Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 159.164 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
Zinu schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:21:
Ha, die app heb ik al. Ik wist niet eens dat die dat kon. Ik ga eens kijken, bedankt!

Trouwens, zijn er hier mensen die aan geocaching doen? Zo ja, welke app is daar het beste voor? Ook daar zijn er al zo veel van... :P Ik wil best betalen voor zo'n app als er een handige functionaliteit in zit die gratis apps niet hebben (zoals direct kunnen downloaden vanaf een Nederlandse geocaching site).
Ik ben erg te spreken over c:geo. Niet dat ik veel geocache, maar het is een goede app, biedt alles wat je nodig hebt op je zoektocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik doe ook Geocaching, gebruik inderdaad ook C.Geo, is op dit moment ook de beste app die er te krijgen is.

Je kan via de app, cahces zoeken via de map, of een automatisch een lijstje wat er bij je in de buurt is. of gewoon op naam etc. de pagina van die caches kun je vervolgens "offline" opslaan, dat gebeurd incl de lange omschrijving, eventuele foto's en 1 pagina commentaren.

Vervolgens kun je het coördinaat van de geocache in het kompas laden wat in de app zit, of op de map die ook in de app zit. en voor geocaches met meerdere stappen kun je waypoints invoeren als je ze uitgerekend/gepuzzeld hebt. Ook de hint worden gerypt opgeslagen en je kunt ze lezen met 1 druk op de knop.

Kheb mijn Desire pas sinds maandag, maar hkeb er toch al een stuk of 6 caches mee gedaan, werkt goed!

er is ook een officiële groundspeak geocaching tool: http://www.geocaching.com/iphone/ is er nu alleen nog maar voor de iphone, maar is al gepoort naar Android, schijnt elk moment uit te kunnen komen, ziet er erg goed uit, deze app kost in de iphone market 10usd

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 31-07-2010 13:18 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Zinu schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:21:

Trouwens, zijn er hier mensen die aan geocaching doen? Zo ja, welke app is daar het beste voor? Ook daar zijn er al zo veel van... :P Ik wil best betalen voor zo'n app als er een handige functionaliteit in zit die gratis apps niet hebben (zoals direct kunnen downloaden vanaf een Nederlandse geocaching site).
Ik gebruik ook c: geo. _/-\o_ Vooral bij caches tussendoor onderweg. Als ik er echt op uit ga gebruik ik nog gewoon mij GARMIN legend. Die is heel wat robuuster. Ik moet er niet aan denken dat mijn HTC legend op een modderig zandpaadje valt.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:23

Neo

Ik zat te kijken om Phone Weaver aan te schaffen. Tasker lijkt een zelfde soort applicatie. Maar als ik de specs zo naast elkaar leg kan Phone Weaver meer. Bijvoorbeeld ook een actie starten als je op een bepaalde GPS locatie bent of een bepaalde afspraak in je agenda hebt staan.
http://www.sbsh.net/products/android/phoneweaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
HTC Desire: Ik heb net alle contacten in google aangemaakt. Oude simcontacten verwijderd en vinkje gezet bij google contacten onder menu. Op mijn foon zie ik maar 15 contacten terwijl mijn google er 49 telt (1 vriend, 48 zakelijk.... :+

Ligt dit aan de Desire of aan google, iemand een oplossing ??

Edit: opgelost ! Geen idee hoe maar alles is zichtbaar

[ Voor 8% gewijzigd door zwoelie op 31-07-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 00:34
Neo schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:10:
Ik zat te kijken om Phone Weaver aan te schaffen. Tasker lijkt een zelfde soort applicatie. Maar als ik de specs zo naast elkaar leg kan Phone Weaver meer. Bijvoorbeeld ook een actie starten als je op een bepaalde GPS locatie bent of een bepaalde afspraak in je agenda hebt staan.
Ik gebruik zelf settings profiles. Werkt top, heeft veel opties en er is een gratis probeer versie!

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Neo schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:10:
Het is maar wat je precies wilt met dat ding. Ik zie bv bij Phoneweaver niet staan dat ie kan activeren op een bepaalde toestand van de telefoon (of ie op zijn kop ligt bv). De nadruk van Phoneweaver lijkt mij (na even kort op de site te hebben gekeken) meer te liggen op het activeren van een profile op tijd of plaats. Daar is Tasker volgens mij veel flexibeler in.
Kijk maar eens op de Wiki.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

FlitsNav 0.6 beta is er voor de android.

http://www.flitsservice.n...-beta-android-t62043.html

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb zojuist een harde reset gedaan, en met Mybackup alles teruggezet.
Enig probleem wat ik tegen kom, al mijn app's staan niet meer in de market. Zo zie ik dus ook niet meer wanneer er een update is. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of is opnieuw installeren vanuit de market de enige oplossing?

Edit:

Na de Froyo update staat alles weer in de market lijst!

[ Voor 10% gewijzigd door madmaus op 01-08-2010 17:06 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:23

Neo

mphilipp schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:47:
[...]

Het is maar wat je precies wilt met dat ding. Ik zie bv bij Phoneweaver niet staan dat ie kan activeren op een bepaalde toestand van de telefoon (of ie op zijn kop ligt bv). De nadruk van Phoneweaver lijkt mij (na even kort op de site te hebben gekeken) meer te liggen op het activeren van een profile op tijd of plaats. Daar is Tasker volgens mij veel flexibeler in.
Kijk maar eens op de Wiki.
In de wiki zie ik inderdaad nog meer voorbeelden, bijvoorbeeld ook de kalender. Dan is tasker toch veelzijdiger dan phone weaver denk ik. Thanks!
martijnve schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:42:
[...]

Ik gebruik zelf settings profiles. Werkt top, heeft veel opties en er is een gratis probeer versie!
DIe heeft ook wel veel condities, neem ik mee in m' n overweging, bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Neo op 01-08-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een android tablet gezien die 1.6 heeft.
mijn vraag was of ik deze ook gewoon naar de nieuwste versie kon upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:28:
Ik heb een android tablet gezien die 1.6 heeft.
mijn vraag was of ik deze ook gewoon naar de nieuwste versie kon upgraden ?
Waarschijnlijk niet, al is het handig te vermelden welke tablet het is.

Techninsch is het hoe dan ook mogelijk. Maar dan moet er wel iemand zijn die het ding root, en een 2.2 rom ervoor bouwt.
Tot op heden verschijnen er voornamelijk Android tablets van vage en soms obscure Aziatische bedrijfjes. Ik verwacht niet dat er vanuit de community heel veel motivatie voor is om daar veel moeite in te steken.

Persoonlijk wacht ik liever op tablets van bekendere merken, en eigenlijk ook nog liever tot Google een officiele Android branch voor tablets heeft.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het was in ieder geval een chineze tablet.
Maarja ik wacht wat de google tablet de bieden heeft binnekort.
hopelijk komt die gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik update de Desire net naar Froyo en merk dat de Power Widget het niet doet. Jammer. Hopelijk komt er snel een update.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Net opgedoken via het forum van LauncherPro: eindelijk een alternatief voor BetterCut (wat ik een ontzettend lelijke app vind), en nog gratis ook :)

Desktop Visualizer

Als je de app hebt geinstalleerd, niet als widget starten, maar als shortcut. Je kan kiezen uit de standaard icoontjes, losse afbeeldingen zoals png en uit iconpacks. Werkt uitstekend.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb vandaag een BT radio geïnstalleerd, welke perfect werkt met mijn Nokia E71 en G1, maar bij de G1 heb ik dus geen voicedialing.

Zijn er goede apps voor te vinden? Ik moet het via BT kunnen doen, erg vreemd dat het niet eens standaard bij Android zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Halfkakkende

Vandring

Ik heb een vraagje over My Tracks en ik dacht dit al eens gelezen te hebben, maar krijg het met geen mogelijkheid meer teruggevonden:

Ik ga op vakantie en ik ben van plan om middels APNDroid mijn dataverbindingen dicht te gooien, zodat ik geen euro's aan dataverbruik krijg. Is het dan nog wel mogelijk om met My Tracks mijn Tracks op te nemen, zonder dat de map zichtbaar wordt, en deze later te exporteren naar Maps? Met Sportstracker op mijn Nokia (wat ik overigens een completere app vond dan My Tracks omdat deze wat boeiendere statistieken kon weergeven) was dit wel altijd mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Halfkakkende op 01-08-2010 22:03 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 00:34
Ja dat doe ik regelmatig, werkt prima.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die de geïnstalleerde software van hun telefoon naar hun sd kaart willen verplaatsen van instellingen, de ontwikkelaars van de desbetreffende software moeten dit in hun applicatie ondersteunen en blijkbaar staat elke ontwikkelaar daar vrij voor in de keus, tot nu toe (ik denk omdat froyo net uit is voor een aantal toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:01:
Ik heb een vraagje over My Tracks en ik dacht dit al eens gelezen te hebben, maar krijg het met geen mogelijkheid meer teruggevonden:

Ik ga op vakantie en ik ben van plan om middels APNDroid mijn dataverbindingen dicht te gooien, zodat ik geen euro's aan dataverbruik krijg. Is het dan nog wel mogelijk om met My Tracks mijn Tracks op te nemen, zonder dat de map zichtbaar wordt, en deze later te exporteren naar Maps? Met Sportstracker op mijn Nokia (wat ik overigens een completere app vond dan My Tracks omdat deze wat boeiendere statistieken kon weergeven) was dit wel altijd mogelijk.
Is het gebruik van APNDroid echt nodig om dataverbruik (in het buitenland) te vermijden? Ik ga er van uit dat de optie 'Gegevensroaming' uitschakelen dit net verhindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Is er een video player die ook de subtitles in MKV containers uitlezen kan?

Heb vele geprobeerd, ze spelen de MKV wel maar de subtitles of audio stream kan ik niet uitzoeken.

Als zoiets niet bestaat, wat is een goede decoder die de subtitles ook mee neemt?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

renio schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:29:
[...]
Is het gebruik van APNDroid echt nodig om dataverbruik (in het buitenland) te vermijden? Ik ga er van uit dat de optie 'Gegevensroaming' uitschakelen dit net verhindert.
Sowieso kun je de gegevensverbindingen uitschakelen?
Volgens mij heb je dan zeker al afgedekt.

Owja de optie tegen roaming helpt niet echt. Ga regelmatig net over de grens tanken hier en dan wil mijn weer bijv. wel eens updaten. Staat er ineens 1,50 euro op de rekening voor dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

De ingebouwde optie heeft ALLES bij mij tegengehouden toen ik laatst abroad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:18

Tripl3 D

Brother in Arms

[...]

Ben dit jaar met mijn Desire in Polen en Spanje geweest en beide keren heeft het uitschakelen van gegevensroaming perfect gewerkt!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

SMulTiE schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
De ingebouwde optie heeft ALLES bij mij tegengehouden toen ik laatst abroad was.
Bij mijn Milestone werkt het ook goed, maar bij een vriend die een HTC had bleef de dataverbinding gewoon actief. De eerste keer in het buitenland even kijken of het werk (r in statusicoontje) en anders APN zelf tijdelijk aanpassen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Kixtart schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:19:
[...]

Bij mijn Milestone werkt het ook goed, maar bij een vriend die een HTC had bleef de dataverbinding gewoon actief. De eerste keer in het buitenland even kijken of het werk (r in statusicoontje) en anders APN zelf tijdelijk aanpassen.
Bij mij (Desire) komt er een R te staan bij de ontvangstbalk die angeeft dat men aan het roamen is, en dan is er ook geen data-verkeer meer als dit is ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Cyleo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

Bij mij (Desire) komt er een R te staan bij de ontvangstbalk die angeeft dat men aan het roamen is, en dan is er ook geen data-verkeer meer als dit is ingesteld.
Die werkt prima, ik heb telfort en die roamt al 4 jaar op het kpn netwerk. Nog steeds hebben ze er geen oplossing voor.
Ik MOET dat vinkje ook aan zetten anders kan ik op geen enkele manier mobiel internet krijgen.
Het werkt dus prima! Behalve als je telfort klant ben.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Floris-K schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Owja de optie tegen roaming helpt niet echt. Ga regelmatig net over de grens tanken hier en dan wil mijn weer bijv. wel eens updaten. Staat er ineens 1,50 euro op de rekening voor dataverkeer.
Roaming & Sync uitzetten en hij zoekt dan echt geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:56
Ik ga binnenkort naar duitsland en wil natuurlijk niet dat hij constant zaken gaat updaten. Is er voor Android ook iets zoals je 'nodata' voor Windows Mobile hebt?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
Sync is niet eens nodig. Ik snap heel dat APNdroid ook niet. Als je vinkje uit hebt staan bij "roaming toestaan" dan kom je echt niet op internet. Ook niet met syncen. Ik ben 2 weken naar Gran Canaria geweest en heb dus de hele tijd een "R" gezien. Geen enkele byte verstuurd.

Mijn vriendin is stewardess en zij heeft ook de Desire. Heeft nog nooit een byte verstookt in het buitenland en zij komt echt overal en ook erg vaak. APNdroid is bullshit in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Pedr0 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:28:
Ik ga binnenkort naar duitsland en wil natuurlijk niet dat hij constant zaken gaat updaten. Is er voor Android ook iets zoals je 'nodata' voor Windows Mobile hebt?
*zucht*... Standaard staat roaming uit in Android (kan je aanvinken). Als deze uitstaat, is er GEEN data verbruik op roaming netwerken (dus in het buitenland). Zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Apndroid is handig als je regelmatig je roaming data aan/uit wilt zetten.

Ik heb hier in NL data roaming standaard uit staan, pas als ik bewust data via internet wil opvragen en er is geen wifi beschikbaar zet ik ht aan, dan is het handig als ik met 1 knopje op mijn homescreen data roaming aan/uit kan zetten. Net als de knopjes voor GPS en Wifi die heb ik daar ook staan, hoef ik niet elke keer die menu's door.

Als het enkel voor vakantie is zxou ik ook een apndroid installeren... dan is vinkje handmatig weghalen voldoende.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 02-08-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik begrijp het niet, wat is er zo'n probleem aan:
- aan-/uitknop ingedrukt houden;
- klikken op Mobiel Netwerk.

Dan staat je gegevens verbinding toch gewoon permanent uit. :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
En in het buitenland hoef je die niet eens uit te zetten (behalve als je roaming toestaat ivm telfort ofzo), want standaard roamt hij niet in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Goed nieuws:
Androidtelefoons verslaan iPhone in VS

PALO ALTO - Mobiele telefoons die uitgerust zijn met Android-software van Google hebben in het tweede kwartaal van 2010 een leidend marktaandeel in de Verenigde Staten bereikt dat meer dan de helft groter is dan dat van de Apple iPhone.

Het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Canalys meldde dit maandag in een rapport met de laatste marktcijfers voor zogenaamde 'smartphones' in de VS en de rest van de wereld.

Het Android platform streefde de iPhone en voormalig marktleider BlackBerry het afgelopen kwartaal voorbij met een bijna negenvoudige toename van het marktaandeel tot 34 procent.

In Amerika worden meer smartphones verkocht dan in enig ander land en ruim twee keer zoveel als in China, waar 11 procent van alle smartphones ter wereld verkocht worden.

Google

Na een mislukte poging om onder eigen merknaam een toestel te verkopen, levert Google alleen nog maar software voor smartphones. Android-programma's draaien op telefoons van uiteenlopende merken zoals Motorola, HTC, Samsung en Sony-Ericsson. Apple verkoopt zijn eigen telefoons met software die niet op toestellen van andere fabrikanten werkt.

Wereldwijd is het marktaandeel van Android-telefoons ook bijna vernegenvoudigd maar dat was nog niet genoeg om de bestaande marktleiders te passeren. Dat zijn Nokia met een aandeel van 38 procent en de BlackBerry van Research In Motion met een marktaandeel van 18 procent.

Net als de iPhone gebruiken Nokia- en BlackBerry-telefoons eigen software die niet of nauwelijks op andere toestellen draait.
Bron: androidtelefoons-verslaan-iphone-in-vs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gonadan schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:34:
Ik begrijp het niet, wat is er zo'n probleem aan:
- aan-/uitknop ingedrukt houden;
- klikken op Mobiel Netwerk.

Dan staat je gegevens verbinding toch gewoon permanent uit. :?
knopje op de homescreen is stukken gemakkelijker imho. daar heb ik wel een widget van een paar kb voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Ik ben een weekje aan het spelen met mijn nieuwe Desire, en heb Labyrinth ontdekt! Leuk spel, maar de Lite-versie is te snel uit. Nu kan ik de betaalde versie (deze dus) nergens meer vinden in de Market. En ik zag dat voor de iPhone ook al Labyrinth 2 uit is. Enig idee of die ook nog uitkomt op Android of is de ontwikkelaar definitief exclusief voor het iMonster aan het werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

Woodpecker schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:35:
Ik ben een weekje aan het spelen met mijn nieuwe Desire, en heb Labyrinth ontdekt! Leuk spel, maar de Lite-versie is te snel uit. Nu kan ik de betaalde versie (deze dus) nergens meer vinden in de Market. En ik zag dat voor de iPhone ook al Labyrinth 2 uit is. Enig idee of die ook nog uitkomt op Android of is de ontwikkelaar definitief exclusief voor het iMonster aan het werk...
barcodescanner eens naar die QR code laten kijken zal toch wel werken?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
iop tha man schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:09:
[...]

barcodescanner eens naar die QR code laten kijken zal toch wel werken?
Nope. Al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb chrometophone geinstalleerd op m'n Desire android 2.2.
Hij vind mijn gmail adres mijnnaam@gmail.com maar
Kom niet verder want error : unable to connect. Vind hiervan niets terug bij googlen, iemand een oplossing?
Gmail is gewoon te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Anteros schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:28:
APNdroid is bullshit in mijn ogen.
Dan ga je even voorbij aan tools als bijvoorbeeld timerriffic en tasker die APNdroid gebruiken om de dataverbinding af te sluiten.
Android staat directe toegang tot die methodes niet toe (data aan/uit), dan is APNdroid een leuke workaround.

Buiten dat ben ik met je eens dat het niet nodig is om data roaming tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:55:
Kom niet verder want error : unable to connect. Vind hiervan niets terug bij googlen, iemand een oplossing?
Ook de benodigde software geïnstalleerd in Chrome of FF?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
Mmm, opeens was-ie er weer! Nu wachten op Labyrinth 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:48
Wat is jullie ervaring qua accuduur met de verschillende locationbased apps? Er zijn een aantal die me wel interessant lijken, voor het aan en uit zetten van wifi en geluid op je werk en dergelijke. Maar dan staat je GPS de hele tijd aan en dat kan niet goed zijn voor de accu, daarnaast heb ik gemerkt dat mijn Galaxy S dan ook behoorlijk warm kan worden.
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van de netwerk gebaseerde locatiebepaling, is er een app/widget om dit makkelijk aan/uit te zetten? Ben niet paranoïde of zo maar google hoeft niet 24/7 te weten waar ik ben.

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:47
timin8r schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:18:
Wat is jullie ervaring qua accuduur met de verschillende locationbased apps? Er zijn een aantal die me wel interessant lijken, voor het aan en uit zetten van wifi en geluid op je werk en dergelijke. Maar dan staat je GPS de hele tijd aan en dat kan niet goed zijn voor de accu, daarnaast heb ik gemerkt dat mijn Galaxy S dan ook behoorlijk warm kan worden.
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van de netwerk gebaseerde locatiebepaling, is er een app/widget om dit makkelijk aan/uit te zetten? Ben niet paranoïde of zo maar google hoeft niet 24/7 te weten waar ik ben.
Die hoeven geen gebruik te maken van je GPS voor je locatie. De meesten kunnen ook gebruiken maken van welke wifi netwerken in de buurt zijn of lokatie via gsm masten.
M'n favoriet op dit moment is Tasker. Meer info over lokatie bepaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanavond is ineens mijn htc "people" widget verdwenen deze staat standaard op het scherm rechts van de homescreen, je kunt er favorieten uit je contact in plaatsen.

Ik kan hem ook nergens meer vinden niet onder widget, apps, of waar dan ook! Iemand enig idee hoe ik deze htc widget terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Waarschijnlijk een copyrightclaim van HTC.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:55:
Gsm al eens herstart? Had ik ook, na het herstarten het programma openen en even je gegevens invullen. Toen lukte het bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sebazzz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:05:
Waarschijnlijk een copyrightclaim van HTC.
Heb je het nu over de people widget?

Edit: laat maar people widget heet in de nl versie contacten :x

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 02-08-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Is er misschien een alternatief voor Newsrob? Vind hem soms veel te lang laden.

Ps. Het is voor Google Feeds :)

[ Voor 17% gewijzigd door giganielsie op 02-08-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:48
Mantis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:06:
[...]

Die hoeven geen gebruik te maken van je GPS voor je locatie. De meesten kunnen ook gebruiken maken van welke wifi netwerken in de buurt zijn of lokatie via gsm masten.
M'n favoriet op dit moment is Tasker. Meer info over lokatie bepaling
Bedankt voor de info, Tasker stond al op mijn lijstje maar had me er nog niet zo in verdiept. Dit is precies wat ik zocht.

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Heb gelezen dat enkele mensen gebruik maken van SlideIT, ff een vraagje erover: Ik kan geen woorden verwijderen. Weet iemand hoe dit moet? In de handleiding staat dat je enkel het minnetje(-) hoeft in te drukken maar die vind ik nergens?

[ Voor 26% gewijzigd door thefal op 03-08-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Net een grappig programma ontdekt, StickDraw, kan je animaties mee maken, bijvoorbeeld een stickfigure die aan het lopen is. Echt supersimpel om een 'filmpje' ermee te maken.

http://www.appbrain.com/app/com.bingzer.android.stickdraw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Chaoss schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:56:
knopje op de homescreen is stukken gemakkelijker imho. daar heb ik wel een widget van een paar kb voor over :)
Zet jij het zo vaak aan en uit dan?
Ik kan mijn ruimte wel beter gebruiken dan zo'n optie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grote nadeel van Android: Ik zie door de bomen het bos niet meer in het aanbod software.

Zijn er mensen met goede ervaringen met een emailclient, geschikt voor pop & imap?

Is er naar iemands weten een programma dat in staat is bijvoorbeeld tussen 24:00 en 08:00 geen mail te checken, maar wel de wekker aan te laten (dus een appkiller / appstarter met profielen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Mbt email client heb ik geen idee, de standaard email client voldoet voor mij.
Dit artikel kwam ik tegen gisteren op androidworld, wellicht heb je er wat mbt profielen.

Sweet dreams volstaat ook. hier meer informatie

[ Voor 21% gewijzigd door GG---77 op 03-08-2010 09:55 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:41:
Het grote nadeel van Android: Ik zie door de bomen het bos niet meer in het aanbod software.

Zijn er mensen met goede ervaringen met een emailclient, geschikt voor pop & imap?

Is er naar iemands weten een programma dat in staat is bijvoorbeeld tussen 24:00 en 08:00 geen mail te checken, maar wel de wekker aan te laten (dus een appkiller / appstarter met profielen)?
Bij een HTC telefoon kan de standaard mail client dit al.
Daar kun je piek en dal uren aangeven. En vervolgens in de dal uren niet syncen. Maar anders, moet het vast met iets als tasker ofzo op te lossen zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07

Kies dan voor juice defender (met addon geloof ik) die je gprs dicht gooit op gezette tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

H3llSiNG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:06:
Is er een video player die ook de subtitles in MKV containers uitlezen kan?

Heb vele geprobeerd, ze spelen de MKV wel maar de subtitles of audio stream kan ik niet uitzoeken.

Als zoiets niet bestaat, wat is een goede decoder die de subtitles ook mee neemt?
Niemand? :'(

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juice Defender inderdaad, Sweetdreams, Locale of Setting Profiles...
Tevens is er een searchfunctie heh Reindertje, die is er niet voor niks =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, GPRS op bepaalde tijden dichtgooien is ook een optie.. Maar toch, appkiller die tussen bepaalde tijden bepaalde programma's afsluit is ook ideaal.

De sweet dreams ziet er goed uit, de andere in het artikeltje zien er ook goed uit maar helaas betaald :(

Is er toevallig iemand die zelf al ervaringen heeft met tasker? Ik blijf een nederlander, 5 euro om te proberen is aan de hoge kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:03:
Tevens is er een searchfunctie heh Reindertje, die is er niet voor niks =)
Dit is een ervaringentopic :) U R right, ik hoor toch liever contextuele informatie dan alle proetpraat die ik zowel via de search als via google al had gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:54
Staat wel wat over in het topic; tevens (staat ook in het topic) mag je 48 uur een applicatie testen; bevalt hij je niet, kost het je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:07:
Is er toevallig iemand die zelf al ervaringen heeft met tasker? Ik blijf een nederlander, 5 euro om te proberen is aan de hoge kant ;)
De direct download versie heeft een 14 dagen testperiode: zie http://tasker.dinglisch.net/.

Daarnaast: ik ken het intussen aardig en het werkt erg goed. Het helpt wel als je een tweaker bent want het kan er ingewikkeld uitzien de eerste keer. (lijkt me geen probleem hier)
Op het forum reageert de ontwikkelaar ook aardig snel al heeft een item op lifehacker er wel voor gezorgd dat het nu wat druk is op het forum.
HTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:32

K9 Mail is de beste. Beter dan stock app en htc versie. Het ondersteund van alles, zelfs IMAP push notifications (werkt net zo goed als GMail push notifications) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-08 07:13
Welke wekker-app gebruiken jullie eigenlijk om s´morgen´s fris en fruitig met je eigen muziek wakker te worden?
Op dit moment gebruik ik AppAlarm, hiermee kan je op een bepaalde tijd een apllicatie laten starten. Hiermee start ik dan mijn default android music-player en zet deze dan op shuffle, maar hij start altijd met hetzelde nummer en begint daarna pas te shufflen. Heel irritant dus om elke morgen alsnog met hetzelfde nummer wakker te worden.

Ik heb ook al TuneWiki geprobeerd ipv de standaard music-player, maar deze begint niet automatisch te spelen als hij opgestart wordt. Dus...any suggestion? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nadeel? We hebben koekel en dit forum om ervaringen te vragen. Er verschijnen ook regelmatig artikelen over bv emailclients en andere software met een vergelijking.
Veel apps is in principe alleen maar een voordeel, zolang de kwaliteit een beetje kosher is. Helaas is er een hoop meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
Ranc schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:03:
Welke wekker-app gebruiken jullie eigenlijk om s´morgen´s fris en fruitig met je eigen muziek wakker te worden?
Op dit moment gebruik ik AppAlarm, hiermee kan je op een bepaalde tijd een apllicatie laten starten. Hiermee start ik dan mijn default android music-player en zet deze dan op shuffle, maar hij start altijd met hetzelde nummer en begint daarna pas te shufflen. Heel irritant dus om elke morgen alsnog met hetzelfde nummer wakker te worden.

Ik heb ook al TuneWiki geprobeerd ipv de standaard music-player, maar deze begint niet automatisch te spelen als hij opgestart wordt. Dus...any suggestion? alvast bedankt.
Met Tasker kan dit volgens mij eenvoudig geregeld worden.
Een Time-event op de tijd dat je wilt opstaan, Action: "Music Play Dir" met de optie Random aan.
Speelt een willekeurig bestand uit de gegeven map, evt. incl. subdirs.
Verdere details (hoe snooze te scripten e.d.) laat ik graag aan de tweaker over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smart Alarm maakt het wakker worden (bij mij) ook een stuk prettiger. Toch hoop ik nog op een androidversie van iPhone's Sleep Cycle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Laatst online: 30-04-2024
Ranc schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:03:

Ik gebruik Gentle Alarm. In evaluatie mode we(r)kt die niet op woensdag, de andere dagen wel en je kan alle features naar believen instellen en uitproberen. Heeft erg veel mogelijkheden en dankzij de fade-in instellingen kan je met je MP3's heel rustig wakker gemaakt worden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:08:
Smart Alarm maakt het wakker worden (bij mij) ook een stuk prettiger. Toch hoop ik nog op een androidversie van iPhone's Sleep Cycle..
Prego: http://www.appbrain.com/a...droid.sleepcyclealarmlite

Ziet net dat de reviews niet erg goed zijn op de site. Als je het wel test laat even weten of het net zo werkt als Sleep Cycle.

[ Voor 14% gewijzigd door Orcie op 03-08-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:31:
[...]

Prego: http://www.appbrain.com/a...droid.sleepcyclealarmlite

Ziet net dat de reviews niet erg goed zijn op de site. Als je het wel test laat even weten of het net zo werkt als Sleep Cycle.
Mjah, hij doet het, maar na 2 nachten weet ik niet of ik er nou vrolijker of niet vrolijker van word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:55:
[...]

Ook de benodigde software geïnstalleerd in Chrome of FF?
Bedankt er moest inderdaad nog iets in mijn Chrome browser geïnstalleerd worden. Maar resultaat hetzelfde. Maar we zoeken verder, in ieder geval heb je me op weg geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Lowlands APP:

Je zat er misschien al op te wachten: de Lowlands Mobile Festival Guide! Alle info, een kaart, acts, bio's, artiststweets en tijden handig op je telefoon? Download dan de vederlichte 3FM/Converse Lowlands Mobile Guide voor slechts 1 sms (standaardkosten) en de data-tikken!

SMS LOWMAP naar 3010 en volg de instructies op. Je kunt deze app vanaf nu downloaden voor iPhone, Android, Windows, etc. Dit jaar met verbeterde buddyfinder én alleen hiermee maak je kans op de felbegeerde golden tickets voor de Converse Fast Lane waarmee je zo langs alle rijen heen het festival binnenzoeft. Je kunt ook in je app-store zoeken naar Lowlands.

Precies weten hoe je hem op jouw phone knalt en wat je ermee kunt? Check de VIDEO

Iemand toevallig nog een kaartje over tegen een redelijke prijs, voor een tweaker? ; )

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:31:
[...]

Bedankt er moest inderdaad nog iets in mijn Chrome browser geïnstalleerd worden. Maar resultaat hetzelfde. Maar we zoeken verder, in ieder geval heb je me op weg geholpen.
Graag gedaan. Ik neem aan dat je in zowel Chrome als op de telefoon je gmail account hebt ingevuld zodat hij hij de link/URL kan verzenden naar je tel?

Edit: Heb het net ook even geprobeerd via Chrome (ik gebruikde eerst Firefox namelijk) maar ook via Chrome gaat het perfect zoals het hoort te gaan. Klik in Chrome/FF op dat logo'tje in de balk en binnen 1 sec start de browser op mijn Desire en gaat naar de betreffende website.

[ Voor 23% gewijzigd door JKratos op 03-08-2010 19:27 . Reden: Toevoeging ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

knights16 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:01:
Lowlands APP:

Je zat er misschien al op te wachten: de Lowlands Mobile Festival Guide! Alle info, een kaart, acts, bio's, artiststweets en tijden handig op je telefoon? Download dan de vederlichte 3FM/Converse Lowlands Mobile Guide voor slechts 1 sms (standaardkosten) en de data-tikken!

SMS LOWMAP naar 3010 en volg de instructies op. Je kunt deze app vanaf nu downloaden voor iPhone, Android, Windows, etc. Dit jaar met verbeterde buddyfinder én alleen hiermee maak je kans op de felbegeerde golden tickets voor de Converse Fast Lane waarmee je zo langs alle rijen heen het festival binnenzoeft. Je kunt ook in je app-store zoeken naar Lowlands.

Precies weten hoe je hem op jouw phone knalt en wat je ermee kunt? Check de VIDEO

Iemand toevallig nog een kaartje over tegen een redelijke prijs, voor een tweaker? ; )
Gewoon via market, gratisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

haha, ik denk dat ie een LL kaartje bedoeld

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik kwam net ergens achter!
Ik gebruik AppBrain icm Fast Web Installer, weet niet of iemand hier ooit heeft geprobeerd om Last.FM te installeren vanuit de market zonder 'market enabler'.

Maar ik heb zojuist Last.FM via AppBrain/Fast Web Installer weten te installeren zonder iets van een market enabler te hebben gebruikt!

Of is het zo dat de Last.FM app onlangs is vrijgegeven voor andere landen naast Amerika?
If not, zou in kunnen houden dat apps die in de Nederlandse market niet te vinden zijn op bovenstaande manier toch installed kunnen worden! Denk alleen niet dat updates via deze weg werken, al kan je de app wel opnieuw installeren via AppBrain als er een melding van een update is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:45
AgoNitE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:03:
Ik kwam net ergens achter!
Ik gebruik AppBrain icm Fast Web Installer, weet niet of iemand hier ooit heeft geprobeerd om Last.FM te installeren vanuit de market zonder 'market enabler'.

Maar ik heb zojuist Last.FM via AppBrain/Fast Web Installer weten te installeren zonder iets van een market enabler te hebben gebruikt!

Of is het zo dat de Last.FM app onlangs is vrijgegeven voor andere landen naast Amerika?
If not, zou in kunnen houden dat apps die in de Nederlandse market niet te vinden zijn op bovenstaande manier toch installed kunnen worden! Denk alleen niet dat updates via deze weg werken, al kan je de app wel opnieuw installeren via AppBrain als er een melding van een update is!
Als ik in de Market zoek naar Last.FM kan ik ook gewoon een/de Last.FM applicatie vinden. Hij is dus blijkbaar ook vrijgegeven naar andere landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
Slashdotter schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:33:
Net een grappig programma ontdekt, StickDraw, kan je animaties mee maken, bijvoorbeeld een stickfigure die aan het lopen is. Echt supersimpel om een 'filmpje' ermee te maken.

http://www.appbrain.com/app/com.bingzer.android.stickdraw
Leuke tip! Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 14-09 21:27
FabianNL schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

Als ik in de Market zoek naar Last.FM kan ik ook gewoon een/de Last.FM applicatie vinden. Hij is dus blijkbaar ook vrijgegeven naar andere landen...
Heb het net geïnstalleerd, maar je kan met die applicatie niks afspelen? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En euhm, Live.com (gedeelde) agenda's invoegen in je eigen agenda of in je gmail agenda, hoe doen we dat? Ik heb het geprobeerd op de standaardmanier (uitnodigen) en wat fora afgestruind, maar Microsoft en Google schijnen het niet zo op elkaar te hebben. Iemand een idee hoe ik de agenda die ik deel met mijn zussen op mijn android kan invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Op mijn HTC desire zit bij aankoop Facebook geinstalleerd. Ik dacht dat dit de officiele app is. Nu lees ik zojuist dat hier een update voor is maar in de market onder downloads kan ik Facebook nie vinden, ook niet onder instellingen>>applicaties>>applicaties beheren.

Hoe kan ik nu deze Facebook verwijderen en de "nieuwere" downloaden?

Never mind al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door RSD1982 op 04-08-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wpy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2024

Wpy

Voor de liefhebbers/gebruikers van Tasker; 2 artikeltjes met ideeen en uitwerkingen.

http://lifehacker.com/559...ully+automated-superphone
http://lifehacker.com/560...r-setups?skyline=true&s=i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
gebruikershaes schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:46:
[...]

Heb het net geïnstalleerd, maar je kan met die applicatie niks afspelen? Of zie ik iets over het hoofd?
Hm ik kan hier gewoon radio stations van Last.FM luisteren..

Facebook voor Android (De market versie) is ook aangepast trouwens, iets ander begin scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 04-08-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Hey, ik ben nu de chrome to phone aan het testen, en dit werkt wel goed.
Enkel als mijn desire de link binnen krijgt maakt hij een hels lawaai (notificatie)
En kan je enkel stiller zetten als je het bel volume naar beneden doet.
Weet iemand of je dit kan af zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
FabianNL schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

Dat is inderdaad de Last.fm app, en is nu dus gewoon van de market te plukken, normaal moest ik de .apk steeds via een blog van cmarshal downloaden en op die manier updaten, maar die blog bestaat blijkbaar niet meer...komt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik ben op zoek naar een goede (live) poker game. Iemand een idee?
Als ik google kom ik enkel op verdachte app's en Red Poker, maar dat laatste bestaat niet meer?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 14:39
IStealYourGun schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:37:
Ik ben op zoek naar een goede (live) poker game. Iemand een idee?
Als ik google kom ik enkel op verdachte app's en Red Poker, maar dat laatste bestaat niet meer?
Waarom zoek je niet even in de Android Market...dat is toch veel handiger dan via Google. Ik weet echter ook dat er vele Poker games in de Market zijn te vinden, maar helaas geen enkele die gratis is en ook nog eens leuk/snel genoeg enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Laatst online: 19-08 07:13
renio schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Ik gebruik Gentle Alarm. In evaluatie mode we(r)kt die niet op woensdag, de andere dagen wel en je kan alle features naar believen instellen en uitproberen. Heeft erg veel mogelijkheden en dankzij de fade-in instellingen kan je met je MP3's heel rustig wakker gemaakt worden. _/-\o_
Ja, deze had ik al eens eerder getest, maar had geen zin om er geld voor neer te leggen, niet alleen omdat ie verschikkelijk lelijk is maar ook omdat ik er vanuit ging dat zoiets ook wel gratis te verkrijgen zou zijn, nou niet dus! :P
Heb me gister dus toch maar Gentle alarm aangeschaft en ben vanmorgen heerlijk wakker geworden met mn eigen muziekske :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

dafmay schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:36:
[...]

Waarom zoek je niet even in de Android Market...dat is toch veel handiger dan via Google. Ik weet echter ook dat er vele Poker games in de Market zijn te vinden, maar helaas geen enkele die gratis is en ook nog eens leuk/snel genoeg enz...
Betalen is niet zozeer het probleem, een goede vinden tussen de vele wel. Daarom dat ik het hier even vraag of er tweakers zijn die een goede kennen (en gebruiken).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

IStealYourGun schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:09:
[...]

Betalen is niet zozeer het probleem, een goede vinden tussen de vele wel. Daarom dat ik het hier even vraag of er tweakers zijn die een goede kennen (en gebruiken).
Probeer ze anders gewoon even. Je kan namelijk binnen 24 uur altijd je geld terug krijgen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:23:
[...]

Graag gedaan. Ik neem aan dat je in zowel Chrome als op de telefoon je gmail account hebt ingevuld zodat hij hij de link/URL kan verzenden naar je tel?

Edit: Heb het net ook even geprobeerd via Chrome (ik gebruikde eerst Firefox namelijk) maar ook via Chrome gaat het perfect zoals het hoort te gaan. Klik in Chrome/FF op dat logo'tje in de balk en binnen 1 sec start de browser op mijn Desire en gaat naar de betreffende website.
Ik heb nog vanalles doorgelezen/doorgespit maar nog geen oplossing gevonden.Als ik op tlefoontje in m'n Chrome browser klik verschijnt pop-up scherm met Device not registered for user. En op m'n Desire Error:Unable to connect. En klik ik op about en scan de barcode en open de browser vind hij de app niet.Moet ik soms een instelling op m'n Desire "open" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Probeer ze anders gewoon even. Je kan namelijk binnen 24 uur altijd je geld terug krijgen.
Leg uit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:45:
[...]

Mjah, hij doet het, maar na 2 nachten weet ik niet of ik er nou vrolijker of niet vrolijker van word..
Heb die app gisteren geïnstalleerd en hij heeft vannacht ook 'zijn werk' gedaan (ik kreeg een grafiek te zien met duidelijke beweging e.d.) hoewel ik 's ochtends al op brute wijze uit mn bed werd geforceerd en dus de daadwerkelijke wekker-functionaliteit niet heb kunnen testen. :P

Wel veel mogelijkheden tot customizen en deze app kan het scherm geforceerd aan laten; anders werkt e.e.a. niet. Nog maar eens een paar dagen uitproberen. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ranc schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:55:
[...]

Ja, deze had ik al eens eerder getest, maar had geen zin om er geld voor neer te leggen, niet alleen omdat ie verschikkelijk lelijk is maar ook omdat ik er vanuit ging dat zoiets ook wel gratis te verkrijgen zou zijn, nou niet dus! :P
Heb me gister dus toch maar Gentle alarm aangeschaft en ben vanmorgen heerlijk wakker geworden met mn eigen muziekske :)
Ik gebruik Gente Alarm ook al een tijdje.
Heb er zelfs een pre-alarm op zitten met vogeltjes op een laag volume. In het begin werd ik daar soms wakker van. Nu word ik pas wakker als één van de ballads van Pearl Jam aanspringt.

Werd eerst vaak moeilijk wakker maar nu gaat het wat makkelijker. Weet alleen niet of het echt door die app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eerste hit op google "android market geld terug" :

nieuws: Android Market biedt 'niet goed, geld terug'-garantie voor apps

>:)

Edit:
Dit artikel is overigens al oud. Het is nog makkelijker, je hoeft helemaal geen contact met de ontwikkelaar op te nemen. Gewoon binnen 24 uur weer uninstallen = automatisch je geld terug.

[ Voor 21% gewijzigd door u_nix_we_all op 04-08-2010 16:15 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik gebruik al een tijdje de apps Wifi file explorer en/of Web sharing voor het up/downloaden van bestanden via wifi. Enige nadeel is dat dit per file moet gaan en kan niet per folder op/downloaden. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

dafmay schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:31:
Ik gebruik al een tijdje de apps Wifi file explorer en/of Web sharing voor het up/downloaden van bestanden via wifi. Enige nadeel is dat dit per file moet gaan en kan niet per folder op/downloaden. Iemand een tip?
Zippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Uh ja is ook een idee |:( Ik dacht alleen dat unzippen lastig zou worden op m'n Desire...maar blijkt dat Astro dat prima kan. Dank voor de tip.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.