[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 117.001 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Psst, het bedrag bij xe.com invullen is nóg makkelijker.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik vul hier 499 in, zet dollar naar pond en klaar.

Best simpel :)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40
Ik heb 9 juli een iPhone besteld via apple.fr, afleveren op een vakantieadres in Frankrijk.
20 juli verzonden vanuit HongKong, vandaag onderweg om afgeleverd te worden! :)

23 Jul 2010 08:16:33 Marseille Out For Delivery.
23 Jul 2010 07:58:56 Marseille Shipment Received At Destination Depot.
23 Jul 2010 01:56:04 Liege Euro Hub Shipment In Transit.
23 Jul 2010 01:26:40 Liege Euro Hub Shipment Received At Transit Point.
22 Jul 2010 12:38:27 Arnhem Hub Shipment In Transit.
21 Jul 2010 08:38:08 Hong Kong Shipment In Transit.
21 Jul 2010 01:26:48 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
21 Jul 2010 00:14:00 SZ1 Shipment In Transit.
20 Jul 2010 23:53:17 SZ1 Shipment In Transit.
20 Jul 2010 20:43:35 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

nepnerds :P

"499 GBP to EUR" invoeren op google ... en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
inderdaad deze manier gebruik ik ook altijd.

.... dollar/pound to euro

werkt perfect, google weet alles :D
zo kun je ook:

weer plaatsnaam
goggle verteld je de hele week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb nog een reservering die vandaag op te halen is in Parijs, Opéra.

16GB iPhone 4 Black. :)

PM of mail me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
CyBeR schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:27:
Psst, het bedrag bij xe.com invullen is nóg makkelijker.
Maar dan snapt die jongen het straks nog niet :X Vandaar de toelichting erbij! Nu weet ie ook hoe je de volgende keer valuta's om kan rekenen O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoefert schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:56:

Wanneer had je gereserveerd?

Had 't nu eens 32 gb geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
-=Arjan=- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:28:
Ik vul hier 499 in, zet dollar naar pond en klaar.

Best simpel :)
Ik google "499 GBP to EUR" en dan krijg ik hetzelfde, gewoon vanuit het zoekvak van firefox m'n browser

Edit: oeps ik had moeten verderlezen, was al gezegd :(

[ Voor 5% gewijzigd door b12e op 23-07-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Nou kijk eens aan, heb ik weer wat geleerd vandaag :Y)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Iemand ook plannen om naar Belgie te gaan aankomende 30juli?
Ik zit nog te twijfelen waar ik ga staan. Bij een mobistar winkel, of Switch (Apple reseller).

Kans dat je bij Mobistar niet geholpen wordt is in mijn ogen kleiner. (het niet klant zijn, het mogelijk moeten kopen van een combinatiepakket etc)

Wat zijn jullie ideeen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

ck2000nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Rekenen blijft soms moeilijk:

Koersen volgens XE.com: 1 GBP = 1.19084 EUR 1 EUR = 0.839747 GBP

iPhone 4 16 GB kost 499.- GBP. Men neme die 499 en dan vermenigvuldigen met (voor het gemak) 1,2. Dan kom je uit op 598,80 EUR.

Vandaar dat ze extra rekenlessen invoeren op de PABO... _/-\o_
Dat sarcastische ondertoontje had je wel weg mogen laten (dat geldt tevens voor je andere bijdehante opmerking). Volgens de koersconverter van GWK kom je dus uit op €546.

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 23-07-2010 13:09 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
lekkere nutteloze discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39

Kju

Superhuuper schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:30:
Ik heb 9 juli een iPhone besteld via apple.fr, afleveren op een vakantieadres in Frankrijk.
20 juli verzonden vanuit HongKong, vandaag onderweg om afgeleverd te worden! :)
...
Dat geeft hoop. Ik heb precies een week later op 16 juli vier iPhones besteld bij Apple FR, worden bij kennissen afgeleverd in Parijs. Volgens Apple nog steeds 5 aug verzenden, 11 aug afleveren. Als ze dat doorzetten kan ik eind volgende week ook richting Parijs. Het is alleen jammer dat mijn kennissen net volgende week niet thuis zijn (er is wel iemand die de pakketjes aanneemt), dus moet ik alsnog wat langer wachten.
Het schijnt dat de UK bestellingen ook meer dan een week eerder worden verzonden.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik heb zojuist via de applestore in Montpellier een bestelling gedaan voor een 16Gb Zwarte uitvoering :) De medewerker zei dat hij met een weekje voorraad verwacht, laat ik nu dan net daar zijn voor vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Kju schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Dat geeft hoop. Ik heb precies een week later op 16 juli vier iPhones besteld bij Apple FR, worden bij kennissen afgeleverd in Parijs. Volgens Apple nog steeds 5 aug verzenden, 11 aug afleveren. Als ze dat doorzetten kan ik eind volgende week ook richting Parijs. Het is alleen jammer dat mijn kennissen net volgende week niet thuis zijn (er is wel iemand die de pakketjes aanneemt), dus moet ik alsnog wat langer wachten.
Het schijnt dat de UK bestellingen ook meer dan een week eerder worden verzonden.
Yup, ik volg alle bestellingen hier een beetje en je ziet steeds meer patroon in de vorm van Shipment date is Delivery date (dus de de levering is een week eerder dan Apple calculeert) Nu maar hopen dat ze dit volhouden.

Dus mensen die via Borderlinx of via kennissen bestelling in FR/UK, plaats jullie Shipment en Delivery dates a.u.b. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door graceful op 23-07-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoefert schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:56:

Hey Stoefert,

Ik ben wel geinteresseerd in de iphone die je hebt gereserveerd voor vandaag:)

kan je me even mailen op kafungchan@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

keanu_ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:25:
Iemand ook plannen om naar Belgie te gaan aankomende 30juli?
Ik zit nog te twijfelen waar ik ga staan. Bij een mobistar winkel, of Switch (Apple reseller).

Kans dat je bij Mobistar niet geholpen wordt is in mijn ogen kleiner. (het niet klant zijn, het mogelijk moeten kopen van een combinatiepakket etc)

Wat zijn jullie ideeen hierover?
Bij beiden zul je in het stof bijten. Bij Switch hadden ze al ettelijke honderden reserveringen en bij vele Mobistar winkels kon je officieus al reserveren + ze hebben altijd een ongelofelijk kleine stock.

[ Voor 0% gewijzigd door 6129(15) op 23-07-2010 14:31 . Reden: Schrijfvoutje opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
graceful schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:23:
[...]

Yup, ik volg alle bestellingen hier een beetje en je ziet steeds meer patroon in de vorm van Shipment date is Delivery date (dus de de levering is een week eerder dan Apple calculeert) Nu maar hopen dat ze dit volhouden.

Dus mensen die via Borderlinx of via kennissen bestelling in FR/UK, plaats jullie Shipment en Delivery dates a.u.b. O-)
Ok, nog even een samenvatting van mijn bestelling via kennissen in FR.
9 juli besteld, verwachtte verzending: 30 juli, verwachtte leverdatum: 6 augustus.
Werkelijk verzonden: 20 juli, vandaag 23 juli onderweg om bezorgd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heb samen met een ander twee iPhone 4 16GB Zwart besteld bij Apple UK op 4 juli.
Vandaag 23 juli is hij aangekomen bij Borderlinx.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Ik kan het nergens vinden, weet iemand welke afmetingen ik moet opgeven en gewicht voor de iPhone bij Borderlinx. Ik vind het wel op de site van Apple maar daar staan niet de afmetingen van de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
Kun je toch gewoon schatten.
20x20x20cm lijkt me wel een reële maat. Is vast wel iets groter dan de doos van de iPhone, maar zal niet zo groot zijn dat het in een andere prijsklasse voor verzending zal vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Het is +/- 0,4 kilo

@Lorefice: Dat klinkt allemaal erg jammerlijk idd.. echter vraag ik me af, of ze wat 'stock' hebben voor niet-reserveerders..

[ Voor 77% gewijzigd door keanu_ op 23-07-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Bedankt. Ik heb het besteld bij Apple, maar hoef dat allemaal pas in te geven bij Borderlinx als zij het pakket hebben ontvangen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
--Christiaan-- schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:02:
Bedankt. Ik heb het besteld bij Apple, maar hoef dat allemaal pas in te geven bij Borderlinx als zij het pakket hebben ontvangen toch?
idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Even vraagje:
Bij Borderlinx moet je aangeven hoeveel de waarde van je pakket is.
Daarmee kom je dan bijna zeker weten de douane niet zomaar door toch?

Of rekent Borderlinx ook gelijk die douane kosten erbij op?

Anders bestel ik denk ik gewoon 2x iPhone 32GB zwart vanuit UK. Ik wil hem namelijk ongeveer 4-6 weken vanaf nu wel hebben.. Was eerst van plan hem in België te halen, maar aangezien je niet kan reserveren denk ik dat ik dan ook minimaal 8 weken moet wachten tot ze weer een beetje op voorraad zijn...
Dan zou UK uiteindelijk toch sneller zijn..

Enige waar je dan mee zit is garantie, als dat een keer nodig is kan er wel een weekendje Londen vanaf ;)

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
theRedDevilNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:24:
Even vraagje:
Bij Borderlinx moet je aangeven hoeveel de waarde van je pakket is.
Daarmee kom je dan bijna zeker weten de douane niet zomaar door toch?

Of rekent Borderlinx ook gelijk die douane kosten erbij op?

Anders bestel ik denk ik gewoon 2x iPhone 32GB zwart vanuit UK. Ik wil hem namelijk ongeveer 4-6 weken vanaf nu wel hebben.. Was eerst van plan hem in België te halen, maar aangezien je niet kan reserveren denk ik dat ik dan ook minimaal 8 weken moet wachten tot ze weer een beetje op voorraad zijn...
Dan zou UK uiteindelijk toch sneller zijn..

Enige waar je dan mee zit is garantie, als dat een keer nodig is kan er wel een weekendje Londen vanaf ;)
De waarde is puur voor het totaal overzicht. Verder zijn er geen invoerrechten binnen de EU, dus douane zul je geen last van hebben zolang je d'r niet stiekem wat drugs bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Douane kosten?
* EWK mompelt iets over vrij verkeer van goederen

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, een vrij domme vraag waarschijnlijk, maar ik ga 'm toch stellen. Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen uit de UK via Borderlinx. De vraag luidt of het OS dan in het Engels zal zijn en of je dit gewoon op de iPhone kan veranderen of moet je het Nederlandse OS erop zetten?

Ooooow, ik schaam me kapot, maar graag antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
iedere iphone heeft alle talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:01:
Goed, een vrij domme vraag waarschijnlijk, maar ik ga 'm toch stellen. Ik sta op het punt een iPhone 4 aan te schaffen uit de UK via Borderlinx. De vraag luidt of het OS dan in het Engels zal zijn en of je dit gewoon op de iPhone kan veranderen of moet je het Nederlandse OS erop zetten?

Ooooow, ik schaam me kapot, maar graag antwoord...
Hehe, ik had de zelfde vraag. Gelukkig kwam ik toen op deze pagina het volgende tegen:
Language support for English (US), English (UK), French (France), German, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Dutch, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil), Portuguese (Portugal), Danish, Swedish, Finnish, Norwegian, Korean, Japanese, Russian, Polish, Turkish, Ukrainian, Hungarian, Arabic, Thai, Czech, Greek, Hebrew, Indonesian, Malay, Romanian, Slovak, Croatian, Catalan and Vietnamese
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit ff duidelijk hebben...
De iPhone is simlockvrij in de online Apple Store van Frankrijk en UK, maar zijn ze ook simlockvrij als je ze hier besteld en ze op gaat halen in London of Parijs?? Op Apple-site (uk) hebben ze namelijk steeds over online kopen = simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:50:
Ik wil dit ff duidelijk hebben...
De iPhone is simlockvrij in de online Apple Store van Frankrijk en UK, maar zijn ze ook simlockvrij als je ze hier besteld en ze op gaat halen in London of Parijs?? Op Apple-site (uk) hebben ze namelijk steeds over online kopen = simlockvrij.
Ja.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

keanu_ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:38:
Het is +/- 0,4 kilo

@Lorefice: Dat klinkt allemaal erg jammerlijk idd.. echter vraag ik me af, of ze wat 'stock' hebben voor niet-reserveerders..
Nauwelijks.

Het is trouwens zeer droevig gesteld met die reserveringen bij Mobistar. Officieel kan je zelfs (nog steeds) niks reserveren of bestellen bij Mobistar maar als je een paar winkels belt zul je merken dat:
  1. Sommige Mobistar Centra zich aan het officiële beleid houden en dus nog niet aan reserveringen of bestellingen doen.
  2. Er Mobistar Centra de mogelijkheid geven tot reservatie voor een 200 EUR op voorwaarde dat je er een accessoirepakket van onbekende waarde bijneemt.
  3. Enkele Mobistar Centra zijn die een random voorschot vragen voor een reservatie en gewoon eerlijk zeggen dat je nog meerde weken na releae zal mogen wachten.
Sorry maar met zo'n mensen doe ik géén zaken. Dat is ronduit bedroevend. Eigenlijk weten ze zelfs niet eens wat het ding hier zal kosten! En maar gek doen met voorschotten. Nee bedankt :/ .

Daarom heb ik een lieve mail gestuurd naar mijn nicht in de UK en gevraagd of zij mijn bestelde iPhone in ontvangst wil nemen én doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
OK ik ga er nu dus twee via BorderLinx halen vanuit UK. Vraagje: Hoe groot moet ik dan de box size en gewicht geven? Voor twee iPhones is het dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een kennis van mijn is tot donderdag in Zuid Frankrijk. Ik heb hem gevraagd te kijken of de Iphone 4 op voorraad te vinden is in een winkel. Hoe groot is die kans? Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Tasminos op 23-07-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 22:34

Lulukai

God's gift to women

Onbestaande

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Jammer. Dacht dat deze misschien wel te vinden is. Ze zijn nu al een tijdje in Frankrijk verkrijgbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Lorefice schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:06:
[...]

Nauwelijks.

Het is trouwens zeer droevig gesteld met die reserveringen bij Mobistar. Officieel kan je zelfs (nog steeds) niks reserveren of bestellen bij Mobistar maar als je een paar winkels belt zul je merken dat:
  1. Sommige Mobistar Centra zich aan het officiële beleid houden en dus nog niet aan reserveringen of bestellingen doen.
  2. Er Mobistar Centra de mogelijkheid geven tot reservatie voor een 200 EUR op voorwaarde dat je er een accessoirepakket van onbekende waarde bijneemt.
  3. Enkele Mobistar Centra zijn die een random voorschot vragen voor een reservatie en gewoon eerlijk zeggen dat je nog meerde weken na releae zal mogen wachten.
Sorry maar met zo'n mensen doe ik géén zaken. Dat is ronduit bedroevend. Eigenlijk weten ze zelfs niet eens wat het ding hier zal kosten! En maar gek doen met voorschotten. Nee bedankt :/ .

Daarom heb ik een lieve mail gestuurd naar mijn nicht in de UK en gevraagd of zij mijn bestelde iPhone in ontvangst wil nemen én doorsturen.
Zelfde problemen als vorig jaar dus. Het is echt triest met die Mobistar gasten, heb medelijden met de Belgen die daaraan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 15-09 21:37
Diamond AT schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:25:
Jammer. Dacht dat deze misschien wel te vinden is. Ze zijn nu al een tijdje in Frankrijk verkrijgbaar toch?

[...]
Ze zijn ook al een tijd in de VS te krijgen toch hebben grote apple stores wel tot 2500 wachtende..

Ik heb zelf de 19e gereserveerd bij Louvre Parijs.
De medewerker vertelde mij dat de wachtijd voor mijn bestelling (32GB zwart) destijds ongeveer 10 dagen zou zijn.

Echter ik ga van zo'n 21 dagen uit... afgaande op gemiddelde wachttijd dit topic.
dangerpaki schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:29:
[...]

Zelfde problemen als vorig jaar dus. Het is echt triest met die Mobistar gasten, heb medelijden met de Belgen die daaraan vast zitten.
Het is inderdaad een beetje vreemde manier van zaken doen daar in België.

Ik woon vlakbij bij de grens dus ga daar de 30 gewoon een gokje wagen. Als het niet is wacht ik wel gewoon tot mijn reservering in Parijs binnen is.

[ Voor 29% gewijzigd door RVE_NL op 23-07-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik ben inmiddels al een aantal advertenties op marktplaats tegen gekomen waar men 1400 euro voor het toestel vraagt. Dat vind ik dus echt overdreven. Ik denk toch dat ik nog maar een half jaar wacht of zo. In ieder geval totdat deze gekte voorbij is. Het gaat eigenlijk nergens over. Niks tegen de rest die er alles voor over heeft om het toestel te bemachtigen. Iedereen veel succes met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
theRedDevilNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:47:
OK ik ga er nu dus twee via BorderLinx halen vanuit UK. Vraagje: Hoe groot moet ik dan de box size en gewicht geven? Voor twee iPhones is het dan he
Je hoeft niks door te geven. Ze berekenen de prijs zelf, de calculator is puur ter indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Heeft iemand het geprobeerd om een iPhone van France Telecom (Orange) mee te nemen en te unlocken? Ik vind het zo vreemd dat het niet schijnt te kunnen en dat ze gelocked zijn en in de Apple store niet...

Of kan het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

Ik zit er heel erg over te denken om een iphone via borderlinx te bestellen, maar vind het wel een beetje eng. Tot zover kan ik nog geen slechte verhalen vinden over Borderlinx.. Iemand hier die het kan afraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
w0w schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:14:
Ik zit er heel erg over te denken om een iphone via borderlinx te bestellen, maar vind het wel een beetje eng. Tot zover kan ik nog geen slechte verhalen vinden over Borderlinx.. Iemand hier die het kan afraden?
als je geen negatieve verhalen kan vinden hier, dan zal ook niemand hem hier afraden of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08 21:39
Ik heb 2x Iphone besteld, een van 16gb om door te verkopen en een van 32gb voor mezelf.

7 juli besteld via borderlinx. Estimated shipment was 28 jul, vandaag (24 juli) verzonden. 30 juli wordt ie verwacht bij borderlinx. Dan krijg ik m denk ik 3 augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]ReneDx schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:22[/message]:
[...]

Gelukkig hebben we CC's waarbij je aankoop beschermd is ;)
Nou, ben wel eens een pakje kwijt geraakt en MASTERCARD weigerde te betalen. Pakje is verzekerd vanaf het moment dat je het in handen hebt. Vanaf nu heb ik het pakje dus altijd in handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bigg Balls schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:12:
Heeft iemand het geprobeerd om een iPhone van France Telecom (Orange) mee te nemen en te unlocken? Ik vind het zo vreemd dat het niet schijnt te kunnen en dat ze gelocked zijn en in de Apple store niet...

Of kan het wel?
Hoezo is dat nou weer vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:25
Heb gister een iPhone 4 in UK besteld, en laat hem via BorderLinx hierheen sturen.
Ben zeer benieuwd want heb net ook al op iPhoneclub verhalen gelezen over leeggestolen doosjes door de DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Nou ik heb hem zonet besteld bij http://store.apple.com/uk.
Verzonden naar BorderLinx, volgens deze methode:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Rachel: Address 1- Unit 7 Maidstone Road
Rachel: Address 2- Borderlinx DHL XXXX XXXX (No slash or dash in between)
Rachel: Address 3- Kingston Business Park
Rachel: City- Milton Keynes
Rachel: Zip- MK10 0BY
Rachel: County- Buckinghamshire
Rachel: Country- United Kingdom
Rachel: Tel- 01908586411
Rachel: 1st Error message-
Rachel: "We are unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue": The address we found is:
Rachel: DHL Express (UK) Ltd
Rachel: Unit 7 Dunfermline Court Kingston
Rachel: MILTON KEYNES
Rachel: Buckinghamshire
Rachel: MK10 0BY"
Rachel: Instruction: Please click on "Re-enter an Address" button and retry to checkout with Same Address.
Rachel: 2nd Error message-
Rachel: "Unfortunately we were unable to verify your shipping address. If you are confident that what you entered is correct, click "Continue" below to proceed. You may also choose to "re-enter an address" by selecting the button below."
Rachel: Instruction: Please click "Continue" below to proceed. The order should go through successfully.

Alleen nog geen bevestiging van Apple zelf ontvangen. Klopt dat dit ook eventjes op zich laat wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
Ja bij mij duurde het ook een uur of zo eerdat ik de bevestigingsemail van Apple kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Bij mij duurde het ook zeker een uur.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

-hier stond onzin

[ Voor 143% gewijzigd door Shiver23 op 24-07-2010 19:47 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Nu heb ik dit topic even nagekeken, maar kon het niet zo vinden;

Ik ga aankomende woensdag naar New York. Aangezien de iPhone daar los goedkoper is (okay, wel met simlock, maar daar waag ik het wel op) wil ik hem wel meenemen. Echter, hoe gaat het reserveren in zijn werk? Ik heb al gebeld met Fifth Avenue maar aan de telefoon laten ze weten geen reserveringen op te nemen. Op Apple.com/retail wordt het mij ook niet duidelijk. En aangezien ik er niet vanuit ga dat ze er ook nog gewoon losse iPhones verkopen wil ik wel graag reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Nog wat extra data mbt levertijden van de iPhone 4 in the UK (Regent Street).
Op 2 juli: 1x iPhone4 16GB & 1x iPhone4 32GB gereserveerd in de winkel.
Op 22 juli kon de gereserveerde 32GB opgehaald worden. De 16GB laat helaas nog even op zich wachten.

Het lijkt erop dat de 32GB minder populair is dan de 16GB waardoor deze sneller geleverd kon worden. Dit zie je ook met de Apple stores in Frankrijk, daarover wordt in dit topic melding gemaakt dat je op sommige dagen zonder reservering een 32GB kon kopen.

Oh, en inderdaad, het is een geweldig toestel. Ik had hiervoor een 3G (4.0.1) en dan is alle snelheid die de iPhone4 biedt een hele verademing. :)

PS: een collega bracht hem gister met zich mee dus ik heb geen Borderlinx data)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
Gody schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:02:
Nog wat extra data mbt levertijden van de iPhone 4 in the UK (Regent Street).
Op 2 juli: 1x iPhone4 16GB & 1x iPhone4 32GB gereserveerd in de winkel.
Op 22 juli kon de gereserveerde 32GB opgehaald worden. De 16GB laat helaas nog even op zich wachten.

Het lijkt erop dat de 32GB minder populair is dan de 16GB waardoor deze sneller geleverd kon worden. Dit zie je ook met de Apple stores in Frankrijk, daarover wordt in dit topic melding gemaakt dat je op sommige dagen zonder reservering een 32GB kon kopen.

Oh, en inderdaad, het is een geweldig toestel. Ik had hiervoor een 3G (4.0.1) en dan is alle snelheid die de iPhone4 biedt een hele verademing. :)

PS: een collega bracht hem gister met zich mee dus ik heb geen Borderlinx data)
zulke conclusies lees ik graag :) 'het lijkt erop dat de 32GB minder populair is .... sneller geleverd'. hopelijk geld deze trend ook voor België ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
me_mrtn schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:24:

Ik ga aankomende woensdag naar New York. Aangezien de iPhone daar los goedkoper is (okay, wel met simlock, maar daar waag ik het wel op) wil ik hem wel meenemen. Echter, hoe gaat het reserveren in zijn werk? Ik heb al gebeld met Fifth Avenue maar aan de telefoon laten ze weten geen reserveringen op te nemen. Op Apple.com/retail wordt het mij ook niet duidelijk. En aangezien ik er niet vanuit ga dat ze er ook nog gewoon losse iPhones verkopen wil ik wel graag reserveren.
Wat is dat toch dat mensen denken dat ie in Amerika los verkocht wordt. Hij wordt alleen met abo verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Er staat bij een aantal winkels dat leverdatum 6 of 7 augustus is. Iemand die toevallig contact heeft gehad met de winkels of dat ook echt zo is ? Mijn iPhone 3GS heeft het mogelijk begeven dus mocht hij echt kapot zijn wil ik zsm een nieuwe !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Extreme smell schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:57:
[...]

Wat is dat toch dat mensen denken dat ie in Amerika los verkocht wordt. Hij wordt alleen met abo verkocht.
Hmm je kan hem volgens mij wel los kopen toch? Alleen zit je dan aan een simlock vast.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
MrBlueEyes schreef op zondag 25 juli 2010 @ 01:59:
[...]

Hmm je kan hem volgens mij wel los kopen toch? Alleen zit je dan aan een simlock vast.
daar ging ik ook van uit, dan zit je nog altijd met een AT&T simlock. en zover ik weet doet AT&T niet aan unlocken, mag je zelf je prijs nog noemen, ze doen het niet.

dus dan moet je sowieso een onofficiële unlock hebben, wat dan weer z'n nadelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
MrBlueEyes schreef op zondag 25 juli 2010 @ 01:59:
[...]

Ik heb het nog even opgezocht en het blijkt idd opeens wel mogelijk om hem los te kopen. (my bad :> )
Voor respectievelijk 599$ voor 16gb en 699$ voor 32gb. Bovendien moet je al AT&T abonnee zijn om er een te kunnen kopen. En voor dit bedrag ben je net zo duur uit om er een uit de UK/BE/IT/FR zonder simlock te halen. Misschien scheelt het je enkele tientjes, maar het feit dat er geen simlock op zit zal het zeker waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

me_mrtn schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:24:

Reserveren kan Alléén in een Apple Store, je kan dan wel kiezen voor pick up in een andere apple store als je wilt. Bij mij duurde dit 6 dagen, dat was helaas te snel want hij moest binnen één dag worden afgehaald. Zo snel was ik niet in NY dus ik ga opnieuw reserveren.
Extreme smell schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:57:
[...]
In de Amerikaanse Apple Stores kan je de iPhone 4 gewoon los kopen voor 599/699$, zit er wel een simlock op maar dat probleem wordt binnenkort verholpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
pposthoorn schreef op zondag 25 juli 2010 @ 04:19:
[...]

In de Amerikaanse Apple Stores kan je de iPhone 4 gewoon los kopen voor 599/699$, zit er wel een simlock op maar dat probleem wordt binnenkort verholpen denk ik.
Ik snap het niet. Ten eerste betaal je volle pond voor een SIM-locked telefoon, wat op zich al van de pot gerukt is, en dan ga je ook nog zitten klooien met hacks om die SIM-lock er af te halen? Voor een paar euro meer (afhankelijk van de wisselkoers) heb je er een die gewoon officieel niet gelockt is. Dan kun je ook gewoon updaten enzo zonder steeds je unlock kwijt te raken, of daar bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Laatst online: 13-09 13:53
Scheelt ong 100 euro + met wat geluk heb je de telefoon gelijk. Bovendien is het jailbreaken (en dus ook unlocken) kinderlijk eenvoudig vandaag de dag. Dat was een heel ander verhaal toen je nog anysim voor unlocks moest gebruiken, en toen zelfs vonden velen het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
hapSnap schreef op zondag 25 juli 2010 @ 07:39:
Scheelt ong 100 euro + met wat geluk heb je de telefoon gelijk. Bovendien is het jailbreaken (en dus ook unlocken) kinderlijk eenvoudig vandaag de dag. Dat was een heel ander verhaal toen je nog anysim voor unlocks moest gebruiken, en toen zelfs vonden velen het geen probleem.
Blijft een feit dat wanneer je gesnapt wordt door de douane, je invoerrechten moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

SnoopThaDoctor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 07:55:
[...]

Blijft een feit dat wanneer je gesnapt wordt door de douane, je invoerrechten moet betalen.
Blijft een feit dat als je hem gewoon in je broekzak doet je daar echt geen last van zult hebben.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
luckyluuk12 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:34:
Ja bij mij duurde het ook een uur of zo eerdat ik de bevestigingsemail van Apple kreeg.
MrBlueEyes schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:11:
Bij mij duurde het ook zeker een uur.
Hm.. Nog steeds niets gekregen, misschien omdat het weekend is? Lijkt me dat je toch een automatische bevestiging moet krijgen of niet? Anders maar even opnieuw bestellen (hopen dat t niet 2x afgeschreven wordt!).
Toen ik mijn bestelling helemaal doorklikte zegmaar, kwam ik uiteindelijk weer gewoon in de apple store 'my account' uit, dit klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

EWK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Blijft een feit dat als je hem gewoon in je broekzak doet je daar echt geen last van zult hebben.
Ik denk dat je die toch uit je zak mag halen als je bij de douane komt. Zij zullen dan ook wel zien: "Oeh, Mr. EWK, wat doet u met een gelockte US iPhone?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Lorefice schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat je die toch uit je zak mag halen als je bij de douane komt. Zij zullen dan ook wel zien: "Oeh, Mr. EWK, wat doet u met een gelockte US iPhone?"
Haha serieus ? Hoevaak heb jij gevlogen ? :>
Last time i checked werkten er noge IQ<80 mensen bij de Douane ;) die zullen het verschil niet zien tussen een locked US iPhone of een EU model !

[ Voor 18% gewijzigd door Bloemstukje op 25-07-2010 11:54 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Laatst online: 14-09 09:00
theRedDevilNL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:36:
[...]

[...]

Hm.. Nog steeds niets gekregen, misschien omdat het weekend is? Lijkt me dat je toch een automatische bevestiging moet krijgen of niet? Anders maar even opnieuw bestellen (hopen dat t niet 2x afgeschreven wordt!).
Toen ik mijn bestelling helemaal doorklikte zegmaar, kwam ik uiteindelijk weer gewoon in de apple store 'my account' uit, dit klopt toch?
Das wel vreemd. Kwam je na het bestellen wel op een pagina uit met informatie over je bestelling?
Ik zou nog wel even wachten en niet nog een keer bestellen, want anders zit je inderdaad misschien met 2 iPhones.
Thank you for shopping at the Apple Online Store
Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.

We apologize for any inconvenience.
Dus je kan momenteel ook niet inloggen met je account en kijken of je order goed geplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Het lange wachten is begonnen. Twintig augustus bij Borderlinx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
hapSnap schreef op zondag 25 juli 2010 @ 07:39:
Jailbreaken is niet zo moeilijk nee. Maar bij een nieuwe firmware zit meestal een nieuwe baseband en die moet altijd even opnieuw gekraakt worden. In de tussentijd kun je niet updaten of moet je moeilijk doen om te zorgen dat die baseband niet meegeupdate wordt. Ik vind 't verdomd veel gezeur om een paar euro uit te sparen.
EWK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Ja, precies, laten we even uitgaan van de situatie waarin je je apparatuur gewoon illegaal het land in smokkelt |:( Invoerrechten zul je vast niet hoeven te betalen maar reken wel even 19% BTW, wil je?

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 25-07-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

SanderPS3 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:53:
[...]

Haha serieus ? Hoevaak heb jij gevlogen ? :>
Last time i checked werkten er noge IQ<80 mensen bij de Douane ;) die zullen het verschil niet zien tussen een locked US iPhone of een EU model !
Genoeg om te weten dat het klootzakken kunnen zijn. Ten eerste zijn zij ook op de hoogte welke goederen populair zijn. Ten tweede kun je het gewoon zien of het ding gelockt is of niet door gewoon even het scherm aan te zetten. Want als je een EU unlocked heb kun je meteen bellen en je bestanden laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
CyBeR schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:44:
[...]

Jailbreaken is niet zo moeilijk nee. Maar bij een nieuwe firmware zit meestal een nieuwe baseband en die moet altijd even opnieuw gekraakt worden. In de tussentijd kun je niet updaten of moet je moeilijk doen om te zorgen dat die baseband niet meegeupdate wordt. Ik vind 't verdomd veel gezeur om een paar euro uit te sparen.

[...]

Ja, precies, laten we even uitgaan van de situatie waarin je je apparatuur gewoon illegaal het land in smokkelt |:( Invoerrechten zul je vast niet hoeven te betalen maar reken wel even 19% BTW, wil je?
Denk je nu dat ik daarvoor speciaal naar NY ga? Hij is gewoon los te koop met simlock en daar gok ik het wel op. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CyBeR schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:44:
En je punt is nu....?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
me_mrtn schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Denk je nu dat ik daarvoor speciaal naar NY ga?
Nee dat is nogal wat duurder dan speciaal ervoor naar Frankrijk of het VK gaan dus dat zou gewoon geld weggooien zijn.
Hij is gewoon los te koop met simlock en daar gok ik het wel op. Bedankt.
Doe wat je niet laten kunt. Als die (maximaal) 100 euro jou het gezeik en het huidige gebrek aan unlock waard is, moet je 't lekker doen. Ik zeg alleen dat ik 't het niet waard vind.
EWK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:47:
[...]

En je punt is nu....?
Illegaal was niet duidelijk genoeg?

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 25-07-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Lorefice schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Genoeg om te weten dat het klootzakken kunnen zijn.
Ehm, die mensen doen gewoon hun werk: illegale invoer tegengaan. Dat het smokkelen van een iPhone illegaal is kun je onterecht vinden, maar dat hebben die 'klootzakken' niet bepaald.

Overigens moet je bovenop de BTW en eventuele invoerrechten (ik weet niet zeker of die op telefoons gelden) ook nog een boete betalen wegens het ontduiken van de aangifte.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Canaria schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:06:
[...]

Ehm, die mensen doen gewoon hun werk: illegale invoer tegengaan. Dat het smokkelen van een iPhone illegaal is kun je onterecht vinden, maar dat hebben die 'klootzakken' niet bepaald.

Overigens moet je bovenop de BTW en eventuele invoerrechten (ik weet niet zeker of die op telefoons gelden) ook nog een boete betalen wegens het ontduiken van de aangifte.
"Kunnen zijn" zei ik erbij. Ik heb niks tegen het feit dat ze illegale invoer tegen gaan. Maar soms zijn ze gewoon niet lief. Heb ooit eens twee flessen prachtige wijn kunnen afgeven in Canada omdat ze het etiket maar wat vaag vonden. Anyway, dat was niet het punt. In het vervolg zal ik beter nuanceren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Canaria schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:06:
[...]

En nog als aanvulling hierop

Mijn neef werkt er en heeft absoluut geen iq heeft van < 80 en geen "klootzak is". Hij heeft keihard moeten studeren om daar te komen en er voor te zorgen dat we geen wildgroei aan illegale verkoop krijgen.

Als Nederlanders willen we de dingen zo goedkoop mogelijk en al moet je het halen in Amerika dan ga je ook nog. Stel voor dat die "klootzakken" er niet waren waren menig Nederlandse winkel naar de "haaien"geweest.

Oja en als ze er niet waren is de kans groot dat je een nep artikel voor echt koop. Ik denk dat we een ieder in zijn waarde moeten laten. Wil je zo graag een Iphone 4 en je haalt hem helemaal in Amerika, denk ik dat je het wel ervoor over hebt om extra kosten te betalen! |:( 8)7

Net wat Canaria zegt ze doen gewoon hun werk.

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 25-07-2010 17:25 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Lorefice schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:32:
[...]

"Kunnen zijn" zei ik erbij. Ik heb niks tegen het feit dat ze illegale invoer tegen gaan. Maar soms zijn ze gewoon niet lief. Heb ooit eens twee flessen prachtige wijn kunnen afgeven in Canada omdat ze het etiket maar wat vaag vonden. Anyway, dat was niet het punt. In het vervolg zal ik beter nuanceren :).
Sorry hoor maar jij wilt gewoon de wet omzeilen en nog met de IPHONE 4 hier landen en vrolijk naar buiten wandelen. Als je het apparaat echt wilt hebben, koop hem voor mij part in "Verweggistan". Zit dan niet te klagen over de wettelijke kosten (lees douane).

Je flessen wijn idem ... ik zal maar met 2 pakken coke komen en zeggen van ooh het vage logo zegt dat het poeder suiker is ..... als ze niet meteen kunnen nagaan wat het is is het terecht dat het wordt weggegooid. Voor hetzelfde geld waren je flessen wijn iets anders. :? :X

[ Voor 16% gewijzigd door Mouse_NL op 25-07-2010 17:28 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Mouse_NL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Sorry hoor maar jij wilt gewoon de wet omzeilen en nog met de IPHONE 4 hier landen en vrolijk naar buiten wandelen. Als je het apparaat echt wilt hebben, koop hem voor mij part in "Verweggistan". Zit dan niet te klagen over de wettelijke kosten (lees douane).
Maar doe nou eens even rustig! Ten eerste importeer ik dat ding niet. Ik heb hem gewoon netjes hier besteld in de EU, de UK meer bepaald. Want ik heb geen zin in smokkel. Ik heb nog nooit aan iemand gevraag ook maar iets of wat voor me mee te smokkelen. Tenzij de waarde onder de 400 EUR en ze zelf niks wilden mee nemen van waar dan ook. Ten tweede heb ik nooit gezegd dat ze <80 IQ hebben, dat was iemand anders. Ten derde, relativeer eens, ik heb ondertussen ook ingezien dat ik de term 'klootzak' verkeerd had gekozen (zie mijn reply op Canaria) en dat ik wat beter en vriendelijker kon nuanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 22:34

Lulukai

God's gift to women

Mouse_NL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:16:
[...]

Mijn neef werkt er en heeft absoluut geen iq heeft van < 80 en geen "klootzak is". Hij heeft keihard moeten studeren om daar te komen en er voor te zorgen dat we geen wildgroei aan illegale verkoop krijgen.
Dan heeft ie wel iets verkeerd gedaan hoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Dit gaat helemaal nergens naartoe.. Dit topic is niet bedoeld om je gelijk te krijgen in een discussie. Anders wisselen jullie even mailadressen/telefoonnummers uit en gaan dan verder bakkelijen...

Om terug on topic te gaan.
Wie gaat er 30 juli ook naar belgie, en wlke mobistar wordt het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:50
keanu_ schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:03:
Dit gaat helemaal nergens naartoe.. Dit topic is niet bedoeld om je gelijk te krijgen in een discussie. Anders wisselen jullie even mailadressen/telefoonnummers uit en gaan dan verder bakkelijen...

Om terug on topic te gaan.
Wie gaat er 30 juli ook naar belgie, en wlke mobistar wordt het bij jullie?
Ik ga vanuit Roosendaal richting Antwerpen rond een uur of half 6, 7 uur daar en dan richting Meir.

Op hoop van zegen dan... Lijkt me dat ik er dan hopelijk wel 1 kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor hoeveel zou je een iPhone 16GB en 32GB simlockvrij kunnen verkopen? Met al die oplichters op internet kan ik dit moeilijk inschatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Ik wilde wel naar Mobistar op de 30e, maar heb bij diverse Mobistar shops geinformeerd en iedere shop krijgt de 30e maar zo'n 15 a 20 iPhones. Aangezien ik geen zin heb om m'n tentje op te zetten, en dan ook nog de pech hebben om bij een verkeerde Mobistar winkel te staan die bijv. aan voorinschrijving doet of alleen aan Vlaamse klanten verkoopt heb ik 'm toch maar in de UK besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Hallo,

Mijn oom woont toevallig in Canada en ga hem denk ik daar halen i.c.m. het Vodafone abonnement van de tvgids. Hoe zit dat met importeren. Kan ik hem dat pakketje gewoon laten opsturen hier naartoe + verzekering natuurlijk. Of moet hij de Iphone uit de doos halen en dan zo los opsturen? Met de inhoud van de originele doos ofcours. I.v.m. de douane die nog wel eens je pakketjes doorsnuffelt voor btw enz.
Alvast super bedankt!

P.s. ik had al gezocht maar kon niks vinden in deze thread hier over.

Men

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:55:
voor hoeveel zou je een iPhone 16GB en 32GB simlockvrij kunnen verkopen? Met al die oplichters op internet kan ik dit moeilijk inschatten
Is inderdaad lastig: hoeveel wil iemand extra betalen om niet zelf moeite te hoeven doen om zo'n geval uit of in een simlockvrij land te gaan halen. Ik vind alles boven de 800 euro voor een 16GB (32GB 100 euro meer) behoorlijk pittig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Daniel schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:45:
[...]

Is inderdaad lastig: hoeveel wil iemand extra betalen om niet zelf moeite te hoeven doen om zo'n geval uit of in een simlockvrij land te gaan halen. Ik vind alles boven de 800 euro voor een 16GB (32GB 100 euro meer) behoorlijk pittig worden.
Maar wanneer je kijkt naar de geboden prijzen bieden mensen toch vaak wel een kleine 1000+ voor een 32GB ;)
Maargoed, dit is natuurlijk maar de vraag of dit ook nog gebeurt wanneer hij eenmaal in NL uit is... En ik zou er rekening mee houden dat er wellicht een 'iPhone 4.1' komt met een kleine verbetering van het antenneprobleem (misschien geleidende rand van ander soort metaal). Dat is alleen een speculatie van mijzelf hoor :P

Trouwens: Ik was gister vergeten om de order nog te 'verifiëren', daarom had ik denk ik geen bevestiging. Toen ik weer naar de store ging stonden de 2 iPhones nog gewoon in mn basket :9
Nu opnieuw besteld vandaag, nog geen bevestigingsmail maar ze staan in de store wel bij mn Account> Orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
theRedDevilNL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:51:
[...]

Maar wanneer je kijkt naar de geboden prijzen bieden mensen toch vaak wel een kleine 1000+ voor een 32GB ;)
Maargoed, dit is natuurlijk maar de vraag of dit ook nog gebeurt wanneer hij eenmaal in NL uit is... En ik zou er rekening mee houden dat er wellicht een 'iPhone 4.1' komt met een kleine verbetering van het antenneprobleem (misschien geleidende rand van ander soort metaal). Dat is alleen een speculatie van mijzelf hoor :P

Trouwens: Ik was gister vergeten om de order nog te 'verifiëren', daarom had ik denk ik geen bevestiging. Toen ik weer naar de store ging stonden de 2 iPhones nog gewoon in mn basket :9
Nu opnieuw besteld vandaag, nog geen bevestigingsmail maar ze staan in de store wel bij mn Account> Orders :)
Kunnen ze nooit te snel mee komen met zo'n iPhone 4.1 denk ik. Dan krijg je enorm veel klachten van de huidige iPhone4 gebruikers lijkt mij. Zullen ze toch wel 6 maanden mee moeten wachten ofzo. Of pas toepassen in de iPhone 4S ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Kan iemand hier bevestigen of je een AT&T micro simkaart bij je iPhone krijgt als je hem in een US Apple Store koopt zonder contract?

Zo niet, hoe actiever je hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:10
pposthoorn schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:14:
Kan iemand hier bevestigen of je een AT&T micro simkaart bij je iPhone krijgt als je hem in een US Apple Store koopt zonder contract?

Waarschijnlijk niet, want je wilt je eigen simkaart er in steken. Wel is het zo dat hij een simlock van AT&T heeft, maar dat was hopelijk wel duidelijk.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik kan bevestigen dat je er geen AT&T micro simkaart bij krijgt. Hoe ik de telefoon moet activeren ben ik zelf nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk moet het wel lukken met een geknipte AT&T prepaid kaartje. Over enkele dagen kan ik er meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Naar een AT&T winkel gaan en vragen om een micro-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Gewoon een prepaidkaartje kopen idd. In UK kreeg ik er zelfs gratis een O2 kaartje bij zonder tegoed en werd deze in de Apple store even geactiveerd hiermee. Daar was het niet eens nodig, want die was simlockvrij, maar de verkoper wist ook wel dat we er mee wilden spelen op de terugweg. Aardige en behulpzame mensen hoor bij Apple stores :) (In tegenstelling tot bij veel APR's)
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:55:
Je kunt ze in NL bij gespecialiseerde importeurs kopen voor 899 en 999. (http://www.iphoneservicepoint.nl/)

Zelf kun je misschien iets meer hanteren, aangezien je ze direct kunt leveren.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 26-07-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Check dit! :D

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Als er iemand tussen nu en zaterdag naar de Apple Store in het Louvre gaat, zou ik het fijn vinden als ik kon meerijden. Ik betaal uiteraard mee aan de benzine kosten. Mijn toetsel heeft een DOA, dus deze moet worden omgeruild. Ik baal als een stekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoefert schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:33:
Als er iemand tussen nu en zaterdag naar de Apple Store in het Louvre gaat, zou ik het fijn vinden als ik kon meerijden. Ik betaal uiteraard mee aan de benzine kosten. Mijn toetsel heeft een DOA, dus deze moet worden omgeruild. Ik baal als een stekker!
Als die reserveringen die je hebt deze week ook vrijkomen kun je meerijden, moet toch die kant op dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Stoefert schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:33:
Dat vind ik juist het nadeel als je iets koopt in het buitenland. Je moet gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht :(. Was beter geweest dat je hem hier ergens kon inleveren voor de garantie

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
pposthoorn schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:14:

Je schijnt het te kunnen doen met een 'phonebook sim card'; dit is blijkbaar een universeel soort simkaart die je bij de beter gesorteerde electronicawinkel kunt kopen en die bedoeld is om contacten via de simcard van de ene naar de andere telefoon over te zetten.
Meer info http://www.machoe.com/585...-4-3gs-and-3g-unlock.html
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.