Heren (en damen)
Dit kwam ik tegen:
http://tinyurl.com/2azsa2m
Wat denken jullie? Is dit te vertrouwen? Lijkt mij eerlijk gezegt niet... Heb contact opgenomen met deze kerel, en het klinkt allemaal een beetje verdacht. Ik moet eerst geld overmaken waarna ik de iphone kan ophalen.
Ik heb na emailreactie onderstaande mail ontvangen:
Hallo
Bedankt voor uw interesse,
De vaste prijs is € 719,- Inclusief BTW
De Apple Iphones 4 zijn nieuw in doos en worden aangeboden door ons bedrijf.
( Beperkt aantal op voorraad )
U krijgt 2 jaar garantie via Apple NL en nog eens 30 dagen niet goed geld terug garantie.
Afhalen is mogelijk van ma/vrij van 10:00 uur t/m 17:00 uur bij ons op kantoor
Leveren is mogelijk binnen 24 uur na betaling op onze rekening
Om een bestelling te plaatsen heb ik uw naw-gegevens ( naam, adres, woonplaats & tel.nr ) nodig.
Vervolgens krijgt u onze bedrijfsgegevens met onze kvk-gegevens, website en een digitale factuur tegemoet
zodat u ook een klein overzicht heeft bij wie uw de aankoop doet.
Heeft u nog vragen graag even bellen!
Zie graag u reactie tegemoet,
MvG
M.Booms
Hierop heb ik mijn gegevens doorgemailt waarna ik een leuk uitziende factuur per email ontvangen inclusief betalingsgegevens kreeg. Ook belde hij me even om te vragen of ik alles had ontvangen. Maar op mijn vraag of ik de iphone voor ophalen kon zien kreeg ik een vrij arrogante reactie dat dit niet mogelijk was... dan moest ik maar naar de media markt gaan...
Bedrijfsgegevens volgens factuur:
Human Web Art & Design
Bredestraat 3
4014NA Wadenoijen
Kvk: 14126605 0000
www.humanwebdevelopment.nl
Giro : 7272188 T.N.V:
P Groenhorst
+31685037043
Ik sta natuurlijk niet te springen om 700 euro over te maken, om vervolgens niks meer te horen. Als argumenten zei hij een gecontroleerd bedrijf te hebben en dat het allemaal eerlijk gebeurde. Ook zou ik het Kvk nummer kunnen controleren, echter zie ik het voordeel hiervan niet egt in.. Iedereen kan een Kvk nummer bemachtigen. Ook lijkt het bedrijf en het email adres van de verkoper weinig te doen te hebben met de producten die hij levert.
Ik hoor graag jullie reactie!