[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 117.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Recon24 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:33:
[...]

Wil hem ergens in augustus wel gaan bestellen, dus dan verwacht ik ook een nieuwe build.
Als er uberhaupt een andere build bestaat. Als het gerucht klopt zijn dat iPhones die nu uitgeleverd worden, dus om nog een "oude" te krijgen is dan lastig.

Zo bedoelde ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bosmonster schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:38:
[...]

Als er uberhaupt een andere build bestaat. Als het gerucht klopt zijn dat iPhones die nu uitgeleverd worden, dus om nog een "oude" te krijgen is dan lastig.

Zo bedoelde ik het.
Ow ok ;)...naja goed ieder geval in september wil ik hem in bezit hebben :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Bosmonster schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:57:
[...]

Dan moet HCW een fatsoenlijke repair-service vinden. Apple zelf is hier ook heel snel mee. Bij de Geniusbar krijg je zelfs direct een nieuwe mee als ze het probleem niet ter plekke op kunnen lossen.

Daarnaast is HCW als verkooppunt verantwoordelijk voor de klantenservice en garantie. Als de reparatie te lang duurt bij hun reparatie-partner, dan zijn zij verantwoordelijk voor een passende oplossing. Het probleem naar de klant schuiven is natuurlijk niet netjes (en mag ook niet).

Overigens heeft Apple zelf geen verkooppunten in Belgie (alleen APR's). De reparaties worden ook niet door Apple zelf afgehandeld.
Weet je waar APR voor staat? Apple Premium <b>Reseller</b>. Ze zijn alleen resellers en reparaties worden toch echt door Apple zelf gedaan of door hun uitgekozen reparateurs. Natuurlijk een APR zal je hardeschijf wel voor je vervangen. Maar een defecte iphone kunnen ze niet maken. Ik weet de verdere details niet over hoe dat verder geregeld wordt, maar kan je wel vertellen dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat HCW in een kamertje een iphone open doet en deze gaat repareren.
Neem eens contact met ze op en vraag eens concreet hoe het zit, waar de telefoon nu is, en wat je nou kunt verwachten en wat ze van jou verwachten als klant zijnde dat je doet. Het is namelijk niet normaal dat jij al 5 maanden je telefoon kwijt bent. Een telefoon waarvan Apple ondertussen alweer een nieuwe versie heeft uitgebracht.
Ik begrijp dat het behoorlijk balen is, zou ik ook doen als ik nu m'n iphone 5 maanden kwijt zou zijn. Als je geen aanvullend service abonnement hebt zul je helaas niet aanspraak kunnen maken op een vervangend toestel, als je het krijgt dan is het meer een extratje, maar niet je recht. En in dit geval zou je even kunnen benadrukken dat ze jou wel mogen voorzien van dat extratje omdat jij ondertussen al maanden wacht op je toestel dat nog steeds niet is gerepareerd.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 15-07-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland heb je wel recht op een vervangend toestel.
Consuwijzer.nl
Bij wie moet u zijn als uw product ondeugdelijk is?

Ga altijd eerst terug naar de winkel waar u het product hebt gekocht. En probeer samen met de verkoper een oplossing te vinden.
Wat moet de verkoper doen?

* Ontbreekt er een onderdeel? Dan moet hij u dat onderdeel geven.
* Hij moet het product repareren of u een nieuw product geven.

De verkoper moet dit doen zonder dat u daar veel last van hebt. En het moet niet te lang duren. U mag bijvoorbeeld niet twee weken uw koelkast kwijt zijn. Behalve u tijdens de reparatie van de verkoper een andere koelkast mag lenen om uw overlast minder te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is meer duidelijkheid :)

Allereerst is de medewerker die de RMA's deed er vandaag uitgelazerd (Thomas) dus het probleem van een niet mee-werkende vent is hopelijk opgelost. Heb nu contact met de ShopManager. Hij beloofd mij voor 19 juli duidelijkheid te geven over wanneer mijn telefoon terug is, of hoe het opgelost wordt.

Telefoon is volgens hem op 8 juni (3 weken tijd gekost, maar goed, dat zal Thomas wel geweest zijn) naar reparatiecentrum gegaan en op 9 juni aangekomen en in behandeling genomen. Op 17 juni is hij naar een 2e repair center gegaan, en daar houdt het spoor op.

Hij is het nu aan het uitzoeken, hopen dat ik snel wat ga horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

dangerpaki schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:16:
[...]

Weet je waar APR voor staat? Apple Premium <b>Reseller</b>. Ze zijn alleen resellers en reparaties worden toch echt door Apple zelf gedaan of door hun uitgekozen reparateurs. Natuurlijk een APR zal je hardeschijf wel voor je vervangen. Maar een defecte iphone kunnen ze niet maken. Ik weet de verdere details niet over hoe dat verder geregeld wordt, maar kan je wel vertellen dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat HCW in een kamertje een iphone open doet en deze gaat repareren.
Het maakt niet uit door wie een winkel de toestellen laat repareren, waar het om gaat is dat ze naar de klant toe verantwoordelijk zijn voor de afhandeling. Als de reparatie niet binnen een redelijke tijd is uitgevoerd, zal de winkel dus met een oplossing moeten komen: een vervangende telefoon of een leen-iPhone. De gevolgen daarvan moeten ze maar verhalen op het reparatiebedrijf of de leverancier, maar dat gaat buiten de klant om.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Heeft iemand ervaring met het kopen van een iPhone in een buitenlands Apple Store en die vervolgens op laten sturen naar Nederland. Als je zou kijkt op de online Apple Store bieden ze een dienst aan waarbij je een cadeau kan laten opsturen naar het buitenland (vijftien Europese landen). Ik was dus van plan om een iPhone 4 te kopen in Frankrijk of Italië en die vervolgens op te laten sturen naar Zwitserland.

Nu is de vraag heeft iemand deze dienst al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
@alienfruit: ik zou via Borderlinx bestellen, weet je zeker dat het werkt afgaand op ervaringen in dit topic. ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:54
alienfruit schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:55:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een iPhone in een buitenlands Apple Store en die vervolgens op laten sturen naar Nederland. Als je zou kijkt op de online Apple Store bieden ze een dienst aan waarbij je een cadeau kan laten opsturen naar het buitenland (vijftien Europese landen). Ik was dus van plan om een iPhone 4 te kopen in Frankrijk of Italië en die vervolgens op te laten sturen naar Zwitserland.

Nu is de vraag heeft iemand deze dienst al uitgeprobeerd?
Dat zou iedereen natuurlijk wel willen doen. Maar zo werkt het niet. Je bestelt het gewoon in een buitenlandse online Apple Store en het wordt dan ook in het land van die Apple Store bezorgd. Dus als je een cadeau hebt voor Zwitserland dan kun je alleen kiezen uit de Zwitserse winkel etc.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik volg dit topic al een tijdje maar heb toch nog een vraag;

Hoe groot achten jullie de kans dat wanneer ik in de eerste 2 weken van augustus op vakantie ben in de omgeving van Montpellier, daar bij de Apple Store er 1 zo uit de winkel mee kan nemen? Of is de voorraad daar ook reeds 0,0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:54
Darker schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:14:

Hoe groot achten jullie de kans dat wanneer ik in de eerste 2 weken van augustus op vakantie ben in de omgeving van Montpellier, daar bij de Apple Store er 1 zo uit de winkel mee kan nemen? Of is de voorraad daar ook reeds 0,0?
Ik zou in ieder geval opbellen en proberen een reservering te plaatsen (als dat kan). Misschien heb je geluk. Ik denk niet dat de Apple Store begin augustus iPhones op voorraad zal hebben. In Duitsland is de wachttijd inmiddels opgelopen tot 9 weken. In Oostenrijk heeft T-Mobile binnen 1 dag al 20.000 reserveringen gekregen (terwijl ze niet eens de exclusieve provider zijn). In andere landen (Engeland, Frankrijk en de VS) is wachttijd nog steeds 3 weken. Er is heel veel vraag.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Hoedje schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:20:
[...]

Ik zou in ieder geval opbellen en proberen een reservering te plaatsen (als dat kan). Misschien heb je geluk. Ik denk niet dat de Apple Store begin augustus iPhones op voorraad zal hebben. In Duitsland is de wachttijd inmiddels opgelopen tot 9 weken. In Oostenrijk heeft T-Mobile binnen 1 dag al 20.000 reserveringen gekregen (terwijl ze niet eens de exclusieve provider zijn). In andere landen (Engeland, Frankrijk en de VS) is wachttijd nog steeds 3 weken. Er is heel veel vraag.
Thanks! nou maar hopen dat ze engels spreken ;) hang nu ad lijn!

Helaas,... net gebeld, ' no stock ' en geen bekende leverdatum :(

[ Voor 5% gewijzigd door Darker op 16-07-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 09:49

Oxigeon

En zo is dat!

Ik denk dat het eraan ligt wat er vanavond uit die persconferentie komt. Mochten alle Iphones teruggeroepen worden dan zie ik het somber in dat je er een kan krijgen omdat ze die namelijk voorrang gaan geven gok ik. Je bent wel een maand verder als je op vakantie bent. Dus de kans is iets groter dat ze er daar een voor je hebben ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ja, vanochtend kreeg ik een pagina dat je Apple producten naar een ander land kan opsturen als cadeau. Alleen dat krijg ik nu niet meer. Vreemd. Ik kreeg de pagina als ik een iPhone wilde kopen én ook bij andere producten zoals een iPad. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Zou wel een giller zijn geweest. Iedereen moeilijk doen via Borderlinx en andere omwegen om erachter te komen dat je het ook gewoon als cadeau kan laten shippen over de hele wereld. :+

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 09:49

Oxigeon

En zo is dat!

-=Arjan=- schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:42:
Zou wel een giller zijn geweest. Iedereen moeilijk doen via Borderlinx en andere omwegen om erachter te komen dat je het ook gewoon als cadeau kan laten shippen over de hele wereld. :+
Misschien is Apple er wel mee bezig om wereldwijd te gaan verzenden vanuit de Apple Store. Zou op zich kei handig zijn. Maar eens eventjes in de gaten houden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Zo te zien is het een klein geintje o.i.d. van Apple. Als je bijvoorbeeld in de Apple store UK een iPhone 4 wilt bestellen, kan je nu aanklikken: "Want to ship to another country?".

Als je vervolgens op Nederland klikt, schiet de site door naar de Nederlandse online Apple store. Kortom; hier is de iPhone nog niet te bestellen, dus dikke pech ;)

Als ik de bijbehorende informatie zo lees, denk ik dat het hier niet gaat om wereldwijde verzending. Er wordt namelijk gesproken van een currency exchange rate. Hier heb je uiteraard alleen mee te maken als je in een andere store besteld t.o.v. de store van je thuisland. Het ziet er dus naar uit dat je bij verzending naar een ander land alsnog in een buitenlandse Apple store beland.

[ Voor 35% gewijzigd door mauwz op 16-07-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Iemand die ook een reserveringsmail heeft ontvangen van de louvre waar hij niet gaat?
Ik wil het best van je overnemen voor een bepaalde bedrag. Laat me het weten! Thnx!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 22:34

Lulukai

God's gift to women

Excellence1 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:04:
Iemand die ook een reserveringsmail heeft ontvangen van de louvre waar hij niet gaat?
Ik wil het best van je overnemen voor een bepaalde bedrag. Laat me het weten! Thnx!
Volgens mij was dit enkel op 24 juni, maar ik kan me vergissen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
ruyckske schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:07:
[...]

Volgens mij was dit enkel op 24 juni, maar ik kan me vergissen.
nee, mensen kunnen nu nog steeds reserveren en krijgen een mail wanneer ze hun iphone kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 23:23
Persconferentie Apple: Free bumpers http://gizmodo.com/558900...-antenna-problem-solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 23:23
iPhone 4 komt 30 juli in Nederland: nieuws: Apple brengt iPhone 4 op 30 juli uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:16:
[...]

Weet je waar APR voor staat? Apple Premium <b>Reseller</b>. Ze zijn alleen resellers en reparaties worden toch echt door Apple zelf gedaan of door hun uitgekozen reparateurs.
Nee, een APR laat in Nederland reparaties doen door een AASP (Apple Authorized Service Provider.) Dat kan een APR overigens ook zelf zijn, maar de meeste zijn 't niet of hebben dat gecentraliseerd. Bijvoorbeeld iCentre doen hun reparaties in Uitgeest.

De reparatie van iPhones wordt in Nederland door T-Mobile gedaan. Die hebben daar gegarandeerd ook een bedrijf voor ingehuurd, maar contactpunt is T-Mobile.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
En hoe regel ik nu een gratis hoesje als ik 'm in the UK heb besteld? (jaja, ik ben een echte Nederlander).
Zou je die gewoon op kunnen halen bij een Applestore in NL? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

salgera schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:22:
En hoe regel ik nu een gratis hoesje als ik 'm in the UK heb besteld? (jaja, ik ben een echte Nederlander).
Dat zou ik ook wel willen weten! Ik zou durven zeggen dat ze er wel een constrcutie rond breien dat alleen de aankoop datum van belang is. Maar we zullen wel zien uiteindelik. Volgende week weten we hopelijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Waarschijnlijk een pagina zoals met vele product recalls/replacements/updates.

Serienummer invullen, adres invullen, klaar.

Same deal als met laptop batterijen, Playstation voedingen etc.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

salgera schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:22:
In Nederland zijn geen Apple stores ;).
Alleen Apple shops.

Maar inderdaad, benieuwt wat de mogelijkheden zijn. Eind volgende week zullen we het weten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Zo... toch maar even de persconferentie afgewacht en meteen daarna 3 iPhones in de UK besteld. Shipping over 3 weken. Hopelijk stoppen ze er dan al hoesjes bij. Vraag me af of je bij het nabestellen van de hoesjes deze ook in NL kun laten bezorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
KoenCows schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:58:
Zo... toch maar even de persconferentie afgewacht en meteen daarna 3 iPhones in de UK besteld. Shipping over 3 weken. Hopelijk stoppen ze er dan al hoesjes bij. Vraag me af of je bij het nabestellen van de hoesjes deze ook in NL kun laten bezorgen...
Hoop je niet op de versie waar er binnen coating lijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Laatst online: 20-08 19:54
zojuist een 32GB pre-order bij iPhoneServicePoint. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazenKruistocht
  • Laatst online: 16-09 21:10
heb ik het goed begrepen dat ik niet in nederland een losse iphone 4 kan bestellen op apple.nl ?
ik ben benieuwd wat de andere mogelijkheden dan zijn op dit moment. ik neem aan dat t-mobile hem niet los gaat verkopen xD. ik hoef hem niet perse met de eerste lading te hebben maar ik heb ook geen behoefte om 200 of 300 euro opslag te betalen voor een tussen handelaar. nou ik zal zelf goed kijken maar tips zou welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BazenKruistocht schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:02:
heb ik het goed begrepen dat ik niet in nederland een losse iphone 4 kan bestellen op apple.nl ?
ik ben benieuwd wat de andere mogelijkheden dan zijn op dit moment. ik neem aan dat t-mobile hem niet los gaat verkopen xD. ik hoef hem niet perse met de eerste lading te hebben maar ik heb ook geen behoefte om 200 of 300 euro opslag te betalen voor een tussen handelaar. nou ik zal zelf goed kijken maar tips zou welkom zijn!
Tip: lees het topic door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
BazenKruistocht schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:02:
Tip: doe even zelf moeite, alsjeblieft zeg. Alle mogelijkheden staan in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:51
Niet geheel on- maar ook niet geheel offtopic (hoop ik): http://pandapps.com/opgelicht/
Een iPhone-dev die voor €2600,- is opgelicht toen hij 3 iPhones 4 los wilde aanschaffen...

[ Voor 34% gewijzigd door Volkan1984 op 17-07-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Ben daar van de week geweest. Er zijn er genoeg om even mee te spelen, maar er was niets in stock helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Volkan1984 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 21:18:
Niet geheel on- maar ook niet geheel offtopic (hoop ik): http://pandapps.com/opgelicht/
Een iPhone-dev die voor €2600,- is opgelicht toen hij 3 iPhones 4 los wilde aanschaffen...
Marktplaats zit nu echt vol met iPhone oplichters, wilde zelf ook één kopen maar na 4 keer overduidelijk met een oplichter te maken hebben gehad heb ik er maar 1 in de UK besteld. Nu nog een paar week wachten, (kan iedereen in de UK de iPhone niet even annuleren, ding is zo slecht (iets met antenne enzo) :+ dan heb ik mijne eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha ha, marktplaats en iPhone, dat is vragen om problemen. Wat kunnen mensen toch dom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazenKruistocht
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:20:
[...]

Ha ha ha, marktplaats en iPhone, dat is vragen om problemen. Wat kunnen mensen toch dom zijn.
Het kan de beste overkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
nee hoor absoluut niet.. Als je je maar aan een paar kleine regels houd dan gebeurt het je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 16-09 22:34

Lulukai

God's gift to women

Inderdaad, ik heb al honderden keren iets verkocht of gekocht. Maar het kan de beste overkomen als ze het lef hebben om je bij hun thuis te ontvangen en gewoon je geld af te nemen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Common' als iemand je vraagt het geld te controleren op echtheid dan moet je in de huidige maatschappij al aan je water aanvoelen dat het niet in orde is. :F En helemaal als de verkoper het product niet bij zich heeft. :F

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]ruyckske schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:17[/message]:
Inderdaad, ik heb al honderden keren iets verkocht of gekocht. Maar het kan de beste overkomen als ze het lef hebben om je bij hun thuis te ontvangen en gewoon je geld af te nemen.
Dus die man heeft het geld aangenomen en zit in zijn huis? Dat is toch een kwestie van even aanbellen en je geld terugvragen? Wat kost een joegoslavische hitman vandaag de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:12
Ik vind het vrij normaal om het geld op echtheid te controleren. Ik ben een keer opgelicht met 3 briefjes van 100. Tegenwoordig als ik iets verkoop vraag ik nadrukkelijk aan de koper of om het geld bij mij thuis over te maken of in ieder geval niet met briefjes van 100 euro te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OT: Kan ook met andere briefjes gebeuren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Zou iemand het internationale telefoonnummer van de applestore in de UK kunnen posten?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar das echt te lui! |:(

Copy/Paste: http://store.apple.com/uk (rechts onderaan de pagina, '0' eraf '+44' ervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Qorne schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:25:
[...]

Marktplaats zit nu echt vol met iPhone oplichters, wilde zelf ook één kopen maar na 4 keer overduidelijk met een oplichter te maken hebben gehad heb ik er maar 1 in de UK besteld. Nu nog een paar week wachten, (kan iedereen in de UK de iPhone niet even annuleren, ding is zo slecht (iets met antenne enzo) :+ dan heb ik mijne eerder)
Snap je nu waarom iedereen zonder iPhone over die Antenne begint? :+ [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
Hij weet waar hij woont, dus gewoon op een willekeurige dag aanbellen, een groot en sterk iemand meenemen en je geld terugeisen! Zo niet, ja dan gaan er wat klappen vallen.
(zo zou ik het dus gedaan hebben) 2600 euro niet niet niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:20:
Sorry hoor, maar das echt te lui! |:(

Copy/Paste: http://store.apple.com/uk (rechts onderaan de pagina, '0' eraf '+44' ervoor)
Ik draaide dat nummer, maar kreeg geen verbinding? (+448000480408)
Ik was dus in de veronderstelling dat het een soort 0900 zou zijn, welke je enkel kan bellen vanuit de UK.

Ga t maandag weer proberen als dus dat gewoon wel het goede nummer is.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:21
Ik heb zojuist via-via een iPhone 4 16 GB kunnen bemachtigen in de UK voor €700,- inclusief verzending met UPS. Gisteren al voor niets een duo microsim opgehaald in de T-mobile shop.
Als alles meezit heb ik de iPhone 4 dinsdag binnen en kan ik in september mooi een sim-only abonnement afsluiten bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Gisteren (zondag 19 juli) toch maar twee iPhones 4 16Gb besteld in de UK, via Borderlinx. Het afleveradres opgeven zoals aangegeven door Borderlinx inclusief "postvak nummer" (niet het door Apple voorgestelde gebruikt, maar op het tekst linkje eronder geklikt waardoor je het "door jou ingevoerde" adres kan behouden). Bij betaling/creditcard gegevens, mijn eigen adresgegevens opgegeven. Verwachte levertijd 3 weken.

Rond 5:02 PM op bevestigen geklikt en om 5:42 PM de volgende bevestiging:

- We estimate your order to be shipped 09 Aug, 2010.
- We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 16 Aug, 2010.

Dus helaas later dan je hem in België zou kunnen krijgen, maar ik geloofde er niet meer in dat ik in België op de 30ste er ook echt twee zou kunnen krijgen. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door OnTheJazz op 19-07-2010 10:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Nu online
Weet er iemand of de iphones 4 32GB in Londen/Parijs over het algemeen op voorraad zijn?
Anders loont het zich natuurlijk wel om voor een paar euro een citytripje te maken :P

Ik weet dat ik natuurlijk ook even zou kunnen bellen..
Echter ik ga niet per-direct een halen dus tegen die tijd (volgende week ofzo) kan die voorraad weer weg zijn. Het gaat mij er dus meer om of ze algemeen op voorraad zijn, of is het constant uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 17:40
RVE_NL schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:55:
Weet er iemand of de iphones 4 32GB in Londen/Parijs over het algemeen op voorraad zijn?
Anders loont het zich natuurlijk wel om voor een paar euro een citytripje te maken :P

Ik weet dat ik natuurlijk ook even zou kunnen bellen..
Echter ik ga niet per-direct een halen dus tegen die tijd (volgende week ofzo) kan die voorraad weer weg zijn. Het gaat mij er dus meer om of ze algemeen op voorraad zijn, of is het constant uitverkocht?
Parijs kun je zonder reservering vergeten. Ben bang dat voor Londen hetzelfde geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Losse verkoop in stores vergeet het maar. Kunt een reservering plaatsten in de store en wanneer hij op voorraad is moet je hem binnen 24h ophalen, wachttijd is ongeveer 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Nu online
Dan ga ik maar eens bellen kijken of ik een reservering kan plaatsen in parijs.

Is het altijd zo druk daar? ik ben al 20 min aan het wachten en nog 3 wachtende voor me, of heb ik iets verkeerd gedaan? optie 3 menu gekozen (1 was voor openingstijden, 2 iets met apple care, 3 iets met professioneel, 4 geen flauw idee)

EDIT:
Het is gefixt, tussen de 10 dagen en 3 weken

[ Voor 7% gewijzigd door RVE_NL op 19-07-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
OnTheJazz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:11:
Gisteren (zondag 19 juli) toch maar twee iPhones 4 16Gb besteld in de UK, via Borderlinx. Het afleveradres opgeven zoals aangegeven door Borderlinx inclusief "postvak nummer" (niet het door Apple voorgestelde gebruikt, maar op het tekst linkje eronder geklikt waardoor je het "door jou ingevoerde" adres kan behouden). Bij betaling/creditcard gegevens, mijn eigen adresgegevens opgegeven. Verwachte levertijd 3 weken.

- We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 16 Aug, 2010.

Dus helaas later dan je hem in België zou kunnen krijgen, maar ik geloofde er niet meer in dat ik in België op de 30ste er ook echt twee zou kunnen krijgen. ;)
De datum die ze momenteel aangeven is letterlijk 3 weken vanaf aankoopdatum. Dus die kan positief of negatief wijzigen rond de laatste week. Die van mij zou 9e juist afgeleverd worden (vorige week Zondag besteld). Denk dat we nog wel eens in de zelfde batch zouden kunnen belanden als je geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:58
Wachttijd is in ieder geval niet altijd 3 weken, vorige week dinsdag een iPhone geserveerd in de Apple Store Parijs, en vanochtend al een afhaalbericht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:28
Ik lees hier dus allemaal berichten over reserveren in Parijs. Dat wil ik dus ook gaan doen. Echter is bij mij het probleem dat mijn franse vocabulaire niet verder rijkt dat "Merde".

Is het gewoon mogelijk dat ik in het engels naar deze mensen bel en een reservering plaats? Heb namelijk niet zo veel zin om voor noppes naar Frankrijk te rijden.

Heeft iemand ook nog tips voor me als ik ga reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw88
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 20:09
OnTheJazz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:11:

Ik precies hetzelfde, gister 2 iPhones in de UK store besteld, via Borderlinx. Verwachte leverdatum is bij mij ook 16 augustus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 1'tje besteld voor net wat meer geld. 949 euro. Kon niet meer wachten :p.
Zou woensdag aan moeten komen. Straks even naar de t-mobile shop voor een microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:54:
Net 1'tje besteld voor net wat meer geld. 949 euro. Kon niet meer wachten :p.
Zou woensdag aan moeten komen. Straks even naar de t-mobile shop voor een microsim.
16 of 32gb? voor die prijs had ik wel effe voor je naar Frankrijk willen rijden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 17:40
Depress schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:25:
Ik lees hier dus allemaal berichten over reserveren in Parijs. Dat wil ik dus ook gaan doen. Echter is bij mij het probleem dat mijn franse vocabulaire niet verder rijkt dat "Merde".

Is het gewoon mogelijk dat ik in het engels naar deze mensen bel en een reservering plaats? Heb namelijk niet zo veel zin om voor noppes naar Frankrijk te rijden.

Heeft iemand ook nog tips voor me als ik ga reserveren?
Ze spreken allemaal wel redelijk wat Engels, verder gewoon reserveren, en wachten op de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Leeuw88 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:49:
[...]

Ik precies hetzelfde, gister 2 iPhones in de UK store besteld, via Borderlinx. Verwachte leverdatum is bij mij ook 16 augustus. :)
Ik heb zaterdag 17 juli twee 32 GB versies besteld in de UK store via Borderlinx. De verwachte verzendatum voor mij is 06 augustus, verwachte leverdatum is 13 augustus.

Een aantal vragen:
Hoeveel vertraging loopt de verzending op doordat Borderlinx er tussen zit ? Klopt het dat ik de bestelling pas na 6 augustus op Bordelinx kan volgen en de kosten van Bordelinx dan vooraf moet betalen ? Op 13 augustus zit ik in het Vliegtuig naar Mallorca... hopelijk met mijn nieuwe Iphone 4 ;)

Heeft de UK versie ook een microsim ? Ik heb geruchten gehoord dat deze een gewone sim zou hebben...

_/-\o_ _/-\o_

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit eindelijk schot in mijn iPhone!

Hij is van het 2e reparatiecentrum naar het 1e gestuurd, die gaan hem vandaag of morgen naar HCW sturen en die weer naar mij. Helaas nog wel 21 juli ertussen met een beetje pech (feestdag België) maar daar kunnen ze ook niets aan doen. Hopelijk heb ik vrijdag weer een iPhone in mijn handjes! Dat zou toch fijn zijn.

Ben ook heel benieuwd naar het serienummer wat ik ga terugkrijgen, heb uiteraard de oude opgeschreven voor ie wegging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 09:24
carfreak02 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:56:
Wachttijd is in ieder geval niet altijd 3 weken, vorige week dinsdag een iPhone geserveerd in de Apple Store Parijs, en vanochtend al een afhaalbericht. ;)
Is dat Apple Store Opera of t Louvre?

Bij Opera heb ik op 5 juli gereserveerd en op 12 juli bericht gehad om op te halen ;)
Bij t Louvre wacht ik al sinds 3 juli :(

[ Voor 17% gewijzigd door knny op 19-07-2010 16:20 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35
Jongens,
Stel ik koop een iPhone via een forum (iPhoneclub) en hij stuurt hem op. Ik betaal met Paypal.
Ben ik dan verzekerd als het ineens een neppert is?

Ik heb foto's van die jongen gekregen. En hij beweert dat het gewoon een echte iPhone 2G is.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
2G?

Tja.. het blijft je eigen risico. Ik ben meer van het echt zien en dan pas geloven..
Niemand geeft je de garantie dat hij echt is, zolang je hem niet zelf in je handen hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Waarom zou je nu nog een originele iPhone kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:44:
Waarom zou je nu nog een originele iPhone kopen?
Ik zou er ook wel eentje willen hebben in nieuwstaat met verpakking voor retro-waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:55:
[...]

Ik zou er ook wel eentje willen hebben in nieuwstaat met verpakking voor retro-waarde.
Mja, dat kan ik me nog wel voorstellen inderdaad, maar ik denk dat de kans dat je er een in nieuwstaat vindt klein is. En zo wel dat je er een redelijke duit voor mag neerleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 19-07-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Hij was inderdaad helemaal nieuw. Geen krasje niks. Ik heb namelijk geen geld voor een dure iPhone 4 of 3gs.
En zeg nou zelf, welke noob wil lopen met een namaak china ding ? :$

Daarom leek mij dit de beste oplossing. Deze week horen jullie meer, dan komt die binnen (als het goed is xd)

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat heb je er voor betaald dan?

Nadeel blijft wel dat ze niet simlockvrij gemaakt zijn...

Dus je zit vast aan een oude iOS versie. En het wordt dus nog zoeken naar apps die gaan werken erop (ze vereisen bijna allemaal een 3G+ en een recente iOS-versies).

En zonder apps is een iPhone 2G ook maar een matige telefoon in een leuk jasje.

[ Voor 109% gewijzigd door Bosmonster op 19-07-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
En zonder 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Bosmonster schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:32:
Wat heb je er voor betaald dan?

Nadeel blijft wel dat ze niet simlockvrij gemaakt zijn...

Dus je zit vast aan een oude iOS versie. En het wordt dus nog zoeken naar apps die gaan werken erop (ze vereisen bijna allemaal een 3G+ en een recente iOS-versies).

En zonder apps is een iPhone 2G ook maar een matige telefoon in een leuk jasje.
Hij is simlockvij en draait momenteel 3.1.3.
Apps genoeg lijkt me dan. Op me iTouch (1G) heb ik ook aardig wat apps. Dan zou deze iPhone dat toch ook?
Originele firmwire misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:02
H4ldrz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:12:
[...]

Ik heb zaterdag 17 juli twee 32 GB versies besteld in de UK store via Borderlinx. De verwachte verzendatum voor mij is 06 augustus, verwachte leverdatum is 13 augustus.

Een aantal vragen:
Hoeveel vertraging loopt de verzending op doordat Borderlinx er tussen zit ? Klopt het dat ik de bestelling pas na 6 augustus op Bordelinx kan volgen en de kosten van Bordelinx dan vooraf moet betalen ? Op 13 augustus zit ik in het Vliegtuig naar Mallorca... hopelijk met mijn nieuwe Iphone 4 ;)

Heeft de UK versie ook een microsim ? Ik heb geruchten gehoord dat deze een gewone sim zou hebben...

_/-\o_ _/-\o_
Vanaf 6 augustus kun je je shipment traceren via de TNT site (waarschijnlijk). Zodra hij 13 augustus bij BL afgeleverd wordt moet je eerst wachten totdat hij in je suite verschijnt waarna je je pakketje kunt vrijgeven voor verzending (dit kost 32 euro). Na een aantal dagen zal je iphone verzonden worden naar je adres in nederland.

Voorbeeldje bij mij :

8 juli verzend datum Apple
15 juli aflever datum Apple
16 juli in suite BL
20 juli nog steeds niet verzonden @ BL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Heb besloten om ook van T-mobile af te stappen en dus voor de simlock vrije iPhone 4 te gaan. Kan in de UK via Borderlynx bestellen, hoor daar veel goede verhalen over.

Maar ik zou liever naar Belgie gaan, al verwacht ik dat ik daar weinig kans heb zonder een reservering (heb toevallig wel vrij op de release dag). Kan iemand me wat info verstrekken welke winkels de iPhone 4 in Belgie gaan verkopen en of het mogelijk is om daar een reservering te maken?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de searchfunctie gebruiken misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
CLB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:00:
Even de searchfunctie gebruiken misschien?
Zowel zoekopdracht België als Belgie levert weinig interessants op. "APR's en Mobistar, maar bij Mobistar kun je als Nederlander niet terecht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
"APR's en Mobistar, maar bij Mobistar kun je als Nederlander niet terecht".
Dat is je ook ongeveer je antwoord.

Mobistar geeft Belgen en mensen met verlenging of nieuw abonnement voorrang. Als Nederlander voor een los toestel krijg je dus hele lage prio.

APR's is nog niet helemaal bekend wat daarmee gaat gebeuren, maar dat is waarschijnlijk je beste kans.

Voor vragen over reserveringen kun je dan beter wat APR's in Belgie bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:51
Door het hele tmobile debacle (prijzen, site die het niet deed, service,etc.) toch maar gekozen om zojuist een iPhone te bestellen vanuit de UK via borderlinx. Nu maar hopen dat het een beetje opschiet (terwijl dat ik net ook al las dat tmobile zelf al 4 tot 6 weken levertijd hanteert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Bosmonster schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:49:
[...]

Dat is je ook ongeveer je antwoord.

Mobistar geeft Belgen en mensen met verlenging of nieuw abonnement voorrang. Als Nederlander voor een los toestel krijg je dus hele lage prio.

APR's is nog niet helemaal bekend wat daarmee gaat gebeuren, maar dat is waarschijnlijk je beste kans.

Voor vragen over reserveringen kun je dan beter wat APR's in Belgie bellen.
Thnx, zal van de week maar eens wat belletjes gaan plegen. Opties zijn S&S en Switch tot nu toe. Iemand die nog meer APR's weet in regio Antwerpen?

EDIT: Saturn, MediaMarkt en Fnac ook nog gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door CoDe-ReD op 20-07-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het Computer Winkeltje... (hcw.be)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:01:
Het Computer Winkeltje... (hcw.be)
Lees wel kritisch mijn posts voor je besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Idd, na dat reparatie-debacle zou ik wel twee keer nadenken over HCW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
lees net in het Iphone abbo's topic dat een tweaker van TMobile te horen heeft gekregen dat de levertijd zo lang was, omdat er misschien nog aanpassingen aan de iphone zouden plaatsvinden. Kan me niet voorstellen dat ze daarvan bij de helpdesk van tmobile op de hoogte zouden zijn...Nou goed, mijne wordt de 28ste verscheept. Mochten er al problemen mee zijn, dan zijn ze er hopelijk dan niet meer, of in mindere mate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Denk eerder dat de levertijden zo lang zijn doordat er gewoon geen iPhone 4's meer zijn :P

Nederland staat nu niet echt aan de top van de prioriteitenlijst :+

Maar goed, wie weet. In Duitsland waren de levertijden ook al opgelopen tot 9 weken.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:19:
Idd, na dat reparatie-debacle zou ik wel twee keer nadenken over HCW.
Tsjaa... zeg er dan ook wel even bij dat het 1 user betreft met zo'n gigantisch reparatie-debacle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Hoe groot is de kans dat als ik er nu 1tje bestel in het VK, dat ik er 1tje heb voordat ik m'n pre-order kan gaan ophalen in een belgische winkel waar ik nota bene 30e was op de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Laatst online: 26-06-2021
Nano2009 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:55:
[...]
8 juli verzend datum Apple
15 juli aflever datum Apple
16 juli in suite BL
20 juli nog steeds niet verzonden @ BL :(
Wat was jou besteldatum bij de UK Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
b12e schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:37:
Hoe groot is de kans dat als ik er nu 1tje bestel in het VK, dat ik er 1tje heb voordat ik m'n pre-order kan gaan ophalen in een belgische winkel waar ik nota bene 30e was op de lijst?
Erg klein. Shipping is 3 weken + 1 week levering (die laatste valt merendeels door tweeën als je geluk hebt), dus gemiddeld 3 weken. Dan moet borderlinx nog een beetje opschieten, gemiddeld 2 werkdagen. Vanuit gaande dat de winkels ook om de week een batch ontvangen, ben je sneller bij de Belgische winkel*.

* pure gok allemaal, kan er compleet naast zitten!

Edit:
Weet niet of de Belgische winkels vanaf 30e al batches ontvangen en in hoe ver deze regelmatig zijn. Kan ook zijn dat ze er maar 4 stuks p/week ontvangen. Dan moet je nog 7 weken wachten.. oftewel, niemand weet het precies. Is het eerlijkste antwoord dat ik je kan geven.

[ Voor 17% gewijzigd door graceful op 20-07-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
graceful schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Erg klein. Shipping is 3 weken + 1 week levering (die laatste valt merendeels door tweeën als je geluk hebt), dus gemiddeld 3 weken. Dan moet borderlinx nog een beetje opschieten, gemiddeld 2 werkdagen. Vanuit gaande dat de winkels ook om de week een batch ontvangen, ben je sneller bij de Belgische winkel*.

* pure indicatie allemaal, kan er compleet naast zitten!

Edit:
Weet niet of de Belgische winkels vanaf 30e al batches ontvangen en in hoe ver deze regelmatig zijn. Kan ook zijn dat ze er maar 4 stuks p/week ontvangen. Dan moet je nog 7 weken wachten..
Ik heb een contactpersoon die woont in het VK (meer bepaald, die woont in Londen) dus shipping etc valt allemaal best wel mee (UPS express -> volgende werkdag voor 12u geleverd), maar inderdaad die 3 weken levertijd.....

heb bij Switch besteld de eerste dag dat zij pre-orders aannamen in Antwerpen, en die man zei toen dat ik al 30e was. jammer genoeg lijkt me dat veel. Hopelijk krijgen ze er bij de eerste batch ineens 30, maarja. Ik weet ook niet of dat 30 pre-orders in totaal waren, of enkel voor de zwarte 32GB. dus met een beetje geluk.... en als er dan nog wat wegvallen (twijfelaars, dubbele pre-orders, etc). tja, wie weet. daarom dacht ik al aan alternatieven, en aangezien ik iemand ken/vertrouw in het VK in Londen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
b12e schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:49:
[...]

Ik heb een contactpersoon die woont in het VK (meer bepaald, die woont in Londen) dus shipping etc valt allemaal best wel mee (UPS express -> volgende werkdag voor 12u geleverd), maar inderdaad die 3 weken levertijd.....

heb bij Switch besteld de eerste dag dat zij pre-orders aannamen in Antwerpen, en die man zei toen dat ik al 30e was. jammer genoeg lijkt me dat veel. Hopelijk krijgen ze er bij de eerste batch ineens 30, maarja. Ik weet ook niet of dat 30 pre-orders in totaal waren, of enkel voor de zwarte 32GB. dus met een beetje geluk.... en als er dan nog wat wegvallen (twijfelaars, dubbele pre-orders, etc). tja, wie weet. daarom dacht ik al aan alternatieven, en aangezien ik iemand ken/vertrouw in het VK in Londen.....
Ik heb na een 1,5 week wachten nog steeds de 'cancel items' knop in de Apple Store staan. Dus je zou kunnen bestellen en eventueel nog cancelen mocht BE eerder zijn? Maar goed, verschil zal minimaal zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
ik ga zodadelijk (nadat ik m'n papier met pre-ordernummer vind) Switch eens opbellen om te vragen waar ik juist op hun lijstje sta, en hoeveel iPhones ze de voorbije jaren kregen, en dan eens nadenken over het eventuele UK-pad. Ik ken ook wel iemand in iTalië (nee, serieus, dit was een typfout die ik zelf wel grappig vond) eventueel dat die persoon mij wel kan verderhelpen, maar daar zal de beschikbaarheid misschien nog slechter zijn dan hier in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Misschien dat een overzicht met levertijden en borderlinx leveringen wel handig is voor dit/het levertijden topic? Dan kunnen mens als Bram een mooie afweging maken. Want zeg zelf, wie wil dat ding niet zo snel mogelijk hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door graceful op 20-07-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
Update:
Goedemiddag,

Aangezien de bestellijst over al onze winkels loopt kan ik u geen indicatie geven van uw plaats op de lijst.
Alles zal afhankelijk zijn van hoeveel toestellen we gaan krijgen met de release.

U was er in ieder geval heel snel bij met het bestellen en zodra uw toestel binnenkomt wordt u onmiddellijk verwittigd.

Met vriendelijke groeten,

Natalie ******
met andere woorden, dit lijkt mij een bevestiging dat ik redelijk snel was en er mogelijk 1 heb bij de eerste batch op 30 juli. Maar da's mijn idee :(

[ Voor 15% gewijzigd door b12e op 20-07-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:30

Licko

ZVDK

denken jullie dat er echt iets gaat veranderen na 30 september?
dat houdt mij namelijk een beetje tegen

de 30 dagen niet goed-geld terug actie maakt het aan de andere kant een minder groot risico aangezien ik 'm terug kan brengen als ie niet bevalt en dan nog 1 maand moet wachten op een eventuele fix?

wat denken jullie?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
30 dagen niet goed geld terug geldt altijd. En ik zou niet weten waarom er iets zou "veranderen" na 30 september.

Als het weer gaat om het feit dat ze tot dan hoesjes leveren: dat is niet meer dan logisch. Als je een actie start geef je daar ALTIJD een einddatum aan. Anders is letterlijk het einde zoek en kun je nooit een streep trekken. Dit doe je bij de start van de actie en niet halverwege.

Er is 0,0 reden om aan te nemen dat er dan iets zou veranderen, behalve dat ze besluiten de actie langer door te trekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:42
Heb zojuist een mailtje gekregen van Apple dat mijn iPhone is verzonden.
9 juli besteld via www.apple.fr (afleveradres in Frankrijk)
Oorspronkelijke data waren: 30 juli verzenden, op of voor 6 augustus afleveren.
Is nu dus geworden: 20 juli verzenden, op of voor 26 juli afleveren.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Wat gebeurd er eigenlijk met de gereserveerde iPhones die niet zijn opgehaald? Wordt het gewoon aan de volgende gereserveerde gegeven of kan je indien je geluk hebt het gewoon kopen in de winkel zonder reservering? Het betreft de reserveringen in Frankrijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Cuno op 20-07-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:37

knoknok

n00b 4 life

even een vraag aan iedereen die zijn phone in UK heeft besteld? is deze in nederland gewoon te verzekeren?
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.