[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik wil een iPhone 3GS 8GB bestellen bij Phonehouse.nl

Gaat om een Relax 25 abbo, met gratis Web'n Walk, dus komt neer op 20e per maand en gratis iPhone.

Nu is me vraag, als ik het online bestel, heb ik het toestel morgen binnen en wordt contract aan deur geregeld.. Krijg je dan gelijk je SIM-Kaart, of duurt dat langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MrBlueEyes schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:00:
[...]

Klantenservice van vodafone zelf is tot 8 uur savonds.
Maar als bijna alle ondersteunende afdelingen alleen tijdens kantoortijden bereikbaar zijn heb je daar weinig aan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Dennischo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:18:
Ik wil een iPhone 3GS 8GB bestellen bij Phonehouse.nl

Gaat om een Relax 25 abbo, met gratis Web'n Walk, dus komt neer op 20e per maand en gratis iPhone.

Nu is me vraag, als ik het online bestel, heb ik het toestel morgen binnen en wordt contract aan deur geregeld.. Krijg je dan gelijk je SIM-Kaart, of duurt dat langer?
Ik ga ook voor deze aanbieding.Nu twijfel ik alleen of ik voor Web'n Walk standaard ga of voor Web'n walk plus.

Kan iemand hier vertellen of de standaard wel werkbaar is? Dat het langzamer is dan plus snap ik, maar is het nog wel te doen? De iphone pakt binnen gewoon mijn wifi verbinding dus het zal alleen voor buitengebruik zijn.Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Is skype bijvoorbeeld mogelijk bij standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
kadoendra schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Ik ga ook voor deze aanbieding.Nu twijfel ik alleen of ik voor Web'n Walk standaard ga of voor Web'n walk plus.

Kan iemand hier vertellen of de standaard wel werkbaar is? Dat het langzamer is dan plus snap ik, maar is het nog wel te doen? De iphone pakt binnen gewoon mijn wifi verbinding dus het zal alleen voor buitengebruik zijn.Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Is skype bijvoorbeeld mogelijk bij standaard?
Ik weet wel dat Plus niet oneindig is. Na een tijdje veel internetten op Plus, gaat je abbo terug naar Standaard. Waarom? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik heb momenteel sim-only bij tmobile, en wil eindelijk overstappen naar een iPhone 4.
De i-abbonnementen vind ik niets, wil graag een onbeperkt sms-bundel.

Nu kom ik twee mogelijkheden tegen bij een relax abbo. Web'n'Walk Standard Vast en Plus Vast. Ik begrijp dat Plus een stuk sneller is als Standard, maar wel met een datalimiet van 2Gb per maand.

Nu vraag ik me af, heb je met een iPhone hier voldoende aan, (en kan ik dus met een gerust hart voor een Relax abbo kiezen). En wat is dan de meest verstandige keuze, Standard of Plus? Het prijsverschil is momenteel 5 euro per maand. (Standard = 24 maanden gratis, Plus = 24 maanden voor 5 euro per maand).

edit: ik zie nu pas dat ik exact dezelfde vraag stel als mijn bovenbuurman ;)

Edit: Wat is dit voor een rare actie?
Als bestaande klant krijg je 12 maanden korting (bij een 2 jarig abbo) op internet.
Als nieuwe klant krijg je 24 maanden korting (bij een 2 jarig abbo) op internet.
Kan iemand dit bevestigen? En zou het zin hebben om TMobile te bellen hierover? 24 maanden lang 10tje per maand korting is altijd welkom! :)

[ Voor 24% gewijzigd door SyS_ErroR op 04-08-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die vind dat ie te ver van België afwoont om zelf de Iphone4 te gaan halen:
Ga even kijken bij NS Hispeed!
Voor 50 euri op en neer naar Antwerpen of Brussel vanaf elk station in Nederland!
En het is met gemak binnen 1 dag te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:47:
[...]

Communicatie over nummerbehoud loopt altijd via de nieuwe aanbieder. Als je nummer wordt overgezet van T-Mobile naar Vodafone zul je dus bij Vodafone moeten zijn voor meer inlichtingen.
Je kan wel bij je oude aanbieder checken of het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
SyS_ErroR schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:31:
Ik heb momenteel sim-only bij tmobile, en wil eindelijk overstappen naar een iPhone 4.
De i-abbonnementen vind ik niets, wil graag een onbeperkt sms-bundel.

Nu kom ik twee mogelijkheden tegen bij een relax abbo. Web'n'Walk Standard Vast en Plus Vast. Ik begrijp dat Plus een stuk sneller is als Standard, maar wel met een datalimiet van 2Gb per maand.

Nu vraag ik me af, heb je met een iPhone hier voldoende aan, (en kan ik dus met een gerust hart voor een Relax abbo kiezen). En wat is dan de meest verstandige keuze, Standard of Plus? Het prijsverschil is momenteel 5 euro per maand. (Standard = 24 maanden gratis, Plus = 24 maanden voor 5 euro per maand).

edit: ik zie nu pas dat ik exact dezelfde vraag stel als mijn bovenbuurman ;)

Edit: Wat is dit voor een rare actie?
Als bestaande klant krijg je 12 maanden korting (bij een 2 jarig abbo) op internet.
Als nieuwe klant krijg je 24 maanden korting (bij een 2 jarig abbo) op internet.
Kan iemand dit bevestigen? En zou het zin hebben om TMobile te bellen hierover? 24 maanden lang 10tje per maand korting is altijd welkom! :)
Ben hier ook al over begonnen op hun helpdesk-forum. Ben benieuwd naar het antwoord. Ben benieuwd wat de telefonische KS zegt.

Bij andere verkooppunten is het trouwens wel bij zowel verlenging als nieuw abbo 24 maanden. Lijkt me dus een foutje (hopelijk)

[ Voor 4% gewijzigd door hatsjoe123 op 04-08-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
autoreverse schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:19:
Hier ook de 400 minuten tvgids actie besteld; nog voor 11,95 p/mnd. De volgende dag werd ik gebeld om een leveringsafspraak. Diezelfde avond werd ik weer gebeld om het af te zeggen; de datum voor nummerbehoud was nog niet goedgekeurd. Sindsdien: radiostilte...........................
Ik kan nergens terugvinden bij wie ik nou moet zijn voor inlichtingen (VF, of t-mob)
Dat is al bij heel veel mensen gebeurd. Heel raar, nu laten ze inderdaad niets van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:42:
Voor iedereen die vind dat ie te ver van België afwoont om zelf de Iphone4 te gaan halen:
Ga even kijken bij NS Hispeed!
Voor 50 euri op en neer naar Antwerpen of Brussel vanaf elk station in Nederland!
En het is met gemak binnen 1 dag te doen ;)
Waarom zou ik naar Belgie gaan wanneer ik hier op http://www.gsmwarenhuis.nl/gsm/apple/ voor hetzelfde bedrag (plus 10euro verzendkosten) het in Nederland kan krijgen, en ook nog eens netjes thuis afgeleverd.

Ik weet niet hoeveel ze op voorraad hebben, of vanaf waar ze het sturen, kwam het vandaag met toeval tegen wanneer ik op zoek was naar abonnementen met iPhone 4. In ieder geval, daar dus ook los te bestellen!

Bestelling: 1 x Apple iPhone4 - Black 32gb
Prijs: € 740,00
Verzendkosten: € 9,95
Totaalprijs: € 749,95

//EDIT: zie hieronder, over het hoofd gezien, maar goed, voor diegene die niet willen reizen :P

[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 04-08-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Extra let op : T-MOBILE SIMLOCK !!!

Zie maar eens een goedkoop T-Mobile abbo te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 00:13
Iemand ervaring hoe goed het internet werkt van T-Mobile Relax 25 ( 384/64, onbeperkt ) in verhouding tot Vodafone Bel+SMS+Web SIM Only 400 ( 3.6 Mbps, fair use policy ) en het 'standaard' T-Mobile iPhone i-plan ( 2048/384, onbeperkt )?

[ Voor 64% gewijzigd door eagl0r op 05-08-2010 01:53 . Reden: andere formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig die Vodafone actie... maar dan moet je het ook daadwerkelijk kunnen bestellen.

My story: heb via de website abonnement besteld, 1 mailtje gekregen direct erna, waarin staat dat zodra een medewerker de bestelling processed, ik een bevestigingsmailtje krijg.

Dat bevestigingsmailtje heb ik nooit gekregen. Ik dus proberen Vodafone te bellen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, en je krijgt steeds een telefoonnummer van een andere afdeling... Uiteindelijk dus ook het telefoonnummer dat in bovenstaande posts is vermeld. Het telefoonnummer... waar niemand door kan komen.

Blijkbaar is die actie zo populair geworden, en hebben zoveel mensen gebeld.. dat ze geen zin meer hebben om op te nemen.

Het telefoonnummer is dus niet bereikbaar... ik probeer er al 2 dagen door te komen (meer dan 15 keer gebeld, je wordt niet eens in een rij geplaatst.. maar de verbinding wordt direct verbroken). Vriend van mij heeft in de afgelopen 3 dagen... 28 keer gebeld... geen success.

Nu kreeg ik door een ander nummer te kiezen in het keuzemenu, wel een medewerker aan de lijn. Die zei dat het zo ontzettend druk is, dat ze niet weten wanneer je je abonnement daadwerkelijk bevestigd zou krijgen.

Zijn woorden: "normale wachttijd is 2 weken, maar dat ga je nu niet meer halen". Blijkbaar komt iedereen op een lijst te staan, en die wordt langzaam afgehandeld op volgorde.

Wel belachelijk dat een groot bedrijf als Vodafone een onbereikbare klantenservice heeft. We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar tegen welke prijs? Service vind ik erg belangrijk. Als er straks iets mis gaat met mijn factuur of abonnement, wil ik wel iemand kunnen bereiken van de klantenservice, die me ook daadwerkelijk helpt!

Daarnaast heeft een andere vriend van mij, dezelfde actie een maand geleden besteld. Vandaag even wat testen gedaan met 3x iPhone4... De Vodafone heeft 1 streepje t.o.v. 4 streepjes T-Mobile... En de beloofde 3G snelheden worden nimmer gehaald.

Nu probeer ik zeker geen reclame te maken voor T-Mobile.. daar ben ik namelijk helemaal niet over te spreken (wil zelf overstappen van T-Mobile... maar dat is een compleet ander verhaal).

Jammer.. ben nu dus wel opzoek naar een voordelig abonnement voor mijn iPhone 4 :(

Suggesties erg welkom in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:56:
Allemaal leuk en aardig die Vodafone actie... maar dan moet je het ook daadwerkelijk kunnen bestellen.

My story: heb via de website abonnement besteld, 1 mailtje gekregen direct erna, waarin staat dat zodra een medewerker de bestelling processed, ik een bevestigingsmailtje krijg.

Dat bevestigingsmailtje heb ik nooit gekregen. Ik dus proberen Vodafone te bellen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, en je krijgt steeds een telefoonnummer van een andere afdeling... Uiteindelijk dus ook het telefoonnummer dat in bovenstaande posts is vermeld. Het telefoonnummer... waar niemand door kan komen.

Blijkbaar is die actie zo populair geworden, en hebben zoveel mensen gebeld.. dat ze geen zin meer hebben om op te nemen.

Het telefoonnummer is dus niet bereikbaar... ik probeer er al 2 dagen door te komen (meer dan 15 keer gebeld, je wordt niet eens in een rij geplaatst.. maar de verbinding wordt direct verbroken). Vriend van mij heeft in de afgelopen 3 dagen... 28 keer gebeld... geen success.

Nu kreeg ik door een ander nummer te kiezen in het keuzemenu, wel een medewerker aan de lijn. Die zei dat het zo ontzettend druk is, dat ze niet weten wanneer je je abonnement daadwerkelijk bevestigd zou krijgen.

Zijn woorden: "normale wachttijd is 2 weken, maar dat ga je nu niet meer halen". Blijkbaar komt iedereen op een lijst te staan, en die wordt langzaam afgehandeld op volgorde.

Wel belachelijk dat een groot bedrijf als Vodafone een onbereikbare klantenservice heeft. We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar tegen welke prijs? Service vind ik erg belangrijk. Als er straks iets mis gaat met mijn factuur of abonnement, wil ik wel iemand kunnen bereiken van de klantenservice, die me ook daadwerkelijk helpt!

Daarnaast heeft een andere vriend van mij, dezelfde actie een maand geleden besteld. Vandaag even wat testen gedaan met 3x iPhone4... De Vodafone heeft 1 streepje t.o.v. 4 streepjes T-Mobile... En de beloofde 3G snelheden worden nimmer gehaald.

Nu probeer ik zeker geen reclame te maken voor T-Mobile.. daar ben ik namelijk helemaal niet over te spreken (wil zelf overstappen van T-Mobile... maar dat is een compleet ander verhaal).

Jammer.. ben nu dus wel opzoek naar een voordelig abonnement voor mijn iPhone 4 :(

Het gaat allemaal idd niet echt soepel bij Vodafone, daar staat dit topic inmiddels vol van. Na bestellen kreeg ik wel een bevestigingsscherm met de melding dat ik een mail zou krijgen. Maar die mail heb ik nooit gehad. Vreemd genoeg stond 3 dagen later wel de koerier (afspraak gemaakt) op de stoep met mijn nieuwe sim en de porteerdatum van mijn huidige nummer. Huidige provider gebeld, alles in orde. Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:16
Ik kreeg laatst een smsje van Tmobile waarin ze zeiden dat het nog zeker 4 tot 8 weken kon duren, gisteren kreeg ik ineens een bericht dat ze hem gingen leveren :) ik krijg hem vandaag binnen :)

Vind de prijs overigens wel hoog, heb hem namelijk met een 2 jarige i150 genomen waarbij ik nog 169 moest bijbetalen. Maar mijn iphone 3g was kapot en moest echt een andere hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
GranCanaria schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:59:
Ik kreeg laatst een smsje van Tmobile waarin ze zeiden dat het nog zeker 4 tot 8 weken kon duren, gisteren kreeg ik ineens een bericht dat ze hem gingen leveren :) ik krijg hem vandaag binnen :)

Vind de prijs overigens wel hoog, heb hem namelijk met een 2 jarige i150 genomen waarbij ik nog 169 moest bijbetalen. Maar mijn iphone 3g was kapot en moest echt een andere hebben.
De grote vraag is: Wanneer had je de iPhone 4 besteld?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
GranCanaria schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:59:

Voor mijn vriendin 2 jaar contractverlenging via T-Mobile gedaan met een Relax Online 35 icm web'nwalk standaard vast en iPhone 4 16 GB. Was de telefoon maar €30. En het abonnement is behalve internetsnelheid en FUP veel gunstiger dan een i150 abbo.

[ Voor 0% gewijzigd door loeberce op 05-08-2010 12:06 . Reden: Extra info mbt model en abbo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
hatsjoe123 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:21:
[...]

Ben hier ook al over begonnen op hun helpdesk-forum. Ben benieuwd naar het antwoord. Ben benieuwd wat de telefonische KS zegt.

Bij andere verkooppunten is het trouwens wel bij zowel verlenging als nieuw abbo 24 maanden. Lijkt me dus een foutje (hopelijk)
Maar bij andere verkooppunten krijg je geen Relax Online, maar Relax. Wat ook weer 5 euro per maand scheelt, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
loeberce schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Voor mijn vriendin 2 jaar contractverlenging gedaan met een Relax 35 icm web'nwalk standaard vast en iPhone 4. Was de telefoon maar €30. En het abonnement is behalve internetsnelheid en FUP veel gunstiger dan een i150 abbo.
Waar heb je dit abonnement afgesloten? Relax 35 2 jaar met € 30,00 bijbetalen voor een iPhone 4 16GB zie ik nergens. Wel zie ik Relax 35 2 jaar met gratis 24 maanden Web 'n' Walk Plus, met een duurdere prijs voor de iPhone 4.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 05-08-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:00:
[...]

Waar heb je dit abonnement afgesloten? € 30,00 bijbetalen bij 2 jaar Relax 35 zie ik nergens. Wel zie ik 2 jaar Relax 35 met gratis 24 maanden Web 'n' Walk Plus, met een duurdere prijs voor de iPhone 4.
Bij T-Mobile zelf. Moet erbij zeggen dat het een 16 GB model betreft en dat het Relax Online 35 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
SyS_ErroR schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:52:
[...]

Maar bij andere verkooppunten krijg je geen Relax Online, maar Relax. Wat ook weer 5 euro per maand scheelt, right? :)
Hm nee, niet zo zeer. Deze topic mocht geloof ik niet over winkels gaan, om even reactie te geven op je opmerking: bij bijvoorbeeld smartphoneshop staat ook gewoon relax 25 voor 19,95 met 2 jaar W&W gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een Relax Online 25, voor 19,95 euro. WnW Plus voor 15 euro en 1 jaar gratis. Daar lekker SMS Maximaal bij voor tien euro en 32GB voor 180 euro. Ik vind het netjes!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:15
Gister een brief gekregen van mijn nieuwe contract van t-mobile. Deze gaat echter een maand later in dan dat mijn oude abonnement ophield. (16 aug, ipv 16 juli) Dat zou betekenen dat ik 25 maanden mijn 3g afbetaal ipv de afgesproken 24..
Toen maar even gebeld met t-mobile, waarbij mij werd verteld dat dit niet terug te draaien was en het enige wat ze konden doen was 1 maand 100% korting geven en mijn nieuwe contract vanaf vandaag in te laten gaan.

Ik vind dat als je als provider zorgt dat alle mensen die op dag 1 een 3g hadden niet een normale overstap kunnen volgen omdat je nu zo nodig een week na het oude abonnement pas je abo inc iPhone 4 kunt verlengen, ze er wel rekening mee konden houden.
Nu proberen ze nog even bij iedereen (ik neem aan dat ik niet de enige was) een maandje extra geld te vangen.

In ieder geval goed en zonder te veel zeuren opgelost, maar had liever gehad dat ze het in 1 keer goed hadden gedaan. Uiteindelijke bedrag wat ik nu betaal is gelijk aan 2 x 2 jaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik heb heel dit topic doorgespit maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik heb Samsung Jet met een abbo bij de kpn zonder internetbundel omdat ik dit toch nooit doe op zo'n klein schermpje.
Nu ga ik zaterdag een losse iPhone kopen en die wil ik eigenlijk gebruiken om te tetheren naar m'n Wifi iPad.

Nou dacht ik heel simpel om de sim uit m'n Samsung te halen en deze in de iPhone te stoppen. Echter, een internetbundel is 9,95 euro per maand en dat gaat me nu weer net te ver. Maar ik wil wel de mogelijkheid om overal waar ik ben met m'n iPad om even te kunnen internetten of Google maps te raadplegen.

Dus nu vraag ik mij af of dit een mogelijkheid is: http://shop.www.hi.nl/hi/...ne-Tablet/THIINTVM01.html

Het is een simkaartje bedoeld voor in een iPad maar er zit een verloopje bij waardoor hij in een iPhone past. Ik vraag mij dus af of het gaat werken als ik dit zou gebruiken en dan via MyWi de iPhone kan tetheren naar de iPad zodat ik daar internet op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
loeberce schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:05:
[...]

Bij T-Mobile zelf. Moet erbij zeggen dat het een 16 GB model betreft en dat het Relax Online 35 is.
Mijn collega heeft net met T-Mobile gebeld, maar die krijgt dit niet voor elkaar. Hij moet voor een iPhone 4 16GB € 199,95 bijbetalen volgens mij. Dan heb ik het over Relax Online 35, 2 jaar, € 28,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard.

Heb jij voor € 30,00 bijbetalen gebruik gemaakt van een andere actie? Of een andere actie aangehaald?

Relax Online is zeker relax, maar niet voor de Internet snelheid, dat is wel jammer.

i-abonnementen: 2048/384 Kb/sec
W'n'W Standaard: 384/64 Kb/sec

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 05-08-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinomix
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05-2021
Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:56:
[...]

Mijn collega heeft net gebeld, maar die krijgt dit niet voor elkaar. Hij moet iets van € 199,95 bijbetalen volgens mij. Dan heb ik het over Relax Online 2 jaar € 28,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard.

Heb jij voor € 30,00 bijbetalen gebruik gemaakt van een andere actie?

Relax Online is zeker relax, maar niet voor de Internet snelheid, dat is wel jammer.

Ik heb gisteren ook gebeld voor verlenging en kreeg ook de aanbieding van Relax 35 2 jaar € 28,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard. Moest dan ook € 29,00 bijbetalen voor het toestel. Dus dit klopt wel.

Heb nu Flex 30 en omdat ik nog onzettend veel tegoed heb, heb ik vandaag toch maar weer gebeld en gevraagd wat het toestel zou kosten als ik Relax 25 2 jaar € 19,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard zou nemen. Ik moest dan € 109,00 bijbetalen.

Dus ik even snel rekenen:
Optie1 = 24 maanden * 28,95 Relax 35 (incl. W'n'W std.) + 29 toestel = 723, 80 totaal over 2 jaar
Optie2 = 24 maanden * 19,95 Relax 25 (incl. W'n'W std.) + 109 toestel = 588,75 totaal over 2 jaar

Dus ik heb dit natuurlijk gelijk maar even gewijzigd naar optie 2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:22:
Gister een brief gekregen van mijn nieuwe contract van t-mobile. Deze gaat echter een maand later in dan dat mijn oude abonnement ophield. (16 aug, ipv 16 juli) Dat zou betekenen dat ik 25 maanden mijn 3g afbetaal ipv de afgesproken 24..
Toen maar even gebeld met t-mobile, waarbij mij werd verteld dat dit niet terug te draaien was en het enige wat ze konden doen was 1 maand 100% korting geven en mijn nieuwe contract vanaf vandaag in te laten gaan.

Ik vind dat als je als provider zorgt dat alle mensen die op dag 1 een 3g hadden niet een normale overstap kunnen volgen omdat je nu zo nodig een week na het oude abonnement pas je abo inc iPhone 4 kunt verlengen, ze er wel rekening mee konden houden.
Nu proberen ze nog even bij iedereen (ik neem aan dat ik niet de enige was) een maandje extra geld te vangen.

In ieder geval goed en zonder te veel zeuren opgelost, maar had liever gehad dat ze het in 1 keer goed hadden gedaan. Uiteindelijke bedrag wat ik nu betaal is gelijk aan 2 x 2 jaar in ieder geval.
Ik heb precies hetzelfde gehad alleen bij mij ging het absoluut niet soepel. Ook uitegelegd dat ze op deze manier fijn 25 maanden incasseren onder het mom van: uw telefoon is er nog niet. Nou, dat werd niet gewaardeerd door die muts van de klantenservice. Tot nu toe altijd goed geholpen door T-Mobile maar wat een azijnmuts was dit zeg. Ze kon het wel veranderen maar dan kwam ik weer helemaal achter aan de wachttij voor de iPhone 4. Niks ervan zeg ik, dat was niet de afspraak die ik gemaakt heb toen ik de telefoon bestelde. Ik werd voor het blok gezet: of contract aanpassen en achteraan de wachtrij aansluiten of zo laten.

In mijn boosheid zeg ik tegen haar: misschien moest ik die order maar eens annuleren als het zo moet. Vijf seconden stil: meneer ik heb het voor u geregeld, uw order is gecancelled. 8)7 Kan ik nog iets anders voor u doen? Ja, verbindt me even door met opzeggingen Grrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
@Arga ben je mooi klaar mee. Trip Parijs of Londen in de planning?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:56:
[...]

Mijn collega heeft net met T-Mobile gebeld, maar die krijgt dit niet voor elkaar. Hij moet voor een iPhone 4 16GB € 199,95 bijbetalen volgens mij. Dan heb ik het over Relax Online 35, 2 jaar, € 28,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard.

Heb jij voor € 30,00 bijbetalen gebruik gemaakt van een andere actie? Of een andere actie aangehaald?

Ging je collega wel voor een contractverlenging? Dat is misschien het verschil? Ik heb het via My T-Mobile geregeld en dan contract vernieuwen. Behalve het leveren van de telefoon zelf is de rest allemaal al geregeld. Dus nu 8 weken met de oude telefoon bellen en dan iPhonen.

Mbt internet snelheid, ze leest alleen de Telegraaf thuis, en dat gaat via wifi. De rest buitenshuis kan best op een wat lagere snelheid. Want die hoge "beloofde" snelheden haalt men mijns inziens toch nooit in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:56:

Vreemd, ik ben vandaag gebeld voor de levering van de sim. Ik heb 2 augustus 's avonds besteld en vrijwel direct een bevestigingsmail gekregen. Heb dus (gelukkig) de klantenservice niet nodig gehad. So far, so good. Hopelijk dat mijn nummerportering ook vloeiend verloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Goochelaar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:03:
Ter info:

https://directsales.vodafone.nl/anwb
-knip-

Blijkbaar is bij het 400 abonnement voor Bel+SMS+Web de prijs ingevuld van Bel+SMS. De actieprijs is inmiddels overal aangepast, maar de originele prijs van €23,95 staat er nog. Alleen bij

https://directsales.vodafone.nl/studenten

Staat nog de actieprijs van €11,95 al zal dat ook wel snel aangepast worden.

Dus geïnteresseerden zullen denk ik snel moeten bestellen.
Bedankt voor de info, ik keek net weer even op de tvgids-link en zag 14,95 staan en schrok al (3 euro is weinig, maar dan zou je of meer moeten betalen voor minder, of minder voor nóg minder minuten :P ).
Is het mogelijk om je abonnement pas veel later in te laten gaan zonder dat je van abonnement-provider wisselt? Dus nu contract afsluiten dat pas 1 oktober ingaat?

[ Voor 12% gewijzigd door MacorgaZ op 05-08-2010 19:34 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

TF

bla bla

Kan iemand mij wat uitleggen, ik snap het niet helemaal denk ik.

Ik heb nu Hi en kan al 'verlengen'. Dat mag bij Hi nml al 4 maanden van te voren. Eigenlijk wil ik nu een iphone en dus naar t-mobile.

Wanneer sluit ik dan over? Nu of pas na die 4 maanden (december). Als ik het nu doe, krijg ik dan wel mijn iphone al eerder? Of pas in december evengoed.

Als ik voorheen mijn Hi gewoon verlengde, dan kreeg ik direct een nieuw toestel mee.

Weet iemand hoe dit werkt?

En er staat bij het bestelfourmulier op internet 'je kunt achteraf nummerbehoud regelen' Krijg je dan eerst een tijdelijk nummer?

[ Voor 12% gewijzigd door TF op 05-08-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
TF schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:08:
Kan iemand mij wat uitleggen, ik snap het niet helemaal denk ik.

Ik heb nu Hi en kan al 'verlengen'. Dat mag bij Hi nml al 4 maanden van te voren. Eigenlijk wil ik nu een iphone en dus naar t-mobile.

Wanneer sluit ik dan over? Nu of pas na die 4 maanden (december). Als ik het nu doe, krijg ik dan wel mijn iphone al eerder? Of pas in december evengoed.

Als ik voorheen mijn Hi gewoon verlengde, dan kreeg ik direct een nieuw toestel mee.

Weet iemand hoe dit werkt?

En er staat bij het bestelfourmulier op internet 'je kunt achteraf nummerbehoud regelen' Krijg je dan eerst een tijdelijk nummer?
Voorheen was het zo dat je bij een andere winkel (of provider) dan je huidige provider je abbo vanaf 3 maanden voor afloop kunt verlengen/overzetten. Als je abbo dan bijvoorbeeld in november af zou lopen dan kun je nu een nieuw t-mobile abbo afsluiten die dan vanaf november in gaat. Het toestel krijg je dan onmiddelijk al.
Dit was iig vorig jaar zo, misschien zijn er zaken veranderd ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

hatsjoe123 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:18:
[...]

Voorheen was het zo dat je bij een andere winkel (of provider) dan je huidige provider je abbo vanaf 3 maanden voor afloop kunt verlengen/overzetten. Als je abbo dan bijvoorbeeld in november af zou lopen dan kun je nu een nieuw t-mobile abbo afsluiten die dan vanaf november in gaat. Het toestel krijg je dan onmiddelijk al.
tnx

ik bel ze morgen wel even. Anders wacht ik nml tot december. Wie weet wat voor aanbieding er dan is. Tenzij ik de iphone meteen (inachtneming levertijd) krijg. Dan is het anders haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Trinomix schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb gisteren ook gebeld voor verlenging en kreeg ook de aanbieding van Relax 35 2 jaar € 28,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard. Moest dan ook € 29,00 bijbetalen voor het toestel. Dus dit klopt wel.

Heb nu Flex 30 en omdat ik nog onzettend veel tegoed heb, heb ik vandaag toch maar weer gebeld en gevraagd wat het toestel zou kosten als ik Relax 25 2 jaar € 19,95 p.m. inclusief gratis W'n'W Standaard zou nemen. Ik moest dan € 109,00 bijbetalen.

Optie1 = 24 maanden * 28,95 Relax 35 (incl. W'n'W std.) + 29 toestel = 723, 80 totaal over 2 jaar
Optie2 = 24 maanden * 19,95 Relax 25 (incl. W'n'W std.) + 109 toestel = 588,75 totaal over 2 jaar

De prijzen via tmobile.nl liggen een stuk hoger. Oftewel, bellen loont? Morgen ook maar ff bellen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
hatsjoe123 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:18:
[...]

Voorheen was het zo dat je bij een andere winkel (of provider) dan je huidige provider je abbo vanaf
3 maanden voor afloop kunt verlengen/overzetten. Als je abbo dan bijvoorbeeld in november af zou lopen dan kun je nu een nieuw t-mobile abbo afsluiten die dan vanaf november in gaat. Het toestel krijg je dan onmiddelijk al.
Het is nu 1 maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
[...]

Voor mijn vriendin 2 jaar contractverlenging via T-Mobile gedaan met een Relax Online 35 icm web'nwalk standaard vast en iPhone 4 16 GB. Was de telefoon maar €30. En het abonnement is behalve internetsnelheid en FUP veel gunstiger dan een i150 abbo.
Maar wat betaal je dan voor web'nwalk standaard vast?

Als ik namelijk dezelfde verlenging via My T-Mobile invoer kom ik de actie "gratis 12 maanden internet en e-mail" tegen in plaats van "gratis 24 maanden WnW standaard of €10 korting op WnW plus" (die wel zichtbaar is als je een nieuw contract afsluit).

Ondanks de toestelkorting die je bij contractverlenging kan krijgen lijken de acties m.b.t. internet dus minder interessant dan de acties voor nieuwe abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ferret schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:37:
Ik heb heel dit topic doorgespit maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik heb Samsung Jet met een abbo bij de kpn zonder internetbundel omdat ik dit toch nooit doe op zo'n klein schermpje.
Nu ga ik zaterdag een losse iPhone kopen en die wil ik eigenlijk gebruiken om te tetheren naar m'n Wifi iPad.

Nou dacht ik heel simpel om de sim uit m'n Samsung te halen en deze in de iPhone te stoppen. Echter, een internetbundel is 9,95 euro per maand en dat gaat me nu weer net te ver. Maar ik wil wel de mogelijkheid om overal waar ik ben met m'n iPad om even te kunnen internetten of Google maps te raadplegen.

Dus nu vraag ik mij af of dit een mogelijkheid is: http://shop.www.hi.nl/hi/...ne-Tablet/THIINTVM01.html

Het is een simkaartje bedoeld voor in een iPad maar er zit een verloopje bij waardoor hij in een iPhone past. Ik vraag mij dus af of het gaat werken als ik dit zou gebruiken en dan via MyWi de iPhone kan tetheren naar de iPad zodat ik daar internet op heb.
Niemand? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

In mijn boosheid zeg ik tegen haar: misschien moest ik die order maar eens annuleren als het zo moet. Vijf seconden stil: meneer ik heb het voor u geregeld, uw order is gecancelled. 8)7 Kan ik nog iets anders voor u doen? Ja, verbindt me even door met opzeggingen Grrrrr :(
Dan mag je hopen dat ze dat goed doen; ik heb op de reserveringsdag voor vaste klanten ingetekend, en daarna eens gebeld voor een "aantrekkelijk aanbod", wat er uit bestond dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen.... Allicht voor een bestaande klant. 8)7 Daarna meteen aangegeven dat ik geen interesse meer had, maar op de site bleef maar staan "u komt niet in aanmerking voor verlenging" omdat ik blijkbaar nog in het proces zat. Nog een keer gebeld, weer geannuleerd. Komt deze week de simkaart en welkomstbrief al binnen... Weer gebeld, ik was "in het ene systeem wel geannuleerd maar in het andere niet". Vodafone here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinomix
  • Laatst online: 12-05-2021
Ajax power schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:08:
[...]
Als ik namelijk dezelfde verlenging via My T-Mobile invoer kom ik de actie "gratis 12 maanden internet en e-mail" tegen in plaats van "gratis 24 maanden WnW standaard of €10 korting op WnW plus" (die wel zichtbaar is als je een nieuw contract afsluit).
Ik zag via My T-Mobile ook alleen maar 12 maanden ipv 24 maanden, maar toen ik belde kreeg ik dus de aanbieding van 24 maanden en een hele gunstige prijs voor het toestel. Geregeld via de afdeling
"verlengingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

ik heb even gebeld.

Als mijn abonnement oversluit naar T-mobile, dan word mijn nummer pas omgezet als mijn hi abonnement af is. En mijn t-mobile abo gaat wel al in zo snel als de iphone 4 in mijn bezit is.

Als ik dus nu oversluit, en mijn iphone komt over 2 maanden binnnen. Begin ik ook pas vanaf dan mijn t-mobile abo te betalen. Zit ik nog wel 2 maanden met dubbele kosten. Even nadenken nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

Ik gister ook maar eens gebeld met T-Mobile. Aangegeven dat ik wil verlengen en kijken wat ze me kunnen bieden.

T-Mobile: "Hij is pas een week uit, meneer..."
Ik: "En wat heb ik daar mee te maken? Als ik 'm nu bestel krijg ik 'm toch pas over 8 weken. Dan is die er al 9 weken."
T-M: "Toch kan ik niets aan de prijs doen."
Ik: "Ik vind het jammer dat ook al ben ik al zeer lang klant bij jullie (jaar of 6) er niets aantrekkelijks wordt aangeboden om mij klant te houden."
T-M: *stil*
Ik: "Ik wil m'n abonnement bij deze annuleren."

Vervolgens lukte het doorzetten naar de juiste afdeling niet, maar ik word binnen 10 dagen teruggebeld (met annuleringsdatum van gister). Ben benieuwd of ze dan nog met een leuk aanbod komen. :)

Eigenlijk begrijp ik T-mobile best. Ze zullen sowieso veel klanten werven met de iPhone 4 en de hoeveelheid opzeggingen zullen minimaal zijn. Daar ben ik natuurlijk niets mee geholpen, dus aju paraplu.

Nu maar hopen dat m'n Vodafone abo een beetje snel doorkomt...

Vraagje:

Waarom gaan zoveel mensen naar Parijs voor een iPhone? Puur omdat ze 'm daar op voorraad hebben?

Ik wil 'm zelf in België gaan halen. Heb alleen geen idee of ze daar een beetje op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34
Jobbie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:20:
[...]

Vraagje:

Waarom gaan zoveel mensen naar Parijs voor een iPhone? Puur omdat ze 'm daar op voorraad hebben?

Ik wil 'm zelf in België gaan halen. Heb alleen geen idee of ze daar een beetje op voorraad zijn...
Naar 't schijnt krijgen Mediamarkt en Saturn binnenkort weer voorraad. Ze hebben daar afgelopen woensdag al enkele exemplaren ontvangen, maar die waren zeer snel weer verkocht...
Overigens kun je bij MM Antwerpen reserveren, wel met €100 aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
MacorgaZ schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:34:
[...]

Bedankt voor de info, ik keek net weer even op de tvgids-link en zag 14,95 staan en schrok al (3 euro is weinig, maar dan zou je of meer moeten betalen voor minder, of minder voor nóg minder minuten :P ).
Is het mogelijk om je abonnement pas veel later in te laten gaan zonder dat je van abonnement-provider wisselt? Dus nu contract afsluiten dat pas 1 oktober ingaat?
Graag gedaan.
Op de site site van vodafone: "Loopt jouw Vodafone abonnement binnenkort af? Je kunt je abonnement verlengen vanaf 6 maanden voor het einde van je contract. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Aangezien trouwe T-mobile-klanten bij een contractverlenging geen toestelkorting ontvangen op een iPhone 4 i.c.m. een i-abonnement zat ik even te kijken naar een workaround;
  • Relax Online 35----------€28,95 p/m
  • web'n'walk plus vast-----€4,95
    (actie: 24 maanden €10,- korting)
  • Toestelprijs iPhone 4 16GB: €0,-
Naar mijn weten kan ieder abonnement bij T-mobile worden omgezet naar een hoger abonnement, bijvoorbeeld i-150. (Er wordt gekeken naar de prijs van het basisabonnement (Relax Online 35) exclusief aanvullende bundels.)

Bij deze constructie zou je dus zowel toestelkorting ontvangen evenals de voordelen van het i-150 abonnement kunnen hebben na 1 maand.

Is dit te eenvoudig gedacht of is dit wellicht toch een voordelige constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ajax power schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:27:
Naar mijn weten kan ieder abonnement bij T-mobile worden omgezet naar een hoger abonnement, bijvoorbeeld i-150. (Er wordt gekeken naar de prijs van het basisabonnement (Relax Online 35) exclusief aanvullende bundels.)
Volgens mij kun je niet later nog naar een iPhone-abo's overstappen. Ik kon wel mijn i-150 wijzigen naar een Flex 30 (en later een Relax 30) maar ik kon niet van Flex of Relax naar een i-300.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dit is wel een 'eye opener', ik dacht dat je altijd alleen kon wijzigen in je afgesloten abonnementsvorm. Dus van i150 naar i300 en van Flex 25 naar Flex 30.

T-Mobile is overigens wel slim ik heb mijn abonnement verlengd naar 2 jaar i150. Nu kan ik op de website niet meer zien wat een verlenging met een Relax abonnement me zou kosten voor de bijbetaling van me toestel.

Mijn abonnement i150 is overigens al ingegaan 30-07-2010 maar volgens de brief die ik gisteren kreeg kon ik altijd nog annuleren (dan wordt me abonnement terug gezet naar me oude Flex 25 + W'n'W). Ik moet nu bij aflevering € 269,99 betalen voor mijn iPhone 4G 32 GB Black, wat nog steeds veel is eigenlijk.

[ Voor 63% gewijzigd door Jumpman op 06-08-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
Jumpman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:05:
Dit is wel een 'eye opener', ik dacht dat je altijd alleen kon wijzigen in je afgesloten abonnementsvorm. Dus van i150 naar i300 en van Flex 25 naar Flex 30.

T-Mobile is overigens wel slim ik heb mijn abonnement verlengd naar 2 jaar i150. Nu kan ik op de website niet meer zien wat een verlenging met een Relax abonnement me zou kosten voor de bijbetaling van me toestel.

Mijn abonnement i150 is overigens al ingegaan 30-07-2010 maar volgens de brief die ik gisteren kreeg kon ik altijd nog annuleren (dan wordt me abonnement terug gezet naar me oude Flex 25 + W'n'W). Ik moet nu bij aflevering € 269,99 betalen voor mijn iPhone 4G 32 GB Black, wat nog steeds veel is eigenlijk.
Bij Relax Online 35 2 jr met W'n'W 2jr gratis zou die € 129,95 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:14
Executor16 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:
SMS ontvangen werkt nu ineens :) ik was toch te snel voor Vodafone.

Edit:
Ik log net voor het eerst in op My Vodafone en zie tot mijn grote verbazing dit:

[afbeelding]

Terwijl ik het abonnement heb afgesloten via die ANWB actie!

Wordt de korting niet weergegeven op de website of moet ik maar is snel gaan bellen?
iPhone 4 met Vodafone O+ ? Tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
[...]

Dan heb je maar 1 jaar gratis internet betaal je weer rond de 840 in totaal, de normale prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
--help schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:39:
Vodafone gaat wel via www.xlvoordeel.nl de iPhone 4 verkopen, volgens verschillende bronnen is dit ergens in September of Oktober!

//EDIT
Ik wist niet dat er een telefoonnummer op XLvoordeel stond, dus die heb ik maar even gebeld.
Mij werd zojuist telefonisch verteld, dat de initiele aanlevering van de iPhone 4 samen zou vallen met de release in Nederland (juli). Dit is niet gebeurd en hierdoor is er een vertraging ontstaan.

Volgens de medewerkster, wordt er nu uitgegaan van medio augustus / begin september en dat iedereen die zich heeft geregistreerd via de "houd mij op de hoogte" registratie form, direct een e-mail zal ontvangen. De prijzen (abonnementen) zullen dan ook per direct op de website te komen staan. Hetzelfde geldt ook voor de iPad! Kan niet wachten op de iPhone met Vodafone! :*)

[ Voor 1% gewijzigd door EN-IS op 06-08-2010 19:09 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is dit al voorbij gekomen?

www.studentenmobiel.nl

2 jarig Relax 25 voor 19,95 p/m inclusief web'n'walk standard. Prijs toestel (Iphone 4 16gb) 243 euro.
Dat is 2 jaar 190min/sms per maand inclusief internet en Iphone 4 voor net over 750 euro.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:53
EN-IS schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:59:
[...]
Hetzelfde geldt ook voor de iPad! Kan niet wachten! :*)
Je bedoelt toch niet de iPad die al te koop is in nederland?
Ik begrijp je bericht niet helemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rdgut schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:06:
Je bedoelt toch niet de iPad die al te koop is in nederland?
Ik begrijp je bericht niet helemaal. 8)7
Ik bedoel daadwerkelijk de iPhone 4, daar kan ik niet op wachten, wat moet ik met de iPad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ajax power schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:27:
Aangezien trouwe T-mobile-klanten bij een contractverlenging geen toestelkorting ontvangen op een iPhone 4 i.c.m. een i-abonnement zat ik even te kijken naar een workaround;
heb ook net gebeld en kreeg:

Relax Online 25 € 19,95
web'n'walk € 4,95
Toestelprijs iPhone 4 16GB: € 79,95 en voor de 32GB was het € 179,95

Dus heb nu een Iphone 4 16GB voor € 677,55 :o
[...]

Ik ga maar opnieuw bellen want optie 2 scheelt me weer bijna € 90 :P

[ Voor 40% gewijzigd door sekeroglan op 06-08-2010 19:36 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
EN-IS schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

Ik bedoel daadwerkelijk de iPhone 4, daar kan ik niet op wachten, wat moet ik met de iPad :P
iPadden natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: http://apture.s3.amazonaws.com/0000012a0d830a2102b0b87a007f000000000001.iPadFoppe.gif

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
sekeroglan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:26:
[...]

heb ook net gebeld en kreeg:

Relax Online 25 € 19,95
web'n'walk € 4,95
Toestelprijs iPhone 4 16GB: € 79,95 en voor de 32GB was het € 179,95

Dus heb nu een Iphone 4 16GB voor € 677,55 :o
Toch vraag ik me af of het is uitgesloten dat dit abonnement later om te zetten is naar een i-150. Voor €5,- meer heb je dan immers 2x zo snel internet wat onbeperkt is, meer minuten en smsjes (en visual voicemail en hotspots). Je betaalt na wijziging per maand tenslotte meer aan T-mobile dus ik zou niet begrijpen waarom ze dit niet zullen toelaten.
sekeroglan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:26:
Ik ga maar opnieuw bellen want optie 2 scheelt me weer bijna € 90 :P
Ja, maar daarvoor krijg je 3x zo traag internet.

[ Voor 14% gewijzigd door Laudit op 06-08-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ajax power schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:38:
[...]

Toch vraag ik me af of het is uitgesloten dat dit abonnement later om te zetten is naar een i-150. Voor €5,- meer heb je dan immers 2x zo snel internet wat onbeperkt is, meer minuten en smsjes (en visual voicemail en hotspots). Je betaalt na wijziging per maand tenslotte meer aan T-mobile dus ik zou niet begrijpen waarom ze dit niet zullen toelaten.
Ajax power schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:38:
[...]

[...]

Ja, maar daarvoor krijg je 3x zo traag internet.
Dat heb ik niet gevraagd, omdat ik namelijk via mijn werk al een iphone abonnement heb. En geef dit abonnement wel aan me moeder..moeder blij ik blij :P

[ Voor 30% gewijzigd door sekeroglan op 06-08-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag wil ik een iphone 4 na jaren een verouderd toestel te hebben gebruikt. Nu ben ik niet iemand die veel belt en smst maar meer iemand die veel surft etc. Wat kunnen jullie me aanraden voor abonnement? Gewoon een bij Tmobile nemen of nog even wachten op Vodafone, of toch maar een los toestel kopen. Ben nogal huiverig over het netwerk van Tmobile en ik hoop dat Vodafone de prijzen en het netwerk kan verbeteren. Maar ik weet niet wanneer ze nou die iphone gaan verkopen.

Ik wil natuurlijk zulk laag mogelijke kosten en snel internet. Ik ben echte een leek als het om telefoonabonnementen en apple betreft. Hopelijk kunnen jullie helpen. Door al die verschillende aanbiedingen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Hopelijk wat goeie feedback van jullie :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:31:
Graag wil ik een iphone 4 na jaren een verouderd toestel te hebben gebruikt. Nu ben ik niet iemand die veel belt en smst maar meer iemand die veel surft etc. Wat kunnen jullie me aanraden voor abonnement? Gewoon een bij Tmobile nemen of nog even wachten op Vodafone, of toch maar een los toestel kopen. Ben nogal huiverig over het netwerk van Tmobile en ik hoop dat Vodafone de prijzen en het netwerk kan verbeteren. Maar ik weet niet wanneer ze nou die iphone gaan verkopen.

Ik wil natuurlijk zulk laag mogelijke kosten en snel internet. Ik ben echte een leek als het om telefoonabonnementen en apple betreft. Hopelijk kunnen jullie helpen. Door al die verschillende aanbiedingen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Hopelijk wat goeie feedback van jullie :)
i-150 van T-mobile heb je onbeperkt snel internet voor 29,95 per maand en 150 smsjes en 150 belminuten elke maand. Maar dat kon je zelf ook wel vinden lijkt me.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
hatsjoe123 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Bij Relax Online 35 2 jr met W'n'W 2jr gratis zou die € 129,95 zijn
Ik ben benieuwd of ik me abonnement nog kan wijzigen. Dit scheelt me € 140,00 op de aanschafprijs van de telefoon. Mijn abonnement is 30-07-2010 ingegaan (verlengd vanaf Flex 25), ik heb de bevestiging al binnen en sinds vandaag de MicroSIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
--help schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:39:
[...]

Kijk even bij het Importeren en / of losse koop topic.

Ik zal je even op weg helpen, je moet de iphone dan los bestellen via de engelse apple store. Dan meld je je aan op www.borderlinx.com. Die geven je een engels adres. Apple stuurt het pakketje naar borderlinx en zij sturen het weer naar jou door.

Vervolgens kies je bij vodafone (directsales.vodafone.nl/anbw of /tvgids) een goedkoop sim only abbonoment met 2 jaar lang 50% korting en dan heb je een iphone 4 met een vodafone abbonoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Jumpman schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:35:
[...]

Ik ben benieuwd of ik me abonnement nog kan wijzigen. Dit scheelt me € 140,00 op de aanschafprijs van de telefoon. Mijn abonnement is 30-07-2010 ingegaan (verlengd vanaf Flex 25), ik heb de bevestiging al binnen en sinds vandaag de MicroSIM.
Ik ben hier ook heel benieuwd naar!

Mijn iPhone 4 16GB wordt dinsdag geleverd en het contract (2jr i150 verlenging) heb ik al binnen.
Ik zou dit graag omzetten naar een RelaxOnline 25 (á 19,95) met WnW Plus voor 4,95 = 24,90 per maand ipv 30 en met meer minuten en SMS. Dat scheelt alleen al 120€ en dan een lagere toestel prijs is altijd meegenomen natuurlijk.

Ik vraag me alleen af of dat nog mogelijk is...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ZiegoM schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 03:54:
[...]

Ik ben hier ook heel benieuwd naar!

Mijn iPhone 4 16GB wordt dinsdag geleverd en het contract (2jr i150 verlenging) heb ik al binnen.
Ik zou dit graag omzetten naar een RelaxOnline 25 (á 19,95) met WnW Plus voor 4,95 = 24,90 per maand ipv 30 en met meer minuten en SMS. Dat scheelt alleen al 120€ en dan een lagere toestel prijs is altijd meegenomen natuurlijk.

Ik vraag me alleen af of dat nog mogelijk is...
Als je je iPhone 4 weigert of onuitgepakt terugstuurt kan je je abonnement altijd cancellen. Alleen moet je daarna wel wachten tot je uit het systeem bent, of bij verlenging alles is teruggezet voordat je opnieuw een abonnement kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Als ik nu zou bestellen via internet, wanneer moet ik thuis iets accepteren oid.?
Ik ben nu nog op vakantie, ben over een week terug. Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
iPhone binnen en geactiveerd :)
Nu is me tegoed 2,16, moet ik het daarmee doen de gehele maand? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn twee dove zusjes willen dolgraag de iPhone 4. Nou kunnen we natuurlijk bij t-mobile bestellen met het iPhone abonnement maar het nadeel daaraan is dat ze voor 30 euro ook 150 belminuten per maand bestellen waar ze logischerwijs niks aan hebben. Daarnaast is 150 smsjes denk ik wat weinig voor ze. Een andere optie is flex, alleen het nadeel daaraan is dat het internet naar ik heb begrepen minder snel is. Omdat ze ook facetime willen gaan gebruiken is dat wel noodzakelijk volgens mij.

Nu ben ik op zoek naar een andere optie die wel interessant is voor ze. Door bijvoorbeeld een iPhone in België te kopen en daar een interessant abonnement voor ze bij te zoeken. Maar wel abonnement is daar geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:57:
Mijn twee dove zusjes willen dolgraag de iPhone 4. Nou kunnen we natuurlijk bij t-mobile bestellen met het iPhone abonnement maar het nadeel daaraan is dat ze voor 30 euro ook 150 belminuten per maand bestellen waar ze logischerwijs niks aan hebben. Daarnaast is 150 smsjes denk ik wat weinig voor ze. Een andere optie is flex, alleen het nadeel daaraan is dat het internet naar ik heb begrepen minder snel is. Omdat ze ook facetime willen gaan gebruiken is dat wel noodzakelijk volgens mij.

Nu ben ik op zoek naar een andere optie die wel interessant is voor ze. Door bijvoorbeeld een iPhone in België te kopen en daar een interessant abonnement voor ze bij te zoeken. Maar wel abonnement is daar geschikt voor?
Persoonlijk denk ik dat je dan het beste uit bent met een Relax Online abonnement (i.c.m. de iPhone 4) met een aanvullende bundel 'SMS Maximaal'. Voor €9,95 per maand krijg je dan 1000 smsjes bovenop je Relax belminuten/smsjes. Bij dit prijsplan bepaal je bovendien je eigen verdeling van belminuten en smsjes en je kunt deze ook oneindig meenemen naar volgende maanden. Facetime maakt trouwens gebruik van wifi dus het moet geen probleem zijn dat je webnwalk standaard of plus als internetbundel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laudit schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:33:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je dan het beste uit bent met een Relax Online abonnement (i.c.m. de iPhone 4) met een aanvullende bundel 'SMS Maximaal'. Voor €9,95 per maand krijg je dan 1000 smsjes bovenop je Relax belminuten/smsjes. Bij dit prijsplan bepaal je bovendien je eigen verdeling van belminuten en smsjes en je kunt deze ook oneindig meenemen naar volgende maanden. Facetime maakt trouwens gebruik van wifi dus het moet geen probleem zijn dat je webnwalk standaard of plus als internetbundel hebt.
Ik heb even gekeken. Het goedkoopste t-mobile relax online abonnement i.c.m. de iPhone 4 bedraagt maandelijks 13,95. Met de smsbundel kost het ze dan maandelijks 25 euro. Bij dit abonnement vraagt tmobile alleen maar liefst € 479,95 voor de iPhone. Terwijl als ik hem voor ze in België haal, ik geloof ik al voor 630 euro klaar kan zijn. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is dat dan echt een goede deal?

Dat van facetime wist ik niet, maar het snelle iPhone internet heeft natuurlijk ook andere voordelen van ze. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:34:
[...]

Ik heb even gekeken. Het goedkoopste t-mobile relax online abonnement i.c.m. de iPhone 4 bedraagt maandelijks 13,95. Met de smsbundel kost het ze dan maandelijks 25 euro. Bij dit abonnement vraagt tmobile alleen maar liefst € 479,95 voor de iPhone. Terwijl als ik hem voor ze in België haal, ik geloof ik al voor 630 euro klaar kan zijn. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is dat dan echt een goede deal?

Dat van facetime wist ik niet, maar het snelle iPhone internet heeft natuurlijk ook andere voordelen van ze. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
In België de iPhone kopen en dan Vodafone sim-only nemen van de tvgids/anwb actie. Vodafone abonnementen gaan smsjes en belminuten uit een bundel. Daarnaast heb je snel internet en kan je voor 10 euro per maand nog 1000 extra smsjes krijgen ook. Daarnaast zijn die sim-only abonnementen met internet er al vanaf 10 euro per maand.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Ik had gisteren optie 1 gekozen, net geannuleerd en optie 2 gekozen :9 Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Appo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:

Maar web n walk std heeft zulk traag internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Game Error schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:00:
[...]

Maar web n walk std heeft zulk traag internet...
Ik heb nog een iPhone abonnement met snel internet ;) Maar gebruik het maar weinig buiten, als ik me emails maar ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Appo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:

Ik ga maandag ook bellen om te veranderen naar optie2.

Kan je dan ook je abonement afkopen? dus dat je resterende 2 jaar gelijk afbetaald? Heb je wel een goedkoop Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
sekeroglan schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

Kan je dan ook je abonement afkopen? dus dat je resterende 2 jaar gelijk afbetaald? Heb je wel een goedkoop Iphone?
Je hebt sowieso nog een sim-lock dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb een spreadsheet gemaakt met de totale kosten voor iPhone 4 + abonnement combinaties, en zou deze graag met jullie delen... Hoe kan ik makkelijk een excel spreadsheet omzetten naar GoT UBB-code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Ik weet niet, effe bellen. Ik heb nu een extra 'gratis' abonnement... Ik kon ook de iPhone voor 630 los aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:34:

Misschien heb je het nog niet in de gaten dus voor de volledigheid.
Facetime is alleen wifi en beide iphone 4's moeten zich in een wifi netwerk bevinden, anders kan er niet worden gefacetimed. Het is een hele mooie feature maar zolang die feature niet altijd gebruikt kan worden maar beperkt bruikbaar.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:52
D.m.v. jailbreak is Facetime over 3G te gebruiken. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Laudit schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:27:

Bij deze constructie zou je dus zowel toestelkorting ontvangen evenals de voordelen van het i-150 abonnement kunnen hebben na 1 maand.

Is dit te eenvoudig gedacht of is dit wellicht toch een voordelige constructie?
Laat ik even terugkomen op deze constructie. Ik ben langs twee T-Mobile shops geweest (Beursplein Rotterdam en Lijnbaan Rotterdam) en heb deze constructie voorgelegd.

T-Mobile shop 1
Volgens de medewerker is het mogelijk om een abonnement/prijsplan van Relax (Online) naar i-xxx om te zetten. De enige voorwaarde is hierbij dat je een hoger of gelijk maandbedrag hebt. Hij gaf aan dat er niet
wordt gekeken naar aanvullende bundels maar enkel naar de abonnementsvorm (Relax Online dus). Toen ik vroeg of ik dat ergens in de voorwaarden terug kon vinden zocht hij het op maar kon dit niet vinden. Hij vroeg het vervolgens wel aan een collega die dit verhaal kon bevestigen. Afsluitend zei hij dat je inderdaad via een aparte weg soms wel eens voordeliger uit kan zijn bij T-Mobile.

T-Mobile shop 2
Na het verhaal te hebben uitgelegd gaf de medewerker meteen aan dat dit wel eens een slimme manier zou kunnen zijn om toch aan toestelkorting te komen. Mocht ik Relax Online over willen zetten naar i-xxx dan zou dit gewoon moeten kunnen volgens de medewerker. Toen ik vroeg naar welk bedrag er wordt gekeken gaf hij aan dat er naar het maandbedrag wordt gekeken (dus incl. bundels!). Dit is redelijk tegenstrijdig met wat ik eerder al hoorde in de andere shop dus dit gaf ik ook meteen aan. Hij zei dat hem dit is verteld waarbij ook hij mij niet kon wijzen op voorwaarden o.i.d..

Zo geven beide shops aan dat het weldegelijk mogelijk is om te switchen van Relax (Online) naar i-xxx maar is het wel tegenstrijdig wat betreft het bedrag waarnaar wordt gekeken. Ik wil niet het risico lopen dat ik een Relax Online 35 afsluit (€28,95 p/m +€4,95 voor WnW Plus) waarna blijkt dat ik deze niet kan wijzigen naar een i-150. Wat ik wel kan doen is de Relax Online 35 afsluiten zonder daarbij internet te nemen (en daarna omzetten naar i-150). Zo weet ik zeker dat ik onder het bedrag van een i-150 blijf. Dit heeft echter als nadeel dat ik geen toestelkorting krijg terwijl het hier juist om gaat..

Pff, jammer dat je als trouwe klant zoveel moeite moet doen om aan toestelkorting te komen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
d.baars schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:06:
Ik heb een spreadsheet gemaakt met de totale kosten voor iPhone 4 + abonnement combinaties, en zou deze graag met jullie delen... Hoe kan ik makkelijk een excel spreadsheet omzetten naar GoT UBB-code?
Ik heb er ook 1 voor de iPhone, en in het vorige deel (9) had ik gewoon de excel sheet ge-upload en de link hier neergezet, dat was wel een overzicht met alleen sim-only's :)

Als je hosting zoekt, heb me eigen server (signature), je mag het daar ook op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Goochelaar schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:06:
[...]
Vreemd, ik ben vandaag gebeld voor de levering van de sim. Ik heb 2 augustus 's avonds besteld en vrijwel direct een bevestigingsmail gekregen. Heb dus (gelukkig) de klantenservice niet nodig gehad. So far, so good. Hopelijk dat mijn nummerportering ook vloeiend verloopt...
Vanochtend is mijn simkaart afgeleverd. Gisteren een mailtje waarin het tijdvak verkleind werd tot 2 uur en vanochtend nog een telefoontje dat de chauffeur er over 20 minuten zou zijn. Kortom, qua transport is e.e.a. netjes voor elkaar. Mijn abonnement gaat 6 september in volgens het contract. Dat zal zijn vanwege de nummerportering.

Nu rustig kijken waar ik het toestel vandaan ga halen. Ga begin september nog een weekje naar New York, dus misschien is dat nog een optie. Anders toch maar Borderlinx of een ritje naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Even een vraag over het standaard tmobile abonnement i150 is dus 150 belminuten En 150 sms of is dat 1 bundel?
Zit nu zelf bij hi met een€25 +internet en heb dat sms verdubbeling aan. stuur gemiddeld zo'n 120 sms per maand en bel ook wel. zou dus niet voor verassingen willen komen te staan met tmobile. Vraag gaat dus over het i150 abonnement.

alvast bedankt.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:19:
Even een vraag over het standaard tmobile abonnement i150 is dus 150 belminuten En 150 sms of is dat 1 bundel?
Zit nu zelf bij hi met een€25 +internet en heb dat sms verdubbeling aan. stuur gemiddeld zo'n 120 sms per maand en bel ook wel. zou dus niet voor verassingen willen komen te staan met tmobile. Vraag gaat dus over het i150 abonnement.

alvast bedankt.
Je krijgt bij de i150 --> 150 belminuten EN 150 smstegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Dankjewel voor de reactie! zal misschien aan mij liggen maar dat kon ik niet echt terugvinden, kan me nog wel heugen dat dit soort bundels gedeeld was... dan maar even wachten tot ik mijn hi eruit kan gooien nog 2 maanden nog.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphone
Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1uTDI.Screen%20shot%202010-08-07%20at%2022%3A34%3A58.png

Je ziet daar

Belminuten: 150
SMS: 150

Beide dus 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vallen betaalde 0900 nummers bij het anwb-tvgids etc. vodafone simonly abo binnen de bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:12:
Vallen betaalde 0900 nummers bij het anwb-tvgids etc. vodafone simonly abo binnen de bundel?
Nee, dit staat toch gewoon bij de FAQ van vodafone? Je betaald dit bovenop je bundelkosten.

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1uUm99.Screen%20shot%202010-08-07%20at%2023%3A19%3A41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:12:
GOT is geen helpdesk, dit had je zelf ook kunnen vinden...

@Chrones, gefeli! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

@
(@appo) Waar kan je dit bestellen : relax 25 met w&w standaard en een toestelprijs van €109,- Want als ik op de T Mobile site dit wil bestellen moet ik voor het toestel €259,- betalen of geldt dat alleen bij een verlenging/ andere website ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Danku! :9 *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Remko.me op 08-08-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:05:
[...]

@
(@appo) Waar kan je dit bestellen : relax 25 met w&w standaard en een toestelprijs van €109,- Want als ik op de T Mobile site dit wil bestellen moet ik voor het toestel €259,- betalen of geldt dat alleen bij een verlenging/ andere website ??
Is inderdaad bij verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:05:
[...]

@
Ik heb telefonisch besteld en het ging om een verlenging. Ik zou ze effe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
d.baars schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:06:
Graag. Heb je deze inmiddels al kunnen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
TQAirstrike schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:30:
[...]

Ik heb een op lossing gevonden, als je naar m.youtube.com gaat en dan de taal naar engels(US) zet. Dan krijg je alle filmpjes op normale kwaliteit te zien.

Ik zat dus net ff te youtuben en in een keer werden alle filmpjes super snel geladen (over 3G) dus ging ik even een speedtest doen:
[afbeelding]
Ik snap er niets van. Ik heb een iPhone i150 abonnement met 2048/384 Kbps, en ik haal volgens snelheids testen ook snelheden van 3600/384 Kbps. Het kan dus aan twee dingen liggen, de test methoden zijn niet goed, of de snelheid is hoger als men opgeeft.

Iemand een website die representatief is?

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 08-08-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Laatst online: 03-01-2023
Laudit schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:53:
[...]

Graag. Heb je deze inmiddels al kunnen uploaden?
http://rapidshare.com/files/411788225/iPhone_vergelijk.xlsx
Let op dat het hier om aanbiedingen gaat van Augustus, en dat bij de niet T-mobile abonnementen ik EUR 639,- reken voor een simlockvrije iPhone uit België. Bij Vodafone is het de actie die op http://directsales.vodafone.nl/tvgids staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53
Ik ben een beetje dom geweest |:(

Bij Typhone heb ik een 16GB iPhone 4 besteld icm. verlening van mijn abonnement, contract getekend en terug gemaild en nu wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending. Alleen nu heb ik spijt gekregen van het kiezen voor de 16GB en wil ik switchen naar de 32GB. Ik heb al een mailtje gestuurd met deze vraag/wens en zal maandag ochtend vroeg ook nog bellen.

Wat als ze bestelling niet meer kunnen aanpassen? Wat moet ik dan doen?

Klopt het dat ik dan het hele zooitje binnen 7 dagen (de wettelijke afkoel periode) terug moet sturen of kan ik ook het pakketje weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
d.baars schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:14:
[...]

http://rapidshare.com/files/411788225/iPhone_vergelijk.xlsx
Let op dat het hier om aanbiedingen gaat van Augustus, en dat bij de niet T-mobile abonnementen ik EUR 639,- reken voor een simlockvrije iPhone uit België. Bij Vodafone is het de actie die op http://directsales.vodafone.nl/tvgids staat.
Link werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Als je de link nog even upload kan ik hem wel even op mijn eigen server zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Is het iemand al gelukt zijn i-abonnement om te zetten naar een Relax Online abonnement?

Ik zelf heb alles al binnen brief en SIM kaart, maar wacht nog op mijn iPhone 32GB Black. Ik twijfel het om mijn abonnement om te zetten naar optie 1 of 2 omdat dit gewoon aanzienlijk scheelt in de toestelkorting. Ik bel heel weinig, alleen de verschillen in Internet snelheid houden me aan het twijffelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 09-08-2010 10:06 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.