Vanmorgen gebeld naar GSMWeb of de iPhone 4 voldoende op voorraad was, dit bleek zo te zijn. Er werd gegarandeerd met naam en toenaam dat ze er nog voldoende hadden voor de eerste aanvragen en deze direct werden opgestuurd na akkoord contract door provider. Dus twee iPhone's 4 32GB Black besteld voor kennissen bij GSMWeb één met 2 jaar i150 + € 211,00 bijbetalen en één met 2 jaar i300 + € 131,00 bijbetalen.
Krijgen we 's middags de contracten via de E-mail, staat hier bij de prijzen voor de 2 jaar i150 € 269,95 en voor de 2 jaar i300 € 189,95. WTF, de normale prijzen en ook nog € 8,00 verzendkosten (die je bij T-Mobile niet hebt). Vervolgens contact opgenomen. We krijgen een medewerker aan de lijn,.
Ik: Verhaal uitleggen
Medewerker: Meneer de prijzen zijn gewijzigd.
Ik: Dat snap ik, maar mijn order bevestigingen geventoch echt een andere prijs.
Medewerker: Geinteresseerd.
Ik: Ik heb hier de order bevestigingen en heb een opgeslagen en een screenshot heb.
Medewerker: Van hoelaat?
Ik: Tijd.
Mederwerker: Het management heeft besloten de prijzen te verhogen.
Ik: Prima, maar ik heb een orderbevestiging met de oude prijs.
Mederwerker: Sorry meneer, ik kan er niets aan doen.
Ik: Mag ik het management?
Medewerker: Nee, die hebben geen telefonische functie.
Ik: Dan moet ik maar misleiding gaan aankaarten bij de desbetreffende instanties.
Medewerker: Ik begrijp u verhaal, maar het management heeft het besloten. Ik kan niets voor u doen.
Ik: Maar leveren jullie nog wel meteen uit?
Medewerker: Als ik eerlijk ben?
Ik: Ja, wat dan?
Medewerker: Krijgen we over zes weken pas voorraad, om uit te leveren aan de eerste klanten?
Ik: Dankjewel. Niets met de orders gedaan, ze hebben toch geen handtekeningen.
Opnieuw besteld via ander kanaal, twee weken levertijd gegarandeerd.
Wat ik denk is dat GSMweb iPhone's onder de T-Mobile en Apple afgesproken prijs aanbood, hiervoor op de vingers getikt is, en dit dan oplost door andere prijzen in contracten dan in de orderbevestigingen te sturen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Jumpman op 30-07-2010 18:55
]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.