[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 117.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:45:
[...]

Die van mij staat ook op 19 Juli - UK bestelling :+

Persoonlijk vind ik de shields van SGP vele malen beter dan Zagg.. (beide in bezit) - de SGP shield zie je echt niet zitten, zeker de screenprotector.

Hier een link; http://www.sgpstore.com/p...21_28_89/products_id/1452
Via de eBay link, krijg je 2 stuks per verpakking; http://cgi.ebay.nl/SGP-In...ories&hash=item27b30f3b0a

:)
Waar staat bij de eBay-listing dat je er 2 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:03:
[...]

net als klagen hier.. Er zijn constant posts met mensen die met geweldige aanbiedingen komen buiten de topics die hier gespammed worden door mensen die het hier proberen te verkopen.. En er word al constant gezegd: If it is to good to be true, it usually is..

Het is net zoiets als het programma scarred.. Ja het is niet leuk om te lachen om mensen met pijn, maar als je stom genoeg bent om zoiets te doen en dan nog op te nemen ook dan vind ik dat je het verdient hebt.. Nou als je al dom genoeg bent op zo'n advertentie in te gaan, en dan hier nog klaagt.. dan kan je het verwachten ook..
Zo, die zit! Mijn punt is gewoon dat ik denk dat Riwe89 zichzelf nog het meest dom vindt. Dus het lijkt mij onnodig om daar nog een sausje overheen te gooien, ookal is alles waar wat je zegt. Maar als je dat wel wil doen, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Riwe89 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:13:
Pas op met marktplaats. Ik ben gisteren dus opgelicht voor €700,-. Aangifte al gedaan, maar ben nu dus 700 lichter omdat ik dacht ook een goede deal te hebben....
Tsja, niet voor niets doe ik dat soort dingen dus alleen in persoon en alleen cash, waarbij ik dan ook nog 't liefst heb dat dat geld voor de deur uit de automaat getoverd wordt. En als je aan de kopende kant zit kun je dan dus verifieren dat je daadwerkelijk het product krijgt dat je wilt. Gelijk oversteken principe.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 06-07-2010 19:14 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Ik zit toevallig momenteel in Chicago bij familie en wilde eerst geen iPhone 4 halen maar nu ik hem gezien heb bij m'n neefjes ben ik toch gaan twijfelen. Ik ga nu toch proberen om er eentje te bemachtigen. Weliswaar geen simlockvrije hier in Amerika maargoed unlocken zal binnenkort wel mogelijk zijn. Updaten van het OS deed ik toch al nooit, duurde me altijd maar te lang :+

ik schrik wel een beetje van de bedragen die jullie neertellen, tot dik over de 1000 euro? Vind ik wel erg veel voor een telefoon die hier in de US voor 650(incl tax) gekocht kan worden, met de huidige koers zon 525 euro. Maargoed het gaat natuurlijk om simlockvrije toestellen en de vraag is groter dan het aanbod, maar toch vind ik het veel geld.

Als ik er een kan bemachtigen moet ik er misschien maar 1 extra meenemen, snel verdiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
bolleh schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:15:
Ik zit toevallig momenteel in Chicago bij familie en wilde eerst geen iPhone 4 halen maar nu ik hem gezien heb bij m'n neefjes ben ik toch gaan twijfelen. Ik ga nu toch proberen om er eentje te bemachtigen. Weliswaar geen simlockvrije hier in Amerika maargoed unlocken zal binnenkort wel mogelijk zijn. Updaten van het OS deed ik toch al nooit, duurde me altijd maar te lang :+

ik schrik wel een beetje van de bedragen die jullie neertellen, tot dik over de 1000 euro? Vind ik wel erg veel voor een telefoon die hier in de US voor 650(incl tax) gekocht kan worden, met de huidige koers zon 525 euro. Maargoed het gaat natuurlijk om simlockvrije toestellen en de vraag is groter dan het aanbod, maar toch vind ik het veel geld.

Als ik er een kan bemachtigen moet ik er misschien maar 1 extra meenemen, snel verdiend :+
Lees het nieuws hier op tweakers.. Het is een compleet andere opbouw als de 3G of 3GS.. dus ze denken dat het nog een hele tijd duurt voor ze een unlock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24
PHC had 'm vorige week op de helft van het unlocken. Zitten met 4 man fulltime er bovenop.
Ze hebben 25x iPhone 4 liggen, voor het complete Nederlands Elftal..

[ Voor 94% gewijzigd door Rivanov op 06-07-2010 19:22 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:26:
[...]

Waar staat bij de eBay-listing dat je er 2 krijgt?
Eigen ervaring met mijn huidige 3G, en ik heb ze voor de iPhone 4 ook nog een bericht gestuurd;

It is same for iphone 4 as well. The package includes two films each. Please let us know if you have more questions. Thanks.

SGPEbay Customer Service

- unitedsgpcorp
bolleh schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:15:

Voor die 525 euro, leg er 75 bij en je hebt m simlock vrij uit de UK :) (mits de koers goed staat :+ )

[ Voor 53% gewijzigd door SileX op 06-07-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
SileX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 21:03:
[...]

Eigen ervaring met mijn huidige 3G, en ik heb ze voor de iPhone 4 ook nog een bericht gestuurd;

It is same for iphone 4 as well. The package includes two films each. Please let us know if you have more questions. Thanks.

SGPEbay Customer Service

- unitedsgpcorp

[...]

Voor die 525 euro, leg er 75 bij en je hebt m simlock vrij uit de UK :) (mits de koers goed staat :+ )
Dan moet ik wel toevallig in de uk zijn ;)
Kga niet dagelijks naar het buitenland, plus die jailbreak komt er toch wel, hij schijnt toch al gehacked te zijn? Alleen nog niet gereleased of zit ik nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
bolleh schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 06:23:
[...]

Dan moet ik wel toevallig in de uk zijn ;)
Kga niet dagelijks naar het buitenland, plus die jailbreak komt er toch wel, hij schijnt toch al gehacked te zijn? Alleen nog niet gereleased of zit ik nou mis?
Jailbreak is er nog niet aangezien er aardig wat in verandert is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riwe89
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 10:38
http://www.opgelichtopint...b2/YaBB.pl?num=1278225209

Ik had de mogelijkheid niet om hem op te gaan halen, dus heb uiteindelijk gekozen voor versturen. Bij de advertentie stonden amateurfoto's, mogelijkheid tot ophalen, aankoopbon aanwezig etc., dus eigenlijk alles om vertrouwd te raken.

Omdat ik zelf op goed geluk op en neer naar Parijs ben geweest afgelopen vrijdag, en daar hadden ze niks meer, dus was nu helemaal gebrand om er eentje te krijgen.

Aangifte is al gedaan, er lopen al rechtzaken tegen hem. Ik ga ook naar de bank toe, omdat de naam van het rekeningnummer en het rekeningnummer waarschijnlijk ook niet overeen komen en daardoor misschien de transactie teruggekeerd kan worden.

Ik weet al dat de rekening bij Rabobank Waalwijk loopt, en dat de persoon in kwestie in Waalwijk woont. Ook uit de IP adressen blijkt dat Roshan Telecom in Waalwijk hier mee te maken heeft. Na wat speurwerk komt het IP adres van Roshan Telecom ook in meerdere oplichtingszaken naar voren toe.

Maarja, ik ben dus €700,- lichter en heb nu dus niks meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Op "iPhone 4g" in de titel zou ik al afgehaakt zijn...

Plus, altijd zelf ophalen. Beter een dag onderweg dan al je geld kwijt.

[ Voor 38% gewijzigd door -=Arjan=- op 07-07-2010 09:15 ]

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Riwe89 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:04:
...

Maarja, ik ben dus €700,- lichter en heb nu dus niks meer....
Moedig om dan toch je verhaal te doen hier! _/-\o_

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 18:19

World Citizen

FreeReef.nl

CyBeR schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:11:
[...]

Tsja, niet voor niets doe ik dat soort dingen dus alleen in persoon en alleen cash, waarbij ik dan ook nog 't liefst heb dat dat geld voor de deur uit de automaat getoverd wordt. En als je aan de kopende kant zit kun je dan dus verifieren dat je daadwerkelijk het product krijgt dat je wilt. Gelijk oversteken principe.
Met mijn 3G ben ik ook zo te werk gegeaan,

Ik denk dat ik wel 50 aanbieders heb gebeld, en uiteidelijk vond ik er een die akkoord ging met mijn voorwaarden.

- Ophalen,
- 1 op 1 contact
- Geld word gepind wanneer ik de Iphone vast heb gehad.
- Normaal woonadres

En dit is uiteindelijk gelukt.. Was de man erg dankbaar en heb hem een extraatje gegeven...

de andere 49 telefoontjes ging iets als

- Ghallo?
- U verkoopt een Iphone?
- Wacht, wacht... (smoes smoes) Jij iPhone wil?
- Ik ben inderdaad op zoek naar een iPhone.
- Kom langs... schnelll, ik klaar zit, geld neem mee.
- beep, beep, beep, beep, beep

(hoe ist, stelletje Jar Jars)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Riwe89 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:04:
http://www.opgelichtopint...b2/YaBB.pl?num=1278225209

Aangifte is al gedaan, er lopen al rechtzaken tegen hem. Ik ga ook naar de bank toe, omdat de naam van het rekeningnummer en het rekeningnummer waarschijnlijk ook niet overeen komen en daardoor misschien de transactie teruggekeerd kan worden.

Ik weet al dat de rekening bij Rabobank Waalwijk loopt, en dat de persoon in kwestie in Waalwijk woont. Ook uit de IP adressen blijkt dat Roshan Telecom in Waalwijk hier mee te maken heeft. Na wat speurwerk komt het IP adres van Roshan Telecom ook in meerdere oplichtingszaken naar voren toe.
Tegen wie heb je aangifte gedaan als je niet weet wie het is en zijn naam waarschijnlijk vals is?

"Hallo meneer agent, ik wil graag aangifte doen tegen die meneer op Marktplaats"

Terughalen bij de bank kun je vergeten overigens. Dit soort lui trekken direct het geld dat binnenkomt ervanaf. Verder gaat het om te kleine bedragen om er via de rechtsweg iets van terug te zien. Particulieren komen achteraan in de rij van schuldeisers.

Wil je niet bang maken, maar dit geld zie je nooit meer terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-07-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
-=Arjan=- schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:10:
Op "iPhone 4g" in de titel zou ik al afgehaakt zijn...

Plus, altijd zelf ophalen. Beter een dag onderweg dan al je geld kwijt.
of het feit dat je een iphone krijgt voor onder de verkoop prijs als hij een paar dagen uit is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Goed, ik denk dat we allemaal weer wat geleerd hebben van het verhaal van Riwe89. Het is inderdaad moedig dat hij het hier post. Maar laten we het nu weer over het importeren en de losse verkoop hebben :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja.. M'n bumpertje wordt vandaag verstuurd uit Duitsland. Beetje spijt dat ik niet in Londen direct er eentje bijgekocht heb.

Nou ja.. uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Londen was het 30 pond (ongeveer 35 euro). Nu was het 45 euro inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:43

Oxigeon

En zo is dat!

Dat ze hier maar eens snel met een definitieve prijs komen. Neem aan dat de prijzen van de online "nederlandse" shops niet de prijzen zijn zoals ze blijven en worden he

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 08:33
Afleveradres in UK geregeld. Wil nu via Apple store 2 iphones bestellen en daar laten afleveren. In dit forum ook reacties gezien dat de authorisation failde vanwege NL creditcard op UK billing address. Zijn er meerderen die een NL CC hebben gebruikt op een UK adres en dat dat goed ging? Neem toch aan dat iedereen die het bv via Borderlynx hebben gedaan het ook met de NL CC deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Bracha25 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:41:
Afleveradres in UK geregeld. Wil nu via Apple store 2 iphones bestellen en daar laten afleveren. In dit forum ook reacties gezien dat de authorisation failde vanwege NL creditcard op UK billing address. Zijn er meerderen die een NL CC hebben gebruikt op een UK adres en dat dat goed ging? Neem toch aan dat iedereen die het bv via Borderlynx hebben gedaan het ook met de NL CC deden?
Beter lezen :) Order was bij mij gecancelled door nederlandse CC (mastercard) en UK billing adres. Het shipping adres uiteraard ook UK (Borderlinx). Opnieuw ingevoerd (na telefoontje met Apple UK) en nu gaat de order goed (tot nu toe). Levering 21/7. Maar, bij anderen heeft dit niet gespeeld. Toevalstreffer wellicht.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
-=Arjan=- schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Beter lezen :) Order was bij mij gecancelled door nederlandse CC (mastercard) en UK billing adres. Het shipping adres uiteraard ook UK (Borderlinx). Opnieuw ingevoerd (na telefoontje met Apple UK) en nu gaat de order goed (tot nu toe). Levering 21/7. Maar, bij anderen heeft dit niet gespeeld. Toevalstreffer wellicht.
je hebt gelijk. Haalde billing en shipping address door elkaar. Moet dus wel goed komen dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Maar ik geloof het ook allemaal pas als dat kreng binnen is hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws:
Phoneshop mailde me net dat ze Iphone verwachten te kunnen leveren vanaf 6 augustus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:35:
Nieuws:
Phoneshop mailde me net dat ze Iphone verwachten te kunnen leveren vanaf 6 augustus....
Expansys
Verwachte datum Woensdag 4 Augustus (EU, Black,)

Verwachte datum Vrijdag 30 juli (EU, Wit, 16GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 01:44
Ben komende week in UK (London). Helaas geen iPhone 4 op voorraad in de Apple Stores. Iemand nog tips om er toch een te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Zo, net 2 iPhones 16gb besteld via Apple Store UK voor 998 pond. Tegen de huizige koers is dat dus bijna 600 euro per stuk, netjes. Er ook meteen achteraan gebeld om nog een wijziging in adres door te geven, en kreeg te horen dat de shipment date 28 juli was. Nu spannend afwachten of het allemaal goed gaat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:43

Oxigeon

En zo is dat!

Bracha25 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:10:
Zo, net 2 iPhones 16gb besteld via Apple Store UK voor 998 pond. Tegen de huizige koers is dat dus bijna 600 euro per stuk, netjes. Er ook meteen achteraan gebeld om nog een wijziging in adres door te geven, en kreeg te horen dat de shipment date 28 juli was. Nu spannend afwachten of het allemaal goed gaat;)
Kon ik dat ook maar doen, maar mijn engels is niet voldoende om een engels adres enzo aan te maken enzo.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 18:19

World Citizen

FreeReef.nl

v

[ Voor 143% gewijzigd door World Citizen op 07-07-2010 14:24 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:22

Aldmar

Niks...

Bracha25 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:10:
Ze houden dus gewoon strak 3 weken levertijd aan. Ik heb namelijk 2 dagen geleden, 5juli, een 16gb versie besteld via Apple UK en die staat op een shipment date van 26 juli. Jij hebt 2 dagen later besteld en ook jou shipment date is precies 3 weken later.
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/rvanderploeg/iPhone4.jpg

Met andere woorden, ze weten niet precies wanneer een batch vrij komt en houden voor de zekerheid 3 weken levertijd aan. Ik ga er dan ook vanuit dat het niet precies de 26e wordt dat mijn bestelling 'shipped'. (hopelijk eerder :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Over de levertijden e.d.
[iPhone] Levertijden

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2023
Ik zou graag een losse simlock vrije iphone willen kopen.
Het maakt niet uit of het toestel uit Frankrijk of Engeland komt.
Hoe kan ik een toestel reserveren in 1 van deze landen? Moet ik bellen? Ik heb het geprobeert via de online apple store maar dan kan ik het toestel alleen laten shippen binnen ENG of FR.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
m.beisser schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:41:
Hoe kan ik een toestel reserveren in 1 van deze landen? Moet ik bellen? Ik heb het geprobeert via de online apple store maar dan kan ik het toestel alleen laten shippen binnen ENG of FR.
Klopt dit?
UTFS & TS

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
m.beisser schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:41:
Klopt dit?
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik wil een iPhone bestellen vanuit Engeland en die wordt dan door mijn tante over een maand naar NL toe gebracht. Zij komt echter per vliegtuig en ik vroeg mij daarom af of zij dit zomaar mag meenemen en dat er niet achteraf allemaal extra kosten bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:30:
Even een vraagje, ik wil een iPhone bestellen vanuit Engeland en die wordt dan door mijn tante over een maand naar NL toe gebracht. Zij komt echter per vliegtuig en ik vroeg mij daarom af of zij dit zomaar mag meenemen en dat er niet achteraf allemaal extra kosten bijkomen.
ik kan je naar de link in mijn vorige post verwijzen, ook daar kun jij je antwoord vinden.. het is al meerdere keren voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
De link werkt niet en wat moet ik verstaan onder "UTFS & TS" ??

Ik wil alleen maar even weten hoe ik een iphone uit ENG of FR kan bestellen en ophalen. of ik dan moet bellen of dat het ook via de website van apple kan.
Ik ga midden aug. richting ENG of FR

Thanks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
m.beisser schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:12:
[...]

De link werkt niet en wat moet ik verstaan onder "UTFS & TS" ??

Ik wil alleen maar even weten hoe ik een iphone uit ENG of FR kan bestellen en ophalen. of ik dan moet bellen of dat het ook via de website van apple kan.
Ik ga midden aug. richting ENG of FR

Thanks 8)
de link werkt wel, hij verwijst je naar de zoekfunctie op got...get the hint O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:30:
Wat zegt de douane?

Dus ze mag ook 1 pallet van die dingen meenemen 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wordt dan wel lastig om aan te geven dat je het als particulier meeneemt en niet zakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Eppo © schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:02:
Wordt dan wel lastig om aan te geven dat je het als particulier meeneemt en niet zakelijk...
Zakelijk is dat ook geen enkel probleem. Zou ik overigens niet meenemen als baggage gezien de kosten, maar dat moet je op zich zelf weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Een ad op de FP is voldoende.

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 08-07-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Laatst online: 05-10 13:29
Iemand ervaring met de Power Support screenprotectors? KLIK
Op diverse forums worden deze als de beste beoordeeld.

De SGP Incredible Shield schijnt geen opening te hebben voor de flitser waardoor foto's verkleuren (KLIK)??

14 juli worden m'n twee iPhones 4 vanuit Engeland verzonden...... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Arnoud72 op 08-07-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 18:13
Net de Vodafone klantenservice aan de lijn gehad. Er schijnt (vandaag?) interne communicatie rond gegaan te zijn dat Vodafone nog niks weet over de levering van Micro-simkaarten en dat Vodafone klanten afraadt (of zelfs "verbiedt" volgens de medewerker) om een normale simkaart te verknippen. Van dat laatste heb ik me lekker niks aangetrokken en ze sturen nu een duo-sim op. Dan kan ik er eentje verknippen en heb ik de andere nog als normale. Dit opsturen duurt overigens 5 tot 7 dagen, dus hou daar even rekening mee als je iPhone 4 komt en je ook een duo-sim wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ben ook gewoon naar de Vodafone winkel gegaan en heb gezegd wat ik ging doen. Hij heeft me vervolgens gewoon een dual sim pakketje verkocht. Je hoeft dus niet een week te wachten, je kunt ook even langs de winkel :)

Het knippen is geen enkel probleem, alleen letten sommige mensen niet op en knippen domweg de chip uit (wat niet werkt met de ronde chip van Vodafone).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 18:13
Bosmonster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:36:
Ik ben ook gewoon naar de Vodafone winkel gegaan en heb gezegd wat ik ging doen. Hij heeft me vervolgens gewoon een dual sim pakketje verkocht. Je hoeft dus niet een week te wachten, je kunt ook even langs de winkel :)

Het knippen is geen enkel probleem, alleen letten sommige mensen niet op en knippen domweg de chip uit (wat niet werkt met de ronde chip van Vodafone).
Ik weet dat een winkel je meteen een duo-sim kan meegeven (hell, ik werk zelfs in een telefoonwinkel :+ ) maar het was meer een tip voor mensen die een dag voordat hun iPhone komt willen bellen ;)

Mijn iPhone komt helaas pas na 14 juli, dus opsturen was voor mij geen probleem :)

[ Voor 5% gewijzigd door RobbertC op 08-07-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Arnoud72 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:19:

De SGP Incredible Shield schijnt geen opening te hebben voor de flitser waardoor foto's verkleuren (KLIK)??

14 juli worden m'n twee iPhones 4 vanuit Engeland verzonden...... :+
Die SGP kleuren alleen met de matte uitvoering.. Maat toch, hopelijk brengen ze er eentje uit waar er gaatjes inzitten voor de flitser en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
SileX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:35:
[...]

Die SGP kleuren alleen met de matte uitvoering.. Maat toch, hopelijk brengen ze er eentje uit waar er gaatjes inzitten voor de flitser en camera.
Hoe gaat dat dan? Ga je met je huidige simkaart naar de winkel, en krijg je dan 2 andere, dezelfde kaarten terug? Worden ze dan ook ter plekke aan je nummer gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bracha25 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:55:
[...]

Hoe gaat dat dan? Ga je met je huidige simkaart naar de winkel, en krijg je dan 2 andere, dezelfde kaarten terug? Worden ze dan ook ter plekke aan je nummer gekoppeld?
Je krijgt 2 nieuwe (gekoppelde) simkaarten. Je oude wordt dan onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 18:16

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Je bent natuurlijk wel zuur als je iPhone 4 op de stenen valt. Zo ook met deze van mijn baas:

http://www.marketingfacts..._als_je_hem_laat_vallen1/

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bosmonster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Je krijgt 2 nieuwe (gekoppelde) simkaarten. Je oude wordt dan onbruikbaar.
En je kunt dan van beide simkaarten met een ander toestel (tegelijk) bellen? Hoe gaat dat met binnenkomende smsjes dan?
* EWK snapt het niet helemaal

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De telefoon die je als laatste aanzet is online op het netwerk, heb ik ook al tig maanden =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
EWK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:25:
[...]

En je kunt dan van beide simkaarten met een ander toestel (tegelijk) bellen? Hoe gaat dat met binnenkomende smsjes dan?
* EWK snapt het niet helemaal
Je kunt ze uiteraard niet beiden tegelijkertijd gebruiken.. Je hoeft alleen niet de hele tijd kaartjes te wisselen als je meerdere telefoons/mobile devices wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:28:
[...]

Wat zegt de douane?

Dus ze mag ook 1 pallet van die dingen meenemen 8)
Thnx,

Is het dan niet misschien handiger om er twee te bestellen en er één van te verkopen? Of denken jullie dat gezien de waarschijnlijke release datum van 23 juli in NL het moeilijker wordt om de nieuwe iphone te verkopen op marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:50:
[...]

Thnx,

Is het dan niet misschien handiger om er twee te bestellen en er één van te verkopen? Of denken jullie dat gezien de waarschijnlijke release datum van 23 juli in NL het moeilijker wordt om de nieuwe iphone te verkopen op marktplaats?
denk het niet, gezien ze hier nite simlock vrij zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
darkpluisje schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:55:
[...]

denk het niet, gezien ze hier nite simlock vrij zullen zijn
Dat is nog niet bekend. Uiteindelijk gaat ook Vodafone ze verkopen. Of ze echter al direct simlockvrij verkocht worden door Apple of dat ze daarmee wachten tot Vodafone ze ook daadwerkelijk aanbiedt weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bakkert schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:13:
Je bent natuurlijk wel zuur als je iPhone 4 op de stenen valt. Zo ook met deze van mijn baas:

Handig, maar een nieuwe digitizer is ook nog wel te regelen toch? Als de rest nog werkt...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 04-10 20:26
Bakkert schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:13:

Damn, so much voor "30 times harder" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
username_ schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:22:
[...]

Als je denkt dat '30x zo hard' betekent dat iets minder snel in stukken spat heb je 't mis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
username_ schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:22:
[...]

Het is een afweging tussen hard (tegen krassen) of flexibel (tegen vallen).

Apple kiest voor hard, want een telefoon en vallen op stenen is toch al niet zo'n beste combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 13:44
CyBeR schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:26:
[...]

Als je denkt dat '30x zo hard' betekent dat iets minder snel in stukken spat heb je 't mis hoor.
Hoe harder, des te minder het meeveert en dus absorbeert en dus des te sneller het kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 04-10 20:26
Bosmonster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:30:
[...]

Het is een afweging tussen hard (tegen krassen) of flexibel (tegen vallen).

Apple kiest voor hard, want een telefoon en vallen op stenen is toch al niet zo'n beste combi.
Hij zag er toch aardig flexibel uit in Ive's buig proef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
username_ schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:50:
[...]

Hij zag er toch aardig flexibel uit in Ive's buig proef ;)
Dat is een langzame buiging. Laten vallen op iets dat niet meegeeft is een héél ander concept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb er ook twee besteld en er staat ready to ship 3 weeks.. hmm zolang die voor 7 augustus bij het adres waar ik ingevuld heb aankomt is het goed en anders ben ik de lul..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
Ik vertrek volgendeweek naar zuid-Frankrijk. Tussen Monaco en St. Tropez in. Weet iemand waar ik locaties van officiële applestores kan vinden? Of weet iemand toevallig of
er daar al winkels zijn. Begreep namelijk dat je alleen in een officlele winkel een echte simlock vrije kan kopen vana €629 als ik me niet vergis. Thx

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
iemand al een mailtje van apple store binnengehad dat hij zn iphone kan komen ophalen @ paris?

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de iphone in spanje simlock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Hmm lekker handig, heb een 4G 32GB van mn werk gekregen maar zit een Amerikaanse simlock op... Jammer om zo'n speeltje te hebben en er niet mee te kunnen spelen.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Spiller schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:18:
Hmm lekker handig, heb een 4G 32GB van mn werk gekregen maar zit een Amerikaanse simlock op... Jammer om zo'n speeltje te hebben en er niet mee te kunnen spelen.
je kan ze tegen betaling laten unlocken door de provider als ik mij niet vergis. Hier in nederland kan dat iig wel

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 20:05
Volgens mij kan unlocken alleen maar als het toestel bij de provider gekocht is EN hij meer dan een jaar oud is. (De wet schrijft voor dat na een jaar het toestel geunlockt kan/moet worden door een telco). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Stoefert schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:47:
Volgens mij kan unlocken alleen maar als het toestel bij de provider gekocht is EN hij meer dan een jaar oud is. (De wet schrijft voor dat na een jaar het toestel geunlockt kan/moet worden door een telco). :)
na 1 jaar gratis ja. maar binnen een jaar tegen betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 02-10 21:02
Arnoud72 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:19:
...
Ik heb voor mijn 3G de matte versie van de Power Support screenprotectors. In 1 woord geweldig. Door het matte oppervlak glijdt je vinger veel soepeler over het scherm terwijl de gevoeligheid niet af lijkt te zijn genomen. Ik heb ze later ook besteld voor 2 collega's en ook die zijn er enorm over te spreken. Het grote voordeel van deze protectors is dat ze geen lijmlaag hebben. Zit ie scheef? Haartje of stof eronder? Je kunt ze afspoelen en opnieuw gebruiken.
Ik heb geen ervaring met specifieke modellen voor de 4G maar verwacht eenzelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 18:45
Spiller schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:18:
Heb zelf ook net een uit Amerika gekocht 32GB iPhone 4, ook met AT&T simlock, maar ik maak me er niet zo'n zorgen over. Nu is het misschien nog een iPod Touch, maar als ik de berichten op Twitter mag geloven is er binnenkort wel wat beschikbaar waardoor je er toch mee kan bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het unlocken mag niet worden besproken op GoT. Daarnaast is dit ook nog eens een link naar een commerciële site, waardoor het nog dubieuzer is.

[ Voor 99% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2010 11:12 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Ik heb die pagina bekeken, maar het ruikt naar een bedrijf wat heeft bedacht wat ze willen leveren, maar dat waarschijnlijk niet kunnen. Ze vertellen alleen op de voorpagina al 3x hetzelfde, alles is full, no problems, fully trained personeel, full unlock, any provider, any application, duizenden applicaties erbij, duizenden wallpapers, continu updates...

En dat op een 3GS die al sinds jaar en dag niet untethered te kraken is. Uhhuh. :+

Sowieso is die nieuws site die verwijst naar de site ook een scam, aangezien alle items 0 comments hebben. Een nieuwssite die draait op 0 bezoekers en 0 reacties? Zal wel lekkere reclame inkomsten hebben dan ;)

Weet je wat? Anders probeer jij het even zelf en laat je ons weten of het inderdaad -de- perfecte manier is om 25 dollar kwijt te raken. :+

[ Voor 31% gewijzigd door tss68nl op 09-07-2010 11:14 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik denk dat je gelijkt hebt, heb nog even verder gegoogled en uitgekomen op een artikel waarin de naam eerder als scam wordt besmeurt. ik zal mijn post verwijderen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Ik heb het topic even doorgenomen en ben er nog niet achter hoe jullie de bestelling plaatsen bij de apple shop in de UK of FR.
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen? Kan ik dat via de online shop reserveren of moet ik de winkel bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
m.beisser schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:30:
Ik heb het topic even doorgenomen en ben er nog niet achter hoe jullie de bestelling plaatsen bij de apple shop in de UK of FR.
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen? Kan ik dat via de online shop reserveren of moet ik de winkel bellen?
je moet even bellen naar de winkel, nummertje 5 intoetsen en dan vragen of je een reservering kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Excellence1 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:52:
[...]

je moet even bellen naar de winkel, nummertje 5 intoetsen en dan vragen of je een reservering kan plaatsen.
Thanks! doe ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 12:16
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/22km7k.jpg

Dit viel vandaag op de deurmat!
Nu m'n iPhone 4 nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 20:05
Appletje schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:00:
[afbeelding]

Dit viel vandaag op de deurmat!
Nu m'n iPhone 4 nog >:)
LOL! xD vandaag EXACT hetzelfde pakket binnen gekregen.

- Invisible Shield Max protection
- Hi microSim

Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4097/4777909344_5df41be58f.jpg

Micro SIM van Hi
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4135/4777277871_92a2fc4e89.jpg
Ook krijg ik net (9 juli - 19:00u) een mail van Apple:
quote: Apple
Votre iPhone sera là plus vite que vous ne l'imaginez. Guettez un e-mail vous annonçant la date à laquelle vous pourrez venir le chercher. Dès votre arrivée au magasin, des Spécialistes vous aideront à le configurer afin qu'il réponde parfaitement à vos souhaits. Dans l'attente de vous recevoir à l'Apple Store, acceptez nos plus cordiales salutations.
L'équipe Apple Store
Consulter la liste complète des éléments dont vous aurez besoin
Ben benieuwd wanneer ik een 'echte' mail krijg met datum wanneer de iPhones binnen zijn! :) Spannend!

[ Voor 9% gewijzigd door Stoefert op 09-07-2010 20:01 . Reden: foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
Stoefert schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:07:
[...]

LOL! xD vandaag EXACT hetzelfde pakket binnen gekregen.

- Invisible Shield Max protection
- Hi microSim

Overzicht
[afbeelding]

Micro SIM van Hi
[afbeelding]
Ook krijg ik net (9 juli - 19:00u) een mail van Apple:

[...]

Ben benieuwd wanneer ik een 'echte' mail krijg met datum wanneer de iPhones binnen zijn! :) Spannend!
Ja idd, ik ben ook aan het wachten op de echte mail(sinds 30 juni).... ik vind het maar raar hoor dat er zo'n lange periode tussen zit voordat ze een nieuwe vracht binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 11:56
Vanmorgen mijn iPhone 4 ontvangen. Wat een beauty!

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10 00:51

R2L

Hallo,

Ben nu op vakantie in Z-Frankrijk en vraag me af of de iPhone 4 het in NL zal doen als ik hem hier koop?
Heeft iemand hier al ervaring mee?? en zo ja schrijf hier eens over... _/-\o_

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Het antwoord staat in de topicstart: CLB in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -...".

[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 10-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
Hallo mensen,

Iemand enige idee waar je gesimlockte orange iphone 4's los kan kopen?
Ik ben opzoek naar een nummer van orange maar die kan ik op de site niet zo snel vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen!
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Laatst online: 04-10 00:51

R2L

[mbr]Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Het antwoord staat in de topicstart: CLB in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -...".[/]
[/quote]

@ Hoedje,

Ik lees her en der op internet dat een in het buitenland gekocht simlock vrij toestel NIET werkt met een Nederlands abonnement. Daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die hun in Frankrijk gekochte iPhone met een NL abonnement gebruiken en wat hun ervaringen zijn.
Bijv. "werkte out of the box", of "moest worden gejailbracked" enz... :)

[ Voor 34% gewijzigd door R2L op 10-07-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
@R2L: ik kan je niet zeggen of een Zuid Franse werkt, maar aangezien ik over een paar weken ook die kant op ga, ben ik wel benieuwd waar jij er eentje op de kop denkt te gaan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
R2L schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:51:

Ik lees her en der op internet dat een in het buitenland gekocht simlock vrij toestel NIET werkt met een Nederlands abonnement. Daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die hun in Frankrijk gekochte iPhone met een NL abonnement gebruiken en wat hun ervaringen zijn.
Bijv. "werkte out of the box", of "moest worden gejailbracked" enz... :)
En wat, precies, doet jou die meldingen 'her en der op internet' als betrouwbaar zien en de meerdere mensen die hier met een iPhone 4 en een Nederlandse SIM rondlopen niet?

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 10-07-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Als je alleen al de eerste paar pagina's van dit topic doorleest kan je zien dat jou benodigde info hier vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
De bestelling die op de 19de Juli geshipped zou worden uit UK worden nu al verzonden !
Zojuist een mail gekregen dat hij deze week op Engelse adres aan komt.
Besteld op 28 Juni - gaat vlot dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het ligt er wel aan waar je hem koopt. Alleen Apple verkoopt ze simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Iphone 4 in België wordt gelanceerd dan gaat ie, neem ik aan, ook 629 kosten zoals in FR toch?
Jmmer dat sommige shops dan accessoires verplichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag een iphone 4 gaan halen in frankrijk, aangezien je daar ook in 4 uur bent, maar ik lees allemaal over reserveringen, dus als ik het goed begrijp kan ik niet zo ff een applestore binnenlopen en zeggen, ik wil een iphone 4 kopen zonder simlock, hier heb je geld en dat ik hem dan gelijk mee kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat begrijp je helemaal goed inderdaad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:13:
Ik wil ook graag een iphone 4 gaan halen in frankrijk, aangezien je daar ook in 4 uur bent, maar ik lees allemaal over reserveringen, dus als ik het goed begrijp kan ik niet zo ff een applestore binnenlopen en zeggen, ik wil een iphone 4 kopen zonder simlock, hier heb je geld en dat ik hem dan gelijk mee kan nemen?
Dat kan op dit moment niet omdat de vraag groter is dan de voorraad. Zodra dat zich omkeert kan dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, duidelijk man. Helaas :P Dan nog maar even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar voordat die verandering plaats heeft gevonden zijn we weer een aantal weken/maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
SileX schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:24:
De bestelling die op de 19de Juli geshipped zou worden uit UK worden nu al verzonden !
Zojuist een mail gekregen dat hij deze week op Engelse adres aan komt.
Besteld op 28 Juni - gaat vlot dus !
Bij mij ook! *O*

Exact gelijke data!

NEGEN dagen eerder geshipped, woehoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Laatst online: 02-10 22:46
Na alle positieve verhalen over borderlinx heb vandaag mijn iphone ook maar besteld. Totaal gaat hij mij 627 euro kosten op zich valt dat dus reuze mee! Nou maar hopen dat ik hem ook binnen 3 weken krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:17
Zojuist in Antwerpen enkele mobistar winkels binnengelopen.
Helaas nog steeds geen duidelijkheid over een exacte datum van de release, ''eind juli''.
Ook aan reserveren doen ze in de winkels vooralsnog niet..
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.