[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 116.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Excellence1 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:17:
ff een leuk spelletje tussendoor:

Wanneer denken jullie dat je een mailtje krijgt met wanneer je de iphone kunt ophalen??
Ik persoonlijk denk morgen of eventueel overmorgen...
Jullie?
waarom blijven mensen van die zinloze vragen stellen.. helpt dat echt voor je tijdsgevoel ofzo?

Tenzij er op dit forum iemand werkt die jou persoonlijk die email gaat sturen, jou email adress herkent aan je got naam, en persee nog een dag of 2 dagen wacht dan kan hij/zij het zeggen.. anders blijft het gokken en kan ik net zogoed 5 minuten als 100 jaar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Riwe89 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:51:
Louvre gaat niet lukken. Ik ben er zelf op goed geluk afgelopen vrijdag geweest, en daar werd me verteld dat er een nieuwe lading was, maar die is naar Opera gegaan (ook de iPads) vanwege de opening afgelopen weekend. Dus Louvre moet je waarschijnlijk nog wel wat langer op wachten. Ik ben helaas ook voor niks gegaan. We hebben een aantal APR's in de buurt gebeld in Parijs, maar die hadden ook niks meer...
Kut :( Ik had dus gisteren naar Parijs Opera moeten gaan en wachten in de rij :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riwe89
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 10:38
knny schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:58:
[...]

Kut :( Ik had dus gisteren naar Parijs Opera moeten gaan en wachten in de rij :(
Het is dat ik een auto had geleend van iemand, die hem dus gisteren weer nodig had, anders was ik gebleven... Ben nu dus wanhopig op zoek naar een andere mogelijkheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
darkpluisje schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:57:
[...]

waarom blijven mensen van die zinloze vragen stellen.. helpt dat echt voor je tijdsgevoel ofzo?

Tenzij er op dit forum iemand werkt die jou persoonlijk die email gaat sturen, jou email adress herkent aan je got naam, en persee nog een dag of 2 dagen wacht dan kan hij/zij het zeggen.. anders blijft het gokken en kan ik net zogoed 5 minuten als 100 jaar zeggen..
Puur voor de fun, natuurlijk verwacht ik niet dat iemand daar werkt. Als je de vraag niet aanstaat dan kun je voortaan maar beter niet reageren.

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
knny schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:58:
[...]

idd, als ik dit had geweten dan was ik ook gegaan :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Excellence1 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:08:
[...]

Puur voor de fun, natuurlijk verwacht ik niet dat iemand daar werkt. Als je de vraag niet aanstaat dan kun je voortaan maar beter niet reageren.
het nadeel is dat het halve topic volstaat met mensen die willen dat je gokt waneer iets binnen is, geen wonder dat waarzeggerij zo goed loopt..

dus mijn antwoord op elke vraag is: Binnen nu en 5 jaar..
mooi, nu hoeft niemand meer vna dat soort domme vragen te stellen (ja in dit geval bestaan domme vragen wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
darkpluisje schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:30:
[...]

het nadeel is dat het halve topic volstaat met mensen die willen dat je gokt waneer iets binnen is, geen wonder dat waarzeggerij zo goed loopt..

dus mijn antwoord op elke vraag is: Binnen nu en 5 jaar..
mooi, nu hoeft niemand meer vna dat soort domme vragen te stellen (ja in dit geval bestaan domme vragen wel)
Gelukkig maar dat je antwoord deze keer niet op prijs word gesteld.

Weet iemand of er nog iphones beschikbaar zijn bij de opera filiaal? misschien dat ik vannacht de auto in spring om ff daar naartoe te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Even een vraagje.. Heb dit topic niet erg gevolgd, maar ben wel van plan een (simlockvrije) iPhone 4 te halen.
Ik was van plan er eentje uit België te halen wanneer hij daar uit komt (denk gelijk met NL? 24 juli ofzo), maar blijkbaar is hij in Frankrijk al uit?
Ik ga namelijk woensdag naar Frankrijk op vakantie dus zou er dan alvast eentje kunnen halen!
Hoe zijn de prijzen daar dan? En zijn deze gewoon simlockvrij? Dat ik er gewoon een NL Vodafone simkaart in kan plugge?
Ik ga er vanuit dat een iPhone 4 32GB in België ongeveer €730 zal gaan kosten. Als dit in Frankrijk ongeveer gelijk is kan ik hem net zo goed komende week al halen! Ben vanaf woensdag twee week in France dus kans is groot dat er dan alweer een nieuwe partij geleverd is lijkt me.. Waar reserveer je er eentje dan?

[ Voor 17% gewijzigd door theRedDevilNL op 04-07-2010 23:05 ]

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Letterlijk al je vragen zijn al honderdvijvenveertigduizend keer gesteld... en allemaal op te zoeken met de search.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Blijkbaar weet jij dus het antwoord allemaal? Neemt wel de moeite voor een reactie, maar niet de moeite voor een antwoord. Btje jammer, maar zal wel weer even pagina's vol geblaat over offtopic spul door gaan lezen.
Je weet zelf ook dat een search optie niet werkt voor vragen, misschien als je een trefwoord hebt wel. Niet voor letterlijke vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:32
theRedDevilNL schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:28:
Blijkbaar weet jij dus het antwoord allemaal? Neemt wel de moeite voor een reactie, maar niet de moeite voor een antwoord. Btje jammer, maar zal wel weer even pagina's vol geblaat over offtopic spul door gaan lezen.
Je weet zelf ook dat een search optie niet werkt voor vragen, misschien als je een trefwoord hebt wel. Niet voor letterlijke vragen.
Nee en ik geef hem ook gelijk want jij bent te laks om zelf effe door de startpost te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
theRedDevilNL schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:28:
probeer eens: iphone frankrijk .. of prijs.. of iphone reserveren....of lees gewoon de startpost!

niet zo lui he, wij zijn hier geen helpdesk en krijgen niet betaald.. je mag zelf een beetje moeite doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Eind juli komt die in Belgie uit ja, exacte datum is niet op voorhand te vermelden
- In Frankrijk is hij al uit sinds 24 juni, nu dus zo'n dikke anderhalve week
- De prijzen daar zijn respectievelijk 629,00 en 729,00 euro voor de 16GB en 32GB editie
- Deze zijn gewoon simlockvrij ja (in de Apple-stores, niet in de providerwinkels)
- Je kan daar gewoon je vodafone simkaart inpluggen, mits je hem hebt bijgeknipt of een micro-sim hebt
- Waar je er eentje reserveert moet je zelf weten, als het maar bij een Applestore is...
Tevens krijg je een bericht als hij voor jou binnen is en moet je hem dan binnen 24 uur opgehaald hebben

Slaap lekker :F EDIT: Reageer hier is: \[feat/bug] Betere search op GoT ;)
Tevens zou je best is kunnen kijken wie de TS heeft geschreven, daar staan ook wat antwoorden ja ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 04-07-2010 23:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
CLB schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:46:
- Eind juli komt die in Belgie uit ja, exacte datum is niet op voorhand te vermelden
- In Frankrijk is hij al uit sinds 24 juni, nu dus zo'n dikke anderhalve week
- De prijzen daar zijn respectievelijk 629,00 en 729,00 euro voor de 16GB en 32GB editie
- Deze zijn gewoon simlockvrij ja (in de Apple-stores, niet in de providerwinkels)
- Je kan daar gewoon je vodafone simkaart inpluggen, mits je hem hebt bijgeknipt of een micro-sim hebt
- Waar je er eentje reserveert moet je zelf weten, als het maar bij een Applestore is...
Tevens krijg je een bericht als hij voor jou binnen is en moet je hem dan binnen 24 uur opgehaald hebben

Slaap lekker :F EDIT: Reageer hier is: \[feat/bug] Betere search op GoT ;)
Danku. Had laatst al startpost gelezen, maar vergeten dat die ook geregeld ge-update wordt. Dan ga ik maar even proberen te reserveren en halen op weg naar Z-Frankrijk. Hopelijk hebben ze dan woensdag/donderdag een nieuwe lading, probeer gewoon in meerdere Apple Store's verspreid door Frankrijk te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:31
Kan iemand mij het emailadres geven van de Apple Store in Parijs (Louvre)?
Ik wou bellen, maar mijn mobiel is zojuist tijdens het uitgaan gesneuveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
carrouselulouvre@apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Tip: probeer Skype ;), dat werkte bij mij ook goed.
Heb ze ook proberen te emailen, maar kreeg niks terug. Mails worden zogoed als niet beantwoord dus ;)

Beste bel je ze toch even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
Is er hier eigenlijk al iemand die zijn iphone binnenheeft via borderlinx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:18
Nano2009 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:46:
Is er hier eigenlijk al iemand die zijn iphone binnenheeft via borderlinx ?
Heb hem gisteren besteld in de UK via borderlinx, maar die wordt pas over 3 weken verstuurd.
Maakt niet uit omdat ik toch donderdag toch 2.5 week op vakantie ben, dus als het goed is krijg ik hem een week nadat ik terug ben :)
Volgens mij waren er een paar mensen op iphoneclub die hem al ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Nu hebben vele van jullie een Iphone uit de UK of Frankrijk. Maar wat als nu de Iphone stuk mocht gaan om de een of andere reden. Moet je dan de telefoon helemaal naar frankrijk of de UK versturen? Of kun je hem ook gewoon naar een Apple winkel in Nederland brengen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:15:
Nu hebben vele van jullie een Iphone uit de UK of Frankrijk. Maar wat als nu de Iphone stuk mocht gaan om de een of andere reden. Moet je dan de telefoon helemaal naar frankrijk of de UK versturen? Of kun je hem ook gewoon naar een Apple winkel in Nederland brengen?
Af en toe ff zoeken.... http://images.apple.com/l...ocs/iPhone_4_warranty.pdf

(modjes, trouwens misschien dit even in de OP zetten?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Zo heb Apple Store Opera ook gebeld en ook daar 2 iPhone's gereserveerd :)

Nu heb ik op 2 plekken in Parijs een reservering, dus meer kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Af en toe ff zoeken.... http://images.apple.com/l...ocs/iPhone_4_warranty.pdf

(modjes, trouwens misschien dit even in de OP zetten?)
Ik heb gezocht, zelfs met dat artikel word ik er niet wijs uit. (mijn engels is waarschijnlijk niet voldoende). Kan nergens iets vinden dat ik mijn iphone die gekocht is in de UK terug moet sturen naar engeland of hier in de buurt naar de winkel kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Oxigeon schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Ik heb gezocht, zelfs met dat artikel word ik er niet wijs uit. (mijn engels is waarschijnlijk niet voldoende). Kan nergens iets vinden dat ik mijn iphone die gekocht is in de UK terug moet sturen naar engeland of hier in de buurt naar de winkel kan brengen.
In Nederland zijn geen Apple stores.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ow, hoe noemen ze die winkels hier dan waar ze alleen Apple verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit zijn de belangrijke stukken uit de garantievoorwaarden:
Apple may restrict service to the country where Apple or its Authorized Distributors originally sold the hardware product.
If you seek service in a country that is not the country of original purchase, you will comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Oxigeon schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:35:
Ow, hoe noemen ze die winkels hier dan waar ze alleen Apple verkopen?
Bosmonster in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -..."

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Ach ja, die garantievoorwaarden. Ik geloof het allemaal wel. (UK import).
Soms mag je best een beetje risico nemen in het leven hoor ;)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Canaria schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:41:
Dit zijn de belangrijke stukken uit de garantievoorwaarden:

[...]

[...]
Er staat dus nergens waar je dat ding moet inleveren enzo. Maar waarschijnlijk moet je dan dus de Apple bellen en hun melden dat je ding stuk is. Dan zeggen zij wel wat je ermee moet doen.

Heb tevens de Apple reseller hier in de stad even bekeken. Is idd geen Apple Store maar een reseller. Hun maar eens mailen wanneer ze de nieuwe Iphone binnekrijgen en of ze al een prijs weten.

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowLeopard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11-2023
EWK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:32:
[...]

In Nederland zijn geen Apple stores.
Maar je apparaat bij een premium reseller brengen zal toch ook wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

granturismo5 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:16:
[...]

Dat klinkt niet al te best, ik wilde ook graag eind augustus er 1tje meenemen uit ny. Maar er waren toch ook juist weer tekenen dat het er al aan zat te komen of ? http://www.iphoneclub.nl/...jk-op-iphone-4-jailbreak/
Een kennis van me vetrekt morgen voor 10 dagen naar New york, ik overweegde het dus ook om hem een tweetal te laten meenemen, maar ik twijfel nog erg. Betreffend de jailbreak, meen ik gelezen te hebben dat er al wel root acces is, maar het aanpassen van de Baseband is natuurlijk weer heel iets anders. Wat zal ik doen.....

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:32
SnowLeopard schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:46:
[...]

Maar je apparaat bij een premium reseller brengen zal toch ook wel werken?
Dat ligt er maar net aan. Ben hier in Groningen eens langs een premium reseller gegaan met m'n 3Gs, wouden ze niet aannemen omdat deze uit Belgie kwam.

Ben dus bang dat je van de verkoper afhankelijk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Ze wilden mijn 3GS al niet eens aannemen, ookal kwam deze uit Nederland. Hun argument luidde: "T-mobile heeft het contract met Apple, dus zij lossen het wel op". Toen het puntje bij het paaltje kwam, wilde T-mobile ook geen nieuw toestel geven door een DOA (defecte power knop). Ze wilden hem wel laten repareren..

Of het apparaat nou uit Nederland komt of niet, je hebt Europese garantie. Maar zoals reeds gezegd; "In je recht staan is iets anders dan gerechtigheid krijgen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

maareh, hoe zit dat nou met Japan? Opmerkelijk dat daar niet meer over gesproken wordt..

Ik vertrek volgende week naar Tokyo, en ging ervan uit daar een iPhone los te kunnen kopen voor +/- 430 euro. Kan dat nog steeds, of moet je een abonnement nemen? En is de iPhone dan simlockvrij? Mijn Japans is niet meer wat het eens was, dus ik kan de site van Softbank niet 'lezen'. Anybody?

http://mobileinjapan.com/...re-orders-start-in-japan/

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

-=Arjan=- schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:44:
Ach ja, die garantievoorwaarden. Ik geloof het allemaal wel. (UK import).
Soms mag je best een beetje risico nemen in het leven hoor ;)
Ja, in het ergste geval betaal ik zelf de reparatiekosten via een reseller (en laat ik dus buiten de garantie om repareren) of ik stuur de iPhone verzekerd op naar de Apple Store in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
G33st schreef op maandag 05 juli 2010 @ 02:25:
Kan iemand mij het emailadres geven van de Apple Store in Parijs (Louvre)?
Ik wou bellen, maar mijn mobiel is zojuist tijdens het uitgaan gesneuveld.
Idem voor de stores in london (Regent en de nieuwe in het WestField)?
Vandaag 3 keer geprobeerd Regent aan de lijn te krijgen maar krijg niemand aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
LordLynx schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:02:
[...]

Idem voor de stores in london (Regent en de nieuwe in het WestField)?
Vandaag 3 keer geprobeerd Regent aan de lijn te krijgen maar krijg niemand aan de lijn.
Je moet ze bellen, ze reageren niet op email. En ja je zult rekening moeten houden met zo'n 20min in de wachtrij te staan,... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Is er al meer duidelijk over kopen in Amerika? Onderaan de Apple site staat in kleine letters dat hij voor $599,- los te koop is als cadeau. Welke voorwaarden zijn hier aan verbonden en waar kan je hem dan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Levertijden, orderstatussen en track&trace informatie moet in [iPhone] Levertijden. Een aantal berichten zijn verplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 05-07-2010 17:57 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
fabulaus schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:44:
Is er al meer duidelijk over kopen in Amerika? Onderaan de Apple site staat in kleine letters dat hij voor $599,- los te koop is als cadeau. Welke voorwaarden zijn hier aan verbonden en waar kan je hem dan halen?
Staat meerdere malen vermeld in dit topic.

enfin;
Je kan hem los kopen ja, maar heeft wel een AT&T simlock. Je kan hem halen in de Apple Stores, Best Buy en nog wat andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Ik heb gezocht op Amerika, VS, US en USA maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Maar dat is wel goed om te horen.. Moet je dan nog met een US CC betalen en een Green Card kunnen laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Apple Store Louvre zegt dat ze helemaal uitverkocht zijn? Hebben net gebeld maar ze zeggen dat we ook niets kunnen reserveren..

Edit: Iemand die meerdere iPhone's gereserveerd heeft voor komende twee weken en er maar eentje nodig heeft? Ik kan ze voor je ophalen, als ik er zelf ook twee van mee mag 8)

[ Voor 41% gewijzigd door theRedDevilNL op 05-07-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren (en damen)

Dit kwam ik tegen:
http://tinyurl.com/2azsa2m

Wat denken jullie? Is dit te vertrouwen? Lijkt mij eerlijk gezegt niet... Heb contact opgenomen met deze kerel, en het klinkt allemaal een beetje verdacht. Ik moet eerst geld overmaken waarna ik de iphone kan ophalen.
Ik heb na emailreactie onderstaande mail ontvangen:
Hallo

Bedankt voor uw interesse,

De vaste prijs is € 719,- Inclusief BTW
De Apple Iphones 4 zijn nieuw in doos en worden aangeboden door ons bedrijf.
( Beperkt aantal op voorraad )
U krijgt 2 jaar garantie via Apple NL en nog eens 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Afhalen is mogelijk van ma/vrij van 10:00 uur t/m 17:00 uur bij ons op kantoor
Leveren is mogelijk binnen 24 uur na betaling op onze rekening

Om een bestelling te plaatsen heb ik uw naw-gegevens ( naam, adres, woonplaats & tel.nr ) nodig.
Vervolgens krijgt u onze bedrijfsgegevens met onze kvk-gegevens, website en een digitale factuur tegemoet
zodat u ook een klein overzicht heeft bij wie uw de aankoop doet.

Heeft u nog vragen graag even bellen!

Zie graag u reactie tegemoet,
MvG

M.Booms

Hierop heb ik mijn gegevens doorgemailt waarna ik een leuk uitziende factuur per email ontvangen inclusief betalingsgegevens kreeg. Ook belde hij me even om te vragen of ik alles had ontvangen. Maar op mijn vraag of ik de iphone voor ophalen kon zien kreeg ik een vrij arrogante reactie dat dit niet mogelijk was... dan moest ik maar naar de media markt gaan...

Bedrijfsgegevens volgens factuur:

Human Web Art & Design
Bredestraat 3
4014NA Wadenoijen
Kvk: 14126605 0000
www.humanwebdevelopment.nl
Giro : 7272188 T.N.V:
P Groenhorst
+31685037043

Ik sta natuurlijk niet te springen om 700 euro over te maken, om vervolgens niks meer te horen. Als argumenten zei hij een gecontroleerd bedrijf te hebben en dat het allemaal eerlijk gebeurde. Ook zou ik het Kvk nummer kunnen controleren, echter zie ik het voordeel hiervan niet egt in.. Iedereen kan een Kvk nummer bemachtigen. Ook lijkt het bedrijf en het email adres van de verkoper weinig te doen te hebben met de producten die hij levert.

Ik hoor graag jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Ik ga even het KvK register checken voor je :) Wellicht dat hier iets uit komt. Het lijkt me dat dit bedrijf van origine een andere bedrijfsvoering heeft dan het verkopen van multimedia devices..

EDIT:
Het statutaire adres wijkt af van zijn vestigingsadres, maar dit mag totaal geen probleem zijn normaal gesproken. Wat mij stoort is dat er geen bestuurder is vermeld in het KvK register. Er is eveneens geen dossier van de concernverhoudingen en de hoofdsector (soort dienstverlening) is niet eens ingevuld. Het betreft hier een een vennootschap met weinig informatie, kortom; ik heb weinig vertrouwen in dit bedrijf.

[ Voor 94% gewijzigd door mauwz op 05-07-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ff in de KVK gekeken en daar staat dat de vestigingsplaats Maastricht is. Tevens is deze meneer 1 dag actief op marktplaats wat bij mij al op verdacht lijkt (ben ook ooit 1x de boot in gegaan zi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 dag actief, *bye* *bye* *zwaai* *zwaai*

EDIT: 2 jaar garantie via Apple NL _O-

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 05-07-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi, Dat dacht ik dus al... nog maar even wachten dus.. hoe moeilijk dat ook is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Op ebay ben ik wel al verschillende Iphone's tegen gekomen (rond de €650,-). Meestal zijn deze gasten wel te vertrouwen. Echter vind ik het lastig, wat moet je doen als je de telefoon beschadigd ontvangt of na 4 maanden kapot gaat. Wat moet je er dan mee doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
fabulaus schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:02:
Ik heb gezocht op Amerika, VS, US en USA maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Maar dat is wel goed om te horen.. Moet je dan nog met een US CC betalen en een Green Card kunnen laten zien?
Goed te horen ? Je kan die telefoon dan nergens gebruiken tenzij je 'm jailbreakt (wat nog niet mogelijk is..)

Je moet zelf proberen in de store om er eentje mee te krijgen, geen idee wat de regels nu zijn.

Vorig jaar kon ik met gemak een 3Gs meenemen (uiteindelijk niet gedaan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:43:
Hihi, Dat dacht ik dus al... nog maar even wachten dus.. hoe moeilijk dat ook is..
Hoe komt hij aan een iPhone 4 die fabrieksmatig simlockvrij is, goedkoper dan €719 zodat hij er ook nog winst op kan maken? Kan niet hè..? Is ook nog een plaatje van een 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Heel toevallig heb ik die meneer in Roosendaal vanmiddag gebeld. Vond het wel een poging waard.
Toen ik vroeg of ik hem op kon halen in Roosendaal zei hij ja. Nadat ik verder vroeg naar een adres begon hij te vertellen dat ik een email zou krijgen met het adres nadat ik betaald had.

Ik vertelde dat ik het niet zo zag zitten en de telefoon wilde op komen halen om te bekijken en contant te betalen, of achteraf te betalen, of ter plaatse over te maken, maar toen kreeg ik een praatje dat hij het daar te druk voor had.

Wat heb ik toch een hekel aan dat soort mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:03:
Hoe komt hij aan een iPhone 4 die fabrieksmatig simlockvrij is,
goedkoper dan €719 zodat hij er ook nog winst op kan maken? Kan niet hè..?
Zonder BTW inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:12
Ik zoek een aanbieder die een iPhone 4 32GB in huis heeft (sealed/unlocked).
Alle aanbiedingen op eBay verwijzen naar een leverdatum later deze maand.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Dit is ook weer zo'n vage aanbieding. € 555 p/s bij een afname van 3 stuks.

[ Voor 13% gewijzigd door diotav op 05-07-2010 19:39 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Al moet je ze wel per 3 'kopen' staat in de advertentie, maar als je er 1 besteld?
Vind het inderdaad maar een vage aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
if it sounds too good to be true........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

diotav schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:31:
En toch geloof ik dat die echt is :$. Hij heeft toch wel al een behoorlijke rating op ebay. Hij heeft er ook 65 op voorraad staat er. Ik neem dus aan dat hij een reseller is. (zoiets als Phoneshop.nl). Ik geloof best dat hij een echte dealer is. Maar om ze nou per 3 te kopen. Nouja, als je ze voor 100 euro meer verkocht heb je toch wel een mooie winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:21
diotav schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:31:
Op zich ziet het er zeker goed uit, en ben toevallig ook wel naar 3 stuks opzoek. Maar de vraag blijft is dit gegarandeerd te vertrouwen? Goede feedback, dat zeker...

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede feedback heb je pas als powerseller.. Dit is gewoon een vage advertentie, niet doen, klaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

mvrooij schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:49:
[...]

Op zich ziet het er zeker goed uit, en ben toevallig ook wel naar 3 stuks opzoek. Maar de vraag blijft is dit gegarandeerd te vertrouwen? Goede feedback, dat zeker...
Mja, het is een aardig bedrag. Als ik het zo 1, 2, 3 kon missen zou ik het zo proberen. Kwijt wordt je er wel 2. Die kun je makkelijk voor 100 of 200 euro meer hier verkopen, dat zal het probleem echt niet zijn. De vraag is alleen. Komen ze ook echt bij je aan etc. Maar idd, de rating van die gast is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ja, ik zat ook al te kijkdn. Daarnaast zie ik het niet zo zitten om met mijn spaargeld te gaan investeren in iPhones. Als je met een groepje van 3 zoiets kunt regelen en doen zou het wel goed te doen zijn. Als je naar zijn 'andere' producten kijkt zie je een hoop sierraden van rond de 500 euro. Dus ik denk wel dat het te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het ook ja.. iPhones van 32GB voor maximaal 555,- euro zijn echt goed geprijsd en 100% te vertrouwen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:54:
Ik denk het ook ja.. iPhones van 32GB voor maximaal 555,- euro zijn echt goed geprijsd en 100% te vertrouwen :F
Wat me wel opvalt is... Hij zit in de UK. Je moet betalen in US. En hij heeft er 65 beschikbaar. Denk dat deze dingen toch bij nader inzien van de vrachtwagen gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon een vaag, gehacked account.. vergeet het en klaar..
Of bestel en houd ons op de hoogte in een nieuwe topic: 'iPhone 4 gekocht, maar nog niet geleverd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mvrooij schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:49:
[...]

Niet doen, dit is weer een gehackt account. Kijk maar naar wat de verkoper te koop aanbiedt:
http://stores.shop.ebay.nl/Jodys-Jewelry-Box__W0QQ_armrsZ1 die iPhones zijn niet echt artikelen die hij doorgaans verkoopt. Verder staat er dit
Please Do not Buy It Now. You have to contact me first at : kimnoetzel @ gmail.com
Even wat verder kijken voordat je een eBay-aanbieding vertrouwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Soms verbaas ik me dat er Tweakers zijn die echt denken dat die eBay-advertenties te vertrouwen zijn.
Dit is duidelijk een gehacked account, kijk bijvoorbeeld ook eens bij zijn andere advertenties naar de opmaak, je ziet dat de iPhone-advertenties een hele andere opmaak/layout hebben.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:21
Klopt, was ook zelf alles aan vergelijken. Leek me ook al onmogelijk. Zeker gehackt, niet doen dus!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Suggesties voor een voorradige iPhone 4 32GB? € 1200,- is de max.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik had hem nooit gekocht hoor. (ik voel me nu een beetje aangesproken aangezien ik net zei dat ik zei dat ik dacht dat het best te vertrouwen was) Maar dit was alleen nadat ik snel even door de advertentie had gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diotav schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:05:
Suggesties voor een voorradige iPhone 4 32GB? € 1200,- is de max.
* CLB mompelt iets over de TS, Vraag & Aanbod en Marktplaats.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Zojuist een iPhone 4 32GB van eBay getrokken voor € 1100. Gezien ik mijn Nexus One en Palm Pre verkoop is de prijs enigszins te rechtvaardigen. :P

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* daar hebben we V&A voor

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 05-07-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
waarom doe je hem weg? En ik zag dat je je speciaal geregistreerd hebt voor deze post.
Dat doet toch beetje twijfelen, doe je verhaal maar waarom je de iPhone 4 kwijt wil voor slechts 750 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 05-07-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
knny schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:26:
[...]

waarom doe je hem weg? En ik zag dat je je speciaal geregistreerd hebt voor deze post.
Dat doet toch beetje twijfelen, doe je verhaal maar waarom je de iPhone 4 kwijt wil voor slechts 750 euro
waarschijnlijk zo'n zelfde nono als die kerel die hier 1 of andere fake tmobile copie site aanprees..

Wat zijn er toch een hoop kansloze mensen in deze wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je je iPhone wilt verkopen, kun je dat via V&A doen. Hier op het forum zijn dit soort advertenties niet gewenst.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:26:
Heren (en damen)

Dit kwam ik tegen:

Wat denken jullie? Is dit te vertrouwen?
[knip]
Dit doet verdacht veel denken aan een oplichterijzaak waar ik enige tijd geleden slachtoffer van ben geworden. Destijds ging het om de (toen nog zeer gewilde) Playstation 3 60 GB. Op naam van een (bestaand en legitiem) bedrijf (destijds mijn bedrijf) wordt er een product aangeboden. Alle gegevens kloppen, behalve het bankrekeningnummer en mailadres. Mensen maken geld over op het bankrekeningnummer en vervolgens zit het bedrijf met de problemen. Wat je zou kunnen doen is even via de website van het bedrijf een mailtje sturen naar dit bedrijf en ze op de hoogte brengen van de advertentie. Als het een legitieme business is is het ten overvloede, als het oplichterij is kan dit bedrijf meteen naar de politie stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
719 is gewoon de aanschafprijs, hij verdient er zo niks aan, dus dat lijkt me idd gewoon oplichting.

"If it's too good to be true, it usually is"

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

knny schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:26:
[...]
Alsof zo'n verhaal meerwaarde heeft. Begrijp niet waarom mensen het vragen. Het blijft gewoon een verkooppraatje. Uiteindelijk voegt het niet toe en maak je alsnog een beslissing op basis van de verkoopwaarden zoals beschreven in het artikel/advertentie.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:26:
Heren (en damen)

Dit kwam ik tegen:

Wat denken jullie? Is dit te vertrouwen? Lijkt mij eerlijk gezegt niet... Heb contact opgenomen met deze kerel, en het klinkt allemaal een beetje verdacht. Ik moet eerst geld overmaken waarna ik de iphone kan ophalen.
Ik ben op marktplaats al verschillende users tegengekomen die 1 dag actief zijn, iPhone 4 voor een goede prijs, advertentie is (bijna) hetzelfde, enkel een voornaam. Ik vertrouw het van geen kant ;P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je een iPhone via eBay wilt kopen, let dan op het volgende:

• feedback, niet alleen het getal maar ook de omschrijvingen, vaak kun je daaruit wel achterhalen of de verkoper vaker vergelijkbare artikelen heeft verkocht, koop geen iPhone bij een verkoper die op grote schaal alleen zaken als kinderkleding, postzegels, paraplu's of krentenbollen verkoopt
• vergelijk de advertentie van de iPhone met andere items die de verkoper te koop aanbiedt, is de opmaak hetzelfde, de verzendkosten, locatie van het item, betaalmogelijkheden
• heeft de verkoper momenteel geen andere artikelen te koop, kijk dan of er recent nog feedback door de verkoper is gegeven, als het een 'slapend' account is, moet je op je hoede zijn
• als het een bedrijf is, kijk dan of er een website te vinden is, veel zakelijke verkopers op eBay doen de eBay-handel naast hun normale webshop
• een veiling met een lage prijs hoeft niet per se verontrustend te zijn, vaak schiet de prijs tegen het einde van de veiling omhoog richting de marktwaarde, items die een startprijs van één dollar/euro/pond hebben, zijn vaak juist een indicatie van een betrouwbare verkoper
• kijk of je met Paypal kunt betalen aan een verified/premier account, let erop dat het e-mailadres waarnaar je de betaling verstuurt overeenkomsten vertoont met de naam van de verkoper of het bedrijf, hoewel het raar klinkt kun je beter met een (aan Paypal gekoppelde) Visa-card betalen dan het geld overmaken, want met Visa via ICS Cards heb je in ieder geval nog aflevergarantie voor aankopen via internet
• bekijk de geschiedenis van de gebruikersnaam op eBay, een verkoper die tot een week geleden "jewels1337" heette en nu opeens "iphoneforsalen00b" is verdacht
• handel nooit buiten eBay om een transactie af als je dat gevraagd wordt, in dat geval heb je namelijk geen recht op kopersbescherming via eBay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Heel simpel: vertrouw NIEMAND! Als een aanbieding te goed lijkt om waar te zijn, dan is hij dat meestal ook niet.

Marktplaats staat bekend om zijn 'lokale' advertenties voor high-end spul en dan blijkt hij opeens 'even' in Noorwegen te zitten en dan MOET het per post.
Zelfs tussenpersoon-bedrijven zijn een grote risicofactor en geven geen enkele garantie dat iemand betrouwbaar is. Al is het in Belgie... rij er zelf heen en haal hem op!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:38
Ik heb de mogelijkheid om een iPhone te bestellen in Frankrijk, en deze te laten bezorgen bij het vakantieadres van de oom van mijn vriendin.
Ik ga zelf ook op vakantie naar Frankrijk (vrij dicht bij zijn vakantieadres) Dus ik zou de iPhone dan zodra deze bezorgd is bij hem op kunnen halen of gewoon door hem mee laten nemen naar Nederland.
Het vakantieadres is tevens dicht bij Montpellier (Apple Store).

Ik heb nu dus twee opties:
iPhone laten bezorgen op het vakantieadres van de oom van mijn vriendin
OF
Apple Store Montpellier bellen om er een te reserveren

Reserveren bij de Apple store was mijn eerste idee, maar ik heb vernomen dat deze een levertijd hebben van +/- 2 weken, en wanneer de iphone binnen is, moet deze binnen 24 uur opgehaald worden, anders vervalt de reservering.
Dit zie ik niet zo zitten om mijn vakantie af te stemmen op het ophalen van een telefoon.

Mijn tweede idee was dus het laten bezorgen van de iPhone bij het vakantieadres van die oom.
De levertijd van de iPhone in Franse Apple Store is momenteel 3 weken. De oom van mijn vriendin is van 15 juli tot 11 augustus in Frankrijk, alleen tussendoor (24 tot 31 juli) is hij even niet in het vakantiehuis.

Heeft iemand hier ervaring mee? Dus bestellen op mijn naam, af laten leveren op een ander adres? Ik zou de iPhone dan aan het eind van deze week bestellen, zodat deze begin augustus bezorgt wordt. (als alles volgens de planning en beloofde levertijden verloopt)
Ik ben er een beetje huiverig voor, omdat ik niet weet wat er precies gebeurd wanneer de iPhone vertraging oploopt, en pas bezorgt wordt wanneer de oom weer in Nederland is. Later dit jaar komt hij wel weer terug naar Frankrijk, maar ik heb geen idee hoe dat daar werkt met pakketjes..

Iemand hier die mij kan vertellen wat de beste optie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riwe89
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 10:38
Pas op met marktplaats. Ik ben gisteren dus opgelicht voor €700,-. Aangifte al gedaan, maar ben nu dus 700 lichter omdat ik dacht ook een goede deal te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Riwe89 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:13:
Pas op met marktplaats. Ik ben gisteren dus opgelicht voor €700,-. Aangifte al gedaan, maar ben nu dus 700 lichter omdat ik dacht ook een goede deal te hebben....
Wil je je verhaal delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

700€ dat is best wel een smak geld om zo te verliezen.

Wat is er gebeurd?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik kan van t weekend in Belgie een iPhone 4 afhalen evt. Betaling geschied na het bekijken en controleren van de iPhone 4. Denk dat dat wel goed moet gaan, hoop ik

iPhone 4 16GB voor 750,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Het Zagg shield voor de iPhone 4 is binnen en de microSim adapter ook!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~brou6645/06072010.jpg

Nu alleen die verdomde iPhone 4 nog :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~brou6645/order.jpg

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

-=Arjan=- schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:29:
Het Zagg shield voor de iPhone 4 is binnen en de microSim adapter ook!

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe lang duurde die shield? Ik heb hem vorige week maandag besteld en nog niet binnen. De iphone gelukkig al wel :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
sorry maar wie is er dan ook dom genoeg om zomaar 700 naar iemand op te sturen.. zeker als de meeste verkopen boven de 1000 uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
darkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:57:
[...]

sorry maar wie is er dan ook dom genoeg om zomaar 700 naar iemand op te sturen.. zeker als de meeste verkopen boven de 1000 uitkomen..
Blijkbaar genoeg om dit soort scams succesvol uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Dit is inderdaad niet echt handig. Ik zou dit alleen met tussenkomst van PayPal willen proberen, maar waarschijnlijk dat niet eens. Marktplaats zit vol met oplichters. Met dit soort dingen en bedragen zou ik het item sowieso altijd afhalen en op locatie willen testen alvorens de portomonnee uit de zak komt.

Hoop dat je nog iets terugziet van je investering. Mag ik vragen hoe je het geld hebt verstuurd? In geval van bankoverschrijving kan je dit door je bank laten terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bosmonster schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:13:
[...]

Blijkbaar genoeg om dit soort scams succesvol uit te voeren.
Ik verkoop mijn iPhone 4 32GB. Vind mijn oude nokia 3310 toch beter, dus voor 400 euro mag je hem hebben.. iemand interesse ??

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
In geval van bankoverschrijving kan het juist niet.
En daarnaast (ff heel simpel) ben je gewoon echt dom dat je voor een iPhone 4 zo snel al een goede deal denk te kunnen krijgen en dan 700 euro overmaakt naar een onbekende. Misschien vertrouw je mensen te snel, maar dit is gewoon echt dom.

[ Voor 67% gewijzigd door MacorgaZ op 06-07-2010 17:18 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
darkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:15:
[...]

Ik verkoop mijn iPhone 4 32GB. Vind mijn oude nokia 3310 toch beter, dus voor 400 euro mag je hem hebben.. iemand interesse ??

:X
Wow, dat is wel een goede deal! Waar kan ik geld naar over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bosmonster schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:25:
[...]

helaas ik ben erg krap bij tijd dus kan niet zomaar naar de bank. Als je het geld in een envelop op zou willen sturen naar mijn postbus adress dan stuur ik de iPhone zodra ik het geld heb. O-)

Oke genoeg offtopic:P Maarja dan moet je hier ook niet gaan whinen als je stom genoeg bent op zoiets in te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bosmonster schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:25:
[...]

helaas ik ben erg krap bij tijd dus kan niet zomaar naar de bank. Als je het geld in een envelop op zou willen sturen naar mijn postbus adress dan stuur ik de iPhone zodra ik het geld heb. O-)

Oke genoeg offtopic:P Maarja dan moet je hier ook niet gaan whinen als je stom genoeg bent op zoiets in te gaan..

Je hebt in deze wereld 2 mensen, hele domme mensen en mensen die net slim genoeg zijn om daar misbruik van te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
-=Arjan=- schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:29:

[afbeelding]
Die van mij staat ook op 19 Juli - UK bestelling :+

Persoonlijk vind ik de shields van SGP vele malen beter dan Zagg.. (beide in bezit) - de SGP shield zie je echt niet zitten, zeker de screenprotector.

Hier een link; http://www.sgpstore.com/p...21_28_89/products_id/1452
Via de eBay link, krijg je 2 stuks per verpakking; http://cgi.ebay.nl/SGP-In...ories&hash=item27b30f3b0a

:)

[ Voor 43% gewijzigd door SileX op 06-07-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:17:
In geval van bankoverschrijving kan het juist niet.
En daarnaast (ff heel simpel) ben je gewoon echt dom dat je voor een iPhone 4 zo snel al een goede deal denk te kunnen krijgen en dan 700 euro overmaakt naar een onbekende. Misschien vertrouw je mensen te snel, maar dit is gewoon echt dom.
darkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:57:
[...]
Ik denk dat Riwe89 zich al niet zo best voelt vanwege die €700. Onnodig om daar dan nog een keer zo overheen te gaan. Hij/zij weet vast zelf ook dat het niet handig was. Geldt ook voor de anderen vind ik, die er grappen over maken. Niet nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ben ook eens gescammed vroeger met me SE P990I.
Geld was overgemaakt naar Paypal, dus ik dacht netjes versturen naar de UK
Bleek er nooit geld op Paypal te hebben gestaan :(

Leergeld, noemen ze dat. Nu haal ik alleen op als het om zulke bedragen gaat. Dan weet je zeker dat het goed is.

Zeker met de huidige vraag en aanbod van de iPhone 4 is het bijna niet mogelijk om voor minder dat 800-900 euro een 16gb versie te scoren. Op Ebay schieten de prijzen omhoog naar dikke 1000 euro voor een 16gig en 1200 en meer voor een 32gig

[ Voor 29% gewijzigd door knny op 06-07-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:56:
[...]

[...]

Ik denk dat Riwe89 zich al niet zo best voelt vanwege die €700. Onnodig om daar dan nog een keer zo overheen te gaan. Hij/zij weet vast zelf ook dat het niet handig was. Geldt ook voor de anderen vind ik, die er grappen over maken. Niet nodig.
net als klagen hier.. Er zijn constant posts met mensen die met geweldige aanbiedingen komen buiten de topics die hier gespammed worden door mensen die het hier proberen te verkopen.. En er word al constant gezegd: If it is to good to be true, it usually is..

Het is net zoiets als het programma scarred.. Ja het is niet leuk om te lachen om mensen met pijn, maar als je stom genoeg bent om zoiets te doen en dan nog op te nemen ook dan vind ik dat je het verdient hebt.. Nou als je al dom genoeg bent op zo'n advertentie in te gaan, en dan hier nog klaagt.. dan kan je het verwachten ook..
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.