Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 156.412 views

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
Decennia schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:16:
[...]

En waar geef ik aan waarmee ik begin dan, dat zie ik niet ?

Ik heb BTW een Vodafone BSW 275 SMS/Belminuten. Dus 275 SMS OF Minuten.

Zou handig zijn als iemand even uitlegd hoe ik dit snel aan de praat krijg ;P
Menu - preferences -about of faq

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:11

mphilipp

Romanes eunt domus

gwystyl schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:54:
[...]
Dat kan ook inderdaad :)
Ik ben er wel achter dat het Titanium backup was die de market links kan controleren en herstellen.
Ja, soms moet je een computer een beetje opvoeden. Maar dat ben ik na bijna 30 jaar prutsen met die krengen wel gewend... ;)

Titanium is een goede tip om te onthouden dus. Thanx!

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Ik heb veel gezocht, maar kon niet echt iets specifieks vinden. Er zijn genoeg apps waarmee je de mappen op je pc kunt exploren Maar k zoek een soortgelijke app waarmee je streamend vanuit je pc mp4, avi, mkv's op je phone kan afspelen. Ik heb een GS en die heeft van zichzelf voor deze video-formaten codecs ingebouwd.

Kent iemand hier een mooi programma voor?

[Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 22-08-2010 12:32]

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:02
hm ik ben al ff aan het zoeken naar een app die iets kan maar ofwel gebruik ik de verkeerde keywords ofwel bestaat het niet..
Ik zou graag willen dat ik een applicatie kan aanzetten die dan Smsjes van een bepaalde lijst van nummers "blokkeert" en deze in een aparte inbox zet, en er dan ook geen melding etc hiervan komt.
Dit zou ik dan ook graag aan en uit willen zetten. Ik krijg namelijk smsjes ivm bepaalde werkzaken maar aangezien ik thuis ben wil ik me daar enkel zorgen overmaken wanneer ik er tijd voor heb (niet dat m'n gsm afgaat tijdens het eten etc).

Kent iemand een applicatie die dus: SMS popup/vibratie/notification blokkeert van een aparte nummerlijst, en deze in een aparte Inbox kan zetten...

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 21:15

DyStiC

'Atta way, baby!

Icekiller2k6 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:17:
hm ik ben al ff aan het zoeken naar een app die iets kan maar ofwel gebruik ik de verkeerde keywords ofwel bestaat het niet..
Ik zou graag willen dat ik een applicatie kan aanzetten die dan Smsjes van een bepaalde lijst van nummers "blokkeert" en deze in een aparte inbox zet, en er dan ook geen melding etc hiervan komt.
Dit zou ik dan ook graag aan en uit willen zetten. Ik krijg namelijk smsjes ivm bepaalde werkzaken maar aangezien ik thuis ben wil ik me daar enkel zorgen overmaken wanneer ik er tijd voor heb (niet dat m'n gsm afgaat tijdens het eten etc).

Kent iemand een applicatie die dus: SMS popup/vibratie/notification blokkeert van een aparte nummerlijst, en deze in een aparte Inbox kan zetten...
Dat kan met Handcent SMS.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Relief2009 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:15:
Ik heb veel gezocht, maar kon niet echt iets specifieks vinden. Er zijn genoeg apps waarmee je de mappen op je pc kunt exploren Maar k zoek een soortgelijke app waarmee je streamend vanuit je pc mp4, avi, mkv's op je phone kan afspelen. Ik heb een GS en die heeft van zichzelf voor deze video-formaten codecs ingebouwd.

Het enige wat in mij opkomt is orb.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

TVersity werkt prima, je zou ps3mediaserver kunnen proberen of gewoon googlen op dlna server, er zijn er vast nog meer.

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
iCy schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:57:
Ik zoek eigenlijk een programma zoals g-profile zodat ik flitsnav en mijn bluetooth automatisch laat aan/uitzetten wanneer die aan de lader gaat in de auto en uiteraard flitsnav en bluetooth uitzet als die van de lader wordt gehaald/
Ik gebruik daar tasker voor. Daar kun je allerlei events definieren (bijv. het inpluggen van de lader) en acties die dan uitgevoerd moeten worden.
Zo wordt bij mij automatisch de mediaplayer gestart, het media-volume omhoog gezet en de screenlock eraf gehaald zodra ik een 3,5 jack erin plug.
Bij unplug het omgekeerde.
Ook is het mogelijk om een menu te maken met verschillende profielen. Erg handig en behoorlijk uitgebreid.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 15:32
Ik heb het probleem dat m'n HTC Desire vrij makkelijk unlocked terwijl hij in m'n broekzak zit. Ik denk doordat het power knopje soms per ongeluk wordt ingedrukt en het scherm langs m'n been beweegt. Hebben anderen hier ook last van en welke mogelijkheden zijn er om het unlocken wat minder makkelijk te maken?

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55

Ibex

^^ met stom.

Er zijn een aantal ROMs die niet meer unlocken via de powerbutton, maar dan moet je natuurlijk into rooten & ROMs zijn :). Het is afaik wel een known issue van de Desire dat het unlocken niet geheel werkt zoals het zou moeten (test maar; vinger op het scherm plaatsen terwijl telefoon in sleep staat, vinger licht bewegen, op powerknop drukken, en normaal zal hij dan unlocken zonder dat je de effectieve slide beweging maakt).

Misschien kan je eens testen door een andere lock-app te installeren?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:18
Victorio schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:57:
Ik heb het probleem dat m'n HTC Desire vrij makkelijk unlocked terwijl hij in m'n broekzak zit. Ik denk doordat het power knopje soms per ongeluk wordt ingedrukt en het scherm langs m'n been beweegt. Hebben anderen hier ook last van en welke mogelijkheden zijn er om het unlocken wat minder makkelijk te maken?p
Menu => instellingen => beveiliging en daar kan je een patroon instellingen. Werkt perfect tegen ongewenst aangaan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
Ibex schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:14:
Het is afaik wel een known issue van de Desire dat het unlocken niet geheel werkt zoals het zou moeten (test maar; vinger op het scherm plaatsen terwijl telefoon in sleep staat, vinger licht bewegen, op powerknop drukken, en normaal zal hij dan unlocken zonder dat je de effectieve slide beweging maakt).
In versie 2.2 (Froyo) is dit gelukkig gefixed

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 22:10

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ben overgestapt van WM naar Android (Samsung Galaxy S). Dit bevalt prima. Er is eigenlijk nog 1 app wat ik zoek en dat is een klaverjas app! Heb flink gezocht, maar kan hem helaas niet vinden (market, google of externe markets). Iemand een idee?

Computer Specs

• Icekiller2k6
GandalfTheGrey schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:05:
Ben overgestapt van WM naar Android (Samsung Galaxy S). Dit bevalt prima. Er is eigenlijk nog 1 app wat ik zoek en dat is een klaverjas app! Heb flink gezocht, maar kan hem helaas niet vinden (market, google of externe markets). Iemand een idee?
heb aan een tolk vriend moeten vragen maar klaberjass is blijkbaar de engelse benaming
echter enigste wat ik daar op vind is :
http://www.androidzoom.co...vity/klaberjass_hpep.html

[Voor 11% gewijzigd door Icekiller2k6 op 22-08-2010 22:25]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:51

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor iedereen die nog op zoek is naar een simpele email client gebaseerd op de standaard HTC email client die ondersteuning biedt voor meerdere exchange accounts en pushmail, in de market staat een app genaamd Improved email welke dat kan. Ik heb nu 3 exchange accounts met pushmail ingesteld op mn Desire en dat werkt perfect.

http://www.appbrain.com/app/com.mwebster.iemail#

XBL: MRE Inc

• Relief2009
KneoK schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:46:
[...]

TVersity werkt prima, je zou ps3mediaserver kunnen proberen of gewoon googlen op dlna server, er zijn er vast nog meer.
Tversity had ik uitgeprobeerd en werkt idd erg goed. 1 Nadeel, Tversity ondersteunt alleen basic muziek en video-formaten.
PS3mediaserver had ik niet geprobeerd en ik zie ook dat deze veel uitgebreider is.

[Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 22-08-2010 23:18]

• Relief2009
MRELynx schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:02:
Voor iedereen die nog op zoek is naar een simpele email client gebaseerd op de standaard HTC email client die ondersteuning biedt voor meerdere exchange accounts en pushmail, in de market staat een app genaamd Improved email welke dat kan. Ik heb nu 3 exchange accounts met pushmail ingesteld op mn Desire en dat werkt perfect.

http://www.appbrain.com/app/com.mwebster.iemail#
Jammer dat het Android 2.2 only is :)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 15:51
TiNNiT schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:46:
[...]

Ik gebruik daar tasker voor. Daar kun je allerlei events definieren (bijv. het inpluggen van de lader) en acties die dan uitgevoerd moeten worden.
Zo wordt bij mij automatisch de mediaplayer gestart, het media-volume omhoog gezet en de screenlock eraf gehaald zodra ik een 3,5 jack erin plug.
Bij unplug het omgekeerde.
Ook is het mogelijk om een menu te maken met verschillende profielen. Erg handig en behoorlijk uitgebreid.
Thanks dat is hem wat ik qua informatie kan vinden. Eens kijken van de week hoe zo'n virtuele creditcard werkt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 22:10

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Icekiller2k6 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:21:
[...]

heb aan een tolk vriend moeten vragen maar klaberjass is blijkbaar de engelse benaming
echter enigste wat ik daar op vind is :
http://www.androidzoom.co...vity/klaberjass_hpep.html
Dank! Helaas kan je hier alleen scores mee tracken van echte live games en niet tegen een AI spelen.

Computer Specs

• pheppy
  • Laatst online: 30-05 10:35
een app waarmee je streamend vanuit je pc mp4, avi, mkv's op je phone kan afspelen. Ik heb een GS en die heeft van zichzelf voor deze video-formaten codecs ingebouwd.
VLC Stream & Convert doet precies wat je zoekt. Werkt uitstekend voor alle denkbare formaten. Je hoeft alleen op een pc het (gratis) programma vlc te installeren en op te starten met een http interface (zodat de vlc-speler via http bestuurd kan worden). In de instellingen - help van de (android) vlc s&c staat kort beschreven wat je moet doen. Naast een (pc) vlc instelling staat daar ook wat je moet doen om via 3G (mobiel netwerk) te kunnen kijken, namenlijk een aanpassing aan je firewall (op je internet router).
Bij mij werkt het uitstekend, altijd en overal mijn eigen video verzameling van 1Tb tot mijn beschikking.

• Victorio
madmaus schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:14:
[...]

Menu => instellingen => beveiliging en daar kan je een patroon instellingen. Werkt perfect tegen ongewenst aangaan.
Oh excuus. Ik dacht dat je hier sowieso een aparte app voor nodig had. Werkt op zich wel prima. Komende tijd maar eens testen of dit lekker werkt. :)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aanrader: Relax and Sleep

Het mooie van deze app is dat de melodieën synchroon lopen. Het wordt dus geen ongeregeld drukke herrie! Heel erg cool, imo.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
misschien kijk ik ergens overheen maar ik kan de uitzending gemist app nergens vinden. De market geeft 0 results op welke variatie dan ook.
Ik heb even op de site van de omroep gekeken maar daar staat alleen een oude link naar een beta versie geloof ik en deze kan ik ook niet downloaden.
heeft iemand enig idee?
ik heb een samsung galaxy s met android 2.1 stock fw

/edit heb het toch gevonden door naar http://m.uitzendinggemist.nl te gaan en daar op download app (duh) te klikken. Kreeg automatisch een android app aangeboden.

[Voor 18% gewijzigd door IRCfreAk op 23-08-2010 14:01]

• Cyleo
IRCfreAk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:35:
misschien kijk ik ergens overheen maar ik kan de uitzending gemist app nergens vinden. De market geeft 0 results op welke variatie dan ook.
Ik heb even op de site van de omroep gekeken maar daar staat alleen een oude link naar een beta versie geloof ik en deze kan ik ook niet downloaden.
heeft iemand enig idee?
ik heb een samsung galaxy s met android 2.1 stock fw

/edit heb het toch gevonden door naar http://m.uitzendinggemist.nl te gaan en daar op download app (duh) te klikken. Kreeg automatisch een android app aangeboden.
Naar mijn mening kun je beter de site gebruiken, meeste brakke app ooit (al moet ik wel zeggen dat de laatste keer dat ik hem gebruikte wel een paar maanden terug is).

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 11:33
Room42 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:19:
Aanrader: Relax and Sleep

Het mooie van deze app is dat de melodieën synchroon lopen. Het wordt dus geen ongeregeld drukke herrie! Heel erg cool, imo.
Ha, gisteren gedownload en ermee in slaap gevallen. ;)

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 17:51
iCy schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:16:
[...]

Thanks dat is hem wat ik qua informatie kan vinden. Eens kijken van de week hoe zo'n virtuele creditcard werkt.
Je kan op de site zelf ook met Paypal betalen, is ook nog eens een dollar goedkoper.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Ik heb net een app ontdekt, en hij is echt geweldig, het is PhoneMyPC, je pc besturen vanaf je telefoon. Je hebt verschillende opties, bijv. je telefoon als muispad gebruiken, als toetsenbord of gewoon met je vinger dingen doen op je computer. Erg handig, maar het kost wel 10 dollar.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• pheppy
  • Laatst online: 30-05 10:35
thijsje66 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:54:
Ik heb net een app ontdekt, en hij is echt geweldig, het is PhoneMyPC, je pc besturen vanaf je telefoon. Je hebt verschillende opties, bijv. je telefoon als muispad gebruiken, als toetsenbord of gewoon met je vinger dingen doen op je computer. Erg handig, maar het kost wel 10 dollar.
Met vnc kan dat ook, gratis.

• thijsje66
/me Thijs kijkt, zegt "*kuch* ik ook *kuch*", en rent snel weg ;)

[Voor 12% gewijzigd door thijsje66 op 23-08-2010 17:43]

Anoniem: 371386

Ik luister regelmatig naar Kink Aardschok. Met welke applicatie kan ik het best naar deze online radiozender luisteren?

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38
gwystyl schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:07:
[...]

Bij mij werkt AppBrain wel vrij goed. Het enige nadeel is dat hij soms probeert (na een flash) om systeemprogramma's te installeren die wel in de vorige rom zaten maar niet in de huidige. Die zijn dan niet te vinden op de market, waardoor ik opnieuw moet syncen en op 'perform installs' moet drukken.

Ik vind het echt ideaal dat ik na een flash niet meer ieder programma handmatig één voor één hoef te installeren. Ik installeer gewoon appsbrain en fast webinstaller, en laat hem zijn gang gaan. Dan is het een kwestie van voor elk programma een keer op OK drukken ipv zoeken in market, drukken op installeren, dan de permissies goedkeuren en terug naar de beginpagina van de market om dat te herhalen voor zo'n 40 apps.
Titanium Backup is dan nog beter, voor het flashen even een backup, na het flashen een restore. Gewoon laten lopen, en uiteindelijk zijn al je apps (+market links+sms+weet ik wat) weer terug, na reboot. Kan zijn dat het zonder klikken alleen in de donate versie zit, maar voor die 4 dollar...

• Victorio
anandus schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:53:
[...]
KeePassDroid? :)
Volgens mij kan je dat namelijk met Keepass openen
Ik zit net wat met KeePass te prutsen... maar volgens mij is het niet mogelijk om gegevens te editten vanuit de app, maar alleen via de PC. Dat is wel jammer. Iemand met andere ervaringen?

Anoniem: 277386

Waarom kan ik geen rtl gemist meer zien op mijn desire android 2.2
Met android 2.1 lukte dit altijd prima.
Is hier een oplossing voor ik heb gezocht maar kan niets vinden.
ook heb ik een andere webbrowser geprobeerd maar niets.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 23-08-2010 22:52]

• Cyleo
Anoniem: 277386 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:
De ipad versie? Deze lijkt offline te zijn gehaald om duistere redenen. Draait nu op silverlight.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

caoim schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:21:
Is er een app waarmee je de labels op je homescreen kan verwijderen, zodat je enkel de icoontjes hebt? Ik heb een HTC Legend, dus met Sense, en ik wil wel Sense blijven gebruiken.
Als je Sense wilt behouden kan ik je niet helpen. Als je verder wilt kijken check dan LauncherPro, daarbij kan je het wel uitschakelen.
Ik wilde eerst eigenlijk ook niet overgaan op een andere launcher, maar uiteindelijk is dit geweldig!

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Fixer
  • Nu online

Fixer

FP ProMod
Anoniem: 277386 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:
xScope installeren en via settings de user agent op iPad zetten ;)
Werkt prima op mijn Galaxy S, dus dat zal ook wel het geval zijn de bij HTC Desire.

[Voor 9% gewijzigd door Fixer op 24-08-2010 01:17]

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:44
Eindelijk kan Google Earth naar de SD kaart worden verplaatst met de nieuwste versie (1.1)! :D Scheelt weer wat MBtjes ;)

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
caoim schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:21:
Is er een app waarmee je de labels op je homescreen kan verwijderen, zodat je enkel de icoontjes hebt? Ik heb een HTC Legend, dus met Sense, en ik wil wel Sense blijven gebruiken.
Ja. Dat is mij gelukt met "IconChangeWidgetLite" (gratis :9~ ). Je maakt dan van elk icoontje een widget aan waarbij je ook het default icoontje kan behouden. De tekst bij het icoontje kun je dan zelf invoeren en als je dat leeg laat maakt hij er een strak icoontje zonder tekst van d:)b .
En dit alles gewoon in Sense.

• Room42
  • Niet online
jellydaddy schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:22:
[...]

Ja. Dat is mij gelukt met "IconChangeWidgetLite" (gratis :9~ ). Je maakt dan van elk icoontje een widget aan waarbij je ook het default icoontje kan behouden. De tekst bij het icoontje kun je dan zelf invoeren en als je dat leeg laat maakt hij er een strak icoontje zonder tekst van d:)b .
En dit alles gewoon in Sense.
Lijkt me een beetje geheugen vretend, of niet?

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fixer schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:14:
[...]

Werkt prima op mijn Galaxy S, dus dat zal ook wel het geval zijn de bij HTC Desire.
Hmm.. Is dat wat, xScope?
Ik gebruik nu Opera Mini, vind de Android-browser niet echt fijn werken.

• thijsje66
anandus schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]
Hmm.. Is dat wat, xScope?
Ik gebruik nu Opera Mini, vind de Android-browser niet echt fijn werken.
Een browser, maar ik vind Opera Mini toch veel fijner werken, alhoewel ik voor sites met animaties, en natuurlijk de tellertjes van downloadsites, toch de Android-browser pak, omdat Opera Mini dat niet goed aanpakt.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
Upbeat schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:21:
Eindelijk kan Google Earth naar de SD kaart worden verplaatst met de nieuwste versie (1.1)! :D Scheelt weer wat MBtjes ;)
Nu ditzelfde nog voor Google Maps, dat zou het probleem in het buitenland oplossen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 22:44

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, eindelijk weer wat ruimte over, zweefde al tijden rond de 15 mb vrij, hinderlijke melding elke keer. Nu alleen nog navigon. maps laat ik sowieso wel staan voorlopig, die gebruik ik nog best vaak en ik wil hem wel snel gestart en met snelle reactietijd hebben zeg maar.

PSN & XBL: Denkoyugo

• madmaus
Toch blijft er 15 mb op de telefoon staan? Klopt dat?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• thijsje66
Misschien data?

• madmaus
Zou kunnen.
Sowieso raar hij download 5 MB, en dan kijk ik meteen bij applicaties en dan staat hij als 20 MB.
Zal wel iets van Data zijn. Blijft een groot programma als je maar 150 MB geheugen hebt.

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 10:58
anandus schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:
[...]Ik gebruik nu Opera Mini, vind de Android-browser niet echt fijn werken.
Zo heeft Opera Mini maar een paar uurtjes op mijn Desire gestaan, ik werd echt gek van alle animaties, schuivende sites en afwijkende gui...

Tot nu toe vind ik de standaard Android browser veruit de fijnste.

• Victorio
Victorio schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:35:
[...]
Ik zit net wat met KeePass te prutsen... maar volgens mij is het niet mogelijk om gegevens te editten vanuit de app, maar alleen via de PC. Dat is wel jammer. Iemand met andere ervaringen?
Heb het al. Ik had een .kdbx database op m'n pc aangemaakt en die kan hij niet bewerken vanuit de app. De normale .kdb extentie echter wel. Helemaal prima! _/-\o_

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Heb je ook tool van de agenda met week nummers

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
323 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:29:
Heb je ook tool van de agenda met week nummers
Deze agenda in je google agenda toevoegen: Agenda-id: p#weeknum@group.v.calendar.google.com
Vervolgens heb je in iedere app die je gebruikt het weeknummer staan.

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 09:52
weet iemand of er een applicatie bestaat die je kan enablen disablen.
wat moet de applicatie doen: als hij aanstaat dat hij alle telefoontjes doorstuurt naar een ander nummer.
als hij uitstaat dat hij dan normaal alle telefoontjes ontvangt.

of heeft iemand toevallig een ander idee hoe je dit makkelijk kan oplossen.

• Stevie-P
  • Niet online
Vendrom schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:39:
weet iemand of er een applicatie bestaat die je kan enablen disablen.
wat moet de applicatie doen: als hij aanstaat dat hij alle telefoontjes doorstuurt naar een ander nummer.
als hij uitstaat dat hij dan normaal alle telefoontjes ontvangt.

of heeft iemand toevallig een ander idee hoe je dit makkelijk kan oplossen.
Dat kan met Tasker.
De eerste 10 dagen is het gratis, daarna kost het je een paar euro.

• Vendrom
Stevie-P schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:44:
[...]

Dat kan met Tasker.
Thnx, ga ik even uitproberen :)

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
Stevie-P schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Deze agenda in je google agenda toevoegen: Agenda-id: p#weeknum@group.v.calendar.google.com
Vervolgens heb je in iedere app die je gebruikt het weeknummer staan.
Zou je dit uit kunnen leggen, want heb een agenda toegevoegd, maar krijg het met de htc agenda app. niet voor elkaar.

• Stevie-P
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:55:
[...]

Zou je dit uit kunnen leggen, want heb een agenda toegevoegd, maar krijg het met de htc agenda app. niet voor elkaar.
Als de agenda goed ingesteld staat op de google agenda website, start je daarna je htc agenda. klik op menu > meer > Agenda's, en zorg dat de weeknummer agenda staat aangevinkt.

• Vendrom
Stevie-P schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:44:
[...]

Dat kan met Tasker.
tasker was niet gelukt en had een ook een goedkoper alternatief gevonden. Easyswitch kan nog veel meer aan en uitzetten, maar kan dus ook redirecten.

• Robbie T
Stevie-P schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:00:
[...]

Als de agenda goed ingesteld staat op de google agenda website, start je daarna je htc agenda. klik op menu > meer > Agenda's, en zorg dat de weeknummer agenda staat aangevinkt.
Ik kom er niet helemaal uit. Want waar moet ik die Id toevoegen van de agenda? Bij de naam van de agenda of bij de beschrijving of?

• Stevie-P
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Ik kom er niet helemaal uit. Want waar moet ik die Id toevoegen van de agenda? Bij de naam van de agenda of bij de beschrijving of?
Ik heb net ook even via het adres de kalender proberen toe te voegen, maar dit lukte niet, dan maar op een andere manier:
1: ga naar https://www.google.com/calendar/
2: klik links op toevoegen > door interessante agenda's bladeren
3: klik bovenaan op het tabblad 'meer'
4: zoek de kolom met 'weeknummer' en klik op aanmelden
5: op je telefoon htc agenda opstarten
6: ga naar menu > meer > Agenda's, en zorg dat de weeknummer agenda staat aangevinkt.
nu moet het lukken lijkt me :P

[Voor 9% gewijzigd door Stevie-P op 24-08-2010 16:33]

• Robbie T
Stevie-P schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Ik heb net ook even via het adres de kalender proberen toe te voegen, maar dit lukte niet, dan maar op een andere manier:
1: ga naar https://www.google.com/calendar/
2: klik links op toevoegen > door interessante agenda's bladeren
3: klik bovenaan op het tabblad 'meer'
4: zoek de kolom met 'weeknummer' en klik op aanmelden
5: op je telefoon htc agenda opstarten
6: ga naar menu > meer > Agenda's, en zorg dat de weeknummer agenda staat aangevinkt.
nu moet het lukken lijkt me :P
Het werkt helemaal, top. Dankjewel :)

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Over die agenda; nooit echt veel gebruikt, maar nu toch maar even naar gekeken. Volgens de Stevie-P methode via de pc wat extra kalanders toegevoegd, maar deze worden niet ingeladen op mn telefoon (zelfde google account pc/tel). Ook toen ik wat testafspraken toevoegde op de pc werden deze niet gesynched met mn mobiel, ook niet na "menu-->meer -->vernieuwen". Wat zou het kunnen zijn?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:17
Ik heb zojuist het programma Task Manager uit de Market gedownload op mijn SGS.
2 vragen:
- Wat doet Task Manager precies? Killt hij de processen als ik er om vraag of automatisch of?
- Er staan nogal wat programmatjes tussen die ik niet ken zoals BadgeProvider, LogsProvider etc..
Kan het kwaad als ik zulke programmatjes aangevinkt laat?

• Icekiller2k6
Zanzarismo schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:04:
Ik heb zojuist het programma Task Manager uit de Market gedownload op mijn SGS.
2 vragen:
- Wat doet Task Manager precies? Killt hij de processen als ik er om vraag of automatisch of?
- Er staan nogal wat programmatjes tussen die ik niet ken zoals BadgeProvider, LogsProvider etc..
Kan het kwaad als ik zulke programmatjes aangevinkt laat?
Task manager kijkt wat er draait en kun je dan afsluiten wat je nodig vindt. Feitelijk is het zoals TaskManager op je PC.

Hoezo "automatisch"? Je moet kijken wat er allemaal draait en wat niet meer moet draaien kill je gewoon.
Exclude List Apps:

Zitat:
Swype
Startseite
samsungapps.una
BadgeProvider
Wecker !!!
zit dus blijkbaar standaard derin en mag je negeren..

Anoniem: 347568

Ik ben een zéér tevreden HTC Desire/Androïd gebruiker. Tijdens een lange vakantie in juli heb ik mijn HTC thuis gelaten, en begin augustus bij de heropstart de vraag gekrgen om een grote Androïd upgrade (+/- 90meg) te installeren en dit ook onmiddellijk gedaan.

Echter, sindsdien wil de synchronisatie niet meer vlotten, en dan vooral van mijn gmail a/c's. (ik gebruik een aantal a/c's waar ik een grote flow van mails laat toekomen en ook verwerk). eerst haperde de synchronisatie slechts sporadisch, de laatste week gaat het enkel nog bij herhaaldelijke manuele pogingen.

Ik ben een mobistar klant (België) en heb een vast internet abonnement.

Heb nog wel een paar veranderingen, minder vervelend en minder significant. vooral de haperende gmail synchronisatie is storend (nochtans één van de sterkhouders van de Androïd voor mij).

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt en mijn verontschuldigingen als dit probleem reeds eerder behandeld is, heb het na herhaaldelijke zoekopdrachten niet kunnen terug vinden op dit forum

Bedankt

Anoniem: 310381

Ik gebruik tegenwoordig weer de standaard htc-muziekspeler, wegens gebrek aan functionaliteiten bij anderen. Alleen hier kan ik geen map kiezen waar de liedjes vanuit moeten worden gelezen, dus hoor ik telkens testberichten in het hongaars-chinees-spaans die mij vertellen over 200 meter linksaf te slaan.

Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een speciaal bestand dat je ergens in moet zetten. Geen idee meer hoe en wat. Iemand?
een .nomedia bestand in de desbetreffende map...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 310381

Hoe kom ik daar aan? Of moet ik een nieuw tekstbestand maken en renamen naar .nomedia ofzo?
Anoniem: 310381 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:37:
Hoe kom ik daar aan? Of moet ik een nieuw tekstbestand maken en renamen naar .nomedia ofzo?
Bijvoorbeeld ja. Lees je wel even in over het eventuele "gevaar" als je zo'n bestand in een reeds geïndexeerde map zet ;) Heb er zelf geen last van gehad maar er zijn mensen die bestanden kwijt zijn geraakt blijkbaar.

Nickname does not reflect reality

• smeijers
  • Laatst online: 02-05 14:04
Fixer schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:14:
[...]

werkt bij mij niet op de SGS , of moet ik de betraalde versie nemen?

• smeijers
  • Laatst online: 02-05 14:04
heeft iemand ervaring met de app Vlingo ; ben van plan ze te deleten mis ik iets?
heb voorzover ik weet geen enthousiastelingen op dit topic gezien...

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:11

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoevel gigabyte moet je in hemelsnaam vrij hebben om koekel earth te installeren?

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 21:16
Anoniem: 347568 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:16:
Echter, sindsdien wil de synchronisatie niet meer vlotten, en dan vooral van mijn gmail a/c's. (ik gebruik een aantal a/c's waar ik een grote flow van mails laat toekomen en ook verwerk). eerst haperde de synchronisatie slechts sporadisch, de laatste week gaat het enkel nog bij herhaaldelijke manuele pogingen.
Het kan geen kwaad bij dit soort problemen terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, ik had ook een paar kleine dingetjes die niet soepel liepen, die zijn na een reset verdwenen.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mphilipp schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:53:
Hoevel gigabyte moet je in hemelsnaam vrij hebben om koekel earth te installeren?
0,02 ofzo.... ;)

• Fixer
  • Nu online

Fixer

FP ProMod
smeijers schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:51:
[...]

werkt bij mij niet op de SGS , of moet ik de betraalde versie nemen?
Neehoor, werkt ook met xScope lite (de gratis versie dus). In de settings dus even de user agent op iPad zetten en vervolgens zou de site dus moeten detecteren dat je een iPad hebt en stuurd je zodoende dus ook door naar de iPad-versie van rtlgemist :)

• .GoO
  • Nu online
Wat is volgens jullie de fijnste browser? Van de huidige (standaard) browser vind ik met name de bookmarks waardeloos. Je kunt ze niet organizen en het wordt daardoor al snel onoverzichtelijk. Is er een browser die dit beter kan?

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Wat is die standaard e-mail client (iig op de samsung galaxy S) toch een draak van een programma... Haalt mail voor geen meter op. Geeft een nieuwe mail bij lange na niet zo ideaal aan als mijn oude iphone.

Even zoeken naar een goed programma.

K9 maar eens proberen :)

[Voor 5% gewijzigd door RickV. op 25-08-2010 09:25]

devv05 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:01:
Van de huidige (standaard) browser vind ik met name de bookmarks waardeloos. Je kunt ze niet organizen en het wordt daardoor al snel onoverzichtelijk. Is er een browser die dit beter kan?
Als je qua organizen rangschikken bedoelt, dit gaat met Dolphin erg goed. Met die streepies aan de rechterkant kan je een bookmark "beetpakken" en omhoog of omlaag bewegen tot de gewenste rangorde bereikt is.

• .GoO
  • Nu online
Eigenlijk wil ik de bookmarks graag in submappen in kunnen delen, net als bij browsers op de PC kan.

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38
Ik vind Opera Mini erg prettig, op mijn Magic veel sneller dan de standaardbrowser van Froyo. Bookmarks kun je ook in mapjes doen.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:43
Mijn broertje heeft nu een htc magic gekocht, hoe zit het precies met apps en android 1.6. Zijn veel apps nu incompatable?

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:40

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Brad Pitt: waar maak jij die screenshots mee?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
gyedema schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:35:
@Brad Pitt: waar maak jij die screenshots mee?
Screenshots worden meestal gemaakt m.b.v de SDK, daarin zit een mogelijkheid voor screencapture. Volgens mij is dat ook de enige manier (tenzij je root hebt neem ik aan).

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik hoop dat Opera Mobile ook uitkomt voor Android (is meen ik wel beschikbaar voor OEMs). Twee verschillende browsers heben is soms wel nuttig. Heeft iemand Fennec al eens geprobeerd?

Verder zoek ik nog een handig programma voor to-do lijsten. Astrid heb ik al even bekeken, maar eigenlijk zoek ik gewoon een wat simpeler programma dat kan syncen met de Google-programma's en exchange/syncml. Heeft iemand daar tips voor?
u_nix_we_all schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:40:
Volgens mij is dat ook de enige manier (tenzij je root hebt neem ik aan).
Klopt, plus het is, als je toch al achter de PC zit, het snelst vind ik. Grab, upload, reageer ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

RickV. schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:23:
Wat is die standaard e-mail client (iig op de samsung galaxy S) toch een draak van een programma... Haalt mail voor geen meter op. Geeft een nieuwe mail bij lange na niet zo ideaal aan als mijn oude iphone.

Even zoeken naar een goed programma.

K9 maar eens proberen :)
K9 is wel ok, gebruik zelf de standaard Gmail applicatie van android werkt ook prima en is push mail :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• u_nix_we_all
  • Niet online
begintmeta schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:
Ik hoop dat Opera Mobile ook uitkomt voor Android
Die is gewoon beschikbaar in de market toch ? Bij mij wel iig.
Heeft iemand Fennec al eens geprobeerd?
Ja, maar dat is al een tijd geleden. Was geen succes, was gewoon nog niet af. Hoe het nu is met fennec weet ik niet.

Edit: Brad Pitt heeft een punt :>

[Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 25-08-2010 12:18]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

u_nix_we_all schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:03:
Die is gewoon beschikbaar in de market toch ? Bij mij wel iig.
Jij bedoelt Opera Mini. De grote broer daarvan, Mobile, is er helaas nog steeds niet voor Android...

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:40

GurbY{nl}

GurbY{nl}

u_nix_we_all schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Screenshots worden meestal gemaakt m.b.v de SDK, daarin zit een mogelijkheid voor screencapture. Volgens mij is dat ook de enige manier (tenzij je root hebt neem ik aan).
Ik heb de sdk op de pc staan, maar kan dat zo 123 niet vinden? (screencapture dus)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Het viel me gisteren op dat mijn icoontje voor Tubedroid ineens anders was, nl. het standaard Andoid icoontje. Als ik er op klik krijg ik 'this application appears not to be installed' of iets dergelijks. Huh? Ik zoek in de market, maar ik vind Tubedroid niet meer. Als ik via google zoek krijg ik pagina's waarop staat dat de app uit de market verdwenen lijkt. Verdwijnt de app dan ook meteen van mijn phone? Ik dacht dat alleen Apple dat kon. Meer mensen dit probleem?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• u_nix_we_all
  • Niet online
gyedema schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Ik heb de sdk op de pc staan, maar kan dat zo 123 niet vinden? (screencapture dus)
Het is ff zoeken, maar in de tools directory van de SDK zit een tooltje ddms (Dalvik Debug Monitor Ssssss?). Als je telefoon aangesloten is kun je hem daar selecteren en dan zit er ergens een knop voor een capture.

Je kunt ook binnen eclipse die ddms gebruiken, maar dat hoeft dus niet.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

zonoskar schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:12:
Het viel me gisteren op dat mijn icoontje voor Tubedroid ineens anders was, nl. het standaard Andoid icoontje. Als ik er op klik krijg ik 'this application appears not to be installed' of iets dergelijks. Huh? Ik zoek in de market, maar ik vind Tubedroid niet meer. Als ik via google zoek krijg ik pagina's waarop staat dat de app uit de market verdwenen lijkt. Verdwijnt de app dan ook meteen van mijn phone? Ik dacht dat alleen Apple dat kon. Meer mensen dit probleem?
Ja, ook Google kan apps van je telefoon verwijderen als je die via de Android Market hebt geinstalleerd.
Echter of dat bij jou het geval is geweest kan ik niet zeggen. Maar bij deze app is het wel duidelijk dat ze zich niet houden aan de API regels van youtube. Dus kunnen ze er met recht uitgegooid worden.
Als je deze app buiten de Android Market om installeerd kan Google hem niet verwijderen. (Dat kun je bij Apple dan weer niet, zonder te jailbreaken)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:39
begintmeta schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:41:
...
Verder zoek ik nog een handig programma voor to-do lijsten. Astrid heb ik al even bekeken, maar eigenlijk zoek ik gewoon een wat simpeler programma dat kan syncen met de Google-programma's en exchange/syncml. Heeft iemand daar tips voor?
Gtask, synchroniseerd met ... google tasks.

http://www.appbrain.com/app/org.dayup.gtask

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
gyedema schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Of je download gewoon Shootme

ff schudden en klaar ;)

Non taken

• u_nix_we_all
  • Niet online
bornin7ty2 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:27:
[...]

Of je download gewoon Shootme

ff schuddenrooten en klaar ;)
Gefixed >:)

Dat werkt dus, zoals eerder gemeld, allen op gerootte telefoons

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb sinds gisteren toegang tot de App Inventor van Google, da's echt leuk speelgoed.

Na wat tutorials en testjes heb ik maar het een en ander bij elkaar gevoegd en een applicatie gemaakt die als je een sms ontvangt de afzender en het bericht toont en ook opleest met behulp van de Text-To-Speech Extended engine.

Paar nadeeltjes, App Inventor ondersteunt nog geen services dus de app moet blijven draaien en het toestel mag niet in standby staan om het bericht op te laten lezen (ontvangen en weergeven gaat wel). Ook wordt je huidige sms applicatie niet onderdrukt en je moet de TTS Extended engine installeren uit de Market want het schijnt dat apps die de engine willen gebruiken zonder dat die geinstalleerd is force closen. Ik heb een dialoogvenstertje gemaakt bij het opstarten die vraagt of je de engine al hebt geinstalleerd maar weet niet of die voorkomt dat de app forced closed als dit niet het geval is.

Als iemand het wil proberen: http://www.2shared.com/file/zRAuz8vg/SMS2Speech.html

Wat ik nog wil implementeren is een taalselectie, de app werkt nu alleen nog in het Nederlands. Ook wil ik de keuze van het eerste alert venstertje nog proberen op te slaan zodat als je bevestigd hebt dat je TTS Extended geinstalleerd hebt je dat venster bij de volgende keer starten niet meer te zien krijgt.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik wist sowieso niet dat Text To Speech ondertussen ook Nederlands ondersteunde... Weet iemand verder leuke applicaties die hiermee iets kunnen doen? Ben al aan het zoeken, maar zoals gewoonlijk kom ik ook weer veel onzinnige rommel tegen.

/edit: ik snap er weer echt niks van om eerlijk te zijn... Heb je bijvoorbeeld Tasker welke gebruikt maakt van TTS, ondersteund die weer geen Nederlands. Heb je Call Announcer, precies hetzelfde probleem. Dan heeft die Nederlandse optie ook weinig zin :?

[Voor 35% gewijzigd door FabianNL op 26-08-2010 00:29]

Deel 7 zat allang vol, dus heb het tot de 1500 replies laten lopen..
Zodoende gaan we weer naar een volgend deel: Android Software & Discussie - Deel 8

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dus.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee