Doe je het zelf ook als je in het winnende team zit of sta je dan braaf te wachten buiten de basis ?FiRePaTH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:19:
Verhaal
Echt DICE... WTF? Waarom kunnen jullie in Conquest nou niet gewoon UITZETTEN dat de vijand naar de spawn-base mag komen? Nu disconnect iedereen uit het verliezende team, omdat ze geen k/d ratio van 0/40 willen hebben,en zoekt een niewe server...
Daar sta je daar in je eentje te schuilen onder de laatste boom tegen 12 baserapers... -.-
Echt super gemaakt hoor DICE dat BC2 Conquest baseraping, echt super.... NOT...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anoniem: 315995
Natuurlijk doe je dat zelf ook, maar dat geeft alleen maar aan dat de balans voor die map niet goed is.
Voor de speelbaarheid moeten beide partijen natuurlijk wel ongeveer gelijke kansen hebben.
Als bij het starten van de map één partij al direct alle mogelijkheden van de andere kan wegnemen is er iets niet goed.
Voor de speelbaarheid moeten beide partijen natuurlijk wel ongeveer gelijke kansen hebben.
Als bij het starten van de map één partij al direct alle mogelijkheden van de andere kan wegnemen is er iets niet goed.
Nee, gisteren met die mcom dan: Ik schiet raket na raket af op die mcom. Meneer jackal spawned op mij, vuurt 1 40mm grenade af: objective destroyedJackal131 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:11:
Ik gebruik meestal 40mm om een huis in te laten storten (of een tank als dat mogelijk is).
Laatst schoot ik een 40mm in B2 op Nelson Bay in de hoop een multi kill te behalen, bleek dat dat genoeg was om B2 in te laten storten. Had ik alsnog een multi kill, maar dan een destruction 2.0 multi kill (minstens 5 kills)
Overigens snap ik deels wel dat mcoms minder disarmed worden. Zelf neem ik bijvoorbeeld minder moeite bij Nelson Bay de eerste B omdat die altijd snel instort. Zelfde met de eerste A op Arica. Die gaan altijd snel down omdat de gebouwen vaak naar beneden gaan
Flickr PSN ID= cheironnl
Oops...hihi. Nogmaals mijn excuses...cheiron schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:42:
[...]
Nee, gisteren met die mcom dan: Ik schiet raket na raket af op die mcom. Meneer jackal spawned op mij, vuurt 1 40mm grenade af: objective destroyedMazzelpik.
Overigens snap ik deels wel dat mcoms minder disarmed worden. Zelf neem ik bijvoorbeeld minder moeite bij Nelson Bay de eerste B omdat die altijd snel instort. Zelfde met de eerste A op Arica. Die gaan altijd snel down omdat de gebouwen vaak naar beneden gaan
Maar je ziet het ook gebeuren op Nelson Bay A2. Als wij deze niet disarmen, dan gebeurt het vaak niet. En deze kan niet instorten!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het effect van een halve finale wedstrijd van het WK voetbal op Bad Company 2:

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2010 16:00 ]
Hahaha, heel grappigStewie! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:59:
[afbeelding]
Zo kun je zelfs redelijk precies bepalen hoeveel voetbalfans ook bfbc2 fans zijn. (die in de rust toch weer even snel een potje gaan spelen)
edit: ben benieuwd wat er tijdens de finale gaat gebeuren! Zowel qua bfbc2 als het voetballen opzich (A)
[ Voor 10% gewijzigd door walletje-w op 08-07-2010 16:08 ]
Ik doe dat inderdaad niet. Ik sta buiten een beetje rond te kloten op huisjes te schieten, doe een race (zonder tegenstanders) op een quad door de basis van de tegenstander, maak een 180 en rij de hele map weer af, toch een beetje lol zonder te schieten of ik verlaat de room. Ik vind het niet leuk als ik het 'slachtoffer' ben van base rapen dus doe ik het zelf ook niet bij een ander, common sense.Anoniem: 291970 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Doe je het zelf ook als je in het winnende team zit of sta je dan braaf te wachten buiten de basis ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Maar er zijn ándere wapens die het óók kunnen. Denk bijvoorbeeld aan de RPG-7, waarmee het (imo) toch al moeilijker is. Dan heb je C4 nog, de UAV, de tanks, stationary AT's en vergeet er vast nog wel meer.Cartman! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:47:
Rare opmerking, met een shotgun of lmg kun je geen huis laten instorten natuurlijk.
Volgens mij word sinds de laatste patch het armen en disarmen beter beloond.Het disarmen zou meer beloond moeten worden imo, dat maakt t misschien iets aantrekkelijker om te disarmen.
Wat is gebruikelijk dan, nu is het lastig te zien wat 'gebruikelijk' is...Stewie! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:59:
[afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 08-07-2010 16:28 ]
Ik zou het op zich ook wel willen, maar ik denk dat er dan te veel recons zullen zijn die vanuit hun (veilige) spawn-base gaan zitten snipen.FiRePaTH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:19:
Echt DICE... WTF? Waarom kunnen jullie in Conquest nou niet gewoon UITZETTEN dat de vijand naar de spawn-base mag komen? Nu disconnect iedereen uit het verliezende team, omdat ze geen k/d ratio van 0/40 willen hebben,en zoekt een niewe server...
Een andere optie is om spawn-bases ontoegankelijk te maken voor vijandelijke voertuigen.
Ik merk de laatste tijd wanneer ik een potje join, dat er niemand meer in een squad speelt (Speel op de Xdoos). Ook jammer dat er niemand met headset speelt om zo het teamplay te bevorderen.
Ben zelf bezig met de Medic class. Echt super relexe guns met Red dot. Heerlijk 200 in het magazijn en knallen, laatst gewoon 4 of 5 achter elkaar. Meestal in burst om beetje gericht te blijven, maar dit keer kwamen ze zo dicht achter elkaar aan, dat ik me hele magazijn op ze leeg had geschoten
(wel beetje noob dat het me hele magazijn koste vanuit de heup....
)
Ben zelf bezig met de Medic class. Echt super relexe guns met Red dot. Heerlijk 200 in het magazijn en knallen, laatst gewoon 4 of 5 achter elkaar. Meestal in burst om beetje gericht te blijven, maar dit keer kwamen ze zo dicht achter elkaar aan, dat ik me hele magazijn op ze leeg had geschoten

[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-07-2010 16:43 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Met de M60 heb je aan één enkele burst van 3 schoten al genoeg om je vijand om te leggen.
Wat nog steeds neerkomt op explosives dus eigenlijk.CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:25:
[...]
Maar er zijn ándere wapens die het óók kunnen. Denk bijvoorbeeld aan de RPG-7, waarmee het (imo) toch al moeilijker is. Dan heb je C4 nog, de UAV, de tanks, stationary AT's en vergeet er vast nog wel meer.
Verder vallen de stats me nog mee eigenlijk, ik had heel weinig activiteit verwacht, er is maar een kleine daling te zien nu waarbij er nog een hele berg spelers achterblijven.
ik heb ook zowel gegamed als gekeken. Veelste spannend zo'n wedstrijd om je daar volledig op te concentreren.Cartman! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:50:
[...]
Wat nog steeds neerkomt op explosives dus eigenlijk.
Verder vallen de stats me nog mee eigenlijk, ik had heel weinig activiteit verwacht, er is maar een kleine daling te zien nu waarbij er nog een hele berg spelers achterblijven.
Wordt er steeds uitgegooid jullie ook? (connection lost to the server...)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Afgezien dat je platform mist, is het ook niet echt een vraag voor hier, maar voor [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic. Uiteraard met wat meer informatie. Denk daarbij aanDonnie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:11:
Wordt er steeds uitgegooid jullie ook? (connection lost to the server...)
- Het platform waar je op speelt
- Na hoeveel tijd valt je verbinding weg?
- Kun je daarna dezelfde game weer joinen?
- Lukt dat niet, lukken andere servers dan wel?
- Dingen die je zélf al hebt ondernomen om je probleem op te lossen
Als je weet hoelaat de wedstrijd in nederland begint en je kijkt naar de tijdbalk en vervolgens kijk je naar het lijntje van amsterdam dan zie je toch een zeer duidelijke plotselinge daling met halverwege een kleine stijgingCptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:25:
Wat is gebruikelijk dan, nu is het lastig te zien wat 'gebruikelijk' is...
Heb je zelf de map wel ooit gespeeld?Anoniem: 291970 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Doe je het zelf ook als je in het winnende team zit of sta je dan braaf te wachten buiten de basis ?
Port Valdez Conquest is gewoon idioot slecht gemaakt, dat heeft niets met spelers zelf te maken maar alles met prutsers bij DICE, die niet inzien dat iedereen van het verliezende team na 2 minuten in de map disconnect, zodat iedereen op het eind weer op zoek moet naar een andere server, alleen door het gepruts van DICE...

En aangezien er bij de x360/ps3 geen admins aanwezig zijn die baserapers bannen van de servers, gebeurd dat dus 90% van de tijd, en 100% van de tijd disconnect de helft van de spelers...

Wat ze hadden moeten doen, is de 2 spawn-basis gewoon 1km weg uit het speelveld moeten leggen, een area verbod maken voor de tegenstander om er heen te gaan, en 2 exit routes uit de basis maken, zodat campen bij de uitgang niet te doen is, en campen OP de spawn basis totaal zinloos is...Snowwie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:29:Ik zou het op zich ook wel willen, maar ik denk dat er dan te veel recons zullen zijn die vanuit hun (veilige) spawn-base gaan zitten snipen.
Een andere optie is om spawn-bases ontoegankelijk te maken voor vijandelijke voertuigen.
Maarja, dat zijn natuurlijk van die uiterst ingewikkelde zaken om in een game te implementeren...

[ Voor 32% gewijzigd door FiRePaTH op 08-07-2010 17:59 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Baserapen is mijns inziens dan ook niet een reden om te bannen van een server: het team presteerd dan gewoon dusdanig slecht dat het aanvallende team dan gewoon niets anders kan.FiRePaTH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:54:
En aangezien er bij de x360/ps3 geen admins aanwezig zijn die baserapers bannen van de servers, gebeurd dat dus 90% van de tijd, en 100% van de tijd disconnect de helft van de spelers...
Binnen 2 minuten met 3 tanks, 1 heli en bijna alle spelers bij 1 spawn basis kunnen baserapen heeft natuurlijk niets te maken met goed/slecht team... het is gewoon een grote level design fout... punt.CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:56:
[...]
Baserapen is mijns inziens dan ook niet een reden om te bannen van een server: het team presteerd dan gewoon dusdanig slecht dat het aanvallende team dan gewoon niets anders kan.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Hier staan wat antwoorden op vragen, die gesteld zijn aan Dice over Bad Company 2
Originally Posted by zh1nt0
I just received the answers and here they are:
1- why was the AT4 nerfed?
Demize99 is on semester at the moment so we need to ask him when he gets back. (not for public) (The person who can answer this is currently on vacation).
2- is the chatbox bug going to be adressed soon?
We know this has been an issue and we are looking into bugs within the last patch including the chatbox issue.
3- what are the ETA´s on the mode packs release?
The map pack release dates will be announced prior to their release for each pack usually at 16:00'clock upon the days of release.
4- does DICE plans to release any new maps at all? and when?
DICE is releasing map packs with new game modes on already existing maps. Vietnam will bring new maps to Bad Company 2.
5- is the all bronze star insignias requirements an error that needs to be adressed or will we have to buy the SPECACT to get them?
It is a bug within the game and SPECACT isn’t required to obtain the insignias. We had to remove SPECACT from the patch due to it was causing problems but we are looking to add it as soon as we locate the problem.
6-is the removal of the revive inv. beeing considered still or is forgotten?
This is something we are investigating on how to best implement a new system for reviving with invulnerability removed.
7- scopes on G3 and M14? yes or no once and for all?
We are receiving many questions about this and Demize99 has already explained they won’t be in there anytime soon and is constantly under review.
8 - How is DICE going to deal with the leaked server files.Will they officially release them,bring down the modified servers or just do nothing?
We are aware of this and are urging everyone not to play on those servers. We are working on bringing down the leaked servers already. Server files will not be officially released.
9 - wasn´t the friends list suposed to be increased to 100 in this last patch?if yes an ETA on the fix?
This is a backend stability limit. When the game released we needed to keep the load down by limiting friends to 20. We may increase the limit in the future but this hasn’t been confirmed yet.
10 - wasn´t the G3 suposed to return to its former glory in the 1.03 patch?is it going to be corrected? when?
There were no plans to return the G3 to what it was but to balance it more with other guns.
11 - any chance of getting friendly mine indicators on the gadget or the mini map like the c4 has?
It is something we haven’t considered adding but is a possible addition in the future. We however don't know when this will happen.[/quote]
[quote]
Originally Posted by zh1nt0
I just received the answers and here they are:
1- why was the AT4 nerfed?
Demize99 is on semester at the moment so we need to ask him when he gets back. (not for public) (The person who can answer this is currently on vacation).
2- is the chatbox bug going to be adressed soon?
We know this has been an issue and we are looking into bugs within the last patch including the chatbox issue.
3- what are the ETA´s on the mode packs release?
The map pack release dates will be announced prior to their release for each pack usually at 16:00'clock upon the days of release.
4- does DICE plans to release any new maps at all? and when?
DICE is releasing map packs with new game modes on already existing maps. Vietnam will bring new maps to Bad Company 2.
5- is the all bronze star insignias requirements an error that needs to be adressed or will we have to buy the SPECACT to get them?
It is a bug within the game and SPECACT isn’t required to obtain the insignias. We had to remove SPECACT from the patch due to it was causing problems but we are looking to add it as soon as we locate the problem.
6-is the removal of the revive inv. beeing considered still or is forgotten?
This is something we are investigating on how to best implement a new system for reviving with invulnerability removed.
7- scopes on G3 and M14? yes or no once and for all?
We are receiving many questions about this and Demize99 has already explained they won’t be in there anytime soon and is constantly under review.
8 - How is DICE going to deal with the leaked server files.Will they officially release them,bring down the modified servers or just do nothing?
We are aware of this and are urging everyone not to play on those servers. We are working on bringing down the leaked servers already. Server files will not be officially released.
9 - wasn´t the friends list suposed to be increased to 100 in this last patch?if yes an ETA on the fix?
This is a backend stability limit. When the game released we needed to keep the load down by limiting friends to 20. We may increase the limit in the future but this hasn’t been confirmed yet.
10 - wasn´t the G3 suposed to return to its former glory in the 1.03 patch?is it going to be corrected? when?
There were no plans to return the G3 to what it was but to balance it more with other guns.
11 - any chance of getting friendly mine indicators on the gadget or the mini map like the c4 has?
It is something we haven’t considered adding but is a possible addition in the future. We however don't know when this will happen.[/quote]
[quote]
Mooi interview... Allemaal ontwijkende antwoorden of 'ja we denken eraan, maar of het gebeurd en/of wanneer kan ik niet zeggen' 
Echt superboeiend =/

Echt superboeiend =/
Ik begin het redelijk hard te haten als men op Port valdez tussen de eerste 2 sets mcom's alle bomen weghaalt met c4 of wat dan ook, dan is er echt geen doorkomen aan
..
Drive it like you stole it.
teamwork is dan de oplossing, of RPG-en.Spaiker schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:14:
Ik begin het redelijk hard te haten als men op Port valdez tussen de eerste 2 sets mcom's alle bomen weghaalt met c4 of wat dan ook, dan is er echt geen doorkomen aan..
De MCOM in het huisje moet je sowieso met rust laten. Totaal geen zin om daar iets aan te gaan doen, die krijg je namelijk altijd wel neer. Of je moet echt aan teamwork gaan doen en die bom zetten om de actie van B af te halen.
Alternatief is op de bult hangen met een groepje van 4 RPG kerels. Op een gegeven moment weet je echt wel waar je moet mikken om die bom te raken, en een raket of 20 zijn maar nodig om het ding neer te halen. Elke kerel 5 raketten is voldoende voor B. En A lukt dan ook wel met mortar strikes of een tank die met een noodgang van de berg af crosst.
Manier twee is de rush manier. Met alle armor richting B knallen, tank en AA bovenop B zetten, ding armen en gewoon in de tank / AA blijven zitten. Eventueel wat snipers die mortar strikes er bovenop gooien en die MCOM is neer voordat de tegenstander goed en wel wakker is.
Nee, die map is wel te doen hoor
Sommige levels zijn ook gewoon echt kut ontworpen, maar negentig procent van de tijd ligt het echt aan de spelers. Ik begin ze dan maar gewoon te taggen met de tracer dart zodat ze iig opvallen.FiRePaTH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:01:
[...]
Binnen 2 minuten met 3 tanks, 1 heli en bijna alle spelers bij 1 spawn basis kunnen baserapen heeft natuurlijk niets te maken met goed/slecht team... het is gewoon een grote level design fout... punt.
www.avpnews.com
Op de eerste parachute spawn, respawned altijd een quad (ook nadat 1e basis is veroverd). Daarmee helemaal achter in hun tweede basis rushen (quad is vrij snel) en squad op je laten spawnen.Spaiker schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:14:
Ik begin het redelijk hard te haten als men op Port valdez tussen de eerste 2 sets mcom's alle bomen weghaalt met c4 of wat dan ook, dan is er echt geen doorkomen aan..
UAV met Fast Reload alle muren kapot maken, de hele tijd helemaal naar achter vliegen waar niemand komt en na reload weer terug.
Tja, het geeft zo'n tactisch voordeel, dat het wel waard is om dat te slopen ipv punten te scoren met fragging...Spaiker schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:14:
Heb inmiddels ezStats voor GoT draaiend, al moet ik nog even kijken hoe spelers toegevoegd moeten worden, zonder dat het handmatig gebeurd. Ik heb een vermoeden dat het gewoon met de searchbalk kan, maar heb dit nog niet bevestigd voor mezelf.
EDIT: Zojuist getest, je kan via de zoekbalk de stats van iedereen gewoon opzoeken, maar de gezochte persoon word dan (gelukkig?) niet toegevoegd aan het overzicht.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2010 00:13 ]
ik heb al eens bij wijze van test 36-0 gehaald met enkel en alleen UAV met zoom functie op laguna presa rush. Lekker in het zonlicht blijven hangen en met de zoomfunctie kun je elke camperende sniper zonder gevaar voor eigen leed afschieten. Uiteindelijk heeft een sniper die twee basissen terug kampeerde de UAV met wat sniper kogels uit de lucht gekregen en moest ik te ver lopen waar ik geen zin in had.BatmanHorizon schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:35:
[...]
Op de eerste parachute spawn, respawned altijd een quad (ook nadat 1e basis is veroverd). Daarmee helemaal achter in hun tweede basis rushen (quad is vrij snel) en squad op je laten spawnen.
UAV met Fast Reload alle muren kapot maken, de hele tijd helemaal naar achter vliegen waar niemand komt en na reload weer terug.
Maar wel grappig dat dat gewoon mogelijk is, lamen met de UAV terwijl de tegenstander er eigenlijk vrij weinig aan kan doen. Ik geloof dat het wel mogelijk is om op die map met een sniper op rechts (vanuit de verdedigende kant gekeken), de UAV kerel achter het apparaat vandaan te schieten. Maar dan moet er wel wat cover weggehaald worden.
Lees jij er nu steeds over heen dat er al iemand is die dit gedaan heeft?CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:35:
[...]
Tja, het geeft zo'n tactisch voordeel, dat het wel waard is om dat te slopen ipv punten te scoren met fragging...
Heb inmiddels ezStats voor GoT draaiend, al moet ik nog even kijken hoe spelers toegevoegd moeten worden, zonder dat het handmatig gebeurd. Ik heb een vermoeden dat het gewoon met de searchbalk kan, maar heb dit nog niet bevestigd voor mezelf.
EDIT: Zojuist getest, je kan via de zoekbalk de stats van iedereen gewoon opzoeken, maar de gezochte persoon word dan (gelukkig?) niet toegevoegd aan het overzicht.
http://got-bc2.kicks-ass.net/
Een beetje fatsoenlijke recon gooit een mortar op je dak nadat hij de eerste UAV kill langs ziet komen. End of storyM2M schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:10:
[...]
ik heb al eens bij wijze van test 36-0 gehaald met enkel en alleen UAV met zoom functie op laguna presa rush. Lekker in het zonlicht blijven hangen en met de zoomfunctie kun je elke camperende sniper zonder gevaar voor eigen leed afschieten. Uiteindelijk heeft een sniper die twee basissen terug kampeerde de UAV met wat sniper kogels uit de lucht gekregen en moest ik te ver lopen waar ik geen zin in had.
Maar wel grappig dat dat gewoon mogelijk is, lamen met de UAV terwijl de tegenstander er eigenlijk vrij weinig aan kan doen. Ik geloof dat het wel mogelijk is om op die map met een sniper op rechts (vanuit de verdedigende kant gekeken), de UAV kerel achter het apparaat vandaan te schieten. Maar dan moet er wel wat cover weggehaald worden.
Aan de hand van een tip hier Recon nu aan het levelen op hardcore servers. En damn, moet toegeven dat ik hardcore eigenlijk wel veel leuker vind.
Ik scoor nog niet heel veel punten omdat ik te passief ben. Maar toch inmiddels de 12x scope en daarmee loopt het op sommige maps een heel stuk makkelijker.
Hoop dat ik snel die GOL binnenhaal
Ik scoor nog niet heel veel punten omdat ik te passief ben. Maar toch inmiddels de 12x scope en daarmee loopt het op sommige maps een heel stuk makkelijker.
Hoop dat ik snel die GOL binnenhaal
@Kaap
Ja hardcore is heel leuk voor een recon, maar een heel stuk minder voor andere classes. Als je gewend bent om op 32 speler servers te spelen, dan is hardcore een hel als engineer/medic/assault. Je zal dan waarschijnlijk naar wat minder grote servers gaan, waar dus de score per minute ook een stuk lager zal zijn omdat er minder kanonnenvoer is om het zo maar te zeggen.
Plus dat omdat recon zo'n leuke class is voor hardcore...minimaal de helft van beide partijen ook echt achter een steen ligt te camperen met een sniperscopeje. Is een tijdje leuk, snipers schieten, maar als je eenmaal de GOL hebt en hebt leren mikken op bewegende doelen is er geen klap meer aan. Ik schoot rustig 50-2 in een rondje op isla innocentes, en dood ging je omdat je kogels nodig had (amper assaults die ammo droppen). Hoewel het in het begin een leuk gevoel is dat je alles wat beweegt raakt in 1 schot...gaat het toch wel erg snel vervelen.
Waarmee meteen duidelijk is waarom hardcore niet leuk is voor andere classes dan recon...tegen een beetje fatsoenlijke sniper hoef je maar 3 seconden in beeld te lopen en je ligt om. Zet een paar fastoenlijke snipers neer verspreid over strategische plekken die ver uit elkaar liggen, en je kan de ene sniper niet eens neerschieten/zien zonder dat de ander je helm voorziet van ventilatie
Ja hardcore is heel leuk voor een recon, maar een heel stuk minder voor andere classes. Als je gewend bent om op 32 speler servers te spelen, dan is hardcore een hel als engineer/medic/assault. Je zal dan waarschijnlijk naar wat minder grote servers gaan, waar dus de score per minute ook een stuk lager zal zijn omdat er minder kanonnenvoer is om het zo maar te zeggen.
Plus dat omdat recon zo'n leuke class is voor hardcore...minimaal de helft van beide partijen ook echt achter een steen ligt te camperen met een sniperscopeje. Is een tijdje leuk, snipers schieten, maar als je eenmaal de GOL hebt en hebt leren mikken op bewegende doelen is er geen klap meer aan. Ik schoot rustig 50-2 in een rondje op isla innocentes, en dood ging je omdat je kogels nodig had (amper assaults die ammo droppen). Hoewel het in het begin een leuk gevoel is dat je alles wat beweegt raakt in 1 schot...gaat het toch wel erg snel vervelen.
Waarmee meteen duidelijk is waarom hardcore niet leuk is voor andere classes dan recon...tegen een beetje fatsoenlijke sniper hoef je maar 3 seconden in beeld te lopen en je ligt om. Zet een paar fastoenlijke snipers neer verspreid over strategische plekken die ver uit elkaar liggen, en je kan de ene sniper niet eens neerschieten/zien zonder dat de ander je helm voorziet van ventilatie
[ Voor 17% gewijzigd door tss68nl op 09-07-2010 08:37 ]
Dit zijn dus de woorden van een grote eikel. Je hebt ALTIJD een keuze, maar jij wilt natuurlijk alleen makkelijke kills zonder dat jezelf gevaar loopt. Voor BEIDE teams is er niks aan als er gebaseraped wordt en een logisch gevolg is dat de server leegloopt. Geef het andere team gewoon de kans om (georganiseerd) uit hun eigen basis te komen, dan is er altijd nog genoeg tijd om ze af te maken.CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:56:
[...]
Baserapen is mijns inziens dan ook niet een reden om te bannen van een server: het team presteerd dan gewoon dusdanig slecht dat het aanvallende team dan gewoon niets anders kan.
Eikels die zich schuldig maken aan baserapen mogen wat mij betreft wel van alle servers gebanned worden. We hebben het hier altijd nog over een spel, waarbij plezier voorop moet staan!
Gisteren gaar zeg
Had ik m'n 4e flagdefense gedaan (de enige pin die ik nog moet) en net terwijl ik de 4e neerschiet is de match afgelopen en heeft ie wel de kill geregistreerd maar niet de flagdefense en bijhorende pin
Ook had ik gisteren nog 2 kills met een boot en die komen ook niet terug in m'n stats terwijl de andere kills uit die match wel goed terugkwamen. Raar

Anoniem: 291970
Onnodig agressieve reactie, als je ooit als met de Chaos zou hebben samengespeeld dan zou je weten dat hij een erg faire teamplayer is met een positieve benadering van zijn teamgenoten. De knipoog aan het eind van zijn reactie zou ook moeten duidelijk maken dat hij een klein beetje aan het joken was , beetje plagerig maar niet meer dan dat.SpitfireFrl schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Dit zijn dus de woorden van een grote eikel. Je hebt ALTIJD een keuze, maar jij wilt natuurlijk alleen makkelijke kills zonder dat jezelf gevaar loopt. Voor BEIDE teams is er niks aan als er gebaseraped wordt en een logisch gevolg is dat de server leegloopt. Geef het andere team gewoon de kans om (georganiseerd) uit hun eigen basis te komen, dan is er altijd nog genoeg tijd om ze af te maken.
Eikels die zich schuldig maken aan baserapen mogen wat mij betreft wel van alle servers gebanned worden. We hebben het hier altijd nog over een spel, waarbij plezier voorop moet staan!
De volgende keer dat je bepaalde veronderstellingen maakt en mensen begint uit te schelden probeer eerst eens de feiten te achterhalen
Tja, zie het probleem niet ? flagdefense is volop simpel te halen, haal d'r vaak meerdere per game.Cartman! schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:55:
Gisteren gaar zegHad ik m'n 4e flagdefense gedaan (de enige pin die ik nog moet) en net terwijl ik de 4e neerschiet is de match afgelopen en heeft ie wel de kill geregistreerd maar niet de flagdefense en bijhorende pin
Ook had ik gisteren nog 2 kills met een boot en die komen ook niet terug in m'n stats terwijl de andere kills uit die match wel goed terugkwamen. Raar
Maar ik weet wel wat je bedoeld, had het gisteren met de Melee pin, had nog net een knife kill, had de kill wel, maar het pinnetje niet, niet zo'n punt, want heb meerdere van die Melee pinnetjes, maar tis wel apart.
Tja, gewoon opnieuw proberen. Is m'n laatste pin en was de eerste pot waar ik t ging proberen. Zou hem gehaald hebben als de pot niet afgelopen was precies toen t gebeurde. Vanavond weer een poging
Als je een Conquest map vanaf de start speelt is het echt een eitje hoor....
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Mensen zijn al sinds BF1942 aan het zeiken over baseraping, met BF:Vietnam als grootste raping spel. In BC2 valt het allemaal erg mee omdat je bij alle teammates kan spawnen. Ik moet er altijd erg om lachen om mensen/admins die zich daar druk om maken. Vooral in BF2 waren er veel.... Je mag geen uncaps rapen, maar zodra mensen bij een cappable base spawnen is raping totaal toegestaan en mag je er geen vuil woord over laten.SpitfireFrl schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Dit zijn dus de woorden van een grote eikel. Je hebt ALTIJD een keuze, maar jij wilt natuurlijk alleen makkelijke kills zonder dat jezelf gevaar loopt. Voor BEIDE teams is er niks aan als er gebaseraped wordt en een logisch gevolg is dat de server leegloopt. Geef het andere team gewoon de kans om (georganiseerd) uit hun eigen basis te komen, dan is er altijd nog genoeg tijd om ze af te maken.
Ik maak me er niet druk over, en frag alles wat in mijn pad komt. Als ik de kans zie om een Godlike te halen op een uncap, dan neem ik die zeker. Maar goed, mij zal je ook nooit horen zeiken als ik in het verliezende team zit en 5-20 sta. Je moet gewoon je bek houden en doorspelen, als jij en je team niet zo slecht aan het spelen waren was je nooit in die positie gekomen.
Je zegt dat het een spel is waarbij plezier voorop moet staan? Voor mij is dat gewoon gamen zonder regels, fraggen en gefragged worden. Sommige momenten zijn klote, maar dat maakt de momenten waar je wraak kunt nemen des te beter.
Life is what you others make it.
Anoniem: 291970
That's the spirit , ga echt volledig akkoord ...ToeingTheLine schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:42:
[...]
Je zegt dat het een spel is waarbij plezier voorop moet staan? Voor mij is dat gewoon gamen zonder regels, fraggen en gefragged worden. Sommige momenten zijn klote, maar dat maakt de momenten waar je wraak kunt nemen des te beter.
Ik vind het nogal aan de map liggen. Bij sommige ben je inderdaad gewoon kansloos zodra je andere basissen hebt verloren en wordt je neergeschoten zodra je spawned.SpitfireFrl schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Maar zijn ook degene, vooral op rush, waar als je gewoon als verdedigende partij tot aan de limiet zit van wat mogelijk is de aanvallers echt niet neergeschoten worden zodra ze spawnen. Heb ik ook wel gezeik van admins/players gehoord als dat gebeurde, nou dan trekt het verdedigende team zich 50m terug en schiet de aanvallers vanaf daar neer, veranderde er niks aan.
Baserapen is lame maar meestal weining aan te doen echt irritant vind ik het worden als de baserapers engi`s zijn die meteen je basis vol mijnen gooien dan kan je echt niks meer beginnen.
Wat ik dan wel weer leuk vind om te doen is als verdedigend team de gasten die met een parachute neerknallen terwijl ze naar beneden vallen, moet goed frusti zijn om al neergeknalt te worden zonder een stap te kunnen zetten =)
Wat ik dan wel weer leuk vind om te doen is als verdedigend team de gasten die met een parachute neerknallen terwijl ze naar beneden vallen, moet goed frusti zijn om al neergeknalt te worden zonder een stap te kunnen zetten =)
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Veel mensen realiseren het niet volgens mij, maar je kunt vijandige mijnen gewoon opruimen.stamp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:52:
Baserapen is lame maar meestal weining aan te doen echt irritant vind ik het worden als de baserapers engi`s zijn die meteen je basis vol mijnen gooien dan kan je echt niks meer beginnen.
Schiet er op, gooi een granaat, whatever. Als de "engi" die em legde nog redelijk in de buurt is veroorzaak je meteen een suicide. Zal ie blij mee zijn
daarom is het tactisch neerleggen van mijnen zo interessant. Gebruik ze als bermbom is mijn advies. De range van die dingen is meer dan enkel het mijntje zelf. Zelfs als je er 2 meter naast rijdt gaan ze nog af, al dan niet met dodelijke schade aan een tank.Anoniem: 315995 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:27:
[...]
Veel mensen realiseren het niet volgens mij, maar je kunt vijandige mijnen gewoon opruimen.
Schiet er op, gooi een granaat, whatever. Als de "engi" die em legde nog redelijk in de buurt is veroorzaak je meteen een suicide. Zal ie blij mee zijn
Dus neem 6 mijnen mee, en leg ze in groepjes van twee in de berm, tussen bosjes, in kuilen, achter heuveltjes. etc.
Dat is gewoon passief kills maken, en VEEL punten binnenkoppen als er weer een idioot in een tank over een mijn rijdt. (260 punten?)
Dat kun je vinden, maar feit is wel, dat als je gebaseraped word je team gewoon niet goed genoeg is om het tij te doen keren, period.SpitfireFrl schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 08:40:
Dit zijn dus de woorden van een grote eikel.
Uiteraard heb je altijd een keuze, je hoeft de server waar baserapen is toegestaan niet te joinen. Dus als je weet dat het er toegestaan is en jij wil het niet meemaken, join de server (voor de PC versie uiteraard) niet. Zo moeilijk is dat toch niet? En makkelijke kills zonder zelf gevaar te lopen wil iedereen toch?Je hebt ALTIJD een keuze, maar jij wilt natuurlijk alleen makkelijke kills zonder dat jezelf gevaar loopt.
Het is een logisch gevolg ja, maar wie zegt dat de rapende partij het niet wilt? Als die het niet willen, verlaten zij toch simpelweg de basis?Voor BEIDE teams is er niks aan als er gebaseraped wordt en een logisch gevolg is dat de server leegloopt.
Of je gewoon beter verweren, sorry, maar ik zie het gejammer over het baserapen niet. Zoals ik al zei, baserapen is gewoon omdat het team die geraped word, gewoon niet goed genoeg is om de andere te verslaan, om wat voor reden dan ook.Geef het andere team gewoon de kans om (georganiseerd) uit hun eigen basis te komen, dan is er altijd nog genoeg tijd om ze af te maken.
Dat vind ik erg overdreven, dan maak je misschien andere spelers de dupe omdat een deel van zijn team het andere team baserapete (schijf je dat zo?Eikels die zich schuldig maken aan baserapen mogen wat mij betreft wel van alle servers gebanned worden.
En in Nederland is het ook altijd zomer, met mooi zonnig weer...We hebben het hier altijd nog over een spel, waarbij plezier voorop moet staan!
Om even iets recht te zetten: Dit is mijn mening over baserapen, baserapen zelf werk ik nooit aan mee en loop dan de andere kant op om alle bases in de kaart te captueren (in conquest), om te zorgen dat de ronde zo snel mogelijk voorbij is en het andere team dus een nieuwe kans krijgt. Tijdens een potje rush ga ik gewoon niets doen, beetje rondlopen...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2010 17:33 ]
De laatste weken is het me opgevallen dat de servers die GoT in de servernaam (zoals "[GoT] Were tweakers are born....and killed") hebben staan, 's avonds steeds leeg staan.
Op welke servers hangen jullie de laatste tijd uit?
Op welke servers hangen jullie de laatste tijd uit?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Die server zie ik de laatste tijd helemaal niet meer? Ligt dat aan mij?
Mumble is ook altijd leeg. Of ik kom altijd op de verkeerde momenten.
Mumble is ook altijd leeg. Of ik kom altijd op de verkeerde momenten.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Nope, ligt niet aan jou.
Mij bekruipt het vermoeden dat de GoT'ers nu elders spelen. Alleen de vraag is......waar?
Mij bekruipt het vermoeden dat de GoT'ers nu elders spelen. Alleen de vraag is......waar?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Where Tweakers are born bestaat niet meer, omgedoopt tot Dutch Cheese. En wat denk je van het weer? bijna iedereen zit op een terrasje.
Ligt niet aan jou, server komt nog wel terug...Compizfox schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:28:
Die server zie ik de laatste tijd helemaal niet meer? Ligt dat aan mij?
De Mumble is inderdaad niet zo heel druk meer, maar een vaste groepje joined elke avond nog gewoon hoor...Mumble is ook altijd leeg. Of ik kom altijd op de verkeerde momenten.
Wat is de mumble? Soort teamspeak voor 1 bepaalde server ofzo?CptChaos schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:32:
[...]
Ligt niet aan jou, server komt nog wel terug...
[...]
De Mumble is inderdaad niet zo heel druk meer, maar een vaste groepje joined elke avond nog gewoon hoor...
En wat is daar voordeel tov ingame voice van dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 09-07-2010 21:56 ]
Mumble is net iets als TS. TS is toch ook voor 1 bepaalde server?
Ingame voicechat? Ik heb nog maar 1 keer iemand dat zien gebruiken.
Daarnaast is de in-game voicechat alleen voor je squadmates.
@Cptchaos: OK, thanks voor de info
Ingame voicechat? Ik heb nog maar 1 keer iemand dat zien gebruiken.
@Cptchaos: OK, thanks voor de info
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 09-07-2010 22:03 ]
Ja is inderdaad alleen voor je squadmates. Dus op een mumble server kan je joinen en dit hangt af van de server waarin je op dat moment dus speelt? En kan je dus met iedereen praten die maar een headset heeft
Heyyyyyy its me!!! Hebben jullie mij al gemist??? İk neem aan dat jullie (ps3 noobs) allemaal onslaught hebben en in de top 10 staan of lukt dat zonder mij niet?? Anyway ik mis jullie dooooooooood (echt, hou van jullıe!!! en vooral pixel!!).
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nee, dat niet.Vincitore schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:07:
Ja is inderdaad alleen voor je squadmates. Dus op een mumble server kan je joinen en dit hangt af van de server waarin je op dat moment dus speelt? En kan je dus met iedereen praten die maar een headset heeft
Je joint een bepaalde mumble-server, bijvoorbeeld die van GoT. Dan ga je praten met de anderen die op die mumble-server zitten.
Je hoeft niet eens in-game te zitten, hangt dus niet af van de server waarop je speelt.
Onslaught is zo makkelijk nog nietStriptease schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:12:
Heyyyyyy its me!!! Hebben jullie mij al gemist??? İk neem aan dat jullie (ps3 noobs) allemaal onslaught hebben en in de top 10 staan of lukt dat zonder mij niet?? Anyway ik mis jullie dooooooooood (echt, hou van jullıe!!! en vooral pixel!!).
Maareh vind het lief van je dat je me mist hoor.
Haha, zeker niet als ik een game met jou join
Verder: is een verschil van 3000 deaths meer dan kills nog makkelijk weg te werken?
Edit: bedenk me net dat ik natuurlijk ook een hoop medic heb gespeeld, waarbij ik niet zozeer kills maakte. Ik gebruik dat wel als excuus
Offtopic: morgen eindelijk mijn PS3 en LCD tv verhuizen
[ Voor 6% gewijzigd door Wizz15 op 10-07-2010 01:25 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Probeer eens 3x platinum te halen in 1 rondje?Wizz15 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 01:21:
[...]
Verder: is een verschil van 3000 deaths meer dan kills nog makkelijk weg te werken?[..]
Ik probeer de laatste tijd vaak in conquest (Arica Harbour
Verder is het vaak ook zo dat ik in rondes kom waar ik een van de weinige spelers ben die daadwerkelijk vlaggen probeert in te nemen. Het gebeurt me zo vaak dat ik net een vlag heb ingenomen, gedood wordt en vervolgens niemand probeert die vlag te verdedigen. Dan raakt ons team hem weer kwijt en kan ik weer opnieuw proberen de basis uit te komen
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Nou ja, op zich hoeft het niet voor 1 specifieke server te zijn natuurlijk. Daar zijn die kanalen binnen Mumble nou handig voor!Compizfox schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:02:
Mumble is net iets als TS. TS is toch ook voor 1 bepaalde server?
Ik heb het al vaker gehoord, zien lijkt me wat lastigIngame voicechat? Ik heb nog maar 1 keer iemand dat zien gebruiken.
Graag gedaan!@Cptchaos: OK, thanks voor de info
De verbouwing van mn huis begint aardig op te schieten, ik hoop je snel weer te kunnen ondersteunenWizz15 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 01:49:
[...]
Ik probeer de laatste tijd vaak in conquest (Arica Harbour) zonder squad te spelen als recon (svu + 4x scope) of engineer en in mijn eentje vlaggen te pakken en kills te maken zonder gezien te worden. Dat werkt op zich aardig, maar het is wel een druppel op een gloeiende plaat
Verder is het vaak ook zo dat ik in rondes kom waar ik een van de weinige spelers ben die daadwerkelijk vlaggen probeert in te nemen. Het gebeurt me zo vaak dat ik net een vlag heb ingenomen, gedood wordt en vervolgens niemand probeert die vlag te verdedigen. Dan raakt ons team hem weer kwijt en kan ik weer opnieuw proberen de basis uit te komenDat is dan weer het nadeel van zonder squad spelen.
Ik heb ook een negatieve k/d ratio en toch sta ik vrij vaak in de top 3 van de server. Heeft dus niets met je skills te maken maar met je manier van spelen. Ik ga altijd voor het winnen van het potje en dat betekend vaan (dis)armen. Iets waar vaak 90% van het team zich niet mee bezig houdt. Maargoed, dat is alleen als ik alleen speel met vreemden in een squad. Met me matties is het meestal leuk teamplay...
Forever raver!
Ik speel ook vooral op winnen van de pot ipv. K/D-ratio, daar is dit spel gewoon niet voor bedoeld imo. M'n win/lose-ratio zit wel boven de 1 maar mn k/d-ratio zit op 0.9 ofzo. Naarmate je een hogere rank krijgt trekt dat wel dichter naar de 1 toe nu.
Ik probeer rekening te houden met de KD Ratio zeker als attacker (death = ticket) maar het winnen van een pot gaat echt voor. De wil om te winnen is daarvoor gewoon te groot. Vandaar ook alle emotie als ik aan het spelen ben
Flickr PSN ID= cheironnl
Het is mogelijk alleen wel moeilijk.Wizz15 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 01:21:
[...]
Verder: is een verschil van 3000 deaths meer dan kills nog makkelijk weg te werken?ik schaam me voor mijn k/d hoewel ik toch vaak het idee heb dat ik best redelijk speel
Ik weet dat k/d niet zoveel zegt, maar de rest van de spelers in de GoT PS3 leaderboards heeft wel een fatsoenlijke k/d... Ik voel me een buitenbeentje
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat het verschil bij mij slechts 100 deaths was, ik dacht altijd "dat werk ik wel even weg". Blijkbaar heb ik het alleen maar erger gemaakt
Denk gewoon zo: om je K/D ratio te verhogen met 1, moet je net zoveel kills halen, als je deaths hebt.
Nou hoefde ik zelf geen negatieve K/D wegwerken, maar ik had een ander goal.
ik stnod namelijk na de eerste tijd spelen op ongeveer 2000-1500. Het heeft me echt veel tijd gekost om omhoog te gaan naar waar ik nu ben.
Maar goed, denk maar zo: als je de 100K frags haalt (wat niet onwaarschijnlijk is) telt het begin voor niets
Zo, ik heb gister maar eens HBAO en AA en AF uitgezet, verder wel alles op high. Nu draait alles gewoon constant 60fps, en dat merk je echt wel. Draaide eerst alles full met 4xAA en AF en HBAO aan, maar had toen toch framedrops naar 45 fps af en toe, vooral met die rook en drukke momenten.
Spel speelt nu sinds de laatste patch en ATI drivers op een i7 920 6gb en een HD 5850 echt zo als het hoort, geen gestotter heerlijk!
Spel speelt nu sinds de laatste patch en ATI drivers op een i7 920 6gb en een HD 5850 echt zo als het hoort, geen gestotter heerlijk!
Vsync uit helpt ook een hoopMacros4 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:30:
Zo, ik heb gister maar eens HBAO en AA en AF uitgezet, verder wel alles op high. Nu draait alles gewoon constant 60fps, en dat merk je echt wel. Draaide eerst alles full met 4xAA en AF en HBAO aan, maar had toen toch framedrops naar 45 fps af en toe, vooral met die rook en drukke momenten.
Juist, dat is in mijn ogen ook het doel van het spel, teamplay en zo zien te winnen. Net wat je zegt, het is veel leuker om met je squad objectives te halen ipv en goed speelt d.m.v. elkaar te ondersteunen met ammo/medic/spotten etc. Zo speel ik het ook en er is geen enkel spel momenteel dat tegen de teamplay van battlefield games op kan. Zijn gewoon zoveel mogelijkheden dat maakt het afwisselend, ligt natuurlijk wel deels aan de map en game mode die je speelt.Techno Overlord schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 17:05:
Ik heb ook een negatieve k/d ratio en toch sta ik vrij vaak in de top 3 van de server. Heeft dus niets met je skills te maken maar met je manier van spelen. Ik ga altijd voor het winnen van het potje en dat betekend vaan (dis)armen. Iets waar vaak 90% van het team zich niet mee bezig houdt. Maargoed, dat is alleen als ik alleen speel met vreemden in een squad. Met me matties is het meestal leuk teamplay...
Is wel eens vaker voorbij gekomen, maar misschien zijn er (nieuwe) mensen die hem toch nog niet kende:
BC2Launcherv1_3

Download link
BC2Launcherv1_3

Download link
[ Voor 13% gewijzigd door peakaboo op 11-07-2010 11:39 ]
Ik begrijp nog steeds niet wat m'n voordeel is, mn setting staan gewoon al in de game opgeslagen en die onthoudt ie gewoon netjes...?
Net een frustrerende pot, kom ik erachter dat ik in een team met 12 anderen zit waarvan er 8 recon zijn. Verloren, gek he? argh...en als je op teamchat dan oproept om te stoppen met reconnen boeit t niemand ene hol. Ik word daar echt pissed van
Net een frustrerende pot, kom ik erachter dat ik in een team met 12 anderen zit waarvan er 8 recon zijn. Verloren, gek he? argh...en als je op teamchat dan oproept om te stoppen met reconnen boeit t niemand ene hol. Ik word daar echt pissed van
Je kunt ingame niet alles aanpassen, bovendien kun je met dit tooltje makkelijk een van de vele config guides doorlopen zonder te hoeven alt-tabben e.d., gewoon handig in sommige gevallen.Cartman! schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:14:
Ik begrijp nog steeds niet wat m'n voordeel is, mn setting staan gewoon al in de game opgeslagen en die onthoudt ie gewoon netjes...?
Ik vind het echt een hele goede game, beter dan Call of Duty.
Als de prijs rond de 40 euro wordt dan ga ik hem waarschijnlijk kopen.
Vind het nu nog iets te duur.
Gameplay is echt super
!
Als de prijs rond de 40 euro wordt dan ga ik hem waarschijnlijk kopen.
Vind het nu nog iets te duur.
Gameplay is echt super
Dan koop je hem toch voor 16euro op http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html
heb al aardig wat maatjes aan het spelen gekregen, kan via ideal
Meer instellingen aanpassen dan je ingame kunt (FOV bijv.) en je kunt het hier instellen voordat je gaat spelen en hoeft dus niet de hele game te laden of te herstarten. Werkt perfect.Cartman! schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:14:
Tja, komt idd wel eens voor. Een oplossing voor: Exit game en nieuwe server zoeken
Deze doet zijn werk beter, inclusief negative mouse acceleration fix:
http://forums.electronica...c2-configurator-best.html
Want?....unfor schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:54:
Wil proberen de 100 Specact kills te krijgen en zo ongeveer iedere specact server die ik vind daar zitten ze lekker te statpadden.
Dus weet iemand nog een normale Specact server?
Dus weet iemand nog een normale Specact server?
Moet je op de pc een aparte server zoeken om met je SPECACT classes te spelen?? Op Xbox/PS3 kan je gewoon op iedere server daarmee spelen..
Forever raver!
Het enige dat je zou moeten doen is je specact outfit aantrekken, en het bijbehorende specact wapen kiezen.
Als alternatief kun je ook een specact gozertje overhoop schieten en z'n wapen jatten.
Ik heb die skin pack namelijk niet, maar wel kills met verschillende wapens ervan op m'n stats staan.
Als alternatief kun je ook een specact gozertje overhoop schieten en z'n wapen jatten.
Ik heb die skin pack namelijk niet, maar wel kills met verschillende wapens ervan op m'n stats staan.
Het is maar goed dat ik geheel emotieloos ben. Mij zul je tijdens het spelen niet horen...cheiron schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:08:
Ik probeer rekening te houden met de KD Ratio zeker als attacker (death = ticket) maar het winnen van een pot gaat echt voor. De wil om te winnen is daarvoor gewoon te groot. Vandaar ook alle emotie als ik aan het spelen ben
Je hoeft nog niet eens de outfit aan te trekken. Het wapen is al genoeg voor de stats!!Anoniem: 315995 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:55:
Het enige dat je zou moeten doen is je specact outfit aantrekken, en het bijbehorende specact wapen kiezen.
[ Voor 36% gewijzigd door Jackal131 op 12-07-2010 10:04 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zo ik ben gister level 50 geworden, kan ik dit spel ook weer in de kast leggen en naar de volgende game gaan 
Nehh grapje zal het vanavond weer een beetje druk worden op de ps3 ?
Voetbal is voorbij, nu kan er weer gespeeld worden. Als het weer tenminste geen roet in het eten gooit.TRAXION schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:16:
Zo ik ben gister level 50 geworden, kan ik dit spel ook weer in de kast leggen en naar de volgende game gaan
Vanacht gemerkt dat de riolering het toch lastig krijgt als er ineens zoveel water naar beneden komt
En die negative mouse acceleration fix werkt ook met de nieuwe patch?unfor schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:54:
Had namelijk ook zo'n fix toegepast met een tooltje dat daar speciaal voor was bedoeld, maar na de patch werkte die niet meer, toen stond de mouse sensitivity heel laag en zo. Enige was hielp was om het weer te restoren, anders kon je niet spelen.
Bij G2play hebben ze geen iDeal, hoor. Bedoel je niet PayPal?Minaaj schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:12:
Dan koop je hem toch voor 16euro op http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html
Anoniem: 326489
Terinfo.
Het serverprobleem is opgelost. Inderdaad het was gewoon een update die ik nog moest installeren. Dank voor de hulp
Het serverprobleem is opgelost. Inderdaad het was gewoon een update die ik nog moest installeren. Dank voor de hulp
ze hebben wel iDeal, gekoppeld via moneybookersCompizfox schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:20:
Bij G2play hebben ze geen iDeal, hoor. Bedoel je niet PayPal?
werkt ook prima trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 12-07-2010 15:48 ]
Vind het wel erg raar dat SPECACT nog steeds niet voor de PC beschikbaar is
Als PC-speler kun je die Bronze medal gewoon nooit halen op zo'n manier, best wel slecht van DICE imo.

Er is wel een manierCartman! schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:45:
Vind het wel erg raar dat SPECACT nog steeds niet voor de PC beschikbaar isAls PC-speler kun je die Bronze medal gewoon nooit halen op zo'n manier, best wel slecht van DICE imo.
Even zoeken op SPECACT in de server browser, dit zijn geen legitieme servers maar tellen wel mee.
Ik heb hem zo gehaald.
Jep.Compizfox schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:20:
En die negative mouse acceleration fix werkt ook met de nieuwe patch?
Had namelijk ook zo'n fix toegepast met een tooltje dat daar speciaal voor was bedoeld, maar na de patch werkte die niet meer, toen stond de mouse sensitivity heel laag en zo. Enige was hielp was om het weer te restoren, anders kon je niet spelen.
[ Voor 35% gewijzigd door unfor op 12-07-2010 15:55 ]
Gaan we vanavond massaal op Spaanse servers aan de slag?
En dan door een partijdige admin gekickt wordenHurtebise schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:51:
Gaan we vanavond massaal op Spaanse servers aan de slag?
Net even een cheater tegen gekomen die zichzelf heel leuk vond.
Zat op een Duitse server mijn Specact kills te halen.
Wij waren het aanvallende team en opeens vloog er een UAV rond en die zat hele raket barrages af te schieten. Op momenten zag ik er wel een stuk of 30 tegelijk op me afkomen.
Na een minuut of 5 was het hele bos tussen onze spawn en de MCOMs weg.
Gast gebruikte blijkbaar een unlimited ammo hack. Maar hoe kan hij een UAV gebruiken? Hij was het verdedigende team en die hebben geen UAV. En we hebben tevens de UAV 2x uit de lucht geschoten.
Nick van de cheater was: STSGiggo
Met google vond ik een 2142 speler met dezelfde naam die diverse videos op youtube heeft staan met hoe goed hij wel niet is.
Weet uiteraard niet of het dezelfde gast is maar wat was dat een triest figuur.
Wij waren het aanvallende team en opeens vloog er een UAV rond en die zat hele raket barrages af te schieten. Op momenten zag ik er wel een stuk of 30 tegelijk op me afkomen.
Gast gebruikte blijkbaar een unlimited ammo hack. Maar hoe kan hij een UAV gebruiken? Hij was het verdedigende team en die hebben geen UAV. En we hebben tevens de UAV 2x uit de lucht geschoten.
Met google vond ik een 2142 speler met dezelfde naam die diverse videos op youtube heeft staan met hoe goed hij wel niet is.
Leaked server, geen cheater.Deadsy schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:52:
Net even een cheater tegen gekomen die zichzelf heel leuk vond.
Wow, echt bedankt, het werkt inderdaad.
Wel was de sensitivity op 0 gezet nadat ik die mouse fix had gebruikt, even weer op 0.50 zetten en het werkte
Echt waar, voor de mensen die dit nog niet hebben gedaan, het is zo veel fijner zonder die acceleration.
Maar ook beter/gemakkelijker?
Drive it like you stole it.
Ik speel 360 en mijn stats zijn pleite!!! Als ik een game join zijn geen van me upgrades beschikbaar. Als ik My Stats kies in menu blijft ie de hele tijd hangen op updating stats....
OMFG! WTF?! Doe me dit niet aan aub! Ik moet nog maar 39kills voor de 5000kills insigne!
OMFG! WTF?! Doe me dit niet aan aub! Ik moet nog maar 39kills voor de 5000kills insigne!
Forever raver!
Dat iemand een aangepaste server heeft waardoor de standaard spelregels van aangepast zijn.SanderAlterNET schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:04:
[...]
Wat houd een leaked server precies in?
Dit wordt meestal gedaan zodat er binnen no time spelerslevels omhoog laten schieten.
De bestanden voor de dedicated servers zijn gelekt. Hierdoor kan iedereen een server starten. Bij andere spelen is het niet meer dan normaal dat je een eigen server kan starten.
< dit stukje webruimte is te huur >
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!