Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 156.384 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Android - Software & Discussie - Geschiedenis
De Android Market is een jaar geleden online gegaan en inmiddels zijn er al meer dan 85.000 applicaties / games en gadgets voor Android te downloaden... Er zijn betaalde applicaties / games te vinden in de Market, maar ook duizenden gratis applicaties / games / gadgets! Genoeg voor iedereen dus en elke dag komen er tientallen bij, de Market blijft maar groeien en groeien en dat is natuurlijk helemaal top voor ons, Android gebruikers. Niet alle applicaties / games zijn via de Market te downloaden, sommige developpers verkopen hun eigengemaakte Androidstuff via hun eigen website of zetten dit gratis op het internet. In de echte Market is momenteel alleen nog te betalen met een CreditCard, dus helaas niet voor iedereen geschikt. Betalingsmogelijkheden als PayPal komen eraan..

Verwante en andere interessante topics
Android - Software & Discussie - Android Market vanaf je mobiel
De Android Market is via je Android device zelf te raadplegen.. Druk op het icoontje van de 'Market' en je komt terecht in de Market, waar je zelf al de applicaties / games en gadgets kunt bekijken en down- loaden die jij wilt! Alles is netjes gecatagoriseerd en dus erg snel en simpel op te zoeken!

Android - Software & Discussie - Android Market vanaf je computer
Je kunt de Android Market ook bereiken vanachter een computer door naar android.com/market te surfen. Wel moet er gezegd worden dat niet alle applicaties en games hier te vinden zijn (wel op de Android devices zelf) Toch is het erg handig om zodoende al een selectie te maken van de muk die je wil!
Je kan ook applicaties en games bekijken via Cyrket en/of AndroLib, waar je ook gelijk QR codes vindt!

Android - Software & Discussie - Android Awards
Eerst hadden we: Feedback: GoT Community Android Awards, waar Only.Holoris en ik, CLB,
vroegen om feedback op ons plan om de GoT Community Android Awards te organiseren...

Daarna kwam er GoT Community Android Awards - Nominatietopic waar men
kon nomineren in maar liefst 12 verschillende categorieen wat betreffende Androidapplicaties en games.

Op zaterdag 24 april kon er daadwerkelijk gestemd gaan worden, voor maar liefst twee weken lang..
Jullie hebben je best gedaan met een kleine 7000 stemmen, toppie.. Alles is geteld so here we go!

Voor elke categorie is er een top drie samengesteld, die bestaat uit de de apps / games waarop het meeste is gestemd. Ook is er een GoT Community Android Awards top 25 Overall gemaakt, met de
25 apps / games waarop het meeste is gestemd, na de top 3's. Zodoende hebben we een goed overzicht gecreeerd van apps / games die Tweakers het meeste aantrekken en het populairst zijn.
Deze top 3's en Top 25 Overall, worden in alle volgende TS'en van de Android Software & Dicsussie topics opgenomen, zodat elke Tweaker die het nieuwe Androidlandschap betreed, gelijk een goed overzicht heeft van hoe of wat qua applicaties en / of games! Maar wat ik al zei, de stemmen zijn geteld!

InhoudsopgaveGa terug naar de inhoudsopgave
Android - Software & Discussie - Uitslag games
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Robo Defense21,2%1,76%
2. Air Control16,6%1,38%
3. Abduction! World Attack16,2%1,35%

Ga terug naar de inhoudsopgave
Android - Software & Discussie - Uitslag navigatie & maps
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Google Maps45,6%3,80%
2. Sygic MobileMaps 1019,9%1,66%
3. CoPilot Live11,9%0,99%
3. NAVIGON MobileNavigator 1011,9%0,99%

Android - Software & Discussie - Uitslag sportief & overigen
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. My Tracks36,8%3,07%
2. CardioTrainer16,3%1,36%
3. Buddy Runner11,4%0,95%

Android - Software & Discussie - Uitslag video
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Uitzending Gemist46,9%3,91%
2. mVideoPlayer18,8%1,57%
3. yxflash11,4%0,95%

Android - Software & Discussie - Uitslag music
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Shazam39,1%3,26%
2. 39,4%0,78%
3. TuneWiki Social Media Player7,9%0,66%

Android - Software & Discussie - Uitslag algemeen
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Barcode Scanner43,3%3,61%
2. SMS Backup8,6%0,72%
3. Dolphin Browser5,9%0,49%

Android - Software & Discussie - Uitslag messaging & social
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. eBuddy Messenger25,6%2,13%
2. Handcent SMS25,2%2,10%
3. FaceBook for Android15,5%1,29%

Android - Software & Discussie - Uitslag tweaks
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. HTC_IME Keyboard13,2%1,10%
2. AutoKiller12,8%1,07%
3. Gmail Notifier11,7%0,97%

Android - Software & Discussie - Uitslag tools
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. ASTRO File Manager26,6%2,22%
2. EStrongs File Explorer8,1%0,67%
3. Free Advanced Task Manager7,4%0,62%
3. WiFi Analyzer7,4%0,62%

Android - Software & Discussie  - Uitslag NL applicatie
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Android Treintijden Lite16,1%1,34%
2. Reality Browser 3.0 10,5%0,87%
3. Buienradar.nl v210,0%0,83%

Android - Software & Discussie - Uitslag widgets
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Android Agenda Widget26,4%2,20%
2. Beautiful Widgets17,3%1,44%
3. Retro Clock Widget13,6%1,13%

Android - Software & Discussie - Uitslag custom rom builder
Aantal % vd stem-
men in deze categorie
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
1. Cyanogen57,4%4,78%
2. MoDaCo29,0%2,42%
3. Stickman899,1%0,76%

Android - Software &  Discussie - Top 25 Overall
Aantal % van het
totaal aantal stemmen
Categorie
1. twidroid for twitter1,17%(Applicatie) Messaging & Social
2. Pure Calendar Widget (agenda)1,04%(Widget) Widgets
3. APNdroid0,95%(Widget) Widgets
4. Better Keyboard0,94%(Applicatie) Tweaks
5. Mother TED0,91%(Multimedia) Video
6. Swype beta for Android0,88%(Applicatie) Tweaks
7. Car Locator0,84%(GPS) Sportief en overigen
8. TVGiDS.tv Nederland0,82%(Applicatie) NL Applicatie
9. Seesmic for Twitter0,81%(Applicatie) Messaging & Social
10. Locale0,76%(GPS) Sportief en overigen
11. SMS Popup0,74%(Applicatie) Tweaks
12. Het Weer0,73%(Applicatie) NL Applicatie
13. NU0,72%(Applicatie) NL Applicatie
14. AdFree Android0,68%(Applicatie) Tweaks
15. DroidLive0,62%(Multimedia) Music
16. SportsTracker0,62%(GPS) Sportief en overigen
17. NOS Teletekst0,60%(Applicatie) NL Applicatie
18. Meridian Media Player Pioneer0,59%(Multimedia) Music
18. PriceWatch Scanner0,59%(Applicatie) NL Applicatie
19. MixZing Media Player0,54%(Multimedia) Music
20. CalWidget0,52%(Widget) Widgets
20. Gmote 2.00,52%(Applicatie) Tools
21. Doodle Jump0,51%(Gaming) Games
22. A Online Radio0,49%(Multimedia) Music
22. i Music0,49%(Multimedia) Music
22. wardrive0,49%(GPS) Sportief en overigen
23. Ustream Viewer0,48%(Multimedia) Video
24. ConnectBot0,47%(Applicatie) Tools
24. WaveSecure Mobile Security0,47%(Applicatie) Tools
25. Androidworld Reader NEW0,47%(Applicatie) NL Applicatie

Android - Software & Discussie - Bedankt
Wij Only.Holoris en ik, CLB, willen jullie allemaal bedanken voor jullie input in dit twee maanden durende project!! Vanaf het eerste topic, gestart in maart tot en met dit topic met de uitslagen gestart in mei... Tevens willen wij in het zonnetje zetten, onze welbekende (ABM) moderator RoD, die erg veel werk achter de schermen heeft moeten verzetten om gebruik te kunnen maken van de verkiezingssite, waarvoor nogmaals onze dank. En ook arnoudwokke geven wij een pluim voor z'n berichtjes op de frontpage van Tweakers.net, zodat deze verkiezingen nog grootser zijn geworden dan verwacht!

Bedankt allen, groet ons!
Android - Software & Discussie - Linkjes
Android - Software & Discussie - Changelog
  • 19-10-09 - Topic gestart
  • 20-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 21-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 22-10-09 - QR codes toegevoegd aan de TS
  • 22-10-09 - TS verdeeld in 2 posts ivm lange code
  • 11-01-10 - Deeltje 3 gestart
  • 17-03-10 - Deeltje 4 gestart
  • 26-04-10 - Deeltje 5 gestart
  • 27-05-10 - TS aangepast naar aanleiding van de GoT Community Android Awards
  • 27-05-10 - Deeltje 6 gestart
  • 04-07-10 - Deeltje 7 gestart
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes

[Voor 100% gewijzigd door CLB op 10-07-2010 11:02]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:03
Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:21:
Zijn er mensen die nog tips hebben voor een leuke Muziekspeler op android? Ik vind de native app niet fijn werken.... Ik wil graag FLAC af kunnen spelen.... Dat kan dus niet.

Heeft iemand een mooie speler die ook FLAC ondersteund en voor de rest alle standaard functies heeft als de native app... Dus Widgets, EQ, Playlists en een library functie...?
Om hier nogmaals maar mijn vraag te posten voordat hij wegsneeuwt in het vorige topic :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 206929

Ik zoek me een ongeluk, maar ik krijg het idee dat het niet bestaat... Ik heb een Galaxy S, zonder notificatie LED voor gemiste oproepen, sms, emails. Ik vind dit nogal een gemis. Het zou mooi zijn als het scherm in standby gewoon een knipperend icoontje kan laten zien, of desnoods het hele scherm dat aan en uit flitst...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Anoniem: 206929 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:09:
Ik zoek me een ongeluk, maar ik krijg het idee dat het niet bestaat... Ik heb een Galaxy S, zonder notificatie LED voor gemiste oproepen, sms, emails. Ik vind dit nogal een gemis. Het zou mooi zijn als het scherm in standby gewoon een knipperend icoontje kan laten zien, of desnoods het hele scherm dat aan en uit flitst...
Volgens mij is daar wel een app voor... Tenminste gelezen in het Spica topic. Zit ook geen led oid in de Spica maar er was een app die hem volgens mij liet knipperen (het scherm) en de telefoon liet trillen zolang hij niet beantwoord was...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 206929

Ah, thanks! Missed reminder dus.

Update: missed reminder doet wat het moet doen. Scherm gaat aan en uit vanuit standby, ook bij nieuwe gmail. Ik vond ook nog "missed call", maar ik geloof niet dat die flitst bij gmail notificaties.

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 206929 op 04-07-2010 13:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Om hier nogmaals maar mijn vraag te posten voordat hij wegsneeuwt in het vorige topic :+
http://code.google.com/p/andless/

Echter dit lijkt me alleen een music player, geen widgets ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:43
Nieuw deel :)

Misschien een klein punt voor de startpost, er zijn inmiddels meer dan 40.000 apps ;) (volgens androlib al ongeveer 85.000)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Fly-guy schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:56:
[...]

http://code.google.com/p/andless/

Echter dit lijkt me alleen een music player, geen widgets ofzo.
Yep ;) Ik heb die al geprobeerd net als Meridian :) Nadeel is dat die 2 ook net de enige spelers zijn die voor zover ik kan zien FLAC afspelen :/ Erg jammer dat soort dingen...

Acties:
  • 0Henk 'm!
vandevorst schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:14:
Misschien een klein punt voor de startpost,
er zijn inmiddels meer dan 40.000 apps ;) (volgens androlib al ongeveer 85.000)
Weet ik, maar ik wil niet direct linken naar androlib, liever naar een nieuwsbericht, zodoende =)
Heb er wel even 85.00 van gemaakt en de link naar het 40.000 artikel laten staan.. Thanks =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:27:
[...]

Yep ;) Ik heb die al geprobeerd net als Meridian :) Nadeel is dat die 2 ook net de enige spelers zijn die voor zover ik kan zien FLAC afspelen :/ Erg jammer dat soort dingen...
Tsja, FLAC blijft een redelijk kleine userbase houden, kan me voorstellen dat google er in eerste instantie niets mee doet. (heb ergens gelezen dat ze er wel naar keken).
Dan blijf je afhankelijk van een nog kleinere groep, namelijk developers..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:49
Hebben jullie nog een goede tip voor een muziek widget met een mooie/strakke look?

Edit : intussen Pure Music Widget gevonden...doet aardig wat ik wil en ziet er strak/mooi uit. Is wel een betaalde versie, wellicht dat iemand nog een tip heeft voor een gratis app?

[Voor 56% gewijzigd door dafmay op 04-07-2010 16:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Fly-guy schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:34:
[...]

Tsja, FLAC blijft een redelijk kleine userbase houden, kan me voorstellen dat google er in eerste instantie niets mee doet. (heb ergens gelezen dat ze er wel naar keken).
Dan blijf je afhankelijk van een nog kleinere groep, namelijk developers..
Klopt zeker. Ze kijken er ook naar... Maar voorlopig zit het er nog niet in ;) Maar aangezien de huidige userbase voor FLAC klein is. Word hij wel steeds groter ;) Aangezien het nu bijna de nieuwe standaard voor lossless is geworden kan ik wel begrijpen om hem er op zijn minst aan toe te voegen... Als je kijkt naar hoeveel mensen AAC gebruiken en hoeveel FLAC denk ik dat FLAC toch wel iets groter is ;) en AAC ondersteuning zit er dan wel weer in :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26

Balachmar

The truth is out there

Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:27:
[...]

Klopt zeker. Ze kijken er ook naar... Maar voorlopig zit het er nog niet in ;) Maar aangezien de huidige userbase voor FLAC klein is. Word hij wel steeds groter ;) Aangezien het nu bijna de nieuwe standaard voor lossless is geworden kan ik wel begrijpen om hem er op zijn minst aan toe te voegen... Als je kijkt naar hoeveel mensen AAC gebruiken en hoeveel FLAC denk ik dat FLAC toch wel iets groter is ;) en AAC ondersteuning zit er dan wel weer in :+
AAC is logische keuze in verband met Itunes. Itunes ript volgens mij standaard op AAC. Ook zijn de liedjes gekocht in de Itunes Music Store allemaal AAC al dan niet beveiligd. Dus er zullen toch best veel AAC gebruikers zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Balachmar schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:57:
[...]

AAC is logische keuze in verband met Itunes. Itunes ript volgens mij standaard op AAC. Ook zijn de liedjes gekocht in de Itunes Music Store allemaal AAC al dan niet beveiligd. Dus er zullen toch best veel AAC gebruikers zijn.
Hoeveel mensen ken jij die legaal muziek kopen in de iTunes store...? Ik namelijk zo goed als geen ;) Daarnaast hebben meestal de mensen die een liedje kopen in de iTunes store een iPhone/iPod/iPad... Geen Android telefoon alleen... Dus wat dat betreft... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 17:06:
[...]

Hoeveel mensen ken jij die legaal muziek kopen in de iTunes store...? Ik namelijk zo goed als geen ;) Daarnaast hebben meestal de mensen die een liedje kopen in de iTunes store een iPhone/iPod/iPad... Geen Android telefoon alleen... Dus wat dat betreft... ;)
De wereld is groter dan alleen Nederland he? In Amerika wordt dat heel veel gedaan. En ikzelf heb in het verleden ook DRM vrije AACs gekocht bij de itms. Was tot voor kort de enige manier om gewoon te betalen voor muziek zonder gekke DRM in Nederland. Nu koop ik voortaan muziek via de Ubuntu One Music Store, steun ik ook nog eens mijn favoriete OS.
En vergeet niet dat AAC standaard gebruikt wordt voor H264 movies.

[Voor 4% gewijzigd door Balachmar op 04-07-2010 17:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 22:24
In bepaalde cynogen mods is een ondersteuning voor FLAC ingebouwd meende ik ergens te hebben gelezen. Dit zou je eens kunnen proberen als je dat wilt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Cyleo schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:32:
In bepaalde cynogen mods is een ondersteuning voor FLAC ingebouwd meende ik ergens te hebben gelezen. Dit zou je eens kunnen proberen als je dat wilt ;)
Zou dat ook werken met een spica? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-03 21:12

Ibex

^^ met stom.

Bah, wat is die latitude van Google onnauwkeurig. Ik heb hier thuis wifi waar ik steeds op geconnecteerd ben, en buiten heb ik af en toe GPS opstaan. Bij mijn ouders heb ik geen wifi, maar daar staat mijn mobiele dataverbinding en GPS wel vaak aan. Nu heeft latitude opeens besloten dat mijn wifi bij mijn ouders staat, waardoor ik mij nu steeds daar bevind als ik eigenlijk thuis ben.

Altijd wat met die zooi, en nergens een optie om gewoon Google duidelijk te maken dat accesspoint X op locatie B staat. Enkel een form waar je fouten op city niveau kan rapporteren. Bij mij gaat het dus om 3 straten verder, maar ik vind het wel vervelend.

Ik heb het nu weer: Ik open Google maps en bevind me bij mijn ouders. Ik ga naar buiten, en opeens ziet hij dmv GPS dat ik hier thuis ben, correcte locatie. Ga ik terug binnen zonder GPS ontvangst, zit ik opeens weer een paar kilometer verder bij mijn ouders :').

[Voor 17% gewijzigd door Ibex op 04-07-2010 19:55]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-03 18:54
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.

Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
tweakG5 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:32:
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.

Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar ?
APNdroid :) Nadeel is dat 9 van de 10 apps internet nodig hebben... Dus niet goed tot niet zullen werken...

[Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 04-07-2010 20:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-03 15:42
Tijdje geleden las ik op Tweakers over de Slingbox om TV te streamen naar je mobieltje. Sinds twee weken heb ik het voor elkaar om de TV stream van mijn Dreambox DM7020 (sateliet ontvanger) op te vangen door VLC op een Ubuntu servertje (v10.04) en daar vandaan de stream te comprimeren (x264 & AAC tot +/- 150kbps) en dit vervolgens over 3G naar weer mijn android mobieltje (Milestone) te streamen. Met wat handige scriptjes op mijn Ubuntu (web) servertje kan ik de tv-kanalen eerst kiezen via de standaard webbrowser op android. Ik gebruik overigens ook Openvpn op android (root nodig!) omdat ik anders te veel poorten richting internet open moet zetten om mijn router. Naast de webbrowser en de standaard mediaspeler heb ik onder Android verder geen apps nodig. Voor de Iphone was dit (her) streamen al een tijdje mogelijk. Voor android blijkt het ook prima te werken. Ik heb al redelijk wat doelpunten gezien!
In principe kan dit ook werken via een windows server. Maar hier moet je eigenlijk alleen aan beginnen als je een beetje handig bent met unix en van tweaken houdt. Meer details op Dreambox forum bij Sat4all. Ongetwijfeld is deze manier van restreamen ook mogelijk voor streams van andere apparaten. Verder zou je dit ook voor video-files op je servertje moeten kunnen. Misschien ga ik daar nog een andere keer naar kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 22:24

Layar verbruikt data :)

Overigens kom ik net terug uit Zwitserland, maar bij mij doet de settings>wireless & networks>mobile networks>data roaming (vinkje uit) zijn werkt, en heb ik geen data gehad. Daarbovenop heeft mijn desire de optie om netwerkverbindingen uit te schakelen door lang op uit-knop te drukken, ik weet niet hoe andere android telefoons dit aanpakken.

@hierboven: Awesome!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik ben benieuwd of er een app is welke ASX bestanden kan afspelen, want dat wordt voornamelijk door de grotere radiostations gebruikt..
Draai nu al een tijdje aOnlineRadio maar die kan niets met ASX URL's, wel met Shoutcast en Icecast streams maar daar kan ik de grotere stations niet mee afspelen, iemand een idee?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

RomeoJ schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:46:
Ik ben benieuwd of er een app is welke ASX bestanden kan afspelen, want dat wordt voornamelijk door de grotere radiostations gebruikt..
Draai nu al een tijdje aOnlineRadio maar die kan niets met ASX URL's, wel met Shoutcast en Icecast streams maar daar kan ik de grotere stations niet mee afspelen, iemand een idee?
MMSRadio Lite doet dit, t is echter nog wel een Alpha maar je zou m vast kunnen testen. Je moet de APK wel even boven water toveren, daar die volgens mij nog niet de Market ingeduwd is. Progje is volgens mij van dezelfde makers als die van Android Online Radio. Onderstaande is dus hetzelfde spul :+

Alternatief voor dit ding zou moeten zijn DroidCumulus Radio. Te vinden in de market en op androlib :
DroidCumulus Radio v.1.0.0
Is volgens mij ook van de makers van AOR.

In ander GE-WEL-DIG nieuws: Traffic Rush is uit op Android!! Lang op gewacht, topspelletje dit:
Traffic Rush v.1.3

[Voor 12% gewijzigd door martincm op 05-07-2010 09:57]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-03 12:51

Je kan ook een widget installeren bij instellingen en dan mobiel beheer.
Hier kan je mobiel internet aan en uit zetten. Werk in elk geval op mijn Desire.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-03 16:54
In het vorige topic stelde ik de vorige vraag:
Roxors schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:23:
Ik heb een vraagje over apps die je uit de market haalt:

Zodra je kiest om een app te installeren krijg je een overzicht van alle services waar die app gebruik van gaat maken. Nu zie ik dat er bij de meeste games, en andere apps, dat er gebruik gemaakt wordt van je gespreksinfo, of je locatie, terwijl het voor games totaal niet nodig is eigenlijk. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Gebrekkig geprogrammeerd ofzo?
Ik heb vervolgens gemaild met de maker van de game Jewels, en kreeg netjes bericht terug. Hieronder de desbetreffende mail:
Jewels does not access any phone calls or other call information. The
phone state permission is needed by Scoreloop, so the phone can get
assigned to the Scoreloop profile. Scoreloop profile is unique and
thusly device specific, the device id (phone identity) is used solely
for that purpose.
:)

So in this case, phone state permission has nothing to do with phone
calls. Just the device id. I agree that the permission is too broad in
this case, but since Google doesn't provide finer grained access,
there is nothing I can do about it.
Lijkt er dus op dat sommige definities iets te breed genomen zijn. Iets wat ik op zich wel jammer vindt, nu weet je nog niet wat een applicatie precies uitspookt, en zorgt het soms onterecht voor argwaan richting bepaalde programma´s. Nu kan ik wel elke keer aan de makers vragen waarom bepaalde services benodigd zijn, maar dat hoort natuurlijk niet nodig te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ook ik stelde in het vorige topic een vraag, over Handcent SMS. Na een reinstall blijft het probleem zich voordoen, dus stel ik hem nogmaals;

Sinds gister (geen update oid) geeft Handcent opeens mijn SMS brak weer; helemaal onderaan een stapel SMSjes van de verzender, en daar helemaal boven pas de mijne (de door mij verstuurde dus), in plaats ze van achter elkaar weer te geven... Iemand enig idee?

Ter illustratie; rechts is zoals het hoort te zijn, links zoals het nu wordt weergegeven;

Weet iemand hoe dit komt/ hoe het opgelost kan worden? In de standaard SMS app worden de berichten wél correct weergegeven...
(Desire/ Android 2.1)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-03 12:51
Even een vraagje over Juicedefender.

Ik heb de gratis versie geinstalleerd. Maar elke keer als ik JD opstart dan is alles disabled.
Werkt de gratis versie sowieso niet? Of doe ik wat verkeerd.
Ik moet ook elke keer opnieuw autodetect doen.

edit:

JD opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het prima.
Ik zie het tekentje ook in mijn balk staan. Ben benieuwd of ik echt batterij over ga houden :)

[Voor 23% gewijzigd door madmaus op 05-07-2010 14:25]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:57

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:38:
[...]

APNdroid :) Nadeel is dat 9 van de 10 apps internet nodig hebben... Dus niet goed tot niet zullen werken...
Gewoon een switch widget gebruiken als de standaard van Android of SwitchPro zet hem toch ook gewoon uit? Of doet APNDroid nog iets extra's?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike29
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-02-2018

Tot zover ik het weet zal er wel een tooltje zijn, maar je weet het nooit als er toch data wordt gebruikt.
Ik ben laatst naar Malta geweest en heb gewoon mijn internet abbo, door de provider ( t-mobile) laten blokkeren gedurende mijn vakantie.

Mijn advies: laat je provider je internet blokkeren en kan je beter gebruik maken van de Wifi van je hotel of waar je ook mag zijn.

Alvast een fijne vakantie. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Zinu schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Gewoon een switch widget gebruiken als de standaard van Android of SwitchPro zet hem toch ook gewoon uit? Of doet APNDroid nog iets extra's?
Kun je bijvoorbeeld zeggen alle internet dingen uit... MAAR MMSen aan... SwitchPro ken ik niet... Maar ik vind het tot nu toe een gemakkelijke oplossing. Beter dan in het menu zitten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Roxors schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:18:
In het vorige topic stelde ik de vorige vraag:

[...]

Ik heb vervolgens gemaild met de maker van de game Jewels, en kreeg netjes bericht terug. Hieronder de desbetreffende mail:

[...]

Lijkt er dus op dat sommige definities iets te breed genomen zijn. Iets wat ik op zich wel jammer vindt, nu weet je nog niet wat een applicatie precies uitspookt, en zorgt het soms onterecht voor argwaan richting bepaalde programma´s. Nu kan ik wel elke keer aan de makers vragen waarom bepaalde services benodigd zijn, maar dat hoort natuurlijk niet nodig te zijn.
Ja, maar zou jij het niet nog steeds gek vinden als een spel je imei nummer uit zou lezen? (Want dat is wat hij waarschijnlijk doet)
Wat ik op zich wel fijn zou vinden is dat je als ontwikkelaar ook aan zou kunnen geven waarom je de permissions nodig hebt.
Hoewel ik niet denk dat veel mensen die dingen zouden lezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-03 16:54
Ja, inderdaad, daar heb je ook een punt.

En een mogelijkheid om de gebruikte permissies uit te kunnen leggen zal inderdaad wel helpen. Al blijft het dan altijd het woord van de ontwikkelaar wat je dan moet geloven :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:35
Roxors schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:32:
Ja, inderdaad, daar heb je ook een punt.

En een mogelijkheid om de gebruikte permissies uit te kunnen leggen zal inderdaad wel helpen. Al blijft het dan altijd het woord van de ontwikkelaar wat je dan moet geloven :)
Volgens mij is dat iets wat door de market afgehandeld wordt en niet door de ontwikkelaar. Anders heeft het systeem nog geen zin.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

martincm schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:52:
MMSRadio Lite doet dit, t is echter nog wel een Alpha maar je zou m vast kunnen testen. Je moet de APK wel even boven water toveren, daar die volgens mij nog niet de Market ingeduwd is. Progje is volgens mij van dezelfde makers als die van Android Online Radio. Onderstaande is dus hetzelfde spul :+

Alternatief voor dit ding zou moeten zijn DroidCumulus Radio. Te vinden in de market en op androlib :
DroidCumulus Radio v.1.0.0
Is volgens mij ook van de makers van AOR.
Bedankt voor de tip, helaas werkt deze app niet op mijn X10, want je moet de MediaPlayer codec hebben, iets wat de HTC phones schijnbaar wel hebben.

Wat is die GUI van AOR en DroidCumulus trouwens lelijk, ik hoop eigenlijk dat er ooit nog een mediaplayer komt waar alles gewoon in zit, dus gewoon je lokale muziek, streams (asx, shoutcast, ..), video's en equalizer.
(ala Foobar of VLC voor de PC)
EnsconcE schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:35:
Volgens mij is dat iets wat door de market afgehandeld wordt en niet door de ontwikkelaar. Anders heeft het systeem nog geen zin.
Volgens mij moet de ontwikkelaar bij de API aangeven tot welke resources hij toegang wil hebben, vanuit daar worden de resources beschikbaar gesteld en kan Android bepalen wat de ontwikkelaar heeft opgegeven.

correct me if I'm wrong..

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:55
http://www.androidplanet....android-game-angry-birds/

Dit lijkt me wel een grappig spelletje worden. Online zijn er ook genoeg flash based games te vinden die aardig lijken op dit, zijn best leuk :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Danzij een tip in het Desire Topic...hier de link naar de nieuwe versie van de FlitsNav app :

http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2071394.html#p2071394

Ik ga 'm zometeen eens aan de tand voelen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-03 13:21
Gisteren de nieuwe versie van LauncherPro geïnstalleerd. Nu kan je bv ook het aantal gemiste oproepen en aantal ongelezen smsjes vanuit het hoofdscherm zien.

http://www.launcherpro.com/wp-content/uploads/2010/07/dock_counters-300x61.jpg

Linkje, maar is ook gewoon via de market te downloaden.

Knight who says 你

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
tigid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:30:
Gisteren de nieuwe versie van LauncherPro geïnstalleerd. Nu kan je bv ook het aantal gemiste oproepen en aantal ongelezen smsjes vanuit het hoofdscherm zien.

[afbeelding]

Yep inderdaad...ik had 'm ook meteen geinstalleerd vanwege deze mooie nieuwe verbeteringen. Alleen jammer dat het aantal nieuwe emails nog niet kan worden weergegeven...maar de ontwerper werkt er aan heb ik begrepen, dus hopelijk snel *weer* een update :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

KneoK

Not in a million lightyears

NoepZor schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:21:
http://www.androidplanet....android-game-angry-birds/

Dit lijkt me wel een grappig spelletje worden. Online zijn er ook genoeg flash based games te vinden die aardig lijken op dit, zijn best leuk :)
Cool, dit spelletje is echt verslavend. Speel het al een poosje op m'n iPhone, tof om te zien dat er steeds meer Android ports komen. Nu Puzzle Quest en Peggle nog en dan kan m'n 3GS de kast in :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, een opvolger van mijn huidige iPhone 3g.

Ik twijfel echter tussen de nieuwe iPhone en de Galaxy S. Beide zijn het zeer mooie toestellen echter vindt ik de iPhone 4 (te) duur. De iPhone doet alles wat ik wil maar ik wil graag weten of dit met android ook kan. Wellicht kan iemand mijn vragen beantwoorden.

Mijn eisen zijn:
- Push mail, agenda- en contact-sync met gmail etc.
Dit kan allemaal met android.
1. Zijn er voor- of nadelen op dit gebied tov de iPhone?

- Twitter met push notifications. (enkel bij "mentions")
Op de iPhone doe ik dit met behulp van Boxcar.
2. Is er een app op android die hetzelfde kan? Werkt dit goed?

- Social networking (facebook, hyves)
3. Voor Facebook is er een app, werkt deze zo goed als de app voor de iPhone?
4. Ook voor Hyves is er een app, hoe werkt deze? Op mijn huidige iPhone werkt de Hyves app sinds de laatste versies niet naar behoren. Enkel de push messages werken nog naar behoren.

edit:
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit voor deze vragen, dit leek mij echter het meest geschikte topic..

[Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 06-07-2010 01:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Alsjemenou, het lijkt er op dat ik toch niet de hele OTA update had binnengekregen... Gisteren kreeg ik namelijk (na anderhalve maand) weer zo'n updatedialoogje en na het downloaden van de update zit ik nu gewoon op het nieuwste versienummer, net als de meesten hier.

Vreemd.

Wat ik nu na de update merk: mijn homescreens zijn allemaal gewiped, ondanks de backup. Dit is ook al eerder genoemd door anderen.

Wat me ook opvalt is dat de animated wallpapers nu eindelijk vloeiend blijven draaien wanneer m'n desire niet aan de adapter hangt en ik tussen m'n schermen heen en weer swipe. Dit is in andere onderdelen van Android ook te merken, dus op zich is dat wel positief.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Jay-v
- Push mail, agenda- en contact-sync met gmail etc.
sync met Google producten is natuurlijk perfect (Android wordt gemaakt door Google)

- Twitter met push notifications. (enkel bij "mentions")
Volgens mij doet de standaard Twitter app dit al. Nu ja, niet echt push, maar hij synct om de zoveel tijd (die je zelf kan instellen).

3. Voor Facebook is er een app, werkt deze zo goed als de app voor de iPhone?
Er is een facebook app, ik heb hem alleen nog nooit gebruikt (aangezien ik geen facebook heb) en ik heb ook geen iphone dus een vergelijking zou ik al helemaal niet kunnen maken. Maar ik neem aan dat de officiele facebook app gewoon goed zal zijn.

4. Ook voor Hyves is er een app, hoe werkt deze?
Ik heb begrepen dat de app niet veel toevoegd ten opzichte van de mobiele website, maar ook hier geldt: Ik gebruik geen Hyves.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 13!]

Jay-v schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 01:30:
*knip*
*knip*
4. Ook voor Hyves is er een app, hoe werkt deze? Op mijn huidige iPhone werkt de Hyves app sinds de laatste versies niet naar behoren. Enkel de push messages werken nog naar behoren.

edit:
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit voor deze vragen, dit leek mij echter het meest geschikte topic..
Die Hyves app is echt waardeloos voor zover. Je kan beter gewoon de browser gebruiken en de site benaderen. Push messages heb ik zelf nooit gehad op basis van hyves berichten, dus ik zou niet weten of dat bestaat.

Ben overigens wel impressed van de Galaxy S, echter sta ik toch wel wat terughoudend van Samsung ivm de updates en het feit dat ze op XDA ook moeilijk doorkomen met custom roms, of in ieder geval het mogelijk maken van de galaxy hiervoor. Maar qua prestaties is ie echt veruit de sterkste momenteel denk ik, hij blaast de nexus echt weg in die Quake3 port zeg.....
dafmay schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:23:
Danzij een tip in het Desire Topic...hier de link naar de nieuwe versie van de FlitsNav app :

http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2071394.html#p2071394

Ik ga 'm zometeen eens aan de tand voelen...
Yep gisteren ook getest. Werkt goed bij mij (Nexus One, nog 2.1) icm GPS en de ingeladen lijsten. Ik heb hem nog niet simultaan met de navi gebruikt, maar de meldingen komen goed door.

[Voor 23% gewijzigd door martincm op 06-07-2010 10:12]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
tigid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:30:

[afbeelding]

Vind LauncherPro echt een geweldige skin, maar helaas werken daar de HTC Sense Widgets niet ;(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 356121

Is er voor Android ook een applicatie zodat je gratis kunt sms'n naar andere Android telefoons? Bezit zelf een HTC Desire telefoon en wil dan kosteloos sms'n naar een HTC Legend is dit mogelijk en hoe? Op beide telefoons zit eindeloos online internet van HI. Heb het forum al doorzocht maar zie het nog niet staan. Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik weet niet of er zo programma is, maar waarom doe je dan niet gewoon emailen naar elkaar?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:22:
[...]

Vind LauncherPro echt een geweldige skin, maar helaas werken daar de HTC Sense Widgets niet ;(
Kan je oplossen door Fancy Widget te installeren.
http://androidcommunity.c...get-for-android-20100612/

http://cdn.androidcommunity.com/wp-content/uploads/2010/06/fancy-widget-qr.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:32
Anoniem: 356121 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:26:
Is er voor Android ook een applicatie zodat je gratis kunt sms'n naar andere Android telefoons?
Google Talk werkt toch ook wel redelijk of mis je daar bepaalde functionaliteiten aan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03 09:34
zoiets heet dan toch email? :)
edit: ik ben traag

[Voor 32% gewijzigd door Vigi op 06-07-2010 10:31]

Real eyes, Real lies, Realize

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
Het gaat me meer om de volgende Widgets die ik dan mis:

- GPS
- Alles Synchroniseren
- Profiel (vind ik toch wel het grootste gemis dan helaas)
- WiFi
- Vrienden Widget

Dit zijn allemaal HTC Sense widgets en die zijn verdomd handig, en daarom mis ik ze wel als ik LauncherPro heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:29:
[...]

Google Talk werkt toch ook wel redelijk of mis je daar bepaalde functionaliteiten aan?
Vind ik niet ideaal. E-mailen is geen optie. Is er geen programma voor zodat je wel smsjes als het ware binnenkrijgt? Deze functie is er wel met blackberry. Alvast bedank voor alternatieven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 356121 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:41:
[...]

Vind ik niet ideaal. E-mailen is geen optie. Is er geen programma voor zodat je wel smsjes als het ware binnenkrijgt? Deze functie is er wel met blackberry. Alvast bedank voor alternatieven.
Wat mis je aan Talk dan? Want ook die heeft notificaties als je een nieuw bericht binnen krijgt. En voor de rest is het toch gewoon het versturen van tekst berichtjes naar elkaar?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 13!]

Anoniem: 356121 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:26:
Is er voor Android ook een applicatie zodat je gratis kunt sms'n naar andere Android telefoons? Bezit zelf een HTC Desire telefoon en wil dan kosteloos sms'n naar een HTC Legend is dit mogelijk en hoe? Op beide telefoons zit eindeloos online internet van HI. Heb het forum al doorzocht maar zie het nog niet staan. Alvast bedankt voor de antwoorden.
- Google Talk werkt perfect
- Ping! komt naar Android toe, staat nog niet een datum voor vast maar is wel crossplatform (iphone/BB/android)
- WhatsApp is volgens mij al heel lang bezig met een app voor android, en is volgens mij WM/Symbian/iphone/BB ook crossplatform. (heeft absoluut mijn voorkeur, top app dit!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

martincm schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Die Hyves app is echt waardeloos voor zover. Je kan beter gewoon de browser gebruiken en de site benaderen. Push messages heb ik zelf nooit gehad op basis van hyves berichten, dus ik zou niet weten of dat bestaat.

Ben overigens wel impressed van de Galaxy S, echter sta ik toch wel wat terughoudend van Samsung ivm de updates en het feit dat ze op XDA ook moeilijk doorkomen met custom roms, of in ieder geval het mogelijk maken van de galaxy hiervoor. Maar qua prestaties is ie echt veruit de sterkste momenteel denk ik, hij blaast de nexus echt weg in die Quake3 port zeg.....
De Hyves app op de iPhone is gelukkig ook waardeloos. Push heb ik ook niet nodig voor Hyves/Facebook. Ze brengen me al op de hoogte via mail.

Het toestel is iig populair en rooted dus het lijkt me dat die custom roms er ook wel komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:31
martincm schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:50:
[...]

- Google Talk werkt perfect
- Ping! komt naar Android toe, staat nog niet een datum voor vast maar is wel crossplatform (iphone/BB/android)
- WhatsApp is volgens mij al heel lang bezig met een app voor android, en is volgens mij WM/Symbian/iphone/BB ook crossplatform. (heeft absoluut mijn voorkeur, top app dit!)
Ik heb van Ping! vanochtend een mailtje gehad dat ik de beta kan downloaden. Had me wel hiervoor ingeschreven. Echter kan je op dit moment alleen nog maar naar Android en Iphone "pingen".

Zal het vandaag is bekijken..

Echter werkt Talk ook gewoon prima voor android-> android.

[Voor 4% gewijzigd door krijn1985 op 06-07-2010 11:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 13!]

Jay-v schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:05:
[...]

De Hyves app op de iPhone is gelukkig ook waardeloos. Push heb ik ook niet nodig voor Hyves/Facebook. Ze brengen me al op de hoogte via mail.

Het toestel is iig populair en rooted dus het lijkt me dat die custom roms er ook wel komen.
Ja terecht populair. Ow, dat had ik nog niet meegekregen dat de root normaal ook inmiddels te verkrijgen is op het toestel. Hopen dat een van de grote rombakkers zich erop wil storten dan (MoDaCo of Cyanogen i.e.)
krijn1985 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:07:
[...]

Ik heb van Ping! vanochtend een mailtje gehad dat ik de beta kan downloaden. Had me wel hiervoor ingeschreven. Echter kan je op dit moment alleen nog maar naar Android en Iphone "pingen".

Zal het vandaag is bekijken..

Echter werkt Talk ook gewoon prima voor android-> android.
Wow, wist niet dat er een beta mogelijkheid was. Laat maar ff weten dan of dat t wat is. Als het al iphone/android cross goed werken zou, zou geweldig zijn.

[Voor 33% gewijzigd door martincm op 06-07-2010 11:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Balachmar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:47:
[...]

Wat mis je aan Talk dan? Want ook die heeft notificaties als je een nieuw bericht binnen krijgt. En voor de rest is het toch gewoon het versturen van tekst berichtjes naar elkaar?
Dat laatste klopt. Hmzz is er ergens een handleiding voor handen dan? Want die notificatie is bij mij niet bekend.
En is het ook aan te passen dat je bijvoorbeeld aan wilt loggen met je hotmail account? De app schakelt bij mij direct in met mijn Gmail account.

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 356121 op 06-07-2010 11:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:34:
[...]

- GPS
- Alles Synchroniseren
- WiFi
- Vrienden Widget

Dit zijn allemaal HTC Sense widgets en die zijn verdomd handig, en daarom mis ik ze wel als ik LauncherPro heb geinstalleerd.
Weet iemand of hier mooie alternatieven voor zijn? Want als die er zijn ga ik toch wel LauncherPro gebruiken (ziet er mooier uit met die icoontjes onderin)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-02 14:56
GPS, Alles Synchroniseren en WiFi zitten standaard bij android: Widget -> Energiebeheer. Dan krijg je een mooi balkje met die settings :)

Wat bedoel je met profiel? Dat ie stil is / met volume zegmaar? Want ikzelf doe dat altijd gewoon met de volume knoppen, werkt net zo snel. Vrienden weet ik zo ook niet, nooit gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
disweb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:23:
GPS, Alles Synchroniseren en WiFi zitten standaard bij android: Widget -> Energiebeheer. Dan krijg je een mooi balkje met die settings :)

Wat bedoel je met profiel? Dat ie stil is / met volume zegmaar? Want ikzelf doe dat altijd gewoon met de volume knoppen, werkt net zo snel. Vrienden weet ik zo ook niet, nooit gezien.
Jij bedoeld waarschijnlijk die 4x1 widget van HTC met die knoppen voor GPS, WiFi enz, maar die vind ik te lomp overkomen. Heb liever icoontjes van 1x1 met dezelfde functies.

Profiel is inderdaad een 1x1 widget waar ik meteen kan kiezen tussen geluid, trillen of stil, wat ik erg fijn vind.

En vrienden widget is een widget (beeldvullend) met je contactpersonen + foto, zodat je alleen foto hoeft aan te klikken om te bellen of smsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-03 19:49
Ibex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:54:
Bah, wat is die latitude van Google onnauwkeurig. Ik heb hier thuis wifi waar ik steeds op geconnecteerd ben, en buiten heb ik af en toe GPS opstaan. Bij mijn ouders heb ik geen wifi, maar daar staat mijn mobiele dataverbinding en GPS wel vaak aan. Nu heeft latitude opeens besloten dat mijn wifi bij mijn ouders staat, waardoor ik mij nu steeds daar bevind als ik eigenlijk thuis ben.

Altijd wat met die zooi, en nergens een optie om gewoon Google duidelijk te maken dat accesspoint X op locatie B staat. Enkel een form waar je fouten op city niveau kan rapporteren. Bij mij gaat het dus om 3 straten verder, maar ik vind het wel vervelend.

Ik heb het nu weer: Ik open Google maps en bevind me bij mijn ouders. Ik ga naar buiten, en opeens ziet hij dmv GPS dat ik hier thuis ben, correcte locatie. Ga ik terug binnen zonder GPS ontvangst, zit ik opeens weer een paar kilometer verder bij mijn ouders :').
Kun je melden bij Google: https://services.google.com/fb/forms/wifibugs/

Of een tijdje Wifi en GPS (met fix) aan laten staan; dan pikt Google het ook weer vanzelf op na een tijd.

[Voor 4% gewijzigd door Krypt op 06-07-2010 11:29]

Pvouput live

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:34:
[...]

- GPS
- Alles Synchroniseren
- WiFi
- Vrienden Widget

Ik raad je SwitchPro Widget aan. Ziet er erg gelikt uit. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:26:
[...]

Jij bedoeld waarschijnlijk die 4x1 widget van HTC met die knoppen voor GPS, WiFi enz, maar die vind ik te lomp overkomen. Heb liever icoontjes van 1x1 met dezelfde functies.
Je kunt hiervoor Extended Controls proberen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikkuh84
dafmay schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:39:
[...]

Je kunt hiervoor Extended Controls proberen...
_/-\o_ Ziet er op zich wel smooth uit, en dan met name de transparant versie :*)
Nu is het enige nog wat ik zoek de contacten/vrienden widget voor bellen :)

iig bedankt voor meedenken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 356121 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:10:
[...]

Dat laatste klopt. Hmzz is er ergens een handleiding voor handen dan? Want die notificatie is bij mij niet bekend.
En is het ook aan te passen dat je bijvoorbeeld aan wilt loggen met je hotmail account? De app schakelt bij mij direct in met mijn Gmail account.
Tja volgens mij kun je een Google Account maken met een hotmail account, dan zou je die gewoon kunnen gebruiken. (misschien ten overvloede, maar dat betekent dan niet dat je kunt msnen)
En ik heb juist zelf de notifications uitgeschakeld, want ik vond het irritant.
Maar als je Talk opent, moet je maar eens op de menu toets klikken en dan de instellingen bekijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-02 12:08

Icyzer

Goudvis

gmote is ook een geniale app zeg. alleen werkt het type gedeelte nog niet vlekkeloos. (geen backspace of woordvoorspelling, iig bij swype) maar wel mooi dit mee getypt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:52:
[...]

_/-\o_ Ziet er op zich wel smooth uit, en dan met name de transparant versie :*)

NP :) Ik gebruik 'm sinds kort ook ipv de standaard HTC widget...deze is lekker uitbreidbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
Icyzer schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:38:
gmote is ook een geniale app zeg. alleen werkt het type gedeelte nog niet vlekkeloos. (geen backspace of woordvoorspelling, iig bij swype) maar wel mooi dit mee getypt :P
Gmote werkt toch alleen maar met VLC? :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-02 01:20
Weet iemand een app waarmee ik kan bepalen dat mijn Desire bijvoorbeeld 's nachts tussen 12 en 6 de 3g uitzet, of het synchroniseren?

Die zijn er vast, maar ik zou niet weten op welke termen ik dan moet zoeken in Google of dit forum, dus ik vraag het bij dezen maar even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 15:03
En hoe schakel je Sense dan uit? En eventueel weer in als je terug wil?

Ik krijg nu steeds de keus tussen LauncherPro en Sense als ik home druk, echter maakt dit mijn telefoon wel rete traag (desire) alle animaties haperen enorm namelijk.
Homey D. Clown schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:21:
Weet iemand een app waarmee ik kan bepalen dat mijn Desire bijvoorbeeld 's nachts tussen 12 en 6 de 3g uitzet, of het synchroniseren?

Die zijn er vast, maar ik zou niet weten op welke termen ik dan moet zoeken in Google of dit forum, dus ik vraag het bij dezen maar even.
Phoneweaver of Locale kunnen dit sowieso.

[Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 06-07-2010 16:27]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JJS78
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-03 20:11
Ik heb nu sinds 2 weken mijn eerste android telefoon (Galaxy S), maar na 2 weken zelf klooien blijf ik met een paar vraagjes zitten.

Is er een musicplayer die onthoudt op welke tijd je bent gebleven in het liedje waar je de app het laatst heb uitgezet? Nu moet ik elke keer weer gokken waar ik de laatste keer ben gebleven. Dit is vooral irritant als je een liveset van 90 minuten aan het luisteren bent (ik ben maar 30 minuten aan het forenzen).

Verder gebruik ik een paar task killers (ik heb de meeste gedownload), advanced task killer free en advanced task cleaner 2.0. Ik heb deze 2 overgehouden, omdat deze de meeste functionaliteiten hebben en er het mooist uitzien (in die volgorde van prio). Maar nu vraag ik me af of hoe handig deze apps zijn. Leveren ze daadwerkelijk snelheidswinst op voor je telefoon en zorgen ze voor minder batterijverbruik? Ik heb namelijk het idee dat het averechts werkt voor mijn snelheidswinst voor mijn telefoon. Het is algemeen bekend dat de galaxy S soms een zwart scherm heeft, maar ik heb het redelijk vaak. En ik vermoed dat dit komt, omdat ik te veel laat killen. Iemand suggesties?

Tenslotte ben ik op zoek naar een app, dit sluit aan bij mijn vorige punt, die ervoor zorgt dat mijn batterij het langer volhoudt. Ik schijn niet te mogen klagen met mijn Galaxy S, maar ik vind 1 x per dag opladen teveel voor normaal gebruik (paar belletjes/smsjes, uurtje internet, uurtje radio/mp3). En dan zoek ik geen custom ROM's, zo handig ben ik niet (en zijn er nog niet voor de galaxy S). Maar eentje die mijn wifi alleen aanzet bij bekende wifi punten (thuis en kantoor). En die mijn wifi/3g af en toe aanzet (bv 1min per 30 min) als mijn scherm is uitgeschakeld. Ik heb nu Juice Defender en Green Power geprobeerd. Maar JD heeft wel heel veel bugs (oa wekker werkt niet), waardoor ik deze niet kan gebruiken. En GP heeft maar erg weinig mogelijkheden. Al is de laatste nog maar net uit. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 363230

Locale kan dit. Eventueel mits de nodige plugins.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:16
of sweat dreams.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 19-03 16:42

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

JJS78 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:27:
Ik heb nu sinds 2 weken mijn eerste android telefoon (Galaxy S), maar na 2 weken zelf klooien blijf ik met een paar vraagjes zitten.

Is er een musicplayer die onthoudt op welke tijd je bent gebleven in het liedje waar je de app het laatst heb uitgezet? Nu moet ik elke keer weer gokken waar ik de laatste keer ben gebleven. Dit is vooral irritant als je een liveset van 90 minuten aan het luisteren bent (ik ben maar 30 minuten aan het forenzen).
Dat doet de musicplayer toch gewoon?
Grote kans, omdat je een ""taskkiller"" gebruikt, dat je de hele muziekplayer elke keer 100% opnieuw start.
Dan reset dus ook gegevens over waar hij was gebleven. Probeer het is zonder een killer, dan staat bij de volgende start gewoon aan welk nummer het laatste aan stond (op de juiste plek).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

locale of setting profiles?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 363230 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:28:
[...]

Locale kan dit. Eventueel mits de nodige plugins.
Of Setting Profiles...een van mijn favoriete apps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JJS78
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-03 20:11
CT schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:34:
[...]

Dat doet de musicplayer toch gewoon?
Grote kans, omdat je een ""taskkiller"" gebruikt, dat je de hele muziekplayer elke keer 100% opnieuw start.
Dan reset dus ook gegevens over waar hij was gebleven. Probeer het is zonder een killer, dan staat bij de volgende start gewoon aan welk nummer het laatste aan stond (op de juiste plek).
Volgens mij ligt dit niet aan de taskkiller. Ik had het hiervoor ook. Een paar keer is heeft hij wel onthouden waar ik was. Kan het zo zijn dat ik zoveel andere dingen heb gedaan voordat ik de musicplayer weer opstart dat deze al uit zijn geheugen is gegooid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-02 01:20
Dank jullie wel voor de tips (Locale, Setting Profiles)! Ik ga ze meteen uitproberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:26:
[...]

En hoe schakel je Sense dan uit? En eventueel weer in als je terug wil?

Ik krijg nu steeds de keus tussen LauncherPro en Sense als ik home druk, echter maakt dit mijn telefoon wel rete traag (desire) alle animaties haperen enorm namelijk.
Volgens mij kan je bij het switchen (dus keuze tussen LauncherPro en Sense) een vinkje zetten. Hierna zal Sense niet meer beschikbaar zijn. Dit kan je wel weer terug halen door in LauncherPro voor Restore Defaults te kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

J-P

Syntax erro....

Timocos schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:52:
[...]

Contact Widget is daar een goede vervanging voor:

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 277386

Wij hebben hier sinds kort de samsung galaxy S in huis en hebben er een vraagje over.
Kan iemand ons vertellen hoe we het internet kunnen uitschakelen zonder hem op vliegtuigmodus te moeten zetten.. Als we nu de wifi uitzetten gaat hij automatisch over op internet.

Nu een volgend vraagje weet iemand misschien de facturatie modus van vodafone bel + sms + web???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 277386 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:18:
Wij hebben hier sinds kort de samsung galaxy S in huis en hebben er een vraagje over.
Kan iemand ons vertellen hoe we het internet kunnen uitschakelen zonder hem op vliegtuigmodus te moeten zetten.. Als we nu de wifi uitzetten gaat hij automatisch over op internet.

Nu een volgend vraagje weet iemand misschien de facturatie modus van vodafone bel + sms + web???
Je kan bij instellingen gewoon je dataverbinding uitzetten hoor ? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 277386 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:18:
Geen idee wat je hiermee bedoeld.
Maar 3g kun je uitzetten met apndroid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 277386

Balachmar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Geen idee wat je hiermee bedoeld.
Maar 3g kun je uitzetten met apndroid.
ik bedoel daar het volgende mee ik heb t-mobile de facturering modus is daarbij 60/1 dat wil zeggen dat je de eerste minuut betaald en de rest per seconde
Dit vraagt een programma wel eens als je zelf op je android toestel je sms belminuten en data wil bijhouden zodat je niet overheen gaat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 277386 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:57:
[...]

ik bedoel daar het volgende mee ik heb t-mobile de facturering modus is daarbij 60/1 dat wil zeggen dat je de eerste minuut betaald en de rest per seconde
Dit vraagt een programma wel eens als je zelf op je android toestel je sms belminuten en data wil bijhouden zodat je niet overheen gaat
Zo maar een idee...sla de vodafone website er eens op na.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 03:59
Gisteren een wipe gedaan, vanwege het installeren van nieuwe firmware en helaas... CardioTrainer is niet gefixt aan een bepaald device id van je telefoon, of aan je gmail account, maar had besloten om te resetten en opnieuw te beginnen.
Behalve dit en nog een paar andere kleine tekortkomingen was het wel de beste app die er is. Dus heeft er iemand een idee hoe ik de data terug kan krijgen?

• Room42
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een app om al het webverkeer te loggen van de android. Ik heb waar ik dat wil doen geen toegang tot een router waarop ik een log zou kunnen draaien, dus het liefst direct op de telefoon zelf. Dit moet ook nog eens zonder root access, anders had ik tcpdump kunnen gebruiken. Ik heb wel nog een 2e android toestel beschikbaar die wellicht als proxy te gebruiken is. Maar dan moet die proxy dus wel kunnen loggen :)

Ik wil dus de hele get-string loggen. Dus "http://www.google.com?q=test&hl=nl", bijvoorbeeld. inclusief alle variabelen.

Iemand een creatieve oplossing? Is er al een standaard (cli) tool die dat doet op de telefoon?

[Voor 3% gewijzigd door Room42 op 07-07-2010 01:43]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 15:35
Heb m'n legend net, kreeg een update via wi-fi.
Na de update is zowel wifi als vodafone web niet meer beschikbaar.
Toestel is simlockvrij en unbranded.

geeft melding "kan wi-fi niet starten"
reset is uitgevoerd.

iemand een idee?

[Voor 8% gewijzigd door Pinin op 07-07-2010 08:41]

There is no such thing as too much coriander.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Pinin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:44:
Heb m'n toestel net, kreeg een update via wi-fi.
Na de update is zowel wifi als vodafone web niet meer beschikbaar.
Toestel is simlockvrij en unbranded.

geeft melding "kan wi-fi niet starten"
reset is uitgevoerd.

iemand een idee?

edit: feli met de finale _/-\o_
Misschien kun je dat beter even navragen in het topic dat daadwerkelijk over jouw telefoon gaat (nu noem je niet eens welke telefoon je hebt), in dit topic gaat het over software voor Android :)

Rail Away!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-03 15:47

Nohead

PSN ID: Nohead

Volgens mij kan juice defencer dit toch ook?

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 15:35
Mad Marty schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:59:
[...]

Misschien kun je dat beter even navragen in het topic dat daadwerkelijk over jouw telefoon gaat (nu noem je niet eens welke telefoon je hebt), in dit topic gaat het over software voor Android :)
Je hebt gelijk, het is een legend

There is no such thing as too much coriander.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Pinin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:41:
[...]

Je hebt gelijk, het is een legend
HTC Legend

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

Anoniem: 364659

Klopt het dat je op een Android device elke willekeurige .APK kan installeren? Dus niet zoals bij apple dat je apps aan je itunes account verbonden zijn.
Dat klopt ja... (als je hebt aangevinkt dat je alles kan installeren van bronnen van derden)
(en je erop let dat de desbetreffende .apk wel gemaakt is voor jouw Androidversie / resolutie)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-03 19:49
Als je ergens losse APK bestanden vandaag haalt, kun je die gewoon installeren als je telefoon ze ondersteund en als je "Unknown Sources" aan hebt staan.

Pvouput live

Cool, dat betekent dus dat je apps van bittorrent kan plukken. >:)
Anoniem: 364659 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:57:
Cool, dat betekent dus dat je apps van bittorrent kan plukken. >:)
Bittorrent :F >:)

Ja ik weet dat nieuwsgroepen beter zijn, maar ik moet nog es ff goed uitzoeken hoe dat werkt. :P

• dafmay
Nohead schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:28:
[...]

Volgens mij kan juice defencer dit toch ook?
Jazeker!
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee