Ik heb enkel een plugin in chrome geinstalleerd en die apk op mijn telefoon. Beide moet je even opstarten en inloggen, dan zou het moeten werken. Weet je zeker dat je de goede versie hebt (je moet de versie met een geel pijlje als icon hebben in chrome)?Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:36:
[...]
Ik heb nog vanalles doorgelezen/doorgespit maar nog geen oplossing gevonden.Als ik op tlefoontje in m'n Chrome browser klik verschijnt pop-up scherm met Device not registered for user. En op m'n Desire Error:Unable to connect. En klik ik op about en scan de barcode en open de browser vind hij de app niet.Moet ik soms een instelling op m'n Desire "open" zetten?
Maar het blijft gewoon vaag dat als je op een melding klikt dat hij je dan doorstuurt naar de touch website, waarom gewoon niet in-appAgoNitE schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:44:
[...]
Hm ik kan hier gewoon radio stations van Last.FM luisteren..
Facebook voor Android (De market versie) is ook aangepast trouwens, iets ander begin scherm.

Verwijderd
Opgelost. Telefoon moet rechtstreeks verbinding hebben met internet niet via Wifi. Deze laat telkens de browser op mijn Desire opstarten. Bedankt voor 't meedenken!Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:36:
[...]
Ik heb nog vanalles doorgelezen/doorgespit maar nog geen oplossing gevonden.Als ik op tlefoontje in m'n Chrome browser klik verschijnt pop-up scherm met Device not registered for user. En op m'n Desire Error:Unable to connect. En klik ik op about en scan de barcode en open de browser vind hij de app niet.Moet ik soms een instelling op m'n Desire "open" zetten?
Red Poker Club is inderdaad degene die je moet hebben. Is zeker niet verdachte en volgens mij de enige "live" poker app. Echter heeft/hebben de maker(s) de app hernoemd naar Dragonplay en onder die naam kan je m uit de market vissen. Overigens wel echt een hele goede app (en free!)IStealYourGun schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:37:
Ik ben op zoek naar een goede (live) poker game. Iemand een idee?
Als ik google kom ik enkel op verdachte app's en Red Poker, maar dat laatste bestaat niet meer?
Correct me if I'm wrong maar doet Rockplayer dit niet (weet niet of de lite versie het misschien na laat)H3llSiNG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:06:
Is er een video player die ook de subtitles in MKV containers uitlezen kan?
Heb vele geprobeerd, ze spelen de MKV wel maar de subtitles of audio stream kan ik niet uitzoeken.
Als zoiets niet bestaat, wat is een goede decoder die de subtitles ook mee neemt?
[ Voor 36% gewijzigd door martincm op 05-08-2010 07:36 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Heeft iemand nog een tip voor een full-screen RSS widget die ook kan scrollen? Ik gebruik nu bluerss en purerss op mijn desire maar dat is het allemaal niet. De HTC reader accepteert de feed niet
En na onderzoek van Google blijken die "gegevens stelende" wallpaper apps, dus helemaal niets te stelen.
bron
bron
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Bestaat er een Android-applicatie waarmee je op afstand een ander besturingssysteem kan overnemen?
Iets zoals RealVNC?
Iets zoals RealVNC?
Ik gebruik voor Windows Phone my pcVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:22:
Bestaat er een Android-applicatie waarmee je op afstand een ander besturingssysteem kan overnemen?
Iets zoals RealVNC?
Probleem: ik wil een app kopen uit de Market store maar hij pakt mijn American Express kaart niet. Er staat "onbruikbaar voor deze aankoop". Meer mensen dit probleem gehad en wie weet een oplossing?!
Staat uitgelegd op Market website.
You can make purchases through Google Checkout using a credit, debit, or gift card with the following logos:
- American Express*
- Discover*
- MasterCard
- Solo**
- Visa
- Visa Electron**
* Accepted only in the United States
** Accepted outside of the United States
Aiii dat is dan weer jammer... hopelijk kunnen we binnenkort betalen via Paypal!
Verwijderd
Ik begrijp niet wat je bedoelt...
PhoneMyPC...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
In de instellingen zit gewoon een vinkje waarmee je data roaming aan of uit kunt schakelen.Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:01:
Ik heb een vraagje over My Tracks en ik dacht dit al eens gelezen te hebben, maar krijg het met geen mogelijkheid meer teruggevonden:
Ik ga op vakantie en ik ben van plan om middels APNDroid mijn dataverbindingen dicht te gooien, zodat ik geen euro's aan dataverbruik krijg.
menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> gegevensroaming
En ja mytracks kan gewoon tracks opnemen zonder dataverbinding, je kunt alleen het kaartje niet zien dan, maar dat lijkt me logisch.
Sterker nog, pas na 24 uur wordt geld van je cc afgeschreven. Als je binnen 24 uur uninstalled wordt er niks afgeschreven.u_nix_we_all schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:11:
Edit:
Dit artikel is overigens al oud. Het is nog makkelijker, je hoeft helemaal geen contact met de ontwikkelaar op te nemen. Gewoon binnen 24 uur weer uninstallen = automatisch je geld terug.
De facebook 1.3 update heeft een bug, waardoor je telefoon niet meer in slaapstand gaat.
http://geekfor.me/news/facebook-1-3-wakelock/
Ik heb de update maar weer gedeinstalleerd, en zit weer terug op 1.2 tot dit is gefixed.
Ik heb de update maar weer gedeinstalleerd, en zit weer terug op 1.2 tot dit is gefixed.
was het niet 48 uur?
Want ik zie tegenstrijdige berichten hierover in deze thread.
Ik gebruik newsroom pro als feed reader. Geen directe integratie met google reader, maar je kunt wel je feeds uit google reader exporteren en in newsroom importeren.giganielsie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:24:
Is er misschien een alternatief voor Newsrob? Vind hem soms veel te lang laden.
Ps. Het is voor Google Feeds
http://www.appbrain.com/app/com.trileet.android.newsroompro
Als developer kan ik je vertellen dat na 24 uur ik de aankoop automatisch bevestigd zie worden. Voor die tijd staan ze bij mij grijs in de lijst met verkopen.avec_style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:26:
was het niet 48 uur?
Het is dus vrijwel zeker 24 uur.
Een programma om zeker eens te proberen is Unified remote. (te vinden via de market en gratis)
Je kan vanaf je phone, bvb het keybord ofmuis overnemen, bladeren in je files (en opstarten op de pc)
remote voor media, wmp, browser, enz. enz.
Meer op http://www.unifiedremote.com/
Is nog maar versie 1, dus ik verwacht nog meer verbeteringen en mogelijkheden.
Nu zitten er al 15 verschillende remotes in.
Je kan vanaf je phone, bvb het keybord ofmuis overnemen, bladeren in je files (en opstarten op de pc)
http://market.android.com...er.py?hl=en&answer=134336avec_style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:26:
was het niet 48 uur?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ah, ik dacht dit ook al te merken. Sinds X10 update van vorige week ging m'n batterij ineens een stuk langer mee. Maar toen ik gisteren facebook app geupdate had, merkte ik dat mijn batterij ineens weer sneller leeg liep. Heb toen ook maar even een taskkiller over facebook gegooid.riotrick schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:26:
De facebook 1.3 update heeft een bug, waardoor je telefoon niet meer in slaapstand gaat.
Hopelijk is het snel verholpen.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Ik heb rockplayer geprobeerd maar die stottert nogal erg met 720p mkv videos. (Samsung Galaxy S)martincm schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 07:17:
[...]
Correct me if I'm wrong maar doet Rockplayer dit niet (weet niet of de lite versie het misschien na laat)
Heb dus niet gekeken of de ondertitels zouden werken.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Op mijn afschrift stond de vorige keer wel een afschrijving en een bijschrijving van hetzelfde bedrag voor dezelfde app...riotrick schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:21:
[...]
Sterker nog, pas na 24 uur wordt geld van je cc afgeschreven. Als je binnen 24 uur uninstalled wordt er niks afgeschreven.
Al maakt het natuurlijk niks uit, het systeem werkt gewoon goed! Binnen 24u krijg je netjes je geld terug en is er niks aan de hand!
Hoe kun je facebook updaten voor de X10? Ik zie in de market geen melding voor een update hiervan.LDVC schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:35:
[...]
Ah, ik dacht dit ook al te merken. Sinds X10 update van vorige week ging m'n batterij ineens een stuk langer mee. Maar toen ik gisteren facebook app geupdate had, merkte ik dat mijn batterij ineens weer sneller leeg liep. Heb toen ook maar even een taskkiller over facebook gegooid.
Hopelijk is het snel verholpen.
Misschien is de update uit de markt gehaald vanwege dit slaap-probleem (waar blijkbaar iedereen last van heeft). Je hebt overigens wel minimaal android 1.6 nodig om de update te kunnen ontvangen, indien beschikbaar.avec_style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:39:
[...]
Hoe kun je facebook updaten voor de X10? Ik zie in de market geen melding voor een update hiervan.
ik heb ook een X10 (dus ook android 1.6). Ik dacht dat namelijk niet mogelijk was om apps die standaard met je telefoon geleverd waren te updaten (zoals Moxier of Wisepilot).
Moxier e.d. staan niet als market-apps geïnstalleerd op je telefoon, dus kun je ze ook niet updaten. Facebook en Google Maps daarentegen staan wel als market-apps geïntalleerd (kijk maar bij downloads in de market, daar staan zoizo Facebook en Google maps, ook al heb je ze zelf niet geïnstalleerd) en dus kun je deze ook updaten wanneer er een nieuwere versie van verschijnt.avec_style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:15:
ik heb ook een X10 (dus ook android 1.6). Ik dacht dat namelijk niet mogelijk was om apps die standaard met je telefoon geleverd waren te updaten (zoals Moxier of Wisepilot).
net voor de zekerheid weer gekeken. Ik zie wel google maps, maar geen facebook.
Heb je misschien een geroot toestel?
Hoe kan ik .txt-bestanden op een website (forum) rechtstreeks openen? Ik heb al van alles geprobeerd en overal gezocht, maar het lukt niet. Het enige dat ik kan doen, is het opslaan, dan openen vanuit de download manager, dan met Astro naar de desbetreffende directory gaan, zoeken naar het bestand en dan pas openen met een programma naar keuze. Als ik op een .jpg klik, opent ie hem meteen, dat wil ik ook met .txt.
Bij een .xls-bestand kan ik hem downloaden en vanuit de download manager meteen openen met Quick Office. Dat is eigenlijk nog een stap te veel, maar dat is al beter.
Ik heb al gekloot met de file extensions in Astro, maar bij .txt staat 'text/plain'. Bij .xls staat bijv een heel statement over office en dat doet het dan ook. Dat zou ik ook bij .txt willen.
Iemand hier ervaring mee en tips? Heel graag!
Bij een .xls-bestand kan ik hem downloaden en vanuit de download manager meteen openen met Quick Office. Dat is eigenlijk nog een stap te veel, maar dat is al beter.
Ik heb al gekloot met de file extensions in Astro, maar bij .txt staat 'text/plain'. Bij .xls staat bijv een heel statement over office en dat doet het dan ook. Dat zou ik ook bij .txt willen.
Iemand hier ervaring mee en tips? Heel graag!
is er ook een android progje wat kan connecten met standaard windows remote desktop?jippen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:33:
Een programma om zeker eens te proberen is Unified remote. (te vinden via de market en gratis)
kheb andoird vnc viewer geprobeerd, maar daar kan ik iig niet mee inloggen op de win 2003 server.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja, zoek maar eens op RDC in de market. Ze zijn volgens mij wel allemaal betaald.Chaoss schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:29:
[...]
is er ook een android progje wat kan connecten met standaard windows remote desktop?
kheb andoird vnc viewer geprobeerd, maar daar kan ik iig niet mee inloggen op de win 2003 server.
Remote Desktop Client dus....... (zoals hierboven vermeld, $19.95)Chaoss schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:29:
[...]
is er ook een android progje wat kan connecten met standaard windows remote desktop?
Iets anders:
Weet iemand een app die hetzelfde mogelijk maakt als de alt+tab combinatie in windows, of het symbian menu logo'tje op de nokia telefoons langer ingedrukt te houden, dat men snel kan switchen tussen openstaande applicaties?
[ Voor 20% gewijzigd door martincm op 05-08-2010 15:56 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Jep de home knop van je android toestel een tijdje ingedrukt houdenmartincm schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:54:
[...]
Remote Desktop Client dus....... (zoals hierboven vermeld, $19.95)
Iets anders:
Weet iemand een app die hetzelfde mogelijk maakt als de alt+tab combinatie in windows, of het symbian menu logo'tje op de nokia telefoons langer ingedrukt te houden, dat men snel kan switchen tussen openstaande applicaties?
Geen informatie beschikbaar
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Dan krijg je alleen de laatst opgestarte programma's te zien, niet welke er nu draaien.Viper_4111 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
[...]
Jep de home knop van je android toestel een tijdje ingedrukt houden
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Leuke app ontdekt om je verschillende volume nivo's in 1x af te stellen: Audio Buddy
Manifesteert zich als een widget in verschillende formaten:
http://s4.appbrain.com/sc...=-2847329411109873823&i=1
Druk je erop, krijg je een settings scherm, waar je ook profiles kan bewaren:
http://s4.appbrain.com/sc...=-2847329411109873823&i=2
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Handig, bedanktmphilipp schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:21:
Leuke app ontdekt om je verschillende volume nivo's in 1x af te stellen: Audio Buddy
Klopt. Ik gebruik zelf Taskpanel x. Werkt super. Je staat er van te kijkenBogey Dope schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:56:
[...]
Dan krijg je alleen de laatst opgestarte programma's te zien, niet welke er nu draaien.
wat er allemaal op de achtergrond blijft draaien:
iapps.sg/weblog/?p=752
Zelf gebruik ik geen taskkiller vanwege de redenen die hier al meerdere keren zijn aangehaald, maar geloof inderdaad dat er nog een hoop draait. Maar zolang ik tevreden ben over de snelheid en de batterijduur van mijn telefoon vind ik het best3style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:43:
[...]
Klopt. Ik gebruik zelf Taskpanel x. Werkt super. Je staat er van te kijken
wat er allemaal op de achtergrond blijft draaien:
iapps.sg/weblog/?p=752
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Een vraagje,
Ik probeer nu voor het eerst met mijn Galaxy S een app (Robo defense) te kopen.Maar zowel met mobiel internet als ook wifi krijg ik steeds de melding dat er een serverfout is opgetreden nadat ik mijn gegevens heb ingevoerd.Nog meer mensen met dit probleem?
Edit: Heb het zelf kunnen oplossen.Op mijn computer bij Google mijn Checkout gegevens ingevoerd en net de app kunnen kopen.Misschien handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.
Ik probeer nu voor het eerst met mijn Galaxy S een app (Robo defense) te kopen.Maar zowel met mobiel internet als ook wifi krijg ik steeds de melding dat er een serverfout is opgetreden nadat ik mijn gegevens heb ingevoerd.Nog meer mensen met dit probleem?
Edit: Heb het zelf kunnen oplossen.Op mijn computer bij Google mijn Checkout gegevens ingevoerd en net de app kunnen kopen.Misschien handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Noreia op 05-08-2010 22:34 ]
Verwijderd
Weet iemand of, en zo ja hoe, Flitsalert zijn alarmmeldingen ook via bluetooth op je autoradio (of SCRS Schubert helm) laat horen?
En kan dit ook met Google Navigation worden geregeld?
Handig, maar wat echt handig zou zijn als ik tijden en dagen op mijn telefoon kon instellen dat hij gewoon stil ismphilipp schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:21:
Verwijderd
Ik denk dan gelijk aan Tasker (kost helaas wel iets)Triloxigen schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:27:
[...]
Handig, maar wat echt handig zou zijn als ik tijden en dagen op mijn telefoon kon instellen dat hij gewoon stil is
Het is gewoon geluid wat afgespeeld wordt, dus dit zou met a2dp gewoon moeten werken. (Dus als je muziek over bluetooth kan horen, dan werkt dit ook)Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:06:
Weet iemand of, en zo ja hoe, Flitsalert zijn alarmmeldingen ook via bluetooth op je autoradio (of SCRS Schubert helm) laat horen?
Op dit moment kan Flits Alert nog niet op de achtergrond draaien, maar ik zal daar binnenkort een update voor uitbrengen. Dan kun je hem via het menu verbergen (en komt er in de statusbalk een icoontje te staan, zodat je er via de statusbalk weer terug kan gaan om hem later af te sluiten).
Verwijderd
Is er al iemand die kan bevestigen dat hij navigatiegeluid over zijn boxen in de auto heeft gekregen, misschien zelfs van flitsalert?Balachmar schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:07:
[...]
Het is gewoon geluid wat afgespeeld wordt, dus dit zou met a2dp gewoon moeten werken. (Dus als je muziek over bluetooth kan horen, dan werkt dit ook)
Op dit moment kan Flits Alert nog niet op de achtergrond draaien, maar ik zal daar binnenkort een update voor uitbrengen. Dan kun je hem via het menu verbergen (en komt er in de statusbalk een icoontje te staan, zodat je er via de statusbalk weer terug kan gaan om hem later af te sluiten).
Flitsalert nooit geprobeerd, "normale" navigatie-geluiden komen gewoon uit de luidsprekers ja (HTC Magic, Parrot 9200 carkit). Je audio wordt even onderbroken, je hoort de melding en de audio speelt weer door.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:32:
Is er al iemand die kan bevestigen dat hij navigatiegeluid over zijn boxen in de auto heeft gekregen, misschien zelfs van flitsalert?
Nickname does not reflect reality
Je kan elke applicatie 24 uur proberen. Dus je kan hem ook gewoon downloaden en kijken of het werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:32:
[...]
Is er al iemand die kan bevestigen dat hij navigatiegeluid over zijn boxen in de auto heeft gekregen, misschien zelfs van flitsalert?
(Als het niet werkt zou ik het graag horen, want dan kan ik kijken of ik het kan fixen)
Verwijderd
@Balachmar: ik heb gisteren voor het eerst genavigeerd met Google Navigator en toen werkte het niet, terwijl ik wel middels BT was aangesloten (bellen ging wel).
Flits alert had ik wat problemen met activeren. En nu deed de app het helemaal niet dus die moet ik weer opnieuw aanschaffen. Als ik hem werkend heb laat ik het weten.
Flits alert had ik wat problemen met activeren. En nu deed de app het helemaal niet dus die moet ik weer opnieuw aanschaffen. Als ik hem werkend heb laat ik het weten.
Weet niet of iemand het hier al heeft gemeld, maar ChrometoPhone is ook vet!
Als je een linkje in je browser hebt, en die snel op je mobiel wilt openen kan dat met 1 druk op de knop!
http://code.google.com/p/chrometophone/
Als je een linkje in je browser hebt, en die snel op je mobiel wilt openen kan dat met 1 druk op de knop!
isthistheshitorwhat
Hebben mensen al 'Chrome to Phone' uitgeprobeerd?
Bij mij werkt het maar deels: links die ik verzend worden direct op mnn phone geopend, maar ik kan geen geselecteerde teksten of afbeeldingen verzenden, hoewel dat wel in de featurelijst staat.
Zou echt handig zijn als het 100% werkt!
(meer info)
Bij mij werkt het maar deels: links die ik verzend worden direct op mnn phone geopend, maar ik kan geen geselecteerde teksten of afbeeldingen verzenden, hoewel dat wel in de featurelijst staat.
(meer info)
Mixed Reality dev
2 super apps op mijn froyo desire geinstalleerd.
als eerste swype ,, in één woord GEWELDIG. ook met nl.
als tweede edwin speech to speech, gratis uit de market , voorlopig alleen nog in het engels , maar wauw wat een lol met deze app.. aanrader !!!!
wilde ik toch even met jullie delen ..grtz...
als eerste swype ,, in één woord GEWELDIG. ook met nl.
als tweede edwin speech to speech, gratis uit de market , voorlopig alleen nog in het engels , maar wauw wat een lol met deze app.. aanrader !!!!
wilde ik toch even met jullie delen ..grtz...
Dat lijkt me nou helemaal niet handig, tenzij je een leven leidt volgens een prikklok. Wat nu als je een keer niet om 22:00 in je bedje ligt en wel de telefoon wilt horen? Bij mij ligt ie sowieso 's-nachts aan het gas dus hoor ik 'm toch niet. En ik kan nog altijd op mijn Power Widget dingetje drukken om 'm te muten.Triloxigen schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:27:
[...]
Handig, maar wat echt handig zou zijn als ik tijden en dagen op mijn telefoon kon instellen dat hij gewoon stil is
Ik vind zelf profielen die automatisch afgaan niet handig. Maar goed, dat ligt dan meer aan de manier hoe ik het apparaat gebruik en hoe ik leef. Ik wil wel eea automatiseren, maar niet te rigide.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dit is precies zo op de Milestone. Zowel Google Maps als Facebook zitten er standaard in. Alleen Maps is zichtbaar binnen de market. Facebook niet en die kun je daardoor blijkbaar ook niet updatenavec_style schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:01:
net voor de zekerheid weer gekeken. Ik zie wel google maps, maar geen facebook.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik zou liever het omgekeerde zien: phonetochrome. Twitter gebruik ik immers vooral vanop de gsm, maar de links open ik dan weer liever op een groter scherm.Realityweb schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:00:
Weet niet of iemand het hier al heeft gemeld, maar ChrometoPhone is ook vet!
Ik heb het zojuist getest met jouw exacte post als tekst en dat kwam keurig (en snel) aan op het clipboard van mijn desire. Plaatje kwam binnen als link, maar werkte goed!Menesis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:25:
Hebben mensen al 'Chrome to Phone' uitgeprobeerd?
(meer info)
Ook daar wordt aan gewerkt...QplQyer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:13:
[...]
Ik zou liever het omgekeerde zien: phonetochrome. Twitter gebruik ik immers vooral vanop de gsm, maar de links open ik dan weer liever op een groter scherm.
android2cloud
Voor de liefhebbers: Een update van de Beta versie (0.93) van Pingchat. Deze werkt nu wel goed en heeft geen pushnotification delay meer.
1. Go to Settings -> Applications. Make sure Unknown Sources has a check mark.
2. Navigate to this link directly from your phone.
3. When downloaded, tap on the downloaded file from the Notification bar.
4. Push Install.
1. Go to Settings -> Applications. Make sure Unknown Sources has a check mark.
2. Navigate to this link directly from your phone.
3. When downloaded, tap on the downloaded file from the Notification bar.
4. Push Install.
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Zou het mogelijk zijn om de binnenkomende email zo in te stellen, dat je s'nachts niet wakker wordt van een geluidje?
Bij mijn nokia n97 kon ik na het instellen van om de hoeveel tijd hij mail ophaalde ook instellen tussen welke tijd hij het zonder geluid moest doe. Nu moet ik elke avond handmatig dit (probleempje) oplossen.
Bij mijn nokia n97 kon ik na het instellen van om de hoeveel tijd hij mail ophaalde ook instellen tussen welke tijd hij het zonder geluid moest doe. Nu moet ik elke avond handmatig dit (probleempje) oplossen.
Verwijderd
Maak nu even wat schandalige crossposts...
Maar voor de luitjes die apps2sd_froyo gebruiken is deze applicatie misschien handiger en overzichtelijker. Ga m zelf niet testen, want ik heb apps2sd++
App 2 SD (move apps to SD)
Maar voor de luitjes die apps2sd_froyo gebruiken is deze applicatie misschien handiger en overzichtelijker. Ga m zelf niet testen, want ik heb apps2sd++
Verwijderd
Werkt erg simpelVerwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 05:34:
Maak nu even wat schandalige crossposts...![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Op sommige sites zoals 3voor12,nl heb je om muziek te luisteren van de site een windows mediaplayer plugin nodig om het te beluisteren of te bekijken.Ik kan alleen niet een plugin vinden voor android. Wel kan je apps downloaden en dan die site via je pc naar je telefoon laten streamen maar dit vind ik wel een hele erge omslachtige manier die overigens wel werkt en je hebt er veel keus in.
Nu zou ik toch graag een soort van windows plugin willen hebben voor android zodat ik deze omslachtige manier kan omzeilen. Ik kan helaas niks vinden behalve dan de omwegen en voor zover ik weet heeft windows ook geen plugin uit gebracht voor android en dat is eigenlijk ook wel logisch
Maar goed mischien dat een handige jongen zelf zo'n soort plugin gemaakt heeft
Nu zou ik toch graag een soort van windows plugin willen hebben voor android zodat ik deze omslachtige manier kan omzeilen. Ik kan helaas niks vinden behalve dan de omwegen en voor zover ik weet heeft windows ook geen plugin uit gebracht voor android en dat is eigenlijk ook wel logisch
Is er eigenlijk een mogelijkheid om naar een printer te printen (via WiFi/Bluetooth). Kon niets vinden (behalve printershare, maar dat lijkt proprietair) en er lijkt tot nu toe alleen discussie over een printer-API in Android te zijn, maar geen implementatie.
Wat ik zoek is met name het printen per IPP via WiFi.
Wat ik zoek is met name het printen per IPP via WiFi.
Ziet er idd geinig uit. Ik gebruik zelf SDMove. Doet hetzelfde zonder de eyecandy, en is 2,5x zo klein. Hoewel 95Kb ook niet superveel is natuurlijk. Maar uiteindelijk zit je ook niet de hele dat apps heen en weer te moven.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 05:34:
Goed, ik zoek me een ongeluk, en kom er niet uit 
Wat zoek ik? Eigenlijk gewoon het HTC keyboard zoals ik dat nu al heb op mijn desire, met de enige aanpassing dat in landscape ipv een full-screen invoervlak (dus het beslaan van de hele bovenste helft van je scherm), gewoon een enkel regeltje, zoals de iphone van mijn vriendin dat heeft
Met name voor realtime apps als whatsapp/pingchat/ANDchat/MSN/etc. lijkt me dat érg fijn, dan kun je gewoon lezen wat de ander typt terwijl jij aan het typen bent.
Dus dit:

ipv dit:

Bestaat er zoiets, en/of is zoiets makkelijk zelf om te bouwen?
Verder rockt het HTC tobo keihard, dus ik hoef geen 100% iphone clone, het gaat alleen om het invoerveld
Wat zoek ik? Eigenlijk gewoon het HTC keyboard zoals ik dat nu al heb op mijn desire, met de enige aanpassing dat in landscape ipv een full-screen invoervlak (dus het beslaan van de hele bovenste helft van je scherm), gewoon een enkel regeltje, zoals de iphone van mijn vriendin dat heeft
Dus dit:
ipv dit:

Verder rockt het HTC tobo keihard, dus ik hoef geen 100% iphone clone, het gaat alleen om het invoerveld
[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 07-08-2010 16:05 ]
Heeft iemand een linkje naar het lockscreen dat vanaf 23:30 te zien is?
http://www.gamekings.tv/v...dag-mini-pro-app-special/
Verwijderd
GoToAndroidgiganielsie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:08:
Heeft iemand een linkje naar het lockscreen dat vanaf 23:30 te zien is?
Volgens mij alleen nog in de US-market
Met root-acces en MarketEnabler, zou je m misschien kunnen downloaden.
Hij is echt gaaf..net ge-installeerd en het werkt perfect..alleen Us-Layout... zie net dat je dat ook kan veranderen..

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 19:00 ]
ik vind het toetsenbord op zich al aardig groot in landscape mode. Wat je wel eens kunt proberen is Swiftkey. Deze heeft veel betere voorspelling dan normaal. Echt een tamelijk briljante app als je het mij vraagt (gratis ook, beta)Henk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:03:
Wat zoek ik? Eigenlijk gewoon het HTC keyboard zoals ik dat nu al heb op mijn desire, met de enige aanpassing dat in landscape ipv een full-screen invoervlak (dus het beslaan van de hele bovenste helft van je scherm), gewoon een enkel regeltje, zoals de iphone van mijn vriendin dat heeftMet name voor realtime apps als whatsapp/pingchat/ANDchat/MSN/etc. lijkt me dat érg fijn, dan kun je gewoon lezen wat de ander typt terwijl jij aan het typen bent.
Dus dit:
[afbeelding]
ipv dit:
[afbeelding]
edit: ik zie nu dat er hier ook een hele discussie over geweest is...
Ik kon eerder goed uit de voeten met pure calendar widget icm gtasks op mijn Desire. Maar na de update van Froyo werkt deze niet goed meer. Ik zie nu nog maar een dag ipv de hele week. Ik kan instellen wat ik wil, maar zonder succes.
Ik hoop op een update.
Welken calendar apps/widgets gebruiken jullie eigenlijk?
eisen:
komende events laten zien,dus niet alleen de huidige dag.
weeknummers laten zien
samenwerkend met de sense calendar
samenwerkend met gtasks of een ander to do lijstjes app.
Ik hoop op een update.
eisen:
weeknummers laten zien
Je moet wel lezen wat die zegtmaxtrash schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:22:
[...]
ik vind het toetsenbord op zich al aardig groot in landscape mode. Wat je wel eens kunt proberen is Swiftkey. Deze heeft veel betere voorspelling dan normaal. Echt een tamelijk briljante app als je het mij vraagt (gratis ook, beta)
edit: ik zie nu dat er hier ook een hele discussie over geweest is...
Android Calendar Widget, werkt met alle genoemde dingen geloof ik.peppie71 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
Ik kon eerder goed uit de voeten met pure calendar widget icm gtasks op mijn Desire. Maar na de update van Froyo werkt deze niet goed meer. Ik zie nu nog maar een dag ipv de hele week. Ik kan instellen wat ik wil, maar zonder succes.
Ik hoop op een update.
eisen:
weeknummers laten zien
[ Voor 36% gewijzigd door Brummetje op 07-08-2010 18:48 ]
je hebt misschien/waarschijnlijk gelijkBrummetje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
[...]
Je moet wel lezen wat die zegthij wil geen groter toetsenbord, hij wil het invoer vak erboven kleiner hebben zodat hij de applicatie erachter kan zien... zoals een chat scherm..
maar vrees dat de grootte van het invoervak door de applicatie bepaald wordt en niet door je toetsenbord
Volgens mij wel, ik heb nu swype (eindelijk aan gewend, en dan is het ook écht fijn) en die is betrekkelijk klein, dat betekent gewoon dat het vlak er boven groter ismaxtrash schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:07:
[...]
je hebt misschien/waarschijnlijk gelijk
maar vrees dat de grootte van het invoervak door de applicatie bepaald wordt en niet door je toetsenbord
Ik heb hem net van internet gehaald en geïnstalleerd op mijn Samsung Spica maar werkt echt niet soepel. Als die op stand-by staat en je drukt op een knopje komt die eerst met je homescreen, daarna zie je dat die iets opent (ToGo dus) en dan komt dat unlock scherm pas. Duurt ongeveer 10 seconden.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:17:
[...]
GoToAndroid
Hij is echt gaaf..net ge-installeerd en het werkt perfect..alleen Us-Layout... zie net dat je dat ook kan veranderen..
[afbeelding]
Doet die het bij jou wel gewoon soepel? Kan je opzoeken welke versie je hebt? Ik heb versie 1.2 van internet namelijk.
Ps. Bedankt voor het zoeken!
Edit: Hij doet het nu wel goed op mijn Spica. Je moet hem gewoon een minuutje in standby laten en als je dan op een knop drukt, doet die het wel goed.
Meteen even de achtergrond veranderd

[ Voor 11% gewijzigd door giganielsie op 07-08-2010 21:19 ]
Ik gebruik nu Jorte.peppie71 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
Ik hoop op een update.
eisen:
weeknummers laten zien
Of deze Froyo/Sense/Gtasks compatible is...geen idee....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Check! Ik gebruik Jorte ook al vanaf het moment dat ik mijn Desire gebruik. Een hele fijne agenda! Werkt op mijn Desire, met Sense onder 2.2. Gtasks heb ik niet.Gutteguttegut schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:27:
[...]
Ik gebruik nu Jorte.
offtopic: Leuke achtergrond, waar heb je die vandaan ?giganielsie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
Ik heb hem net van internet gehaald en geïnstalleerd op mijn Samsung Spica maar werkt echt niet soepel. Als die op stand-by staat en je drukt op een knopje komt die eerst met je homescreen, daarna zie je dat die iets opent (ToGo dus) en dan komt dat unlock scherm pas. Duurt ongeveer 10 seconden.
Doet die het bij jou wel gewoon soepel? Kan je opzoeken welke versie je hebt? Ik heb versie 1.2 van internet namelijk.
Edit: Hij doet het nu wel goed op mijn Spica. Je moet hem gewoon een minuutje in standby laten en als je dan op een knop drukt, doet die het wel goed.
Meteen even de achtergrond veranderd![]()
[afbeelding]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Zou je mij een link kunnen sturen waar je hem vandaan hebt ? Market heeft hem nog nietgiganielsie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
Ik heb hem net van internet gehaald en geïnstalleerd op mijn Samsung Spica maar werkt echt niet soepel. Als die op stand-by staat en je drukt op een knopje komt die eerst met je homescreen, daarna zie je dat die iets opent (ToGo dus) en dan komt dat unlock scherm pas. Duurt ongeveer 10 seconden.
Meteen even de achtergrond veranderd![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Onder de screenshots staat de warez doen we niet aan.Brummetje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:15:
[...]
Zou je mij een link kunnen sturen waar je hem vandaan hebt ? Market heeft hem nog niet
Denk dezelfde als jij hebt. 1.20.1giganielsie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
[..]
Volgende keer zelf ook even wat moeite doen. Was met Google binnen 5 minuten gevonden..Ps. Bedankt voor het zoeken!
[ Voor 45% gewijzigd door BastiaanN op 08-08-2010 13:13 ]
dit moet met ftp gewoon kunnenPossible schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:33:
Weet iemand of er een appilicatie is, waarbij je vanaf je 3g of wifi verbinding een nzb kan uploaden naar je HDX of Popcorn hour ? Dit zou wel ideaal zijn als dit zou kunnen!
of anders via de upload van de webinterface.
wel je firewall goed instellen lijkt me.
wat me wel makkelijk zou lijken als je via de deel optie van android een bestand via ftp zou kunnen uploaden. Zijn die apps er?
Leuk, werk perfect!_Calvin schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:32:
[...]
Ook daar wordt aan gewerkt...
android2cloud
Volgens mij kom je met Android Agenda Widget heel ver. (en gratis)peppie71 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
[..]
eisen:
weeknummers laten zien
- Weeknummers toont die van mij via de Google Agenda 'Weeknummers" die je kunt activeren binnen Google Agenda.
Ik heb op mijn X10 al veel app als Swype, SlideIT, Better Keyboard geprobeerd, maar uiteindelijk pownt HTC_IME ze allemaal!Cyleo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:42:
[...]
Volgens mij wel, ik heb nu swype (eindelijk aan gewend, en dan is het ook écht fijn) en die is betrekkelijk klein, dat betekent gewoon dat het vlak er boven groter is
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik gebruik ook Jorte, en die is iig Sense compatible. De taken in Jorte syncen met de taken van je google agenda, dus gebruik van een losse App daarvoor is niet nodig. Ook duidelijke week en maand weergave. Behalve het enorm kromme Nederlands in de instellingen (in de agenda is het goed te doen) is dit voor mij ook de agenda. Ook veel keuze in widgets, btw.Gutteguttegut schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:27:
[...]
Ik gebruik nu Jorte.
Verwijderd
vraag ik kan niet kopen op android market krijg elke keer de melding serverfout geprobeerd met terugzetten naar fabrieksinstellingen nieuwe gmail account aangemaakt blijft dezelfde melding kan wel gratis downloaden in het bezit htc desire
Begin eerst eens met een normale zinsopbouw...dus mét punten en komma's.Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:23:
vraag ik kan niet kopen op android market krijg elke keer de melding serverfout geprobeerd met terugzetten naar fabrieksinstellingen nieuwe gmail account aangemaakt blijft dezelfde melding kan wel gratis downloaden in het bezit htc desire
Heb even voor je geGoogled:Henk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:03:
Wat zoek ik? Eigenlijk gewoon het HTC keyboard zoals ik dat nu al heb op mijn desire, met de enige aanpassing dat in landscape ipv een full-screen invoervlak (dus het beslaan van de hele bovenste helft van je scherm), gewoon een enkel regeltje, zoals de iphone van mijn vriendin dat heeftMet name voor realtime apps als whatsapp/pingchat/ANDchat/MSN/etc. lijkt me dat érg fijn, dan kun je gewoon lezen wat de ander typt terwijl jij aan het typen bent.
Dus dit:
[afbeelding]
ipv dit:
[afbeelding]
http://forum.ppcgeeks.com...hp?p=1798043&postcount=26

Dit had ik al voor hem gevonden, dit kan alleen met root access en vervangt je Touch Input (System File) en dat is nou niet iets wat je zomaar even wil natuurlijkFabianNL schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Heb even voor je geGoogled:
[afbeelding]
Met een MarketEnabler vind ik hem wel in me Market, stel nou dat ik hem voor die 3 dollar koop, hoe werkt dat dan? Heb je kans dat je hem dan wel in je NL Market kan vinden, of kan ik hem dan alleen maar downloaden wanneer ik de MarketEnabler gebruik?Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:17:
[...]
GoToAndroid
[afbeelding]
Ook ff geïnstalleerd, vrij irritant dat je met je home-knop de lock eraf krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:17:
[...]
GoToAndroid
[afbeelding]
Dat komt omdat de manier van weergeven van een landscape toetsenbord een eigenschap is van het Android systeem zelf. Dus als je dat witl veranderen kost je dat wat meer moeite.Brummetje schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:37:
[...]
Dit had ik al voor hem gevonden, dit kan alleen met root access en vervangt je Touch Input (System File) en dat is nou niet iets wat je zomaar even wil natuurlijk
Thanks! Goed spul dit. En aanvullend op die post, ben ik wat verder gaan zoeken naar dat HTC_IME MOD verhaal, en dat blijkt dus ook een losse mod te zijn; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416FabianNL schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Heb even voor je geGoogled:
[afbeelding]
Handleiding voor installeren is echt zwaar simpel... enige tricky is dat je even lang moet drukken op het invoerveld, en dan HTC_IME MOD moet selecteren. Werkt verder prima ^^
Thanks a lot!
Edit: zucht... en ondanks dat ze heel klein zijn, zitten er toch een paar verschillen in de tobo's onderling waardoor ik alsnog het originele htc spul gebruik...
[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 08-08-2010 12:26 ]
Verwijderd
Ben in het bezit van een desire.
Eerst even je CC invoeren via de Google Checkout website (via de computer) en pas dan aankopen doen, lijkt in veel gevallen te helpen.Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:40:
Een vraag ik krijg, als ik van androidmarket een app wil kopen, een serverfout nadat ik alles ingevuld heb.
Ben in het bezit van een desire.
Ik heb net skypeout werkend gekregen op Android: met Nimbuzz. Bij Nimbuzz kun je nu Skypeout selecteren als VoiP dienst, en daarmee kun je bellen naar vast en mobiel. Natuurlijk wel eerst een Skypeout tegoed hebben.
Nog simpeler is natuurlijk Nimbuzz-out tegoed kopen, maar goed, ik heb al jaren Skype, en dit werkt ook goed.
Nog simpeler is natuurlijk Nimbuzz-out tegoed kopen, maar goed, ik heb al jaren Skype, en dit werkt ook goed.
Ik heb zelf nog helemaal niet goed gezocht, maar is er een simpele howto voor VOIP bellen met Android? Ik heb er een week of 2 geleden mee zitten spelen, maar ik snap er eigenlijk niets van. Het lijkt erop dat ik eerst een SIP cursus moet volgen. En ik ben beslist niet onhandig met computers, maar ik wil gewoon kunnen bellen met VOIP, geen studie volgen. Mijn moe woont af en toe in Spanje en zij belt via VoipBuster (heeft iemand voor haar ingesteld ginds), maar dat werkt niet naar een mobiel nummer. Tenminste niet goedkoop.Dijkhuis schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:02:
Ik heb net skypeout werkend gekregen op Android: met Nimbuzz. Bij Nimbuzz kun je nu Skypeout selecteren als VoiP dienst, en daarmee kun je bellen naar vast en mobiel. Natuurlijk wel eerst een Skypeout tegoed hebben.
1) Nimbuzz of een alternatieve VoiP app downloadenmphilipp schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:08:
[...]
Ik heb zelf nog helemaal niet goed gezocht, maar is er een simpele howto voor VOIP bellen met Android?
2) Tegoed kopen bij Nimbuzz of wat je dan ook gebruikt
Gebruikelijke tarieven zijn 1.5 cent per minuut naar vast, en 20 cent per minuut naar mobiel.
Zoek op Google naar ''Android pissing Apple''. Dan klik je op afbeeldingen en daar staan er een paar.Possible schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:53:
[...]
offtopic: Leuke achtergrond, waar heb je die vandaan ?
Ik heb hem hier vandaan: http://www.getandroidstuf...for-android-download.htmlBrummetje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 23:15:
[...]
Zou je mij een link kunnen sturen waar je hem vandaan hebt ? Market heeft hem nog niet
Downloaden op pc, op Phone zetten, en installeren op Phone.
Kan je instellen..._Calvin schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:48:
[...]
Ook ff geïnstalleerd, vrij irritant dat je met je home-knop de lock eraf krijgt.
Dit topic is gesloten.