Want die paar eurotjes voor de toffe apps is je teveel?Anoniem: 364659 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:57:
Cool, dat betekent dus dat je apps van bittorrent kan plukken.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Want die paar eurotjes voor de toffe apps is je teveel?Anoniem: 364659 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:57:
Cool, dat betekent dus dat je apps van bittorrent kan plukken.
Anoniem: 364659
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 07-07-2010 11:36 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 07-07-2010 13:03 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nou voor mij persoonlijk is dat omdat ik toch al genoeg pasjes heb en een creditcard nooit nodig heb afgezien van de marketBalachmar schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:22:
Tja, ik als ontwikkelaar vind dat ook erg vervelend. Echter staat de market het ook helemaal niet toe, om binnen je app je eigen betalingen te doen. (anders lopen ze natuurlijk geld mis (wat ik nog niet eens zo erg vind))
Ik hoop dat Google paypal achtige dingen gaat implementeren, of met paypal zelf. Echter lijkt het me al helemaal hier in NL noodzakelijk dat mensen zonder CC ook iets kunnen kopen.
(Hoewel ik persoonlijk niet begrijp waarom zo weinig mensen in NL een CC hebben)
Goed 'nieuws':Balachmar schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:22:
Tja, ik als ontwikkelaar vind dat ook erg vervelend. Echter staat de market het ook helemaal niet toe, om binnen je app je eigen betalingen te doen. (anders lopen ze natuurlijk geld mis (wat ik nog niet eens zo erg vind))
Ik hoop dat Google paypal achtige dingen gaat implementeren, of met paypal zelf. Echter lijkt het me al helemaal hier in NL noodzakelijk dat mensen zonder CC ook iets kunnen kopen.
(Hoewel ik persoonlijk niet begrijp waarom zo weinig mensen in NL een CC hebben)
Ah... ik ben er achter gekomen waarom hij het niet onthoudt. Ik luister sochtends altijd radio en smiddags mp3. Als ik niet mijn radio opstart, dan onthoudt hij het wel, maar als ik de radio tussen 2 mp3 sessies start, dan onthoudt hij het niet. Iemand anders ook ontdekt (en opgelost)?CT schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:34:
[...]
Dat doet de musicplayer toch gewoon?
Grote kans, omdat je een ""taskkiller"" gebruikt, dat je de hele muziekplayer elke keer 100% opnieuw start.
Dan reset dus ook gegevens over waar hij was gebleven. Probeer het is zonder een killer, dan staat bij de volgende start gewoon aan welk nummer het laatste aan stond (op de juiste plek).
Anoniem: 8504
Anoniem: 8504
Ja, die komt. (Volgens mij zelfs hier op tweakers gelezen. Maar was in ieder geval bevestigd door een Google medewerker.)Anoniem: 8504 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:03:
Weet iemand overigens ook of (en wanneer?) er nederlandse text to speech komt onder Android?
Ja, maar je kan het ook als touchpad en toetsenbord gebruiken
Download Fennec pre-alphaAndroid Nightly Builds Now Available
Pre-alpha Firefox for Android builds are available for downloading and testing. Although Firefox for Android is still in pre-alpha, it is actively being worked on and exciting changes will be released soon. "We have made lots of improvements based on the feedback we’ve received. We really value this feedback and look forward to more of it on these builds," says Stuart Parmenter. Feel free to join us on IRC at #mobile or provide feedback.
[ Voor 63% gewijzigd door Icyzer op 08-07-2010 00:49 ]
Ik heb hem een tijd geleden al getest maar helaas bleek hij nog onbruikbaar (logisch, het is een alpha versie) en hij vrat nog veel teveel geheugen. Bij het gebruik werden alle andere apps afgesloten vanwege geheugen gebrekIcyzer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:43:
[...]
Ik weet niet in hoeverre dit al voorbij is gekomen:
http://us1.campaign-archi...d=2b34a8ac14&e=cfc86af945
[...]
Download Fennec pre-alpha
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
10 Mb downloadIcyzer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:43:
[...]
Ja, maar je kan het ook als touchpad en toetsenbord gebruiken
Ik weet niet in hoeverre dit al voorbij is gekomen:
http://us1.campaign-archi...d=2b34a8ac14&e=cfc86af945
[...]
Download Fennec pre-alpha
Met Astro Filemanager. Daarin heb je een tool met SD card usage. Die geeft dit goed weer.DukeN schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:58:
Ik zoek een applicatie als Treesize waarmee ik kan zien in welke folders de meeste data zit verstopt.
Treesize was uit voor Windows Moblie
[afbeelding]
maar ik kan geen vergelijkend pakket vinden voor Android.
Op welke wijze bekijken jullie de inhoud op grote op de SD card?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik zit eraan te denken om deze eens te gaan gebruiken, zal een mooie oplossing zijn als ik straks in de USA op vakantie ben/ga (en voor een nog mooier prijsje)Anoniem: 8504 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:15:
Kent iemand deze navigatie software al (navdroyd)? Kost maar 4,99 en heeft heel veel kaarten doormiddel van OSM (Open Source Maps):
[afbeelding]
http://www.androlib.com/a...droid-navdroyd-jjECw.aspx
[ Voor 8% gewijzigd door Pimmetje651 op 08-07-2010 10:27 ]
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
misschien weten ze het hier:Pimmetje651 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:10:
[...]
Ik zit eraan te denken om deze eens te gaan gebruiken, zal een mooie oplossing zijn als ik straks in de USA op vakantie ben/ga (en voor een nog mooier prijsje)
Die navigon software ziet er wel goed uit, maar heeft voor zover ik kan vinden nog geen USA maps ?
Wat probeer je te openen, een .mkv? Nee dat gaat niet werken. Begin is met een .jpeg of een .mp3.xburchartz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:37:
Gebruikt iemand Astro File Manager? Ik probeer met de SMB module bestanden op m'n netwerk te openen maar dat lukt niet. Ik kan de directorystructuur op m'n server wel zien en de bestanden ook, maar als ik ze probeer te openen, gebeurt er niets.
DiskUsage is een fijn tooltje daarvoorDukeN schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:58:
Ik zoek een applicatie als Treesize waarmee ik kan zien in welke folders de meeste data zit verstopt.
Treesize was uit voor Windows Moblie
[afbeelding]
maar ik kan geen vergelijkend pakket vinden voor Android.
Op welke wijze bekijken jullie de inhoud op grote op de SD card?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Nettraffic, vanuit de market
[ Voor 40% gewijzigd door pica op 08-07-2010 15:10 ]
Nope. Die geeft alleen getalletjes. Ik wil de url's hebben.
[ Voor 83% gewijzigd door Slashdotter op 08-07-2010 15:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 08-07-2010 16:15 ]
KneoK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:04:
Ik zocht naar een manier om contacten van m'n iphone naar mijn Galaxy S te sturen zonder de simkaarten te verwisselen maar aangezien de iphone niks met bluetooth kan dacht ik dat het lastig zou worden. Op de iphone vond ik alleen apps die tussen iphones contacten kunnen versturen dus ik had de hoop al een beetje opgegeven. Maar nu zat ik net even door de Market te bladeren en bij toeval kwam ik Bump tegen. De naam maakte me nieuwsgierig dus even kijken wat het is. Dat bleek dus een app te zijn waarmee je contacten, foto's en dat soort zaken kunt uitwisselen. Er was ook een iphone app dus op beide toestellen de app geïnstalleerd en het werkt niet alleen maar is nog eens ontzettend leuk om te gebruiken ook. Je start de app op beide toestellen en selecteert wat je wilt uitwisselen (in mijn geval dus niets op de Samsung en contacten op de iphone) en dan bump je de toestellen tegen elkaar en de uitwisseling begint.
Een aanrader als je dingen wilt versturen van de ene naar de andere telefoon.
Edit:
[video]
Werkt dus tussen iPhones/iPads/iPods, tussen Androids en tussen iPhones/etc. en Androids.
Nee, dat snapte ik zelf ook welstijnos1991 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:45:
[...]
Wat probeer je te openen, een .mkv? Nee dat gaat niet werken. Begin is met een .jpeg of een .mp3.
Ik heb het nog niet zo uitgebreid getest maar je kunt in ieder geval kiezen om al je contacten te versturen of om geselecteerde contacten te versturen. In het laatste geval kun je er 4 per keer versturen.Volkan1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:51:
Kan je dan ook een batch van contacten transferren?
[...]
Hoccer.KneoK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:04:
Ik zocht naar een manier om contacten van m'n iphone naar mijn Galaxy S te sturen zonder de simkaarten te verwisselen maar aangezien de iphone niks met bluetooth kan dacht ik dat het lastig zou worden. Op de iphone vond ik alleen apps die tussen iphones contacten kunnen versturen dus ik had de hoop al een beetje opgegeven. Maar nu zat ik net even door de Market te bladeren en bij toeval kwam ik Bump tegen. De naam maakte me nieuwsgierig dus even kijken wat het is. Dat bleek dus een app te zijn waarmee je contacten, foto's en dat soort zaken kunt uitwisselen. Er was ook een iphone app dus op beide toestellen de app geïnstalleerd en het werkt niet alleen maar is nog eens ontzettend leuk om te gebruiken ook. Je start de app op beide toestellen en selecteert wat je wilt uitwisselen (in mijn geval dus niets op de Samsung en contacten op de iphone) en dan bump je de toestellen tegen elkaar en de uitwisseling begint.
Een aanrader als je dingen wilt versturen van de ene naar de andere telefoon.
Werkt dus tussen iPhones/iPads/iPods, tussen Androids en tussen iPhones/etc. en Androids.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Anoniem: 81768
Deze kan je helemaal naar wens tweaken met bijv. Ninjamorph. Is geen "ongevaarlijk" proggie echterSlashdotter schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:46:
Maar hoe dan ook vind ik die smiley niet mooi en ik begrijp die smiley daardoor ook veel minder, is er een manier om net zoals de gtalk in gmail andere smilies te laten zien?
Nickname does not reflect reality
Je hebt door een beveilging zover ik weet niet van zulke apps, of je kan bijvoorbeeld wel opnemen, maar dan moet hij in speakerfoon staan.Anoniem: 81768 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:01:
Weet iemand een app waarmee je gesprekken kunt opnemen?
Ik zie er wel een paar in de market, maar ik kan ze niet echt uittesten. Misschien dat iemand eentje kan aanraden op basis van goede ervaringen.
PSN & XBL: Denkoyugo
[ Voor 6% gewijzigd door Johann0r op 09-07-2010 12:47 ]
Op mijn X10 mini staat Peggle standaard geïnstalleerdKneoK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:11:
[...]
Cool, dit spelletje is echt verslavend. Speel het al een poosje op m'n iPhone, tof om te zien dat er steeds meer Android ports komen. Nu Puzzle Quest en Peggle nog en dan kan m'n 3GS de kast in
Hardstikke bedankt dit zocht ik! Dit is veel handiger. Werkt perfect.renio schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:57:
@ Johann0r
mortplayer is wat je nodig hebt
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Cabo op 09-07-2010 15:34 ]
Anoniem: 310381
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 310381 op 09-07-2010 15:27 ]
amaai zeg, de realiteit is toch een stuk minder dan het promofilmpje, waar je zogezegd via drag&drop instant files kunt overzetten. De realiteit is toch een heel stuk trager. Mij lukte het zelfs niet om iets door te sturen
Anoniem: 215072
Ook in het Nederlands?Anoniem: 310381 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:26:
http://www.mediafire.com/?zcoq2nkzyyi (Swype dus)
Deze werkt bij mij vlekkeloos
Anoniem: 362281
Misschien heb je hier iets aan:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=642713&highlight=music+app
[ Voor 7% gewijzigd door Upbeat op 09-07-2010 16:51 ]
Same here. Probeer al de hele dag die app te downloaden. Ligt het dus niet aan mijn foon, scheelt weer, thxUpbeat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:51:
Ik kreeg een melding van Android Market dat er een nieuwe versie van Appie is (1.6) maar de download mislukt steeds. Iemand ook dat probleem?
Hier ook (X10)Upbeat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:51:
Ik kreeg een melding van Android Market dat er een nieuwe versie van Appie is (1.6) maar de download mislukt steeds. Iemand ook dat probleem?
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Fantastisch, net wat ik zocht. Zelfs Silent Boot kan de deur uit dankzij dit proggie.SurfHenk schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:55:
Als intensieve lezer van de GOT fora, vooral ivm Android, zal ik deze keer ook maar eens wat informatie (terug)geven![]()
Dit aangezien er tot mijn verbazing weinig tot geen melding wordt gemaakt van de applicatie genaamd Tasker hier op GOT, slechts één keer is deze gemeld in deel 3 van dit topic.
Echter in mijn ogen is dit zeker één van de ultieme tweaker applicaties, je kan er immers zowat elke activiteit van je Android telefoon aan elke andere actie koppelen. Door het oneindig aantal mogelijkheden opent dit echt een hele nieuwe waaier aan toepassingen.
Ik gebruik deze applicatie ook nog maar sinds kort en heb er zeker nog niet alle mogelijkheden van ge-exploreerd. Maar voorlopig gebruik ik deze al om de telefoon 's nachts automatisch stil te zetten alsook om hem te laten trillen telkens ik een event heb staan in mijn kalender welke aangeduid is met "Busy".
Het is dus zeg maar "Locale" voor gevorderden en bovendien een stuk goedkoper.
Ter info, behalve dat ik een tevreden gebruiker ben en hoop dat deze applicatie succes kent, zodat de ontwikkelaar deze verder kan uitbouwen, heb ik geen enkele link met de maker van dit programma.
Na de non-market beta fase is dit programma sinds kort verkrijgbaar via de Android market.
Hier ook. Waarschijnlijk hebben ze een corrupt bestand geupload naar Google.Upbeat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:51:
Dank voor deze tip...ik ga 'm eens aan de tand voelenSurfHenk schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:55:
Als intensieve lezer van de GOT fora, vooral ivm Android, zal ik deze keer ook maar eens wat informatie (terug)geven![]()
Dit aangezien er tot mijn verbazing weinig tot geen melding wordt gemaakt van de applicatie genaamd Tasker hier op GOT, slechts één keer is deze gemeld in deel 3 van dit topic.
Echter in mijn ogen is dit zeker één van de ultieme tweaker applicaties, je kan er immers zowat elke activiteit van je Android telefoon aan elke andere actie koppelen. Door het oneindig aantal mogelijkheden opent dit echt een hele nieuwe waaier aan toepassingen.
Ik gebruik deze applicatie ook nog maar sinds kort en heb er zeker nog niet alle mogelijkheden van ge-exploreerd. Maar voorlopig gebruik ik deze al om de telefoon 's nachts automatisch stil te zetten alsook om hem te laten trillen telkens ik een event heb staan in mijn kalender welke aangeduid is met "Busy".
Ter info, behalve dat ik een tevreden gebruiker ben en hoop dat deze applicatie succes kent, zodat de ontwikkelaar deze verder kan uitbouwen, heb ik geen enkele link met de maker van dit programma.
Na de non-market beta fase is dit programma sinds kort verkrijgbaar via de Android market.
Op de website www.ah.nl/appie zag ik dit staan:Zinu schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:10:
[...]
Hier ook. Waarschijnlijk hebben ze een corrupt bestand geupload naar Google.
Jazeker
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 310381 op 09-07-2010 18:27 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Volkan1984 op 09-07-2010 19:24 . Reden: uitbreiding ]
Tasker is een zeer krachtig programma met 1 zwakte, waardoor eigenlijk heel het programma in het water valt: er is geen oplossing voor overlappende profielen. Zoals:SurfHenk schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:55:
[ Voor 65% gewijzigd door pina op 10-07-2010 02:23 ]
Al begrijp ik je opmerking en is dit inderdaad zo, ik ben het er zeker niet mee eens dat het hele programma hiermee in het water valt.pina schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 02:23:
[...]
Tasker is een zeer krachtig programma met 1 zwakte, waardoor eigenlijk heel het programma in het water valt: er is geen oplossing voor overlappende profielen. Zoals:
profiel 1:
thuis: wifi on
profiel 2:
time: 1u - 8u: airplane mode
Dus als je thuis zit, en het is 1u30, dan kan je niet instellen dat profiel 2 al dan niet voorrang krijgt op profiel 1...
[ Voor 16% gewijzigd door SurfHenk op 10-07-2010 08:51 ]
Wat ik wel een beetje vreemd vindt, is dat op zijn website verschillende versies kosteloos is te downloaden terwijl de market versie 4 pond kost. Als hij slim was had hij de online versies eraf gehaald.. maarja ik ga eens kijken hoe het programma is.. Thnx iig!SurfHenk schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:55:
[ Voor 2% gewijzigd door DaJohn op 10-07-2010 10:46 . Reden: trial versie ]
Zowel de oorspronkelijke Beautiful Widgets als Fancy Widget zijn natuurlijk nog wel 'elders' te vinden.Brad Pitt schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:17:
En Fancy Widget is nu ook onder druk van HTC verdwenen. De mensen die de Sense-look willen moeten dus wederom op zoek naar wat anders
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
XBL: MRE Inc
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Systempanel is erg mooi vind ik.JKratos schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:49:
Iemand een goede app waarin je in een makkelijk overzicht bijvoorbeeld de hoeveelheid gebruikte RAM geheugen, vrije ruimte op de SD etc kunt zien? Een kort overzicht dus over de status van je tel.
Yep, of bijv System Panel :
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 10-07-2010 12:55 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
JKratos schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:57:
Wow. Jullie zijn snelIk ga ze eens proberen maar ze zien er allebei goed uit en geven precies weer wat ik bedoel idd. Thanx!
Anoniem: 221425
Alleen QS en niet andere apps? En ook na een reboot?Anoniem: 221425 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:24:
Ik heb het idee dat QuickSettings steeds slomer wordt bij mij... Het duurt echt twee seconden voordat hij opgestart is. Is dat bij anderen ook zo? (HTC Hero)
Of SeesmicVolkan1984 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:55:
@ Katseviool: kijk ook eens naar Twidroyd.
Ik vond dat dus ook en heb 'm weer eraf geknikkerd...en terug naar SwithPro.Anoniem: 221425 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:24:
Ik heb het idee dat QuickSettings steeds slomer wordt bij mij... Het duurt echt twee seconden voordat hij opgestart is. Is dat bij anderen ook zo? (HTC Hero)
Waarom is peggle dan nergens te vinden als apk?Thrackan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:32:
[...]
Op mijn X10 mini staat Peggle standaard geïnstalleerd
Even een newbie vraagje: als ik met mijn x10 mini via de Market probeer Skyfire te downloaden zegt de Market applicatie dat er niks te vinden valt. Gezien de redelijk verse release lijkt me dit onwaarschijnlijk, dus zou dit kunnen komen omdat deze app niet voor mijn telefoon/resolutie beschikbaar is?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN & XBL: Denkoyugo
Weet jij dan wat die "launched task priority" doet die je kan opgeven bij de Profile Properties? Ik ging er een beetje vanuit dat die prioriteit juist is voor het probleem dat jij beschrijft.pina schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 02:23:
[...]
Tasker is een zeer krachtig programma met 1 zwakte, waardoor eigenlijk heel het programma in het water valt: er is geen oplossing voor overlappende profielen. Zoals:
profiel 1:
thuis: wifi on
profiel 2:
time: 1u - 8u: airplane mode
Dus als je thuis zit, en het is 1u30, dan kan je niet instellen dat profiel 2 al dan niet voorrang krijgt op profiel 1...
xScope vind ik persoonlijk ook erg fijn werken. Het kunnen zoomen met 1 vinger is ook wel handig aangezien ik vaak gewoon met maar één hand aan het rommelen ben. Is ongeveer even snel als de default browser.MarcoC schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:31:
Standaard browser werkt niet zo lekker met tabs imo.
Heb je eigenlijk wel naar de Settings gekeken?MarcoC schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:07:
Wat vinden jullie goede browsers? Ik heb Dolphin Browser geprobeerd, maar ik ben er eigenlijk best negatief over. Ik vind het bizar dat het onmogelijk is om een bookmark te raadplegen zonder een nieuwe tab te moeten openen. Daarnaast krijg ik constant meldingen of ik me wil aanmelden voor een RSS-feed (nee dat wil ik niet) en verdwijnt regelmatig de balk met tabs, de enige manier om hem dan terug te krijgen is om de browser af te sluiten en hem opnieuw te starten.
Dolphin is retegoed naar mijn mening. Lekker snel, laat alle pagina's zien zoals het hoort en is voldoende gebruiksvriendelijk. Als je bijv een bookmark wilt raadplegen dan scrol je in de browser helemaal naar links en dan open zich een nieuw menuutje met je bookmarks, voila!MarcoC schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:07:
Wat vinden jullie goede browsers? Ik heb Dolphin Browser geprobeerd, maar ik ben er eigenlijk best negatief over. Ik vind het bizar dat het onmogelijk is om een bookmark te raadplegen zonder een nieuwe tab te moeten openen. Daarnaast krijg ik constant meldingen of ik me wil aanmelden voor een RSS-feed (nee dat wil ik niet) en verdwijnt regelmatig de balk met tabs, de enige manier om hem dan terug te krijgen is om de browser af te sluiten en hem opnieuw te starten.
Dus nee, ik vind Dolphin erg slecht. Wat is wél een goede browser volgens jullie?
Volgens mij is de "launched task priority" gewoon de priority die deze task moet krijgen in Android, hoe dringend deze dus moet wroden uitgevoerd. Maar ik ben niet zeker._Calvin schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:40:
[...]
Weet jij dan wat die "launched task priority" doet die je kan opgeven bij de Profile Properties? Ik ging er een beetje vanuit dat die prioriteit juist is voor het probleem dat jij beschrijft.
BTW: ik heb problemen met de "wifi near" functie, als ik die gebruik kan ik na verloop van tijd geen verbinding meer maken met wifi. Dus het programma kan nog wel wat beter.
Enkele dingen bevallen me echter zodanig goed dat ik toch wel over ben op Tasker.
Gesture voor bookmark (bij mij 'b') -> Klik op bookmark. Niks nieuwe tabMarcoC schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:07:
Wat vinden jullie goede browsers? Ik heb Dolphin Browser geprobeerd, maar ik ben er eigenlijk best negatief over. Ik vind het bizar dat het onmogelijk is om een bookmark te raadplegen zonder een nieuwe tab te moeten openen.
Settings -> Show RSS notification uitvinkenDaarnaast krijg ik constant meldingen of ik me wil aanmelden voor een RSS-feed (nee dat wil ik niet)
Dubbeltap eens op je scherm, voilá! Verder kun je Auto-Hide tab bar ook gewoon uitvinken in de settings.en verdwijnt regelmatig de balk met tabs, de enige manier om hem dan terug te krijgen is om de browser af te sluiten en hem opnieuw te starten.
Blijkbaar heb je 'm niet echt getest, maar direct maar opgegeven toen-ie iets deed wat jij 'raar' vond. Iets meer verdiepen in een app en er gaat een wereld voor je open!Dus nee, ik vind Dolphin erg slecht. Wat is wél een goede browser volgens jullie?
Rail Away!
[ Voor 25% gewijzigd door Icyzer op 11-07-2010 15:03 ]
Anoniem: 215072
Gisteren Swype erop (HTC Legend) gezet en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Het is nog steeds wennen, maar het gaat steeds beter!Anoniem: 310381 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:26:
http://www.mediafire.com/?zcoq2nkzyyi (Swype dus)
Deze werkt bij mij vlekkeloos
[ Voor 102% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-07-2010 18:29 ]
Opera gebruik ik hier. Geen pinch-to-zoom, maar wel retesnel.MarcoC schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:07:
Dus nee, ik vind Dolphin erg slecht. Wat is wél een goede browser volgens jullie?
Heb je k9 wel goed geconfigureerd. Je moet per folder een display, sync en push class toewijzen en in account setting aangeven welke folders je wil sync-en (nodig voor ophalen), push-en en displayen. Er is via google wel een instructie te vinden. K9 is juist super flexibel.breaky73 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 03:28:
Ik zoek nog een goede email app. Gebruik nu K9 maar op een of andere manier download deze app niet alle nieuwe berichten.
Heb hem nu via .apk geïnstalleerd. Enige meerwaarde van Skyfire is de mogelijkheid om embedded filmpjes af te spelen die ik via de standaard browser van de X10 mini niet kan spelen. Dat is ook de reden dat ik hem heb gedownload.Cyleo schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:21:
@Thrackan: Waarschijnlijk een kwestie van een vinkjegeef het een weekje. Overigens ben ik zelf niet heel enthousiast over skyfire.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dit kan alleen met Market Enabler denk ik (en volgens mij heb je daar root voor nodig).Rossi46 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:04:
Weten jullie een mogelijkheid om de comments bij app's in de Market weer in het Engels te kunnen lezen? Toen er voor de Milestone nog geen NL beschikbaar was kon je die gewoon lezen. Nu staat mijn telefoon op NL en zie ik alleen de comments die doorgegeven zijn door andere Nederlandse gebruikers. Probleem is dat sommige app's (nog) niet zo bekend zijn in Nederland waardoor er soms helemaal niets bij staat
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq