Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mooie review wel!
Over die sms-counter, dat is ook lastiger te implementeren. In een sms-bericht dat uit meerdere sms'jes bestaat zit vanaf het tweede bericht wat overhead om de sms'jes aan elkaar te koppelen, dat gebeurt pas op het ontvangende toestel en niet op de sms-centrale namelijk (als het tenminste niet gewijzigd is inmiddels).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
hmmzz, ben nu bezig met het editen van de info.plist van Imovie.. heb het aangepast en itunes is nu aant synchronisere :P hopen dat het werkt.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:03:
[...]

Ok, die zit er niet op in de UK dan.

Gelukkig.. ik wil echt geen stickers op mn iPhone :X Tis verdomme geen Windows Mobile.

Hoop dat ie er makkelijk afkomt voor jullie...
Op de iPhone wel, maar ik had op kantoor ook 60 iPod touches waar 'ie op zit en daarop is 't echt onmogelijk om dat te doen zonder lijmresten achter te laten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, lelijke oplossing :/
Ze hadden die waarschuwing beter op de beschermfolie van de backcover kunnen drukken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Zijn er meer mensen die twijfelen tussen een iPhone 4, en een thetering combo van iPad en een simpel nokiaatje?

Ik vind het zo kut dat je altijd dan zo een duur telefoontje op zak hebt. Plus dat gewoon internet op een iPad superieur is ten opzichte van zo klein schermpje. Oftewel zijn er nog andere zaken waarom mensen een iPhone boven een iPad prefereren?

Heb nu een Macbook Pro en een iPhone 3G, en zit te denken aan een iPhone 4, maar voor het geld kan ik ook een een iPad en een nokiatje kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Flappiewappie op 29-06-2010 12:42 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Nope daar twijfel ik niet over.
Heb een iMac, MacBook, iPad, iPod touch en iPhone 3G. En toch wil ik de iPhone 4 omdat ik de iPad niet altijd bij heb en wel altijd m'n iPhone bij heb. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
We gaan je natuurlijk niet helpen met warez :/

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2010 13:05 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Daarvoor mag je een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) i.p.v. reageren in het topic :)

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Ik vind de vergelijking tussen een iPhone en een iPad nogal raar. Een iPhone past in mn zak, een iPad niet. Voor iets dat ik altijd bij me wil hebben is de keuze dus snel gemaakt.

Daarnaast is een iPad voor mij sowieso niet nuttig. Ik heb een MBP en zie mezelf niet een beperkt apparaat als een iPad pakken als ik ook een volledige desktop open kan klappen.

Dus voor mij geen iPad, maar iPhone + MBP.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:28:
Ik vind de vergelijking tussen een iPhone en een iPad nogal raar. Een iPhone past in mn zak, een iPad niet. Voor iets dat ik altijd bij me wil hebben is de keuze dus snel gemaakt.

Daarnaast is een iPad voor mij sowieso niet nuttig. Ik heb een MBP en zie mezelf niet een beperkt apparaat als een iPad pakken als ik ook een volledige desktop open kan klappen.

Dus voor mij geen iPad, maar iPhone + MBP.
Ik heb nu alle 3 en de iPhone gebruik ik vanwege de online-data onderweg en de kleine form-factor... de iPad op het werk en thuis. De iPad heeft duidelijk een mooier scherm dan m'n macbook pro + je pakt 'em er veel sneller even bij, prachtige boeken en tijdschriften om te lezen en zowiezo leest een groot scherm dan prettiger dan de iPhone. De Macbook gebruik ik dan weer voor programmeren, m'n fotografie en zaken als het even nodig hebben van Windows. Die 3 zijn voor mij idd meer dan voldoende, de iPad is een echt gadget, maar nevertheless heeft het zeker z'n (gemaks)doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Nog niet veel over gelezen hier: wat zijn jullie ervaringen met de batterijduur en eventuele krasjes op de achterkant van de Iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Batterij: super, beter dan mn 3GS
Krasjes: geen last van, hij lijkt niet heel makkelijk te krassen, maar los in je zak of tas doen samen met je sleutels ofzo blijft natuurlijk een slecht idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hier een filmpje dat geschoten en gemonteerd is met de nieuwe iPhone:
http://vimeo.com/12819723?hd=1
Ziet er erg mooi uit zeg!

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 29-06-2010 14:19 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alliems
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07-2023
dat is geen iphone kijk maar op op 0:28 daar zie de schaduw van een camera geen iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Naar aanleiding van alle meldingen over de ontvangst problemen met de iPhone 4 heb ik hetzelfde geprobeerd op mijn 3GS. En verhip ik verlies ook ontzettend veel bereik (Van vol naar 1 streepje) en 3g. Haal ik mijn hand uit die hoek weg dan klimt het bereik weer omhoog en krijg ik ook weer 3g.

Hebben andere mensen hier ook last van? (dit verklaart voor mij namelijk waarom ik soms erg veel ontvangst problemen heb, op plekken waar ik dit niet altijd heb).

Ik heb de telefoon namelijk vooral in mijn linkerhand vast. (ik ben rechtshandig, maar doe handelingen anders dan schrijven/tekenenen/muizen vooral met mijn linkerhand) Op het moment dat ik dit dus doe veroorzaakt dit bijna identieke problemen als bij de iPhone4.

Ben benieuwd of andere dit kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

alliems schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:36:
dat is geen iphone kijk maar op op 0:28 daar zie de schaduw van een camera geen iphone
Of dat is de houder die ze hebben gebruikt om de iPhoen op te bevestigen.
Ik vind het een beetje een erg vage schaduw om meteen te roepen dat het oplichting is. Over een paar dagen willen ze een behind the scenes uitbrengen. Eens kijken wat daarop te zien valt.
Jorde89 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:39:
Naar aanleiding van alle meldingen over de ontvangst problemen met de iPhone 4 heb ik hetzelfde geprobeerd op mijn 3GS. En verhip ik verlies ook ontzettend veel bereik (Van vol naar 1 streepje) en 3g. Haal ik mijn hand uit die hoek weg dan klimt het bereik weer omhoog en krijg ik ook weer 3g.

Hebben andere mensen hier ook last van? (dit verklaart voor mij namelijk waarom ik soms erg veel ontvangst problemen heb, op plekken waar ik dit niet altijd heb).

Ik heb de telefoon namelijk vooral in mijn linkerhand vast. (ik ben rechtshandig, maar doe handelingen anders dan schrijven/tekenenen/muizen vooral met mijn linkerhand) Op het moment dat ik dit dus doe veroorzaakt dit bijna identieke problemen als bij de iPhone4.

Ben benieuwd of andere dit kunnen bevestigen.
Ik heb nadat ik mijn 3GS geupdate heb ook eens geprobeerd of ik hier last van heb. Maar hoe ik mijn telefoon ook vasthoud (ook met twee handen helemaal omsloten) krijg ik geen enkel streepje minder.

[ Voor 54% gewijzigd door fsfikke op 29-06-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
alliems schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:36:
Ik zie een schaduw. Dat kan prima een iPhone zijn op een stand. Of dacht je dat iemand dat ding de hele tijd in zn hand had? :+

Aan de kwaliteit van de video te zien is het ook een iPhone. Je ziet dat ie moeite heeft met wisselende licht-omstandigheden.

Binnenkort komt de making of overigens, dus kun je het gewoon zien :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:42:
[...]

Ik zie een schaduw. Dat kan prima een iPhone zijn op een stand. Of dacht je dat iemand dat ding de hele tijd in zn hand had? :+
Volgens mij is dat de schaduw van de trein zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
loeberce schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Ik ken de app die jij bedoelt niet, maar kan me voorstellen dat deze overbodig is door de folder functionaliteit van iOS4. Daar kun je mappen maken door een icoon te verslepen op een ander icoon waarna iOS4 vanzelf een folder maakt.
haha dom van mij 8)7 was nog niet zo bekend met OS4 dus dacht dat je alleen met 'hulpgrpn.' (de standaard app die bij OS4 komt te staan) die mappen kon maken :)
maar ben er inmiddels achter dat je ze op elkaar kan slepen idd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:13
mijn iPhone 3G gaat na meer dan een jaar nog met 3G constant aan maximaal 3,5 - 4 uur mee en zonder 3G zo'n 5,5 - 6 uur maximaal mee. Hoe is dit met de iPhone 4? Vergelijkbaar of echt stukken beter. Ik bedoel 6 uur 3G en 8 uur zonder 3G is al heel wat voor mij.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

ZIjn er al accessoires voor de nieuwe iPhone 4 te vinden?
Ik doel dan voornamelijk op mooie covers zoals je die van SwitchEasy en Sena had?
Op de site van SwitchEasy werd met geen woord gerept over de iPhone 4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Alekz87 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:49:
mijn iPhone 3G gaat na meer dan een jaar nog met 3G constant aan maximaal 3,5 - 4 uur mee en zonder 3G zo'n 5,5 - 6 uur maximaal mee. Hoe is dit met de iPhone 4? Vergelijkbaar of echt stukken beter. Ik bedoel 6 uur 3G en 8 uur zonder 3G is al heel wat voor mij.
wat moet je echt iedere 4 uur je telefoon opnieuw opladen ?? Wat doe je er allemala mee joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ pluisje: hij bedoelt gebruikstijd, niet de standbytijd, ga ik vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:49:
De batterijduur van de iPhone 4 is uitstekend. Ik haalde gisteren/eergisteren 1 dag en 16 uur standby en ruim 8 uur gebruik met nog 25% over. Het gebruik bestond voornamelijk uit internetten / apps met wifi en 3G aan ( & pushmail en push notificaties).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Wilf schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:14:
@ pluisje: hij bedoelt gebruikstijd, niet de standbytijd, ga ik vanuit.
ik schrok al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ruben1992 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:
[...]

haha dom van mij 8)7 was nog niet zo bekend met OS4 dus dacht dat je alleen met 'hulpgrpn.' (de standaard app die bij OS4 komt te staan) die mappen kon maken :)
Ik ken die hele app niet die jij bedoelt. Kreeg ik niet bij update van mn 3GS naar iOS4 en zat ook niet standaard op mn 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:27:
[...]

Ik ken die hele app niet die jij bedoelt. Kreeg ik niet bij update van mn 3GS naar iOS4 en zat ook niet standaard op mn 4.
De default home screen van iOS 4 heeft een aantal apps (stocks, weather, compass, meen ik) in een Folder 'Utilities' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Maar wat heeft dat met het maken van mappen te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ruben1992 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:
[...]

Nog nooit van dat programma gehoord. Google kan daar ook niks over vinden. Zit ook niet standaard bij iOS4, ook niet bij de beta's, weet je zeker dat het over een iPhone gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb zojuist ook een 2e hands Iphone 3Gs toestel op markplaats gekocht, dit in combinatie met mijn huidige T-mobile Abonnement, zonder internet. Nu is het zo, dat buitenshuis het toestel gewoon verbinding maakt met 3g of edge, in iedergeval is het mogelijk dat ik altijd internet heb, met whatsapp haalt ie altijd gewoon berichten op.

Hoe zet ik dit uit? Ik heb bij instelling 3g al uit gevinkt staan.

Kunnen jullie mij zsm helpen? Aangezien ik zaterdag naar Spanje ga. En anders wordt het wel een erg duur grapje.

greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:54:
Maar wat heeft dat met het maken van mappen te maken? :P
Niks, daarom de verwarring waarschijnlijk :P
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:20:
Beste mensen,

Ik heb zojuist ook een 2e hands Iphone 3Gs toestel op markplaats gekocht, dit in combinatie met mijn huidige T-mobile Abonnement, zonder internet. Nu is het zo, dat buitenshuis het toestel gewoon verbinding maakt met 3g of edge, in iedergeval is het mogelijk dat ik altijd internet heb, met whatsapp haalt ie altijd gewoon berichten op.

Hoe zet ik dit uit? Ik heb bij instelling 3g al uit gevinkt staan.

Kunnen jullie mij zsm helpen? Aangezien ik zaterdag naar Spanje ga. En anders wordt het wel een erg duur grapje.

greets!
In Spanje kun je 'Data Roaming' gewoon uitzetten. Dan gebruikt 'ie geen internet terwijl je in het buitenland zit. Als je update naar iOS 4.0 kun je dat voor Nederland ook doen met de instelling 'Cellular Data' (waarvan ik niet weet hoe 'ie in het Nederlands heet). Ze zitten beide onder Settings -> General -> Network.

[ Voor 69% gewijzigd door CyBeR op 29-06-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:39
Hebben meer mensen ook problemen met het pairen van bluetooth? Het lukt wel te pairen met de tomtom carkit. Maar mijn Macbook Pro wil niet meer pairen. De MBP ziet de iPhone wel. Andersom niet. Als de MBP gaat pairen zie je op de iPhone wel de melding dat de MBP wil pairen, maar als je dan op ok drukt geven MBP & iPhone uiteindelijk een foutmelding. Reboot van zowel iPhone als MBP helpen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:25:
[...]

Niks, daarom de verwarring waarschijnlijk :P

[...]

In Spanje kun je 'Data Roaming' gewoon uitzetten. Dan gebruikt 'ie geen internet terwijl je in het buitenland zit. Als je update naar iOS 4.0 kun je dat voor Nederland ook doen met de instelling 'Cellular Data' (waarvan ik niet weet hoe 'ie in het Nederlands heet). Ze zitten beide onder Settings -> General -> Network.
Bij algemeen>netwerk zie ik nu een knopje waar je Mobiele data mee kunt uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:46:
[...]

Bij algemeen>netwerk zie ik nu een knopje waar je Mobiele data mee kunt uitzetten.
Die ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
CyBeR schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:53:
[...]

De default home screen van iOS 4 heeft een aantal apps (stocks, weather, compass, meen ik) in een Folder 'Utilities' staan.
precies :') in het nederlands staat er dan hulpgrpn. ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Vreemd verschijnsel hier. De Iphone 4 van mijzelf en die van mijn vrouw werken niet met de Belgische Sims van resp. Proximus en Mobistar. Als ik er een Nederlandse sim in schuif dan werkt hij perfect maar met geen enkele Belgische sim. :/

De simkaartjes zijn trouwens kleiner geknipt maar werken met adapterje wel gewoon in mijn oude 3G en 3GS.

Geen idee waar het aan ligt! En kan er weinig van vinden via google... Iemand die me verder kan helpen?

[ Voor 13% gewijzigd door Jpjedi op 29-06-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Jpjedi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:55:
De Iphone 4 van mijzelf en die van mijn vrouw werken niet met de Belgische Sims van resp. Proximus en Mobistar.
simlock? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Er zijn geen Nederlands-gelockte iPhone 4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Enige dat ik me kan bedenken is dat de sims niet goed geknipt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ze werken wel in de oude gsm's met een adaptertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke melding krijg je? Wordt de simkaart wel herkend of krijg je pas na het invoeren van de pincode een melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
"No simcard installed" is de melding. Eerste keer was het dezelfde melding alsof het een gelockte telefoon zou zijn. Echter nu 2 NL sims geprobeerd zonder problemen maar geen enkele Belgische werkt.

Het is een UK toestel.

Beats me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Ik heb exact hetzelfde met mijn telefoon.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jpjedi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:25:
Ze werken wel in de oude gsm's met een adaptertje..
Dat zegt niet zoveel natuurlijk.
Snippertje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:47:
[...]

Ik heb exact hetzelfde met mijn telefoon.
Ik heb het alleen heel soms, bijvoorbeeld als ik in bed lig, om een of andere reden. Normaliter kan ik het niet reproduceren (nu hier op werk bijvoorbeeld).

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:22:
[...]

Dat zegt niet zoveel natuurlijk.
Nou daarmee bevestig ik toch dat de sims wel werken in principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jpjedi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Nou daarmee bevestig ik toch dat de sims wel werken in principe?
Ja, in een normale sim-slot, je bevestigt ook dat ze _niet_ werken in een micro-sim slot.

Het kan ook zijn dat de sims van die providers om een of andere reden niet geschikt zijn om te knippen (misschien gebruiken zij wel het stukje koper dat je eraf moet knippen bijvoorbeeld).

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:22:
Ik heb het alleen heel soms, bijvoorbeeld als ik in bed lig, om een of andere reden. Normaliter kan ik het niet reproduceren (nu hier op werk bijvoorbeeld).
Heel raar, ik heb het even getest terwijl iemand mij belt. Eerst zie je de streepjes langzaam wegvallen tot 1. (zonder kwaliteit verlies van het gesprek.) Vervolgens komen alle balkjes terug en krijg je ze ook niet meer weg :? Dus blijven het er gewoon 5. Gesprek blijft verder gewoon goed. Alle manieren vast gepakt maar blijft goed. Lijkt dus een probleem, dat geen probleem is. De gesprekken blijven gewoon goed. Zal het nog wel een paar x proberen. Heb helaas geen camera om het vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 26-08 07:38
Jpjedi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:37:
"No simcard installed" is de melding. Eerste keer was het dezelfde melding alsof het een gelockte telefoon zou zijn. Echter nu 2 NL sims geprobeerd zonder problemen maar geen enkele Belgische werkt.

Het is een UK toestel.

Beats me!
Je moet eens kijken naar de vorm van de chip zelf, die durft wel anders te zijn.
Zeer veel mensen in Belgie hebben trouwens nog een "oude" simkaart, dat zou het probleem ook wel eens kunnen zijn, want de providers ruilen deze niet pro-actief om. Als je een winkel binnengaat en je vraagt erom doen ze dat wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Ja, in een normale sim-slot, je bevestigt ook dat ze _niet_ werken in een micro-sim slot.

Het kan ook zijn dat de sims van die providers om een of andere reden niet geschikt zijn om te knippen (misschien gebruiken zij wel het stukje koper dat je eraf moet knippen bijvoorbeeld).
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Lijkt me erg sterk want er is gewoon niet in het metaal geknipt. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het aan het knippen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je niet in het metaal hebt geknipt heb je sowieso niet helemaal juist geknipt. Je hoort hier namelijk een stuk vanaf te knippen :P

Edit: zie dat het een beetje afhankelijk is van de sim die je hebt. Hier in NL hebben we meestal de grotere ronde.

Kun je een foto posten van je geknipte sims?

Even googlen levert dit op:
Ik had zelf zo'n soort simkaart van Vodafone:
http://www.vnemart.com.vn/images/products/simcard5.psd.jpg

Daar kun je zoals je ziet niet zonder een stuk afknippen van het metaal (het gedeelte dat je uit moet knippen verandert namelijk niet)

[ Voor 92% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net ook mijn iPhone 4 opgehaald, hier in de AT&T winkel (in the middle of nowhere) hadden ze om 11:00 nog een hele berg voorraad. Dus mijn pre-order meteen maar geannuleerd :)

Ben 'm nog aan het restoren, maar tot zo ver ben ik al erg onder de indruk van het beeldscherm, erg scherp en helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
memento__mori schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:30:
[...]

Je moet eens kijken naar de vorm van de chip zelf, die durft wel anders te zijn.
Zeer veel mensen in Belgie hebben trouwens nog een "oude" simkaart, dat zou het probleem ook wel eens kunnen zijn, want de providers ruilen deze niet pro-actief om. Als je een winkel binnengaat en je vraagt erom doen ze dat wel gratis.
Verrek.. ik heb een ronde vorm van het koperen plaatje terwijl de NL sim veel ouder is maar vierkant van vorm. hmmm ga toch eens langs bij de providers.

Thanks, goede tip wellicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ainnir schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:36:
Net ook mijn iPhone 4 opgehaald, hier in de AT&T winkel (in the middle of nowhere) hadden ze om 11:00 nog een hele berg voorraad. Dus mijn pre-order meteen maar geannuleerd :)

Ben 'm nog aan het restoren, maar tot zo ver ben ik al erg onder de indruk van het beeldscherm, erg scherp en helder!
Kun je hem al unlocken of woon je in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:38:
[...]

Kun je hem al unlocken of woon je in de US?
Ik woon in de US. Heb mijn bestaande abo (met 3GS) verlengd en $199 voor de 4 betaald :)

EDIT: Het kan aan mijn oude 3GS liggen, maar ik merk enorm verschil in snelheid tussen de 3GS en 4 (beide iOS4). Programma's starten een stuk sneller op, alles loopt meer vloeiend. En vooral authenticatie van mailservers is stukken sneller..

[ Voor 32% gewijzigd door Ainnir op 29-06-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:32:
Als je niet in het metaal hebt geknipt heb je sowieso niet helemaal juist geknipt. Je hoort hier namelijk een stuk vanaf te knippen :P

Edit: zie dat het een beetje afhankelijk is van de sim die je hebt. Hier in NL hebben we meestal de grotere ronde.

Kun je een foto posten van je geknipte sims?

Even googlen levert dit op:
Ik had zelf zo'n soort simkaart van Vodafone:
http://www.vnemart.com.vn/images/products/simcard5.psd.jpg

Daar kun je zoals je ziet niet zonder een stuk afknippen van het metaal.
Dan ben je niet helemaal juist geïnformeerd want ik heb de Nederlandse sims wel aan het werk zonder in het metaal te knippen.

Links mijn proximus sim en rechts mijn Nederlandse Vodafone sim:

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/sims.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

cyber, hoedje, bosmonster, snippertje, etc, jullie hebben allemaal een iPhone4, ik ben even vergeten wie van jullie wel en wie niet last had van dat probleem met die antenne. maarre, kunnen jullie bevestigen in hoe verre het helpt als je het afplakt met plakband (of een "shield" te plakken aan de zijkant)? ik lees daar gemengde dingen over nml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Jpjedi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:46:
[...]

Dan ben je niet helemaal juist geïnformeerd want ik heb de Nederlandse sims wel aan het werk zonder in het metaal te knippen.

Links mijn proximus sim en rechts mijn Nederlandse Vodafone sim:

[afbeelding]
Die linker is niet goed geknipt. Dat je vodafone sim wel werkt is omdat dat een ander type SIM is waarbij je inderdaad net niet door het metaal hoeft te knippen. Die heeft precies aan de andere kant van waar je door het metaal had moeten knippen twee extra contact pads, en daardoor aan de andere kant geen losse 'padding'. Die andere heeft dat wel.

De foto is Nogal Blurry, maar die Proximus sim ziet ongeveer hetzelfde uit als mijn Vodafone SIM. Die had je zo moeten knippen:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4025/4717163570_7dbe7d655d_z.jpg

Ook een stuk door 't metaal heen, dus. Anders klopt de uitlijning van de contact pads niet meer.

[ Voor 39% gewijzigd door CyBeR op 29-06-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
CyBeR schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:48:
[...]

Die linker is niet goed geknipt. Dat je vodafone sim wel werkt is omdat dat een ander type SIM is waarbij je inderdaad net niet door het metaal hoeft te knippen.

De foto is Nogal Blurry, maar die Proximus sim ziet ongeveer hetzelfde uit als mijn Vodafone SIM. Die had je zo moeten knippen:

[afbeelding]

Ook een stuk door 't metaal heen, dus. Anders klopt de uitlijning van de contact pads niet meer.
Verrek,

Ik heb zelfs een template gebruikt

Bedankt in ieder geval want de mijne is inderdaad anders geknipt! :/

Maar dat valt op te lossen, gelukkig lijkt het alsof we het probleem hebben gevonden.

Edit: beide toestellen werken nu ! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:47:
cyber, hoedje, bosmonster, snippertje, etc, jullie hebben allemaal een iPhone4, ik ben even vergeten wie van jullie wel en wie niet last had van dat probleem met die antenne. maarre, kunnen jullie bevestigen in hoe verre het helpt als je het afplakt met plakband (of een "shield" te plakken aan de zijkant)? ik lees daar gemengde dingen over nml...
Ik heb het niet geprobeerd en ga het ook niet proberen omdat de service nooit helemaal wegvalt en ik geen kwaliteitsverlies in gesprekken merk, zie daarvoor ook mijn andere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:47:
Volgens mij zit het probleem in zn geheel niet in het verbinden van de antennes, maar gewoon in het afschermen van het onderste deel van de iPhone. Met alleen verbinden van de antennes heb ik uberhaupt nog nooit problemen gehad, zelfs niet als ik het met een stukje metaal deed :P

Daarnaast hebben mensen met iOS4 en oudere iPhones hetzelfde probleem ondervonden als ze de iPhone afschermen, wat voor mij bevestigt dat het gewoon een software-issue is, zoals Apple zelf ook zegt.

@CyBeR: zo heb ik hem idd ook geknipt, volgens de template.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Ik vraag me af of de nieuwe lading iphone 4's 'gefixt' is. Ik heb net de zogenaamde deathgrip uitgeprobeerd, met gemiddeld het volgende resultaat:
00:20 van 5 naar 4 bars
00:35 van 4 naar 3 bars
01:25 van 3 naar 4 bars
01:30 van 4 naar 5 bars
En blijft dan ook op volle sterkte, hoe ik het ding ook vasthoud. Heb geen enkele dropped calls gehad, en ik zit hier echt in the middle of nowhere. Met mijn 3GS kreeg ik nooit 5 bars hier.

Specs:
Version 4.0 (8A293)
Model MC608LL
Firmware 01.59.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Snippertje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:58:
[...]

Ik heb het niet geprobeerd en ga het ook niet proberen omdat de service nooit helemaal wegvalt en ik geen kwaliteitsverlies in gesprekken merk, zie daarvoor ook mijn andere post.
Excuses, ben een paar dagen weg geweest en de topic niet helemaal gevolgd.
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:59:
[...]

Volgens mij zit het probleem in zn geheel niet in het verbinden van de antennes, maar gewoon in het afschermen van het onderste deel van de iPhone. Met alleen verbinden van de antennes heb ik uberhaupt nog nooit problemen gehad, zelfs niet als ik het met een stukje metaal deed :P

Daarnaast hebben mensen met iOS4 en oudere iPhones hetzelfde probleem ondervonden als ze de iPhone afschermen, wat voor mij bevestigt dat het gewoon een software-issue is, zoals Apple zelf ook zegt.

@CyBeR: zo heb ik hem idd ook geknipt, volgens de template.
Wel typisch dan dat er mensen zijn die echt met 1 vinger het signaal kunnen droppen simpelweg door wél alleen de antenne's te verbinden.
Ainnir schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:01:
Ik vraag me af of de nieuwe lading iphone 4's 'gefixt' is. Ik heb net de zogenaamde deathgrip uitgeprobeerd, met gemiddeld het volgende resultaat:
00:20 van 5 naar 4 bars
00:35 van 4 naar 3 bars
01:25 van 3 naar 4 bars
01:30 van 4 naar 5 bars
En blijft dan ook op volle sterkte, hoe ik het ding ook vasthoud. Heb geen enkele dropped calls gehad, en ik zit hier echt in the middle of nowhere. Met mijn 3GS kreeg ik nooit 5 bars hier.

Specs:
Version 4.0 (8A293)
Model MC608LL
Firmware 01.59.00
Maargoed, ik ben benieuwd naar die firmware update, als die uberhaupt komt, maar wat voor mij belangrijker is is dat jullie er verder niet echt last van hebben.
Op de iPhone 3G kwam in de eerste instantie ook heel veel commentaar over dat er slecht bereik was, en hoewel er best een aantal mensen geweest zullen zijn die daar last van hadden, ik ken er geen een van en heb er zelf ook nooit last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:09:
[...]

Wel typisch dan dat er mensen zijn die echt met 1 vinger het signaal kunnen droppen simpelweg door wél alleen de antenne's te verbinden.
Het eerste bewijs daarvan moet ik nog zien. De enige filmjpes die iedere keer voorbijkomen zijn van een de complete grip rond de telefoon.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Het lijkt mij dat dit een van de eerste nieuwe iphones is, want ik kan dit met geen mogelijkheid reproduceren met mijn iphone die ik vanochtend opgehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik wilde net even de iPod-functie testen toen ik dit kreeg, is dat een bug :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/snDt7lI8YQMFvAkKpdqJpKkC/full.jpg

Dit bleef dus ook zo staan, het was niet tijdens het kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 16:31
Geen problemen hier met de ontvangst en na een kleine week in gebruik en veelvuldig gebruik kan ik toch wel stellen dat dit inderdaad de beste iPhone ooit is, tot nu toe. De snelheid en het scherm spelen daar een vrij belangrijke rol in. Overigens is het inmiddels gelukt om 1 keer drie bars van het bereik af te krijgen, maar wat een moeite je er voor moet doen..

Wel een klein probleem ondervonden : zodra de iPhone niet gemute staat en je bent aan het bellen, worden af en toe de toetsen geactiveerd waardoor je tijdens het bellen dus gepiep kan horen. Overigens is het wel zo dat wanneer de iPhone op mute staat je het probleem niet hebt, logisch.. toch kan het wel vervelend zijn.

Engadget schrijft er ook over. Hebben meer mensen dit al opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Canaria schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:39:
Ik wilde net even de iPod-functie testen toen ik dit kreeg, is dat een bug :?
[afbeelding]

Dit bleef dus ook zo staan, het was niet tijdens het kantelen.
Ja, dat gebeurt wel 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Daar heeft mijn 3G ook wel eens last van haha.. Erg irritant want het ziet er ook niet uit.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier doet iemand de antenne test met een metalen sleutel. Probleem blijft dan ook gewoon. Kunnen de mensen hier dit eens testen?

YouTube: iPhone 4 Antenna Problem, key demonstration

Edit: Er staan ook veel filmpjes met hetzelfde probleem met de 3GS. Ik heb echt een 3GS van de allereerste batch en hele grote handen, maar ik krijg met geen mogelijkheid maar 1 bar van mijn volle receptie af (T-Mobile).

[ Voor 31% gewijzigd door Executor16 op 30-06-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Ik kan het met geen mogelijkheid nadoen. Hier twee voorbeelden gefilmd met m'n oude 3GS:

Test met sleutel (Flickr Video)

Test met handen (Flickr Video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
carfreak02 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:43:

Wel een klein probleem ondervonden : zodra de iPhone niet gemute staat en je bent aan het bellen, worden af en toe de toetsen geactiveerd waardoor je tijdens het bellen dus gepiep kan horen. Overigens is het wel zo dat wanneer de iPhone op mute staat je het probleem niet hebt, logisch.. toch kan het wel vervelend zijn.

Engadget schrijft er ook over. Hebben meer mensen dit al opgemerkt?
Zou niet moeten gebeuren, aangezien het scherm uit gaat zodra je hem aan je oor zet. Echter is ook dit een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb ontdekt dat het ligt aan de locatie waar je bent. Soms kan ik het signaal compleet laten wegvallen met 1 vinger, op andere momenten kan ik met een hele palm het signaal niet eens veranderen. Op werk hier kan ik de telefoon op alle manieren vasthouden, terwijl ik thuis in m'n appartement soms met 1 vinger het signaal naar Edge kan laten gaan.

Ik stoor me er verder niet echt aan, ik ben van een Nexus One naar de iPhone 4 gegaan en zie dat als een upgrade. Het scherm is duidelijk beter, en het multiasken heeft veel minder effect op de accu. Mijn Nexus One kon het amper een dag volhouden, de iPhone 4 gaat meestal 3 dagen mee, met normaal gebruik. Plus dat de applicaties van een stuk betere kwaliteit zijn.

Het enige wat ik mis zijn de widgets die ik had op mijn homescreen in Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ainnir schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:40:
Ik kan het met geen mogelijkheid nadoen. Hier twee voorbeelden gefilmd met m'n oude 3GS:

Test met sleutel (Flickr Video)

Test met handen (Flickr Video)
Misschien dat het niet werkt bij vrouwen, of je hebt er een van je speciale nagellakken opgesmeerd :D

Die mappen indeling is wel vet trouwens.
Ga ik gelijk ook ff doen!

[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 30-06-2010 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zat ik ook naar te kijken, maar ik krijg die ruimte niet tussen de mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gewoon een folder met apps in de dock schuiven.

Ik wilde het ook doen, maar ik dacht dat het onhandig was om de afzonderlijke badges voor Mail, Messages en Phone niet meer te kunnen zien. Nu heb ik het toch maar gedaan en het valt wel mee.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aDpqDmDOQazUTRvO1yrLoQNy/full.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Canaria op 30-06-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:59
Wat die ontvangst / reception problemen betreft: kan het niet zo zijn dat sommige toestellen er last van hebben? Er waren met de 3G ook YouTube filmpjes, waarbij 2 identieke toestellen naast elkaar te zien waren, zelfde (3G) netwerk hadden, en de linker ten opzichte van de rechter verschrikkelijk snel en gemakkelijk de verbinding verloor en de helft van de tijd op GPRS zat ipv op 3G vergeleken met de ander. Geen verklaring te vinden daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

autoreverse schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:23:
Wat die ontvangst / reception problemen betreft: kan het niet zo zijn dat sommige toestellen er last van hebben? Er waren met de 3G ook YouTube filmpjes, waarbij 2 identieke toestellen naast elkaar te zien waren, zelfde (3G) netwerk hadden, en de linker ten opzichte van de rechter verschrikkelijk snel en gemakkelijk de verbinding verloor en de helft van de tijd op GPRS zat ipv op 3G vergeleken met de ander. Geen verklaring te vinden daarvoor.
Ja, maar in dat filmpje met die sleutel zeggen ze dat ze het op 15 toestellen hebben getest en alle toestellen het zelfde probleem hebben. Vervolgens zien we een filmpje van Ainnir waarin ze nergens last van heeft. Ik blijf het maar een vaag verhaal vinden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 07:35
wil iemand iets voor mij testen wat gebeurd er als je jou tog tegen de aantene zet van de iphone 4

ik denk zelf een shock maar we zullen zien

zeg me als je het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:38
Dat het ene toestel wel ergens last van heeft en de ander niet komt mij heel bekend voor.
Er waren ook ontzettend veel mensen waarvan het GPS nou niet bepaald goed werkte, maar bij veel anderen juist wel weer.. Toen was het al vreemd..en nu dit weer..hoe kan het zo verschillen per toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
LIL_FIP schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:45:
wil iemand iets voor mij testen wat gebeurd er als je jou tog tegen de aantene zet van de iphone 4

ik denk zelf een shock maar we zullen zien

zeg me als je het weet
Er staat geen stroom op een antenne, dus dan gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Daejji schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:
Dat het ene toestel wel ergens last van heeft en de ander niet komt mij heel bekend voor.
Er waren ook ontzettend veel mensen waarvan het GPS nou niet bepaald goed werkte, maar bij veel anderen juist wel weer.. Toen was het al vreemd..en nu dit weer..hoe kan het zo verschillen per toestel?
Misschien ook gebruik van componenten van verschillende fabrikanten?!

Kijk maar naar de iMac.. Een maat van me en ik hebben er beide 1 besteld tegelijkertijd. Ik heb een stille Western Digital schijf en hij een Hitachi die meer ratelt. Ook kan de dvd-speler van Pioneer zijn of van een ander merk. Die worden gewoon random gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:37
zijn er al data's bekend wanneer de iPhone officeel in NL komt?

Dacht dat ik zag dat pas eind juli zal worden!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 19-09 20:39
Executor16 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Misschien ook gebruik van componenten van verschillende fabrikanten?!

Kijk maar naar de iMac.. Een maat van me en ik hebben er beide 1 besteld tegelijkertijd. Ik heb een stille Western Digital schijf en hij een Hitachi die meer ratelt. Ook kan de dvd-speler van Pioneer zijn of van een ander merk. Die worden gewoon random gebruikt.
Ik denk dat als het inderdaad om de verbinding van de twee antennes gaat dat het zal verschillen per persoon. De samenstelling van je zweet en de hoeveelheid zouten erin zullen bepalen hoe goed je het signaal van de twee antennes geleidt en dus met elkaar laat interfereren. Goede kans dat mensen die er last van hebben de test herhalen net nadat ze hun handen uitgebreid gewassen hebben er weer minder last van zullen hebben door de mindere geleiding van het signaal naar de andere antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

To_Tall schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:19:
zijn er al data's bekend wanneer de iPhone officeel in NL komt?

Dacht dat ik zag dat pas eind juli zal worden!
Klopt, dit zal eind juli worden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Moet zeggen dat de batterij van de iphone 4 niet veel beter is dan de 3G.

Sinds ik hem vanochtend uit de lader haalde:
Gebruik 2uur (spelletjes, wifi internet, smsen).
Standby 2 uur en 40 minuten.

En nu nog maar 76% batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

MacRumors.com heeft net een artikel gepost met een mogelijke oplossing:

http://www.macrumors.com/...a-fix-with-mixed-results/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Good Fella schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:52:
MacRumors.com heeft net een artikel gepost met een mogelijke oplossing:

http://www.macrumors.com/...a-fix-with-mixed-results/
Lijkt mij onzin. Als je simkaart geen goed contact maakt valt de verbinding helemaal weg, krijg je een melding dat je simkaart niet geinstalleerd is en zou je als er weer contact is je pincode opnieuw in moeten voeren. Een simkaart werkt wel of niet, niet een beetje.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Die mensen zullen toch ook niet liegen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Voor de geïnteresseerde hier foto's hoe ik mijn sim heb geknipt (Dus zonder in de chip zelf te knippen):

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa236/Razor_sniper/fda43f0c.jpg?t=1277893146
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa236/Razor_sniper/acc95d8a.jpg?t=1277893224
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa236/Razor_sniper/277fbd98.jpg?t=1277893238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Shiver23 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Lijkt mij onzin. Als je simkaart geen goed contact maakt valt de verbinding helemaal weg, krijg je een melding dat je simkaart niet geinstalleerd is en zou je als er weer contact is je pincode opnieuw in moeten voeren. Een simkaart werkt wel of niet, niet een beetje.
Inderdaad.
Wat wel een verklaring zou kunnen zijn is dat een sim die zich opnieuw op het netwerk aanmeldt soms een ander 'slot' in dat netwerk krijgt (een andere manier om dat te forceren is je telefoon laten zoeken naar een ander netwerk, daar op proberen aan te melden en na de melding dat dit niet lukt weer op je homenetwerk aan te melden) waardoor de ontvangst kan verbeteren doordat telefoon en netwerk een nieuw communicatielijntje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Bij Gelaskins kan je trouwens nu ook iPhone 4 skins bestellen (pre-made of met je eigen foto/plaatje).

Afbeeldingslocatie: http://www.gelaskins.com/images/mastheads/devices/iPhone_4.jpg

http://www.gelaskins.com/store/skins/phones/iPhone_4

(Ook de zijkant, incl het punt waar de antennes grenzen, is afgeplakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Good Fella schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:19:
Die mensen zullen toch ook niet liegen lijkt mij.
Aangezien de resultaten nogal verschillen ook van de ontvangstproblemen, per lokatie en persoon, verbaast het me niks dat ook die resultaten hiervan zeer onbetrouwbaar zijn.

Het kan prima zijn dat het even werkt als je de simkaart opnieuw erin hebt gestopt. Maar dat wil niet zeggen dat het probleem opgelost is.

Het lijkt me dus ook onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snippertje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:48:
Moet zeggen dat de batterij van de iphone 4 niet veel beter is dan de 3G.

Sinds ik hem vanochtend uit de lader haalde:
Gebruik 2uur (spelletjes, wifi internet, smsen).
Standby 2 uur en 40 minuten.

En nu nog maar 76% batterij.
Heb je een backup teruggezet? Ik ben begonnen met een verse install en ik ben echt onder de indruk:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Hoedje/Apple/IMG_0006.jpg

Push notificaties/mail, wifi en 3G aan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bosmonster schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:39:
[...]

Aangezien de resultaten nogal verschillen ook van de ontvangstproblemen, per lokatie en persoon, verbaast het me niks dat ook die resultaten hiervan zeer onbetrouwbaar zijn.

Het kan prima zijn dat het even werkt als je de simkaart opnieuw erin hebt gestopt. Maar dat wil niet zeggen dat het probleem opgelost is.

Het lijkt me dus ook onzin.
Of misschien liegen die mensen wel die zeggen dat ze nog steeds problemen hebben 8)7
Er is gewoon nog te weinig informatie om hieruit de conclusie te trekken dat dit de oplossing is of dat dit een fabeltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoedje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Heb je een backup teruggezet? Ik ben begonnen met een verse install en ik ben echt onder de indruk:

[afbeelding]

same here :Y
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nZBIVBBzE1TfFge0fIjBdU1u/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:34:
Bij Gelaskins kan je trouwens nu ook iPhone 4 skins bestellen (pre-made of met je eigen foto/plaatje).
Daar zitten erg mooie dingen bij zeg... :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoedje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:
[...]

[afbeelding]

Ja dat wel. Maar ik heb niet zo'n zin om alles weer helemaal opnieuw te gaan doen, dat kost me echt teveel tijd. Zal het morgen eens uitgebreid testen zonder aan te sluiten en dan de hele dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Snippertje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:
[...]

Ja dat wel. Maar ik heb niet zo'n zin om alles weer helemaal opnieuw te gaan doen, dat kost me echt teveel tijd. Zal het morgen eens uitgebreid testen zonder aan te sluiten en dan de hele dag :)
Als je hem Jailbreakt zijn er een hoop opties om een backup te maken van je gegevens en weer terug te zetten na een volledige restore.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.