Nieuwe advertentie-uiting Tweakers.net Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

freakingme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 04:43:
Op het forum heb je dezelfde ads ook ja met als nadeel dat links met anchors ook automatisch niet meer werken (goed zo jongens!).

http://tweakers.net/devicedetect << Stapje B heeft de ads niet.
Dank u, dat maakt het al een stuk beter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196662

Jezus Jozef Maria, wanneer gaat dit weg?
CPU gaat door het dak en 65MB geheugen om een pagina te tonen. En enorm veel van die zwarte ruimte is helemaal geen achtergrond maar is gewoon onderdeel van de spam. Pas dus op waar je klikt of je helpt dit associaal gedrag van sites verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

zeef schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:40:
[...]

Het is ook langzaam professioneler geworden. In de good old days lagen we er soms 2 dagen uit. Was er barely geld voor servers. Lees eens wat nieuwsberichten uit 2002.... Of kijk eens op het forum naar de klachten over de performance van de forumsoftware. Ik hoor deze opmerking zo vaak, het begint een selffulfilling prophecy te worden. Want het belicht maar één kant van de medaille.
Je hebt deels gelijk, maar desondanks waren we het niveau van de Pair-accountjes, imagehosting op uni-servers en gedoneerde hardware toen al ontstegen, en deed T.net het helemaal niet slecht.
Nu heb je betaalde devvers, professionele redactie en pricewatch crew. Nu heb je uitgebreide productreviews, redacteuren die live op beurzen zijn voor de nieuwste hardware & games. Best Buy Guides, telecom nieuws. Daarbij een eigen doorontwikkeld forum met tal van features die React (nog) niet heeft. Weblogs, foto storage en andere karma features.... Dat maken, ontwikkelen en bijhouden, dat kost geld en dat zal ergens vandaan moeten komen.
Vervolgens kun je je afvragen of dat geld wel goed besteed is; immers hadden wejullie dit geintje uitvoerig kunnen testen voordat het live ging, en aan de reacties hierboven te zien is daar iets stevig misgegaan.
Je kunt dan wel zeggen dat dit van hogerhand besloten is; de kwaliteitscontrole ligt nog altijd bij jullie.

Wat is er gebeurd met de drive van vroeger? Waar is de drang om de boel eerst uitgebreid te testen alvorens je publiek met dit soort dingen te confronteren?
Waarom werd er op de take-overs op Fok gereageerd met "sellout", "kunnen wij niet maken" en "dit kost hem [Danny] (crew)leden", terwijl jullie nu hetzelfde doen met een brakke uitvoering?

Als die drive er nog is, laat die verdorie dan eens zien.
Ja, we zijn ongetwijfeld commerciëler geworden in vergelijking met 5 - 6 jaar geleden. Maar het totale product Tweakers is ook beter en uitgebreider geworden. In de mensen die Tweakers maken en de technologie erachter is flink in geïnvesteerd, je kunt je afvragen of we dat toen we nog zelfstandig waren ook hadden kunnen doen.
We zijn vroeger altijd erg inventief geweest in het organiseren van dingen en het binnenhalen van bepaalde zaken, daarbij niet uit het oog verliezend dat die dingen met weinig middelen georganiseerd moesten worden.
Jullie hebben een jaar of wat geleden dat gedrag achter je gelaten en smijten/smeten overal een zak geld tegenaan in een poging de kwaliteit te verbeteren, maar ik kan niet zeggen dat het er ook echt beter op is geworden.
Natuurlijk is er verbetering zichtbaar ten opzichte van 8 jaar geleden (het zou slecht zijn als dat zo was, maar ook een wonder zijn dat deze site dan nog bestaat in die hoedanigheid) , maar de verhouding is zoek en het kan nog veel en veel beter.

Ik ben iig blij dat ik Flashblock gebruik, waardoor de ergernis beperkt blijft tot het verschuiven van de hele FP, maar ook daar heb ik een oplossing voor; gewoon die hele FP niet bezoeken.
Kan namelijk niet zeggen dat het nieuwsniveau, ondanks de zakken geld van mama, bij T.net hoger ligt dan bij anderen.

Oh wacht, ik zie 'm nu ook op het forum. Dan heb ik twee keuzes; het forum niet bezoeken, of dan ook maar, ondanks dat ik jarenlang het mantra "geen adblockers" heb verkondigd, tot het dievengilde toetreden...
Maar eens even kijken wat ik doe.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaj. op 09-07-2010 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaj. schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:24:
Oh wacht, ik zie 'm nu ook op het forum. Dan heb ik twee keuzes; het forum niet bezoeken, of dan ook maar, ondanks dat ik jarenlang het mantra "geen adblockers" heb verkondigd, tot het dievengilde toetreden...
Maar eens even kijken wat ik doe.
Deze tip werkt, al is het natuurlijk nogal jammer dat je tot zulke maatregelen moet overgaan om de boel weer werkbaar te krijgen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dan ga ik dat maar even doen, want de grootste blunder met deze campagne vind ik toch wel het feit dat bij het laden van de ad bij een directe link naar bijvoorbeeld de laatste post in een thread, de pagina weer omhoogschiet en je weer naar beneden moet om te kunnen lezen wat je wil lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaj. schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:44:
Dan ga ik dat maar even doen, want de grootste blunder met deze campagne vind ik toch wel het feit dat bij het laden van de ad bij een directe link naar bijvoorbeeld de laatste post in een thread, de pagina weer omhoogschiet en je weer naar beneden moet om te kunnen lezen wat je wil lezen.
Daar had ik ook al last van inderdaad. Ach, het spoort je tenminste weer aan wat aan je zoektechniek te werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kaj. schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:24:
immers hadden wejullie dit geintje uitvoerig kunnen testen voordat het live ging, en aan de reacties hierboven te zien is daar iets stevig misgegaan.
Je kunt dan wel zeggen dat dit van hogerhand besloten is; de kwaliteitscontrole ligt nog altijd bij jullie.
Veel tijd is er vaak niet om uitgebreid te testen, dit soort troep moet altijd direct live etc :/
Dat verspringen is echt superirritant, daarbij is de donkere tracker niet echt duidelijk (nog even afgezien het feit dat het klikken in de marge nu resulteerd in een klik op de ad ipv het selecteren van een window om vervolgens met toetsenbord te scrollen...)
freakingme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 04:43:
Op het forum heb je dezelfde ads ook ja met als nadeel dat links met anchors ook automatisch niet meer werken (goed zo jongens!).

http://tweakers.net/devicedetect << Stapje B heeft de ads niet.
Ik had eerst het forum op de oude "tweakers"-template gezet, maar deze oplossing is beter (werkt tenslotte ook voor de frontpage) dat ik die tracker dan een dagje mis is dan maar pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 14:30
Mij heb je nog nooit horen klagen ondanks dat ik hier ook al jaren rondloop, maar deze AD slaat nergens op want de website is nauwelijks nog in te laden hier en over het forum wil ik geen eens beginnen. Ik denk dat ik vandaag maar een dagje Tweakers oversla en hopelijk is deze AD morgen al verdwenen.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een dagje flash blokkeren werkt ook prima. Dan verspringt dat ding nog als een idioot, maar je browser gaat tenminste niet volledig op z'n gat.

Ik zal wel moeten, anders is het op m'n Celeron ULV helemaal niet meer te doen de site te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jaap schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:00:
Een ander aspect dat bij eerdere discussies naar voren kwam, is de verhouding tussen de advertentie en de schermresolutie van de bezoeker. Veel bezoekers merkten op dat een uiting van bijvoorbeeld 120px op een netbook met een resolutie van 800x600 pixels een heel groot deel van het schermoppervlak inneemt. We hebben daarom besloten deze bewuste uiting niet te tonen op schermresoluties van minder dan 800 pixels hoog.
Maar op een netbookje met 1280x800 is er ook bijna geen ruimte meer voor content vanwege de diverse balken die je ook nog hebt van je browser etc. Daarnaast zou het verstandiger zijn om de beschikbare ruimte in de browser te gebruiken om dit te bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij verspringt de pagina naar onderen zodat ik een lege grijze balk bovenin beeld heb. Als ik het goed begrijp moet daar een flash banner tevoorschijn komen?

Mijn flash player is up-to-date volgens firefox.
* Kaasplank loopt even naar het serverhokje om tegen de untangle server te schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind de banner wel geinig voor Crackdown 2.0 Xbox. Reclame van MS zit blijkbaar op hetzelfde niveau als MS zelf (in lijn met WP7, Kin, Office enzovoort). De volgende versie zal vast veel beter zijn. :)
zeef schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:40:
Ja, we zijn ongetwijfeld commerciëler geworden in vergelijking met 5 - 6 jaar geleden. Maar het totale product Tweakers is ook beter en uitgebreider geworden. In de mensen die Tweakers maken en de technologie erachter is flink in geïnvesteerd, je kunt je afvragen of we dat toen we nog zelfstandig waren ook hadden kunnen doen.
Ik weet niet, 5-6 jaar geleden was Android al gedumpt en begon het forum veel stabieler over te komen, 8-9 jaar terug was het treurig. Het niveau van 2004 was best goed en veelzijdig, ik zou niet graag een parodie daarop zetten.
Tnet heeft immers een van oudsher goede reputatie en huidige dingen 'vergoeilijken' omdat het vroegah ook niet best was klopt niet helemaal, zeker rond 2004 was de site redelijk vlekkeloos.

Of, als je de huidige investeringen in perspectief wil zien, er staat nog steeds een dt/t's verbetertopic in GR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
bitshape schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:11:
Volgens mij loopt de druk op vanuit VNU,
een paar jaren geleden zou dit echt nooit mogelijk zijn geweest met Tweakers.net. :N
ipv. gebruikers een rustige site aan te bieden, komt er nu een soort "flipper-kast" omheen, "site take-over" :/ , omgh! :F

Wat vind Femme & Crew er eigenlijk van? Worden AD-blockers en Flash-blockers weer gewoon massaal toegelaten onder de vaste userbase, of gaan er hier gewoon commerciële zakken geklopt worden? :X

Zelf ben ik al langer een abo-houder die geen AD's wenst op z'n scherm, al helemaal geen "site take-over's"! :>
De druk loopt niet op vanuit VNU. De markt is gewoon veranderd en Tweakers.net heeft een factor 10 meer vaste lasten dan een paar jaar geleden. De redactie is verdubbeld, de Pricewatch is verdubbeld, investeren blijft nodig. Daar is geld voor nodig (en let's face it: zonder VNU hadden alle megainvesteringen van de afgelopen jaren die ons hebben gebracht waar we nu zijn ook niet plaatsgevonden). Een paar jaar terug zou dit inderdaad niet mogelijk zijn geweest, maar toen zag je dit nergens - hooguit op een Amerikaanse nieuwssite.

Dat betekent niet dat wij dan dus ook maar moeten, maar zoals Jaap meldt moet de schoorsteen roken. Dat klinkt heel basaal maar bottom line is dat wel waarmee oa mijn salaris wordt betaald. Als die inkomsten er niet zijn, is het snel bekeken met alle plannen van Tweakers.net. Het economisch klimaat is bovendien niet helemaal super (understatement), waardoor bedrijven minder geld aan advertising uitgeven. Het geld dat ze wel uitgeven kunnen ze op meerdere plekken uitgeven, waarbij ze kiezen voor het meeste waar voor hun geld.

Tweakers.net heeft hier een voordeel door de grote groep bezoekers, maar is - vind ik - erg terughoudend met uitingen. De bijzondere campagnes die we wel doen proberen we zo goed mogelijk te testen. Als we zaken over het hoofd zien, dan zorgen we dat het gefixed wordt of trekken we een uiting (deels) terug. Ik durf te stellen dat we daarin de enige in Nederland zijn die dat op die manier doet. Dat het niet altijd 100% goed gaat, blijkt uit bovenstaande reacties - en die zullen we dus serieus nemen.

Wat Femme of de crew er van vindt? Geen idee. Wat ik er van vind? Ik ben blij dat we nog in staat zijn omzet te genereren en dat we dat - als het aanhoudt - kunnen omzetten in investeringen voor Tweakers.net. Als zelfstandige site had Tweakers.net nu al niet meer bestaan of iig geen bestaansrecht meer gehad, dat 'weet' ik wel. Zolang een campagne als deze niet op wekelijkse basis wordt verkocht náást alle andere campagnes, dan zie ik vanuit mijn functie de voordelen van het draaien van zo'n uiting wel in.

Storend voor een groep gebruikers? Zeker. Niet 100% technisch correct werken? Nee. Onacceptabel? Nee imho ook niet. Zoals altijd proberen we goed te kijken waar we steken hebben laten vallen en daar van te leren - zo ook nu. Een paar storende zaken, zoals het verspringen van de site, spelen al langer en daarvoor zoeken we naar een oplossing.
mhoogendam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:11:
XP+IE6+tweakers.net= vastlopen van IE6
De site word geladen maar blijft hangen op het openen van een pagina op www.eyewonderlabs.com

Support op IE6 bij Tweakers is gestopt maar op deze manier kan de site helemaal niet meer bekeken worden. 8)7
Dat komt omdat IE6 niet wordt ondersteund. plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6

[ Voor 8% gewijzigd door Wilbert de Vries op 09-07-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
XP+IE6+tweakers.net= vastlopen van IE6
De site word geladen maar blijft hangen op het openen van een pagina op www.eyewonderlabs.com

Support op IE6 bij Tweakers is gestopt maar op deze manier kan de site helemaal niet meer bekeken worden. 8)7
Dat klopt, had ik ook vermeld. Het is alleen erg jammer dat een deel van het publiek nu niet eens de pagina niet meer kan bekijken wanneer er een oudere browser gebruikt word. Het missen van nieuwe features is jammer, het niet meer kunnen bekijken van T.net ... tja ;(
Helaas zitten we vast aan IE6 vanwege globale applicaties die activeX controls gebruiken specifiek voor IE6.

[ Voor 59% gewijzigd door mhoogendam op 09-07-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 16-06 20:24
Ben ik nou de enige waarbij die ad storend traag is?

Edit: bij elke nieuwe pagina 2 tot 5 sec extra wachten zegmaar. :X

[ Voor 40% gewijzigd door Jesse op 09-07-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:11:
Onacceptabel? Nee imho ook niet. Zoals altijd proberen we goed te kijken waar we steken hebben laten vallen en daar van te leren - zo ook nu. Een paar storende zaken, zoals het verspringen van de site, spelen al langer en daarvoor zoeken we naar een oplossing.
Een website die voor een deel van de userbase onbruikbaar wordt door een advertentie niet onacceptabel? Ik weet niet met wat welke bedragen er gesmeten is, maar die moeten wel heel leuk zijn wil je dit niet onacceptabel noemen. Het idee is leuk, de uitvoering is daadwerkelijk om van te huilen. Dat hele professionele niveau waar je van spreekt is geheel niet terug te vinden in de implementatie van de uiting.

Als je het goed doet is het tot daar en toe, er moet zoals je zegt ook brood op de plank, maar de huidige vorm is alleen wonden likken en dure lessen trekken.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 09-07-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Erkens schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:51:
[...]Veel tijd is er vaak niet om uitgebreid te testen, dit soort troep moet altijd direct live etc :/
Dat verspringen is echt superirritant, daarbij is de donkere tracker niet echt duidelijk (nog even afgezien het feit dat het klikken in de marge nu resulteerd in een klik op de ad ipv het selecteren van een window om vervolgens met toetsenbord te scrollen...)
[...]
Helaas heb je gelijk. Dat verspringen hebben jullie zelf toch allang gezien? Ik snap best dat er geld verdiend moet worden, maar nu lijkt de advertentie helaas belangrijker als de content. Nu kan er wel weer gezegd worden dat er geld verdiend moet worden, maar ik vind dat Tweakers.net in dit geval best wel wat meer rekening met de bezoekers gehouden kan worden. Tweakers is NIKS zonder zijn community/bezoekers/tweakers ( en de tweakers niks zonder tweakers.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:11:
[...]

Tweakers.net heeft hier een voordeel door de grote groep bezoekers, maar is - vind ik - erg terughoudend met uitingen. De bijzondere campagnes die we wel doen proberen we zo goed mogelijk te testen. Als we zaken over het hoofd zien, dan zorgen we dat het gefixed wordt of trekken we een uiting (deels) terug. Ik durf te stellen dat we daarin de enige in Nederland zijn die dat op die manier doet. Dat het niet altijd 100% goed gaat, blijkt uit bovenstaande reacties - en die zullen we dus serieus nemen.
Hoe kun je dit nou nog serieus posten na de reacties en ervaringen in dit topic? Het lijkt mij geen gek idee om een uiting als deze eerste te testen onder een gevarieerd aanbod van users die welwillend zijn. Jullie hebben daar genoeg mogelijkheden voor lijkt mij.
Wat Femme of de crew er van vindt? Geen idee. Wat ik er van vind? Ik ben blij dat we nog in staat zijn omzet te genereren en dat we dat - als het aanhoudt - kunnen omzetten in investeringen voor Tweakers.net. Als zelfstandige site had Tweakers.net nu al niet meer bestaan of iig geen bestaansrecht meer gehad, dat 'weet' ik wel. Zolang een campagne als deze niet op wekelijkse basis wordt verkocht náást alle andere campagnes, dan zie ik vanuit mijn functie de voordelen van het draaien van zo'n uiting wel in.
Op zich een makkelijke doodgooier, aangezien je hier geen goede discussie over kan voeren, aangezien de meeste mensen de juiste informatie niet hebben. Ik krijg er zelf een gevoel door dat het niet anders kan en de creativiteit compleet is doodgeslagen en men maar teruggrijpt tot andere methodes.

Ik vraag mij af of de nadruk soms niet op de verkeerde dingen ligt.
Storend voor een groep gebruikers? Zeker. Niet 100% technisch correct werken? Nee. Onacceptabel? Nee imho ook niet. Zoals altijd proberen we goed te kijken waar we steken hebben laten vallen en daar van te leren - zo ook nu. Een paar storende zaken, zoals het verspringen van de site, spelen al langer en daarvoor zoeken we naar een oplossing.
Misschien word het dan eens tijd om het eerst op te lossen en dan pas zo'n actie als deze uit te voeren. Scheelt enorm veel goodwill.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik denk dat Wilbert de situatie nog even goed uit heeft gelegd en daar kan ik weinig aan toe voegen.

Betreft de bugs (het crashen op 64 bits systemen) en het 'verspringen'; hier wordt hard aan gewerkt! Zoals Crisp eerder aangaf, de uiting is niet door ons zelf gemaakt maar door een externe partij (zoals de meeste advertenties die je op Tweakers ziet). Zij werken hard aan de bugs die hier gemeld worden en Crisp is inmiddels bezig met een oplossing zodat de site niet verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Laatst online: 27-06 00:10

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Bij mij crasht GoT nu mijn Firefox, en in Opera is het borked (layout, slecht UI response) en bovendien loopt daar de window soms ook vast. Beide met laatste versie. In IE8 doet hij het nog wel, maar dat is niet mijn voorkeurs browser en ik ga er niet op overstappen alleen om op GoT te browsen.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 09:53

Deem

Ontcijfer mij!

Ik zie behoorlijk irritante Crackdown 2 reclame terwijl ik My.Tweakers.net Bannervrij heb? Het verneukt ook de hele lay-out. Ik dacht dat ik niet geconfronteerd zou worden met reclame?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Hooglander1 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:20:
[...]
Hoe kun je dit nou nog serieus posten na de reacties en ervaringen in dit topic? Het lijkt mij geen gek idee om een uiting als deze eerste te testen onder een gevarieerd aanbod van users die welwillend zijn. Jullie hebben daar genoeg mogelijkheden voor lijkt mij.
Ik heb de reacties gelezen en ben het met je eens dat er flinke klachten tussen zitten. We hebben voor zover mij bekend alle gangbare combinaties wel geprobeerd. Dat er legio meer zijn, is een feit. De suggestie om welwillende users daarbij te betrekken is zeker geen slechte. Dat ga ik intern aankaarten.
Op zich een makkelijke doodgooier, aangezien je hier geen goede discussie over kan voeren, aangezien de meeste mensen de juiste informatie niet hebben. Ik krijg er zelf een gevoel door dat het niet anders kan en de creativiteit compleet is doodgeslagen en men maar teruggrijpt tot andere methodes.

Ik vraag mij af of de nadruk soms niet op de verkeerde dingen ligt.
Op welke creativiteit doel je nu? Als je het hebt over die van de adverteerders, dan sluit dat aan bij wat ik probeerde te zeggen: het wordt steeds uitbundiger (en trust me, we hebben campagnes geweigerd waarbij deze in de schaduw komt te staan). Dat het niet anders kan klopt tot op zekere hoogte wel. We hebben uiteraard de mogelijkheid om consequent te weigeren, maar in dit klimaat schieten we ons dan echt in onze eigen voet.
Misschien word het dan eens tijd om het eerst op te lossen en dan pas zo'n actie als deze uit te voeren. Scheelt enorm veel goodwill.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar is gewoon niet altijd haalbaar. Soms zijn er afspraken gemaakt over het moment waarop de uiting te zien is, de andere keer de periode waarin bijvoorbeeld. Even een blik in onze keuken de afgelopen dagen: ik denk dat er serieus vier mensen gedurende minimaal drie dagen vanuit Tnet/VNU minimaal eens per uur hiermee bezig zijn geweest. Er waren gisteren nog enkele échte showstoppers die veel aandacht vereisten en waarvan door ons is gesteld dat de uiting niet online zou gaan als die niet waren gefixed. We hebben 'gewoon' enkele andere zeer irritante bugs (zoals de cpu-load bij Win7 64bit icm IE8) niet gezien (en ik heb het overigens ook nog niet kunnen reproduceren). Als we die wel hadden gespot, dan had die zeker op het lijstje met showstoppers gestaan.

Ik snap dat we veel te danken hebben aan die goodwill en vind het oprecht jammer dat niet altijd goed overkomt wat er hier achter de schermen gebeurt om die goodwill niet te verspelen. Aan die boodschap hebben jullie nu niets, maar ik wilde het wel even gezegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

@Wilbert, natuurlijk moet de schoorsteen blijven roken, dat weet iedereen hier, we zijn niet helemaal koekkoek. Daarnaast is jouw insteek ook anders omdat je elke maand je centjes van T.net krijgt. In dat geval zou het mij ook niet zoveel uitmaken.
Maar op het moment dat bezoekers door zoiets weg gaan blijven, bekijk het dan maar met je centjes want T.net gaat dan toch echt 10 jaar terug in de tijd.

Adverteren is niets mis mee, over het algmeeen word er ook niet over geklaagd, maar wanneer de functionaliteit van de website verdwijnt weet je toch zelf ook wel dat dit niet de juiste stap is?

Maar waarschijnlijk kijken we allemaal gezellig een week tegen deze lay-out aan omdat het contract zolang duurt en MS een lekkere boete-clausule heeft afgesloten.
Good job!

-edit-

Zie dat je wedeorm gepost hebt Wilbert, ben blij dat er in ieder geval wel wat met onze informatie/klachten gebeurd, in je eerste post had ik juist een ander gevoel daarover.

[ Voor 10% gewijzigd door Kecin op 09-07-2010 09:41 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb er ook behoorlijk last van. Op kantoor werk ik via een Terminal Service. Dit vertraagt sowieso het inladen van een pagina al, maar nu die AD erbij is, is het alleen maar erger. Ik zal wel blijven bezoeken maar hoop dat het niet te vaak gebeurt, ook al snap ik dat T.NET het nodig heeft..

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:35

Haan

dotnetter

Jaap schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:25:
Ik denk dat Wilbert de situatie nog even goed uit heeft gelegd en daar kan ik weinig aan toe voegen.

Betreft de bugs (het crashen op 64 bits systemen) en het 'verspringen'; hier wordt hard aan gewerkt! Zoals Crisp eerder aangaf, de uiting is niet door ons zelf gemaakt maar door een externe partij (zoals de meeste advertenties die je op Tweakers ziet). Zij werken hard aan de bugs die hier gemeld worden en Crisp is inmiddels bezig met een oplossing zodat de site niet verspringt.
Is het dan niet een beter idee om het project voor dit moment even stop te zetten, tot de bugs verholpen zijn? Ik heb er dankzij mijn ABO zelf gelukkig geen last van, maar als ik de verhalen zo lees, zou ik ook een dag van de FP wegblijven. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een advertentie ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 18:12

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

IMHO is commercieler worden een fase in het bestaan van een site als T.net. Zonder deze volgende stap zal t.net na een tijd niet meer bestaan. Het is OF commercieler worden, OF hopen dat t.net het nog vol houdt. In die context kan ik de reclame goed hebben.

Wat ik ook zeker kan waarderen is een topic als dit, de openheid, de twijfel die getoond worden en bijna de excuses die gemaakt worden. Mensen die in dit topic alleen maar roepen "Het is is kut!", misbruiken mijns inziens deze openheid.

Wel vind ik dat t.net weinig creatief is. Is het nu echt de enige manier, om een cpu-vretende, knipperende reclame te gebruiken die ook nog eens een keer de achtergrond definieert als een link, zodat het bijna moeilijk is om niet op de reclame te klikken? Is het echt zo dat het water jullie zo aan de lippen staat dat dit nodig is?

Het moet toch mogelijk zijn om met zo'n base als t.net heeft geld te verdienen en niet dit soort reclames te tonen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Wel jammer dat de banners niet consequent overal zijn geplaatst, zoals ik nu hier zie tijdens het tikken van dit reply.
Maar waar ik het me het meest aan stoor is toch dat het content 2sec later naar beneden verspringt, a la marktplaats waardoor je altijd per ongeluk op de banners van hun klikt. En waarom geen plaatjes tonen voor mensen die flash hebben uitstaan??

niks mis verder met de site takeover d:)b

//edit
verspringen is hier opgelost, yeay!

[ Voor 5% gewijzigd door SYQ op 09-07-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Haan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:39:
[...]

Is het dan niet een beter idee om het project voor dit moment even stop te zetten, tot de bugs verholpen zijn? Ik heb er dankzij mijn ABO zelf gelukkig geen last van, maar als ik de verhalen zo lees, zou ik ook een dag van de FP wegblijven. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een advertentie ;)
Het project stopzetten hoeft niet. We kunnen de probleemcombinaties uitsluiten van weergave en voor zover mij bekend gaat dat nu gebeuren als er niet direct een fix voor handen is. De verspringbug is inmiddels gefixed.

[ Voor 8% gewijzigd door Wilbert de Vries op 09-07-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

[...]

Dus jij hebt een ABO en ziet die irritante crackdown banner niet? Wat vreemd want met abo zie ik die troep wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 06:07

JHS

Splitting the thaum.

Ik heb eerlijkgezegd liever geen redacteuren op live events, een nieuwe feature wat later, een kleinere redactie dan deze reclameuiting. Niet alleen omdat een site-takover an sich al zo enorm indringend is en afleidt van al die fantastische inhoud, maar vooral ook omdat de implementatie ervan het onmogelijk maakt op een normale manier de site te gebruiken.

Natuurlijk, er is geld nodig voor investeringen. Maar als dit ervoor nodig is, verklein de investeringen dan.

Overigens waardeer ik het wel dat op eigen initiatief dit topic gestart wordt.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Deem schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
[...]

Dus jij hebt een ABO en ziet die irritante crackdown banner niet? Wat vreemd want met abo zie ik die troep wel!
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat je dat ergens in de instellingen wel moet aan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10-2024
[...]

Zoals je wellicht kan vermoeden zijn er enkele commerciele belangen die hier een rol spelen. Overigens werkt de uiting naar behoren bij de meeste mensen.

Zou iedereen die momenteel nog werkelijk technische problemen ondervind bij het reageren in dit topic goed kunnen aangeven wat voor systeem men draait (dus: Besturingssysteem + versie, vooral melden of het om 64 of 32 bits gaat, browser+versie). Dit zou heel erg helpen bij de mensen die bezig zijn de problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
JHS schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:44:
Ik heb eerlijkgezegd liever geen redacteuren op live events, een nieuwe feature wat later, een kleinere redactie dan deze reclameuiting. Niet alleen omdat een site-takover an sich al zo enorm indringend is en afleidt van al die fantastische inhoud, maar vooral ook omdat de implementatie ervan het onmogelijk maakt op een normale manier de site te gebruiken.

Natuurlijk, er is geld nodig voor investeringen. Maar als dit ervoor nodig is, verklein de investeringen dan.

Overigens waardeer ik het wel dat op eigen initiatief dit topic gestart wordt.
Je snapt toch wel dat we zonder die redacteuren of een kleinere redactie ook die fantastische inhoud niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:21

rob_erwt

What does this button do?

nevermind.. trage browsers sucken..

[ Voor 99% gewijzigd door rob_erwt op 09-07-2010 09:47 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:35

Haan

dotnetter

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
[...]

Het project stopzetten hoeft niet. We kunnen de probleemcombinaties uitsluiten van weergave en voor zover mij bekend gaat dat nu gebeuren als er niet direct een fix voor handen is.
Dat klinkt ook als een nette oplossing :)

Net heb ik trouwens even IE8 opgestart en uitgelogd om te kijken, maar het is opzich niet slecht gedaan, ik zou er wel een dagje mee kunnen leven. CPU gebruik lag daarbij trouwens maar op 3%, dus geen last van de problemen die anderen wel hebben. (W7 x64, IE8, flash 10.1 (net daarvoor door autoupdater bijgewerkt) ).

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

-edit- laat maar :)
Had ik even niet meer aan gedacht inderdaad.

[ Voor 178% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 09-07-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 09:47
http://tweakers.net/my.tnet/karmastore

Dit heeft tweakers deels al hoor ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Steffannnn schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:44:
[...]

Volgens mij is al een paar keer gezegd dat je dat ergens in de instellingen wel moet aan zetten...
Je had gelijk, voor het forum moet je appart de banners uitschakelen. Forum -> MyReact -> Voorkeuren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 06:07

JHS

Splitting the thaum.

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:45:
[...] Je snapt toch wel dat we zonder die redacteuren of een kleinere redactie ook die fantastische inhoud niet hebben?
Dat is dan ook precies mijn punt, dat zou ik voor lief nemen..
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
[...] Het project stopzetten hoeft niet. We kunnen de probleemcombinaties uitsluiten van weergave en voor zover mij bekend gaat dat nu gebeuren als er niet direct een fix voor handen is. De verspringbug is inmiddels gefixed.
Dat is mooi :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-06 21:48

Matis

Rubber Rocket

Ik heb zojuist even uitgelogd (ben abonnee) om de ophef te ervaren.

Man, wat een drama, zowel FireFox 3.6 als IE 8 gaat haast door zijn hoeven bij het laden (wat overigens enkele secondes duurt). Daarna wordt de site weer klikbaar, maar de CPU blijft schommelen rond de 50% voor 1 core.

Mijn spekkies liegen er niet op;

Core2Quad op 2.40 GHz, 4GB geheugen en Win XP SP3 (32bit ofc.).

Gelukkig heb ik een abonnement, want als ik de FP op mijn laptop zou bekijken met banners, zou hij het besterven ben ik bang.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Ook hier crash van FF op W7 x64. En wat een pauper die reclame zeg ! Bah :r

Ik begrijp dat er geld moet binnenkomen, en heb verder nooit geklaagd over andere ads. Maar het lijkt wel steeds erger te worden. Pff, het is nu helemaal een kunst om met je muis alle ads te ontwijken !

Hoop dat dit geen dagelijkse kost wordt, dan wordt ik het snel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
JHS schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:50:
[...]
Dat is dan ook precies mijn punt, dat zou ik voor lief nemen..
Als ik je zo hoor kun je nu ook al prima zonder de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Deem schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:35:
Ik zie behoorlijk irritante Crackdown 2 reclame terwijl ik My.Tweakers.net Bannervrij heb?
Ja, verdorie. Zou het nou niet heel toevallig zijn als je daar 3 pagina's geleden al 5 keer de oplossing voor kon lezen? :P

Het enige dat mij tegenstaat aan deze ad is dat er 3 Flash-filmpjes nodig zijn, terwijl je dit met 1 Flash-filmpje kon doen en wat CSS/JS.

Kom zeg, 4 uitschuivende tabjes en een poppetje dat naar links scrollt, dat moet iedere amateur met een beetje JS-framework wel in elkaar kunnen schuiven. Het enige waar je echt Flash voor nodig hebt is het video'tje bovenin. 1 middagje werk om het om te zetten en 't scheelt een hoop geëmmer, plus je neemt Flashblock de wind uit de zeilen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 09-07-2010 09:53 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Allemachtig, ik kom vanochtend op Tweakers en heel m'n fucking pagina is één en al flash banner :|
Wat een drama is dit! Reclame vind ik helemaal niet erg, maar dit gaat ietwat ver vind ik :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Anoniem: 219071 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:50:
Pff, het is nu helemaal een kunst om met je muis alle ads te ontwijken !
Breng ze nou niet op ideeen! Straks krijgen we nog banners die je muis blijven volgen totdat je erop klikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ook hier crash van FF op W7 x64. En wat een pauper die reclame zeg ! Bah :r

Ik begrijp dat er geld moet binnenkomen, en heb verder nooit geklaagd over andere ads. Maar het lijkt wel steeds erger te worden. Pff, het is nu helemaal een kunst om met je muis alle ads te ontwijken !

Hoop dat dit geen dagelijkse kost wordt, dan wordt ik het snel beu.
Dagelijkse kost zal dit niet worden. Het is al eerder geroepen in dit topic, maar vul je reactie even aan met je specs. Alleen dan kunnen we gericht naar problemen zoeken. Ik draai ook W7x46 icm FF maar heb bijvoorbeeld geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Om een beetje eerlijk te zijn vind ik dit waanzin. Zoals ook regelmatig nu.nl en dat soort sites de hele pagina 'verkloot' word door reclames, vind ik dat hier ook erg zonde. Een beetje reclame of google ads of iets in die richting heb ik niet zoveel moeite mee. Ik snap dat die inkomsten voor een forum zoals dit zo belangrijk zijn, maar dit vind ik persoonlijk wat te ver gaan. Ik vind het geen meerwaarde bieden om lid te worden om 'normaal' deze website te kunnen bekijken...

En zoals mening tweaker betaamd zijn er zat middelen voor om dat te omzeilen. Ik ga er niet te koop mee lopen, want dan is de kans om weer een flauwe opmerking of ban te krijgen mij te groot. Zoals zovelen voor mij. Maar ik vind het niet meer dan logisch. Actie = reactie. En dat kunnen jullie niet voorkomen, en ook niet verbieden. Dat vind ik dan ook een slechte zaak. Dat blijft toch bestaan.

Just my cents...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Momenteel heb ik hier ook de "Reclame" gewoon aan staan.
Ik vindt het verder niet storend, de kleuren van het menu links vindt ik mooi aangepast aan de achtergrond,

Verder niet extreem traag laad tijd, Ik merk wel dat het hij een seconden langer over doet, maarach ;-).
Hier geen crash, zowel als bij FF als Chrome niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
Ik zie helemaal geen rare uitingen? Gewoon de standaard advertenties. Kan iemand misschien een screenshotje maken? En omcirkelen wat er bedoeld wordt?

Ik draai geen adblockers, heb geen abo, gewoon plain Chrome, W7 64-bit en een scherm reso van 1377x768. Dus ik kom niet aan die 800 ;) Daarom zie ik ze niet. Ben wel benieuwd.

[ Voor 21% gewijzigd door RedHat op 09-07-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
@RedHat
Wees blij, je wil het niet zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Pff, het is nu helemaal een kunst om met je muis alle ads te ontwijken !
Het enige probleem wat ik heb, is dat ik altijd eerst in een leeg gedeelte van de site klik om vervolgens te gaan scrollen. Nu komt er dan ineens een irritante popup van de reclame. Mij best dat er reclame is, maar hou de linker en rechterkant vrij!

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
RedHat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:02:
Ik zie helemaal geen rare uitingen? Gewoon de standaard advertenties. Kan iemand misschien een screenshotje maken? En omcirkelen wat er bedoeld wordt?

Ik draai geen adblockers, heb geen abo, gewoon plain Chrome, W7 64-bit en een scherm reso van 1377x768. Dus ik kom niet aan die 800 ;) Daarom zie ik ze niet. Ben wel benieuwd.
Wiethoofds meuk en 'overige': Donderdag & vrijdag = advertentiedag

In dit artikel zie je de "Reclame"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Jesse schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:13:
Ben ik nou de enige waarbij die ad storend traag is?

Edit: bij elke nieuwe pagina 2 tot 5 sec extra wachten zegmaar. :X
Dit is op WinXP 32, Ff 3.6.3
Processorload doet niets bijzonders, geheugen ook niet. Et is gewoon wachten op cdn.eyewonder.com oid. Alle ruimte wordt gereserveerd voor de ad, dat is dan zwart, dan duurt het even, en dan verschijnt de advertentie in die ruimte. Ondertussen kan ik dus niets met mijn browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Het enige probleem wat ik heb, is dat ik altijd eerst in een leeg gedeelte van de site klik om vervolgens te gaan scrollen. Nu komt er dan ineens een irritante popup van de reclame. Mij best dat er reclame is, maar hou de linker en rechterkant vrij!
Ik vindt persoonlijk reclame die OVER mijn scherm gaan als ik er op kom erger, zoals de staatsloterij enzo, en terwel op je het kruisje wilt klikken verspringt en hierdoor beeld vullend scherm voor mijn kiezen heb. Dit is een vaste reclame die in mijn ogen mooi en netjes overkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 14:30
Onder Firefox 3.6.6 in combinatie met Windows XP laden de Advertenties bijzonder traag (2-5 sec), dus je kan dan ook nog niets. Op de FP valt het nog te overzien, maar in het forum is dit bijzonder traag en irritant.

Op hetzelfde systeem in combinatie met IE8 bijna tot geen vertraging.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jesse schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:07:
Dit is op WinXP 32, Ff 3.6.3
Processorload doet niets bijzonders, geheugen ook niet. Et is gewoon wachten op cdn.eyewonder.com oid. Alle ruimte wordt gereserveerd voor de ad, dat is dan zwart, dan duurt het even, en dan verschijnt de advertentie in die ruimte. Ondertussen kan ik dus niets met mijn browser.
FF3.6.3 heeft trouwens een groot beveiligingslek (tenminste dat las ik ergens), dus als ik jou was zou ik gaan upgraden naar de nieuwste versie. Dan heb je helaas op GoT deze rot-errors. Of je gaat naar FF 3.5.10 (ook een "final" versie) en werkt de hele advertentie gewoon probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RedHat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:02:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jh3CezhxAKm0eujOkVSSVLK1/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
silmaril8 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:13:
[...]

FF3.6.3 heeft trouwens een groot beveiligingslek (tenminste dat las ik ergens), dus als ik jou was zou ik gaan upgraden naar de nieuwste versie. Dan heb je helaas op GoT deze rot-errors. Of je gaat naar FF 3.5.10 (ook een "final" versie) en werkt de hele advertentie gewoon probleemloos.
Dit is op mijn werk, en 'controleren op updates' is uit-ge-grijst zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:45
Hier hangt FireFox ongeveer een minuut op het moment dat de ad geladen wordt. Het programma is dan volledig onbruikbaar.

Windows 7 Prof 32 bits en alle recente windows updates
Firefox 3.6.6
IE8 werkt goed maar laat de hele ad niet eens zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Venxir op 09-07-2010 10:20 . Reden: IE8 update toegoevoegd ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Goh, we plempen maar iets neer dat 100% cpu vreet op de gemiddelde PC waardoor browsers crashen en mensen met iets mindere hardware de site compleet niet kunnen bezoeken. Maar dat is natuurlijk prima te accepteren.

Ach, ik blokkeer die zooi gewoon lekker door flash uit te zetten, en dat er geen non-flash fallback is zorgt er maar voor dat ik het gelijk helemaal niet meer zie. Want op mijn bakkie (Celeron 723, 2GB ram met 32b Vista met IE8) is het echt huilen met die banners hier, zelfs FoK! heeft dit technisch een heel stuk beter voor elkaar dan tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

nog een leuke css / horizontale scroll melding voor wanneer je het venster op een resolutie zet van 1024pixels.

Afbeeldingslocatie: http://resettim.nl/temp/cssfoutje.jpg

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

silmaril8 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:13:
zou ik gaan upgraden naar de nieuwste versie. Dan heb je helaas op GoT deze rot-errors.
Jesse schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:17:
Dit is op mijn werk, en 'controleren op updates' is uit-ge-grijst zegmaar.
Ik heb 3.6.6/32bits hier draaien - dat is de nieuwste - en ik krijg geen errors en een alleszins beschaafde load. Gaat vermoedelijk toch vooral om de 64bit-versie, welke gebruik je?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242706

Ook ik heb nog nooit geklaagd over advertenties hier, maar dit vind ik wel heel erg vervelend. Vooral het feit dat de take-over bewegende content bevat maakt dat ik de site onrustig vind worden. Ik kan niet lekker meer lezen zo, het doet pijn aan mijn ogen en ik krijg er hoofdpijn van. Daarnaast vind ik het nogal "ordinair" staan. Een advertentie hier en daar kan ik begrijpen, maar dit vind ik toch wel erg jammer.

Als tenminste die bewegende troep weg was zou het al een stuk schelen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

Nakebod

Nope.

Zat net met Chrome 5.0.375.99 op 125 MB geheugengebruik op de active topics (100 ppp) en 80 MB geheugengebruik voor de Flash plugin.
Nu de devicegrade van tweakers op B gezet, en nu nog maar 15 MB geheugengebruik.

Maar daarvoor kwam ik niet hier :+
Ik heb an sich niets tegen dit soort advertenties, en begrijp ook dat er geld binnen moet komen.
Maar de integratie is zo lelijk, en dan heb ik het nog niet eens over het verspringen. Grote lege zwarte vlakken die klikbaar zijn, de tracker met witte letters op zwarte achtergrond. Nee, een veel slechtere integratie had bijna niet gekunnen imho.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik heb nog steeds last van het verspringen naar boven als ik een linkje volg van een reactie lager op de pagina.

Firefox 3.6.6 op win7 64 bit, maar ook XP 32 bit.

Of nadat je een reactie plaatst, je springt zo weer naar boven.

[ Voor 16% gewijzigd door Hooglander1 op 09-07-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 17:28

Booster

Superuser

Jaap schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:45:
Zou iedereen die momenteel nog werkelijk technische problemen ondervind bij het reageren in dit topic goed kunnen aangeven wat voor systeem men draait (dus: Besturingssysteem + versie, vooral melden of het om 64 of 32 bits gaat, browser+versie). Dit zou heel erg helpen bij de mensen die bezig zijn de problemen op te lossen.
Zoals gevraagd:

Firefox 3.6.6 op Windows 7 x64, flash 10.1 r53: ik heb de banner één keer succesvol kunnen laden, de rest van de keren wordt Firefox unresponsive. Geheugengebruik en CPU schieten dan omhoog.
Ik heb geen bijzondere extensions (DOM, DownloadHelper, Xmarks) of plugins.

In andere browsers op dit systeem ben ik de advertentie nog niet tegen gekomen, dus dat kan ik niet testen.
Ter bevestiging: jullie begrijpen dat er echt niet alleen een probleem is met IE8, maar ook met (o.a.) FF? Tot nu toe heb ik van T.net uit voornamelijk reactie gezien op het IE8-probleem volgensmij.

Overigens heb ik verder weinig tegen op de advertentie als genoemde problemen weggewerkt worden. Maar als je site stopt met werken wordt het wel hinderlijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Booster op 09-07-2010 10:33 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb op deze computer (Win7 32bit) ook FF3.6.6 staan (en nu geen zin om naar FF3.5.10 te gaan omdat dit mijn werkcomputer is en 3.6.6. het verder gewoon goed doet) en bij mij verspringt de pagina ook nog steeds naar boven als ik op een linkje/quote druk of als ik een reactie plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Terw_Dan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:19:
[...]

Goh, we plempen maar iets neer dat 100% cpu vreet op de gemiddelde PC waardoor browsers crashen en mensen met iets mindere hardware de site compleet niet kunnen bezoeken. Maar dat is natuurlijk prima te accepteren.
Als we dit waren tegengekomen bij het testen dan had ie natuurlijk niet online gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Als we dit waren tegengekomen bij het testen dan had ie natuurlijk niet online gekomen.
Waarom is hij dan niet meteen offline getrokken toen dit aan het licht kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Hoe vaak hebben we al niet gezegd dat flash trage zooi is? Bij bijna iedere flashbanner op de FP van de afgelopen tijd kwamen er meer dan geneog mensen bij wie het allemaal ineens bagger liep. Waarom zou dat nu anders zijn?

Natuurlijk kan ik begrijpen dat het niet mogelijk is om alle configs te testen, maar wat ik wel vreemd vind is dat het blijkbaar wel acceptabel is dat het bij mensen de browser laat crashen en de pagina laat hangen. Dat snap ik echt niet, dit zal er alleen maar voor zorgen dat mensen naar adblockers gaan grijpen (nu heb ik daar nog niet de behoefte aan, maar als het op deze manier door blijft gaan voel ik me bijna genoodzaakt om het wel te doen, alleen maar om uberhaupt op een pagina te kunnen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36

donny007

Try the Nether!

Flashblock helpt goed tegen deze banner(s),

Zo ziet het er dan uit

(flashblock is GEEN adblocker)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Rataplan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:24:
[...]

[...]

Ik heb 3.6.6/32bits hier draaien - dat is de nieuwste - en ik krijg geen errors en een alleszins beschaafde load. Gaat vermoedelijk toch vooral om de 64bit-versie, welke gebruik je?
Dit is op windows xp prof sp3, 32 bits. Ff 3.6.3 kan dan geen 64 bits zijn lijkt me. Shockwave Flash 10.1.53.64.
(Als ik de flash add-on uitzet loopt het als vanouds.)
Maar ik ga wel gewoon aan't werk.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 09-07-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@donny007: Goed bedoeld om dat hier te posten maar dat raad ik je niet aan, de gemiddelde tweaker kent ze wel. Maar hier posten is vragen om een flauwe waarschuwing of ban of iets in die aard. :)
Steffannnn schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:04:
@RedHat
Wees blij, je wil het niet zien...
Idd, ik werk thuis veel op 1920x1080 en dan is het echt vreselijk irritant. Dan ga je vrijwillig op een 13 of 14 inch laptopje werken om maar vooral die irritante reclames niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

donny007 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:37:

Zo ziet het er dan uit

Zo ziet het er hier dus ook uit met flashtoggle dat ik onder IE8 gebruik.
Joopieboy schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:39:
@donny007: Goed bedoeld om dat hier te posten maar dat raad ik je niet aan, de gemiddelde tweaker kent ze wel. Maar hier posten is vragen om een flauwe waarschuwing of ban of iets in die aard. :)
T.net kan je niet verplichten om een bepaalde plugin te accepteren. Flashblock weigert gewoon alle flashcontent, net zoals flashtoggle dat onder IE8 doet. Dat de adverteerder te lui is om niet-flash content te maken is natuurlijk niet het probleem van de gebruiker, maar van de adverteerder die nu gewoon geen uiting heeft staan op de site.

[ Voor 48% gewijzigd door TERW_DAN op 09-07-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
Ondertussen kan ik via IE6 op WinXP 32bit de website weer bekijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 01:03

crisp

Devver

Pixelated

donny007 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:37:

Zo ziet het er dan uit

Waarom dan flashblock gebruiken en niet gewoon geen flash installeren of de flash plugin disablen? Als je flashblock gebruikt ga je imo toch wel weer enigszins selectief te werk. (dit is overigens niet bedoelt als een waardeoordeel hoor ;))

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

mhoogendam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:41:
Ondertussen kan ik via IE6 op WinXP 32bit de website weer bekijken _/-\o_
Ik heb 'm onderdrukt voor IE6 ja :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007

donny007

Try the Nether!

Ik gebruik flash voor youtube, en de video player van T.net etc. maar voor de rest wil ik die CPU vreter niet aan het werk hebben.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 09:47

4VAlien

Intarweb!

ik vind dit lang niet zo'n probleem als advertenties die over de content schuiven. Met flash-block wordt daarentegen de boel niet geladen omdat het niet van *.tweakers.net af komt bij mij. Ik heb normaal de advertenties gewoon aan, maar ga niet allerlei loze CDNs toevoegen om jullie banners te bekijken :-)

Firefox 3.6.7 / 32bit XP SP2 met nieuwste Flash : nauwelijks cpu usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het verspringen is nou gefixt voor grade A, maar bij grade B krijg ik nou een dubbelsprong, eerst word er rekening mee gehouden en dan springt hij terug. Een detail, maar misschien verhelpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik hoor hier zoveel problemen dat ik ook maar even op de frontpage moest gaan kijken. Mijn probleem is een beetje anders: Ik krijg helemaal nooit deze flashbende te zien, refreshen helpt niets. Ik heb geen bannervrij abo en ook geen adblock, Flash is wel geïnstalleerd. Ben ik nu de uitverkorene ofzo? :+

Overigens draai ik Mac OSX 10.6.3 met Safari 4 in 64bit uiteraard (reden om over te stappen richting osx? :+ ) .

EDIT: Ik heb de reden gevonden! Filternet doet eens iets positiefs O-) . Hier kan ik wel mee leven :P .

[ Voor 11% gewijzigd door Aloys op 09-07-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Terw_Dan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:36:
[...]

Hoe vaak hebben we al niet gezegd dat flash trage zooi is? Bij bijna iedere flashbanner op de FP van de afgelopen tijd kwamen er meer dan geneog mensen bij wie het allemaal ineens bagger liep. Waarom zou dat nu anders zijn?
Ik heb op mijn oude PC thuis vaak ook last van traagheid door flash, maar vreemd genoeg met deze uiting weer niet.

Het grootste probleem van flash is dat problemen kunnen optreden (en verschillen) op basis van hardware configuratie, OS en de plugin versie. Wat dat betreft is flash allang niet meer de 'mooie homogene omgeving' waarvan je kunt vertrouwen dat het op elk platform hetzelfde is, en dat levert inderdaad een hoop problemen op (plus het feit dat er gewoon brakke pluginversies zijn uitgekomen - kwalitatief is het er niet beter op geworden).

Ik ben zelf ook geen groot liefhebber van flash en zie het vaak genoeg gebruikt worden voor zaken die net zo goed gewoon in 'HTML5' (het nieuwe DHTML zeg maar :P) geregeld hadden kunnen worden. Echter zijn mediabureaus daar totaal niet op ingericht, nog maar te zwijgen van het feit dat je dan zelfs nog meer rekening moet houden met incompatibilities omdat je conflicten kan krijgen met de gebruikte scripting van de site zelf (en op dat vlak vaak ook diepgaande kennis ontbreekt bij betreffende bureaus).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hooglander1 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:44:
Het verspringen is nou gefixt voor grade A, maar bij grade B krijg ik nou een dubbelsprong, eerst word er rekening mee gehouden en dan springt hij terug. Een detail, maar misschien verhelpbaar.
Het oplossen van het verspringen is atm al een hack, helaas kan ik er nu weinig meer aan doen voor andere situaties - zeker gezien het feit dat deze uiting alleen vandaag draait is dat de moeite ook niet echt waard, die tijd besteed ik liever aan constructievere oplossingen (maar die kosten wel weer meer tijd).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Alfredo schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 03:41:
[...]

Hoort deze advertentie dan ook op het forum te staan? Op de FP zie ik ze, forum is echter heerlijk rustig browsen (heb geen Adblock of iets dergelijks).
Hangt ook van je template af, ik heb ze ook niet op nightlife oude template (anders had ik ook een dag niet meer op forum gekeken).
crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:41:
[...]

Waarom dan flashblock gebruiken en niet gewoon geen flash installeren of de flash plugin disablen? Als je flashblock gebruikt ga je imo toch wel weer enigszins selectief te werk. (dit is overigens niet bedoelt als een waardeoordeel hoor ;))
Flashblock staat toe om actief te kiezen welke Flash je wel wil zien, bijv. als je een keer een spelletje wil spelen of een filmpje kijken.

[ Voor 38% gewijzigd door curry684 op 09-07-2010 10:57 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Het oplossen van het verspringen is atm al een hack, helaas kan ik er nu weinig meer aan doen voor andere situaties - zeker gezien het feit dat deze uiting alleen vandaag draait is dat de moeite ook niet echt waard, die tijd besteed ik liever aan constructievere oplossingen (maar die kosten wel weer meer tijd).
Dat is begrijpelijk, bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:13
Normaal reageer ik ook niet zo over advertenties, maar het Bassie en Adriaan gehalte neemt wel erg toe met al deze kleurtjes en bewegende spulletjes.

Leuk allemaal die ontwikkeling en uitgebreide redactie, maar wat wordt er daadwerkelijk mee gedaan? No offence, maar een jaar of 5 geleden keek ik vaker naar de artikelen op de frontpage dan nu. Niet omdat het me nu minder boeit dan toen, maar omdat ik telkens weer het idee heb dat ik dat nieuws al gelezen heb.

Daarnaast de ontwikkelingen in de Karma store, ook zoiets, ik doe daar werkelijk helemaal niets mee. Het enige wat mijn in de beschikbare opties interesseert is het Bannervrij gedeelte. Wat moet ik met custom layouts? Een fotoalbum, storage, een blog en dat soort dingen? Ik kom hier voor het forum en om af en toe op de frontpage rond te kijken.

Dat brengt me meteen weer op het laatste punt. Het afgelopen jaar heb ik vaker overwogen om een abbonement te nemen. Het hekelt me echter dat dit verlangen door de slechte advertenties komt.

Maar goed, ik kijk de komende dagen wel weer wat minder vaak. Ik hoop maar voor Microsoft dat ze daadwerkelijk meer van hun spelletjes gaan verkopen, bij mij (en volgens mij meer mensen) werkt reclame écht averechts.

Overigens werkt bij mij de hele site nog wel soepel. Ik stoor me nog meer aan de flash overlays waardoor je niet meer fatsoenlijk kunt scrollen. Heb hier een Phenom II X4 945 met 8GB ram, Win 7 x64 en Opera 10.60 3445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

crisp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:50:
[...]

Ik heb op mijn oude PC thuis vaak ook last van traagheid door flash, maar vreemd genoeg met deze uiting weer niet.

Het grootste probleem van flash is dat problemen kunnen optreden (en verschillen) op basis van hardware configuratie, OS en de plugin versie. Wat dat betreft is flash allang niet meer de 'mooie homogene omgeving' waarvan je kunt vertrouwen dat het op elk platform hetzelfde is, en dat levert inderdaad een hoop problemen op (plus het feit dat er gewoon brakke pluginversies zijn uitgekomen - kwalitatief is het er niet beter op geworden).

Ik ben zelf ook geen groot liefhebber van flash en zie het vaak genoeg gebruikt worden voor zaken die net zo goed gewoon in 'HTML5' (het nieuwe DHTML zeg maar :P) geregeld hadden kunnen worden. Echter zijn mediabureaus daar totaal niet op ingericht, nog maar te zwijgen van het feit dat je dan zelfs nog meer rekening moet houden met incompatibilities omdat je conflicten kan krijgen met de gebruikte scripting van de site zelf (en op dat vlak vaak ook diepgaande kennis ontbreekt bij betreffende bureaus).
Daar heb je zeker een punt. Zoals tijden java 'het helemaal' was, zo zie je nu overal flash gebruikt worden door jan en allemaal. En ook aangezien het idd niet overal even lekker loopt (niet al te betrouwbaar) zorgt dat wel voor hinderlijke problemen. Ik heb zelf een computer of 5, waarvan 4 bokken met de flash content hier.
Dus wat dat betreft zou daar wel eens werk van gemaakt moeten worden. Maar goed, zeg dat maar eens tegen zo een reclame bureau. Die vinden hun werk natuurlijk fantastisch anders was er wel wat veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
XP x64 + IE8; de pagina laadt iets verder dan vanmorgen want nu zie je de content wel gewoon, maar de browser loopt nog steeds vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik kan alleen maar zeggen dat ik door deze enorm in het oog springende reclame veel sneller door tweakers heen gebladerd ben. Normaal neem ik rustig mn tijd, maar bij alles wat ik nu open, behalve de MyReact, zie ik de reclame en dat bederft het casual surf-genot.
Kun je ergens het verschil zien in pageviews voor en tijdens de reclame?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-06 15:45
Ook hier zorgt die banner voor problemen...
Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/thumb/23ov7r.png

Plots springt de pagina naar rechts en er is geen horizontale scrollbalk? 8)7

Zo'n baggere kwaliteit van ads heb ik nog nooit gezien hier.
Zoals anderen ook al enkele keren vermeld hebben, nodigt dit wel uit om een adblock te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hooglander1 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:56:
[...]

Dat is begrijpelijk, bedankt voor je reactie :)
Er schoot me net nog iets te binnen waarmee dit probleem snel opgelost kon worden, bij deze dus ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007

donny007

Try the Nether!

Ik snap dat dit soort banners veel €€€ of $$$ binnenbrengen, maar er moet een afweging gemaakt worden tussen commerciële belangen en de belangen van de lezer!

Havyrain, c&c, nu dit weer, na al die klachten gaat het gewoon door.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11-2022
Oke, hier ligt voor mij echt duidelijk de grens wat ik acceptabel vind: een hele website over laten nemen door een dergelijke obscure advertentie die ook nog eens filmpjes afspeelt! Als het alleen de afbeelding was, oke, maar ook dat filmpje?! Ik snap erg goed dat er aan deze site geld verdient moet worden, maar hij is nu practisch niet meer bruikbaar door de geweldige load die de reclame nodig heeft.

Vandaag ben ik even een beetje :( op tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

GH45T schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Daarnaast de ontwikkelingen in de Karma store, ook zoiets, ik doe daar werkelijk helemaal niets mee. Het enige wat mijn in de beschikbare opties interesseert is het Bannervrij gedeelte. Wat moet ik met custom layouts? Een fotoalbum, storage, een blog en dat soort dingen? Ik kom hier voor het forum en om af en toe op de frontpage rond te kijken.
Je hoeft er natuurlijk ook geen gebruik van maken, maar velen doen dat wel dus de behoefte is er wel degelijk. Het is ook nagenoeg onmodelijk om het iedereen altijd naar de zin te maken natuurlijk ;) Als er echter dingen zijn die jij specifiek mist of verbetert zou zien worden dan staat het je natuurlijk vrij om een feature request te posten in Lieve Devvers (maar bedenk wel dat onze devtijd erg schaars is en we lang niet zoveel kunnen realiseren als we zouden willen...)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zie niet echt het probleem ervan in, even de performance problemen daargelaten. Het betekend alleen een paar andere kleurtjes en een banner, maar daar ben ik ondertussen wel aan gewend. Het ziet er ook gewoon mooi uit. 100x liever dit dan irritante flash troep die over de tekst heen gaat staan.

Hoop echter wel dat jullie betaald per klik worden, heb al 10x perongeluk aan de linkerkant erop geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ook hier nekt m'n browser gigantisch, de eerste 2 minuten moet ik firefox 3.6.6 zelf laten worstelen en worstelen, daarna gaat het weer, hoewel hij wel veel geheugen en (relatief, voor een frontpage) veel CPU verbruik veroorzaakt, maargoed, het werkt weer vlot.
Ik heb nog flash 10.0.45 echter mag je toch wel verwachten dat een redelijk recente flashplayer niet spontaan gaat nekken van die troep.
Ik zit op Win 7 x64

Verder dat dat ding er staat tja, beter dan een pop-up, enige wat daar nog beter aan kan is dat bij een refresh van de frontpage hij niet gelijk weer helemaal naar boven springt.

* GoldenSample begon al een beetje in z'n hoofd (zit in de trein :+ ) te mopperen
blijkt niet m'n laptop maar tweakers zelf fucked-up 8)7

-edit-
afentoe bij een auto refresh van de frontpage hangt ie ook een seconde of 30, waardeloos.

[ Voor 16% gewijzigd door GoldenSample op 09-07-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat een r*kbanner dit laat mijn browser gewoon crashen :(

Ik snap ook wel dat er geld verdiend moet d.m.v. die banners maar om zo je users te irriteren gaat me toch te ver wordt er voordat een banner geplaats wordt niet eerst gekeken of dit niet irritant is richting de users toe.

Dit valt me toch zwaar tegen van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

furby-killer schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:08:
Ik zie niet echt het probleem ervan in, even de performance problemen daargelaten. Het betekend alleen een paar andere kleurtjes en een banner, maar daar ben ik ondertussen wel aan gewend. Het ziet er ook gewoon mooi uit. 100x liever dit dan irritante flash troep die over de tekst heen gaat staan.

Hoop echter wel dat jullie betaald per klik worden, heb al 10x perongeluk aan de linkerkant erop geklikt.
De problemen zijn juist de performance issues. Ik moet zeggen dat ik het verder niet zo heel erg vind, reclame's negeer ik toch, dus zo ook deze, maar een hangende browser negeert zo lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
deze link: http://tweakers.net/devicedetect?forceDeviceGrade=B
is de oplossing voor deze verschrikkelijke flash uitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
I-Michiel schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:19:
deze link: http://tweakers.net/devicedetect?forceDeviceGrade=B
is de oplossing voor deze verschrikkelijke flash uitingen.
Bedankt voor deze tip!
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Lees vóór het klagen even deze .plan door :)