Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe advertentie-uiting Tweakers.net Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-07 23:14
Ik vind hem wel mooi zo. Ik hou van legoblokjes die niet vrolijk kijken :)
http://tweakers.net/ext/f/FRiOtIHevvhVqHbdZb2M3iLX/thumb.png

[Website en online portfolio] [Return: realtime retrospective tool] [PokerTime planning poker]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 16:36

nergens last van ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf / Backend developer

RedHat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:02:
Ik zie helemaal geen rare uitingen? Gewoon de standaard advertenties. Kan iemand misschien een screenshotje maken? En omcirkelen wat er bedoeld wordt?

Ik draai geen adblockers, heb geen abo, gewoon plain Chrome, W7 64-bit en een scherm reso van 1377x768. Dus ik kom niet aan die 800 ;) Daarom zie ik ze niet. Ben wel benieuwd.
http://tweakers.net/ext/f/Jh3CezhxAKm0eujOkVSSVLK1/thumb.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23-07 16:44

ReseTTim

Chocolate addicted

nog een leuke css / horizontale scroll melding voor wanneer je het venster op een resolutie zet van 1024pixels.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:06
Ook hier zorgt die banner voor problemen...

Plots springt de pagina naar rechts en er is geen horizontale scrollbalk? 8)7

Zo'n baggere kwaliteit van ads heb ik nog nooit gezien hier.
Zoals anderen ook al enkele keren vermeld hebben, nodigt dit wel uit om een adblock te installeren..

Bitcoin.de

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ja, hoor! Nou ook het forum wordt niet gespaard van commerciele content:

Cloud computing (sponsored topic) (Topicstarter: Microsoft)

En een vreselijk Windows icoon in plaats van de normale foldertjes :(

Oh sorry: Gesponsorde topics

@vvv juist :)

[Voor 11% gewijzigd door u34186 op 09-07-2010 11:52]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:48

krvabo

MATERIALISE!

NMe schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:12:
[...]

Nooit ten koste van de bruikbaarheid van de site wat mij betreft. Ik denk dat we deze uiting gerust allemaal een blunder kunnen noemen. :)
Ik ook..

Blijf verdomme van m'n css af!

En flashblock (die standaard aan staat hier) helpt daar ook niet tegen.

Ik heb niets tegen dit soort advertenties zolang het beperkt wordt gebruikt, maar een eigen feature de nek omdraaien en daarmee de site om zeep helpen voor mensen die de feature gebruiken...

Erg handig, de site zo!

[edit]
Zo ziet mijn fp er normaal uit:

[Voor 8% gewijzigd door krvabo op 09-07-2010 12:40]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-07 12:28
Door het main tweakers.net scherm te verkleinen d.m.v. de "Windowed" button krijg ik dit te zien, lijkt me niet helemaal de bedoeling.

[Voor 4% gewijzigd door Dutchy007 op 09-07-2010 14:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 18:36

Mentalist

[avdD]

Wiethoofd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:13:
In plan: Problemen met nieuwe advertentievorm op Tweakers.net staat toch gewoon Verder zullen takeovers in het vervolg niet meer op het forum worden getoond.
Aaah die had ik nog niet gezien.
@W3ird_N3rd, dan zou je op z'n minst de Ex-Crew abo status in je gallery/profiel zichtbaar moeten hebben ;)
Geloof je niet dat ik crew ben geweest? :'(
Crazy Harry schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:14:
Wat je precies bedoelt met content advertising weet ik niet (en google geeft me ook geen eenduidig antwoord) maar adverteren door middel van content is mijn inziens een beter middel voor Tweakers dan zo een site takeover.
Content Advertising

Was een 1 april grap. :)

Dan kreeg je dit soort dingen op het forum:

"Ik heb een spel van http://www.reverselogisticstrends.com/rltshows.com/images/logos/microsoft_logo_event.gif gekocht." (maar dan netjes inline)

Plaatje van LuNaTiC van toen:

[Voor 37% gewijzigd door Mentalist op 09-07-2010 16:20]

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
werkt niet altijd even fantastisch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor degenen die met zoiets in hun IE8 op (in mijn geval) 64-bits Vista worden verblijd:
Takeover IE8 32-bits, Vista x64

Dat was bij mij verholpen door de nieuwste Flash 10.1 te installeren, blijkbaar draaide mijn nauwelijks gebruikte IE8 nog met oudere shockwave/flash :) Ik zie wel dat probleem beschreven worden, maar zo gauw niet of dat voor die personen nu opgelost is.

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-06 09:58

Patjeee

Ik woon in Boston MA

au mijn ogen ;(

Site take-over gaat veel te ver!
wie heeft het al dat zwart bedacht , wat een oncreatief persoon zeg...

http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c3766dcb28cd/4c3766dc8561a-Naamloos.thumb.jpg

[Voor 13% gewijzigd door Patjeee op 09-07-2010 20:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-03-2020
Tha_T schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:05:
En aan de andere kant; Ik heb er spontaan een abo voor genomen dus Tweakers is er ook niet armer op geworden ;)
Armer worden ze er sowieso niet op, aangezien de banner er is omdat er een flinke zak geld voor betaald is, niet omdat ze het zo'n tof spel vinden. Jammer dat dat alleen ten kosten moet gaan van de ervaring van de gebruikers, je kan heel wat mensen bannen die hier spontaan een ad-blocker voor hebben gepakt.

Oh, zo kan het ook:

:9

Fujifilm X-T2 | XF10-24 | XF18-55 | XF23/2 | XF55-200 | XF80 Macro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Femme schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 22:49:
Deze hebben we een tijdje terug als demo van een fictieve takeovercampagne in elkaar geklust: http://achelois.tweakers.net/~crisp/takeover/

De uitgever van Settlers 7 weet hier niets van, dus eigenlijk moet ik niet en public hier neerplempen, maar ik ben nieuwd naar de reacties.

Natuurlijk zullen veel bezoekers liever helemaal geen advertenties zien, maar een takeover zoals in het bovenstaande voorbeeld moet kunnen vind ik.
Het blijft idd reclame wat we natuurlijk liefst zo min mogelijk hebben :P maar deze Settlers takeover ziet er véél acceptabeler uit dan die crackhoer takeover (sowieso is de setting natuurlijk veel rustiger). In eerste instantie denk ik even "hu?" maar ik heb iig niet de neiging om direct killall firefox in te tikken. ;) Als ik 'm wat langer op het scherm heb staan ga ik zelfs even naar de details van de plaatjes kijken. Dat krijgt een advertentie normaal niet snel voor elkaar bij mij.

Mooi voor de adverteerder is dat ik deze takeover ook daadwerkelijk te zien krijg. Ik gebruik namelijk flashblock (om diverse redenen, niet alleen vanwege irritante ads).

Wat ik overigens zelf in gedachten had was dit, het zag er in mijn hoofd iets mooier uit (dit is gewoon slecht geGIMPt) maar ben ook wel benieuwd hoe men hierover zou denken:

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Fiber schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:47:
He, de achtergrond reclame is weer terug op de FP, nu met "Starcraft, Wings of Liberty" Lijkt wel een stuk beter uitgevoerd dan de eerste keer. Blijkbaar is er geleerd van de fouten. Super. :)
Mwah, ik vind hem er eerlijk gezegd wel een beetje goedkoop ingeplakt om eerlijk te zijn.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:18

PcDealer

HP ftw \o/

- Windows Vista Business SP2 met alle updates
- FF 3.6.8
Doet het prima:
Nieuwe advertentie-uiting Tweakers.net

Evenals de vorige vorige keer (30 maart 2010):
http://tweakers.net/ext/f/QSTuQabPZmwFqDB50zfuU1Hp/thumb.png

Oeh ook twee tabs aan de rechterkant :p

Thanks to NMe ook een behoorlijke preproductie testprocedure in place (zoals het hoort).

[Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 04-08-2010 10:36]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:21

Bolletje

Moderator Harde Waren
Net wel wat bugs:

http://tweakers.net/ext/f/NSfsb1nm4S5bLjK0pZDea1v8/thumb.png

http://tweakers.net/ext/f/c3qDntiv4g6xhPZDAaFftGc0/thumb.png

Google Chrome 5.0.375.125

Puur random...

• Martin!
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Martin!

bril op, sjaal om

Zojuist tijdens het bezoeken van deze pagina zat ik daar helemaal vast. Het gehele menu was ook verdwenen! Als ik dezelfde url zonder "#tab:info" bezocht was het menu wel zichtbaar, anders niet. (zie prtscreen)

Het gaat om deze url;
code:
1
2
3
4
5
//op deze url problemen, geen menu, zie printscreen
http://tweakers.net/pricewatch/253294/sony-bravia-kdl-37ex402.html#tab:info

//hier wel advertentie, menu wel zichtbaar
http://tweakers.net/pricewatch/253294/sony-bravia-kdl-37ex402.html

Printscreentje gemaakt, want een foto zegt meer dan 1000 woorden. :+

Ik gebruik Win XP, Firefox 3.6.8

[Voor 27% gewijzigd door Martin! op 19-08-2010 01:29. Reden: betere linktjes toegevoegd]

• GuidoH
Chrome op Mac levert trouwens een 20 sec browser freeze op. :F

offtopic:
quote: "Mooie ad van tweakers daar op die Ziggo site" :+

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:18

PcDealer

HP ftw \o/

Prima takeover als je het mij vraagt.
Ziggo site takeover

[Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 19-08-2010 09:30]

LinkedIn WoT Cash Converter

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:12

NMe

Quia Ego Sic Dico.

E-Vix schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:55:
Onder firefox maakt het je browser in ieder geval bagger traag. En er zal vast wel een mod met de reactie komen van "Het wordt wel degelijk goed getest!", maar als er zoveel mensen klagen over problemen, dan kan je toch niets anders zeggen dan dat er fouten over het hoofd gezien zijn?
BTF

Need I say more?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:12

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maximized schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:12:
[...]

Ja. :)

Weliswaar is dit allemaal achteraf-gelul, maar ik vraag me af hoe dit allemaal getest is gezien de vele (negatieve) ervaringen die te lezen zijn in (onderandere) dit topic. Er zullen vast niet 107 reacties in het desbetreffende draadje staan over hoe geweldig alles allemaal werkt. :+
Natuurlijk niet, maar de versie die jullie voor je kiezen krijgen lijkt ook niet meer op de eerste versies die wij kregen. Ook hier weer een screenshotje:
http://tweakers.net/ext/f/JqEAensntLoYOmIg2hQY4lpC/thumb.jpg
Maximized schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:12:
[...]

Ben ik niet met je eens. Er bestaat altijd een kans dat je iets over het hoofd ziet en mensen gaat blokkeren die gewoon ads downloaden. Ook wel false positive genoemd. Als je 1% van de bezoekers als false positive detecteert, betekent dat dus dat je al 30 mensen per minuut onterecht te blokken. En duizenden mensen per dag die je site niet kunnen bezoeken. Dat heeft niets te maken met intenties, maar met gezond verstand. Zeker voor een site als T.net met een userbase van duizenden users. :)
Het is niet zo heel moeilijk in te denken dat het "blokkeren" van adblockers een extra pagina introduceert die de AV citeert en mensen bewust probeert te maken van het feit dat banners blocken hetzelfde is als broodroof. "Klik hier om verder te gaan" en klaar. Cookie erbij die na een uur verloopt en het is ineens irritant genoeg voor mensen die blocken zonder de site ineens ontoegankelijk te maken. :P

[Voor 41% gewijzigd door NMe op 19-08-2010 16:22]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• GuidoH
joopv schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:47:
[...]
Ik bel zeer snel afgeleid en ik kan absoluut geen stuk tekst lezen als er op hetzelfde scherm iets staat te bewegen / knipperen. Als het stil staat lukt het nog wel maar zeker niet als er iets beweegt,

ToggleFlash installeren en gif animations disablen is bij mij een standaard aktie op iedere pc waar ik serieus tijd achter doorbreng.
Misschien dat Safari dan wel een mooie functie voor je heeft:

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

crisp schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:26:
[...]

Onder de - zoals wij ze noemen - nieuwsaankondigingen kan inderdaad een advertorial staan, maar die wordt ook altijd letterlijk aangeduidt als zijnde een advertentie en is omkadert. Overigens staan er altijd 2 aankondigingen, tenzij je een custom frontpage layout hebt en dat aantal hebt aangepast.
Er staat er weer één:

Er staat inderdaad een lichtgrijs kadertje omheen en het woord "advertentie". Is me eerder nooit echt opgevallen (niet zo gek met lichtgrijs), maar ik geef toe dat het er wel gewoon staat.

Maar met een icon van hetzelfde formaat als de aankondigingen, een dikgedrukte titel en een tekstje is het doel van de adverteerder imho toch overduidelijk. Accenture zal hier toch hopen dat bezoekers, bewust of onbewust, links gaan leggen tussen het nieuws van t.net en het bedrijf.

Maargoed het is ook niet ècht iets om van op te kijken in de wereld van reclame.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True