Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 159.160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:46:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn visvangsten kan registreren. En met GPS kan ik dan de locatie ingeven waar ik de vis gevangen heb.
Ik weet dat er zoiets is voor de iPhone (kan het echter niet meer vinden op google) maar het zou mooi zijn als het er ook voor de android is/zou komen
Dit is denk ik precies wat je zoekt: http://www.appbrain.com/app/com.bigangler
Ik heb even gauw gezocht op 'fishing' op Appbrain, en ik kwam die tegen. Kost dus wel geld, maar als je wat verder zoekt vindt je er misschien één die gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Zoals deze, eerste in de "related apps"

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand welke fullscreen twitter widget lijkt op de officiele van twitter maar waarin je makkelijk urls kunt shrinken en @username kan doen? ik vind die widget er gelikt uitzien maar het twitteren zelf is veel te beperkt. ik heb al wel andere apps gedownload zoals twidroid maar in de gratis versie daarvan kun je weer geen fullscreen widget gebruiken...en die vind ik er eigenlijk niet mooi uitzien.

of kan het wel met de officiele twitter app en mis ik iets?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Weet er iemand een notificatie app die zowel SMS, MMS, Gmail en popmail aan kan? Ik heb een Samsunng Galaxy S en hebnu Flash Notify en Missed Reminder geprobeerd, maar die kunnen geen popmail in hun notify meenemen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:06:
[...]

Ik heb even gauw gezocht op 'fishing' op Appbrain, en ik kwam die tegen. Kost dus wel geld, maar als je wat verder zoekt vindt je er misschien één die gratis is ;)
Bedankt, dit is precies wat ik zoek. $0,99 volgens mij zag ik. Dat valt heel erg mee. Had appbrain nog niet op mijn htc gezet, nu dus wel :-). Ik zal eens kijken wat er allemaal bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook jij bedankt, ga eens wat vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al RockPlayerBase gedownload?

Een video player applicatie die bijna alle codecs slikt. En soepel speelt.
Ik denk zelf stiekem dat het een Galaxy S rip is.. maar goed :)
Hij laat yxplayer helemaal achter zich...
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcommunity.com/wp-content/uploads/2010/06/20100610_9a42a5b0ea4bbfec58140FxSDRefF0ad.jpg

Linkie:http://androidcommunity.c...mvb-for-android-20100615/

Alleen voor 1.6 en hoger! Jammer voor mensen met lagere versie :(
Kijk welke ARM instructie set je hebt bij het kiezen van de player versie in de market.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is al wel een tijdje bekend ja, fijne player!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:47:
Die is al wel een tijdje bekend ja, fijne player!
Wat ik mij afvraag sinds hij dezelfde specs heeft als de player in de Samsung Galaxy S. En er bijna hetzelfde eruit ziet.

Is hij geript uit een Galaxy S rom ofzo?

P.S. zulke media player ervaringen zul je nooit te nimmer op iPhones krijgen. Geen enkele telefoon eigenlijk.
+1 voor android 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geript denk niet, aangezien die ook gewoon via de Market te vinden is..
Misschien wel dezelfde maker die net als Swype, z'n app (ook) aan Samsung verpatst heeft...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:09:
Misschien wel dezelfde maker die net als Swype, z'n app (ook) aan Samsung verpatst heeft...
Denk het niet want er zijn meer dingen in de galaxy S met dezelfde UI stijl.

Er zijn ook nog vet veel handige apps buiten de market om... majha vanwege de regels hier mag het helaas niet besproken worden. Net als Roms bij emulators etc.. Najha snap het wel..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Ik ben opzoek naar een app waarbij het mogelijk is dat je een sms invoert op de pc, en deze wordt verzonden door mijn Magic (1.6).
Bestaat er een programma welke dit kan?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
KingCrash schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:23:
Ik ben opzoek naar een app waarbij het mogelijk is dat je een sms invoert op de pc, en deze wordt verzonden door mijn Magic (1.6).
My T-Mobile site kan dat als je T-Mobile hebt. Is niet zo zeer een app, maar komt wel op je rekening. Dat komt dus op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
KingCrash schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:23:
Ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:11:
Er zijn ook nog vet veel handige apps buiten de market om... majha vanwege de regels hier
mag het helaas niet besproken worden. Net als Roms bij emulators etc.. Najha snap het wel..
Bespreken mag wel, als je maar geen directe downloadlinkjes geeft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:09:
Nee, RockPlayer is gewoon van een chinees/jappanner, is ook wel groot aangekondigd in de android community. Dit is de website van de maker. Hier is nog een website.

Aan swype kan ik overigens nog niet echt wennen, met het HTC toetsenbord kan ik sneller dingen invoeren naar mijn idee. Het idee is geweldig, maar ik krijg het niet in mijn fingers, swiftkey maar eens proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 21-07-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwestie van doorzetten, er wordt gezegd dat je na 2 weken niks anders meer wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, Swype hadden we ook nog.
Ik heb het een paar weken gebruikt maar ik werd gek van dat ding.
Ik tik niet alles default Nederlands of Engels maar Nederlands EN Engels. Ik zal het wel fout doen.
Swypen zelf werkt perfect maar die taalwissel :-(
Swiftkey lijkt me beter te bevallen maar ik zie het er nog op uitdraaien dat ik straks weer gewoon het "good old" toetsenbord gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:35:
[...]

Bespreken mag wel, als je maar geen directe downloadlinkjes geeft.. :)
Waarom niet? Dat iets niet in de market zit, maakt het nog niet per definitie illegaal. Ik heb hier zelf ook wel een en ander aan zelfgemaakte android dingetjes*, en als ik daarvan een linkje wil geven mag dat gewoon hoor.

*gewoon wat programmeeroefeningetjes, niets interressants ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:42:
Kwestie van doorzetten, er wordt gezegd dat je na 2 weken niks anders meer wilt...
Daar had ik na 5min al last van. Wel met de gedownloade versie met NL taal erin; met de officiele beta mis je een heel stuk beleving/handigheid. Met NL erin herkent hij zoveel meer woorden, dat het typen veel sneller gaat. Je hoeft dan niet meer heel nauwkeurig te swypen om toch veel woorden te herkennen.
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:54:
Oh ja, Swype hadden we ook nog.
Ik heb het een paar weken gebruikt maar ik werd gek van dat ding.
Ik tik niet alles default Nederlands of Engels maar Nederlands EN Engels. Ik zal het wel fout doen.
Swypen zelf werkt perfect maar die taalwissel :-(
Swiftkey lijkt me beter te bevallen maar ik zie het er nog op uitdraaien dat ik straks weer gewoon het "good old" toetsenbord gebruik.
Taal wisselen gaat vrij snel door Q ingedrukt te houden, dan krijg je een popup met de talen die je kan kiezen. Ik wissel ook vrij veel tussen NL / EN / DE, en dat werkt prima.

[ Voor 41% gewijzigd door gwystyl op 21-07-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft het duidelijk over programma's waar je voor moet betalen (doelende op 'oa roms bij emulators enzovoort')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Laatste mooie aanwinst van Android apps: Smart Vibrator.

Kan een beetje raar/smerig (:D) klinken voor sommigen, maar is een simpele en handige applicatie waarbij je de vibreerstand van zowel inkomende gesprekken en berichten zelf kan instellen, dit is vooral handig wanneer je je telefoon altijd op stil zet.

Ik vind de standaard vibreerstand niet te lang doorgaan om duidelijk te merken dat er iemand belt of SMS't, zeker als de telefoon in een hoesje op het bureau ligt.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeoJ schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:56:
Laatste mooie aanwinst van Android apps: Smart Vibrator.

Kan een beetje raar/smerig (:D) klinken voor sommigen, (...)
Haha, we hebben hier thuis gefilterd internet (solcon) en ik kan die link niet eens openen :+

Over die 'remote SMS'... Ik gebruik deze zelf ook, en iets vergelijkbaars, en heel handig is WiFi File Explorer.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit eigelijk meer te wachten op een T.net Gathering app :D

Voor andere fora heb je al Tapatalk. Werkt op zich ook wel redelijk.
Zou mooi zijn als er een app voor dit forum komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister de update voor Handcent sms geinstaleerd en nu bij een binnenkomende sms blijft het ledj blauw branden.
NIeuwe installatie heeft geen nut gehad.
Iemand hier een oplossing voor?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
_Calvin schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:55:
[...]

Je kan het jezelf makkelijk maken: lazer die beta eraf en installeer de versie van de link die Hyp Hyper je gaf.

Zelf heb ik die beta ook officieel, maar die was er na een uur ook weer af. Zonder NL had ik er weinig aan. Nu gebruik ik al enkele weken tot volle tevredenheid de versie waar Hyp Hyper ook naar verwijst.
Goh, is die Nederlands? 8)7 Dank daarvoor dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:29:
Heb gister de update voor Handcent sms geinstaleerd en nu bij een binnenkomende sms blijft het ledj blauw branden.

Thanks
even in instellingen aanpassen dat je wilt dat het lampje knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:39:
[...]

Dat is bij bij de enige optie om in te stellen.

Knipperen LED
Kleur LED
LED knipperfrequentie.

dus nerges dat hij altijd moet branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Der is sinds vandaag weer een update die het moet verhelpen. Check de market dus ff,

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Is er voor Android een app waarmee je vluchttijden van de hele wereld kan inzien? Ik kan er alleen 1 vinden die voornamelijk voor de VS bedoeld lijkt te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik gebruik FlightStats.

Werkt goed voor vluchten binnen europa en daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:29:

Thanks
Ik had hier ook last van. Ik heb mijn desire even uit en aangezet, zodat het ledje uit was. Daarna ben ik naar de instellingen gegaan, heb even een andere kleur gekozen en tijdinterval en daarna werkte het weer. Je kunt daarna natuurlijk weer je eigen kleur en interval instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:06:
[...]

App binnengehaald voor €0,78!!!!!!! Het is precies wat ik nodig heb.
De vis haal ik binnen, maak een foto en kan gelijk alles invullen.

Bedankt voor het zoeken. Ik kende appbrain niet, maar ook die app gelijk geinstalleerd. :-)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik gebruik Touiteur als twitter app maar de widget update bij mij niet automatisch. ik moet steeds handmatig op updaten klikken anders gebeurd er niks, zelfs als ik eerst update in de app zelf en vervolgens naar de widget kijk is ie niet geupdate. Weet iemand hoe dit komt en of dit hoort? want zo heb ik vrij weinig aan die widget...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:15:
Ik zit eigelijk meer te wachten op een T.net Gathering app :D

Voor andere fora heb je al Tapatalk. Werkt op zich ook wel redelijk.
Zou mooi zijn als er een app voor dit forum komt ;)
Die applicatie heb je wel, dat heet "internet" of "browser". Ik kan heerlijk anders met 800x480 door gathering kijken en ook posten etc. Niks lastigs aan?
Dus ja zie het nut er niet echt van in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
WOW! Dit vind ik echt té vet gewoon! Als het daadwerkelijk werkt zoals op deze demo mogen ze er wat mij betreft snel mee uitkomen. Plus Nederlands woordenboek natuurlijk, anders wordt het weer irritatie galore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
Ziet er inderdaad ontzettend interessant uit. Ga het zeker proberen zodra het uit is.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Aan het begin van het filmpje dacht ik nog, tsja, dat kan mijn Legend ook, maar toen hij zonder toetsenbord en scheef begon te typen moest ik toegeven dat het een indrukwekkend stukje software is, dat BlindType.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:29:
[...]
Die applicatie heb je wel, dat heet "internet" of "browser". Ik kan heerlijk anders met 800x480 door gathering kijken en ook posten etc. Niks lastigs aan?
Dus ja zie het nut er niet echt van in :P
Misschien zie je met die apps alles meteen in een formaat dat wat handiger is op een smartphone. Je kunt idd alles bekijken, maar je moet voor bepaalde forums wel steeds in-en uitzoomen. Tapatalk giet alles in een handiger formaat. Dat is het nut. Sommige fora hebben overigens een speciale mobiele stylesheet, dat werkt dan ook wel fijn natuurlijk. Dan heb je Tapatalk niet nodig, want dat is gewoon wat ie doet. Tapatalk bestaat ook nog uit een plugin die de site admin moet installeren. Die zal dan wel een mobiele styleheet opboeren voor jouw apparaat.

[ Voor 21% gewijzigd door mphilipp op 22-07-2010 12:29 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Een x-post :p

Weet iemand of je op Android ook die apps heb om muziek te maken, zoals je dat op de iPhone hebt.
Zoals:
- (human)Beatbox app
- Fluit app (Ocarina)
- Drum app
- Piano app

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DNA_Saint schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:07:
Een x-post :p

Weet iemand of je op Android ook die apps heb om muziek te maken, zoals je dat op de iPhone hebt.
Zoals:
- (human)Beatbox app
- Fluit app (Ocarina)
- Drum app
- Piano app
Piano in ieder geval xPiano. Drum app heb ik ook al gezien bij een vriend. Voor de rest zou een ocarina app wel gaaf zijn! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Swype,
gwystyl schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:57:
Taal wisselen gaat vrij snel door Q ingedrukt te houden, dan krijg je een popup met de talen die je kan kiezen. Ik wissel ook vrij veel tussen NL / EN / DE, en dat werkt prima.
Bedankt, dit had ik gemist. Ik gooi hem in de herkansing :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
avec_style schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:39:
[...]

Ik vind HandCent SMS een beetje een buggy app. Veel te 'log'. Gebruik daarom ChompSMS, werkt hetzelfde alleen heeft in mijn ogen betere developers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 21:02
Zojuist Swype eens geinstalleerd op m'n Desire...tot nu toe afgehouden, was/ben namelijk erg tevreden over het standaard toetsenbord van HTC. Maar...ik kan nergens kiezen voor het Swype toetsenbord...ik heb wel de setting "swype " aangevinkt bij Menu > instellingen > taal en toetsenbord. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je moet je input nog veranderen naar Swype =)
Even 2 seconden drukken op een vak waar je tekst kunt invoeren dan zie je 'touch input', Swype kiezen en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
Ja je moet je input nog veranderen naar Swype =)
Even 2 seconden drukken op een vak waar je tekst kunt invoeren dan zie je 'touch input', Swype kiezen en klaar!
Ah...zo simpel kan het zijn...thanks! Ben ff gaan type, maar wat werkt dat gaaf zeg!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welcome to Android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yep...maar dat was mij al wel bekend hoor, ik vind dat alles heerlijk eenvoudig/intuitief werkt (tov winmo/symbian).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik dafmay... daarom ook de knipoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:06:
Weet ik dafmay... daarom ook de knipoog
Ja had ik gezien, wat ik schreef was ook meer een bevestiging van wat jij zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
:( Doodle Jump...

ben al de hele dag verslaafd. Contest op IRC, en ik vrees zomaar eens dat mijn to-do van vandaag niet af gaat komen. Whaha. Wat een geniale game... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Touchdomex schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Piano in ieder geval xPiano. Drum app heb ik ook al gezien bij een vriend. Voor de rest zou een ocarina app wel gaaf zijn! :D
Kun je dan blazen in je mic? :o :D

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Mad Marty schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:27:
[...]

Dat kan altijd maar of het iets doet is wat anders
Ben niet zo dol op dat soort appjes. De vocht-detectie-stickers die in de meeste telefoons wel zitten ook niet zo.

@ DNA_Saint
En ja, er zijn zat drum, piano, gitaar, fluit en saxozie apppies te vinden. Gewoon even in de market (of een android-applicatie-site) zoeken. of gewoon ff crossposten in alle android topics 8)7
Dat verwacht je niet echt van zo'n GoT-pro

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[...]

Geen idee. Maar dat zou zo awsome zijn! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Henk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:21:
:( Doodle Jump...

ben al de hele dag verslaafd. Contest op IRC, en ik vrees zomaar eens dat mijn to-do van vandaag niet af gaat komen. Whaha. Wat een geniale game... :)
Heb hier nooit wat in gezien eigenlijk, wel geprobeerd, maar vond er weinig aan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, ik heb wel eens eerder een appje gehad waarbij dat kon. Dan leek het alsof je scherm 'besloeg' en dan moest je hem met je vinger schoonvegen. Leuk om één keer te doen, maar als je het aan al je vrienden laat zien heb je volgens mij een behoorlijke vochtophoping onderin je foontje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steamy Windows ja. Vind ik echt super. De druppels die omlaag lopen als je over je schermpie gaat kan je dan "besturen" door je telefoon te kantelen. Meeste mensen (zonder iPhone/Android) zijn dan mighty impressed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

Jean-Bob schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:51:
Er zijn wel een aantal overstappers van iPhone naar Android actief hier toch? Ik ben als nieuwe Androidgebruiker (Samsung Galaxy S, 1e smartphone) wel benieuwd wat de ex-iPhone mensen nou echt nog missen in de Android Appmarket ten opzichte van het aanbod op de iPhone. (Ik heb deze thread en twee voorgaande even doorzocht op iPhone maar kon niet echt veel vinden en ik neem aan dat dit soort dingen snel veranderen in op zo'n snel ontwikkelend systeem.)
Ik ben een soort van overstapper van de Iphone. Ik heb tot nu toe altijd alleen een zakelijke telefoon gehad, maar wilde toch eens een eigen telefoon om zakelijk van prive te scheiden. MIjn vriendin had echter een Iphone 3GS en ik heb nav haar goede ervaringen destijds een Ipod Touch genomen. Dus qua apps moest en moet ik nog echt mijn draai vinden in Android.
Ik lees hier regelmatig tips die ik zelf niet gevonden zou hebben, zo onoverzichtelijk is de Android market. En als ik naar een Androlib ga, dan word ik daar ook niet vrolijk van, het laat niets zien van screenshots of zo.
Anyhoe, wat ik nog mis zijn wat fundamentele dingen die in Froyo goed gaan komen, SD installatie, betere respons op de Desire koptelefoon afstandbediening (nu start ik een tweede app, met mijn gecombineerde play/pause knop ipv dat die de podcast die ik via Google Listen luister pauzeert. Doggcatcher zou de knoppen meer 'opeisen' maar dat vind ik echt een draak van een UI hebben) en ik mis de eye-candy van IOS4 die je alleen soepel krijgt met volle ondersteuning van de GPUs in de huidige telefoons, hopelijk komt dat goed met Gingerbread.
Op het apps gebied mis ik nog een tweakers.net app, een goede webwereld app, (is dat ding gewoon zeer ruw geport of ligt het aan mij?) en natuurlijk gewoon alle games van het IOS4 platform. Ik wil op de android telefoon ook gewoon monkey island 2 special edition kunnen spelen, of een puzzle quest of bejeweled, plants vs zombies etc. Hell, ik kan nu niet eens een nette uitvoering van Mahjong puzzelspel vinden, het ziet er allemaal retelomp uit, helaas (misschien nog niets voor een hogere resolutie gemaakt tot nu toe)?
Ik mis ook nog een echt goede RSS reader (of ik begrijp gewoon de huidige apps niet, want ik krijg het niet soepel aan het werk.
Dat was het wel even voor nu... :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Armada schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:46:
En als ik naar een Androlib ga, dan word ik daar ook niet vrolijk van, het laat niets zien van screenshots of zo.
Hmmm, dan kijk jij zeker op een andere Androlib dan de meeste mensen hier :)

Bij zo goed als elke applicatie staan 2 screenshots. Soms ook filmpjes erbij, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Brad Pitt schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:49:
[...]

Hmmm, dan kijk jij zeker op een andere Androlib dan de meeste mensen hier :)

Bij zo goed als elke applicatie staan 2 screenshots. Soms ook filmpjes erbij, etc.
Ik zie het nu ook net bij Doodle Jump, maar ik weet zeker dat ik een aantal andere apps pagina's heb gezien waar niets te zien was. En daarnaast, wat zijn die pagina's een nachtmerrie qua lay-out zeg. En dat gevoel heb ik ook een beetje met de diverse apps die er te downloaden zijn, het heeft allemaal nog een hoog amateuristisch gehalte. Dat zal wel veranderen als er steeds meer geld rondgaat in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ik ben een soort van overstapper van de Iphone. Ik heb tot nu toe altijd alleen een zakelijke telefoon gehad, maar wilde toch eens een eigen telefoon om zakelijk van prive te scheiden. MIjn vriendin had echter een Iphone 3GS en ik heb nav haar goede ervaringen destijds een Ipod Touch genomen. Dus qua apps moest en moet ik nog echt mijn draai vinden in Android.
Ik lees hier regelmatig tips die ik zelf niet gevonden zou hebben, zo onoverzichtelijk is de Android market. En als ik naar een Androlib ga, dan word ik daar ook niet vrolijk van, het laat niets zien van screenshots of zo.
Anyhoe, wat ik nog mis zijn wat fundamentele dingen die in Froyo goed gaan komen, SD installatie, betere respons op de Desire koptelefoon afstandbediening (nu start ik een tweede app, met mijn gecombineerde play/pause knop ipv die de podcast die ik via Google Listen luister en Doggcatcher vind ik echt een draak van een UI hebben) en ik mis de eye-candy van IOS4 die je alleen soepel krijgt met volle ondersteuning van de GPUs in de huidige telefoons, hopelijk komt dat goed met Gingerbread.
Op het apps gebied mis ik nog een tweakers.net app, een goede webwereld app, (is dat ding gewoon zeer ruw geport of ligt het aan mij?) en natuurlijk gewoon alle games van het IOS4 platform. Ik wil op de android telefoon ook gewoon monkey island 2 special edition kunnen spelen, of een puzzle quest of bejeweled, plants vs zombies etc. Hell, ik kan nu niet eens een nette uitvoering van Mahjong puzzelspel vinden, het ziet er allemaal retelomp uit, helaas (misschien nog niets voor een hogere resolutie gemaakt tot nu toe)?
Ik mis ook nog een echt goede RSS reader (of ik begrijp gewoon de huidige apps niet, want ik krijg het niet soepel aan het werk.
Ik begrijp je frustratie. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet voor de iPhone gekozen heb, aan de andere kant ben ik jaloers op al die apps voor de iPhone. Niet alleen werken ze vaak beter maar zien ze er ook altijd gelikter uit.

Ik overweeg alleen al voor de apps om een iPad te kopen... heb nu ruim 2 maanden mijn Desire, maar qua apps valt het echt zwaar tegen. Zelfs op windows mobile waren soms nog betere te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Er zijn inderdaad ook zat applicaties op Androlib waar niks van screenshots oid bij staan.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Mijn moeke heeft sinds gister een iPhone 3GS en mijn ervaring er mee was direct al frustrerend..
De eerste keer dat ze gebeld werd moest ze eerst een melding wegklikken voordat de grote groene knop het deed. Daarnaast probeerde ik een gratis app te installeren, maar na enkele seconden nadat ik op installatie druk (wat trouwens op een zeer onlogische plek, achter de gratis melding, geplaatst) kreeg ik de melding dat het product wat ik wilde kopen (was toch gratis? :z ) niet meer beschikbaar was.

Wat ik wil zeggen is, in het begin zal het allemaal krakkemikkig werken, onduidelijk zijn en gewoonweg raar in bediening maar als je er eenmaal aan bent gewend zal het vast wel soepel gaan. Ik blijf mooi bij mijn Desire :+
Het valt me wel op dat mijn Desire een toch wel 300 keer mooier display heeft >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Moning2 op 22-07-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:07:
[...]

Ik begrijp je frustratie. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet voor de iPhone gekozen heb, aan de andere kant ben ik jaloers op al die apps voor de iPhone. Niet alleen werken ze vaak beter maar zien ze er ook altijd gelikter uit.

Ik overweeg alleen al voor de apps om een iPad te kopen... heb nu ruim 2 maanden mijn Desire, maar qua apps valt het echt zwaar tegen. Zelfs op windows mobile waren soms nog betere te krijgen.
Ik heb de Ipod Touch er nog steeds naast, maar je wilt toch naar 1 apparaat. Overigens heb ik wel het idee dat we op een kantelpunt zitten en dat steeds meer professionelere partijen zich er mee gaan bemoeien omdat er nu een markt blijkt te zijn die geld kan ophoesten. Een van de dingen waar ik bijvoorbeeld op wacht is Pocket Informant, het zit er aan te komen, maar is nog in ontwikkeling. Met het sterk toenemende aantal Android handsets, wordt het nu eindelijk interessanter.
Ik denk zelf dat de gamesmarkt tegengehouden wordt door het probleem van de SD-install (ach wat een nachtmerries kwamen weer terug van Windows Mobile devices toen ik zag dat het geheugen gescheiden was). Zodra de installs gewoon op een 32 GB kaartje plaats kunnen vinden, is het geen probleem meer om 70 MB spellen te installeren.
Nu alleen de GPU ondersteuning van de UI nog als vast onderdeel inbouwen om het geheel wat meer flair te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Halfkakkende schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:10:
Er zijn inderdaad ook zat applicaties op Androlib waar niks van screenshots oid bij staan.
Dat is wat anders. Er zijn er ook heus wel een paar waar dat wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede piano applicatie? Eentje die wel soepel werkt met multi-touch op android 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spellen hoeven nu ook geen probleem te zijn, als de programmeurs 't maar goed regelen.
Content kan nu al gewoon op de SD kaart worden opgeslagen hoor! Zijn enkele spellen die
zo werken dus waarom de rest van de grote spellen dat niet doet is me een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Moning2 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:12:
Het valt me wel op dat mijn Desire een toch wel 300 keer mooier display heeft >:)
Dan heb ik toch een slechte batch ofzo want laatst 3GS van schoonzus ernaast gehouden en dat ziet er toch echt veel mooier uit, is tenminste leesbaar buiten en werkt vloeiender moest ik helaas toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Ik gebruik Feedsquares voor RSS. Via Google Reader beheer ik mijn abo's en met Feedsquares lezen. Werkt heel leuk met een fijnere interface dan die duffe rijen text die je normaal opgeboerd krijgt.

Maak overigens eens een accountje aan op Appsbrain en installeer de app op je Android (incl.web installer) en dan krijg je een ander beeld van de Market. Overigens heb je op de Androlib ook best wel wat screenshots, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik snap wat je bedoelt met de eyecandy. Bij Android is het vrijheid, blijheid wat UI ontwerp betreft. En dat heeft soms goede gevolgen, maar ook heel vaak desastreuze. Sommige mensen snappen gewoon niets van applicatieontwikkeling. Ze hebben een leuk idee, maar kunnen niet of heel slecht programmeren en maken gewoon wanproducten. Maar goed, op de iStore hebben ze ook niemand zitten die naar de kwaliteit van de programma's kijkt, eerder een scheidsrechter die arbitrair beslist wat wel en niet toegestaan wordt.
Waar ik me mateloos aan stoor, en dat is een voortzetting van het gebrek aan kennis over applicatieontwikkeling, is het 3x per week (overdreven) uitbrengen van een update. Leuk dat je zo actief aan je programma sleutelt, maar maak een plan for crying out loud. Hou bij wat je gaat fixen en maar een releasekalender (voor jezelf). Breng dan 1x per maand een update uit of om de 2 weken. Niet 1 of meerdere keren per week wéér een update. Dan ben je wat mij betreft gewoon chaotisch en doelloos bezig.
Maar ja...ik ben ook (ex)applicatieontwikkelaar ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Phusebox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:53:
[...]

Dan heb ik toch een slechte batch ofzo want laatst 3GS van schoonzus ernaast gehouden en dat ziet er toch echt veel mooier uit, is tenminste leesbaar buiten en werkt vloeiender moest ik helaas toegeven.
Het is inderdaad beter leesbaar in het zonlicht, maar de kleuren vind ik persoonlijk veel mooier (AMOLED)
Vloeiend heeft niks met het display te maken en ik merk ook vaak genoeg wat gehakkel bij die iPhone, zo perfect is die zeker ook niet, maar die discussie laat ik achterwege, gaat altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

(...)
(...)
Laatst artikeltje tegengekomen, check maar ff;
http://androidandme.com/2...der-app-to-rule-them-all/

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Armada schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:05:
[...]

Ik zie het nu ook net bij Doodle Jump, maar ik weet zeker dat ik een aantal andere apps pagina's heb gezien waar niets te zien was. En daarnaast, wat zijn die pagina's een nachtmerrie qua lay-out zeg. En dat gevoel heb ik ook een beetje met de diverse apps die er te downloaden zijn, het heeft allemaal nog een hoog amateuristisch gehalte. Dat zal wel veranderen als er steeds meer geld rondgaat in de market.
Probeer anders http://www.appbrain.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 12-09 13:32
Heeft er iemand al een werkende skype appilicatie draaien? Ik heb er 1 geprobeerd maar die kan alleen maar tekst berichten versturen en niet bellen.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
kun je met fring niet skypen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Met fring is het op dit moment niet meer mogelijk om gebruik te maken van Skype. network is gebanned.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
En Nimbuzz dan?

Edit: Nimbuzz lijkt nog wel te werken.

[ Voor 68% gewijzigd door gebruikershaes op 23-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Possible schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:23:
Heeft er iemand al een werkende skype appilicatie draaien? Ik heb er 1 geprobeerd maar die kan alleen maar tekst berichten versturen en niet bellen.
Euhm de Skype applicatie zelf ?!? volgens mij heeft skype nu ook de kosten weer wederom teruggedraaid zonder de extra mobile network fee ofzo die er aan zat. Dus bovenop je data abbo zeg maar. K Las dat op nu.nl

De skype beta app moet je wel even boven water vissen via google, want die is via de market volgens mij niet te downen.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Nope ik zag het inderdaad. Ik had al een Skype app gevonden via XDA maar met deze versie kon je alleen maar berichten versturen. Nimbuzz geprobeerd zoals gebruikerhaes al aangaf en deze werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet het per se van Skype zijn dan? Sipdroid icm voipbuster werkt ook perfect, ook op 3G (met de nodige vertraging)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 21:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Iemand met een link voor Swype? Wilde het wel proberen maar in de market én via appbrain kom ik op een of andere duffe app uit genaamd myTextSpeed. Ook op AndroLib is de app niet te vinden! Of is het een appje-non-grata geworden?

Overigens zoek ik ook nog steeds een goede RSS-reader die ook https links aankan. Ik heb het nodig voor een site die alleen wil communiceren via secure hhtp. Zelfs Google Reader slikt dat niet dus de verwachtingen zijn laag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Nimbuzz gebruik ik ook. Support erg veel clients, ideaal.

@iPhone gezeur: Ik ben het echt een beetje zat. Ja, iOS heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen (ik kan bellen bijvoorbeeld). Net zoals android zijn voor een nadelen heeft, op basis daarvan kun je kiezen wat geschikt is voor jou. Het één is niet persè beter dan het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:31:
Moet het per se van Skype zijn dan? Sipdroid icm voipbuster werkt ook perfect, ook op 3G (met de nodige vertraging)
Misschien wat off-topic maar ik vind sipdroid verre van perfect omdat daarmee ineens alle gesprekken via sip worden afgehandeld terwijl ik dat alleen voor vaste nummers wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Laatst online: 19:53

Matjan

:D

Cyleo schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:38:
Nimbuzz gebruik ik ook. Support erg veel clients, ideaal.

@iPhone gezeur: Ik ben het echt een beetje zat. Ja, iOS heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen (ik kan bellen bijvoorbeeld). Net zoals android zijn voor een nadelen heeft, op basis daarvan kun je kiezen wat geschikt is voor jou. Het één is niet persè beter dan het ander.
Mooi gezegd :*) Het één past beter bij je dan het ander!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xburchartz schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:54:
[...]

Misschien wat off-topic maar ik vind sipdroid verre van perfect omdat daarmee ineens alle gesprekken via sip worden afgehandeld terwijl ik dat alleen voor vaste nummers wil.
Wat natuurlijk anders ingesteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:09
Vroeg me trouwens af of er ook een app is waarbij je voor elke screen een andere achtergrond kan instellen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Cyleo schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:38:
Amen! Niets is beter, dat bepaald idd de gebruiker zelf. Ik gebruik al heel erg lang organizers, PDA's en dan nu smartphones (van Psion tot WiMo), en nu met de Android heb ik toch wel het gevoel dat ik ook met de Psions had. Heel veel mogelijkheden en heel veel leuke en creatieve software. Uiteraard ook veel meuk, maar ik denk dat het Android platform langzaam aan volwassen aan het worden is, dus de kwaliteit gaat omhoog.

Wat ik wel fijn zou vinden is als er wat richtlijnen zouden komen voor interface ontwerp of als de ontwikkelaars op zijn minst iets meer aandacht aan usability zouden besteden. Sommige interfaces zien er uit alsof het een My First Android betreft. Iemand die waarschijnlijk nét kan programmeren maar van gebruikersinteractie totaal geen kaas heeft gegeten. Dat is wel jammer, want het kan best een aardig idee zijn geweest wat aan het pakketje ten grondslag lag. Dat wordt dan volledig om zeep geholpen door de knullige interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

mphilipp schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:49:
[...]

Amen! Niets is beter, dat bepaald idd de gebruiker zelf. Ik gebruik al heel erg lang organizers, PDA's en dan nu smartphones (van Psion tot WiMo), en nu met de Android heb ik toch wel het gevoel dat ik ook met de Psions had. Heel veel mogelijkheden en heel veel leuke en creatieve software. Uiteraard ook veel meuk, maar ik denk dat het Android platform langzaam aan volwassen aan het worden is, dus de kwaliteit gaat omhoog.

Wat ik wel fijn zou vinden is als er wat richtlijnen zouden komen voor interface ontwerp of als de ontwikkelaars op zijn minst iets meer aandacht aan usability zouden besteden. Sommige interfaces zien er uit alsof het een My First Android betreft. Iemand die waarschijnlijk nét kan programmeren maar van gebruikersinteractie totaal geen kaas heeft gegeten. Dat is wel jammer, want het kan best een aardig idee zijn geweest wat aan het pakketje ten grondslag lag. Dat wordt dan volledig om zeep geholpen door de knullige interface.
Er zijn wel design guide lines, maar niet iedereen houdt zich er altijd aan.
http://developer.android..../ui_guidelines/index.html

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
Dit is betaalde software en mag dus niet naar gelinkt worden.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 24-07-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 12-09 13:19
De voorwaarden voor developers zijn aangepast. Nieuw zijn verwijzingen naar derde partijen wat betreft betalingsverkeer. Hoop dat dat betekend dat je binnenkort ook via bank of PayPal kan betalen ipv alleen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Balachmar schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:37:
[...]

Er zijn wel design guide lines, maar niet iedereen houdt zich er altijd aan.
http://developer.android..../ui_guidelines/index.html
Ja, dat is wel leuk dat die er zijn.. maar google zelf houdt zich er niet eens aan.. 8)7

Kijk maar eens naar de verschillende applicaties in Android 2.1 of 2.2. De helft hiervan is met een witte achtergrond (denk aan de market, gmail) met zwarte letters. Daarnaast is het standaard contacts venster, zwart met witte letters. De market gebruikt knoppen met zwarte letters erin, berichten zelf is ook zwart terwijl het email gedeelte (exchange ed) weer zwart is.

Ik ben als ontwikkelaar ook maar een beetje mijn eigen ui kant op gegaan, want qua best practices kan je beter niet de google dingen aanhouden ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Guideline is een richtlijn, geen regel. En al zou het dat zijn, je mag zelf bepalen wat je met je app doet.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
[...]
Probeer eens newsroom - filmpje

Lekkere interface en het verschil met andere RSS readers is dat Newsroom een eigen server heeft die de volledige artikelen scraped incl. plaatjes. Dit zorgt ervoor dat je niet meer vanuit de reader verder moet gaan in de browser om het hele artikel te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik zoek een RSS reader met een widget, waar je in de widget al de titels van een aantal RSS' kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Commentaar op de moderatie graag via mail of dm.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 24-07-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Katseviool schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:00:
[...]
Lekkere interface en het verschil met andere RSS readers is dat Newsroom een eigen server heeft die de volledige artikelen scraped incl. plaatjes. Dit zorgt ervoor dat je niet meer vanuit de reader verder moet gaan in de browser om het hele artikel te lezen :)
Doet me sterk denken aan Feedsquares:
Afbeeldingslocatie: http://bit.ly/aNESsM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
foutje...

[ Voor 96% gewijzigd door Phusebox op 24-07-2010 17:14 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.