Ben ik ook wel benieuwd naar ik heb wallpaper plus geprobeerd . daarmee kun je fotos koppelen maar uiteindelijk zet hij er maar 2 op het schermTimocos schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:03:
Vroeg me trouwens af of er ook een app is waarbij je voor elke screen een andere achtergrond kan instellen.
Met Wallpaper Plus is het me wel gelukt om met bijv. 3 homescreens ook daadwerkelijk een aparte achtergrond per screen te hebben. Echter na een reboot was dit effect weer verdwenen, dan was er links er en rechts zodanig veel van het "geheel" afgesneden dat je weer een overlappende achtergrond had. Wel jammer.edtims schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:57:
Ben ik ook wel benieuwd naar ik heb wallpaper plus geprobeerd . daarmee kun je fotos koppelen maar uiteindelijk zet hij er maar 2 op het scherm
Nickname does not reflect reality
Nokken nou

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 24-07-2010 18:27 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Toen ik van de week bij de pomp stond om weer eens veel te veel benzine in te laden bedacht ik me dat ik nooit een pen bij me heb om eens bij te houden wat m'n verbruik is. Een pen wél in de auto leggen zou natuurlijk een simpele oplossing zijn, maar dat lijkt me niet echt meer Tweakerwaardig
. M'n telefoon heb ik wel altijd bij me...dus 1+1=2.
Helaas was het vinden van een app minder snel dan bovenstaande idee
. Mocht er dus nog iemand een aanrader hebben...graag!
Nu gebruik ik Fuel, maar de functionaliteit is redelijk beperkt. Geen leuke grafieken en statistieken ed. Dus daarom ook maar aCar even geïnstalleerd. Deze app ziet er beter uit, maar bij geen donatie reset hij zich na tien tankbeurten. Kwestie van even kijken of aCar echt lekker werkt denk ik en dan maar doneren. Wat er ook wel leuk uitzag was Gas log, maar deze kon ik dan weer niet installeren op m'n Wildfire
.
* Loogie vervolgt zijn zoektocht naar dé verbruiksapp...
Helaas was het vinden van een app minder snel dan bovenstaande idee
Nu gebruik ik Fuel, maar de functionaliteit is redelijk beperkt. Geen leuke grafieken en statistieken ed. Dus daarom ook maar aCar even geïnstalleerd. Deze app ziet er beter uit, maar bij geen donatie reset hij zich na tien tankbeurten. Kwestie van even kijken of aCar echt lekker werkt denk ik en dan maar doneren. Wat er ook wel leuk uitzag was Gas log, maar deze kon ik dan weer niet installeren op m'n Wildfire
Nog even over die ui guidelines.
Dat apps er vaak slecht uit zien komt mede doordat het best moeilijk is om de ui te maken die je voor ogen hebt.
Ook omdat ze op alle scherm formaten moeten werken, en dus allemaal relative maten/afstanden moeten gebruiken. De ui creator is ook nog eens best iritant soms.
Goede apps om naar te kijken als guideline voor het design zijn de 3dgallery en de twitter app. Er gaan geruchten dat android 3.0 geredesignt gaat worden, en ik verwacht dan dat het meer op die apps gaat lijken, met uitschuivende selectie menu's ipv. full screen midden op het scherm en een klein navigatie balkje boven en een optie balk onder.
Ik hoop dat het met 3.0 een stuk makkelijker wordt in de sdk om zulk soort ui's te maken.
Dat apps er vaak slecht uit zien komt mede doordat het best moeilijk is om de ui te maken die je voor ogen hebt.
Ook omdat ze op alle scherm formaten moeten werken, en dus allemaal relative maten/afstanden moeten gebruiken. De ui creator is ook nog eens best iritant soms.
Goede apps om naar te kijken als guideline voor het design zijn de 3dgallery en de twitter app. Er gaan geruchten dat android 3.0 geredesignt gaat worden, en ik verwacht dan dat het meer op die apps gaat lijken, met uitschuivende selectie menu's ipv. full screen midden op het scherm en een klein navigatie balkje boven en een optie balk onder.
Ik hoop dat het met 3.0 een stuk makkelijker wordt in de sdk om zulk soort ui's te maken.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Double op 24-07-2010 22:07 . Reden: leesbaarheid ]
Mileage?Loogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:14:
Toen ik van de week bij de pomp stond om weer eens veel te veel benzine in te laden bedacht ik me dat ik nooit een pen bij me heb om eens bij te houden wat m'n verbruik is. Een pen wél in de auto leggen zou natuurlijk een simpele oplossing zijn, maar dat lijkt me niet echt meer Tweakerwaardig. M'n telefoon heb ik wel altijd bij me...dus 1+1=2.
Helaas was het vinden van een app minder snel dan bovenstaande idee. Mocht er dus nog iemand een aanrader hebben...graag!
Nu gebruik ik Fuel, maar de functionaliteit is redelijk beperkt. Geen leuke grafieken en statistieken ed. Dus daarom ook maar aCar even geïnstalleerd. Deze app ziet er beter uit, maar bij geen donatie reset hij zich na tien tankbeurten. Kwestie van even kijken of aCar echt lekker werkt denk ik en dan maar doneren. Wat er ook wel leuk uitzag was Gas log, maar deze kon ik dan weer niet installeren op m'n Wildfire.
Valt heel erg mee, je moet voornamelijk goed vooruit denken. Als je eerst in Illustrator of Inkscape je interface in elkaar sleept, dan rits je hem daarna zo in elkaar dmv handgeschreven xml dat allemaal netjes meeschaalt met de grootte van verschillende schermen.The_Double schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:19:
Nog even over die ui guidelines.
Het is eigenlijk net een soort HTML met al die layouts, padding, enz.
Dat zit wel Schnorr.
Ziet er goed uit! Net eventjes geïnstalleerd en je kan behoorlijk wat statistieken bijhouden etc. Dit zou hem wel eens kunnen worden, bedankt
is er een app waarmee je de rotatie uit kan zetten met één klik? zodat als ik savonds in me nest niet de hele tijd die irritante draai heb als ik me telefoon iets te schuin houdt?
Geen dank:)Loogie schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:45:
[...]
Ziet er goed uit! Net eventjes geïnstalleerd en je kan behoorlijk wat statistieken bijhouden etc. Dit zou hem wel eens kunnen worden, bedankt.
Gebruik hem zelf ook, mis alleen een koppeling met spritmonitor, moet nu al mijn historische data overzetten, en met de csv kom ik er niet echt uit.
Komt ook wel weer goed
Zoek in Market op Autorotate al dan niet met toevoeging On/Offswoutr schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:47:
is er een app waarmee je de rotatie uit kan zetten met één klik? zodat als ik savonds in me nest niet de hele tijd die irritante draai heb als ik me telefoon iets te schuin houdt?
Kan ook met bijvoorbeeld deze of deze applicaties.swoutr schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:47:
of dit: http://www.appbrain.com/app/jqsoft.apps.mysettingsswoutr schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:47:
Misschien al vaker gesteld deze vraag maar goed..
Is er ook een app dat Je Twitter, Facebook en Hyves bij houd? Zo als Timescape bij de sony ericson experia 10
Gebruik nu nog steeds de loss hyves app..
Is er ook een app dat Je Twitter, Facebook en Hyves bij houd? Zo als Timescape bij de sony ericson experia 10
Gebruik nu nog steeds de loss hyves app..
Even geinstalleerd, maar dit is gewoon een normale Google RSS reader in een mooi sausje waarbij je nog steeds genoodzaakt bent om via de webbrowser verder te lezen.mphilipp schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:34:
[...]
Doet me sterk denken aan Feedsquares:
[afbeelding]
Voordeel van Newsroom is dat zij een speciale server hebben die de content volledig scraped en dan beschikbaar stelt in de applicatie. Dit leest gewoon een stuk prettiger en geen gedoe met venster wisselen om een artikel te lezen
Weet iemand of er ook een goede 'running coach' app is? Ik heb al meerdere gevonden die je stats bijhouden enz, maar nog geen die je als het ware coacht. Dus met lessen etc waarbij de intensiteit steeds opgevoerd wordt.
Maar kost geld. Ik vind het geen bezwaar om door te klikken naar de site. Gaat in één moeite door. Misschien is het afhankelijk van het gebruik. Ik kijk 1 of 2x per dag (als ik op de plee zit) een paar items. Niet alles lees ik tot in den treure. Dus voor mij voldoet het prima.Katseviool schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:08:
[...]
Voordeel van Newsroom is dat zij een speciale server hebben die de content volledig scraped en dan beschikbaar stelt in de applicatie. Dit leest gewoon een stuk prettiger en geen gedoe met venster wisselen om een artikel te lezen
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
K'gebruik persoonlijk "hiit interval trainer". Niet super goed, maar voldoende voor mij.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Gewoon gebruiken maken van dé verbruiks-website, www.spritmonitor.de/en/ voor de engelstalige versie (zonder /en voor de duitse). Daar kan je dan vanaf elke pc/telefoon bij ipv een app op enkel je telefoon.Loogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:14:
Suggereer je daarmee dat ik beter moet zoeken oid? Zo ja? Ik ben al een uur bezig zonder resultaat.
True! Ach ik hoop zo ook een beetje het imago van ons af te schudden dat Android gebruikers niet bereid zijn om een paar € neer te leggenmphilipp schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:28:
[...]
Maar kost geld. Ik vind het geen bezwaar om door te klikken naar de site. Gaat in één moeite door. Misschien is het afhankelijk van het gebruik. Ik kijk 1 of 2x per dag (als ik op de plee zit) een paar items. Niet alles lees ik tot in den treure. Dus voor mij voldoet het prima.
Als hij er nu goed aan verdient, wat met zo'n app geen schande is, dan trekt het hopelijk ook nog andere partijen aan die momenteel enkel nog voor Steve bezig zijn.
Overigens kan ik volledig meekomen dat bij weinig gebruik het een beetje loos is om dan een paar euro neer te leggen
Ik niet. Het gaat hier om bedragen die lager liggen dan een biertje in de kroeg, terwijl laatstgenoemde veel sneller geen plezier meer geeft dat een app die je af en toe gebruikt.Katseviool schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:21:
Overigens kan ik volledig meekomen dat bij weinig gebruik het een beetje loos is om dan een paar euro neer te leggen
Dat zit wel Schnorr.
Kent iemand een app waarmee ik kan zien welke processen allemaal draaien en met name welke blijven hangen?? Ik weet hoe ik in de standaard app kan zien welke processen energie van de accu hebben gevergd, maar ik zou graag kunnen zien welke apps blijven hangen.
Ik had vannacht me me rooster bijgewerkt in m'n agenda app, en ging toen even wat dingen doen. Een uurtje later wilde ik weer verder gaan, was de accu leeg, en de achterkant van de telefoon zeer warm. Ik vermoed dus dat de agenda app is blijven hangen. Nou heb ik wel een task killer geinstalleerd staan, maar blijkbaar heeft deze de app niet gekilled toen de telefoon het scherm uit deed. Nou heb ik nog geen 2de usb kabel, dus ik moet tot morgenochtend wachten zodat ik me Desire in de auto weer kan opladen.
Ik had vannacht me me rooster bijgewerkt in m'n agenda app, en ging toen even wat dingen doen. Een uurtje later wilde ik weer verder gaan, was de accu leeg, en de achterkant van de telefoon zeer warm. Ik vermoed dus dat de agenda app is blijven hangen. Nou heb ik wel een task killer geinstalleerd staan, maar blijkbaar heeft deze de app niet gekilled toen de telefoon het scherm uit deed. Nou heb ik nog geen 2de usb kabel, dus ik moet tot morgenochtend wachten zodat ik me Desire in de auto weer kan opladen.
Advanced Task Manager kan dat voor je doen...helaas is de optie om processen automatisch te killen alleen aanwezig bij de betaalde versie.Leech_NL schreef op maandag 26 juli 2010 @ 02:49:
Kent iemand een app waarmee ik kan zien welke processen allemaal draaien en met name welke blijven hangen?? Ik weet hoe ik in de standaard app kan zien welke processen energie van de accu hebben gevergd, maar ik zou graag kunnen zien welke apps blijven hangen.
Losstaand van jouw probleem, maar wel interessant als je jezelf druk bezig houdt met een task manager:Leech_NL schreef op maandag 26 juli 2010 @ 02:49:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Nee, dit bedoelde ik:gebruikershaes schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:33:
[...]
Suggereer je daarmee dat ik beter moet zoeken oid? Zo ja? Ik ben al een uur bezig zonder resultaat.
http://www.hardloopschema..._nieuws_detail&detail=197
Nummers op je Android phone, en my tracks aan en lopen
Daarom heeft iedereen ook andere criteria voor het aanschaffen van software. Die paar euro boeien mij echt niet, maar als ik het niet nodig vindt, hou ik ze in mijn zak. Ook al is het €0,01.Stukfruit schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:39:
[...]
Ik niet. Het gaat hier om bedragen die lager liggen dan een biertje in de kroeg, terwijl laatstgenoemde veel sneller geen plezier meer geeft dat een app die je af en toe gebruikt.
Dan moet je Newsrob gebruiken.mphilipp schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:28:
[...]
Maar kost geld. Ik vind het geen bezwaar om door te klikken naar de site. Gaat in één moeite door. Misschien is het afhankelijk van het gebruik. Ik kijk 1 of 2x per dag (als ik op de plee zit) een paar items. Niet alles lees ik tot in den treure. Dus voor mij voldoet het prima.
Deze laat ook gewoon het hele artikel zien in de app, en is bovendien gratis.
Een grote fail dat artikel. Een Taskkiller is wel degelijk gewenst en al helemaal om apps te killen die je gewoonweg niet gebruikt maar wel je batterij leegzuigt. Sinds ik een taskkiller en juicedefender gebruik doet mijn Desire er 2 dagen over. Doe ik dat niet, moet ik hem toch echt ergens in de avond aan de lader hangen wil ik nog fatsoenlijk mijn mail kunnen checken of uberhaupt kunnen spelen met de Desire.EnsconcE schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:19:
[...]
Losstaand van jouw probleem, maar wel interessant als je jezelf druk bezig houdt met een task manager:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728977
Klinkt goed. Een scheduled sync en APN disabler wanneer de signal strength onder een bepaalde waarde komt. Ik zal deze eens testen, want eenmaal per 30min sync vind ik beter als dit mijn batterijduur verbeterd. Enige bugje is dat de app met de return knop uitgezet wordt, maar met de homeknop blijft deze lopen.
Klinkt goed. Een scheduled sync en APN disabler wanneer de signal strength onder een bepaalde waarde komt. Ik zal deze eens testen, want eenmaal per 30min sync vind ik beter als dit mijn batterijduur verbeterd. Enige bugje is dat de app met de return knop uitgezet wordt, maar met de homeknop blijft deze lopen.
☻/
/▌
/ \
(ik moet niets). Ik heb newsrob geprobeerd, maar ik vind de interface van die andere gewoon fijner om mee te werken.avec_style schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:14:
[...]
Dan moet je Newsrob gebruiken.
Deze laat ook gewoon het hele artikel zien in de app, en is bovendien gratis.
Is er iemand die Proxoid geprobeerd heeft? (icm Linux)
Ik heb het net geïnstalleerd maar het werkt eigenlijk maar amper. Hele trage connectie en pagina's laden zonder css en plaatjes en zelfs POST acties werken ook niet (zoeken op Google).
Lubuntu 10.04/HTC Desire
Ik heb het net geïnstalleerd maar het werkt eigenlijk maar amper. Hele trage connectie en pagina's laden zonder css en plaatjes en zelfs POST acties werken ook niet (zoeken op Google).
Lubuntu 10.04/HTC Desire
Fantastisch...dank voor de tip.Kixtart schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:23:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728977
Ah geweldig! Dit heb ik nodigEddos schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:25:
[...]
Nee, dit bedoelde ik:
Niks fail aan als de onderbouwing alleen jouw ervaring is. Zoals in dat artiekel hoef je niet te killen om applicaties gekilled te krijgen. Wat je namelijk ook kan doen is de configuratie van de interne Android taskkiller aanpassen middels:Yzord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Een grote fail dat artikel. Een Taskkiller is wel degelijk gewenst en al helemaal om apps te killen die je gewoonweg niet gebruikt maar wel je batterij leegzuigt. Sinds ik een taskkiller en juicedefender gebruik doet mijn Desire er 2 dagen over. Doe ik dat niet, moet ik hem toch echt ergens in de avond aan de lader hangen wil ik nog fatsoenlijk mijn mail kunnen checken of uberhaupt kunnen spelen met de Desire.
Het kan hierna nog steeds zijn dat je applicaties blijven runnen omdat anroid dat nodig vindt. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet constant je task killer bij langs moet lopen, omdat je daarvoor je telefoon niet hebt. Daarom zou ik kijken naar een applicatie als deze:
Krijg nergens antwoord helaas,misschien kan iemand mij hier zeggen hoe ik de achtergrond aanpas? ik heb de goede maat 240x320 en als ik dat instel als achtergrond (of ik nu bij snij of niet) hij komt met te grote pixels op het standbyscherm te staan iig erg uit elkaar getrokken!
Moet toch mogelijk zijn om gewoon een achtergrondje te selecteren???? moet erg wennen aan androide (na symbian).
Kan iemand mij helpen aub?
Moet toch mogelijk zijn om gewoon een achtergrondje te selecteren???? moet erg wennen aan androide (na symbian).
Kan iemand mij helpen aub?
Als je een achtergrond instelt kun je tijdens het geselecteerde plaatje dmv 2 vingers het vierkantje vergroten/verkleinen om zo de ideale maat/grootte in te stellen. Werkt dit ook niet? Want ik zie toch echt geen pixels als ik hem helemaal vergroot.
[ Voor 21% gewijzigd door Katseviool op 26-07-2010 13:30 ]
Foutje, haal twee topics door elkaar. Sorry!
[ Voor 79% gewijzigd door jaguarxj16 op 26-07-2010 13:31 ]
Als je zoiets als dit niet wil betalen dan kan ik me dat goed voorstellen, aangezien het weinig meer dan een uurtje werk zal zijn geweest. Maar als je voor iets als dit ook nog niet die paar euro wil neerleggen dan zou ik je toch echt willen aanraden om je eigen diensten ook gratis aan te bieden aan werkgever of klant.mphilipp schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:33:
[...]
Daarom heeft iedereen ook andere criteria voor het aanschaffen van software. Die paar euro boeien mij echt niet, maar als ik het niet nodig vindt, hou ik ze in mijn zak. Ook al is het €0,01.
Dat zit wel Schnorr.
Inderdaad op die manier ja. Dit is wel een oud plaatje maar substantieël anders zal het niet zijn denk ikKatseviool schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:28:
Als je een achtergrond instelt kun je tijdens het geselecteerde plaatje dmv 2 vingers het vierkantje vergroten/verkleinen om zo de ideale maat/grootte in te stellen. Werkt dit ook niet? Want ik zie toch echt geen pixels als ik hem helemaal vergroot.

Even de toevoeging (want ik heb hier daarnet ook ontzettend mee zitten kutten) dat je eerst even op het randje van het kader moet tikken voor je deze resize-buttons te zien krijgt. Lekker duidelijk, ipv dat dit nou gewoon met pinch werkt...Brad Pitt schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:05:
[...]
Inderdaad op die manier ja. Dit is wel een oud plaatje maar substantieël anders zal het niet zijn denk ik
[afbeelding]
Extra tip voor andere muziek + loop schema: http://www.djsteveboy.com/intervals.html.Eddos schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:25:
[...]
Nee, dit bedoelde ik:
Begin (babbeltje van de maker) knipte ik eraf met audacity en op me desire en lopen maar. Muziek met een hardloop track programma.
Ja ik heb dit ook al gedaan (bijsnijden) krijg hem wel zoals op de foto maar niet helemaal,als ik met 2 vingers probeer groter te trekken raakt ie in de war lijkt wel dan flikkert het beeld heel snel,dus ik kom niet verder dan n half scherm???Henk schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:14:
[...]
Even de toevoeging (want ik heb hier daarnet ook ontzettend mee zitten kutten) dat je eerst even op het randje van het kader moet tikken voor je deze resize-buttons te zien krijgt. Lekker duidelijk, ipv dat dit nou gewoon met pinch werkt...
Ik heb beide programma's niet meer op mijn Android en haal makkelijk 2 dagen met 1 accu. Continu Gmail en Exchange sync. Twitter 4/5 keer per dag, Nu.nl lezen, beetje Internetten, Market browsing/updaten apps en natuurlijk wat bellen hier en daar.Yzord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Een grote fail dat artikel. Een Taskkiller is wel degelijk gewenst en al helemaal om apps te killen die je gewoonweg niet gebruikt maar wel je batterij leegzuigt. Sinds ik een taskkiller en juicedefender gebruik doet mijn Desire er 2 dagen over. Doe ik dat niet, moet ik hem toch echt ergens in de avond aan de lader hangen wil ik nog fatsoenlijk mijn mail kunnen checken of uberhaupt kunnen spelen met de Desire.
Heb wel bluetooth en wi-fi uitstaan, tenzij nodig. Alle overige sync apps, zoals HTC gerelateerde apps staan trouwens ook uit.
Zeker niet onbelangrijk, ik gebruik geen HTC Sense maar LauncherPro en volgens mij is deze ook een stukkie lichter qua verbruik.
Met beide programma's haalde ik nagenoeg hetzelfde, dus mijn mening is dan ook dat het niet direct nut heeft zo'n taskkiller etc.
Andere vraag dan nu
Wie gebruikt StreamFurious? Als ik een Aux kabel aansluiten op mijn radio dan komt continu heel kort mijn telefoon functie in beeld. Sterker nog, de telefoon gaat ook even over bij de persoon die dan bovenaan in de laatst gebelde nummers staat. Als ik de Aux kabel loskoppel is er overigens niks aan de hand vreemd genoeg.
Zijn er mensen die dit probleem ook ervaren? Tips? Thanks!
Een vinger op het randje, vasthouden, en dan slepenrooie60 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:45:
[...]
Ja ik heb dit ook al gedaan (bijsnijden) krijg hem wel zoals op de foto maar niet helemaal,als ik met 2 vingers probeer groter te trekken raakt ie in de war lijkt wel dan flikkert het beeld heel snel,dus ik kom niet verder dan n half scherm???
werkt niet met pinch ??
Heb álles geprobeerd maar kom niet verder dan half vol kader,ik leg hem maar ff weg anders gaat ie de vijver in ben ik bang.
In ieder geval bedankt jongens.
Begrijp 'pinch' nu
Wat ik ook probeerde, de afbeelding werd uitgezoomd als ik het hele scherm wél kreeg (heel lelijk)
Nou ik weet het niet meer hoor!
Heb álles geprobeerd maar kom niet verder dan half vol kader,ik leg hem maar ff weg anders gaat ie de vijver in ben ik bang.
Begrijp 'pinch' nu
Wat ik ook probeerde, de afbeelding werd uitgezoomd als ik het hele scherm wél kreeg (heel lelijk)
[ Voor 30% gewijzigd door rooie60 op 26-07-2010 16:11 ]
Op zoek naar een Android app om kilometers van de auto van de zaak bij te houden kwam ik Kilometer Registratie Lite tegen. Deze is voor mij alleen niet zichtbaar in de Market (Samsung Galaxy Spica, fw i570EXXJG2). Kan iemand een apk voor me online gooien zodat ik deze gratis versie kan testen voor aanschaf van de pro versie (die ik ook niet in de markt kan vinden)?
Als iemand nog alternatieven weet houd ik me ook aanbevolen. Mileage heb ik al in gebruik maar daar kan je geen rittenregistratie mee bijhouden; alleen tankbeurten. Ik heb al een hele sloot aan excel-bestanden gedownload, maar daar heb ik ook nog niet echt een handige tussen gevonden.
Als iemand nog alternatieven weet houd ik me ook aanbevolen. Mileage heb ik al in gebruik maar daar kan je geen rittenregistratie mee bijhouden; alleen tankbeurten. Ik heb al een hele sloot aan excel-bestanden gedownload, maar daar heb ik ook nog niet echt een handige tussen gevonden.
Voor mensen die Launcher Pro (Plus) hebben: http://www.launcherpro.com/?p=160
Nieuwe versie/update met de beloofde bookmark widget. Ziet er ook netjes uit.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Rustigrooie60 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:03:
werkt niet met pinch ??
Begrijp 'pinch' nu
En nog beter: de mogelijkheid om niet gebruikte programmas in je app drawer te verbergen.JKratos schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:14:
Voor mensen die Launcher Pro (Plus) hebben: http://www.launcherpro.com/?p=160
Nu nog het zijwaartse schuiven zoals bij ADW.launcher (Galaxy S / iPhone manier), en dan is hij wat mij betreft af
Mensen met 2.2 kunnen niet scannen dus totdat de camera in froyo werkt graag linkjes bij QR codes
Hartelijk dank namens alle early adapters
Non taken
waarom zou dit niet kunnen?bornin7ty2 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Mensen met 2.2 kunnen niet scannen dus totdat de camera in froyo werkt graag linkjes bij QR codes![]()
Ondersteund die wel pinch, kan me nog herinneren dat z'n grote broertje dit (in eerste instantie) niet kon.rooie60 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:28:
De Xperia x10 mini pro
Maar ik zou even in dit topic je vraag neerleggen:
Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini Pro topic - deel 1
Daar zitten namelijk allemaal mede-gebruikers van de x10 mini pro, terwijl dit meer een algemeen Android software topic is
Verwijderd
Aangezien de downloadlinks falen, hier een torrent: http://isohunt.com/torren.../start+to+run?tab=summary
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Misschien dat je zelf een idee hebt...Stukfruit schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:36:
[...]
Als je zoiets als dit niet wil betalen dan kan ik me dat goed voorstellen, aangezien het weinig meer dan een uurtje werk zal zijn geweest. Maar als je voor iets als dit ook nog niet die paar euro wil neerleggen dan zou ik je toch echt willen aanraden om je eigen diensten ook gratis aan te bieden aan werkgever of klant.
Laat maar, ik ben wat pissig vandaag, zag jouw reactie aan als de zoveelste "ik betaal liever niet en ..." (insert any mogelijke keuze behalve betalen) en probeerde mijn reactie daarop wat vriendelijker te verpakken dan een reactie vol woorden die door GoT verboden zijn.
Geen idee of je het ook echt zo bedoelde, laat ook maar zitten, het heeft toch geen nut.
Als dit ook te verward klinkt dan kan ik je ook aanraden om niet zelf software te gaan verkopen. It's hell, I'm telling ya.
Geen idee of je het ook echt zo bedoelde, laat ook maar zitten, het heeft toch geen nut.
Als dit ook te verward klinkt dan kan ik je ook aanraden om niet zelf software te gaan verkopen. It's hell, I'm telling ya.
Dat zit wel Schnorr.
Ja daar had ik de vraag ook gesteld en nog wat andere vragen,maar nog geen antwoord gehad op de vraag hoe ik mijn achtergrond goed in moet stellen.Katseviool schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:31:
[...]
Ondersteund die wel pinch, kan me nog herinneren dat z'n grote broertje dit (in eerste instantie) niet kon.
Maar ik zou even in dit topic je vraag neerleggen:
Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini Pro topic - deel 1
Daar zitten namelijk allemaal mede-gebruikers van de x10 mini pro, terwijl dit meer een algemeen Android software topic is
De QR's die je quote zijn anders gewoon linkjes hoorbornin7ty2 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Mensen met 2.2 kunnen niet scannen dus totdat de camera in froyo werkt graag linkjes bij QR codes![]()
Rail Away!
Leeslessen nemen. Daarbij maak ik zelf wel uit wat ik wel en niet koop. Ik vertel anderen ook niet wat ze wel en niet moeten doen.Stukfruit schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:11:
Laat maar, ik ben wat pissig vandaag, zag jouw reactie aan als de zoveelste "ik betaal liever niet en ..." (insert any mogelijke keuze behalve betalen) en probeerde mijn reactie daarop wat vriendelijker te verpakken dan een reactie vol woorden die door GoT verboden zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 27-07-2010 13:52 ]
Nieuwe versie Google maps is uit: 4.4. Na het navigatie icoon is er nu een plaatsen icoon toegevoegd waarmee je snel restaurants, pinautomaten etc. zou kunnen vinden. Zelf ben ik geen voorstander van alweer een nieuw icoon en de database hier achter is (in NL) nog verre van compleet. Dat maakt deze toevoeging gelijk vrij zinloos, want ik word 1.4km weggestuurd, terwijl er hier binnen 400m al een pinautomaat zit.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
@mphilipp:
Als ergens een meer dan redelijke prijs aan hangt, je het product wil hebben en het betalen ervoor binnen een paar simpele stappen kan worden gedaan, dan heb je daar weinig over te zeggen en is het je enige recht om voor een soortgelijk product te kiezen dat minder of niets kost. Klinkt dat werkelijk zo vreemd?
Bedankt voor de persoonlijke aanval trouwens. Ik had altijd de indruk dat je een van de mensen hier op GoT was die zich ook zonder zulke onzin staande kan houden in een serieuze "discussie", maar blijkbaar moet ik die mening wat gaan bijschaven.
Als ergens een meer dan redelijke prijs aan hangt, je het product wil hebben en het betalen ervoor binnen een paar simpele stappen kan worden gedaan, dan heb je daar weinig over te zeggen en is het je enige recht om voor een soortgelijk product te kiezen dat minder of niets kost. Klinkt dat werkelijk zo vreemd?
Bedankt voor de persoonlijke aanval trouwens. Ik had altijd de indruk dat je een van de mensen hier op GoT was die zich ook zonder zulke onzin staande kan houden in een serieuze "discussie", maar blijkbaar moet ik die mening wat gaan bijschaven.
Dat zit wel Schnorr.
bornin7ty2 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Het zou makkelijker zijn als het forum dat zelf zou doen middels bbcode (oid), omdat velen het idd niet doen. Omdat het je waarschijnlijk niet gaat lukken iedereen over te krijgen om linkjes te maken van de QR codes kan je ook een barcode scanner installeren voor firefox.Mad Marty schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:06:
[...]
De QR's die je quote zijn anders gewoon linkjes hoor![]()
@Stukfruit
Ik leef met je mee. Ik heb een paar apps in de Market staan, en ik vind het ook erg vervelend als mensen meteen om een APK vragen bij betaalde software. De software is vaak goedkoop, omdat we (de devvers) hopen dat dan veel mensen het aanschaffen als ze het gebruiken. Maar als mensen zelfs nog geen euro over hebben voor iets, dan wordt het wel erg lastig. Ook is het niet hebben van een creditcard geen excuus om een applicatie dan maar illegaal te downloaden. Wij kunnen er als devvers niets aan doen dat er geen andere betaalmogelijkheden zijn.
Ik leef met je mee. Ik heb een paar apps in de Market staan, en ik vind het ook erg vervelend als mensen meteen om een APK vragen bij betaalde software. De software is vaak goedkoop, omdat we (de devvers) hopen dat dan veel mensen het aanschaffen als ze het gebruiken. Maar als mensen zelfs nog geen euro over hebben voor iets, dan wordt het wel erg lastig. Ook is het niet hebben van een creditcard geen excuus om een applicatie dan maar illegaal te downloaden. Wij kunnen er als devvers niets aan doen dat er geen andere betaalmogelijkheden zijn.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
kijk: zonet met trots - na een week of 2 in trial uitgeprobeerd te hebben - Gentle Alarm aangekocht.
Voor zo'n netjes gedevelopde applicatie met alle toeters en bellen laat ik graag een biertje of 2 links liggen.
Voor zo'n netjes gedevelopde applicatie met alle toeters en bellen laat ik graag een biertje of 2 links liggen.
De achtergrond die je wilt instellen moet groter zijn dan de schermresolutie. Wanneer je van de ene naar de andere pagina overschakelt, shuift je achtergrond ook een stukje mee.rooie60 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:19:
[...]
Ja daar had ik de vraag ook gesteld en nog wat andere vragen,maar nog geen antwoord gehad op de vraag hoe ik mijn achtergrond goed in moet stellen.
Met ongeveer de dubbele breedte kom je een heel eind op weg; bij het daadwerkelijk instellen wordt je dan geforceerd de juiste uitsnede te doen.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Hij heeft em bij mij geinstalleerd, maar ik kan zo snel nergens een plaatsen icoon vinden?LDVC schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:41:
Nieuwe versie Google maps is uit: 4.4. Na het navigatie icoon is er nu een plaatsen icoon toegevoegd waarmee je snel restaurants, pinautomaten etc. zou kunnen vinden. Zelf ben ik geen voorstander van alweer een nieuw icoon en de database hier achter is (in NL) nog verre van compleet. Dat maakt deze toevoeging gelijk vrij zinloos, want ik word 1.4km weggestuurd, terwijl er hier binnen 400m al een pinautomaat zit.
Die heb ik sinds dag 1 erop staan, krijg je zeker geen spijt van. Perfecte wekker app.renio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:01:
kijk: zonet met trots - na een week of 2 in trial uitgeprobeerd te hebben - Gentle Alarm aangekocht.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
@ Stukfruit/ Balachmar:
Ik leef met jullie beiden mee. Ik was vroeger iemand die van alles downloadde (schrijf je dat zo
) maar ik begin steeds meer te voelen voor betaalde apps. Helemaal die voor Android, de apps zijn vaak helemaal niet duur en er zitten echte pareltjes tussen die daadwerkelijk iets toevoegen.
Ik gebruik zelf de volgende apps:
-Beautiful Widgets;
-Droidbox Pro;
-Extended Controls;
-Launcher Pro Plus;
-Newzbin Search en NewzDroid;
-PicSay Pro;
-Pricewatch Scanner;
Stuk voor stuk fijne apps! Devvers, ga zo door
Ik leef met jullie beiden mee. Ik was vroeger iemand die van alles downloadde (schrijf je dat zo
-Beautiful Widgets;
-Droidbox Pro;
-Extended Controls;
-Launcher Pro Plus;
-PicSay Pro;
-Pricewatch Scanner;
Telefoon even herstart geven...dan zie je zowel de nieuwe Latitude en Plaatsen icoontjes in startmenu. Totaal zinloze actie weer...is slechts vervuiling van startmenugyedema schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:23:
[...]
Hij heeft em bij mij geinstalleerd, maar ik kan zo snel nergens een plaatsen icoon vinden?

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 27-07-2010 11:48 ]
Pfff...het valt niet mee. Ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik NIET wil betalen voor software. Ik zeg ALLEEN dat als ik per keer bepaal of ik ergens een betaalde app voor neem of niet. Als er een gratis app is die aan mijn eisen voldoet, gebruik ik die, anders koop ik er een.Stukfruit schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:47:
@mphilipp:
En mag ik - buiten wat ik wel of niet doe - aub zelf bepalen waar ik voor betaal, zonder commentaar van iemand die weigert te lezen wat ik schrijf?
[ Voor 1% gewijzigd door pven op 27-07-2010 12:51 ]
Heeft iemand Pulse al geïnstalleerd?
Pulse Is Now Alive And Kicking On Android
Hij laat hier namelijk niets zien, hij blijft maar die feeds inladen en doet verder niks...
Hij laat hier namelijk niets zien, hij blijft maar die feeds inladen en doet verder niks...
[ Voor 29% gewijzigd door Katseviool op 27-07-2010 12:00 ]
Klopt; kwam er net ook achter dat ie even uit/aan moest.dafmay schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:47:
[...]
Telefoon even herstart geven...dan zie je zowel de nieuwe Latitude en Plaatsen icoontjes in startmenu. Totaal zinloze actie weer...is slechts vervuiling van startmenu
En verder heb je ook volledig gelijk: dit voegt niks toe; sterker nog: dit is zo buggy als de hel. Ik check ook even "pinautomaten" en krijg een map te zien waarop 40km verder een pin staat met "Museum Willem van Haren" en iets dichterbij een pin met "Bordine Studiorent". Ik heb het idee dat dat niet helemaal beantwoord aan mijn zoekvraag "geldautomaten".
Ook tankstations: ik kijk hier uit het raam en zie de Tinq. Even verderop zit de Tango (2 stuks, kan ik net niet zien). Dichtstbijzijnde tankstation is 1,7mijl verwijderd...??
Kan der wel weer af dus.
@mphilipp
Op een forum heb je altijd de kans dat men elkaar verkeerd begrijpt...daar hoef je je echt niet zo druk over te maken. De manier waarop jij reageert is ver buiten proporties...en nogal stuitend naar mijn mening.
Wellicht dat een mod hier kan ingrijpen...
Maak dan een topicreport aan, dan zien we het sneller.
Op een forum heb je altijd de kans dat men elkaar verkeerd begrijpt...daar hoef je je echt niet zo druk over te maken. De manier waarop jij reageert is ver buiten proporties...en nogal stuitend naar mijn mening.
Wellicht dat een mod hier kan ingrijpen...
Maak dan een topicreport aan, dan zien we het sneller.
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 27-07-2010 12:51 ]
Nog een app die zeer de moeiite waard is : Launch-X Pro
Hiermee kun je widgets ontwerpen met max 7 icoontjes per rij, meerdere rijen enz. Behoorlijk instelbaar en ziet er mooi uit. Erg handig om op een nette manier meer iconen op je Homescreen kwijt te kunnen.
http://www.appbrain.com/a...haron.android.launchx.pro
Hiermee kun je widgets ontwerpen met max 7 icoontjes per rij, meerdere rijen enz. Behoorlijk instelbaar en ziet er mooi uit. Erg handig om op een nette manier meer iconen op je Homescreen kwijt te kunnen.
Pricewatch Scanner is goed he?Volkan1984 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:35:
@ Stukfruit/ Balachmar:
Ik leef met jullie beiden mee. Ik was vroeger iemand die van alles downloadde (schrijf je dat zo) maar ik begin steeds meer te voelen voor betaalde apps. Helemaal die voor Android, de apps zijn vaak helemaal niet duur en er zitten echte pareltjes tussen die daadwerkelijk iets toevoegen.
-Beautiful Widgets;
-Droidbox Pro;
-Extended Controls;
-Launcher Pro Plus;
-PicSay Pro;
-Pricewatch Scanner;
Bedankt voor je leuke reactie!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Als je zelf wat beter had gelezen zonder eerst als een heethoofd op je keyboard te slaan dan had je misschien gemerkt dat ik al lang had toegegeven dat ik je eerdere reactie verkeerd had gelezen. Met dat in gedachten had je ook kunnen begrijpen dat m'n laatste reactie niet om jou draaide.mphilipp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:50:
[...]
Pfff...het valt niet mee. Ik zeg nergens, maar dan ook nergens dat ik NIET wil betalen voor software. Ik zeg ALLEEN dat als ik per keer bepaal of ik ergens een betaalde app voor neem of niet. Als er een gratis app is die aan mijn eisen voldoet, gebruik ik die, anders koop ik er een.
En mag ik - buiten wat ik wel of niet doe - aub zelf bepalen waar ik voor betaal, zonder commentaar van iemand die weigert te lezen wat ik schrijf?
@Iedereen die z'n apps koopt:
[ Voor 1% gewijzigd door pven op 27-07-2010 12:51 ]
Dat zit wel Schnorr.
Weet iemand iets meer info over de ontwikkeling van PingChat! ?
Op mijn Samsung Galaxy S I9000 doet de beta 0.91 het niet goed. Ik kan wel berichten versturen, alleen het ontvangen gaat niet goed. Als ik de fetch service stop en dan PingChat weer start, dan krijg ik opeens wel berichten binnen. Daarna haalt hij het weer niet op. Het lijkt er dus op dat de push functionaliteit niet werkt.
Op mijn Samsung Galaxy S I9000 doet de beta 0.91 het niet goed. Ik kan wel berichten versturen, alleen het ontvangen gaat niet goed. Als ik de fetch service stop en dan PingChat weer start, dan krijg ik opeens wel berichten binnen. Daarna haalt hij het weer niet op. Het lijkt er dus op dat de push functionaliteit niet werkt.
Beauty is in the eye of the beerholder
Er is net een bericht op facebook verschenen van Pingchat dat er een nieuwe versie aankomt die de push-messages fixt, en meer:HellBeast schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:52:
Weet iemand iets meer info over de ontwikkeling van PingChat! ?
Hey Guys! BIG update coming soon to make it easier to find your friends as well as Push notifications have been 100% FIXED! ALSO we will be sending out beta invites to EVERYONE who applied! Yay??
Goed nieuws! Dank!
Beauty is in the eye of the beerholder
Phhh, Heb ik voordat ik een ROM ging installeren keurig mijn sms'jes gebackupt met de app sms backup. Maakt keurig in gmail een label 'SMS' aan. Al m'n SMS'jes staan nu in gmail. Maar ik krijg ze met dat zelfde programma niet terug in m'n GSM.
Heeft iemand een programma gevonden waarmee je in gmail gebackupte SMS-jes terug kan zetten naar je gsm?

Heeft iemand een programma gevonden waarmee je in gmail gebackupte SMS-jes terug kan zetten naar je gsm?
Daar is dat progsel ook niet voor =) Ben ook benieuwd of het uberhaupt kan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
@ Stukfruit/ Balachmar:
Hier nog iemand die heel regelmatig apps koopt.
Vroeger kocht ik ook nooit iets. Altijd dl en zitten knoeien om het werkend te krijgen. Nu werk ik zelf, verdien geld en heb geen tijd/zin om nog te zitten klooien.
Duzz er zijn wel degelijk mensen die apps kopen ;-)
Vroeger kocht ik ook nooit iets. Altijd dl en zitten knoeien om het werkend te krijgen. Nu werk ik zelf, verdien geld en heb geen tijd/zin om nog te zitten klooien.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Doe dit continu met MyBackUpPro. Werkt feilloos. Nou ja, backuppen gaat razendsnel, restoren niet. Maar goed, het werkt, en that's what matters mostDijkhuis schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:36:
Geheel verkeerd gelezen, my bad. Had GMail gedeelte over het hoofd gezien
[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 27-07-2010 14:21 ]
Dat vind ik ook het mooie aan de mobiele apps, kost gewoon een paar € en voor die 2 pilsjes ga ik niet dat hele internet afstruinen voor een apk'tjedread schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:09:
@ Stukfruit/ Balachmar:
Waar is SMS Backup dan voor ?!? Ik gebruik dit geregeld. Werkt perfect, progsel exporteert naar een xmlCLB schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:38:
Daar is dat progsel ook niet voor =) Ben ook benieuwd of het uberhaupt kan...
die kan je mailen. en vervolgens weer terugzetten.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Dat is een ander programma..
Je hebt er eentje die het naar je Gmail stuurt, waar je dus niks meer kan dan lezen
Je hebt er eentje die het inderdaad exporteert en waar je het ook weer terug kunt zetten
Heb beide programma's weleens genoemd in deze softwarethreads maar geen zin om te zoeken
Je hebt er eentje die het naar je Gmail stuurt, waar je dus niks meer kan dan lezen
Je hebt er eentje die het inderdaad exporteert en waar je het ook weer terug kunt zetten
Heb beide programma's weleens genoemd in deze softwarethreads maar geen zin om te zoeken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Same here.dread schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:09:
@ Stukfruit/ Balachmar:
Ik heb nu volgens AppBrain . . . ff checken . . .40 totaal en 11 paid. Leuke score al zeg ik het zelf :-)
Over de discusse over het al dan niet betalen van apps wil ik ook nog wel even iets kwijt. Ik betaal graag voor software die iets toevoegt en waarover is nagedacht. Daar zit voor mij ook wel het grote verschil tussen Iphone en Android. De afgelopen 2 jaar had mijn vriendin een Iphone. Zelf heb ik nu sinds een paar maanden een Desire. Ik vind het grotere aanbod van verschillende apps die min of meer hetzelfde kunnen bij Android niet altijd een voordeel. Soms is het ook zo dat betaalde apps niet per definitie beter zijn dan de free apps die hetzelfde doen. Bij Apple is dat veel meer wel het geval. Dat maakt voor mij de Market ondoorzichtig. Ik vind persoonlijk de Apple Appstore fijner werken. Alleen ben ik meer iemand voor het Android concept dan voor het gesloten Apple circuit 
Als daar nou iets op gevonden wordt, bv een ratingsysteem dat beter werkt dan het huidige, en je er beter op kunt vertrouwen dat een betaalde app ook goed in elkaar zit (dus dat je geen rotzooi koopt), vind ik het prima.
Als daar nou iets op gevonden wordt, bv een ratingsysteem dat beter werkt dan het huidige, en je er beter op kunt vertrouwen dat een betaalde app ook goed in elkaar zit (dus dat je geen rotzooi koopt), vind ik het prima.
Zelfs rating zegt niet alles. Er zijn spullen waar 'iedereen' lyrisch over is, maar die ik niet fijn vind. Ik heb nu bepaalde eisen en ben niet altijd bereid om consessies te doen. Die dingen zijn er nu eenmaal voor mij; ik ben er niet voor de computer. Hij moet dus doen wat ik wil, op de manier hoe ik het wil.xburchartz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:54:
Het zou fijn zijn als je een app kon uitproberen, time limited of een beperkte versie. Ik heb wel eens wat dingen geprobeerd en een veelbelovende app niet 'durven' kopen omdat ik steeds maar zag dat die apps niet voldeden aan mijn eisen. Als ik niet eens naar dat ding kan/mag kijken zonder te dokken, haak ik af. Tenzij ik zeker weet dat het een goede app is. Er is gewoon een hoop rommel of het zijn mijn specifieke eisen die niet overeenstemmen met wat er is. Best jammer. En het gaat me niet om het geld, want het kost meestal een drol, maar dat is nog geen reden om het zomaar in een zwart gat te gooien.
[ Voor 12% gewijzigd door mphilipp op 27-07-2010 18:09 ]
Verwijderd
Dat kan, je kunt alles uit de market 24 uur proberen. Bevalt het niet, dan vraag je je geld terug (of beter gezegd: ze schrijven gewoon niks af, want een betaalde app wordt pas na 24 uur in rekening gebracht, tenzij je 'm 'teruggeeft').mphilipp schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:08:
Het zou fijn zijn als je een app kon uitproberen, time limited of een beperkte versie.
Geweldige app, maar helaas kun je de achtergrond van de widget niet onzichtbaar maken. Heb het liefst namelijk allemaal widgets die niet met een donkere achtergrond ofzo mijn achtergrond ''vervuilen''. Wil alles transparant hebben.dafmay schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:18:
Nog een app die zeer de moeiite waard is : Launch-X Pro
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik zie een "Show background" vinkje. Volgens mij kan het wel.Timocos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:48:
[...]
Geweldige app, maar helaas kun je de achtergrond van de widget niet onzichtbaar maken. Heb het liefst namelijk allemaal widgets die niet met een donkere achtergrond ofzo mijn achtergrond ''vervuilen''. Wil alles transparant hebben.
Verwijderd
In de USA gebruikte ik Google Voice om naar Nederland te bellen. Werkte perfect. Hier in NL werkt het niet meer. Als ik een Nederlands nummer bel denkt google dat het een internationaal nummer en bel ik dus via google voice. Is hier een fix oid voor? (Ik heb overigens een Nexus One)
Artikel 3.4 van de Android Developers agreement:Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:18:
[...]
Dat kan, je kunt alles uit de market 24 uur proberen. Bevalt het niet, dan vraag je je geld terug (of beter gezegd: ze schrijven gewoon niks af, want een betaalde app wordt pas na 24 uur in rekening gebracht, tenzij je 'm 'teruggeeft').
Nog beter dus!3.4 Special Refund Requirements.
The Payment Processor's standard terms and conditions regarding refunds will apply except the following terms apply to your distribution of Products on the Market.
Products that can be previewed by the buyer (such as ringtones and wallpapers): No refund is required or allowed.
Products that cannot be previewed by the buyer (such as applications): You authorize Google to give the buyer a full refund of the Product price if the buyer requests the refund within 48 hours after purchase.
Verder zou Google voor $25 aan developers moeten aanbieden om hun software te testen en van een speciaal label in de market te voorzien. Gebruikers zouden dan moeten kunnen aanvinken dat ze alleen getestte apps willen zien.
[ Voor 10% gewijzigd door bredend op 27-07-2010 21:24 ]
Yep...achtergrond kun je inderdaad uitzetten. Prachtige widget...echt een handige aanvulling op m'n toestel.DizzyWeb schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:53:
[...]
Ik zie een "Show background" vinkje. Volgens mij kan het wel.
disclaimer: Ik ben een kersverse gebruiker van Android (heb nu een samsung galaxy S i9000)
Ik heb een vraagje over het afspelen van podcasts/m4a bestanden: Ik luister graag naar de 538 dance department podcast, zie hier:
http://www.radio538.nl/web/show/id=45750
Als ik die bestanden op mijn pc met windows media player 12 afspeel, dan krijg ik in het venster steeds wisselende afbeeldingen te zien (bijvoorbeeld de cd hoes van het nummer dat nu speelt ed.). Is er voor Android een app te vinden die dat ook kan? google listen en de ingebouwde muziekspeler doen dat bij mij niet namelijk.
Ik heb een vraagje over het afspelen van podcasts/m4a bestanden: Ik luister graag naar de 538 dance department podcast, zie hier:
http://www.radio538.nl/web/show/id=45750
Als ik die bestanden op mijn pc met windows media player 12 afspeel, dan krijg ik in het venster steeds wisselende afbeeldingen te zien (bijvoorbeeld de cd hoes van het nummer dat nu speelt ed.). Is er voor Android een app te vinden die dat ook kan? google listen en de ingebouwde muziekspeler doen dat bij mij niet namelijk.
App weer gedeinstalleerd...Katseviool schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:54:
Heeft iemand Pulse al geïnstalleerd?
Bleek dat ik niet de enige was die het niet werkend kreeg.... hopelijk komt er nog een fix want het ziet er wel kicks uit
YouTube: Pulse on Android
[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 27-07-2010 22:08 ]
Dat taskkillers onzin zijn weet ik. Heel in het begin heb ik me er even mee bezig gehouden, maar toen het licht gezien. Toch kijk ik zo af en toe even met Quick Task Info naar wat er zich afspeelt op mijn Desire en het valt me op dat er een aantal zaken steeds draaien die ik niet gestart heb. Ok, ik kan me voorstellen dat HTC op een of andere manier geregeld heeft dat hun meuk vanzelf opstart. Maar ik zie ook programma's die ik zelf heb geinstalleerd, maar sinds een reboot écht niet heb gestart, maar die wel op de achtergrond actief zijn. Rarara...?
Ik zie bv de Nu.nl app en Wapedia van de eigen apps die ongevraagd actief zijn. Nou gebruik ik die nou niet zo vreselijk vaak dat Android op een of andere manier een 'quick start' van frequent gebruikte apps klaar maakt. Dan had ik andere apps verwacht. Deze apps hebben ook geen 'autostart' setting oid, dus ik vraag me echt af wat dit nu veroorzaakt. Is het een feature van Android of van de apps in kwestie?
Heeft iemand toevallig ervaring met apps die het automatisch starten van bepaalde apps verhinderen? Ik ben daar sceptisch over, maar nog nooit geprobeerd. Want ik zie steeds de FM Radio, Footprints en Facebook actief die ik echt nooit gebruik (hooguit een keertje Facebook, maar niet echt wekelijks ofzo). Toch weer dik 30Mb die in beslag wordt genomen door iets dat ik niet gebruik. Op zich zit het niet in de weg, ik merk er niet veel van, maar ik verspil die 30Mb liever aan iets nuttigs. Het voelt zo 'Apple' aan dat er dingen gebeuren die ik niet wil en waar ik ook helemaal niets aan heb. Is de enige optie de boel rooten en een custom ROM zonder die meuk? Of is er iets dat een beetje elegant werkt?
Ik zie bv de Nu.nl app en Wapedia van de eigen apps die ongevraagd actief zijn. Nou gebruik ik die nou niet zo vreselijk vaak dat Android op een of andere manier een 'quick start' van frequent gebruikte apps klaar maakt. Dan had ik andere apps verwacht. Deze apps hebben ook geen 'autostart' setting oid, dus ik vraag me echt af wat dit nu veroorzaakt. Is het een feature van Android of van de apps in kwestie?
Heeft iemand toevallig ervaring met apps die het automatisch starten van bepaalde apps verhinderen? Ik ben daar sceptisch over, maar nog nooit geprobeerd. Want ik zie steeds de FM Radio, Footprints en Facebook actief die ik echt nooit gebruik (hooguit een keertje Facebook, maar niet echt wekelijks ofzo). Toch weer dik 30Mb die in beslag wordt genomen door iets dat ik niet gebruik. Op zich zit het niet in de weg, ik merk er niet veel van, maar ik verspil die 30Mb liever aan iets nuttigs. Het voelt zo 'Apple' aan dat er dingen gebeuren die ik niet wil en waar ik ook helemaal niets aan heb. Is de enige optie de boel rooten en een custom ROM zonder die meuk? Of is er iets dat een beetje elegant werkt?
Dit topic is gesloten.