Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 155.484 views

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:25

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
Hmmm, klinkt interessant! Ben benieuwd of het redelijk makkelijk te doen is zo'n app maken.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:08

Nakebod

Nope.

Dat ziet er stoer uit.
Je zal er waarschijnlijk geen ingewikkelde applicaties mee kunnen maken, maar ik zie wel potentieel.
Ga zelf ook eens wat heen en weer slepen :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:18
quote:
Balachmar schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Dit kan alleen met Market Enabler denk ik (en volgens mij heb je daar root voor nodig).
I see. Ik heb zelf root access op m'n Milestone dus ik ga het binnenkort maar eens even proberen :Y

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17:14
Hoe kan je uberhaupt een reactie geven in de market?
Ik zie nergens plaats reactie ofzo.....

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Obiter dictum
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

quote:
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:45:
Probeer eens met een geïnstalleerde app...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:39
ik open net astro file manager even op mijn desire, komt er te staan this beta program will expire in 3 days, word het een betaalde app of wat? Ik gebruik hem al 2 maanden ofzo als het niet langer is.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Is al lang zo dat Astro steeds verloopt, hij werkt daarna nog wel gewoon maar met melding tussendoor.
Tot op heden is er daarna altijd een update geweest zodat die melding weer weg was.
Of het betaald wordt weet denk ik alleen de developer, het kan ook zijn dat ze op deze manier willen zorgen dat je geen antieke versies gebruikt. Alleen dan moet ie wel blijven updaten :+

• madmaus
Zijn hier nog gebruikers van een alternatief keyboard?
Ik vind de standaard HTC Desire niet echt super. Toetsen staan vrij dicht op elkaar?

Ik zie wel better keyboard, maar die ziet er niet echt mooi uit. En ik lees verhalen over het vastlopen ervan.
Voordat ik hem aanschaf wil ik even polsen of er nog andere alternatieven zijn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Icyzer
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 25-03 14:45

Icyzer

Goudvis

quote:
Nakebod schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:50:
Is al lang zo dat Astro steeds verloopt, hij werkt daarna nog wel gewoon maar met melding tussendoor.
Tot op heden is er daarna altijd een update geweest zodat die melding weer weg was.
Of het betaald wordt weet denk ik alleen de developer, het kan ook zijn dat ze op deze manier willen zorgen dat je geen antieke versies gebruikt. Alleen dan moet ie wel blijven updaten :+
Het word nu door ads geondersteund, beetje vervelend :S

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nouwja, alternatief was dus (verplicht) betaald maken.
Denk wel dat er dus een donate versie komt.
Gelukkig heb ik ook nog OI File Manager, al mist die wel wat handige dingen van Astro.

• prologic
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05-04 15:26
quote:
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:49:
Zijn hier nog gebruikers van een alternatief keyboard?
Ik vind de standaard HTC Desire niet echt super. Toetsen staan vrij dicht op elkaar?

Ik zie wel better keyboard, maar die ziet er niet echt mooi uit. En ik lees verhalen over het vastlopen ervan.
Voordat ik hem aanschaf wil ik even polsen of er nog andere alternatieven zijn.
T9 toetsenbord van HTC al geprobeerd? mocht je dan behoefte hebben aan full qwerty draai je je toestel gewoon 90 graden ;-)

• maikel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-04 08:29
Ik gebruik Swype. Werkt best goed! Het typt een stuk prettiger dan elke toets afzonderlijk te moeten aanraken.

• SurfHenk
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09-03 23:00
quote:
Volkan1984 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 10:30:
@ SurfHenk, op punt stellen?? Haha. Dat is zeker Vlaams? ;)
Inderdaad, al wist ik niet dat deze uitdrukking in Nederland niet werd gebruikt ;)

• Icyzer
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 25-03 14:45

Icyzer

Goudvis

Mmm ik lees net ergens dat het over stappen op handcent/chomp voor smsjes beter is voor je batterij. Is dat echt zo? Want verder werkt de standaard app super goed vind ik maar als de batterij beter word is dat wel mooi :P

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:23
quote:
prologic schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:36:
[...]

T9 toetsenbord van HTC al geprobeerd? mocht je dan behoefte hebben aan full qwerty draai je je toestel gewoon 90 graden ;-)
Dat gebruik ik ook, in te stellen via het instelingen knopje, dan vervolgens keyboard type en dan phone keypad. Werkt echt heerlijk en in portrait in mijn geval sneller dan qwerty :)

Overigens heb ik HTC_Imemod, en daarmee kun je door naar beneden te 'sliden' erg snel wisselen tussen deze 3 keyboardtypes, geniaal ;)

• JorgV
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-04 18:09
Ik gebruik Smart Keyboard Pro (http://smartkeyboardpro.com/ , ook in de market) - goede correctie (je kunt bijna elke toets missen en hij heeft het nog goed), maar vooral de makkelijke overschakeling tussen NL en EN (gewoon een knop op het keyboard) vind ik erg fijn. Typ voor mijn werk ook veel Engelse woorden tussen het NL door, en dan is dit onmisbaar. Overigens heb ik het idee dat ik de toesten sowieso beter raak als met het standaard (HTC) toetsenbord. Er is ook een trial.

• Hyp Hyper
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 04-04 20:31
quote:
maikel schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:50:
Ik gebruik Swype. Werkt best goed! Het typt een stuk prettiger dan elke toets afzonderlijk te moeten aanraken.
Ik werk er ook al een tijdje mee. Het resultaat is soms een beetje wisselend (de ene keer haal ik in recordtijd een hoop zinnen zonder fouten en de andere keer gaan er wat woorden mis die ik dan weer moet herstellen), maar het vloeiende ervan blijf ik fantastisch vinden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Katseviool
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04-04 13:46
quote:
Volkan1984 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:55:
@ Katseviool: kijk ook eens naar Twidroyd.
Persoonlijk blijf ik Twicca veruit de meest fijne Twitter app vinden, en daarbij is het ook de meest esthetische :)

• Rossi46
Euh, domme vraag misschien, maar is Swype al beschikbaar via de Market? Ik kan het niet vinden namelijk :?

• Hyp Hyper
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 04-04 20:31
quote:
Rossi46 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:48:
Euh, domme vraag misschien, maar is Swype al beschikbaar via de Market? Ik kan het niet vinden namelijk :?
Nee alleen via deze link.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Rossi46
quote:
Tnx! :Y

• Slashdotter
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Ik heb een gerootte Android waar ik handmatig 2.2 op heb gezet. Nu komt er de hele tijd een 2.2 update binnen van 2.0 MB maar die kan ik niet installeren.

Bij de reboot krijg ik:
No Signature (145 files)
Verification failed
Installation aborted

En nu blijft die 2.2 update dus elke keer weer terugkomen.
Is er iets om het handmatig te installeren of als dat niet lukt die irritante melding (install now/install later) uit te schakelen?

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:23
quote:
Slashdotter schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 02:18:
Ik heb een gerootte Android waar ik handmatig 2.2 op heb gezet. Nu komt er de hele tijd een 2.2 update binnen van 2.0 MB maar die kan ik niet installeren.

Bij de reboot krijg ik:
No Signature (145 files)
Verification failed
Installation aborted

En nu blijft die 2.2 update dus elke keer weer terugkomen.
Is er iets om het handmatig te installeren of als dat niet lukt die irritante melding (install now/install later) uit te schakelen?
Welke telefoon? En ik zou deze dan even in het topic van deze telefoon zetten.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Dit is in ieder geval niet het topic om dit soort problemen te bespreken :) Open aub daarvoor even een eigen topic.

• madmaus
Ik heb het T9 toetsenbord ingesteld zoals hierboven voorgesteld was.
Dat werkt toch wel heel fijn.
Zodra je de telefoon in landscape zet krijg je weer een qwerty toetsenbord.

Goede tip dus bedankt!

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Heb al enkele dagen JuiceDefender geinstaleerd, maar elke keer als ik die app open vraagt hij om hem te configureren? En als ik de app heb aangezet sluit hij zichzelf na een half uurtje af, ondanks dat hij in mijn ignore list staat. Nog mensen met dat probleem? (HTC Desire)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• martincm
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-04 17:44

martincm

[Android 10!]

Ik kan bevestigen dat de Beta van PingChat bijzonder goed werkt (nexus, 2.1) en cross platform ook (iphone/BB/android). Hij heeft nog weinig tot geen instellingen maar de messages gaan rapido heen en weer 8)
(pingchat id: martincm)

Fifa 10, ronduit superspelletje. Ziet er bijzonder goed uit. Blijft wennen met dat multitouch maar lijkt wel gezamelijk met de, in mijn geval, cyanogen mod updates ook te verbeteren. Het spel van EA heeft bij mij Real football 2010 vervangen in ieder geval.

Ook leuk om eens te proberen DJ Studio (van Beatronik), een mengpaneel om je MP3's of WAV in te mixen. Ziet er goed uit. Androlib link voor DJ Studio
Wel aangeraden voor wat high end devices (Desire/Nexus/Galaxy S/X10 etc...).

Ook de demo van Need for Speed: Shift ziet er echt TE vet uit. Dit gaat al mn (race)spellen vervangen denk ik. Youtube link Need for Speed: Shift op Galaxy S
Het lijkt nu wel echt van de grond te komen, de ontwikkeling van de games op Android.
Hieronder hetzelfde spel op de Nexus One:
Youtube Need for Speed Shift op de N1

[Voor 10% gewijzigd door martincm op 13-07-2010 11:16]

OnePlus 7T-128GB-ROM:Stock-Android:10-||-Samsung QE65Q70R QLED-||-QNAP TS-453Mini16GB DDR3L-5TB-RAID5||QTS 4.4.2-||-2x nVidia Shield Android TV-9.0-32GB-||-Samsung Galaxy Tab S6 -6GB/128GB-Type Cover Samsung-||

• Roytoch
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:17

Roytoch

Nietes

quote:
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:45:
Eerst in op de specifieke applicatiepagina een sterrenrating aangeven ('Beoordeel het zelf!'). Onder je beoordeling (het aantal sterren dus dat je hebt aangegeven) komt nu een link 'Een opmerking plaatsen'.

Welles

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
martincm schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:04:
Ik kan bevestigen dat de Beta van PingChat bijzonder goed werkt (nexus, 2.1) en cross platform ook (iphone/BB/android). Hij heeft nog weinig tot geen instellingen maar de messages gaan rapido heen en weer 8)
Hoe doe je dat? Ik probeerde net iemand met een blackberry toe te voegen en een bericht te sturen, maar dan krijg ik de melding dat het een ongeldig id is. Die melding krijgt hij ook bij BBM als hij iets naar mij wil sturen. Moet de blackberry gebruiker ook pingchat installeren of zou het compatible moeten zijn met blackberry messenger?

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• martincm

martincm

[Android 10!]

quote:
gwystyl schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:
[...]

Hoe doe je dat? Ik probeerde net iemand met een blackberry toe te voegen en een bericht te sturen, maar dan krijg ik de melding dat het een ongeldig id is. Die melding krijgt hij ook bij BBM als hij iets naar mij wil sturen. Moet de blackberry gebruiker ook pingchat installeren of zou het compatible moeten zijn met blackberry messenger?
Nee het is wel PingChat naar PingChat uiteraard. BBM is een gesloten circuit over de RIM servers he.....

Alleen PingChat is crossplatform beschikbaar (al dan niet in Beta), en zodra die definitief is, zal iedereen toch overgaan op de PingChat servers vermoed ik ;)

[Voor 13% gewijzigd door martincm op 13-07-2010 11:49]

OnePlus 7T-128GB-ROM:Stock-Android:10-||-Samsung QE65Q70R QLED-||-QNAP TS-453Mini16GB DDR3L-5TB-RAID5||QTS 4.4.2-||-2x nVidia Shield Android TV-9.0-32GB-||-Samsung Galaxy Tab S6 -6GB/128GB-Type Cover Samsung-||

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:22
@ martincm, waar haal je Need For Speed vandaan? En heb je zelf al ervaring met DJ Studio? Zo ja, wat vind je ervan?
Hij heeft NFS nog niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
martincm schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Nee het is wel PingChat naar PingChat uiteraard. BBM is een gesloten circuit over de RIM servers he.....

Alleen PingChat is crossplatform beschikbaar (al dan niet in Beta), en zodra die definitief is, zal iedereen toch overgaan op de PingChat servers vermoed ik ;)
Ah ok. Dan ga ik mijn BB collega eens overhalen ook pingchat te gaan gebruiken. Overal wordt het een beetje gepromoot als BBM achtig programma. Het was me niet duidelijk dat er (weer) een ander protocol gebruikt wordt.
Om dan (nog maar een keer?) een vraag te stellen die in me opkomt: wat is nou het voordeel van pingchat boven GTalk? Daar is toch ook een BB client voor? het handige van pingchat leek me nou juist dat mijn BB-collega's geen extra programma's meer hoeven te installeren.

• martincm

martincm

[Android 10!]

quote:
Volkan1984 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:54:
En heb je zelf al ervaring met DJ Studio? Zo ja, wat vind je ervan?
Ik ben er wel tevreden over, alhoewel ik zelf op echte panelen ook niet echt een held ben :+ , maar het programma an sich werkt perfect (dus qua inladen van de muziek, creeren van de playlist etc etc). Probeer t uit zou ik zeggen, je kan m altijd nog teruggooien indien t niet bevalt toch
quote:
Klopt, ziet er goed uit op de youtube filmpjes...
Volgens mij is ie wel ergens als demo van t net te plukken....
quote:
gwystyl schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Ah ok. Dan ga ik mijn BB collega eens overhalen ook pingchat te gaan gebruiken. Overal wordt het een beetje gepromoot als BBM achtig programma. Het was me niet duidelijk dat er (weer) een ander protocol gebruikt wordt.
Om dan (nog maar een keer?) een vraag te stellen die in me opkomt: wat is nou het voordeel van pingchat boven GTalk? Daar is toch ook een BB client voor? het handige van pingchat leek me nou juist dat mijn BB-collega's geen extra programma's meer hoeven te installeren.
Klopt je hebt helemaal gelijk wat betreft Google Talk (ben dr ook voorstander van), maar ik krijg het bij geen iphone gebruiker erin dat is het meer........
In mijn omgeving gebruikten (bijna) alle iphone users al pingchat onderling, zodoende is dat makkelijker dan om mee te nemen. Dat BB erbij komt zie ik alleen als een dikke plus, alhoewel er niet zo superveel BB's in mijn omgeving zijn, maar goed dit is voor ieder verschillend natuurlijk.

[Voor 42% gewijzigd door martincm op 13-07-2010 12:09]

• martincm

martincm

[Android 10!]

/edit/ excuses dubbel post /edit/

[Voor 119% gewijzigd door martincm op 13-07-2010 12:10]

• JJS78
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:40
quote:
IStealYourGun schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:16:
Heb al enkele dagen JuiceDefender geinstaleerd, maar elke keer als ik die app open vraagt hij om hem te configureren? En als ik de app heb aangezet sluit hij zichzelf na een half uurtje af, ondanks dat hij in mijn ignore list staat. Nog mensen met dat probleem? (HTC Desire)
Ik heb ook Juice Defender gebruikt, maar ik kreeg wel heel veel problemen met het gebruik hiervan. Het probleem wat jij beschrijft, mijn wekker deed het niet meer en mijn wifi werd soms niet meer ingeschakeld. Ik gebruik nu Green Power, dit is nog niet zo oud en ook nog niet zo uitgebreid, maar het werkt wel zonder problemen.

• Enfer
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-04 20:27
Ik heb toch een klein vraagje over Android, ben al tijdje aan het zoeken maar kan het nog niet echt goed vinden. Namelijk hoe stel ik mijn telefoon in dat hij niet automatische netwerkselectie doet, maar alleen maar handmatig.. Ik woon namelijk vlakbij de grens (~1km) met Duitsland, en geen zin aan torenhoge rekeningen voor internet :+

http://www.beaisafgetreden.nl

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

quote:
Enfer schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:28:
Ik heb toch een klein vraagje over Android, ben al tijdje aan het zoeken maar kan het nog niet echt goed vinden. Namelijk hoe stel ik mijn telefoon in dat hij niet automatische netwerkselectie doet, maar alleen maar handmatig.. Ik woon namelijk vlakbij de grens (~1km) met Duitsland, en geen zin aan torenhoge rekeningen voor internet :+
Roaming uitzetten? onder Wireless & networks > Mobile networks

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Enfer
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-04 20:27
quote:
IStealYourGun schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:46:
[...]

Roaming uitzetten? onder Wireless & networks > Mobile networks
Dat gaat helaas niet werken, heb ik zelf ook al aan gedacht. Ik heb namelijk als provider Telfort, welke zich bevindt op het KPN netwerk (= roaming)

http://www.beaisafgetreden.nl

• zwerver01
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-03-2015
Email bewaren,

Heeft iemand een idee hoe ik een email zou kunnen bewaren? Standaard zijn er een aantal mappen, prullenbak, concept, verzonden en postvak uit. Ik kan geen nieuwe mappen aanmaken om daarin een emailbericht te bewaren.

• Volkan1984
@ zwerver01, hoe bedoel je, "bewaren"? Als je een mail krijgt en hem niet verwijdert, heb je hem toch nog? Dus waarom wil je hem dan speciaal bewaren? Of bedoel je in een specifieke map binnen je e-mail?

• wberkel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-03 08:40
Ik ben op zoek naar een audioplayer die streaming aan kan. Ik wil zelf de url's kunnen opgeven.
Dit kan allemaal met diverse players, bijv streamfurious.
Maar de knopjes op de meegeleverde headset van mijn desire doen het dan niet. In ieder geval kan ik niet wisselen van stream door op de << en >> toets te drukken.
Weet iemand een player die dit wel ondersteunt?

• zwerver01
Ik had ook een Vodafone email account gemaakt maar daar gaat iets niet goed meer. Ik krijg de mail wel binnen en kan ook verzenden maar de mail die ik ontvang daarin zitten rare tekens tussen. Online bij Vodafone gaat het nog goed maar bij het ontvangen klopt het dus niet meer. De bijlage's kan ik niet openen omdat ze beschadigd zijn. Het maakt niet uit of dit nu een Word doc is of een afbeelding. Dus dan maar mijn thuis email op mijn gsm geinstalleerd. Dit gaat wel goed. Geen rare tekens en prima bijlage. Maar als ik thuis mijn mail op haal dan ben ik ze dus kwijt op mijn GSM. Af en toe wil ik een mail bewaren. Via Vodafone is mijn mail niet goed en via mijn thuis mail kan ik de mail dus niet bewaren. Heb jij een oplossing?

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08-04 23:34

KneoK

Not in a million lightyears

quote:
zwerver01 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:07:
Ik had ook een Vodafone email account gemaakt maar daar gaat iets niet goed meer. Ik krijg de mail wel binnen en kan ook verzenden maar de mail die ik ontvang daarin zitten rare tekens tussen. Online bij Vodafone gaat het nog goed maar bij het ontvangen klopt het dus niet meer. De bijlage's kan ik niet openen omdat ze beschadigd zijn. Het maakt niet uit of dit nu een Word doc is of een afbeelding. Dus dan maar mijn thuis email op mijn gsm geinstalleerd. Dit gaat wel goed. Geen rare tekens en prima bijlage. Maar als ik thuis mijn mail op haal dan ben ik ze dus kwijt op mijn GSM. Af en toe wil ik een mail bewaren. Via Vodafone is mijn mail niet goed en via mijn thuis mail kan ik de mail dus niet bewaren. Heb jij een oplossing?
Als je een email client gebruikt dan kun je toch gewoon instellen dat je een kopie van je berichten op de server wilt laten staan ? Als je dan thuis je email ophaalt dan kun je daarna je berichten ook nog ophalen met je telefoon. Of je dit ook op je telefoon kunt instellen weet ik niet dus of dit ook andersom werkt zul je even moeten bekijken.

• zwerver01
Bericht achterlaten op de server moet ik dan thuis instellen zodat ik dat altijd met mijn gsm nog kan ophalen. Dan heb ik het probleem dat mijn mailbox op de server vol loopt en dat ik deze handmatig moet legen. Niet echt een optie dus.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
zwerver01 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:33:
Bericht achterlaten op de server moet ik dan thuis instellen zodat ik dat altijd met mijn gsm nog kan ophalen. Dan heb ik het probleem dat mijn mailbox op de server vol loopt en dat ik deze handmatig moet legen. Niet echt een optie dus.
Dan zet je naast dat vinkje bewaren op server ook nog een vinkje bij 'verwijderen na xx dagen'?
Dit heeft trouwens niets met android te maken, maar gewoon met de instellingen van je mailprogramma's.
Omdat je dit hier postte dacht ik eerst dat het over Gmail ging, maar die werkt niet echt met mappen maar labels en daar hoef je over het algemeen niets te verwijderen maar archiveer je berichten die je wel wilt bewaren maar niet in je inbox wil zien.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:31
Vanwege de irritatie m.b.t. de reclamebanner in de nieuwste Astro versie maar eens een andere filemanager geinstalleerd. ES File Explorer werkt ook goed maar gebruik nu even FileGo. Wat ik hier erg handig aan vind is dat je twee "locaties" aktief kan hebben waar je tussen heen en weer kan scrollen (bovenste balk pakken en links/rechts slepen (laatste plaatje)). Hierdoor kan je snel tussen 2 locaties bestanden moven en zo.
(net als vroeger met Directory Opus op de Amiga al hoefde je daar uiteraard niet te scrollen maar stond het naast elkaar ;))

Ook zit er een processen en geinstalleerde-apps optie in. Muziekjes en foto's scant ie ook op de hele SD-card (met een héél smoothe photo-view functie :P ).

Verder wel minder opties dan Astro maar gewoon om even snel wat te installen/verplaatsen wel handig :)

http://android.pfeffernuss.com/stuff/file01.jpg http://android.pfeffernuss.com/stuff/file02.jpg http://android.pfeffernuss.com/stuff/file03.jpg http://android.pfeffernuss.com/stuff/file04.jpg http://android.pfeffernuss.com/stuff/file05.jpg

[Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 13-07-2010 17:54]

Nickname does not reflect reality

• us1111
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23-05-2012

us1111

www.valentien.eu

quote:
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:45:
Vanwege de irritatie m.b.t. de reclamebanner in de nieuwste Astro versie maar eens een andere filemanager geinstalleerd. ES File Explorer werkt ook goed maar gebruik nu even FileGo. Wat ik hier erg handig aan vind is dat je twee "locaties" aktief kan hebben waar je tussen heen en weer kan scrollen (bovenste balk pakken en links/rechts slepen (laatste plaatje)). Hierdoor kan je snel tussen 2 locaties bestanden moven en zo.
(net als vroeger met Directory Opus op de Amiga al hoefde je daar uiteraard niet te scrollen maar stond het naast elkaar ;))

Ook zit er een processen en geinstalleerde-apps optie in. Muziekjes en foto's scant ie ook op de hele SD-card (met een héél smoothe photo-view functie :P ).

Verder wel minder opties dan Astro maar gewoon om even snel wat te installen/verplaatsen wel handig :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kan hij ook met samba (windows) shares overweg?

Voor juridisch advies (ook ICT): www.valentien.eu

• haling
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11:19
quote:
us1111 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:54:
[...]
Of sftp/sshfs?

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:51
quote:
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:45:
Vanwege de irritatie m.b.t. de reclamebanner in de nieuwste Astro versie maar eens een andere filemanager geinstalleerd. ES File Explorer werkt ook goed maar gebruik nu even FileGo. ...
Dank voor de tip. Ik gebruik zelf Linda File manager, dat vind ikzelf een erg prettige...

• Volkan1984
Ik ben NewzDroid aan het uitproberen. Dit is een downloadprogramma voor Usenet. Het kost 1,99 dollar en met dit progje download je direct op je phone. Om NewzDroid volledig tot zijn recht te laten komen kan je het beste een file manager gebruiken.

Nadat je NewzDroid hebt gedownload, moet je het progje Newzbin Search nog downen (binnen NewzDroid wordt je gevraagd of je dat wil). Newzbin Search kost je nog eens 0,99 dollar.

Ik moet nog zien of het een beetje snel is. Maar ik vind wel supervet dat het kan en alleen daarom zou ik het al op mijn telefoon houden :D
Niet echt goed voor je dataverbruik...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Nu online
quote:
CLB schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:46:
Niet echt goed voor je dataverbruik...
Gelukkig is sinds kort daar iets op gevonden. Het heet WiFi! :)

[Website en online portfolio] [Return: realtime retrospective tool] [PokerTime planning poker]

• Volkan1984
Goed nieuws (hoop ik iig): ik krijg net een tweet van Whatsapp, dat ze beta-testers in de San Francisco Bay Area zoeken voor Android. Nice :)

@ CLB: ik heb op veel plekken toch WiFi tot mijn beschikking ;) eigenlijk op alle plekken waar ik veel ben!
EDIT: Haha, Sebazzz was me voor. Droog.

[Voor 7% gewijzigd door Volkan1984 op 13-07-2010 23:49. Reden: Uitbreiding]

quote:
Sebazzz schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:48:
Gelukkig is sinds kort daar iets op gevonden. Het heet WiFi! :)
Dat meen je niet? Never heard of it.. En dan? Dan download je 'n DVD'tje.. *yeah* aka waarom niet op 'n PC?

• Volkan1984
@ CLB, nee het is meer voor albums, die zijn niet zo groot. En dan druk ik op update media (een widget van extended controls), zodat de 3-player gelijk de nummers in zijn library zet :)

Maar een simpele DVD kan wel worden gedownload. Moet je alleen ff wat geduld hebben (alhoewel ik dat niet zeker weet, ik ga morgen even echt testen hoe snel ik ermee kan downen).
Dat is ansich wel leuk... Dacht misschien nog voor android-apps en muk via nieuwsgroepen ofzo :)

• Volkan1984
quote:
CLB schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:03:
Dat is ansich wel leuk... Dacht misschien nog voor android-apps en muk via nieuwsgroepen ofzo :)
Ja idd, voor Android apps, niet eens aan gedacht. Of HD wallpapers ofzo. Ach, ik vind er wel een bestemming voor. Dat het kán, vind ik al vet :D

• xburchartz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:11
Iemand enig idee waarom ik met AppBrain geen verbinding kan maken met hun server? Heb de apk net geinstalleerd en via de website lijkt alles goed te gaan, maar vanaf de telefoon kan ik geen verbinding maken met hun server (error contacting appbrain server)

• Recoil
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
xburchartz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:34:
Iemand enig idee waarom ik met AppBrain geen verbinding kan maken met hun server? Heb de apk net geinstalleerd en via de website lijkt alles goed te gaan, maar vanaf de telefoon kan ik geen verbinding maken met hun server (error contacting appbrain server)
Zet wifi eens aan..

• rynon
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2019
GoT is geen helpdesk. Eerst zelf zoeken, dan pas posten.

[Voor 73% gewijzigd door RoD op 14-07-2010 01:57]

• xburchartz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:11
@recoil: thanks. heel suf, dat was het idd... (was onderweg dus had sowieso geen beschikking over wifi. Wel raar dat het zonder wifi niet werkt, maar goed).

• Brad Pitt
quote:
us1111 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:54:
quote:
Nope, nada :)

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:18
er zijn in de markt 2 versies van Astro. Eentje met ads, de andere zonder.
Ik weet niet wat het verschil is aangezien ik er nog geen gebruik van gemaakt heb.
Misschien dat iemand anders het weet?

EDIT: de versie zonder ads blijkt een betaalde versie te zijn van Astro.

[Voor 16% gewijzigd door avec_style op 14-07-2010 09:55]

• Brad Pitt
quote:
avec_style schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:52:
EDIT: de versie zonder ads blijkt een betaalde versie te zijn van Astro.
Is nu $2.99 inderdaad ja. Hmmm, nog even over nadenken. Het is natuurlijk wel een zeer handig programma :)

• Twiznoz
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 12-01-2012
Nieuwe hele handige app in de market: Swiftkey Beta.
Dit toetsenbord is er ook met een nederlandse taal-module en dus meteen erg handig als je een engelstalige ROM hebt. Verder zit er een woordvoorspelling in waar je u tegen zegt. De app analyseert ook je oude smsjes om zo je manier van typen te leren. Hierdoor wordt de woordvoorspelling dus nog beter. Heb hem nu ook pas net maar tot nu toe vind ik het een echte aanrader!

Officiële site
App staat nog niet op androlib ofzo dus kan nog geen QR code geven!

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:55
Nice, ga ik is proberen.

Heeft iemand misschien enig idee hoe ik SMSjes kan importeren vanuit een maillabel? Ik heb ze daar gebackupped, maar met het programma dat ik gebruik kan ik ze niet restoren...

Macbook Pro 15" Late 2011 -  iPhone X Space Gray 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• avec_style
ik wil swiftkey graag proberen. de website ziet er veelbelovend uit. Maar ik kan deze niet vinden in de markt. Ik heb de X10. Hebben anderen ook dit probleem?

• Volkan1984
Even een update op het programma NewzDroid dat ik heb getest. Het programma werkt behoorlijk. De downloads zijn wel eens stuk (maar dat heb je wel vaker met downloads, je moet soms een beetje zoeken naar een goede versie).

Wat dit programma eigenlijk nekt, is dat er voor Android geen .rar-programma bestaat. Je kan dus wel een download doen van ± 100 MB, maar probeer het dan eens open te krijgen. Daar moet je een computer voor gebruiken en dat is juist wat ik niet wil. Ik ga het geld dus terugvragen (met een mailtje erachteraan met de reden voor het terugvragen).

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:55
Als je via je mobiel naar Swiftkey.net gaat en vervolgens staat er op de downloadpagina naar de market. Is op z'n minst te proberen.

Anders vrees ik dat hij voorlopig nog niet in de Nederlandse market te krijgen is.

@Volkan1984 Bestaat volgens mij wel, kijk maar of dit werkt.

http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.newzdroid.unrar

[Voor 29% gewijzigd door Joost1991 op 14-07-2010 10:49]

Macbook Pro 15" Late 2011 -  iPhone X Space Gray 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• avec_style
als ik het via swiftkey.net, dan krijg ik vanuit de market de melding dat de gevraagde item niet wordt gevonden. Misschien is het dus nog niet te verkrijgen in de nederlandse markt.... :-(

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:39
Heb zelf de beta toevallig een paar dagen geleden gebruikt (weekje ofzo) was er niet zo kapot van. Opzich werkte alles goed, alleen had ik het gevoel dat ik erg voorzichtig moest typen. Het lijkt alsof de toetsen net ff wat kleiner zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• ZFLaSH
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:33
Ik moet zeggen dat PingChat echt heel erg leuk werkt. Als zij nu ook nog een symbian port maken dan hebben ze kans om Whatsapp, want die is alleen nog voor iOs, achter zich te laten.

• Twiznoz
quote:
Maverick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:54:
Heb zelf de beta toevallig een paar dagen geleden gebruikt (weekje ofzo) was er niet zo kapot van. Opzich werkte alles goed, alleen had ik het gevoel dat ik erg voorzichtig moest typen. Het lijkt alsof de toetsen net ff wat kleiner zijn.
Ja de toetsen zijn net iets kleiner dan de originele HTC toetsenborden. Ze lijken wel net zo groot als de standaard Android toetsen. Ik ben in ieder geval nog volop aan het proberen, en vind het in ieder geval voor mezelf al een hele verbetering. Dit kan ook komen doordat ik geen nederlands woordenboek meer had en daardoor elk nederlands woordje weer opnieuw moest toevoegen. Elk toetsenbord met nederlandse ondersteuning omarm ik nu.
quote:
avec_style schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:52:
als ik het via swiftkey.net, dan krijg ik vanuit de market de melding dat de gevraagde item niet wordt gevonden. Misschien is het dus nog niet te verkrijgen in de nederlandse markt.... :-(
Swiftkey staat al wel in de market. Daar heb ik hem in ieder geval vandaan! De nederlandse taalmodule download je pas later dus volgens mij is ook de app als je hem uit de market haalt nog taal-onafhankelijk. Ik weet alleen niet of hij er wel voor 1.6 is?

[Voor 41% gewijzigd door Twiznoz op 14-07-2010 10:58]

• Ikkuh84
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:30
Mensen die voor 13 juli 2010 Shazaam gedownload hebben kunnen nog wel oneindig taggen, maar mensen die het proggie na 13 juli gedownload hebben kunnen er maar 5 per maand taggen. Toch wel blij dat ik hem meteen gedownload had :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• m0nk
  • Laatst online: 22:20

m0nk

16-09-2003 15.15

quote:
ZFLaSH schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:55:
Ik moet zeggen dat PingChat echt heel erg leuk werkt. Als zij nu ook nog een symbian port maken dan hebben ze kans om Whatsapp, want die is alleen nog voor iOs, achter zich te laten.
WhatsApp draait ook op BlackBerry. En ze zijn bezig met de Android en Symbian versie.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• ZFLaSH
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:33
quote:
m0nk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:09:
[...]

WhatsApp draait ook op BlackBerry. En ze zijn bezig met de Android en Symbian versie.
Oh ja, de BB is ook ondersteund. Ik kan niet wachten tot hij op Android komt. Gebruik het best veel al nu, dat PingChat.

• Henk
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10-03 11:48
En over dat whatsapp, staat dus het volgende op twitter:
quote:
If you are in San Francisco Area (ONLY!) and want to beta WhatsApp for Android pls mail android-support@whatsapp.com (must have OS 2.1/2.2)
Bron: http://twitter.com/WhatsAppInc/status/18469337491

Lijkt erop dat pingchat dus toch wat druk zet op die devvers :)

• Katseviool
quote:
Twiznoz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:35:
Nieuwe hele handige app in de market: Swiftkey Beta.
Dit toetsenbord is er ook met een nederlandse taal-module en dus meteen erg handig als je een engelstalige ROM hebt. Verder zit er een woordvoorspelling in waar je u tegen zegt. De app analyseert ook je oude smsjes om zo je manier van typen te leren. Hierdoor wordt de woordvoorspelling dus nog beter. Heb hem nu ook pas net maar tot nu toe vind ik het een echte aanrader!

Officiële site
App staat nog niet op androlib ofzo dus kan nog geen QR code geven!
Thanks, ik moet wel even wennen nu ik al een maandje doe sliden met Swype en nu weer terug ga naar typen. Moet wel zeggen dat het toetsenbord idd erg accuraat de woorden aanvult :)

Eens kijken of het terugkeren naar een conventioneel toetsenbord nog lukt.
quote:
avec_style schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:52:
Is wel degelijk beschikbaar in NL markt.
quote:
Timocos schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:55:
Mensen die voor 13 juli 2010 Shazaam gedownload hebben kunnen nog wel oneindig taggen, maar mensen die het proggie na 13 juli gedownload hebben kunnen er maar 5 per maand taggen. Toch wel blij dat ik hem meteen gedownload had :P
Was te zien aankomen, zelfde geintje hadden eerder ook al met de Apple versie gedaan :)

[Voor 14% gewijzigd door Katseviool op 14-07-2010 11:35]

quote:
Katseviool schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:31:
Is wel degelijk beschikbaar in NL markt.
Niet voor elk toestel, elke resolutie, elke Androidversie... :)

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:16

Pathogen

Shoop Da Whoop

SwiftKey beta hier op de X10 mini (1.6) en de eerste indruk is goed! Eindelijk een typbaar qwerty keyboard op dit schermformaat, met NL language pack.
Swype heeft me nooit kunnen pakken op deze schaal, ik typte tot voorheen nog met het standaard t9 keyboard.

• avec_style
is toch wel minder dat ze wel de X10 mini ondersteunen maar niet de X10.
:-(

• Volkan1984
quote:
Joost1991 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:47:

@Volkan1984 Bestaat volgens mij wel, kijk maar of dit werkt.

[afbeelding]
Thnx Joost1991. Unrar werkt wel. Nu is downloaden op deze manier niet snel maar het is erg leuk dat het kan. Ook makkelijk, als ik even een album wil downloaden :)

• Twiznoz
quote:
avec_style schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:05:
is toch wel minder dat ze wel de X10 mini ondersteunen maar niet de X10.
:-(
Waar zou dit aan kunnen liggen? Komt dit door de afwijkende resolutie t.o.v. andere toestellen?

• Kastermaster
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-04 10:46
quote:
Timocos schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:55:
Ben wel heel benieuwd hoe het gaat na een update van Android. Nouja. Gelukkig heb ik Titanium backup geïnstalleerd :+

• madmaus
Swift key gebrobeerd, maar wat is dat voor programma?
Ik krijg de achterlijkste teksten "automatisch".

zojuist geheel automatisch (swiftkey doet zelf na elk woord een suggestie):

Het spijt me, ik ben een lekkere geile slet die op de hoogte van de dag...

Daarna liep hij vast en bleef hij "van de dag" herhalen.
Ik kan de humor er wel van inzien, maar software die zulke suggesties doet vertrouw ik toch niet helemaal.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quote:
madmaus schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:22:

Ik kan de humor er wel van inzien, maar software die zulke suggesties doet vertrouw ik toch niet helemaal.
Misschien moet hij nog aan je taalgebruik wennen of heb je alleen maar geile sms-jes in je 'verzonden items' staan :o
quote:
Kastermaster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Ben wel heel benieuwd hoe het gaat na een update van Android. Nouja. Gelukkig heb ik Titanium backup geïnstalleerd :+
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik update mijn telefoon bijna wekelijks. Nu heb ik natuurlijk wel een backup apk van de nieuwste versie vorige week, maar als ik die installeer na een update weet ik niet of de Swype servers vinden dat ik hem al voor 13 juli geïnstalleerd had. Zou dat bijgehouden worden adhv een bestand/instellingen op de telefoon of in een database met google ID's op de Shazam server? In dat laatste geval sta ik namelijk vast al wel geregistreerd en zou het geen probleem moeten zijn.

[Voor 36% gewijzigd door gwystyl op 14-07-2010 14:36]

• madmaus
quote:
gwystyl schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Misschien moet hij nog aan je taalgebruik wennen of heb je alleen maar geile sms-jes in je 'verzonden items' staan :o
Ik kan je verzekeren dat ik geen smsjes verstuur met een dergelijke inhoud.
Geen idee waar die zulke dingen vandaan haalt....

• Katseviool
Shazam kun je gewoon updaten vanuit de market, bij mij (gratis gebruiker) geeft hij gewoon aan dat ik een betaalde applicatie heb :)

• AndereKoekoek
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 05-04 09:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

quote:

Lol nou het spijt me maar al zou ik de bovenstaande zin WILLEN typen dan lukt het mij nog niet.
Van 'geile' wordt 'gele' gemaakt en van 'slet' maakt mijn woordeboek 'Alstublieft'.

Zit er toch iets in je woordenboek. Misschien kun je slet en geile uit je eigen gemaakte woordenboek halen als je het toch (bijna) nooit gebruikt. ;)

• madmaus
quote:
Floris-K schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:01:
[...]

Lol nou het spijt me maar al zou ik de bovenstaande zin WILLEN typen dan lukt het mij nog niet.
Van 'geile' wordt 'gele' gemaakt en van 'slet' maakt mijn woordeboek 'Alstublieft'.

Zit er toch iets in je woordenboek. Misschien kun je slet en geile uit je eigen gemaakte woordenboek halen als je het toch (bijna) nooit gebruikt. ;)
Dit staan niet in mijn woordenboek. Hij haalt ze dan toch ergens vandaan... Niet uit de sms of het woordenboek. Daar staan deze woorden 100% zeker weten niet.
Heel vreemd dit hahaha.
Zal toch eens aan mijn vriendin vragen wat ze met mijn telefoon doet als ik er niet ben :)

• Ranc
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04-04 11:32
quote:

Grappig, ik heb precies hetzelfde (ff getest in Hanscent SMS). En ik weet zeker dat ik nooit eerder "geile" heb gebruikt in een SMS :P

• Refrigerator
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-11-2010

Refrigerator

Ja zo één ja.

Hoezo zit er nu een limiet op je tags? Gaan ze de app betaald maken?
Ik heb nog een apk backup van de huidige, hopen dat die 'normaal' blijft ;-)

[edit]
Het gaat hier natuurlijk om Shazam

[Voor 13% gewijzigd door Refrigerator op 14-07-2010 16:09]

• Umbrella88
  • Laatst online: 29-08-2011
weten jullie hoe zit het met de app belstatus voor t-mobile is die nog actief, iemand nu ervaringen mee?

Stick your head up in your a%# see if it fits??

• Silvin
  • Laatst online: 14:44
Opera Mini 5.1 is uit voor Android! Erg improved moet ik zeggen. Page rendering is enorm vooruit gegaan, met de beta was T.net niet te bekijken maar nu goed gerenderd. Het is ook nog eens wat sneller geworden en het scrollen is verbeterd.

Ik heb standaard 3G uit staan om batterij te besparen (via een snelkoppeling in de notification balk) en zet het aan zodra ik ga surfen. Met de 5.1 versie van Opera Mini is dat niet echt meer nodig, snel genoeg onder GPRS :) Ideale aanvulling op de stockbrowser/Dolphin/xScope.

Battle.net: Silvin#1391

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:51
quote:
Silvin schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:10:
Opera Mini 5.1 is uit voor Android! Erg improved moet ik zeggen. Page rendering is enorm vooruit gegaan, met de beta was T.net niet te bekijken maar nu goed gerenderd. Het is ook nog eens wat sneller geworden en het scrollen is verbeterd.

Ik heb standaard 3G uit staan om batterij te besparen (via een snelkoppeling in de notification balk) en zet het aan zodra ik ga surfen. Met de 5.1 versie van Opera Mini is dat niet echt meer nodig, snel genoeg onder GPRS :) Ideale aanvulling op de stockbrowser/Dolphin/xScope.
Leuk! Gaan we testen. Ben je nog grote verschillen tegen gekomen tov de standaard browser?

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
Refrigerator schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:46:
Hoezo zit er nu een limiet op je tags? Gaan ze de app betaald maken?
Ik heb nog een apk backup van de huidige, hopen dat die 'normaal' blijft ;-)

[edit]
Het gaat hier natuurlijk om Shazam
Ja, er komt een limiet op de gratis versie. Maar bij mensen die deze gratis versie al hadden, blijft deze onbeperkt. Ik weet niet hoe het zit als je de oude mbv een .apk bestand installeert.

• Kiwie135
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-08-2010
weet iemand of er een app is of waar de instelling zit, dat je scherm automatisch op toestenblokkering gaat bij inkomende of uitgaande oproepen. Ik loop namelijk regelmatig tegen het feit aan dat ik per ongeluk (behalve als ik me schoonmoeder aan de lijn heb) met mijn oor ed het scherm aanraak en dat de oproep wordt beëindigd.

• Brad Pitt
quote:
dafmay schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:15:
Leuk! Gaan we testen. Ben je nog grote verschillen tegen gekomen tov de standaard browser?
Ja! Dat ie brak pinch-to-zoom't en (bij mij) nogal wat trager is ;) Deïnstall en terug naar stock/xScope :P

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True