Pheww...dat is dan toch weer jammer! Ik vraag het ook omdat ik eigenlijk tot nu toe het meest tevreden ben met de stock browser...en ik heb alle 3rd party browsers geprobeerd. Toch nog eventjes de nieuwe Opera testen voor de volledigheid...Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:45:
[...]
Ja! Dat ie brak pinch-to-zoom't en (bij mij) nogal wat trager isDeïnstall en terug naar stock/xScope
Verwijderd
Hahaha ik heb hetzelfde in handcent inderdaad. En het kan niet aan mijn gestuurde smsjes liggen want die heb ik niet aangezien die net ge-wiped zijn.Ranc schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:22:
[...]
Grappig, ik heb precies hetzelfde (ff getest in Hanscent SMS). En ik weet zeker dat ik nooit eerder "geile" heb gebruikt in een SMS
Oh maar wellicht dat ie bij/voor een ander weer fijn(er) werkt dan de stock browser hè. Ik trek de (nog steeds) lelijke rendering niet bij niet-100%-zoom, pinch to zoom werkt maar in een paar stappen en geheel niet vloeiend en het inladen van wat pagina's (met veel graphics) ging hier merkbaar trager.dafmay schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:49:
Pheww...dat is dan toch weer jammer! Ik vraag het ook omdat ik eigenlijk tot nu toe het meest tevreden ben met de stock browser...en ik heb alle 3rd party browsers geprobeerd. Toch nog eventjes de nieuwe Opera testen voor de volledigheid...
Wel moet ik zeggen dat als de quality op High stond het uiteindelijke resultaat véél mooier was dan met stock/xScope (die doen aan enorme compressie bij bepaalde plaatjes). Daar baal ik wel weer van
Nickname does not reflect reality
Kijk...dat bedoel ik dusBrad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:54:
[...]
Oh maar wellicht dat ie bij/voor een ander weer fijn(er) werkt dan de stock browser hè. Ik trek de (nog steeds) lelijke rendering niet bij niet-100%-zoom, pinch to zoom werkt maar in een paar stappen en geheel niet vloeiend en het inladen van wat pagina's (met veel graphics) ging hier merkbaar trager.
Wel moet ik zeggen dat als de quality op High stond het uiteindelijke resultaat véél mooier was dan met stock/xScope (die doen aan enorme compressie bij bepaalde plaatjes). Daar baal ik wel weer van
Edit : inmiddels uitgeprobeerd....meteen (!) weer terug naar de stock browser. Bewegen door een webpagina (vooral links/rechts) werkt irritant elastiekerig...weet geen betere omschrijving te bedenken. De stock browser doet dat toch zo ontzettend goed...heel erg strak! Goed...we wachten weer op de volgende browser die gaat proberen de stock browser van de toon te stoten...good luck
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 14-07-2010 17:11 ]
Zelf ben ik een xScope gebruiker, vind ik een heerlijke browser. Overigens comprimeert zowel de stock als xScope browser bij mij geen plaatjes, gebruik je geen T-Mobile speedmanager?
Ik gebruik Opera Mini op de Milestone (Android 2.1 @ 800MHz) en mij valt op dat ik op GPRS dezelfde laadsnelheid haal als op HSDPA met xScope. De rendering is iets minder precies dan de 'normale' browsers maar nog steeds goed. Het grote voordeel van Opera Mini is dan ook de mogelijkheid om snel te browsen op GPRS of datakosten te besparen. Zelf reis ik veel met de trein en dat is killing voor je batterij als je veel surft over 3G, dan is Opera Mini icm 2G ideaal.
Overigens vind ik de interface van Mini erg mooi. Voor mij is het de ideale browser naast xScope (die ik gebruik bij WiFi of wanneer batterij geen probleem is met 3G).
Btw, bij mij werkt pinch-to-zoom niet in Mini dus heb geen zoomlevels. Nuja, 1 zoomlevel dus... ingezoomd.
Ik gebruik Opera Mini op de Milestone (Android 2.1 @ 800MHz) en mij valt op dat ik op GPRS dezelfde laadsnelheid haal als op HSDPA met xScope. De rendering is iets minder precies dan de 'normale' browsers maar nog steeds goed. Het grote voordeel van Opera Mini is dan ook de mogelijkheid om snel te browsen op GPRS of datakosten te besparen. Zelf reis ik veel met de trein en dat is killing voor je batterij als je veel surft over 3G, dan is Opera Mini icm 2G ideaal.
Overigens vind ik de interface van Mini erg mooi. Voor mij is het de ideale browser naast xScope (die ik gebruik bij WiFi of wanneer batterij geen probleem is met 3G).
Btw, bij mij werkt pinch-to-zoom niet in Mini dus heb geen zoomlevels. Nuja, 1 zoomlevel dus... ingezoomd.
Verwijderd
Vind zelf de nieuwe versie van Dolphin browser wel prettig werken. Stock browser is prima op mijn Legend, maar heeft enorm slechte ondersteuning voor meerdere vensters/tabs.
Yup, same hereSilvin schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:10:
Zelf ben ik een xScope gebruiker, vind ik een heerlijke browser.
Als ik dezelfde internet-pagina op de genoemde drie browsers (xScope, stock, Opera) open zie ik dit:Overigens comprimeert zowel de stock als xScope browser bij mij geen plaatjes, gebruik je geen T-Mobile speedmanager?

Vind dat best een substantieel verschil
Heeft iemand hier al een melding van gezien? Dit bericht is inmiddels verdwenen, maar ik kan nog steeds de Appie app niet downloaden.. Hij staat al een week op "Downloading..." en ik krijg hem daar ook niet wegUpbeat schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:49:
[...]
Op de website www.ah.nl/appie zag ik dit staan:
Sinds 9 juli is een nieuwe versie van Appie voor Android beschikbaar in de Google Android Market. Het downloaden van versie 1.6 vanuit de Market is momenteel niet mogelijk. Zodra de download-problemen zijn opgelost maken wij hiervan melding op deze website.
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
De nieuwe Appie-app doet het prima, incl. barcode scanner e.d. Kan je die download niet cancellen en weer opnieuw laten starten dan?MethinX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:58:
Heeft iemand hier al een melding van gezien? Dit bericht is inmiddels verdwenen, maar ik kan nog steeds de Appie app niet downloaden.. Hij staat al een week op "Downloading..." en ik krijg hem daar ook niet weg
Nee.. Als ik op cancel druk krijg ik "market stopped unexpectatly"... En vervolgens staat ie nog steeds op downloading... zelfs na rebooten. Heb jij nog iets bijzonders gedaan na die foute download of deed ie het vanzelf weer? Ik heb ook gemaild naar appie@ah.nl, ben benieuwd wat ze zeggen.Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:58:
[...]
De nieuwe Appie-app doet het prima, incl. barcode scanner e.d. Kan je die download niet cancellen en weer opnieuw laten starten dan?
Verwijderd
Ik heb juist de website gemeld dat die melding weg kon, aangezien ik hem gewoon kon downloaden.. Probeer anders inderdaad eens opnieuw te downloaden.MethinX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Heeft iemand hier al een melding van gezien? Dit bericht is inmiddels verdwenen, maar ik kan nog steeds de Appie app niet downloaden.. Hij staat al een week op "Downloading..." en ik krijg hem daar ook niet weg
[edit]
Hier een directe link naar de apk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 18:11 ]
Ik heb het volgend probleem.. Voor één of andere reden wordt m'n android phone niet gevonden in het lokaal netwerk, met als gevolg dat GMote dus niet werkt. GMote zegt: "Can't find server" en GMote server zegt: "Can't find local ip address" Het eigenaardige is dat beiden wel internet toegang hebben op dezelfde router. Ook is er bv wel een lokaal netwerk tussen m'n desktop en netbook, maar niet tussen netbook <-> smartphone..
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Sjeezz!!! Dat is me zeker nogal een verschil zeg.Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:52:
[...]
Yup, same here
[...]
Als ik dezelfde internet-pagina op de genoemde drie browsers (xScope, stock, Opera) open zie ik dit:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vind dat best een substantieel verschilSnap ook niet waarom het met de eerste twee browsers "zo" gaat.
Yes. Als je dan het plaatje opslaat en met een photo-viewer bekijkt is het wel net zo mooi als Opera het meteen laat zien. De stock browser en xScope comprimeren het zichtbare plaatje echter aanzienlijk (op een Magic dan).dafmay schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:18:
Sjeezz!!! Dat is me zeker nogal een verschil zeg.
Thanks voor de apk, ik heb nu iig de nieuwe versie van Appie erop staan, maar in de Market staat ie nog steeds op "Downloading.." Heb ook nog een keer gereboot, maar dat hielp niet. Nog ideeën?Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:02:
[...]
Ik heb juist de website gemeld dat die melding weg kon, aangezien ik hem gewoon kon downloaden.. Probeer anders inderdaad eens opnieuw te downloaden.
[edit]
[afbeelding]
Ik mis een screenshot van Dolphin...Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:52:
[...]
Yup, same here
[...]
Als ik dezelfde internet-pagina op de genoemde drie browsers (xScope, stock, Opera) open zie ik dit:
Vind dat best een substantieel verschilSnap ook niet waarom het met de eerste twee browsers "zo" gaat.
Verwijderd
Ik heb het gedeinstalleerd en download het nu opnieuw, maar geen problemen. Misschien maar even het antwoord van de AH zelf afwachten ;-)MethinX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:28:
[...]
Thanks voor de apk, ik heb nu iig de nieuwe versie van Appie erop staan, maar in de Market staat ie nog steeds op "Downloading.." Heb ook nog een keer gereboot, maar dat hielp niet. Nog ideeën?
Dat is dan geen opera mini? Deze comprimeert namelijk ook heel veel/goed/erg (streep door wat niet hoort). Het gaat dus allemaal om snelheid en minder data, en als je de afbeelding duidelijk wil zien, kun je hem alsnog vol downloaden..Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:52:
[...]
Yup, same here
[...]
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 18:33 ]
Overigens zojuist zelf nog even getest mbv jouw afbeelding, en ik zie wel dat wanneer je de telefoon kantelt en de afbeelding beeldvullend wordt getoond...dan is het verschil weer zeer miniem. Dus blijkbaar erg afhankelijk...Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:25:
[...]
Yes. Als je dan het plaatje opslaat en met een photo-viewer bekijkt is het wel net zo mooi als Opera het meteen laat zien. De stock browser en xScope comprimeren het zichtbare plaatje echter aanzienlijk (op een Magic dan).
Jawel, is gewoon Opera Mini, met de kwaliteit op Hoog. Op Middel of Laag ziet het er ook niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:30:
Dat is dan geen opera mini?
Hmmm, ook vaag dan. Waarom zou de browser oriëntatie-afhankelijk gaan comprimeren hèdafmay schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:35:
Overigens zojuist zelf nog even getest mbv jouw afbeelding, en ik zie wel dat wanneer je de telefoon kantelt en de afbeelding beeldvullend wordt getoond...dan is het verschil weer zeer miniem. Dus blijkbaar erg afhankelijk...
[ Voor 46% gewijzigd door Brad Pitt op 14-07-2010 19:12 ]
Inderdaad, hier staat hij er ook al een tijdje gewoon opBrad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:58:
[...]
De nieuwe Appie-app doet het prima, incl. barcode scanner e.d. Kan je die download niet cancellen en weer opnieuw laten starten dan?
Die barcode scanner icm met het lijstje werkt trouwens wel geweldig zeg, werkte dat maar voor alle winkels
Dat zit wel Schnorr.
Ik denk dat het geen compressie is maar scaling. Dat zal Opera gewoon beter afhandelen dan de overige browsers.Brad Pitt schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:11:
[...]
Jawel, is gewoon Opera Mini, met de kwaliteit op Hoog. Op Middel of Laag ziet het er ook niet uit.
[...]
Hmmm, ook vaag dan. Waarom zou de browser oriëntatie-afhankelijk gaan comprimeren hè
Denk het niet want heb andere plaatjes online staan (van ongeveer hetzelfde formaat) die wél gewoon goed (scherp) worden weergegeven. Heb al zitten rommelen met op een andere manier opslaan (save to web, andere JPEG-compressie, ander grafisch programma) maar nog steeds geen idee wat het triggered om het low-res over te laten komen. Dacht eerst dat het lag aan het feit dat een Magic (te) weinig geheugen had, maar nee dusKneoK schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:25:
Ik denk dat het geen compressie is maar scaling. Dat zal Opera gewoon beter afhandelen dan de overige browsers.
Eind Juli ga ik naar Indonesië. Nu ben ik op zoek naar een navigatie wat ook in Indonesie (offline) werkt.. heb al meerdere sites bezocht, zo lees ik dat Garmin wel een deel bedekt,maar dit is niet voor de mobiele versie.
Iemand een idee of tip?
Iemand een idee of tip?
Heb inmiddels denk ik wel een app gevonden: Call CaddyVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:36:
weet iemand of er een app is of waar de instelling zit, dat je scherm automatisch op toestenblokkering gaat bij inkomende of uitgaande oproepen. Ik loop namelijk regelmatig tegen het feit aan dat ik per ongeluk (behalve als ik me schoonmoeder aan de lijn heb) met mijn oor ed het scherm aanraak en dat de oproep wordt beëindigd.
Daarnet trouwens Mixzing geupdate, en er zitten een hoop nieuwe features in, waaronder een equalizer, echt een hele verbetering!!
[ Voor 10% gewijzigd door RomeoJ op 14-07-2010 19:55 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
+1 , Goede update. Eindelijk redelijke equalizerRomeoJ schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:52:
[...]
Daarnet trouwens Mixzing geupdate, en er zitten een hoop nieuwe features in, waaronder een equalizer, echt een hele verbetering!!
Werkt hier prima, laat netjes alles zien wat er nog over is in de bundel. Ik gebruik de T-Belstatus LiteVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:50:
weten jullie hoe zit het met de app belstatus voor t-mobile is die nog actief, iemand nu ervaringen mee?
Sygic dekt 69% lees ik, dat zijn dan de Tele-Atlas mappen, maar die werken sowieso op de Mobile Maps versie 10. Over het programma ben ikzelf wel erg tevreden als offline navigatie, zowel lopend als met de auto.Badie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:
Eind Juli ga ik naar Indonesië. Nu ben ik op zoek naar een navigatie wat ook in Indonesie (offline) werkt.. heb al meerdere sites bezocht, zo lees ik dat Garmin wel een deel bedekt,maar dit is niet voor de mobiele versie.
Iemand een idee of tip?
(alhoewel ik echt niet kan wachten tot ze Aura porten naar Android, maar dan moeten ze wel wat kaarten toe gaan voegen)
[ Voor 38% gewijzigd door martincm op 14-07-2010 21:54 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Je zou Mapdroyd kunnen proberen in combinatie met openstreetmap.org.Badie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:44:
Iemand een idee of tip?
Maar die dekking is een beetje dodgy zie ik...
[ Voor 5% gewijzigd door Balachmar op 14-07-2010 21:58 ]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Weet iemand hoe die app heet waarbij je foto's moet nemen en de ander de foto moet raten. Een willekeurige medespeler ergens op de wereld krijgt jouw foto en moet 'm raten?
Verwijderd
Leuke slotzin ook wel op Androlib: "May influence battery life.".............RomeoJ schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:52:
Heb inmiddels denk ik wel een app gevonden: Call Caddy
Verwijderd
Heeft je telefoon geen proximity sensor dan??Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:36:
weet iemand of er een app is of waar de instelling zit, dat je scherm automatisch op toestenblokkering gaat bij inkomende of uitgaande oproepen. Ik loop namelijk regelmatig tegen het feit aan dat ik per ongeluk (behalve als ik me schoonmoeder aan de lijn heb) met mijn oor ed het scherm aanraak en dat de oproep wordt beëindigd.
Kan zijn dat je minder dan 15MB vrij hebt, dan kun je geen nieuwe apps / updates downloaden... dan zou je wel een melding bovenin moeten zien als "opslagruimte van de telefoon raakt op". In dat geval ff zorgen dat je >15MB vrij krijgt. Helpt dat?MethinX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:28:
[...]
Thanks voor de apk, ik heb nu iig de nieuwe versie van Appie erop staan, maar in de Market staat ie nog steeds op "Downloading.." Heb ook nog een keer gereboot, maar dat hielp niet. Nog ideeën?
Bedankt voor de tip...ga het nogmaal eens proberen met K9pheppy schreef op maandag 12 juli 2010 @ 08:52:
[...]
Heb je k9 wel goed geconfigureerd. Je moet per folder een display, sync en push class toewijzen en in account setting aangeven welke folders je wil sync-en (nodig voor ophalen), push-en en displayen. Er is via google wel een instructie te vinden. K9 is juist super flexibel.
Wellicht cache leegmaken van de Market-app? Via "Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren".MethinX schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:28:
[...]
Even zoeken welke je zou moeten hebben, maar bijvoorbeeld "Downloadbeheer", "Market"en "Market Updater" klinken wel als goede kandidaten ;-).
Life's a Game, and I like to play...
Verwijderd
Hallo
volg sinds kort dit topic omdat ik zelf ook een Android toestel heb (Desire)
zoals zovelen heb ik last van een slurpende accu doordat ik tmobile heb (veel switching tussen 3g,g en h) en gewoon data de hele dag
Maar is er een app die kan monitoren en laten zien welke processen er gebruik van data maken? Ik zie wel dat er veel verkeer is (synchronisatie etc) maar wil graag weten welke processen dat zijn
Kan ik eventuele overbodige processen uitsluiten
zoals zovelen heb ik last van een slurpende accu doordat ik tmobile heb (veel switching tussen 3g,g en h) en gewoon data de hele dag
Maar is er een app die kan monitoren en laten zien welke processen er gebruik van data maken? Ik zie wel dat er veel verkeer is (synchronisatie etc) maar wil graag weten welke processen dat zijn
A World of PhotoVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:56:
Weet iemand hoe die app heet waarbij je foto's moet nemen en de ander de foto moet raten. Een willekeurige medespeler ergens op de wereld krijgt jouw foto en moet 'm raten?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Als je er echt vanaf wilt moet je of juicedefender installeren (positieve en negatieve verhalen), of je moet je mobiel internet handmatig beheren.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:32:
Hallo
Juicedefender kan je zo instellen dat zodra je screen gelockt is hij de verbinding uitzet, en dan kan je hem bv elk half uur verbinding laten maken voor synchronisatie.
Ik heb hem zelf handmatig via de widget instellingen => mobiel beheer.
Dan heb je geen leegloop meer als je je telefoon niet gebruikt.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb hier Juicedefender op mijn telefoon en sindsdien gaat de accu als ik de telefoon niet veel gebruik ongeveer dubbel zo lang mee. Heb hem hier ingesteld dat hij pas weer verbinding maakt als de telefoon unlocked en om het half uur 2 minuten om te synchen. Het herstellen van de verbinding gaat erg snel, voordat ik de browser op heb kunnen starten is er alweer verbinding.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:32:
Hallo
Verwijderd
bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb het nu geinstalleerd en even zitten 'pielen'. Maar als ik bijv. screen aanklik geeft hij bij mij 2 mogelijkheden aan. Do nothing en leave enabled (data) volgens mij.Erasmo schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Ik heb hier Juicedefender op mijn telefoon en sindsdien gaat de accu als ik de telefoon niet veel gebruik ongeveer dubbel zo lang mee. Heb hem hier ingesteld dat hij pas weer verbinding maakt als de telefoon unlocked en om het half uur 2 minuten om te synchen. Het herstellen van de verbinding gaat erg snel, voordat ik de browser op heb kunnen starten is er alweer verbinding.
Als ik bijv. data wil uithebben als ik op het knopje boven druk, waar moet ik dat dan instellen? Of is er ergens een quick guide? Er zal ongetwijfeld documentatie zijn, maar best practices spreken mij altijd wel aan. Of gebruik je misschien ultimate juice?
Zijn er hier nog gebruikers van juice plotter? Ik heb het vreemde en irritante probleem dat die zomaar screenshots neemt van mijn graphs en die staat dan altijd in mijn gallery. Als ik dan kijk naar de mapjes van de gallery, staat daar altijd een mapje 'cache'. Maar ik kan die map maar niet vinden op mijn sd kaart. En verwijder die elke keer, maar die komt automatisch weer als er nieuwe screens worden gemaakt.
Heb nochtans geen screeengabber actief staan...
Ik heb hem verwijderd dus ik kan even niet mee kijken. Maar bij screen moet je nog een optie hebben dat zodra je screen gelockt is hij de data verbinding uitzet.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:05:
[...]
bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb het nu geinstalleerd en even zitten 'pielen'. Maar als ik bijv. screen aanklik geeft hij bij mij 2 mogelijkheden aan. Do nothing en leave enabled (data) volgens mij.
Als ik bijv. data wil uithebben als ik op het knopje boven druk, waar moet ik dat dan instellen? Of is er ergens een quick guide? Er zal ongetwijfeld documentatie zijn, maar best practices spreken mij altijd wel aan. Of gebruik je misschien ultimate juice?
Juicedefender dus en niet ultimate juice
Edit:
Even in advanced mode proberen?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Hoe bekijk je je sd-kaart dan? In sommige file epxlorers kan je aangeven dat ook hidden of systeem bestanden/mappen getoond moeten worden. Misschien dat dat uit staat, en de galerij dat gewoon negeert?pina schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:17:
Zijn er hier nog gebruikers van juice plotter? Ik heb het vreemde en irritante probleem dat die zomaar screenshots neemt van mijn graphs en die staat dan altijd in mijn gallery. Als ik dan kijk naar de mapjes van de gallery, staat daar altijd een mapje 'cache'. Maar ik kan die map maar niet vinden op mijn sd kaart. En verwijder die elke keer, maar die komt automatisch weer als er nieuwe screens worden gemaakt.
Waarschijnlijk maakt hij geen screenshots, maar maakt hij de grafieken als plaatjes en geeft die vervolgens weer in de applicatie.pina schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:17:
Verwijderd
Heb hem net in Advanced mode gezet. Bij screen heb ik aangezet dat data uitgaat bij screen locken en pas aan na unlocken. Dat werkt want na het unlocken zet hij pas weer data aan.madmaus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:20:
[...]
Ik heb hem verwijderd dus ik kan even niet mee kijken. Maar bij screen moet je nog een optie hebben dat zodra je screen gelockt is hij de data verbinding uitzet.
Juicedefender dus en niet ultimate juice
Edit:
Even in advanced mode proberen?
Dus dat is al een hele goede antislurp oplossing. Ik ga verder testen en dan hoor je het
Alvast bedankt voor je tips
Succes, dit werkt al een hele boel.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:46:
[...]
Heb hem net in Advanced mode gezet. Bij screen heb ik aangezet dat data uitgaat bij screen locken en pas aan na unlocken. Dat werkt want na het unlocken zet hij pas weer data aan.
Dus dat is al een hele goede antislurp oplossing. Ik ga verder testen en dan hoor je het
Alvast bedankt voor je tips
Uiteindelijk heb ik JD toch verwijderd en ervoor gekozen om mobiel internet handmatig te beheren.
Ik heb geen push email of synchonisatie's. Zodra ik internet nodig heb klik ik het met 1 klik aan. Dat werk nog het beste tegen (onnodig) batterij verlies.
Verwijderd
heb de knop er ook nog staan, maar dit werkt toch mooier. Zit in de IT dus lui aangelegd. M.a.w. zoveel mogelijk de boel automatiseren :-)madmaus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:55:
[...]
Succes, dit werkt al een hele boel.
Uiteindelijk heb ik JD toch verwijderd en ervoor gekozen om mobiel internet handmatig te beheren.
Ik heb geen push email of synchonisatie's. Zodra ik internet nodig heb klik ik het met 1 klik aan. Dat werk nog het beste tegen (onnodig) batterij verlies.
Zal vanavond eens gaan kijken of ik ultimatejuice ga aanschaffen. Heb je de volle functionaliteit tot je beschikking
Weet iemand of het mogelijk is om flash 10.1 werkend te krijgen op android 2.1, zonder een custom rom te gebruiken?
Verwijderd
Ik heb 1 dag JD gebruikt, elk half uur 5 minuten het internet aan, maar applicaties als Twitter krijgen dan niet de kans om te synchroniseren, waardoor je aan het eind van de dag na een handmatige sync 100 tweets om je oren krijgt.
Of doe ik iets verkeerd?
Of doe ik iets verkeerd?
Ik zou maar even goed testen met alle apps en functies van je telefoon. In eerste instantie lijkt JD een prachtige app, maar bij mij schakelde hij ook meteen mijn wekker uit (nee, dat kwam niet door een taskkiller). Verder had ik problemen met mijn wifi gekregen, deze stond vaak ineens helemaal uitgeschakeld. Ik gebruik nu Green Power. Niet zo uitgebreid, maar werkt wel en scheelt veel batterij verbruik.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:09:
[...]
heb de knop er ook nog staan, maar dit werkt toch mooier. Zit in de IT dus lui aangelegd. M.a.w. zoveel mogelijk de boel automatiseren :-)
Zal vanavond eens gaan kijken of ik ultimatejuice ga aanschaffen. Heb je de volle functionaliteit tot je beschikking
JD heeft ook nog de optie om je internet pas af te sluiten als alle programma's klaar zijn met synchroniseren. Internet wordt pas afgesloten wanneer de datatransmissie onder een bepaald snelheid ligt (en er dus vanuit gaat dat alle programma's klaar zijn met synchronisatie).Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:40:
Ik heb 1 dag JD gebruikt, elk half uur 5 minuten het internet aan, maar applicaties als Twitter krijgen dan niet de kans om te synchroniseren, waardoor je aan het eind van de dag na een handmatige sync 100 tweets om je oren krijgt.
Of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
zit dit in de standaard versie of in UltimateJuice? Weet je dat zo?avec_style schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:01:
[...]
JD heeft ook nog de optie om je internet pas af te sluiten als alle programma's klaar zijn met synchroniseren. Internet wordt pas afgesloten wanneer de datatransmissie onder een bepaald snelheid ligt (en er dus vanuit gaat dat alle programma's klaar zijn met synchronisatie).
* DerManiak mengt zich ook even in de discussieVerwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:02:
[...]
zit dit in de standaard versie of in UltimateJuice? Weet je dat zo?
Dat zit ook al in de standaard versie, "speed" setting o.i.d.. Bovendien kun je kiezen om de "quick" setting aan of uit te zetten (2 of 5 minuten verbinding, uit m'n hoofd).
Life's a Game, and I like to play...
Verwijderd
mixzing dan nu ook maar eens proberen.RomeoJ schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:52:
[...]
Heb inmiddels denk ik wel een app gevonden: Call Caddy
Ikzelf vind mixzing de beste mediaspeler (voor audiobestanden)
Ik heb net subsonic geïnstalleerd om lekker muziek van mijn pc naar mijn Desire te streamen.
Heb alles ingesteld. Krijg geen errors.
Hoewel als ik naar settings ga bij localhost. En dan naar network om een easy-to-remember adres te registeren deze error krijg:
Status: dnasaint.subsonic.org returned HTTP error code 404 Not Found
Het rare is wanneer ik op android dan alles invul. En dan op TEST CONNECTION klik, hij geen error geeft.
"Connection is OK. unlicensed server". Het moet dus gewoon werken.
Maar wanneer ik dan op de knop druk om mijn muziek te zien. Crashed de app.
"De toepassing subsonic is onverwachts gestopt."
En wanneer ik op OK klik, keer ik weer terug naar het subsonic home scherm.
Maar wanneer ik de demo server aanklik, dan werkt wel alles.
Hoe kan dit?
Of heeft iemand een andere en betere alternatief?
============
Laat maar. Had blijkbaar nog een andere iets runnen op port 80
Heb alles ingesteld. Krijg geen errors.
Hoewel als ik naar settings ga bij localhost. En dan naar network om een easy-to-remember adres te registeren deze error krijg:
Status: dnasaint.subsonic.org returned HTTP error code 404 Not Found
Het rare is wanneer ik op android dan alles invul. En dan op TEST CONNECTION klik, hij geen error geeft.
"Connection is OK. unlicensed server". Het moet dus gewoon werken.
Maar wanneer ik dan op de knop druk om mijn muziek te zien. Crashed de app.
"De toepassing subsonic is onverwachts gestopt."
En wanneer ik op OK klik, keer ik weer terug naar het subsonic home scherm.
Maar wanneer ik de demo server aanklik, dan werkt wel alles.
Hoe kan dit?
Of heeft iemand een andere en betere alternatief?
============
Laat maar. Had blijkbaar nog een andere iets runnen op port 80
[ Voor 7% gewijzigd door DNA_Saint op 15-07-2010 15:22 ]
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Ja ik heb het gevoel als of de Twitter app wil syncen wanneer internet uit staat, en niet wil syncen als internet aan staat..avec_style schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:01:
[...]
JD heeft ook nog de optie om je internet pas af te sluiten als alle programma's klaar zijn met synchroniseren. Internet wordt pas afgesloten wanneer de datatransmissie onder een bepaald snelheid ligt (en er dus vanuit gaat dat alle programma's klaar zijn met synchronisatie).
Sinds een weekje heb ik nu mijn Galaxy S, Superding!
Ik zie de uitslagen van de softwaretests, ik zie daar één programmaatje niet bij waar ik erg tevreden over ben:
Met dit programma kan je tracklogs maken en kan je offline zelfs samengestelde atlassen gebruiken voor je navigatie (Google maps, Open Streetmap, Live Maps etc) . Zeer interessant voor vakantie in het buitenland!
RMaps
http://robertdeveloper.blogspot.com/
Kaarten kunnen eenvoudig worden gemaakt met Mobile Atlas Creator, ik heb v1.7 gebruikt, werkt perfect
http://sourceforge.net/projects/trekbuddyatlasc/files/
Ik zie de uitslagen van de softwaretests, ik zie daar één programmaatje niet bij waar ik erg tevreden over ben:
Met dit programma kan je tracklogs maken en kan je offline zelfs samengestelde atlassen gebruiken voor je navigatie (Google maps, Open Streetmap, Live Maps etc) . Zeer interessant voor vakantie in het buitenland!
RMaps
Kaarten kunnen eenvoudig worden gemaakt met Mobile Atlas Creator, ik heb v1.7 gebruikt, werkt perfect
volgens mij was het een paar dagen geleden in het nieuws dat fring tijdelijk skype geblokkeerd heeft. Door een onverwachte toename in dataverkeer (fring voor de iphone kwam uit) kon fring het niet meer aan.Stuwie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:19:
Skype heeft Fring geblokkeerd nu maar hopen dat Skype met een app komt voor android.
daarom hebben ze tijdelijk skype stopgezet.
Alleen jammer dat hij van de helft van de nummers een dubbele entry heeft bij mij. Heeft de standaardmuziekspeler ook. DoubleTwist niet, dus die gebruik ik mooi.avec_style schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:42:
[...]
Ikzelf vind mixzing de beste mediaspeler (voor audiobestanden)
Die is er voor android, weliswaar een beta maar hij is er. ik heb zelf v.1.0.0.5Stuwie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:19:
Skype heeft Fring geblokkeerd nu maar hopen dat Skype met een app komt voor android.
Echter is deze app echt knap waardeloos, daar je volgens mij dubbel gecharged wordt (omdat je ook over voice gaat). Dus een skype-skype gesprek is niet kosteloos
Stick with Fring! in deze dan
[ Voor 31% gewijzigd door martincm op 16-07-2010 09:08 ]
Zeker dat je muzieknummers dan niet gewoon per ongeluk dubbel op de sdkaart staan? Ik denk dat doubletwist enkel maar in een bepaalde map kijkt (die die gebruikt wordt voor te syncen met doubletwist) en de standaard muziekspelers in alle mappen.Zinu schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:25:
[...]
Alleen jammer dat hij van de helft van de nummers een dubbele entry heeft bij mij. Heeft de standaardmuziekspeler ook. DoubleTwist niet, dus die gebruik ik mooi.
Verwijderd
Appsbrain? Met de nieuwe fast web installer kun je ook via de webbrowser op de PC een app naar de Android pushen. Het werk heeel goed.
mixzing kun je trouwens ook zo instellen dat hij alleen in maar in bepaalde folders kijkt.QplQyer schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Zeker dat je muzieknummers dan niet gewoon per ongeluk dubbel op de sdkaart staan? Ik denk dat doubletwist enkel maar in een bepaalde map kijkt (die die gebruikt wordt voor te syncen met doubletwist) en de standaard muziekspelers in alle mappen.
Verwijderd
Sinds gistermiddag Juicedefender geinstalleerd met de UltimateJuice add-on. Op dit moment is het voor mij erg merkbaar. De batterij houdt het stukken langer uit. Zo ingesteld dat wanneer het scherm uit gaat de data wordt gestopt en eens in de 2uur kan hij 5 min syncen. Daarnaast tussen 23:00 en 07:00uur geen dataverkeer. Voor de rest wat kleine veranderingen op de standaard, maar niks bijzonders. En dat gaat verbazend. Als ik mijn desire unlock begint de data te syncen en alles loopt soepel. Wil ik tussentijds wat syncen kan dat ook gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:18:
[...]
Ja ik heb het gevoel als of de Twitter app wil syncen wanneer internet uit staat, en niet wil syncen als internet aan staat..
Vooralsnog zeer tevreden. Maar UltimateJuice is wel een add-on aanrader moet ik zeggen. Daarnaast gebruik ik JuicePlotter voor de controle van het accugebruik.
Hier staat een duidelijke uitleg.LJed schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:20:
Sinds een weekje heb ik nu mijn Galaxy S, Superding!
RMaps
http://www.taranfx.com/android-offline-google-maps
Jammer echter, dat je nog steeds een data verbinding nodig hebt om de de route te berekenen.
Bij mij werkte het met dit:LinkSpurlie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:29:
Weet iemand of het mogelijk is om flash 10.1 werkend te krijgen op android 2.1, zonder een custom rom te gebruiken?
Werkt voor geen meter hier, hij installeert wel, maar in de browsert krijg ik blauwe legoblokjes te zien.
Wat heb je precies gedaan om het werkend te krijgen?
In je link staat ook dat je AppsInstaller moet gebruiken, waarom niet gewoon de apk handmatig openen in de telefoon? (bv. vanuit een file explorer).
Voor mensen die interesse hebben is de demo (en volledige versie) van Need for speed te vinden op het iNet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=716749
Zou wel enkel werken op Droid X (?)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=716749
Zou wel enkel werken op Droid X (?)
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Thx! Idd leuke feature! Gelijk maar aangemeldVerwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:03:
Appsbrain? Met de nieuwe fast web installer kun je ook via de webbrowser op de PC een app naar de Android pushen. Het werk heeel goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung heeft een best wel handige SMS applicatie: Road SMS.
Zal denk ik niet lang duren voor er clones van komen die op andere toestellen werken.
Niet dat ik het zelf nodig heb, daar SMS ik veel te weinig voor, het idee is eigenlijk zo simpel, dat zoiets er niet eerder was
De app is bedoeld om te SMSen tijdens het lopen, uiteraard niet tijdens het rijden. Al zijn er genoeg idioten mensen die tijdens het rijden gewoon SMSen, misschien dat dit nog wel iets veiliger is voor dat soort mensen.
Zal denk ik niet lang duren voor er clones van komen die op andere toestellen werken.
Niet dat ik het zelf nodig heb, daar SMS ik veel te weinig voor, het idee is eigenlijk zo simpel, dat zoiets er niet eerder was
De app is bedoeld om te SMSen tijdens het lopen, uiteraard niet tijdens het rijden. Al zijn er genoeg idioten mensen die tijdens het rijden gewoon SMSen, misschien dat dit nog wel iets veiliger is voor dat soort mensen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Is het normaal dat je paid apps niet meeneemt naar een nieuw toestel?
Ik log op mijn nieuwe samsung galaxy in met hetzelfde google account als op mijn htc magic, maar in de market zijn al me applicaties weg
Toch echt geen zin om copilot opnieuw aan te schaffen
Ik log op mijn nieuwe samsung galaxy in met hetzelfde google account als op mijn htc magic, maar in de market zijn al me applicaties weg
volgens mij is het zo dat je paid apps maar op een beperkt aantal telefoons kan installeren.TripleQ schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:34:
Is het normaal dat je paid apps niet meeneemt naar een nieuw toestel?
Ik log op mijn nieuwe samsung galaxy in met hetzelfde google account als op mijn htc magic, maar in de market zijn al me applicaties weg![]()
ik kan mij herinneren dat in de voorwaarden van mybackuppro staat dat je het maximaal op 2 telefoons kunt installeren.
thxVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:02:
[...]
Ik heb juist de website gemeld dat die melding weg kon, aangezien ik hem gewoon kon downloaden.. Probeer anders inderdaad eens opnieuw te downloaden.
[edit]
[afbeelding]
Type 'n Walk is hetzelfde idee, echter werkt het volgens de comments wat minder:Nakebod schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:25:
Samsung heeft een best wel handige SMS applicatie: Road SMS.
http://www.appbrain.com/app/since2006.apps.typonwalk20
[ Voor 25% gewijzigd door Katseviool op 16-07-2010 14:56 ]
Thanks,avec_style schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:49:
[...]
volgens mij is het zo dat je paid apps maar op een beperkt aantal telefoons kan installeren.
ik kan mij herinneren dat in de voorwaarden van mybackuppro staat dat je het maximaal op 2 telefoons kunt installeren.
Maar ben er achter gekomen dat ik ze nog wel gewoon kan downloaden, en er staat ook "aangeschaft" achter
Ze stonden enkel alleen niet meer bij "downloads" waar ik dit wel gewend was als ik op mijn magic een nieuwe firmware installeerde.
voor een komende paal of fietser zal die app geen bal helpen. Enkel om een hondenpoep te ontwijken!TripleQ schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:04:
[...]
Thanks,
Maar ben er achter gekomen dat ik ze nog wel gewoon kan downloaden, en er staat ook "aangeschaft" achter
Ze stonden enkel alleen niet meer bij "downloads" waar ik dit wel gewend was als ik op mijn magic een nieuwe firmware installeerde.
Verkeerde quote?pina schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:07:
[...]
voor een komende paal of fietser zal die app geen bal helpen. Enkel om een hondenpoep te ontwijken!
Iemand enig idee hoe ik mijn email & sms kan encrypten...of daar een tool voor bestaat?
Bedankt voor de tip, dit hielp helaas niet.. Ook het geheugen is geen probleem.DerManiak schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:29:
[...]
Wellicht cache leegmaken van de Market-app? Via "Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren".
Even zoeken welke je zou moeten hebben, maar bijvoorbeeld "Downloadbeheer", "Market"en "Market Updater" klinken wel als goede kandidaten ;-).
Wel kreeg ik antwoord op mijn vraag naar appie@ah.nl en daar kreeg ik de tip om de download te annuleren door long press op de donwload te doen. En jaaaa! Toen werd hij eindelijk succesvol geannuleerd!
Dat is het niet. Ik heb het al een tijdje, ik heb namelijk een keer mijn SD kaart gereload omdat het laden van de liedjes zo lang duurde. Sindsdien staan in alle mediaplayers behalve DoubleTwist alle liedjes er twee keer in, zelfs na een complete revamp van mijn muziekcollectie.QplQyer schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Zeker dat je muzieknummers dan niet gewoon per ongeluk dubbel op de sdkaart staan? Ik denk dat doubletwist enkel maar in een bepaalde map kijkt (die die gebruikt wordt voor te syncen met doubletwist) en de standaard muziekspelers in alle mappen.
Ja, voor navigatie is het niet ideaal. Maar als ik straks midden in afrika zit geef ik niet echt veel om navigatie. Vooral de terrein kaarten en open street maps vind ik erg nuttigMrJT schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:11:
[...]
Hier staat een duidelijke uitleg.
http://www.taranfx.com/android-offline-google-maps
Jammer echter, dat je nog steeds een data verbinding nodig hebt om de de route te berekenen.
Grappig, zoals de anderen die hierop reageerden heb ik juist precies de omgkeerde ervaring. Ik ben altijd zeer sceptisch over 'predictive' input, want die rotdingen 'voorspellen' altijd precies iets anders dan ik wil typen. En ik ben te oud voor T9, want daar kan ik niet eens mijn eigen naam in krijgen. Ik loop dus niet meteen warm voor nieuwlichterij zoals je begrijpt.madmaus schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:22:
Swift key gebrobeerd, maar wat is dat voor programma?
Ik krijg de achterlijkste teksten "automatisch".
Vanmiddag erop gezet en het werkt gewoon. Hij heeft mijn SMSjes gescand (waren er niet echt heel veel, maar goed) en misschien heeft ie daar eea uit geleerd, want ik heb net een sms gemaakt met een paar toetsaanslagen. Ik wilde een vriend feliciteren en hij had alles (ik kijk alleen bij de langere woorden;bij van heb je nauwelijks winst) goed. Ook het gewoon typen gaat lekker. De toetsen lijken smaller, maar dat is dacht ik op de iPhone ook. Ik denk dat het je beter laat mikken.
Ik ben in ieder geval dik tevreden en denk dat ik 'better keyboard' maar eraf gooi. Dat was echt zonde van de €3. Alleen maar eyecandy maar voegt niets zinvols toe wat er al niet op de Desire zat.
Tip: Tricorder

Maakt van je Android phone een werkende tricorder (Star Trek gadget). Dit is niet alleen maar een fancy screen met bliebgeluidjes, maar er wordt gebruik gemaakt van de sensors in de phone. En dat werkt best leuk, maar is natuurlijk wel erg nerdy. Impress all the girls in town
* GRAV: monitor the local gravitational field and acceleration
* MAG: monitor the local magnetic field
* ACO: acoustic analysis; waveform, frequency and sound level analysis of the ambient sound
* GEO: display geographical information (enable GPS for full info)
* EMS: scan the electromagnetic spectrum for radio signals -- currently displays cellular and WiFi signals (you have to enable the WiFi to get the latter)
* SOL: display current solar activity data -- downloads current solar data in the background (may take a while) and displays it along with current images

[ Voor 30% gewijzigd door mphilipp op 16-07-2010 19:32 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zijn er nog gratis navigatieoplossingen voor Android 1.5? Ik heb de search gebruikt en de OP doorgekeken, maar dat is allemaal betaald
Er zijn er verschillende: kijk dit topic eens door: Android: Turn by Turn NavigationKrentenbol schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:37:
Zijn er nog gratis navigatieoplossingen voor Android 1.5? Ik heb de search gebruikt en de OP doorgekeken, maar dat is allemaal betaald
Of deze lijst: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Android.
De meeste gratis oplossingen hebben een dataverbinding nodig of werken niet heel goed, maar sommige zijn wel werkbaar. Google Maps vind ik nog de handigste (online) navigatie. Ik weet alleen niet of die werkt onder 1.5.
Dat is juist het punt. Google Maps werkt niet onder 1.5. Anders had ik die gebruikt. En bedankt voor de links, ik ga eens kijken
Is er een app die ongeveer het volgende doet?
Zodra het scherm lockt 3G uitzetten en alleen 2G aan? en als je unlockt weer 3G?
Zodra het scherm lockt 3G uitzetten en alleen 2G aan? en als je unlockt weer 3G?
Wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je op gezocht? Beetje eigen inzet aub.Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:25:
Is er een app die ongeveer het volgende doet?
Verwijderd
Hoe kan ik er zeker van zijn dat op vakantie mijn SE X10 totaal geen verbinding maakt met internet (dus via een provider) maar wel via wi-fi (omdat we dat op de camping hebben). Op die manier zou ik kosteloos online kunnen toch?
Wat APNdroid dus doet. En die staat notabene in ditzelfde topic al vermeld als antwoord op eenzelfde vraag.Kalua schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:20:
je kan je toegangspunt saboteren.. dan weet je zeker dat hij niet online kan gaan.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Daar hoef je mij niet op aan te vallen. Ik geef alleen maar 1 suggestie op een vraag.Hyp Hyper schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:32:
[...]
Wat APNdroid dus doet. En die staat notabene in ditzelfde topic al vermeld als antwoord op eenzelfde vraag.
Ik heb zelf nog niks kunnen vinden, anders zou ik immers zelf die vraag niet stellen. Daarbij heb ik oa gezocht naar 3G 2G switcher en dergelijke zoektermen. Maar daarbij kom je enkel op widgets die je op je homescreen zet, en dat is niet wat ik zoek...RoD schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:51:
[...]
Wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je op gezocht? Beetje eigen inzet aub.
Daarnaast levert een zoekopdracht met 3G of 2G erin alleen maar iPhone gerelateerde resultaten
Wat ik even niet snap is dat het pingen op de Android wel gaat met Iphones, maar niet met BB
Ik val je niet aan hoor. Het was meer iets richting de vragensteller en ook daar niet echt een aanval. Meer een verzuchting.Kalua schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:51:
[...]
Daar hoef je mij niet op aan te vallen. Ik geef alleen maar 1 suggestie op een vraag.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dat is omdat als een BB eigenaar geen pingchat/whatsapp geinstalleerd heeft alleen met andere BBers pingen. Als ze ook pingchat installeren kan je met ze pingenn00bs schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:20:
Wat ik even niet snap is dat het pingen op de Android wel gaat met Iphones, maar niet met BB
Een paar pagina's terug zijn JuiceDefender en Green Power nota bene nog besproken (sowieso is deze vraag al honderd keer beantwoord in deze topicreeks). Crap, nu geef ik het antwoord ook nog.Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:15:
[...]
Ik heb zelf nog niks kunnen vinden, anders zou ik immers zelf die vraag niet stellen. Daarbij heb ik oa gezocht naar 3G 2G switcher en dergelijke zoektermen. Maar daarbij kom je enkel op widgets die je op je homescreen zet, en dat is niet wat ik zoek...
Daarnaast levert een zoekopdracht met 3G of 2G erin alleen maar iPhone gerelateerde resultaten
Rail Away!
Greenpower ken ik niet, maar doet juicedefender datgene waarnaar ik vroeg? Nee.Mad Marty schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:41:
[...]
Een paar pagina's terug zijn JuiceDefender en Green Power nota bene nog besproken (sowieso is deze vraag al honderd keer beantwoord in deze topicreeks). Crap, nu geef ik het antwoord ook nog.
Greenpower ga ik nu bekijken, ik hoop dat dat wel doet wat ik zoek.. Edit: Nee, dus.
Dus de volgende keer voordat je mensen gaat corrigeren, lees hun vraag eens..
Dus, voor de duidelijkheid. Ik zoek een app die van 3G naar 2G switched als je scherm lockt, en weer terug als je unlocked. Bestaat dit? Ik heb het nog niet kunnen vinden..
[ Voor 22% gewijzigd door Icyzer op 17-07-2010 12:35 ]
Locken is hetzelfde als je scherm uit doen (als je 'm lockt, doe je er toch niks mee). Zowel Green Power als Juice Defender switchen van 3G naar 2G als je scherm uit gaat en terug als je scherm aan gaat. Heb je ze überhaupt bekeken?
[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 17-07-2010 12:46 ]
Rail Away!
Weet je zeker dat het er niet is, want dit moet vrij makkelijk te maken zijn! Ik heb alleen een beetje weinig tijd...Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:01:
[...]
Greenpower ken ik niet, maar doet juicedefender datgene waarnaar ik vroeg? Nee.
Greenpower ga ik nu bekijken, ik hoop dat dat wel doet wat ik zoek.. Edit: Nee, dus.
Dus de volgende keer voordat je mensen gaat corrigeren, lees hun vraag eens..
Dus, voor de duidelijkheid. Ik zoek een app die van 3G naar 2G switched als je scherm lockt, en weer terug als je unlocked. Bestaat dit? Ik heb het nog niet kunnen vinden..
Of mijn apps moeten ooit zo goed gaan verkopen dat ik daar mijn baan van kan maken, maar dat zit er helaas voorlopig nog niet in...
[ Voor 8% gewijzigd door Balachmar op 17-07-2010 12:50 ]
Ik heb hem weer gedownload en uitgeprobeerd. Maar juicedefender disabled APN compleet. Ik wil dat hij switched naar 2G zodat ik nog wel mijn push berichten binnen krijg, maar niet continue 3G aan heb staan wat nogal veel batterij misbruikt...Mad Marty schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:45:
Locken is hetzelfde als je scherm uit doen (als je 'm lockt, doe je er toch niks mee). Zowel Green Power als Juice Defender switchen van 3G naar 2G als je scherm uit gaat en terug als je scherm aan gaat. Heb je ze überhaupt bekeken?
[ Voor 26% gewijzigd door Icyzer op 17-07-2010 13:09 ]
Dit topic is gesloten.