Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 159.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:26:
[...]

Dank voor de tip, hoewel voor mij net wat te laat. Het was handig geweest toen ik in Frankrijk zat, en ik me moest behelpen met de gratis versie van de Van Dale NE-FRA-NE die het op zich goed deed maar vol zit met nagscreens. Aanschaf is 25 euro en vind ik te duur voor een woordenboek, dan blader ik liever even in een wat en hoe boekje.

Ik krijg het echter niet voor elkaar om die Stardict-woordenboeken binnen te sleuren. Heb je misschien een link?
Belachelijk duur trouwens..

Ik heb de koreaanse ergens anders vandaan, maar hier staan een aantal beschreven:

http://stardict.sourcefor...dictd-www.freedict.de.php

Daarin staan de filenamen van de dictionaries. Als je deze met google zoekt kom je bijvoorbeeld hier:
http://debian.csie.ntu.edu.tw/FreeBSD/distfiles/stardict/

of hier (na wat pluiswerk):
http://ftp2.ua.freebsd.or...nt/extra-ds/dictionaries/

Nederlands-Frans:
http://ftp2.ua.freebsd.or...-fra-2.4.2-noarch-1ds.tgz

Zet de idx, ifo en dz files in een directory en zoek deze directory met Fora..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:55:
[...]

Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren.

Daar kan je op apps klikken bij Downloaded en dan op Naar SD-kaart kopieëren.
Kwam ik gisteren dus ook pas achter. Maar je moet wel elke app langs gaan om te kijken of hij naar de SD-kaart te kopiëren valt... Handiger zou zijn dat je een optie kan aanvinken die ervoor zorgt dat elke app die naar de SD-kaart kan worden gezet dat ook daadwerkelijk automatisch doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Woodpecker schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Kwam ik gisteren dus ook pas achter. Maar je moet wel elke app langs gaan om te kijken of hij naar de SD-kaart te kopiëren valt... Handiger zou zijn dat je een optie kan aanvinken die ervoor zorgt dat elke app die naar de SD-kaart kan worden gezet dat ook daadwerkelijk automatisch doet...
Een aantal custom ROMS hebben een dergelijke optie.

Alternatief is om "SD Move" te downloaden van de Market. Deze geeft een overzicht van al je apps, welke al op de SD kaart staan en welke naar de SD verplaatst kunnen worden. Moet je nog wel je apps langs gaan maar het gaat wel een stuk sneller.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Woodpecker schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Moet je in de market eens zoeken naar "2 sd" . Dan vind je App 2 SD van Sam Lu. Schijnt goed te werken, maar niet alle apps ondersteunen de apps2sd versie van FroYo. Zoals hierboven word vermeld dien veel custom Rom's dat wel, en gaan vrijwel alle apps naar een aparte partitie op je sd kaart.

Edit] de app hierboven zal waarschijnlijk hetzelfde doen als App 2 SD.

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 11-08-2010 10:35 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Triloxigen schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

Op zich interessant, maar mensen met iPhone hebben dat niet zo snel draaien. Hoewel ik niet weet of daar interesse voor PingChat of WhatsApp is.
Kun je altijd proberen en het staat al op je android :) En energieverbruik ligt erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me trouwens op dat er erg veel apps zijn die nog niet op de SD-kaart geïnstalleerd kunnen worden. Zelfs applicaties als google earth (22mb) en maps (8 mb) ondersteunen dit nog niet.

Neem aan dat we binnenkort flink wat updates kunnen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:22:
Valt me trouwens op dat er erg veel apps zijn die nog niet op de SD-kaart geïnstalleerd kunnen worden. Zelfs applicaties als google earth (22mb) en maps (8 mb) ondersteunen dit nog niet.

Neem aan dat we binnenkort flink wat updates kunnen verwachten...
Laten we het hopen. Overigens Appsaver gedownload uit de market, volgens techreport oid (een of andere site in ieder geval) slaat android de apk's in het telefoongeheugen op, en deze apk verplaatst ze naar de SD kaart (of dat zou het moeten doen). Nu heb ik dit in al mijn enthausiasme gedaan, zonder te kijken hoeveel ruimte ik eerst had :+ , dus ik weet niet of het werkt :P Ik heb in ieder geval wel best wat apps op het beperkte geheugen van mijn desire, en nog ruimte over dus het zou heel goed kunnen van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Cyleo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:38:
[...]

Overigens Appsaver gedownload uit de market, volgens techreport oid (een of andere site in ieder geval) slaat android de apk's in het telefoongeheugen op, en deze apk verplaatst ze naar de SD kaart (of dat zou het moeten doen).
Even de appSaver opgezocht op internet, de eerste beschrijving die ik op androlib vind begint met "appSaver only saved apps onto the sd card,can't optimize internal memory"
In de productbeschrijvingen zie ik ook alleen maar dat het een app is om een back-up te maken van de apps op de SD-kaart (zoals Astro en SystemPanel ook kunnen)

Weet jij nog waar je dat gelezen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
_Calvin schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:54:
[...]

Even de appSaver opgezocht op internet, de eerste beschrijving die ik op androlib vind begint met "appSaver only saved apps onto the sd card,can't optimize internal memory"
In de productbeschrijvingen zie ik ook alleen maar dat het een app is om een back-up te maken van de apps op de SD-kaart (zoals Astro en SystemPanel ook kunnen)

Weet jij nog waar je dat gelezen had?
Ik heb het ook even getest en lijkt inderdaad geen verschil te maken (wat nieuwe apk's geinstalleerd) Je krijgt wel inderdaad een back-up. Ik had het gelezen op techreport of techradar oid. (Even mijn browser history erop nagekeken: Hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
k7of9 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:29:
[...]

Een aantal custom ROMS hebben een dergelijke optie.

Alternatief is om "SD Move" te downloaden van de Market. Deze geeft een overzicht van al je apps, welke al op de SD kaart staan en welke naar de SD verplaatst kunnen worden. Moet je nog wel je apps langs gaan maar het gaat wel een stuk sneller.
Allemachig, wat een veezijdig systeem dat android! Voor elk probleem is er wel een oplossings-app. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Iemand een idee waarmee je .pls bestanden kunt afspelen? Bijv. DI.fm gebruikt dit, maar het opent dan een stream die ik zou willen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
SuB-Gold schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:29:
Iemand een idee waarmee je .pls bestanden kunt afspelen? Bijv. DI.fm gebruikt dit, maar het opent dan een stream die ik zou willen luisteren.
Zoek even op AOR. A Online Radio. Dit pakket kan .pls aan !

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar de ?zoveelste? muziek-player.
Degenen die ik heb gevonden zijn het allemaal net niet namelijk. Ik wil iets waarmee ik per map/folder/directory aan kan geven waar de muziek staat, zodat ik bijvoorbeeld niet de geluidjes van Sygic of zo tussendoor ook kan horen.
En dan wil ik ook nog dat je de album art kan zien, mocht die aanwezig zijn, of deze downloaden, mocht die er nog niet zijn voor een bepaald album.
En het liefst, ook nog de verstreken tijd van het gespeelde nummer. Eigenlijk een soort van WinAamp voor Android.
Dus geen WikiTune, 3 aka Cubed, Mixzing, etc.
Bestaat zoiets al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Heb net een uitgelekte beta van tweetdeck op men desire gezet. Moet zeggen dat het erg prettig werkt en dat het er ook erg goed uitziet.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt , ik zocht hier al een tijdje naar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:58:
Degenen die ik heb gevonden zijn het allemaal net niet namelijk. Ik wil iets waarmee ik per map/folder/directory aan kan geven waar de muziek staat, zodat ik bijvoorbeeld niet de geluidjes van Sygic of zo tussendoor ook kan horen.
En dan wil ik ook nog dat je de album art kan zien, mocht die aanwezig zijn, of deze downloaden, mocht die er nog niet zijn voor een bepaald album.
En het liefst, ook nog de verstreken tijd van het gespeelde nummer. Eigenlijk een soort van WinAamp voor Android.
Bestaat zoiets al?
Dit kan volgens mij door een .nomedia bestand aan te maken in de directory waar cygic de geluidjes opslaat. Door dit bestand ziet de standaard media player deze bestanden niet meer als muziek.

De overige vragen kan ik je niet mee helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Misschien heel simpel (en had ik het met even zoeken kunnen vinden (wel gepoogd trouwens): wat is eigenlijk de aangewezen plaats voor muziekbestanden? /sdcard/Music oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:58:
Bestaat zoiets al?
Meridian!?

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/207nm10.pngAfbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2wgdw9c.pngAfbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/eb1riu.pngAfbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2n6vs4o.png

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
Probeer eens Mortplayer Music. Kan volgens mij alles wat jij wilt. Werkt uitstekend op m'n Galaxy S i9000.

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/pAAx.u.cs.png

[ Voor 25% gewijzigd door nathalia op 12-08-2010 09:53 ]

Mazda MX-30

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb sinds een paar dagen een HTC Desire en ben haastig opzoek naar een goede muziekspeler. Het liefst een die een beetje lijkt op de iPod.app van iOS, samen met een lockscreen widget.

Ik heb de volgende spelers geprobeerd:

3 / Cubed
+ Mooie speler
+ origineel/verzorgd kwa design
+ Widget + Lockscreen
- Nummers worden in een queue gezet
- Lockscreen wordt vervangen door een lockscreen van de speler. Dit lockscreen wordt erg vaak 'unlocked' in de broekzak
- Scrollen in art is extreem gevoelig

Kiss Music Player
+ Nette speler
+ Widget
- Geen lockscreen widget

HTC Sence 'Music' speler
+ Overzichtelijk
+ Widget en lockscreen
- Leest niet alle album art goed uit
- Sense nodig (ik ga binnenkort op 'vanilla' over)

Simply Music
+ Snel, helder
- Leest geen ID Tags, Album Art
- Alle muziek staat in een lijst; dus ook ringtones e.d.

Heeft iemand nog een tip? :)

• nathalia
Kijk eens één post boven je ;)

Mazda MX-30

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nu "BattStatt" om in tekst de status van m'n accu aan te geven. Is er ook een versie van die gewoon de tijd aangeeft? Want ik vind het er wel erg sjiek uitzien :D Iemand die dat weet?
Ik heb al gezocht, maar kan het nergens vinden :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Die versie heet "Tajm"

• DennusB
  • Niet online
Dankjewel :) Super!

• avec_style
  • Laatst online: 15:22
Nog even over de muziekspelers.
Ik gebruik Mixzing. Die speler kan ook alles waar hierboven om gevraagd wordt

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

:+ Ik moet iets meer refreshen :z

EDIT: Crap, ook geen lockscreen widget. -O-

[ Voor 11% gewijzigd door zAo op 12-08-2010 10:34 ]

• avec_style
  • Laatst online: 15:22
check weer een post boven je. ;-)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik vind 'doubleTwist' een mooie muziekspeler. Vooral in combinatie met de iTunes achtige werking van het programma op mijn Mac. (Ook voor PC geloof ik).
http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt

Werkt snel en mooi. Helaas geen lockscreen widget, als dat al bestaat.

[ Voor 9% gewijzigd door ReCreator op 12-08-2010 11:37 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik zoek een Radio speler die ook gewoon alle normale nederlandse zenders pakt, cherry player en a online radio kunnen bijvoorbeeld 538 niet vinden, heeft iemand er 1 die dat wel doet?

PSN & XBL: Denkoyugo

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Er is weer een update voor FaceBook.
releasenotes: It now has support for the Android 1.5 OS. The update also includes some additional bugfixes.

• DennusB
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:40:
Ik zoek een Radio speler die ook gewoon alle normale nederlandse zenders pakt, cherry player en a online radio kunnen bijvoorbeeld 538 niet vinden, heeft iemand er 1 die dat wel doet?
Radio.nl ? :P
http://www.androlib.com/a...bileweb-radionl-CzzB.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door DennusB op 12-08-2010 11:50 ]

Verwijderd

Over lockscreen widgets: met het programma "Widgetlocker" kun je elke willekeurige widget op je lockscreen zetten. ;) (kost wel $1,99)

Verwijderd

Naar veel apps gezocht die dit konden, maar dit slaat echt alles. Alle stations, geen stotteringen (op wifi dan) en, en realtime nummerinformatie! Top!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:14:
Over lockscreen widgets: met het programma "Widgetlocker" kun je elke willekeurige widget op je lockscreen zetten. ;) (kost wel $1,99)

• nathalia
Denko schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:40:
Radio.nl doet dat, maar nog beter is DroidLive: http://www.androlib.com/a...d-droidlivelite-jBCF.aspx

Mazda MX-30

• Reverb_
  • Laatst online: 27-05 16:55
Is er ook een programmatje die het aantal percentages van de batterij weergeeft in de bovenste taakbalk? Dus gelijk naast het batterij icoontje. Ala IOS 4 van de iPhone ook heeft.

Verwijderd

Waarom is dat beter?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Reverb_ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:10:
Is er ook een programmatje die het aantal percentages van de batterij weergeeft in de bovenste taakbalk? Dus gelijk naast het batterij icoontje. Ala IOS 4 van de iPhone ook heeft.
battery indicator kan dat. (en zo vele anderen).

Hier staat tekst

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik gebruik Locale op mijn telefoon maar zou nu graag ook automatisch berichten naar Twitter sturen als ik bijvoorbeeld bij de voetbalclub aankom. Maar ik kan nergens een plugin vinden voor Twitter. Weet iemand iets wat ik daarvoor kan gebruiken? Edit: inmiddels gevonden!

[ Voor 5% gewijzigd door frankdewildt op 12-08-2010 13:42 ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
frankdewildt schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:41:
Ik gebruik Locale op mijn telefoon maar zou nu graag ook automatisch berichten naar Twitter sturen als ik bijvoorbeeld bij de voetbalclub aankom. Maar ik kan nergens een plugin vinden voor Twitter. Weet iemand iets wat ik daarvoor kan gebruiken? Edit: inmiddels gevonden!
Doet foursquare dat niet?

ow, en als je edit... deel even wat je gevonden hebt? :P

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Goh, alweer een Facebook update beschikbaar, versie 1.3.2. Zo updaten ze maanden niet en nu 3 updates binnen paar weken ;)

• Reverb_
Daar zit helaas niet de teletekst apk bij, maar NOS mobiel en Uitzending gemist

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Upbeat schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:48:
Goh, alweer een Facebook update beschikbaar, versie 1.3.2. Zo updaten ze maanden niet en nu 3 updates binnen paar weken ;)
Maar nog steeds constant naar die mobiele pagina i.p.v. het navigeren binnen de tool 8)7

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:50

LDVC

Let's get it over with

Katseviool schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:54:
[...]

Maar nog steeds constant naar die mobiele pagina i.p.v. het navigeren binnen de tool 8)7
idd, we zijn nog wel een paar updates verder eer dit een waardige app wordt.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Verwijderd

oke bedankt, maar je kan maar een paar apps verplaatsen dus .
Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren.

Daar kan je op apps klikken bij Downloaded en dan op Naar SD-kaart kopieëren.
[/quote]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Reverb_ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:51:
[...]

Daar zit helaas niet de teletekst apk bij, maar NOS mobiel en Uitzending gemist
Oops, te snel gelezen. Dus heb ik nog maar eens gegoogeled voor je, de QR-code op deze pagina werkt nog gewoon :?
Edit: En hij staat bij mij (HTC Hero) gewoon in de market :>

[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 12-08-2010 14:08 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bedankt, alleen zonde dat hij zo groot is (6MB) tegen die van cherry die 900K is. verder werkt hij wel super.
Man, Navigon moet echt binnenkort op de SD installeble zijn, dat is gewoon al 30 MB ofzo vrij.

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

ik heb steeds dat na het syncen al mijn contacten er soms wel vijf keer in de lijst staan, wat doe ik fout want ik verwijder de dubbele steeds weer maar iedere keer staan ze er toch weer

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Maupertus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:23:
Beste allemaal,

ik heb net een android telefoon aangeschaft en het bevalt me zeer goed.
Heb nu een aantal topics en sites doorlopen, maar ik zit eigenlijk met 1 vraag.
Tot nog toe toe heb ik een groot deel van mijn apps gevonden door aanraden van vrienden, maar ik ben nu op zoek naar een goede RSS reader (die niet op google reader is gebasseerd) en een goed Quick Office (kom van Nokia af) achtig programma voor het maken en wijzigen van documenten. Echter ik heb geen idee welke site goed en betrouwbaar is om dit te vinden.

Kan iemand wat goede sites aan de hand doen? (en tips voor RSS reader en Office mogen ook natuurlijk)
Voor RSS: Newsroom. Betaalde versie kost een paar dollar maar je kan er wel idioot veel RSS feeds overzichtelijk in kwijt. En ze lezen ook nog erg makkelijk.

Verwijderd

Hoi,

Ik weet niet of ik op het juiste topic hiervoor zit. Ik wil een Android toestel, mede omdat ik de muziekdienst Spotify wil installeren om onbeperkt muziek te luisteren.

Heeft iemand ervaring met Spotify? Kan iemand mij vertellen of de geluidskwaliteit een beetje te pruimen is?

Bedankt!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:41:
Hoi,

Ik weet niet of ik op het juiste topic hiervoor zit. Ik wil een Android toestel, mede omdat ik de muziekdienst Spotify wil installeren om onbeperkt muziek te luisteren.

Heeft iemand ervaring met Spotify? Kan iemand mij vertellen of de geluidskwaliteit een beetje te pruimen is?

Bedankt!
Ik gebruik het al weken op mijn HTC Desire via zowel WiFi als 3G/HSDPA en moet zeggen dat het ideaal is.
Geluidskwaliteit is zelfs aan een onkyo versterker nog enorm goed via 3G. Het is lekker vlot, synct netjes met je pc. Kortom : Super :)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Hmmm... voor de mensen die zich dit afvragen:

Ik heb ooit van shazam, omdat ik het eerder geinstalleerd had dan dat het 'paid' ging in de market, een subscription gekregen voor de betaalde app. De voorwaarden zeiden heel duidelijk dat je de full-app, of een afgeleide daarvan, kreeg als je de app voor ergens begin juli (en dus de announcement dat ze 'pro' gingen) geinstalleerd had met unlimited tagging. zie ook http://www.androidpolice....s-a-paid-premium-version/

Maar, met een herinstall/factory reset kwam dus ook die app te vervallen. Dacht ik.

Blijkt dus dat ook deze app gewoon aan mijn gmail account is gekoppeld toen ik net mijn subscription checkte toen de app toch aan het updaten was. Ik heb kennelijk gewoon een paid versie van shazaam gelinkt nu. _erg_ netjes :)

Verwijderd

Ik gebruik het al weken op mijn HTC Desire via zowel WiFi als 3G/HSDPA en moet zeggen dat het ideaal is.
Geluidskwaliteit is zelfs aan een onkyo versterker nog enorm goed via 3G. Het is lekker vlot, synct netjes met je pc. Kortom : Super :)
Ik zal voornamelijk de 3G op mijn werk gebruiken. Thuis gooi ik dan mijn Laptop aan de Denon. Maar 3G is ook gewoon goed beluisterbaar dus?

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Ik zal voornamelijk de 3G op mijn werk gebruiken. Thuis gooi ik dan mijn Laptop aan de Denon. Maar 3G is ook gewoon goed beluisterbaar dus?
Absoluut :) Top kwaliteit, serieus! :)

• Reverb_
u_nix_we_all schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:06:
[...]

Oops, te snel gelezen. Dus heb ik nog maar eens gegoogeled voor je, de QR-code op deze pagina werkt nog gewoon :?
Edit: En hij staat bij mij (HTC Hero) gewoon in de market :>
Helaas, qr code lukt ook niet. Meende ergens gelezen te hebben, dat hij niet in de market staat van telefoons met een hoge resolutie of iets dergelijks. Heb zelf een Galaxy S. Maar via een apk moest het wel gewoon lukken, maar kan helaas nog nergens een vinden.

• Katseviool
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Absoluut! Je kunt overigens ook gewoon je library downloaden met WiFi en bij nummers die niet in je library zitten on-the-road streamen met mp3, blijft een top service _/-\o_

Verwijderd

Absoluut :) Top kwaliteit, serieus! :)
Dan waag ik het erop. Je zit er niet een jaar aan vast toch?

Bedankt!

• kraisky
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-02 20:20
Synology komt eindelijk met een app voor de android!

http://tinyurl.com/323b3aq

Vanaf minuut 4:20

• Katseviool
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:15:
[...]

Dan waag ik het erop. Je zit er niet een jaar aan vast toch?

Bedankt!
Je kunt gewoon per maand betalen. Verder zijn er natuurlijk ook nog andere factoren van toepassing, hardware van de telefoon en kwaliteit oordopjes waar jij het vanaf speelt ;)

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:48
Kun jij gedachten lezen ofzo....!?

Ik ben van plan een factory reset te doen ivm m'n batterij die op de een of andere manier maar leeg blijft lopen.
Dit is een van de redenen geweest om het nog niet te doen.
Las op de site van Shazam al wel dat een reinstall je nog steeds unlimited tagging zou geven.

Maar in ieder geval bedankt!!
Henk schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:00:

Ik heb ooit van shazam, omdat ik het eerder geinstalleerd had dan dat het 'paid' ging in de market, een subscription gekregen voor de betaalde app. De voorwaarden zeiden heel duidelijk dat je de full-app, of een afgeleide daarvan, kreeg als je de app voor ergens begin juli (en dus de announcement dat ze 'pro' gingen) geinstalleerd had met unlimited tagging. zie ook http://www.androidpolice....s-a-paid-premium-version/

Maar, met een herinstall/factory reset kwam dus ook die app te vervallen. Dacht ik.

Blijkt dus dat ook deze app gewoon aan mijn gmail account is gekoppeld toen ik net mijn subscription checkte toen de app toch aan het updaten was. Ik heb kennelijk gewoon een paid versie van shazaam gelinkt nu. _erg_ netjes :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Reverb_ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Helaas, qr code lukt ook niet. Meende ergens gelezen te hebben, dat hij niet in de market staat van telefoons met een hoge resolutie of iets dergelijks. Heb zelf een Galaxy S. Maar via een apk moest het wel gewoon lukken, maar kan helaas nog nergens een vinden.
Ah, OK.
De naam van het package is "com.eoffice.android.apk", en moet ongeveer 320kB groot zijn.... ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• fridiot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 16:03
Ik heb al een tijdje in de market naar m'n gevoel een incomplete categorisering. Onder games heb ik alleen de volgende items:
  • All games
  • Arcade & Action
  • Brain & Puzzle
  • Cards & Casino
  • Casual
Klopt het dat het meer moeten zijn? Dan moet ik op zoek gaan naar een manier om die lijst opnieuw op te halen.

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
fridiot schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:32:
Ik heb al een tijdje in de market naar m'n gevoel een incomplete categorisering. Onder games heb ik alleen de volgende items:
  • All games
  • Arcade & Action
  • Brain & Puzzle
  • Cards & Casino
  • Casual
Klopt het dat het meer moeten zijn? Dan moet ik op zoek gaan naar een manier om die lijst opnieuw op te halen.
Ik heb dezelfde lijst (alleen dan in het nederlands).

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

Google heeft "Voice actions" gelanceert voor Android, hiermee kun je je telefoon besturen d.m.v. je stem!

http://googlemobile.blogs...ducing-voice-actions.html

Je telefoon moet wel android 2.2 hebben, ook lijkt de applicatie (nog) niet in de (nederlandse?) Market te staan.

QR:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_IevKNrO7uCY/TGMSPyUFvRI/AAAAAAAAASU/vGRrsbw6JtM/s320/qr-code-voice-search.png.png

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
wat stembesturing betreft, kijk eens in de market en zoek edwin speech to speech. kun je nog veel meer dingen doen met stembesturing. ook wel nog alleen in het engels , maar wel een erg leuke gadget...ik hou em erin.. grtz..

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Tweetdeck voor Android is beschikbaar gekomen als beta vandaag. Werkt tot nu toe erg fijn.

https://twitter.com/TweetDeck?from_source=onebox

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Henk schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:00:

Weet niet waar ik het heb gelezen, maar Shazam is gelinkt aan je IMEI.
Zodra je dus een nieuw toestel aanschaft ben je de paid versie kwijt. Registratie omzetten naar een ander IMEI doen ze bij Shazam niet.

Een andere vraag, Chrome to Phone 2.0.0 is uit. Staat niet in de market @ stock Desire + FroYo.
Heeft iemand de .apk?

Verwijderd

Kwastie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:13:
Google heeft "Voice actions" gelanceert voor Android, hiermee kun je je telefoon besturen d.m.v. je stem!

http://googlemobile.blogs...ducing-voice-actions.html

Je telefoon moet wel android 2.2 hebben, ook lijkt de applicatie (nog) niet in de (nederlandse?) Market te staan.

QR:
[..]
Op Modaco staat in het R8-topic ergens op blz 88 of 89 een link naar de apk's.

• Cyleo
Klopt, beide producten die zijn aangekondigd op hun blog (http://googlemobile.blogspot.com/ ) zijn vooralsnog (correct me if i'm wrong) US only.

Verwijderd

AgoNitE schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:16:
[...]

Weet niet waar ik het heb gelezen, maar Shazam is gelinkt aan je IMEI.
Zodra je dus een nieuw toestel aanschaft ben je de paid versie kwijt. Registratie omzetten naar een ander IMEI doen ze bij Shazam niet.
Voor je zoiets in de groep gooit is het misschien wel handig om even dat berichtje hier te linken. Vooralsnog zijn naar mijn weten apps gekoppeld aan je google-account, en niet aan je imei.
Een andere vraag, Chrome to Phone 2.0.0 is uit. Staat niet in de market @ stock Desire + FroYo.
Heeft iemand de .apk?
Staat wel in de markt, alleen US. Met root en market-enabler zou je t-mobile-US kunnne faken en dan een search doen op 'google inc'. Dan kan je m zo ophalen. Op enig moment zullen er wel apk's gaan rondzwerven. Google in de gaten houden.
Cyleo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:25:
Klopt, beide producten die zijn aangekondigd op hun blog (http://googlemobile.blogspot.com/ ) zijn vooralsnog (correct me if i'm wrong) US only.
Werkt hier wel. Maar mijn engels-us is beroerd... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 22:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

Voor je zoiets in de groep gooit is het misschien wel handig om even dat berichtje hier te linken. Vooralsnog zijn naar mijn weten apps gekoppeld aan je google-account, en niet aan je imei.
Ik heb een nieuw mainboard in mijn Desire en helaas nu geen onbeperkte Shazam meer

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:10:
[...]
Ik heb een nieuw mainboard in mijn Desire en helaas nu geen onbeperkte Shazam meer
Klopt inderdaad, ben onlangs veranderd van gmailadres op mijn telefoon en heb nu nog steeds onbeperkt Shazam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
JKratos schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:29:
Tweetdeck voor Android is beschikbaar gekomen als beta vandaag. Werkt tot nu toe erg fijn.

https://twitter.com/TweetDeck?from_source=onebox
Ziet er heel flitsend uit! Alleen blijft de gps hangen bij mij na het annuleren van een tweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:46

GVR

Op mijn vorige telefoon (Touch pro, wmo) had ik een kleine applicatie geinstalleerd die ervoor zorgde dat je telefoon altijd zichtbaar was als bluetooth aanging. Bestaat zoiets ook voor android? En nog beter, bestaat er een app die bluetooth aanzet (+visible) wanneer je je telefoon aansluit op een pc / stopcontact / 12v met usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 00:34
altijd zichtbaar zijn weet ik niet maar automatisch aanzetten als hij stroom heeft kan met oa:
Settingsprofiles (gebruik ik zelf), Locale of Tasker

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
martincm schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:54:
[...]

Remote Desktop Client dus....... (zoals hierboven vermeld, $19.95)
Of gratis add-versie: RDB Client, werkt perfect (ook met VPS verbinding)

[ Voor 4% gewijzigd door AugmentoR op 13-08-2010 00:30 ]

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een manier om de afbeeldingen van je contacten ook te synchroniseren? Zodat je op je pc afbeeldingen aan je contacten kunt toevoegen, en deze op je android zichtbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

[...]

Staat wel in de markt, alleen US. Met root en market-enabler zou je t-mobile-US kunnne faken en dan een search doen op 'google inc'. Dan kan je m zo ophalen. Op enig moment zullen er wel apk's gaan rondzwerven. Google in de gaten houden.
[...]
Ik bedoel dat Shazam zelf de mensen die voor 13-7 de app hebben gedownload uit de market op basis van IMEI de paid versie hebben en houden.

En mn Desire is niet groot, market enabler wordt m niet helaas! Zal mn ogen openhouden voor de apk.
Link naar Chrome to phone op megaupload

[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 13-08-2010 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Cyleo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:25:
Er staat nu bij: Update (1:23 PM PST): we previously had not made the below downloads available outside the US, but they are now available. Voice Actions only work with US English speakers right now.

Voice search wil bij mij echter niet installeren (installation unsuccessful)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 02:46:
Is er al een manier om de afbeeldingen van je contacten ook te synchroniseren? Zodat je op je pc afbeeldingen aan je contacten kunt toevoegen, en deze op je android zichtbaar zijn?
Sync je je contacten met GMail? Ik heb namelijk bij veel mensen in GMail afbeeldingen staan, die ik in mijn Desire nu ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Google heeft overigens ook Gesture Search geupdate. Je kan deze nu zo instellen dat gesture search automatisch wordt gestart wanneer je de telefoon "flipt":

http://androidcommunity.c...flipping-action-20100812/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
k7of9 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:41:
Google heeft overigens ook Gesture Search geupdate. Je kan deze nu zo instellen dat gesture search automatisch wordt gestart wanneer je de telefoon "flipt":

Hm hoef geen .apk van Chrome to Phone kom ik achter. Via appbrain + fast web installer kan ik hem ook installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k7of9 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:41:

Werkt heel slecht op mijn Galaxy S, heb het denk ik 100x het 'flippen' geprobeerd, en het is 1x gelukt, maar daarna ook niet meer. Ik heb de gevoeligheid ook op z'n hoogst gezet, maar dat hielp ook niet. Jammer, want het zou wel ideaal zijn als het goed zou werken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
k7of9 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:05:
[...]

Er staat nu bij: Update (1:23 PM PST): we previously had not made the below downloads available outside the US, but they are now available. Voice Actions only work with US English speakers right now.

Voice search wil bij mij echter niet installeren (installation unsuccessful)
Ah, ik zie nu voice search inderdaad er ook tussen staan, chrome to phone nog niet (heb wel al de apk van de google code website, zal ik hem daarom niet zien?)
Edit: voice search succesvol geinstalleerd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyleo op 13-08-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Iemand ervaring met Norton Smartphone Security for Android?
Nu mijn smatphone tegenwoordig ook verbonden is met the cloud zonder echt een beveiliging zoek ik dus een manier om die data op afstand te beveiligen. Er zijn wel natuurlijk andere apps beschikbaar, maar ik denk dat dit de enige is van een bekende anti-virus maker.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Cyleo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:15:
[...]

Ah, ik zie nu voice search inderdaad er ook tussen staan, chrome to phone nog niet (heb wel al de apk van de google code website, zal ik hem daarom niet zien?)
Edit: voice search succesvol geinstalleerd :)
Is volgens mij niet dezelfde versie. Ik kwam deze ook tegen (Versie 1.7).
Deze heb ik uninstalled en op appbrain + fast web installer de 2.0.0 geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

AgoNitE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:48:
[...]
Is volgens mij niet dezelfde versie. Ik kwam deze ook tegen (Versie 1.7).
Deze heb ik uninstalled en op appbrain + fast web installer de 2.0.0 geinstalleerd.
Kun je kort aangeven hoe je dat doet? Appbrain zegt bij mij (Froyo, Desire) dat de software niet gevonden is als ik op "Install" druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

De Listen To functie van de nieuwe Voice Search werkt niet echt.
In het demo filmpje zie ik er toch echt o.a. Spotify bij staan, en ook in de help staat die. Maar ik krijg de "Complete action using" vraag niet, dus het werkt niet :(

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
zAo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:02:
[...]

Kun je kort aangeven hoe je dat doet? Appbrain zegt bij mij (Froyo, Desire) dat de software niet gevonden is als ik op "Install" druk.
Je hebt eerst 'Fast Web Installer' nodig. Deze app is van dezelfde makers als die van AppBrain.
Zodra dit geinstalleerd is dien je 1x de app op te starten en een akkoord te geven dat de app gebruik mag maken van een aantal diensten.

Als dit gedaan is kan je op appbrain.com bij Chrom to Phone op 'install' klikken, de app zal automatisch op je toestel geinstalleerd worden.

Zou moeten werken, aangezien het bij mij op mijn Desire met 2.2 zonder root etc. ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AgoNitE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Je hebt eerst 'Fast Web Installer' nodig. Deze app is van dezelfde makers als die van AppBrain.
Zodra dit geinstalleerd is dien je 1x de app op te starten en een akkoord te geven dat de app gebruik mag maken van een aantal diensten.

Als dit gedaan is kan je op appbrain.com bij Chrom to Phone op 'install' klikken, de app zal automatisch op je toestel geinstalleerd worden.

Zou moeten werken, aangezien het bij mij op mijn Desire met 2.2 zonder root etc. ook werkt.
Helaas, ik krijg dan een foutmelding: "The requested item could not be found"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Nu online
Nakebod schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:34:
In het demo filmpje zie ik er toch echt o.a. Spotify bij staan, en ook in de help staat die. Maar ik krijg de "Complete action using" vraag niet, dus het werkt niet :(
1. Homescreen - Op het blauwe G logo naast de searchbar klikken;
2. Dan het ronde (grijze) icoontje klikken boven 'contacts';
3. Spotify selecteren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 13-08-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
SMulTiE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:14:
[...]

Helaas, ik krijg dan een foutmelding: "The requested item could not be found"
Hm toch vreemd, ging bij mij foutloos vanochtend :S
Geef je op www.appbrain.com aan dat je Chrome to Phone wil installeren, en sync je hierna in appbrain zelf om vanuit daar te installeren? Dan krijg ik ook deze melding namelijk, omdat appbrain dan gewoon doorlinkt naar de android market.

Heb je wel fast web installer toestemming gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

AgoNitE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:31:
[...]

Hm toch vreemd, ging bij mij foutloos vanochtend :S
Geef je op www.appbrain.com aan dat je Chrome to Phone wil installeren, en sync je hierna in appbrain zelf om vanuit daar te installeren? Dan krijg ik ook deze melding namelijk, omdat appbrain dan gewoon doorlinkt naar de android market.

Heb je wel fast web installer toestemming gegeven?
Bij mij lukt het ook niet, heb jij je Desire toevallig op Engels gezet?
Of root? Ik heb stock desire met froyo van de normale update.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
weet iemand een energie zuinige app voor msn. Heb momenteel eBuddy maar die verbruikt nogal wat energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Nakebod schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:34:
mmm, dit is inderdaad wel stom. Je zou verwachten dat de standaard muziek speler dit ook zou ondersteunen...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:53:
weet iemand een energie zuinige app voor msn. Heb momenteel eBuddy maar die verbruikt nogal wat energie.
Ik gebruik het niet heel vaak, maar volgens mij is MSN Talk vrij zuinig met energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Balachmar schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

Bij mij lukt het ook niet, heb jij je Desire toevallig op Engels gezet?
Of root? Ik heb stock desire met froyo van de normale update.
Hm nee, had ooit wel root. Maar unrooted om de officiële 2.2 update van HTC te kunnen installeren. Toestel is ook gewoon op Nederlands ingesteld,

Wel vreemd dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik zoek een app die codes kan decoderen, weet iemand er eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Icyzer schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:59:
Ik zoek een app die codes kan decoderen, weet iemand er eentje?
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Die zoek ik eigenlijk ook ja, zou verrekte hendig zijn. _/-\o_

Non taken

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.