[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 117.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:42:
30 dagen niet goed geld terug geldt altijd. En ik zou niet weten waarom er iets zou "veranderen" na 30 september.

Als het weer gaat om het feit dat ze tot dan hoesjes leveren: dat is niet meer dan logisch. Als je een actie start geef je daar ALTIJD een einddatum aan. Anders is letterlijk het einde zoek en kun je nooit een streep trekken. Dit doe je bij de start van de actie en niet halverwege.

Er is 0,0 reden om aan te nemen dat er dan iets zou veranderen, behalve dat ze besluiten de actie langer door te trekken.
Voor een product dat pas uit is in enkele landen en in de meeste landen nog uit moet komen, is 30 september 2010 wel degelijk een zeer korte tijd. Ik verwacht wel een 'redesign' (nergens op gebaseerd, dus geen bronnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ga eind augustus naar New York en wil daar een iphone meenemen, aangezien dat best wel scheelt in de prijs en ik hem in nederland waarschijnlijk niet sneller heb. Maar het enige is dat ie at&t gelockt is dan. Maar moet je daarvoor alleen een unlock code hebben? of moet je hem daarvoor 'helemaal' jailbreaken?
En weet iemand hoelang het ongeveer nog gaat duren voordat de jailbreak voor de iphone 4 er zou komen? hij zou al werken maar is nog niet vrij gegeven. ( ik bedoel hier mee of het om weken of nog een paar maanden gaat?)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ben net naar een Mobistar winkel geweest ( met een Belg ) en de iphone4 is niet te reserveren en ze weten nog geen datum dat het verkocht wordt dus met andere woorden gewoon op 30 juli binnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
granturismo5 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:21:
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ga eind augustus naar New York en wil daar een iphone meenemen, aangezien dat best wel scheelt in de prijs en ik hem in nederland waarschijnlijk niet sneller heb. Maar het enige is dat ie at&t gelockt is dan. Maar moet je daarvoor alleen een unlock code hebben? of moet je hem daarvoor 'helemaal' jailbreaken?
En weet iemand hoelang het ongeveer nog gaat duren voordat de jailbreak voor de iphone 4 er zou komen? hij zou al werken maar is nog niet vrij gegeven. ( ik bedoel hier mee of het om weken of nog een paar maanden gaat?)

alvast bedankt
- Je kunt hem officieel laten unlocken door AT&T maar dat kost je dan geld (weet niet hoeveel moet je even googlelen)
Voordeel: Hij is dan offcieel simlockvrij te gebruiken met alle providers
Nadeel: Waarschijnlijk erg prijzig + voor garantie helemaal naar de VS

- Of je kunt zovlug dit beschikbaar is een jailbreak+unlock doen voor IPhone 4. (let wel op: dit is niet officieel ondersteund door apple, je kunt niet naar apple bellen en zeggen help het jailbreaken/unlocken lukt niet.)
Voordeel: Gratis
Nadeel: Je bent afhankelijk van de hackers en als er nieuwe software voor de iPhone is zul je altijd langer moeten wachten totdat dit gehack is (meestal binnen 2 weken tot 3 maanden)
Voor garantie helemaal naar de vs

- Optie 3 is geen iphone uit de VS halen maar uit GB of FR. Deze is meteen officieel simlockvrij, 2 jaar garantie bij apple en kosten vallen goed mee. (735 32GB + kosten naar Parijs 35 euro met de bus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je (retour) voor €35 naar Parijs...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb dus een wat andere route gekozen, en heb nu wat hulp nodig van een Tweaker die goed Frans spreekt.

Ik heb m'n iPhone 4 gekocht bij een lokale SFR-shop terwijl ik op vakantie was. Voordeel: direct op voorraad, geen 6 uur in de rij, tegen dezelfde prijs. Nadeel: simlocked :(
Maar goed, zoals ook bij T-mobile kun je tegen enige betaling de simlock laten verwijderen (100 euro, na 6 maanden is het gratis) Dit verschilt niet veel van de kosten van een tripje naar Parijs of de meerprijs als je zo'n ding van eBay plukt, dus dat had ik er wel voor over.

Probleem is alleen, ter plekke was het nog niet te regelen en dus moet er gebeld worden naar de klantenservice van SFR (ik heb een direct nr vanuit NL). En nu is mijn Frans op z'n zachtst gezegd waardeloos en dus kan ik maar moeilijk duidelijk maken aan de figuren die daar achter de telefoon zitten wat ik nu precies wil. Oftewel, welke Tweaker die dat wel kan wil mij helpen die unlock aan te vragen? Uiteraard vergoed ik alle kosten + wat hippe T.net goodies.

Ik heb al een andere route geprobeerd via een bedrijf dat het vanuit Nederland scheen te kunnen regelen, maar die kunnen sinds vorige week ineens geen SFR-unlocks meer aanvragen.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel op 20-07-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Of je haalt 2 iPhone 4's en haalt je treinkaartje uit de winst :)

@hierboven, ik dacht dat ze in fr simlock vrij waren? Of is dat alleen in de echte apple store?
Mijn frans is waarschijnlijk net zo slecht als dat van jou dus kan je niet helpen, sorry!

[ Voor 61% gewijzigd door t1mmy op 20-07-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
t1mmy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:18:
Of je haalt 2 iPhone 4's en haalt je treinkaartje uit de winst :)

@hierboven, ik dacht dat ze in fr simlock vrij waren? Of is dat alleen in de echte apple store?
Mijn frans is waarschijnlijk net zo slecht als dat van jou dus kan je niet helpen, sorry!
Alleen in de Applestore zijn ze simlock vrij helaas.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
RVE_NL schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:33:
[...]

- Je kunt hem officieel laten unlocken door AT&T maar dat kost je dan geld (weet niet hoeveel moet je even googlelen)
Voordeel: Hij is dan offcieel simlockvrij te gebruiken met alle providers
Nadeel: Waarschijnlijk erg prijzig + voor garantie helemaal naar de VS
Unlocken kan niet bij ATnT, kijk hier maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Wat is slimmer bestellen bij applestore UK via Borderlinx of wachten op België? Applestore UK geeft een levertijd van 3 weken aan nu.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
[/quote]

Dus het is of unlocken/jailbreaken of er 1 uit engeland of belgie laten komen? maar engeland gaat zo'n 750 euro kosten voor de 32 gb. En als de dollar zo blijft kost het ongeveer 575 euro voor een 32 gb in usa. Dat is toch in mijn ogen een vrij groot verschil.

En dan maar hopen dat ie niet kapot gaat. of verzekeren? of kan dat niet met een jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:53:
Waar kun je (retour) voor €35 naar Parijs...?
www.boosten.nl <- S'morgens heen, s'avonds terug :)
Je moet wel even geluk hebben dat het toevallig de dag is dat apple jou iphone klaar heeft liggen, ze gaan 1 x per week. Maar zo zijn er nog meer touroperators gewoon even zoeken ;)
Stoefert schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:32:
[...]

Oeh dit wist ik niet, bedankt voor het erop wijzen.

[ Voor 59% gewijzigd door RVE_NL op 20-07-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:30:
[...]

Alleen in de Applestore zijn ze simlock vrij helaas.
Sterker nog, daar ook niet als je ze met contract koopt.

--

AT&T unlockt onder geen enkele omstandigheid iPhones. Zelfs niet als het leven van je peuter er vanaf hangt.

-

T-Mobile kan iPhones die niet bij hen gekocht zijn niet unlocken. Je kunt dus niet in Frankrijk een SFR-gelockte iPhone kopen en 'm bij T-Mobile laten unlocken.

SFR unlockt zelf ook wel, maar dat moet je dus bij hen regelen. Reken er niet op dat 't gratis is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Is er al bekent of Vodafone binnenkort met micro simkaarten komt? Of komen die pas zodra ze de iPhone 4 zelf ook gaan verkopen?

Met de tool van http://www.cutmysim.com/ kan je simkaart makkelijk in het juiste formaat knippen maar is erg duur de enige andere oplossing is zeker hem met de hand knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:34:
Is er al bekent of Vodafone binnenkort met micro simkaarten komt? Of komen die pas zodra ze de iPhone 4 zelf ook gaan verkopen?
zie hier: http://www.nu.nl/gadgets/...-duiken-massaal-ipad.html
Als vodafone abbo's aanbiedt voor de iPad, zullen ze zeker ook microsims gaan leveren. Medewerker van Vodafone winkel wist nog van niks, maar verwachtte dat er na de 30ste wel meer bekend gemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:57:
Wat is slimmer bestellen bij applestore UK via Borderlinx of wachten op België? Applestore UK geeft een levertijd van 3 weken aan nu.
Wat vind je zelf? Belgie is 30 juli, maar 100% zeker weten dat je hem daadwerkelijk in je handen krijgt is afwachten. Voorbestellen gaat (vooralsnog) niet
Borderlinx is kwestie van afwachten... kan je 3 weken wachten? ;)

Wat is slimmer ligt echt aan je eigen voorkeur en waar je behoefte aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een iphone 4 32 GB bij de Apple store in UK besteld.

We estimate your order will be delivered to your shipping address
on or before 17 Aug, 2010.

Als ik het goed begrepen hebt krijg ik dan bericht van Borderlinx als het pakketje is aangekomen bij hun en kan ik het over laten komen naar mijn adres, na betaling ?

Best lang nog een maand wachten...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:33:

Als ik het goed begrepen hebt krijg ik dan bericht van Borderlinx als het pakketje is aangekomen bij hun en kan ik het over laten komen naar mijn adres, na betaling ?

Hoe moet je dat adres invullen, met het adres dat je van Borderlinx hebt gekregen?
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/w145mf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:33:

Ja, pakketje komt aan bij Borderlinx, zal vervolgens een paar dagen (kunnen) duren om bij hun verwerkt te worden. Dan moet je betalen (krijg je mail van) en vervolgens wordt ie verstuurd naar je huisadres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 15-09 21:46
MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:38:
[...]

Hoe moet je dat adres invullen, met het adres dat je van Borderlinx hebt gekregen?
[afbeelding]
stap 1:
http://www.ollihart.de/wp...ds/2010/06/uk_store_1.png

(en dan natuurlijk je eigen gegevens overnemen vanuit je Borderlinx account)

stap 2:

Hier geeft apple aan een matchend adres te hebben, maar dit moet niet doen. Dus op de tekstlink klikken :

http://www.ollihart.de/wp...ds/2010/06/uk_store_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
enzoronald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:40:
[...]

stap 1:
http://www.ollihart.de/wp...ds/2010/06/uk_store_1.png

(en dan natuurlijk je eigen gegevens overnemen vanuit je Borderlinx account)

stap 2:

Hier geeft apple aan een matchend adres te hebben, maar dit moet niet doen. Dus op de tekstlink klikken :

http://www.ollihart.de/wp...ds/2010/06/uk_store_2.png
Bedankt! Het is gelukt.

Ook bij mij geeft hij 17 augustus aan voor de IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR. Dus ja nu maar wachten he.

[ Voor 9% gewijzigd door MrBlueEyes op 20-07-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Daniel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:17:
Ik heb dus een wat andere route gekozen, en heb nu wat hulp nodig van een Tweaker die goed Frans spreekt.

Ik heb m'n iPhone 4 gekocht bij een lokale SFR-shop terwijl ik op vakantie was. Voordeel: direct op voorraad, geen 6 uur in de rij, tegen dezelfde prijs. Nadeel: simlocked :(
Maar goed, zoals ook bij T-mobile kun je tegen enige betaling de simlock laten verwijderen (100 euro, na 6 maanden is het gratis) Dit verschilt niet veel van de kosten van een tripje naar Parijs of de meerprijs als je zo'n ding van eBay plukt, dus dat had ik er wel voor over.

Probleem is alleen, ter plekke was het nog niet te regelen en dus moet er gebeld worden naar de klantenservice van SFR (ik heb een direct nr vanuit NL). En nu is mijn Frans op z'n zachtst gezegd waardeloos en dus kan ik maar moeilijk duidelijk maken aan de figuren die daar achter de telefoon zitten wat ik nu precies wil. Oftewel, welke Tweaker die dat wel kan wil mij helpen die unlock aan te vragen? Uiteraard vergoed ik alle kosten + wat hippe T.net goodies.

Ik heb al een andere route geprobeerd via een bedrijf dat het vanuit Nederland scheen te kunnen regelen, maar die kunnen sinds vorige week ineens geen SFR-unlocks meer aanvragen.
DM me maar, wil er wel een belletje aan wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bracha25 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:10:
[...]
DM me maar, wil er wel een belletje aan wagen...
Thanx :) ik heb nog een andere mede-tweaker die vanochtend ook ff gaat bellen, mocht dat niks opleveren dan klop ik ff bij jou aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Daniel schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:55:
[...]

Thanx :) ik heb nog een andere mede-tweaker die vanochtend ook ff gaat bellen, mocht dat niks opleveren dan klop ik ff bij jou aan :)
Laat je even weten hoe het is afgelopen, ik wilde namelijk hetzelfde proberen.

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 19:39

Kju

Daniel schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:17:
...

...
Op de SFR site: Klik
Als je google chrome gebruikt wordt het voor je vertaald. Ze vragen 65 tot 100 (voor Apple) voor een unlock. Je zou een formulier in moeten vullen om het te regelen.
Ik ben zelf wel benieuwd naar je ervaring, zou het wel op prijs stellen als je me een PB stuurt zodra het je lukt, ben zelf vrij vaak in Lille. Toestel zou dan incl. unlock op 839 komen. Dat vind ik wel prijzig. In ieder geval succes!

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:17:
[...]

Voor een product dat pas uit is in enkele landen en in de meeste landen nog uit moet komen, is 30 september 2010 wel degelijk een zeer korte tijd. Ik verwacht wel een 'redesign' (nergens op gebaseerd, dus geen bronnen).
30 september is het einde van het financiele kwartaal. Niet meer, niet minder.

En dat is dus wél ergens op gebaseerd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:21

mjl

Ugh

De Apple store website van belgie (store.apple.com/be-nl) suggereert dat de iPhone 4 te koop is, maar er staan geen prijzen op.

Is dit al bevestigd en zo ja wat zijn nu de prijzen ?

Ah hier prijzen:
http://www.zdnet.be/news/...-prijzen-iphone-4-bekend/

Op de Mobistar website staat in ieder geval de 3GS GB te koop voor 529,99
http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm

[ Voor 37% gewijzigd door mjl op 21-07-2010 11:57 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik ga over 1,5 week naar Spanje en kom langs Apple Store Montpellier, weet iemand of de kans aanwezig is of ik hem daar los kan kopen..en simlock free zonder resevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mjl schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:51:
De Apple store website van belgie (store.apple.com/be-nl) suggereert dat de iPhone 4 te koop is, maar er staan geen prijzen op.

Is dit al bevestigd en zo ja wat zijn nu de prijzen ?

Ah hier prijzen:
http://www.zdnet.be/news/...-prijzen-iphone-4-bekend/

Op de Mobistar website staat in ieder geval de 3GS GB te koop voor 529,99
http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm
Voor Nederland: T-Mobile, vanaf 0 euro bij het duurste 2-jaarabonnement tot 460 euro bij het goedkoopste 1-jaarabonnement. Losse toestellen zijn hier v.z.i.w. alleen via grijze import te koop.

[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-07-2010 18:51 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
tintin116 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:50:
Ik ga over 1,5 week naar Spanje en kom langs Apple Store Montpellier, weet iemand of de kans aanwezig is of ik hem daar los kan kopen..en simlock free zonder resevering?
Lees even het topic... (zonder reservering geen kans, wel simlockvrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit topic gaat over de koop / import van losse toestellen =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Zijn er hier nog meer mensen die nu nog op de wachtlijst bij het louvre staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
tintin116 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:50:
Simlockvrij kopen zonder reservering kun je in 2010 vergeten, daar ben ik inmiddels redelijk zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
RVE_NL schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:02:
Zijn er hier nog meer mensen die nu nog op de wachtlijst bij het louvre staan ?
Ik sta op de wachtlijst bij Opera, na veel proberen heb ik nu 3x een reservering van steeds 1 toestel. Kreeg het de beste fransoos niet duidelijk gemaakt dat ik 2 toestellen op 1 reservering wilde.

Indicatie, 1 a 2 weken was de verwachte levertijd bij Opera. Heb het idee dat het daar minder druk is. Als je naar Louvre belt, moet je ook veel langer wachten..

Ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk kan ik nog voor mijn vakantie over 2.5 weken het apparaatje ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Een vriend van mijn SMSte me net (21 juli rond 13.50 uur) of hij een iPhone 4 32Gb mee moest nemen voor me. _/-\o_

In Parijs (weet niet welke store, ik denk Opera omdat hij wist dat hij hem daar zou kunnen krijgen) (hem net gesproken, het is Le Louvre) is op dit moment dus nog de 32gb versie te krijgen.

Ikzelf had afgelopen zondag al wel 2 keer de 16Gb besteld in de UK AppStore. 1 voor mij en 1 voor een vriend van mij. Estimated Delivery: 16 Aug, 2010 @Borderlinx.

Kon het toch niet laten om maar heel hard "Ja, neem mee" terug te SMSen. Hij is 9 augustus terug. Heb hem erna nog even geSMSt; als je nog postzegels gaat halen voor ansichtkaarten of zo, dan mag je de mijne ook alvast per post vooruit sturen hoor ;) . Nu is het al bijna 20 min stil..... :/

Die ene iPhone 4 16Gb die ik nu over houd, raak nog wel weer kwijt denk ik O-). Desnoods mijn vriendin. Die vond de iPhone 4 te duur. Haar even voor het blok zetten. Als ze haar eigen 3g 8Gb van een jaar oud op marktplaats zetten, scheelt dat ook al weer een hoop ;).

[ Voor 2% gewijzigd door OnTheJazz op 21-07-2010 16:48 . Reden: typo / extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 09:24
Heb vandaag mail gehad van t Louvre over 2x iphone 4 16gb. Mag deze morgen gaan afhalen. :)
Had 3 juli besteld daar.
En voor de koopjesjagers onder ons, ze zijn al verkocht

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
OnTheJazz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:14:
.....
Kon het toch niet laten om maar heel hard "Ja, neem mee" terug te SMSen. Hij is 9 augustus terug. Heb hem erna nog even geSMSt; als je nog postzegels gaat halen voor ansichtkaarten of zo, dan mag je de mijne ook alvast per post vooruit sturen hoor ;) . Nu is het al bijna 20 min stil..... :/
.....
Hmmm mocht hem wel komen ophalen bij hem. :F Mag dan in zijn appartement blijven pitten.... Toch maar ff tot 9 augustus wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Ik heb sinds 2 juli een reservering in London(Regent Street via een vriendin) voor 1x16GB & 1x32GB maar tot nu toe nog steeds geen bericht dat ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
@OnTheJazz een geïnteresseerde koper meldt zich.

OT: Hoe gaat dat in zn werk, een iPhone 4 uit de UK bestellen? Nog douanekosten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

R0elr schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:46:
@OnTheJazz een geïnteresseerde koper meldt zich.

OT: Hoe gaat dat in zn werk, een iPhone 4 uit de UK bestellen? Nog douanekosten ofzo?
Doe alsjeblieft even de moeite het topic door te lezen en eventueel wat van het vorige deel.
Zoek op google: vrij verkeer van goederen eu
Zoekwoorden in topic: borderlinx, reserveren

[ Voor 27% gewijzigd door EWK op 21-07-2010 18:14 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Staat al zo'n 1000x hier beschreven. Geen douane kosten, we leven Tegenwoordig in de EU waarin we vrij verkeer van goederen en mensen kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Goed, toch maar besloten om bij Borderlinx te bestellen. Belgie is me teveel gedoe met reserveringen en maar hopen dat je ergens in de eerste 2 maanden iets kunt bemachtigen.

Nu heb ik een Borderlinx account op mijn eigen naam, maar ik ga bestellen op de CC van mijn pa. Is het erg als de Naam van het Borderlinx adres afwijkt van de naam op de CC? Niet toch? Zo lang de naam van de CC houder en die van het billing adres maar overeen komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnTheJazz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:14:
Een vriend van mijn SMSte me net (21 juli rond 13.50 uur) of hij een iPhone 4 32Gb mee moest nemen voor me. _/-\o_

In Parijs (weet niet welke store, ik denk Opera omdat hij wist dat hij hem daar zou kunnen krijgen) (hem net gesproken, het is Le Louvre) is op dit moment dus nog de 32gb versie te krijgen.

Ikzelf had afgelopen zondag al wel 2 keer de 16Gb besteld in de UK AppStore. 1 voor mij en 1 voor een vriend van mij. Estimated Delivery: 16 Aug, 2010 @Borderlinx.

Die ene iPhone 4 16Gb die ik nu over houd, raak nog wel weer kwijt denk ik O-). Desnoods mijn vriendin. Die vond de iPhone 4 te duur. Haar even voor het blok zetten. Als ze haar eigen 3g 8Gb van een jaar oud op marktplaats zetten, scheelt dat ook al weer een hoop ;).
What the...? Ik ben gisteren in Louvre geweest en ze hadden geen 32's. 'k Heb zelf al sinds 10 juli besteld. Ofwel gewoon een afgelopen reservering en dat toevallig nog niemand gevraagd heeft om een 32 die dag, maar lijkt mij héél onwaarschijnlijk :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
CoDe-ReD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:40:
Goed, toch maar besloten om bij Borderlinx te bestellen. Belgie is me teveel gedoe met reserveringen en maar hopen dat je ergens in de eerste 2 maanden iets kunt bemachtigen.

Nu heb ik een Borderlinx account op mijn eigen naam, maar ik ga bestellen op de CC van mijn pa. Is het erg als de Naam van het Borderlinx adres afwijkt van de naam op de CC? Niet toch? Zo lang de naam van de CC houder en die van het billing adres maar overeen komen toch?
Correct, billing adres en CC moeten overeen komen. De naam dus ook!
Tijdelijk zal de Apple Store dan "Logged in As [CC Owner]" tonen wanneer je ingelogd bent, echter bij je eerst volgende bestelling / aanpassing van standaard adres met je normale gegevens veranderd dit weer in je eigen naam. (de naam op de iPhone factuur voor de CC blijft wél de CC eigenaar!)

De leveringsnaam bij Borderlinx maakt verder niet uit.

[ Voor 21% gewijzigd door graceful op 21-07-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
graceful schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:32:
[...]

Correct, billing adres en CC moeten overeen komen. De naam dus ook!
Tijdelijk zal de Apple Store dan "Logged in As [CC Owner]" tonen wanneer je ingelogd bent, echter bij je eerst volgende bestelling / aanpassing van standaard adres met je normale gegevens veranderd dit weer in je eigen naam. (de naam op de iPhone factuur voor de CC blijft wél de CC eigenaar!)

De leveringsnaam bij Borderlinx maakt verder niet uit.
Mooi! Bestelling is geplaatst. Shipping address op mijn eigen naam gezet met Borderlinx gegevens, billing address op gegevens van m'n pa. Order moet nog worden goedgekeurd, verwacht dat dat morgen vroeg wel gebeurt.

Verwachte shipping date is 11 aug (exact 3 weken), delivery weer exact een week later op de 18e. Ok, ik heb m'n iPhone misschien niet bij de lancering op 30 juli, maar ik kan tenminste gedag zeggen tegen T-mobile.

Heb trouwens even uitgerekend: als ik de iPhone 4 32GB los koop in de UK Apple store, laat versturen met Borderlinx en daarnaast een 2 jarig Vodafone 620 bel + sms + web abo met ANWB korting afsluit, ben ik goedkoper uit dan dat ik dezelfde iPhone met een i-300 abo afsluit bij T-Mobile. Dat maakt het wachten toch een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:49
CoDe-ReD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:11:
[...]

Mooi! Bestelling is geplaatst. Shipping address op mijn eigen naam gezet met Borderlinx gegevens, billing address op gegevens van m'n pa. Order moet nog worden goedgekeurd, verwacht dat dat morgen vroeg wel gebeurt.

Verwachte shipping date is 11 aug (exact 3 weken), delivery weer exact een week later op de 18e. Ok, ik heb m'n iPhone misschien niet bij de lancering op 30 juli, maar ik kan tenminste gedag zeggen tegen T-mobile.
..
Hier ook vanavond besteld, ook via borderlinx + vodafone tvgids 400 web+sms+bellen. Simlockvrij + stuk goedkoper dan bij t-mobile.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Heb ook een bevestingsmail binnen gekregen (14:01 nederlandse tijd) dat ik 2x een 16GB iPhone 4 mag ophalen! :) Nu even goed uitrusten en morgen naar Parijs! :)

Ik heb hem besteld op 4 juli om half 3 's middags. Bij elkaar dus 18 dagen gewacht, en ruim binnen de verwachte 3 weken gebleven dus.

Mijn ZAGG Invisible Shield, microSim, en dock staan al klaar - nu nog een iPhone 4 en dan ben ik helemaal gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:49
Nemen jullie trouwens ook applecare erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Nee, garantie verloopt via Frankrijk dus dat is een dure grap! :)

Voorwaarden zijn wel gunstig, ik verkoop het zelf ook maar heen en weer naar Parijs is me net iets te veel van het goede. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Kju schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:23:
[...]

Op de SFR site: Klik
Als je google chrome gebruikt wordt het voor je vertaald. Ze vragen 65 tot 100 (voor Apple) voor een unlock. Je zou een formulier in moeten vullen om het te regelen.
Ik ben zelf wel benieuwd naar je ervaring, zou het wel op prijs stellen als je me een PB stuurt zodra het je lukt, ben zelf vrij vaak in Lille. Toestel zou dan incl. unlock op 839 komen. Dat vind ik wel prijzig. In ieder geval succes!
Ja da's leuk :) probleem is alleen dat je dan in moet loggen met een telefoonnummer en een wachtwoord, en dat heb ik niet omdat ik geen abonnement bij SFR heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Daniel schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:35:
[...]

Ja da's leuk :) probleem is alleen dat je dan in moet loggen met een telefoonnummer en een wachtwoord, en dat heb ik niet omdat ik geen abonnement bij SFR heb.
Heb je er ook geen prepaidsimkaartje bij gekregen waarmee je je kunt registreren?
Nummer opvragen = *#100#

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Canaria schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:49:
[...]

Heb je er ook geen prepaidsimkaartje bij gekregen waarmee je je kunt registreren?
Nummer opvragen = *#100#
Die heb ik apart moeten kopen dus is niet gekoppeld aan het toestel. Maar inmiddels heb ik iemand die wel een SFR-abo heeft de aanvraag laten doen, dat zou wat moeten opleveren (maar kan tot 5 dagen duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:01:
[...]

What the...? Ik ben gisteren in Louvre geweest en ze hadden geen 32's. 'k Heb zelf al sinds 10 juli besteld. Ofwel gewoon een afgelopen reservering en dat toevallig nog niemand gevraagd heeft om een 32 die dag, maar lijkt mij héél onwaarschijnlijk :
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk. Hij is de store binnengelopen, heeft erom gevraagd. Antwoord JA, de 32Gb. Is de winkel uitgelopen. Is gaan bellen, SMS-en, drankje op een terras. Had erna 3 orders van vrienden, ging terug: uitverkocht! :F Gloeiende....

extra info, met mijn excuus voor de valse hoop: hij SMSte 13.41 "Ben in Parijs, iPhone 4 = 739 euro voor 32Gb". Vervolgens, lollig SMS verkeer of ik wel of niet langs zou komen tot 17.00 uur, inclusief: "Ik SMS wel als ik hem heb". 17.57: Nou da's lekker.... Ga net terug naar louvre voor de iPhones... Uitverkocht. Ik kijk of ik nog in de buurt van een andere shop kom, maar ziet er niet goed uit.... Sorry.

[ Voor 24% gewijzigd door OnTheJazz op 22-07-2010 11:30 . Reden: extra toelichting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Denk eerlijk gezegd dat ie de eerste "JA" verkeerd interpreteerde. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze ze op voorraad hadden als ze tienduizenden reserveringen en orders uit hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:41:
Denk eerlijk gezegd dat ie de eerste "JA" verkeerd interpreteerde. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze ze op voorraad hadden als ze tienduizenden reserveringen en orders uit hebben staan ;)
"Do you sell the iPhone 32GB?"
- "Yes, we do" (met schattig Frans accent)

Zie dat wel snel gebeuren inderdaad. Balen voor 'm, maar enigszins ook erg voorbarig om te denken dat je zonder reservering dat ding rond deze tijd te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of 30 juli in België alleen Mobistar de iPhone 4 beschikbaar heeft? Of zijn er ook andere winkels die hem dan hebben (HCW, Switch, ...)? Zijn er mensen die 30 juli in België ergens in de rij gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Voor de duidelijkheid een vraag over de garantie. Ik heb wel interesse in een iPhone 4 en alleen als ik hem nu haal in Italie of Frankrijk. Kan ik dan naar de echte Apple Store in Zürich gaan om garantie te krijgen? Of zou ik dan terug moeten naar Vive de la France?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:56:
Weet iemand of 30 juli in België alleen Mobistar de iPhone 4 beschikbaar heeft? Of zijn er ook andere winkels die hem dan hebben (HCW, Switch, ...)? Zijn er mensen die 30 juli in België ergens in de rij gaan staan?
Ik stelde 3 pagina's geleden exact dezelfde vraag en kreeg: gebruik de zoekknop.

Zal mezelf dan maar quoten:
CoDe-ReD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:58:
[...]

Thnx, zal van de week maar eens wat belletjes gaan plegen. Opties zijn S&S en Switch tot nu toe. Iemand die nog meer APR's weet in regio Antwerpen?

EDIT: Saturn, MediaMarkt en Fnac ook nog gevonden.
Heb geïnformeerd bij Switch, die nemen blijkbaar geen pre-orders aan (hoewel er al andere mensen zijn in dit topic die dat geloof ik al wel voor elkaar hebben gekregen). Ik verwacht dat het toch echt "dringen" zal worden op de 30e. En laat ik daar nou vrij weinig tijd voor, en zin in hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iphoned.nl/mob...anbieden-in-belgie/24847/

Dan blijft de vraag staan of hier mensen zijn die 30 juli naar een Mobistar winkel gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:56:
Heb een bestelling al staan. Maar grote kans dat Mobistar net als vorig jaar eerst zelf gaat verkopen en zichzelf gaat bevoordelen voordat andere APR's iets gaan krijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:49:
http://www.iphoned.nl/mob...anbieden-in-belgie/24847/

Dan blijft de vraag staan of hier mensen zijn die 30 juli naar een Mobistar winkel gaan.
Ik ga niet bij Mobistar in de rij staan. Heb een hekel aan Mobistar, na de soapserie van vorig jaar met verplichte accessoirespaketten en het niet BTW-vrij verkopen van spul. Als dat hun service is wil ik niet weten hoe ze met me omgaan mocht ik gebruik willen maken van mijn garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 16-09 15:06
Ik rij denk ik naar een klein dorpje met Mobistarstore de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:22
Ik koop hem liever weer bij de Saturn ofzo, dan kun je gewoon je garantie in Nederland regelen. Het zal wel even duren voor ze hem daar verkopen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

World Citizen

FreeReef.nl

Ik vertrek 1 aug naar Schotland, via engeland... we zullen zien of ze er een hebben... wss zal het dan een 32 GB zijn... de kans zal klein zijn... maar positive thinking brengt je er wel.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
alienfruit schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:28:
Voor de duidelijkheid een vraag over de garantie. Ik heb wel interesse in een iPhone 4 en alleen als ik hem nu haal in Italie of Frankrijk. Kan ik dan naar de echte Apple Store in Zürich gaan om garantie te krijgen? Of zou ik dan terug moeten naar Vive de la France?
Dit wil ik ook wel weten:
Als je een iPhone in FR haalt komt apple hem dan gewoon via UPS thuis halen/ of kan die naar een APR in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 30-07 08:30
Stoefert schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 00:12:
Heb ook een bevestingsmail binnen gekregen (14:01 nederlandse tijd) dat ik 2x een 16GB iPhone 4 mag ophalen! :) Nu even goed uitrusten en morgen naar Parijs! :)

Ik heb hem besteld op 4 juli om half 3 's middags. Bij elkaar dus 18 dagen gewacht, en ruim binnen de verwachte 3 weken gebleven dus.

Mijn ZAGG Invisible Shield, microSim, en dock staan al klaar - nu nog een iPhone 4 en dan ben ik helemaal gelukkig. :)
welke apple store? De louvre zeker....? Daar bedraagd de wachtijd wat langer dan opera dacht ik.

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 20:00

tomtommie

Alaaf!

Wat een heisa allemaal haha, heb zelf vanmiddag een aantal mobistar winkels gebeld, stonden al zeer ruime wachtrijen en een aanbetaling was verplicht...
Zelf dachten ze pas in augustus ergens te kunnen leveren aan iedereen.

Toch maar naar een aantal kleine plaatsjes toe waar ze geen reserveringen accepteerden en hopen dat ze er nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
Kan iemand mij vertellen of ik vrienden in amerika (Washington) kan vragen of ze voor mij de Iphone daar kunnen kopen? Het gaat dus om een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Laatst online: 15-09 12:07
tintin116 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:45:
Kan iemand mij vertellen of ik vrienden in amerika (Washington) kan vragen of ze voor mij de Iphone daar kunnen kopen? Het gaat dus om een los toestel.
Doe eens de moeite om het topic door te lezen. Antwoord is, Ja dat kan, heb je een mooie iPod touch 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
Dan heb ik iets niet gezien, want dat heb ik wel gedaan maar kon er even niks over vinden...
Martijn schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:47:
[...]

Doe eens de moeite om het topic door te lezen. Antwoord is, Ja dat kan, heb je een mooie iPod touch 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Laatst online: 13-09 13:53
De stock in de VS is overigens ook aardig beperkt. Als je geluk hebt hebben ze een paar 32GB modellen liggen, de 16GB modellen zijn overal uitverkocht. Twijfel zelf of ik zo'n 32GB phone mee moet nemen, aangezien ik eigenlijk een 16GB wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
hapSnap schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:31:
De stock in de VS is overigens ook aardig beperkt. Als je geluk hebt hebben ze een paar 32GB modellen liggen, de 16GB modellen zijn overal uitverkocht. Twijfel zelf of ik zo'n 32GB phone mee moet nemen, aangezien ik eigenlijk een 16GB wil.
Ik zie dus op deze site dat de Iphone 4 niet los te verkrijgen is in USA :/
Weet iemand op welke site ik een bestelling kan doen of moet ik bellen naar Apple store in Montpellier voor een IPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
tintin116 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:04:
[...]

Weet iemand op welke site ik een bestelling kan doen of moet ik bellen naar Apple store in Montpellier voor een IPhone 4?
Ook dit had je even zelf kunnen lezen in dit topic.

Het antwoord is:
Bellen

Om alvast je vervolg vragen te beantwoorden:
- Je kunt niet zomaar binnen lopen, je moet reserveren
- Het nummer is te vinden op de apple store site van montpelier (google is je vriend)
- De eerste 0 weglaten en vervangen door het franse netnummer
- Ja de medewerkers spreken ook engels
- Je krijgt binnen 5 min een mailtje, indien niet dan is je reservering niet goed gegaan -> opnieuw reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
Mag ik je vriendelijk bedanken. ToP
RVE_NL schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:10:
[...]

Ook dit had je even zelf kunnen lezen in dit topic.

Het antwoord is:
Bellen

Om alvast je vervolg vragen te beantwoorden:
- Je kunt niet zomaar binnen lopen, je moet reserveren
- Het nummer is te vinden op de apple store site van montpelier (google is je vriend)
- De eerste 0 weglaten en vervangen door het franse netnummer
- Ja de medewerkers spreken ook engels
- Je krijgt binnen 5 min een mailtje, indien niet dan is je reservering niet goed gegaan -> opnieuw reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
30 juli wordt het voor mij gewoon de gok wagen bij een Mobistar winkel..
Vroeg voor de deur, we'll see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
CoDe-ReD schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:34:
[...]

Ik stelde 3 pagina's geleden exact dezelfde vraag en kreeg: gebruik de zoekknop.

Zal mezelf dan maar quoten:

[...]

Heb geïnformeerd bij Switch, die nemen blijkbaar geen pre-orders aan (hoewel er al andere mensen zijn in dit topic die dat geloof ik al wel voor elkaar hebben gekregen). Ik verwacht dat het toch echt "dringen" zal worden op de 30e. En laat ik daar nou vrij weinig tijd voor, en zin in hebben ;).
Ik heb al sinds 9 juni een pre-order bij Switch Meir. maar als er iemand zegt 'ik ga daar aanschuiven' dan wil ik gerust wel meegaan, gewoon voor de sfeer, enkele tweakers die afspreken om een iPhone proberen te bemachtigen. ik heb alvast verlof gevraagd voor 30 juli.

Edit: 'daar' is 'ergens in Antwerpen', en niet direct bij Switch. er zijn trouwens een stuk of 4 mobistar centers daar in 1 straat, dus kans is reëel dat er nog iPhones zijn.?

[ Voor 9% gewijzigd door b12e op 22-07-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Laatst online: 15-09 12:07
b12e schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:12:
[...]
Edit: 'daar' is 'ergens in Antwerpen', en niet direct bij Switch. er zijn trouwens een stuk of 4 mobistar centers daar in 1 straat, dus kans is reëel dat er nog iPhones zijn.?
Wat zijn dit nou voor vragen, wie kan hier in godsnaam antwoord op geven?? Je zoekt naar een bevestiging waarvan je weet dat niemand die kan geven.

Als je even terugdenkt aan de intro van de 3GS dan weet je dat het tijden duurt voordat ie goed verkrijgbaar is, zeker mocht er een NLer naartoe gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Martijn schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:43:
[...]

Wat zijn dit nou voor vragen, wie kan hier in godsnaam antwoord op geven?? Je zoekt naar een bevestiging waarvan je weet dat niemand die kan geven.

Als je even terugdenkt aan de intro van de 3GS dan weet je dat het tijden duurt voordat ie goed verkrijgbaar is, zeker mocht er een NLer naartoe gaan....
was geen vraag. was een suggestie. vandaar het . en het ? - de kans is redelijk groot dat, als je snel bent, je daar in 1 van de 4 terecht kan. op 'n ander zijn er hoogstens 1-2 winkels waar je kan proberen.

btw, hier zitten ook Belgen. Ik wou in eerste instantie sowieso niet met een hollander jou naar antwerpen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Laatst online: 13-09 13:53
tintin116 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:04:
[...]

Je kunt hem wel degelijk los halen in de USA, kost 599/699 dollar. De telefoon heeft dan wel een simlock, maar dat is niet zo'n groot probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10-2022
Als ik er twee in de UK Apple Store bestel, één voor me zelf en één voor ..... Raak ik die tweede over 3 weken nog zo kwijt? Hoe schatten jullie dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk, voor de nieuwprijs of meer...zeker niet minder gezien simlockvrij in België of Frankrijk te halen is en voor die eerste een lange wachtrij zal zijn en Frankrijk (Parijs, Apple Stores) toch een eindje rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Je koopt hem in voor 600 euro. Hier kosten ze nieuw nog veel meer geld. Denk persoonlijk dat je hem wel kwijt wordt. Wel natuurlijk de verpakking niet openen enzo. En bonnetje erbij etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Likkebeesie
  • Laatst online: 26-05 09:08
Voor een geïnteresseerde,

Ik heb hier nog een reservering voor het afhalen van een Iphone4 16GB in Louvre die tot einde deze dag geldig is.

De winkel is open tot 8 uur vanavond!

Je kunt me mailen op guyon@nufan.nl indien je interesse hebt.

never say no to yourself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Pfffff. Mobistar België neemt niet op, twee winkels gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
Verkeerde topic.. :P

[ Voor 93% gewijzigd door aschja op 23-07-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervk
Oxigeon schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:15:
Je koopt hem in voor 600 euro. Hier kosten ze nieuw nog veel meer geld. Denk persoonlijk dat je hem wel kwijt wordt. Wel natuurlijk de verpakking niet openen enzo. En bonnetje erbij etc.
Js idd.

Maar hoe kom jij aan 600 euro. Is al 599 pond aanschaf. (32Gb dan):

Berekening van Borderlinx:

Duty GBP 0.00 EUR 0.00
Taxes GBP 12.59 EUR 14.95
Shipping (10.80 kg) GBP 71.99 EUR 85.49
Total shipping charges GBP 84.59 EUR 100.45
Plus original product value GBP 1200.00 EUR 1424.83
Total cost GBP 1284.59 EUR 1525.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelgameks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:11
Likkebeesie you've got mail:)

grtz,
Valentijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Ik weet niet hoe zwaar jij denkt dat die iPhone is, maar 5kg per stuk lijkt me wat heftig... En die 600 (eigenlijk 629) euro is voor een 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervk
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:47:
Ik weet niet hoe zwaar jij denkt dat die iPhone is, maar 5kg per stuk lijkt me wat heftig... En die 600 (eigenlijk 629) euro is voor een 16GB.
Ja klopt!

Wat zou het formaat zijn van die doosjes?

Borderlinx rekend de gewichts prijs aan de hand van het gewicht van de goederen en het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
sandervk schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:01:
[...]

Ja klopt!

Wat zou het formaat zijn van die doosjes?

Borderlinx rekend de gewichts prijs aan de hand van het gewicht van de goederen en het formaat.
Het kost ongeveer 30EUR. Dat is al vaker gezegd hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
graceful schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:05:
[...]

Het kost ongeveer 30EUR. Dat is al vaker gezegd hier in dit topic.
Huh? Borderlinx kost maar 30 euro bovenop de aanschafprijs? Da's alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ja 33 euro bovenop de aanschaf prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
€33,70 om precies te zijn. Plus €592 voor een 16Gb Iphone 4. (499 pond in de Apple Store).

Totaal €625 euro. Maak er €630 van voor de koerswisselingen.

Duty GBP 0.00 EUR 0.00
Tax GBP 3.84 EUR 4.53
Shipping charges GBP 22.00 EUR 25.93
Fuel surcharge GBP 2.75 EUR 3.24
Hub handling charge GBP 0.00 EUR 0.00
Repacking charge GBP 0.00 EUR 0.00
Insurance charge GBP 0.00 EUR 0.00
Total charges GBP 28.59 EUR 33.70

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
_Johannn_ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:11:
Ja 33 euro bovenop de aanschaf prijs.
Waarom zouden mensen hem dan nog in Frankrijk halen? Die reis is veel duurder.
-=Arjan=- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:14:
€33,70 om precies te zijn. Plus €592 voor een 16Gb Iphone 4. (499 pond in de Apple Store).

Duty GBP 0.00 EUR 0.00
Tax GBP 3.84 EUR 4.53
Zijn de Borderlinxkosten hetzelfde voor de 32GB? Heb nu een 3GS 32GB en de i4 32GB is een stuk duurder maar vrees dat ik spijt ga krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door --Christiaan-- op 23-07-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Dat is soms - met geluk - gewoon veel sneller :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
--Christiaan-- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Omdat je in Parijs je iPhone daadwerkelijk zelf kunt afhalen en zien voordat je hem aanschaft. Veel mensen zijn huiverig voor het "internationale" versturen van je bestelling, en om eerlijk te zijn snap ik dat goed. Je ploft meer dan €600,- neer voor iets dat je enkel op je computerscherm hebt gezien.

[ Voor 0% gewijzigd door CoDe-ReD op 23-07-2010 10:32 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
CoDe-ReD schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Omdat je in Parijs je iPhone daadwerkelijk zelf kunt afhalen en zien voordat je hem aanschaft. Veel mensen zijn huiverig voor het "internationale" versturen van je bestelling, en om eerlijk te zijn snap ik dat goed. Je ploft meer van €600,- neer voor iets dat je enkel op je computerscherm hebt gezien.
Gelukkig hebben we CC's waarbij je aankoop beschermd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ja, da's waar inderdaad. Maar ik vertrouw Borderlinx wel, al veel over gelezen met de iPad toen. Weet iemand trouwens hoe het zit als je er twee besteld daar? Betaal je dan gewoon dubbele kosten of alleen maar een x aantal procent er bovenop?
CoDe-ReD schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Omdat je in Parijs je iPhone daadwerkelijk zelf kunt afhalen en zien voordat je hem aanschaft. Veel mensen zijn huiverig voor het "internationale" versturen van je bestelling, en om eerlijk te zijn snap ik dat goed. Je ploft meer van €600,- neer voor iets dat je enkel op je computerscherm hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:23:
Ja, da's waar inderdaad. Maar ik vertrouw Borderlinx wel, al veel over gelezen met de iPad toen. Weet iemand trouwens hoe het zit als je er twee besteld daar? Betaal je dan gewoon dubbele kosten of alleen maar een x aantal procent er bovenop?
[...]
Ze adverteren dat het mogelijk is om alles in één stuk te versturen, binnen 48 uur. Dat laatste zal ik op dit moment niet zo serieus nemen met de iPhone 'tsunami', maar het eerste zou moeten zorgen voor 50% minder kosten. Dus denk inderdaad aan een klein bedrag boven op de 30.

Misschien dat iemand anders die er twee heeft besteld al via Borderlinx een prijs indicatie kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

-=Arjan=- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:14:

Duty GBP 0.00 EUR 0.00
Tax GBP 3.84 EUR 4.53
Ik vraag me af hoe je aan €592 komt, bij mijn weten komt 499 pond overeen met €546 volgens de huidige koersen (eerder in de week was het nog €540). Of zijn de transactiekosten bij het wisselen van valuta soms 46 euro?

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 23-07-2010 11:13 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Laguna schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:09:
Ik vraag me af hoe je aan €592 komt, bij mijn weten komt 499 pond overeen met €546 volgens de huidige koersen (eerder in de week was het nog €540). Of zijn de transactiekosten bij het wisselen van valuta soms 46 euro?
Rekenen blijft soms moeilijk:

Koersen volgens XE.com: 1 GBP = 1.19084 EUR 1 EUR = 0.839747 GBP

iPhone 4 16 GB kost 499.- GBP. Men neme die 499 en dan vermenigvuldigen met (voor het gemak) 1,2. Dan kom je uit op 598,80 EUR.

Vandaar dat ze extra rekenlessen invoeren op de PABO... _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.