Wat ik een tijdje terug heb gepost is dat ik niet verwacht dat ze uit voorraad leverbaar worden in 2010. Voorlopig lopen ze al een paar weken achter en dat is nog maar met een release in 5 landen, waar er op korte termijn nog tientallen bij gaan komen, terwijl de productie gelijk blijft.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:41:
Maar voordat die verandering plaats heeft gevonden zijn we weer een aantal weken/maanden verder.
Ik ben in Montpellier en daar is een Apple Store...Kreukeltje schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:56:
@R2L: ik kan je niet zeggen of een Zuid Franse werkt, maar aangezien ik over een paar weken ook die kant op ga, ben ik wel benieuwd waar jij er eentje op de kop denkt te gaan tikken.
Ga van de week daar eens op onderzoek uit...
Ik probeer nu ook via Borderlinx te bestellen, echter krijg ik het niet voor mekaar om bij Apple het borderlinx adres in te voeren... Ik kom elke keer op de 'address verification' uit waar het mis gaat...
Address Verification
We are unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue":
Matching address:
D H L Express (UK) Ltd, Unit 7
Dunfermline Court
Kingston
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY
You Entered:
Borderlinx/DHL 0711-0677
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY
GBR
De info die ik intype is vrij belangrijk anders komt het bij BL nooit op mijn naam binnen... Hoe hebben jullie dit opgelost?
Address Verification
We are unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue":
Matching address:
D H L Express (UK) Ltd, Unit 7
Dunfermline Court
Kingston
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY
You Entered:
Borderlinx/DHL 0711-0677
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY
GBR
De info die ik intype is vrij belangrijk anders komt het bij BL nooit op mijn naam binnen... Hoe hebben jullie dit opgelost?
Je moet dan op dat kleine tekst-linkje klikken dat je door wilt gaan met het opgegeven adres en niet de voorgestelde wijziging van de Apple site accepteren...
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Thx, niet goed gelezen inderdaad...ck2000nl schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 23:02:
Je moet dan op dat kleine tekst-linkje klikken dat je door wilt gaan met het opgegeven adres en niet de voorgestelde wijziging van de Apple site accepteren...
Iemand een idee hoe je een bedrijfsnaam op kan geven bij je Apple ID account...
Klopt niet.Bosmonster schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:23:
[...]
Wat ik een tijdje terug heb gepost is dat ik niet verwacht dat ze uit voorraad leverbaar worden in 2010. Voorlopig lopen ze al een paar weken achter en dat is nog maar met een release in 5 landen, waar er op korte termijn nog tientallen bij gaan komen, terwijl de productie gelijk blijft.
Volgens Steve lopen de andere landen GEEN vertraging op door de vertraging van de eerste 5 landen.
iemand een idee wat het kost om een at&t phone officieel te laten unlocken? $ 100,- ?
no comment
Kan niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zoek anders even binnen dit topic... Prijs = normale prijs in GBP + ongeveer 35 euro.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:14:
Wie heeft al bestellingen binnen via Borderlinx? Duur?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Had al wat zitten zoeken maar nog geen echte ervaringen van afgeleverde phones. 35E + is best wel te doen. Ga het eens via die weg ook proberen. Mijn andere route duurt iets langer.Herko_ter_Horst schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:24:
[...]
Zoek anders even binnen dit topic... Prijs = normale prijs in GBP + ongeveer 35 euro.
Een bekende van mij gaat over iets minder als een maand naar Hongkong. Is het aan te raden om te wachten prijstechnisch gezien, of zal dit verschil meevallen? Volgens mij is er nog weinig over de prijs bekend, maar hoe groot was bijv. het verschil ten tijde van de introductie van de 3G(S).
Zit namelijk te twijfelen om hem ook gewoon via Borderlinx binnen te halen.
@Common.Sense mijn Borderlinx-iPhone 4 is binnen, 35 euro voor de verzending betaald. Ging prima (en de iPhone bevalt… meer dan prima
)!
Wanneer heb jij hem besteld IhoBas? Ben best wel benieuwd naar hoelang de levertijd is van Apple/Borderlinx!
datzelfde heb ik anderhalve maand geleden gedaan. zelfde verhaal. MAAR: Switch Antwerpen (aan de groenplaats) doet het wél. Ze zetten je naam op een lijst, zonder voorschot, zonder verplichtingen. Ik stond op de 30e plaats de dinsdag na de aankondiging door Apple. Dinsdagmiddag wel te verstaan.keanu_ schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:45:
Zojuist in Antwerpen enkele mobistar winkels binnengelopen.
Helaas nog steeds geen duidelijkheid over een exacte datum van de release, ''eind juli''.
Ook aan reserveren doen ze in de winkels vooralsnog niet..
met andere woorden: inmiddels kan dit al opgelopen zijn tot honderden.
Maar in Belgie is het toch zo dat eerst Mobistar iPhones krijgt en deze icm. abonnementen verkoopt. En dat pas later de Apple resellers hun levering krijgen. Dus dan kan het nog wat langer duren. Toch?
I served in a company of heroes.
Nee, de iPhone 4 is daar nog niet "officieel" uit dan zou je het via de winkels moeten kopen die hem hebben geïmporteerd uit de simlockvrije landen. Ook zorgt de schaarste ervan dat de prijzen flink worden opgedreven: Price.com.hk (Chinese Pricewatch)HammerNL schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:44:
Een bekende van mij gaat over een iets minder als een maand naar Hongkong. Is het aan te raden om te wachten prijstechnisch gezien, of zal dit verschil meevallen? Volgens mij is er nog weinig over de prijs bekend, maar hoe groot was bijv. het verschil ten tijde van de introductie van de 3G(S).
Verder heb je grote kans dat je dus gewoon een UK iPhone weer koopt in HK.
@Stoefert: 17 juni besteld, "ship by" was 2 juli. 7 juli had Borderlinx hem binnen, meteen betaald, 9 juli was hij hier.
Verwijderd
Helaas vraag en aanbod op het forum is niet toegestaan. Daarbij waarderen we het als je eerst toestemming vraagt, als je denk dat iets niet mag. Dus niet eerst plaatsen en dan maar afwachten of het wordt weggehaald.
[ Voor 97% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2010 20:42 ]
Die 35 euro zijn alle kosten die je hebt buiten de iPhone? Want dan ga ik dat denk ik ook maar doen.lhoBas schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:04:
@Common.Sense mijn Borderlinx-iPhone 4 is binnen, 35 euro voor de verzending betaald. Ging prima (en de iPhone bevalt… meer dan prima)!
[ Voor 18% gewijzigd door Luckyluuk op 12-07-2010 19:34 ]
Verwijderd
Wat heb je nu aan een gelockte phone?Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:30:
Ik ga dit weekend naar de VS en wil vrijblijvend polsen of er mensen belang hebben bij een 16GB Iphone 4.
Wel met simlock maar de software om te unlocken is snel beschikbaar.
Mail mij via PM.
@MODERATOR, ik weet niet of ik zo'n advertentie mag plaatsen. Indien het niet mag dan hoor ik het wel, ik probeer alle Iphone liefhebbers te helpen aan een toestel.
Zijn er hier al mensen die een mail van Apple of de Apple Store in het Louvre hebben gehad dat ze hun iPhone 4 kunnen ophalen voor 13 of 14 juli? Deze mensen wel:
iPhone 4
Ik ga toch maar even Opéra bellen want heb ook al sinds hun opening een reservering staan!
iPhone 4
Ik ga toch maar even Opéra bellen want heb ook al sinds hun opening een reservering staan!
@luckyluuk12: 
Inderdaad, alle kosten buiten de iPhone bij de Apple Online Store UK om (waar ik gewoon 499 pond voor de 16GB heb betaald).

Inderdaad, alle kosten buiten de iPhone bij de Apple Online Store UK om (waar ik gewoon 499 pond voor de 16GB heb betaald).
Mag ik vragen hoe jij die microsim hebt aangevraagd? Want ik zit ook bij Hi en ik heb al op de site gezocht, maar kan ik niks vinden over de microsim, wel een nieuwe sim aanvragen, maar daar staat niets bij van of het om een microsim gaat. Alvast bedankt!Appletje schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:00:
[afbeelding]
Dit viel vandaag op de deurmat!
Nu m'n iPhone 4 nog
Dan vraag ik me eigenlijk af waarom ik het niet veel eerder gedaan heb.lhoBas schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:39:
@luckyluuk12: [afbeelding]
Ga meteen is even kijken hoe het precies werkt en dan morgen bestellen. Ik denk toch ook niet dat T-Mobile met een superdeal komt en de prijzen verlaagt dus dan kan ik beter een simlockvrij toestel kopen en een los abonnement (is goedkoper én sneller internet én meer belminuten/smsjes)
inderdaad gewoon even bellen en vragen naar de micro-sim, simpel as thatNiles schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:53:
[...]
Mag ik vragen hoe jij die microsim hebt aangevraagd? Want ik zit ook bij Hi en ik heb al op de site gezocht, maar kan ik niks vinden over de microsim, wel een nieuwe sim aanvragen, maar daar staat niets bij van of het om een microsim gaat. Alvast bedankt!
Zo simpel is het niet, ik ga binnenkort een iphone 4g bestellen in combinatie met mijn huidige Telfort abonnement. Ondersteuning krijg ik niet, en de micro sim zal "binnenkort" beschikbaar zijn. Op wat voor termijn weet niemand (van de mensen die ik mailde en aan de telefoon kreeg). Dat wordt dus uitknippen.
Ik heb een aanvullende vraag; krijg je van je bestelling van de iPhone bij de Apple Online Store UK een factuur met daarop jouw eigen naam en adres (billing address)?lhoBas schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:39:
@luckyluuk12: [afbeelding]
Mocht ik via deze weg een iPhone 4 bestellen dan is het noodzaak dat ik een factuur op naam (met daarop dus mijn adres) ontvang (ivm declaratie bij werkgever). Ik begrijp dat het shipping address het adres van Borderlinx zal zijn, maar ik neem aan dat het factuur adres jouw eigen adres is?
Grab shell dude!
Telfort heeft ook nergens aangekondigd dat ze met een micro-sim gaan komen. Aangezien het een dochter is van KPN, is het wel aannemelijk dat ze er ooit mee gaan komen.
Telfort is iets anders dan Hi waar wij het over hadden...CzMichiel schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:24:
Zo simpel is het niet, ik ga binnenkort een iphone 4g bestellen in combinatie met mijn huidige Telfort abonnement. Ondersteuning krijg ik niet, en de micro sim zal "binnenkort" beschikbaar zijn. Op wat voor termijn weet niemand (van de mensen die ik mailde en aan de telefoon kreeg). Dat wordt dus uitknippen.
Excuseer, dan wilde ik de telfort klanten erop attenderen dat dit dus de situatie was.
btw: nieuws: Alle Nederlandse providers gaan microsim leveren
btw: nieuws: Alle Nederlandse providers gaan microsim leveren
Dat kopje klopt dan eigenlijk niet helemaal, Telfort is ook een volwaardige provider, maar die wordt daar niet genoemd. Zo heb je ook nog bijvoorbeeld bedrijven zoals de HEMA, Kruidvat die minuten inkopen bij een provider met eigen netwerk. Die hebben ook niet aangekondigd dat ze met micro-sim komen.
Verwijderd
Gefeliciteerdck2000nl schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:06:
Dat kopje klopt dan eigenlijk niet helemaal, Telfort is ook een volwaardige provider, maar die wordt daar niet genoemd. Zo heb je ook nog bijvoorbeeld bedrijven zoals de HEMA, Kruidvat die minuten inkopen bij een provider met eigen netwerk. Die hebben ook niet aangekondigd dat ze met micro-sim komen.
Zullen deze 'providers' op een gegeven moment ook niet over moeten gaan stappen? Er zullen in de toekomst nog wel meer telefoons komen met microsims. Ik denk dat het een kwestie van tijd is.
Heb net gebeld met KPN klantenservice (1200 verkort) en ik kan een Micro-SIM aanvragen. Zit twee dagen levertijd op en kost € 17,50. Ik heb een Personal SIM abonnement (SimOnly)
Mevrouw vroeg meteen: "ah, u gaat een iPhone 4 aanschaffen"
Nadeel, ik wil duo-sim met mijn BlackBerry, en mevr. verteld me dat een BlackBerry abonnement niet gebruikt kan worden in een iPhone. Stiekem geloof ik dit niet, want Internet is toch Internet? Alleen bij BlackBerry heb je een ander APN toch? Eens iemand met een iPhone vragen eens te testen, want wil eigenlijk de BB zakelijk blijven gebruiken en de iPhone privé met hetzelfde nr.
Mevrouw vroeg meteen: "ah, u gaat een iPhone 4 aanschaffen"
Nadeel, ik wil duo-sim met mijn BlackBerry, en mevr. verteld me dat een BlackBerry abonnement niet gebruikt kan worden in een iPhone. Stiekem geloof ik dit niet, want Internet is toch Internet? Alleen bij BlackBerry heb je een ander APN toch? Eens iemand met een iPhone vragen eens te testen, want wil eigenlijk de BB zakelijk blijven gebruiken en de iPhone privé met hetzelfde nr.
[ Voor 2% gewijzigd door Joepv op 13-07-2010 14:49 . Reden: grammatica ]
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Hi.
Ik wil ook een iPhone bestellen via UK met borderlinx . Ik heb me net aangemeld bij borderlinx.
Adres wat ik door heb gekregen is:
Name XXX
Address Borderlinx/DHL 0711-2430
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
City Milton Keynes
State
Zip MK10 0BY
Country United Kingdom
Tel +44 (01908) 586 411
Hoe kan ik nu via http://www.apple.com/uk/ een iPhone bestellen? Gewoon via http://www.apple.com/uk/ en dan adres van borderlinx doorgeven? Hoe weten de mensen van borderlinx waar de iPhone naar toe moet? Ik ben even de weg kwijt
Ik wil ook een iPhone bestellen via UK met borderlinx . Ik heb me net aangemeld bij borderlinx.
Name XXX
Address Borderlinx/DHL 0711-2430
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
City Milton Keynes
State
Zip MK10 0BY
Country United Kingdom
Tel +44 (01908) 586 411
Hoe kan ik nu via http://www.apple.com/uk/ een iPhone bestellen? Gewoon via http://www.apple.com/uk/ en dan adres van borderlinx doorgeven? Hoe weten de mensen van borderlinx waar de iPhone naar toe moet? Ik ben even de weg kwijt
[ Voor 14% gewijzigd door ken op 13-07-2010 20:06 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
DHL 0711-2430 is jouw persoonlijke suite nummer. Zodra zij een pakketje ontvangen in die suite informeren ze jou en zo gaat het balletje rollen. In dit topic staat ook nog ergens hoe je precies het adres moet invoeren bij Apple, omdat Apple een eigen alternatief adres opgeeft i.p.v. het door jouw ingevulde adres.ken schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 19:59:
Hi.
[..]
Edit:
Hier kun je onderaan vinden hoe jet het adres moet invullen. Daarna moet je in de tekst "Click here" klikken om jouw eigen adres te gebruiken in plaats van het door Apple aangegeven adres.
[ Voor 15% gewijzigd door graceful op 13-07-2010 20:26 . Reden: Link toegevoegd ]
Thanks zeer nuttige info.
Nu alleen nog beslissen tussen de 16 en 32GB versie
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen.ken schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:30:
Thanks zeer nuttige info.
Ik heb al een iPod Touch 32GB en als ik dan een iPhone 4 32GB neem kan die iPod naar m'n moeder, want zij wil er ook wel graag eentje. Maarja 32GB versie is toch wel eventjes €119 meer. Maar goed ik geef al zoveel uit aan een nieuwe telefoon dan kan die €119 er eigenlijk ook wel bij.
En eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd naar de prijzen van T-Mobile.
Dat klinkt wel goed. De meest logische optie tot nu toe.Herko_ter_Horst schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:24:
[...]
Zoek anders even binnen dit topic... Prijs = normale prijs in GBP + ongeveer 35 euro.
< dit stukje webruimte is te huur >
Zo... ook besteld via Borderlinx. Wel spannend moet ik zeggen, toch veel geld.
Over mijn BlackBerry BIS abonnement nog eens met KPN gebeld, en nu kreeg ik geen muts aan de lijn en die begreep meteen wat ik wilde. Was geen probleem, abonnement is identiek aan een normaal Internet abonnement, maar je betaalt extra voor de BIS service. Gewoon in elke telefoon te gebruiken. Nu nog een duo (micro)sim aanvragen en ik ben de man.
Echt... snap die klantenservice niet. Toen ik een SimOnly BIS wilde 9 maanden geleden kon het volgens mederwerker 1 niet, dag erna nog eens gebeld en toen was het in 5 minuten geregeld
Nu weer twee verschillende verhalen...
Dit worden 3 lange weken wachten...
Over mijn BlackBerry BIS abonnement nog eens met KPN gebeld, en nu kreeg ik geen muts aan de lijn en die begreep meteen wat ik wilde. Was geen probleem, abonnement is identiek aan een normaal Internet abonnement, maar je betaalt extra voor de BIS service. Gewoon in elke telefoon te gebruiken. Nu nog een duo (micro)sim aanvragen en ik ben de man.
Echt... snap die klantenservice niet. Toen ik een SimOnly BIS wilde 9 maanden geleden kon het volgens mederwerker 1 niet, dag erna nog eens gebeld en toen was het in 5 minuten geregeld

Dit worden 3 lange weken wachten...

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Heb je de 16 of 32GB versie besteld?Joepv schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:08:
Zo... ook besteld via Borderlinx. Wel spannend moet ik zeggen, toch veel geld.
Ik ga denk ik morgen bestellen en dan ook meteen een abonnement van Vodafone.
Hopelijk zijn morgen ook de T-Mobile abonnementen bekend, dan kan ik nog even vergelijken.
[ Voor 44% gewijzigd door Luckyluuk op 13-07-2010 22:43 ]
Dat hoopt iedereen denk ik wel, ik verwacht de iPhone toch in de loop van volgende week.. Een voorgevoel, vraag me niet waarom haha,, abonnementen blijven hetzelfde zoals de mailing duidelijke maakte.(linkte wel naar 3GS, maar ik denk dat het puur om de abonnementsprijzen ging).luckyluuk12 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:42:
[...]
Heb je de 16 of 32GB versie besteld?
Ik ga denk ik morgen bestellen en dan ook meteen een abonnement van Vodafone.
Hopelijk zijn morgen ook de T-Mobile abonnementen bekend, dan kan ik nog even vergelijken.
Wat betreft de aanschafprijs tasten we nog compleet in het duister. Ik las zojuist op een ander forum dat T-Mobile intern trainingen geeft/gaat geven met betrekking tot de iPhone 4, ik denk dat we uiterlijk vrijdag wel duidelijkheid krijgen met betrekking tot de prijzen.
Vind de communicatie van T-Mobile naar buiten erg slecht.
Maarja, we wachten af
Ja sorry ik bedoelde ook de aanschafprijzen.Rhndy schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:50:
[...]
Dat hoopt iedereen denk ik wel, ik verwacht de iPhone toch in de loop van volgende week.. Een voorgevoel, vraag me niet waarom haha,, abonnementen blijven hetzelfde zoals de mailing duidelijke maakte.(linkte wel naar 3GS, maar ik denk dat het puur om de abonnementsprijzen ging).
Wat betreft de aanschafprijs tasten we nog compleet in het duister. Ik las zojuist op een ander forum dat T-Mobile intern trainingen geeft/gaat geven met betrekking tot de iPhone 4, ik denk dat we uiterlijk vrijdag wel duidelijkheid krijgen met betrekking tot de prijzen.
Vind de communicatie van T-Mobile naar buiten erg slecht.
Maarja, we wachten af
Ik denk ook niet dat die prijzen morgen komen, maar goed hopen kan altijd. En de aanschafprijzen zullen toch wel (hetzelfde blijven of) duurder worden denk ik.
Ja inderdaad en ook de communicatie tussen de winkels en het hoofdkantoor is zeer slecht. Bij de ene winkel kon je alvast preorderen en bij de andere niet. Nu kan je helemaal nergens meer preorderen (als de winkels zich daaraan houden, maar dat verwacht ik wel).
Maar goed ik heb toch al (bijna) besloten om simlockvrij toestel te kopen, dus dat is gelukkig geen zorg meer voor mij.
Een quote uit dat andere forum:luckyluuk12 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:02:
[...]
Ja sorry ik bedoelde ook de aanschafprijzen.
Ik denk ook niet dat die prijzen morgen komen, maar goed hopen kan altijd. En de aanschafprijzen zullen toch wel (hetzelfde blijven of) duurder worden denk ik.
Ja inderdaad en ook de communicatie tussen de winkels en het hoofdkantoor is zeer slecht. Bij de ene winkel kon je alvast preorderen en bij de andere niet. Nu kan je helemaal nergens meer preorderen (als de winkels zich daaraan houden, maar dat verwacht ik wel).
Maar goed ik heb toch al (bijna) besloten om simlockvrij toestel te kopen, dus dat is gelukkig geen zorg meer voor mij.
"Verder is het zo dat er in de shops wel degelijk informatie wordt verspreid m.b.t. de prijzen/levertijd/etc... Er is alleen sprake van geheimhouding. (lees: er wordt gewacht (op het juiste moment) totdat alles officieel bevestigd kan worden."
Dit is een medewerker van T-Mobile, hij wist overigens erg snel alles te melden met betrekking tot die reserveringslijst(waar het voor diende, exacte kosten, voorwaarden, ook het stopzetten).
Dat zou dus betekenen dat de winkels al wel het 1 en ander weten....
SAY IT!
De 16GB, gebruik 'm niet voor muziek. Heb nu een 1 GB kaartje in de telefoon, 16 GB is dan toch een flinke vooruitgang
Verwijderd
Ik heb destijds ook op het punt gestaan er eentje te bestellen bij borderlinx. Uiteindelijk toch niet gedaan, maar nu een beetje spijt omdat we maar niks horen over iPhones in Nederland en dus ook België, waar ik er een vandaan wil plukken.
Maar het zal denk ik nog lastig worden om bij de first batch te zitten als Nederlander via Mobistar...Al die Belgjes kunnen mooi op de site bestellen maar als Ollander kan dat niet. Lijkt mij dat je dan grote kans hebt dat je sowieso achter het net vist. Zucht. Dan heb je kennelijk ook nog verplichte optiepakketten die ik niet wil hebben in sommige winkels...
Maar het zal denk ik nog lastig worden om bij de first batch te zitten als Nederlander via Mobistar...Al die Belgjes kunnen mooi op de site bestellen maar als Ollander kan dat niet. Lijkt mij dat je dan grote kans hebt dat je sowieso achter het net vist. Zucht. Dan heb je kennelijk ook nog verplichte optiepakketten die ik niet wil hebben in sommige winkels...
Vergeet niet dat apps ook een flinke hoeveelheid ruimte in nemenJoepv schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:17:
[...]
De 16GB, gebruik 'm niet voor muziek. Heb nu een 1 GB kaartje in de telefoon, 16 GB is dan toch een flinke vooruitgang
Maar zonder muziek is 32GB wel beetje overkill ja.
Dit is geloof ik enkele tientallen keren gezegd. Uit voorraad kun je voorlopig vergeten en daarmee wordt Belgie voorlopig voor de Nederlander een onbegonnen zaak, tenzij je wat contacten of een flinke dosis mazzel hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:31:
Ik heb destijds ook op het punt gestaan er eentje te bestellen bij borderlinx. Uiteindelijk toch niet gedaan, maar nu een beetje spijt omdat we maar niks horen over iPhones in Nederland en dus ook België, waar ik er een vandaan wil plukken.
Met de 3GS was het de eerste maanden al een klein drama om er eentje uit Belgie te bemachtigen, laat staan met de 4.
[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2010 08:35 ]
13-7-2010 besteld bij Apple UK (via Borderlinx):
Estimated Shipping: 03 Aug, 2010
Estimated Delivery: 10 Aug, 2010
Hopelijk heb ik ook geluk en wordt het eerder verzonden. Gelijk ook maar een vodafone abo afgesloten, nu maar hopen dat het straks goed gaat met de micro sim.
Estimated Shipping: 03 Aug, 2010
Estimated Delivery: 10 Aug, 2010
Hopelijk heb ik ook geluk en wordt het eerder verzonden. Gelijk ook maar een vodafone abo afgesloten, nu maar hopen dat het straks goed gaat met de micro sim.
PSN: Kjujay
Ik sta zelf op het punt om een zwarte 32GB aan te schaffen via een nederlandse webshop. Levertijd is begin augustus en zou al sneller zijn dan wanneer ik hem via borderlinx zou bestellen. Daarnaast heb je dan ook zekerheid dat als er iets mis gaat dat je dat ding kan terug sturen naar de winkel.
Daarnaast twijfel ik dus over die ontvangstproblemen, zijn die echt zo groot ? en kan dit gefixt worden met zo'n bumberding (die ik toch wel ga aanschaffen). Daarnaast las ik gisteren op slashgear dat het niet onwaarschijnlijk is dat apple al die telefoons gaat terug vragen voor reparatie. En hoe ga je dat dan doen als je hem hebt besteld via borderlinx en je dus je telefoon naar de UK moet terug sturen
Daarnaast twijfel ik dus over die ontvangstproblemen, zijn die echt zo groot ? en kan dit gefixt worden met zo'n bumberding (die ik toch wel ga aanschaffen). Daarnaast las ik gisteren op slashgear dat het niet onwaarschijnlijk is dat apple al die telefoons gaat terug vragen voor reparatie. En hoe ga je dat dan doen als je hem hebt besteld via borderlinx en je dus je telefoon naar de UK moet terug sturen
Anders lees je het topic even een beetje door...
(of deze: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 27)
(of deze: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 27)
[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2010 10:37 ]
Na alle speculaties denk ik dat ik mijn iPhone tóch maar niet los ga kopen.
Heb even snel een rekensommetje gemaakt:
Dit is voor mij wel voordelig lijkt me, want over mijn i-150 abbo ben ik zeer tevreden tot nu toe. De laatste weken is het bereik weer naar het oude niveau terug en heb ik overal 3G.
Hopelijk zal er direct een 1-jarig abbo geïntroduceerd in plaats van over een jaar o.i.d.
Heb even snel een rekensommetje gemaakt:
iPhone 3GS verkopen á EUR 300 |
Abbo afkopen bij T-mobile á EUR 350 -/- |
Nieuw abbo afsluiten met iPhone 4 (schatting EUR 200) -/- |
------------------------------------------------------------ + |
Totale kosten voor een nieuwe iPhone met zelfde abbo EUR 250 |
Dit is voor mij wel voordelig lijkt me, want over mijn i-150 abbo ben ik zeer tevreden tot nu toe. De laatste weken is het bereik weer naar het oude niveau terug en heb ik overal 3G.
Hopelijk zal er direct een 1-jarig abbo geïntroduceerd in plaats van over een jaar o.i.d.
[ Voor 12% gewijzigd door mauwz op 14-07-2010 10:59 ]
Los kopen als je voor 350 euro een abonnement moet afkopen lijkt me idd niet efficient. Los kopen als je abonnement toch al afgelopen is, icm een sim-only, is redelijk voordelig en scheelt niet heel veel met een abonnement met iPhone. Met als bijkomend voordeel dat je natuurlijk een nieuwe kunt kopen wanneer jij dat wil, ipv wanneer T-Mobile dat toestaat
Dat klopt zéker. Als ik mijn telefoon nu verkoop en m'n abbo afkoop, dan draai ik ongeveer quitte.
Vanaf dat moment kan ik dus gelijk in de running om als een van de 1e een normale NL iphone op de kop te tikken met een (Eventueel mogelijk) 1-jarig abonnement. De telefoon is dan uiteraard voordeliger, en het abonnement stelt qua kosten ook niets voor natuurlijk.
Als ik nu een telefoon ga importeren á EUR 650/700, dan ben ik dit bedrag sowieso kwijt. Daarbij komen nog mijn abonnementskosten die een jaar doorlopen voor dit abonnement. Het voordeel is gewoon dat mijn iPhone nog genoeg oplevert op mijn abbo af te kopen en met een schone lei te beginnen.
Vanaf dat moment kan ik dus gelijk in de running om als een van de 1e een normale NL iphone op de kop te tikken met een (Eventueel mogelijk) 1-jarig abonnement. De telefoon is dan uiteraard voordeliger, en het abonnement stelt qua kosten ook niets voor natuurlijk.
Als ik nu een telefoon ga importeren á EUR 650/700, dan ben ik dit bedrag sowieso kwijt. Daarbij komen nog mijn abonnementskosten die een jaar doorlopen voor dit abonnement. Het voordeel is gewoon dat mijn iPhone nog genoeg oplevert op mijn abbo af te kopen en met een schone lei te beginnen.
[ Voor 3% gewijzigd door mauwz op 14-07-2010 11:22 ]
Iemand die via Borderlinx besteld heeft die bovenstaande vraag kan beantwoorden? Thanks alvast!jOzh schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:26:
Ik heb een aanvullende vraag; krijg je van je bestelling van de iPhone bij de Apple Online Store UK een factuur met daarop jouw eigen naam en adres (billing address)?
Mocht ik via deze weg een iPhone 4 bestellen dan is het noodzaak dat ik een factuur op naam (met daarop dus mijn adres) ontvang (ivm declaratie bij werkgever). Ik begrijp dat het shipping address het adres van Borderlinx zal zijn, maar ik neem aan dat het factuur adres jouw eigen adres is?
Grab shell dude!
Billing adres is mijn eigen adres, shipping adres is mijn boderlinx adres.jOzh schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:31:
[...]
Iemand die via Borderlinx besteld heeft die bovenstaande vraag kan beantwoorden? Thanks alvast!
Hoi!
Dat is met een iPhone-abonnement natuurlijk niet anders, je hebt geen toestemming nodig van T-Mobile om een nieuwe telefoon te kopen. Alleen betaal je er dan wel de losse toestelprijs voor, maar dat is met sim only ook zo.Bosmonster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:14:
Met als bijkomend voordeel dat je natuurlijk een nieuwe kunt kopen wanneer jij dat wil, ipv wanneer T-Mobile dat toestaat
Tegen de tijd dat je abonnement afloopt verleng je het weer, sim only of met een iPhone die je weer verkoopt. Toen mijn eerste iPhone kwijt was, heb ik van iemand die z'n abo had verlengd een nieuwe gekocht voor 600 euro. Hij was daar blij mee, want het bedrag dekte bijna z'n abonnementskosten voor de komende twee jaar en ik was minstens zo blij want een losse iPhone was bijna niet te vinden en zeker niet voor dat bedrag. In Belgie waren ze duurder en een simlock was voor mij geen bezwaar aangezien m'n abo en het abo van werk toch bij T-Mobile liepen.
jOzh: wat je dus zou kunnen doen is je huidige abonnement laten doorlopen, je 3GS verkopen, een nieuwe iPhone 4 bestellen (bijvoorbeeld via Borderlinx) en tegen de tijd dat je abonnement afloopt verlengen met een nieuwe iPhone die je verkoopt (of je verkoopt de 'oude' en houdt de nieuwe) waarmee je het gat in je bankrekening weer opvult
[ Voor 14% gewijzigd door Canaria op 14-07-2010 11:49 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Gister heb toch de stoute schoenen aangtrokken en iphone 4 16 bg via bordelinx bij applestore uk besteld. Maar hier komt het vreemde gedeelte: ik werd net gebeld door een mevrouw die trouwens gewoon nederlands sprak om mijn bestelling te controleren. Ze vroeg daar bij of ik de eigenaar van de cc was e. Wat de billing adres was die bij de bestelling op was gegeven. Ik heb alleen bevestigd dat het mijn eigen cc is ( mijn volledige naam wist ze al) en alleen de straat naam genoemd.
Ze zei dat ze nu alles bij de bank na gaat controleren en als alles goed is wordt de bestelling verwerkt en dat ze me zullen mailen als het verwerkt is.
Op mijn vraag waarom ik in het nederlands gebeld word terwijl ik op de uksite heb besteld zei ze dat ijg van uit irland belt en dat ze daar ook nederlands sprekende werknemers hebben.
Ik heb de hele topic door gespits maar niemand ook via borderlinx besteld heeft, heeft over gehad dat ze gebeld waren. Nuheb ik een beetje onderbuik gevoelens of dit een list was om achter mijn gegevens te komen. Maar aan de andere kant ze wist mijn naam al en ook dat het via DHL vervoerd zou worden ook dat het om een zwart 16 gb ging.
Maar toch wil ik vragen of iemand anders ook is gebeld door apple???
Ze zei dat ze nu alles bij de bank na gaat controleren en als alles goed is wordt de bestelling verwerkt en dat ze me zullen mailen als het verwerkt is.
Op mijn vraag waarom ik in het nederlands gebeld word terwijl ik op de uksite heb besteld zei ze dat ijg van uit irland belt en dat ze daar ook nederlands sprekende werknemers hebben.
Ik heb de hele topic door gespits maar niemand ook via borderlinx besteld heeft, heeft over gehad dat ze gebeld waren. Nuheb ik een beetje onderbuik gevoelens of dit een list was om achter mijn gegevens te komen. Maar aan de andere kant ze wist mijn naam al en ook dat het via DHL vervoerd zou worden ook dat het om een zwart 16 gb ging.
Maar toch wil ik vragen of iemand anders ook is gebeld door apple???
Standaardprocedure aangezien het leveringsadres verschilt van het adres op je CC.
.
Nog iemand bij wie de iPhone 4 al een hele dag in
13 Jul 2010 13:06:22 Arnhem Hub Shipment In Transit.
10 Jul 2010 12:04:34 Hong Kong Shipment In Transit.
staat?
staat?
Waarschuwing:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hartelijk dank, hier kan ik wat mee!EWK schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:36:
[...]
Billing adres is mijn eigen adres, shipping adres is mijn boderlinx adres.
Grab shell dude!
Ja maar aangezien dat bij anderen de bestelling gewoon geannuleerd was en niemand het hier over heeft gehad dat ze ook gebeld zijn gingen bij mij alarm bellen af. Better safe than sorry!!!ruyckske schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:00:
Standaardprocedure aangezien het leveringsadres verschilt van het adres op je CC.
Mij hebben ze niet gebeld en heb gisteren ook besteld via een Borderlinx adres. Kreeg wel pas na een half uur een e-mail met de order bevestiging.
Bij is het nog gekkerDen_John schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:06:
staat?
11 Jul 2010 16:13:19 Hong Kong Shipment In Transit.
11 Jul 2010 08:44:57 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
11 Jul 2010 06:58:42 Hong Kong Shipment In Transit.
11 Jul 2010 06:02:36 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
10 Jul 2010 22:42:00 SZ1 Shipment In Transit.
10 Jul 2010 22:13:12 Shenzhen Shipment In Transit.
10 Jul 2010 19:47:01 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Ik heb ook net de 32GB versie besteld met een Borderlinx adres.
Toch wel ff spannend, het is veel geld zo even over internet.
Hopelijk wordt hij nog eerder verzonden, dat zou helemaal mooi zijn.
Toch wel ff spannend, het is veel geld zo even over internet.
Hopelijk wordt hij nog eerder verzonden, dat zou helemaal mooi zijn.
Verwijderd
Het is normaal dat je eigen bank je kan bellen om te verifiëren dat jijzelf daadwerkelijk een betaling hebt laten uitvoeren met je CC, om fraude tegen te gaan.N00bi3 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:45:
Gister heb toch de stoute schoenen aangtrokken en iphone 4 16 bg via bordelinx bij applestore uk besteld. Maar hier komt het vreemde gedeelte: ik werd net gebeld door een mevrouw die trouwens gewoon nederlands sprak om mijn bestelling te controleren. Ze vroeg daar bij of ik de eigenaar van de cc was e. Wat de billing adres was die bij de bestelling op was gegeven. Ik heb alleen bevestigd dat het mijn eigen cc is ( mijn volledige naam wist ze al) en alleen de straat naam genoemd.
Apple die je belt om je cc te controleren, heb ik nog niet eerder van gehoord. Dit lijkt me ook niet een normale procedure. Apple heeft niets met jouw cc te maken, zo lang ze het geld er maar af kunnen halen.
Er zitten inderdaad NL mensen ingezet op de store helpdesk van de UK vanwege de gigantische drukte daar.
Heb ze zelf ook gesproken, ook voor CC billing/shipping adres onduidelijkheid.
Verschil was wel dat IK contact opgenomen heb, niet andersom.
Heb ze zelf ook gesproken, ook voor CC billing/shipping adres onduidelijkheid.
Verschil was wel dat IK contact opgenomen heb, niet andersom.
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Daarom vond ik het ook zo raar. Ik heb wbt de bevestigings mail pas na mijn gesprek met mevrouw de applestore gebad net een uur geldendus.
Precies dezelfde status, klopt wel joh. Morgen komt hij in Engeland aan en dan nog 2 dagen met borderlinx naar je adres als je geluk hebt!Den_John schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:06:
staat?
Nee dat is niet waar, het is de verantwoordelijkheid van de winkel om de identiteit van de creditcardhouder vast te stellen en een afwijkend afleveradres is wel een aanleiding voor een extra check.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:45:
[...]
Het is normaal dat je eigen bank je kan bellen om te verifiëren dat jijzelf daadwerkelijk een betaling hebt laten uitvoeren met je CC, om fraude tegen te gaan.
Apple die je belt om je cc te controleren, heb ik nog niet eerder van gehoord. Dit lijkt me ook niet een normale procedure. Apple heeft niets met jouw cc te maken, zo lang ze het geld er maar af kunnen halen.
De creditcardmaatschappij hanteert behoorlijk strikte regels voor fraudepreventie en als de winkel daar niet aan voldoet is het risico voor de winkel.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Staat je AppleID op je eigen (CreditCard) adres? Dat is bij mij wel zo. Alleen het "aflever" adres heb ik veranderd naar Borderlinx.N00bi3 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:52:
Daarom vond ik het ook zo raar. Ik heb wbt de bevestigings mail pas na mijn gesprek met mevrouw de applestore gebad net een uur geldendus.
Same here. Het was wel mijn eerste inkoop bij apple store. Afgezien van appstore inkopen dan.Joepv schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:23:
[...]
Staat je AppleID op je eigen (CreditCard) adres? Dat is bij mij wel zo. Alleen het "aflever" adres heb ik veranderd naar Borderlinx.
Inderdaad. Ik werd ook opgebeld door mensen van de CC maatschappij toen ik m'n Iphone op apple.fr bestelde.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:45:
[...]
Het is normaal dat je eigen bank je kan bellen om te verifiëren dat jijzelf daadwerkelijk een betaling hebt laten uitvoeren met je CC, om fraude tegen te gaan.
Dat kwam doordat m'n betaling geweigerd werd omdat ik aan de limiet zat.
Maar dit was door apple zelf en niet cc maatschapij of bank. En had niets met limit te maken.
Nogal een ander verhaal en heeft niks met controle te maken door Apple.psychodweep schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:47:
[...]
Inderdaad. Ik werd ook opgebeld door mensen van de CC maatschappij toen ik m'n Iphone op apple.fr bestelde.
Dat kwam doordat m'n betaling geweigerd werd omdat ik aan de limiet zat.
Ahja, in Engeland is het wel een gewoonte om telefonisch je kredietkaart gegevens checken. Kvond dit wel vreemd. Ik had es fototoestel besteld in UK en toen moest ik bellen om m'n kredietkaart gegevens te checken.
Bestelling kwam dan enkele dagen later netjes toe. Geen fraude ofzoiets op m'n CC.
Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.
Bij andere bestellingen bij UK shops was dit dan weer niet zo, kvind het ook maar raar.
Bestelling kwam dan enkele dagen later netjes toe. Geen fraude ofzoiets op m'n CC.
Bij andere bestellingen bij UK shops was dit dan weer niet zo, kvind het ook maar raar.
[ Voor 11% gewijzigd door psychodweep op 14-07-2010 15:08 ]
Hebben jullie al weet van (web)winkels die de nieuwe iPhone 4 nu aanbieden in Nederland? Dus vandaag betalen en binnen de 2 dagen thuis. Iphoneservicepoint begint pas te leveren 'vanaf 6 augustus'. Gewoon ter interesse trouwens.
[ Voor 12% gewijzigd door Lulukai op 14-07-2010 15:14 ]
.
Aangezien die in NL niet simlockvrij tekoop komt komen die winkels er voorlopig ook niet. Je hebt alleen de importeurs zoals iPhoneServicePoint, maar daar is levering dus onbekend en prijzen een stuk hoger.
Zodra die in NL simlockvrij te koop komt (waarschijnlijk wanneer Vodafone hem ook aan gaat bieden), kun je hem gewoon bij de APR's kopen en heb je dus geen andere shops nodig.
Zodra die in NL simlockvrij te koop komt (waarschijnlijk wanneer Vodafone hem ook aan gaat bieden), kun je hem gewoon bij de APR's kopen en heb je dus geen andere shops nodig.
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2010 15:41 ]
Vandaag op en neer geweest naar Parijs, 28 juni bestelling gedaan, gister een mail gehad! Wat een geweldig apparaat!
v
Dit is gewoon je cc-maatschappij die afwijkend gedrag constateert en verifieert. Als het niet binnen je normale bestedingspatroon past (en zeker als het gaag om bestedingen in het buitenland), checken ze het.psychodweep schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:07:
Ahja, in Engeland is het wel een gewoonte om telefonisch je kredietkaart gegevens checken. Kvond dit wel vreemd. Ik had es fototoestel besteld in UK en toen moest ik bellen om m'n kredietkaart gegevens te checken.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Bij oa Phoneshop wordt hij gewoon simlockvrij verkocht. Ook daar wordt gesproken van een verwachte leverdatum vanaf 6 augustus.Bosmonster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:40:
Aangezien die in NL niet simlockvrij tekoop komt komen die winkels er voorlopig ook niet. Je hebt alleen de importeurs zoals iPhoneServicePoint, maar daar is levering dus onbekend en prijzen een stuk hoger.
Ik ga 7 t/m 14 augustus naar Frankrijk. Is het verstandig om in Parijs een witte (voor zover beschikbaar?) iPhone te halen? Lijkt me dat we in NL nog lang kunnen wachten op een simlock vrije, laat staan een witte?!
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Zucht. http://tinyurl.com/2c6wqum_Brake_ schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:36:
Ik ga 7 t/m 14 augustus naar Frankrijk. Is het verstandig om in Parijs een witte (voor zover beschikbaar?) iPhone te halen? Lijkt me dat we in NL nog lang kunnen wachten op een simlock vrije, laat staan een witte?!
.
Ook al wil je een zwarte, dan nog kun je die voorlopig niet even 'ophalen'. Natuurlijk weet ik niet hoe dit tussen 7/14 aug is, maar gezien de grote vraag denk ik dat je hem niet even kunt 'ophalen'.
Hoi!
Ook import. Ook de 3GS'en die zij verkopen zijn gewoon import (_alle_ simlockvrije iPhones die je in Nederland koopt zijn import).Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:34:
[...]
Bij oa Phoneshop wordt hij gewoon simlockvrij verkocht. Ook daar wordt gesproken van een verwachte leverdatum vanaf 6 augustus.
Vooralsnog verkoopt alleen Apple zelf iPhones simlockvrij en alleen in landen waar meer dan 1 aanbieder de iPhone levert. Dus ik heb geen reden aan te nemen dat dat in Nederland ineens anders is op 2 vlakken.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2010 23:02 ]
Zucht. Even een quote van de eerste site die je fantastische Google scherm uitspuugt:
En wanneer ging ik nog maar naar Parijs mr. tinyurl?Witte exemplaren van Apple's nieuwe iPhone 4 zijn uitdagender om te ontwikkelen gebleken dan verwacht. Als resultaat daarvan zullen ze niet beschikbaar zijn tot de tweede helft van juli. De beschikbaarheid van de populairdere zwarte variant van de iPhone 4 is niet aangetast.

True, true. Daarom reserveer ik hem dan ook eerst (indien mogelijk), maar is de wachttijd voor de witte iPhone van 1 maand realistisch? Dat vraag ik me afEWK schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:03:
Ook al wil je een zwarte, dan nog kun je die voorlopig niet even 'ophalen'. Natuurlijk weet ik niet hoe dit tussen 7/14 aug is, maar gezien de grote vraag denk ik dat je hem niet even kunt 'ophalen'.
[ Voor 24% gewijzigd door _Brake_ op 15-07-2010 11:36 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Je kunt hem helaas nog steeds niet bestellen, betwijfel dan ook of reserveren lukt:_Brake_ schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:33:
[...]
True, true. Daarom reserveer ik hem dan ook eerst (indien mogelijk), maar is de wachttijd voor de witte iPhone van 1 maand realistisch? Dat vraag ik me af
"L'iPhone 4 blanc n'est pas disponible actuellement.
Livraison gratuite"
"Witte iPhone tijdelijk niet leverbaar" ofzoiets, mijn Frans is zo geweldig niet. Bel ze anders eens?
Er is nog nergens ter wereld een witte iPhone 4 beschikbaar.
.
Verwijderd
Ik kom me ook nog maar even melden hier, tijdje terug alweer.
Update over mijn Belgische iPhone 3GS 16GB Wit die ik bij HCW gekocht heb:
17 februari: Order geplaatst en betaald
18 februari: iPhone onderweg
19 februari: iPhone ontvangen
20 februari: Melding gemaakt van defecte pixel, waar niets aan gedaan kon worden
12 mei: Melding gemaakt van vastlopers, iPhone mag opgestuurd want is defect
17 mei: iPhone opgestuurd
18 mei: iPhone ontvangen door HCW
10 juli: iPhone nog steeds in reparatie. Geen indicatie wanneer er wat gaat gebeuren. Vervanging of tijdelijk andere niet mogelijk.
15 juli: Tha_Duck is het zat
Ofwel: heb ze nu tot 19 juli de tijd gegeven om een nieuwe op te sturen, een vervangende tot mijn iPhone terug is of desnoods de koop ongedaan te maken. Als ze geen van deze dingen willen betwist ik via de Visa de transactie en krijg ik simpelweg mijn geld terug en zoekt HCW het maar uit met Visa.
Echt, absurd dit! Van de 5 maanden een iPhone heeft ie amper 2 maanden gewerkt. En dat voor 595 euro. Tis toch te bizar voor woorden!!!
Update over mijn Belgische iPhone 3GS 16GB Wit die ik bij HCW gekocht heb:
17 februari: Order geplaatst en betaald
18 februari: iPhone onderweg
19 februari: iPhone ontvangen
20 februari: Melding gemaakt van defecte pixel, waar niets aan gedaan kon worden
12 mei: Melding gemaakt van vastlopers, iPhone mag opgestuurd want is defect
17 mei: iPhone opgestuurd
18 mei: iPhone ontvangen door HCW
10 juli: iPhone nog steeds in reparatie. Geen indicatie wanneer er wat gaat gebeuren. Vervanging of tijdelijk andere niet mogelijk.
15 juli: Tha_Duck is het zat
Ofwel: heb ze nu tot 19 juli de tijd gegeven om een nieuwe op te sturen, een vervangende tot mijn iPhone terug is of desnoods de koop ongedaan te maken. Als ze geen van deze dingen willen betwist ik via de Visa de transactie en krijg ik simpelweg mijn geld terug en zoekt HCW het maar uit met Visa.
Echt, absurd dit! Van de 5 maanden een iPhone heeft ie amper 2 maanden gewerkt. En dat voor 595 euro. Tis toch te bizar voor woorden!!!
Hmm dit ligt meer aan HCW dan aan de iPhone. Een product kan een defect hebben, maar het is aan de winkel om daar netjes mee om te gaan. Reparatie hoeft niet meer dan 2 weken te duren.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2010 12:25 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens. En daarom mag HCW het ook gaan oplossen voor meBosmonster schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:24:
Hmm dit ligt meer aan HCW dan aan de iPhone. Een product kan een defect hebben, maar het is aan de winkel om daar netjes mee om te gaan. Reparatie hoeft niet meer dan 2 weken te duren.
Verwijderd
Je mag een topic report aanmaken, als je iets ziet wat niet hoort/klopt/volgens het beleid is.
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 15-07-2010 14:25 ]
Jij denkt dat HCW zelf een iphone open schroeft en gaat repareren. Waarom zou HCW een probleem hebben om simpelweg de iphone door te sturen naar HCW met de melding dat deze onder garantie kapot is. Ik denk dat ze dat ook al hebben gedaan, maar dat ze bij Apple gewoon nog niet de reparatie hebben voltooid of dat het daar ergens is zoekgeraakt.Bosmonster schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:24:
Dan moet HCW een fatsoenlijke repair-service vinden. Apple zelf is hier ook heel snel mee. Bij de Geniusbar krijg je zelfs direct een nieuwe mee als ze het probleem niet ter plekke op kunnen lossen.dangerpaki schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:37:
[...]
Jij denkt dat HCW zelf een iphone open schroeft en gaat repareren. Waarom zou HCW een probleem hebben om simpelweg de iphone door te sturen naar HCW met de melding dat deze onder garantie kapot is. Ik denk dat ze dat ook al hebben gedaan, maar dat ze bij Apple gewoon nog niet de reparatie hebben voltooid of dat het daar ergens is zoekgeraakt.
Daarnaast is HCW als verkooppunt verantwoordelijk voor de klantenservice en garantie. Als de reparatie te lang duurt bij hun reparatie-partner, dan zijn zij verantwoordelijk voor een passende oplossing. Het probleem naar de klant schuiven is natuurlijk niet netjes (en mag ook niet).
Overigens heeft Apple zelf geen verkooppunten in Belgie (alleen APR's). De reparaties worden ook niet door Apple zelf afgehandeld.
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2010 14:01 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik wacht wel even op de volgende batch Iphone 4's.
Denk niet dat je veel keus hebtRecon24 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:09:
Ik wacht wel even op de volgende batch Iphone 4's.
Verwijderd
Net gelezen dat er morgen een aparte persconferentie wordt gehouden over de iPhone 4 door Apple...
Update voor de dode greep?
Introductie in de tweede groep landen?
http://gizmodo.com/558738...ress-conference-on-friday
Update voor de dode greep?
Introductie in de tweede groep landen?
http://gizmodo.com/558738...ress-conference-on-friday
Wil hem ergens in augustus wel gaan bestellen, dus dan verwacht ik ook een nieuwe build.
Dit topic is gesloten.
Let op:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.