[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:49:
[...]

directsales.vodafone.nl/tvgids
directsales.vodafone.nl/anwb

De acties duren tot 31 maart 2011(zie actie voorwaarden) dus je hebt tijd genoeg.

Voordeel 1 je bespaart paar honderd euro in 2 jaar tijd.
Voordeel 2 is dat sms/bel uit 1 bundel gaat, zeker als je het ene veel meer doet dan het ander.
Voordeel 3 je zit bij Vodafone inplaats van T-Mobile.
Voordeel 4 je kan een smsbundel nemen, dat gaat niet bij een T-mobile iPhone abonnement.
En dan de nadelen: Je gesprekken worden per minuut afgerekend en je tegoed is 1 maand geldig. Als dat geen bezwaar is, is het een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Squatjj schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:29:
Die 6-8 of 8-10 weken zeggen ze ook maar voor de zekerheid. Ze houden er rekening mee dat ze een minimaal aantal van Apple krijgen, maar dit kunnen er net zo goed meer zijn (net zoals met de iPad: iedereen dacht dat Apple er heel weinig naar Nederland zou sturen - bleek achteraf ENORM mee te vallen).
De voorraad van de iPads is in de UK dan ook geen 3 weken, maar 3 dagen. De iPhones zijn gewoon niet goe voorradig op dit moment, dan kunnen ze niet plots een giga lading naar Nederland sturen (er zijn ook nog andere laden hé..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

graceful schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:34:
[...]

De voorraad van de iPads is in de UK dan ook geen 3 weken, maar 3 dagen. De iPhones zijn gewoon niet goe voorradig op dit moment, dan kunnen ze niet plots een giga lading naar Nederland sturen (er zijn ook nog andere laden hé..).
In de USA staan er veel mensen al weken op de wachtlijst voor een iPad. En ook met de bumpers: de levertijd van de nieuwe gratis bumpers was eerst 3-5 weken. Is nu ook al terug gelopen tot een paar dagen.

Komt wel goed. T-Mobile is gewoon extra voorzichtig om niemand teleur te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:31:
[...]

En dan de nadelen: .... en je tegoed is 1 maand geldig. Als dat geen bezwaar is, is het een prima deal.
Is dat speciaal aan deze actie dan? :?

Ik heb vodafone en ik neem gewoon netjes mijn tegoed mee wat ik over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Gurneyhck schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Als je op de website kijkt zie je dat dit zo is bij deze actie.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Gurneyhck schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Heb jij een sim-only abonnement nu dan?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:35:
[...]

Is het eigenlijk alleen bij de sim-only abonnementen? Of ook bij de abbo's met toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

jpboere schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:53:
[...]

Is het eigenlijk alleen bij de sim-only abonnementen? Of ook bij de abbo's met toestel?
Als je op de website kijkt zie je dat er verschil zit in abo's met toestel en sim-only abo's. :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
MrBlueEyes schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:35:
[...]

Nope, ooit afgesloten icm nokia n95. Daarna verlengt met een prut-samsung telefoon en een LDC tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
EWK schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:13:
[...]

Als je op de website kijkt zie je dat er verschil zit in abo's met toestel en sim-only abo's. :9
Bij de sim-only staat inderdaad betalen per minuut en niet meenemen, maar bij de abo's met toestel staat eigenlijk helemaal niets over de bundel zelf, alleen over de telefoon.

Uit jouw reactie kan ik dus afleiden dat wij (de mensen die telefoon met abbo hebben) wel na 1ste minuut per seconde betalen en onze minuten kunnen meenemen?

En natuurlijk SMS Blox gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jpboere schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Bij de sim-only staat inderdaad betalen per minuut en niet meenemen, maar bij de abo's met toestel staat eigenlijk helemaal niets over de bundel zelf, alleen over de telefoon.

Uit jouw reactie kan ik dus afleiden dat wij (de mensen die telefoon met abbo hebben) wel na 1ste minuut per seconde betalen en onze minuten kunnen meenemen?

En natuurlijk SMS Blox gratis :)
Klopt
Met dit abonnement kunt u bellen en sms’en uit één bundel en internetten op uw mobiel met een snelheid van 3.6 Mbps/384 Kpbs. Door een sms te sturen met “DUBBEL SMS AAN” naar 4000 kunt u zelf uw sms-eenheden verdubbelen. U betaalt per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut. Uw beltegoed blijft maximaal 2 maanden geldig. Het nieuwe beltegoed wordt eerst verbruikt, vervolgens het oude tegoed.

[ Voor 36% gewijzigd door itsme op 26-07-2010 20:18 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
Hoi mensen, een update:

Ik had als order nummer 241989 via de verlengingswebsite van T-Mobile,

De orderstatus is veranderd!

Hij staat nu op:

3 Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Zal ik um toch op a.s. vrijdag/zaterdag krijgen??? :P

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 10:58

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Nee want hij word vrijdag pas verstuurd? :/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:57
Net gehoord van de belcompany dat als je daar vrijdag in de rij gaat staan nieuwe aansluiting voorrang hebben op verlengingen. Als je dus vooraan in de rij staat, en wil verlengen heb je pech als er ook mensen achter je staan die nieuwe aansluiting willen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

lolapa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:57:
Net gehoord van de belcompany dat als je daar vrijdag in de rij gaat staan nieuwe aansluiting voorrang hebben op verlengingen. Als je dus vooraan in de rij staat, en wil verlengen heb je pech als er ook mensen achter je staan die nieuwe aansluiting willen. :(
Dit lijkt me raar. Dat ze nieuwe klanten een extratje willen geven door hem eerder te geven kan ik misschien nog bij inkomen (al vind ik dit ook al niet de juiste manier van werken). Als je echter in een rij gaat staan lijkt het me toch logisch dat ze de hele rij correct afwerken en niet kijken naar nieuwe klanten ofzo.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:44:
Nee want hij word vrijdag pas verstuurd? :/
Dan toch? Van T-Mobile forum van T-Mobile 'moderator':
Naar verwachting zal een deel van de mensen die hebben ingeschreven aanstaande vrijdag hun iPhone ontvangen. Indien je je iPhone niet vrijdag ontvangt informeren je we je in de loop van deze week over de verwachte levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Tjiwa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:43:
Hoi mensen, een update:

Ik had als order nummer 241989 via de verlengingswebsite van T-Mobile,

De orderstatus is veranderd!

Hij staat nu op:

3 Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Zal ik um toch op a.s. vrijdag/zaterdag krijgen??? :P
[iPhone] Levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
dat is natuurlijk bull-shit
Ze gaan jou als t-mobile klant echt niet weer achteraan laten sluiten hoor

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
Tjsa vond het ook heel raar verhaal, kreeg het hier te horen: Belcompany: tel.070 3633 152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
Wat een verhalen allemaal.

- Ik heb gehoord dat mensen met een roze t-mobile fan-shirt niet in de wachtrij hoeven te staan.
Gaan jullie nu allemaal roze shirts aandoen :+
- Of misschien kun je een Fast-pass uit Disneyland gebruiken :D

Nee even serieus deze verhalen geloof je toch zelf niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:56
Zijn er al mensen die een micro sim hebben van Vodafone? Ik heb nu gebeld naar vodafone, de vodafone winkel hier in Groningen, en naar de MacMe, maar ze leveren alleen nog maar microsims voor de iPad.

De winkel in Groningen vertelde mij nog wel dat ik naar de MacMe kon bellen voor een microsim, en dat ze daar dan wel mijn abonnement op konden zetten, maar dit mocht weer niet van MacMe, omdat ze alleen microsims leverden bij de iPad.

Voorlopig is er dan geen anderen oplossing dan knippen, of weet iemand hoe ik wel aan een micro sim van Vodafone kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Oxigeon schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Dit lijkt me raar. Dat ze nieuwe klanten een extratje willen geven door hem eerder te geven kan ik misschien nog bij inkomen (al vind ik dit ook al niet de juiste manier van werken). Als je echter in een rij gaat staan lijkt het me toch logisch dat ze de hele rij correct afwerken en niet kijken naar nieuwe klanten ofzo.
Zou ik zelf niet erg vinden, als nieuwe klant zijnde ;)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:19
Vraagje:

Ik heb een haarscheur (flinke eigenlijk) bij de dockconnector. Contract is net iets ouder dan een jaar. Vergoedt T-Mobile dit onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:49
--Christiaan-- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:54:
Vraagje:

Ik heb een haarscheur (flinke eigenlijk) bij de dockconnector. Contract is net iets ouder dan een jaar. Vergoedt T-Mobile dit onder de garantie?
Yep, heb ik laatst ook binnen gebracht. Refurbished terug gekregen ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-02 18:46
Ligt het aan mij of is de Vodafone icm HTC Legend actie er weer afgehaald?
Zo nee, kan iemand de link naar het orderform geven (zoals bijv. https://directsales.vodafone.nl/smm/orderform/68)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 16:01
reneski schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:49:
[...]

Ligt het aan mij of is de Vodafone icm HTC Legend actie er weer afgehaald?
Zo nee, kan iemand de link naar het orderform geven (zoals bijv. https://directsales.vodafone.nl/smm/orderform/68)

thanks!
Ja die is er weer afgehaald.
Als je geluk hebt staat hij er misschien binnenkort weer op, dat was de vorige keer ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
orange.x schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Ik heb het bevestigd gekregen vanochtend.

Had het besteld, kreeg mailtje met TVGids logo en Vodafone en alles. Heb later een mailtje gekregen van VF zelf en daar stond 14,95 in. Ik dacht, niet geschoten is altijd mis, hoe dan ook is het erg erg ERG goedkoop. Maar schieten bleek in dit geval vol in de roos te zijn. Ik moest de bevestiging die ik had gekregen van die site even doorsturen en heb net het mailtje gekregen met de bevestiging dat mijn maandbedrag aangepast is naar 11,95 voor de 400 bel+sms+web. Dikke vette beters dus :)

Mark is in ze nopjes! Trouwens, dat internet aan de praat krijgen kan ook prima op een iPhone 2G toch? Goed, wel minder snel, maar toch zeker wel te gebruiken?
Mag ik vragen hoe jij in contact gekomen bent met ze? Ik probeer namelijk al 2 dagen het nummer, 08000200580, maar ze vertellen me doodleuk dat alle lijnen bezet zijn en dat ik later terug moet bellen. (al zo'n 20 keer in 2 dagen)

Heb namelijk alleen de allereerste mail ontvangen waarin verteld wordt wat ik besteld heb en dat ik referentienummer tegestuurd zou krijgen. Maar heb ik dus nog niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdweiden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 21:32
Ik heb 21 juli besteld (TV gids actie) en 24 juli stond de koerier op de stoep. Heb gebeld met het hierboven genoemde nummer: mevrouw vertelde me dat ze het voor de prijs van EUR 11,95 moeten aanbieden (400 belminuten/SMS en WEB). Zij heeft dit nog voor me nagevraagd bij een collegaen maar ze raadde mij aan om de mailtjes met bevestiging etc. wel goed te bewaren.

Bel nu met mij iPhone 3GS op het Vodafone netwerk (ipv T-Mobile). Eindelijk de hele weg 3G van werk naar huis. En ook binnenshuis 3G netwerk (Arnhem eo). Bellen via Skype gaat overigens wel gewoon. Zij het met een lichte vertraging (2 streepjes bereik en 3G aan). Toen ik zaterdag belde naar het genoemde nummer kreeg ik overigens te horen dat je een ander nummer moest bellen. Deze melding is nu weg?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 18:03
Ik heb vandaag mijn Microsim ontvangen van T-mobile.

En de bestelling staat nog op stap 3

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hier ook de Microsim ontvangen. Hoeven we ons daar niet meer druk om te maken :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Scidd0w schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:16:
[...]
Mag ik vragen hoe jij in contact gekomen bent met ze? Ik probeer namelijk al 2 dagen het nummer, 08000200580, maar ze vertellen me doodleuk dat alle lijnen bezet zijn en dat ik later terug moet bellen. (al zo'n 20 keer in 2 dagen)

Heb namelijk alleen de allereerste mail ontvangen waarin verteld wordt wat ik besteld heb en dat ik referentienummer tegestuurd zou krijgen. Maar heb ik dus nog niet ontvangen...
Ik heb 1x gebeld met dat nummer om te vragen hoe het zat met de levering op een ander adres. Dit heb ik direct na 9 uur gedaan om er voor te zorgen dat ik niet zoals anderen misschien al zo lang moest wachten. Ik heb daarna dus besloten om de TVGids actie te nemen en proberen die 11,95 voor elkaar te krijgen, 14,95 had ik ook met liefde betaald, maar minder is altijd beter natuurlijk :) En dat is gelukt.

Ik zal hieronder nogmaals mijn traject neerzetten, let er wel op dat ik dus verlenging aangevraagd heb, dit kan dus betekenen dat ik al meer mailtjes gehad heb dan iemand die helemaal nieuw is:
- 23 juli om 9:09: Mailtje van noreply@vodafone.nl met plaatjes van Vodafone en TVGids en daarin stond wat ik besteld had. Namelijk de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar vanaf 9,95. Mijn abo besloeg dan 400 minuten en de prijs die eronder stond gaf aan 11,95.
- 23 juli om 14:07: Mailtje van klantenservice.nl@vodafone.com met de orderbevestiging. Daarin gaven ze aan dat ze blij waren met mijn bestelling, ze hebben me een order referentie gegeven, mijn klantnummer ( dat had ik in principe dus al wel, weet dus niet of dat bij anderen ook al ingevuld was ) en de order datum. Verder stond er vermeld dat de actieprijs voor het Sim Only abonnement met 400 min/sms 14,95 was.
- 23 juli om 14:13: Bevestiging van mijn verlenging ( omdat ik dus al klant was etc ) met daarbij mijn mobiele nummer, de actieprijs van 14,95 nogmaals en ook weer order referentie.
- 23 juli om 14:45: Mailtje gestuurd via de Vodafone site met uitleg dat ik bevestigd heb voor een actieprijs van 11,95 en ik het raar vind dat ik in de 2e bevestiging 14,95 zag staan. Een bevestiging gekregen van mijn mail naar hen en deze mail was afkomstig van vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com
- 25 juli om 17:39: Mail van zelfde adres met nogmaals bedankje voor de verlenging en de vraag of ik de bevestiging die ik heb gehad voor 11,95 door kon sturen aan hen zodat ze het bedrag konden wijzigen. Daar is wat heen en weer gemail tussendoorgekomen met het sturen van verschillende dingen etc etc.
- 26 juli om 9:56: Mail met daarin de bevestiging dat het maandbedrag aangepast is naar 11,95 ( heb 3 euro extra korting gekregen en dat moet op de factuur straks naar voren komen ).

Het kan dus uitmaken of het een verlenging is of dat het om een nieuw abonnement gaat. Ik weet dus niet hoeveel mailtjes jij gehad hebt naar je bestelling. Maar ik heb er dus 3 gehad waarvan de laatste specifiek voor mijn verlenging. De 2e mail echt met vodafone opmaak zou je dus als het goed is wel gehad moeten hebben. Als dat zo is kan je dus via de site van vodafone of direct met het mailadres wat ik hierboven gaf contact op kunnen nemen en vragen hoe dit zit. Mocht je een tekst willen hebben die ik gemaild heb dan moet je dat ff aangeven, dat kan ik je ook nog wel geven. Ik weet namelijk niet of ze gevoelig zijn voor de gekozen aanpak :+.

Tot op heden heb ik trouwens nog niets vernomen over de levering van wat dan ook... Misschien is het gewoon de bedoeling dat ik mijn huidige SIM kaart houd. Maar ik zal hier ook wel even een mail over sturen. In My Vodafone staat namelijk al wel dat ik dat abonnement heb. Dit kan overigens alleen in het overzicht bij het opzeggen van een abonnement wat ik wel raar vind, of ik ben slechtziend :P

[ Voor 12% gewijzigd door orange.x op 28-07-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
VeeGee schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:55:
Zijn er al mensen die een micro sim hebben van Vodafone? Ik heb nu gebeld naar vodafone, de vodafone winkel hier in Groningen, en naar de MacMe, maar ze leveren alleen nog maar microsims voor de iPad.

De winkel in Groningen vertelde mij nog wel dat ik naar de MacMe kon bellen voor een microsim, en dat ze daar dan wel mijn abonnement op konden zetten, maar dit mocht weer niet van MacMe, omdat ze alleen microsims leverden bij de iPad.

Voorlopig is er dan geen anderen oplossing dan knippen, of weet iemand hoe ik wel aan een micro sim van Vodafone kan komen?
Gewoon knippen. Vodafone gaat (naar eigen zeggen) waarschijnlijk pas op zijn vroegst later dit jaar microsims leveren voor telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
Luckyluuk schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:54:
[...]

Ja die is er weer afgehaald.
Als je geluk hebt staat hij er misschien binnenkort weer op, dat was de vorige keer ook zo.
Weet je toevallig of het een ANWB of TVgids aanbieding was?
Scheelt weer meerdere website afzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
reneski schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:01:
[...]

Weet je toevallig of het een ANWB of TVgids aanbieding was?
Scheelt weer meerdere website afzoeken :)
ANWB zeker niet. TVGids had em wel, en SMM volgens mij ook, of een van die anderen. Dat lijstje kan je terug vinden in de vorige posts, ook met directe linkjes, misschien die even allemaal proberen nog :)

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..." en ff zoeken op "directsales", maar die directe linkjes werken niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door orange.x op 28-07-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
orange.x schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:02:
[...]

ANWB zeker niet. TVGids had em wel, en SMM volgens mij ook, of een van die anderen. Dat lijstje kan je terug vinden in de vorige posts, ook met directe linkjes, misschien die even allemaal proberen nog :)

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..." en ff zoeken op "directsales", maar die directe linkjes werken niet meer.
Heb even gekeken, maar heb je toevallig een vergelijking tussen de Bel+SMS+Web 400-abo en het Legend-abo? Wat ik me ervan herinner was het Legend-abo toch veel minder minuten en smsjes terwijl het qua geld niet zoveel uitmaakte?
En wat was de conclusie van het "Dubbel SMS"-gedoe? Alvast bedankt :).

[ Voor 4% gewijzigd door MacorgaZ op 28-07-2010 14:59 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Legend abbo kon voor 20 p/m en voor 25 p/m

Bij 20 p/m kreeg je 200/400
Bij 25 p/m kreeg je 350/700

Even mijn voorbeeld:
Ik heb de Legend + 350/700 genomen, wat dus 25 p/m kost. In totaal is dat 24 * 25 = 600

Ik heb de Legend voor 310 verkocht. 600 - 310 = 290. Voor 350/700 betaal ik dus per maand:

290 / 24 = 12,10 p/m

Als ik 200/400 had genomen, had ik 7,92 per maand betaald.

Dan belangrijk:
Ik betaal na de eerste minuut per seconde
Het tegoed is geldig voor twee maanden

De Bel + SMS + Web sim-only is dus iets goedkoper (25 cent) maar je hebt bovenstaande twee punten niet!

Edit: Het 'Dubbel SMS-gedoe' is dus ook alleen geldig bij abbo met toestel. Niet bij sim-only. Je hebt dus niet 400/800, maar gewoon 400/400 bij sim-only. Kun je ook niet aanzetten!

[ Voor 13% gewijzigd door mrfunk op 28-07-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Scidd0w schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:16:

Ik heb precies het zelfde!!! Heb ook al andere vodafone nummer gebeld, maar die kunnen mij allemaal niet helpen omdat ze niet in het systeem kunnen kijken wat de online aanvragen behandeld 8)7

minpuntje voor vodafone dit :(

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding

iemand toevallig een kennis die bij vodafone werkt met een persooneelsnummer en actiecode? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
reneski schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:39:

iemand toevallig een kennis die bij vodafone werkt met een persooneelsnummer en actiecode? :D
Whehe, personeelsleden moeten meer betalen voor (volgensmij alles?) dingen die je als TVGids.nl-bezoeker ook gewoon kan bestellen _O-

En jpboere bedankt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door MacorgaZ op 28-07-2010 15:46 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpboere schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:00:

Even mijn voorbeeld:
Ik heb de Legend + 350/700 genomen, wat dus 25 p/m kost. In totaal is dat 24 * 25 = 600

Ik heb de Legend voor 310 verkocht. 600 - 310 = 290. Voor 350/700 betaal ik dus per maand:

290 / 24 = 12,10 p/m

Dan belangrijk:

De Bel + SMS + Web sim-only is dus iets goedkoper (25 cent) maar je hebt bovenstaande twee punten niet!

Edit: Het 'Dubbel SMS-gedoe' is dus ook alleen geldig bij abbo met toestel. Niet bij sim-only. Je hebt dus niet 400/800, maar gewoon 400/400 bij sim-only. Kun je ook niet aanzetten!
Ik geloof dat je bij de SIM-only maar 400 minuten/smsjes hebt, uit dezelfde bundel. Dus niet én 400 minuten én 400 sms'jes, toch? Het lijkt me trouwens dat het knippen naar micro-sim niet geheel risicoloos is... :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vodafone.nl/pr...arieven_prepaid?#feedback

Wie weet wat mobiel internet per kb kost? Een smsje via Bitesms sturen duurt ja geen 15 min, Vodafone zegt 15 min mobiel internetten kost € 0,75 maar wat kost dan een smsje versturen van enkele kb's over het internet.

Volgens instellingen heb ik namelijk 608KB verstuurd en 6,2MB ontvangen, en opzich is mijn gebruik van Mobiel internet vrij laag, dus ik betwijfel of ik echt onbeperkt mobiel internet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
jpboere schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:00:

Even mijn voorbeeld:

290 / 24 = 12,10 p/m

Dan belangrijk:

Goede deal gemaakt :) Ik heb er toch voor gekozen om 2 jaar lang een "goedkoop" abonnement te hebben dan nu korting op iets wat misschien niet komen gaat zeg maar. En ik ga er nu per maand 6 euro op vooruit tov mijn vorige abonnement ipv 8 euro achteruit als ik de combi met de Legend genomen had. Maar ieder zijn ding toch. Ik bel en sms zo weinig dat dit eigenlijk voor mij de beste optie was, en geluk met de 11,95 zeg maar :)

Vraagje aan mensen die voor de directsales gegaan icm een verlenging: Hebben jullie een nieuwe simkaart gekregen of was het een kwestie van gegevens invoeren voor het internetten en gaan met die banaan? Ik heb nog een iPhone 2G en ga daar eerst maar eens internet op gebruiken etc. Die iPhone 4 komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:39
reneski schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:39:

Bij personeelsnummers niets invullen en bij actiecode 'vodafone' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ik heb ook dat abonnement met Legend besteld, komt morgen binnen. Hoe zit dat nou met dubbel sms aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
M.C. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:08:
Ik heb ook dat abonnement met Legend besteld, komt morgen binnen. Hoe zit dat nou met dubbel sms aan dan?
Op de site staat dat het voor Bel+SMS standaard aanstaat. Voor Bel+SMS+Web weet ik het niet zeker, en anders kost het volgens mij 2 euro extra. Maar dat kan iemand met een Legend wel bevestigen of ontkrachten :)

Vraagje aan mensen die voor de directsales gegaan icm een verlenging: Hebben jullie een nieuwe simkaart gekregen of was het een kwestie van gegevens invoeren voor het internetten en gaan met die banaan? Ik heb nog een iPhone 2G en ga daar eerst maar eens internet op gebruiken etc. Die iPhone 4 komt nog wel

[ Voor 53% gewijzigd door orange.x op 28-07-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:21

B4tman_DH

To the Bat.....

M.C. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:08:
Sms "DUBBEL SMS AAN" naar 4000 om het SMStegoed gratis te verdubbelen. Standaard staat "DUBBEL SMS" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ja oke, dat snap ik, maar ik heb 200 min/400 sms. Als ik dan 'SMS DUBBEL' aan doe, hoeveel smsjes krijg ik dan. 800 ? of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik denk dat het gewoon 200/400 is en dat dubbel sms daarmee standaard aanstaat.

[ Voor 21% gewijzigd door M.C. op 28-07-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
M.C. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:11:
Ja oke, dat snap ik, maar ik heb 200 min/400 sms. Als ik dan 'SMS DUBBEL' aan doe, hoeveel smsjes krijg ik dan. 800 ? of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik denk dat het gewoon 200/400 is en dat dubbel sms daarmee standaard aanstaat.
Standaard geven ze 200/400 aan maar je moet wel zelf nog dubbel sms blox aanzetten daarvoor. Staat als het goed is ook in kleine letters erbij.

Moest bij me ma met een 100/200 abonnement van de ANWB actie ook.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
M.C. schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:05:
[...]

Bij personeelsnummers niets invullen en bij actiecode 'vodafone' :P
had al zoiets geprobeerd maar helaas geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik wil graag overstappen van een Hi abonnement naar een sim only van vodafone via de tvgids actie. Nu wil ik graag mijn nummer behouden en moet ik mijn huidige 'netwerk provider' en 'service provider' invullen. Nu staat Hi hier niet bij. Welke moet ik gebruiken uit de scroll list?

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:45
Ik heb exact dezelfde situatie als jij.. 11 sept. loopt mijn Hi abonnement af, en wil nu het sim only 400 afsluiten. Uiteraard met nummerbehoud, dus ook op 11 sept. laten ingaan. Gebeld met het nummer op hun website (is algemeen nummer klantenservice). Helaas word je daar dus niet wijzer van :-( Ik stelde zelf voor om KPN Mobiel als netwerkprovider te kiezen (is ook correct) en SP Mobiel/KPN als service provider. Aangezien Hi onderdeel is van KPN lijkt me dit het meest logisch. Antwoord van de helpdesk medewerker: "dat zou je kunnen doen, ik weet het verder ook niet. Denk wel dat het goed komt dan.."
Verder nagevraagd waarom 400 goedkoper is dan 300 abo, ook daar geen antwoord op. Hij stelde zelf voor om hiervan een screenprint te bewaren als bewijs.
Conclusie: die directsales website is niet erg duidelijk, en Vodafone zelf kan je er niet verder mee helpen als je belt. Ik denk dat ik toch maar een poging ga wagen, al wil ik uiteraard zeker niet mijn nummer kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:07
Neurd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 00:24:
Ik wil graag overstappen van een Hi abonnement naar een sim only van vodafone via de tvgids actie. Nu wil ik graag mijn nummer behouden en moet ik mijn huidige 'netwerk provider' en 'service provider' invullen. Nu staat Hi hier niet bij. Welke moet ik gebruiken uit de scroll list?
Ik zit er ook aan te denken om een abonnement aan te schaffen. Wil ook mijn eigen nummer behouden. Weet je toevallig of Tele2 ook een van de opties is bij dat menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
KoenCows schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:00:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om een abonnement aan te schaffen. Wil ook mijn eigen nummer behouden. Weet je toevallig of Tele2 ook een van de opties is bij dat menu?
In principe kan het met elke provider natuurlijk. Ik weet niet meer precies welke providers er stonden. Maarja probeer het anders zelf uit je bevestigd het pas aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
KoenCows schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:00:
[...]

Ja dat kan, ik zat ook bij Tele2 en als het goed is wordt mijn nummer 3 augustus overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

Nu ik dit zo lees vraag ik me af of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt bij de gegevens voor nummerbehoud. Ik heb namelijk zowel bij netwerk provider als service provider 'Telfort Mobile' gekozen, maar de network provider is eigenlijk KPN (bij mijn weten heeft Telfort geen eigen netwerk (meer) dus sowieso vreemd dat die optie er wel tussen staat). Ik hoop dat dat niet tot eventuele complicaties gaat leiden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:28

alienfruit

the alien you never expected

Jammer dat ze in Zwitserland niet relaxte abonnementen hebben voor de iPhone of mobiel internet algemeen. Ze hebben niet onbeperkt hotspots gebruiken bijv. Erg jammer.
Zie ook: http://www.macprime.ch/ne...-und-preise-im-vergleich/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Laguna schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:43:
Nu ik dit zo lees vraag ik me af of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt bij de gegevens voor nummerbehoud. Ik heb namelijk zowel bij netwerk provider als service provider 'Telfort Mobile' gekozen, maar de network provider is eigenlijk KPN (bij mijn weten heeft Telfort geen eigen netwerk (meer) dus sowieso vreemd dat die optie er wel tussen staat). Ik hoop dat dat niet tot eventuele complicaties gaat leiden.
Lijkt me niet dat dat zo'n heel groot probleem is. Je abonnement zit toch bij Telfort, dus Vodafone moet met Telfort contact opnemen om je abonnement te beëindigen.
Ik zou me er niet heel druk om maken maar als je toch wil bellen met Vodafone moet je dat echt om 9 uur 's ochtends of zo doen, dan heb je de meeste kans om erdoor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Vraagje, normaal kan je na je abbo toch gratis je telefoon simlock vrij maken? Kan dat met mijn oude iphone 3G ook gewoon? Eigenlijk zou dat wel moeten gelden vind ik?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:12:
Vraagje, normaal kan je na je abbo toch gratis je telefoon simlock vrij maken? Kan dat met mijn oude iphone 3G ook gewoon? Eigenlijk zou dat wel moeten gelden vind ik?
Ja, je had/hebt gewoon een abonnement bij T-Mobile?
Je kan je iPhone als het goed is al na 1 jaar gratis simlockvrij laten maken door T-Mobile (kan ook al meteen, maar daar moet je voor betalen)

[ Voor 6% gewijzigd door Luckyluuk op 29-07-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Luckyluuk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Ja, je had/hebt gewoon een abonnement bij T-Mobile?
Je kan je iPhone als het goed is al na 1 jaar gratis simlockvrij laten maken door T-Mobile (kan ook al meteen, maar daar moet je voor betalen)
ja tmobile ja. nou ik heb hem dus bijna al 2 jaar, dus het moet gratis kunnen? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:15:
[...]

ja tmobile ja. nou ik heb hem dus bijna al 2 jaar, dus het moet gratis kunnen? :)
Ja dat moet wel gaan lukken, even met T-Mobile bellen en dan regelen ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:15:
[...]

jazeker zoek even op iphoneclub ! die hebben daar een artikel over geschreven (met direct het 070 unlock nr erbij) is zo gepiept die van mij was in 10 minuten unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie Darko schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:21:
[...]

jazeker zoek even op iphoneclub ! die hebben daar een artikel over geschreven (met direct het 070 unlock nr erbij) is zo gepiept die van mij was in 10 minuten unlocked
Vet! thx beiden :D 070-3056007 dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:07
Luckyluuk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:11:
[...]

Ja dat kan, ik zat ook bij Tele2 en als het goed is wordt mijn nummer 3 augustus overgezet.
Gelukkig, kan ik daar eindelijk weg zonder mijn nummer te verliezen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
orange.x schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:37:
[...]
KNIP
Ik weet dus niet hoeveel mailtjes jij gehad hebt naar je bestelling. Maar ik heb er dus 3 gehad waarvan de laatste specifiek voor mijn verlenging. De 2e mail echt met vodafone opmaak zou je dus als het goed is wel gehad moeten hebben. Als dat zo is kan je dus via de site van vodafone of direct met het mailadres wat ik hierboven gaf contact op kunnen nemen en vragen hoe dit zit.
Bedankt voor de super duidelijke reply. Ik heb dus alleen het allereerste automatische mailtje gehad.

Dit is hoe het bij mij is gegaan:
Ik heb op maandag ochtend het webform ingevuld met mijn gegevens. Ik zit nu bij Ben en heb daar een maand opzegtermijn. Bij het nummerbehoud gedeelte in het webform stond er geen Ben tussen dus heb ik T-mobile (het moederbedrijf) ingevuld.

Hierna heb ik al snel een mailtje gekregen met het bericht dat ik een actie abo heb aangevraagd van 11.95 voor bel+sms+web 400. Tevens staat daarin dat ik een referentie nummer toegestuurd krijg van mijn bestelling zodra deze door een medewerker in behandeling is genomen.

Nu komt het. Ik werd dinsdagochtend, zonder nog een extra mail ontvangen te hebben, gebeld door de vodafone pakket service. Zij wilde een afspraak maken voor woensdagochtend om mijn vodafone simkaart af te gegeven. Ik heb die afspraak gemaakt!
Aan het einde van de dag op die dinsdag werd ik opnieuw gebeld door de vodafone pakket service. De afspraak kon niet doorgaan want mijn huidige provider had het nummerbehoud nog niet goedgekeurd. Ik zou opnieuw gebeld worden voor een afspraak.

Sindsdien probeer ik dus de klantenservice te bellen maar wordt ik er steeds uitgegooid. Ik zal is proberen de door jou opgegeven emailadressen te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Bij mij precies hetzelfde verhaal. Eerst belden ze voor een afspraak en toen later niet meer ivm nummerbehoud.Maar het maakt niet uit want ik heb mijn iphone toch nog niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Voor de mensen die in de winkel hebben gereserveerd.
Ik werd net gebeld door de T-Mobile store in Breda. Waar ik op 9 juli had gereserveerd en iets van 40e was. Morgen kan ik mijn toestel op komen halen :*)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Laatst online: 21:53
bureno schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 00:36:
Ik heb exact dezelfde situatie als jij.. 11 sept. loopt mijn Hi abonnement af, en wil nu het sim only 400 afsluiten. Uiteraard met nummerbehoud, dus ook op 11 sept. laten ingaan. Gebeld met het nummer op hun website (is algemeen nummer klantenservice). Helaas word je daar dus niet wijzer van :-( Ik stelde zelf voor om KPN Mobiel als netwerkprovider te kiezen (is ook correct) en SP Mobiel/KPN als service provider. Aangezien Hi onderdeel is van KPN lijkt me dit het meest logisch. Antwoord van de helpdesk medewerker: "dat zou je kunnen doen, ik weet het verder ook niet. Denk wel dat het goed komt dan.."
Verder nagevraagd waarom 400 goedkoper is dan 300 abo, ook daar geen antwoord op. Hij stelde zelf voor om hiervan een screenprint te bewaren als bewijs.
Conclusie: die directsales website is niet erg duidelijk, en Vodafone zelf kan je er niet verder mee helpen als je belt. Ik denk dat ik toch maar een poging ga wagen, al wil ik uiteraard zeker niet mijn nummer kwijt!
Ik heb even gebeld met Vodafone en je moet bij netwerkprovider en serviceprovider beide keren gewoon KPN invullen en dan zou het goed moeten komen.

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:37
Maciek schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:19:
Ik werd net gebeld door de T-Mobile store in Breda. Waar ik op 9 juli had gereserveerd en iets van 40e was. Morgen kan ik mijn toestel op komen halen :*)
Ik wacht op het telefoontje van T-Mobile Shop Eindhoven (Rechtestraat)
Zit nu op de Filipijnen dus wordt een duur telefoongesprek, maar het zal elke euro waard zijn als ze bellen! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Maciek schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:19:
Ik heb nog helemaal geen belletje gehad. Hoop dat het vandaag of morgen nog komt, met goed nieuws uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik ben ook nog niet gebeld.....

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:19
Zeg, Bel+SMS+Web is wel eindeloos online toch? Niet dat ik per minuut betaal of zo? Zie het nergens duidelijk op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
--Christiaan-- schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:17:
Zeg, Bel+SMS+Web is wel eindeloos online toch? Niet dat ik per minuut betaal of zo? Zie het nergens duidelijk op de site.
Welk gedeelte is eindeloos? Het web gedeelte? Dat is gewoon op basis van FUP. Staat iets over vermeld in de voorwaarden over dat je niet meerdere malen achter elkaar 10x het gemiddelde mag internetten. Maar hoeveel dat dan is. Daar zal je na de 1e x overschreiden wel over ingelicht worden denk ik :) Voor de rest is het bellen en smsen uit je bundel, dus 1 min = 1 sms. Dus je kan of 400 min bellen of 400 sms versturen. De tikken gaan per minuut. Mocht je dus 1min13 bellen dan ben je dus denk ik 2 minuten kwijt. Bij een abonnement wat je zou afsluiten met een andere telefoon erbij betaal je dus per seconde. Iets waar je wel rekening mee kan houden dus :) Maar alle voorwaarden kan je ook op vodafone.nl vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Heb vandaag Vodafone abonnement met HTC Legend gekregen. Seal van de doos was al gebroken, wel beetje vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Op de pagina https://directsales.vodafone.nl/tvgids redelijk bovenaan staat er:
  • Bel+Sms+Web: Naast bellen en sms’en ook zorgeloos internet op u mobiel.**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
M.C. schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:59:
Heb vandaag Vodafone abonnement met HTC Legend gekregen. Seal van de doos was al gebroken, wel beetje vreemd toch?
Dan had ik 'm persoonlijk zelf niet aangenomen. Die seal zit er niet voor niets op. Je hebt dan ook gewoon het recht om 'm te weigeren en een nieuwe te krijgen.

Maarja, begrijp wel dat je 'm toch hebt aangenomen. Geeft anders zo'n gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ja als ik het geweten had, had ik hem ook niet aangenomen. Maar de telefoon zat ook nog weer in een grotere doos eromheen verpakt. Ik verkoop hem toch door, dus maakt opzich ook niet zoveel uit. Vind het gewoon vreemd.

edit; Misschien toch nog ff belletje naar Vodafone. Voor mijn gevoel is het toestel niet nieuw

[ Voor 18% gewijzigd door M.C. op 29-07-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Ken je die reclame? Met die stoere kerel met dat kinderachtig beltoontje?

:) That's it, je mag toestellen ruilen..... als je niet tevreden bent...

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Is het een ieder opgevallen dat de 16 GB en de 32 GB in de 3-GS versie nergens meer met een abbo zo wat te verkrijgen zijn? Zelf via tmobile site wordt nu alleen de 8 GB GS aangeboden ......... dus als je een nieuwe 16 of 32 GB wilt dan moet je volgens mij wel naar de Iphone 4.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 17-09 19:07
Dat komt omdat de 16GB & 32GB van de 3GS niet meer geproduceerd worden.
Dit is al een redelijke tijd bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
rdgut schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:03:
Dat komt omdat de 16GB & 32GB van de 3GS niet meer geproduceerd worden.
Dit is al een redelijke tijd bekend.
Tussen al het geweld heb ik dit niet meer meegekregen ....... zo nu maar hopen dat de Iphone 4 snel op voorraad is.

8)7

ik zie dat ik via 2call.nl er wel aan zou knnen komen ..... twijfel twijfel twijfel ....... abbo loopt 13 september af zal ik wachten? :X

[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 29-07-2010 17:22 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 20-09 09:01
M.C. schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:14:
Ja als ik het geweten had, had ik hem ook niet aangenomen. Maar de telefoon zat ook nog weer in een grotere doos eromheen verpakt. Ik verkoop hem toch door, dus maakt opzich ook niet zoveel uit. Vind het gewoon vreemd.

edit; Misschien toch nog ff belletje naar Vodafone. Voor mijn gevoel is het toestel niet nieuw
Wet koop op afstand; inpakken en retourneren zonder reden. Klaar is kees M.C.

Heb ooit 'n toestel van PDAshop gekregen, gebruikt & tevens leek 't een brak model van de originele versie ( Vertoonde hardware gebreken in vergelijking met het toestel dat ik in de media markt in de hand had). Zelfde dag nog retour gestuurd. Netjes het geld retour gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Eindeloos online met een FUP op papier, maar in de praktijk merk je daar niets van. De FUP is op papier niet meer dan 10x het gemiddelde van de Vodafone gebruikers en dit dan niet meerdere maanden achterelkaar overheen gaan. Dus dat zit wel goed. Je betaald er nooit per minuut voor.

Pagina vernieuwen is wel zo slim om te doen. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door MrBlueEyes op 29-07-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Al mensen die hun snelheid getest hebben met Vodafone Live? Heb net de instellingen van Vodafone erin verwerkt en getest met mobilespeedtest.com en kwam op zijn hoogst uit op 2500kbps. Best wel netjes moet ik zeggen. Die dataroaming.. Moet die nu uit of aan?? Moet toch alleen uit als je naar het buitenland gaat? Moet gewoon lekker uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 29-07-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dataroaming gewoon uit, vooral als je zoals mij geregeld duits netwerk hebt wanneer je bij de grens woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Zijn er hier nog mensen die morgen gaan proberen een nieuw abonnement bij T-mobile af te sluiten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Uurtje terug gebeld door t-mobile shop, telefoon ligt klaar en kan ik morgen ochtend ophalen!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D Had namelijk via de klantenservice ook besteld, maar was aan het einde van de dag pas. Had ordernummer 272xx en zag de bui al hangen om 8 weken te wachten. T-mobile shop reserveringen werkte toch goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Zojuist bij de T-Mobile Shop geweest, en gevraagd naar de reserveringen. Ze hadden daar voor alle reserveringen van afgelopen weken (behalve de witte versie) een iPhone 4, er hebben zelfs mensen vandaag nog gereserveerd.

Wel werd er gezegd, dat het morgen bijna kansloos is om een iPhone 4 via een T-Mobile Shop te bemachtigen, voorraad dat over is bij de winkels wordt vaak door het personeel voor vrienden en kennissen achtergehouden, die later op de dag komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 30-07-2010 00:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Als ik vragen mag, waar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Zo en dan nu bestellen! Pff, maar helaas. De website is volgens mij al down van Vodafone of in ieder geval erg traaaaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook vanochtend gebeld om mijn iPhone 4G bij tmobile breda op te halen...( 4G dat zei die vrouw ja :P )
Pff nu ff slapen en morgen vroeg ff voor openingstijd in de rij gaan staan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Hij is nu ook bij The Phonehouse te bestellen. Zou eigenlijk vanaf morgenochtend 8 uur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Blitzkicker schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:51:
Hij is nu ook bij The Phonehouse te bestellen. Zou eigenlijk vanaf morgenochtend 8 uur zijn...
Niet nog meer Phonehouse spam!

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2h7m6tk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:58:
[...]

Niet nog meer Phonehouse spam!

[afbeelding]
Inmiddels ook al 5 mails gehad...

Ik heb de iPhone 4 16GB Zwart vanmiddag bij Belsimpel.nl besteld. Zij hebben telefonisch aangegeven dat mijn bestelling binnen nu en 3 weken geleverd wordt. Zijn er hier meer mensen die daar hebben besteld? Vind het wel opvallend dat ik Belsimpel.nl niet voorbij heb zien komen in dit topic, terwijl zij toch een premium verkooppunt van T-Mobile zijn....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik lees al dat er uberhaupt weinig kans is dat ik vanochtend nog zonder reservering een Iphone 4 in handen krijg, maar vraag het toch maar.

Hoe erg is het momenteel nu op het T-Mobile netwerk, en wat zijn de verwachtingen als er een paar 1000 Iphone 4 gebruikers bijkomen?

Hoe goed is de Iphone 4, in vergelijking met bijvoorbeeld de HTC Desire te gebruiken als multimediaphone (24/7 mp3 speler/twitter/internet) als je het hebt over batterijduur?

Ik hoop dat er hier nog mensen antwoord op kunnen geven voordat ik rond 9 uur op de fiets zit richting de apple store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik ga denk ik vanmiddag uit me werk maar even paar winkels langs. Niet dat ik verwacht dat er nog iets op voorraad is, maar dan kan ik m misschien nog wel ergens eindelijk in het echt zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
PhoneHouse.nl zegt nog steeds 'Voor 21.00u bestellen, morgen bellen' maar dat zal niet het geval zijn lijkt me?

En in de T-Mobile webshop kun je als verzekering alleen incl. diefstal kiezen, is de versie zonder diefstal niet meer beschikbaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

nm, al gevonden...

[ Voor 97% gewijzigd door SqueakyClean op 30-07-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Zo net Iphone 4, 32GB opgehaald bij de T-Mobile shop. Op de voorinschrijvingsdag 3e op de lijst, en 50,- aan betaald.

Poeh t-mobile wordt wel steeds kariger met klant behoudt. Had ik nog bij het afsluiten van de 3G 16GB, 100,- euro korting gekregen en een sim-kaartje met bel te goed, nu 0,0 euro korting :F. Dat terwijl ik al 10jaar klant bij hun ben.... Ach ja het is dat ik het resterende bedrag (140,-) aan t-mobile extra punten had.

Een micro sim naar normale sim converter heb ik wel gratis gekregen _/-\o_ . Nu maar een bumper bestellen via Apple.

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net iPhone 4 32GB besteld met flink wat voordeel mijn inziens:

- T-Mobile Relax Online 25, twee jaar lang voor 19,95 euro per maand
- Web 'n Walk Plus Vast voor 14,95, een jaar gratis
- Sms Maximaal met de eerste maand 3.000 gratis sms'jes (wat moet ik ermee?)

iPhone 4 32GB kost slechts 179,95 in tegenstelling tot 339,95 wat op de site stond. Heb het drie keer gechecked en de prijzen kloppen.

Nu wachten!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.