Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Hier ook nog even getest, met gewoon contact heb ik nergens last van, maar hooguit met compleet contact met de telefoon. Maar ook mijn oude 3G krijs ik het voor elkaar. Ik heb er nooit last van gehad dus wat mij betreft is het geen probleem (ik hou de telefoon heel anders vast dan de meesten). Toch ga ik updaten aanstaande maandag.

Ik ga straks even een korte review van de iPhone 4 schrijven, dus als er nog iemand iets specifieks getest / gereviewed wil zien, DM me dan even! Kan het me haast niet voorstellen omdat vrijwel alles al 'gecovered' is, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:40:
@CyBeR, Bosmonster

Ok mooi, ty. Heb nog even op Vodafone gekeken voor duosim en dat kan je kennelijk op elk moment aanvragen ook als je een bestaand abo hebt (EUR13.69), dus mocht het alsnog mis gaan kan ik nog een paar nieuwe kaartjes bestellen.
Ik heb gewoon m'n oude sim op maat geknipt en die in een adapter gepropt zolang ik nog geen iPhone 4 had.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:03:
[...]

Ik heb gewoon m'n oude sim op maat geknipt en die in een adapter gepropt zolang ik nog geen iPhone 4 had.
Waar heb je die IPCC precies voor nodig trouwens? Tethering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:53:
[...]

Waar heb je die IPCC precies voor nodig trouwens? Tethering?
Nee, voor 't pre-setten van settings (zoals apn's, mms settings, etc.) en 't carrier logo (toen dat nog niet paste) en om dat stomme 'call forwarded' berichtje weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Even een hersenspinsel. Bekijk dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/a6c25d826936feaf82a2/content

De twee verschillende delen worden beide voor een aantal zaken als antenne gebruikt. Het hoeft niet zo te zijn dat voor al deze systemen het bereik wegvalt wanneer de antennes verbonden worden. Ik weet het niet dus noem maar: misschien is het voor WiFi geen probleem om met de 3G antenne te worden verbonden, maar gaat het fout als bluetooth aanstaat. Of komt het juist wel door WiFi en 3G die tegelijk bezig zijn, en is het probleem dus weg als je alleen WiFi óf 3G gebruikt.

Ik hoop dat iemand die het probleem kan reduceren op zijn iPhone 4, het nog eens wil proberen, maar dan met de functies van één de twee antennes helemaal uitgeschakeld. En kijken of het dan nog fout gaat. Weten we gelijk of het echt aan de verbinding tussen de antennes ligt, of dat iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Als het aan de verbinding tussen antenne's ligt, dan komt dat omdat je, door de antenne's te bridgen, de lengte ervan verandert. Niet doordat 2.4GHz opeens een ander signaal verstoort ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 26-06-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat anders, in Amerika kun je bellen naar 1-888-FACETIME om die functie uit te proberen:

Dus :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:23
Hoedje schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:13:
Even wat anders, in Amerika kun je bellen naar 1-888-FACETIME om die functie uit te proberen:

[video]

Geweldig!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[video]

hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat is geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Waar kan ik zo'n adaptertje halen om mijn simkaart op micro sim formaat te knippen (en daarmee ook weer als normale sim gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Executor16 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:04:
Waar kan ik zo'n adaptertje halen om mijn simkaart op micro sim formaat te knippen (en daarmee ook weer als normale sim gebruiken.
Hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Lol, logisch! heb nog vanmiddag besteld daar. Ach ja toch geen verzendkosten :D
Alleen hopen dat het niet weer 6 weken duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=03PQyWp0mWE]
Hmmm ziet er niet echt best uit :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bpow op 26-06-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Ik heb wat nare verhalen gelezen over sim-adapters in de iPhone. De microsim wil, als die niet goed geknipt is en dus wat los zit in de adapter, wel eens wat los komen in de iPhone, waardoor je de tray er (bijna) niet meer uitkrijgt..
Bpow schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:37:
[video]
Hmmm ziet er niet echt best uit :/
Hij heeft al bijna geen bereik als die begint aan de gesprekken en ze gewoon op tafel liggen...

Maar anyway.. laten we die update afwachten voor iOS4 voordat we maar door blijven ratelen over hetzelfde.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:46
Is het echt zo'n groot probleem? Natuurlijk is het niet "des apples" maar als je het toestel vastklemt boven de antenne openingen, en een iets open hand houdt, dan moet het geen probleem zijn.

Overigens hoop ik dat de camera een grotere stap maakt dan vorig jaar. De stap van 2MP naar 3.2MP (met video, focus) viel wat tegen. Ik heb zelf een vergelijking gemaakt:

iPhone 3G 3GS camera comparison

Je ziet dat vooral objecten van heel dichtij beter zijn, vanwege de camera focus. Ben benieuwd hoe het nu is.

Natuurlijk kan je ook een €200+ digitale camera kopen, en dat heb ik ook, maar voor onverwachte momenten is een goede camera in de telefoon toch wel handig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Allemaal hele leuke verhalen en opmerkingen. Ik kan niet wachten tot hij hier uitkomt.

Kan iemand met een Iphonne 4 een totaal revieuw geven. Met misschien wat pics erbij, zou wel lekker zijn.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29

Crusader

Arc Nature

barzi schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:42:
[...]

Maar dan lost Apple dus eigenlijk niets op met de update. Je "bereik" (de balkjes) blijft dan wel goed, maar als je in gesprek bent valt het gesprek alsnog weg. Dus dan lijkt het alleen beter, terwijl het eigenlijk bedrog is.
Da's precies wat ik bedoel te zeggen :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het softwareprobleem dat ze nu gaan oplossen is heel wat anders dan alleen de balkjes. Dat was een update die sowieso al op stapel stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik werk extreem hard aan een review. Maar ga mijn vriendin er ook mee laten spelen, zodat er echt een objectieve review ontstaat. Mirgenavond hier te lezen! Mocht je nog iets over de iPhone 4 willen weten, DM me dan even. Ik neem het dan mee in de review. Overigens heb ik een 3G ter vergelijking, dus dan kan ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17

[video]

Om ff offtopic door te gaan: Adolf was ook niet erg blij met de mogelijke ontvangsproblemen van de iphone 4 8)7
http://vimeo.com/12858526

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/chinese.engadget.com/media/2010/06/untitled24.png

[ Voor 12% gewijzigd door Trunksmd op 26-06-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Robin Chung schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:23:
Ben benieuwd hoe het nu is.

Natuurlijk kan je ook een €200+ digitale camera kopen, en dat heb ik ook, maar voor onverwachte momenten is een goede camera in de telefoon toch wel handig. :P
http://www.macworld.com/a...06/iphonecameratests.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Zijn er al testen mbt waterdichtheid van de iPhone 4? Mijn vredin gooit er net een half glas ijsthee overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Nik schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 22:22:
Zijn er al testen mbt waterdichtheid van de iPhone 4? Mijn vredin gooit er net een half glas ijsthee overheen...
:o op je gleodnieuwe iphone 4...!!

Tip: Gewoon vanuit de schouder in 1 directe beweging met de buitenkant van je hand en niet teveel medeleiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16
Jazeker, jij bent de eerste test.

Doet hij het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Ivm de antenne problemen: Volgens AppleInsider zou er mogelijk maandag al een 4.01 update uitkomen die het probleem aanpakt. Blijkbaar is de baseband niet goed gecalibreerd en heeft'ie soms last met het kiezen van de juiste frequentie, waardoor het toestel dan kiest voor "geen signaal" ipv de frequentie met het beste bereik.

Het zou wel eens minder erg kunnen zijn dan iedereen dacht :)

*edit*
Iemand op het MacRumors.com forum heeft naar Apple gebeld en heeft een gratis Bumper losgekregen. De Apple vertegenwoordiger zei dat er ook een software update in de maak was, en dat die mogelijk voor de Bumper zou aankomen bij de klant.

[ Voor 23% gewijzigd door bibi2205 op 26-06-2010 23:21 . Reden: 2de bron toegevoegd ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 16:51
Draaf je niet door met je review? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt beter je vriendin even opnieuw reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik word al kwaad als mijn vriendin de afstandbediening laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 13:29

Crusader

Arc Nature

Hoe is het met het glas?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Nog een die ik nog niet had gezien hier :D

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/2623/1277477480603.jpg

Als hoop ik niet dat die van mij dat probeem gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 07:33
Executor16 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:25:
Nog een die ik nog niet had gezien hier :D

[afbeelding]

Als hoop ik niet dat die van mij dat probeem gaat krijgen.
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Vanavond een update over de waterdichtheid van de iPhone inclusief een complete review. Allees het laten vallen heb ik nu nog niet getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Mijn iPhone bleef maar rebooten. Ik ben hem nu aan het restoren.

Ik heb dus een 3g; maar weet niet of hij ooit gesimlocked is. Zou het dan kunnen gebeuren dat hij terug een simlock krijgt als ik naar 4.0 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ja het kan inderdaad dat hij weer gelocked gaat zijn. Maar de 3G is zou oud dat de lock er inmiddels legaal af te halen moet zijn denk ik zo? Geen idee hoe precies, maar misschien eens een belletje naar Apple doen (of de provider die er eerst in zat, maar als je dat niet weet...).

Wel vreemd dat je de afkomst van je telefoon niet weet. Vraag het anders waar je 'm vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb hem via marktplaats gekocht :)

Maar ik ben er al achter; na recovery (dat moest) wil hij niet activeren, dus ik ben al bezig met de sneeuwwind e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nik schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:35:
Vanavond een update over de waterdichtheid van de iPhone inclusief een complete review. Allees het laten vallen heb ik nu nog niet getest ;)
Dat kun je ook vast wel aan je vriendin over laten toch? :P
Nik schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:07:
Ja het kan inderdaad dat hij weer gelocked gaat zijn. Maar de 3G is zou oud dat de lock er inmiddels legaal af te halen moet zijn denk ik zo? Geen idee hoe precies, maar misschien eens een belletje naar Apple doen (of de provider die er eerst in zat, maar als je dat niet weet...).

Wel vreemd dat je de afkomst van je telefoon niet weet. Vraag het anders waar je 'm vandaan hebt.
Alleen de provider kan je telefoon unlocken een jaar na aanschaf. Zonder bon en abbo bij de provider gaat legaal unlocken niet werken.

Goed nieuws trouwens van Steve Jobs. In een reactie schrijft hij:
There are no reception issues. Stay Tuned.
Dit duidt er op dat het toch echt een software issue is die opgelost gaat worden. Volgens MacRumors:
In fact, one report even claimed an iOS update as early as Monday might be able to relieve the issue due to a lag in the iPhone 4's ability to switch between frequencies causing the loss in signal.
Die report is van AppleInsider:
http://www.appleinsider.c...monday_with_ios_4_01.html

[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Sowieso eerst maar even die update afwachten.

Maar, weet iemand of het helpt om zoiets te gebruiken?
http://store.tipb.com/bod...ctive-skin/4A133A7126.htm
Als het echt met geleiding te maken heeft kan ik me moeilijk voorstellen dat dat via het metaal, door het plastic, via je vinger naar het plastic naar het metaal toe kan geleiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zou zeggen doe het zelf, en verwerk het in je review :)

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 27-06-2010 15:51 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Slasher schreef op zondag 27 juni 2010 @ 15:46:
[...]

Ik zou zeggen doe het zelf, en verwerk het in je review :)
Dat is dus al gebeurd :-P komt dus ook in de review. Vanavond rond 12 uur online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Laatst online: 16:46
Bedankt hiervoor. :>

HD video opname score heb ik mijn twijfels over, kan me niet voorstellen dat de iPhone beter is dan de Sony WX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De test zegt ook niet dat de iPhone beter beeld geeft, maar wel dat de iPhone meer opties heeft. Beter scherm, touchfocus en uitgebreide editmogelijkheden (iMovie).

edit: ik keek verkeerd, zat bij image quality te kijken.

Nou ja.. Kan wel bevestigen dat er hele strakke video's uit de iPhone 4 komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kut... Ik heb hem dus per ongeluk met de verkeerde ipsw gerestored en nu is mijn bootloader te hoog en kan ik de simlock niet verwijderen. Erg naatje dus. Toch maar eens kijken of ik de verkoper kan contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Goede uitleg over iOS 4 multitasking: http://db.tidbits.com/article/11378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Nuttige uitleg. Heel duidelijk. Snap je in ieder geval dat het zogenaamde multitasken toch niet zo is als op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Nik schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:37:
[...]

Dat is dus al gebeurd :-P komt dus ook in de review. Vanavond rond 12 uur online!
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Nik schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:37:
[...]

Ik ben benieuwd, het is bijna 12 uur!

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
418O2 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:48:
Kut... Ik heb hem dus per ongeluk met de verkeerde ipsw gerestored en nu is mijn bootloader te hoog en kan ik de simlock niet verwijderen. Erg naatje dus. Toch maar eens kijken of ik de verkoper kan contacten.
Alle basebands tot en met die van iOS4 (ken het exacte nr niet vanbuiten) zijn unlockable met Ultrasn0w..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zo'n design flaw!!!

YouTube: iPhone 4 vs .50 Cal Sniper Rifle

Blijkbaar is de IP4 niet bestand tegen een .50 cal kogel waar menig pantservoertuig toch echt zonder krassen van af komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
De iPhone blijft in ieder geval in een geheel; misschien moet je ff een APR binnenlopen om van je AppleCare gebruik te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 02:11:
Nog zo'n design flaw!!!

Blijkbaar is de IP4 niet bestand tegen een .50 cal kogel waar menig pantservoertuig toch echt zonder krassen van af komt!
Idioten, stuur die iphone4 toch gewoon naar mij op en doe het daarna met mijn oude telefoon. Wel slecht shot. Scheelt niet veel of hij had naast geschoten.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 02:11:
Nog zo'n design flaw!!!

YouTube: Will It Blend? - iPhone 4 Uncovered
hier, ook zo aan gort... BELACHELIJK!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

:D :D :D

Dat zijn stevige blenders!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
iPhone4 houdt het nog opmerkelijk lang vol in die blender overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bosmonster schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:11:
iPhone4 houdt het nog opmerkelijk lang vol in die blender overigens :)
Viel me ook al op. Maar ik moet zeggen dat ik al deze stunts een beetje triest vind. Gasten doen alles om een beetje aandacht te krijgen. Als je ziet dat een gemiddeld gezin in een 3e wereldland van dat geld een half jaar kan leven op z'n minst, denk ik waar ben je mee bezig. Nou zeg ik niet dat men geen iphones meer moet kopen. Kijk als je werkt en verdient ben je vrij om met je geld te doen en laten wat je wilt. Maar een beetje triest dat je er dan voor kiest om een aandachts#### te zijn en het geld eigenlijk letterlijk weg te gooien ipv iemand in nood te helpen. Want als je zo antimaterialistisch bent (waar het geloof ik ooit mee begonnen is) dat je de nieuwste toys voor de camera sloopt, wees dan geheel adequaat en geef dat geld dan gewoon weg. Maar goed dat is mijn mening en geheel off topic :)

Ik zou zelf wel een iphone 4 willen hebben. Staat al in bestelling maar weet niet hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien geven ze de advertentieopbrengsten die gezien het aantal bezoekers wellicht een veelvoud zijn van de prijs van de iPhone wel weg :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Dat jongetje van die schietbaan is eng. Will it blend is niet antimaterialistisch, dat is een reclamestunt om te bewijzen dat hun blender alles kan blenden zonder dat de messen desintegreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Canaria schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:26:
Misschien geven ze de advertentieopbrengsten die gezien het aantal bezoekers wellicht een veelvoud zijn van de prijs van de iPhone wel weg :P
Dat zou weer prima zijn. Ik hoop het wel, maar iets zegt me dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren.
Wilf schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:26:
Dat jongetje van die schietbaan is eng. Will it blend is niet antimaterialistisch, dat is een reclamestunt om te bewijzen dat hun blender alles kan blenden zonder dat de messen desintegreren.
Gewoon een blok metaal erin? Weet je meteen of die blender het inderdaad doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
dangerpaki schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:33:
[...]

Een baan in de reclame zou ik niet ambiëren als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb wat gegoogled maar kan niks vinden. Maar zijn er al nederlandse reviews online van de Iphone 4? Vanaf augustus wil ik gaan overstappen naar de Iphone omdat ik vanaf dan mijn abbo kan verlengen. Staat er ergens een review online van welke iphone dan ook waar ik al zijn opties enzo kan zien? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

dangerpaki schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:33:
[...]
Hebben ze niet ooit eens een koevoet geblend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Oxigeon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:39:
Ik heb wat gegoogled maar kan niks vinden. Maar zijn er al nederlandse reviews online van de Iphone 4? Vanaf augustus wil ik gaan overstappen naar de Iphone omdat ik vanaf dan mijn abbo kan verlengen. Staat er ergens een review online van welke iphone dan ook waar ik al zijn opties enzo kan zien? Bedankt
Google? Al op Tweakers gekeken :) ?
pricewatch: Apple iPhone 4 (16GB) Zwart

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Thx, mooie review is het :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bosmonster schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:34:
[...]

Een baan in de reclame zou ik niet ambiëren als ik jou was ;)
haha :) heb het inderdaad niet zo op reclames. Zou geen baan voor mij zijn.
Armageddon_2k schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:44:
[...]

Ik denk dan altijd: "lekker boeiend, doe ie ook tomaten?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Armageddon_2k schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:44:
[...]

Ik heb er gisteravond een hoop gekeken, die met die koevoet ook inderdaad. was 1 van de (zeer weinig!) dingen die niet geblend kon worden.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
ijskonijn schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Ik heb er gisteravond een hoop gekeken, die met die koevoet ook inderdaad. was 1 van de (zeer weinig!) dingen die niet geblend kon worden.
Oh ik dacht dat ze die juist niet blendden omdat ze dat zelf ook wel aan zagen komen, maar ze hebben dat dus wel gedaan? Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dat was best link ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Mja dat is dus die waar ze t niet daadwerkelijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

nieuwe uitdaging! Ga binnenkort weekje naar barca en hele dag op mijn gat op het strand liggen en 's avonds stappen tot in de ochtend. Dit in combinatie met intensief iphone gebruik gaat mijn 3GS accu dat niet leuk vinden. Uitdaging: goede zonnelader vinden (want op strand is kans om al bakkend de boel op te laden!). Eens kijken of ik een wat grotere kan krijgen (formaat tussen A5je en A4tje)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Viel me ook al op. Maar ik moet zeggen dat ik al deze stunts een beetje triest vind. Gasten doen alles om een beetje aandacht te krijgen. Als je ziet dat een gemiddeld gezin in een 3e wereldland van dat geld een half jaar kan leven op z'n minst, denk ik waar ben je mee bezig. Nou zeg ik niet dat men geen iphones meer moet kopen. Kijk als je werkt en verdient ben je vrij om met je geld te doen en laten wat je wilt. Maar een beetje triest dat je er dan voor kiest om een aandachts#### te zijn en het geld eigenlijk letterlijk weg te gooien ipv iemand in nood te helpen. Want als je zo antimaterialistisch bent (waar het geloof ik ooit mee begonnen is) dat je de nieuwste toys voor de camera sloopt, wees dan geheel adequaat en geef dat geld dan gewoon weg. Maar goed dat is mijn mening en geheel off topic :)

Ik zou zelf wel een iphone 4 willen hebben. Staat al in bestelling maar weet niet hoe lang het gaat duren.
Het is geen stunt, er wordt reclame gemaakt voor een blender van Blendtec. Bovendien doen ze dit al jaren (vanaf eind 2006).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MaZo schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:54:
[...]
Het is geen stunt, er wordt reclame gemaakt voor een blender van Blendtec. Bovendien doen ze dit al jaren (vanaf eind 2006).
En dat noemen we viral marketing. Helemaal hip en lekker goedkoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik had ff vraagje:

Heb op een iphone 3g en een iphone 3gs een reserve kopie teruggezet na update naar iOS4. Allemaal gelukt enzo, maar ik kan nu nergens meer de app 'hulpgroepen' ofzoiets vinden waar je apps in mappen kunt zetten. Hebben meer mensen daar last van? Of is er een manier hoe ik dat terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je kunt gewoon Folders maken in iOS door apps op elkaar te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we met iOS4 binnekort lockscreenapps verwachten met allerhande info zoals nieuwe mail- en smsheaders, weerwidget, kalenderitems of moet je weer jailbreaken om dit te bekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 14:07
Ruben1992 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:05:
Ik had ff vraagje:

Heb op een iphone 3g en een iphone 3gs een reserve kopie teruggezet na update naar iOS4. Allemaal gelukt enzo, maar ik kan nu nergens meer de app 'hulpgroepen' ofzoiets vinden waar je apps in mappen kunt zetten. Hebben meer mensen daar last van? Of is er een manier hoe ik dat terug kan krijgen?
Ik ken de app die jij bedoelt niet, maar kan me voorstellen dat deze overbodig is door de folder functionaliteit van iOS4. Daar kun je mappen maken door een icoon te verslepen op een ander icoon waarna iOS4 vanzelf een folder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met TomTom en Navigon (GPS navigatie) op de iPhone 4?

Mijn 3GS heeft soms echt moeite met GPS verbinding, zomaar wegvallen, lastig verbinding blijven houden, weg kwijt etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Hier trouwens een indoor foto met de iPhone 4 camera: http://www.flickr.com/photos/mhw/4742136111/

Het ding slaat trouwens ergens in de exif op of de front of back camera gebruikt wordt. Flickr zet dat namelijk default in de description field.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah dat is alleen een verkapte reclame van Blendtec... Zo hebben ze meer films van dingen die ze blenden. Trouwens het is ook geen IP4 die ze daar hebben, je bedoelt dit filmpje. Die IP4 houdt het trouwens wel lang uit in die blender. Waar andere telefoons (waaronder ook de IP3) meteen in stukken uitspatten blijft deze nog een tijdje heel.

YouTube: Will It Blend? - iPhone 4

Dan vindt ik dat filmpje met de .50 BMG toch iets geslaagder. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Weet iemand ofdat de 3G nog bij Mobistar beschikbaar is? Op de Belgische site van Apple staan alleen de 3GS en de iPhone 4. Op de bestelpagina van Mobistar zie ik alleen de 3GS staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Na heel veel werk (meer dan ik dacht):

productreview: Apple iPhone 4 (16GB) Zwart review door Nik

Een review van mijn iPhone 4 16GB. Compleet met foto's en filmpjes voor de fans ;) Had hem overigens al te vroeg per ongeluk online gezet, het was de bedoeling deze nu pas te publiceren, maar ach... Bij deze een herkansing (dus als je hem al gezien hebt, zeker weer even kijken!).

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nik schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:54:

Een review van mijn iPhone 4 16GB. Compleet met foto's en filmpjes voor de fans ;) Had hem overigens al te vroeg per ongeluk online gezet, het was de bedoeling deze nu pas te publiceren, maar ach... Bij deze een herkansing (dus als je hem al gezien hebt, zeker weer even kijken!).

Enjoy!
wat is jouw handelswijze geweest om aan de iphone te komen als ik vragen mag? Dit heb ik niet in je review terug kunnen lezen..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:07:
[...]

wat is jouw handelswijze geweest om aan de iphone te komen als ik vragen mag? Dit heb ik niet in je review terug kunnen lezen..
900 kilometer autosnelweg, 4,5 uur in een rij staan... Parijs, Apple Store. Yay! _/-\o_ je moet er wat voor over hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 28-06-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik heb vanaf vandaag een nieuwe iPhone. Ik kom van een android toestel met een 3g abonnement, enkel en alleen was er op Android een leuke app die ervoor zorgde dat ik mijn APN kon disablen, waardoor er geen verbinding meer mogelijk was via Edge of GPRS. Nu heb ik op de iPhone nog geen app gevonden die dit voor me doet. Ik heb het nodig omdat ik een abonnement heb waar ik per minuut moe betalen en anders kan dit hoog oplopen.

Nog een tweede vraag, is de google navigation al beschikbaar voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Even naar Instellingen>Algemeen>Netwerk. Daar kun je mobiele data uitschakelen. Ideaal! Nijs geen app nodig gelukkig.

Google Nav is er nog niet voor de iPhone, maar komt wellicht op korte termijn. Tenzij Google of Apple roet in het eten gooien natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 28-06-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:13:
Kunnen we met iOS4 binnekort lockscreenapps verwachten met allerhande info zoals nieuwe mail- en smsheaders, weerwidget, kalenderitems of moet je weer jailbreaken om dit te bekomen ?
Nope, wordt niet ondersteund.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Droned schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:57:
Ik heb vanaf vandaag een nieuwe iPhone. Ik kom van een android toestel met een 3g abonnement, enkel en alleen was er op Android een leuke app die ervoor zorgde dat ik mijn APN kon disablen, waardoor er geen verbinding meer mogelijk was via Edge of GPRS. Nu heb ik op de iPhone nog geen app gevonden die dit voor me doet. Ik heb het nodig omdat ik een abonnement heb waar ik per minuut moe betalen en anders kan dit hoog oplopen.

Nog een tweede vraag, is de google navigation al beschikbaar voor de iPhone?
Bij Instellingen -->> Algemeen -->> Netwerk, kan je mobiele data uitschakelen en dan is er geen verbinding meer mogelijk via het mobiele netwerk. Google navigation is er (nog?) niet voor de iPhone.

Edit: ik zie net dat er allang is geantwoord 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door JoJo nl op 29-06-2010 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
Lijkt me niet echt veilig aangezien ze in dat artikel al waarschuwen voor overheating. En de 3GS en 4 zijn al snel genoeg, waarom zou je een risico nemen terwijl alles al soepel loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Stelletje dataslurpers. Mijn server ligt te roken na al dat verkeer van gisteren... Maar goed, weer up and running. En de review ook ;)

Iemand al iets gehoord van de update m.b.t. ontvangstproblemen? Zelf heb ik er geen tot weinig last van, maar ben wel nieuwsgierig of ze nog meer dingen meteen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb er in heel specifieke gevallen last van, maar meestal kan ik het niet reproduceren.

Het is in ieder geval niet zo simpel als de twee antennes contact laten maken. Dat doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Iemand al geprobeerd om Imovie te installeren op de 3gs met behulp van : http://www.redmondpie.com...ne-4-on-iphone-3gs-video/

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Korte "speelfilm", geheel gemaakt op de iPhone 4:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
@ Nik

mijn complimenten voor je mooie en uitgebreide review van de iPhone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tourniquet schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:46:
Korte "speelfilm", geheel gemaakt op de iPhone 4:
[video]
Wow, heel knap gemaakt _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Enjoy!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vazDZXA8nUHq2CVTlRAaSvpE/full.jpg

Wat is die sticker oid die jij rechts van de sim-tray hebt zitten :? Die heb ik helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles heb ik terug op m'n iPhone 3G na installatie IOS4 behalve m'n apps. Niet bepaald onbelangrijk.
Als ik ze wil synchroniseren via iTunes dan krijg ik de melding:
  • 'Het programma 1Password is niet op de iPhone van ... geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000001)'
  • 'Het programma Bankieren is niet op de iPhone van ... geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000001)'
  • Etc.
Als ik de betreffende apps via m'n iPhone installeer via de AppStore dan gaat het wél goed. Het vervelende is dat ik nogal de nodige gekochte apps heb en ik geen zin heb deze opnieuw te moeten gaan afrekenen.

- De oplossing welke op sommige apple forms is aangedragen werkt bij mij niet; de restricties inschakelen en aangeven dat je apps mag installeren.

Vraag:
- Hoe kan ik m'n apps weer synchroniseren en installeren via iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Enjoy!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vazDZXA8nUHq2CVTlRAaSvpE/full.jpg

Wat is die sticker oid die jij rechts van de sim-tray hebt zitten :? Die heb ik helemaal niet (gelukkig). Kan me ook moeilijk voorstellen dat Apple die erop zou plakken.

Verder is je vergelijking van de twee screenshots niet goed. Je had de screenshot van de iPhone anders moeten resizen, nu is het een blurry massa geworden die geen recht doet aan de 3G(S).

Ook ben ik het niet eens met je sms-counter. Het idee is dat je kan zien hoeveel tekens je nog over hebt voor 1 sms. Als je meer dan 1 sms verstuurt maakt het aantal ook niet zoveel meer uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:55:
[...]

[afbeelding]

Wat is die sticker oid die jij rechts van de sim-tray hebt zitten :? Die heb ik helemaal niet (gelukkig). Kan me ook moeilijk voorstellen dat Apple die erop zou plakken.
Dat is een sticker die Apple er wel degelijk opplakt (zijn ze verplicht in Frankrijk geloof ik) waar op staat dat je voorzichtig moet zijn met je gehoor. Ik had 'm ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:01:
[...]

Dat is een sticker die Apple er wel degelijk opplakt (zijn ze verplicht in Frankrijk geloof ik) waar op staat dat je voorzichtig moet zijn met je gehoor. Ik had 'm ook.
Ok, die zit er niet op in de UK dan.

Gelukkig.. ik wil echt geen stickers op mn iPhone :X Tis verdomme geen Windows Mobile.

Hoop dat ie er makkelijk afkomt voor jullie...

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2010 12:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.