[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25

Fjeze

AllesPerfect!

Mr_Groovy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:16:
Zo net Iphone 4, 32GB opgehaald bij de T-Mobile shop. Op de voorinschrijvingsdag 3e op de lijst, en 50,- aan betaald.

Poeh t-mobile wordt wel steeds kariger met klant behoudt. Had ik nog bij het afsluiten van de 3G 16GB, 100,- euro korting gekregen en een sim-kaartje met bel te goed, nu 0,0 euro korting :F. Dat terwijl ik al 10jaar klant bij hun ben.... Ach ja het is dat ik het resterende bedrag (140,-) aan t-mobile extra punten had.

Een micro sim naar normale sim converter heb ik wel gratis gekregen _/-\o_ . Nu maar een bumper bestellen via Apple.
Misschien offtopic....

Maar hoeveel T-mobile punten heb je ingeleverd voor die korting? En geen enkele gewone korting i.v.m. al 10 jaar klant zijn? apart.....

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Fjeze schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Misschien offtopic....

Maar hoeveel T-mobile punten heb je ingeleverd voor die korting? En geen enkele gewone korting i.v.m. al 10 jaar klant zijn? apart.....
Denk zo rond de 7000 :P

Tja denk dat ik ookwel korting heb kunnen krijgen met relax + online. Maarja dan geen visual voicemail en belminuten zijn dan minder. :X

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mr_Groovy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Denk zo rond de 7000 :P

Tja denk dat ik ookwel korting heb kunnen krijgen met relax + online. Maarja dan geen visual voicemail en belminuten zijn dan minder. :X
Visual Voicemail stelt niets voor. Gebruik toch amper Voicemail.

Wel minder minuten, maar wel onbeperkt houdbaar en sms maximaal wat ik liever heb, net als zoveel mensen tegenwoordig hebben.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Er zijn volgens mij aardig wat sim-only's voor Vodafone verkocht. Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn met de datasnelheid van Vodafone. Het valt me toch wat tegen. Ik heb zo nu en dan dat internet langzaam aanvoelt over 3G. Dus ik heb zo nu en dan de speedtest gedraaid. Je kan bij Vodafone maximaal 3,6 Mbit halen. Bij het T-Mobile iPhone abonnement kon je maximaal 2 Mbit halen. Nu snap ik dat die 3,6 Mbit misschien het theoretische maximum is, dus dat daar in praktijk wat af gaat, maar...

Bij T-Mobile haalde ik de afgelopen maanden altijd 1800-1900 kbps download en 300-400 kbps upload. Als het werkte, was het stabiel. Alhoewel het niet overal werkte, dan had je zogenaamd wel 3G, maar was het datanetwerk overbelast o.i.d. (bijv. op stations). Bij Vodafone haal ik echt totaal uiteenlopende snelheden, tussen de 300 - 1700 kbps download (meestal rond de 1200) en tussen de 50-1200 kbps upload. Dat is op verschillende plaatsen in Haarlem en omgeving. De latency is overigens wel stukken lager bij Vodafone.

Gelukkig lijkt Vodafone druk bezig met het upgraden van het netwerk. Ik ben benieuwd :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:08:
Er zijn volgens mij aardig wat sim-only's voor Vodafone verkocht. Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn met de datasnelheid van Vodafone. Het valt me toch wat tegen. Ik heb zo nu en dan dat internet langzaam aanvoelt over 3G. Dus ik heb zo nu en dan de speedtest gedraaid. Je kan bij Vodafone maximaal 3,6 Mbit halen. Bij het T-Mobile iPhone abonnement kon je maximaal 2 Mbit halen. Nu snap ik dat die 3,6 Mbit misschien het theoretische maximum is, dus dat daar in praktijk wat af gaat, maar...

Bij T-Mobile haalde ik de afgelopen maanden altijd 1800-1900 kbps download en 300-400 kbps upload. Als het werkte, was het stabiel. Alhoewel het niet overal werkte, dan had je zogenaamd wel 3G, maar was het datanetwerk overbelast o.i.d. (bijv. op stations). Bij Vodafone haal ik echt totaal uiteenlopende snelheden, tussen de 300 - 1700 kbps download (meestal rond de 1200) en tussen de 50-1200 kbps upload. Dat is op verschillende plaatsen in Haarlem en omgeving. De latency is overigens wel stukken lager bij Vodafone.

Gelukkig lijkt Vodafone druk bezig met het upgraden van het netwerk. Ik ben benieuwd :)
Das nog steeds hogere dan KPN zou ik zou maar zeggen, maar op sommige plekken is de 3G dekking ook minder van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:42:
[...]

Das nog steeds hogere dan KPN zou ik zou maar zeggen, maar op sommige plekken is de 3G dekking ook minder van Vodafone.
In praktijk met het internetten merk je niet zo gek veel verschil. Alleen bij rond de 300-500 is het wel merkbaar langzaam. Zo kwam ik er ook eigenlijk op. Daarbij vind ik het opvallend dat ik nog nergens een hogere snelheid heb gehaald bij Vodafone (t.o.v. T-Mobile). Terwijl dat toch wel moet kunnen, gezien de caps (3,6 Mbit vs. 2 Mbit).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:11:
[...]

In praktijk met het internetten merk je niet zo gek veel verschil. Alleen bij rond de 300-500 is het wel merkbaar langzaam. Zo kwam ik er ook eigenlijk op. Daarbij vind ik het opvallend dat ik nog nergens een hogere snelheid heb gehaald bij Vodafone (t.o.v. T-Mobile). Terwijl dat toch wel moet kunnen, gezien de caps (3,6 Mbit vs. 2 Mbit).
Dan kun je voorstellen hoe traag de 3G van KPN is wanneer je Surf en Mail is, in mindere goeie dekking haal ik net 128Kbps maar in algemeen haal je die 365Kpbs wel maar is wat mij betreft te traag, een kort journaal van 5 min kijken zit er niet in mits je 30 min wilt wachten en dat kost je flink van je batterij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:18:
[...]

Dan kun je voorstellen hoe traag de 3G van KPN is wanneer je Surf en Mail is, in mindere goeie dekking haal ik net 128Kbps maar in algemeen haal je die 365Kpbs wel maar is wat mij betreft te traag, een kort journaal van 5 min kijken zit er niet in mits je 30 min wilt wachten en dat kost je flink van je batterij natuurlijk.
Ik kan het me voorstellen. Ik heb namelijk een aantal weken van T-Mobile prepaid gebruik moeten maken, omdat de overstap naar Vodafone niet zo soepel ging. Daar is de snelheid gecapt op 384 kbps. Dat is imo echt te weinig. Daardoor wordt zelfs "gewoon" internetpagina's bezoeken te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
-edit- onjuist sorry

[ Voor 80% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 30-07-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Vanmorgen gebeld naar GSMWeb of de iPhone 4 voldoende op voorraad was, dit bleek zo te zijn. Er werd gegarandeerd met naam en toenaam dat ze er nog voldoende hadden voor de eerste aanvragen en deze direct werden opgestuurd na akkoord contract door provider. Dus twee iPhone's 4 32GB Black besteld voor kennissen bij GSMWeb één met 2 jaar i150 + € 211,00 bijbetalen en één met 2 jaar i300 + € 131,00 bijbetalen.

Krijgen we 's middags de contracten via de E-mail, staat hier bij de prijzen voor de 2 jaar i150 € 269,95 en voor de 2 jaar i300 € 189,95. WTF, de normale prijzen en ook nog € 8,00 verzendkosten (die je bij T-Mobile niet hebt). Vervolgens contact opgenomen. We krijgen een medewerker aan de lijn,.

Ik: Verhaal uitleggen
Medewerker: Meneer de prijzen zijn gewijzigd.
Ik: Dat snap ik, maar mijn order bevestigingen geventoch echt een andere prijs.
Medewerker: Geinteresseerd.
Ik: Ik heb hier de order bevestigingen en heb een opgeslagen en een screenshot heb.
Medewerker: Van hoelaat?
Ik: Tijd.
Mederwerker: Het management heeft besloten de prijzen te verhogen.
Ik: Prima, maar ik heb een orderbevestiging met de oude prijs.
Mederwerker: Sorry meneer, ik kan er niets aan doen.
Ik: Mag ik het management?
Medewerker: Nee, die hebben geen telefonische functie.
Ik: Dan moet ik maar misleiding gaan aankaarten bij de desbetreffende instanties.
Medewerker: Ik begrijp u verhaal, maar het management heeft het besloten. Ik kan niets voor u doen.
Ik: Maar leveren jullie nog wel meteen uit?
Medewerker: Als ik eerlijk ben?
Ik: Ja, wat dan?
Medewerker: Krijgen we over zes weken pas voorraad, om uit te leveren aan de eerste klanten?
Ik: Dankjewel. Niets met de orders gedaan, ze hebben toch geen handtekeningen.

Opnieuw besteld via ander kanaal, twee weken levertijd gegarandeerd.

Wat ik denk is dat GSMweb iPhone's onder de T-Mobile en Apple afgesproken prijs aanbood, hiervoor op de vingers getikt is, en dit dan oplost door andere prijzen in contracten dan in de orderbevestigingen te sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 30-07-2010 18:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Ik kan het me voorstellen. Ik heb namelijk een aantal weken van T-Mobile prepaid gebruik moeten maken, omdat de overstap naar Vodafone niet zo soepel ging. Daar is de snelheid gecapt op 384 kbps. Dat is imo echt te weinig. Daardoor wordt zelfs "gewoon" internetpagina's bezoeken te langzaam.
Vandaag zo rond 14.00 nabij het centrum van Utrecht een test gedaan met mobilespeedtest.com en kwam met de 3, 5 en 7mb test vaak genoeg op de 5000kbps of hoger.

Nu net nog, Rijswijk ZH that is:
2MB: 4762 kbps
3MB: 5073 kbps
5MB: 5215 kbps
7MB: 5228 kbps

Oftewel, niets te klagen :) Deze snelheden zijn natuurlijk met Vodafone gehaald. En ik dacht dat Vodafone zelfs tot 7,2Mbit ging... dus zeker nette snelheden :)

Weet trouwens niet hoe goed de resultaten zijn, met mijn ADSL van Tele2 haal ik die snelheden niet eens :P Maar ach. Het werkt, en voor mijn gevoel meer dan prima.

[ Voor 17% gewijzigd door orange.x op 30-07-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag zo'n (bovenstaand) overzichtje willen zien van t-mobile. Iemand
met een iphone4 die dit wil doen :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Scidd0w schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:59:
[...]
Bedankt voor de super duidelijke reply. Ik heb dus alleen het allereerste automatische mailtje gehad.

Dit is hoe het bij mij is gegaan:
Ik heb op maandag ochtend het webform ingevuld met mijn gegevens. Ik zit nu bij Ben en heb daar een maand opzegtermijn. Bij het nummerbehoud gedeelte in het webform stond er geen Ben tussen dus heb ik T-mobile (het moederbedrijf) ingevuld.

Hierna heb ik al snel een mailtje gekregen met het bericht dat ik een actie abo heb aangevraagd van 11.95 voor bel+sms+web 400. Tevens staat daarin dat ik een referentie nummer toegestuurd krijg van mijn bestelling zodra deze door een medewerker in behandeling is genomen.

Nu komt het. Ik werd dinsdagochtend, zonder nog een extra mail ontvangen te hebben, gebeld door de vodafone pakket service. Zij wilde een afspraak maken voor woensdagochtend om mijn vodafone simkaart af te gegeven. Ik heb die afspraak gemaakt!
Aan het einde van de dag op die dinsdag werd ik opnieuw gebeld door de vodafone pakket service. De afspraak kon niet doorgaan want mijn huidige provider had het nummerbehoud nog niet goedgekeurd. Ik zou opnieuw gebeld worden voor een afspraak.

Sindsdien probeer ik dus de klantenservice te bellen maar wordt ik er steeds uitgegooid. Ik zal is proberen de door jou opgegeven emailadressen te mailen.
Ik had die actie woensdagmiddag besteld en ook direct daarna de bevestiging daarvan en dat ik een referentienummer toegestuurd zou krijgen zodra mijn bestelling in behandeling is genomen.

Tot vandaag geen mail meer gehad en ging dus maar eens bellen eerst dus het nummer op de website gebeld wat niet meer in gebruik is (correcte nummer dus 0800-0200580), maar net als Scidd0w en vdroos kom je daar niet doorheen elke keer is het te druk. Het is dat het een gratis nummer is, maar ik geloof er niets van het zo druk zou zijn juist nu in de vakantieperiode en niemand komt er doorheen. Vreemde praktijken dus bij Vodafone.

Iets voor 6en vanavond werd ik dan ook gebeld door de Vodafone pakketservice om een afspraak te maken. Aangezien ik hier al had gelezen dat dit ivm nummerbehoud niet zou moeten had ik ook aangegeven dat ik ook voor nummerbehoud had gekozen en of er dan niet gewacht moest worden eer dat dat gebeurd was. De desbetreffende medewerker ging dat voor me navragen, maar kwam niet veel wijzer terug met de melding "wij maken alleen afspraken om de pakketten te leveren". Nu heb ik dus een afspraak voor morgen staan, waarbij ik dan me SIM-kaart zal ontvangen terwijl ik als ingangsdatum heb aangegeven 20 augustus.

Ik had tevens gevraagd naar de prijs, maar daar had hij geen inzage in. Ik wil namelijk nog wel de bevestiging dat het om €11,95 gaat en niet om €14,95. Al met al bestaat er nog veel onduidelijkheid.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb het pakket gekregen voordat het nummerbehoud was goedgekeurd. Je simkaart werkt dan pas op de dag dat het nummer is geporteerd. Verder is het natuurlijk belachelijk dat de klantenservice onbereikbaar is. Ik heb ook nogal wat gedoe gehad. Maar je kan niet klagen of hulp vragen, omdat de enige klantenservice die je kan helpen onbereikbaar is |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:20:
Ik heb het pakket gekregen voordat het nummerbehoud was goedgekeurd. Je simkaart werkt dan pas op de dag dat het nummer is geporteerd. Verder is het natuurlijk belachelijk dat de klantenservice onbereikbaar is. Ik heb ook nogal wat gedoe gehad. Maar je kan niet klagen of hulp vragen, omdat de enige klantenservice die je kan helpen onbereikbaar is |:( .
Ik heb een dag dus echt om 1 voor 9 en 9 uur gebeld en had toen redelijk vlot iemand aan de lijn. Verder nooit geprobeerd omdat ik daarna alles geregeld heb. Maar is wel vervelend voor de mensen.... zoveel onduidelijkheid. Ach, als alles aangesloten is en je geniet van het netwerk van Vodafone dan ben je het denk ik snel vergeten :P

Zijn er trouwens nog mensen die vandaag al naar Belgie gegaan zijn voor een iPhone? Heb de winkel in Brasschaat of hoe heet die plaats gebeld, werd 1x opgenomen maar hoorde dat degene nog aant praten was met iemand in de winkel. Morgen ff nog keer bellen. Dan wellicht ff heen en weer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Dus ik heb vanochtend een iPhone 4 gehaald (4.5 uur voor openingstijd bij de media markt) maar ik heb al de hele dag de melding 'no service' linksboven in beeld, en ik kan dus niet gebeld worden of op 3g. Als ik hem aanzet krijg ik de melding' waiting for activation. This might take a while.' maar het duurt inmiddels al 8 uur. Ik heb gewoon een abbo bij t-mobile, en heb nummerportering van vodafone. Is het een kwestie van geduld of moet ik morgen even langs bij de media markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Op 20 juli had ik vanwege de afwezigheid van een werkende website en de slechte bereikbaarheid van de klantenservice om de iphone te bestellen, maar naar de t-mobile shop geweest. Daar een iphone gereserveerd.

Later op de dag werd ik terug gebeld door t-mobile. Ze wilde graag mijn bestelling van de iphone 4 opnemen. Ik uit gelegd dat ik al bij een t-mobile shop heb besteld en dat het me daarom niet handig leek om hem nogmaals telefonisch ook te bestellen. T-mobile medewerker verzekerde mij dat het toch wel verstandig zou zijn, dan had ik namelijk een grotere kans om de iphone te bemachtigen. Nou prima dan, dus ik ook telefonisch besteld.

Gister avond beld de t-mobile shop op, mijn iphone ligt klaar. Dus ik 's morgen vroeg naar de shop om mijn iphone op te halen, kunnen ze de telefoon niet invoeren omdat ik al een verlenging van mijn abonnement had lopen (die ik dus telefonisch had gemaakt). Dus ik kon de iphone niet mee krijgen :(.

Na lang bellen met de klantenservice en het verhaal uitgelegd te hebben, zouden ze mijn order van de iphone annuleren en uit het systeem halen. Dit zou een half uurtje duren. Daarna ben ik weer naar de t-mobile shop gegaan en toen was alles weer goed en liep ik vrolijk met mijn iphone de deur uit. Maar wat een gekloot zeg.

Een t-mobile shop en t-mobile op het internet / telefoon zijn eigenlijk twee totaal verschillende instanties, zo legde de shop medewerker mij uit. Ze werken alleen onder dezelfde naam. Daar heb ik natuurlijk niks mee te maken en ik wil gewoon service hebben. Gelukkig is het goed afgelopen, maar dit hadden ze van te voren toch ook tegen me kunnen zeggen. Of regel het gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
NmS schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:51:
Een t-mobile shop en t-mobile op het internet / telefoon zijn eigenlijk twee totaal verschillende instanties, zo legde de shop medewerker mij uit. Ze werken alleen onder dezelfde naam. Daar heb ik natuurlijk niks mee te maken en ik wil gewoon service hebben. Gelukkig is het goed afgelopen, maar dit hadden ze van te voren toch ook tegen me kunnen zeggen. Of regel het gewoon beter.
Het is logisch, je kan maar één keer verlengen en de Shops en Online vallen onder verschillende BV's voor economische shit!

Daarbij zei de medewerker dat je beter telefonisch, dan online of in de shop kunt bestellen omdat het 'in de rij staan voor voorraad' pas 's nachts gebeurd bij shops en online.

[ Voor 12% gewijzigd door THE_BASE op 30-07-2010 21:37 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een oplichters bij T-mobile! de 21ste kon je dan online inschrijven, zodat je als eerste een iPhone 4 kon bemachtigen. De dag erna belde iemand van T-mobile op om de verlenging te bevestigen. Wachttijd kon 8-10 weken zijn, maar grote kans dat het eerder is. Ik vroeg of ik er dan niet beter eentje in de winkel kon halen op de 30ste, maar nee, dan liggen ze niet in de winkel, op de 30ste kun je pas in de winkel inschrijven en jij bent die mensen voor als je nu verlengt.

Nou niet dus! wat een misleiding. Zal me niks verbazen als we echt 10 weken kunnen wachten. Zo ga je toch niet met je klanten om? Ik had nog even (tegen beter weten in) met de klantenservice gebeld en ze konden toch echt niks zeggen over de levertijd. " Ja inderdaad, als u vanochtend naar een winkel was gegaan had u er misschien wel eentje kunnen krijgen.

Gewoon ordinaire misleiding! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:20:
Wat een oplichters bij T-mobile! de 21ste kon je dan online inschrijven, zodat je als eerste een iPhone 4 kon bemachtigen. De dag erna belde iemand van T-mobile op om de verlenging te bevestigen. Wachttijd kon 8-10 weken zijn, maar grote kans dat het eerder is. Ik vroeg of ik er dan niet beter eentje in de winkel kon halen op de 30ste, maar nee, dan liggen ze niet in de winkel, op de 30ste kun je pas in de winkel inschrijven en jij bent die mensen voor als je nu verlengt.

Nou niet dus! wat een misleiding. Zal me niks verbazen als we echt 10 weken kunnen wachten. Zo ga je toch niet met je klanten om? Ik had nog even (tegen beter weten in) met de klantenservice gebeld en ze konden toch echt niks zeggen over de levertijd. " Ja inderdaad, als u vanochtend naar een winkel was gegaan had u er misschien wel eentje kunnen krijgen.

Gewoon ordinaire misleiding! :(
Let op je bloeddruk, het is maar een iPhone. Komt vanzelf! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Niet om vervelend te doen, absoluut niet, want je frustratie begrijp ik zeker, ALLEEN, hier hadden, inclusief ik, mensen hiervoor gewaarschuwd...

Ik hoop dat je je iPhone snel krijgt! Ik wacht nog even om te kijken of ik straks bij Vodafone kan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Even een domme vraag, maar zoals ik het topic dus lees
is de iPhone 4 ALWEER alleen met een *** T-Mobile abbonement verkrijgbaar?
Tenzij je 800 euro neerlegt voor een los toestel, en dan een LOS Vodafone abbonement erbijneemt?

Ik vind dit echt belachelijk dat Tmobile weer zon dealtje heeft en andere providers niet.
KPN heeft de deal al gecancelled en Vodafone horen we niks van?

Meer uitleg please :P

Ik snap niks meer van de stand van zaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

iVisionz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:48:
Even een domme vraag, maar zoals ik het topic dus lees
is de iPhone 4 ALWEER alleen met een *** T-Mobile abbonement verkrijgbaar?
Niets nieuws.
Tenzij je 800 euro neerlegt voor een los toestel, en dan een LOS Vodafone abbonement erbijneemt?

Ik vind dit echt belachelijk dat Tmobile weer zon dealtje heeft en andere providers niet.
KPN heeft de deal al gecancelled en Vodafone horen we niks van?

Meer uitleg please :P

Ik snap niks meer van de stand van zaken 8)7
Dit is allemaal wel erg basiskennis hoor en makkelijk te googlen.
Vodafone wordt waarschijnlijk Q3

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
[...]

Vodafone wordt waarschijnlijk Q3
i love u, man heb ik effe mazzel dat mijn KPN abbonement in November vervalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ook hier word je niet vrolijk van....

http://public.tableausoft...iPadDataPlanCostbyCountry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

TF

bla bla

iVisionz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:58:
[...]

i love u, man heb ik effe mazzel dat mijn KPN abbonement in November vervalt :P
ik zit met hetzelfde. Ik heb nu nog Hi, maar als ik 4 maanden van te voren verleng. (mag nu al) dan zit ik 4 maanden met een simlock toestel dat ik niet kan gebruiken.

Daarnaast zit ik al 10 jaar bij Hi, en wil helemaal niet naar T-mobile. Ik blijf het belachelijk vinden dat je een product alleen in combinatie met een duur abonnement kan afsluiten bij maar 1 partij. Zo kun je niet concurreren en blijft de prijs hoog.

In Belgie is deze manier van verkoop dan ook verboden. En dat is helemaal zo gek nog niet.

Als in Q3 Vodafone wel gaat leveren dan wil ik die stap nog wel wagen. Ik heb gewoon gevoelsmatigs iets tegen t-mobile (ik rijd ook geen Opel om die reden :-) )
Heel misschien wil ik hem wel los kopen, maar dan wel in Nederland, maar ook dat is niet mogelijk.

Ik wacht het voorlopig even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
heeft iemand nog een adres waar je de iphone met 2 weken kan krijgen.
Want als het 8-10 weken duurt, kan je net zo goed wachten en hopen dat ze over 2 maanden gewoon weer goed leverbaar zijn. En misschien ook al bij vodafone zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Kijk even bij Iphone - Importeren / Losse koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:20:
Ik heb 27 juli besteld, maar geen bevestigingsmail van vodafone gekregen. Heb dus nooit een bevestiging van de kosten gekregen. 30 juli is wel de simkaart bezorgd en heb ik toch maar het contract getekend. De nummerportering stond er gewoon op, dus ik neem aan dat mijn huidige provider dat heeft goedgekeurd. Vreemd is wel dat zelfs op het getekende contract nergens een prijs per maand staat. Heb Vodafone erover gemaild en wacht nog op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb vandaag ook m'n Vodafone bel+sms+web 400 sim-only van de tvgids.nl actie via de koerier gekregen. Wel goed koeriersbedrijf trouwens, "Online Pakket Dienst". Sturen steeds mailtjes met de gemaakte afspraken en de koerier belde een kwartiertje voordat hij er was ook nog even. Heb nu dus de Vodafone sim in huis, maar de porteringsdatum is pas op 20 september. :P

Tegen die tijd nog maar 's bij een Vodafone-winkel informeren of ik die sim kan omruilen voor een microsim.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:52:
Ik heb vandaag ook m'n Vodafone bel+sms+web 400 sim-only van de tvgids.nl actie via de koerier gekregen. Wel goed koeriersbedrijf trouwens, "Online Pakket Dienst". Sturen steeds mailtjes met de gemaakte afspraken en de koerier belde een kwartiertje voordat hij er was ook nog even. Heb nu dus de Vodafone sim in huis, maar de porteringsdatum is pas op 20 september. :P

Tegen die tijd nog maar 's bij een Vodafone-winkel informeren of ik die sim kan omruilen voor een microsim.
Ik wil precies hetzelfde doen. En in het meest ideale geval is het mogelijk om een duo-sim aan te vragen, waarvan 1 normale sim en 1 microsim. Ik denk dat ik mijn iPhone, uit zuinigheid, niet altijd mee wil nemen, dus het zou fijn zijn als ik dan een simpel nokiatje kan meenemen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:56:
[...]

Ik wil precies hetzelfde doen. En in het meest ideale geval is het mogelijk om een duo-sim aan te vragen, waarvan 1 normale sim en 1 microsim. Ik denk dat ik mijn iPhone, uit zuinigheid, niet altijd mee wil nemen, dus het zou fijn zijn als ik dan een simpel nokiatje kan meenemen. Weet iemand of dit mogelijk is?
Zou wel mogelijk moeten zijn ja, als ze tenminste microsims gaan uitgeven: http://www.vodafone.nl/pr...n_gebeld_worden/duokaart/

[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 31-07-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:41:
[...]

Ik heb 27 juli besteld, maar geen bevestigingsmail van vodafone gekregen. Heb dus nooit een bevestiging van de kosten gekregen. 30 juli is wel de simkaart bezorgd en heb ik toch maar het contract getekend. De nummerportering stond er gewoon op, dus ik neem aan dat mijn huidige provider dat heeft goedgekeurd. Vreemd is wel dat zelfs op het getekende contract nergens een prijs per maand staat. Heb Vodafone erover gemaild en wacht nog op antwoord.
Ik heb ook vandaag mijn SIM-kaart ontvangen met als porteerdatum 30 augustus, maar ik wil nog wel graag een bevestiging van de kosten van het abonnement (die inderdaad nergens vermeld stonden). Maandag nog maar eens proberen te bellen om 9 uur..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:18:
[...]

Ik heb ook vandaag mijn SIM-kaart ontvangen met als porteerdatum 30 augustus, maar ik wil nog wel graag een bevestiging van de kosten van het abonnement (die inderdaad nergens vermeld stonden). Maandag nog maar eens proberen te bellen om 9 uur..
Als het je lukt om er doorheen te komen, dan nu vast gefeliciteerd. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb Vodafone gemaild en een reactie gekregen dat ik mijn vraag naar dit adres moest sturen: vodafone@consumentonline.com. We hebben exacte dezelfde vraag, dus mocht het bellen niet lukken, dan kan je dit dus ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Ik heb momenteel een KPN Flexibel abonnement dat al enige tijd verlopen is. Over het netwerk ben ik prima tevreden verder.

Maar ik zat eigenlijk ook te wachten op de IPhone 4, maar vind het niet erg om even te wachten totdat deze wat meer beschikbaar is.

Wel betaal ik nu maandelijks hoge abonnementskosten (een deel van mijn oude toestel) en wil dus verlengen. Aangezien ik T-Mobile geen optie vind wordt het dus een sim only. Heeft ook als voordeel dat als ik vergeet te verlengen de kosten toch relatief laag blijven.

Mij is het Vodafone abonnement niet ontgaan, maar bovenstaande berichten en het Kassa forum

http://forum.www.trosrada...996d175788862b8&start=240

geeft niet echt vertrouwen in vodafone. :( Zeker omdat je er toch weer 2 jaar aan vast zit.

Telfort is qua prijs (min of meer) vergelijkbaar, maar qua Internet snelheid absoluut niet. Iemand die voor de zelfde keuze staat / heeft gestaan? Ik ben benieuwd wat in jouw geval doorslaggevend geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Tourniquet schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:00:
[...]Zou wel mogelijk moeten zijn ja, als ze tenminste microsims gaan uitgeven: http://www.vodafone.nl/pr...n_gebeld_worden/duokaart/
De "normale" vodafone klanten service gaf aan dat je zeer binnenkort een microsim kan aanvragen voor 13 euro. Tevens zou je ook naar de vodafone shops kunnen gaan hiervoor.
Op mijn vraag wanneer zeer binnenkort was had de medewerker ook geen antwoord maar hij verwacht binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
orange.x schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:13:
[...]

Vandaag zo rond 14.00 nabij het centrum van Utrecht een test gedaan met mobilespeedtest.com en kwam met de 3, 5 en 7mb test vaak genoeg op de 5000kbps of hoger.

Nu net nog, Rijswijk ZH that is:
2MB: 4762 kbps
3MB: 5073 kbps
5MB: 5215 kbps
7MB: 5228 kbps

Oftewel, niets te klagen :) Deze snelheden zijn natuurlijk met Vodafone gehaald. En ik dacht dat Vodafone zelfs tot 7,2Mbit ging... dus zeker nette snelheden :)

Weet trouwens niet hoe goed de resultaten zijn, met mijn ADSL van Tele2 haal ik die snelheden niet eens :P Maar ach. Het werkt, en voor mijn gevoel meer dan prima.
Net een paar testen gedaan op www.mobilespeedtest.com met een T-Mobile i150 abonnement buitengebied van Amersfoort in een nieuw goed geisoleerd huis. Toestel was trouwens een Nokia 5800 XM met de standaard Symbian browser.

1MB: 1500 kbps
2MB: 2500 kbps
3MB: 2800 kbps

Ik zal het straks nog eens testen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-08-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Laguna schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:18:
[...]Ik heb ook vandaag mijn SIM-kaart ontvangen met als porteerdatum 30 augustus, maar ik wil nog wel graag een bevestiging van de kosten van het abonnement (die inderdaad nergens vermeld stonden). Maandag nog maar eens proberen te bellen om 9 uur..
Via de pakket service ben ik er dus achter gekomen dat mijn vorige order zonder melding verwijderd is. Ik heb dus nooit wat ontvangen maar mijn oder van maandag 23 juli is wel geanulleerd.
Afgelopen vrijdag, aan het einde van de dag, heb ik dus maar een nieuwe order ingeschoten. Tot op heden dus weer geen mail ontvangen met referentie nummer.. :(
Ondertussen wordt die nummerportering natuurlijk steeds verder naar achteren geschoven. En mijn iphone4's komen half augustus al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:01:
[...]

Als het je lukt om er doorheen te komen, dan nu vast gefeliciteerd. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb Vodafone gemaild en een reactie gekregen dat ik mijn vraag naar dit adres moest sturen: vodafone@consumentonline.com. We hebben exacte dezelfde vraag, dus mocht het bellen niet lukken, dan kan je dit dus ook proberen.
Vanmorgen vergeten om direct om 9 uur te bellen, nu om 9.45 gebeld en daarna nog een aantal keer, maar gewoon weer totaal onbereikbaar. Erg vreemd dat ze jou opschepen met een emailadres van consumentonline, wat geregistreerd staat onder Reviva één of ander e-commerce bedrijf in Den Bosch, in plaats van dat ze gewoon antwoord geven op jouw vraag. Ik ben in ieder geval niet van plan met derden contact op te nemen.

Inmiddels heeft Vodafone de prijs op de website wel aangepast naar €14,95 ipv €11,95 per maand.

@Goochelaar
Aan dat topic bij het Tros Radar zal ik niet al te veel waarde hechten. Er zijn namelijk van alle providers wel dat soort topics te vinden op dat forum.

Ik heb momenteel Telfort, maar met sim only is Vodafone toch een stuk goedkoper en internet een stuk sneller (zoals je zelf al aangaf). Dat heeft bij mij de doorslag gegeven en het feit dat ik pertinent geen T-Mobile wil met mijn toekomstige iPhone.

EDIT: Zojuist nogmaals gebeld en eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Gevraagd naar mijn bestelling en wat het maandelijkse bedrag nu zou worden en dat was dus €14,95, hierna aangegeven dat ik in de bevestiging van mijn bestelling €11,95 had staan en krijg het nu toch voor laatstgenoemde prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 02-08-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
De Vodafone klantenservice heeft mij via de mail ook gezegd dat ik voor de directsales aanbiedingen naar het hierboven vermelde email adres van consumentonline moet mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Scidd0w schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:02:
De Vodafone klantenservice heeft mij via de mail ook gezegd dat ik voor de directsales aanbiedingen naar het hierboven vermelde email adres van consumentonline moet mailen.
Ik heb een mail gestuurd. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
T-mobile blijkt in mijn woonplaats met GSM al slecht bereik te hebben, laat staan dataverkeer. Die valt sowieso af.
Nu nog even achterhalen hoe dat met Vodafone zit.
Laguna schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:40:
[...]
@Goochelaar
...
Ik heb momenteel Telfort, maar met sim only is Vodafone toch een stuk goedkoper en internet een stuk sneller (zoals je zelf al aangaf). Dat heeft bij mij de doorslag gegeven en het feit dat ik pertinent geen T-Mobile wil met mijn toekomstige iPhone.
...
Qua prijsverschil valt dat op zich wel mee volgens mij. Telfort 400 minuten kost €11,95. Internet €2,50 dus totaal €14,45. Blijft alleen het snelheidsverschil bestaan aangezien inmiddels de prijs gecorrigeerd is bij Vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:38

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Laguna schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:40:
[...]
EDIT: Zojuist nogmaals gebeld en eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Gevraagd naar mijn bestelling en wat het maandelijkse bedrag nu zou worden en dat was dus €14,95, hierna aangegeven dat ik in de bevestiging van mijn bestelling €11,95 had staan en krijg het nu toch voor laatstgenoemde prijs.
Wow.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeg. Ik heb zojuist 35 keer gebeld met steeds dezelfde melding dat alle lijnen bezet zijn. Wordt hier echt niet goed van... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Goochelaar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:44:
T-mobile blijkt in mijn woonplaats met GSM al slecht bereik te hebben, laat staan dataverkeer. Die valt sowieso af.
Nu nog even achterhalen hoe dat met Vodafone zit.

[...]

Qua prijsverschil valt dat op zich wel mee volgens mij. Telfort 400 minuten kost €11,95. Internet €2,50 dus totaal €14,45. Blijft alleen het snelheidsverschil bestaan aangezien inmiddels de prijs gecorrigeerd is bij Vodafone :(
Als je geen berichten verstuurd en dus geen sms bundel nodig hebt, dan valt dat inderdaad mee. Met sms bundel echter is het prijsverschil toch aanzienlijk. Het voordeel bij Vodafone is dat je zowel belt als smst uit 1 bundel, wat mij goed uitkomt aangezien mijn bel en sms gedrag per maand flink kan verschillen.
Scidd0w schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:12:
[...]
Wow.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeg. Ik heb zojuist 35 keer gebeld met steeds dezelfde melding dat alle lijnen bezet zijn. Wordt hier echt niet goed van... :( :(
Ik was ook zeer verbaast dat de lijn plots overging nadat ik de 1 had ingedrukt, ik hou het er maar op dat ik geluk heb gehad. Het is inderdaad bijna niet te doen om er doorheen te komen, maar het kan dus wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Laguna op 02-08-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb een mail gestuurd. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen.
Mijn mail:
Goedendag,

Ik heb de tvgids versie bij Vodafone directsales afgesloten, 400 belminuten + web voor €11,95.
Volgens mij is de prijs van mijn vodafone aanbieding niet goed doorgevoerd want hij staat niet op €11,95.
Hieronder treft u uw bevestiging van mijn bestelling aan.

Zou u het maandbedrag van mijn abonnement kunnen aanpassen zoals is overeengekomen?

Alvast bedankt.
En reactie:
Geachte heer EWK,

Dat klopt inderdaad u heeft recht op een abonnement van Bel-SMS-Web SO 400 voor 11.95.

Deze actie is voor ons niet meer te selecteren. We hebben u nu aangesloten zonder korting waarbij u iedere maand 17 euro gecrediteerd krijgt.

Hierbij komt u uiteindelijk nog op 11.95 per maand alleen wordt het iets anders verwerkt.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel
*O* *O* *O*

Edit:
17 gecrediteerd?
23,95 (normale prijs) - 17 = €6,95?

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 02-08-2010 16:33 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Yep, maar ik ben al enige jaren geen student meer :( Ik kan in de actievoorwaarden ook niet terug vinden dat familie e.t.c. ook kan aanmelden. Alleen een opmerking dat er geweigerd kan worden als je niet aan de doelgroep voldoet...

Nu zie ik dat SMM ook Autoweek uitgeeft. Laat ik daar nu (nog) wél een abonnement op hebben. Kan dat in ieder geval geen argument zijn om niet mee te mogen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Goochelaar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:51:
[...]

Yep, maar ik ben al enige jaren geen student meer :( Ik kan in de actievoorwaarden ook niet terug vinden dat familie e.t.c. ook kan aanmelden. Alleen een opmerking dat er geweigerd kan worden als je niet aan de doelgroep voldoet...

Nu zie ik dat SMM ook Autoweek uitgeeft. Laat ik daar nu (nog) wél een abonnement op hebben. Kan dat in ieder geval geen argument zijn om niet mee te mogen doen :P
Denk je dat * EWK lid is van de TVGids? :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Ik meende me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat de actie van de tvgids ook gold voor vrienden en familie. Ik kan dat alleen nergens meer terugvinden. Was al aan het invullen geslagen, maar helaas hier op het werk mijn klantnummer van KPN niet bij de hand. Dus toch wachten tot ik thuis ben en hopen dat die acties niet ook snel aangepast worden door VF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Goochelaar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:05:
Ik meende me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat de actie van de tvgids ook gold voor vrienden en familie. Ik kan dat alleen nergens meer terugvinden. Was al aan het invullen geslagen, maar helaas hier op het werk mijn klantnummer van KPN niet bij de hand. Dus toch wachten tot ik thuis ben en hopen dat die acties niet ook snel aangepast worden door VF ;)
Dat was de ANWB actie :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, bij de tvgids staat dat het voor bezoekers van tvgids.nl is. Benk weleens geweest...
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:24:
[...]

Mijn mail:

[...]

En reactie:

[...]

*O* *O* *O*

Edit:
17 gecrediteerd?
Naar wel e-mailadres heb je dat gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Die hier in dit topic: vodafone@consumentonline.com

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:24:
[...]

Mijn mail:

[...]

En reactie:

[...]

*O* *O* *O*

Edit:
17 gecrediteerd?
Normale prijs is €28,95, zie http://www.vodafone.nl/pr...ly_abonnement/bel_sms_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:38
Wel stom dat je het nu weer appart gecrediteerd moet krijgen. Kan best zijn dat dat dan weer een paar dagen later wordt bijgeschreven op je rekening. Opzich geen probleem, maar waarom al die omwegen.

Ik wilde dat abonnement ook aanvragen met nummerbehoud vanaf mijn huidige Ben abonnement. Na al de verhalen over slechte bereikbaarheid vd klantenservice ed denk ik dat ik via t-mobile een iPhone neem. Iets minder minuten maar hopelijk wel een betere service. En ik hoef niet in een keer de 640 euro voor de iPhone uit te geven.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ratjetoe92 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:49:
Wel stom dat je het nu weer appart gecrediteerd moet krijgen. Kan best zijn dat dat dan weer een paar dagen later wordt bijgeschreven op je rekening. Opzich geen probleem, maar waarom al die omwegen.

Ik wilde dat abonnement ook aanvragen met nummerbehoud vanaf mijn huidige Ben abonnement. Na al de verhalen over slechte bereikbaarheid vd klantenservice ed denk ik dat ik via t-mobile een iPhone neem. Iets minder minuten maar hopelijk wel een betere service. En ik hoef niet in een keer de 640 euro voor de iPhone uit te geven.
Het netwerk mag dan wel iets slechter zijn. De service van T-Mobile vind ik zoveel beter? En dat begint al met duidelijke facturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier met T-Mobile goed bereik en met KPN zakelijk zeer weinig bereik, en vaak als je gaat bellen valt het hele signaal weg. Ik woon gewoon in een normale buurt in de randstad. Bijna iedereen die hier komt heeft met KPN en Hi nauwelijks bereik. Ik begrijp er niets van. Geen ervaringen met Vodafone trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Dan heeft mijn geheugen me toch niet helemaal in de steek gelaten ;)
THE_BASE schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:54:
[...]
Het netwerk mag dan wel iets slechter zijn. De service van T-Mobile vind ik zoveel beter? En dat begint al met duidelijke facturen!
Het gaat er mij niet om welk netwerk beter/slechter is, maar dat ik goede ontvangst heb in/om mijn huis en op mijn werk. Dat zijn toch de plaatsen waar ik het meest zal bellen. Dat is dus bij T-Mobile niet het geval. En wat service betreft, heb ik met alle grote organisaties waar ik mee te maken heb gehad wel eens klachten gehad of van kennissen gehoord dat zij klachten hadden. Oftewel, dat zal ook wel niet zo veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
T-Mobile eShop: ###### - Bestelling geaccepteerd

webshop@t-mobile.nl aan mij

details weergeven 20 jul. (1 dag geleden)
Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Apple iPhone 4 16GB Zwart
€ 169,95
i-150 2 jarig abonnement*
€ 29,95
Activatiekosten € 0,00

Opties
T-Mobile Grenzeloos Consumer
Maandelijkse kosten totaal € 29,95
Eenmalige kosten totaal € 169,95
Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00
Bezorgkosten € 0,00
Eenmalige kosten direct te voldoen € 169,95

Online Betalen
Je kunt online betalen met creditcard of iDeal. Indien je niet online betaalt wordt je bestelling onder rembours afgeleverd. Bij aflevering onder remboours kun je contant of met pin betalen. Indien je contant, met iDeal of creditcard wilt betalen, zal de koerier je vragen € 0,01 te pinnen om te kijken of het opgegeven rekeningnummer geldig is.
Klik hier om online je betaling te regelen.

Let op: Wees voorzichtig met je persoonlijke gegevens. Controleer altijd of het adres begint met https://www.t-mobile.nl

Levering
• De koerier neemt binnen 48 uur telefonisch contact met je op om een afleverafspraak te maken, indien het toestel op voorraad is.

Persoonsgegevens
Aanvrager

####

Legitimatie gegevens
T-Mobile hecht erg veel waarde aan je privacy. Je legitimatiegegevens worden daarom niet per e-mail verstuurd.
Activeringsdatum aansluiting
Uw aansluiting wordt geactiveerd op: Direct
http://www.t-mobile
Bovenstaande E-mail heb ik ook gehad, en als ik dan op regel hier je betaling klik, dan staat er de betaling is al geregeld. Ik heb nog niets gedaan. Iemand dit ook gehad?

[ Voor 78% gewijzigd door Jumpman op 02-08-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe de data in het ANWB abonnement bij Vodafone geregeld is.
Zit er nu onbeperkt data bij in of is het beperkt?

En hoe zit het nu met de snelheid?

thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Bigg Balls op 02-08-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Bigg Balls schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:45:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe de data in het ANWB abonnement bij Vodafone geregeld is.
Zit er nu onbeperkt data bij in of is het beperkt?

En hoe zit het nu met de snelheid?

thanks
Staat al deze info niet gewoon op hun website?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Ik heb ook Bel-SMS-Web 400 besteld bij de "oude" versie van de TVGids aanbieding welke 11.95 zou kosten. Inmiddels is de website aangepast en is de prijs veranderd in 14.95. Morgen komt de courier de SIM overhandigen waarbij het contract getekend moet worden. Wat hebben jullie gedaan of wat adviseren jullie: contract tekenen en vervolgens contact opnemen met Vodafone of het contract niet tekenen en dan waarschijnlijk de SIM niet krijgen?

PS Ik heb een screenshot gemaakt van de aanbieding.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 02-08-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

SnoopThaDoctor schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:28:
Ik heb ook Bel-SMS-Web 400 besteld bij de "oude" versie van de TVGids aanbieding welke 11.95 zou kosten. Inmiddels is de website aangepast. Morgen komt de courier de SIM overhandigen waarbij het contract getekend moet worden. Wat hebben jullie gedaan of wat adviseren jullie: contract tekenen en vervolgens contact opnemen met Vodafone of het contract niet tekenen en dan waarschijnlijk de SIM niet krijgen?

PS Ik heb een screenshot gemaakt van de aanbieding.
Het bedrag staat niet op het contract, alleen de abonnementsvorm.

Ik zou het er op wagen. Ik had de instelling, als het voor 14,95 is, is het nog spotgoedkoop.
Nu is het mij dus gelukt voor 11,95. Wel met een omweg, maar dat is dan niet anders.Optie 1 zou ik dus doen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
Heb het gisteravond ook gekozen met die tvgids actie..is vandaag inderdaad aangepast maar had hem nog net voor 11,95 kunnen doen.
Morgen komen ze bij mij ook langs..ik accepteer hem gewoon...ook al is het 14,95 dan nog is het een supergoedkope aanbieding man.
En leuk dat de servicedesk bij T-Mobile zo goed is en van Vodafone wat minder?
Heb in 2 jaar tijd nooit gebeld met T-mobile, dus daar doe ik het niet voor! Wat een onzin om voor de klantvriendelijkheid te gaan (omdat je eens slecht behandeld bent, zoals zovelen ook bij T-mobile trouwens)..gaat mij om het bereik en abbo..niet om die ene telefoontje die je misschien eens een keer hebt met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Ter info:

https://directsales.vodafone.nl/anwb
https://directsales.vodafone.nl/smm
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
https://directsales.vodafone.nl/vrouw
https://directsales.vodafone.nl/envolve_surfspot/
https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding
https://directsales.vodafone.nl/studenten

Blijkbaar is bij het 400 abonnement voor Bel+SMS+Web de prijs ingevuld van Bel+SMS. De actieprijs is inmiddels overal aangepast, maar de originele prijs van €23,95 staat er nog. Alleen bij

https://directsales.vodafone.nl/studenten

Staat nog de actieprijs van €11,95 al zal dat ook wel snel aangepast worden.

Dus geïnteresseerden zullen denk ik snel moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Daejji schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:02:
Heb het gisteravond ook gekozen met die tvgids actie..is vandaag inderdaad aangepast maar had hem nog net voor 11,95 kunnen doen.
Morgen komen ze bij mij ook langs..ik accepteer hem gewoon...ook al is het 14,95 dan nog is het een supergoedkope aanbieding man.
En leuk dat de servicedesk bij T-Mobile zo goed is en van Vodafone wat minder?
Heb in 2 jaar tijd nooit gebeld met T-mobile, dus daar doe ik het niet voor! Wat een onzin om voor de klantvriendelijkheid te gaan (omdat je eens slecht behandeld bent, zoals zovelen ook bij T-mobile trouwens)..gaat mij om het bereik en abbo..niet om die ene telefoontje die je misschien eens een keer hebt met ze.
Hmm gisteren besteld en morgen al de SIM in huis? Dat gaat snel. Ik heb hem 29-07 besteld, maar enkel alleen nog de bevestiging van bestelling gehad. Ik heb zelfs nog geen referentienummer toegezonden gekregen. Gaat het bij jou sneller omdat je geen nummer hoeft te behouden?

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:28

B4tman_DH

To the Bat.....

Mijn Bel + SMS + Web 450 abo. (met HTC Legend actie) heeft deze maand een tegoed van 50,- ipv 55,- (miss. vorige maand ook wel? Ik heb er toen niet op gelet)

Zal ik nog een maandje wachten om te kijken of het dan ook zo is of meteen in de telefoon klimmen? ;)

Even checken dus als jullie hetzelfde pakketje hebben besteld (smm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jumpman schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:59:
Hier met T-Mobile goed bereik en met KPN zakelijk zeer weinig bereik, en vaak als je gaat bellen valt het hele signaal weg. Ik woon gewoon in een normale buurt in de randstad. Bijna iedereen die hier komt heeft met KPN en Hi nauwelijks bereik. Ik begrijp er niets van. Geen ervaringen met Vodafone trouwens.
Wat begrijp je daar niet van? Geen enkel netwerk is perfect, alle netwerken hebben locaties waar het bereik slecht is. Op mijn werk is Vodafone bijvoorbeeld slecht en de rest prima. Vergelijkbare situaties komen met elk netwerk voor. Niet het verschil tussen 98,5% bereik van provider A en 98,7% bereik van provider B zou het belangrijkst moeten zijn voor je keuze, maar het bereik op de plaatsen waar je zelf het vaakst bent.

Overigens is er geen verschil tussen zakelijke en consumentenabonnementen in het netwerk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08
Neurd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:28:
[...]
Hmm gisteren besteld en morgen al de SIM in huis? Dat gaat snel. Ik heb hem 29-07 besteld, maar enkel alleen nog de bevestiging van bestelling gehad. Ik heb zelfs nog geen referentienummer toegezonden gekregen. Gaat het bij jou sneller omdat je geen nummer hoeft te behouden?
Ik heb ook op 29-07 besteld ('s avonds) en enkel de bevestigingsmail ontvangen (waar 11.95/maand in staat voor 400min). Ook met nummerbehoud (11 sept. porteringsdatum).
Misschien morgen toch maar eens trachtten te bellen voor meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Daejji schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:02:
Heb het gisteravond ook gekozen met die tvgids actie..is vandaag inderdaad aangepast maar had hem nog net voor 11,95 kunnen doen. Morgen komen ze bij mij ook langs..ik accepteer hem gewoon...ook al is het 14,95 dan nog is het een supergoedkope aanbieding man.
Een loze opmerking. Heb deze bestelling gedaan omdat hij goedkoop was. Als hij drie euro duurder is, is hij vanzelfsprekend nog goedkoop, maar het gaat mij om het principe. Bovendien... 3 euro x 24 = 72 eurootjes en daar kun je toch weer iets leuks mee doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
bureno schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:22:
[...]Ik heb ook op 29-07 besteld ('s avonds) en enkel de bevestigingsmail ontvangen (waar 11.95/maand in staat voor 400min). Ook met nummerbehoud (11 sept. porteringsdatum).
Ik ben er vanochtend eindelijk door gekomen om 09.05 en heb zowaar iemand aan de lijn gekregen. Mijn order is doorgezet kreeg ik te horen en vanaf 2 september kan ik mijn sim gebruiken want dan wordt mijn nummer omgezet van Ben naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
SnoopThaDoctor schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:04:
[...]
Een loze opmerking. Heb deze bestelling gedaan omdat hij goedkoop was. Als hij drie euro duurder is, is hij vanzelfsprekend nog goedkoop, maar het gaat mij om het principe. Bovendien... 3 euro x 24 = 72 eurootjes en daar kun je toch weer iets leuks mee doen. :+
Ik ga er vanuit dat dit recht te zetten is achteraf als je een reply mail hebt gekregen met het bedrag van 11.95. Dit is namelijk in dit topic bij verschillende mensen al meerdere malen zonder problemen achteraf recht gezet.

Mijn vraag is wel hoe je precies kan zien wat je nou moet betalen volgens Vodafone? Kan je bv al gelijk inloggen op myvodafone zodra je je sim hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Scidd0w schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:09:
[...]
Ik ga er vanuit dat dit recht te zetten is achteraf als je een reply mail hebt gekregen met het bedrag van 11.95. Dit is namelijk in dit topic bij verschillende mensen al meerdere malen zonder problemen achteraf recht gezet.

Mijn vraag is wel hoe je precies kan zien wat je nou moet betalen volgens Vodafone? Kan je bv al gelijk inloggen op myvodafone zodra je je sim hebt gekregen?
Nee, je kan pas inloggen zodra je nummer geporteerd is. Je zal pas zien wat je moet betalen zodra je je eerste rekening krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 16:01
Scidd0w schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

Zodra je abonnement in gaat kan je inloggen op MyVodafone.
Abonnement gaat pas in op de afgesproken datum of de datum van nummerportering.
Die van mij ging vandaag in maar van MyVodafone word ik niet echt veel wijzer.
Dit zijn de tarieven/tegoeden die ik heb:

Je huidige abonnement
Abonnement Bel + SMS + Web 200
Kosten per maand € 34,50
Aantal belminuten per maand en/of sms per maand 200
Belkosten per belminuut of sms binnen je bundel € 0,172
Belkosten per belminuut of sms buiten je bundel € 0,30

Tegoed
Het resterende tegoed in augustus bedraagt: € 25,73
Je starttegoed deze maand was € 25,73
Er zijn voor dit mobiele nummer nog geen gesprekken geregistreerd

De kosten per maand: €34,50 die snap ik, want die korting wordt later op je factuur weergeven.
Belkosten per belminuut of sms binnen je bundel: €0,172 dat zal wel goed zijn.
Maar mijn starttegoed: €25,73 hoe komen ze daaraan?
Want mijn starttegoed zou: €0,172 (kosten per min/sms) X 200 (aantal belminuten) = €34,40 moeten zijn en dat is waarschijnlijk die €34,50.

Iemand die mij hier uitleg over kan geven? (voordat ik uren in de wacht ga staan bij de klantenservice :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
bureno schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:22:
[...]

Ik heb ook op 29-07 besteld ('s avonds) en enkel de bevestigingsmail ontvangen (waar 11.95/maand in staat voor 400min). Ook met nummerbehoud (11 sept. porteringsdatum).
Vandaag contact gehad met Vodafone, door met een Vodafone zakelijk GSM nummer 1200 te bellen. Dan krijg je dus wel direct iemand te spreken...
Mijn nummerportering is blijkbaar in gang gezet, het abbo gaat 13-09 in. ( 2 dagen later dan ik zelf had opgegeven). Qua maandbedrag staat er volgens de dame €12,56 incl. btw bij. Das bijna 11,95, hoe men nu weer bij dit bedrag komt kon de dame niet vertellen...

Mischien maar eens het email adres in dit topic vermeld proberen. Ik hoop dat het netwerkbereik beter gaat zijn dan hun klantenservice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 21:38
Luckyluuk schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:42:
Iemand die mij hier uitleg over kan geven? (voordat ik uren in de wacht ga staan bij de klantenservice :P)
Halve maand... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 16:01
Hmm ja zoiets zou het wel kunnen zijn ja. :P
Bedankt en dan wacht ik de volgende maand maar af, kijken wat er dan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 20:15
Begrijp ik het nou goed als ik zeg dat T-mobile mij als abonnee eigenlijk 0,0 voordeel geeft tegenover nieuwe abonnees? Ik krijg totaal geen korting op de iphone 4? Gratis dat toestel oid omdat ik m'n abonnement verleng?

Mooie kans om te vertrekken bij T-mobile dus eigenlijk nu m'n abonnement van de 3G bijna afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PLAE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:04:
Begrijp ik het nou goed als ik zeg dat T-mobile mij als abonnee eigenlijk 0,0 voordeel geeft tegenover nieuwe abonnees? Ik krijg totaal geen korting op de iphone 4? Gratis dat toestel oid omdat ik m'n abonnement verleng?
Je moet 700 euro voor de iPhone betalen? Of krijg je toch korting op de iPhone maar klaag je dat die korting hetzelfde is voor nieuwe klanten?

Als je een iPhone 4 krijgt voor 300 euro in plaats van voor 650 euro is dat een korting van 350 euro. Dat is bij een tweejarig i-150 bijna de helft van je abonnementskosten.

Blijkbaar heeft T-Mobile niet genoeg aan je verdiend om dik in het behoud van jou als klant te investeren. Is je maandelijkse rekening nooit lager dan zo'n 200 euro?
Mooie kans om te vertrekken bij T-mobile dus eigenlijk nu m'n abonnement van de 3G bijna afloopt.
Dat is wat ze feitelijk ook zeggen door je geen aanbieding te geven. T-Mobile maakt afhankelijk van wat je allemaal met je belbundel doet nauwelijks winst of zelfs verlies op jouw abonnement. Ik snap niet hoe je als klant ontevreden kunt zijn als je elke twee jaar opnieuw een waardevol welkomstgeschenk krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
bureno schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Vandaag contact gehad met Vodafone, door met een Vodafone zakelijk GSM nummer 1200 te bellen. Dan krijg je dus wel direct iemand te spreken...
Mijn nummerportering is blijkbaar in gang gezet, het abbo gaat 13-09 in. ( 2 dagen later dan ik zelf had opgegeven). Qua maandbedrag staat er volgens de dame €12,56 incl. btw bij. Das bijna 11,95, hoe men nu weer bij dit bedrag komt kon de dame niet vertellen...

Mischien maar eens het email adres in dit topic vermeld proberen. Ik hoop dat het netwerkbereik beter gaat zijn dan hun klantenservice :P
Mijn vrouw had precies hetzelfde. Vond het ook een raar bedrag. Maar tel er maar eens 19% BTW bij op, dan kom je aan? Inderdaad, de 14.95:( Daarop lieten ze wel weten dat we een brief konden sturen end e bevestigingsmail met daarin die 11.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Kan het niet vinden op Tweakers. Maar heb de Iphone 4 en zit in het buitenland (daar gekocht) nu wil ik mijn oude sim even knippen (tele2) krijg pas na de vakantie mijn micro. Maar de tele2 sim is anders dan de vodavone...( het goudeplaatje is kleiner) weet iemand hoe die genipt moet worden of waar ik dat kan lezen/zien.
Want zonder een sim kan ik niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalfrog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 22:59
Well... I lost my temper with Vodafone and that tvgids actie .... am I the only one to crazy with their cutomer service :-) ?

http://www.photoshoot.me/...e-do-they-think-im-a-dog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
Canaria schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Je moet 700 euro voor de iPhone betalen? Of krijg je toch korting op de iPhone maar klaag je dat die korting hetzelfde is voor nieuwe klanten?

Als je een iPhone 4 krijgt voor 300 euro in plaats van voor 650 euro is dat een korting van 350 euro. Dat is bij een tweejarig i-150 bijna de helft van je abonnementskosten.

Blijkbaar heeft T-Mobile niet genoeg aan je verdiend om dik in het behoud van jou als klant te investeren. Is je maandelijkse rekening nooit lager dan zo'n 200 euro?

[...]

Dat is wat ze feitelijk ook zeggen door je geen aanbieding te geven. T-Mobile maakt afhankelijk van wat je allemaal met je belbundel doet nauwelijks winst of zelfs verlies op jouw abonnement. Ik snap niet hoe je als klant ontevreden kunt zijn als je elke twee jaar opnieuw een waardevol welkomstgeschenk krijgt!
Prima dat jij het niet begrijpt of niet wil begrijpen.
Ik wil gewoon een gebaar als bestaande klant tegenover nieuwe klanten.

Ik ben over het algemeen niet zo tevreden over T-Mobile. M'n abonnement loopt af en het is dus tijd om rond te kijken wat er verder te krijgen is op de markt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PLAE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:22:
[...]

Prima dat jij het niet begrijpt of niet wil begrijpen.
Ik wil gewoon een gebaar als bestaande klant tegenover nieuwe klanten.
Natuurlijk begrijp ik dat je dat wilt :P
Maar dat doen providers niet.

In jouw geval heeft T-Mobile aan de hand van je klanthistorie bepaald dat ze geen extra kosten of moeite in je willen steken om je als klant te houden. Dat geld steken ze liever in betere klanten die wel winst opleveren.
Als je overstapt naar een andere provider doe je precies wat T-Mobile goed uitkomt: een concurrent geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
Zo dicht bij het einde zit ik nog niet.
Lever wel degelijk geld op (door m'n eigen luiheid).

we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
PLAE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:04:

Ik weet niet hoeveel je belt, maar als je heel weinig belt en je wilt een iPhone kan je er bijna niet goedkoper aankomen dan bij T-Mobile. 16GB € 169,95 of 32GB € 269,95 + 2 jaar i150 zonder verlengkosten en twee jaar garantie (+ 6 maanden T-Mobile Family gratis). In het buitenland betaal je voor de 16GB € 640,00 of 32GB € 740,00, dan moet je hem zelf halen (anders verzendkosten, douane) en je abonnement er nog bij optellen. Tevens geeft Apple maar 1 jaar garantie (na veel touwtrekken de 2 jaar) en die heb je dan ook in het land van herkomst. Al met al kan je dan dus net zo goed een T-Mobile abonnement afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch dat je als vaste klant gewardeerd wil worden!

Helaas is de werkelijkheid vaak anders.
Ik ben zelf al 6 jaar klant bij KPN en telkens kom je er weer achter dat je bij verlenging meer moet bijbetalen voor een nieuwe telefoon dan bij een nieuw abbonnement.

En aangezien KPN nu nog steeds de Iphone niet gaat verkopen denk ik er zelf ook sterk over om maar eens over te stappen naar een andere provider.
Maar ja dat ontvangst schijnt bij ons in Muntendam (Groningen) nog al k..t te zijn en dat heeft KPN wel goed voor elkaar.
Gelukkig heb ik de tijd nog heel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Bracha25 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Mijn vrouw had precies hetzelfde. Vond het ook een raar bedrag. Maar tel er maar eens 19% BTW bij op, dan kom je aan? Inderdaad, de 14.95:( Daarop lieten ze wel weten dat we een brief konden sturen end e bevestigingsmail met daarin die 11.95
Die gedachte had ik ook direct toen de HD dame me dit bedrag noemde. Daarom zei ik: dit bedrag is zeker excl. btw/..? "Nee hoor, dit is inclusief btw"...
Je kunt er dus echt niet van op aan wat de helpdesk vertelt...
Ik ga het nu proberen duidelijk te krijgen via mail :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:22

Ankh

|true

bureno schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

Die gedachte had ik ook direct toen de HD dame me dit bedrag noemde. Daarom zei ik: dit bedrag is zeker excl. btw/..? "Nee hoor, dit is inclusief btw"...
Je kunt er dus echt niet van op aan wat de helpdesk vertelt...
Ik ga het nu proberen duidelijk te krijgen via mail :X
€ 12,56 incl. BTW is trouwens geen € 11,95 excl. BTW maar € 10,55 :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:47:

Ik ben zelf al 6 jaar klant bij KPN en telkens kom je er weer achter dat je bij verlenging meer moet bijbetalen voor een nieuwe telefoon dan bij een nieuw abbonnement.
Als je het zo bekijkt, lijkt het alsof je helemaal niet gewaardeerd wordt. Maar je krijgt wel elke keer als je contract is afgelopen korting op een nieuwe telefoon en dat is op zich natuurlijk al een waardering. Er zijn ook genoeg branches waar dat anders is. De sportschool bijvoorbeeld geeft nieuwe klanten die een jaarabonnement nemen twee maanden gratis. Na dat eerste jaar krijg je echt niet weer twee maanden gratis, laat staan drie omdat je zo'n trouwe klant bent. De boekenclub geeft vijf boeken/cd's/dvd's gratis als je lid wordt. Maar ook al koop je elk kwartaal voor een kapitaal aan boeken, na dat eerste jaar mag je blij zijn als je tien euro vasteklantenkorting krijgt op een boek.
Toen ik nog in de telecom werkte, kregen sommige klanten wel een toestel naar keuze helemaal gratis. Die hadden dan wel rekeningen van meer dan 500 euro elke maand. Klanten die maandelijks maar een paar tientjes omzet opleveren elke twee jaar een gratis iPhone verstrekken is buiten elke proportie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:47:

En aangezien KPN nu nog steeds de Iphone niet gaat verkopen denk ik er zelf ook sterk over om maar eens over te stappen naar een andere provider.
Maar ja dat ontvangst schijnt bij ons in Muntendam (Groningen) nog al k..t te zijn en dat heeft KPN wel goed voor elkaar.
Gelukkig heb ik de tijd nog heel even ;)
Dat ligt helemaal aan hoeveel je gebruikt en hoe vaak je buiten je bundel gaat. Als jij elke maand netjes in je bundel blijft en verder een rekening van 20 p/m max. hebt, dan kan ik KPN volledig begrijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Ankh schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:09:
[...]

€ 12,56 incl. BTW is trouwens geen € 11,95 excl. BTW maar € 10,55 :)
Wat bureno bedoelde is dat 12,56 exclusief BTW gelijk is aan 14,95. incl. BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Vodafone maar even gemaild over de status van mijn bestelling. Wat een boutklantenservice zeg, dat zijn toch geen tijden van 8 tot 6, zo kan ik m der ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Wat is precies de meerwaarde van een iphone abonnement (bijvoorbeeld de i-150) boven een relax abonnement met web'n walk?

Ik kan via Typhone namelijk een gratis 3gs krijgen bij een 2 jarig relax 25 abonnement met gratis web'n walk standaard. Zie http://www.typhone.nl/aanbiedingen-49/iphone-1
Prima deal lijkt me maar wat is de meerwaarden van zo'n speciaal i-phone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
Tc-Chub schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:26:
Vodafone maar even gemaild over de status van mijn bestelling. Wat een boutklantenservice zeg, dat zijn toch geen tijden van 8 tot 6, zo kan ik m der ook wel bij.
Klantenservice van vodafone zelf is tot 8 uur savonds.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
kadoendra schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:41:
Wat is precies de meerwaarde van een iphone abonnement (bijvoorbeeld de i-150) boven een relax abonnement met web'n walk?

Ik kan via Typhone namelijk een gratis 3gs krijgen bij een 2 jarig relax 25 abonnement met gratis web'n walk standaard. Zie http://www.typhone.nl/aanbiedingen-49/iphone-1
Prima deal lijkt me maar wat is de meerwaarden van zo'n speciaal i-phone abonnement?
Internet is snel en helemaal onbeperkt en je hebt visual voicemail.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
MrBlueEyes schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:01:
[...]

Internet is snel en helemaal onbeperkt en je hebt visual voicemail.
Oke, maar verder is die deal toch best aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
kadoendra schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:18:
[...]

Oke, maar verder is die deal toch best aardig?
Dat is dan de 8GB versie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
MrBlueEyes schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:30:
[...]

Dat is dan de 8GB versie neem ik aan?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:36
Hier ook de 400 minuten tvgids actie besteld; nog voor 11,95 p/mnd. De volgende dag werd ik gebeld om een leveringsafspraak. Diezelfde avond werd ik weer gebeld om het af te zeggen; de datum voor nummerbehoud was nog niet goedgekeurd. Sindsdien: radiostilte...........................
Ik kan nergens terugvinden bij wie ik nou moet zijn voor inlichtingen (VF, of t-mob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42
autoreverse schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:19:
Hier ook de 400 minuten tvgids actie besteld; nog voor 11,95 p/mnd. De volgende dag werd ik gebeld om een leveringsafspraak. Diezelfde avond werd ik weer gebeld om het af te zeggen; de datum voor nummerbehoud was nog niet goedgekeurd. Sindsdien: radiostilte...........................
Ik kan nergens terugvinden bij wie ik nou moet zijn voor inlichtingen (VF, of t-mob)
Communicatie over nummerbehoud loopt altijd via de nieuwe aanbieder. Als je nummer wordt overgezet van T-Mobile naar Vodafone zul je dus bij Vodafone moeten zijn voor meer inlichtingen.
Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.