Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zit op 22.6 cm per 360, en ik aim eigenlijk ook alleen maar met m'n pols. Ben m'n sens steeds meer gaan verlagen naar mate ik meer scout speel, en voor medic is het toch wel ff wennen. Tijdens een chaotische push multi-uberen is bijvoorbeeld een hoge sens heel fijn, want je hoeft toch niet zo precies te mikken. Ook het constant achterom kijken gaat iets minder smooth maar dat is een kwestie van wennen. Liever dat, dan class-specifieke sensitivity settings.
Random rant: Ik hoop dat Valve eens iets aan de bonesaw doet, en medics weer eens een reden geeft om deze te gebruiken ipv de ubersaw. De snellere swing rate is niet genoeg. Maar wat dan wel? Er zijn weinig eigenschappen te bedenken die een medic en zijn team even veel voordeel geven als een instant +25% (10 seconden opladen) uber. In mijn optiek zou de bonesaw ook prima een ubervullende eigenschap erbij kunnen krijgen. 10% per hit bijvoorbeeld. En dan nog steeds is in de praktijk de ubersaw een betere keuze in de meeste gevallen. 10% uber en 20% extra damage (dus dan 78 hp per hit, net als de Skullcutter) zou het misschien nog iets meer recht trekken. Voor 6v6 is er dan wel een balans, denk ik, maar op pubs zal die buff waarschijnlijk wel te veel battlemedics aantrekken
[ Voor 6% gewijzigd door skndd op 23-09-2010 15:29 ]
Windows multiplier van 6, dat kan niet hePykow schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:53:
als ik het goed heb berekend, zal ik mijn sens op deze manier moeten verandere:
[afbeelding]
Verder: Ik speel kennelijk nu met 10.2 cm per 360, tot voor kost met ongeveer 5cm / 360. DIt nieuwe werkt op zich wel fijn, maar het is soms best veel sleepwerk om om te draaien.
Verwijderd
Met de bonesaw regenerate je sneller health.skndd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:53:
Random rant: Ik hoop dat Valve eens iets doet aan de bonesaw doet, en medics weer eens een reden geeft om deze te gebruiken ipv de ubersaw. De snellere swing rate is niet genoeg. Maar wat dan wel? Er zijn weinig properties te bedenken die een medic en zijn team even veel voordeel geven als een instant +25% (10 seconden) uber. In mijn optiek zou de bonesaw ook prima een ubervullende eigenschap erbij kunnen krijgen. 10% per hit bijvoorbeeld. En dan nog steeds is de ubersaw een betere keuze in de meeste gevallen. 10% uber en 20% extra damage (dus dan 78 hp per hit, net als de Skullcutter) zou het misschien nog iets meer recht trekken. Voor 6v6 is er dan wel een balans, denk ik, maar op pubs zal die buff waarschijnlijk wel te veel battlemedics aantrekken
Nee, je vergist je nu tussen de needlegun en blutsauger.japie06 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:53:
[...]
Met de bonesaw regenerate je sneller health.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ik heb alleen mijn DPI,Windows Multiplayer en Game sens ingevuld en gekeken welke waardes ik eronder uit zou krijgen.DeNeusbeer schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:16:
[...]
Windows multiplier van 6, dat kan niet heLees maar eens de gigantische tekst bovenaan de website, en kijk dan naar de omrekentabel aan de rechterkant.
Verder: Ik speel kennelijk nu met 10.2 cm per 360, tot voor kost met ongeveer 5cm / 360. DIt nieuwe werkt op zich wel fijn, maar het is soms best veel sleepwerk om om te draaien.
Daarna heb ik mijn nieuwe DPI ingesteld en ingame sens zo zitten aanpassen, zodat ik de zelfde waardes over houd
daarnaast nog al verwarrend als ik die multiplayer op 1 zet en mijn ingame sens van dit moment met elkaar vergelijk.
volgens deze site zat ik voorheen op 27,2 cm / 360 en nu op 5,2 /360 terwijl het bijna het zelfde aanvoelt
een pols beweging van links naar rechts heleaal is ongeveer 4/5 of 3/4 rondje.
Me muis reageerd wel sneller op een of andere manier
@ Skeej, Ze kunnen niet alle wapens in balans brengen.Zo zie ik het nut niet van de Backburner, omdat je met airblas mensen kan juggle, spullen reflecten, het vuur doven en wat kan een BB. juist krithits vanaf achter en meer niet
[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 23-09-2010 16:34 ]
Nadat ik dit geinstalleerd had ben ik maar eens wat sniper gaan spelen...headshots, headshots everywhere
Ik ben pro juggler btw: YouTube: How to juggle a medic
Net maar even dat gedaan, snipen gaat nu voor mijn gevoel nog beter.Weiman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:36:
Een algehele tip is je mouse acceleration uit, en dan ook echt UIT te zetten: http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Nadat ik dit geinstalleerd had ben ik maar eens wat sniper gaan spelen...headshots, headshots everywhere
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
normaal raakte ik nooit iets:)
Deze installeren in de eerste plaats.Weiman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:36:
Een algehele tip is je mouse acceleration uit, en dan ook echt UIT te zetten: http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html
Daarna DPI op zijn hoogst zetten. Windows muisprecisie uitzetten en op windows sensitivity 6. De ingame sensitivity aanpassen naar behoeften en steeds kleinere intervallen gebruiken.
Heb ik het hier zo'n beetje?
Die snellere swing rate is best nuttig anders, maar het verschil is niet groot genoeg om uit te maken. Als je naar je melee switcht doe je dat niet om gezellig uber te bouwen maar om jezelf te redden en wil je een zo hoog mogelijke DPS (jaja, DPS medic). Ubersaw is dan alleen nuttig als je dan ook als een malle die nieuwe uber aan kan zetten en weg kan komen. Een mooi verschil is random crits, maar daar heb je niks aan als aan crits uitstaan. Zo'n feature als de KGB zou wel grappig zijn.skndd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:53:
Random rant: Ik hoop dat Valve eens iets aan de bonesaw doet, en medics weer eens een reden geeft om deze te gebruiken ipv de ubersaw. De snellere swing rate is niet genoeg.
-noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspdWeiman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:36:
Schijnt hetzelfde te doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Shabbaman op 24-09-2010 09:54 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
het voelt beter aan en zelfs headshots gaan iets makkelijk (als ik geen lag heb
Airshoten en juggle gaat ook een stuk beter
Had ik al, ik merk nu echt meer verschil.Shabbaman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:47:
-noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd
Verwijderd
Nee, acceleration zit echt hard gebakken in windowsShabbaman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:47:
[...]
-noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd
[ Voor 68% gewijzigd door Waster op 24-09-2010 15:15 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Daarnaast leuke training maps:
tr_walkyway voor airshots and fun
tr_rocket shooting ( ofzo iets) voor juggle to airshot kills
tr_aim om meatshots te trainen.
Gelukkig is de BB al lang verbeterdPykow schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:27:
@ Skeej, Ze kunnen niet alle wapens in balans brengen.Zo zie ik het nut niet van de Backburner, omdat je met airblas mensen kan juggle, spullen reflecten, het vuur doven en wat kan een BB. juist krithits vanaf achter en meer niet
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Leuke site om het snel te bekijken.Pykow schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:53:
als ik het goed heb berekend, zal ik mijn sens op deze manier moeten verandere:
[afbeelding]
Het is bij mij trouwens extremer dan ik verwachte.

[ Voor 25% gewijzigd door SECURITEH op 27-09-2010 00:18 ]
Omdat je 10 multiplier hebt ingevuld. Kijk naar de tabel ernaast, windows sensitivity op 10 = multiplier x3SECURITEH schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:03:
[...]
Leuke site om het snel te bekijken.
Het is bij mij trouwens extremer dan ik verwachte.
[afbeelding]
Degrees Per Inch | 924 |
Degrees Per Centimeter | 363.8 |
Inches Per 360 | 0.4 |
Centimeters Per 360 | 1 |
zijn eigenlijk jouw waarden.
Hmm, misschien moet ik mijn windows sensitivity een stuk hoger zetten en ingame lager, dan kan ik een stuk preciezer afstellen.
[ Voor 26% gewijzigd door Svardskampe op 27-09-2010 00:28 ]
Het klinkt placebo iig, ik heb volgens mij wel eens per ongeluk met acceleration aan gespeeld en dat merk je meteen. Gewoon uitgezet in windows en toen ging het weer. Maar whatever works, dus ik ga het ook proberen, jij werd iig ineens debiel goedWeiman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:36:
Kan ook gewoon placebo zijn.. maar ik hoor alleen maar positieve reacties erop
Win met 6-4 good job team!
Winners never cheat, Cheaters never win
Rocketjumpen gaat nu trouwens ook preciezer (en daarom sneller) heb ik de indruk.
Hmm, na een tijdje spelen weet ik niet of ik het nou zo fijner vind met de sniper rifle. Het is iig even wennen. Scouten gaat wel merkbaar beter.Sedative schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 02:47:
Ik had met de sniper rifle met dat programmaatje niet zo'n verbetering gemerkt, maar wel met de huntsman. Ik zie iemand en in plaats van de reflex erboven, ernaast, eronder te belanden met de aim, zat ik al precies goed.
Rocketjumpen gaat nu trouwens ook preciezer (en daarom sneller) heb ik de indruk.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ander nieuws, de artpass map competitie is nu officieel gesloten. Meeste is niet echt bijzonder maar check de map van YM eens:
http://forums.tf2maps.net/showthread.php?t=15017
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Nee hoor, je snelle crosshair movement over grote stukken (reflex) zal meer overeenkomen met je normale crosshair movement waardoor sniping, wat erg leunt op muscle memory, een stuk makkelijker wordt.frickY schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:33:
Lijkt me placebo. Als acceleration opeens uitstaat zul je opnieuw moeten wennen
En demo met lage sens is idd ruk
[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 28-09-2010 14:43 ]
Ik ben nu mijn rollouts aan het trainen op badlands.
en BTW die SR launcher is leuk op A/D maps zoals Gravil pit.
Battlemedicsbwerg schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:46:
Nog een leuke teamwork-taktiek voor de funplayers: allebei medic met ubersaw, medic 1 ubert medic 2 zodat die met gemak 4 keer iemand kan prikken zodat vervolgens medic 2 medic 1 weer kan uberen en zo voort.
Zelf nooit gedaan als medic, maar lijkt me wel erg vermakelijk
Daar gaat het niet om, dat heet fun.Fl4pp13 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:08:
Jammer dat dat gigantisch makkelijk kan worden weggehouden door simpelweg uit range te blijven, of te jugglen met pipes/stickies/rockets, of te airblasten. Leuk om te zien als je zo'n duo in een hoekje weet te duwen waarna als de uber afloopt ze volledig worden afgeslacht door het halve team.
Gisteravond kon ik er niet bij zijn: Ouderavond. Vanavond ben ik echt battleready. Heb mijn muissettings getweaked, zooi practice gehad en ik ben er klaar voor!Descriptor schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:27:
Vanavond weer highlander oefenmatch?
140MB?CapTVK schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:07:
Wat mij betreft prima. Ik zal zorgen dat ik rond achten online ben.
Ander nieuws, de artpass map competitie is nu officieel gesloten. Meeste is niet echt bijzonder maar check de map van YM eens:
http://forums.tf2maps.net/showthread.php?t=15017
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
YouTube: TF2 - Redmond's Mansion
Edit: en ook upward gewonnen. Leuke, leuke game.
[ Voor 8% gewijzigd door Fl4pp13 op 29-09-2010 22:20 ]
Daarna was het gewoon een stopwatch race tot het het voorlaatste point met de cart. Mooie race.
Dit zijn officiële wedstrijden neem ik aan?CapTVK schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:44:
Yup we zijn door, eindscore 2 - 0. (Dustbowl 1 en Upward 1). Upwards was wel even spannend toen we eerst defense speelden. Ze kwamen namelijk redelijk met de cart naar voren. Uiteindelijk hadden we nog zo'n 7-8 min die we bij het laatste point moesten winnen, wat lukte.
Daarna was het gewoon een stopwatch race tot het het voorlaatste point met de cart. Mooie race.
Verwijderd
Ik en cap hebben op die 2de cap van dustbowl ook wel een keer of 5 de spy zien doodvallen omdat hij te obvious binnenkwam.LUH-3417 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 07:24:
Good job, guys. Ik heb het laatste deel van Dustbowl gezien; jullie cap van stage 3 en hun gefaal in stage 1. Was leuk om te kijken. CapTVK is een BEEST en hun spy was dom. In plaats van constant zichzelf dood te lopen op die sentry, had hij beter Cap of Martin kunnen backstabben. Die waren een groter probleem.
Maar desondanks ook een slechte spy blijft gevaarlijk in Highlander. Je moet altijd opletten. Het kan zo gebeuren dat ie opeens 2-3 man achter elkaar pakt.
Op Dustbowl konden we hem meestal snel betrappen maar op Upward was hij al wat effectiever. Weet niet of meer mensen een stukje daarvan hebben gezien maar daar ging hij wat meer roamen en af toe switchen tussen tussen gewone spywatch/C&D en de deadringer. Je moet echt opletten met deadringer spies want je moet er zeker van zijn dat ze echt dood zijn.
P.S.
Die heavy ben ik wel een paar keer tegengekomen met uber hoor. Maar een goede counteruber op het juiste moment door Martin doet wonderen.
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 30-09-2010 09:18 ]
Bij de volgende Map zetten ze wat meer druk op de ketel en ik merkte dat ze meer prioriteit gaven aan het opsporen van de Spy. Het was hierdoor lastig aan het begin, met de dingle-path structuur. Nadat de cart de tunnel door was, kon ik goed gebruik maken van alle opties. Even later was wederom de medic weer gedominate
Een leerzame avond waarbij ik vooral meer ga kijken naar map/stage/watch-verhouding. Sommige stukken bedelen om een C&D, en bij andere stukken word het je moeilijk gemaakt vanwege de open en lange afstanden.
Lullig mesje?LUH-3417 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:31:
Inderdaad, Dex had ook een paar mooie acties. Leuk om te zien hoe zo'n brullende heavy vol gas staat te vuren en opeens dood neervalt door zo'n lullig mesje.
Kwetsend LUH...
At least I ain't compensating for anything.
Verwijderd
Die paintrain is inderdaad een flinke knuppel.LUH-3417 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:11:
Sorry, ik ben gewend met een flinke knuppel rond te lopen. Bovendien is die bat van de scout ook niet echt klein.
http://teamfortress.com/ blog posts
update info
http://store.steampowered.com/news/?appids=440
o.a.
- Trading
- Polycount Pack
- mannconomy -> items zijn te koop
[ Voor 23% gewijzigd door Yonni op 30-09-2010 20:44 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik lees op beide pagina's niks over het polycount pack. Heb je daar een bron voor ?Yonni schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:37:
UPDATES!![]()
http://teamfortress.com/ blog posts
update info
http://store.steampowered.com/news/?appids=440
o.a.
- Trading
- Polycount Pack
- mannconomy -> items zijn te koop
Edit:
Sorry:
Team Fortress 2
* Added the Mann-conomy.
o Added 65 new items (hats, weapons, tools, minigames, gifts, crates).
[ Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 30-09-2010 21:06 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 30-09-2010 22:17 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
edit: te snel getyped. Voordat ik de vervanging voor primary weapon zag: No headshots
[ Voor 27% gewijzigd door MrAngry op 30-09-2010 22:17 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
G0tanks gaat van main class veranderen !
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Heb ook een Trophy Belt (sniper) & Stainless Pot (soldier) in de aanbieding die ik met graag ruil voor een pryo/engy/spy hat
Zie in de changelist niets terugkomen over de nieuwe 'Action' items, al worden de mini-games die aan sommige verbonden zijn wel genoemd. Kan zo ook niets vinden welke het 'Misc 2' slot gebruikt, maar misschien dat je die vanaf nu kunt gebruiken voor normale Misc-items.
//edit
Heb net de powerjack gecraft met reclaimed metal + axtinguisher.
Lijkt er op dat voor elk wapen in de polycount pak je hem kunt craften met een reclaimed metal + het wapen van dezelfde class hetzelfde slot.
Alleen kun je refined metal nu niet meer terug craften naar 3x reclaimed
[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 30-09-2010 23:23 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Kijk even of ik iets heb dat jij hebben wilt; http://www.tf2items.com/id/ciphersf
@MrAngry
Die kun je ook omcraften naar een token voor een ander slot met een wapen uit dat slot, of terug naar scrap metal?
//edit
Heb ook t nieuwe spy-mes; watch + reclaimed metal
@Simon
Brigade Helm heb ik al
[ Voor 58% gewijzigd door frickY op 01-10-2010 00:14 ]
http://tf2stats.net/all_items
Ik heb hier gemengde gevoelens over...
Ziet er naar uit dat vanuit financieel perspectief de toekomst van TF2 redelijk gegarandeerd is, en daarmee ook TF2 voor de fans. Maar het is nu wel "world of team fortress" en die grap dat je steampunten nodig hebt wapens te kopen in de steamstore is nu echt waar!

Lets face it, TF2 is aardig veranderd door de jaren heen. Sommigen van ons zijn er vanaf het begin bij geweest en kunnen het nog allemaal bevatten. Nog net, want wat er plotseling over ons heen wordt gestort snap ik ook niet meer. Voor een beginner (noobs) die gewoon een beetje wil spelen zullen al die wapens waar de veterans mee rondrennen en hoe ze daar aan zijn gekomen amper te bevatten zijn. Nieuwe spelers (als ze een beetje verder willen spelen) zullen meestal de snelle weg kiezen en gewoon een set standaard wapens kopen in de steamstore. Daarmee bedoel ik de standaard achievment wapens
P.S.
Ik begin er alvast over maar....De komende week zullen een hoop mensen willen traden. Deze thread is echter voor de algemene discussies over TF2 en het lijkt me niet handig die te vervuilen met "will trade xxxx for zzzz"-posts.
Yes, ik heb ook wel wat te traden
Kunnen we een aparte TF2 trade thread opzetten? Hier of op www.teamfortess.be graag
[ Voor 92% gewijzigd door CapTVK op 30-09-2010 23:50 ]
+200% Ammo capacity
No self inflicted damage
-100% damage done
Ergens bij valve houdt iemand van jumpmaps.
Verwijderd
Polycount pack in de aanbieding voor 50 euri, das net geen 3x zoveel als heel tf2.....
Zucht, de verhoudingen zijn helemaal weg, dat is woeker.
Die had ik toennet ook al gekregen, raar.LUH-3417 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:19:
Waarschijnlijk van korte duur, omdat hij niet 'vintage' is, maar hoe epic is dit:
[afbeelding]
Maar wat houd nou precies dat Vintage in?
Verwijderd
Je mag mijn hats kopen voor de heflt van de prijsVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:22:
Sjonge komt net die shop online, hoedjes voor euro 17,49 das wel een beetje happig is het niet?
Polycount pack in de aanbieding voor 50 euri, das net geen 3x zoveel als heel tf2.....
Zucht, de verhoudingen zijn helemaal weg, dat is woeker.
RJ als een gek naar mid en trash de demo met je shotgun. Ez.CapTVK schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:57:
Rocket Jumper
+200% Ammo capacity
No self inflicted damage
-100% damage done
Ergens bij valve houdt iemand van jumpmaps.
Verwijderd
Het trade systeem is dan wel weer super, m'n sofa topi is weg en heb nu een lief groen kloddertje op mijn pyro
Ik denk dat we rocketman soldiers wel eens op de pubs gaan zien ja.Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:35:
[...]
RJ als een gek naar mid en trash de demo met je shotgun. Ez.
Currently TF2 is retailing at $10. So you can buy as many copies as you want and be earning $4.50 a month for each one. You'll break even in just over 2 months. And that's selling the hats at half price...
Nu nog het brilletje van de medic kunnen stelen.
http://img411.imageshack.us/img411/3617/nicetaunt.jpg
Als je je Demo Hat wil ruilen voor de Snipers Professional Panama, hou ik me graag anbevolen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:36:
De prijzen van de nieuwe items zijn echt belachelijk, ik vraag me af hoeveel hiervan naar de daadwerkelijke makers gaat.. Het feit dat je wel bijna zo'n hat moet kopen wil je het set effect hebben geeft toch wel een oneerlijk voordeel tegenover degenen die geld te verkwisten hebben. De minigames moet je blijkbaar ook al kopen, voor 1 euro kan je dan 5 keer spelen...
Het trade systeem is dan wel weer super, m'n sofa topi is weg en heb nu een lief groen kloddertje op mijn pyroIk wil zelf nog wel van mijn Demomans Tricorne af.
Geld ook voor andere mensen hier. Ik heb weinig te maken met de Sniper-class, dus mijn Professional Panama is up for grabs.
http://www.tf2items.com/id/RobXP
Dit topic is gesloten.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!