Dank voor de links...mooie unlocker en een erg geinige background
Ik ben dus met Jorte agenda bezig. Ziet er inderdaad goed uit. Ik krijg alleen de tasks niet gesynched met gmail calendar.
Was ik weer te snel? Hmm.
Ik kreeg 1 keer de vraag wat ik wilde starten als ik op Home drukte, dan kies ik uiteraard niet voor Goto. Dan gaat ie elke keer op 'slot' als ik op home druk. Dus voor LauncherPro gekozen.
Als ik dan in het lockscherm op Home druk start ie ook LauncherPro op....
Ik kon verder geen instellingen vinden.....
Edit:
Van de website van de maker:
"With this release Google has made a change to the Android API's that will prevent GOTO from disabling the Home key on devices running version 2.2."
Het kan dus helaas niet geblokkeerd worden.
[ Voor 22% gewijzigd door _Calvin op 08-08-2010 18:06 ]
Bedankt voor de tip! Eerder Nimbuzz al geprobeerd, Skype werkte toen helaas niet. Nu werken Skype en MSN beide erg goed!Dijkhuis schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:02:
Ik heb net skypeout werkend gekregen op Android: met Nimbuzz. Bij Nimbuzz kun je nu Skypeout selecteren als VoiP dienst, en daarmee kun je bellen naar vast en mobiel. Natuurlijk wel eerst een Skypeout tegoed hebben.
Nog simpeler is natuurlijk Nimbuzz-out tegoed kopen, maar goed, ik heb al jaren Skype, en dit werkt ook goed.
Ow, ik heb versie 1.2 en daar kan je instellen of je wilt dat je met de home knop naar je home screen gaat of niet. Heb jij hem dan uit de market gehaald?_Calvin schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:17:
[...]
Was ik weer te snel? Hmm.
Ik kreeg 1 keer de vraag wat ik wilde starten als ik op Home drukte, dan kies ik uiteraard niet voor Goto. Dan gaat ie elke keer op 'slot' als ik op home druk. Dus voor LauncherPro gekozen.
Als ik dan in het lockscherm op Home druk start ie ook LauncherPro op....
Ik kon verder geen instellingen vinden.....
Edit:
Van de website van de maker:
"With this release Google has made a change to the Android API's that will prevent GOTO from disabling the Home key on devices running version 2.2."
Het kan dus helaas niet geblokkeerd worden.
Hij heeft het over Froyo = Android 2.2giganielsie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:30:
[...]
Ow, ik heb versie 1.2 en daar kan je instellen of je wilt dat je met de home knop naar je home screen gaat of niet. Heb jij hem dan uit de market gehaald?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Hey,giganielsie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:30:
[...]
Ow, ik heb versie 1.2 en daar kan je instellen of je wilt dat je met de home knop naar je home screen gaat of niet. Heb jij hem dan uit de market gehaald?
ik had ook versie 1.2 maar mijn stukkie ging (zoals Hyp Hyper terecht opmerkt) over Android 2.2.
Op Froyo kun je met de Home-knop de lock eraf halen en daar kan je helaas niks aan doen (voor zover ik weet).
Ik wil dus wel met de home-knop naar mijn homescreen (dat vroeg ie ook keurig), alleen niet als de telefoon op de lock staat.
Ik heb nog een kort vraagje denk ik: Als ik een factory reset doe op mijn android, is het dan mogelijk mijn apps te restoren/opnieuw te downloaden (dat google dat onthoud). Zeker mijn betaalde apps zou ik graag terug willen
Je betaalde apps kun je gewoon terugvinden in de market. De andere moet je bij elkaar zoeken al zijn daar ook hulpprogramma's voor. Je kunt ze backuppen met mybackup pro en d'r is ook een tooltje (naam ff kwijt) die alleen een lijst van de apps maakt met link naar de market.Cyleo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:12:
Ik heb nog een kort vraagje denk ik: Als ik een factory reset doe op mijn android, is het dan mogelijk mijn apps te restoren/opnieuw te downloaden (dat google dat onthoud). Zeker mijn betaalde apps zou ik graag terug willen
edit: gevonden: appmonster pro
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Beste allemaal,
ik heb net een android telefoon aangeschaft en het bevalt me zeer goed.
Heb nu een aantal topics en sites doorlopen, maar ik zit eigenlijk met 1 vraag.
Tot nog toe toe heb ik een groot deel van mijn apps gevonden door aanraden van vrienden, maar ik ben nu op zoek naar een goede RSS reader (die niet op google reader is gebasseerd) en een goed Quick Office (kom van Nokia af) achtig programma voor het maken en wijzigen van documenten. Echter ik heb geen idee welke site goed en betrouwbaar is om dit te vinden.
Kan iemand wat goede sites aan de hand doen? (en tips voor RSS reader en Office mogen ook natuurlijk)
ik heb net een android telefoon aangeschaft en het bevalt me zeer goed.
Heb nu een aantal topics en sites doorlopen, maar ik zit eigenlijk met 1 vraag.
Tot nog toe toe heb ik een groot deel van mijn apps gevonden door aanraden van vrienden, maar ik ben nu op zoek naar een goede RSS reader (die niet op google reader is gebasseerd) en een goed Quick Office (kom van Nokia af) achtig programma voor het maken en wijzigen van documenten. Echter ik heb geen idee welke site goed en betrouwbaar is om dit te vinden.
Kan iemand wat goede sites aan de hand doen? (en tips voor RSS reader en Office mogen ook natuurlijk)
Jezus saves and takes half damage.
Vanaf Froyo (2.2) doet hij dat automagisch. Omdat hij toch al weet welke je geinstalleerd had.Cyleo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:12:
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik heb meerdere keren nieuwe ROMs geïnstalleerd, en dus ook wipes gedaan en ook gratis applicaties bleef ik behouden. Het enige wat van belang is, is dat je hetzelfde Google account gebruikt én dezelfde telefoon. Als je eerst een Motorola Milestone hebt en daarna een ROM erop gooit die het adverteert als een Nexus One werkt het niet.Hyp Hyper schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:21:
[...]
Je betaalde apps kun je gewoon terugvinden in de market.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
*Wordt spontaan nog blijer van Froyo* IdeaalBalachmar schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:13:
[...]
Vanaf Froyo (2.2) doet hij dat automagisch. Omdat hij toch al weet welke je geinstalleerd had.
Verwijderd
Ik heb ook gezocht op internet maar kan nergens 1.20.1 vindenVerwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:23:
[...]
Onder de screenshots staat de [mbr]warez doen we niet aan.[/]
[...]
Denk dezelfde als jij hebt. 1.20.1
[...]
Volgende keer zelf ook even wat moeite doen. Was met Google binnen 5 minuten gevonden..
Wel 1.20 maar kan daar mijn naam niet invullen en ook de achtergrond niet veranderen.
Heb deze link gebruikt http://www.getandroidstuf...for-android-download.html
Bij een eerdere versie kan ik de wekker niet uitzetten.
En geloof me ik heb echt wel de moeite genomen zelf te zoeken.
Kan iemand me misschien helpen.
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 00:46 ]
Verwijderd
Doe eens een Google op de applicatie naam met daar achter de extensie van de app.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 00:31:
[...]
Ik heb ook gezocht op internet maar kan nergens 1.20.1 vinden
Meer mag ik er niet over loslaten. Voor ik het weet heb ik de mods en Hirsch Ballin achter me aanzitten..
Heb m trouwens weer afgehaald..App gaat niet echt zuinig om met energie
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 05:49 ]
Op mijn samsung staat thinkfree office, die zou je eens kunnen proberen.Maupertus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:23:
Als RSS reader gebruik ik beyondpod, vooral voor podcasts. Als RSS reader doet hij het ook wel leuk.
Hij vind je apps wel automatisch terug, maar niet alle instellingen van die apps, zoals username/pw, highscores etc.Cyleo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 00:13:
[...]
*Wordt spontaan nog blijer van Froyo* IdeaalDan maar eens een factory reset er tegen aan gooien na de 2.2 Update, lijkt me wel fris
Verwijderd
Als het mijn accu opslurpt hoef ik hem niet dus laat ik het maar zo.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 05:41:
[...]
Doe eens een Google op de applicatie naam met daar achter de extensie van de app.
Meer mag ik er niet over loslaten. Voor ik het weet heb ik de mods en Hirsch Ballin achter me aanzitten..
Heb m trouwens weer afgehaald..App gaat niet echt zuinig om met energie
Bedankt voor de reactie.
Hoe krijg ik bij Jorte agenda nu mijn tasks gesynchroniseerd? Hij stopt steeds op 60% en geeft daarna een foutmelding.
Verwijderd
Welke foutmelding krijg je?peppie71 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:04:
Hoe krijg ik bij Jorte agenda nu mijn tasks gesynchroniseerd? Hij stopt steeds op 60% en geeft daarna een foutmelding.
Op mijn Palm was ik altijd tevreden met Documents To Go, om nog maar eens een alternatief aan te dragen. Mijn Samsung Android-telefoon met het eerdergenoemde Thinkfree Office heb ik eigenlijk nog vrijwel niet gebruikt, dus ik zou niet weten hoe dat werkt.Maupertus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:23:
... goed Quick Office (kom van Nokia af) achtig programma ...
Als ik de taken wil synchroniseren blijft hij steken bij 60 procent en geeft dan de melding: there was an error while synchronzing your tasks to Google Tasks. Please try again later. G tasks synchroniseerde altijd vanzelf.
De kalender synchroniseert wel.
Pure calendar werkt ook niet goed meer sinds 2.2 op mijn Desire. Deze laat nog maar een dag in het scherm zien.
Ik vind het idee goed om de kalender en taken in een app te hebben die synchroniseerd met Google.
Verwijderd
Documents To Go bestaat ook voor Android hoorbegintmeta schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:22:
[...]
Op mijn Palm was ik altijd tevreden met Documents To Go, om nog maar eens een alternatief aan te dragen. Mijn Samsung Android-telefoon met het eerdergenoemde Thinkfree Office heb ik eigenlijk nog vrijwel niet gebruikt, dus ik zou niet weten hoe dat werkt.
Ik linkte dan in het kader van dit topic ook naar de pagina van android-versieVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:36:
...
Documents To Go bestaat ook voor Android hoor
Ik heb sinds een paar dagen een HTC Desire.
Nu lees ik na wat Google-werk dat er een 'My Account' app is van T-Mobile (USA).
Is deze er ook voor NL? Ik kan de app nergens vinden namelijk...
Nu lees ik na wat Google-werk dat er een 'My Account' app is van T-Mobile (USA).
Ook dat kan gesynchorniseerd worden met Google servers als de developer van de applicatie dat heeft gedaan sinds froyo.Dijkhuis schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 07:58:
[...]
Hij vind je apps wel automatisch terug, maar niet alle instellingen van die apps, zoals username/pw, highscores etc.
http://developer.android.com/guide/topics/data/backup.html
Froyo heeft ook zeker voor developers heel veel moois gebracht!
Nou leuk hoor die Goto Unlock app...sinds vanochtend krijg ik m'n telefoon niet meer ge-unlocked
Maw ik kan geen Homescreen meer krijgen (de Home toets start steeds het Goto lockscherm) en zie ook geen enkele manier om in het menu van de telefoon te komen zodat ik Goto kan de-installeren. Iemand toevallig nog een tip voor het kunnen verwijderen van deze app, zodat ik niet verplicht ben om een hard reset uit te voeren. Alvast dank voor de hulp.
Dit ook eens gehad ik kon ook niet meer in mijn telefoon komen. Maar ik kon wel in het zoekmenu komen door de linker knop even ingedrukt te houden. Vervolgens heb ik gezocht naar instellingen en kon van daar uit in instellingen komen en dus ook bij toepassingen.dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
Nou leuk hoor die Goto Unlock app...sinds vanochtend krijg ik m'n telefoon niet meer ge-unlockedMaw ik kan geen Homescreen meer krijgen (de Home toets start steeds het Goto lockscherm) en zie ook geen enkele manier om in het menu van de telefoon te komen zodat ik Goto kan de-installeren. Iemand toevallig nog een tip voor het kunnen verwijderen van deze app, zodat ik niet verplicht ben om een hard reset uit te voeren. Alvast dank voor de hulp.
ps. ik heb een samsung galaxy s weet niet of alle android toestellen een zoek knop hebben
[ Voor 5% gewijzigd door edtims op 09-08-2010 11:56 ]
Verwijderd
Hetgeen dat ik altijd doe is de batterij eruit halen, hem opnieuw laten opstarten (wat dan zo'n half uur duurt) en tegen dan kan ik er terug aandafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
Nou leuk hoor die Goto Unlock app...sinds vanochtend krijg ik m'n telefoon niet meer ge-unlockedMaw ik kan geen Homescreen meer krijgen (de Home toets start steeds het Goto lockscherm) en zie ook geen enkele manier om in het menu van de telefoon te komen zodat ik Goto kan de-installeren. Iemand toevallig nog een tip voor het kunnen verwijderen van deze app, zodat ik niet verplicht ben om een hard reset uit te voeren. Alvast dank voor de hulp.
Dat is op zich een prima idee...helaas heb ik Handcent SMS geinstalleerd en daar zit een setting in dat bij zoek-knop lang ingedrukt je automatisch in nieuw-sms mode terecht komt. Maar ook al heb ik deze setting niet in gebruik, dan nog krijg ik een Handcent melding. Ik krijg dus niet de mogelijkheid om de android zoek-functie te gebruiken...jammer, het lijkt erop dat dit dus ook niet de oplossing isedtims schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
Dit ook eens gehad ik kon ook niet meer in mijn telefoon komen. Maar ik kon wel in het zoekmenu komen door de linker knop even ingedrukt te houden. Vervolgens heb ik gezocht naar instellingen en kon van daar uit in instellingen komen en dus ook bij toepassingen.
ps. ik heb een samsung galaxy s weet niet of alle android toestellen een zoek knop hebben
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 09-08-2010 12:07 ]
Huh...wat bedoel je met " een half uur duren" ? Moet ik baterij eruithalen en een half uur wachten...of?Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:01:
[...]
Hetgeen dat ik altijd doe is de batterij eruit halen, hem opnieuw laten opstarten (wat dan zo'n half uur duurt) en tegen dan kan ik er terug aan
Verwijderd
Nee, bij mij duur het opstarten van mijn gsm gewoon een half uur 
Alle widgets die geladen moeten worden enzo ...
Ik heb een vraag, gebruikt er iemand FlitsNav 0.6 beta? Heb deze een weekje gebruikt, maar als ik bij accu gebruik kijk dan gebruikt die app zo'n 91%, erg veel. Zelfs gedwongen stoppen hielp niet. Ik heb de app vanmorgen maar eens verwijderd.
Eigenlijk ben ik eens benieuwd of nog mensen deze app gebruiken en wat zij zien bij accu gebruik. Heb namelijk ook nog sterk het vermoeden dat de app nogal grof verbruikt?
Eigenlijk ben ik eens benieuwd of nog mensen deze app gebruiken en wat zij zien bij accu gebruik. Heb namelijk ook nog sterk het vermoeden dat de app nogal grof verbruikt?
Heb deze ook ooit gebruikt, was wel op een gerootte Hero met MarketEnabler.Victorio schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:35:
Ik heb sinds een paar dagen een HTC Desire.
Met deze app lijkt het voor de market of je bv. in Amerika zit, hierdoor kan je apps downloaden die alleen voor Amerika beschikbaar zijn. Waaronder ook de 'My Account' app van T-Mobile.
Je zou kunnen zoeken naar een losse .apk file hiervoor, of je Desire rooten.
Ach so...ja dat gaat bij mij niet helpen ben ik bang...heb ik al geprobeerd. Na herstart kom ik niet meer in Homescreen terecht...steeds maar weer Goto.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:40:
Nee, bij mij duur het opstarten van mijn gsm gewoon een half uur
Is er een progamma voor het volgende:
De gewone computer is bedraad aangesloten op internet, nu vroeg ik me af of er sofware voor de Desire is om de telefoon als router te gebruiken. Dus de Desire op computer aansluiten waarna ik draadloos kan internetten via mijn laptop? Ik heb gezocht maar kan nergens iets vinden.
De gewone computer is bedraad aangesloten op internet, nu vroeg ik me af of er sofware voor de Desire is om de telefoon als router te gebruiken. Dus de Desire op computer aansluiten waarna ik draadloos kan internetten via mijn laptop? Ik heb gezocht maar kan nergens iets vinden.
ik kan niet meer zeggen dat ik dezelfde issues heb. Of eigenlijk had, hij lijkt nu namelijk wel te sluiten als ik uit het programma ga. Alleen raar genoeg blijft hij wel juice eten. in de battery stats zie ik namelijk alsnog flitsnav langskomen. Dan wel meer in de richting van 25-30% wat best veel is voor een app die nog gestart isSuB-Gold schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:41:
Ik heb een vraag, gebruikt er iemand FlitsNav 0.6 beta? Heb deze een weekje gebruikt, maar als ik bij accu gebruik kijk dan gebruikt die app zo'n 91%, erg veel. Zelfs gedwongen stoppen hielp niet. Ik heb de app vanmorgen maar eens verwijderd.

Best vervelend want het is wel echt een heel handige app
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
De 2.0 versie werkt in ieder geval niet. Ik denk dat dit voorlopig niet gaat werken in NL.AgoNitE schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:45:
[...]
Heb deze ook ooit gebruikt, was wel op een gerootte Hero met MarketEnabler.
Met deze app lijkt het voor de market of je bv. in Amerika zit, hierdoor kan je apps downloaden die alleen voor Amerika beschikbaar zijn. Waaronder ook de 'My Account' app van T-Mobile.
Je zou kunnen zoeken naar een losse .apk file hiervoor, of je Desire rooten.
Als ik het goed begrijp wil je een soort poging doen waarbij je reverse-tethering combineert met gewone tethering: je desire krijgt dan toegang tot internet via de kabel tot je PC en vervolgens deel je deze internetverbinding draadloos met je laptop. correct?frankdewildt schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:01:
Is er een progamma voor het volgende:
Voor zover ik weet ik het eerste deel (de reverse-tethering waarbij je desire internet krijgt via USB aan je PC) niet mogelijk. Het 2e deel van je opzet is wel mogelijk, maar dan ben je er dus niet.
Is het niet simpeler om de verbinding van je PC rechtstreeks te delen met je laptop via een ad-hoc netwerk, of zie ik iets over het hoofd??
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Startup manager should do the trickcaoim schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:48:
Is er een mogelijkheid om zelf te kiezen welke apps er mogen opstarten na een reboot?
PSN id: GG--77
same here, heb hem weer verwijderdZym0tiC schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:33:
[...]
ik kan niet meer zeggen dat ik dezelfde issues heb. Of eigenlijk had, hij lijkt nu namelijk wel te sluiten als ik uit het programma ga. Alleen raar genoeg blijft hij wel juice eten. in de battery stats zie ik namelijk alsnog flitsnav langskomen. Dan wel meer in de richting van 25-30% wat best veel is voor een app die nog gestart is.
Best vervelend want het is wel echt een heel handige app
adb uninstall com.innowebtech.g0t0 al geprobeerd?dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
Bij flitsnav moet je het programma 'afsluiten' door op de back-knop te blijven drukken. Met je homeknop blijft het op de achtergrond draaien 
Verder heb ik hier geen battery drain @ desire met 2.2
Verder heb ik hier geen battery drain @ desire met 2.2
Verwijderd
Ik heb de Facebook widget op mijn homescreen staan, alleen blijft deze helemaal leeg!
Het enige wat ik zie is een rechthoekig scherm met links boven een Facebook logo en verder niks om op te klikken..
Is dit een bekend probleem?
Het enige wat ik zie is een rechthoekig scherm met links boven een Facebook logo en verder niks om op te klikken..
Is dit een bekend probleem?
Een vrij snelle *bump*, ik weet het...maar heeft iemand nog een tip of oplossing voor deze erg irritante issue? Ik kan m'n telefoon nu namelijk niet meer gebruiken. Alvast erg bedankt voor het meedenken...dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
Kijk eens boven je, daar wordt een opmerking gemaakt over dat je het eens met adb zou kunnen proberen
(adb zit in de SDK). Zou op zich moeten werken.
Wel vreemd dat dat goto-ding zoiets voor elkaar kan krijgen, want Android zit met iedere release een stukje verder dichtgetimmerd
Wel vreemd dat dat goto-ding zoiets voor elkaar kan krijgen, want Android zit met iedere release een stukje verder dichtgetimmerd

Dat zit wel Schnorr.
Hoezo kun je GoTo niet gewoon unlocken dan? Freezed je scherm als je Goto voor je krijgt?
edit : ik begrijp het al (dankzij opmerking van " Stukfruit"). Mbv SDk deze code gebruiken voor deinstalleren van Goto...frizti schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:22:
[...]
adb uninstall com.innowebtech.g0t0 al geprobeerd?
Thanks ik ga dit thuis eens proberen...heb hier geen datakabel...zucht.
[ Voor 43% gewijzigd door dafmay op 09-08-2010 15:10 ]
Dat dicht timmeren valt allemaal wel mee hoor, maar met dat soort applicaties is het wel belangrijk dat ze compatible zijn met alle verschillende versies. Een normaal programma wat keuren heeft is meestal niet heel erg, maar als je je telefoon niet meer kan unlocken is wel erg vervelend.Stukfruit schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
Indien ik naar rechts swipe dan unlocked ie wel, maar ik zie dan bijv het laatst geopende app...en dat is gmail, Berichten, of Gemiste oproepen...de opties dus in het lockscherm van Goto. Terug klikken heeft geen resultaat en op de home toets drukken kom ik weer in Goto lockscherm terecht. Zeer vreemd!Zinu schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:06:
Hoezo kun je GoTo niet gewoon unlocken dan? Freezed je scherm als je Goto voor je krijgt?
Dank voor de extra info. Btw deste vreemder dat Goto het gisteren de gehele dag prima heeft gedaan...zonder enig probleem. Pas vanaf vanochtend (telefoon gewoon aan gestaan vannacht...geen bijzonderheden) heb ik deze issue...Stukfruit schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:02:
Kijk eens boven je, daar wordt een opmerking gemaakt over dat je het eens met adb zou kunnen proberen(adb zit in de SDK). Zou op zich moeten werken.
Hopelijk biedt SDK de oplossing anders wordt ff snel een hard reset uitvoeren.
Ik probeer het nu meteen even...X-Rey schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:45:
Heb je de batterij er al eens uitgehaald en dan weer gestart? Hangt het lock screen dan ook?
edit : helaas...
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 09-08-2010 15:54 ]
Als jij me kan vertellen hoe je kan detecteren of de gebruiker bv. op de HOME of POWER-knoppen heeft geramd dan valt het misschien inderdaad wel mee met het dichttimmerenBalachmar schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:08:
[...]
Dat dicht timmeren valt allemaal wel mee hoor, maar met dat soort applicaties is het wel belangrijk dat ze compatible zijn met alle verschillende versies. Een normaal programma wat keuren heeft is meestal niet heel erg, maar als je je telefoon niet meer kan unlocken is wel erg vervelend.
Goed, dat is allemaal gelukkig op te vangen door je denkwijze wat te wijzigen en bv over te stappen op het ontvangen van broadcasts en goed gebruik van oa. de onPause-functie, maar feit blijft dat er dingen in het OS zitten waar je weinig mee mag doen, zelfs als het alleen om het uitlezen ervan gaat.
Maar nogmaals, ik daag je graag uit om het tegendeel te bewijzen, ik ben erg nieuwsgierig
Maar dat is niet het enige, zo is er bv. ook dat met die voorgrondservices waarbij je sinds 2.0 verplicht een notification mee moet sturen omdat mensen het misbruikten, sommige hardware wordt sinds 2.0 opeens in bepaalde situaties uitgeschakeld zonder dat je app daarover geinformeerd wordt, enz.
En het zijn allemaal begrijpbare acties hoor, ik vind het ook heel goed dat Google het doet omdat het de gebruiker veel kopzorgen bespaart, maar als progger moet je daardoor steeds net een stukje anders je ding doen en soms kan dat best een uitdaging zijn
Maar op zich zorgt het wel voor apps die zich beter gedragen, dat wel
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Ik kan niet zo snel terug vinden welke telefoon je hebt, maar bij HTC toestellen kan je via de computer apps installeren. Als je nu je telefoon met de computer verbindt en een programma installeert dan moet je er toch wel 'uit' kunnen komen?dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:52:
[...]
Ik probeer het nu meteen even...
Ah...dat is een goeie! Via de HTC software dus...ga ik ook later eens proberen. Dank voor deze tip, heb zo'n vermoeden dat het de gouden tip kan zijn (case of beer coming upVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:08:
[...]
Ik kan niet zo snel terug vinden welke telefoon je hebt, maar bij HTC toestellen kan je via de computer apps installeren. Als je nu je telefoon met de computer verbindt en een programma installeert dan moet je er toch wel 'uit' kunnen komen?
Verwijderd
Zit me al suf te prutsen met ADB, maar het lukt mij nog niet om m via de pull of rm commands te verwijderen.dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:52:
[...]
Ik probeer het nu meteen even...
Zoek wel wat verder, en als het me lukt, laat ik wel een berichtje achter.
Wat gebeurd er als je je zelf belt? Zie je dan kan om ergens in je homescreen te komen?
De app zit bij mij op diverse locaties...
/data/app
/data/data
Als je met ADB één van die dingen kan verwijderen, dan denk ik dat het wel goed komt. Mocht ie bij jou in /system/app staan , dan is het geen probleem om m weg te halen via ADB
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 16:17 ]
Misschien iets wat makkelijker gaat. Je kan ook een apk mailen, in gmail krijg je dan een install button voor die app. Scheelt weet wat software installeren. Als je dan een taskkiller installeert, zou die daarna moeten openen en kan je het process van het lockscreen killen.dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:10:
[...]
Ah...dat is een goeie! Via de HTC software dus...ga ik ook later eens proberen. Dank voor deze tip, heb zo'n vermoeden dat het de gouden tip kan zijn (case of beer coming up)
[ Voor 11% gewijzigd door thealterego1 op 09-08-2010 16:17 ]
iemand iets leuks?
Dat is dus hetzelfde als "adb uninstall <program>".dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:10:
[...]
Ah...dat is een goeie! Via de HTC software dus...ga ik ook later eens proberen. Dank voor deze tip, heb zo'n vermoeden dat het de gouden tip kan zijn (case of beer coming up)
Maar hoe bedoel je "geen datakabel". Heb je een android-telefoon zonder usb-aansluiting ? Of heb je dat usb-kabeltje niet ? Hoe laad je hem dan op ?
Edit nevermind. hier != thuis
Edit2:
En als je je eigen toestel belt, dan gaat de lock er toch af voor het opnemen ? Gaat hij na het gesprek dan meteen weer locken ?
[ Voor 14% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-08-2010 16:21 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik ben het al aan het proberen...heb de apk van Goto per gmail gestuurd en open nu de apk...over de huidige versie heen geinstalleerd. Daarna " openen" en kan het scherm weer gewoon unlocken!!!!!thealterego1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:15:
[...]
Misschien iets wat makkelijker gaat. Je kan ook een apk mailen, in gmail krijg je dan een install button voor die app. Scheelt weet wat software installeren. Als je dan een taskkiller installeert, zou die daarna moeten openen en kan je het process van het lockscreen killen.
Verwijderd
Mooi zo,dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Ik ben het al aan het proberen...heb de apk van Goto per gmail gestuurd en open nu de apk...over de huidige versie heen geinstalleerd. Daarna " openen" en kan het scherm weer gewoon unlocken!!!!!Fantastisch...meteen die zooi gedeinstalleerd. Pheww...wat een gedoe allemaal om niks. Zeer bedankt voor deze handige en eigenlijk best wel voor de hand liggende oplossing.
Even een vraagje? Zou het kunnen dat je de eerste keer dat je de app hebt gestart hebt aangegeven dat als je unlocked, Goto moet opstarten i.p.v. HTC-sense. En dat hebt aangevinkt als altijd! Dan klopt het namelijk dat je niet kan unlocken. Als je dan namelijk unlocked, dan start ie Goto gewoon weer op, en zit je in een vicieuse cirkel.
Beetje flauw om de app nu verwijten te maken. Op zich is er niets mis mee. Gebruikt alleen wat meer juice dan gemiddeld. Negen van de tien keer ligt het toch echt aan de enduser die net iets verkeerd of niet goed doet..dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
[..]
Fantastisch...meteen die zooi gedeinstalleerd. Pheww...wat een gedoe allemaal om niks.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 16:36 ]
Uh die kans is zeker aanwezig...ik kan mij daar wel iets van herinneren. Maar ik heb ook dezelfde vraag een aantal keren voorbij zien komen, dus bij mij was het al zoiets van...waarom moet ie dat 3x vragen?Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:29:
[...]
Mooi zo,
Even een vraagje? Zou het kunnen dat je de eerste keer dat je de app hebt gestart hebt aangegeven dat als je unlocked, Goto moet opstarten i.p.v. HTC-sense. En dat hebt aangevinkt als altijd! Dan klopt het namelijk dat je niet kan unlocken. Als je dan namelijk unlocked, dan start ie Goto gewoon weer op, en zit je in een vicieuse cirkel.
Prachtige oplossing zo...ben opgelucht dat ik geen uur kwijt ben aan een hard reset incl herinstallatie apps en finetunen.
Ik heb ook een probleem met Goto op mijn desire. Had gisteravond de wekker ingesteld en die liep vanmorgen ook keurig netjes af op de ingestelde tijd, maar kon de wekker niet meer uitzetten. Heb toen de telefoon uit- en weer aangezet en toen pas was het probleem verholpen. Verder werkt Goto goed. Iemand hier een oplossing voor?
Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Bij de HTC-IME keyboard mod moet er ook een clicker.apk geinstalleerd worden. Ik krijg hierbij een melding dat dit programma een systeem bestand moet overschrijven. Heeft dit nog enige andere invloed als ik HTC-IME keyboard weer wil verwijderen en het oude keyboard weer wil gebruiken?
Geen informatie beschikbaar
Dit moet niet, is gewoon optioneel. Enige dat je hiermee kan doen is het toetsenbord eventueel calibreren.Viper_4111 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:45:
Bij de HTC-IME keyboard mod moet er ook een clicker.apk geinstalleerd worden.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Dat is het dus juist. Vermoedelijk heb je de optie Goto genomen en bij een van de popups aangevink altijd opstarten met Goto. Bij die opties had je dus moeten kiezen voor HTC-sense en dat moeten aanvinken als 'altijd'.dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:42:
[...]
Uh die kans is zeker aanwezig...ik kan mij daar wel iets van herinneren. Maar ik heb ook dezelfde vraag een aantal keren voorbij zien komen, dus bij mij was het al zoiets van...waarom moet ie dat 3x vragen?Maar klinkt logisch wat jij zegt, en daar leek het ook op...een vicieuze cirkel. Maar dat neemt niet weg dat wanneer je vanuit Goto unlocked, je dan wel weer gewoon in het Homescreen van toestel terecht zou moeten komen, eventueel door de back-toets 1 (of een aantal) keer in te drukken. En zelfs dat ging niet meer...
[..]
Maar je bent eruit en dat is wel prettig..
Vergeten erbij te melden dat ik een Legend heb, na het installeren kan ik wel het keyboard selecteren maar is hij helaas niet zichtbaar op het scherm.Brad Pitt schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
Dit moet niet, is gewoon optioneel. Enige dat je hiermee kan doen is het toetsenbord eventueel calibreren.
Geen informatie beschikbaar
Zekers! 't Is wel zo dat ik LauncherPro op m'n Desire gebruik en ook die komt dan steeds in het rijtje terug met opties voor de Home-toets. En afhankelijk van de specifieke functionaliteit wil je LP of Goto gebruiken...en dat was helemaal niet duidelijk aangegeven.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
Dat is het dus juist. Vermoedelijk heb je de optie Goto genomen en bij een van de popups aangevink altijd opstarten met Goto. Bij die opties had je dus moeten kiezen voor HTC-sense en dat moeten aanvinken als 'altijd'.
Maar je bent eruit en dat is wel prettig..
Anyway...back to normal
En dat gaat clicker.apk goed maken? Die kans acht ik echt bijzonder gering. Clicker.apk is naar mijn weten echt altijd optioneel. Als dat op een Legend anders is is dat echt heel vaag.Viper_4111 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:52:
Vergeten erbij te melden dat ik een Legend heb, na het installeren kan ik wel het keyboard selecteren maar is hij helaas niet zichtbaar op het scherm.
Nickname does not reflect reality
Iemand al gewerkt met Tasker (http://tasker.dinglisch.net/)?
Ik heb deze vandaag ontdekt, en wat een leuke app. Je kan zoveel instellen, niet normaal
Ik heb deze vandaag ontdekt, en wat een leuke app. Je kan zoveel instellen, niet normaal
Sommige vragen zijn zo gemakkelijk te beantwoordencaoim schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:47:
Iemand al gewerkt met Tasker (http://tasker.dinglisch.net/)?
Maar je hebt gelijk, mooi programma!
Nu nog ff de fix voor de verdwijnende herhalende afspraken en dan kan ik mijn calendar events ook weer gebruiken.
Heeft iemand toevallig ervaring of een goed programma op mijn Desire als webcam te gebruiken. Die camera is altijd beter dan de meeste webcams.
Kon helaas niet zoveel vinden. En hetgene wat ik heb geprobeerd werkte niet. Mijn OS op mijn pc is windows 7 64bit

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Google maar eens op Qik. Is niet helemaal wat je zoekt maar wel zo ongeveer. Een beetje.Cardo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:21:
Heeft iemand toevallig ervaring of een goed programma op mijn Desire als webcam te gebruiken. Die camera is altijd beter dan de meeste webcams.Kon helaas niet zoveel vinden. En hetgene wat ik heb geprobeerd werkte niet. Mijn OS op mijn pc is windows 7 64bit
DroidCamCardo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:21:
Heeft iemand toevallig ervaring of een goed programma op mijn Desire als webcam te gebruiken. Die camera is altijd beter dan de meeste webcams.Kon helaas niet zoveel vinden. En hetgene wat ik heb geprobeerd werkte niet. Mijn OS op mijn pc is windows 7 64bit
Uhm gewoon zoals het beschreven staat:Stukfruit schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:01:
[...]
Als jij me kan vertellen hoe je kan detecteren of de gebruiker bv. op de HOME of POWER-knoppen heeft geramd dan valt het misschien inderdaad wel mee met het dichttimmeren
http://developer.android.com/sdk/android-2.0.html
Scroll even door naar:
Key events executed on key-up
Misschien zijn de dingen wat aangescherpt, maar dat betekende meestal dat je bepaalde eigenschappen misbruikte (misschien niet met kwade opzet ofzo, maar niet zoals het bedoeld was).
En ja, broadcasts zijn een belangrijk onderdeel van Android, waarmee je ervoor kan zorgen dat je app gewoon afsluit als hij klaar is en automatisch wakker wordt gemaakt door het systeem indien nodig.
[ Voor 13% gewijzigd door Balachmar op 09-08-2010 23:18 ]
Verwijderd
Je link is leeg? Anyhoe: Linkfrizti schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:28:
[...]
[url="[url]http://www.appbrain.com/app/com.dev47apps.droidcam[/url]"]DroidCam[/url]
Verwijderd
Goede tip voor mensen die op zoek zijn naar woordenboeken (vertalen, referentie, etc.). Ik had een woordenboek Engels-Koreaans nodig en kwam via android market terecht bij software waarvoor ik moest betalen (iets meer dan 4 euro). Deze software had een bibliotheek van 30.000 woorden maar de software zelf had 0.0 opties. Daarnaast was het lastig om de versie met koreaans schrift te vinden op de market (zeg maar: niet mogelijk).
Dus heb ik een refund aangevraagd en ben verder op zoek gegaan. Via via kwam ik terecht bij stardict dictionaries. Hiervoor zijn enorm veel woordenboeken van- en naar verschillende talen beschikbaar.
Met de applicatie "fora dictionary" kan je deze woordenboeken inlezen en indexeren. Nu heb ik dus helemaal gratis een Engels-Koreaans woordenboek met iets van 150.000 woorden...
Dus heb ik een refund aangevraagd en ben verder op zoek gegaan. Via via kwam ik terecht bij stardict dictionaries. Hiervoor zijn enorm veel woordenboeken van- en naar verschillende talen beschikbaar.
Met de applicatie "fora dictionary" kan je deze woordenboeken inlezen en indexeren. Nu heb ik dus helemaal gratis een Engels-Koreaans woordenboek met iets van 150.000 woorden...
Voor degenen die net zoals ik met smart zitten te wachten op een OCS client voor Android.
Eindelijk is er een client in ontwikkeling. (lees, nog niet beschikbaar). Meer info hier: http://www.widgetmedia.net/
Nou maar hopen dat de mannen v an widget media een beetje door willen ontwikkelen.
Eindelijk is er een client in ontwikkeling. (lees, nog niet beschikbaar). Meer info hier: http://www.widgetmedia.net/
Nou maar hopen dat de mannen v an widget media een beetje door willen ontwikkelen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als het goed is krijg ik volgende week eindelijk mijn HTC-desire binnen
Nu ga ik (natuurlijk) Google maps gebruiken voor mijn navigatie... maar als ik in het buitenland ben wil ik geen gebruik maken van internet (dus alleen GPS) is er een programma die dan nog wel aangeeft waar je bent?
Nu ga ik (natuurlijk) Google maps gebruiken voor mijn navigatie... maar als ik in het buitenland ben wil ik geen gebruik maken van internet (dus alleen GPS) is er een programma die dan nog wel aangeeft waar je bent?
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
@ appelsientje: Je zal in Android: Turn by Turn Navigation het een en ander vinden.
Thnx! Had ff gemist dat er een topic over was.begintmeta schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:52:
@ appelsientje: Je zal in Android: Turn by Turn Navigation het een en ander vinden.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Verwijderd
Een van de betere toetsenborden voor je android telefoon vind ik toch wel Swift Key. Hij zit nog in een beta maar is al te vinden in de Market en ik moet zeggen dat het typen toch een stuk sneller gaat nu.
http://www.swiftkey.net/download.html
Maar lang niet zo snel als met Swype, althans dat is mijn bevinding.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:30:
Een van de betere toetsenborden voor je android telefoon vind ik toch wel Swift Key. Hij zit nog in een beta maar is al te vinden in de Market en ik moet zeggen dat het typen toch een stuk sneller gaat nu.
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:30:
Een stuk inventiever dan de standaard HTC-keyboard.
Heeft er iemand ervaring met pdassi? http://android.pdassi.nl/
Is er niet een soort programma/app waarmee je via internet kunt 'smsen', dus geen echte smsjes maar berichtjes via internet (bij voorkeur nog gekoppeld via normale berichten ook). En dan bedoel ik natuurlijk niet email
Iemand toevallig nog een .apk van de NOS teletekst app? Deze staat helaas niet meer in de market.
Google Talk, of als je blackberry vrienden hebt kun je de ping app proberen. Zelf gebruik ik talk en dat scheelt echt de helft van mijn smsjes.Triloxigen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:54:
Is er niet een soort programma/app waarmee je via internet kunt 'smsen', dus geen echte smsjes maar berichtjes via internet (bij voorkeur nog gekoppeld via normale berichten ook). En dan bedoel ik natuurlijk niet email
Het is vooral dat het energie vriendelijk moet zijn, iets als msn zuigt natuurlijk de accu gewoon hard leeg.Cyleo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:00:
[...]
Google Talk, of als je blackberry vrienden hebt kun je de ping app proberen. Zelf gebruik ik talk en dat scheelt echt de helft van mijn smsjes.
Ik ga eens kijken naar de ping app
Tip: WhatsApp voor AndroidTriloxigen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Het is vooral dat het energie vriendelijk moet zijn, iets als msn zuigt natuurlijk de accu gewoon hard leeg.
Werkt geniaal!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Waar google al niet goed voor is:Reverb_ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:55:
Iemand toevallig nog een .apk van de NOS teletekst app? Deze staat helaas niet meer in de market.
http://rapidshare.com/files/281227230/nos_apks.zip
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Inderdaad neem Google Talk. Die heeft push messaging op Android en kost dus niks aan energie (of geld). Google Talk draait ook nog op je PC, Webbrowser, iPhone, iPod Touch, Blackberry enzovoorts.Triloxigen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Het is vooral dat het energie vriendelijk moet zijn, iets als msn zuigt natuurlijk de accu gewoon hard leeg.
Op zich interessant, maar mensen met iPhone hebben dat niet zo snel draaien. Hoewel ik niet weet of daar interesse voor PingChat of WhatsApp is.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:19:
[...]
Inderdaad neem Google Talk. Die heeft push messaging op Android en kost dus niks aan energie (of geld). Google Talk draait ook nog op je PC, Webbrowser, iPhone, iPod Touch, Blackberry enzovoorts.
Verwijderd
ik heb nu froyo,maar hoe kan ik nou apps van uit market op mijn sd kaart zetten, wordt dat gevraagd net als bij win mobile of gaat dat vanzelf?
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RXZqqqgkRdQ&feature=related]Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:52:
ik heb nu froyo,maar hoe kan ik nou apps van uit market op mijn sd kaart zetten, wordt dat gevraagd net als bij win mobile of gaat dat vanzelf?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 20:54 ]
Verwijderd
Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:52:
Daar kan je op apps klikken bij Downloaded en dan op Naar SD-kaart kopieëren.
Verwijderd
Dank voor de tip, hoewel voor mij net wat te laat. Het was handig geweest toen ik in Frankrijk zat, en ik me moest behelpen met de gratis versie van de Van Dale NE-FRA-NE die het op zich goed deed maar vol zit met nagscreens. Aanschaf is 25 euro en vind ik te duur voor een woordenboek, dan blader ik liever even in een wat en hoe boekje.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:19:
Goede tip voor mensen die op zoek zijn naar woordenboeken (vertalen, referentie, etc.). Ik had een woordenboek Engels-Koreaans nodig en kwam via android market terecht bij software waarvoor ik moest betalen (iets meer dan 4 euro). Deze software had een bibliotheek van 30.000 woorden maar de software zelf had 0.0 opties. Daarnaast was het lastig om de versie met koreaans schrift te vinden op de market (zeg maar: niet mogelijk).
Ik krijg het echter niet voor elkaar om die Stardict-woordenboeken binnen te sleuren. Heb je misschien een link?
Dit topic is gesloten.