[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:07:
[...]

Dat bedoelde hij waarschijnlijk ook.

Mijn 400 abonnement wordt maandag bezorgd ben benieuwd of er dan ook nog 11,95 staat, maarja als dat er niet staat kan de bezorger er toch niets aan veranderen. In de mail van mijn bestelling stond ook €11,95, dus ben benieuwd.

@SeekerNL het is 400minuten of 400 smsjes, en ik heb die juist genomen voor dat aantal smsjes.
Ik heb dezelfde als jou, op het formulier staat sowieso geen maandbedrag (ook niet die €14,95).
Tipje: Als je een girl hebt (of andere reden dat je veel gaat smsen) kun je gewoon die Blox aanzetten! €9,95 extra per maand en dan heb je 1000 smsjes extra! Dus 400 belmin en 1000 SMS voor €22/maand :)

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
theRedDevilNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:35:
[...]

Ik heb dezelfde als jou, op het formulier staat sowieso geen maandbedrag (ook niet die €14,95).
Tipje: Als je een girl hebt (of andere reden dat je veel gaat smsen) kun je gewoon die Blox aanzetten! €9,95 extra per maand en dan heb je 1000 smsjes extra! Dus 400 belmin en 1000 SMS voor €22/maand :)
Ja, ik weet het. Dat is een van de redenen dat ik Vodafone wilde.

Ben bij T-mobile iphone abonnement paar keer er enorm overheen gegaan omdat je daar niet zo'n bundel kan kopen. Zo had ik vorige zomer een rekening van 150 euro en de maand daarna 75 euro, door te veel smsen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:50:
[...]

Ja, ik weet het. Dat is een van de redenen dat ik Vodafone wilde.

Ben bij T-mobile iphone abonnement paar keer er enorm overheen gegaan omdat je daar niet zo'n bundel kan kopen. Zo had ik vorige zomer een rekening van 150 euro en de maand daarna 75 euro, door te veel smsen.
150 euro? Denk je dan niet "goh, ik heb een bundel voor 300 smsjes maar heb er deze maand al wel 700 verstuurd, misschien moet ik even minderen." ? Ik snap echt niet hoe je zo hard over je bundel heen kan gaan.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb ook die vodafone 400 min besteld.
Berijp ik dat het kan zijn dat er opeens 14,95 in rekening wordt gebracht? In mijn bevestigingsemail staat wel gewoon 11,95. Hoe kan ik dit checken? de sim wordt maandag bezorgd.
Alvast bedankt.

[ Voor 0% gewijzigd door Apache4u op 23-07-2010 23:44 . Reden: spelvaut ]

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Apache4u schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:43:
Ik heb ook die vodafone 400 min besteld.
Berijp ik dat het kan zijn dat er opeens 14,95 in rekening wordt gebracht? In mijn bevestigingsemail staat wel gewoon 11,95. Hoe kan ik dit checken? de sim wordt maandag bezorgd.
Alvast bedankt.
Ja, bij de ANWB actie staat wel die prijs. Sowieso raar dat 300 natuurlijk duurder is dan 400. Maarja net als jij zie ik maandag het wel.

@MacorgaZ
Haha, ja standaard was zelfs 150 smsjes. Maarja was zomer en met iphone ben je snel al meer aan het chatten dan smsen natuurlijk en dan gaat het ineens ook snel. Providers zouden eigenlijk verplicht moeten worden om te melden dat je bundel op is.
Daarnaast ook al wist ik dat ik erover heen ging de enige optie was dan niet te smsen. Er was geen mogelijkheid om aan meer smsjes te komen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:49:
Feitelijk is de reservering via de shop nog het soepelst verlopen. de shops staan eigenlijk ook buiten de landelijke reservering. Ze krijgen een winkelvoorraad en moeten daaruit hun reserveringen bedruipen.
Sja, er is ook niet zoveel aan om een naampje in een spreadsheetje in te vullen :) Wat er bij de voorinschrijving van T-Mobile gebeurde was veel meer dan dat, dat was eigenlijk een complete bestelling met de nodige checks of je dat überhaupt wel mag bestellen (contractduur, betalingsachterstand, etc.). Het enige grote probleem is nu dat niemand weet wat er nou met die reserveringen bij die shops gaat gebeuren. Het lijkt er nu op dat de groep die een aanbetaling heeft gedaan mee wordt genomen in die voorinschrijving en dat de rest gewoon een berichtje krijgt op 30 juli dat de iPhone er is zolang de voorraad strekt (m.a.w. zij moeten voor de deur kamperen). Noem ik nou niet bepaald soepel.
Beetje raar..... dus eigenlijk hebben al die mensen die dinsdag over de zeik waren over TMobile de klantvriendelijkheid van TMobile gewoon niet begrepen? Stank voor dank dus eigenlijk.
Not really. Je geeft door het via diverse media te doen de klant de mogelijkheid om het via meerdere ingangswegen te regelen. Bij grote belangstelling raakt de boel sneller verstopt maar als je meerdere ingangswegen hebt is de verstopping minder groot (denk aan een snelweg die van 2-baans naar 4-baans gaat). Dat is klantvriendelijker omdat je klanten een veel grotere kans hebben om door te komen en iets op tijd te bestellen. Je kunt als aanbieder hoogstens een aantal ingangswegen aanbieden, je kunt absoluut niet bepalen welke ingangsweg mensen kiezen, je kunt er wel enigszins invloed op uitoefenen (QoS instellen voor de site waardoor deze trager wordt -> mensen gaan bellen). Probleem is alleen dat bij hele grote belangstelling alles flink in de soep loopt en het sowieso al vrij lastig wordt om een reservering te doen. Valt helaas weinig aan te doen, niemand die daar de oplossing voor heeft.
TMobile heeft gewoon een blunder begaan. Er werd ZEER slecht gecommuniceerd en hetgeen gecommuniceerd werd klopte niet. Ik refereer naar de sms die we hebben gekregen dat we de iPhone konden reserveren om 08.00 uur via www.tmobile.nl/iphone4. Raar maar om 08.00 kon je dus helemaal niets reserveren via de genoemde site (ook niet via de site van belcompany zoals in smsje van anderen stond). De site lag niet plat er was gewoon niets mee gedaan. Om die reden is iedereen als een gek gaan bellen en vlogen de telefooncentrales op tilt. Je kunt dus zeggen dat de load juist niet verspreid is maar op 1 onderdeel geconcentreerd en laat dat nou net het onderdeel zijn met de kleinste capaciteit.
Gezien het feit dat diverse mensen om 8 uur dus wel op de site konden komen en ook via de site hebben besteld is er klaarblijkelijk wel wat aan de site gewijzigd. Ik denk dat het dan gewoon aan de cache van je browser lag, die zal wel niet geupdate zijn waardoor jij nog de oude site zag of je keek op de verkeerde plek.

De enige echt slechte communicatie tot dusver is het nieuwsbrief verhaal: men kreeg een melding dat het afgelopen was terwijl er bij velen nooit een melding was geweest dat men begonnen was. Datzelfde geldt ook voor het sms'en (ik heb bijv. niets gekregen aan sms). De rest is typische callcenter communicatie: men weet niks en men kan niks. Daar is T-Mobile absoluut en helaas niet de enige in (vrijwel ieder groot bedrijf in Nederland gooit er op dit gebied flink met de pet naar). Dat sms'je van Belcompany lijkt mij eerder een Belcompany iets te zijn, heeft niets met T-Mobile zelf te maken.
Volgens mij is tijdens het hele proces het enige kanaal dat vanaf 09.30 gewoon de hele tijd bereikbaar was het webformulier geweest. met de website zijn er verder geen problemen geweest. En al die mensen die aan de telefoon hingen waren ook constant aan het F5'en hoor. Verder hadden ze ook een paar Mirrors kunnen gebruiken voor de zekerheid.
Mirrors gebruiken klinkt zo simpel maar is het niet. Er komt bij dit soort zaken op technisch vlak heel erg veel kijken waardoor je niet zo eventjes een mirror opzet. Ook kan een mirror niet voorkomen dat het goed gaat omdat je nog altijd de load over de mirrors moet verdelen. Op loadverdeel gebied zul je dus ook moeten zorgen dat de capaciteit voldoende is zodat iedereen doorverwezen kan worden. Zoals ik al eerder aangaf zijn er veel mensen geweest die niet bij dat formulier konden en ook niet via My T-Mobile dingen konden reserveren en daarom maar zijn gaan bellen wat ook al spaak liep.
Zoals eerder gezegd...de shops hebben het gewoon smooth geregeld. Die paar orders bij de shop hebben het proces zeer zeker niet verstoord. Daarnaast, de shop heeft geen orders aangenomen maar reserveringen.
Zo ontzettend smooth dat iedereen volledig in twijfel is en bij navraag is er vrijwel niemand die een duidelijk antwoord heeft :X Het proces is verstoord door de eigen T-Mobile shops waar mensen voor 50 euro een reservering hebben gedaan. Dit is onder bepaalde afspraken gebeurd (bijv. "je krijgt een iPhone op 30 juli") waardoor men juridisch is gebonden aan die afspraken (ze moeten ze nakomen). Maar ja, het is mondeling dus erg sterk sta je niet. Die factor is wat het nu zo complex maakt want hoe schuif je die groep mensen erbij tussen? Dat is dan ook de reden waarom men geen duidelijk antwoord heeft en waarom dit wel degelijk invloed heeft op het hele proces. Hopelijk wordt dat in de komende dagen nog duidelijk.
Zelf gewoon netjes 2x via My Tmobile besteld. Geen centje pijn. Maar was het een paniekreactie van TM om opeens het bestellen (dus niet reserveren) via My TM mogelijk te maken? Ik heb nergensd een klacht gelezen dat reserveren (dus niet bestellen en verlengen) via de site niet kon.
Bij mij was heel die optie in My T-Mobile uitgeschakeld en pas weer de volgende dag beschikbaar, daarom heb ik dat webformulier gebruikt. Net als zovele andere mensen. Op het web staan meer van dit soort klachten trouwens. Een hele goede plek is bijvoorbeeld het eigen forum van T-Mobile waarin de ene na de andere dezelfde problemen meldt met dingen als onbereikbaarheid van website, geen mogelijkheid om het via My T-Mobile te kunnen doen, etc.Ook op iphoneclub.nl kom je zulke berichten tegen en ik heb ze inmiddels ook al op onemorething.nl gespot.
Om 8 uur zijn er ook mensen doorgekomen bij het 1200 en 0800 nummer. Echter konden de medewerkers deze orders nog niet invoeren ivm een systeemstoring (!). Pas vanaf 12.00 uur zijn deze orders ingevoerd.
Sja, de ene kwam er wel in, de ander niet. Bij de ene konden ze wel in het systeem, bij de ander niet. Ik ken nog iemand die zonder problemen zijn bestelling kon doen, systeem leek in eerste instantie niet bereikbaar maar was gewoon ff traag (duurde ff een paar seconden). Direct daarna kon de bestelling doorgedrukt worden. Al met al nog geen 5 minuten werk geweest. En zo wisselen de ervaringen zich nogal af.
Ordernummers vanaf 243xxx. Toch krom dat deze mensen later in de rij staan dan mij. Ik heb om 11.14 besteld via MyTM, ordernummer 2419xx. Het initiatief heeft nooit bij TM gelegen. Ze hebben de hele dag achter de feiten aangerend. Ze konden niet anders dan de nummers van de mensen noteren want ze waren de grip kwijt op alle inkomende telefoontjes. TM heeft de voorinschrijving gestopt omdat ze niet nog zo een dag aankonden laat staan nog zo een week.
Ze zijn er mee gestopt omdat er gewoon niet meer aan iPhones te leveren valt en ze dus mensen blij moeten maken met een dooie mus. Dat doet je meer kwaad dan goed. De hele dag achter de feiten aangerend valt ook wel mee maar echt anders kon ook niet, er was gewoon een massale run op het ding (i.t.t. de iPad). Om de drukte dan het hoofd te kunnen bieden moet je dan wat terugschalen. I.p.v. dat je alles in 1x afhandeld noteer je alleen de primaire gegevens en laat je een andere afdeling de afhandeling doen. Het is een vrij standaard manier om een helpdesk/servicedesk/etc. vrij te houden. Bij het uitrollen van compleet nieuwe systemen zie je dat men hetzelfde principe hanteert: team 1 zet ze overal neer en bij problemen noteren ze alleen maar het probleem en welke machine het probleem heeft om dit dan aan team 2 door te geven. Team 2 is het team wat al die probleemgevallen afloopt om ze op te lossen. Op deze wijze kun je ontzettend snel een uitrol doen.

Ordernummers lijken er vrijwel niets mee te maken hebben, het kan willekeurig zijn aangemaakt of pas later in het proces worden toegewezen en puur en alleen ter herkenning van de order zijn (het duidt dus geen volgorde aan).
Zelfs nu is men nog bezig om alles en iedereen die ook maar iets van interesse heeft getoond te bellen of men niet toch een abbo wil verlenegne en ja zelfs nieuwe wil afsluiten met de iPhone4.
Dat zijn ze verplicht bij telefonische verkopen. Men moet mensen nabellen en ze vragen of ze het ook eeeecht willen. Dit moet omdat men daarmee voorkomt dat mensen door agressieve verkoop of twijfel een abonnement nemen die ze bij nader inzien toch niet willen. Is volgens mij een of andere code die inmiddels afgedwongen wordt.
En iedereen zit in de eerste levering maar moet wel rekening houden met 8 tot 10 weken levertijd!!
Het was 6 tot 8 weken voor de zwarte en 10 tot 12 voor de witte. Inmiddels is duidelijk dat productie van de witte dermate veel problemen kent dat het waarschijnlijk pas ergens eind dit jaar wordt vooraleer die dingen op de markt verschijnen (aldus Apple in een officiële mededeling). Levertijd is iets wat vaak zelf bepaald wordt door firma's, daar valt weinig over te zeggen. Voor hetzelfde geldt hanteren ze hetzelfde trucje als wat Apple doet: extra bandbreedte om dingen als een spuwende vulkaan op te kunnen vangen. Apple geeft doorgaans een levertijd van 2 weken aan maar weten meestal binnen die periode te leveren (ik heb spullen al wel eens binnen 3 dagen gehad, das even andere koek dan 14 dagen).
ach als je 60+ uur per week werkt dan ga ik ervan uit dat de baas flexibel genoeg is om mij dit te vergeven. Blijkbaar is bij jou etenstijd voor 20.00 uur. Helaas ben ik dan nog niet thuis. *jaloers* ;)
Nogal rare verwoording, wat wil je hier nu mee zeggen? Mijn punt was vrij simpel: als je roept dat iedere kleuter dit zag aan komen waarom dan nog al die kritiek? Dan had je dit hele gedoe dus ook zelf aan moeten zien komen want ik neem aan dat je geen kleuter bent. Btw, er zijn zat bedrijven waarbij je tijdens werktijd en pauzes nog wel voor jezelf kunt internetten en waarbij je ook gewoon kunt eten op de zaak (in sommige beroepsgroepen moet je dat wel).
Ik maak me geen zorgen..ik zit dermate hoog in de bestellijst dat ik mijn 2 witte 32 Gb wel krijg binnen korte tijd. Ik vind het verbazingwekkend dat zo een groot bedrijf met ervaring op dit vlak gewoon de plank misslaat.
Er is geen enkel bedrijf op deze aardkloot die dit soort dingen in goede banen weet te leiden. Het is te complex en er zijn teveel punten waarop men totaal geen greep heeft. Mensen doen wat ze willen en dat is dan ook al vaak de hoofdoorzaak waarom dingen totaal anders gaan dan gepland (en dat zullen ze zeer uitvoerig hebben gedaan). Achja, als we de wijsheid van achteraf nou eens vooraf hadden... Zoals gezegd laat de witte iPhone nog wel een tijdje op zich wachten, helaas ;(
Klinkt plausibel? Omdat het dat ook is! >:)
Totaal niet want wat je nu hebt beschreven is exact zoals het nu eigenlijk ging en je kent de uitkomst ;)
Ik denk dat het wat meer zin heeft om dit soort dingen over meer dagen uit te spreiden. Het moest nu allemaal in 1 dag. Let wel, je kunt op deze wijze het allemaal wat beter het hoofd bieden maar oplossen kun je niet, dat is gewoon onmogelijk. Bij iets wat immens populair is wordt je gewoon compleet overspoelt door een tsunami. Een tsunami is iets waar je alleen maar voor kunt waarschuwen, tegenhouden kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien het feit dat diverse mensen om 8 uur dus wel op de site konden komen en ook via de site hebben besteld is er klaarblijkelijk wel wat aan de site gewijzigd. Ik denk dat het dan gewoon aan de cache van je browser lag, die zal wel niet geupdate zijn waardoor jij nog de oude site zag of je keek op de verkeerde plek.
Dit is onzin. Broodje poep. Ik heb die dag vanaf 7.50 de site lopen camperen, op drie verschillende devices, (iPad/iMac/MacBook), en steeds lopen cmd+r'en, maar de site werd pas tegen 8.45 geupdate naar een versie met telefoonnummer. Dit wordt ook bewezen als je het begin van het topic opzoekt, waar er veel mensen (incl. Ik) zich druk maken over het uitblijven van een update van de webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Ik heb zojuist een brief ontvangen, dat mijn abonnement is verlengt en dat de iPhone 4 binnenkort wordt bezorgd. Ik ben benieuwd wat binnenkort is.... ben al lang blij dat ik voor de zwarte versie ben gegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

airliner schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:14:
Ik heb zojuist een brief ontvangen, dat mijn abonnement is verlengt en dat de iPhone 4 binnenkort wordt bezorgd. Ik ben benieuwd wat binnenkort is.... ben al lang blij dat ik voor de zwarte versie ben gegaan :X
Zakelijke klant?

want zviw worden de brieven naar zakelijke klanten gestuurd

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-07-2010 12:23 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

nope gewoon particulier:
Afbeeldingslocatie: http://henkerik.com/tmob.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:09

Vuvuzela

My spire is forming

ppl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:22:
Dat van die shops was niet de bedoeling, dat is een initiatief geweest van de winkels zelf, niet iets vanuit T-Mobile. T-Mobile is feitelijk door de winkels voor het blok gezet en daar zijn ze niet bepaald blij mee.
Onzin. Het ging misschien niet zoals het moest maar het alle T-Mobile stores hebben wel bericht gekregen dat het mocht de 9e. icm. een brief (getekend door de directeur) die meegegeven kon worden aan de mensen die reserveren.
Ik geloof wel dat het een blunder was, maar wel één van T-mobile zelf.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Bij mij ook in de brievenbus net. Bij jou ook geen order nummer ofzo iets? Maar wel T-Mobile Family 6 maanden gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

geen ordernummer, maar die staat weer in de email. Family had ik niet voor gekozen, omdat de mensen waar ik regelmatig mee bel geen t-mobile gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
airliner schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:17:
geen ordernummer, maar die staat weer in de email. Family had ik niet voor gekozen, omdat de mensen waar ik regelmatig mee bel geen t-mobile gebruiken ;)
Hmm, mail heb ik niet gehad... Het zal wel goed zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Heb de brief ook gehad. Nu nog een iPhone en ik weer helemaal happy :P

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32

Cliffie

Trompetslet

Ik heb de brief ook gehad, moet alleen 70 euro betalen voor contractvernieuwing? WTF? Dit terwijl het nieuwe abo pas ingaat op het moment dat mijn huidige contract verloopt? WTF?

Dat wordt maandag even bellen, want zo wordt het wel erg duur allemaal. Tegen de tijd dat ik die iPhone heb, mocht ik normaliter al kosteloos verlengen, dus hier trappen wij niet in :(

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Maciek schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:47:
[...]

Onzin. Het ging misschien niet zoals het moest maar het alle T-Mobile stores hebben wel bericht gekregen dat het mocht de 9e. icm. een brief (getekend door de directeur) die meegegeven kon worden aan de mensen die reserveren.
Inderdaad, het lijkt me zwaar onwaarschijnlijk dat bijna alle werknemers in alle T-Mobile Shops onafhankelijk het idee kregen om precies op 9 juli de iPhone te laten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Cliffie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:34:
Ik heb de brief ook gehad, moet alleen 70 euro betalen voor contractvernieuwing? WTF? Dit terwijl het nieuwe abo pas ingaat op het moment dat mijn huidige contract verloopt? WTF?

Dat wordt maandag even bellen, want zo wordt het wel erg duur allemaal. Tegen de tijd dat ik die iPhone heb, mocht ik normaliter al kosteloos verlengen, dus hier trappen wij niet in :(
Wanneer loopt je abonnement dan af? Als je nog meer dan 4 maanden te gaan hebt met je abonnement moet je inderdaad 70 euro betalen (Early Renewal). Dus als je abonnement in 2011 afloopt, maar je wilt nu al vernieuwen zodat je een iPhone 4 krijgt, moet je 70 euro administratiekosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
€ 70,00 betalen, omdat je geen geduld hebt om je abonnement uit te zitten. Als je echt nog een maand moet wachten tot je 'gratis' kan verlengen, en je moet vanaf reservering afgelopen dinsdag ook nog bijna een maand wachten op je telefoon, dan is het echt een onbegrijpelijke beslissing.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:15:
€ 70,00 betalen, omdat je geen geduld hebt om je abonnement uit te zitten. Als je echt nog een maand moet wachten tot je 'gratis' kan verlengen, en je moet vanaf reservering afgelopen dinsdag ook nog bijna een maand wachten op je telefoon, dan is het echt een onbegrijpelijke beslissing.
Lol, dat heb ik wel gedaan. Maar ik ben dan ook een gadgetfreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je beslist om nu al te verlengen, ook al is de levertijd wat langer.

[ Voor 30% gewijzigd door Uniciteit op 24-07-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Die €70 moet iedereen betalen die nog langer dan 4 maanden op z'n huidige abo heeft zitten. Early Renewal heet dit inderdaad. Ze waren mij dit telefonisch vergeten te melden, al wist ik het wel.. Bij extreme drukte gaan er dingen altijd hier en daar mis. Mensen die deze problemen niet willen moeten geen iPhone 4 kopen de eerste dag :). Anyway, wij moeten blij zijn dat we bij het select groepje horen in Nederland die de iPhone het eerst gaan krijgen. Nu maar wachten, wachten wachten.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Vanochtend T-Mobile gebeld. Ik heb namelijk een iPhone 4 16Gb in het wit besteld. Nadat ie weer is uitgesteld ben ik toch aan het twijfelen geraakt. Mijn 3G is echt aan zijn einde en OS 4 is niet echt mee te werken, te sloom e.d. Dus heb vanochtend de mijne in de pre-order geswapped naar een Black versie en dat ik hem gewoon de 30ste krijg uitgeleverd is de planning :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Volgens mij duurt het ook korter dan de aangegeven 6 tot 8 weken (voor zwart). Volgens mij zeggen ze dit gewoon om teleurstellingen te voorkomen mochten er problemen zijn. In de winkels zeggen ze ook gewoon dat ze al leveringen rond de 30e verwachten.

Ik betaal echt de hoofdprijs voor een iPhone 4 32 GB: ik verleng met Early Renewal, en doe er +1 jaar bij. Dan verloopt mijn abonnement in juni 2012. Lekker prijzig: 460 + 70 euro. 530 euro. Aan de andere kant wel weer een voordeel: ik hoef de komende 2 jaar geen abonnementskosten te betalen tot i300. Daarboven dus wel, maar ik neem er genoeg mee. Mocht ik toch te kort komen: er zijn genoeg apps zoals skype om te bellen of berichtjes te sturen.

[ Voor 49% gewijzigd door Uniciteit op 24-07-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:45:
[...]

Dit is onzin. Broodje poep. Ik heb die dag vanaf 7.50 de site lopen camperen, op drie verschillende devices, (iPad/iMac/MacBook), en steeds lopen cmd+r'en, maar de site werd pas tegen 8.45 geupdate naar een versie met telefoonnummer. Dit wordt ook bewezen als je het begin van het topic opzoekt, waar er veel mensen (incl. Ik) zich druk maken over het uitblijven van een update van de webpagina.
Dus omdat jij dat niet had heeft de rest van de wereld dat ook niet. Enig idee hoe ongelooflijk egoïstisch dat overkomt? Als ik een ander hoor zeggen dat zij wel vanaf 8 uur daar terecht konden dan is dat net zo geloofwaardig als de mensen die zeggen dat ze dat niet konden. Waarom dat zo is lijkt raar maar dat heeft te maken met allerlei zaken zoals caches in webbrowsers en de webserver(s) zelf. Wat jij en die andere gast nu doen is dikke onzin en uitermate egoïstisch: jullie zijn nu anderen voor gek aan het verklaren 8)7 Denk eerst eens even na voordat je iets submit.
Maciek schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:47:
[...]

Wat weer zwaar ontkent wordt door T-Mobile zelf en diverse winkels die claimden dat ze absoluut niet mochten reserveren. Die wirwar van tegensprekende informatie zorgde ook voor nogal wat chaos, er is gewoon niet wijs uit te maken wat nou waar is en niet. Vooral niet omdat het bij dit soort zaken voornamelijk geruchten zijn en mensen ineens massaal een mannetje bij $bedrijf (in dit geval Apple of T-Mobile) hebben zitten die exact weet hoe en wat. Zie ook de wisselende verhalen over de aantallen iPads ("ik ken een mannetje bij $bedrijf en die zegt dat er $aantal is!"). Onzin is inderdaad iets wat bij dit soort dingen massaal wordt verspreidt, met name dingen als aantallen $product en zogenaamde brieven van directeuren en noem maar op (die dus nu overduidelijk geen cent waard blijken te zijn, verklaar dat maar eens...). Dat jij er voor kiest om zulke dingen meteen te geloven moet je zelf weten maar er zijn teveel zaken die een officiële brief van de directeur tegenspreken (alleen al vanuit organisatorisch opzicht).
Squatjj schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:05:
[...]

Inderdaad, het lijkt me zwaar onwaarschijnlijk dat bijna alle werknemers in alle T-Mobile Shops onafhankelijk het idee kregen om precies op 9 juli de iPhone te laten reserveren.
Mwoah, het lijkt onwaarschijnlijk totdat je even goed nadenkt wat er een paar dagen voor 9 juli is aangekondigd. Apple heeft namelijk een paar ervoor officieel aangekondigd dat op 30 juli de iPhone 4 naar Nederland komt. Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat een paar dagen later ineens allerlei telco winkeltjes, APR's en een aantal T-Mobile shops reserveringen gaan doen. Dat een brief zeer onwaarschijnlijk is heeft met diverse redenen te maken waarbij het feit dat de ene shop er wel aan doet en claimt dat het mag (waarbij je 50 euro moest aanbetalen), de ander er niet aan doet omdat die claimen dat het niet mag en weer een ander dat ze niets hebben gehoord maar hun eigen systeem maar doen (waarbij je dus geen 50 euro hoefde te lappen). Ik heb eerlijk gezegd meer het idee dat diverse T-Mobile winkels gewoon uit zichzelf zijn gaan registreren onder het mom van vooruitziende blik en ervaring van voorgaande launches. Lang niet iedere shop is dus op 9 juli begonnen met de reserveringen en juist dat maakt zo'n brief zwaar onwaarschijnlijk. Zoals ik al zei: het is een en al gerucht gecombineerd met aardig wat verwarring (wat hoofdzakelijk ontstaat door geruchten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
HTC Legend met Vodafone simkaart is net bij mij thuisbezorgd. :D
HTC Legend wordt meteen weer verkocht. Nummer wordt 3-8 overgezet en ik hoop dat ik in diezelfde week ook m'n iPhone krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
luckyluuk12 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:38:
HTC Legend met Vodafone simkaart is net bij mij thuisbezorgd. :D
HTC Legend wordt meteen weer verkocht. Nummer wordt 3-8 overgezet en ik hoop dat ik in diezelfde week ook m'n iPhone krijg.
Hij kwam bij mij gisteren binnen en heb 'm ook gelijk gisteren verkocht voor 310 :)

Wel raar dat mijn nummer pas 20-8 wordt overgezet... heb Ben even mailtje gestuurd of mijn abbo bij hun nu ook nog doorloopt tot die 20ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

ppl schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:38:
Mwoah, het lijkt onwaarschijnlijk totdat je even goed nadenkt wat er een paar dagen voor 9 juli is aangekondigd. Apple heeft namelijk een paar ervoor officieel aangekondigd dat op 30 juli de iPhone 4 naar Nederland komt.
Dat was de 16e pas bekend gemaakt op het Antenne evenement. Doet er verder niet toe..
Maar ik vind het jammer dat we het hier allemaal met geruchten moeten doen. Maar dat jij je interpretatie van geruchten als feit brengt.
[...]
Wat weer zwaar ontkent wordt door T-Mobile zelf en diverse winkels die claimden dat ze absoluut niet mochten reserveren. Die wirwar van tegensprekende informatie zorgde ook voor nogal wat chaos, er is gewoon niet wijs uit te maken wat nou waar is en niet. ....
Hier geloof ik bijvoorbeeld niet in. Tuurlijk zegt T-mobile dat de winkels een fout hebben gemaakt. Ik zie de chaos als een soort rookwolk om hun fouten te verbergen. Met de waarheid (zoveel mogelijk geld verdienen) kom je niet zo makkelijk weg. Ik weet niet hoe het in werkelijkheid is gegaan misschien dat dat achteraf nog wel bekend wordt via via.. Maar ik geloof erin dat er een officieel bericht rond is gegaan die de flop van de 9e heeft veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
jpboere schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:07:
[...]

Hij kwam bij mij gisteren binnen en heb 'm ook gelijk gisteren verkocht voor 310 :)

Wel raar dat mijn nummer pas 20-8 wordt overgezet... heb Ben even mailtje gestuurd of mijn abbo bij hun nu ook nog doorloopt tot die 20ste.
Hoe wist jij zeker dat hij simlockvrij was?
€310 is een mooie prijs zeg. Ik hoop dat ik er toch wel minimaal €275 voor kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
luckyluuk12 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:11:
[...]

€310 is een mooie prijs zeg. Ik hoop dat ik er toch wel minimaal €275 voor kan vangen.
Door de ervaringen die ik hier had gelezen. Iedereen zei dat hij simlockvrij en unbranded was. Bij de deal heeft de koper er een simkaart ingestopt (t-mobile) en het werkte :)

Ben zeker tevreden met de prijs ja. Maar bedenk, hij is natuurlijk gloednieuw. Ik had geen folie verwijderd ofzo. Als je dat heel duidelijk vermeld in je advertentie moet je er wel 300 voor kunnen vangen. Nieuw betaal je toch nog iets van 380.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
jpboere schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:19:
[...]

Door de ervaringen die ik hier had gelezen. Iedereen zei dat hij simlockvrij en unbranded was. Bij de deal heeft de koper er een simkaart ingestopt (t-mobile) en het werkte :)

Ben zeker tevreden met de prijs ja. Maar bedenk, hij is natuurlijk gloednieuw. Ik had geen folie verwijderd ofzo. Als je dat heel duidelijk vermeld in je advertentie moet je er wel 300 voor kunnen vangen. Nieuw betaal je toch nog iets van 380.
Oké, nou dan ga ik er maar vanuit dat die van mij ook simlockvrij is.
Ja das waar, nou dan hoop ik maar dat ik er ook zo'n prijs voor kan krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Vandaag brief gehad met bevestiging van verlenging.
Allemaal mooi, maar TM family staat er op voor een tientje per maand, en tijdens de bestelling zag ik toch echt "nu 6 maanden gratis". Ff bellen maandag, want ik wil ook restitutie voor het feit dat ze 3x hebben opgehangen ineens. Als ik er voor kies om in een wachtrij te staan, mag dat niet gebeuren. In totaal een uur verbeld en nooit iemand gesproken (niet zelf opgehangen dus!), en dat kan niet bij een betaalde lijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus omdat jij dat niet had heeft de rest van de wereld dat ook niet. Enig idee hoe ongelooflijk egoïstisch dat overkomt? Als ik een ander hoor zeggen dat zij wel vanaf 8 uur daar terecht konden dan is dat net zo geloofwaardig als de mensen die zeggen dat ze dat niet konden. Waarom dat zo is lijkt raar maar dat heeft te maken met allerlei zaken zoals caches in webbrowsers en de webserver(s) zelf. Wat jij en die andere gast nu doen is dikke onzin en uitermate egoïstisch: jullie zijn nu anderen voor gek aan het verklaren 8)7 Denk eerst eens even na voordat je iets submit.
Ha, het is wel goed met jou joh. Dus omdat ik en 'die andere gast' kennelijk de enige mensen waren die nog geen nieuwe pagina hadden, zijn we dikke egoisten. Daarom stond dit topic dinsdag om 8 uur ook vol met mensen die NIET konden bestellen. En was er niemand die WEL kon bestellen.

Maar, omdat jij en die mensen die het kennelijk wel konden het zo goed weten, ben IK wel de egoïst hoor.

(iets met een pot en een ketel en een verwijzing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
Ik laat de iPhone 4 32GB in Engeland kopen. Daarnaast Vodafone simonly bel/sms/web 300. In de voorwaarden staat vermeld dat het niet is toegestaan te streamen of van voipdiensten gebruik te maken. Er geldt tevens een fair-use-policy. Heb nu geen iPhone en geen idee van de mogelijkheden van apps. Maken veelgebruikte apps gebruik van streaming/voip en is het daarom verstandiger een ander abonnement te zoeken?

Link naar voorwaarden: http://www.vodafone.nl/sh...overzicht_bel+sms+web.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
SnoopThaDoctor schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:53:
Ik laat de iPhone 4 32GB in Engeland kopen. Daarnaast Vodafone simonly bel/sms/web 300. In de voorwaarden staat vermeld dat het niet is toegestaan te streamen of van voipdiensten gebruik te maken. Er geldt tevens een fair-use-policy. Heb nu geen iPhone en geen idee van de mogelijkheden van apps. Maken veelgebruikte apps gebruik van streaming/voip en is het daarom verstandiger een ander abonnement te zoeken?

Link naar voorwaarden: http://www.vodafone.nl/sh...overzicht_bel+sms+web.pdf
Volgens mij zijn ze in de praktijk niet zo streng. Ik heb zelf ook een Vodafone simonly besteld voor mijn toekomstige iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 13:13
MrBlueEyes schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:59:
[...]

Volgens mij zijn ze in de praktijk niet zo streng. Ik heb zelf ook een Vodafone simonly besteld voor mijn toekomstige iPhone 4.
Ze zijn helemaal niet streng, vorige deel ook even de factuur toen nog bij gepakt, had 3,6 GB gebruikt voor mei, en in juni was het 400mb omdat me iPhone kapot is gegaan :) Dus, het valt wel allemaal mee bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
EN-IS schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:43:
[...]

Ze zijn helemaal niet streng, vorige deel ook even de factuur toen nog bij gepakt, had 3,6 GB gebruikt voor mei, en in juni was het 400mb omdat me iPhone kapot is gegaan :) Dus, het valt wel allemaal mee bij Vodafone...
Hoeveel internet je dan en wat doe je allemaal, als ik vragen mag, als je 3,6 GB verbruikt?
Want ik heb echt geen flauw benul hoeveel je verbruikt als je bijvoorbeeld een beetje surft en filmpjes kijkt en zo.

Edit: Heb trouwens m'n HTC Legend verkocht voor €275. Had geen zin om nog te wachten totdat er ooit misschien €300 geboden werd.
De telefoon was trouwens simlockvrij én unbranded.

[ Voor 16% gewijzigd door Luckyluuk op 25-07-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 13:13
luckyluuk12 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:55:
[...]

Hoeveel internet je dan en wat doe je allemaal, als ik vragen mag, als je 3,6 GB verbruikt?
Want ik heb echt geen flauw benul hoeveel je verbruikt als je bijvoorbeeld een beetje surft en filmpjes kijkt en zo.
Ehm, ik weet niet zeker meer of het 3,6gb was maar in ieder geval het was veel. Wat ik doe? Appstore (downloaden van apps), Cydia (apss en meer), e-mailen (veel), e-buddy (denk niet dat dat veel mb gebruikt), nieuws lezen (continu, elk moment van de dag), muziek streamen/downloaden/luisteren (bijvoorbeeld last.fm), en nog veel meer.

Sinds me iPhone kapot is (display) is me leven veel rustiger een saaier :P :+ Ik mis me iPhone...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vooral dat muziek streamen lijkt me veel dataverkeer te kosten, als je dat continue doet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Uniciteit op 25-07-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
EN-IS schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:07:
[...]

Ehm, ik weet niet zeker meer of het 3,6gb was maar in ieder geval het was veel. Wat ik doe? Appstore (downloaden van apps), Cydia (apss en meer), e-mailen (veel), e-buddy (denk niet dat dat veel mb gebruikt), nieuws lezen (continu, elk moment van de dag), muziek streamen/downloaden/luisteren (bijvoorbeeld last.fm), en nog veel meer.

Sinds me iPhone kapot is (display) is me leven veel rustiger een saaier :P :+ Ik mis me iPhone...! :)
Oké das aardig wat. Als ik m'n iPhone krijg zal ik hem waarschijnlijk ook wel zoveel gebruiken.
Haha ja dat snap ik wel dat je hem dan mist.

Als je trouwens een Vodafone abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd, dan regelt Vodafone toch alles en hoef ik geen contact op te nemen met m'n huidige provider? Ik heb nog een mail gestuurd naar Vodafone, maar die wordt niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
luckyluuk12 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:28:
[...]

Oké das aardig wat. Als ik m'n iPhone krijg zal ik hem waarschijnlijk ook wel zoveel gebruiken.
Haha ja dat snap ik wel dat je hem dan mist.

Als je trouwens een Vodafone abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd, dan regelt Vodafone toch alles en hoef ik geen contact op te nemen met m'n huidige provider? Ik heb nog een mail gestuurd naar Vodafone, maar die wordt niet beantwoord.
Vodafone zorgt daar inderdaad voor.

Zo zie ik dat ik bij T-mobile mijn contract inderdaad niet meer kan verlengen. Ookal verwacht ik nog wel een mailtje van T-mobile dat mijn abonnement is opgezegd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vandaag het nieuws op iPhoneclub dat T-Mobile geen micro-simkaarten gaat meeleveren met de iPhone 4. Heeft iemand enig idee of dat echt zo is?
Hier is het desbetreffende artikel: http://www.iphoneclub.nl/...r-microsimkaart-geleverd/
Ik ga maandag maar eens bellen naar T-Mobile hoe het zit, want ik vertik het om nòg eens 10 euro extra te gaan betalen voor een micro-simkaart, of te gaan zitten knippen in m'n eigen simkaart..
Volgens mij hoort T-Mobile namelijk een werkend iets te leveren, en zonder micro-simkaart werkt 'ie dus niet goed. Misschien wel de zoveelste blunder bij T-Mobile, dat ze gewoon een standaard briefje de deur uit werken, maar ben toch benieuwd naar jullie reacties.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:05:
Ik las vandaag het nieuws op iPhoneclub dat T-Mobile geen micro-simkaarten gaat meeleveren met de iPhone 4. Heeft iemand enig idee of dat echt zo is?
Hier is het desbetreffende artikel: http://www.iphoneclub.nl/...r-microsimkaart-geleverd/
Ik ga maandag maar eens bellen naar T-Mobile hoe het zit, want ik vertik het om nòg eens 10 euro extra te gaan betalen voor een micro-simkaart, of te gaan zitten knippen in m'n eigen simkaart..
Volgens mij hoort T-Mobile namelijk een werkend iets te leveren, en zonder micro-simkaart werkt 'ie dus niet goed. Misschien wel de zoveelste blunder bij T-Mobile, dat ze gewoon een standaard briefje de deur uit werken, maar ben toch benieuwd naar jullie reacties.
Hmm lijkt me stug. Sowieso krijgen ze dan enorm veel klachten. Genoeg mensen hier die weten dat er een micro-sim in gaat, maar vele zullen dat niet weten denk ik. Maarja we zullen het zien, het zal in ieder geval erg dom van ze zijn als ze het niet doen. Dan zijn ze zodra die iPhone bij een andere aanbieder beschikbaar is echt al hun klanten kwijt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw88
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 20:09
Ik ben gister langs de T-Mobile winkel geweest om een microsim te halen, kreeg hem gewoon gratis mee. Het is een normale sim waar je de microsim dan weer uit kunt drukken. De normale sim heb ik nu in mijn iPhone 3GS, totdat mijn iPhone 4 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ze zullen echt wel een microsim meeleveren, maar het feit dat de (sommige) klantenservicemedewerkers beweren van niet en dat in de bevestigingsbrief staat "u kunt gewoon uw huidige simkaart in de telefoon plaatsen" zegt alweer genoeg over de slordigheid waarmee ze bij T-Mobile werken.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:05:
misschien moet je ook maar de comments van dat artikel eens lezen voordat je maandag een uur in de wacht staat.
meerder hebben al gebeld en het is geen probleem :)

ik verbaas me steeds weer hoe slecht mensen lezen, en even de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Inderdaad, even verder lezen of voor jezelf nadenken kan geen kwaad. Zo dom is TM ook weer niet. Ze leveren gewoon die microsims, end of story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:57

B4tman_DH

To the Bat.....

Luckyluuk schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:11:
[...]

Ik heb hem voor 275 verkocht. Dat moet jou ook lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
B4tman_DH schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:36:
[...]

Ik heb hem voor 275 verkocht. Dat moet jou ook lukken!
Ja ik heb hem gister binnengekregen en meteen verkocht voor €275.
Was een vrouw die helemaal uit Tilburg kwam om hem op te halen.

Nu alleen wachten op m'n iPhone, maar dat duurt nog zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absrnd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:50:
[...]

misschien moet je ook maar de comments van dat artikel eens lezen voordat je maandag een uur in de wacht staat.
meerder hebben al gebeld en het is geen probleem :)

ik verbaas me steeds weer hoe slecht mensen lezen, en even de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is !
Tuurlijk heb ik de comments gelezen, maar dat neemt niet weg dat ze niet voor niets zo'n artikel publiceren. Maar goed, bedankt voor de reacties, T-Mobile zal het dan wel goed gaan regelen verwacht ik. Vind het wel extreem slordig van T-Mobile dat ze die brief dan niet even aanpassen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Dat de brief van T-Mobile een slordig foutje heeft hoort ons niets uit te maken, gezien we een gezond verstand hebben en weten dat dat slechts een geautomatiseerde brief is. Dat T-Mobile geen duidelijkheid schept door even op de site te vermelden of we nou wel of geen microsim meegeleverd krijgen (hoewel het common sense is) is ze wel kwalijk te nemen. Je legt het even in 2 zinnen uit en voorkomt veel crap met zeikende mensen, en vele telefoontjes naar de klantenservice. Je kan T-Mobile 5x bellen hierover, en je krijgt 5 verschillende antwoorden, maar meestal komt het erop neer dat je one way or the other gewoon een microsim meegeleverd krijgt. Misschien in de iPhone 4 doos. Misschien krijgen we die apart vooraf opgestuurd.

Mijn grootste zorg is nog steeds dat we 'm niet op/rond de 30e krijgen :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:58:
[...]

Tuurlijk heb ik de comments gelezen, maar dat neemt niet weg dat ze niet voor niets zo'n artikel publiceren. Maar goed, bedankt voor de reacties, T-Mobile zal het dan wel goed gaan regelen verwacht ik. Vind het wel extreem slordig van T-Mobile dat ze die brief dan niet even aanpassen.. :/
Iphoneclub.nl kan je m.i. Met een korreltje zout nemen. Die hebben wel vaker berichten waar ik grote vraagtekens bij zet.. (niveau: 'likmevessie') Dan kun je beter tweakers zelf in de gaten houden, of OMT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:02:
[...]

Iphoneclub.nl kan je m.i. Met een korreltje zout nemen. Die hebben wel vaker berichten waar ik grote vraagtekens bij zet.. (niveau: 'likmevessie') Dan kun je beter tweakers zelf in de gaten houden, of OMT..
Kan wel zijn, maar als ik op maandagavond niet toevallig even hun iPhone app had opgestart, had ik mooi dinsdag de bestelling niet gedaan O-)
Lees: ik had het op Tweakers niet gezien, omdat ik niet iedere dag in de iPhone topics kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhonclub is gewoon een vertaal clubje dat hele dag Engels talig iPhone nieuws zit te vertalen. Dus je kunt beter Engelse nieuws sites in gaten houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Luckyluuk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Ja ik heb hem gister binnengekregen en meteen verkocht voor €275.
Was een vrouw die helemaal uit Tilburg kwam om hem op te halen.

Nu alleen wachten op m'n iPhone, maar dat duurt nog zo lang...
Ik neem aan dat jullie van dit geld een iphone 4 zonder abbo kopen? Want mijn contract loopt in september bij telfort af, dua ik zit te denken wat ik het beste kan doen?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Hm, op de één of andere manier zie ik het voordeel van in het buitenland halen niet meer? Een berekening:

Iphone 4 32GB U.K. a 710 euro
Vodafone bel/sms/web 300 (simonly)
1e jr 12.48/mnd
2e jr 24.95/mnd
eenmalig 9.95 aansluitkosten kosten totaal 1169,11

Iphone 4 32GB T-mobile 189.95
Iphone abonnement 300 24 mnd x 44.95
eenmalig 52.50 aansluitkosten kosten totaal 1320.80

verschil 151.69, dus je bespaard maandelijks 6.32 euro gedurende 2 jr. Waarom die moeite?

Waarom? zie verder :+

[ Voor 10% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 25-07-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 19:23

TF

bla bla

SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:23:
Hm, op de één of andere manier zie ik het voordeel van in het buitenland halen niet meer? Een berekening:

1e jr 12.48/mnd
2e jr 24.95/mnd

eenmalig 26.25 aansluitkosten kosten totaal 1294.55

verschil 125.44, dat is 5 euro per maand... is dat de moeite waard?
Het is bijna triest dat mensen zoveel willen betalen voor een telefoon. Vind je dat zelf niet? Raar dat er geen concurrenten zijn voor t-mobile aangaande iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:23:

1e jr 12.48/mnd
2e jr 24.95/mnd

eenmalig 52.50 aansluitkosten kosten totaal 1320.80

verschil 151.69, dus je bespaard maandelijks 6.32 euro gedurende 2 jr. Waarom die moeite?
De Tvgids versie is zonder aanlsuitkosten en ook het tweedejaar 12,95.
Dus totaal 24x12,95 + 710 = 1020,80.
€300 minder dus.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
De Tvgids versie, waar vind ik die? 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 25-07-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
EWK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:34:
[...]

De Tvgids versie is zonder aanlsuitkosten en ook het tweedejaar 12,95.
Dus totaal 24x12,95 + 710 = 1020,80.
€300 minder dus.
IK hoop dat ik na 30 juli 1 kan bestellen met 16 GB en een 150 of 300 abbo 2 jaar. Sowieso kan ik via Telfort niet echt iets voordelig vinden. Wie weet wat de stand van zaken na 30 juli zal zijn, zijn die iphones dan ook nog langere tijd onbeschikbaar? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:36:
Rechtsbovenin --> 'zoeken' --> tvgids --> dit topic
Of google --> Vodafone tvgids.

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 25-07-2010 17:43 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
EWK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:42:
[...]

Rechtsbovenin --> 'zoeken' --> tvgids --> dit topic
Of google --> Vodafone tvgids.
Wow! Super!!! Had ik zelf nooit gevonden! Thanks! _/-\o_

Dan wordt de berekening alsvolgt:

Vodafone bel/sms/web 300 (simonly) 2 jr a 12.95/mnd (directsales.vodafone.nl/tvgids)
geen aansluitkosten
totaal 1020.80

Iphone 4 32GB T-mobile a 189.95
eenmalig 52.50 aansluitkosten
totaal 1321.25

Verschil: 300.45, toch een leuk bedragje O-) en dus de moeite waard

[ Voor 49% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 25-07-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:36:
directsales.vodafone.nl/tvgids
directsales.vodafone.nl/anwb

De acties duren tot 31 maart 2011(zie actie voorwaarden) dus je hebt tijd genoeg.

Voordeel 1 je bespaart paar honderd euro in 2 jaar tijd.
Voordeel 2 is dat sms/bel uit 1 bundel gaat, zeker als je het ene veel meer doet dan het ander.
Voordeel 3 je zit bij Vodafone inplaats van T-Mobile.
Voordeel 4 je kan een smsbundel nemen, dat gaat niet bij een T-mobile iPhone abonnement.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 25-07-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
TF schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:29:
[...]

Het is bijna triest dat mensen zoveel willen betalen voor een telefoon. Vind je dat zelf niet? Raar dat er geen concurrenten zijn voor t-mobile aangaande iphone
Dat is een waardeoordeel en irrelevant. De één wil op een dure vakantie, de ander koopt dagelijks bij de Albert Heijn, de volgende wil een goede mooie auto, anderen een iPhone 4. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:49:
[...]

Wow! Super!!! Had ik zelf nooit gevonden! Thanks! _/-\o_

Dan wordt de berekening alsvolgt:

Vodafone bel/sms/web 300 (simonly) 2 jr a 12.95/mnd (directsales.vodafone.nl/tvgids)
geen aansluitkosten
totaal 1020.80

Iphone 4 32GB T-mobile a 189.95
eenmalig 52.50 aansluitkosten
totaal 1321.25

Verschil: 300.45, toch een leuk bedragje O-) en dus de moeite waard
Als je 400 minuten neemt ben je nog één euro goedkoper uit? Raar hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:02:
[...]

Dat is een waardeoordeel en irrelevant. De één wil op een dure vakantie, de ander koopt dagelijks bij de Albert Heijn, de volgende wil een goede mooie auto, anderen een iPhone 4. :9~
Inderdaad en je moet iedereen gewoon lekker in z'n waarde laten.

Is de HTC Legend nu weer weg bij die ANWB actie?
Anders had je die kunnen nemen, dan ben je nog goedkoper uit als je de HTC Legend dan verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Mouse_NL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:09:
[...]

Als je 400 minuten neemt ben je nog één euro goedkoper uit? Raar hé.
Wat een waanzin! Even print screen en dan die maar bestellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
En misschien ook een leuk weetje van de TVGids-actie: 300 minuten kost je 12,95 per maand, en 400 minuten 11,95 per maand.

spuitelf moet niet gaan eten en douchen en dan niet f5en

[ Voor 21% gewijzigd door MacorgaZ op 25-07-2010 18:40 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:18:
[...]

Wat een waanzin! Even print screen en dan die maar bestellen :X
Uit de actievoorwaarden:
14. Wijzigingen en type- en drukfouten voorbehouden.
Ik zou er niet op gokken dat je het voor de 11,95 krijgt. Er heeft al iemand hier op het forum bevestiging gekregen van een Vodafone medewerker dat de prijs juist, maar andere mensen hebben ook bevestiging gekregen dat de prijs niet juist is. Ik heb nog van niemand gehoord dat het juiste bedrag op een factuur stond (volgens mij heeft sowieso nog helemaal niemand een factuur gekregen).
Maar goed zelfs voor €14,95 p/m is het nog een spotgoedkoop abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door Luckyluuk op 25-07-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Luckyluuk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:39:
[...]

Uit de actievoorwaarden:

[...]

Ik zou er niet op gokken dat je het voor de 11,95 krijgt. Er heeft al iemand hier op het forum bevestiging gekregen van een Vodafone medewerker dat de prijs juist, maar andere mensen hebben ook bevestiging gekregen dat de prijs niet juist is. Ik heb nog van niemand gehoord dat het juiste bedrag op een factuur stond (volgens mij heeft sowieso nog helemaal niemand een factuur gekregen).
Maar goed zelfs voor €14,95 p/m is het nog een spotgoedkoop abonnement.
In de bevestigings mail die je krijgt van Vodafone staat nog wel die €11,95 vermeld. Voor de rest idd nog niemand die de factuur heeft (mijne gaat 8 augustus in).

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:14:
[...]

Inderdaad en je moet iedereen gewoon lekker in z'n waarde laten.

Is de HTC Legend nu weer weg bij die ANWB actie?
Anders had je die kunnen nemen, dan ben je nog goedkoper uit als je de HTC Legend dan verkoopt.
Hij mag toch wel zijn mening geven? Want opzich vindt ik me in zijn mening, die iPhone 4 is gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

theRedDevilNL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:58:
[...]

In de bevestigings mail die je krijgt van Vodafone staat nog wel die €11,95 vermeld. Voor de rest idd nog niemand die de factuur heeft (mijne gaat 8 augustus in).
Myvodafone heeft een storing, van al ruim een week.
Ik ben dus nog niet op myvf geweest, abo ging vorige week zaterdag in.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:18:
[...]

Hij mag toch wel zijn mening geven? Want opzich vindt ik me in zijn mening, die iPhone 4 is gewoon niet waard.
Tuurlijk hij mag zeggen dat hij het het geld niet waard vindt, maar zoals ik zijn bericht las vindt hij de mensen die de iPhone kopen maar triest.
Maar goed dat was mijn interpretatie van zijn bericht, misschien bedoelde hij dat niet zo en was het beetje ongelukkige woordkeuze.

En dat je de iPhone 4 z'n geld niet waard vindt kan ik best snappen. Het is een smak geld voor een 'telefoontje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:33:
[...]

Tuurlijk hij mag zeggen dat hij het het geld niet waard vindt, maar zoals ik zijn bericht las vindt hij de mensen die de iPhone kopen maar triest.
Maar goed dat was mijn interpretatie van zijn bericht, misschien bedoelde hij dat niet zo en was het beetje ongelukkige woordkeuze.

En dat je de iPhone 4 z'n geld niet waard vindt kan ik best snappen. Het is een smak geld voor een 'telefoontje'.
Ik heb de 3G nog en die koste ook zo'n 650€ en vindt iPhone 4 niet veel bijzonders toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

theRedDevilNL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:58:
[...]

Hoe vaak moet nog hier in het topic vermeld worden dat je hem WEL gewoon voor €11,95 krijgt. Je krijgt indd het 400 minuten 1 euro goedkoper. Je bent idd dom als je dat niet zou doen. Zijn al verschillende mensen die een abbo hebben lopen en van tevoren contact hebben opgenomen met Vodafone of dit wel waar is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Oxigeon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:12:
[...]

Hoe vaak moet nog hier in het topic vermeld worden dat je hem WEL gewoon voor €11,95 krijgt. Je krijgt indd het 400 minuten 1 euro goedkoper. Je bent idd dom als je dat niet zou doen. Zijn al verschillende mensen die een abbo hebben lopen en van tevoren contact hebben opgenomen met Vodafone of dit wel waar is
Ik heb het bevestigd gekregen vanochtend.

Had het besteld, kreeg mailtje met TVGids logo en Vodafone en alles. Heb later een mailtje gekregen van VF zelf en daar stond 14,95 in. Ik dacht, niet geschoten is altijd mis, hoe dan ook is het erg erg ERG goedkoop. Maar schieten bleek in dit geval vol in de roos te zijn. Ik moest de bevestiging die ik had gekregen van die site even doorsturen en heb net het mailtje gekregen met de bevestiging dat mijn maandbedrag aangepast is naar 11,95 voor de 400 bel+sms+web. Dikke vette beters dus :)

Mark is in ze nopjes! Trouwens, dat internet aan de praat krijgen kan ook prima op een iPhone 2G toch? Goed, wel minder snel, maar toch zeker wel te gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 26-07-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Luckyluuk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:33:
[...]

Nee de mensen zijn niet triest. Het is triest dat hij zo duur is en omdat er onderling weinig concurentie is voor het aanbieden van de iphone zal hij ook wel een tijdje duur blijven.

Ik heb ook spullen thuis staan waar een ander geen euro aan uit wil geven (squeezebox, beamer etc) dus ik begrijp het 100% hoor!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Zijn er hier zakelijke T-Mobile klanten die uberhaupt al iets weten van hun verlenging/iPhone4?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

CrankyGamerOG schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:16:
Zijn er hier zakelijke T-Mobile klanten die uberhaupt al iets weten van hun verlenging/iPhone4?
Nope, ik zou een bevestiging per email ontvangen maar tot op heden nog niks gekregen. En ik had trouwens een witte iPhone dus ik kan 30 juli sowieso al op m'n buik schrijven ;) Lang Leve Apple _/-\o_

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
TF schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Nee de mensen zijn niet triest. Het is triest dat hij zo duur is en omdat er onderling weinig concurentie is voor het aanbieden van de iphone zal hij ook wel een tijdje duur blijven.

Ik heb ook spullen thuis staan waar een ander geen euro aan uit wil geven (squeezebox, beamer etc) dus ik begrijp het 100% hoor!

Ah dat bedoelde je dus, sorry dan heb ik je bericht verkeerd begrepen. :P
Ja dat is inderdaad jammer, maar daar gaat (volgens vele mensen) in september verandering in komen, maar ik betwijfel of de iPhone dan ook echt goedkoper wordt. De prijs waarvoor Apple de iPhone aan providers verkoopt is (als ik alle berichten geloof) heel hoog, dus dan kunnen providers hem ook moeilijk voor bodemprijzen aanbieden.
Maar goed dat neemt niet weg dat het echt belachelijk is dat als je het duurste abonnement bij T-Mobile neemt (€109.95 p/m!) dat je dan nog steeds voor de 32GB €89.95 moet bijbetalen. Maar goed ik snap het ook wel van T-Mobile, want de mensen kopen het toestel toch wel, dus waarom zou je de prijs lager maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Cocurentie voor de iPhone genoeg hoor, neem al die HTC's nou eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Heb net een vodafone simonly bel+sms+web 360 abo afgesloten via de vodafone kanten service. Maar nu zie ik pas net dat ze voip niet toestaan.
Klopt het dat dit ook echt niet werkt? Ik wil namelijk wel kunnen Skypen op mijn iphone4 en tevens wil ik gebruik maken van whatsapp!
Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven? Anders annuleer ik mijn aanvraag gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:57:
Heb net een vodafone simonly bel+sms+web 360 abo afgesloten via de vodafone kanten service. Maar nu zie ik pas net dat ze voip niet toestaan.
Klopt het dat dit ook echt niet werkt? Ik wil namelijk wel kunnen Skypen op mijn iphone4 en tevens wil ik gebruik maken van whatsapp!
Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven? Anders annuleer ik mijn aanvraag gelijk!
Ze staan het niet toe, maar als je niet extreem gebruik van maakt zullen ze niks doen. Het werkt gewoon hoor, bij KPN staan ze ook niet toe maar heb al vakere via mobiel internet over VOIP gebeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
OK gelukkig. Nu wilde ik graag een 1-jarig abonnement. Maar die 400 actie van tvgids is toch wel erg voordelig zeg voor 12 euro. Denk dat ik die maar ga aflsuiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Luckyluuk schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:54:
[...]

Ja dat is inderdaad jammer, maar daar gaat (volgens vele mensen) in september verandering in komen, maar ik betwijfel of de iPhone dan ook echt goedkoper wordt. De prijs waarvoor Apple de iPhone aan providers verkoopt is (als ik alle berichten geloof) heel hoog, dus dan kunnen providers hem ook moeilijk voor bodemprijzen aanbieden.
Ik heb deze berichten nog niet gehoord. Welke aanbiederes zingen er rond dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
TF schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:34:
[...]

Ik heb deze berichten nog niet gehoord. Welke aanbiederes zingen er rond dan?
Vodafone gaat zeer waarschijnlijk in het najaar ook de iPhone4 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Voor de mensen die het via de T-mobile stores regelen.
Tegen mij is verteld dat ze alles volgens de reserveringen gaan doen. De winkels krijgen de iPhones waarschijnlijk donderdag of vrijdag binnen hoeveel is natuurlijk onbekend, en daar doen ze ook geen uitspraken over. Vrijdag zullen ze al eerder beginnen (niet de winkel openen(daar weet ik niets over)). En 's ochtends beginnen met de gelukkigen op te bellen, en er wordt met een anoniem nummer gebeld.. voor het geval dat je die nooit opneemt. (in andere stores kan het anders geregeld zijn)

Ik hoop dat dit klopt, want het lijkt mij de enige juiste manier. Maar ik hecht er geen waarde aan. Misschien wordt er later deze week meer bekend gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 26-07-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Voor degene die VF abonnement hadden besteld met de HTC Legend....hoeveel tijd zat tussen de bestelling en levering(met nummerbehoud) ?

Zit nog wel beetje in twijfel. HTC legend wordt sowieso verkocht.
Of mijn 3GS nog een tijdje houden (heb hem pas 5 maand) en met het geld van de HTC een iPad kopen (moet dan uiteraard wel wat bijleggen)
Of de 3GS + HTC verkopen en dan een iPhone 4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd net gebeld door T-mobile. Ik had een witte besteld, maar deze dame vertelde me dat er voorlopig geen witte naar Nederland komen. De eerste hooguit aan het begin van 2011. :/
Ik kon het omzetten naar een zwarte.
Ik vroeg haar hoe lang het zou duren, en ze zei toch echt rekening te houden met 8-10 weken. Ik vroeg of ik dan niet beter naar de winkel kon gaan vrijdag, maar ze zei dat de mensen die vanaf de 30ste naar de winkel gaan, ook alleen maar kunnen bestellen en hem dan thuisgestuurd krijgen. Deze mensen staan dan achter in de rij bij de mensen die al een inschrijving hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
M.C. schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:40:
Voor degene die VF abonnement hadden besteld met de HTC Legend....hoeveel tijd zat tussen de bestelling en levering(met nummerbehoud) ?

Zit nog wel beetje in twijfel. HTC legend wordt sowieso verkocht.
Of mijn 3GS nog een tijdje houden (heb hem pas 5 maand) en met het geld van de HTC een iPad kopen (moet dan uiteraard wel wat bijleggen)
Of de 3GS + HTC verkopen en dan een iPhone 4 kopen.
16de besteld. 23ste bezorgd. In de tussentijd hoorde ik wel helemaal niets. Wist niet eens zeker of mijn bestelling wel door was gekomen. Op de 22ste werd ik gebeld door UPS gebeld om een afspraak te maken voor bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:45:
maar ze zei dat de mensen die vanaf de 30ste naar de winkel gaan, ook alleen maar kunnen bestellen en hem dan thuisgestuurd krijgen. Deze mensen staan dan achter in de rij bij de mensen die al een inschrijving hadden gedaan.
Thanks dat is weer een extra bevestiging dat je hem niet zomaar zonder reservering zal kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC Legend is nu weer verdwenen van de sites...

Het is al eerder gevraagd maar ik heb nog geen antwoord gezien; hoe zorg je ervoor dat je bij zo'n aanbieding sim-only abo van Vodafone een micro-sim krijgt? Of is dat standaard tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Maciek schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:25:
Voor de mensen die het via de T-mobile stores regelen.
Tegen mij is verteld dat ze alles volgens de reserveringen gaan doen. De winkels krijgen de iPhones waarschijnlijk donderdag of vrijdag binnen hoeveel is natuurlijk onbekend, en daar doen ze ook geen uitspraken over. Vrijdag zullen ze al eerder beginnen (niet de winkel openen(daar weet ik niets over)). En 's ochtends beginnen met de gelukkigen op te bellen, en er wordt met een anoniem nummer gebeld.. voor het geval dat je die nooit opneemt. (in andere stores kan het anders geregeld zijn)

Ik hoop dat dit klopt, want het lijkt mij de enige juiste manier. Maar ik hecht er geen waarde aan. Misschien wordt er later deze week meer bekend gemaakt.
Vorig jaar bij de 3GS verwachtten ze de iPhone's eerst op woensdag. Toen donderdag en uiteindelijk kwamen ze bij de meeste stores pas aan in de nacht van donderdag op vrijdag. En inderdaad, ze bellen. Houd je telefoon dus binnen handbereik! Eigenlijk wel ironisch, je hebt een telefoon nodig om een telefoon te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:50:
De HTC Legend is nu weer verdwenen van de sites...

Het is al eerder gevraagd maar ik heb nog geen antwoord gezien; hoe zorg je ervoor dat je bij zo'n aanbieding sim-only abo van Vodafone een micro-sim krijgt? Of is dat standaard tegenwoordig?
Dat kan (nog) niet. Ik heb vandaag mijn simonly binnen gekregen en is natuurlijk ook standaard sim. Tegen de tijd dat ik mijn iPhone4 binnen heb ga ik wel naar een Vodafone winkel om naar een micro sim te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Als je bij Vodafone een abonnement besteld met blackberry. Daar zit internet bij. Als je die simkaart in je iPhone doet, kun je dan gebruik maken van internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ondertussen is bij mij op de T-Mobile order status website vakje 3 aangevinkt.

Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Gaat het dan toch lukken deze week? Order 2416XX.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenTheys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06 12:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
"offre valid while stock"... lekker professionele toko!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:45:
Werd net gebeld door T-mobile. Ik had een witte besteld, maar deze dame vertelde me dat er voorlopig geen witte naar Nederland komen. De eerste hooguit aan het begin van 2011. :/
Ik kon het omzetten naar een zwarte.
Ik vroeg haar hoe lang het zou duren, en ze zei toch echt rekening te houden met 8-10 weken. Ik vroeg of ik dan niet beter naar de winkel kon gaan vrijdag, maar ze zei dat de mensen die vanaf de 30ste naar de winkel gaan, ook alleen maar kunnen bestellen en hem dan thuisgestuurd krijgen. Deze mensen staan dan achter in de rij bij de mensen die al een inschrijving hadden gedaan.
Ik als potentiele nieuwe klant kan dus simpelweg geen iPhone 4 in mijn bezit hebben voor (30 juli + 8-10 weken) ergens begin oktober, zo lijkt het. En dat terwijl ik vast van plan was ondanks de eigenlijk toch vrij forse prijs toch maar eens zo'n ding te halen. Had me er stiekum ook wel wat op verheugd, dus ben ook wel wat teleurgesteld. Niet genoeg om mijn humeur te verzieken, maar wel genoeg om serieus te overwegen niet met t-mobile in zee te gaan.

Als het dan toch niet lukt bij de launch zo'n ding te bemachtigen is het waarschijnlijk ook wel handig om niet direct aan het begin van de 2-jarige abo-cyclus zo'n ding te halen, want dan zit je over 2 jaar weer rond eind juli met 'lastige' beslissingen en 'zenuwslopende' perikelen omdat die dingen al dan niet leverbaar zijn. Tel daarbij op dat we dan waarschijnlijk ook de Vodafone-iPhone-abonnementen kennen die mogelijk interessant zijn en mijn chagerijn is al een stuk minder.

Vreemd dat ze bij t-mobile zo weinig aandacht besteden aan de aanwas van nieuwe klanten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Die 6-8 of 8-10 weken zeggen ze ook maar voor de zekerheid. Ze houden er rekening mee dat ze een minimaal aantal van Apple krijgen, maar dit kunnen er net zo goed meer zijn (net zoals met de iPad: iedereen dacht dat Apple er heel weinig naar Nederland zou sturen - bleek achteraf ENORM mee te vallen).
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.