Wat?RaCio schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:15:
[...]
Currently TF2 is retailing at $10. So you can buy as many copies as you want and be earning $4.50 a month for each one. You'll break even in just over 2 months. And that's selling the hats at half price...
Volgens mij kan je drie tokens omcraften naar reclaimed metal. Secondary Token + metal = weapon uit sec. class (wellicht handig om specifiek te proberen die polycount wapens te craften)frickY schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:24:
@MrAngry
Die kun je ook omcraften naar een token voor een ander slot met een wapen uit dat slot, of terug naar scrap metal?
Secondary token + class specific token + metal = secondary wapen uit die specifieke class.
Dus als iemand ze wil ruilen is het prima en anders craft ik ze weg, maar dan moet ik er eerst nog eentje craften, want die polypack wapens doen me niet zoveel.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Net even een random hat gecraft. Ik zal even gebruik maken van een oud plaatje om te laten zien wat ik kreeg:

Dit is nu de derde keer dat ik een hatless sniper craft, iemand traden?

[ Voor 17% gewijzigd door g0tanks op 01-10-2010 10:00 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Goed, er zijn al een boel updates die de lol er langzaamaan uit hebben gehaald. Maar nu World of Team Fortress 2 een realiteit lijkt te zijn en alle eenvoud (en daarmee ook een beetje tactiek) is verdwenen ben ik er wel een beetje klaar mee. Er zijn nu zoveel verschillende wapens en daarbij ook nog bonussen voor het dragen van een set dat je helemaal nooit meer weet wie je tegenover je hebt. Bestaan er server instellingen die alles pushen naar de standaard wapens?
Oja, bijna 18,- voor een hoedje is achterlijk!
Gewoon competitief spelen. Heb je nergens last van.
Ik vind het leuk. Ben alleen bang dat het voor nieuwe spelers nu niet meer te bevatten is.
Ik vind het leuk. Ben alleen bang dat het voor nieuwe spelers nu niet meer te bevatten is.
Ik zie eigenlijk niet in waarom de tactiek zou verdwenen omdat de eenvoudigheid ook weg is. Mij lijkt juist het tegenovergestelde logischer, meer verschillende items = meer verschillende tactieken?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zelf had ik gister wat meer geluk met craften. Kreeg de nieuwe hoofdbeschermer die boksers dragen voor de heavy. Zal hem een dagje opzetten, maar ik ga daarna lekker terug naar de hounddog!
Er zijn trouwens ook "mann co. crates" die gedropped worden. Om ze te openen heb je een sleutel nodig (ook een drop?) en krijg je een " ultra rare" item. Dit zijn gewone hoedjes (en wapens?) met speciale visuele effecten (spookjes die rondzweven om een hoedje, mist, rode gloed etc...)
En al die nieuwe items in een keer is voor mij ook net wat teveel van het goede. Zou mooier geweest zijn als Valve het over een aantal weken had uitgesmeerd. Het is zeker leuk op de pubserver maar dit is allemaal net iets teveel. Competitief spelen ga ik komende tijd zeker wat vaker doen met de highlander competitie.
Er zijn trouwens ook "mann co. crates" die gedropped worden. Om ze te openen heb je een sleutel nodig (ook een drop?) en krijg je een " ultra rare" item. Dit zijn gewone hoedjes (en wapens?) met speciale visuele effecten (spookjes die rondzweven om een hoedje, mist, rode gloed etc...)
En al die nieuwe items in een keer is voor mij ook net wat teveel van het goede. Zou mooier geweest zijn als Valve het over een aantal weken had uitgesmeerd. Het is zeker leuk op de pubserver maar dit is allemaal net iets teveel. Competitief spelen ga ik komende tijd zeker wat vaker doen met de highlander competitie.
[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 01-10-2010 10:21 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Je kan op zich die sets redelijk makkelijk herkennen in-game. Daarnaast staat het ook in beeld als je dood bent toch? Blabla is carrying the xxx.Lt. Marx schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:05:
Goed, er zijn al een boel updates die de lol er langzaamaan uit hebben gehaald. Maar nu World of Team Fortress 2 een realiteit lijkt te zijn en alle eenvoud (en daarmee ook een beetje tactiek) is verdwenen ben ik er wel een beetje klaar mee. Er zijn nu zoveel verschillende wapens en daarbij ook nog bonussen voor het dragen van een set dat je helemaal nooit meer weet wie je tegenover je hebt. Bestaan er server instellingen die alles pushen naar de standaard wapens?
Je hoeft ze niet te kopen en je kan het altijd met drops/craften/traden vergaren.
LOL moet je de prijsstelling zien voor sommige hoedjes : Fancy Fedora = 10 Camera beard = 2,50
Volgens mij kan je de sleutels om de crates te openen alleen in de store kopen... dus of kopen, of de crate ruilen voor iets moois.
Logisch aangezien de camera beard ook niet echt een hoedje is maar meer een misc. item en heel veel mensen er al een heeft (van toen het nog de droprate had van een normale item).CapTVK schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:24:
[...]
Je hoeft ze niet te kopen en je kan het altijd met drops/craften/traden vergaren.
LOL moet je de prijsstelling zien voor sommige hoedjes : Fancy Fedora = 10 Camera beard = 2,50
En de zonnebril dan?
Tactiek? "Spam FTW" werkt nog steeds prima hoor.Lt. Marx schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:05:
alle eenvoud (en daarmee ook een beetje tactiek) is verdwenen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat is je straf voor al die RAGE die je veroorzaakt hebt bij anderen met je sniperg0tanks schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:59:
Net even een random hat gecraft. Ik zal even gebruik maken van een oud plaatje om te laten zien wat ik kreeg:
[afbeelding]

Oh en ehh FUCKING FINALLY @ Trading
[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 01-10-2010 11:14 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hm, dacht net ik ga die 'Black Box' eens craften. Net op het moment dat ik op Craft klik, servers unavailable, direct hit + reclaimed metal kwijt
Wilde gisteren ook al craften, had constant deze melding. Ik was alleen geen items kwijt.
Eindelijk een doel voor die 13 Refined Metal en een doos vol dubbele items
Eindelijk een doel voor die 13 Refined Metal en een doos vol dubbele items
Wordt een mooie trading party vanavond op de pub
Mja, ik ben bang dat dat gaat blijven... Mensen die op een pub spelen, maar niet echt in een community zitten zullen op zoek gaan naar mensen om mee te traden.
En in de tussentijd zijn er 2 (of meer mensen) op een server bezig met iets wat totaal niet met het huidige potje heeft te maken.
code:
1
2
3
4
5
| * killerboi69 has joined RED killerboi69: WANT TO TRADE? I NEED SCOUT FISH Regular01: Sure, what do you have to offer? killerboi69: I HAZ SPY DAGGER, PYRO BB VyperX: Please guys, go do that stuff in a private conversation... |
En in de tussentijd zijn er 2 (of meer mensen) op een server bezig met iets wat totaal niet met het huidige potje heeft te maken.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
De shop slaat ook nergens op. Die verf is dan wel weer grappig.
Verf
Hound dog
Gele verf
OMG JOHNY BRAVO HAT, BRB
edit:
win
Verf
Hound dog
Gele verf
OMG JOHNY BRAVO HAT, BRB
edit:

[ Voor 23% gewijzigd door RaCio op 01-10-2010 12:45 ]
Had ik ook een paar keer, de Black Box vind je dan als je doodgaat.AgoNitE schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:42:
Hm, dacht net ik ga die 'Black Box' eens craften. Net op het moment dat ik op Craft klik, servers unavailable, direct hit + reclaimed metal kwijt
Wou ik net gaan posteng0tanks schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:07:
[...]
Had ik ook een paar keer, de Black Box vind je dan als je doodgaat.
Werkt nog ookRaCio schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:07:
De shop slaat ook nergens op. Die verf is dan wel weer grappig.
Verf
Hound dog
Gele verf
OMG JOHNY BRAVO HAT, BRB

Nog wat nieuws over crates. Let op: ze zijn niet zeldzaam, de inhoud is blijkbaar random en keys worden niet gedropped. Dus als je er eentje vindt zal je of A) het risico moeten nemen een key in de store moeten kopen of B ) hem doortraden.
edit: lijkt erop dat keys toch ook droppen
De server wordt trouwens geupdate.
93.190.139.115:27015
edit: lijkt erop dat keys toch ook droppen
De server wordt trouwens geupdate.
93.190.139.115:27015
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 01-10-2010 18:54 ]
Is er hier iemand die een trouble makers tossle cap heeft voor de scout en em wilt traden?
Ik heb de medic mirror in de aanbieding, en eventueel (vanavond) nog een andere hat die ik nog ga craften met 4 refined metal.
Ik heb de medic mirror in de aanbieding, en eventueel (vanavond) nog een andere hat die ik nog ga craften met 4 refined metal.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik ben een Direct hit en Backburner kwijt geraakt door het craft systeem. Ik kreeg steeds 3 scrap metal inplaats van 1 van de nieuwe items.
Daarna nog gecraft met mijn cloack and dagger en nu heb ik die geweldige spy knife gekregen.
Tot dus ver ben ik niet echt on te vreden over de items. ik kan nog steeds eenvoudig killen
Ik probeer nu me demoman hat te ruilen
Daarna nog gecraft met mijn cloack and dagger en nu heb ik die geweldige spy knife gekregen.
Tot dus ver ben ik niet echt on te vreden over de items. ik kan nog steeds eenvoudig killen
Ik probeer nu me demoman hat te ruilen
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 01-10-2010 13:27 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ben net bijzonder geschrokken toen ik tf2 weer eens opstartte. Ik zie wapens te koop voor echt geld, een paar ervan lijken me ook nog overpowered. Sledgehammer + 75% health on kill, ik vind dat niks. Überhaupt het kopen van wapens. Straks zien we allemaal nieuwere spelers en noobs met doe gekochte wapens rondlopen. Willen ze dat tf2 gedomineerd zal wouden door noobs, waar de echte spelers die eerlijk spelen zonder die legale cheats zich dood aan ergeren?
wacht eerst maar af. ik ga er nu nog geen oordeel over vellen.
Ik zie het verschil niet echt, elke 'noob' kan die wapens ook gewoon krijgen door te spelen en items te verdienen. Het enige wat er veranderd is dat ze wat minder tijd kwijt zijn. Ik denk dat het uiteindelijk heel leuk is als er een enorme variatie qua items is voor elke speler op een 24-mans server. Vooral met die mini-games erbij (ik zag een pistol duel tussen spies?) wordt het straks een enorme chaos. Precies zoals we willen toch?
Daarbij, als dit ervoor zorgt dat de support voor TF2 nog wat jaren doorgaat dan kijk ik er zeker niet vies tegenaan. Betekent niet dat ik 17,- ga betalen voor een hoedje, dat is wel erg duur
Daarbij, als dit ervoor zorgt dat de support voor TF2 nog wat jaren doorgaat dan kijk ik er zeker niet vies tegenaan. Betekent niet dat ik 17,- ga betalen voor een hoedje, dat is wel erg duur

Ik heb even de items list bekeken. Als het goed is , zijn dit de 4 wapens buitenom de polycount wapens:
The Vita-Saw (medic)
Rocket Jumper (soldier)
Gloves of Running Urgently (heavy)
Frying Pan (?)
The Vita-Saw (medic)
Rocket Jumper (soldier)
Frying Pan (?)
Verwijderd
Ik heb net een uurtje op de HH server gespeeld met de Holy mackerel. 522 punten behaald. Elke hit registreert Hlstats als een kill =D. Dat word vanavond lekker veel punten farmen op de pub. =D
Kan je dan wel al die wapens unlocken?
Ben nog steeds erg tegen het kopen. Je kan te makkelijk te sterk worden. En echte speler stopt er echt wel tijd in, en dan kan je best een leven overhouden. Ik mik me ook op anderhalf uur per dag musiceren, ga naar de uni en ga binnenkort aan een sport beginnen.
Ben nog steeds erg tegen het kopen. Je kan te makkelijk te sterk worden. En echte speler stopt er echt wel tijd in, en dan kan je best een leven overhouden. Ik mik me ook op anderhalf uur per dag musiceren, ga naar de uni en ga binnenkort aan een sport beginnen.
[ Voor 77% gewijzigd door Amanoo op 01-10-2010 14:13 ]
Goed om je KD over de 1.00 te tillenVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:05:
Ik heb net een uurtje op de HH server gespeeld met de Holy mackerel. 522 punten behaald. Elke hit registreert Hlstats als een kill =D. Dat word vanavond lekker veel punten farmen op de pub. =D
[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 01-10-2010 14:10 ]
Wat voor dikke faal is dat dan?Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:05:

Yep, via een random drop of crafing:marco.meijer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:08:
Kan je dan wel al die wapens unlocken?
Scout
Mad Milk = Jarate + Reclaimed Metal
Shortstop = Force-A-Nature + Reclaimed Metal
Holy Mackerel = Sandman + Reclaimed Metal
Soldier
Black Box = Direct Hit + Reclaimed Metal
Battalion's Backup = Buff Banner + Reclaimed Metal
Pyro
Degreaser = Backburner + Reclaimed Metal
Powerjack = Axtinguisher + Reclaimed Metal
Sniper
Sidney Sleeper = Huntsman + Reclaimed Metal
Darwin's Danger Shield = Razorback + Reclaimed Metal
Bushwacka = Eyelander + Reclaimed Metal
Spy
L'Etranger = Dead Ringer + Reclaimed Metal
Eternal Reward = Cloak & Dagger + Reclaimed Metal
Nee, ik kan me niet voorstellen dat je als melee scout ver gaat komen.
Verwijderd
Op HH heb ik al een paar snipers ge "FISH KILLED" =Dg0tanks schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:47:
Nee, ik kan me niet voorstellen dat je als melee scout ver gaat komen.
Oh köt... Zit ik met 3x refined metal. Kan dat nou tegenwoordig weer teruggecraft worden naar drie keer zo veel reclaimed metal?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Aan de andere kant : Liever 17 € voor een virtuele dan een echte => Die staat me toch niet zo goed als de heavy of zoSwitch schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:35:
Betekent niet dat ik 17,- ga betalen voor een hoedje, dat is wel erg duur![]()
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee je kan niet meer terugcraftenJumpStart schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:23:
Oh köt... Zit ik met 3x refined metal. Kan dat nou tegenwoordig weer teruggecraft worden naar drie keer zo veel reclaimed metal?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Vandaag na meer dan een jaar eindelijk een hat gekregen via het random drop systeem: de cheater's lament
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die is gratis en heeft iedereen
Nee he, ik vind het echt irritant dat je bij spellen wapens voor echt geld moet/kunt kopen. Degene die het meeste geld heeft/besteedt is in het voordeel, en niet de mensen die het spel het langst spelen.
Maar hoe werkt dat traden eigenlijk? Is dat ook nieuw?
Maar hoe werkt dat traden eigenlijk? Is dat ook nieuw?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
het zijn items die je ook gewoon random kan krijgen en kan traden. Mensen die lang spelen hebben meer gedropte items, meer kans om de nieuwe zut te krijgen en ook meer items om te traden voor wat zij graag willen hebben.
Dus zoveel voordeel is het niet.
Dus zoveel voordeel is het niet.
blup
Ik heb net nog refined metal teruggecraft naar 3 reclaimed. het kan dus wel weer!Pykow schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:08:
[...]
Nee je kan niet meer terugcraftenik heb namelijk ook 1 refined metal die ik het liefst terug wil craften
Wat is deze game kut geworden zeg de afgelopen 24 uur...
Dat is goed nieuws! Samen met het nieuwe craft lijstje zal ik een paar items dit weekend nog fabrieken.technofreak1 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:11:
[...]
Ik heb net nog refined metal teruggecraft naar 3 reclaimed. het kan dus wel weer!
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ipv de idle hoer uit te hangen kan je nu alles kopen, win-win voor jou tochSNDRT schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:06:
Wat is deze game kut geworden zeg de afgelopen 24 uur...
Ik bedacht me ineens dat ik eigenlijk 'ooit' ook nog The Buffbanner en The Gunboats had! Die heb ik nu niet meer, maar ik heb geen idee waar ze zijn gebleven. Ik heb ze niet gecraft.
Vergelijk dit en dit maar eens met elkaar:
http://www.tf2items.com/id/Compizfox?time=1274984632
http://www.tf2items.com/id/Compizfox?time=1278320736
(dat is dus de history)
Kunnen die items zomaar zijn verdwenen?
Vergelijk dit en dit maar eens met elkaar:
http://www.tf2items.com/id/Compizfox?time=1274984632
http://www.tf2items.com/id/Compizfox?time=1278320736
(dat is dus de history)
Kunnen die items zomaar zijn verdwenen?
Maar ruim 17 euro neerleggen voor wat pixels wat met die prijs op het moment meer kost dan de game itself gaat zelfs mij te furrJimmie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:42:
[...]
Ipv de idle hoer uit te hangen kan je nu alles kopen, win-win voor jou toch
Zijn deze wapens ook te craften?Descriptor schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:01:
Ik heb even de items list bekeken. Als het goed is , zijn dit de 4 wapens buitenom de polycount wapens:
The Vita-Saw (medic)
Rocket Jumper (soldier)
Frying Pan (?)
Ik mis wel een item, ze maken wel de rocketjumper maar de stickyjumper voor de Demo zijn ze voor het gemak even vergeten.
Blijkbaar niet, anders had ik 'm niet gekregen daarstraks
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk eens een hat zo gekregen heb. Sinds de invoering van dat drop systeem heb ik er nog nooit één gekregen op die manier.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit dus... hou deze troep lekker op de consolesmarco.meijer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:30:
Ik ben net bijzonder geschrokken toen ik tf2 weer eens opstartte. Ik zie wapens te koop voor echt geld, een paar ervan lijken me ook nog overpowered. Sledgehammer + 75% health on kill, ik vind dat niks. Überhaupt het kopen van wapens. Straks zien we allemaal nieuwere spelers en noobs met doe gekochte wapens rondlopen. Willen ze dat tf2 gedomineerd zal wouden door noobs, waar de echte spelers die eerlijk spelen zonder die legale cheats zich dood aan ergeren?

Verwijderd
Ah, dus als je niet de nieuwe wapens hebt verlies je van mensen die wel de nieuwe wapens hebben?
Heb nog geen apart trading-topic gezien, dus doe het maar hier, hoop dat het mag
Wil er iemand traden? Ik heb een paar dingen dubbel / gebruik een paar dingen niet.
Ik heb te ruil:
The Vintage Paintrain
Scrap Metal
The Vintage Razorback
The Scotman's Skullcutter
The Vintage Natascha
Wil er iemand traden? Ik heb een paar dingen dubbel / gebruik een paar dingen niet.
Ik heb te ruil:
The Vintage Paintrain
Scrap Metal
The Vintage Razorback
The Scotman's Skullcutter
The Vintage Natascha
Ik heb hem ook niet, en ik gebruik geen idle progs? Ik heb wel eens op een idle map gezeten, komt het daar door?Kapoen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:33:
[...]
Blijkbaar niet, anders had ik 'm niet gekregen daarstraksEn volgens de beschrijving krijgen alleen mensen die geen idle prog gebruiken die halo hat.
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk eens een hat zo gekregen heb. Sinds de invoering van dat drop systeem heb ik er nog nooit één gekregen op die manier.
[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 01-10-2010 23:18 ]
Ik heb ´De Idler´ gebruikt, werd ervoor gestraft maar kreeg vandaag tóch de Halo
We hebben inmiddels een apart trading forum op onze TF2 siteCompizfox schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:13:
Heb nog geen apart trading-topic gezien, dus doe het maar hier, hoop dat het mag![]()
http://www.teamfortress.be/forum/
En nee bij in-game idlen gebeurt er niks. In principe kan je op je eigen PC een map laden, een paar uur later terugkomen, een keer dood gaan en kijken wat voor items je hebt gevonden.
Waar het Valve om ging was dat mensen ipv van in TF2 te draaien een apart tooltje gebruikten waardoor het leek dat je in steam online was met TF2.
[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 01-10-2010 23:46 ]
Vanaf vandaag is TF2 weer 9,99 op Steam
Heb hem gelijk aangeschaft!
OK, thanks voor de uitleg, en ik zal ook eens op die site kijken.CapTVK schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:40:
[...]
We hebben inmiddels een apart trading forum op onze TF2 site
http://www.teamfortress.be/forum/
En nee bij in-game idlen gebeurt er niks. In principe kan je op je eigen PC een map laden, een paar uur later terugkomen, een keer dood gaan en kijken wat voor items je hebt gevonden.
Waar het Valve om ging was dat mensen ipv van in TF2 te draaien een apart tooltje gebruikten waardoor het leek dat je in steam online was met TF2.
Maar hoe kan het dan dat ik The Halo (nog) niet heb?
Leuk dat er een tradeforum is voor GoT! Heb me net ook even geregistreerd.
Goeie toevoeging dat onderling traden. Ik heb eindelijk wat engineer hats te pakken weten te krijgen die ik al langer zocht. Van de random drops hoef ik het niet te hebben tot nu toe.
Is er eigenlijk al bekend hoe het eruit ziet als je iets verft? Ik kreeg een pot met Australium verf.
Goeie toevoeging dat onderling traden. Ik heb eindelijk wat engineer hats te pakken weten te krijgen die ik al langer zocht. Van de random drops hoef ik het niet te hebben tot nu toe.
Is er eigenlijk al bekend hoe het eruit ziet als je iets verft? Ik kreeg een pot met Australium verf.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Sommige dingen zien er heel lelijk uit, andere best leuk: Racio heeft met een pot gele verf een Hound Dog in Johny Bravo kleuren geverfd (awesome!
), andere hoedjes zien er een stuk lelijker uit, zoals een paars-roze Brigade Helmet. Op de een of andere manier klopt er geen drol meer van de reflections enzo.
Mijn gok is dat vooral de Texas Ten Gallon er redelijk uit zal zien, net als de Topplers Tricone (piratenhoed van de Demo), en misschien ook de Hustlers Hallmark.
Mijn gok is dat vooral de Texas Ten Gallon er redelijk uit zal zien, net als de Topplers Tricone (piratenhoed van de Demo), en misschien ook de Hustlers Hallmark.
Zelf heb ik nu een pot zwarte verf en zit nog een beetje te kijken wat ik er mee ga doen. Maakt ie alles van een kleur of alleen een gedeelte? Bijv dat je de teamkleuren nog kan zien?
Er zijn trouwens wat nieuwe animaties voor de classes bij gekomen. Een soort algemene "high-five!" en nog wat andere animaties zo te zien. Zoals een V-for-victory teken bij de soldier (of heeft ie er altijd in gezeten?). Ik heb ze in-game nog niet gezien helaas, misschien bij de toekomstige gamemode?
YouTube: All 9 Class TF2 High Five Animations
Check die pyro animaties, geweldige dat "ah-ah-ah" -vingertje, alsof ie zegt "niet doen he!".
Er zijn trouwens wat nieuwe animaties voor de classes bij gekomen. Een soort algemene "high-five!" en nog wat andere animaties zo te zien. Zoals een V-for-victory teken bij de soldier (of heeft ie er altijd in gezeten?). Ik heb ze in-game nog niet gezien helaas, misschien bij de toekomstige gamemode?
YouTube: All 9 Class TF2 High Five Animations
Check die pyro animaties, geweldige dat "ah-ah-ah" -vingertje, alsof ie zegt "niet doen he!".
[ Voor 17% gewijzigd door CapTVK op 02-10-2010 11:18 ]
Wil misschien iemand zo'n medic masker ruilen voor mijn hatless sniper?
Zit ik wat nieuwe items te craften, blijk ik eerder twee Direct Hits weggecraft te hebben

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Och, een Direct Hit valt nog wel met iemand te traden lijkt me. Die "vintage" toevoeging is eerlijk gezegd best handig. Tenminste voor de verzamelaars die de hele TF2 vintage set voor alle classes willen hebben. Gelukkig heb ik die al
. .Als je wilt craften is het altijd duidelijk te zien wat vintage wapens zijn en wat niet.
Vintage is echt weer zo'n op het eerste gezicht nutteloze toevoeging om items zeldzamer te laten lijken dan ze eigenlijk zijn. Alleen mensen die het niet hebben hechten er waarschijnlijk waarde aan. Wel briljant bedacht!
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Zijn er al mensen die ervaring hebben met supply crates? Ik heb er een blik zwarte verf aan over gehouden.
Nee, nog niet. 2.xx toch voor zo'n key? Dan is een blik verf wel wat mager...
Arie had net gifts voor de hele server gekocht (bedankt, liev!), dat waren allemaal wapens. Die zijn dan not craftable, not tradeble.
Arie had net gifts voor de hele server gekocht (bedankt, liev!), dat waren allemaal wapens. Die zijn dan not craftable, not tradeble.
Net een kratje gekregen via trade met CompizFox, ik heb alleen nog geen sleutel om hem open te maken (kost €2,50).
Kan je blikjes verf ook craften ? 
Ik heb nu :
Mad Milk
Holy Mackerel

The Black Box
Sydney Sleeper
Darwin's Danger shield
The Bushwacka
The Powerjack
Gelukkig heb ik lang gespaard hiervoor
(Allemaal gecraft)
Nu is wel bijna alles op. Nu veel spelen en traden zodat ik deze nog kan halen :
The Battalions Back-up
The Short Stop
The Degreaser
Your Eternal Reward
L'Etranger
Ol' Snaggeltooth
Die dikgedrukte wil ik heel graag. Jammer dat de Snaggeltooth alleen drop/buy is en niet craft.
Ik las wel ergens van iemand die een e-mail naar robin had gestuurd dat ze er waarschijnlijk wel blueprints voor gaan maken
En wat is de Holy Mackerel een uber goed wapen. Het is gewoon leuk om met een vis te slaan, je ziet hoe vaak je hem geslagen hebt (worden ze vaak door afgeleid) en hij doet vrij veel damage
Ik heb nu :
Mad Milk
Holy Mackerel
The Black Box
Sydney Sleeper
Darwin's Danger shield
The Bushwacka
The Powerjack
Gelukkig heb ik lang gespaard hiervoor
Nu is wel bijna alles op. Nu veel spelen en traden zodat ik deze nog kan halen :
The Battalions Back-up
The Short Stop
The Degreaser
Your Eternal Reward
L'Etranger
Ol' Snaggeltooth
Die dikgedrukte wil ik heel graag. Jammer dat de Snaggeltooth alleen drop/buy is en niet craft.
Ik las wel ergens van iemand die een e-mail naar robin had gestuurd dat ze er waarschijnlijk wel blueprints voor gaan maken
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Inmiddels m'n zwarte verf gebruikt. Wilde eigenlijk voor een zwarte texas ten gallon maar die ziet er meer grijs uit dan zwart. Dus ik heb maar voor pickelhaube gekozen.
Dit is zoals de pickelhaube altijd al had moeten zijn voor de medic
Dit is zoals de pickelhaube altijd al had moeten zijn voor de medic

Dat valt tegen. Heb 'm direct gecraft (axtinghuisher + reclaimed metal) omdat ik datzelfde idee had, maar je mist je axtinghuisher toch.marco.meijer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:30:
een paar ervan lijken me ook nog overpowered. Sledgehammer + 75% health on kill, ik vind dat niks.
In plaats van iemand in brand steken, hem de lucht in te blasten en op te wachten met je axe, heb je nu toch weer minstens 2 hits nodig.
Leuk die 75% on kill, maar als pyro kom ik meestal óf ongeschonden uit de strijd ivm verassingsaanval, óf ben ik instant dood.
Die zijn er al hoor. 'Your Ethernal Reward' craft je met 1 spy watch en 1 reclaimed metal. Vind m zelf niet bepaald geweldig spelen, maar zie te er wel leuk uitCornelisjuh schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:17:
Your Eternal Reward
Net een kratje geopend, witte verf kwam eruit. :<
Even een vraagje. Ik zit te overwegen om TF2 te kopen nu hij 10 euro is, maar omdat het een multiplayer game is en het niet de nieuwste game is, vroeg ik mij af: wordt het nog veel gespeeld? Of is het een select groepje wat veel speelt?
.. valve blijft maar updates uitbrengen, waardoor het spel steeds vernieuwd wordt. er is een paar dagen geleden een ontzettend grote update uitgekomen waarbij er een hele hoop nieuwe wapens / dingen uit zijn gekomen. Er is een grote levende community, en valve werkt prettig met hen samen.
Er worden altijd contests georganiseerd, en de GoT tf2 pub zit eigenlijk wel iedere avond vol.
Ik heb het spel toendertijd voor 20 euro gekocht, ik heb er nu +/- 500 uur op zitten
.. antwoord genoeg ?
Er worden altijd contests georganiseerd, en de GoT tf2 pub zit eigenlijk wel iedere avond vol.
Ik heb het spel toendertijd voor 20 euro gekocht, ik heb er nu +/- 500 uur op zitten
.. antwoord genoeg ?
[ Voor 9% gewijzigd door Zuurstok op 02-10-2010 22:30 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
TF2 wordt nog echt heel veel gespeeld en is voor mij iig de meest gespeelde game. Ik heb zat shooters e.d. gespeeld, maar TF2 is de enige die na lange tijd niet saai wordt.
vet, danke! Dat wordt dan kopen! BTw wat bedoel je met de GoT tf2 pub? Mumble/TS server?
neem de ts door ? 
er is een server waar GoT leden veel al spelen. Je hebt war clan servers, en pubs. Tenzij je bij een clan hoort van GoT kom je hoogstwaarschijnlijk nooit op die server, dus behoor je tot de pub
er is een server waar GoT leden veel al spelen. Je hebt war clan servers, en pubs. Tenzij je bij een clan hoort van GoT kom je hoogstwaarschijnlijk nooit op die server, dus behoor je tot de pub
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Heb net de hele TS doorgenomen... (wel handig als je wil spelen) maar omdat het zo laat is had ik natuurlijk niet door dat het om een public server gaat
Die degreaser valt vies tegen. Sneller van wapen wisselen ziet er tof uit, maar nuttig is het niet.
Dat nieuwe scout pistool is echter een heel ander verhaal. Als scout snipen en op redelijk lange afstand soms 60 damage doen? I like!
Dat nieuwe scout pistool is echter een heel ander verhaal. Als scout snipen en op redelijk lange afstand soms 60 damage doen? I like!
pyro's op de server waar ik speel zijn er erg blij mee, vooral de combo degreaser en axtinguisher schijnt geweldig te zijn.LUH-3417 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:31:
Die degreaser valt vies tegen. Sneller van wapen wisselen ziet er tof uit, maar nuttig is het niet.
blup
Inderdaad! ik zit zo hard te wachten op die degreaser daarvoor =D Ik heb er al een script voor klaarliggen. Kleine vlam + switch naar axtinguisher.
Die shortstop is inderdaad zwaar OP. Die wordt nog wel generfed heb ik het vermoeden.
Btw, hoe maak ik screenshots in TF2? Als ik prtscrn + paste in paint doe krijg ik een zwart scherm.
Die shortstop is inderdaad zwaar OP. Die wordt nog wel generfed heb ik het vermoeden.
Btw, hoe maak ik screenshots in TF2? Als ik prtscrn + paste in paint doe krijg ik een zwart scherm.
F5 is de ingebouwde functie voor screenshots. dan komen ze in je steamfolder terrecht.Sedative schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:46:
Inderdaad! ik zit zo hard te wachten op die degreaser daarvoor =D Ik heb er al een script voor klaarliggen. Kleine vlam + switch naar axtinguisher.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Witte Verf? DO WANT!!g0tanks schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:40:
Net een kratje geopend, witte verf kwam eruit. :<
Volgens kkaltuu is witte verf enorm pro op mijn vintage vintage tyrolian en hustlers hallmark
En zojuist ook een mooie trade met iemand gedaan:
1 Scrap metal voor een alien swarm parasite hat....

Ik dacht dat deze niet tradable was? ik kan de meine niet traden/craften... maar ik heb er nu dus 2
Edit: Link van m'n trade topic
[ Voor 8% gewijzigd door Descriptor op 03-10-2010 03:50 ]
Ik wil een scout of sniper hat (die speel ik het meest)
Dit is mijn backpack :
http://www.tf2items.com/id/cornelisjuh21
Ik wil ook de bushwacka ruilen voor een ander polycount wapen
Dit is mijn backpack :
[ Voor 20% gewijzigd door Cornelisjuh op 03-10-2010 08:47 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Die degereaser switch nu sneller dan dat ik er wat aan heb. Als je wapens verwisselt met muiswiel en je altijd vergeet of je naar boven of naar beneden moet scrollen, doet dat sneller wisselen weinig voor je.
Ik heb hem nu ook (getrade voor de bushwacka
)
En ik vindt hem bijna overpowered. Gewoon Q fast weapon switch tussen degreaser en axtinguiser
En ik vindt hem bijna overpowered. Gewoon Q fast weapon switch tussen degreaser en axtinguiser
Kon je niet gewoon alien swarm even downloaden aangezien het een gratis game is ?Descriptor schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 03:31:
[...]
Witte Verf? DO WANT!!
Volgens kkaltuu is witte verf enorm pro op mijn vintage vintage tyrolian en hustlers hallmark![]()
En zojuist ook een mooie trade met iemand gedaan:
1 Scrap metal voor een alien swarm parasite hat....![]()
Ik dacht dat deze niet tradable was? ik kan de meine niet traden/craften... maar ik heb er nu dus 2
Edit: Link van m'n trade topic
Ik heb nog een hatless sniper liggen, interesse?Cornelisjuh schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 07:56:
Ik wil een scout of sniper hat (die speel ik het meest)
Dit is mijn backpack :
Hij heeft hem 2x, zal dus 1x uit de game Alien Swarm verkregen zijn ;Ppunisher007 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:47:
[...]
Kon je niet gewoon alien swarm even downloaden aangezien het een gratis game is ?
Echt, je wilt niet weten hoe effectief degreaser (pro) pyro's zijn met "puff&sting". Je kan gewoon airblasten/reflecten met dat ding en als ze binnen melee range komen is het game over.LUH-3417 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:41:
Die degereaser switch nu sneller dan dat ik er wat aan heb. Als je wapens verwisselt met muiswiel en je altijd vergeet of je naar boven of naar beneden moet scrollen, doet dat sneller wisselen weinig voor je.
Wat betreft traden wijs ik iedereen nog even op het trade forum op:
http://www.teamfortress.be/forum/index.php
Ja is goedg0tanks schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
Ik heb nog een hatless sniper liggen, interesse?
edit Ik heb je toegevoegd (ik ben GoT | Jagermeister)
Ik snap niet zeggen dat mensen vinden dat de eternal reward zuigt.
Je gaat achter enemy lines, killed een sniper, en dan heb jij vrijspel
[ Voor 35% gewijzigd door Cornelisjuh op 03-10-2010 13:13 ]
Net nog een kratje geopend, The Scottisch Resistance.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!