringen, het viel mij mee. Sta nu negende voor een witte 16gb, ik ben alleen bang dat dat net iets te hoog is, aangezien ik verwacht dat ze niet heel veel witte toestellen zullen krijgen. Als ze überhaupt al witte iphones krijgen. Ze zouden emailen en/of bellen als er iets voor mij bij zit. Ik wacht af.

Eerst maar eens kijken hoe het komt met de online bestellingen van tmobile.

Al met al is het wel een grote chaos, je zou bijna medelijden met ze krijgen, whaha.
2 jaar geleden waren er van de 21 (of 24) binnengekomen 3G's slechts 4 wit; ik was de gelukkige de laatste witte te mogen bemachtigen. Als ze 30 juli opnieuw zo weinig geleverd krijgen, vrees ik dat je nog wat langer zult moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:40:
[...]

[...]

Afgaande op diverse andere zaken waarbij er ook populaire dingen werden verkocht (bijv. domeinnamen) is dit helaas niet op een manier te doen waarbij er geen zooitje ontstaat. Er zijn zat organisaties die het heel grondig hebben georganiseerd maar waarbij het desondanks toch volledig in de soep is gelopen. Dat heeft te maken met de maximale capaciteit die je hebt. Je kunt nou eenmaal niet meer doen dan waar je mankracht voor hebt. Het feit dat T-Mobile mensen die zich hebben ingeschreven op de nieuwsbrief niet eens de mail sturen dat de voorinschrijving is begonnen maar wel dat ie is afgelopen is echter iets wat ze wel hadden kunnen voorkomen. Dat is gewoon een grote slordigheid van hun kant en derhalve mogen ze dan ook wel wat coulanter zijn richting de mensen die daardoor de voorinschrijving zijn misgelopen.
Ben ik niet met je eens. TM heeft deze voorinschrijving onnodig ingewikkeld gemaakt. Ze hebben teveel kanalen willen gebruiken om de registraties aan te nemen. - telefonisch/internet My TM/webformuliertje/in de shop)
TM kondigt een voorinschrijving aan maar gaat ondertussen als een malle orders schrijven.
Zoals eerder gezegd moet je zulke zaken simpel houden; alleen reserveren via het webformulier (en dan het formulier ook daadwerkelijk om 08.00 uur online). De binnengekomen aanmeldingen kun je dan op volgorde van binnenkomst (ongeveer dan) gaan nabellen en dan de order doornemen met de klant en afsluiten.
Een kleuter kon al zien aankomen dat de systemen en medewerkers de binnenkomende telefoontjes niet aan zouden kunnen. Hou in deze gevallen het initiatief bij jezelf. Wat ook niet heeft geholpen is dat iedereen verwachtte online te kunnen reageren maar om 08.00 uur was er nog niks nakkes nada.
Sorry hoor maar het zijn m.i. wel een klein beetje prutsers bij TM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:56:

Heb hem dinsdag binnen gekregen. Was gewoon simlock vrij, dus zal die van jou het ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 13:54

TF

bla bla

ik zit te denken om de iphone 4 nog even te laten voor wat het is en de 3GS te nemen.

ik zit bij Hi al 10 jaar. Ik heb vernomen dat ze aan vaste klanten ook iphones leveren. Weet iemand wat deze dan kost bij een jaar verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:01:
[...]
Ben ik niet met je eens. TM heeft deze voorinschrijving onnodig ingewikkeld gemaakt. Ze hebben teveel kanalen willen gebruiken om de registraties aan te nemen. - telefonisch/internet My TM/webformuliertje/in de shop)
TM kondigt een voorinschrijving aan maar gaat ondertussen als een malle orders schrijven.
Precies. *Als* je meerdere kanalen openlaat, dien je bij zo'n speciaal webformulier te vermelden dat die er ook zijn en dat die sneller zijn. Ze hebben nu de indruk gewekt dat dat webformulier de enige mogelijkheid was om te bestellen, wat ook VEEL logischer zou zijn, juist vanwege die capaciteitsproblemen. Dit had gewoon goed kunnen verlopen met alleen het webformulier open en bij de klantenservice, desnoods, de mogelijkheid om door een CSR dat formulier in te laten vullen als je alleen kan bellen en geen internet hebt. Iets als dit laat je gewoon maar via een kanaal lopen, anders loopt het in de soep, en dat is dus gebeurd. Ik ben overigens nog steeds niet gebeld, formulier ingevuld om tien over tien... Ze gaan nog moeite hebben om iedereen binnen een week terug te bellen zoals beloofd, als ze dat enigszins op volgorde aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Volgens mij bellen ze niet iedereen terug hoor.

Maar goed. Hoeveel iPhone 4's denken jullie dat elke T-Mobile Shop krijgen? Ik denk eerlijk gezegd maar een stuk of 10 per shop. En dan 5 zwarte 16 GB en 5 zwarte 32 GB ofzo (en eventueel nog 1 witte 16 GB en 1 witte 32 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Squatjj schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:36:
Volgens mij bellen ze niet iedereen terug hoor.

Maar goed. Hoeveel iPhone 4's denken jullie dat elke T-Mobile Shop krijgen? Ik denk eerlijk gezegd maar een stuk of 10 per shop. En dan 5 zwarte 16 GB en 5 zwarte 32 GB ofzo (en eventueel nog 1 witte 16 GB en 1 witte 32 GB).
wat is dit voor loze opmerking? Werk je bij apple? Weet je hoeveel apple levert? Weet jij of alle shops gelijk zijn? enz enz.

Je kan hier net zo goed zeggen: Ik denk dat de aarde plat is en water droog.. dat is even behulpzaam..

Dit soort dingen zijn de oorzaak van geruchten enzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
TF schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:31:
ik zit te denken om de iphone 4 nog even te laten voor wat het is en de 3GS te nemen.

ik zit bij Hi al 10 jaar. Ik heb vernomen dat ze aan vaste klanten ook iphones leveren. Weet iemand wat deze dan kost bij een jaar verlenging?
dat deden ze in een grijs gebied bij de iphone 3gs... maar gezien KPN apple echt afgewezen heeft denk ik niet dat ze zomaar iphone 4's ter beschikking hebben, zeker niet bij de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
darkpluisje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:42:
[...]

dat deden ze in een grijs gebied bij de iphone 3gs... maar gezien KPN apple echt afgewezen heeft denk ik niet dat ze zomaar iphone 4's ter beschikking hebben, zeker niet bij de release
En wat vraagt hij....? :O

Hij vraagt om de 3GS ;)
TF schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:31:

[ Voor 17% gewijzigd door Gurneyhck op 22-07-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Gurneyhck schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:45:
[...]

En wat vraagt hij....? :O

Hij vraagt om de 3GS ;)

[...]
dacht dat hij dat bedoelde in het geval hi niet de iphone 4 zou leveren.. dat hi/kpn soms 3gs levert had hij op kunnen zoeken en is dus irrelevant om te vragen... ik maatke dus het beste van wat ik gegeven kreeg

[ Voor 19% gewijzigd door darkpluisje op 22-07-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:01:
[...]

Dat van die shops was niet de bedoeling, dat is een initiatief geweest van de winkels zelf, niet iets vanuit T-Mobile. T-Mobile is feitelijk door de winkels voor het blok gezet en daar zijn ze niet bepaald blij mee. Verder is het ook an sich wel handig en klantvriendelijk om zowel in de winkel als via internet en telefoon de voorinschrijving te kunnen doen. De klant heeft dan de keuze wat ie wil en je spreidt de load. Als je alleen een voorinschrijving gaat doen via internet zal dat de site gewoon plat trekken, iets wat nu ook al gebeurde. Dat plat gaan van de site was voor velen de reden om te gaan bellen. Gevolg was dat op sommige tijdstippen men de drukte niet goed aan kon en mensen later teruggebeld moesten worden. Eigenlijk wil je in dit geval omwille van de stormloop die je gaat krijgen dat zo goed mogelijk uitsmeren en dan is het hebben van meerdere kanalen juist heel erg handig. Echter zitten ook hier nadelen aan. Zoals ik al zei, bij grote belangstelling kun je doen wat je wilt maar er is geen enkele weg naar Rome op deze aardkloot die voorkomt dat je overspoeld wordt.
Nee dat heeft T-Mobile niet gedaan, dat waren de individuele winkels die daarmee T-Mobile voor het blok hebben gezet. Die actie heeft het allemaal onnodig moeilijk gemaakt.
Zoals eerder gezegd moet je zulke zaken simpel houden; alleen reserveren via het webformulier (en dan het formulier ook daadwerkelijk om 08.00 uur online). De binnengekomen aanmeldingen kun je dan op volgorde van binnenkomst (ongeveer dan) gaan nabellen en dan de order doornemen met de klant en afsluiten.
Gezien de enorme belangstelling kan ik je vanuit technisch oogpunt vertellen dat dit problemen zal opleveren. De praktijk heeft ook laten zien dat dit inderdaad problemen opleverde. Kijk maar eens naar de reacties van mensen die op de site hebben willen registeren of dat via My T-Mobile hadden willen doen ;)
Een kleuter kon al zien aankomen dat de systemen en medewerkers de binnenkomende telefoontjes niet aan zouden kunnen. Hou in deze gevallen het initiatief bij jezelf. Wat ook niet heeft geholpen is dat iedereen verwachtte online te kunnen reageren maar om 08.00 uur was er nog niks nakkes nada.
Sorry hoor maar het zijn m.i. wel een klein beetje prutsers bij TM.
Ik heb anders heel wat berichten gelezen van mensen die om 8 uur 's ochtends via de site en via de klantenservice hun voorinschrijving hebben kunnen doen. Er was dus wel degelijk al iets. Het initiatief hebben ze ook bij zichzelf neergelegd door op een gegeven moment alleen maar de nummers van mensen te noteren zodat deze op een later tijdstip teruggebeld konden worden. Ook werd de voorinschrijving stopgezet omdat men kennelijk al dermate veel aanmeldingen had dat ze waarschijnlijk niet eens iedereen meer aan zo'n iPhone zouden kunnen helpen. Dan lijkt het mij toch klantvriendelijker om de inschrijving te stoppen anders maak je mensen blij met een dooie mus en zijn de rapen helemaal gaar.

Het probleem was de grote belangstelling en dan kun je wel van alles en nog wat uit de kast trekken maar er is werkelijk nog nooit iemand gelukt om dat het hoofd te bieden. Zoals je zelf al zegt is dit iets wat zelfs een kleuter nog aan ziet komen dus vanwaar dan nog al die kritiek op T-Mobile? Je wist het toch al van te voren dat dit ging gebeuren? M.a.w. als je dat weet dan houdt je daar rekening mee., dan besef je dat je ook wel eens achter het net kon vissen. Ik heb die voorinschrijving ook pas rond etenstijd gedaan i.p.v. direct om 8 uur 's ochtends. Ik heb wel wat meer te doen, werken bijvoorbeeld. Ik weet dus heel goed dat ik ergens helemaal achteraan in de rij zit en dat ik hoogstwaarschijnlijk ook niet bij de eerste of zelfs tweede batch zal zitten. Ik hoop dat ik ondanks dat snel de iPhone 4 krijg maar ik hou er rekening mee dat het minstens 8 weken gaat duren. Ik ga dan ook niet lopen janken dat het allemaal zo slecht geregeld is, ik vond het al frappant dat de website zo ontzettend rap was met mijn verzoek te verwerken. Dat ik de volgende dag een reactie kreeg (de bevestiging van het invoeren) vond ik ook al aardig rap. Ik had namelijk verwacht dat die systemen dermate overspoeld waren dat het nog wel even een paar werkdagen zou gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
tweakers.not schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:17:
Mijn vriendin heeft ook het webformulier ingevuld en telefonisch contact gehad. Ze is hierop teruggebeld en heeft daadwerkelijk een bestelling geplaatst. Tenminste, zo kwam het op haar over. Er werd o.a. gesproken over welk abonnement er bij moest (2jr 300).

Door het lezen van dit topic en vooral de laatste berichten werd ze enigszins onzeker. Heeft ze nu een voorinschrijving gedaan, of een daadwerkelijke bestelling?

Bij "My T-mobile" staat nog haar oude flex abonnement. Zodra ze kiest voor "Abonnement verlengen" en vervolgens "Vernieuw je contract" komt er te staan:
"! Je hebt al een aanvraag voor contractvernieuwing lopen.
-
Je hebt al een aanbod voor contractvernieuwing geaccepteerd. Het is niet mogelijk om een tweede aanvraag voor contractvernieuwing te doen."

Lijkt er dus op dat er dus echt een bestelling loopt. Ik zou zeggen, check je My T-mobile.
Ik heb zelf hetzelfde als ik mijn abo wil verlengen (keek ff ter controle). Ik kan alleen nergens mijn bestelling/verlenging zien & ik heb ook nog geen bevestigingsmail gekregen. Dat kan nog wel een paar dagen duren, begrijp ik hier. Maar ik vraag me af of er een pagina op de t-mobile site is waar ik de status van mijn bestelling kan zien. Ikzelf heb die niet kunnen vinden tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
MC Taz Man schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:22:
[...]

Ik heb zelf hetzelfde als ik mijn abo wil verlengen (keek ff ter controle). Ik kan alleen nergens mijn bestelling/verlenging zien & ik heb ook nog geen bevestigingsmail gekregen. Dat kan nog wel een paar dagen duren, begrijp ik hier. Maar ik vraag me af of er een pagina op de t-mobile site is waar ik de status van mijn bestelling kan zien. Ikzelf heb die niet kunnen vinden tot op heden.
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/statusorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:05
Ik weet het nog niet zo zeker of ik de iPhone 4 neem.. Ik heb nu de 3g en mijn contract loopt bijna af.. Ik vind het werkelijk van de zotte dat ze €170 voor een telefoon bij vaste klanten (verlenging).. Ik kan best mijn iphone als ipod touch gebruiken.. Ik had bijv gisteren de galaxy s in handen en die is toch gratis bij verlenging.. Ik wacht nog even af of er misschien nieuwe toestellen aankomen.. Ik hoop dat HTC of Motorola nog met wat 4" goodness komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gisteren nog ff langs de T-Shop geweest om te vragen of ze meer wisten van mijn voorinschrijving (+50euro) die ik de 9e had gedaan.

Nee ze konden nog niks vertellen en werd gebeld als die binnen zou zijn.

Denk dat ik stiekum de 30e gewoon wel vroeg naar de shop ga, ook al heb ik al "gereserveerd".

Iemand meer gehoord over de "reserveringen" toevallig?

@ mikevdzanden => niet gevraagd bij T-shop wat eventueel je "klantwaarde" zou zijn?
Vorige keer kreeg ik bij mijn 3G aardige korting!

/EDIT -> ik zie op de T-Mob-site ook Relax-abbonementen (met internet) staan.
Indien je veel smst (rond de 200/maand en weinig beld 60min/maand) is dan een relax-abbo dan niet goedkoper dan de standaard i-150??

Iemand een site waar je dat handig kan vergelijken samen met de iPhone-abbo's?

[ Voor 38% gewijzigd door Tha BasZ op 23-07-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:26:
Gisteren nog ff langs de T-Shop geweest om te vragen of ze meer wisten van mijn voorinschrijving (+50euro) die ik de 9e had gedaan.

Nee ze konden nog niks vertellen en werd gebeld als die binnen zou zijn.

Denk dat ik stiekum de 30e gewoon wel vroeg naar de shop ga, ook al heb ik al "gereserveerd".

Iemand meer gehoord over de "reserveringen" toevallig?

@ mikevdzanden => niet gevraagd bij T-shop wat eventueel je "klantwaarde" zou zijn?
Vorige keer kreeg ik bij mijn 3G aardige korting!

/EDIT -> ik zie op de T-Mob-site ook Relax-abbonementen (met internet) staan.
Indien je veel smst (rond de 200/maand en weinig beld 60min/maand) is dan een relax-abbo dan niet goedkoper dan de standaard i-150??

Iemand een site waar je dat handig kan vergelijken samen met de iPhone-abbo's?
Voor zover ik weet zijn de relax abonnementen gebundeld met significant slomer internet, bovendien moet je de kosten van het internet er nog bovenop rekenen. Dit zit niet inbegrepen (€10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zo, Vodafone Simonly bij TVGids besteld, stond nog steeds 11,95. Eens kijken of we tegen die tijd stennis kunnen schoppen, en anders gewoon 14,95 betalen :) Ik heb wel allemaal bevestigde schermen en printjes liggen, dus eigenlijk kunnen ze me niets maken natuurlijk. Maargoed, voor 14,95 doe ik het ook wel :)

Nu nog even wachten tot goede leverbaarheid van de iPhone 4. Maar anders kan ik zolang wel van me BEL+SMS+WEB abo gebruik maken op de iPhone 2G, al is het met een gematigde snelheid, maargoed: beter iets dan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:22:
[...]

Dat van die shops was niet de bedoeling, dat is een initiatief geweest van de winkels zelf, niet iets vanuit T-Mobile. T-Mobile is feitelijk door de winkels voor het blok gezet en daar zijn ze niet bepaald blij mee.
Feitelijk is de reservering via de shop nog het soepelst verlopen. de shops staan eigenlijk ook buiten de landelijke reservering. Ze krijgen een winkelvoorraad en moeten daaruit hun reserveringen bedruipen.
Verder is het ook an sich wel handig en klantvriendelijk om zowel in de winkel als via internet en telefoon de voorinschrijving te kunnen doen. De klant heeft dan de keuze wat ie wil en je spreidt de load.
Beetje raar..... dus eigenlijk hebben al die mensen die dinsdag over de zeik waren over TMobile de klantvriendelijkheid van TMobile gewoon niet begrepen? Stank voor dank dus eigenlijk. TMobile heeft gewoon een blunder begaan. Er werd ZEER slecht gecommuniceerd en hetgeen gecommuniceerd werd klopte niet. Ik refereer naar de sms die we hebben gekregen dat we de iPhone konden reserveren om 08.00 uur via www.tmobile.nl/iphone4. Raar maar om 08.00 kon je dus helemaal niets reserveren via de genoemde site (ook niet via de site van belcompany zoals in smsje van anderen stond). De site lag niet plat er was gewoon niets mee gedaan. Om die reden is iedereen als een gek gaan bellen en vlogen de telefooncentrales op tilt. Je kunt dus zeggen dat de load juist niet verspreid is maar op 1 onderdeel geconcentreerd en laat dat nou net het onderdeel zijn met de kleinste capaciteit.
Als je alleen een voorinschrijving gaat doen via internet zal dat de site gewoon plat trekken, iets wat nu ook al gebeurde. Dat plat gaan van de site was voor velen de reden om te gaan bellen. Gevolg was dat op sommige tijdstippen men de drukte niet goed aan kon en mensen later teruggebeld moesten worden. Eigenlijk wil je in dit geval omwille van de stormloop die je gaat krijgen dat zo goed mogelijk uitsmeren en dan is het hebben van meerdere kanalen juist heel erg handig. Echter zitten ook hier nadelen aan. Zoals ik al zei, bij grote belangstelling kun je doen wat je wilt maar er is geen enkele weg naar Rome op deze aardkloot die voorkomt dat je overspoeld wordt.
Volgens mij is tijdens het hele proces het enige kanaal dat vanaf 09.30 gewoon de hele tijd bereikbaar was het webformulier geweest. met de website zijn er verder geen problemen geweest. En al die mensen die aan de telefoon hingen waren ook constant aan het F5'en hoor. Verder hadden ze ook een paar Mirrors kunnen gebruiken voor de zekerheid.
[...]

Nee dat heeft T-Mobile niet gedaan, dat waren de individuele winkels die daarmee T-Mobile voor het blok hebben gezet. Die actie heeft het allemaal onnodig moeilijk gemaakt.
Zoals eerder gezegd...de shops hebben het gewoon smooth geregeld. Die paar orders bij de shop hebben het proces zeer zeker niet verstoord. Daarnaast, de shop heeft geen orders aangenomen maar reserveringen.
[...]

Gezien de enorme belangstelling kan ik je vanuit technisch oogpunt vertellen dat dit problemen zal opleveren. De praktijk heeft ook laten zien dat dit inderdaad problemen opleverde. Kijk maar eens naar de reacties van mensen die op de site hebben willen registeren of dat via My T-Mobile hadden willen doen ;)
Zelf gewoon netjes 2x via My Tmobile besteld. Geen centje pijn. Maar was het een paniekreactie van TM om opeens het bestellen (dus niet reserveren) via My TM mogelijk te maken? Ik heb nergensd een klacht gelezen dat reserveren (dus niet bestellen en verlengen) via de site niet kon.
[...]

Ik heb anders heel wat berichten gelezen van mensen die om 8 uur 's ochtends via de site en via de klantenservice hun voorinschrijving hebben kunnen doen. Er was dus wel degelijk al iets. Het initiatief hebben ze ook bij zichzelf neergelegd door op een gegeven moment alleen maar de nummers van mensen te noteren zodat deze op een later tijdstip teruggebeld konden worden. Ook werd de voorinschrijving stopgezet omdat men kennelijk al dermate veel aanmeldingen had dat ze waarschijnlijk niet eens iedereen meer aan zo'n iPhone zouden kunnen helpen. Dan lijkt het mij toch klantvriendelijker om de inschrijving te stoppen anders maak je mensen blij met een dooie mus en zijn de rapen helemaal gaar.
Om 8 uur zijn er ook mensen doorgekomen bij het 1200 en 0800 nummer. Echter konden de medewerkers deze orders nog niet invoeren ivm een systeemstoring (!). Pas vanaf 12.00 uur zijn deze orders ingevoerd. Ordernummers vanaf 243xxx. Toch krom dat deze mensen later in de rij staan dan mij. Ik heb om 11.14 besteld via MyTM, ordernummer 2419xx. Het initiatief heeft nooit bij TM gelegen. Ze hebben de hele dag achter de feiten aangerend. Ze konden niet anders dan de nummers van de mensen noteren want ze waren de grip kwijt op alle inkomende telefoontjes. TM heeft de voorinschrijving gestopt omdat ze niet nog zo een dag aankonden laat staan nog zo een week. Zelfs nu is men nog bezig om alles en iedereen die ook maar iets van interesse heeft getoond te bellen of men niet toch een abbo wil verlenegne en ja zelfs nieuwe wil afsluiten met de iPhone4. En iedereen zit in de eerste levering maar moet wel rekening houden met 8 tot 10 weken levertijd!! Zelf ben ik dinsdag en woensdag 4 keer gebeld door iemand met de mededeling dat ik een van de gelukkigen was die alsnog zijn contract mag verlengen met de iPhone4.<al lang gedaan dus> Ik ben zelfs op mijn werktoestel gebeld door ze, dat nummer heb ik nergens achtergelaten (wel 1 keer mee gebeld) en heb zelfs nooit gekozen voor optie 1 contractverlengen. Blijkbaar is er zelfs gekeken naar het call log van nummer 1200 wie er gebeld heeft voor welke reden dan ook.
Het probleem was de grote belangstelling en dan kun je wel van alles en nog wat uit de kast trekken maar er is werkelijk nog nooit iemand gelukt om dat het hoofd te bieden. Zoals je zelf al zegt is dit iets wat zelfs een kleuter nog aan ziet komen dus vanwaar dan nog al die kritiek op T-Mobile? Je wist het toch al van te voren dat dit ging gebeuren? M.a.w. als je dat weet dan houdt je daar rekening mee., dan besef je dat je ook wel eens achter het net kon vissen. Ik heb die voorinschrijving ook pas rond etenstijd gedaan i.p.v. direct om 8 uur 's ochtends.
ach als je 60+ uur per week werkt dan ga ik ervan uit dat de baas flexibel genoeg is om mij dit te vergeven. Blijkbaar is bij jou etenstijd voor 20.00 uur. Helaas ben ik dan nog niet thuis. *jaloers* ;)
Ik heb wel wat meer te doen, werken bijvoorbeeld. Ik weet dus heel goed dat ik ergens helemaal achteraan in de rij zit en dat ik hoogstwaarschijnlijk ook niet bij de eerste of zelfs tweede batch zal zitten. Ik hoop dat ik ondanks dat snel de iPhone 4 krijg maar ik hou er rekening mee dat het minstens 8 weken gaat duren. Ik ga dan ook niet lopen janken dat het allemaal zo slecht geregeld is, ik vond het al frappant dat de website zo ontzettend rap was met mijn verzoek te verwerken. Dat ik de volgende dag een reactie kreeg (de bevestiging van het invoeren) vond ik ook al aardig rap. Ik had namelijk verwacht dat die systemen dermate overspoeld waren dat het nog wel even een paar werkdagen zou gaan duren.
Ik maak me geen zorgen..ik zit dermate hoog in de bestellijst dat ik mijn 2 witte 32 Gb wel krijg binnen korte tijd. Ik vind het verbazingwekkend dat zo een groot bedrijf met ervaring op dit vlak gewoon de plank misslaat.
Nu is kritiek leveren makkelijk en zeker als je niet met oplossingen komt.
Nu kom ik dus met een aanbeveling voor de volgende introductie.
Stuur een sms waarin je mensen een uitnodiging stuurt om zich via www.tmobile.nl/iphone5 vanaf 08.00 uur aan te melden via een webform. Vermeld erbij dat in de loop van de dag het team van specialistische medewerkers contact met u opneemt om uw bestelling door te nemen en te plaatsen. Geef ook aan dat er op die dag(en) geen mogelijkheid is om zelf telefonisch je contract te verlengen bij het iPhone5 team. Als men belt naar 1200 optie 1 of 0800-8104 laat je een bandje horen waarop je verwijst naar het webformulier. Je kunt dan in de dagen daarna de mensen op volgorde van registratie gaan terugbellen en de order plaatsen. (hetgeen nu dus ook zo ongeveer gebeurd)
De shops hoef je niks aan te veranderen. Kunnen ook reserveringen aannemen en als iemand daar aankomt en het is naar zijn idee te druk gaat hij wel naar huis en vult zijn webform in.
Klinkt plausibel? Omdat het dat ook is! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:45:
Zo, Vodafone Simonly bij TVGids besteld, stond nog steeds 11,95. Eens kijken of we tegen die tijd stennis kunnen schoppen, en anders gewoon 14,95 betalen :) Ik heb wel allemaal bevestigde schermen en printjes liggen, dus eigenlijk kunnen ze me niets maken natuurlijk. Maargoed, voor 14,95 doe ik het ook wel :)

Nu nog even wachten tot goede leverbaarheid van de iPhone 4. Maar anders kan ik zolang wel van me BEL+SMS+WEB abo gebruik maken op de iPhone 2G, al is het met een gematigde snelheid, maargoed: beter iets dan niets!
Je hebt daar ook een sim only voor 9,95 per maand met mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Heb net mijn Legend + 350/700 binnengekregen. Staat bij mij ook geen maandbedrag op factuur.

Voor zover ik kan zien is het toestel ook unbranded. Hoe kun je dat überhaupt zien aan de buitenkant?

Mijn nummer wordt pas 20 augustus geporteerd!! Dat is wel heel belachelijk eigenlijk... nu zit ik tussen 31 juli (wanneer mijn oude abbo afloopt) en 20 augustus zonder abbo en mijn eigen nummer. Zijn daar geen regels voor? Dat ze het binnen een termijn moeten regelen?

Nouja, nu maar Legend verkopen en iPhone kopen. Tot de 20e de tijd :)

Edit: Nog een vraagje aan de mensen die hun Legend hebben verkocht. Heb je de koper de factuur meegegeven waar de HTC Legend onder andere opstaat?

[ Voor 12% gewijzigd door mrfunk op 23-07-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:33:
[...]

Je hebt daar ook een sim only voor 9,95 per maand met mobiel internet.
9,95 en 400 minuten/sms? Zover ik weet geldt die 9,95 alleen voor de 135minuten. Maargoed, het is al besteld en in orde, althans, de rest moet ik nog horen. In de bevestigingsmail die ik kreeg stonden trouwens wel alle bedragen, had gelezen dat dat bij sommigen niet het geval is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Heb mijn Vodafone BEL+SMS+WEB 400 simonly abbo gister ontvangen.
Mijn nummer wordt 8 augustus omgezet (kwam vanaf Hi), dus eigenlijk wil ik tegen die tijd ook een iPhone hebben.

Er staat alleen nergens vermeld welk maandbedrag ik voor dit abbo betaal, ga er toch wel vanuit de actieprijs van €11,95!

Nu nog kijken of ik iPhone uit België haal (makkelijker met garantie), of via Borderlinx uit de UK. Eigenlijk zou ik hem dan nu zo ongeveer moeten bestellen..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
theRedDevilNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:35:
Heb mijn Vodafone BEL+SMS+WEB 400 simonly abbo gister ontvangen.
Mijn nummer wordt 8 augustus omgezet (kwam vanaf Hi), dus eigenlijk wil ik tegen die tijd ook een iPhone hebben.

Er staat alleen nergens vermeld welk maandbedrag ik voor dit abbo betaal, ga er toch wel vanuit de actieprijs van €11,95!

Nu nog kijken of ik iPhone uit België haal (makkelijker met garantie), of via Borderlinx uit de UK. Eigenlijk zou ik hem dan nu zo ongeveer moeten bestellen..
Omdat ik bestaand abonnee ben bij VF denk ik dat het allemaal sneller gaat, ik heb namelijk al bevestigingsmailtjes van VF ontvangen met daarin wat ik "besteld" heb. De 1e mail was een mail met daarin dat ik besteld had en voor 11,95. De volgende mail, een paar uur later, van de klantenservice zelf gaf toch echt aan dat het om 14,95 gaat. Ik heb maar even een mailtje gestuurd. Iemand anders al succesvol de 11,95 gekregen toevallig?? Ik ga er wel even voor... Iets met schieten en missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:44
Voor diegene die een witte iPhone 4 hebben besteld, hou je adem niet in..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Even een vraagje aan de mensen die telefonisch hun contract verlengd hebben.

Ik kreeg te horen van de medewerker dat ik binnen 5 werkdagen een brief zou ontvangen mbt. mijn contractverlenging. Heeft iemand deze brief al ontvangen? Of een of andere email met informatie.

Tot nu toe heb ik nog niks van T-mobile vernomen. Het enige dat er op duid dat mijn contract verlegd is, is dat ik dit niet meer via My T-mobile kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:57:
Voor diegene die een witte iPhone 4 hebben besteld, hou je adem niet in..
Zag het net ook, ik kan mijn 50€ weer op gaan halen. Kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:35:
[...]

9,95 en 400 minuten/sms? Zover ik weet geldt die 9,95 alleen voor de 135minuten. Maargoed, het is al besteld en in orde, althans, de rest moet ik nog horen. In de bevestigingsmail die ik kreeg stonden trouwens wel alle bedragen, had gelezen dat dat bij sommigen niet het geval is geweest?
Ja met 135 min, maar je hebt dan wel mobiel internet en 400 min is overkill ze vervallen toch elke maand. Maar mijn abbonement bij KPN loopt pas 9 November af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mensen die gebruik hebben gemaakt van de vodafone directesales actie gelukt om een microsim te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
orange.x schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:35:
[...]

Dat bedoelde hij waarschijnlijk ook.

Mijn 400 abonnement wordt maandag bezorgd ben benieuwd of er dan ook nog 11,95 staat, maarja als dat er niet staat kan de bezorger er toch niets aan veranderen. In de mail van mijn bestelling stond ook €11,95, dus ben benieuwd.

@SeekerNL het is 400minuten of 400 smsjes, en ik heb die juist genomen voor dat aantal smsjes.

[ Voor 6% gewijzigd door MrBlueEyes op 23-07-2010 21:08 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
jpboere schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:14:
Heb net mijn Legend + 350/700 binnengekregen. Staat bij mij ook geen maandbedrag op factuur.

Voor zover ik kan zien is het toestel ook unbranded. Hoe kun je dat überhaupt zien aan de buitenkant?

Mijn nummer wordt pas 20 augustus geporteerd!! Dat is wel heel belachelijk eigenlijk... nu zit ik tussen 31 juli (wanneer mijn oude abbo afloopt) en 20 augustus zonder abbo en mijn eigen nummer. Zijn daar geen regels voor? Dat ze het binnen een termijn moeten regelen?

Nouja, nu maar Legend verkopen en iPhone kopen. Tot de 20e de tijd :)

Edit: Nog een vraagje aan de mensen die hun Legend hebben verkocht. Heb je de koper de factuur meegegeven waar de HTC Legend onder andere opstaat?
Wanneer had je besteld? Ik heb de 17e besteld en welke een bedankt-voor-je-bestelling mail gehad, maar verder niets meer gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
M.C. schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:08:
[...]

Wanneer had je besteld? Ik heb de 17e besteld en welke een bedankt-voor-je-bestelling mail gehad, maar verder niets meer gehoord....
Ik heb ook de 17e besteld en vandaag info over bezorging gehad. Morgen wordt het pakketje bij mij thuisbezorgd.
Hiervoor had ik ook niets gehoord, ook geen referentienummer.
Ik zou anders morgen wel even bellen, want misschien is er wel iets misgegaan.
Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.