Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 159.158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Ik val je niet aan hoor. Het was meer iets richting de vragensteller en ook daar niet echt een aanval. Meer een verzuchting. :)
Ja sorry, maar met dat APNdroid heb ik dus nu even gezeten. Als ik dat aankik, daarboven, dat is gegarandeerd dat ik de hele vakantie geen internetverbinding meer maak? Ook als ik opstart staat dat dan aan? En kan ik voor de zekerheid bijvoorbeeld nog wat klooien aan de internetverbinding instellingen, zodat hij geen connectie met Vodafone / andere netwerken kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
APNdroid verklooit juist je instellingen zodat je niet kan internetten..
Als je dat dan ook nog handmatig gaat doen, werkt en APNdroid niet goed en heeft 't geen nut =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Is het eigenlijk mogenlijk om apps in een mapje te zetten (iets wat ik ken van Windows mobile)
Nu heb ik namelijk een behoorlijk lange lijst met apps welke ik best weinig gebruik maar toch wel eens in de 2 weken zeg maar ;)
Dus die in een mapje gooien zou voor mij wel een uitkomst zijn.
Net zoals een mapje games want die passen niet meer op me homescreen (1 van de 7 is voor games ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan toch folders maken en daar je snelkoppelingen in dumpen =)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mi96lyt0iKRhWUrLBm9AKk04/full.png

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 17-07-2010 15:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

klaasbram schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:36:
Is het eigenlijk mogenlijk om apps in een mapje te zetten (iets wat ik ken van Windows mobile)
Nu heb ik namelijk een behoorlijk lange lijst met apps welke ik best weinig gebruik maar toch wel eens in de 2 weken zeg maar ;)
Dus die in een mapje gooien zou voor mij wel een uitkomst zijn.
Net zoals een mapje games want die passen niet meer op me homescreen (1 van de 7 is voor games ;) )
Je kan gewoon mapjes maken, of je kan een app downloaden die zulke foldertjes voor je maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:41:
[...]
Je kan gewoon mapjes maken, of je kan een app downloaden die zulke foldertjes voor je maakt
Appsorganizer is er zo een. Werkt perfect! Ik heb op mijn hoofdscherm (Desire) een folder voor de apps die als 'favorite' staan aangemerkt en op een ander scherm meerdere folders met categorieën.
Het mooie van Appsorganizer is dat 1 app in meerdere categorieën kan zitten. Werkt imho beter als zelf folders maken; die moet je nl zelf bijhouden.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
mphilipp schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:46:
[...]

Appsorganizer is er zo een. Werkt perfect! Ik heb op mijn hoofdscherm (Desire) een folder voor de apps die als 'favorite' staan aangemerkt en op een ander scherm meerdere folders met categorieën.
Het mooie van Appsorganizer is dat 1 app in meerdere categorieën kan zitten. Werkt imho beter als zelf folders maken; die moet je nl zelf bijhouden.
Ik ben ook gebruiker van Appsorganizer en ik mis 1 ding, ik zou ook een bookmark in zo'n mapje van appsorganizer willen zetten, maar dat lukt niet. Is hier een alternatief voor ? (ik wil dus bv 2 bookmarks die tussen mijn browserbookmarks als een soort app in appsorganizer willen zetten)

[ Voor 7% gewijzigd door ParaNoiMia op 17-07-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ParaNoiMia schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:30:
[...]
Ik ben ook gebruiker van Appsorganizer en ik mis 1 ding, ik zou ook een bookmark in zo'n mapje van appsorganizer willen zetten, maar dat lukt niet. Is hier een alternatief voor ? (ik wil dus bv 2 bookmarks die tussen mijn browserbookmarks als een soort app in appsorganizer willen zetten)
Antwoord van de Apps Organizer site:
If you want to organize apps, bookmarks, contacts and shortcuts in a single application you can try FolderOrganizer, exported Apps Organizer data can be easily imported
Kost nét geen hele Euro, en er is een Lite versie om te proberen. Je loopt er dus niet op leeg.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=200x200&chl=market://search?q=pname:com.abcOrganizer

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Om even terug te komen op swiftkey. Deze kon ik niet downloaden voor de X10. Ik heb contact gehad met ze en dit is wat ze zeiden:

"We had an early issue with SwiftKey where it was not appearing in the Market for certain handsets and installations of Android. We've now resolved this, so it should be in there for you"

inmiddels is het dus wel in de market te verkrijgen. Ik heb het net ff uitgetest. En ik vind het een hele lekkere keyboard. Alleen jammer dat je tijdens de beta alleen maar 1 language module kan downloaden. Ik typ vaak in het nederlands en in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

avec_style schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:06:
Om even terug te komen op swiftkey. Deze kon ik niet downloaden voor de X10.
Ik zou willen dat men bij Google dit soort issues iets sneller oppakt en/of het systeem zodanig aanpast dat het gewoon goed werkt. Soms duurt het weken voor een bepaalde app zichtbaar is voor een bepaald apparaat.

Ik ben overigens wel benieuwd wat de mannen van Swiftkey gaan rekenen, want hij is niet voor niets time-limited...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

mphilipp schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:16:
[...]

Ik zou willen dat men bij Google dit soort issues iets sneller oppakt en/of het systeem zodanig aanpast dat het gewoon goed werkt. Soms duurt het weken voor een bepaalde app zichtbaar is voor een bepaald apparaat.

Ik ben overigens wel benieuwd wat de mannen van Swiftkey gaan rekenen, want hij is niet voor niets time-limited...
Het kan ook goed zijn, dat ze bij Swiftkey zelf iets fout hebben gedaan, door in het manifest niet goed aan te geven wat voor eigenschappen van telefoons ze ondersteunen. (zoals bijvoorbeeld verschillende beeldschermresoluties.)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Balachmar schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 21:10:
[...]
Het kan ook goed zijn, dat ze bij Swiftkey zelf iets fout hebben gedaan
Kan, maar het is vaker gebeurt dat het gewoon bij Google lag. Het wordt natuurlijk wel gecorrigeerd, maar het is gewoon lastig als je weet dat iets er is, maar je kan/mag er niet aankomen omdat er ergens een vinkje fout staat.

Misschien moeten ze toch iets aan dat systeem veranderen zodat dit soort dingen sneller opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
avec_style schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:06:
Om even terug te komen op swiftkey. Deze kon ik niet downloaden voor de X10. Ik heb contact gehad met ze en dit is wat ze zeiden:

"We had an early issue with SwiftKey where it was not appearing in the Market for certain handsets and installations of Android. We've now resolved this, so it should be in there for you"

inmiddels is het dus wel in de market te verkrijgen. Ik heb het net ff uitgetest. En ik vind het een hele lekkere keyboard. Alleen jammer dat je tijdens de beta alleen maar 1 language module kan downloaden. Ik typ vaak in het nederlands en in het engels.
Geniaal snel typen, ook in portret modus.. Wat wel leuk is.. Typ maar is "haar" in op een sms applicatie of wat dan ook.. Moet je kijken wat hij als suggestie geeft :o

Of bijvoorbeeld, "ik" (kleine letters, bij grote komt er te staan ik hou van jouw) en vervolgens de middelste blijven aanklikken..

spoiler:
bij "haar" komt er te staan "kutje" :D
en als je ik intypt en de middelste doorklikt dan staat er op een gegeven moment: Ik ben een lekkere geile slet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
thecompany schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:36:
[...]

Geniaal snel typen, ook in portret modus.. Wat wel leuk is.. Typ maar is "haar" in op een sms applicatie of wat dan ook.. Moet je kijken wat hij als suggestie geeft :o

Of bijvoorbeeld, "ik" (kleine letters, bij grote komt er te staan ik hou van jouw) en vervolgens de middelste blijven aanklikken..

spoiler:
bij "haar" komt er te staan "kutje" :D
en als je ik intypt en de middelste doorklikt dan staat er op een gegeven moment: Ik ben een lekkere geile slet
Hij leert van je eerdere sms'jes hè? Dus waarschijnlijk gebruik jij die woorden vaak. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:35:
[...]

Hij leert van je eerdere sms'jes hè? Dus waarschijnlijk gebruik jij die woorden vaak. :)
Toch is dit niet waar. Ik heb vandaag een nieuwe ROM geïnstalleerd. Dus ik begon met een volledig lege telefoon. En je kan al wel raden wat er gebeurde... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hyp Hyper schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:35:
[...]
Nee hoor...er zit iets weirds in die software waardoor ie gewoon bij iedereen dat soort rare zinnen maakt.

[edit]bij 'haar' heb ik trouwens niets. Maar als ik gewoon helemaal niets intyp, staat er 'Het' in het midden en als ik dan steeds de middelste suggestie accepteer, krijg ik 'Het spijt me, ik ben een lekkere geile slet die op de hoogte van de dag....etc'. Even terug was er ook iemand die dit meldde. Lijkt me stug dat we beiden dezelfde x-rated smsjes hebben. Mijn smerigste sms komt van de ING met een TAN code... ;)

[ Voor 40% gewijzigd door mphilipp op 18-07-2010 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb nog een vraag naar een programma, ben er al een poosje naa rop zoek, maar nog niet kunnen vinden. Ik wil graag in portrait een andere keyboard app gebruiken dan in landscape, kan dat? Of een applicatieafhankelijk keyboard? Als zoiets bestaat zou dat ideaal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb niet de moeite genomen om voorgaande topics door te nemen en ben m in deze niet tegen gekomen dus toch maar ff plaatsen. Better safe then sorry zullen we maar zeggen.

More icons widget

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.reeyees.moreiconsfreewidget

Grandioze tool, 4 snelkoppelingen op de plaats van 1

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bornin7ty2 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:19:
Heb niet de moeite genomen om voorgaande topics door te nemen en ben m in deze niet tegen gekomen dus toch maar ff plaatsen. Better safe then sorry zullen we maar zeggen.

More icons widget

[afbeelding]

Ziet er grappig uit, maar is voor mij met mijn lompe vingers volgens mij niet zo handig. Volgens Androlib heeft de gratis versie trouwens 3 icons per plek, en de payed versie 4.

screen (van Androlib, zelf niet geprobeerd)
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/zijF.u.cs.png

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 18-07-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

thecompany schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:36:
[...]

Geniaal snel typen, ook in portret modus.. Wat wel leuk is.. Typ maar is eens (jeez...) "haar" in op een sms applicatie of wat dan ook.. Moet je kijken wat hij als suggestie geeft :o
Misschien als je 1000 woorden per dag tikt is zo'n applicatie handig, maar de standaard typemodus (vooral in portret modus) is toch al behoorlijk goed?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
gwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:32:
[...]

Ziet er grappig uit, maar is voor mij met mijn lompe vingers volgens mij niet zo handig. Volgens Androlib heeft de gratis versie trouwens 3 icons per plek, en de payed versie 4.

[afbeelding]
Ik moet zeggen dat het verbazingwekkend goed werkt, ook met een beetje dikke vingers.
Heb zelf de paid versie, anders heb je idd maar 3 icoontjes per plaats.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

jbr schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:06:
[...]
Misschien als je 1000 woorden per dag tikt is zo'n applicatie handig, maar de standaard typemodus (vooral in portret modus) is toch al behoorlijk goed?
Zoveel typ ik niet, maar ik ben er erg blij mee. Probeer het voor de gein even. Kost niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
mphilipp schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:21:
[...]

Nee hoor...er zit iets weirds in die software waardoor ie gewoon bij iedereen dat soort rare zinnen maakt.

[edit]bij 'haar' heb ik trouwens niets. Maar als ik gewoon helemaal niets intyp, staat er 'Het' in het midden en als ik dan steeds de middelste suggestie accepteer, krijg ik 'Het spijt me, ik ben een lekkere geile slet die op de hoogte van de dag....etc'. Even terug was er ook iemand die dit meldde. Lijkt me stug dat we beiden dezelfde x-rated smsjes hebben. Mijn smerigste sms komt van de ING met een TAN code... ;)
Ehm ja.. ik merk het inderdaad ook. Wellicht 'geleerd' van de sms'jes van de leveranciers van het NL woordenboek?
Bij 'haar' gebeurt er bij mij ook niks, dus da's wellicht wel geleerd van company. ;)
Verder ben ik er nog niet wild van. Ik ben er niet sneller mee dan met Swype.
gwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:32:
[...]

[afbeelding]
Ik vind het wat druk en rommelig uitzien. Wel handig als je écht veel teveel icons hebt. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-07-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Die appsorganizer is in ieder geval wel een oplossing voor me homescreens maar eigenlijk zocht ik iets voor me apps lijst op zich zelf. I.P.V. eindeloos naar beneden scrollen zou ik daar dus het liefst een stel mapjes willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik begrijp nog niet zo goed hoe ik nou kan swypen op mijn Desire... ik heb switfkey gedownload maar kan daar geen swype optie vinden. ook als ik zoek op swype vind ik maar 1 programma waar het ook niet in lijkt te zitten. volgensmij zie ik iets stoms over het hoofd.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

mphilipp schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Zoveel typ ik niet, maar ik ben er erg blij mee. Probeer het voor de gein even. Kost niets.
Wat ik bedoelde was dat de 'leer' functie waarschijnlijk meer input nodig heeft dan die 10 sms'jes die ik per maand stuur. Ik had het trouwens geprobeerd en ik moet zeggen dat het ook best aardig werkt hoor. :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

jbr schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:49:
[...]
Wat ik bedoelde was dat de 'leer' functie waarschijnlijk meer input nodig heeft dan die 10 sms'jes die ik per maand stuur. Ik had het trouwens geprobeerd en ik moet zeggen dat het ook best aardig werkt hoor. :)
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik stuur echt nauwelijks SMSjes.
Juist daarom sta ik versteld van de voorspellende gaven van dat ding. Beter dan Paul, de Octopus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

bornin7ty2 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:19:

More icons widget

[afbeelding]

Wel weer jammer dat het 'services that cost you money - directly call phone numbers' toegang nodig heeft. Nu snap ik wel dat de 'direct dial' optie dat nodig heeft maar ikzelf ben er niet zo'n voorstander van om applicaties die rechten te geven. Voor de rest wel een gaaf idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
FireFoz schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:44:
ik begrijp nog niet zo goed hoe ik nou kan swypen op mijn Desire... ik heb switfkey gedownload maar kan daar geen swype optie vinden. ook als ik zoek op swype vind ik maar 1 programma waar het ook niet in lijkt te zitten. volgensmij zie ik iets stoms over het hoofd.
Swype is iets anders dan Swift. :)
Zoek eens op Swype in dit topic (rechtsboven bij zoeken en daar 'in dit topic kiezen') en kijk naar de Italiaanse link. Daar kun je Swype met NL woordenboek downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik hem in de android market had gezien, maar ik zoek een applicatie die een aantal zinnen bevat in een aantal talen. Niet echt een vertaler dus, meer gewoon een 'zinnen database'. Volgensmij kon hij de zinnen ook voorlezen. Hij mag geen verbinding met internet maken omdat ik hem op vakantie wil gebruiken. Heeft iemand enig idee hoe deze applicatie heet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofra
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09 12:54
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn agenda van m'n Desire. Ik heb bij google, 2 kalenders.
Bij google staan ze beide, en alles werkt zoals het hoort.
Op mijn HTC Desire, zie ik in de standaard agenda app, beide kalenders staan. Maar het probleem is dat ik geen afspraken meer zie voor de 2e kalender.. Terwijl dit 2 dagen geleden wel nog zo was, maar deze afspraken zijn ook ineens "foetsie".
Het disable/enablen in de agenda app heeft niet geholpen.
Als ik een afspraak maak op mijn telefoon, dan komt deze ook gewoon weer bij google (het web) te voorschijn. Dus dat werkt wel. Maar alle andere afspraken zijn niet zichtbaar op mijn telefoon.

Ik heb de agenda gedeeld met iemand, en daar werkt alles wel nog, en staan alle afspraken gewoon in de agenda van de telefoon (het is een nokia met googasync)

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Wie iemand of er een app is waarmee je muziek die je afspeelt met Spotify via je BT carkit in de auto over je speakers kan laten spelen? Zoiets als BTAudio voor WM dus...

[ Voor 13% gewijzigd door djjef85 op 18-07-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Dit hoort hier niet, en we verwachten eigen inzet.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 18-07-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Is die 2e gedeelde agenda soms oorspronkelijk aangemaakt in het account van die andere persoon?
Misschien dat die iets met beveiligingsinstellingen heeft gedaan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofra
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09 12:54
klaasbram schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:27:
[...]

Is die 2e gedeelde agenda soms oorspronkelijk aangemaakt in het account van die andere persoon?
Misschien dat die iets met beveiligingsinstellingen heeft gedaan.. :?
Ik heb de 2e agenda aangemaakt, beide zijn van mij dus, en de ander heeft lees en wijzig rechten.

Best irri dit probleempje.. ik hoop niet dat ik m'n telefoon moet hard-resetten :S (het verwijderen van m'n google account op m'n telefoon ging niet, want dat heeft m'n telefoon nodig..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:52
djjef85 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:27:
Wie iemand of er een app is waarmee je muziek die je afspeelt met Spotify via je BT carkit in de auto over je speakers kan laten spelen? Zoiets als BTAudio voor WM dus...
Heb je imo geen app voor nodig.
Mijn Desire neemt, afhankelijk natuurlijk van de carkit (Parrot 9100) automatisch de media-streaming over van de telefoon naar de carkit.

Hoe je dit doet? Instellingen --> Draadloos & Netwerken --> Bluetooth --> carkit selecten (lang klikken) --> Opties --> Vinkje Media aanzetten.

Je carkit moet dit natuurlijk ook ondersteunen...
Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:25:
Is er een app die ongeveer het volgende doet?
Zodra het scherm lockt 3G uitzetten en alleen 2G aan? en als je unlockt weer 3G?
Waarom wil je dataverbindingen als je telefoon gelocked is. Zelf juicedefender met ultimatejuice geinstalleerd en dat werkt als een trein. Je kunt bijv instellen dat je ieder (paar) uur data wilt syncen, je wanneer het screen gelocked is geen dataverkeer hebt, 'snachts geen data verkeer hebt etc.
Dit maakt het allemaal erg makkelijk en meer uren extra voor je batterij. Werk er nu een dag of wat mee en het bevalt goed. Alles komt gewoon binnen tijdens je reguliere synctime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
djjef85 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:27:
Het gaat erom dat je BT Carkit a2dp ondersteund. Doet deze dat niet, is het niet mogelijk je muziek af te spelen op je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Versch van de pers: TNT Post Android App
Even uitgetest en het ziet er leuk uit. De postcodezoekerd werkt ook goed als ik de straatnaam bewust verkeerd heb geschreven. Ook de postkantoorzoeker werkt prima. Ik heb GPS uit staan, en als ik het vinkje 'gebruik GPS voor lokatie' aanzet (in de app) gebruikt ie zo te zien de generieke lokatie adhv GSM masten. Netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dat is wat voor mij zeg, zou helemaal ideaal zijn als de T&T te volgen zou zijn via GPS :D
* CLB CLB heeft geen Androidtoestel meer en staat op 't punt om er een te bestellen... of niet... of wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Weet iemand of er een tool voor android beschikbaar is zoals bijvoorbeeld FTD? Zou handig zijn om zo mijn htpc downloads aan te kunnen sturen met sabnzbd+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

CLB schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:57:
* Sebazzz CLB heeft geen Androidtoestel meer en staat op 't punt om er een te bestellen... of niet... of wel...
Jij wisselt ook iedere maand van toestel? :?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen android? Ksst! Weg hier! :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal gelijk al mijn TopicStarts in ABM aanpassen met *Mag niet van Sjaak* dan :9

[ Voor 83% gewijzigd door CLB op 19-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Is er een een zg "festival" app.
Dus 1 knop en alles gaat naar max. energy safe. Dus 3g uit enkel sms/bellen en het display wordt bijv. zwart met witte letters. alles om zo lang mogelijk stand-by te blijven.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met een browser / programma waarmee ik live te tour de france kan volgen via de mobiele website (m.nos.nl/tour) en dan live. In Opera Mini krijg ik steeds dat de stream niet geopend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pinin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:54:
Dus 1 knop en alles gaat naar max. energy safe. Dus 3g uit enkel sms/bellen en het display wordt bijv. zwart met witte letters. alles om zo lang mogelijk stand-by te blijven.
Of je koopt een solar charger...ben je autonoom. Voor zover zo'n ding een beetje werkt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Pinin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:54:
Ik heb op mijn Hero met het handje complete dataverbindingen, gps, bluetooth uit gezet, helderheid op zijn laagst, en als ik hem niet nodig had, compleet uit gezet.

Heb het van vrijdagochtend (7 uur) t/m maandag (13 uur) volgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
@ festival vraag

ook een mogelijkheid: je haalt zo'n vintage mobiele telefoon vanonder 't stof... mocht je nog ergens zo'n ding met monochroom schermpje en druktoetsen hebben liggen :)

zo riskeer je ook geen diefstal/verlies/schade-door-overvloed-van-bier van je HTC Legend _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door renio op 19-07-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie weten kun je in tegenstelling tot iOS dus ook bepaalde software installeren buiten de market om.
Bepaalde software zoals napster en torrents enzo komen ook regelmatig op de frontpage.
Mogen de android varianten hierop ook hier gewoon besproken worden? Of is dit tegen de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:08:
Zoals jullie weten kun je in tegenstelling tot iOS dus ook bepaalde software installeren buiten de market om.
Bepaalde software zoals napster en torrents enzo komen ook regelmatig op de frontpage.
Mogen de android varianten hierop ook hier gewoon besproken worden? Of is dit tegen de regels?
Gezien het gebruik van deze applicaties niet illegaal hoeft te zijn (lees: gebruiken voor onbeschermd materiaal), lijkt mij het bespreken hiervan geen probleem. Tenzij de discussie zich specifiek richt op het gebruiken van de toepassingen voor illegale doeleinden.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

renio schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:06:
@ festival vraag

ook een mogelijkheid: je haalt zo'n vintage mobiele telefoon vanonder 't stof... mocht je nog ergens zo'n ding met monochroom schermpje en druktoetsen hebben liggen :)

zo riskeer je ook geen diefstal/verlies/schade-door-overvloed-van-bier van je HTC Legend _/-\o_
Tuurlijk, misschien doe ik dat ook wel (maar zal iets moeten aanschaffen en een 6310i is niet de goedkoopste)

maar er is dus niet zo'n app? want dat is mijn vraag.

Misschien zelf maken met de nieuwe tool. >gaat eens kijken hoe het werkt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Kan je (in Android Market) aangeven dat je voor een bepaalde applicatie geen updates meer wilt ontvangen? Ik weet wel dat je notificaties voor alle apps kan uitzetten. Ik wil namelijk Shazam niet updaten vanwege dat limiet wat er tegenwoordig op zit. O-) Of iemand moet bevestigen dat je wél kan updaten omdat Shazam aan je telefoon-id is gekoppeld en daarmee nogsteeds onbeperkt kan taggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 08:35
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:04:
Kan iemand mij helpen met een browser / programma waarmee ik live te tour de france kan volgen via de mobiele website (m.nos.nl/tour) en dan live. In Opera Mini krijg ik steeds dat de stream niet geopend kan worden.
Ik volg de Tour voornamelijk via Radio1 - Tour de France. Aangezien mijn X10 geen fm-radio heeft, doe ik dat m.b.v. de app Radio.nl (tientallen internet streams van Nederlandse radiozenders, o.a. van Radio1).

Heb net even getest met de standaard Android browser (Android 1.6), en daar krijg ik (via Vodafone) gewoon een live stream te zien hoor. Wel belachelijk slechte kwaliteit helaas, maar het kan wel :P

[ Voor 3% gewijzigd door DerManiak op 19-07-2010 16:33 ]

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Maranello schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:29:
Kan je (in Android Market) aangeven dat je voor een bepaalde applicatie geen updates meer wilt ontvangen? Ik weet wel dat je notificaties voor alle apps kan uitzetten. Ik wil namelijk Shazam niet updaten vanwege dat limiet wat er tegenwoordig op zit. O-) Of iemand moet bevestigen dat je wél kan updaten omdat Shazam aan je telefoon-id is gekoppeld en daarmee nogsteeds onbeperkt kan taggen.
ik heb mijn shazam geupdatet, en ik zit niet aan een limiet vast. Als je al Shazam had voordat de update uitkwam hoef je je geen zorgen te maken. (dit staat trouwens ook in de marketbeschrijving van ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Icyzer schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:25:
Is er een app die ongeveer het volgende doet?
Zodra het scherm lockt 3G uitzetten en alleen 2G aan? en als je unlockt weer 3G?
Beetje traag antwoord maar ik zet mijn geld op nee, die is er niet.

Even een toelichting: ik heb nog geen enkel widget of programma gevonden die dit kon. Wat er te downloaden is, is alleen een snelkoppeling naar het instellingscherm waar je dat kan wijzigen.
Reden schijnt te zijn dat Google deze methode niet beschikbaar heeft gemaakt voor developers.

Maar goed, al een jaar geen developer meer, dus wellicht wordt ik nog verrast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds 1.6 is dat er niet meer nee, net zoals GPS en dergelijke, mag niet meer on/off werken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

_Calvin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:57:
[...]

Beetje traag antwoord maar ik zet mijn geld op nee, die is er niet.

Even een toelichting: ik heb nog geen enkel widget of programma gevonden die dit kon. Wat er te downloaden is, is alleen een snelkoppeling naar het instellingscherm waar je dat kan wijzigen.
Reden schijnt te zijn dat Google deze methode niet beschikbaar heeft gemaakt voor developers.

Maar goed, al een jaar geen developer meer, dus wellicht wordt ik nog verrast....
Argh, zelfs niet op geroote telefoons? Erg balen, hopelijk fixen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:29:
(...) Ik wil namelijk Shazam niet updaten vanwege dat limiet wat er tegenwoordig op zit. O-) Of iemand moet bevestigen dat je wél kan updaten omdat Shazam aan je telefoon-id is gekoppeld en daarmee nogsteeds onbeperkt kan taggen.
Een zeer mooi alternatief voor Shazam is SoundHound. Het werkt niet alleen sneller, maar levert ook meer informatie op, zoals de lyrics. En het allermooist: Je kan er ook een lied in neurieën/zingen/hummen/whatever you like :D
Echt veel bijzonderder dan Shazam IMHO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Helaas betaal je voor soundhound wel 5 dollar. Aangezien ik Shazam voor 13 juli heb geïnstalleerd, is het voor mij nog gratis en hou ik het voorlopig bij Shazam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:22:
[...]

Een zeer mooi alternatief voor Shazam is SoundHound. Het werkt niet alleen sneller, maar levert ook meer informatie op, zoals de lyrics. En het allermooist: Je kan er ook een lied in neurieën/zingen/hummen/whatever you like :D
Gelukkig heb ik SoundHound in mijn downloadsmap staan, dus ik ga hem zeker even uitproberen! (Ondanks dat ik Shazam onbeperkt heb)

Edit:
Nice, het werkt zelfs met mijn stemgeluid!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Ik gebruik nu Handcent SMS op mijn Galaxy S maar als ik een SMS'je krijg dan krijg ik zowel een notificatie van de normale SMS app als van Handcent, ik hoor twee keer mijn notificatiegeluidje en als ik de SMS vervolgens lees in Handcent dan verdwijnt de notificatie in de taakbalk bovenin alleen voor Handcent, het normale envelopje blijft staan. Is dit op te lossen ? Handcent staat standaard ingesteld, heb de opties al bekeken. Ik kan natuurlijk de notificaties van Handcent uitzetten maar dan nog moet ik handmatig de notificatie van de standaard SMS app wissen uit de taakbalk.

Ik gebruikte op mijn iPhone overigens altijd Midomi en Soundhound is volgens mij de Android versie van Midomi. Ik vind het in ieder geval een geweldige app, beter dan Shazam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notificatie van de normale SMS applicatie uitzetten, klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:22:
[...]

Toptip! Bedankt! Over die beschrijving in de Market bij Shazam twijfelde ik een beetje, maar dit is beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

nvm, ik dacht dat ik in GS-topic zat 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door gwystyl op 19-07-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

CLB schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:11:
Notificatie van de normale SMS applicatie uitzetten, klaar..
Crap, echt zo simpel :D Soms moet je even verteld worden hoe dom je bent, dank daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Nieuwe Launcher Pro (Plus)!
http://www.launcherpro.com/?p=130

Plus is met widgets :D Ziet er zeer goed uit maar je moet er echter wel $ 2.99 voor neerleggen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuk puntje voor SoundHound: Als je zelf hebt gezocht door te zingen, kun je luisteren hoe anderen dat lied hebben ingezongen. Best grappig soms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
JKratos schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 01:12:
Nieuwe Launcher Pro (Plus)!
http://www.launcherpro.com/?p=130

Plus is met widgets :D Ziet er zeer goed uit maar je moet er echter wel $ 2.99 voor neerleggen.
Ik heb 'm zojuist aangeschaft...m'n allereerste Android app waar ik voor betaald heb. Echt zo'n app welke groeit en groeit, steeds beter wordt, en zo de moeite waard is dat ik er geld voor uit wil geven. Dat gebeurd niet snel...ik blijf meestal hangen bij "probeer-versies" :)

Ik ben erg benieuwd naar de komende widgets...vooral de Agenda widget. Hopelijk ook snel een Berichten widget en een Mail widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Ik ben op dit moment SwiftKey aan het proberen. De voorspelling werkt best aardig, maar het is wel een beetje langzaam. Natuurlijk moet hij een en ander uitrekenen wat de vertraging verklaard, maar toch een beetje jammer. Wel heb ik ondertussen de optie gevonden om je persoonlijke gegevens te verwijderen en of hij door je sms berichten heen moet lopen. Het automatisch spaties invoegen werkt nog wat onwennig, iets wat bij het standaard toetsenbord ook niet handig aan te passen is. HTC IME mod werkt wat dat betreft nog het prettigst.
Dit is een mooie test. Dit en Swype werken als je er eenmaal aan gewend bent fijner dan de traditionele toetsenborden. Jammer dat Swype nog niet in het Nederlands is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ik vind maar geen werkbare download mogelijkheid om Soundhound (de gratis versie) af te halen... toch niet via de market en ook niet via blog website en dergelijke. Ik vraag niet achter illegale toestanden maar dus eerder een link of dergelijke waar die gratis uitvoering te halen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

@DRvDijk, ik heb Swype wel in het nederlands via een download ergens op GoT gevonden. Waarschijnlijk zelfs dit topic. Werkt echt nog steeds geweldig! :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

renio schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:49:
ik vind maar geen werkbare download mogelijkheid om Soundhound (de gratis versie) af te halen... toch niet via de market en ook niet via blog website en dergelijke. Ik vraag niet achter illegale toestanden maar dus eerder een link of dergelijke waar die gratis uitvoering te halen is...
k heb m net van de market gehaald..

probeer dit eens: Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.melodis.midomiMusicIdentifier.freemium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
renio schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:49:
heb hem net uit de (nederlandse) market gehaald, dus dat werkt gewoon prima :)

ik heb wel een ander vraagje:

Ik heb galaxy S, en ik zie dat mijn wifi verbinding steeds aan staat, en als ik hem uit zet hangt hij soms. Ik zou alleen niet weten hoe ik er achter kom welke app daarvoor zorgt...
Is er een andere manier dan 1 voor 1 al mijn apps te uninstallen?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:13:
heb hem net uit de (nederlandse) market gehaald, dus dat werkt gewoon prima :)
Bij jou wel ja, bij hem niet zoals die zegt..
En dat kan liggen aan z'n toestel / Androidversie / resolutie / provider en tal van andere mogelijkheden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Weet niet of het hier bekend is.
Maar de Appbrain app icm Fast Web Installer van dezelfde maker, zorgt ervoor dat als je een app via de appbrain site installeert, deze meteen tot installeren overgaat. Dus zonder appbrain op je android toestel te syncen met appbrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
bedankt voor de moeite voor wat betreft die soundhound download kwestie... echter geen van de suggesties werken. Ik werk met een HTC Legend... heb nu de soundhound apk ergens gevonden en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had 'm ook wel voor je kunnen uploaden, version 2.0.0 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binjap
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2021
Heb gisteren swype geïnstalleerd. Werkt behoorlijk goed zeg! Kreeg bij installatie wel en vaag bericht: deze software kan je tekst opnemen en wegsturen
Hoe reëel is dit gevaar? Heb van de link hier gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
binjap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:41:
Heb gisteren swype geïnstalleerd. Werkt behoorlijk goed zeg! Kreeg bij installatie wel en vaag bericht: deze software kan je tekst opnemen en wegsturen
Hoe reëel is dit gevaar? Heb van de link hier gedownload...
Dat zegt elk toetsenbord die je op Android installeert bij de eerste keer.
Gewoon een waarschuwing dat het toetsenbord (dus mogelijk ook de ontwikkelaar ervan) alles kan zien wat jij intikt. Maar als je gewoon een bekend toetsenbord pakt, zit dat wel snor volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

dafmay schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:48:
[...]

Ik heb 'm zojuist aangeschaft...m'n allereerste Android app waar ik voor betaald heb. Echt zo'n app welke groeit en groeit, steeds beter wordt, en zo de moeite waard is dat ik er geld voor uit wil geven. Dat gebeurd niet snel...ik blijf meestal hangen bij "probeer-versies" :)

Ik ben erg benieuwd naar de komende widgets...vooral de Agenda widget. Hopelijk ook snel een Berichten widget en een Mail widget.
Ik ben niet bekend met dit product maar ziet er goed uit. Is het nou juist wel of niet voor HTC's bedoeld. En wat is de beste manier om het te downloaden? Ik heb een HTC legend. Heel erg duidelijk is het allemaal niet.

Kan je nog uitleggen wat ik er meer mee kan dan enkel de people widget.

[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 20-07-2010 10:51 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Kan iemand mij vertellen of er een music player is met een goede shuffle functionaliteit? De standaard HTC speler en een eerdere versie van Cubed shuffelen per luister sessie wel goed, maar het mooiste zou zijn dat er per sessie geregistreerd wordt wat er gespeeld is en dat dit meegenomen wordt in opvolgende sessies niet afgespeeld wordt. Wat ook nog kan is het eenvoudig samenstellen van een playlist die qua volgorde geshuffeld kan worden.

Als ik 4 gig aan muziek heb wil ik op de heen en terugreis niet hetzelfde nummer horen.

[ Voor 9% gewijzigd door EnsconcE op 20-07-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:50:
Ik ben niet bekend met dit product maar ziet er goed uit. Is het nou juist wel of niet voor HTC's bedoeld.
En wat is de beste manier om het te downloaden? Ik heb een HTC legend. Heel erg duidelijk is het allemaal niet.

Kan je nog uitleggen wat ik er meer mee kan dan enkel de people widget.
Het is niet speciaal voor HTC's nee, maar gewoon voor (nagenoeg) alle Androidtoestellen die er zijn.
Het is een zogenaamde homescreen replacement, zodoende kun je allerlei extra's doen /
homescreens vullen hoe jij 't wil / interactieve wallpapers instellen / swipen van scherm naar scherm enzovoort..

Er is een speciaal topic voor, neem dat is door: Ervaringen met homescreen-replacements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Kixtart schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:57:
@DRvDijk, ik heb Swype wel in het nederlands via een download ergens op GoT gevonden. Waarschijnlijk zelfs dit topic. Werkt echt nog steeds geweldig! :)
Even op mn ToDo-lijstje zetten om uit te zoeken dan maar! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Laatst online: 15:31
Er zijn wel een aantal overstappers van iPhone naar Android actief hier toch? Ik ben als nieuwe Androidgebruiker (Samsung Galaxy S, 1e smartphone) wel benieuwd wat de ex-iPhone mensen nou echt nog missen in de Android Appmarket ten opzichte van het aanbod op de iPhone. (Ik heb deze thread en twee voorgaande even doorzocht op iPhone maar kon niet echt veel vinden en ik neem aan dat dit soort dingen snel veranderen in op zo'n snel ontwikkelend systeem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Ik zoek een applicatie die te vergelijken is met de HTC wereldklok, iemand enige tips? Ik heb al even gezegd maar kon het niet vinden. K blijf natuurlijk wel doorzoeken en zal ht hier ff melden. Btw een tip voor de mensen die HTC favorite widget missen, Contact Widget doet precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
dafmay schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:48:
[...]

Heb hem nu ook. Geniale app die perfect werkt. Die contacts widget werkt iig al prima en nu idd afwachten op onder andere de agenda widget ja, maar die zal ook wel goed zijn.

Hij zegt binnen ene aantal weken voordat de volgende widgets komen dus afwachten maar ik hoop dat ze sneller komen. Vooral een (goede) agenda widget is zeker gewenst!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Jean-Bob schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:51:
Ik ben als nieuwe Androidgebruiker (Samsung Galaxy S, 1e smartphone) wel benieuwd wat de ex-iPhone mensen nou echt nog missen in de Android Appmarket ten opzichte van het aanbod op de iPhone.
Wat mis je zelf? Of kom je niet van de iPhone?
Ik weet niet of er veel overstappers zijn. De beide platforms zijn erg vergelijkbaar en als je bv een Desire hebt, zit er eigenlijk niets meer of minder op als op een iPhone. Ik denk ook dat er voor elke iPhone app wel een Android equivalent is. Ik denk zelf dat je niet echt heel veel opschiet met een overstap, of het moet om hele specifieke toepassingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
DRvDijk schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:06:
[...]

Even op mn ToDo-lijstje zetten om uit te zoeken dan maar! Thanks :)
Staat in het vorige topic van deze reeks dacht ik. Een Italiaanse site. :)

Edit: hier ook dankzij een linkje van notabene mezelf. :P

Ik kom er trouwens steeds meer in. Waarschijnlijk zal ik met geen enkel toetsenbord meer zo snel zijn. Het heeft een bepaalde leercurve, maar uiteindelijk word het aanklooien zeker beloond.

[ Voor 40% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-07-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Laatst online: 15:31
mphilipp schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Wat mis je zelf? Of kom je niet van de iPhone?
Ik weet niet of er veel overstappers zijn. De beide platforms zijn erg vergelijkbaar en als je bv een Desire hebt, zit er eigenlijk niets meer of minder op als op een iPhone. Ik denk ook dat er voor elke iPhone app wel een Android equivalent is. Ik denk zelf dat je niet echt heel veel opschiet met een overstap, of het moet om hele specifieke toepassingen gaan.
Ik mis zelf niets, kom niet van de iPhone maar ik was benieuwd of er nou dingen zijn die echt nog iPhone only zijn (omdat je vaak opmerkingen ziet over App Store v.s. App market met opmerkingen als App Store wordt gecontroleerd -> hogere kwaliteit, App Store is er langer -> meer apps beschikbaar enz.) En of die nou gemist worden op Android toestellen door voormalig iPhone bezitters. Ik vind het allang mooi dat die apparaten dit allemaal kunnen en dat er elke dag nieuwe dingen bij komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jean-Bob op 20-07-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Jean-Bob schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:05:
[...]
En of die nou gemist worden op Android toestellen door voormalig iPhone bezitters. Ik vind het allang mooi dat die apparaten dit allemaal kunnen en dat er elke dag nieuwe dingen bij komen.
Dat er nog niet zoveel is als op de iPhone is duidelijk. De iPhone is er al langer. Daarnaast is er natuurlijk (ook in de Android appstore) een hoop crap dat ik eigenlijk geen app wil noemen.
Maar goed, er zal ongetwijfeld eea zijn dat er (nog) niet is, of waar de iPhone variant mooier/beter is doordat het al een tijdje in de ontwikkeling zit.

Maar zoals ik ook al opmerkte: ik weet niet of er veel 'overlopers' zijn. Je schiet er imho niet zoveel mee op. Beide telefoons kunnen precies hetzelfde. Tenzij je niet tevreden bent met de Apple policy en meer vrijheid wilt om te doen met je eigen apparaat wat je zelf wilt. Dat was nl ook mijn overweging om een Desire te nemen en niet een iPhone. Of misschien bezitters van een eerste generatie iPhone die voor de keuze stonden 3GS/4/Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:26
Tenzij je niet tevreden bent met de Apple policy en meer vrijheid wilt om te doen met je eigen apparaat wat je zelf wilt. Dat was nl ook mijn overweging om een Desire te nemen en niet een iPhone. Of misschien bezitters van een eerste generatie iPhone die voor de keuze stonden 3GS/4/Android.
[/quote]

Dit is voor mij ook de rede om een Androidbase telefoon te (desire ) hebben ,geen gezeur met providers,Itunes ,batterij makkelijk te verwisselen,geheugen kaarten plaatsen,kortom een meer onafhankelijk platform :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ik ben opzoek naar een Contact widget die er exact hetzelfde uitziet als die van HTC, alleen wil ik meer als 9 contact personen kunnen toevoegen. bestaat er zo'n gratis App ? Ik de android market staan wel 10-tallen waarbij ik door de bomen het bos niet meer zie.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Possible schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:41:
Ik ben opzoek naar een Contact widget die er exact hetzelfde uitziet als die van HTC, alleen wil ik meer als 9 contact personen kunnen toevoegen. bestaat er zo'n gratis App ? Ik de android market staan wel 10-tallen waarbij ik door de bomen het bos niet meer zie.
Deze
GrandDestroyer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:47:
[...] Btw een tip voor de mensen die HTC favorite widget missen, Contact Widget doet precies hetzelfde!
?

Zelf niet gekeken wat het precies is, hoor ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 20-07-2010 22:21 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Hyp Hyper schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:42:
[...]

Staat in het vorige topic van deze reeks dacht ik. Een Italiaanse site. :)

Edit: hier ook dankzij een linkje van notabene mezelf. :P

Ik kom er trouwens steeds meer in. Waarschijnlijk zal ik met geen enkel toetsenbord meer zo snel zijn. Het heeft een bepaalde leercurve, maar uiteindelijk word het aanklooien zeker beloond.
Thanks :) Maar ik héb Swype, officieel als betatester, alleen gaat het mij dus om den Nederlansche taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn visvangsten kan registreren. En met GPS kan ik dan de locatie ingeven waar ik de vis gevangen heb.
Ik weet dat er zoiets is voor de iPhone (kan het echter niet meer vinden op google) maar het zou mooi zijn als het er ook voor de android is/zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:46:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn visvangsten kan registreren. En met GPS kan ik dan de locatie ingeven waar ik de vis gevangen heb.
Ik weet dat er zoiets is voor de iPhone (kan het echter niet meer vinden op google) maar het zou mooi zijn als het er ook voor de android is/zou komen
je kan je foto's toch geo-taggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
DRvDijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:27:
[...]

Thanks :) Maar ik héb Swype, officieel als betatester, alleen gaat het mij dus om den Nederlansche taal
Je kan het jezelf makkelijk maken: lazer die beta eraf en installeer de versie van de link die Hyp Hyper je gaf.

Zelf heb ik die beta ook officieel, maar die was er na een uur ook weer af. Zonder NL had ik er weinig aan. Nu gebruik ik al enkele weken tot volle tevredenheid de versie waar Hyp Hyper ook naar verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel-o schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:48:
[...]

je kan je foto's toch geo-taggen?
Ja dat zou kunnen, maar ik wil graag een app die wanneer de foto is gemaakt ook aanvullende informatie kan meegeven. Zoals soort vis, grootte etc. En wanneer ik dan weer wil vissen, kan ik nakijken wat ik waar heb gevangen in één oogopslag
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.